Vynikající bilance...

3. místo Rosti Štefánka na 8a

Na 8a.nu sestavili celkové pořadí v rankingu za posledních 10 let, bouldry a cesty dohromady:
1. David Graham
2. Dai Koyamada
3. Rosťa Štefánek
Více na 8a.nu

Bída   [úpravy] 12:28 07.02.2003

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 15:11:15 07.02.2003
Rosťovi samozřejmě gratulace, ačkoli ve svém seznamu občas zapomíná uvádět některé přelezy, jak Na krev 8a na Petrohradu. Dále budu sice bohužel opakovat stokrát omleté téma, ale v boulderech je hned za Rosťou starý známý M.Č. Mimo jiné 28.ledna tohoto roku stihl za přeháněk deště se sněhem a kroupami dát No entry (8a) a No exit (7c+) též na Petrohradu. Pokud jmenovaný borec bude tyto řádky číst, prosím ho odpověď, kdo že ho chytal v No exit, protože to bez chytače (hodně dobrýho) je prostě vražda (hlavička rozštíplá o kámen, s bouldermatkou zlomenej vaz).
Petr Reschodpovědět 

 gratulace23:10:49 07.02.2003
gratuluju Rosto, skvely umisteni!!!
Nechapu, jak muze byt M Cermak osmy?? jestli jsou jeho udajne prelezy, tak malo duveryhodne...
Musadoodpovědět 
 Hrnek pretekl09:06:31 11.02.2003
Muze protoze si to kazdej zadava sam, take ty bys mohl byt a to i klidne prvni, jen staci mit tu trpelivost a zaludek. Za redakci, v zajmu duveryhodnosti lezce.cz, budeme jiz filtrovat zpravy i prelezy od tohoto individua.
JirkaSodpovědět 
  Re: Hrnek pretekl00:36:32 15.02.2003
Ja samozrejme chapu ten mechanizmus, jen bych myslel, ze lidi s 8a.nu nejak s tou "elitou" komunikujou. Kolem udajnych vykonu MC nejsou pochybnosti jen v Cechach.
Musadoodpovědět 
 Filtr na MČ!!!10:00:21 11.02.2003
Skandál! Cenzura Barona Prášila! Když sáhli na MČ, kdy sáhnou na Papouše? Strach! Nebrat hračky! Zachovat panoptikum Čermy - Bída - RoTor! Do kterejch mrtvol bych pak měl kopat? Papouš
Papoušodpovědět 
  Re: Filtr na MČ!!!10:31:59 11.02.2003
Já Ti dám panoptikum, já Ti dám mrtvolu! Ty jedna sudetská andulko, omezíme Ti dávky ptačího zobu! Ale souhlasím s Tebou, že bychom zprávy od Martina Čermáka uveřejňovat měli. Bylo by škoda přijít o tento zdroj humoru. A netahej do toho RT, toho nechává MČ v klidu.
Bídaodpovědět 
   RoToRa nevyčleňovat!10:38:17 11.02.2003
Ale RoToR je praotec pokusování, dozorování a šedá eminence mezi arbitry s doživotními zásluhami o obor. Toho chci mít na výstavce taky. Papouš
Papoušodpovědět 

 Stop pro příští článek15:09:09 11.02.2003
Hošové, ja chtěl jen říci, že až opět Martin Čermák pošle nějaký článek o svých přelezech, tak já, a myslím ani Hop, mu ho sem dávat nebudeme. Nejedná se o žadnou cenzuru, dáme proste radši přednost jinému článku, kterých je teď dostatek. Jde nám o to, aby se neříkalo, že jsou na lezci.cz nepravdy. Během krátké doby sbírání informací o jeho počinech, jsme definitivne nabyli dojmu, že si vymýšlí. On nepodnikl nic z toho, co by mohlo tyto pochybnosti nějak rozptýlit. A Papouš ? Ten si najde na klování něco, někoho jiného.
JirkaSodpovědět 
 Re: Stop pro příští článek17:06:13 12.02.2003
Ja bych osobne take byl pro nejakou "rozumnou formu diskriminace" treba Kachni koutek a tak.Tomu rikam skoky ve forme,natazeny prstik pri vyhodnoceni boulderu ted zase rychle vylezene tezke bouldery v rozmezi tak kratke doby...Co cas na trenink? Je to furt otravne dokola ale nekoho takhle trapnyho jsem dlouho nepotkal.Budiz Ti zeme lehka.
Muclingerodpovědět 

 Diskriminace??? NIKDY !!!23:35:33 13.02.2003
Nikdy bych nedovolil a hlavně se nedopustil takové diskriminace, jakou zde na Lezci chcete praktikovat. Je to nutné? Každý mluví jen o pravdivých důkazech pověrách a lžích, které se kolem tohoto člověka, jednoho z nás, točí. Ale nikdo nebyl schopný ani ochotný s ním zajet třeba na Ležky. I když má v současné době ,,lehké zranění,, určitě by s Vámi někam zajel. A nechte už toho podezřívání, škodíte si jen sami sobě... 
x-manodpovědět 

 Diskriminace??? NIKDY !!!23:36:05 13.02.2003
Nikdy bych nedovolil a hlavně se nedopustil takové diskriminace, jakou zde na Lezci chcete praktikovat. Je to nutné? Každý mluví jen o pravdivých důkazech pověrách a lžích, které se kolem tohoto člověka, jednoho z nás, točí. Ale nikdo nebyl schopný ani ochotný s ním zajet třeba na Ležky. I když má v současné době ,,lehké zranění,, určitě by s Vámi někam zajel. A nechte už toho podezřívání, škodíte si jen sami sobě... 
x-manodpovědět 

 Nedělejte to!07:01:42 14.02.2003
Proč chcete cenzurovat články od Martina Čermáka? Jak můžete od počítače rozhodnout, že někdo nemluví pravdu? A pokud si vymýšlí Čermy – proč by měly vadit právě jeho výmysly a ne výmysly jiných? Každou chvíli se zde objevují články, které s pravdou či realitou nemají nic společného. Nikomu nevadí „Jiří Všetečka“, nevadí informace o oblastech, které neexistují atd.

Mazat články od kohokoliv, by byla chyba. Od toho jsou komentáře – každý může k napsanému vyjádřit svůj názor. Třeba i tím, že sdělenou informaci bude ignorovat.

Ale cenzurovat - prosím NE. Lepší LEZEC s mystifikacemi, nežli LEZEC cenzor...
Houbaodpovědět 
 Re: Nedělejte to!08:53:31 14.02.2003
Pro Houbu: někdo holt má smysl pro humor a pozná vtip hned, někdo holt později:)Ale souhlasím s Tebou, že zprávy o "přelezech" démona MČ na Lezce patří. "Jirka Všetečka" se odmlčel (škoda, že sem nepíše skutečný JV, předseda LKP) a Ležec nedokáže psát tak rychle, aby uspokojil poptávku po humoru, takže Čermy, jen houšť a větší kapky!

V případě Martina Čermáka není pravda, že ho nikdo neviděl lézt, ba právě, vidělo ho už dost lidí, ale prakticky nikdo ho neviděl vylézt, co tvrdí. Komentář Petra Resche k Čermákovo přelezům je jasná výzva. Nedávno zraněný lezec, který nepřeleze 7a a najednou ve "vynikajícím" počasí dva těžké bouldry s nebezpečným dopadem. Tak co, ozve se Čermy, chytač, náhodná babka kořenářka? Ve spojení s jménem Martin Čermák se zatím vyskytli dva svědci a tak vyzývám Jan Frimla z Varnsdorfu a Filipa Daňka, ať nám sdělí více. Třeba jestli vůbec existují apod. Tak se nestyďte a pomozte kamarádovi Čermymu z nouze.
Bídaodpovědět 
  Re: Re: Nedělejte to!22:22:35 14.02.2003
V nové Montaně: Do Montany byl zaslán e-mail od svědka, který již M. Čermáka viděl lézt, jak bouldery, tak i cesty - Nightmare 10, Raubritter 10+/11- atd.
Martin se stal, podle mně neoblíbený, protože je moc dobrý. Holt sme takovej blbej a závistivej národ. Hawk
x-manodpovědět 
   Re: Re: Re: Nedělejte to!00:29:20 15.02.2003
:-)) no tim to myslim fakt nebude. Osobne ho sice vubec neznam. Teda ne ze by mi na tom nejak zvlast zalezelo, ale "svedectvi" poslana mailem nebo jako komentar na lezci moc vahu nemaj. Kdyz si muze vymyslet prelezy, snadno si vymysli i ty "kamarady". Vsechny pochyby by snadno rozptylil nejakym videem, kde bysme vsichni zavistivy konecne videli tu jeho krutou formu:-) Vlastne ted mam nekde na disku prelez Dreamtimu 8C, kdyby se to sikovne sestrihalo... uz se tesim na zpravu MC dava Dreamtime OS, vse zachyceno na videu
Musadoodpovědět 
    Re: Re: Re: Re: Nedělejte to!15:18:34 15.02.2003
Celkem by asi stačilo, kdyby jednou vyhrál dobře obsazený bouldrový závody a už by si mohl po zbyek života v klidu vymejšlet, ne?
Petr Jandíkodpovědět 
     Re: Re: Re: Re: Re: Nedělejte to!15:31:52 15.02.2003
Asi by stacilo i se dobre umistit.Ovsem u neho by stacilo i prijit ( bez zraneni )
Muclingerodpovědět 
      Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nedělejte to!00:02:01 16.02.2003
Já bych nepodceňoval člověka, kterého jsem nikdy neviděl. Třeba je fakt tak dobrej. Bůh ví, jestli to neni syn toho (asi něměckého) lezce - Gullicha. Dejme tomu trochu času a sami uvidím, jak to vůbec dopadne.
x-manodpovědět 

 Ještě jednou14:34:06 17.02.2003
Ještě jednou pouze za sebe:
Několik vyprávění a nakonec i osobní zážitek mě utvrdil v názoru, že Martin Čermák nemá výkonnost na ohlašované výstupy.
Uvidím-li "tonoucího" člověka (který je shodou okolností zrovinka mírně indisponován nataženým vazem v rameni), asi těžko mu uvěřím, že měsíc poté dá stovku za padesát vteřin.
Je to pouze můj názor, který neřeší, zda otiskovat nahlášené přelezy MČ, či nikoli. Pouze doufám, že lezci sami dají Martinovi na vědomí, zda ho poslouchat chtějí nebo ne. Jediné, co mě mrzí je ostuda, kterou nám Martin dělá na mezinárodní scéně a znehodnocuje tak výkony lezců, kteří dané obtíže přelézají a ti se pak výrazně snadněji také dostávají na pranýř pochybností, jako například jiný Čermák, ale i Rosťa Štefánek. Zmiňované lezce ale stačí spatřit kdekoli kdykoli v akci a člověk jednoduše vidí, jak se ti lidé hýbou. Samozřejmě asi těžko lze očekávat, že každý den polezou to nejtěžší, ale prostě polezou něco, co je hodné jejich výkonnosti.
Téma Martina Čermáka je tímto pro mě uzavřeno. Mimochodem začalo již v roce 1993, kdy jsem do desíti hodin v noci sekal nýty do srbské cesty BOOM za 9, druhý den jsem jí od rána zkoušel a následně i přelezl a přestože jsem poté pod cestu napsal název, za několik dní poté se na nástěnce objevila zpráva, že "já (Martin Čermák) jsem udělal 1.RP přelez cesty Boom za 10-".
Petr Reschodpovědět