LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Nelez do cesty na kterou nemáš!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
36.Kolomazník 10459
37.Drbohlav 10456
38.Kalvas 10438
Bouldry:
36.Svoboda 8759
37.Scheuerová 8703
38.Hapala 8678
Hory:
8.Černý 6591
9.Sukačová 6464
10. 6150

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5668 lezců
1140451 cest
Nové přelezy:
Sensa Nome 8a
Lokální Kv Xb
Orgi Nerou 8a
Nymfa 8A+
Seastar 7C
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+

Stěny
Rock 'n' Wall - Plzeň
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
Big Wall - Praha 9 - Vysočany

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1
LANEX eshop - Bolatice
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Tessin - bouldering movie

video dokument

Jirka Šimandl představuje boulderingovou oblast Tessin.






kamil   [úpravy] 09:50 20.06.2012Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Eh?10:18:53 20.06.2012
Co tohle jako je? Udělat z masového sportu ještě masovější? To budou mít vlastníci pozemků zvláště v Brione radost...
Vencaodpovědět 
 Re: Eh?11:05:40 20.06.2012
video, prosím, přesměrovat na ČT1 do pořadu Kouzelná školka...
ježišmarjá....
jenaodpovědět 
  Re: Eh?11:14:07 20.06.2012
Hele né kouzelná školka ale ty no Kostičky akorát tam chybí tn retardovanej klaun,bože to byla sračka :).myslim obojí
majklodpovědět 
   Re: Eh?11:59:04 20.06.2012
snad ty další díly nebudou zabírat místo na lezci...chjo, jaxe k tomudle moh zaprodat i Bída?! no je to bííííííída!!!!!
retardovanej klaunodpovědět 
   Re: Eh?13:54:43 20.06.2012
jednoznačně mi tam chyběl záběr jak borci s matkama na zádech odcházejí směrem k zapadajícímu slunci vstříc dalším dobrodružstvím ....
odpovědět 
    Re: Eh?21:41:32 20.06.2012
brzy se dočkáš :-D
pavliskoodpovědět 

 Palec dolu12:31:18 20.06.2012
Toto neaktuální video bylo určeno pro jiné publikum a pro jiný server, který se umístěním tohoto videa zde na lezci snaží zvýšit návštěvnost. Nedivím se, že je někdo znechucenej, já jsem i nas... Díky, Kamile. Je to asi jako když někdo někomu dá jeho domácí video na profi porno server :-D
 Bídaodpovědět 
 Náhodou..14:06:29 20.06.2012
..kdyby to mělo jinej název, tak dobrý - napadá mě třeba Objektiv :-)
bejbsodpovědět 
 Re: Palec dolu22:27:05 20.06.2012
Bído nejdříve nás učíš jak dobře zahrabávat h...a v přirodě.A pak náhle film. Nestačím se divit a velice se těším na další překvapení :-).
Mártyodpovědět 
  Re: Palec dolu23:43:21 20.06.2012
Ujasníme si to. Točil jsem to já? Dal jsem to sem já? Mohu za to, že kámoš chtěl točit? Zúčastnění ví, že kvůli tomu bylo i dusno. Krom toho je tam něco v rozporu s něčím, co jsem někdy napsal na lezce? Takže mi můžeš víš co...
Bídaodpovědět 
   Re: Palec dolu00:42:00 21.06.2012
ty by ses hádal i s vlastní babičkou
bidoantifanklubodpovědět 
   Re: Palec dolu08:39:28 21.06.2012
Vím co neboj....,ale jinak to chce klid.A máš pravdu v rozporu co jsi kdy napsal na lezce to není.Jseš nejlepší o tom žádná.Malinko ironie tě docela dostalo.... ??? Jo jinak jsem nic nekrytizoval, ale upřípně napsal, že jsem zvědavý na další články. Tak se prober a malinko upusť páru.
Mártyodpovědět 
    Re: Palec dolu09:20:24 21.06.2012
Pak moc nechapu tvuj puvodni prispevek. To video nema s Bidou, mimo to, ze v nem parkrat je, moc spolecneho.
odpovědět 
    Re: Palec dolu09:50:51 21.06.2012
To je krYze... My jsme spolu někde pásli voly? Jaká ironie? Jaká pára? Jestli mi něco chceš, tak mě někde ve skalách osobně oslov. Já sem na rozdíl od jiných nepíši věci, které bych někomu neřekl osobně do očí. A články? Sem už toho moc nedám, nebudu psát na server, který vedou lidé, kteří tvrdí, že názor anonyma je taky názor a má svou váhu.
Bídaodpovědět 
      Palec nahoru12:42:14 21.06.2012
Mě to video s přihlédnutím k tvému vysvětlení přijde dost v pohodě. Malej Šimi by měl mluvit pomaleji ale jinak nemám co dodat.
V pravdě když se to spojí do jednoho dílu tak jsou tam zajímavé informace o švajcu, které jsem nevěděl a jsem za ně rád, a i pár pěknejch lezeckejch záběrů - tím chci říct, že mi nepřijde, že by to na lezce až tak nepatřilo.
Co se týče anonymů jsem s tebou za jedno, jsem pro nastavení tvrdé cenzury u nepodepsaných a ideálně nechat komentovat jen přihlášené.

...ale sluší ti to tam:)
Zdravím BB
BBodpovědět 
      Re: Palec nahoru12:59:11 21.06.2012
To je asi nějaká nemoc, že na anonymitu příspěvků si většinou stěžuje někdo, kdo se pak podepíše třeba BB nebo Bída nebo TomS...Hoši, bude potřeba se smířit s tím, že internet JE (bohužel???) ANONYMNÍ medium a ani to, že se někdo podepíše Honza Novák a založí si mailovou adresu na jméno Honza Novák neznamená, že to je Honza Novák. Já se teda pod ten příspěvek podepíšu, aby to nebylo anonymní, snad si nás nebude nekdo plést, máme dost podobný jména...
BB Bídaodpovědět 
       Re: Palec nahoru13:32:32 21.06.2012
myslím, že já a spousta těch kteří používají k podpisu přezdívku a nebo iniciále a vždy píšeme platný mail, jsme schopni zautentizovat a podepsat veškeré komentáře, které jsme napsali i bez přihlášení. Sám za sebe tvrdím a věřím to i Davidovi, že nemám problém veškeré své přízpěvky zde uvedené, kdykoliv komukoliv zopakovat osobně. Nicméně ve chvíli, kdy je přikládána stejná váha jak podepsaným i "jakoby" podepsaným a nepodepsaným přízpěvkům pak celá diskuse je o ničem.
Omlouvám se všem, že to zde opět zapleveluji, zase se nějakou dobu odmlčím, než zase zapomenu , že už mě to sem psát za to nestojí...
 BBodpovědět 
        Re: Palec nahoru14:01:49 21.06.2012
To nic nemění na tom, že jsi ANONYMNÍ komentátor...
odpovědět 
         Re: Palec nahoru16:38:17 21.06.2012
Chceš slovíčkařit? Jenom nechceš vědět, o co jde?
BB, TomS, Bída a další tady mají svou dost jednoznačnou identitu, i když se nepodepisují jménem a příjmením. A spousta lidí si je dokáže přiřadit i k nějaké reálné identitě.
Ty možná ne, ale to je spíš tvůj problém.
Podle mě to není anonymita. Anonymní je text bez uvedení autorství. Tohle není ten případ.
P(iškot)odpovědět 
          Re: Palec nahoru22:55:39 21.06.2012
Jestli ono to není spíš naopak, že pár kámošů ví, kdo to je, ale spousta lidí vůbec netuší o koho jde. Myslet si, že každý na Lezci musí vědět kdo je BB nebo Bída (nebo P(iškot)) je trochu honění si trika. Nebo jde o nějaký významný lidi, o nichž bych, jako člověk trochu se zajímající o lezení, měl vědět a zcela samozřejmě znát i jejich přezdívky?
odpovědět 
           Re: Palec nahoru09:04:28 22.06.2012
S tou anonymitou na lezci je to tak: Někdo používá celý jméno, někdo všeobecně známou přezdívku, někdo nick, kterej lze špatně spojit s "fyzickou bytostí", ale má nějakou kontinuitu, někdo ad hoc shluk písmen, někdo nic. První dvě kategorie jsou podle mě na stejný úrovni neanonymity (nezávisle na počtu písmen), třetí je tak na pomezí, poslední dvě jsou čistě anonymní. Pokud by poslední dvě kategorie vypadly (povinným přihlášením), diskuse by se dramaticky zkultivovala a zpřehlednila. Čtenost lezce by se zároveň.. (Kdo ví? Asi admini), ale reklama by tím určitě zacílila líp profilovanou cílovou skupinu.
honzaodpovědět 
            Re: Palec nahoru14:35:54 22.06.2012
Nemyslím si, že by povinná registrace zlepšila úrověň zdejších příspěvků, když se podíváš na jiné servery, kde je pro diskusi registrace povinná (třeba i-dnes), tak ta úroveň tam je mnohdy mnohem horší a anonymita a úroveň diskutujících úplně stejná jako třeba tady. Mně připadá nesmyslné nadávání na anonymitu na internetových diskusích, protože internet je prostě anonymní ať chceme nebo ne, vypovídací hodnota nějakého podpisu je, dle mého názoru, úplně stejná jako když se tam nepodepíšeš vůbec - tedy žádná. Občanky u registrace asi nikdo kontrolovat nebude...
Pavelodpovědět 
          Re: Palec nahoru23:01:30 21.06.2012
Ještě bych chtěl doplnit : mně je úplně jedno, jak se kdo pod příspěvek podepíše a jestli se vůbec podepíše, ale když už si někdo stěžuje a nadáva na anonymní příspěvky, tak by bylo vhodný, aby se alespoň on pod to podepsal celým jménem, jinak je to spíš k smíchu.
odpovědět 
           Re: Palec nahoru00:09:12 22.06.2012
Stačí se dívat. Já sice třeba tyhle dva týpky osobně neznám, ale mám oči otevřený a z toho co během let co sleduju lezce vidim, je mi jasný, že to nejsou žádný lezecký nýmandi, nýbrž lezci co fakt lezou, mají trochu rozhled a lezení jako takový už trochu srovnaný. Rozhodně větší než někteří cucáci co lezou pár let (neni důležitý co), ještě u toho pořádně nejsou a hned by chtěli poučovat jak se věci mají. Nemyslim konkrétní lidi, ale pokud chce bejt někdo vztahovačnej, klidně ať si poslouží.
filosofodpovědět 
          Re: Palec nahoru14:33:34 22.06.2012
Na lezce uz chvili chodim a jednoznacne dovedu priradit identitu jenom k Bidovi. TomS a P mi nic nerika. Vkladat energii do toho, abych zjistoval, kdo jsou se mi nechce. Takze pro me zustavaji stale jen anonymnimi prispevovateli (ja narozdil vetsine nic proti anonymite nemam, pokud se za ni neschovava vulgarnost ci agrese). Navic bez registrace podle neni v kohokoliv silach zkontrolovat, zda v kazde dizkusi clovek podepsany napr. jako TomS je opravdu TomS. Verim, ze povina registrace pro dizkuse by zabila vetsinu prispevku a to i do jiste miry osob, kteri tu maji jednoznacnou identitu - doposavad jim nic nebrani sdelit nejaky nazor, u ktereho predpokladaji rozporuplne reakce, anonymne. Po povinne registraci si bud udelaji nicku vice, jeden "oficialni" a druhy "anonymni", nebo si holt budou kontrolavat svoje vyroky a bude tu trochu nuda. Ruku na srdce, vetsina lidi jsou pokrytci a taky je nekdy sakra tezke rict neco uprimne, hlavne pokud mam jistotu, ze to vzbudi bourlive reakce. Jsem pro, aby si autori u svych clanku ci pri zalozeni diskuse mohly zvolit, kdo (ne)muze prispevovat. Otazka je, jak moc to budou autori vyuzivat, kdyz podle vseho tu takova moznost u clanku je a nepamatuji si, ze by se tu posledni dobou objevil clanek s komentari jen pro registrovane. Ja pod svoje prispevky pisu jen shluk pismen, aby se dalo urcit, kdo reaguje na koho.
asdodpovědět 

 proboha13:22:14 20.06.2012
Tak tohle je fakt husty...mimo to lezeni. Pokud chcete delat vypravne video bylo by vhodne alespon ony geograficke pojmy spravne vyslovovat.
Tessin se cte s dlouhym i --> [Tesín] a je to nemecky vyraz pro Ticino ktere se vyslovuje [Tyčíno].

Ani jsem to radsi nedokoukal dokonce...zdar M.

PS: jo a jezdi se pres Lindau a ne pres Landau!

MichalModpovědět 
 Re: proboha13:38:52 20.06.2012
Taky jsem přeskakoval až na konec,kde jsem zjistil,že je konec...
P.F.odpovědět 
 Re: proboha18:50:57 21.06.2012
A taky "kiróniko" a "krešáno", žádné "chironiko" a "kresčáno", ale co... nejsme jediný národ na světě, který komolí cizí jména :)

Přikládat e-mail k podpisu nebudu, i kdyby se mi to zdálo stokrát správně, protože je to pastva pro spamovací roboty. A podepisovat se celým jménem taky nebudu, protože to je zase pastva pro Google. Nemám problém postavit se za svůj názor, ale proč ho vytrubovat do celého světa, ve kterém bude ještě za 30 let archivovaný, když patří jen několika málo spoludiskutujícím. To je jednoduše podstata internetu, tak se s ní smiřte!
odpovědět 

 kolik to bude mít dílů?13:38:21 20.06.2012
Je to první díl. Znamená to tedy, že se chystá i 2. či 3. díl?
honzaodpovědět 

 Ok14:25:20 20.06.2012
Mně se to líbí, už se těším na díl 10591/25999.
K.odpovědět 
 Re: Ok14:27:27 20.06.2012
V tom dílu totiž hlavní hrdinka z dílu 9478 svolí k análnímu styku s nevyholeným krasavcem z dílu 9999.
K.odpovědět 
  Re: Ok16:53:08 20.06.2012
:) :) :) :) :)
jenaodpovědět 

 cože?14:42:01 20.06.2012
Tak takováhle sračka se nevidí každej den...nejhorší jsou ty komenty a ta zastaralá hudba.
Ivanaodpovědět 
 Re: cože?20:44:07 20.06.2012
Sama si zastaralá hudba.
Kamilodpovědět 
  Re: cože?21:04:34 20.06.2012
Kamile, ale ty jsi si fakt spletl dekádu.
Andréodpovědět 

 taky palec dolů15:01:02 20.06.2012
Přesně tak tohle na lezce fakt nepatří
odpovědět 
 Re: taky palec dolů15:40:28 20.06.2012
napad ok provedení KO v prvním kole další nejsou třeba
johnnyodpovědět 

 Kolik ...?15:47:45 20.06.2012
Dost by mě zajímalo, kolik jiných a lepších natočených videí máte za sebou ... vy všichni chytráci kteří tak dobře umíte kritizovat. Zkuste nahodit váš odkaz, ať se taky pobavíme. Neříkám že je to bůhvíjaká pecka, ale každopádně minimálně dobrej pokus, na kterým je do budoucna co zlepšovat.

Počítám že všichni zdejší kritici lezli od prvního pokusu minimálně 8a+ OS, nikdy necvakli špatně expresku a na cestě ke skalám nikdy neodbočili na špatnou stranu, natožpak aby špatně přečetli název vesnice, za kterou to svoje první 8a+ vylezli.

Doufám že lezete, točíte filmy a celkově jste skvělí hoši a děvčata, stejně dobře jako umíte kritizovat  :o)

Na účet vás chudáků se vždycky ráda pobavím ...
Kulaodpovědět 
 Re: Kolik ...?16:10:04 20.06.2012
My žádný lepší videa nemáme, ale máme dostatek sebereflexe na to, abychom je v tom případě nezveřejňovali...
odpovědět 
  Re: Kolik ...?16:24:40 20.06.2012
Přesně,nepotřebuju točit filmy, abych mohl říct o nějakém že se mi nelíbí,nebo sem moc nepatří. Nejsem poslanec a přesto jsem si jist,že jsou tam někteří kokoti.
P.F.odpovědět 
  Re: Kolik ...?17:31:33 20.06.2012
sice jsem to nedokoukal ale zacatek se mi libil.. :)
odpovědět 
   Re: Kolik ...?22:59:53 20.06.2012
Lezu asi 7a ale když mi někdo strká hovna pod nos tak se prostě nebojim říct že smrděj a nebudu mu za to děkovat lidumile
majklodpovědět 
    Re: Kolik ...?09:05:42 21.06.2012
me je uplne jedno kolik lezes ale.. :) rikam jen ze se mi to libi... jak tu zaznelo.. Objektiv :) a obcas funny napad.. :) hovna jsou jen tvoje ego.. :)
odpovědět 
     Re: Kolik ...?14:08:06 21.06.2012
jo a proto se stim nechlubim na lezci :)
majklodpovědět 

 Kamile postarejte se o to..16:21:52 20.06.2012
Časy jsou zlé, Kamile...Líbíte se mi, řeknu vám všechno Kamile..Kamil je trochu rošťák.
Supodpovědět 
 Re: Kamile postarejte se o to..21:46:16 20.06.2012
co to??? :-D :-D :-D
pavliskoodpovědět 

 jde do tuhého17:37:59 20.06.2012
2. díl:

http://www.youtube.com/ watch?v=y-9pi8YzFos&feature=relmfu

(vymazat mezeru)

!!!!!!
Modpovědět 

 Marný18:47:50 20.06.2012
Co na to říct no? Mizerná kvalita,mizernej nápad a úplně blbý zpracování! Amatérštější počin jsem už dlouho neviděl. Jak někdo řekl,tohle se zcela minulo se serverem. Pokud je tohle první dílo,tak upřímně doufám ,že se tu už neobjeví žádný další.
Jinxodpovědět 

 Vubec to nejni cool ...#!!&#!20:04:37 20.06.2012
Ty voe, to vubec nejni kool. My lezci sme šíleně kool a tak taky potřebujem kool vídka. Prostě jak tam neni nějaká pořádná muzika, opakovaný záběry ze shora na boulderisty do půl těla v kulichu jak dělaj nějaký pořádný dyno nebo morfo alespoň ve vosum áčku, tak to nás lezce vůbec netankuje. Rozumíme si, jo?
Coolichodpovědět 
 Re: Vubec to nejni cool ...#!!&#!20:21:57 20.06.2012
přesně tak co jsi vystihl
P.S. ale fakt
odpovědět 
  Re: Vubec to nejni cool ...#!!&#!11:49:16 21.06.2012
s tímhle taky souhlas žádný solid man atp .. :D
johnodpovědět 

 jsem v rozpacích21:44:36 20.06.2012
Trochu mi to připomíná naučná videa ze školy :-D Tak trochu trapné, tak trochu nudné, ale na druhou stranu aspoň jste se pokusili a pokud nejste jedni z těch, kteří zatvrzele opakují tytéž chyby může se příště dílko vydařit lépe.
pavliskoodpovědět 
 Re: jsem v rozpacích22:16:43 20.06.2012
Přesně tak. Video není zcela špatné. Akorát mi příjde, že by ho měl zaměřit bud na lezce a zporostředkovat jim nějaký geograficko-historický background oblasti nebo na nelezce a těm zase víc představovat bouldering. Mě určitě zajímá ten geografický background oblastí, kde lezu. A myslím, že tyhle info neuškodí nikomu.

Takže poučit se a nevzdávat!
Jirkaodpovědět 

 1. vs. 2 díl23:25:04 20.06.2012
První díl totál sračka, avšak druhý díl...to je jiné kafe. Vše je odpuštěno! :-)
Vencaodpovědět 

 Typická debata23:49:18 20.06.2012
Zase samý anonym a renomovaný kritik, anonymní, jak jinak. Typická debata na lezci. Film byl dělán pro laickou sportovní veřejnost a pro kámoše, a ne pro server typu lezec. Chápu, že se to někomu nelíbí. Nechápu ale, co komentátorům brání v podpisu. Možná by napřed měli zkusit něco natočit sami.
Bídaodpovědět 
 Re: Typická debata07:33:48 21.06.2012
Od takový starý bukvice to sedí!
Jarda S.odpovědět 
 Re: Typická debata09:07:26 21.06.2012
presene taaak :) zkratka nechapou kontext.. palec nahoru... me se to zkratka libi :)
odpovědět 
 Re: Typická debata11:51:00 21.06.2012
Přeskočím názory na toto video, ale v jednom má Bída pravdu. Z Lezce se postupem času stala nechutná bulvární žumpa, která pouze odrazuje stav téhle doby a společnosti.
Nepřijde mi vůbec správný, aby na serveru, určeném hlavně pro lezce, mohl kdokoliv anonymně napsat beztrestně cokoliv. Pánové z Lezce, vám to vůbec nevadí? Někdo něco udělá, vyleze, natočí a chudáčci anonymní si můžou ťukat do klávesnice, co chtějí? Chápu návaznost na sledovanost a reklamu, ale v tom případě nedělejte opravdový server pro Lezce, ale dělejte Bulvár. Možná mi už chybí nadhled, možná už jen Lezec není pro mě.
TomSodpovědět 
  Re: Typická debata12:35:21 21.06.2012
Řešila by to diskuse pouze pro přihlášený, kterou admini z důvodu, kterej tak uplně nechápu (ale odhaduju, že souvisí s návštěvností webu - ve statistikách určitě bude pěkně vidět, jak výživnej flejm zvyšuje návštěvnost) nechtěj.
honzaodpovědět 
   Re: Typická debata07:34:35 22.06.2012
Autor příspěvku rozhoduje zda chce kometovat všemi, nebo jen registrovanými, nebo nikým. Už tam tu volbu máte asi půl roku. Takže jsi trochu mimo.
Jirkaodpovědět 
    Re: Typická debata08:26:26 22.06.2012
Špatně jsi pochopil, co mám namysli, ale OK, vysvětlím ti to podrobněji: nikoliv volitelnou registraci pro komenty, kterou stejně nikdo nevyužívá, ale povinnou registraci jak pro diskusi tak pro komenty.
honzaodpovědět 
     Re: Typická debata09:42:38 22.06.2012
Jinými slovy, chceš diskuzi a komentáře prostě odbourat. Protože půlka lidí se na nějakou registraci před tím aby napsli dvě řádky radši vyprdne a druhá půlka nenapíše co si skutečně myslí, protože prostě tak to funguje.
Steveodpovědět 
      Re: Typická debata11:21:43 22.06.2012
Víceméně je to tak jak píšeš a to i chci, ale nenazval bych to stavem "odbourat". Prostě jen bude diskutovat daleko míň lidí, příspěvky budou jenom takový, za který bude jejich autorům stát se přihlásit.
honzaodpovědět 
     Re: Typická debata14:08:15 22.06.2012
Kdyz tu volitelnou registraci pro komenty nikdo nevyuziva, tak asi neni potreba, ne? Evidentne i autorovi (Kamilovi) tohohle prispevku anonymita nevadi, kdyz volby aby mohli komentovat jen prihlaseni, nevyuzil.
odpovědět 
      Re: Typická debata13:33:29 25.06.2012
To je pohled autora. Pohled čtenáře může bejt jinej.
honzaodpovědět 
  Re: Typická debata08:39:42 22.06.2012
Já vím, že jsem hnidopich, ale odrazovat a odrážet není úplně to samé. Takovou chybu si ten koment nezaslouží.
Kočkaodpovědět 

 Video07:13:42 21.06.2012
Mě to tak špatný nepřijde.
Nemoodpovědět 
 Re: Video09:15:57 21.06.2012
Koukám že blbců do debaty se najde vždy dost, díky za zájem. Druhý díl bude následovat.
kamilodpovědět 
  Re: Video11:02:54 21.06.2012
Hele, když dáš něco na web a je pod tím umožněna diskuse, tak musíš počítat s tím, že když se to někomu nebude líbit, tak to tam třeba napíše. Když to Tvá ješitnost není schopna rozdejchat, nedávej to tam...
odpovědět 
  Re: Video11:33:02 21.06.2012
masochismus?
honzaodpovědět 
   Re: Video13:43:03 21.06.2012
druhej dil super.. :) opet palec nahoru.. :) ty tesilky me nici.. :)
odpovědět 
  Re: Video14:10:09 21.06.2012
Ono existuje dost o řád kvalitnějších krátkých filmů na lokálních serverech. Zde publikovány nejsou, protože si autoři nejsou jisti dostatečnou kvalitou pro zdejší "vyspělou" kritiku, nechtějí číst ty blbé, leč mnohdy pravdivé komentáře nebo prostě jen nechtějí mít s lezcem nic společného :-).
Vencaodpovědět 

 Hlas lidu, hlas bozi14:41:29 21.06.2012
Kdo sem neco da, musi pocitat se vsim, vcetne nesmlouvavych anonymnich komentu. Na druhou stranu alespon clovek ziska i nazory, ktere by mu kamarad do oci nerkl. Mene lidi pochvali, vice zkritizuje.
Co se tyce videa, tak to ma samozrejme radu technickych i vypravecskych nedostatku, na druhou stranu to muze byt super vzpominka na boulderingovou akci a v neposledni rade pekna rodinna spoluprace na spolecnem videu.
O.odpovědět 
 Re: Hlas lidu, hlas bozi17:11:03 21.06.2012
Děkuji ti náčelníku, že ses mi zastal :-)
 Šimiodpovědět 

 ááááá18:24:59 21.06.2012
nechapu proč 2. díl začíná stejně jako první a nechapu kde jsou moje jiný komentáře
odpovědět 

 smutny19:00:02 21.06.2012
vzdycky sem byl proti povine registraci, ale kdyz to vidim, vubec by neuskodila... hloupy komentare se maji preskakovat, ale kdyz sem zacnou hromadne  psat blaboly deti a retardi co neprenesou pres srdce ze jim nekdo neserviruje free cool video dle jejich predstav, tak je z toho infostoka.
Fuck you anonymni plivacove.
lacusakodpovědět 
 Re: smutny08:25:09 22.06.2012
Anonymní příspěvky mají nevýhodu, že se projeví každý, ale to je i výhoda, protože přispívají i lidé, kteří mají k dané problematice co říci a chtějí to udělat. Tak se člověk z komentářů doví i něco víc a aktuálního o daném problému. Ovšem musí se prokousat balastem...
K.odpovědět 
  Re: smutny11:49:49 22.06.2012
kdyz je 90 procent balast tak je to dost velka ztrata casu... malokdo ma tolik casu aby takove komenty cetl
l.odpovědět 
   Re: smutny13:48:08 22.06.2012
Az na autora ...
O.odpovědět 

 kecy20:50:25 21.06.2012
to druhý video bez těch blbých keců je dobrý
odpovědět 

 ?????08:46:29 22.06.2012
Tak to je rozstrel!! Nechapu co vas vsechny pudi psat takovyhle komenty? Stoji vas to video nejaky prachy? Nebo jiny usili? Omezuje vas to nejak v necem? Nebo snad nejak poskozuje?

Kdyz se vam nelibi natocte lepsi nebo na to necumte.. A i kritika se da rict normalne. Tohle je fakt hukot.. Kde se to ve vas bere? 
Akorat mi trochu mrzi, ze tohle dokazou zplodit lidi co pak potkam ve skalach..

PS: A Simiho videa mne fakt bavej - treba to o tripu do francosky je perla :)) ale chapu, ze ne vsechny to oslovi :)

howgh, frcim do skal trochu upustit
 luky jeřábekodpovědět 
 Re: ?????09:20:27 22.06.2012
a ty seš taky nějakej retard?
Ondra S.odpovědět 

 Shlédl jsem obě videa09:36:13 22.06.2012
a líbí se mi.
Steveodpovědět 
 Re: Shlédl jsem obě videa09:41:12 22.06.2012
shledl sem obe vide a obe sou v pici at si kazdy keca kdo co chce tak sou v pici zadnej sharma ani woods proste parta LAm co se ťápe někde ve švajcu trapásek
ANONYModpovědět 
  Re: Shlédl jsem obě videa09:48:33 22.06.2012
Sám si lama. Taková vulgární anonymní lama.
Steveodpovědět 
   Re: Shlédl jsem obě videa12:41:54 22.06.2012
upřímně ANONYM má pravdu akorát to popsal trochu vulgárně a ty steve ty vůůůůbec nejsi anonymní.
odpovědět 
    Re: Shlédl jsem obě videa14:56:20 22.06.2012
dík za podporu dneska prostě musíš být inkognito to je pak aspoň pořádná flame war :D
ANONYModpovědět 
     Re: Shlédl jsem obě videa20:02:15 22.06.2012
přesně tak :D
odpovědět 

 Bído, vysvětlím ti to.. 15:26:19 22.06.2012
Milý Bído,
jako jeden z anonymů bych se rád vyjádřil k tvým sračkám, které tu zaznívají a které jsou dle mého off topic (ale chápu, že se mohou někomu i líbit):

1) souhlasím s těmi, co tvrdí, že i Anonym má názor a do debaty více či méně svým dílem přispěje
2) souhlasím i s tím, že moderátoři/provozovatelé Lezce jsou svázáni zárukami kliknutí a návštěvnosti, takže to je tak, že se tu z toho stalo běžné internetové bahno, které čteme na netu denně.
3) nesouhlasím však s tebou, že se musím pod každý příspěvek podepsat. Buď jsi narkoman bez rozumu anebo naivka, která se domnívá, že tu v ČR existuje právo a pořádek (tj. každý kdo napíše svůj názor nebude v budocunu právě pro svůj názor perzekuován nebo se jeho názor nehodí k pozdější dehonestaci osoby či jiné úpravě, která jej poškodí, protože NĚKDO vytrhne určitou část z kontextu).
Taková doba (abych se mohl plnohodnotně podepsat) ještě nenanstala a dalších 50 let ještě nenastane - starší ročníky ví, o čem je řeč, neboť to zažily na vlastní kůži. Doslova.

Bez urážky: tvůj článek o sebereflexi na skalách se mi moc líbil, jen jsem jej čekal od úplně někoho jiného. Rozhodně ne od člověka, který před x lety sebevědomě zde na Lezci vykřikuje, že sibude mágovat kde chce a nikoho se nebude ptát :-)
Jak vidno i ty se pořád ještě vyvíjíš a názory upravuješ. A to je dobře. A je mi úplně jedno, jestli se podepíšeš či nikoliv. Za každým příspěvkem vidím člověka a jeho úhel pohledu a nemusím a netoužím vědět, jak se jmenuje.
Ten kdo o tom něco víodpovědět 
 Re: Bído, vysvětlím ti to.. 17:36:12 22.06.2012
Není to nějaká obscese? Pořád komentovat anonymy, pro mnohé anonymním způsobem- Bída nebo Žabák, Piškot nebo Smrťák či Pérák a Pivák nebo BB?
Bído, jsou Tvé příspěvky vyvolané nějakou úzkostí, máš s anonymy nějakou špatnou životní/ opravdu životní, ne blablabla na lezci /zkušenost? Nebo jsi prostě už tak starej, že nechápeš možnosti a kouzla internetu? Copak za tím je? Fakt pochop, že Bídu nezná tisíc lidí. To bys musel lézt tak jako Jarda Jágr hraje hokej.Kruo
nesmrtelný blázenodpovědět 
  Re: Bído, vysvětlím ti to.. 18:13:16 22.06.2012
Dvojka je dobrá. Pěkný.
P.Fodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179404)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Talbac Ext. 7a Leonidio
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Giugno Piovoso 6b+ Ulassai
Gemisto Kalamari L1 6c Manikia
Nově komentované:
Sensa Nome 8a Calvario
Pioggia Di Maggi 6c Ulassai
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 285 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 288 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 257 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.