ČHS: Odvolání proti rozhodnutí Disciplinární komise

ad výrok na valné hromadě 2018

Update: + dokumenty k DK
Vedení ČHS zveřejnilo zápis z posledního jednání výkonného výboru v němž informuje o odvolání proti rozhodnutí Disciplinární komise. Týká se výroku Petra Resche na Valné hromadě ČHS 2018 ve sporu vedení ČHS s bývalým pořadatelem boulder závodů českého poháru.

V zápisu se uvádí:
"Odvolání proti rozhodnutí Disciplinární komise

VV jakožto odvolací orgán (§ 33 Disciplinárního řádu) projednal odvolání Jiřího Olivy na straně jedné a Petra Resche na straně druhé proti rozhodnutí Disciplinární komise č. 2/2019 týkajícího se výroku P.Resche na Valné hromadě ČHS 2018. Z jednání o dovolání byli vyloučení P. Resch jako účastník disciplinárního řízení, M. Veselý jako kárný žalobce proti stěžovatelům v jiném, probíhajícím řízení. VV posoudil veškeré skutečnosti týkající se této kauzy, jednomyslně zamítl odvolání J. Olivy a vyhověl odvolání P. Resche tím, že změnil rozhodnutí Disciplinární komise a zrušil trest ve formě veřejného napomenutí. Rozhodnutí včetně odůvodnění bude doručeno účastníkům řízení, předsedovi Disciplinární komise a poté zveřejněno na webu ČHS, odpovídá sekretariát."


Další informace k případu se nám na stránkách ČHS nepodařilo nalézt.

Viz zápis:

horosvaz.cz: Zápis z jednání Výkonného výboru ČHS

Případ zjevně souvisí s výrokem Petra Resche na poslední valné hromadě ČHS, který zde obvinil jednoho z představitelů ČSL, že už dříve podnikl vůči vedení ČHS nefér kroky, když přetáhl sponzora. Za to se jako za nepřesný výrok vedení ČHS posléze omluvilo.
Viz:
ČHS: ČSL má nepřijatelné podmínky spolupráce v boulder závodech

(Původně na Lezci vyšlo 15.7.2019)



Aktualizace: ČHS zveřejnil 22.7.2019 znění obou dokumentů týkajících se kauzy, a to Rozhodnutí Disciplinární komise 002/2019 a následné Rozhodnutí o odvolání proti Rozhodnutí Disciplinární komise 002/2019.

Viz:
horosvaz.cz: Disciplinární komise

sth   [úpravy] 21:20 22.07.2019

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 dobrej Bizár14:17:16 15.07.2019
Tohle je lepší jak Ordinace v růžový zahradě :DD
Honzaodpovědět 

 DK okamžitě zrušit, Olivu a členy DK na doživotí vyloučit!14:40:53 15.07.2019
Bych tu disciplinární komisi rovnou zrušil, když se rozhoduje takto nevhodně! K čemu ji mít, když pak ta nepohodlná rozhodnutí musí korigovat VV?
odpovědět 
 Re: DK okamžitě zrušit, Olivu a členy DK na doživotí vyloučit!15:56:22 15.07.2019
Měl jsme se taky odvolat :-)))
Kuba Turekodpovědět 
  Re: DK okamžitě zrušit, Olivu a členy DK na doživotí vyloučit!17:03:38 15.07.2019
Tobě by to nepomohlo... ty si případ sám o sobě...
Kokosodpovědět 
   Re: DK okamžitě zrušit, Olivu a členy DK na doživotí vyloučit!03:33:23 16.07.2019
Tak nic...
Kuba Turekodpovědět 

 Vysvětlit prosím17:13:52 15.07.2019
Mohl by mi někdo osvětlit, o co vlastně jde? Kdo koho žaloval a jaké bylo rozhodnutí DK?
Jan H.odpovědět 
 Re: Vysvětlit prosím17:47:08 15.07.2019
Popíšeme více v článku, ale ve stručnosti je to tak, že Resch lhal na VH 2018 ohledně Jana Zozuláka a za celou lež se staví VV. Disciplinární komise uznala, že Resch lhal (dokonce se Resch na DK přiznal).
DK rozhodla potrestáním Resche. My jsme se proti výši trestu odvolali, protože nám přišel trest neadekvátní. Odvolat se dá pouze k VV :) což je jeden velký vtip.
No a světe div se. VV Resche zprostil trestu, který DK udělila...
Oliváčodpovědět 
  Re: Vysvětlit prosím18:27:51 15.07.2019
Dík za vysvětlení. To bude ještě asi veselo. Nebo spíš smutno.
Jan H.odpovědět 
  Re: Vysvětlit prosím19:13:11 15.07.2019
Dejte si sraz v hospodě a tam si to vyrikejte z oči do oči, třeba si dejte i do držky, jste normálně zblbli, včetně Resche. A hlavně neotravujte picovinama. Sorry jako...
odpovědět 
   Re: Vysvětlit prosím20:30:38 15.07.2019
Te nikdo nenuti abys to cet..
odpovědět 
   Re: Vysvětlit prosím20:44:43 15.07.2019
Ne. Budu se tady ptát jak chci já. Pokud mi někdo rozumně odpoví, jen dobře. Na Tebe skutečně nebudu brát ohled.
Jan H.odpovědět 
    Blesk kauza07:27:19 16.07.2019
Se ptej, tvůj problem, blesk hadr. Ještě mi chybí módní policie..
odpovědět 
     Re: Blesk kauza08:30:26 16.07.2019
Evidentne ti vadi, ze lidi urcite deni v CHS zajima, ale nevim zda temito zcela zcestnymi prirovnanimi tomu nejak argumentacne pomuzes.

Take bych nechal na ostatnich o co se budou zajimat. Pokud te nejaka problematika nezajima, nemusis o ni nic cist anebo na ni dokonce aktivne reagovat. Neboj, cteni takovych zprav neni povine!
odpovědět 
      Re: Blesk kauza13:55:17 16.07.2019
Mno, kdyby Jana zajimalo deni v CHS jak pises, neptal by se na tak ZAKLADNI veci;)
odpovědět 
     Re: Blesk kauza12:24:21 16.07.2019
Proč se sereš do něčeho, co tě nezajímá, ale jeho jo? To je přece v životě normální, že všechny nezajímá všechno.
odpovědět 
      Re: Blesk kauza05:33:43 18.07.2019
Jestli Resh lhal, tak je to kokot a žádnej respekt. Jen jsem vypenil nad stylem řešení a tahání všeho přes různý komise. O dění v CHS není vůbec řeč. Všichni se v ty Praze znáte a nedokážete si to normálně vyříkat.
odpovědět 
     Re: Blesk kauza16:44:48 17.07.2019
Nemám žádný problém. Zeptal jsem se, dostal adekvátní odpověď. Mam dobrou náladu.
Jan H.odpovědět 

 :)20:37:23 15.07.2019
nemám morál číst to celé, ale baví dobře :D I když Austrálie taky jede..
Filodpovědět 

 Tvl.. 22:11:27 15.07.2019
...že by okurková sezóna? A dřív jak v parlamentu ČR :)
K.odpovědět 

  06:58:28 16.07.2019
A proč není rozhodnutí DK na webu ČHS? Nepohodlné věci se nezveřejňují?
odpovědět 
 Re: 21:24:33 16.07.2019
Protože se nejdřív posílá doporučeně poštou účastníkům řízení, aby ho měli k dispozici jako první. Až pak bude rozhodnutí i s odůvodněním zveřejněné na webu.
Horosvazodpovědět 
  Re: 21:40:38 16.07.2019
A co dalšího nám tají Chs?
Člen CHSodpovědět 
  Re: 09:14:53 17.07.2019
Obecně by se dalo předpokládat, že pokud se někdo proti něčemu odvolá, bylo mu to již doručeno. Tj. první rozhodnutí DK, proti kterému se zúčastnění údajně odvolávají.
odpovědět 
   Re: 09:20:45 18.07.2019
Proti rozhodnutí DK se obě strany odvolaly, takže řízení nebylo uzavřeno. Dokumenty se zveřejňují, až když je rozhodnutí platné a bylo doručeno účastníkům.
Horosvazodpovědět 
    Re: 12:09:46 18.07.2019
To chce fakt hodne hrosi kuzi ci hodne pokleslou moralku se odvolávat proti mekkemu rozhodnuti o cinu, ktery dany jedinec opravdu udelal..

Tohle kliste jen tak neodpadne, nejde ani odtrhnout.
odpovědět 
    Re: 13:27:58 18.07.2019
To je možné se odvolat během disciplinárního řízení? Přijde mi logické se odvolat až proti rozhodnutí a to musí být někde napsáno. V každém rozhodnutí Disciplinární komise, je poučení že se lze proti rozhodnutí odvolat do 15-ti dnů, ode dne doručení. Takže zveřejnit po doručení, a následně může dojít k odvolání. Například rozhodnutí DK-001/2016 bylo na stránkách zveřejněno 22.7.2016(rozhodnuto 10.7.2019). Následně došlo k odvolání v průběhu srpna 2016. Vše ok... V tomto letošním případě to působí poměrně netransparentně.
odpovědět 
    Re: 13:45:51 18.07.2019
Přijde mi to jako překrucování rozhodnutí DK. Oba zúčastnění se odvolali proti rozhodnutí DK č.2/2019 To se nezveřejní, VV změní rozhodnutí DK, tak aby se původní rozhodnutí raději ani nedostalo na veřejnost...a je vyhráno
odpovědět 

 Furt dokola07:51:33 16.07.2019
Ty voe dojdu na Lezce po letech a furt se resi to same. Mam deja vu asi
Mitraodpovědět 
 Re: Furt dokola23:45:20 22.07.2019
Omyl. Mágo mělo aspoň takovej trochu lezeckej ten... genius loci.
Valmarodpovědět 

 Komedie 12:32:14 23.07.2019
Už dlouho jsem se tak nezasmal. Po přečtení stanoviska VV chs jsem se doopravdy dost pobavil. Resch podle mě na vh lhal. VV v podstatě napsal, že když budeš do světa troubit lži,  kterým věříš jsi nevinný. Pokud Resch chtel na vh něco o někom tvrdit měl si zjistit fakta. A ne někoho pošpinit a pak se obhajovat tím, že věřil, ze ty spinavost jsou pravdivé.
odpovědět 
 Re:Komedie09:17:16 24.07.2019
CHS nemůže přiznat chybu,lež,...člena VV.
Tím by si podřezávala pod sebou větev.
Nabourala by se tím vnitřní soudržnost vedení a jeho prisluhovačů, která
stojí a padá na vzájemných úsluhách okořeněných finančními odměnami.
odpovědět 
 Re:Komedie09:17:19 24.07.2019
CHS nemůže přiznat chybu,lež,...člena VV.
Tím by si podřezávala pod sebou větev.
Nabourala by se tím vnitřní soudržnost vedení a jeho prisluhovačů, která
stojí a padá na vzájemných úsluhách okořeněných finančními odměnami.
odpovědět 
  Re:Komedie v režii Bloudka13:52:27 24.07.2019
A brzy bude ještě větší fraška. To, co se Bloudek chystá veřejně obhájit, je ještě větší kalibr než to, že Resch lže.
Pajcrodpovědět 
   Re:Komedie v režii Bloudka20:09:44 24.07.2019
No Bóže, tak má malej penis (3 cm), to snad lezecká obec ustojí. Nějakým velkým kalibrem bych to nenazval, veřejnost to zkousne.
odpovědět 
  Re:Komedie15:25:35 25.07.2019
Zkus si najít rozdíl mezi pomluvou, lží a omylem, jsou to 3 rozdílné věci. Petr se zmýlil a dávno před disciplinárkou se za to omluvil.
Martinodpovědět 
   Re:Komedie16:35:40 25.07.2019
Jenže to je velký omyl. Resch se neomluvil. On i VV tvrdí lež, že Zozulak předal Žákovi informace a ten je využil v jednání s RP a to není pravda."Osvobození" výkoňákem je jedna velká prasárna.
odpovědět 
   Re:Komedie16:37:50 25.07.2019
Jo, cilena hlasita mylka pouzita jako argument, je urcite v pohode.

Mimochodem z ceho plyne, ze se zmylil a nejen prachsproste ucelove zalhal?
odpovědět