LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Nedělej krok, ze kterého se nemůžeš vrátit.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Vyšla kniha Laviny v Česku
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu

Závody
SP boulder Keqiao (CHN) (18.04)
SP obtížnost, rychlost Wujiang (CHN) (25.04)
SP obtížnost, rychlost Indonesie (02.05)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Volf 11106
3.Stráník 11056
Hory:
1.Groš 7855
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)

Deníčky
5675 lezců
1144285 cest
Nové přelezy:
Out Of Thi 8A
Beatrice 7c
Beatrice 7c
Nabíječ 8A+
Big Sur 7C+
Demon 8A+
Kůrovec 7C+
Rodinný Vý 7C
Inri 7C
Elington B 8A

Stěny
Vnitřní lezecká stěna - Juliska - Praha 6
Mariánské lázně - Mariánské Lázně
BalvanBoulder - Horažďovice

Prodejny
HUDYsport - Mladá Boleslav
Namche - Outdoor, Travel & Climbinig Center, s.r.o. - Praha 8
HUDYsport - Teplice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

MČR v lezení na obtížnost

vyhráli Martin Stráník a Michaela Smetanová

Mistrovství České republiky v lezení na obtížnost vyhráli včera v Brně Martin Stráník a Michaela Smetanová. Druzí byli Lukáš Mokroluský a Eliška Adamovská, třetí Jan Štípek a Tereza Širůčková.

Výsledky viz:



Výsledky z MS mládeže viz:



Předchozí info ze semifinále:



a před tím z kvalifikace:



Standa Holec   [úpravy] 07:00 03.06.2024Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Musím to komentovat! 08:54:52 03.06.2024
Martin je strašný řezník a letec na svým místě, měl by pro mladý dělat nějaký semináře a něco je naučit, ale mladí ví celkem hovno a asi by to klíčový nepochopili (kluci).
No a holky? Mluvím o tom pořád a dostávám za to diss někdy sem tam někdo dá props.. Ale rád bych se k tomu vyjádřil. Prostě když někdo lítá na olympijské kvalifikace, měl by na domácích šaško závodech buď dominovat jako Martin, nebo to bojkotovat jako Adam, nebo prostě to rozbít jako Jaja, bohužel my máme Ellu, jejíž hvězda vyhasla před deseti lety. Možná kdyby se tehdy nevydal cestou ala Mráza, mohla doléčit ty nohy a teď to mohlo ještě za něco stát, možná ani ten mind set není nejlepší, proto jí teď nezbývá nic jinýho než vsteklý dupnutí, chození pytlikem atp...
Prostě ta dominsnce tam není ani na domácí půdě a svět? Ten je úplně jinde... Ať to leze..
Tom gruff odpovědět 
 Re: Musím to komentovat! 10:22:44 03.06.2024
Ještě prosím tě trenére upřesni o čem mladí vědí houno a co by stejně nepochopili. To mne jako amatéra zajímá.
odpovědět 
 Ryba smrdí od hlavy!10:55:09 03.06.2024
Když se na to podíváš z druhé strany, tak to že Eliška je furt celé ty roky v ČR na bedně a kromě holek Michaely a Terezy není nikdo z mladých, které by se jí v obtížnosti přibližovaly.
To přece není špatně a nerozumím, proč by si měla zasloužit hate.

To že holky, které trénuje Čaj Šálek ji výkonostně dotáhly, jí může aspoň po letech české dominance motivovat. Zbytek holek je u nás o výkonostní třídu níž, pokud jde o obtížnost.

Stejně si myslím, že problém je zejména v séftrenérovi reprezentace Klofáčovi-jednak zejména pod ním Ela šla výkonostně strmě dolů, první rok ještě sklízela ovoce z tréninku pod Sašou, ale pak jí jeho pseudo experimentální trénink zaříznul.

Klofáč díky svému neprofesionálnímu přístupu totálně rozkládá atmosféru nejen v mezi závodníky, ale i rodiči a trenéry: Chodit oficiálně s dvacetiletou členkou repre, si prostě promiskuitní šéftrenér repre o dvacet let starší nesmí dovolit.A kdo jej pozná trochu blíž, ten od něj rychle odchází..tedy výjma Adama, ale ten uměl vždy podlehnout manipulátorům alá Blažek atd.
Bohužel ryba smrdí od hlavy
Tomodpovědět 
  Re: Ryba smrdí od hlavy!14:18:30 04.06.2024
Bohuzel musim souhlasit, mnoha ocekavani rodicu Klofi splnil jen v tom, ze si umi rict o penize. A potom uz jen ordinuje tupe a nudne posilovani. Zadna reativita napad nic. Je to proste hlavou atlet bezec. A i ta Gabina byla k vykonu motivovana pres postel...
odpovědět 
  Re: Ryba smrdí od hlavy!11:13:24 05.06.2024
A co je na tom promiskuitniho chodit s dospělou ženskou? Věta úplně mimo mísu.
odpovědět 
  Re: Ryba smrdí od hlavy!10:59:25 13.06.2024
při moralizování nejde o prosazování dobra, ale je to mocenský souboj...
odpovědět 
 Re: Musím to komentovat! 11:57:57 03.06.2024
Martin včera naprosto zaslouženě. Ale nevím proč tu hejtuješ mladé? Lukáš s Honzou jsou naše největší talenty za poslední roky a lezou výborně. Vždyť jim je teprve 16.
odpovědět 

 Srdce vs Plast10:33:04 03.06.2024
Srovnavas tezko srovnatelene Svety. Martas vyrostl v dobe, kdy bylo lezeni vsechno, je z lezecke rodiny, na skalach byl drive nez na prulizkach u baraku. Je to srdcar kazdym coulem a to na plastiku najdes tezko...
odpovědět 
 Re: Srdce vs Plast13:32:59 03.06.2024
Právě protože srovnávám dva různé světy říkám že jsou mladí v prdeli, nemají to v sobě a to bude problém do budoucna, snad český lezení z tý prdele vytáhne aspoň mladej Pen, u toho vydim že by to tam mohlo bejt, škoda že je pryč AoO kdy bylo možný bejt top na compech i venku... Ta generace co teď roste to má prostě těžký. A Elišku nehejtuju jen konstatuji reálně to jak to vydim, možná mohla zkusit kariéru jako runerka nebo něco takovyho, světový lezení jí uteklo...
Gruffodpovědět 
  Re: Srdce vs Plast13:56:46 03.06.2024
Ale houby, tak to vůbec není. Naopak. Závody se lezou na překližce, lezení je regulérní sport se vším všudy. Takže je správné, že kdo chce mít na závodech úspěch, přistupuje k tomu jako ke sportu, ne jako životní filozofii. Problém je jinde, a to v ČHS. Svaz se spoléhal na to, že mu závodníci vyrostou sami za své. Stačili lidé, co mají lezení ve skalách jako životní lásku a filozofii, natrénovanost ze skal bohatě stačila na to, abys uspěl i na závodech. Doba je ale jinde, závodní lezení nemá s lezením ve skalách nic společného, lezení je sport jako každý jiný, a pokud bude chtít dobré závodníky, bude do nich muset investovat, aby měli důvod to dělat, cesta přes ambiciózní rodiče moc nefunguje. A bohužel, na ničem jiném to tu postavené není. Někteří rodiče sice dosahují orgasmu při představě synka na OH, ale děti ještě nemají dost rozumu. Až poznají, že celé jejich mládí a vlastně i život (nevydělají si ani korunu a vzdělání asi také nic moc) obětovali ambicím rodičům a poplácání na rameno od Bloudka a jinak po nich ani pes neštěkne, těžko budou závodit dál, než do těch úček. Ostatně to vidíme už dlouho, jak dětské naděje s přechodem do dospělých končí. Takže omezenost na plast a halu je naprosto v pořádku, ale musíš jim za to zaplatit a poskytnout podmínky. A to se neděje, takže smolík.
odpovědět 
   Re: Srdce vs Plast14:04:09 03.06.2024
ajaj, kolovrátníček je tu...
odpovědět 
    Re: Srdce vs Plast14:07:53 03.06.2024
Těžko psát něco jiného, když je základ stále stejný.
odpovědět 
     Re: Srdce vs Plast15:29:21 03.06.2024
spíš by bylo těžko nepsat...
odpovědět 
   Re: Srdce vs Plast21:57:17 03.06.2024
Omezenost na plast je v pořádku, ale když nejsi srdcař a nevěnuješ tomu všechno, tak těžko polezeš světovou špičku. Tak to prostě je. Nebo je to sport na hobby úrovni, a je jedno jestli je tvoje hobby 6a nebo 9a.
odpovědět 
    Re: Srdce vs Plast22:06:11 03.06.2024
O kom to vlastně pořád mluvíš? Tvl ty máš dost.
odpovědět 
    Re: Srdce vs Plast22:22:34 03.06.2024
A to je právě ten problém. Můžeš být srdcař jaký chceš, ale v dnešní době to už nestačí, bez profi tréninku a zázemí se neobejdeš a rozhodně to není zadarmo. A vydělávat na život a zároveň trénovat na úrovni SP/MS/OH nejde.
odpovědět 
     Re: Srdce vs Plast06:59:18 04.06.2024
Já/Ty...
odpovědět 
   Re: Srdce vs Plast10:02:18 10.06.2024
Ano, sportovní/závodní lezení je dnes už samostatná disciplína. Ale realita českého rybníčku je taková, že jediní, kdo dnes mají výkonnost jet na mezinárodní závody, jsou dva "fotříci" 30+, kteří vyrostli na skalách. Tím neobhajuji, že by mladí měli trénovat jenom venku, ale spíš je to zrcadlo současnému tréninku mladých - že je to prostě nějak špatně. Mají možnosti, ale výkonnost se nedostavila. Věřím, že oni makají, jak mohou, ale špatným způsobem.
Když vidím, jaký skok udělalo ženské lezení v US, Jap, FR apod. tak bohužel máme ztrátu tak 10 let a je otázkou, jestli ji někdo z mladých může někdy dohnat.
Hledal jsem na veřejných zdrojích svazu, jestli se po nominačních závodech dostavila nějaká sebereflexe. Jestli ano, tak ji neprezentují. Ale spíš si myslím, že ne. Že se poplácali po zádech stejně jako v příspěvcích na FB.
Navíc si myslím, že nominační závody by měly stát mimo pohár a mistrovství. Nominační závod by měl svou obtížností odpovídat cílovým soutěžím a měly by být nějaké "tvrdé" limity, které je třeba splnit, a pak teprve pořadí. Pokud je to nominace na EP nebo SP, tak postavit bouldery/cestu, která odpovídá danému poháru, a je potřeba topovat X boulderů nebo dolézt minimálně do x-tého chytu. Ano, takové závody se nedají započítávat do lokálního poháru a ani by se na ně nedalo koukat, protože by většina do cest ani nenastoupila. Bohužel.
Michalodpovědět 
    Re: Srdce vs Plast12:43:47 10.06.2024
Á, další chytrolin.
odpovědět 
    Re: Srdce vs Plast13:45:01 10.06.2024
tolik řádků...a přitom taková blbost, co?
odpovědět 
    Re: Srdce vs Plast17:16:19 11.06.2024
Plne souhlasím.
Meodpovědět 
    Re: Srdce vs Plast08:17:39 12.06.2024
Chybí ti tam naprostý základ - důvod, proč by někdo měl na tu úroveň SP/MS trénovat. Kdo ten trénink zaplatí a co z toho bude závodník mít?
odpovědět 
     Re: Srdce vs Plast12:35:48 12.06.2024
Tak tuhle otázku si můžeš položit na jakoukoliv lidskou činnost která není výdělečná. Odpověď je: prostě to dělat chtějí.
odpovědět 
      Re: Srdce vs Plast13:24:40 12.06.2024
S tím se dá pouze souhlasit. Ale lezení na překližce je v tomto poměrně specifický sport, kde svůj život omezíš jen na stěnu a bouldrovku. Takže na to, abys byl "srdcař" a 20 let neznal nic jiného, než zamágovaný vzduch na překližce, a ještě za to platil a obětoval tomu mládí, musíš mít určité psychické předpoklady, v tomto případě nějakou psychickou poruchu. A takových moc není, pokud už se někdo takový najde preferuje skály, takže závodní lezení lezení na úrovni SP/MS/OH už tu není moc reálné do doby, než se to pojme jako olympijský sport a budou se do toho investovat odpovídající finance do závodníků a podmínek. To ale u ČHS nehrozí, i nadále se to povede tak, aby to stačilo na čerpání dotací a vlastní CK, takže další debata je asi bezpředmětná.
odpovědět 
       Re: Srdce vs Plast14:03:50 12.06.2024
Podle tvé analogie, je psychicky narušen každý, kdo dělá něco co ho baví. Ať už vášnivý filatelista, vášnivý šachista, nebo magor co chová doma pavouky. Divný názor.
odpovědět 
        Re: Srdce vs Plast14:34:10 12.06.2024
Jedna věc je dělat něco, co tě baví, a druhá obětovat tomu veškerý život a nedělat nic jiného. Takže ano, šachista, co si zajde 3x týdně zahrát, je pravděpodobně normální, šachista, který nedělá nic jiného, než hraje šachy, veškerý čas a kamarády obětuje šachům a jediné, co má, jsou šachy, a to všechno zadarmo a ještě se svými náklady, to v hlavě moc v pořádku mít nebude. I když tedy možná bude nejlepší na světě. Ale abych nebyl nespravedlivý, netýká se to jen sportu, podobně to má většina, kteří jsou v něčem nejlepší na světě, akorát že třeba u vědců se tomu říká výstřednost.
odpovědět 
         Re: Srdce vs Plast14:48:59 12.06.2024
Prosím tě, už nepiš. Ani jako "ty", ani jako "ten druhej".
odpovědět 
         Re: Srdce vs Plast14:49:58 12.06.2024
...á už je tady zase. Potulný diskutér, co jediný prozřel a všichni ostatní jsou blázni. Já bych řekl, že největší blázen jsi ty, se svými elaboráty pod každým článkem o závodním lezení. Tady bude hrát roli nějaký komplex.
odpovědět 
          Re: Srdce vs Plast15:37:32 12.06.2024
Jsi si jist tím bláznem? Zatím se vše napsané ukázalo jako více méně pravda.
odpovědět 
           Re: Srdce vs Plast15:54:10 12.06.2024
Ano, jsem si 100% jist, že jsi blázen.
odpovědět 
            Re: Srdce vs Plast17:38:58 12.06.2024
Palec nahoru. Snad jedině dodat jaké je to štěstí, že mě nezajímáš :-)
odpovědět 
         Re: Srdce vs Plast16:05:46 12.06.2024
Ale tak je to se vším. Naprostá většina "nejlepších" obětuje velkou část života něčemu, v čem bude někdo jiný o kousek lepší. A finančně z toho nebudou mít nic. Zářným příkladem ve sportu jsou fotbalisti, tenisti, veslaři, plavci, bruslaři, cyklisti... a samozřejmě čistí překližkáři.
Kuba Turekodpovědět 
          Re: Srdce vs Plast17:38:17 12.06.2024
To je dobrý blábol... Taky bych chtěl mít to nic, co špičkový tenista, hokejista nebo cyklista.
odpovědět 
           Re: Srdce vs Plast18:16:07 12.06.2024
Ale notak, nedelej ze nerozumis. Moment, ty asi fakt nerozumis...tak to pak jo.
odpovědět 
            Re: Srdce vs Plast17:10:09 13.06.2024
"Krásným" příkladem je třeba Knapková v poměrně populární disciplíně skif. Olympijská vítězka 2012 v Londýně, mistryně světa 2011, vítězka Světového poháru 2002 a 2009, mistryně Evropy 2008, 2011, 2013 a 2014. A 2015 musela skončit, protože nenašla osobního sponzora, který by jí platil tahání za klacky ve vodě.

Tak to ve sportu chodí a každý aspoň trochu rozumný sportovec by si to měl připustit.
Kuba Turekodpovědět 
             Re: Srdce vs Plast19:11:10 13.06.2024
Kubo a Lukáši, to je v pořádku a tak to chodí. Já nikde netvrdím, že ne a že by to mělo být jinak, to jen občas mi to tu lidi vkládají do pusy. Já jen reaguji na častá slova a postesky od ČHS a některých místní diskutérů na absenci kvalitní špičky, i když máme trenérský tým a jakési zázemí. Tohle prostě v dnešní době už nerozhoduje, pokud bude ČHS chtít kvalitního závodníka, bude ho muset buď zaplatit, nebo čekat na supertalent, který zvládne přelez do dospělých. A protože ČHS vyhovuje současné zaměření na kvantitu místo kvality, a předpoklady pro individuály jsou extrémně obtížné, bude s největší pravděpodobností pokračovat současná CK. Pak by se ale neměly objevovat hejty na kohokoliv z lezců a neměla by tu ani být kritika špatných míst. Chtít praktikovat systém A a očekávat výsledky ze systému B, to je nesmysl.
odpovědět 
              Re: Srdce vs Plast22:57:58 13.06.2024
Zaplatit a nebo čekat na supertalent - "nebo" tam nepatří, neb supertalent je prostě absolutní základ, na kterém je případný světový úspech vystavěn. A i špička (cca WC top 20) jsou supertalenty na různých úrovních a s různými schopnostmi držet se závodnické/tréninkové lajny a podávat na závodech stabilní výkony. Jsme malá země, méně lidí a tak prostě máme těch supertalentů méně kusů. Samozřejmě nelze nikomu nijak rozmlouvat jeho očekávání, že budeme mít stále, resp. kontinuelně někoho ve světové špičce, v reálu však taková kontinuita možná není. Na téma přechodu do dospelých v návaznosti na finanční zázemí už jsme tu spolu za ty roky několikrát diskutovali, vidím to stále stejně - toto téma tedy znovu otevírat nehodlám. Součástí supertalentu je prostě i schopnost sportovce a jeho okolí celou věc financovat.
semtamodpovědět 
               Re: Srdce vs Plast08:15:06 14.06.2024
supertalentů je sice mizivé promile obyvatelstva, ale není jich v absolutním čísle zas tak málo. většina supertalentů na lezení si v životě na stěnu/překližku nesáhne, a když jo, tak hrozně pozdě. jistý AO nepochybně byl/je supertalent a shodou okolností to vyšlo tak, že byl na skálu přikládán již jako batole a k tomu buď rodiče uhlídali rozumné trénování, nebo měl holt mimořádnou odolnost, a bůh suď, kolik bylo supertalentů co začali moc pozdě nebo nezačali vůbec, případně je to přestalo bavit, otrávilo je to, začalo je zajímat něco jiného nebo zdraví nedovolilo. anebo, a to je asi meritum diskuse zde, na překližku se dostali včas, ale rodiče tomu nerozuměli, nikdo jim nepomohl s rozvojem, a talent se promarnil. nedělejme si ovšem iluze, že je to v jiných sportech jinak - tentinsti, hokejisti, notabene golfisti a parkuristi (na koních) a závodníci v autech a motorkách opravdu nejsou talenti, co je najde osvícený terén na prolejzačce a systém je vychová. všechno jsou to děti boháčů nebo aspoň slušně zajištěných insiderů.

Lukas B.odpovědět 
                Re: Srdce vs Plast08:16:54 14.06.2024
ostatně úplně z jiné diskuse (o přijímacích zkouškách na střední školy a přípravě na ně): rodinné zázamí je studijní předpoklad jako každej jinej.
Lukas B.odpovědět 
                Re: Srdce vs Plast08:41:47 14.06.2024
Opět se dá jen souhlasit. Dokonce na to existují statistiky. V lezení na obtížnost a boulderu by to mělo být cca 1:5000 (tedy jedno dítě z 5000) pro MČR, pro úspěšnost na mezinárodní úrovni cca 1:20 000 a pro OH je to snad někde okolo 1:500 000. Ale to se bavíme o teoretických šancí talentů. Bylo by potřeba tyto děti podchytit a systematicky s nimi pracovat. A systematicky neznamená je od mala dřít, právě naopak, je potřeba je určitým způsobem brzdit. Jenže styl je tu poněkud jiný, jakmile se najde trochu schopné děcko, ždíme se, co to jde, a cestu do dospělých mu zablokuje i nemožnost dalšího rozvoje (stručně řečeno, problematika je trochu složitější). Takže s penězi máš pravdu, ale je tu i otázka toho zázemí, protože dříve rodičům stačilo dát dítě ke skále a výkony ze skal byly přenesitelné na překližku. Ale když se podíváš na rodiče dnešních překližkových závodníků, tak ti o tréninku neví nic, není tu zázemí, a poskakování na spraywallu s Klofáčem a dření shybů... ále, škoda mluvit.
odpovědět 
           Re: Srdce vs Plast12:08:11 13.06.2024
pozor, průměrný i nadprůměrný tenista, fotbalista, hokejista (a we další) má od šesti do třiceti spoustu dřiny a celkově je v mínusu. hrstka těch nejlepších pak má solidní příjmy (dejmetomu na úrovni lékaře-specialisty) a pár šťastlivců vydělá miliony.
na jednoho nedvěda/jágra/verstappena připadají desetitisíce těch, co poctivě dřeli, byli dobří, ale ne nejlepší, holt nevyšlo to a jejich rodina do toho zahučela mnoho (i desítek) milionů.

no a v lezení nejsou ani ty prachy.
Lukas B.odpovědět 
       Re: Srdce vs Plast14:22:03 12.06.2024
Nejsi ty ťuňťa. :-)
odpovědět 

 Foto dne:

Bue
 Databáze cest:
Všechny cesty (179868)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Trialog 6B Bahratal
Nová Plotna 7A Vlčí Kopec
Es Castell 7b Castell De Santueri
Bohemians 6B+ Skály U Zahrádek
Powered By Tiramisú 7b+ Jerzu
Nově komentované:
The North Face 6 Skály V Údolí Svitavy
Když Se Snáší Déšť 8A Hlubočepské Plotny
Kotlík 7A+ Tisá-Modřín
O Erastis Sou 1 Kalymnos
J´Ai Du Temps Donc J´Ai De... 7b+ Kalymnos

 Nově v diskusi:
Re: cvaknuté první jištění - přelez | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Soudnost? | Re: cvaknuté první jištění - přelez | Re: Kalymnos vs Geyikbayiri | Re: cvaknuté první jištění - přelez | Vítězslav Škorpík: (Nejen) Československé Himálajské dobrodružst | Re: cvaknuté první jištění - přelez | Re: cvaknuté první jištění - přelez | Re: cvaknuté první jištění - přelez |

 Nové komentáře:
Re: Co sa dialo pred padom | Re: Co sa dialo pred padom | Re: Co sa dialo pred padom | Re: Co sa dialo pred padom | Re: Co sa dialo pred padom | Re: Ondrej | Re: Ondrej | Re: Komunikace | Re: Co sa dialo pred padom | Re: Co sa dialo pred padom |

 Kde to vře:
Zkusíme to znova (134)
Rozhovor s Markem Holečkem po návratu z Langtang Lirung (5)
Nepálští záchranáři našli a vyzvedli tělo Ondreje Húserky (5)
Rozhovor s Honzou Trávníčkem na kanálu naHoru.tv (3)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (3)

 Nově v inzerci:
skialpové boty La Sportiva | STANOVÉ KOLÍKY - SET 8+1 | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Nové lezečky Scarpa Booster Vibram XS Grip2 | Horolezecké knihy | TENDON Master PRO 9.7 | Lezečky La Sportiva Miura | Korsica | PRAHA,PRODÁM VESTU | Tenaya Indalo vel. 37 |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 541 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 459 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 426 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 409 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 367 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.