Komentáře
Hezky pěkně. Jak jsi řešil přechod mezi těmito bouldery? Křížem nebo postupným přebýráním všeho po cestě?
Zapsal: Petr Resch, 27.05.2010 10:56:04 přebráním...se bráním
Mozna ze tezke kroky a tvrdej bouldering v tvrdo po b se vyrazily.. pak ovsem lezl-li to křížem, tak jedine křýžem! Sorry ze prudim, na netu se nudim, prebral sem po noci, a nemoch sem si pomoci
Zapsal: Jazyk v Hovni, 27.05.2010 11:59:04 jsem to ale ostuda
Zapsal: Petr Resch, 27.05.2010 12:21:13 no zrovna Petra bych za gramatiku neprudil, uklepne se každej.... :) Mám tam poměrně nekomplikovanej postup. Po klíčovým kroku z Alter Ega jdu ještě jeden pohyb z AE (delší nátah pravačkou nahoru) a pak se napojím doleva do Hmatníku.
Zapsal: rosťa štefánek, 27.05.2010 18:14:00 Taky gratulace. Zní to jako by jsi nelezl celý hmatník, ale nalezl jsi do něj až výš... nicméně jestli se nepletu, tak Petrův záměr "Prsty V Ohni" byl spodem a napojení se do celého hmatníku. Škoda.. mohlo to být první 8C na Petráči.. takhle se už asi Adamovi nebude chtít dělat varianta.
Zapsal: Jirka, 27.05.2010 21:44:51 Tak, tak, záměr byl jiný, prostě spodem do nástupu Hmatníku a tím. Tohle je něco jiného.
Zapsal: Petr Resch, 27.05.2010 22:00:39 no, nijak zvlášť jsem nad tím nepřemýšlel... dolezu tímhle způsobem levou rukou do pravého nástupového chytu hmatníku, místo nějakýho komplikovanýho přebírání, abych se do něj dostal pravou, tak vezmu chyt, kterej mám přímo před očima a jdu levou do chytu, do kterého se dělá první krok Hmatníku.
Nedělá se tam tímhle způsobem žádná klička, prostě podle mě nejlogičtější postup přes celej blok zprava doleva.
Zapsal: rosťa štefánek, 27.05.2010 22:18:47 Upřímě se přiznám, že mě to takhle docela dost mrzí. Takhle už se dá odlézt do těch madel nahoru. Škoda, škoda, škoda.
Zapsal: Petr Resch, 27.05.2010 23:37:45 Škoda, že je tam ta skála tak vyrostlá? Tímhle způsobem vynecháš jedinej chyt z Hmatníku. Já v tom moc logiku nevidím, snažit se zůstat ještě dva kroky při zemi, abych se dostal do stejnýho chytu, do kterýho můžu sáhnout rovnou. Na druhou stranu podobnejch definovanejch variant je všude spousta...
Zapsal: rosťa štefánek, 28.05.2010 00:24:42 velká gratulace a logickemu lezení především!!!!!
Rád bych připojil svůj názor k tomuto boulderu. Většinou jsem proti jakýmkoliv nelogickým omezením, ale právě v tomto boulderu mi přijde, že pokud se používá ta horní velká lišta z AE, logiku tento boulder trochu ztrácí, protože to obrovský madlo už je pár desítek cm na touto lištou. Samozřejmě logika nelogika je dost diskutabilní. Vylezl jsem to tedy celé spodem, po klíči z AE jsem chytl pravačkou hnidu vedle levé ruky a "spadl" s pomocí paty vpravo levačkou do nástupového chytu z Hmatníku. Evidentně těžší, nicméně 8C to asi nebude...
Zapsal: Adam, 23.01.2011 09:06:31 Adamovi gratuluju a děkuju za názor. Já to takhle vnímám také jako logičtější.
Zapsal: Petr Resch, 24.01.2011 10:45:57 Jo a doufal jsem alespoň v to 8B+/C, při takhle vysoce nasazené laťce bude těžké obhájit 8C na Dědkovi.
Zapsal: Petr resch, 24.01.2011 11:01:34 Video z Adamova prelezu: vimeo.com/19165636
Zapsal: Ondra, 25.01.2011 14:54:16 Parádní přelez, gratuluju a souhlasim s Adamem. Jinak ten program na Hmatník je fakt hodně krutej,takhle bych se v tom asi moc nehnul:))
Zapsal: Jirka Švácha, 25.01.2011 16:54:31 Takže slušně řečeno, Adam Hmatník vylezl, tak jak se má a ty jsi ho hodně ojebal, jinak respekt oběma.
Zapsal: Pavel, 25.01.2011 19:54:47 používal jsem přesně ty samé chyty jako adam,ani jeden navíc,ale prostě máme snažší program, Adamovi je to asi jedno,ale když to člověk cvičí víc zájezdů,tak se to dá lépe naprogramovat. Ale kdo ví,tak problém je trochu jinde, Adam v tom překroku do nástupu hmatníku musel snad fakt levitovat,tam neni ani stup,natož chyt:-)
Zapsal: Jirka Švácha, 25.01.2011 20:45:24 Jestli myslíš ten začátek Hmatníku, tak pro mě osobně je to fakt lehčí jít křížem a pak si dát patu k ruce než tam být opačně rukama a fixovat až do té dobré. Konec se dá řešit rozpažkou, ale zase mi to takhle přišlo lehčí. Ohledně obtížnosti bych se fakt raději držel při zemi na tvrdým 8B+, i když mi to asi hodně sedí a tření nemohlo v sobotu už být lepší.
Zapsal: Adam, 25.01.2011 21:18:15 Tak to chápu. Rozpažka je taková nejistá, ale člověk bere pořád ty lepší chyty. A dokázal by si Adame ohodnotit tu samotnou klíčovou čast, ty dva kroky?
Zapsal: Jirka Švácha, 25.01.2011 21:31:35 Tak 8A. Ze začátku mi přišlo, že se ta jebka přece nedá udržet, ale spíš to bylo nakonec o potlačení strachu z díry v kůži.
Zapsal: Adam, 25.01.2011 21:41:19 Já jsem to zkoušel za odtlačení palcem (spodní mezichyt v AE) a ty dva kroky by taky byly někde kolem 8A). Akorát nohy už jsou v ten moment dole (bez paty). Kusovka je ale hrůza a možná je můj postup příliš komplikovaný, sám jsem to bohužel moc nezkoušel.
Zapsal: Petr Resch, 27.01.2011 08:46:03 Masakr, gratulace, nemám slov Džangli!!!
Předpokládám, že rozdíl 8B a 8B+ bude v nějakém omezení na spojení. Jest tak?
Zapsal: Petr Resch, 25.01.2019 12:44:03 Ahoj. Díky moc. Za 8B jsem si napsal zase takovou zkrácenou variantu. S nástupem v Esperanze (video mám na YT). Přišlo mi to smysluplný,ale samozřejmě do průvodce bych to neudával. Jinak přechod doleva jsem šel jako Rosťa,tj. vrchem. Spodem to v tuhle chvíli je dost UFO.
Zapsal: Džangli, 25.01.2019 16:04:58
Souhlasím se zpracováním osobních údajů.
| | Přelezy
Přidání cesty do deníčku
|