LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Love to climb? So do we.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140170 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Boulder Bar - Praha 7
V 16 - Plzeň
Rock 'n' Wall - Plzeň

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
LANEX eshop - Bolatice
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Lucka Hrozová z Aljašky: nejšílenější je lézt na plovoucí kry

"Co jsem kdy nejvíc šíleného v životě lezla, tak jsou to plovoucí kry. To byl můj největší sen zatím 😉. Je to pecka zážitek, když se to s tebou začne chvět a otáčet, to je síla," napsala mi z Aljašky Lucka Hrozová, která je zde s Anetou Loužeckou na tripu za ledolezením.

Vyrazily tam s Liborem Hrozou starším teď v září díky tomu, že v červnu vyhrály v hlasování soutěže Už vím od České spořitelny.

Lucka lezla plovoucí ledové kry na řece Knik.

Lucka Hrozová leze na plovoucích krách na Aljašce

Lucka Hrozová leze na plovoucích krách na Aljašce, fotil Tim Thompson


ledové kry na Aljašce na řece Knik

S lodí se Lucka s přáteli blíží k plovoucím ledovým krám na řece Knik na Aljašce


Lucka Hrozová leze na plovoucích krách na Aljašce

Lucka Hrozová leze na plovoucích krách na Aljašce, fotil Tim Thompson


ledové kry na řece Knik, Aljaška

Ledové kry na řece Knik, Aljaška, fotil Tim Thompson


Oblast leží asi 70 km severovýchodně od Anchorage. K řece Knik se jede autem z města Palmer cca 20 min. A pak se za krami pokračuje po řece lodí, asi dvě hodiny, viz videa z lodi níže (druhé video je bez zvuku).





Lucka slíbila další fotky a také videozáběry z lezení na plovoucích krách po návratu domů, až se nasnímaný materiál podaří zpracovat.

Lucka Hrozová ve spacáku na ledovci u řeky Knick.

Lucka Hrozová ve spacáku na ledovci u řeky Knick.


Na plovoucích krách lezla jen Lucka, která je s Anetou v roli trenérky podobně jako Lucčin táta Libor Hroza.

Podobně jen Lucka lezla v ledové jeskyni v jiné oblasti na ledovci Byron Glacier asi 90 km jihovýchodně od Anchorage. Zde jí Aneta jistila. Viz fotky z jeskyně, které nám Lucka poskytla a které nafotil Tim Thompson:

Lucka Hrozová leze v ledové jeskyni na ledovci Byron na Aljašce.

Lucka Hrozová leze v ledové jeskyni na ledovci Byron na Aljašce, fotil Tim Thompson


Lucka Hrozová leze v ledové jeskyni na ledovci Byron na Aljašce.

Lucka Hrozová leze v ledové jeskyni na ledovci Byron na Aljašce, fotil Tim Thompson


Lucka Hrozová leze v ledové jeskyni na ledovci Byron na Aljašce.

Lucka Hrozová leze v ledové jeskyni na ledovci Byron na Aljašce, fotil Tim Thompson


Lucka Hrozová leze v ledové jeskyni na ledovci Byron na Aljašce.

Lucka Hrozová leze v ledové jeskyni na ledovci Byron na Aljašce, fotil Tim Thompson


Aneta Loužecká, která výzvu k podpoře v hlasování v soutěži Už vím, zveřejňovala v červnu na Lezci, lezla spolu s Luckou na ledovci Matanuska, který leží asi 160 km severovýchodně od Anchorage. Zde je několik fotek z lezení na Matanuska Glacier, na nichž Lucka leze tzv. moulin (mlýn - díra v ledovci) a věž z ledu:

Lucka Hrozová leze na ledovci Matanuska na Aljašce

Lucka Hrozová leze na ledovci Matanuska na Aljašce, fotil Tim Thompson


Lucka Hrozová leze na ledovci Matanuska na Aljašce

Lucka Hrozová leze na ledovci Matanuska na Aljašce, fotil Tim Thompson


Lucka Hrozová na ledovci Matanuska na Aljašce

Lucka Hrozová na ledovci Matanuska na Aljašce



Zde je video z první části tripu Anety s Luckou, které k soutěži zveřejnila Česká spořitelna:



První článek z této výpravy na Aljašku jsme zveřejnili zde: Aneta Loužecká s Luckou Hrozovou na ledech na Aljašce

Výzvu k podpoře v hlasování zveřejňovala v červnu Aneta na Lezci zde: Aneta Loužecká s Luckou Hrozovou ve finále za ledy na Aljašce

sth   [úpravy] 09:52 23.09.2018Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Super13:26:17 23.09.2018
Prostě super. Blahopřeji!
ZdenekKodpovědět 

 dws?14:41:41 23.09.2018
Vidím špatně, nebo fakt leze dws?
stepanodpovědět 
 Re: dws?17:11:56 23.09.2018
Tipnul bych, že pád do vody je to menší z rizik na tomhletom plovoucím ;)
JHáodpovědět 

 super18:03:01 23.09.2018
Super holky ! pošlete pohled ;)
martinodpovědět 

 crazy00:42:12 24.09.2018
Krasny a sileny. Vratte se v poradku!
odpovědět 

 :)06:41:45 24.09.2018
Krásný, přeju vám to. Fakt nádhera!
exlezecodpovědět 

 neskutecna 09:37:36 24.09.2018
nadhera. To musi byt krasny zazitek.
Kulichodpovědět 

 Asi zážitek10:04:23 24.09.2018
Lucka je prostě ledová princezna.
Steveodpovědět 
 Re: Asi zážitek18:32:53 04.10.2018
...no nevim, jak si tuhle hlášku vyložit. To rozhodně nemusí být kompliment... Nějaký osobní zkušenosti?
p.odpovědět 
  Re: Asi zážitek11:46:08 08.10.2018
to bylo pozitivně ;)
odpovědět 

 Alaska10:22:42 24.09.2018
Skoro to vypadá, že je to zájezd Lucky než té holčiny. Ale tak oukej, mají tam krásně na tej Alasce.
Ce(pe)pínodpovědět 

 Aneta11:21:44 24.09.2018
Bude se Aneta Loužecká věnovat sportovnímu lezení? Libor Hroza st. tu nedávno psal, že jí v kariéře sportovní lezkyně pomohl, letos bohužel snad ani moc nezávodila. Škoda každé nadějné závodnice.
odpovědět 

 one man show11:31:10 24.09.2018
Neměla Aneta Loužecká v rovnocenné roli, nebo dokonce hlavní postava? Tohle vypadá jako óda na Lucii Hrozovou. One woman show.
odpovědět 
 A co od Hrozy čekat jiného?11:40:30 24.09.2018
A co bys také jiného od Hrozy čekal? Se divím, že jim to Spořitelna toleruje. Nejdříve Loužecké doják, jak nemá podmínky a jako závodnice potřebuje natrénovat na závody v ledolezení, a když dostala Loužecká prachy, tak si z toho Hroza s Hrozovou udělali extra výlet a všude Hrozová, Hrozová a Hrozová. Alespoň že Loužeckou nechali jistit a dívat se... Já to vidím jako jako hrubé využití naivní holčiny, která nakonec bude vděčná i za toto. Ale když jim to projde a žaludek to zkousne, proč ne. Tady už nepřekvapí nic.
odpovědět 
  Re: A co od Hrozy čekat jiného?11:42:47 24.09.2018
A to si představte, že by měl Hroza nějaké pravomoci v repre a přístup k penězům ČHS :-(
odpovědět 
  Re: A co od Hrozy čekat jiného?12:14:39 24.09.2018
Neznám ani jednoho, ani druhého. Jde všechno hodit na Hrozu? Ten se dejme tomu asi může pokoušet ovlivňvoat, ale Lucka je přece svéprávná, mohla říct otci ne, kdyby chtěla. A pak je tu ještě Aneta...ta je pravda hodně mladinká, to je trochu jiná situace.
odpovědět 
  Re: A co od Hrozy čekat jiného?12:34:50 24.09.2018
A napadlo vás, že by mohla být Aneta ráda, že s ní jela jedna z nejlepších závodnic ledolezení? To že je mediální obrázek a všechny fotky o Lucii, asi není úplně košér, ale hned psát o ukradeném zájezdu atd. je asi trochu přehnané a určitě přehnané. počkejte si co o tom řekne Aneta sama.
Michalodpovědět 
   Re: A co od Hrozy čekat jiného?12:39:07 24.09.2018
To je zase diskuse jako ta o Hackovi a Marovi... Jo kecy jsou to prehnane, ale je smutne, ze ta druha holka neni na zadny fotce. Jeste je tam moznost, ze teda nic nevylezla, ale to si nemyslim. Proste to vypovida jen o sebestrednosti pistele/korespondenta nebo kdo je vlastne autorem... to je vsechno.
odpovědět 
    Re: A co od Hrozy čekat jiného?13:30:16 24.09.2018
...to je zase diskuze, ehm tedy reakce... Vždyť Michal napsal, že neni košer, že Aneta na fotkách není. Úplně to stejné, co ty.
odpovědět 
    Re: A co od Hrozy čekat jiného?22:03:26 24.09.2018
TOHLE je clanek Lucie, co je na tom taaaak tezky pochopit???? Ojej, a zrovna pod tak peknejma fotkama se potka takovahle tupa sebranka...
odpovědět 
  Re: A co od Hrozy čekat jiného?12:35:30 24.09.2018
A napadlo vás, že by mohla být Aneta ráda, že s ní jela jedna z nejlepších závodnic ledolezení? To že je mediální obrázek a všechny fotky o Lucii, asi není úplně košér, ale hned psát o ukradeném zájezdu atd. je asi trochu přehnané a určitě předčasné. počkejte si co o tom řekne Aneta sama.
Michalodpovědět 
   Fotky z fb.12:54:39 24.09.2018
A nejsou to jen nahodou fotky a info z Lucky fb které jsem dal lezec.cz a holky to ani nemohly ovlivnit?
odpovědět 
    Re: Fotky z fb.13:19:01 24.09.2018
Jen z těch pár slov zde:

Lucka slíbila...

Na plovoucích krách lezla jen Lucka...

Podobně jen Lucka lezla v ledové jeskyni...


Ale abychom se vrátili k Loužecké, také jedna zmínka o ní: "Aneta Loužecká, která výzvu k podpoře v hlasování v soutěži Už vím, zveřejňovala... "
odpovědět 
     Re: Fotky z fb.13:35:50 24.09.2018
No co no, tak si Lucka spnila sen a využili k tomu Anetu. I to se stává v reálném světě. Jestli je to morální by měli hlavně posoudit Hrozovi, že mají na to, něco takového udělat. Přecijen, na Aljašku nejezdíš každý rok, žejo. :-)
Ce(pe)pínodpovědět 
      Re: Fotky z fb.13:53:03 24.09.2018
Já bych s těmi předčasnými závěry počkal. Clanek
holky asi napisou. A vypadá to, ze Hrozící ti leží hodně v zaludku. Tak každá příležitost ke kopnutí je dobrá. Že?
odpovědět 
       Re: Fotky z fb.14:15:04 24.09.2018
Jo, asi napíšou. Ale odpověz si sám na otázku, kdo si tady teď dělá PR a šíří zvoji značku. Soutěž vyhrála především Loužecká a jeden z důvodů byl i zmiňovaný trénink. A je to právě Loužecká, která chce závodit a která by uvítala větší známost a případné sponzory. Neměla by to tedy být právě Loužecká, která by měla být středem a okolo které se to vše točí? Tady nejde o Hrozu/Hrozovou, ale o to, co se tu děje. A jestli za nějakou dobu něco napíšou? Asi ano, ale až budou někde přednášky a promítání, co tam bude mít aboslutní přednost a bude všechny zajímat? Obávám se, že to bude to, co tam provádí jen Hrozová. Budou někam zvát LOužeckou, aby vyprávěla, jak jistlia? Asi těžko, že? Jako jo, fotky hezké, kry jistě zajímavé, DWS také. Ale proč si to nezaplatila sama, ale musela se přidat k Loužecké, zastínit ji a zdůvodňovat to jejím tréninkem a přípravou na závody? Co tohle Loužecké pomůže s tréninkem a k čemu je to Hrozové, která už nezávodí? Já nevím, je mi jedno, zda je to člověk A nebo B, mě to prostě přijde jako podvod. Jak na organizátora soutěže, tak na Loužeckou. Kdyby tam jela za svoje, tak palec nahoru. Ale tohle mi přijde jako svinstvo.
odpovědět 
        Re: Fotky z fb.14:31:30 24.09.2018
Třeba ti tvé předčasné závěry holky az budou zpet vyvráti. A ty si zatím uzivej možnosti pomlouvat.
odpovědět 
         Re: Fotky z fb.15:42:26 24.09.2018
On nikoho nepomlouvá, jen konstatuje fakta. A že leze Hrozová, to je prostě nezpochybnitelné, vždyť to sama píše. A důvody v žádosti o prachy také byly specifikovány jasně.
odpovědět 
       Re: Fotky z fb.15:53:28 24.09.2018
Předčasné závěry ohledně čeho? To jak vypadají články o té akci na lezci je přece holá realita, žádný předčasný závěr.
odpovědět 
        Podvrknute kotnik16:07:27 24.09.2018
Teď jsem se dočetl v jednom z reportu od Anety na už vím.cz, že si v podstatě hned na začátku akce při návratu z ledovec potvrkla kotník. Možná proto není na lezckých fotkach. :-(
odpovědět 
         Re: Podvrknute kotnik16:28:08 24.09.2018
Aha, tak to je jasný, člověk na fotkách být nemůže, když má podvrtnutý kotník, jak by to vypadalo... :)
odpovědět 
         Re: Podvrknute kotnik16:32:36 24.09.2018
Jo. Píše o tom kotníku. To se pak blbě lezou ledy. No hlavně že byl důvod kopnout si do Lucky a staryho Rebela.
Karelodpovědět 
          Re: Podvrknute kotnik16:45:01 24.09.2018
ani nevíš, jestli to byl důvod, že Aneta není na fotkách (jako že víme, že nebyl) a už máš jasno...

Ale co, hlavně si kopnout do těch, co si dovolili vyjádřit podiv nad tím, že na těch fotkách Aneta není.
odpovědět 
           Re: Podvrknute kotnik13:01:25 25.09.2018
No lepsi je jiste si kopat Lucie, to je jasny. Co naplat, ze clanek napsal a dal dohromady Standa z fotek, ktere ma k dispozici. Proste Lucku poradne nakopat. I za to, ze jeji otec rika veci, ktere nevoni. To je urcite ten spravny pristup..
odpovědět 
         Re: Podvrknute kotnik16:38:48 24.09.2018
Aneta taky lezla. Takže podvrtnutým kotníkem to není.
odpovědět 
          Re: Podvrknute kotnik16:54:40 24.09.2018
Ano lezla V minulém článku tady na lezci má i své fotky. A je na nich napsano" minulý tyden" a pak už jsou tam jen " mladsi" fotky kde není. Tak je docela možné, že po tomhle lezení si pochroumala ten kotník. A pak už nalezla.
odpovědět 
           Re: Podvrknute kotnik17:11:38 24.09.2018
Tak já nevím, to nemůže být člověk na fotkách, kde neleze? Ale Lucka tady na fotkách a dokonce videích je, kde neleze, je...je tady Lucka, jak se rozhlíží, Lucka, jak stojí jedna, Lucka, jak stojí dva, Lucka, jak leží ve spacáku...kdežto Aneta není jmenována, ani když se na té fotce dokonce i vyskytuje.


odpovědět 
 Re: one man show22:01:07 24.09.2018
Ale prd velebnosti. O zpusobech a cestach prezentace sportovnich akci, na ktere prispivaji sponzori, vis houby. Chybi ti zakladni rozhled, nema tedy smysl pokouset se ti to vysvetlovat - prilis slozite.
odpovědět 

 Uvedení věcí na pravou míru23:08:37 24.09.2018
Ahoj horolezci.
Ráda bych uvedla věci na pravou míru. Dřív jsem se k internetu bohužel nedostala, možná by to zamezilo spoustě smutných a nepravdivých komentářů.
Začala bych tím, že peníze, které jsme od spořitelny dostaly byly výhradně určeny pouze na Aljašku, v naší misi jsem o ně žádala i na trénink a závody, ale spořitelna souhlasila pouze s výhradním použitím peněz na akci Aljaška.
Tento článek zde, není naším článkem. Měl to být výhradně článek o krách a nebyl psán námi. Proto je zde pouze Lucka.
Co se týká mého lezení jsem opravdu strašně vděčná Lucce, že se o mě celou dobu starala a vše mě učila. Do ledolezení jsem nadšená, ale tohle byla pro mě moje první zkušenost lézt na přírodním ledu. Lucka mi tak kromě lezení v jeskyni a jednou na krách, musela vše tahat a já pak lezla na druhém za ní. Ty "kvaky" tak lezla kvůli mně, sama si je pak lezla ještě pro sebe solo. Aljaška určitě Lucky sen byl, ale chtěla tam jet v zimě. Kvůli projektu jsme ale museli odjet již teď. Takže jsem jí vlastně, zvlášť ještě po nedávné operaci kolene, přemlouvala, ať jede se mnou.
Libor Hroza je tu jen kvůli mně, mimo to, že ani moc jet nechtěl, tak mě samotnou, by jen s Luckou doma bohužel nepustili.
Ráda bych zdůraznila, že mi Lucka úplně nezištně věnuje spousty a spousty času ať už tady nebo doma. Před Aljaškou se mnou strávila nespočet hodin učením metodiky, ale i samotným tréninkem. A Libor zrovna tak. Lucka je pro mě velkým vzorem, nejen po sportovní stránce a tímto ti Luci moc děkuju za vše co pro mě děláš.
Poslední bod je ohledně kotníku. Ano, upadla jsem a několik dní jsem nemohla vůbec chodit, ale ke konci zájezdu už jsem zase lezla. Těším se až v našem článku uvidíte i moje fotky. Ano, jsem na nich "pouze" na druhém konci lana a nejsou to děsivě vypadající kry, které vzápětí popadaly, ale to je spíš jen pro hrstku lidí na světě. Na to si budu muset počkat ještě asi dlouho.
V loni na závodech v Lichtenštejnsku jsem vypadla i z naprosto lehkého úvodního ledu, právě proto, že jsem na něm lezla úplně poprvé. Tohle byla pro mě obrovská zkušenost a bylo to 19 nejhezčích dní v mém životě, i když to bylo jen na druhém konci lana a pouze "kvaky", pro mě to byl Everest.
Děkuju moc všem, kteří pro nás hlasovali a Lucce i Liborovi za už skoro 4 roky, které se mi nezištně věnují.
Aneta Loužeckáodpovědět 
 Re: Uvedení věcí na pravou míru05:48:49 25.09.2018
Ano, ten článek jsem psal já. A hlavním tématem bylo lezení na krách, o kterém mi Lucka psala. Doplnil jsem ještě další fotky z jeskyně a z ledovce, které mi Lucka k článku poslala, dal to do souvislosti se zájezdem a doplnil o odkaz na předchozí článek o celkovém výletě. Díky moc Aneto za vysvětlení, čtenářům za zájem a těším se na další zážitky v příštím článku o výpravě. Hore zdar!
 Standaodpovědět 
  Re: Uvedení věcí na pravou míru11:05:44 25.09.2018
Doufam, ze ti co tu tak pranyrovali Lucku se studem propadaji do zeme... Je smutny, ze nekteri jedinci co maji nejaky problem s Liborem Hrozou to resi pres jeho deti kritikou vzdalenou faktu a zalozenou spis na jejich vroucnych pranich.
odpovědět 
 Re: Uvedení věcí na pravou míru05:54:05 25.09.2018
...a vsechny konspiracni teorie letely do kanalu. Diky Anet, ze jsi si nasla cas a napsala vysvetleni. Hodne uspechu na ledu.
odpovědět 
  Re: Uvedení věcí na pravou míru07:46:46 25.09.2018
Prijde mi smutny, ze se porad dokola "musi" neco VYSVETLOVAT, za neco se OMLOUVAT. Za to ze se nekomu muze zdat ze bych mela byt na fotkach prave u tohoto clanku, jinde zase za "lehke" cesty pri zavodech, za mirne nepresnosti atd atd. A jeste je to vysvetlovani chvaleno. Ne. Dlabat na ty pitomce, jinak jich bude cimdalvic a budou potrebovat vysvetleni nebo omluvu fakt u kazde prkotiny. Uz ted jim chybi zakladni soudnost, je zcela zabita potrebou za kazdou cenu vse a jakkoli okomentovat, i bez zakladniho vhledu do daneho tematu, bez aspon minima schopnosti vnimat veci jako celek, bez schopnosti odhadnout hranici etiky. Bando, seberte se aspon trochu.
DXodpovědět 
   Re: Uvedení věcí na pravou míru10:41:48 25.09.2018
Jsi absolutně mimo. Stejně jako ten, kdo psal že všechny teorie jsou v kanálu.
Jediné, co děláš, je obhajování českého bordelu. V tom jsou Češi experti, chování ČHS a dalších nevyjímaje. Vše má mít od začátku jasná pravidla a strukturu. Ale tohle? Udělat něco, co je mimo rámec normálního fungování, a teprve když se začnou lidé ptát, tak začít vsuvětlovat, že je to vlastně něco jiného a že to jsou vlastně dvě akce a že je to vlastně jinak.... vytvoří se zmatek a bordel, ve kterém se nikdo nevyzná a ve kterém lze zdůvodnit a vysvětlit úplně vše?

Takových dopisů, jako napsala Loužecká, ti zpětně napíšu na jakoukoliv akci třeba deset. Takže - jestli chceš nějakou slušnost a rozumné fungování, je potřeba vše definovat a nastavit předem. Ale situace, kdy nemáš nic jasného a definovaného předem, jen umožňuje si dělat, co chceš, a pak zpětně nežádoucí vysvětlit dle potřeby.

Takže za mě do toho text Loužecké vnesl jen další chaos, místo vysvětlení. A než to zase označíš za čecháčkovské přizdisráčství a závist, zamysli se třeba nad tím, proč v Německu a dalších státech západní Evropy toto funguje jinak, ne jako Balkán, co je u nás. Jo jo, mentalita východní Evropy...
odpovědět 
    Re: Uvedení věcí na pravou míru11:06:57 25.09.2018
Milion spekulací a pomluv vo ničem. Kdo z vás rypáků by měl koule na to, lízt po něčem, co jen tak plave a kdykoliv to může spadnout ?
r.odpovědět 
     Re: Uvedení věcí na pravou míru12:07:41 25.09.2018
A jak to s tím souvisí? Tohle je stejné, jako kdybys někoho zastřelil a u soudu se obhajoval tím, že všichni, kdo tě viní z vraždy, jsou dementi, protože bys chtěl vidět, jak oni by se na tu vzdálenost tak dobře trefili.
odpovědět 
      Re: Uvedení věcí na pravou míru12:59:16 25.09.2018
Ne, tohle je stejne, jako kdyby si nikomu nic neudelal a dav na ulici te zbalil a zacal lyncovat za nejaky domnely zlocin s kterym nemas vubec nic spolecneho. Moderni spolecnost nastesti dospela do stavu, kdy takoveto bezduvodne lyncovatele ma pravo potrestat.
odpovědět 
    Re: Uvedení věcí na pravou míru11:17:46 25.09.2018
Jiste, popreme vse co odporuje nasi teorii, a opakajme stale dokola jen sve spekulace..

Chlape, uvedomujes si, ze ten clovek ktereho tu stavis do role obeti sproste vyuzite Hrozovimi (samozrejme bez jedineho sebemnsiho dukazu) tu ten tvuj pohled dementuje. Koho jineho prohlaseni by si uz chtel? Navic sam predvadis to, s cim si tu kritiku vlastne zacal - uplnou ignoranci Anety a toho co rika...

Tady se nebavis o zavodech, kde mas hned vcelky neodiskutovatelny argument spatneho umisteni nekterych zavodniku. Tady bez jedineho dukazu osocujes lidi z hnusneho jednani nebo podvodu a to i pres to, ze podvedeny clovek tva slova vyvraci. Docela hnus.
odpovědět 
     Re: Uvedení věcí na pravou míru12:12:16 25.09.2018
Pokud čtu dobře, pisateli ani tak nejde o jednotlivé osoby a výkony, jako o systém, kterým celou akci prezentují, a jak smísili tolik věcí, že se tom už nikdo nevyzná.
odpovědět 
      Re: Uvedení věcí na pravou míru12:56:51 25.09.2018
On se v tom nevyzna. Dokonce mu i uniklo, kdo ten clanek napsal. Asi ho ani necetl... Dvat svoji idiocii za vinu jinym, je fakt ulet.
odpovědět 
    Re: Uvedení věcí na pravou míru21:16:23 25.09.2018
..presne...rostenka co nahodou patri ve svém oboru k české mozna svetove spicce si nekam vyjede..nekdo o tom napise clanek...da tam nejaky fotky...a všichni by se z toho mohli posrat...tohle by se zrejme opravdu v nemecku atd nestalo...tam by to totiž vůbec nikoho nezajímalo...
mozna je na case diskusi na lezci zrusit..za posledních 10 se z toho stava kanal...jdu se vyblet
yeanodpovědět 
    Re: Uvedení věcí na pravou míru10:16:22 26.09.2018
Tvejm rodičům by myslím taky nebylo moc příjemný, kdyby po nich někdo vyžadoval, ať si do svejch dovolenejch vnesou řád a strukturu. Každej asi může mít svý věci uspořádaný jak chce, ne? A je neslušný do cizích věcí strkat rypák.
honzaodpovědět 
   Re: Uvedení věcí na pravou míru11:02:43 25.09.2018
Moc to zjednodušuješ. přesně ten základní vzhled do situace, schopnosti pochopit celek, to ti často chybí. Já teda nechci o nikom říkat, že jsi pitomec... Přijde ti nerozumná otázka po tom, kde je Aneta, když se jedná o článek z akce, kde je hlavní postavou.

Samozřejmě že si z toho Hrozovi udělali výlet za její peníze a propagaci, to je jiná, to už je moc.
odpovědět 
    Re: Uvedení věcí na pravou míru11:11:20 25.09.2018
Rika "genius", ktery nebyl schopny pochopit to co vsichni ostatni - kdo psal clanek, o cem clanek je, ... a ktery stale mele to sve i pres to, ze jeden primo zucastneny, ktereho "genius" stavi do role zneuzite obeti, tvrdi uplny opak... Pro "geniusa" asi kazdy hloupy.

Tohle se neda vyhrat. Na vydavani vlastnich negativnich pocitu za fakta zadne argumentu nepomuzou..
odpovědět 
     Re: Uvedení věcí na pravou míru11:46:49 25.09.2018
Já jsem Anetu nikdy nestavěl do role zneužité oběti, takové příspěvky tu psal někdo jiný. Děláš závěry, aniž bys vůbec tušil, co jsem psal, nebo nepsal. Ty máš fakt co mluvit o géniích.

Ne, tohle se fakt nedá vyhrát. Na vydavani vlastnich negativnich pocitu za fakta zadne argumenty nepomuzou..
odpovědět 
      Re: Uvedení věcí na pravou míru12:19:10 25.09.2018
Co to meleš? Jaké zneužití oběti? Využít a zneužít jsou dvě dost odlišné věci. Máš pravdu, jakákoliv dohoda je těžká, když v tom máš takový zmatek.
odpovědět 
       Re: Uvedení věcí na pravou míru17:37:24 25.09.2018
:-) no ZNEUŽÍT jsi napsal ty, doslova "stavi do role zneuzite obeti" tak si to aspoň po sobě přečti.

To je fakt dohoda těžká, když v tom máš takový zmatek :)
odpovědět 
        Re: Uvedení věcí na pravou míru18:39:27 25.09.2018
No tak můžeme se tu vinit vzájemně dlouho a z čehokoliv, ale nemá to smysl, takže jen krátce - já nepíšu bez diakritiky, tedy to nebylo ode mne. Zřejmě to bude pro řadu lidí těžce pochopitelné, ale opravdu tu nejsem jediný :-)
odpovědět 
      Re: Uvedení věcí na pravou míru13:03:43 25.09.2018
Mas pravdu, no. Standa tu z lezce (pro mene chapave ten kdo ten clanek s fotkama dal dohromady - jiste v dobre vire, ze se lezcum bude libit) je hroznej vyuzivac.
odpovědět 
     Re: Uvedení věcí na pravou míru17:42:11 25.09.2018
Teď mi došlo, v čem je asi jádro pudla - myslel jsem to tak, že taková tvrzení (jako že že si z toho Hrozovi udělali výlet za její peníze a propagaci) už je moc. Mám dojem, že tady asi došlo k nedorozumění.
odpovědět 
      Re: Uvedení věcí na pravou míru19:55:11 25.09.2018
No to máš právě ten problém tady. Někteří to pochopí, ale někteří berou i ironii smrtelně vážně. Prostě musíš pomalu, polopaticky a nejlépe dvakrát :-)
odpovědět 
    Re: Uvedení věcí na pravou míru13:28:52 25.09.2018
"Samozřejmě že si z toho Hrozovi udělali výlet za její peníze a propagaci, to je jiná, to už je moc"

Prosím o důkaz. Zníš velmi jistě, tak podepři svá poměrně dost závažná tvrzení fakty.
odpovědět 
     Re: Uvedení věcí na pravou míru15:29:40 25.09.2018
To se mi nejak nezda. Kdo by jel ted dobrovolne na ledy na Aljasku, kdyz tam vlastne ani neni podminka a tady je tak krasna podminka na pisky. Se nedivim ze se tam Liborovi nechtelo :D
odpovědět 
     Re: Uvedení věcí na pravou míru17:40:12 25.09.2018
Myslel jsem to tak, že taková tvrzení jsou už moc. Tedy úplně přesně naopak, než jsi to pochopil. Asi jsem se nepřesně vyjádřil.
odpovědět 
    Re: Uvedení věcí na pravou míru16:32:59 25.09.2018
Výtka k obsahu článku je nejspíš pochopitelná, ovšem není na místě ji směrovat k těm, ko kterých se v článku píše, ale k tomu, kdo ten článek psal. Libor, Lucie ani Aneta těžko můžou, navíc z Aljašky, ovlivnit, komu se v článku autor bude věnovat. (Taky si myslím, že by to mohlo být vyváženější vůči ostatním členům expedice, ale to je jen můj subjektivní názor a jistě mi nic nebrání sehnat si kontakty, vymáčknout z Anety fotky a dojmy a napsat o tom článek :))
odpovědět 
     Re: Uvedení věcí na pravou míru17:45:40 25.09.2018
+1 Hurá, konečně někdo, kdo pochopil, jak to myslím. někdo, kdo si přečte celý koment a zamyslí se nad celkem, nad souvislostmi... Tady to asi klasicky funguje tak, že si někdo přečte poslední větu, která vytržená z kontextu vyznívá úplně jinak a pak hned začne nadávat, aspoň tak to vypadá u dvou předchozích kolegů.
odpovědět 
      Re: Uvedení věcí na pravou míru18:29:46 25.09.2018
Anonymove... Fakt netusim, jestli jsi ten, kterej se tu navazi do Hrozovic rodiny anebo ten, co se jich zastava. I negramotni stredoveci lidi umeli udelat krizek misto jmena :-/ ty diskuze se fakt nedaj cist.
Feuodpovědět 
       Re: Uvedení věcí na pravou míru20:13:54 25.09.2018
To je dobře. Všímej si myšlenek a smyslu příspěvků, ne jmen.
odpovědět 
        Re: Uvedení věcí na pravou míru22:54:15 25.09.2018
Tvl. já leju celej večer a bavim se tady děsně.
vybledlej baribalodpovědět 
         Re: Uvedení věcí na pravou míru23:12:10 25.09.2018
Vono, už jen něco napsat na Lezce vyžaduje odvahu, silnou vůli a psychickou odolnost. Protože to je podobný tomu, jako strčit hlavu do žumpy plný sraček. Takže holky zasluhují velký obdiv....
rarohodpovědět 
          Re: Uvedení věcí na pravou míru00:01:01 26.09.2018
Proč holky? Vždyť se tu všude píše, že článek psal Standa :-)
odpovědět 
        Re: Uvedení věcí na pravou míru23:18:44 25.09.2018
Tvl. já leju celej večer a bavim se tady děsně.
vybledlej baribalodpovědět 
 Re: Uvedení věcí na pravou míru18:52:05 25.09.2018
Hroza se o tebe stará už skoro 4 roky. Kolik ti je? 18? Tedy trénuješ od 14 let a po čtyřech letech ti musí i kvaky tahat Lucka? Nepsali jste v soutěži i o přípravě na závody? No, rád se na nějaké pak podívám, jak se ti daří...
odpovědět 
  Re: Uvedení věcí na pravou míru20:32:59 25.09.2018
Clanek napsal Standa. Fotky vybral Standa.
odpovědět 

 Trenér leze?10:33:12 26.09.2018
Tvl, to byly furt kecy jak trenér musí lézt dardy jinak nesmí trénovat, a když leze tak zase kecy jaktože leze :D
I když v článku Standa mohl zmínit holky obě, o tom žádná..
odpovědět 
 Re: Trenér leze?10:51:40 26.09.2018
Tohle je ale clanek o Lucce a Luccinych prelezech na Aljasce. Tipuji, ze ho Standa napsal protoze mu to prislo zajimave a mel k tomu od Lucky podklady - hlavne fotky. Treba se dockas od ucastniku, tedy asi hlavne Anety, i nejakeho reportu z akce jako takove.
odpovědět 

 úžasné!16:55:58 29.09.2018
Uauu, krásný článek. Ta ledovcová jeskyně je úžasný útvar. A lezení na krách???? To jako deep water soloing nad vodou o cca 1°C?:-))) to je fakt úlet:-). Těším se na další obdobně vydařené články.
Koalaodpovědět 

 píšem na cizí zeď13:09:03 03.10.2018
Žijeme v době internetu, internetové hrdinství, kritika a hate se staly symbolem dnešní doby. Jak lehké je dnes někomu ublížit. Možná je to dobou, možná to vypovídá o každém z nás. Je jen jedna cesta jak se dá kritice vyhnout: Nic nedělat, nic neříkat a ničím nebýt. Vše nemusí a ani není jak se může zdát, kolikrát je právě opak pravdou. Lůco, Anet, vždyť vy víte.
Kazmaodpovědět 

 Krásný12:54:48 09.10.2018
fotky jako z pohádky a zřejmě opravdu parádní výlet. Tak to má být. Maličko hodně závidím :-D ale přeju to ;-)
 Zdenodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri
Confetto ... 6c+/7a Massone

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV | 2X Simond Piranha |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 352 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 309 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 280 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 277 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 250 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.