LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Hrdinů jsou plný hřbitovy.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140170 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
Boulder Bar - Praha 7
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
LANEX eshop - Bolatice
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Poslanci navrhli prezidentu Zemanovi Adama Ondru na medaili

Poslanecká sněmovna navrhla prezidentu Miloši Zemanovi Adama Ondru na medaili Za zásluhy v oblasti sportu. Seznam osobností navržených na medaile schvalovali poslanci včera.

Informují o tom obecná média. Např: aktualne.cz




Seznam navržených:

"Návrhy na propůjčení nebo udělení státních vyznamenání, jak je schválila sněmovna:

Propůjčení Řádu bílého lva vojenské skupiny: 1) Josef Ocelka in memoriam, 2) Jaroslav Selner in memoriam, 3) Petr Pavel, 4) Vojtěch Luža in memoriam, 5) Karel Lukas in memoriam, 6) František Chábera in memoriam, 7) Miroslav Antonín Liškutín in memoriam, 8) Hugo Vojta in memoriam

Propůjčení Řádu Tomáše Garrigua Masaryka: 1) Adolf Rázek in memoriam, 2) Bohumil Laušman in memoriam

Udělení medaile Za hrdinství: 1) František Štamprech in memoriam, 2) Ignátz Duda in memoriam 3) Jaroslav Poledník in memoriam, 4) Josef Bernat in memoriam, 5) Štěpán Gavenda in memoriam, 6) Kurt Taussig

Udělení medaile Za zásluhy: 1) Leopold Jaroslav Pospíšil v oblasti vědy, 2) Helena Haškovcová v oblasti vědy, výchovy a školství, 3) Augustin Svoboda v oblasti vědy a školství, 4) Vladimír Körner v oblasti kultury a umění, 5) Vojtěch Jasný v oblasti kultury a umění, 6) Jaroslav Priščák v oblasti sportu, 7) Věra Šimková Plívová v oblasti kultury a umění, 8) Jaroslav Čvančara v oblasti vědy, kultury a výchovy, 9) Tichomir Mirkovič v oblasti výchovy, 10) Božena Ivanová v oblasti výchovy a obrany, 11) Josef Němec v oblasti výchovy a sportu in memoriam, 12) Petr Sáha v oblasti hospodářské, vědy, techniky a školství, 13) Josef Šmukař v oblasti kultury a umění, 14) Miloš Táborský v oblasti vědy, 15) Jaroslav Falta v oblasti sportu, 16) Václav Zapadlík v oblasti umění in memoriam, 17) Adam Ondra v oblasti sportu, 18) Zuzana Holubcová v oblasti vědy, 19) Jiří Sozanský v oblasti kultury a umění, 20) Emir Nemanja Kusturica v oblasti umění, 21) František Poukar v oblasti vědy, hospodářství a techniky"

sth   [úpravy] 09:37 21.06.2019Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Já bych to schválil10:15:24 21.06.2019
Doufám, že to schválí. Bude sranda pozorovat, jak se bude Ondra chovat :-)  Propagoval Horáčka a měl by převzít vyznamenání od Zemana, od kterého už pár charakterních lidí vyznamenání odmítlo?? Jsem zvědav, co AO na to :-) Posune se k váženým lidem jako je třeba astrofyzik Jiří Grygar, nebo k Bohdalce a Krampolovi?
odpovědět 
 Re: Já bych to schválil12:02:54 21.06.2019
Ježiši...je to státní vyznamenání. Ne vyznamenání za kamarádění se Zemanem. Převzít ho od Zemana neznamená, že ho podporuješ, schvaluješ, nebo se s ním kamrádíš.
odpovědět 
  Re: Já bych to schválil12:24:08 21.06.2019
To možná platí u jiných prezidentů, ale u Zemana ne. Sám Zeman některá vyznamenání odmítl udělit, protože to bylo pro lidi, které měl za osobní nepřátele, a naopak vyznamenal řadu kamarádů, co ho třeba podporovali v kampani. Dost charakterním lidí se obracel kufr, že zrovna se Zemanem by si měli podávat ruku, usmívat se na sebe a přát si vše nej. To, že že jde "o státní vyznamenání", je jen takový alibismus, aby to mohli lidé přijmout, ale zároveň si zachovali čistý štít.

Jinak také nemáš pravdu s tím, od koho ten řád je. Ano, je to státní vyznamenání, ale stát, tedy PS, Vláda a Sněmovna, pouze předkládají návrhy, rozhoduje a uděluje prezident, ten i může odměnit lidi nenavržné :-)
odpovědět 
   Re: Já bych to schválil13:15:13 21.06.2019
Ježiši...
právě jsi předvedl naprostou genialitu v nepochopení toho nejpodstatnějšího, na co jsi reagoval, cituji: "...neznamená, že ho podporuješ, schvaluješ, nebo se s ním kamrádíš." Jinými slovy: převzít státní vyznamenání od Zemana, i kdyby byl bůhvíjak špatný, nedělá špatného člověka z toho, který je přebírá - pokud si je tedy zaslouží (tzn. automatickým předpokladem je, že Adam není na státní vyznamenání navržen za přátelství, ale za lezení). To, že Adam od Zemana převezme vyznamenání automaticky neznamená, že je s ním kamarád, nebo že ho podporuje.

K tomu druhému, v čem údajně dle tebe "nemám pravdu": Zemana i PS jsou tady zprostředkovatelé státu, nejen konkrétní osoby. To souvisí s předchozím. Řešit lidi nenavržené PS konkrétně v případě Adama nemá cenu, neboť on navržen je...proč sem jen taháš něco, co celou věc jen rozmělňuje. Takže kdo nemá pravdu... :)))
odpovědět 
    Re: Já bych to schválil14:44:48 21.06.2019
Já to prostě vidím jinak, je to přirozené, tak se nerozčiluj. Jednu a tu samou věc vnímá každý podle sebe. Já s tebou nesouhlasím, tebou popsané rozpory nevidím. Můj názor je jasný. Ale to máš jako s bratry Mašíny - pro půlku národa hrdinové, co by měli dostat vyznamenání, pro druhou vrazi, co si zaslouží kriminál. I AO bude kontroverzní, se mnou sice nesouhlasíš, ale komentáře níže... no nic... :-)
odpovědět 
    Re: Já bych to schválil13:58:37 24.06.2019
Ježíš je cesta
odpovědět 
     Re: Já bych to schválil17:20:45 24.06.2019
I cíl.
odpovědět 
  Re: Já bych to schválil14:51:40 21.06.2019
Bylo to státní vyznamenání, dokud z toho Zeman neudělal vyznamenání pro jeho kamarády...
Pavelodpovědět 
   Re: Já bych to schválil14:54:57 21.06.2019
Pravdu máš. A nejen vyznamenání za Zemanovi éry ztratily určitou noblesu, vážnost a důstojnost...bohužel. Může o tom polemizovat, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je asi tak jediné, co se s tím dá dělat. Bohužel...
odpovědět 
    Re: Já bych to schválil17:31:16 21.06.2019
No ono je také trochu problém, kde ty lidi hodné vyznamenání pořád brát... :-(
odpovědět 
   Re: Já bych to schválil17:12:28 21.06.2019
Jo.
Kuba Turekodpovědět 
  Re: Já bych to schválil02:42:41 22.06.2019
Tak Zeman z toho bohuzel z velke miry udelal vyznamenani za kamaradeni se Zemanem...
odpovědět 

 chudák10:52:13 21.06.2019
Trochu škoda že tam je Zeman. Myslím si že AO bude trochu vrtat hlavou zda-li převzat cenu nebo ne. Kdyby si toto ocenění přišlo v době jiného prezidenta, tak si myslím že s poctou přijme. No má to ten kluk zajímavý
Bernýodpovědět 

 mno...11:32:01 21.06.2019
Pokud ji odmítne převzít z rukou Zemana, neznamená to, že na ni nemůže být navržen později a převzít ji s rukou budoucí, snad lepší, hlavy státu. To dilema, pokud ho bude mít, mu nezávidím.
Zeman sice není ten, kdo navrhuje, ale ta pachuť z toho, že ji předává, může být veliká. Druhá věc je ta, že navrhuje PS. A i aktuální složení PS může být vnímáno jako poměrně nesympatické, alespoň mě osobně. Takže ta odpověď na otázku zda převzít, či nikoliv, může být v konečném důsledku snadno zdůvodněná.
odpovědět 
 Re: mno...20:32:07 21.06.2019
Prezident i poslanci jsou obrazem volicu a ti jsou obrazem statu ktery vyznamenani udeluje.

Pokud chce nekdo ziskat vyznamenani od Ceske republiky musi jej prijmout od zvolenych zastupcu. At se mu ti zastupci libi nebo ne...
odpovědět 
  Re: mno...02:47:44 22.06.2019
Prijmou ho samozrejme nemusi, ac to tak mnozi radi interpretovali... Muze pockat na nominaci v dobe, kdy bude vladnout jemu sympatictejsi garnitura. Nehlede na to, ze povest statniho vyznamenani dosti posramocil soucasny prezident, ktery z toho v mnoha pripadech udelal spise osobni zalezitost, nikoliv statni.
odpovědět 

 APOLITIKA vážení.12:02:34 21.06.2019
Rozhodně se přikláním k názoru, aby Adamu Ondrovi nominace byla schválena a též aby AO tuto nominaci přijal. Ať sedí nahoře kdokoliv, reprezentuje stát, nikoliv sebe a AO reprezentuje náš sport. Takže nechápu komenty typu "chudák AO a prasečák Zeman", jelikož toto není věc osobní, ale věcí obecnou. Pokud tuto nominaci AO případně odmítne, ukáže tím jen své chabé IQ, o čemž pochybuji. Tyto záležitosti jsou věcí reprezentace daných odvětví a státu a jména by měla být až věcí druhotnou. Stejně jsou ti nahoře jeden za 18 a druhý bez 2 za 20. Ať by tam seděl kdokoliv, je to jedno. Ale oboustranný pozitivní postoj k této věci bude nakonec všeobecně prospěšný. Takže závist stranou diskutátoři, AO to vydřel a zasluhuje. Děkuji.
Stayodpovědět 
 Re: APOLITIKA vážení.12:37:42 21.06.2019
No vidíš, a jsou lidé, co to vidí přesně obráceně. Přijmutí nebo odmítnutí vyznamenání od státu a jeho představitele znamená určitý občanský postoj a souhlas. Je trochu schizofrenní se stavět proti současnému státu, pořádat demonstrace proti současné vládě, propagovat a natáčet reklamní kampaně na prezidentské protikandidáty, a pak si jít od tohoto státu a tohoto člověka převzít ocenění :-) Tento stát je v současné době řízen Zemanem a Babišem, to je nezpochybitelný fakt. Lidé proti nim pořádají velké demonstrace, to je také nezpochybitelný fakt, sportovci a umělci od těchto a jejich firem odchází i za cenu ztrát (dohledej si, kdo ze třeba zřekl sponzorů, za kterými stojí Babiš)... a od toho státu a v této situaci s díky přijmeš vyznamenání a pochvalu? Tak jistě můžeš :-) Nějaká ta omluva se vždy najde. Ale když vidím, že je tam vedle AO třeba i youtuber Kovy... :-) No nevím, já bych tam nešel, hanba by mne fackovala.
odpovědět 
  Re: APOLITIKA vážení.13:19:43 21.06.2019
No doufám, že to nevezme od ovara.... Líbat ruku, která tě bije a ještě za to poděkovat. Možná by mohl požádat poslance, aby cenu převzal od někoho, kdo se o stát jako politik opravdu zasloužil a koho si váží....
Daweodpovědět 
   Re: APOLITIKA vážení.15:00:11 21.06.2019
Nechceš to nechat má AO. Ty si počkej na svoji.... ale toho se asi nedozijes
odpovědět 
 Re: APOLITIKA vážení.12:45:41 21.06.2019
IQ bych do toho fakt netahal. A jak to bude, bych nepředjímal.
P.odpovědět 
  Re: APOLITIKA vážení.13:19:10 21.06.2019
Ty seš taky ***, kterej umí říkat jen ne a ne, ake neumí říct proč si to myslí. Nejhorší druh diskutéra. Netahal, nepředjímal.

Jo a nereaguj na člověka, kterej nic nepředjímá, že bys nic nepředjímal. Nedává to smysl.
odpovědět 
   Re: APOLITIKA vážení.14:43:28 21.06.2019
Děkuju za zdvořilou odpověď. Trochu jsem váhal, jestli se mi na ni chce reagovat.
IQ - řekl bych, že se dá najít dost rozumných důvodů pro převzetí i odmítnutí. Spíš záleží na osobních postojích, hodnotových žebříčcích atd., a podle toho se člověk rozhodne. Řekl bych, že spousta lidí, kteří odmítli nějaká ocenění převzít (a zdaleka ne jen od Zemana; zdaleka ne jen z politických důvodů, i když to jsou taky důvody) byla a je dostatečně inteligentní. Stejně tak bych řekl, že inteligentní jsou určitě i mnozí z těch, kteří cenu převzali od někoho, kdo jim není sympatický. Prostě to rozhodování není věc inteligence.
Nepředjímal - v téhle diskusi se obecně předjímá. To nebyla reakce přímo na tebe. Prostě už se tu kalkuluje o tom, že by mohl být oceněn a jak by se v takovém případě choval (nebo měl chovat). To se mi osobně moc nelíbí, protože 1. není jasné, jestli bude oceněn, o tom budou rozhodovat jiní; 2. je jenom na AO, jak se k ocenění postaví. Vím, že si to každý nemyslí, ale já si myslím, že je jenom věc jeho samého, jak by se v takovém případě zachoval, no a naznačovat tady už dopředu, jak by se nám to líbilo a jak ne, je podle mě spíš hloupý (nevím ale, jestli nutně nedostatečně inteligentní), protože je to jakási manipulace a tak. Bez ohledu na to, jak by to jeho rozhodnutí vypadalo a co konkrétně by se komu líbilo (převzít/nepřevzít).
A stejně jako Bobr si myslím, že oddělování sportu a politiky je spíš výrazem nějaké projekce ideálu než že by to odpovídalo realitě. Sport se s politikou kontaktuje dost často a je iluzorní myslet si, že nemůže být politizovaný (že vůbec není politizovaný) a tak. A vlastně mi to přijde přirozené. V situaci, kdy se vrcholový sport stal něčím na způsob gladiátorských zápasů, je docela přirozené, že je využíván (a zneužíván) i politicky. Je nástrojem nacionálkní identifikace (kdo neskáče...), skupinové identifikace, má obrovský společenský zásah... A naopak jednotliví sportovci jsou taky občani, mají své postoje, politické názory a preference a nejde jim upírat, aby je projevili a chovali se v souladu s nimi (na to má přece právo každý občan v demokracii) - teda kromě nejakých vyloženě nevhodných příležitostí typu politických prohlášení během sportovních utkání, nějakých extremistických projevů a tak. Ale i to tu mnohokrát bylo a vlastně to taky vždycky pro každého nemuselo působit nesympaticky (třeba porážky sovětských sportovců po roce 1968 byly vnímány jako národně-politický akt...).
P.odpovědět 
    Re: APOLITIKA vážení.17:45:51 21.06.2019
Kéž by A0 byl stejnej pankáč jako Lukáš Pollert.
honzaodpovědět 
     Re: APOLITIKA vážení.20:28:24 21.06.2019
Jo, asi jo. V tom, aby se byl ochotný vykašlat na obecní očekávání a dělat si věci po svém, jestli jsi to tak myslel.
P.odpovědět 
      Re: APOLITIKA vážení.21:23:10 21.06.2019
jo
honzaodpovědět 
       Re: APOLITIKA vážení.14:15:23 23.06.2019
5 dětí,
odpovědět 
     Re: APOLITIKA vážení.22:46:21 21.06.2019
Adam lezenim a vecmi souvisejicimi vydelava na chleb vezdejsi. Lukas P. to ma uplne jinak. Kazdopadne jeho pristup, a to tehdy nebyla kazda kravinka eskalovana v diskusich nebo na fb a massmedia se tez drzela relativne pri zemi, to bylo neco fakt uzasnyho. Prirozenyho. Dnes iz fakt velmi vyjimecne.
DXodpovědět 
 Re: APOLITIKA vážení.13:10:34 21.06.2019
No, každý to může mít jinak. Já to třeba vnímám docela opačně. Vyznamenání a sport se z mého úhlu pohledu staly (a možná vždy částeně byly) součástí politiky. Takže jejich přijetí i odmítnutí něco znamenají. Bohužel v některých oblastech nejde být apolitický.
Bobrodpovědět 
  Re: APOLITIKA vážení.13:20:33 21.06.2019
No...ne. Sport součástí politiky není. bohužel jsou tady lidi, kteří mají tento názor a ti pak ze sportu součást politiky dělají. Ale z podstaty sport rozhodně o politice není.
odpovědět 
   Re: APOLITIKA vážení.13:40:38 21.06.2019
Olympiáda Berlín, 1936. Názorněji už to snad nejde.
Bobrodpovědět 
    Re: APOLITIKA vážení.17:17:03 21.06.2019
Olympiáda vznikla jako ryze politicko-vojenský projekt ve starém Řecku stejně jako pýthické, isthmické a nemejské hry.
Kuba Turekodpovědět 
    Re: APOLITIKA vážení.20:38:01 21.06.2019
Chces snad rict ze tam Jesse Owens nemel jezdit? Aby neslouzil propagande?
odpovědět 
     Re: APOLITIKA vážení.12:38:04 23.06.2019
Eeeeee...Jo? Chápu to tak,že přesně tohle chtěl říct.
odpovědět 
 Re: APOLITIKA vážení.14:51:21 21.06.2019
Pokud ten nahoře reprezentuje stát (ano, reprezentuje ho fakticky) a navíc v případě ČR byl i zvolen v přímé volbě, pak já osobně bych od takového státu vyznamenání nechtěl. A je jedno, jestli by nahoře seděl Zeman, Eman nebo Pepan.
odpovědět 
  Re: APOLITIKA vážení.10:41:53 22.06.2019
Přečti si seznam navržených na vyznamenání! Měli by všichni odmítnout převzít vyznamenání? Jak budou v očích některých diskutujících vypadat ti, kteří vyznamenání přijmou. Budou zavržení hodni?
starikodpovědět 
   Re: APOLITIKA vážení.16:19:48 23.06.2019
Ne, v ocich mnohych, nejspise i tvych, budou zavrzeni hodni ti, co by vyznamenani odmitli.
odpovědět 
  Re: APOLITIKA vážení.10:42:01 22.06.2019
Přečti si seznam navržených na vyznamenání! Měli by všichni odmítnout převzít vyznamenání? Jak budou v očích některých diskutujících vypadat ti, kteří vyznamenání přijmou. Budou zavržení hodni?
starikodpovědět 
   Re: APOLITIKA vážení.16:31:27 22.06.2019
Špatně položená otázka. Od začátku. AO ani nikdo jiný zavržen nebude, pouze si část lidí bude myslet svoje. O všech. My ty mluvíme o AO a řada jmen ze seznamu je nám neznámá, ale určitě je někde komunita, která stejně probírá svého kandidáta a nic jí neříká nějaký AO. Takže pár lidí z okolí dotyčného si bude myslet, že je vyznamenání super, pár lidí si bude myslet, že to přijmout neměl, a naprosté většině to bude úplně jedno. Nehledě na to, že nikde není psáno, že by to neměl přijmout, jen tu lidé píší, zda by oni přijali/nepřijali, a že bude zábava pozorovat AO, jak to od někoho jako Zeman přebírá. Nic víc za tím není, nehroť to tak. A i úhlů pohledu může být více, například AO by to přijmout neměl, protože xxx (bylo řečeno výše) a ukáže tím nepřijmutím svůj pevný charakter a postoj. A nebo by to AO přijmout měl, ukáže tím svůj pevný postoj a charakter, protože, ač je příznivcem jiných, ukzauje tím zvoji vyspělost a respekt k demokracii a demokraticky zvoleným zástupcům našeho státu. Tak si vyber. Umít ti zdůvodnit pro i proto, umím ho za stejné rozhodnotí vyzvednout i snížit. Takže proto nemá důvod se tím zabývat a je úplně jedno, zda to vezme, nebo ne :-) Celé je to jen hra a zábava, ber to jako mentální cvičení :-) V reále je to každému šumák, dopad na život (jeho i náš) také.
odpovědět 
    Re: APOLITIKA vážení.18:50:59 23.06.2019
Kladu si otázku:" Jakou roli hraje Zeman ve vyznamenání pro AO?" Pokud nezamítne návrh demokraticky zvoleného parlamentu, autora návrhu na vyznamenání, pak prezident Zeman sehrává nepodstatnou roli a to pouze jako doručovatel tohoto vyznamenání.
Neurazil by AO parlament a vlastně lid tohoto státu pokud by vyznamenání od tohoto doručovatele nepřevzal ? Adam by byl v jednodušší situaci, kdyby návrh na vyznamenání padl od Zemana. Pak by převzetím či nepřevzetím vyjádřil i svůj názor k této osobě. Mýlím se nebo ne?
starikodpovědět 
     Re: APOLITIKA vážení.21:32:55 23.06.2019
Jestli nevidíš sdělení v aktu odmítnutí přijmout vyznamenání z rukou někoho, jako je Zeman, je zbytečné to vysvětlovat. Není to myšleno špatně, jen jsme názorově a hodnotově úplně jinde, máme odlišný pohled na svět, ten je nepřenositelný. Tyto názory a postoje lze sdílet pouze v podobně naladěné komunitě, ostatně stejně jako jsou třeba klasicky republikáni a demokraté, darwinisté a kreacionalisté.... pochopit se nemůžeme, pouze tolerovat.
odpovědět 
      Re: APOLITIKA vážení.10:18:54 24.06.2019
Vy asi vidíte vše černobíle a konfrontačně. Já jsem položil otázky k zamyšlení. Svůj názor nikomu nevnucuji na rozdíl od Vás.
starikodpovědět 
       Re: APOLITIKA vážení.13:48:23 24.06.2019
Ty to vidis moc cernobile a konfrontacne. On jenom reaguje na tebou polozene otazky. Nikomu svuj nazor nevnucuje, narozdil od Tebe.

A jsme v kruhu...
odpovědět 
 Re: APOLITIKA vážení.15:04:23 21.06.2019
Jen bych nesrovnával "18 a bez 2 za 20". 18 se totiž nerovná 22. Nikdy :-)
ttodpovědět 
 Re: APOLITIKA vážení.15:38:13 21.06.2019
Jako !tvůj! názor dobrý, ale respekt k ostatním a k AO nula! To za tu větu:"Pokud tuto nominaci AO případně odmítne, ukáže tím jen své chabé IQ,.." Nechal bych to čistě na něm, jestli odmítne -neodmítne, vyjádří se k tomu - nevyjádří. Důvodů proč to převzít nebo nepřevzít je spousta a ty je všechny nevidíš...
odpovědět 
  Re: APOLITIKA vážení.11:01:35 22.06.2019
Ono by bylo záhodno mít ke každému onomu vyznamenanému náhradníka a pokud možno soupeře. Takže když odmítne, automaticky je dostane náhradník. A BUDE PO PTÁKÁCH......
Honzaodpovědět 
  Re: APOLITIKA vážení.12:29:21 22.06.2019
Právě že ne. Snažím se o co nejvyšší nadhled a pokud bych chtěl vyjádřit pouze svůj názor, přijal bych metál pouze od TGM a Václava Havla. Jenže ono to není jen o názoru, ale o jde věc obecně veřejně prospěšnou. A to je prestiž pro tento sport, prestiž pro Adama (jeho pozitivní vzor), kterého mj. velmi respektuji, nejen jako lezce, ale i jako člověka, též mám vysoké mínění o jeho IQ, ale bohužel není vrcholovým atletem v dobách TGM a VH. Proto zastávám nadhled, a nadhled souvisí i s tím, jak to máš v hlavě poskládané a to ve většině na základě IQ. Takže můj cíl nebylo předjímat ani dehonestovat. Naopak - výzva k velkorysosti. A to bohužel někteří "pankáči" velmi postrádají, přitom sám jím jsem. A vůbec - "punk" do toho netahejte, komunitu punkerů můžu také rozebrat na sociální součástky.
Stayodpovědět 
 Re: APOLITIKA vážení.22:41:12 22.06.2019
Naprosto zbytečná debata. Podporoval protikandidáta, takže ten pomstychtivej křupan mu nedá šanci nominaci odmítnout.
odpovědět 
  Re: APOLITIKA vážení.16:22:16 23.06.2019
Pravda, takove veci v hradnich koncinach neodpousti. Ale spise to platilo drive, ted uz i na to casto neni kapacita.
odpovědět 
   Re: APOLITIKA vážení.21:01:29 24.06.2019
Ale profesory nejmenuje ani kdyby to mělo znamenat konec VŠ v Čechách.
Nakonec má pravdu, ještě existují vysoké školy v Moskvě nebo Pekingu.
odpovědět 
 Re: APOLITIKA vážení.18:19:53 26.06.2019
Pokud odmítne, ukáže tím své chabé IQ? Všichni, co odmítli, mají chabé IQ? To myslíš vážně?
Boboodpovědět 

 pindy15:52:40 21.06.2019
Rozhodnutí je pouze a jenom na těch dvou chalanech (AO a Zeman). Přepokládám, že místní anonymní kecy typu "Já bych to nepřevzal..." jsou každému z nich úplně u prdele.
Humrdodpovědět 
 Re: pindy17:29:46 21.06.2019
Ano, jsou. Ale vidíš nějaký zásadní důvod, proč bychom ty pindy nemohli mít? Pindy jsou 98 procent komunikace mezi lidmi, večer v hospodě to není nic jiného, než jen pindy a pindy a pindy. Prostě si tu jen tak pindáme...
odpovědět 
  Re: pindy14:17:01 23.06.2019
Knížecí rady?
odpovědět 
 Re: pindy16:23:43 23.06.2019
Nebo anonymni kecy "ukazalo by se jak ma v hlave vymleto, kdyz by to neprevzal".
urcite neanonymni humrdodpovědět 
 Re: pindy16:28:48 23.06.2019
V cem ti vlastne vadi, ze tu lide vyjadruji sve nazory? A vadi ti jen ty, ze by to nemel prevzit a nebo ty ostatni?
odpovědět 

 Vyšší moc10:57:48 22.06.2019
Nenávist a netolerance některých lidí už je na zvracení. Jsou ochotni si prosazovat své názory i kdyby to mělo být za cenu nějaké "jejich psudodemokratické diktatury". Jak se zdá, tak už je nejvyšší čas, aby něco shůry je donutilo spláchnout ono bahno a vyčistit ten náš Augiášův chlív a to bez ohledu na jedny či druhé. Jak známo, jedině v takových případech se lidé sjednocují a ty nejzamindrákovanější necha spláchnout do kanálu.....
Honzaodpovědět 
 Re: Vyšší moc11:44:27 22.06.2019
To je moc hezky napsané. A hlavně takové univerzální a obecné. Pokud bude nějaká skupina názorově rozělena na dvě části s protichůdnými postoji, přesně po tomto řešení by mohly volat obě strany :-) Což tedy není negativum, jen to dokresluje, že ten příspěvek je fakt dobrý, jak z marketingové poučky. Výhoda pro autora je, že vypadá chytře a na konci bude stát mezi vítězi, protože si následně může vybrat a vysvětlit, kterou stranu myslel dobrou a kterou špatnou, až podle výsledku boje :-)
odpovědět 

 co si o tom myslet15:16:20 23.06.2019
Dítě Aspenu nominovano na státní vyznamenání. Zajímavá situace.
klasikodpovědět 

 to je zase nablito22:01:56 23.06.2019
tak když už je toho tolik,tak si taky vodplivnu,adam muže bejt rád že to nemusí přebírat vod vožralýho kolaboranta havla ,a dá mu to náš ctěný tatíček zeman, a měl by tam dolézt po kolenou a odprosit za tu podporu "zabíječe králíků"kolaboranta drahoše.
takyjedenodpovědět 
 Re: to je zase nablito22:52:35 23.06.2019
:-D
Je to parodie, ze?
odpovědět 
  Re: to je zase nablito10:34:48 24.06.2019
ne to je naprosto můj opravdickej názor na havlistycký zlo a nenávist co se tady od lidí který si o sobě myslej že jsou "liberální" šíři a zaplavuje veřejnej prostor.je to už ubohý ,jak tahle lůza útočí při každé příležitosti na každý projev odlišnosti.je mi opravdu smutno z těch dementů tady.
takyjedenodpovědět 
   Re: to je zase nablito13:43:03 24.06.2019
TY vole Ovce píše i na lezce, běž s tím ožralým agentem FSB do hajzlu a vem tam i Bureše
Cacoodpovědět 
    Re: to je zase nablito13:50:42 24.06.2019
Klidek, jen troli. A ma to docela pekne odpozorovane, to se neda poprit ;)
odpovědět 
     Re: to je zase nablito14:46:58 24.06.2019
netrolím ,ale mám v píči haveljungen ,s bakalou v zádech nadávat na babiše mi to přijde jako dos zoufalej pokus.adorovat stbáka a sudetáka havla a nadávat na zemana to je taky dobrá diagnoza,babiš nebo bakala zeman nebo havel všichni stejná verbež ,jsou to jenom loutky pro takový dementy jako jste vy co tady děláte rozbory o tom jestli začne slunce zapadat na východě pokud někdo přijme nejakou medajli.jděte rači ven a zalezte si.
takyjedenodpovědět 
      Re: to je zase nablito17:21:46 24.06.2019
:-DDDD
odpovědět 
      Re: to je zase nablito21:22:51 24.06.2019
Nikdo tady Bakalu nevynáší (alespoň já si toho nevšiml). Jeho privatizace OKD byla v mnohém podivná včetně advokátů, ocenění atd. Ale přeci akcie OKD koupil na burze za tržní cenu a nikdo jiný víc nedal.
Babišovské zaklekávání, podvodné dotace, nákupy státních firem, státní zakázky je úplně jiná káva.

Proto také Bakalu nebo Kalouska narozdíl od Babiše nikdo nestíhá (přes ovládanutí policie včetně GIBS Babišem).
odpovědět 
       Re: to je zase nablito10:01:43 25.06.2019
tady nikdo nevynáší bakalu, ale havla jo. A to je taky týpek z miliardářské familie, kde spousta těch peněz byla hodně špinavých.
takže brát medaile od havla, nebo od zemana - jaký je v tom rozdíl?
odpovědět 
       Re: to je zase nablito11:46:16 25.06.2019
to ti mrdá,,bakala koupil okd na burze??
takyjedenodpovědět 
        Re: to je zase nablito19:36:41 26.06.2019
Za státní peníze to koupili ti předním, on už platil o nějakou miliardu víc, Bakala pak OKD vytuneloval, tím ze si půjčili 60miliard na vyplacení dividend, kdy tato částka neodpovídala výkonnosti podniku a dá se říci, ze nejdnali z péči nejlepšího hospodáře. Druhá věc je ze vyvedl například byty OKD, které ačkoliv byli součástí aktiv OKD, tak nebyli zohlednění v ceně. Zároveň takto jednoduše přišel i k téměř 10% podílu na státní vlakové přepravě, kdy podobně vyvedl jeho tým nákladního přepravce AGW a dalo by se pokračovat. Na druhé straně jeho propojení na politiky, napr financování knihovny VH, Aspen atd....takže Bakala ke něco jako vlastizradce, společně s těmi co mu to umožnili. Investor z kradeneho....
odpovědět 
         Re: to je zase nablito20:40:05 26.06.2019
Ty vole, už aby tahle generace zdevastovaná bolševikem a nástupem ranýho kapitalismu vymřela. Ty její keci a volební preference (ANO,KSČM,SPD,...)si AO a vůbec nová generace lezců i rádoby lezců nezaslouží, ....
pamětník nástupu kapitalismuodpovědět 
          Re: to je zase nablito12:06:27 27.06.2019
Nová generace těch úplně nejchytřejších lidí na světě směřuje ve své hlouposti akorát k občanské válce.
Arcikacířodpovědět 
           Re: to je zase nablito13:26:10 27.06.2019
Cože? Mám nakupovat mouku a cukr pro rodinu? A vykopat si ve sklepě vlastní studnu?
Kuba Turekodpovědět 
            Re: to je zase nablito13:52:16 27.06.2019
Jen si ironizuj, smát se nebudeme ani jeden z nás.
Arcikacířodpovědět 
          Re: to je zase nablito17:38:43 27.06.2019
je tam něco špatně, nebo bleješ blitky
odpovědět 
           Re: to je zase nablito17:40:47 27.06.2019
to víš, když beru od Bakaly, tak nemůžu říci, že to je zloděj
odpovědět 

 Adámek VS. Ovar12:37:24 24.06.2019
Jako z hlediska sázek v sauna klubu (5 hlav, vklad 1 plzínka) je to dobrá situace, protože z toho po bosákovsku vyrezultovaly hnedle 2 sázky:

1) Vyznamená Ovar Adámka?
2) Akceptuje Adámek metál od Ovara?

Takže spokojenost.
Papoušodpovědět 
 Re: Adámek VS. Ovar13:53:18 24.06.2019
A kurzy?

Ja bych odhadoval treba takto:

1. vyznamena pan Zeman Adama? - 100:1
2. v pripade vyznamenani, prijme Adam vyznamenani? - 2:1
odpovědět 
  Re: Adámek VS. Ovar15:06:55 24.06.2019
na AO je velmi sympatické, že nežere z veřejných rozpočtů a lezením se živí v normálním tržním prostředí (v porovnání se všema těma atletama a rychlobruslařkama a podobnou sportovně profesionální verbeží - vojákama a vojandama z povolání, kdy jejich vojákování je zcela formální a vosum hodin denně s půlhodinovou přestávkou na oběd a pěti týdny dovolené trénujou, a za přebory o víkendu si píšou přesčasy, aspoň ty kopačky a hokejky a raketisti jsou v tomhle normálnější, ikdyž prémie za olympijské medajle v řádů jednotek milionů vnímám jako mravně velmi problematické), a tedy (zatím) není povinován dělat někde maskota státním střihačům pásek. takže jestli mu v této situaci můžeme něco závidět, tak nouhend čili volné ruce a možnost si dělat co chce. ikdyž pragmaticky....
Lukas B.odpovědět 
   Re: Adámek VS. Ovar17:23:37 24.06.2019
Adam není zaměstnancem ministerstva vnitra na částečný úvazek?
odpovědět 
    Re: Adámek VS. Ovar17:56:06 24.06.2019
ajajaj, chytám se za nos. nevím. nepátral jsem po tom. něco jsem si nějak intuitivně dovodil. je-li, potom ztráta iluzí a do prdele s posranou olympiádou. vivat klub českých turistů.

Lukas B.odpovědět 
     Re: Adámek VS. Ovar20:55:39 24.06.2019
navíc podobné medaile bývají spojeny i s finanční odměnou (ale možná, že zrovna tahle ne?)
odpovědět 
    Re: Adámek VS. Ovar10:08:52 26.06.2019
Samozřejmě, že Adam je státní zaměstnanec. Bloudek se přece velmi chlubil, jak mu ten flek v Dukle (nebo jak se ten klub aktuálně jmenuje) sehnal.
Což taky velmi naznačuje, jak moc si může dovolit to vyznamenání nepřevzít, že. (A to není sarkasmus, nepřevzít ocenění od svého nejvyššího nadřízeného je prostě chucpe. Pokud by to chtěl udělat – nic proti tomu – tak by měl nejdřív odejít z Dukly.)
odpovědět 
     Re: Adámek VS. Ovar12:46:22 26.06.2019
V Dukle byl Honza Kriz. Vsech 6 nasich lezcu jsou aktualne zamestnanci pripadne jsou podporovani Olympem. https://www.olympcsmv.cz/
odpovědět 
      Re: Adámek VS. Ovar17:49:41 26.06.2019
a že se toho na tom webu dá dohledat...
odpovědět 
      Re: Adámek VS. Ovar11:50:43 27.06.2019
Aha, jasně. Olymp, protože ministerstvo vnitra má Olymp a ne Duklu. Ve zdejším kontextu je to ovšem jedno.
odpovědět 
       Re: Adámek VS. Ovar13:22:05 27.06.2019
Olymp je bývalá Rudá hvězda, čili policajti, pohraničníci a celníci. Dukla je pořád Dukla, čili vojáci.
Kuba Turekodpovědět 
       Re: Adámek VS. Ovar17:55:23 27.06.2019
Ve zdejším kontextu je to jedno, ale jinak bych řekl že lepší voják než policajt, páč voják teoreticky chrání občana proti nepříteli, zatímco policajt chrání stát proti občanovi.
honzaodpovědět 
  Re: Adámek VS. Ovar20:08:58 24.06.2019
kurzy nevedeme - každej tipne jo/ne, vklad je pivo, výhra se rozpočítá podle správnejch tipů. Pokusy o vyšší vklady, např. dvojpivo na událost hodnou zvláštního zřetele, byly kumpány-konzervami smeteny ze stolu.
Papoušodpovědět 
  Re: Adámek VS. Ovar20:09:04 24.06.2019
kurzy nevedeme - každej tipne jo/ne, vklad je pivo, výhra se rozpočítá podle správnejch tipů. Pokusy o vyšší vklady, např. dvojpivo na událost hodnou zvláštního zřetele, byly kumpány-konzervami smeteny ze stolu.
Papoušodpovědět 
   Re: Adámek VS. Ovar23:59:49 24.06.2019
Pro mě je víc Marta Kubišová než Helena Vondráčková, i když zpívat uměli asi obě dobře. Ale ten postoj Kubišové jí dává rozměr, který ji přežije. Jágr, Nedvěd, i Ledecká mě zklamali, byť jako sportovci dokázali mimořádné věci, ale budu si vždy víc vážit Věry Čáslavské... Adam si to musí rozhodnout sám, a na to co dokázal v lezení to nebude mít vliv.
Adamodpovědět 
    Re: Adámek VS. Ovar08:26:09 25.06.2019
tvl, s timhle kádrovánim vocamcaď pocamcaď. Bejval jsem členem FB grupy Skály, věže, kameny, kterou spravuje jistej Petr Vránek, vo kterym by si jeden moh myslet, že to asi bude vtipnej chlapík, když kreslí fóry.

Jako grupa dobrá, fotky skal a věci s tim související. Až do momentu, kdy tam Vránek bo kdo napostoval nějakou politiku. Když tam jeden projevil opačnej názor, začal ho tam Vránek roztahovat do prostoru a mávat bumážkou, že byl ve třetím odboji. Prostě jak bolševickej kádrovák, to nevymyslíš :-)

Takže vážim si/zklamal mě OK, ale když se z toho stane džihád, tak napiču...
Papoušodpovědět 
   Re: Adámek VS. Ovar23:59:59 24.06.2019
Pro mě je víc Marta Kubišová než Helena Vondráčková, i když zpívat uměli asi obě dobře. Ale ten postoj Kubišové jí dává rozměr, který ji přežije. Jágr, Nedvěd, i Ledecká mě zklamali, byť jako sportovci dokázali mimořádné věci, ale budu si vždy víc vážit Věry Čáslavské... Adam si to musí rozhodnout sám, a na to co dokázal v lezení to nebude mít vliv.
Adamodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri
Confetto ... 6c+/7a Massone

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV | 2X Simond Piranha |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 352 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 310 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 280 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 277 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 250 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.