K napsání tohoto příspěvku mě vedly velmi špatné zkušenosti s nákupem zboží přes e-shop, které by mohly mnohým (zejména skialpinistům) způsobit velké problémy!
Množství sněhu tuto zimu mě vedly k rozhodnutí pořídit si nějakou skladou lopatku do auta. Po výběru možností (zejména na internetu) jsem se rozhodl pro "lavinovou" lopatu SNOW PERMON, kterou jsem našel na e-shopu firmy Net-Sport.
První varování pro případné zájemce o nákup zní: nevěřte termínu dodání! Na webu inzerované dodání do 3 dnů v praxi u mě znamenalo, že jsem se lopatky dočkal 10 dní od objednání. Pokud tedy plánujete výpravu do hor, počítejte s nákupem v dostatečném předstihu.
Lopatka dorazila, já se vydal do hor a skutečně hned při 1. cestě se ukázalo, že je dobré být vybaven nářadím na odstranění sněhu. A tu přišlo strašné vystřízlivění. Lopatka se ukázala jako zcela nefunkční! Po několika málo pokusech o odházení sněhu se sama rozložila (důvodem jsou zřejmě příliš krátké čepy, které drží jednotlivé díly pohromadě) a tak jsem zůstal zahrabán autem ve sněhu se 3 díly "lopatky". V tu chvíli mi velmi zatrnulo při představě, že by si někdo tento šmejd koupil za účelem, za kterým je prodávám tj. pomoci kamarádovi z laviny. Nevím, jestli bych víc brečel nebo skřípal zuby, kdybych stál nad svým zavaleným kamarádem a v ruce měl 3-dílný šmejd, který nedrží pohromadě! Druhé varování tedy zní: vyzkoušejte si zboží nejdřív nanečisto, zejména pokud na jeho použití závisí něčí zdraví či život!
Dalo by se očekávat, že toto zboží bude možno reklamovat, někdo ověří jeho funčnost a já třeba nakonec skutečně získám funkční lopatku. A zde přišlo nejhorší vystřízlivění. Prodejce mi doporučil nekupovat si levné zboží! Možná si neuvědomil, že i levná (cca 800 kč) lavinová lopatka by měla být funkční, nicméně podstoupil moji reklamaci výrobci. A od firmy Delfi s.r.o. z Dolních Štěpánovic u Jilemnice mi přišlo šokující vyjádření: lopatka je údajně zcela v pořádku! Poslední varování tedy zní: dobře si rozmyslete nakupovat u Net-Sportu a hlavně se vyhněte "noname" výrobkům spec. lopatce SNOW PERMON, která je bohužel typickým czech šmejdem :-(
To je v první řadě ostuda prodejce, že prodává zboží, které je podle něj "levné a tudíž nekvalitní".
Toto je ukázkový případ špatného výrobku, ale hlavně špatného přístupu prodejce.
Díky moc za varování.
V první řadě bych chtěl říct, že naši chybou bylo opravdu pozdní dodání lopaty, bohužel v té době bylo množství objednávek na tento typ lopaty několikrát vyšší než byla možnost doplňovat sklad. Za tuto zimu jsme těchto lopat prodali několik desítek a na reklamaci se vrátili dvě. V jendom případě výrobce uznal svou vinu a výrobek opravil, v tomto konkrétním případě jsme výrobek zaslali výrobci a ten s podivem volal, že výrobek je v pořádku a reklamaci neuznal. Poté co se vrátil sem k nám jsme jej s kolegou testovali a neshledali jedinou závadu. Je nám líto vzniklé situace bohužel nic jiného dělat nemůžeme.
Pánům z Net-sportu: Jak jste prosím výrobek testovali? Seděla jsem jako spolujezdec v autě zapadlém do sněhu a Vámi prodávaná lopatka byla v závěji funkční cca 30 vteřin, následně se rozpadla, jak je popisováno v příspěvku, aniž by na výrobek byl vyvíjen nějaký enormní tlak. Možná je využitelná do prašanu, ale ne do hlubší závěje... :(
Muzete tu lopatklu vyfotit. Vzhledem k tomu, ze jsem ted zkoumal podobnou, tak me fakt unika co by se na ni mohlo rozbit. Prakticky jsou tam jen ty cepy. Takze bud ten plisek co je tlaci ven je malo napruzenej, coz je imho dost nepravdepodobne, protoze tam staci i minimalni tlak, a pokud by tam nebyl, tak celej cep vypadne. Jeste muzou bejt ty cepy zmrseny, ze jsou kratky. To by se ale projevilo hned pri slozeni lopatky, a hlavne by lopatka nedrzela ani se zasunutou rukojeti (nebo jste tu lopatku vezli i v aute na tri dily)?
Poslete fotku. Zatim mi to spis pripada jako smyslenka majici za ucel poskodit vyrobce lopaty.
Koupil jsem si lopatku, která je skladná a kterou jsem chtěl vozit hlavně v autě pro případ potřeby, tudíž jsem ji převážel rozloženou. Podle mě jsou pouze krátké (a na konci kulaté) čepy, které mají držet lžíci lopaty a střední díl násady. Tohle jsem mimochodem uvedl jako důvod reklamace. Lopatka drží pohromadě, ale pouze pokud s ní nepracuješ. Když jsem potřeboval vyházel sníh od kol auta, po několika málo pokusech odletěla se sněhem i lžíce lopatky.
Úplně stejnou lopatku (pouze s logem jiné firmy) jsem viděl u jednoho lyžaře v Brdech a pracoval s ní v pohodě. A čep spojující lžíci lopatky a rukojeť byl o poznání delší než můj.
Můžu Ti klidně poslat fotky zboží a rozhodně mým cílem nebylo někoho bezdůvodně poškozovat, ale komukoliv jinému se může stát to samé co mně, totiž že si koupí výrobek, který vůbec nefunguje a od výrobce se dozví, že je to zcela v pořádku. Opravdu nevím, jak by ses tvářil s 3-dílným šmejdem nad hromadou sněhu, která právě zasypala Tvého kamaráda? Připomínám, že zmiňovaná lopatka se prodává jako skialipinistický doplněk a nese přívlastek "lavinová"! Já jsem s ní nebyl schopen ani odházet 20 cm sněhu zpod kol auta :-(
Jednoducha odpoved, pouzivam ji jiz vice nez 5 let, s touto lopatou jsem dokonce letos v lednu vykopal ze snehu a ledu nekolik domu a strech pri kalamite v Praze. Maximalne se mi stalo ze se list trochu ohnul pri extremni zatezi a sekani ledu, ale stacilo na nej trochu slapnout a jela dal.
Bohužel nemohl, příspěvky ke zboží podléhají schválení správce stránek. Svůj příspěvek jsem tam napsal a dodnes zveřejněn nebyl.
Nechtěl jsem poškodit ani prodejce ani výrobce, ale opravdu jsem od LAVINOVÉ lopatky čekal, že s ní půjde házet sníh. Lopatku lze složit, ale při trochu větším namánání nedrží pohromadě :-(
Myslím Édo že nevíš která bije a tyto lopaty máme otestované od horolezců,kreří je používají i při výstupech na 8tís (:- kdyby to byl takovej šmejd asi by se na ně vy.... a tu vadnou lopatu jsem osobně prohlížel a zastávaá názor,že je v pořádku a jsem oschoten to tomu chytrákovi dodázat,že to není šmejd ale - chybou uživatel ja jí používám již několik let a nemám problém - to netvrdím,že se nemůže stáz chyba při výrobě (:- dělají to zase pouze lidi a ti nejsou bez chybní - zaslaná lopata k reklamaci byla ok - možná je pro nás chyba,že jsme ji neoznačili pro případné spory -které doporučuje Édaaa.
Pokud má tedy zákazník opravdu přadstavu že se jedná o českej šmejd - pak s ním rádi vstoupíme v jednání a ten šmejd vyzkoušíme osobně.
Myslím Édo že nevíš která bije a tyto lopaty máme otestované od horolezců,kreří je používají i při výstupech na 8tís (:- kdyby to byl takovej šmejd asi by se na ně vy.... a tu vadnou lopatu jsem osobně prohlížel a zastávaá názor,že je v pořádku a jsem oschoten to tomu chytrákovi dodázat,že to není šmejd ale - chybou uživatel ja jí používám již několik let a nemám problém - to netvrdím,že se nemůže stáz chyba při výrobě (:- dělají to zase pouze lidi a ti nejsou bez chybní - zaslaná lopata k reklamaci byla ok - možná je pro nás chyba,že jsme ji neoznačili pro případné spory -které doporučuje Édaaa.
Pokud má tedy zákazník opravdu přadstavu že se jedná o českej šmejd - pak s ním rádi vstoupíme v jednání a ten šmejd vyzkoušíme osobně.
Ahoj, zamysli se prosim nad tim, zda prispevky podobneho typu nemohou byt jen zamer poskodit konkurencni znacku nebo si vyridit ucty s nejakym nepohodlnym e-shopem. Chci rici, ze je lepe se orientovat na zaklade testu podepsaneho nekolika odborniky v oboru, ne na zaklade zkusenosti jednoho uzivatele (to ze se mi o vikendu porouchala Skoda Octavia preci neznamena, ze je to spatne auto). Pro jistotu dodavam, ze nemam ani s vyrobcem, ani s e-shopem nic spolecneho.
Řekl bych že tohle je spíš proti jedný konkrétní lopatě než proti e-shopu, a když už jsme u toho tak to hle je pro ten shop docela reklama, ja o nem nikdy neslysel a diky tomuhle clanku jsem se na nej aspon podival a kdyz budu nekdy neco shanet kouknu i tam, i kdyz na prvni pohled je drahej.
Tak ale pokud je pravda, co se s tou veci stalo a to jak popisuje pristup toho obchodu, tak to je jen popis skutecnosti a kdo nechce, tak se tim nemusi nechat ovlivnit, pokud s tim obchodem nebo i lopatou ma dobry zkusenosti. Kdyby se mi stalo neco podobnyho, taky je nebudu zrovna chvalit a patrne bych to taky chtela dat vedet co nejvic lidem. Asi hlavne kvuli pristupu k te reklamaci. Na netu mas bezne diskuze pod zbozim a tam si taky muze kazdej napsat svuj nazor kterej nemusi byt jen pozitivni..
Rád bych si přečetl nějaké recenze, jenže u mnou vybraného zboží žádná recenze nebyla a můj kritický komentář nebyl zveřejněn. Z toho se můžu (ale až dodatečně) domnívat, že k tomuto zboží byly psány pouze kritické komentáře?
Mým cílem nebylo poškodit konkurenční e-shop, protože já nejsem konkurence, ale zákazník. Dokážu pochopit potíže e-shopu (při zásilce) i chybu při výrobě, ale nevěřím tomu, že se mojí reklamací (resp. funkčností mnou reklamované lopatky) vůbec někdo zabýval. Mně vydržela asi tak 30s. Myslím, že výrobce byl se mnou hotový ještě dřív a tohle nejen že nechápu, ale taky mi to velmi vadí.
co se mi stalo: vymyslel jsem průvodní texty k použití horolezeckých výrobků pro internetový obchod. Byly to mé vlastní věty a souvětí, které jsem osobitě vymyslel (duševní vlastnictví). Dívám se na NET SPORT a nevěřím svým očím: surově, nevybíravě, sprostě použili: CTRL+C (okopírovali) a CTRL+V texty vložili a použili na svých stránkách sportovního obchodu.
Co dodat? Dobrá zpráva: jsem opravdu dobrej, když to doslovně okopírovali a ZNEUŽILI. Špatná zpráva: právo a spravedlnost dostalo pět tradičně na prdel. Co dodat? NENAKUPOVAT U LIDÍ, KTEŘÍ PODVÁDĚJÍ. A že prodávají brak? Jako všichni ostatní, co rádi slyší: chceme levnější výrobky. Lidi, kvalita je drahá, ale vyplatí se. Tím nechci říct, že co je drahé, je kvalitní, to nikoliv. Dobré je dát na vlastní zkušenosti nebo nezávislé testy či zkušenosti přátel.
No tak já mám zase s touhle lopatou opačnou zkušenost. Mám ji už asi 2 nebo 3 roky. Kupoval jsem ji přímo v JIlemnici u výrobce, odkopával jsem s ní jak lehlej sníh, tak zmrzlej - skoro led - jak na horách, tak ve městě pro uvolnění parkovacího místa a pokaždý lopata fungovala uplně v pohodě. Krom mě ji používají úspěšně i kamarádi a pár známejch a nikdo nezaznamenal problémy, který popisuješ.. Takže jsi třeba narazil na špatnej kus, kdo ví.. Nicméně je sranda, že lopatu uplně stejnýho designu ale o několik stovek dražší vyrábí ještě pár dalších firem a lopata vypadá NAPROSTO totožně...
Taky jsem kdysy dávno četl nějakej test lopat a lopata od Ortovoxu asi za 2500Kč byla tak super, že se jim zlomila.. levnej, nebo drahej šmejd.. nevim co je lepší, hm?
Neberte to jako nějaký obhajování nebo propagaci, jen píšu svou zkušenost...
V oddilovy pujcovne mame lopaty, co jsou stejny, az na ten drzak pro ruce (obyc. Tecko, misto toho bazmeku). Zatim s touhle lopatou nikdo problem nemel. Parkarat jsem ji uz taky mel. Zahrab s ni hrabal i to parkovaci misto a uplne v pohode.
Mozna by to chtelo fotku, co se na ty lopate vlastne stalo.
Lopaty SNOW PERMON mám doma ve 4 vydáních a ani u jedné jsem nezaznamenal nejmenší problém. Za celou dobu (cca 3 roky) co je používám se maximálně odloupla trocha barvy, což vzhledem k náročnosti použití považuji za banalitu...Přijde mi, že pisatel článku měl jen smůlu na špatný kus. A jeho reakce na NetSport mi také přijdou podivné. Nakoupil jsem u nich od rukavic až po pípáky a včetně nějaké reklamace (nevhodná velikost=moje chyba) jsem byl absolutně spokojen. Nemůžu se zbavit dojmu, že autor si dost možná špatně vybral a svou nespokojenost chce vybít na všech ostatních...
Taky se pridavam ke spokojenym majitelum tehle bytelne lopaty. Pouzivam ji cca 5 let kolem auta. Vozim jim na skialpy, hrabal jsem s ni zahraby, delal sondy na lavinovem kursu apod. Nikdy se mi nerozpadla. Vytknul bych ji jedine to ze jde v rukavicich spatne rozebrat pripadne roztahnout (nedari se mi v rukavici poradne zamacknout ty cudliky)
Zdravim. Koukam , ze jste se s tim jeste nevyrovnal. Vzhledem k tomu, ze jste na nas podal zalobu a neuspel za to, ze jsme uvedli v popisku napriklad ze friend je vhodny do spary 10-20 mm ? Na to mate dusevni vlastnictvi? No to si teda fandite. Majitel Netsport.cz
Nebudu vás poučovat o rozdílu mezi tr. oznámením a žalobou (vy sám v tom nemáte dostatečně jasno, takže vás přátelsky odkáži na Google) a důvod proč jsem neuspěl? Vyšetřující policista mi doslova řekl: "víte, my jsme je vyzvali, aby podali vysvětlení a nějaký důkaz. Důkaz nedodali, jejich vysvětlení bylo poněkud matoucí (že prý přesně takové informace lze nalézt v katalozích výrobců - že by 3 různé výrobce napadly ve stejný čas stejné doslovné věty a souvětí????? :-) Chá, chá..), a tak po rozhovoru se st. zástupcem jsme věc odložili s tím, že nejlepší bude podat žalobu o náhradu škody. Nevykládejte si to špatně, nestíháme krádeže, vraždy a jinou tr. činnost, a tohle už vůbec ne.." Toliko vyšetřující policista. A proč jsem nepodal tu žalobu? Je to jednoduché: sám policista mi to rozmluvil, řekl doslova: "budete se soudit roky, a oni se stejně potom jednoduše přejmenují a budou vesele "podnikat" dál.." Co dodat? Praktický přístup k věci. Já sám jsem si nakonec řekl, že dřív nebo později dojde i na vás. Ty popisky byly dlouhé několik vět a souvětí, a tohle co popisujete doslova nebylo ono. Vaše CTRl+C a CTRL+V svědčilo samo za sebe. Byla to krádež, úplně stejná, jako kdybyste někomu ukradl lano nebo kolo. To bylo to samé.. Stejně jako ty pozdější výmluvy, že za nelegální kopírování může tvůrce vašich stránek bez vašeho vědomí, atd. Co dodat? Chlapec přistižen za ruku kterak krade a nyní se vymlouvá.. Mějte se.
...samozřejmě smůla, ale ...
1) Když už něco kupuju na netu, tak se pídím po testech a recenzích a rozhodně nevěřím kupě slov na stránkách eshopu, ať už je tam napsal prodejce nebo je to jen převzaté od výrobce
2) To, že je uvedený termín dodání tři dny beru jen jako informativní a ne závazné.Stát se může ledacos. Když už na něco hodně spěchám, pak si telefonicky ověřím jestli to tam mají a jestli to dodají v požadovaném termínu
3) Na to, že nemá kupující možnost si kupované zboží vyzkoušet myslí obchodní právo - jako kupující máš právo od smlouvy odstoupit - zašleš spolu se zbožím "odstoupení od smlouvy" tak aby to tam došlo do 14 dnů. Zboží může být rozbalené, může být použité - jak jinak bys ho vyzkoušel, že jo - ale pokud je jakkoliv poškozené nebo je použití patrné, může prodejce ponížit částku, kterou ti vrací. stejně tak ti může strhnout náklady na opětovné zabalení zboží, když ho pošleš rozbalené - je to o dohodě.
4) Je to Tvoje vlastní blbost, žes něco koupil a bez ověření s tím vyrazil do "ostré akce" a až tam zjistil, že je to úplně naprd. Viz konkrétně ta lopata - než bych si to vzal do lavinového terénu, párkrát bych to složil rozložil doma a odházel tím sníh před barákem - pak bych buď řešil problém nebo bych měl 99% procentní jistotu, že to bude fungovat.
Tak bych tu teď neházel špínu na eshopy a na jeden konkrétní zvláště... Ale aspoň víme, že lopata Snow Permon je nap... :)
Souhlas ve všech bodech. Takhle pěkně bych to nenapsal. Co se dodací doby týká, tak je to u eshopu všeobecně problém - U VŠECH - nejen u outdoorových. Pohyb některého zboží je většinou tak velký, že výrobce pak nestihne do eshopů dodávat, a proto se lhůta na dodání protahuje. Na nějakém fóru psal někdo z Mallu (sekce sport), že jim chodí před vánocemi několik palet denně. Ukaž mně jeden kamenný obchod (sport), kde se zboží objednává po paletách. Pak už chybí jenom kruček k tomu, že máš dostupnost zboží 3 dny, ale když to prostě dodavatel nestihne dodat tak co má asi ten eshop delat? Mně se to zdá pochopitelné = potřebuju hned = volám, i když tam mají napsáno skladem !!!
Tak s tim bych nesouhlasil. Kdyz tam je napsano skladem, tak to ma byt skladem. Idelani je, kdy je napsano kolik kusu. Napr. je napsano skladem 5 ks. Objednam 2 ks a projevi se to tak, ze je skladem uz jen 3 ks. A mam jistotu, ze nejpozdeji druhy den to poslou. Proc bych mel jeste nekam volat? Dokud budeme tolerovat ten cesky slendrian, tak s nami porad budou vyjebavat.
Jinak k tomu clanku, na blby kus samozrejme muzes narazit kdykoliv, ale pokud ta reklamace probehla tak jak je napsano, tak to je neomluvitelne.
Lopatu od Delfi mám také, rovněž sem ji kupoval ořímod výrobce jak tu již někdo psal. Mám ji už tak 5 let a jsem velice spokojen. Možná špatný kus nebo třeba výrobce změnil použité komponenty aby ušetřil, nevím... ale lopatu od Delfi co mám já bych za jinou nevyměnil, a považuji se velmi náročného uživatele.
Já tu lopatu mám asi taky. Je na ní sice napsáno Ocůn, ale zdá se mi stejná. Rukojeť je ale nesymetrické téčko. Není to žádná hvězda, ale funguje. Jediné co se mi stalo, že se téměř okamžitě při prvním použití oloupala ta prášková barva zhruba z třetiny lopaty. Bylo to sice na reklamaci, ale vykašlal jsem se na to s tím, že to "nemá vliv na funkci rostlináře".
Fiskars nebude špatná lopata, akorát bude problém v tom že není skládací a násada bude z batohu čumět. Mě zaujala polní lopatka Glock. To je opravdu bytelný nástroj i do tvrdé hlíny a ledu. Problém je ale ten, že je relativně malá a vzhledem k tomu, že ledovou lavinu stejně nikdo nepřežije, se výhoda ztrácí.
Polní lopatkou Glock jsem hrabal docela dost v hlíně, ale zkušenost je spíš negativní - list se upevňuje takovým výstředníkem a tenhle spoj se v blátě prostě nedal utáhnout. Pořád se povoloval, protože se vniklou nečistotou nějak změnily zatěžovací poměry.
Tuhle lopatu používají "češi" na hory už dlouho - několik let, s 500g patří mezi ty nejlehčí, materiál super, není co rozbít, na batoh se přivázat dá.
Pokud obejdeš kšefty zjistíš, že je kvalitní a nejlevnější. Není skládací, při velikosti lopaty se kolem auta uházíš k smrti (stejně jako s jinou lopatkou), ale na vyproštění má standartní rozměr. Kamarád říkal že na jednom kopci jí měly všechny praty co tam byly z Čech:) Mám jí doma dlouho a půjčuju jí po okolí, neb do skládačky nechce nikdo investovat. Tahle lopatka ti vydrží celej život (viz zkušenosti se sekyrami Fiskars), až budeš mít peníze na lehoučkou moderní outdoorovou skládačku, tak jí třeba budeš vozit v autě, nebo jí dáš na hraní dětem na zimu,...
Jinak koukám, že ceny některch lavinových lopat jsou už nižší - máte někdo odkaz na nějaký srovnávací testy?
No me teda jeste zarazi v neposledni rade pristup jak prodejce, tak vyrobce! A ten jim nikdo neodpare...
Chybu muze udelat kazdy a treba se jen jedna lopatka nepovedla, mozna serie... Ale pak je na miste VYMENIT BEZ KECU za dobry kus a vse je vyreseno. Proc obema (e-shopu i prodejci) stoji za to riskovat takovouhle debatu???
Me osobne nenasere kdyz se neco po..., daleko vic mi vadi, kdyz se dozvim, ze je to v poradku. :-( Misto uznani reklamace.
Je mozne ze nektery vyrobek od nas odejde vadny i pres kontrolu kterou provadime, stat se muze vsechno. Vseobecne je zname ze e-shopy jsou o neco levnejsi nez kamene kramy. Vzhledem ke snizeni nakladu resime nekdy reklamace tak, ze vyrobek nechame zaslat zakaznika primo k vyrobci aby se usetrily naklady na dopravu. Tim padem reklamovany vyrobek ani nevidime. Jen se mi v tomto pripade nechce verit tomu, ze by ji vyrobce prohlidnul a nenasel na ni zadne vady kdyz je tak spatna. Jestli nebude problem nekde jinde. Neni to zadny super high tech vyrobek na nejake vule, ale je skoro neznicitelna. Majitel Netsport
Moji reklamaci jste řešili tak, že jste chtěli ať Vám pošlu výrobek zpět a Vy sami jej pošlete výrobci. Mimochodem jsem až do vrácení (neuznané) reklamace netušil kdo je výrobcem! Odhadl jsem to až podle razítka a podpisu pod vrácenou (neuznanou) reklamací. Tudíž jste tento výrobek měli v ruce, mohli jste číst proč jej reklamuji a dostali jste ode mě i popis "závady" e-mailem. To že jste si (ne)funčnost lopatky nevyzkoušeli nepovažuji za svoji chybu.
Můj jediný problém nastal, když jsem se s lopatkou pokoušel odházet sníh! Prostě se po několika odhozeních sněhu rozložila a já se sněhem odhodil i lžíci lopatky. Tuto zkušenost jsem získával opakovaně! Jiný problém s ní opravdu nemám.
možná bychom Vás také mojhli upozornit na to,že pokud se tvrzení pana Siegla nezakládá na pravdivých podkladech(které řeší na veřejně přístupných místech – bez toho ,aby nejprve vyřešil celou věc s výrobcem a měl jasně dané podklady, kterými může operovat ….),mohli by jsme ho také zažalovat za nekalou reklamu a vyčíslit škodu za nepravdivé příspěvky…….
Pozor na věc pane .....
Jen pro čtenáře tohoto komentáře o lopatě Snow Permon firmy DELFI - pan Siegel již nekomunikuje a asi si uvědomil, kde byl zakopanej pes......Přeji opět krásný slunečný a zasněžený den.....
Pane Valento,
lžete! Dosud jsem s Vámi pořád komunikoval a jsem ochoten v tom nadále pokračovat. Dále jsem zde uveřejnil svůj článek až po vrácení mé reklamace coby neuznané. Tedy nejdřív jste Vy neuznali moji reklamaci a teprve poté jsem já zveřejnil své zkušenosti. Můžete mi poradit jak jsem měl dál (jinak) postupovat, než se podělit o své špatné zkušenosti s dalšími potencionálními kupci?
možná bychom Vás také mojhli upozornit na to,že pokud se tvrzení pana Siegla nezakládá na pravdivých podkladech(které řeší na veřejně přístupných místech – bez toho ,aby nejprve vyřešil celou věc s výrobcem a měl jasně dané podklady, kterými může operovat ….),mohli by jsme ho také zažalovat za nekalou reklamu a vyčíslit škodu za nepravdivé příspěvky…….
Pozor na věc pane .....
Jen pro čtenáře tohoto komentáře o lopatě Snow Permon firmy DELFI - pan Siegel již nekomunikuje a asi si uvědomil, kde byl zakopanej pes......Přeji opět krásný slunečný a zasněžený den.....
Dobrý den pane Siegel,
lopatu jsem měl osobně v ruce a též jsem ji nechal překontrolovat ve výrobě.
Nikdo neshledal žádnou vadu na lopatě, kterých se prodalo více než 30 000ks.
Opravdu nemáme zapotřebí se „handrkovat“ o jeden kus lopaty.
Bohužel Vaše lopata byl totožná se všemi ostatními – tím pádem jsme Vám nemohli reklamaci
uznat.
Dobrý den pane Siegel,
lopatu jsem měl osobně v ruce a též jsem ji nechal překontrolovat ve výrobě.
Nikdo neshledal žádnou vadu na lopatě, kterých se prodalo více než 30 000ks.
Opravdu nemáme zapotřebí se „handrkovat“ o jeden kus lopaty.
Bohužel Vaše lopata byl totožná se všemi ostatními – tím pádem jsme Vám nemohli reklamaci
uznat.
Dobrý den pane Siegel,
lopatu jsem měl osobně v ruce a též jsem ji nechal překontrolovat ve výrobě.
Nikdo neshledal žádnou vadu na lopatě, kterých se prodalo více než 30 000ks.
Opravdu nemáme zapotřebí se „handrkovat“ o jeden kus lopaty.
Bohužel Vaše lopata byl totožná se všemi ostatními – tím pádem jsme Vám nemohli reklamaci
uznat.
Chcete říct, že jste lopatku nevyzkoušel v praxi, ale pouze porovnal s ostatními Vámi vyrobenými kusy? Pak tedy Bůh chraň zbývajících 29 999 podobných nešťastníků jako jsem já. Pokud jsou opravdu ostatní lopatky stejné tudíž mají i stejně "dlouhé" čepy v rukojeti, pak je moje varování opravdu na místě.
Hele, me je uprimne lito, ze se neco podelalo, ale zatim jsem tu potkal jedineho nestastnika (Tebe) a asi 150 spokojenych uzivatelu, mezi ktere se pocitam.
OK, takže z 30 000 zákazníků je 150 spokojených, 1 velmi nespokojený a zbytek?
Tato cesta nebyla to 1. co mě napadlo. Nejdřív jsem se zkoušel domluvit na výměně vadného dílu lopatky (střední díl násady resp. aspoň vnitřní držák s čepy).
Třeba mi poradíš jak se zachovat, když zjistíš, že si koupíš nefunkční (nebo velmi špatně funkční) výrobek a výrobce jej prohlásí za bezvadný kus. Mě napadlo varovat před nákupem potencionální zákazníky, byť sám z toho mám prdlajz.
Pane Siegel,
tuto situaci rádi vyřešíme - velice rádi bychom Vás viděli v akci venku na sněhu s touto "VADNOU" lopatou DELFI. Myslíte, že nám to můžete předvést.....?? "Plácat" do éteru umí každý. A podívejte se na reakce na lezci - nikdo se s vaším problémem v praxi nesetkal...tak kde je asi zakopanej pes......?? Zkuste zapřemýšlet. Zkuste mi odpovídat i na firemní maily - nebo radši budete vše ihned ventilovat..... = jste jediný problematik - ale i tací se najdou....jen tak dál. Pěkný zasněžený den přeje Vladimír Valenta - obchodní zástupce DELFI
Pane Siegel,
tuto situaci rádi vyřešíme - velice rádi bychom Vás viděli v akci venku na sněhu s touto "VADNOU" lopatou DELFI. Myslíte, že nám to můžete předvést.....?? "Plácat" do éteru umí každý. A podívejte se na reakce na lezci - nikdo se s vaším problémem v praxi nesetkal...tak kde je asi zakopanej pes......?? Zkuste zapřemýšlet. Zkuste mi odpovídat i na firemní maily - nebo radši budete vše ihned ventilovat..... = jste jediný problematik - ale i tací se najdou....jen tak dál. Pěkný zasněžený den přeje Vladimír Valenta - obchodní zástupce DELFI
Hele Valenta, to si delas srandu, ne? Tohle je komunikace se zakaznikem? To jsi nikdy nevidel vadnej kus? Pokud lopat vyrabite tak hodne, tak je normalni, ze se cas od casu neco nepovede.
A jeste nikdo z vas neodpovedel, jestli jste vadnou lopatu jen porovnavali, nebo ji testovali i v praxi.
Myslim ale, ze kdybyste tomu stezovateli poslali novou, tak se vam nic nestane a hlavne si udelate nejvetsi reklamu.
Co po mně chcete? Abych za Vámi přijel s hromadou sněhu a vadnou lopatkou ukázat Vám jak se mi s ní pracuje? Vždyť jste tu lopatku s přesným popisem co mi na ní vadí měli v ruce! Co Vám bránilo zkusit s ní chvilku házet sníh?
Rád se Vám ozvu, ale z Vaší strany jsem se taky nedočkal okamžité reakce tak prosím pochopte že tato záležitost není to jediné, čím bych se chtěl (a mohl) celý den (či víkend) zabývat.
Já osobně se domnívám, že zakopaný pes je v příliš krátkých čepech spojujících střední díl lopatky a lžíci potažmo příliš velká vůle tohoto dílu ve lžíci lopatky. Nakonec detailní fotky jsem na požádání poslal i sem.
Nevím, proč mě nazýváte problematikem, já vidím problém v řešení celé záležitosti spíš na Vaší straně.
Pane Siegel,
možná bychom Vás také mojhli upozornit na to,že pokud se Vaše tvrzení nezakládá na pravdivých podkladech(které řešíte na veřejně přístupných místech – bez toho ,aby jste nejprve vyřešil celou věc s výrobcem a měl jasně dané podklady, kterými může operovat ….),mohli by jsme Vás také zažalovat za nekalou reklamu a vyčíslit škodu za Vaše nepravdivé příspěvky…….
Pozor na věc pane Siegel.
Jen pro čtenáře tohoto komentáře o lopatě Snow Permon firmy DELFI - pan Siegel již nekomunikuje a asi si uvědomil, kde byl zakopanej pes......Přeji opět krásný slunečný a zasněžený den.....Delfi Valenta
Interesante. I když "nemáte zapotřebí se handrkovat" kvůli jedný lopatě, se handrkujete, v souvislosti se zákazníkem používáte slovo plácat a vyhrožujete.
tak tady už chybí jenom největší odborní na mediální komunikaci a outdoor, pokud se tedy někde výše už do debaty nezapojil (nečetl jsem to celý)... Domnívám se ale, že a) nekalá reklama je taky reklama b) když napíšu že to je vergl, tak to není nekalá raklema , ale v nejlepším případě poškozování dobrého jména a za c) nepíše se aby jste , ale "abyste" Už to tu zaznělo mnohokrát, ale je to marný, je to marný.... je to marný !!!
Čekal jsem ledacos, ale přímé výhrůžky? Já mám na svá tvrzení i (nechtěné) svědky a Vy jste lopatku měl s ruce i se zprávou, že není v pořádku a co je na ní špatně. Proč jste si to neověřil sám? Bylo jednodušší napsat "lopatka je stejná jako ty ostatní tudíž je v pořádku"?
Jsem majitelem malé výrobní outdoorové firmy, takže znám dobře zákazníky a nikdy bych si nedovolil tímto tónem komunikovat se zákazníkem jako pan Mgr. V. Valenta z DELFI.
Gratuluji pane Valento. Existuje CE prohlášení na zmíněný výrobek?
Jsem majitelem malé výrobní outdoorové firmy, takže znám dobře zákazníky a nikdy bych si nedovolil tímto tónem komunikovat se zákazníkem jako pan Mgr. V. Valenta z DELFI.
Gratuluji pane Valento. Existuje CE prohlášení na zmíněný výrobek?
Taky pracuji v malé obchodní firmě, bojujeme o každého klienta a vyhrožování pana Valenty zákazníkovi, který se cítí poškozený, je naprosto nehorázné až směšné. Pane Valento, docela jste si naběhl a bylo to zbytečné.
Som velmi rad ked vidim taketo diskusie, co ma utvrdzuje v mojom rozhodnuti kupovat od slusnych vyrobcov a predajcov (zial zvycajne su nie z SK prip CZ). To ze obcas vypadne nejaky nepodarok je normalne a kazdy tomu rozumie. Ale co je dolezite nasledny servis a riesenie reklamacie. Vyjadrenia a vyhrazky delfiho osobne - nech je to ktokolvek ma presvedcili na koho si mam osobne dat velky pozor
Niekedy je lacnejsie nieco bez reptania vymenit ako ziadat niekoho verejne ukazovat aky nepodarok sa podaril. A ak to funguje tak staci slusne ukazat ako to funguje.
Docela prča...:-) S člověkem, který se podepisuje za firmu "osobně" a zároveň dodává i pozici "obchodní zástupce", tak s tím bych neřešil bez kontroly v rejstříku, co je zač ve skutečnosti, ani pozdrav.
Podle mne to chce mít ujasněné alespoň základy :-)
Docela prča...:-) S člověkem, který se podepisuje za firmu "osobně" a zároveň dodává i pozici "obchodní zástupce", tak s tím bych neřešil bez kontroly v rejstříku, co je zač ve skutečnosti, ani pozdrav.
Podle mne to chce mít ujasněné alespoň základy :-)
Fotky jsem jako přílohu poslal na hop@lezec.cz a jirkas@lezec.cz, jak mi bylo doporučeno. Předpokládám, že jde aspoň v 1 případě o administrátora, ale není problém poslat fotky znovu na jinou adresu.