Pokud byste rádi v Praze vyzkoušeli něco nového, Adidas pro vás připravil několik netradičních outdoorových kurzů.
Pokud vám pracovní vytížení nedovoluje odjet v letních měsících z Prahy, přijďte si vyzkoušet outdoor do centra Prahy. Adidas pro vás připravil několik netradičních outdoorových kurzů pod vedením zkušených instruktorů. Můžete se tak těšit na bouldering na náplavce pod Palackého náměstí, na slackline v největším pražském parku Stromovka nebo na novinku mezi vodáckými soutěžemi paddleboard na Vltavě. Každý z kurzů probíhá ve čtyřech termínech:
BOULDERING:
26. června, 10. července, 7. srpna a 4. září od 17:00 do 21:00 na náplavce pod Palackého náměstí, kurzy povede Dominika Dupalová a Dorka Vlková z týmu Lokalbloku, bouldermatky budou k dispozici, ale nezapomeňte doma lezačky.
SLACKLINE:
19. června, 24. července, 14. srpna a 11. září od 17:00 do 21:00 ve Stromovce, kurzy povedou Danny Menšík a Lukáš Černý z týmu Equilibrium Slacklines, veškeré vybavení bude k dispozici.
PADDLEBOARDING:
26. června ve Freestyle parku Modřany, 17. července v areálu YC CERE (Podolí), 21. srpna na Výtoni a 18. září v areálu USK Praha Trója, kurzy povedou Honza Rott, Jakub Zíma a Patrik Hrdina. S sebou budete potřebovat jenom letní oblečení, u kterého vám nebude vadit, když se namočí.
Vstup na všechny akce je zdarma, proto neváhejte a přijďte si vyzkoušet něco nového pod vedením zkušených profíků.
...přijďte si vyzkoušet outdoor do centra Prahy!!!
To jsou takhle zdegenerovaný marketingový manažeři těhle firem nebo zákazníci (lidi)to opravdu chtěj? Doufám, že všechno použité vybavení bude BIO a emise CO2 boudou max. 5 g/os./hod. Jo, a taky doufám, že bude z akcičky nějakej reportík s fotečkama a ideálně jako hlavní článek na Lezci.
To není zdegenerovaný marketingový ředitel. Ale člověk, co má za úkol a chce vydělat nějaké peníze a je v tom celkem dost úspěšný. To, co člověk na této pozici dělá za akce, nemá nic společného s tím, jaký je a co si opravdu myslí. Byl jsem s lidmi na podobných postech ve velmi úzkém styku a jsou dost normální. Včetně vkusu třeba. Nemají za úkol vymýšlet a ukazovat, jak se něco líbí jim, ale hledají, co se líbí lidem. Mase. A čím stupidnější reklama nebo akce, tím větší účast. Bohužel. Ale neviň z toho marketéry, ale nás, spotřebitele a uživatele, kteří na podobné nesmysly jako masa slyšíme.
Je jasný, že napsaný je to vtipně, ale jak už bylo řečeno, je to napsaný pro širokou veřejnost a ne jenom pro lezce. Tady se to objevilo hlavně z toho důvodu, aby si lidi, kteří si chodí zalézt na bouldrovku, zkusili něco nového. Moc lidí o téhle možnosti lezení na náplavce neví nebo k tomu nemá bouldermatku, tohle je jenom ukázka další možné cesty, jak se v Praze zabavit. Že to zaplatí Adidas? No a co, super příležitost je to tak jako tak :-)
Ani bych neřekl, že jde o to ukázat lidem, že jde lézt na náplavce.
Spíš jde o to ukázat lidem, že se dá lézt i v hadrech od Adidasu. Počítám, že tam bude Nelly Kudrová, alespoň já bych jí tam pozval. V Adidasu jí to sluší.
Poleze se, prohodí se slovo se zástupci Adidasu, uvidí se, že Adidas může figurovat i outdooru, příští rok se uvidí, že Adidas do outdooru patří.
Uvidíte příjemný a funkční materiály. Svěží barvy. Možná se pohovoří o lezačkách. Asi se dozvíte, že ne každej musí mít Lasportivy.
Před akcí i po akci bude reportík, samozřejmě řádně označenej a řádně zaplacenej. Prostě to dělaj stejně jako jiné outdoor firmy.
A na tom je něco špatného? Já třeba lezu v kalhotách od Salticu a je to mnohem pohodlnější, než džíny. Třeba budou Adidas pohodlnější, než Saltic. Nějak tvůj příspěvek nechápu.