LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Bacha, bacha! Jistíš? Dávej pozor! Jisti, jisti! Vole jisti, bacha! Lezu, jo? Lezu! Těžký to bylo, těžký ty vole!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Křest knihy Perly východu
Vyšla kniha Laviny v Česku
Update sprievodca Jelenec

Závody
SP boulder Keqiao (CHN) (18.04)
SP obtížnost, rychlost Wujiang (CHN) (25.04)
SP obtížnost, rychlost Indonesie (02.05)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11156
3.Volf 11106
Hory:
1.Groš 7855
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)

Deníčky
5678 lezců
1145314 cest
Nové přelezy:
Enforico 7b+/7c
Out Of Thi 8A+
Devět Svět 8B+
Yggdrasil 7C+/8A
No Idea 7b
Cosa Dice 7b+
Zlomený Ry 8A
Popo 8a
Sale Fée M 7b
Cosa Dice 7b+

Stěny
K2 - stěna už neexistuje - Plzeň
Základní škola Horní Čermná - Horní Čermná
Rock 'n' Wall - Plzeň

Prodejny
Horolezecké vybavení - VK-SHOP.CZ - Plzeň
Rock Point Outlet Store - Praha 5 - Radotín
Rock Point Hradec Králové - Hradec Králové

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Nominační závod v lezení na rychlost 2018

V neděli 25.2.2018 se na brněnské lezecké stěně Duro Singing Rock konal závod v lezení na rychlost, který sloužil k ustanovení reprezentace na rok 2018. Závodu se účastnili nejen soutěžící z ČR, ale i z Polska a Slovenska. Celkem se akce zúčastnilo přes 60 závodníků.

Závod byl zahájen představením všech závodníků a poté byly zahájeny cvičné pokusy, po kterých následovaly již měřené pokusy. Pro kategorie U10, U12 a U14 byla postavena nestandardní 13m závodní cesta. Ostatní závodníci závodili na standardizované cestě, se kterou se mohou setkat na mezinárodních závodech.

Celý závod ze standardizované cesty byl streamován a na jeho záznam se můžete podívat zde:

 https://www.youtube.com/watch?v=P0rWBeLXknQ

Sestřih TOP 5 nejlepších mužů a žen je zde:



Vítězové jednotlivých kategorií:
U10:
Školař Dan a Bodanská Adéla

U12:
Jaroš Václav a Janošová Mariana

U14:
Cibulka Šimon a Buršíková Martina

B:
Babača Čeněk a Cibulková Tereza

A:
Kuric Peter (SVK) a Křížová Hana

J:
Burian Matěj a Urbanová Sára

D:
Kříž Jan a Urbanová Sára

Přehled celkových výsledků naleznete na stránkách ČHS.

Rychlostní limity, které jsou nutné pro zařazení do reprezentace, splnilo 12 závodníků.


Poděkování patří závodníkům, fanouškům, rozhodčím, rodičům, dobrovolníkům a sponzorům, bez kterých by tuto akci nebylo možné uskutečnit.

Sponzoři závodu: Climbing Technology, Hervis a Duro Singing Rock

Za vypůjčení časomíry děkujeme HO Orlová, dále Petru Burianovi ml. za zapůjčení chytů na standardizovanou cestu, Pavlu Krůtilovi za ozvučení, Michalu Mercovi za zapůjčení a ovládání notebooku a následné zajištění celého streamu, Vašku Bašovi za zapisování výsledků do mobilní aplikace ČHS. Na závěr i panu Cibulkovi za profesionální komentování celé akce.






















Petr Burian   [úpravy] 00:01 02.03.2018Tisk 

Reklama:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Zapomněl05:03:13 02.03.2018
P.Burian zapomněl jste u sponzoru na horolezecký klub Orlová za zapůjčeni jedné časomíry bez které by nebyl závod.
K.Návratodpovědět 
 Re: Zapomněl07:57:55 02.03.2018
Dobrý den. Vaše tvrzení, že bez Vaší časomíry by se závod nekonal se nezakládá na pravdě. Jak víte, časomíra se dá vypůjčit od svazu i jiných osob...
Burianodpovědět 
 Re: Zapomněl08:09:09 02.03.2018
Myslím si, že nejste jediní, kdo má v ČR časomíru.. i ČHS nabízí zapůjčení časomíry (aspoň tak to chápu z jejich web. stránek). Kluci ze stěny by si s tím určitě nějak poradili. Spíš mě mrzí, že se vytrácí přátelství a altruismus. V dnešní době každý hned vyžaduje protislužbu za pomoc druhému.
myslitel?odpovědět 
  Re: Zapomněl09:10:19 02.03.2018
Aha, takže proto, že se to dá půjčit i jinde, za to zapůjčení ani nepoděkujeme?
odpovědět 
   Re: Zapomněl09:48:48 02.03.2018
Dobrý den. Opět Vaše tvrzení se nezakládá na pravdě. Časomíru přivezl p. Janoš /jindy p. Smiga/, který nám ji zapůjčil opakovaně. Myslím, že slušné chování ocenil tím, že ji zapůjčil i přivezl opakovaně. Já osobně jsem děkovat i p. Návratu.
Děkuji za podepsané reakce
Burianodpovědět 
    Re: Zapomněl10:30:41 02.03.2018
Tak jim tu děkovačku dejte i do textu ;)
odpovědět 

 dakujem11:06:36 02.03.2018
Dakujem za moznost ucasti zahranicnich ucastnikov, bolo to super, tesime sa na dalsie zavody :)
SK hribkováodpovědět 

 gratulace 11:37:55 02.03.2018
Gratulace Terce. Jen popřát, aby se jí dařilo i nadále po přechodu na školu, kde to s treninkem bude mít těžší.....
Honzaodpovědět 
 Re: gratulace od Čhs13:45:54 02.03.2018
A co takhle kdyby bafuňáři z Čhs poděkovali organizátorům.
odpovědět 
  Re: gratulace od Čhs15:25:45 02.03.2018
https://www.horosvaz.cz/soutezni-lezeni/ nominacni-zavody-v-lezeni-na-rychlost-2018/
(jedna mezera)
cituji:
Rádi bychom tímto poděkovali závodníkům za předvedené výkony, sponzorům a realizačnímu týmu za pořádání závodů.

A včil mudruj :D
odpovědět 
   Re: gratulace od Čhs16:56:19 02.03.2018
Myslíš na tom webu co nikdo nečte?
odpovědět 
    Re: gratulace od Čhs20:58:50 02.03.2018
Kdyby to byl web otevreny tak by to lide treba cetli. Bohuzel tam nic kloudneho ke cteni neni. A uzitecne veci jsou pro jistotu tezko vyhledatelne. Vlastne jen zrcadlo aktualniho stavu.
odpovědět 
     Re: gratulace od Čhs23:55:33 02.03.2018
Podle statistik tam chodí kolem tisíce lidí denně. Na to, že to je oficiální web a ne diskuzní, je to docela dost.
odpovědět 
      Re: gratulace od Čhs01:24:05 03.03.2018
Zdroj?

Co se da dohledat je, ze cca 60% tam prijde z mapy.cz. Velka cast asi taky budou roboti. Ale kolik je navstevniku typu "dnes se musim mrknout na strany horosvazu"? (a co tam vubec hledaji?)
odpovědět 
       Re: gratulace od Čhs12:16:01 03.03.2018
Roboti tam nechodí o nic víc, než na jiné weby.
Nepochybně tam chodí ti, kdo hledají původní informace u zdroje, a návštěvníci databáze skal. Z odkazů je nejvíc návštěv z lezce. Domněnka o silném provozu z mapy.cz se nepotvrzuje. Možná to bude v sezóně víc, ale teď nic moc
odpovědět 
        Re: gratulace od Čhs00:06:47 04.03.2018
https://www.similarweb.com/website/horosvaz.cz#referrals

A ano, robotu tam chodi stejne, ale to nijak nevylucuje to co je psano vyse.
odpovědět 
      Re: gratulace od Čhs09:31:52 03.03.2018
Nechci to zpochybňovat, ale kdo může být typický návštěvník webu horosvazu? Za nejčastější bych bral závodníky, kteří tam mají termíny závodů a výsledkové listiny. Ti se vracejí opakovaně. Kdo další? Věřím, že z členů se tam může občas někdo podívat. Ale že by tam lezl opakovaně a často? Při několika tisících lidé denně by to znamenal, že tam je pravidelně každou chvíli každý z členů. Zajímá web ČHS i nečleny? Ve velkém množství? Takže o číslech velmi pochybuji. Že nějaká statistika tisíce ukazuje, to věřím. Otázka je kvalita této statistiky. Pochybuji, že by tato čísla ukázal Analytics, který je tam nasazen.
odpovědět 
       Re: gratulace od Čhs09:37:36 03.03.2018
Nejcastejsi navstevnik?
Prohledavaci robot ;) a od nedavna clovek, ktery na to klikne na mapy.cz (je otazka jak dlouho na stranach svazu vydrzi).
odpovědět 
       Re: gratulace od Čhs12:19:09 03.03.2018
viz výše :-)
odpovědět 
        Re: gratulace od Čhs15:13:20 04.03.2018
já tam třeba chodím
Ar
odpovědět 
         Re: gratulace od Čhs16:58:53 04.03.2018
A co tam prosimte chodis cist? (myslim to vazne, vzdy me zajimalo za jakym obsahem tam mohou navstevnici pravidelne chodit)
odpovědět 

 Poděkování09:39:58 03.03.2018
Děkujeme organizátorům za uspořádání závodu. Dětem se to moc líbilo a poháry byly super, konečně něco nového. Doufám, že se bude brzy konat další závod v Brně.
Karel J.odpovědět 

 Závody by nebyly bez p. Buriana a jeho synů22:57:16 03.03.2018
Karel N. je sice kamarád a člověk, který pro závody děcek udělal také mnoho, v tomto případě však musím dát za pravdu panu Burianovi. Závody na rychlost by totiž nebyly v první řadě bez pana Buriana a jeho synů!

Když pominu orlovského Orla, který není na standarce, tak je to pouze pan Burian a jeho synové, kdo v ČR v současnosti organizuje regulérní závody na rychlost. Estrády v nákupáku na nestandardní cestě také nepočítám.

Přičemž situace je taková, že rodina Burianova jednak dává k dispozici k tréninku ostatním a k závodům své soukromé chyty, tak i dotuje ze svého všechny závody, které pořádají. Startovné a dotace ze svazu jde majiteli stěny, který z ní hradí ztrátu tržby v důsledku uzavření stěny a své zaměstnance, kteří pomáhají při závodě. A to mu to ještě dle vyjádření Petra Smejkala nepokryje celou ztrátu. A nebýt reklamy, kterou mu závod dělá, tak by ty závody nedělal vůbec. Část peněz ze startovného poskytuje panu Burianovi na medaile, diplomy a poháry, ale i tak musí pan Burian dotovat každý závod ještě ze svých soukromých prostředků!!! Pokud si dobře vzpomínám, tak u toho závodu padla částka 3,5 tis.(!) Kč a u předchozích to bývalo ještě více.

Když na takovýto závod sežene od sponzorů nějaké věcné ceny pro vítěze, tak potřebuje nabídnout na revanž odpovídající PR. A zde mu ČHS moc nepomáhá. Jména sponzorů sice do článku sekretariát dodatečně doplnil, dokonce i s poděkováním, ale ze zaslaných fotek nezveřejnil ani jedinou s logy sponzorů. Tomu se říká pomoc jak do Sovětského svazu…

Paradoxně větší pochopení najde pan Burian zde na soukromém komerčním webu(!), který mu jím zaslané podklady necenzuruje.

Přitom když chtěl loni pan Burian uspořádat MČR – R, kde měl domluvený plac na Sport-life, kde měl možnost zajistit i financování, tak mu vedení KSL odmítlo pořadatelství MČR-R přidělit a přikleplo jej do Prahy do nákupáku. Když se pak ukázalo, že v nákupáku nejsou s to udělat závody na standardce, tak jim už byl i pan Burian dost dobrý… Samozřejmě, že to už bylo po Sport-life a vše narychlo šité horkou jehlou.

Navíc pan Burian a jeho synové ochotně a bez jakýchkoli nároků pomáhají jiným závodníkům s tréninkem. Podotýkám v situaci, kdy si mnoho trenérů nechává za své tréninky platit a ne zrovna malé částky. Přitom výsledky jejich svěřenců mluví samy za sebe.

Jinými slovy na ČHS je napojena spousta lidí, kteří se z něj mají velmi dobře a jejich participace na ČHS jim velmi slušně vylepšuje rodinný rozpočet, ale pan Burian a jeho synové to rozhodně nejsou. Holt nepatří do party „co spolu mluví“.

Proto pokud si někdo zaslouží poděkování, respekt a uznání za svou práci pro sportovní lezení v ČR, tak je to zejména pan Burian a jeho synové. U lezení na rychlost jednoznačně.

Pánové díky!!!
JiBodpovědět 
 Re: Závody by nebyly bez p. Buriana a jeho synů00:08:30 04.03.2018
Platí to samé, jako u MP. Vaše dobrovolnost je kontraproduktivní a špatná. Můžeš uvést jediný důvod, proč by se svaz měl chovat jinak a přispívat více, když to stejně uděláte? ČHS se pouze chová pragmaticky a jako řádný hospodář. Ty bys někomu zaplatil třeba 20.000,- , když víš, že to dotyčný udělá i za 5 000 a zbytek si doplatí ze svého? Ty bys pořádal nějaké závody, když víš, že když to neuděláš, že si je uspořádají za své? Tak jen tak dál - vy platíte a organizujete, ČHS si jen mne ruce, kolik ušetří :-)
odpovědět 
  Re: Závody by nebyly bez p. Buriana a jeho synů09:21:50 04.03.2018
Zde je třeba si uvědomit, že Bloudek, Resch, Urbášek, Binter, Dichtlová a spol. mají lezení na rychlost naprosto u zádele.

Pokud by pan Burian ty závody nepořádal, tak výše uvedeným svazovým bafuńářům by to bylo naprosto egal. Absolutně by je to nevzrušovalo. Přesně tak, jak je nevzrušuje, že u rychlosti není plnohodnotný seriál závodů již několik let(!)... podotýkám v situaci, kdy je rychlost dokonce na olympiádě...

Dokonce je ani hamba nefackuje, když za stávající situace kasírují peníze i od ČOV...

Prostě s hroší náturou nic nenaděláš. Ledaže bys je vyměnil, ale vzhledem k tomu, že na VH volí většinově lidé, kterých se to vůbec netýká, tak ani zde nelze očekávat změnu k lepšímu. Spíš naopak. Mám velké obavy, že na této VH se situace ještě naopak zabetonuje a vše půjde do kopru.
JiBodpovědět 
   Re: Závody by nebyly bez p. Buriana a jeho synů09:38:51 04.03.2018
Ano. A proč by ho neměli mít u zádele? Očividně nejsi schopen pochopit princip. Ne, naopak, ČHS to dělá dobře. Se podívej sám. Jsou tu závody pro děti? Jsou. Je dokonce na Moravě samostaný druholigový pohár? Je. Byly závody na rychlost? Byly. Pokud se na to podíváš z venčí, tak v ČR je s minimálními náklady pro ČHS závodů více, než dost. A že Bloudek, Resch, Urbášek, Binter nebo Dichtlová mají nějaké závody u zadele? A to je přesně to, co píšu. Proč by někomu cpali finance, starali a utráceli peníze ČHS, když nemusí?

Kdybyste se na ty vaše závody vykašlali, ČHS by dělat začal, nějkou činnost vyvíjet musí. To samé platí o podmínkách. Kdyby se provozovatelé stěn domluvili, ČHS by zaplatilo více. Jenže, vždy se najde nějaký "stávkokaz", co ve jménu dobra vše naruší a umožní pokračování špatného stavy. Takže se nezlob, ale jestli jste měli něco dělat, tak to byla asociace lezců a provozovatelů stěn a tam měla s ČHS začít vyjednávat. Ale začít dělat závody sám byla ta největší hloupoust, co mohla být. Jestli závodnímu lezení něco škodí, jste to vy, díky vám ČHS prakticky nic nemusí. Tak si alespoň nestěžujte.
odpovědět 
    Re: Závody by nebyly bez p. Buriana a jeho synů09:51:44 04.03.2018
notyvole. To jakože když chci aby mý děti měly kde závodit, mám pracovat politicky (Halík!) a nějaký ty roky tlačit na svaz, aby mi je milostivě uspořádal? Fuck off, kámo, to všechno už tady bylo, kam to v konkrétních disciplínách vedlo víme všichni. Buďme rádi za těch pár, no, ono jsou jich vlastně desítky až stovky, nadšenců, kteří to nevzdali a pořádají vlastní podniky. A že si stěžují? Kdepak panáčku, nestěžují, jen občas zmíní, jak na některý věci svaz sere, a je myslím v úplným cajku, když se poplatník dozví, na čem že to konkrétně svaz odmítá spolupracovat.
semtamodpovědět 
     Vždycky to zkončí na análních alpinistech.10:06:54 04.03.2018
Jednou z cest, která by mohla platit na Bloudka a spol. je pořádat dál závody, ale odmítnout ty směšné peníze, které tihle bafuňáři na ně dají. No a pak už stačí, aby organizátoři striktně trvali na tom, že tyhle závody ČHS nesmí prezentovat jako závody ČHS. Ale asi by se vždy našli anální alpinisti, kteří by za pár drobných Bloudkovi ty závody uspořádali. A tak si Bloudek dělá co chce. :-(((
odpovědět 
     Re: Závody by nebyly bez p. Buriana a jeho synů11:16:46 04.03.2018
Ano, přesně. Máš se snažit, aby svaz, který to má na starost a který se tím pak bude chlubit (ano, ČHS nikdy nelze obejít, pokud se chceš lezení věnovat více) dělal, co má. Ne to jít dělat za něj. A ne, svaz by na to nekašlal, jak píšeš. Uvědom si, že v případě bojkotu ze strany majitelů stěn a závodních lezců je svaz nahraný, nesplňoval by podmínky čerpání příspěvků a dotací.

A že chceš, aby tvé dítě mělo kde lézt? Jo, to je přesně logika stávkokazů, Babači a tobě podobným. Uděláte si závody pro svá více méně (ne)schopná děcka, ale že tím kurvíte celý systém, to je vám jedno. Pořád si stěžujete, jak je to s lezením špatné. Ano je. Ale za koho ta situace vznikla a kdo to umožnil? Jak dlouho se Babača v závodním lezení pohybuje? Takže, milí pánové, ta špatná situace vznikla za vás... No, hlavně že si váš harant má kde zalézt.
odpovědět 
      Re: Závody by nebyly bez p. Buriana a jeho synů17:43:12 04.03.2018
Buďto jsi obyčejný trol a nebo nejsi s to porozumět psanému textu.

S výše uvedenými svazovými bafuňáři nepohne lautr nic. Představa, že je dotlačíš do kouta nějakými protesty, bojkotem nebo čímkoli podobným je jen a jen tvá lunetická představa.

I kdyby se nakrásně nenašel ani jediný provozovatel lezecké stěny, který by byl ochoten uspořádat jediný závod, tak by si hoši a děvčata, co spolu mluví, zorganizovali za svazové peníze shoppigtur, na které by ještě vytřískají těžký prachy i kdyby na nich měli závodit sami se svými dětmi a před MŠMT by to byli schopni deklarovat jako závodní činnost, na kterou potřebují dotace. A nikdo by s tím nic nenadělal, protože na VH hlasující většinu závodní lezení vůbec nezajímá a hlasuje podle toho, co po nich Bloudek chce. Ne všichni, ale většina ano.

Navíc si zcela zjevně vůbec nepochopil, kde problém vzniknul a co je jeho příčinou. KSL začala ořezávat regionální závody ve chvíli, kdy lidem z vedení KSL odrostly jejich ratolesti a regionální závody se jich přestaly týkat. Tehdy začali ořezávat vše, co pro jejich děcka nemělo smysl. Proto skončily i závody v lezení na rychlost, protože potomci členů vedení KSL se rychlosti nevěnují. Já ani MPM s tím nemělo nic společného. Názory většiny rodičů trenérů a vedoucích oddílů jim byly naprosto u zádele.

Zkrátka a dobře jen tady trolíš a opakuješ své naivní domněnky a smyšlené představy.
JiBodpovědět 
       Re: Závody by nebyly bez p. Buriana a jeho synů18:07:23 04.03.2018
Ale to víš, že situaci znám, stejně tak lidi, jejich potomky a důvody. A stejně tak znám lidi, co tam jsou dnes, a to včetně jejich potomků. Ale nic to nemění na tom, co jsem napsal, jen to potvrzuješ. Se vžij do jejich myšlení - "ořežeme vše, co už pro naše děti není potřeba, schválně, co se stane. A hele, ono to prošlo... ušetřené peníze si můžeme přesměrovat, kam potřebujeme, závody stejně budou, oni se je udělají".

Takže mne můžeš označovat za trola a já nevím, co dalšího, ale nic to nemění na tom, kam se lezení za doby vašeho působení v ČHS a závodech, dostalo. A mimochodem - řada lidí v komisi se obměnila, nemůžeš už ani říkat, že se tam nikdo normální nedostane, z dua Binter/Dichtlová tam jsou navíc Adamovská, Jech, byl tam Slezák... Máš tu pak řadu poradců jako jsou áčkoví trenéři a lidi z oddílů, třeba Eliška Karešová, Eva Křížová...

odpovědět 
        Re: Závody by nebyly bez p. Buriana a jeho synů19:22:16 04.03.2018
Je srandovní číst výtky od člověka, který není ani s to se podepsat natož zorganizovat akci, která by vedla ke změně poměrů k lepšímu…

Myslím, že situace se závody v lezení na rychlost poměrně jasně dokazují, že vůbec nemáš pravdu. Tuším, že již pátým rokem se u rychlosti nepořádá seriál závodů a ani se nehodnotí renking a co se změnilo?! Nic. Vůbec nic. Navíc my své závody organizujeme jen u nás na Moravě, přičemž v Čechách se nikterak neangažujeme. A nevšiml jsem si, že by čeští závodníci, jejich rodiče a trenéři vyvíjeli na vedení ČHS a KSL nějaký tlak směřující k zavedení českého regionálního poháru a nebo závodů v rychlosti …. Tak o čem to pořád meleš?!

A novými členy KSL se moc neoháněj. Binter a spol. si do svého týmu nominují jen sobě loajální lidi. Mnozí z nich v době krize kolem rušení regionálních pohárů fungovali právě jako oni pověstní a tebou zmiňovaní „stávkokazi“. Přičemž všichni členové KSL mají ze stávající situace osobní prospěch. Buďto přímý finanční a nebo výhody, které jim snižují náklady na závoděni jejich dětí a nebo jejich rodinných příslušníků. Tak proč by proboha měli prosazovat jakékoli systémové změny k lepšímu?!

Proto Tvé urážky naší práce a tvůj trolling, je více než trapný.
JiBodpovědět 
         Re: Závody by nebyly bez p. Buriana a jeho synů21:05:08 04.03.2018
No právě, píšu to hned na začátku. Lidi nejsou schopní se domluvit. A pak na to přesně pasuje to pořekadlo Když se dva perou, třetí se směje. Lidi se tu dohadují o kravinách a ČHS je vysmátý. A co se týká urážek vaší práce, tak jsi opět mimo. Závody umíte, děláte je dobře, celý MP je velmi kvalitní záležitost. Nevím, zda jsi to pochopil dobře, ale já o vašich akcích psal z hlediska českého závodního lezení, kde se opravdu jedná o nesystémovou a nekoncepční věc, což je špatně. Všechny akce by se měly doplňovat a navazovat na sebe, ne stát vedle sebe. Samozřejmě to možné je, ale pak to již vysvětleným způsobem kazí celé prostředí. A změny? Sice píšeš o nemožnosti, ale jako řadový člen jsem od vás nikdy nečetl nějakou ucelenou koncepci, nikdo mne nekontaktoval s podklady pro VH a nějakým vysvětlením, proč bych pro ně měl hlasovat, nikdy neproběhla mezi řadovými členy nějaká osvětová kampaň, proč by měli zvednout ruku pro změny nebo nové lidi. Chápu, že udělat závody je jendodušší, ale pak se nedivte, že jste tako přehlíženi a ignorováni.
odpovědět 
          Re: Závody by nebyly bez p. Buriana a jeho synů22:24:13 04.03.2018
A co jsi v tomto ohledu podniknul Ty?!
Mám totiž takový pocit, že nás celou dobu taháš za fusakli. Protože, pokud by ses v závodním lezení mládeže aktivně pohyboval, tak bys musel vědět, že jsem svého času potřebnou agitaci prováděl a činil jsem kroky směřující k nápravě poměrů.
Že jsem byl neúspěšný, nepopírám. Že jsem to po dvou letech(!) vzdal a zvolil schůdnější cestu, přiznávám. Proto si s chutí počkám na jiné, kteří mi předvedou, jak se to dělá a budu jim fandit (bez ironie).
JiBodpovědět 
           Re: Závody by nebyly bez p. Buriana a jeho synů22:42:34 04.03.2018
1. nepsal jsem to jako návod, co máte dělat, nebo výzvu, ale odpověď na vaše stesky na téma ČHS a uvedl jsme jeden z názorů, proč se to do tohoto stavu dostalo. Ale je to jen jeden z názorů, ať si ho každý zváží a třeba odsoudí, nemám s tím problém.

2. co jsem dělal, popisovat nebudu, bylo by to zbytečné, stačí závěr - vzhledem k rozhádanosti a neschopnosti domluvy mezi jednotlivými trenéry, oddíly a rodiči změny nejsou moc možné, viz bod 3.

3. co budu dělat? Nic. Vzhledem k bodu 2. je opravdu jednodušší se přizpůsobit. Normálním dětem je jedno, kde závodí, kdo to pořádá, pokud někdo patří k nejlepším, párkrát se usměje na komisi, trohu si zařiťoleze, a má vše, co potřebuje.

Pokud se nesrovná bod 2., nic se nezmění.
odpovědět 
            Re: Závody by nebyly bez p. Buriana a jeho synů07:10:37 05.03.2018
Ale kdeže, jen urážíš ty, co šli s kůží na trh a co se v rámci svých skromných možností pokusili o nápravu poměrů. Ostatní rád poučuješ, ale sám nejsi schopen žádné smysluplné akce. Prostě jen obyčejný kibic, mluvící klábosnice. Nic víc.
JiBodpovědět 
             Re: Závody by nebyly bez p. Buriana a jeho synů09:38:10 05.03.2018
Na tento názor máš samozřejmě právo. Ovšem to, co si myslíš, vůbec nic nemění na tom, co se děje, a zda mám, nebo nemám pravdu. No a o tom, jaký význam máš z hlediska ČHS, asi ani psát není potřeba...
odpovědět 
              Re: Závody by nebyly21:21:19 05.03.2018
Neboj, já svůj vliv na chod ČHS hodnotím realisticky. Ty bys na oplátku se zase mohl zamyslet nad tím, čemu svým tapetováním prospíváš. Tvé neustále zaměňování příčin a následků je tak na nakopání do zadku.

Přičemž začít by jsi mohl tím, že se pod své přípisky začneš podepisovat. A nemusíš mít strach, že by jsi tím své dceři nějak zhoršil postavení u vedení KSL. Za tvé rozbíjení diskusí ti Binter naopak bude vděčný.

Nemusíš celým jménem. Stačí iniciály tak, aby bylo zřejmé, kdo to píše. Co třeba kdybys začal používat iniciály „PZ“ ???
JiBodpovědět 
               Re: Závody by nebyly00:19:26 06.03.2018
Myslím, že jsi opět mimo. Toho, na koho narážíš, už závodní lezení nepálí, a na postavení dcery u KSL mu už moc nezáleží. Také nás to překvapilo, ale realita už je taková. Pokud jsi s informovaností opět pozadu, vysvětlení najdeš na goo.gl/hzLF5Z .
odpovědět 
    Re: Závody by nebyly bez p. Buriana a jeho synů11:16:28 04.03.2018
No jiste, presne takto svet prece funguje! Je prece uplne jasne, ze horolezecky svaz by mel jen tise z povzdali sledovat jak se veci vyviji a rozhodne by nemel podnikat cokoliv spojeneho s lezenim a jakoliv se v techto oblastech angazovat - oni uz si lezci, jak sam pises, poradi i bez nich.

Jen tak pro info? Ty jsi ten o svem svetonazoru presvedceny grafoman, co plodi pod temito diskuzemi posledni rok dva tak polovinu obsahu, ze?
odpovědět 
    Re: Závody by nebyly bez p. Buriana a jeho synů10:16:44 05.03.2018
Blbost. CHS by se na to klidně vykašlala. Tak jak to dělala před MPM i závody na rychlost. Spíše ke třeba to publikovat. A třeba i přes onu snahu o osamostatnění.....
Honzaodpovědět 
     Re: Závody by nebyly bez p. Buriana a jeho synů10:29:39 05.03.2018
Nevykašlala, zapomínáš na trojboj. A snaha o osamostnění? Podle mne nevyjde. A víš, proč ne? Protože se lidi nedomluví. ČHS by byl bez závodníků v háji, jenže pokud by závody bojkotovalo deset nejlepších, vždy se najde nějaký neschopák, co bude zářit radostí, že místo jedenáctého místa má zlato.
odpovědět 
 Re: Závody by nebyly bez p. Buriana a jeho synů13:55:34 04.03.2018
A Burian je reprezentacni trener na rychlost? Nebo Hroza? Kdo to dela? Dekuji
Martin Blazekodpovědět 
  Re: Závody by nebyly bez p. Buriana a jeho synů15:40:07 04.03.2018
Je to Eva Křížová.
JiBodpovědět 

 díky12:33:18 04.03.2018
Děkujeme panu Burianovi a synům za závody v lezení na rychlost. Jsou to dobré závody, dobře zorganizované. Je škoda, že těchto závodů není víc a že ČHS nemá větší zájem. Za všechny naše závodníky děkujeme a doufáme, že brzo zase závody na rychlost budou. Děkujeme panu Burianovi i za spolupráci.
Další poděkování je pro pana Babaču za MPM. Jsou to ty správné závody,které mají pro děti být, dobře zorganizované. Děti baví a jezdí tam rádi.
Děkujeme za závody, které organizujete. Je to spousta práce a starostí.
Víc takových lidí jako je pan Burian a pan Babača a víc lidí v ČHS kteří jejich práci ocení a zaplatí.
Vnodpovědět 

 Foto dne:
Rocca Di Cerriolo
Piccolo Sherpa, 6c+
 Databáze cest:
Všechny cesty (179978)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Irena 5A Hlavatice
Marie Dreslerová 5A Hlavatice
Vysoko Do žlabu 4C Hlavatice
Rosťa Pitterman 6A Hlavatice
Danny 6B+ Hlavatice
Nově komentované:
Poslední Soud 6C Panský Les
Devět Světů 8B+ Skály V Údolí Černé
Devět Světů 8B+ Skály V Údolí Černé
Devět Světů 8B+ Skály V Údolí Černé
Devět Světů 8B+ Skály V Údolí Černé

 Nově v diskusi:
Re: jistící brýle | Re: jistící brýle | Re: Bouldering Petrohrad | Re: foto dne vcera | Re: Turecko (Geyikbayiri) a půjčení auta | Re: foto dne vcera | foto dne vcera | Re: Turecko (Geyikbayiri) a půjčení auta | Re: socialní průjem | Re: socialní průjem |

 Nové komentáře:
Re: Další hnojomet | OSTUDA PRO JAMES | Re: Další hnojomet | Re: nehorazne | Re: Proč přežil opět Mára? | Další hnojomet | Re: smutná role JAMES | Re: Stanovisko SHS JAMES | Re: Stanovisko SHS JAMES | Re: Proč přežil opět Mára? |

 Kde to vře:
Zkusíme to znova (214)
Video: Adam Ondra na jedné z nejvyšších umělých stěn na světě (20)
Trofeje z 1. lezecké stěnky Adama Ondry pro dětské závodníky (17)
Barbara Zangerl dala na flash cestu Freerider na El Capitana (16)
Stanovisko SHS JAMES k neštěstí pod Langtang Lirung (12)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (7)
Křest knihy Perly východu (5)
Video: Will Bosi na bouldrech v Česku (5)
Projekt Dandy Polmana „Velký Benátčan“ na YouTube (2)
ČHS podal přihlášku na pořádání MS ve sportovním lezení 2027 (1)

 Nově v inzerci:
Directalpine Rebel 2.0 | Hledám děvče do skal | STANOVÉ KOLÍKY - SET 8+1 | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Prodám balknu | Různé lezečky | Spací pytel | Prodám skialp boty | Boty Lowa Locarno GTX LO | Sardinie Vánoce |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 630 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 546 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 487 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 490 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 427 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.