Film: Skalní duel Adam vs Martin | |
Novoroční webovou premiéru filmu Skalní duel Adam vs Martin, v kterém Adam Ondra a Martin Stráník měřili síly v Červených převisech na Srbsku v lezení na OS, RP ale i v netradičních disciplínách, přinesl na youtube Český horolezecký svaz.
To je | 11:20:01 01.01.2017 | Soupeření a přátelství najednou a pospolu. To je na lezení proti jiným sportům asi to nejkrásnější...... | Honza | odpovědět |
  | Re: To je | 17:27:20 01.01.2017 | To nechápu. Jak to myslíš? Co třeba dvě špičkové tenistky, které se normálně kamarádí a trénují spolu a pak se sejdou na turnaji jako soupeřky? Chvíli soupeřky, přitom kamarádky... Jaký je rozdíl oproti lezení? | | odpovědět |
  |   | Re: To je | 16:38:42 02.01.2017 | No, v tenise to kamarádství na výkonnostní úrovni vůbec nefunguje. Nelze srovnat s lezením. | | odpovědět |
  |   |   | Re: To je | 20:46:53 02.01.2017 | A jak víš, jak to funguje ve výkonnostním lezení, když tady nic takového nemáme? Důvody, proč to v tenise funguje takto, jsou trochu jiné, než jen osobní nevraživost. Až u nás budou výkonnostní lezci na úrovni pravidelné účasti ve finále/na bedně na SP/MS, také moc na kamarádění se a užívání si nebudou mít čas. A až se k tomu přidá boj o peníze a podporu... Takže kluci ze skal asi ok, o výkonnostním lezení těžko psát, žádnou takovou skupinku tu nemáme. To přihlouplé video ze soustředění repre do toho také nepočítám. | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: To je | 22:51:17 02.01.2017 | přihlouplej seš jen ty a to jsem slušnej.mimochodem,kdo vyhrál poslední ms a byl druhej v bouldrech.a kdyby tu byli dva adamové,už vidim,jak se spolu nekamaráděj,ale jdou si po krku..nesud lidi podle sebe,každej není zm.d | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: To je | 22:59:23 02.01.2017 | Problém s místní diskuzí je ten, že sem píší i méně inteligentí jedinci, co ne vždy pochopí, o čem text je, a pak reagují na něco úplně jiného, úplně stejně, jako jsi právě předvedl. Takže si to zkus přečíst ještě jednou a zamyslet se, třeba ti to secvakne. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: To je | 11:04:24 03.01.2017 | lol.hele fakt jseš směšnej jestli ti to nedochází ty tenisto..ty asi chodíš často na stěnu že..kup si další kostkovaný kalhoty a nemel pí..viny | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: To je | 14:02:32 03.01.2017 | No, víš, pokud se bavíme o výkonnostním lezení, tedy lezení jako sportu, tak je to jen a pouze o překližce. Možná ti to uteklo, ale veškeré závody SP/MS jsou na překližce. A lezení na olympidádě bude na... světe div se... na překližce. Takže nechápu, proč zmiňuješ, že asi často chodím na stěnu, a posíláš mne si koupit kostkované kalhoty, když výkonnostní lezení je právě o stěně. Že by to souviselo s tou tvojí inteligencí? Jak jsem psal dříve - přečti si text pořádně, pokud potřebuješ, zjsti si o tom více (nebo se nestyď zeptat), popřemýšlej a teprve pak piš. I když vlastně pak bychom zde přišli o 95 % zábavy... :-( | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: To je | 14:16:38 03.01.2017 | ..)))) ja věděl,že ty budeš kluk ze stěny..) | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: To je | 14:26:55 03.01.2017 | To víš. To není jako mi klasici, kteří to máme v hlavě srovnaný a víme o čem to je. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: To je | 14:49:30 03.01.2017 | Teď jsi to hezky zakončil. V hlavě to máš prý srovnané, ale napsat správé "i" ve spojení "mi klasici" neumíš :-) A kromě toho stále nejsi schopen rozlišit lezení a lezení jako sport, tak nějak to stále směšuješ. Pokud tu reprezentuješ klasiky, jsem rád, že jím nejsem. Jo a díky za potvrzení mých předchozích slov. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: To je | 15:54:34 03.01.2017 | zase si k smíchu..to s těma klasikama jsem nepsal já..já miluju,když hodim batoh na zem a zvedne se oblak bílého dýmu..ale chápu,když se nepodepisujem,že se vtom nedá vyznat. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: To je | 16:33:36 03.01.2017 | Já přeci nepsal tobě, ale reagoval jsem jsem na příspěvek 14:26:55 03.01.2017. Jestliže ty jsi 14:16:38 03.01.2017, tak pro tebe byl určen příspěvek 14:52:58 03.01.2017. To nezvládneš ani základní orientaci v diskuzi? | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: To je | 17:35:17 03.01.2017 | tak že člověk co ti napsal jeden koment,tak mu na to napíšeš,že stále není schopen,stále směšuješ.,jak stále,když ti píše poprvé,,jenom meleš hovna,protože nemáš,co bys řekl,,ale chápu že tvuj malej č.rák ti na sebevědomí nepřidá..sory,ale s tebou končim jsi na hovno,jako tvoje argumenty. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: To je | 17:43:51 03.01.2017 | Dik, pobavilo :). Proud volnych asociaci? | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: To je | 17:53:35 03.01.2017 | Slovo "stále" se samozřejmě nemuselo vztahovat na tebe, ale platí obecně na každého, kdo tu po mnoha podobných debatách napíše něco podobného, jako bylo napsáno. Pokud to sem někdo napsal, jistě to nebyl jeho první příspěvek a celkem určitě podobnou debatu nesleduje prvně. A přesto to sem napsal, takže "stále" není schopen... Koukám, že ti dělá problémy nejen orientace v diskuzi, ale i v češtině jako takové. Už jsem ti to nabízel - pokud nevíš nebo si nejsi jist, zeptej se, rádi ti to vysvětlíme. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: To je | 17:55:04 03.01.2017 | Špatně zařazeno, omlouvám se, patřilo to pod 17:35:17 03.01.2017. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: To je | 14:52:58 03.01.2017 | Zřejmě si to stále neuvědomuješ, ale lezení ve skalách a lezení jako výkonnostní a olympijský sport jsou naprosto odlišné věci. Jediné, co mají společné, je z historických důvodů zařazení pod jeden svaz. A pokud by tu bylo správné zázemí a skupina opravdových závodních lezců, se skalami by toho moc společného neměli. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: To je | 00:48:33 06.01.2017 | Kolik už let tohle přemíláš na Lezci a ono furt nic? | Kuba Turek | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: To je | 12:57:48 06.01.2017 | A co by jako mělo být? Já nic nečekám. Ale kdyby lidi nepsali to, co už bylo stokrát napsáno a probráno, nebyl by tu ani příspěvek. Stačí se podívat na neustálé dotazy na bolest něčeho, které končí závěrem, že bez doktora nejde poradit, nebo na dotazy na jištění s velkým váhovým rozdílem. Ostatně i ty sám se často opakuješ kolem dokola. Ovšem pobaví, že i když podle tebe píšu leta stále stejné věci, tak ty na ně už leta stále stejně odpovídáš :-) | | odpovědět |
Jsou to borci | 11:20:02 01.01.2017 | Já se sice lezení moc dlouho nevěnuji, ale už jsem stačil zaregistrovat to kydání špíny trenérské schopnosti svazu a na podporu, kterou svaz dává. Adama a Martina svazoví trenéři a celý svaz dostali hodně vysoko, na světovou extratřídu. Tak konečně vy pomlouvači držte hu.., tu máte jasný důkaz, že svaz umí a dělá dobře. Navíc za 250 Kč ročně! Nevidím důvod neplatit takto směšnou částku spojenou s řadou výhod. | Fanda | odpovědět |
  | Re: Jsou to borci | 11:31:46 01.01.2017 | :-) | | odpovědět |
  | Re: Jsou to borci | 12:33:26 01.01.2017 | :-) | strejda | odpovědět |
  | Re: Jsou to borci | 12:50:04 01.01.2017 | hahaha..no jedinej bys měl držet hubu ty.. | | odpovědět |
  | Re: Jsou to borci | 12:58:53 01.01.2017 | Tihle kluci se na svetovou uroven dostali jen a pouze vlastnim umem, nadanim, tvrdym treninkem a u Adama i podporou rodicu. Svaz se na tom nijak nepricinil. Dokonce snad na nejaky zavody M.Stranikovi neproplatil startovne a Martinovi s ttim vznikly problemy. Pak se clovek dozvedel, ze Bloudek si odjel za Svazovou podporu na vylet do Patagonie...... | | odpovědět |
  |   | Re: Jsou to borci | 14:26:04 01.01.2017 | Kdyz neznas realie, tak se laskave nevyjadruj. Kdyz jsi tak chytrej, kolik si vychoval zavodniku za rok 2016?
Az jich nekolik vychovas, pak pochopis ktere veci jak a proc funguji.
Hezky den Radek | | odpovědět |
  |   |   | Re: Jsou to borci | 16:08:04 01.01.2017 | Kolik svaz vychoval zavodniku za rok 2016? | | odpovědět |
  |   |   | Re: Jsou to borci | 16:45:07 01.01.2017 | radku nejsi na hlavu..reaguješ na komentář,kde se píše,že čhs neměla žadnej vliv na stráníka i ondru a meleš neco o tom kolik kdo vychoval závodníku..
martin i adam si mužou sami za to co z nich je nikoli čhs | | odpovědět |
  |   |   | Re: Jsou to borci | 17:31:13 01.01.2017 | Můžeš nějak upřesnit ten dotaz kolik vychoval závodníků za rok 2016? Vychovat závodníka je otázka mnoha let. A to to ještě funguje tak, že začínáš s celkem širokou základnou a pak ti po letech obvykle zbudou dva průměrní a k možná jeden dobrý. No a protože ČHS dlouhodobě na jakoukoliv podporu a rozvoj kašle, tak to vypadá tak, jak to vypadá. | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Jsou to borci | 18:45:14 02.01.2017 | Když nechápeš a nerozumíš, tak se nám ostatním nepleť do slušné diskuze. | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Jsou to borci | 19:21:51 02.01.2017 | ...)))) ty si ale debil.. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Jsou to borci | 19:26:26 02.01.2017 | Další anonymní hlupáček si osvojil praktiky jak ze základky. Vrať se tam a dávej velký pozor, ať se tu takhle neztrapňuješ. Než ses do toho vložil, diskuze byla vcelku přínosná. Teď nám to tu všem kazíš. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Jsou to borci | 22:44:52 02.01.2017 | takovejm jako ty říkal warren harding křesťani z údolí..)) | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Jsou to borci | 09:06:19 03.01.2017 | Dost Ti chybí základy funkční logiky.. A něco k věci by nebylo ty jeden anonymní hlupáčku? | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Jsou to borci | 11:11:09 03.01.2017 | nevadí.ty máš logiky dost,když tak nějakou pujčíš ne..máš to dost pod palcem. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Jsou to borci | 12:58:55 03.01.2017 | Anonyme, až se naučíš gramatiku, tak sem piš. Jinak se tu jen před námi všemi jen ztrapňuješ. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Jsou to borci | 14:18:14 03.01.2017 | Jinak se tu jen před námi všemi jen ztrapňuješ.
no ale tohle je na jedničku ze slohu..ještě třikrát jen ti tam chybí. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Jsou to borci | 14:25:28 03.01.2017 | Zoufalec se stébla chytá. A toto má prosím pěkně volební právo.... :( | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Jsou to borci | 15:56:48 03.01.2017 | já se chytám jen tvého nepovedeného komentáře.tak neplakej,že jsi k smíchu. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Jsou to borci | 16:36:13 03.01.2017 | Míla Pletánek odpovídá Kubovi Turkovi? Taky si zkusím jednoho:
"Pánové, uniká vám zásadní souvislost. Lezení jako sport má s lezením na skále pramálo společného. Jsou to dva zcela odlišné světy - sportovní lezení si nenese stigma falešné romantiky a pochybné hry na kamarádství na laně. Lezení se naštěstí ubírá k překližce vč. všech externalit, jak je známe z prostředí jiných vrcholových sportů. Jo a v ČHS to stojí za hovno, ale nic s tím dělat nebudu, protože to je marný." | honza | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Jsou to borci | 19:27:58 03.01.2017 | :D :D :D | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Jsou to borci | 22:28:27 03.01.2017 | To je skoro jak bolševický úvod do Abalakových Základů horolezectví. | | odpovědět |
  |   | Re: Jsou to borci | 18:36:06 01.01.2017 | V Patagonii byl jiný předseda, Zdeněk Hrubý, když už. A kde bereš, že tam byl za svazové peníze? | | odpovědět |
  |   |   | Re: Jsou to borci | 20:31:16 01.01.2017 | Když už vopravuješ tak ZH byl v Jižní Americe, ale ne v Patagonii | | odpovědět |
  | Re: Jsou to borci | 16:06:42 01.01.2017 | od kdy se plati 250 Kc? | | odpovědět |
  |   | Re: Jsou to borci | 19:45:20 01.01.2017 | Cena expresky, máš to jasně řečené ve videu! | Fanda | odpovědět |
  | Re: Jsou to borci | 18:01:54 01.01.2017 | Díky za novoroční vtip! Pobavil! | Mates | odpovědět |
  | Re: Jsou to borci | 10:02:21 03.01.2017 | Ahoj můžeš dát prosím příkald těch výhod? A klidně kdyby jsi to srovnal s alpenverein. Díky | | odpovědět |
  |   | Re: Jsou to borci | 10:15:48 03.01.2017 | .. např. finance na obnovu jištění na skalkách v ČR.. | Pavlos | odpovědět |
  |   |   | Re: Jsou to borci | 12:31:29 03.01.2017 | Spíš na oborhákování kdejakého kvaku v lese. | | odpovědět |
  |   | Jsou to borci z ČHS | 12:40:21 03.01.2017 | 1. Investice (odměny za práci, plná hrazení materiálu) do vysoce kvalitního jištění osazovaného vysoce kvalitními lidmi v porovnání se zbytkem Evropy (porovnej například krásné nové oblasti na Vltavské žule s hrůzama, které vnikají ve Španělsku, Francii, Itálii).
2. Dále podpora talentovaných jedinců - asi bychom si mohli jen stěží domýšlet, kde by byl Ondra či Stráník bez ČHS.
3. Pořádání nespočetného množství akcí extrémně vysoké kvality (bez ČHS by se ty akce buď nekonali, či by kvalita byla velmi nízká). Příkladem např. MČR ve všech disciplínách za několik posledních let či různá soustředění typu výjezd do Chamonix pro mladé talenty o kterých svět jistě ještě mnoho uslyší.
4. Dozor a příkladné zvyšování standardu u zachovávání základním principů lezeckého sportu a lezeckého souznění s přírodou a lidmi. Zejména dbaní na dodržování lezecké etiky a šetrný přístup k přírodě. Bez této těžké mise ČHS bychom jistě zbytečně devastovali mnoho přírodních koutů v místech, kde lezení nemá dlouhodobého významu či čelili aférám týkající se porušování lezecké etiky.
5., 6., ... pokračujte dále, není to vůbec těžké.
A opakuji, to vše za 250 Kč ročně v extrémně jasném, efektivním, transparentním a bezchybně fungujícím podání. | Fanda | odpovědět |
  |   |   | Re: Jsou to borci z ČHS | 13:12:47 03.01.2017 | Fando, ty musíš mít strašně težký život. Vidět svět s takhle negativistickým pohledem....Pochlub se co se povedlo udělat pro lezení tobě? | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Jsou to borci z ČHS | 13:32:12 03.01.2017 | Klasický argument "Co se povedlo tobě?" ... Tady se nejedná o pohled na svět. Někdo se tu ptal na výhody ČHS, tak mu odpovídám.
Máš-li pocit, že odpovídám špatně, tak prosím namísto zcela zbytečného, irelevantního a nízkého navážení do mé osoby, můžeš přece odpovědět sám a uvést svůj postoj... Nebo sis potřeboval jen zanadávat a o diskuzi ti nešlo? | Fanda | odpovědět |
  | Re: Jsou to borci | 12:39:04 03.01.2017 | Borci to naštěstí jsou, proto jim fanoušci snadno a rychle odpustí účinkování v této reklamě na zednické práce firmy Resch&spol. | | odpovědět |
  |   | Re: Jsou to borci | 15:34:44 03.01.2017 | Koukám ale že když dám CHS peníze tak já vlastně z toho nic moc nemám. Lezení si užívám na písku kde kruhy jsou převážně od kováře. Lezení na vápně v ČR nemá moc smysl a proto raději odjedu do Francie. Čili si radši koupím tu expresku
Ale dík za vysvětlení :-D | | odpovědět |
  |   |   | Re: Jsou to borci | 16:19:44 03.01.2017 | Většina dnes umisťovaných kruhů jsou certifikované výrobky lepené chemickou maltopu. Od místního kováře jich je minimum. ČHS úro prvovýstupce borháky a krohy dotuje, takže členstvím si přispíváš na kvalitní materiál ve skalách. | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Jsou to borci | 16:39:04 03.01.2017 | To nemá smysl těm tupcům zabedněným vysvětlovat.. Budou si stále trvat na svém, aby špinili svaz a tím ulevovali své frustraci.. :( | Fanda | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Jsou to borci | 17:57:35 03.01.2017 | A to se vyplatí. Jediná smysluplná činnost ČHS s rozpočtem deset mega a několika zaměstnaci je dotace kruhů v pár lezeckých obastech. Gratuluji. | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Jsou to borci | 23:19:40 03.01.2017 | Není jich pár. Jsou to všechny v Čechách a na Moravě. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Jsou to borci | 01:57:15 04.01.2017 | No ale jistě se nedotují všechny každý rok znova, ne? Takže si spočti, kolik borháků tu tak zhruba máme, kolik to vychází na rok a kolik byl za ta léta součet rozpočtů. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Jsou to borci | 06:22:46 04.01.2017 | To je celekm dobrej argument | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Jsou to borci | 06:22:49 04.01.2017 | To je celekm dobrej argument | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Jsou to borci | 09:48:04 04.01.2017 | Míchají se tu dvě věci. To o čem hovoříš jsou výměny jištění. Ty jsou komplet v režii ČHS - platí se jak materiál, tak určitá odměna správci za výměnu. Vyměňuje se to co je vyměnit potřeba, čili ne všechno.
Dotované kruhy a nýty si kupují prvovýstuci a dávají je do svých nových cest. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | 250 mega | 10:14:10 04.01.2017 | Já to chápu, jen jsem uvedl do souvislosti počet čehokoliv na výměnu/prvovýstupy, počet let, jak dlouho to už ČHS dělá, a součet rozpočtů za tu dobu. Pokud bychom vzali v úvahu, že hlavní smysluplná činnost je osazení a výměna jištění, pro zjednodušení bychom předpokládali, že před revolucí zde nic nebylo a vše vzniklo až po 1989 a že rozpočet je okolo 10 mega za rok... Na vlastně bychom se dostali k tomu, že aktuálně máme v ČR osazení lezeckých cest a oblastí za cca čtvrt miliardy. Odpovídá stav našich skal této částce? | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: 250 mega | 10:42:05 04.01.2017 | Motáš tady několik čísel bez souvislosti. Na skály jde pouze část rozpočtu, v posledních letech obvykle kolem 1,7 - 1,8 mega. I z této částky ne všechno jde do jištění. Opravují se z toho přístupy, dělají protierozní zábrany a další věci. Navíc porovnat naše a francouzské nebo italské skály je trochu mimo. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: 250 mega | 12:32:10 04.01.2017 | Já vím, že je to trochu mimo a že na to jde jen část rozpočtu. Ale reagoval jsem na to, že jištění a přejištění je jediná smyslupná činnost, kterou ČHS dělá. Pokud se tedy utrácí peníze i za hlouposti (opravdu mám někdy pocit, že se vyhazují oknem), není to důležité - prostě pokud je jediný rozumný výstup to jištění, je možné vztáhnout všechny náklady peníze na něj. Teoreticky, pokud má někdo chuť a přístup k informacím, by šla i vyjádřit průměrná cena jednoho jistího bodu - tedy na to, aby mohl být jistící bod osazen, byl nutný provoz celého ČHS i se všemi dalšími nepřímými náklady. Pokud vezmu v úvahu i výši příspěvků a dotací a širší záběr ČHS, který většinu lidí ale stejně nezajímá, mohly by se vyčíslit i náklady například na naši repre nebo na slevy na chatách. Pak by se ale mohlo třeba ukázat něco jako že na to, aby někdo měl slevu 10 Euro, musel ve skutečnosti zaplatit 20, nebo že jeden borhák či kruh vyšly díky dotaci na několikanásobek tržní ceny. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: 250 mega | 13:01:40 04.01.2017 | Co chceš ukazovat? Provoz, výdaje na repre i na slevy jsou vyčísleny v rozpočtu. Proč tohle přepočítávat na osazení jednoho borháku? | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: 250 mega | 13:48:29 04.01.2017 | Aby se ukázala efektivita? To samé platí o repre - co kdyby se spočítaly kompletní náklady na repre a rozpočítaly se mezi účastníky? Pak by se krásně ukázalo, kolik třeba desítek tisíc jeden reprezentant ČHS opravdu stojí (jinými slovy - vezmi náklady na členství v mezinárodních organizacích, startovné, licence, částky pro závodníky, odměny pro odpovědnou osobu v ČHS a odměny pro doprovod a vyděl to třeba počtem medailí nebo počtem závodník v semi, je to jedno, stačí jen stanovit, o jaké kritérium ti jde).
To samé může platit o odměnách. Vezmi roční platy zaměstnanců a podívej se, jaký byl jejich přínos.
A pokud je hlavním přínosem ČHS jištení ve skalách a zasílání přihlášek na mezinárodní závody (nevím o ničem jiném, na co je svaz potřeba a i oto je diskutabilní), tak pokud se platí členské příspěvky a pobírají dotace a vše se utratí na těch pár závodníků a borháků, tak to stojí fakt slušné prachy. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: 250 mega, možná i jedno tera | 14:09:17 04.01.2017 | Tak si to spočítejte, ukažte ty prohřešky, navrhněte lepší rozpočet, zveřejněte to, propagujte svoje řešení, přihlaste se do voleb na Valné hromadě, vyhrajete to a učiňte svět lepším.
Pak snad nebudeme muset číst to nekonečný skuhrání pod každým článkem.
Jen při sestavování ideálního rozpočtu myslete na to že někomu jsou jedno závody, někomu skály a dalším třeba ledy, skialpy, pojištění, výjimky, písky, ... | Nejsem "Bohužel" Hacker | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: 250 mega, možná i jedno tera | 14:27:57 04.01.2017 | Ty jsi to nepochopil? Nejde o rozpočet, jde o efektivitu a opravdové náklady vynaložené na konkrétní činnosti. A pak o vyhodnocení poměru cena/výkon a zamyšlení se, nakolik jsou určité náklady opravdu účelné. Například náklady na drytool versus náklady na obtížnost. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: 250 mega, možná i jedno tera | 19:35:14 04.01.2017 | Kdyby si tenhle typ argumentace nekdo patentoval, tak uz je diky diskuzim na lezci miliardar ;). | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: 250 mega | 14:30:15 04.01.2017 | Efektivitu fotbalového svazu získáme když podělíme rozpočet svazu počtem vstřelených gólů? Jsou přece i věci který za peníze nezískáš. :-) | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: 250 mega | 16:53:11 04.01.2017 | Uvedl jsem velmi zjednodušené příklady jen tak pro ilustraci. Kritéria si dosaď sám. Na druhou stranu, pokud by ve fotbale nedal nějaký tým ani gól, nezačali by se majitelé oprávněně ptát, zda vložené prostředky odpovídají výsledku? A pokud ne, zda třeba není potřeba vyměnit nějaké hráče nebo trenéra? Nebo zda třeba působení v lize neukončit úplně a prostředky nerozdělit jinak? | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: 250 mega | 17:02:59 04.01.2017 | "Majitelem" ČHS jsou jeho členové a ti výsledky svých úvah promítají do hlasování každý rok na Valné hromadě. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: 250 mega | 17:16:49 04.01.2017 | Jenže problém je, že řada věcí je nedostupných a nejdou ani rozklíčovat. Náklady na výjezdy repre dohromady nedáš. Kolik třeba bylo opravdu vyplaceno peněz v souvislosti s repre výjezdy? Tedy od peněz pro účastníky až po všechny částky proplacené těm, kdo dělali doprovod, za taxi, občerstvení, případně roaming? Kde to najdu? Pak jsou tu poplatky federaci, pojistky, startovné, licence... Jaké byly výsledky naší repre v letošním roce, to všichni víme a dohledat na webu ifsc to lze. Jaká částka byla ze strany ČHS na tyto výsledky vynaložena? | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: 250 mega | 18:09:06 04.01.2017 | To bude součástí zprávy o hospodaření a plnění rozpočtu v bulletinu vydávaném před Valnou hromadou. Průběžné zprávy o hospodaření jsou čtvrtletně vydávané na webu ČHS. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: 250 mega | 19:36:57 04.01.2017 | Zpravy jsou to ale velmi povrchni. Detailni informace kvuli nahubkove smernici neziskas. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: 250 mega | 19:52:54 04.01.2017 | O tom právě mluvím. Prostě detailní informace získat nelze. A sestavit z nich reporty, které by mohly mít vypovídací hodnotu, nejde také. Do nákladů by se samozřejmě musela počítat i část mzdy Bloudka a Resche a sekretariátu, ale musel by existovat pracovní výkaz s detaily o tom, kolik času čemu věnovali a jaká část mzdy tedy má být k čemu připočítána. Je toho více, díky netransparentnosti podobné věci nejdou dát dohromady. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: 250 mega | 22:26:38 04.01.2017 | Jediný kdo má mzdu je předseda a ouředníci na sekretariátu. Kde jsi vzal, že má Resch mzdu? | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: 250 mega | 22:53:50 04.01.2017 | Máš pravdu, omlouvám se, špatně jsem to s tou mzdou formuloval. Myšlena byla možná odměna dle směrnice o čerpání finančních prostředků, která možnosti odměn pro místopředsedy upravuje velice vágně a nechává dost prostoru pro cokoliv. | | odpovědět |
trapas | 11:58:18 01.01.2017 | Bez rešáka, obloudka a dalších trapáren by to bylo hned příjemnější. | hejtman | odpovědět |
  | Re: trapas | 19:20:57 01.01.2017 | Vis, ono by to video bez nich nevzniklo vubec, tak bud rad a soupej nohama... | | odpovědět |
  |   | Re: trapas | 19:46:58 01.01.2017 | Přesně! Jsou mnohem důležitější než nějakej Straník nebo Ondra. Stůjte nohama, pochodujte v řadě! | | odpovědět |
  |   | Re: trapas | 20:44:49 01.01.2017 | Máš pravdu, lepší by bylo, kdyby "toto" video nevzniklo vůbec. Divím se Smržákovi, že mu stojí za to :-(. | | odpovědět |
super | 02:41:05 02.01.2017 | pobavil jsme se, vtipne videjko :-) super, moc diky! | atjoV | odpovědět |
Horor | 13:00:51 02.01.2017 | Dva sympaťáci se ocitli v nesprávný čas na nesprávném místě. 2 šílení klauni je terorizují hrůznými úkoly a nutí je se vzájemně bít, naštěstí v boxerkách. Celý trapas ovšem netrvá dlouho a oba hlavní hrdinové unikají bez újmy na pověsti, což nejde prohlásit o těch 2 klaunech... | | odpovědět |
Za transparentní diskuse | 13:21:16 03.01.2017 | Nemohli by administrátoři uveřejňovat IP adresy diskutujících? Nějak se v těch anonymech ztrácím a pak nevím, kdo se s kým hádá ;-) Nebo je jen jeden? Dva? | Nejsem "Bohužel" Hacker | odpovědět |
  | Re: Za transparentní diskuse | 14:10:35 03.01.2017 | to nemyslíš vážně..určitě ti někdo bude psat ip..hlavně,že ses podepsal..chlemtáš víno a kážeš vodu | | odpovědět |
  | Re: Za netransparentní diskuse | 14:39:22 03.01.2017 | to nee!!!!!!!!!!!!! to nedelejte, nemohli bychom pak s kolegy hrat hru "kdo je kdo" | bohnicti doktorove | odpovědět |
  |   | :(( | 16:11:47 03.01.2017 | To je strašný filmeček :-( By mě zajímalo zda tam Bloudek jistil za plat Čhs nebo to dělal ve svém volném čase? | | odpovědět |
  |   |   | Re: :(( | 18:23:58 03.01.2017 | Tam toho bude smrdět mnohem více :-). | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: :(( | 19:31:19 03.01.2017 | Bude tam smrdět kladivo a sekáč.A pak lepidlo.
| | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: :(( | 22:35:37 03.01.2017 | Některé zdejší "postSilvestrovské" příspěvky jsou jak z tragikomckého Dikobrazu (pozn. redakt. : humoristický časák vycházející za komoušů) | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: :(( | 22:40:07 03.01.2017 | Jo,čte se to nejlíp když seš trochu nametenej. Vytáh sem z pod židle belgickýho pivsona (10,5%) a bavim se.... | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: :(( | 16:36:15 04.01.2017 | myslis spod Zihle, nie? ;) | marek | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: :(( | 20:56:49 05.01.2017 | Jo, eště sem si přisek madlo, abych z tý židle v Žihle nespad. | | odpovědět |
  | Re: Za transparentní diskuse | 17:49:35 07.01.2017 | A co bys s těma IP adresama dělal :-D... hacknul je? :-D | Hacker | odpovědět |
Už to cirkuluje ve Francii | 09:46:50 04.01.2017 | Zjevně je to docela pobavilo | pbla4024 | odpovědět |
  | Re: Už to cirkuluje ve Francii | 10:17:14 04.01.2017 | Bezva Novoroční diskuse, vidím to hravě na 100 komentů :Fandové ČHS, odpírači sekání a lepení, už chybí jen stanovisko boxerského svazu! Ať Vám to všem letos krásně leze a ještě líp komentuje. | maca st | odpovědět |
Propagace Červených převisů | 13:09:25 05.01.2017 | Mě to spíš příšlo jako (záměrně skrytá?) propagace Červených převisů, ale možná jen proto, že ty záběry z opravdového lezení jsou fakt pěkný. Jinak, vzdor rezervám, to zas tak trapný nebylo... | Jirka | odpovědět |
  | Re: Propagace Červených převisů | 19:17:48 05.01.2017 | To je zase keců, povyku na lezci.Podle mě video naprosto v pohodě s nadhledem natočeno.Aktéři super.Prostě paráda a hlavně pěkný prásky v naší české (pro moráváky, aby neprskali "jsou strašně háklivý!") moravské kotlině.
Jinak lezení je v podstatě sport pro socky( apodle diskuze to tak vypadá), když jedete na výjezd do skal co platíte za cesty po kterých lezete, průvodce si okopírujete a nebo stáhnete na telefon.Spíte a serete většinou na soukromých pozemcích a pořád se Vám něco nelíbí.Někdo Vám domluví, že v dané oblasti bude moc lozit a to berete jako samozdřejmnost a pod..Kdy chcete kvalitní stěny tak nejste ochotny zaplatit vyšší vstupné na stěnu...a jen rejete... | | odpovědět |
  |   | Re: Propagace Červených převisů | 22:31:46 05.01.2017 | to je hozená rukavice pro lezeckýho trolla :D | h | odpovědět |
Stej koment! | 23:50:43 05.01.2017 | Uzaviram prvni stovku techto vesmes odusevnelych komentaru nemene prinosnymi pozadavky:
Priste do videa nejaky hodne nahaty holky. Ale nesmej to bejt clenky CHS, to je jasny. A nesmej mit v sobe dotovanej piercing. Ani opilovany nebo umele nalepeny nehty, zejo. Kazda by mela prokazat minimalne padesat hejtu na Lezci za tejden a bejt na nataceni zadara. Zadny predrazeny loga na hadrech. Na konci vydelit celkovy pocet kroku v ceste svym poradim v ceskym poharu mladeze a porovnanim s vysi prispevku AV tim dokazat svoji efektivitu. Zapomnel sem na neco? | Dneska Semsinepliv | odpovědět |
  | Re: Stej koment! | 11:21:36 06.01.2017 | mágo? | | odpovědět |
  | Re: Stej koment! | 15:33:51 07.01.2017 | Zase opet hejtem proti hejtum a "nazorum, ktere nesdilim"? To uz je ohrany.. | | odpovědět |
|