LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Jasně že mám dobrej štand holka! Jistím tě za pěknej strom (pssst) -eček :)
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
9. 11281
10.Janošová 11254
11.Vopat 11234
Bouldry:
9.Popovský 10228
10.Lavička 10075
11.Šlapák 10053
Hory:
17.Abt 5186
18.Chomová 4970
19.Zaoral 4866

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140166 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Rock 'n' Wall - Plzeň
Big Wall - Praha 9 - Vysočany
Boulder Bar - Praha 7

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1
Rock Point OC Olympia - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Lucka Hrozová stříbrná na SP v lezení na ledu ve Švýcarsku

Lucka Hrozová získala stříbrnou medaili na závodě Světového poháru 2011 v lezení na ledu na obtížnost, který se konal tento pátek a sobotu ve švýcarském Saas Fee.

"Je to vůbec nejlepší výkon v historii našeho drytoolingu. Druhého místa v závodě světového poháru dosáhla i přesto, že měla zranění - nalomené žebro. Díky tomuto výkonu a bronzové medaili v předchozím závodě v Koreji je  nyní na druhém místě v celkovém žebříčku světového poháru", uvádí tisková zpráva, kterou nám poslal Petr Jandík.

Zlato získala Anna Galljamova (Rusko), bronzová skončila stejným výsledkem ale horším semifinále Stéphanie Maureauová (Francie).

Mezi muži zvítězil podle očekávání fenomenální Markus Bendler, Rakušan startující za Rumunsko, druhý byl Maxim Tomilov (Rusko), třetí Hee Yong Park (Jižní Korea).

Mirek Matějec 39.-40. místo
Jan Olt 51.-52. místo
celkem 64 startujících



Závod na rychlost žen i mužů se stal doménou Ruska. Mezi ženami zlato získala Maria Tolokonina, na stříbro dosáhla  Natalia Kulikova a bronz získala Julia Olejnikova. Mezi muži zvítězil Pavel Batušev, druhý byl Kirill Kolčegošev, třetí skončil Pavel Guljajev.

Mirek Matějec 21. místo
Jan Olt mimo pořadí s dalšími čtyřmi závodníky
celkem 44 startujících

Celkové výsledky: www.theuiaa.org

hrozova-semifinale-traverz


hrozova-kamenny-chyt


hrozova-semifinale


hrozova-semifinale-zaver


Hrozova-Galljamova-Maureau


hrozova-stribro


Fotografie Libor Hroza

Standa Holec   [úpravy] 16:13 23.01.2011Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Gratulace16:43:19 23.01.2011
K parádnímu výkonu obrovská gratulace!
Jirkaodpovědět 
 Gratulácia07:11:53 24.01.2011
Gratulujem Lucke!!!!!! Paráda
PS: Môžete byť radi, že tak dobre reprezentuje ČR!!!
Marcelaodpovědět 

 Velka gratulace k uspechu ...16:44:50 23.01.2011
... super vysledek ... Ale dokazete mi nekdo vysvetlit, proc se ta holka na vsech fotkach tak priblble usmiva?
:o))odpovědět 
 Re: Velka gratulace k uspechu ...18:11:16 23.01.2011
čoveče asi je to dřina nebo co, tak člověk občas zatne (až odhalí) zuby. mel by ses na sebe podívat když lezeš něco pro tebe těžkýho, jestli se tvářiš přiblble nebo hyperinteligentně. pak dej vědět.
Matesodpovědět 
  Re: Velka gratulace k uspechu ...18:24:25 23.01.2011
jooo...stupne vitezu, to je drina...
:o))odpovědět 
   Re: Velka gratulace k uspechu ...18:36:11 23.01.2011
tesim se, ze na stupnich vitezu priste uvidime tebe:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
odpovědět 
 Re: Velka gratulace k uspechu ...18:12:13 23.01.2011
Gratulace k medaili,ať se daří i na MS v Busteni.:-)
Michalodpovědět 
 Re: Velka gratulace k uspechu ...19:27:59 25.01.2011
Krasna holka, krasny usmev. Priblble mi tedy nutne pripada jen ten Tvuj urazlivy koment, co myslis?
Mas zrcadlo? Fotis se nekdy?
Martas.odpovědět 

 Bendler Rumun?18:12:49 23.01.2011
Nemá někdo šajn, proč je Bendler Rumun?
Papoušodpovědět 
 Re: Bendler Rumun?18:27:15 23.01.2011
Nejspíš proto, že ÖAV není v UIAA. Přitom UIAA pořádá Iceclimbing Worldcup.
Kuba Turekodpovědět 
  Re: Bendler Rumun?21:20:11 23.01.2011
Závodění nijak zásadně nesleduju, takže mne třeba někdo opraví, ale mám pocit, že Bendler startoval za Rumunsko dříve, než OEAV vystoupil z UIAA. Tuším, že šlo o to, že byly nějaké problémy mezi ním a OEAV a Rumuni mu nabídli, že může startovat za ně, že budou jen rádi, když je bude reprezentovat.
Robertodpovědět 

 Gratulace19:07:11 23.01.2011
Supr výsledek, gratulace jaxviňa!
Pajaodpovědět 
 Re: Gratulace19:19:33 23.01.2011
Štika:-)
Willhemodpovědět 

 Good job!20:03:31 23.01.2011
Dobrá práce! a jak dopad woltmetr?
Kubaodpovědět 
 Re: Good job!21:24:12 23.01.2011
Doplněno další pořadí našich...
...Gratuluju!
 martanodpovědět 

 a co BRNO?20:33:34 23.01.2011
Zobane, kde máš ovečku?
Lucce velká gratulace. Ať se to všem chytrákům líbí nebo ne, je Lucka Hrózová v této disciplíně u nás stabilně nejlepší. A nejen u nás.
A za to může vděčit tátovi, že ji trénuje a stará se! Takže mi přijde přinejmenším úsměvné a závistivé tvrzení, že Libor Rebel Hróza, páchá v soutěžním lezení v ČR jen škodu a že by potřeboval po hubě...
Tak jak tady znělo v příspěvku od Zobana pod článkem o Lucčině výkonu v Koreji.

Zdeněk Němecodpovědět 
 Re: a co BRNO?20:42:44 23.01.2011
3, 2, 1...
Willhemodpovědět 
  Re: a co BRNO?20:51:29 23.01.2011
Tenhle příspěvek sem moc nepochopil...
Dejvodpovědět 
   Re: a co BRNO?21:17:09 23.01.2011
No to Willhem přece odpočítává, kdy se spustí ten děsivý flame :)))
(Osobně doufám, že i kdyby se spustil, tak moc dlouho nevydrží. Lucka si to nezaslouží a ti, kdo chtějí, již bezpochyby vědí, co si mají myslet.)
Robertodpovědět 
    Re: a co BRNO?21:58:33 23.01.2011
Estli tady bude klid a mír, tak to bude krásný:-)
Willhemodpovědět 
     Re: a co BRNO?10:26:40 24.01.2011
pan je taky stoupencem pravdy a lasky..?
odpovědět 
      Re: a co BRNO?21:16:22 26.01.2011
Pravda a laska??? FuuuJ!!!
odpovědět 
 Re: a co BRNO?23:13:14 24.01.2011
Brno :-) se po navratu z lezeni v Rakousku pripojuje ke gratulaci a preje hodne stesti v Busteni.
Radek
zobanodpovědět 

 peknej zadek22:22:53 23.01.2011
Na te prvni fotce mam moc peknej zadek :-D
MModpovědět 
 Re: peknej zadek00:42:32 24.01.2011
:-D ... jsem zvedav, kdo po precteni tohoto komentare nevytoci kolecko mysi nahoru
NNodpovědět 
  Re: peknej zadek01:08:28 24.01.2011
Všichni ti, kteří si toho všimli už cestou dolů?
odpovědět 
   Re: peknej zadek08:29:08 24.01.2011
Já jsem vytočil a to jsem si na začátku všimnul. :o))
Aldoodpovědět 
    Re: peknej zadek10:39:43 24.01.2011
ja takisto :-) ale oplatilo sa pozriet dvakrat :-D
odpovědět 
  Re: peknej zadek09:27:35 24.01.2011
koleckom je to moc pomaly ...
odpovědět 
  Re: peknej zadek10:43:05 24.01.2011
Ti kdo používají Ctrl+Home :)
odpovědět 
 Re: peknej zadek08:33:53 24.01.2011
Ona je vůbec celá dost šikovná.
Měla by za to dostávat nějakou bonifikaci.
odpovědět 
  Re: peknej zadek10:11:45 24.01.2011
konecne inteligentni diskuse...
odpovědět 
  Re: peknej zadek14:33:59 24.01.2011
Zdržte se laskavě těch sexistických komentářů, není to slušné. Jak se to děvče asi cítí?
bojovnice za práva ženodpovědět 
   Re: peknej zadek15:36:10 24.01.2011
Tak lezkyně jsou asi celkem zvyklé na to, že jim lidi koukaj na zadek, ne?
odpovědět 
   Re: peknej zadek16:01:01 24.01.2011
ktera zena by nebyla polichocena, ze ma hezky zadek? Jooo kdyby tu nekdo psal, ze ma zadek jak vrata... tak to potom beru neco o sexistech...
odpovědět 
   Re: peknej zadek21:43:58 24.01.2011
Doufám, že se cítí polichoceně.
A myslím, že už je na to zvyklá.
Což je vlastně taky lichotivé.
Horší spíš byla hloupá poznámka o úsměvu.
A že dobře leze, to ví snad všichni.
odpovědět 
 Re: peknej zadek14:58:13 24.01.2011
to souhlasím a mimochodem moc hezké a nejvíce ženské mají pozadí sestry Čintalky:DDDDD a nejméně ženské asi Helča, ale zase má hezký nohy:D
odpovědět 
 Re: peknej zadek15:59:11 24.01.2011
hmmm, tak to hej ;-)
odpovědět 

 Branky body Čt 110:44:40 24.01.2011
Dnes 24.1 bude na Čt1 v brankách bodech s Luckou rozhovor a nějaké obrázky.
Libor rebel Hrozaodpovědět 

 Paráda14:49:54 24.01.2011
Teda to je ale moc pěkná a moc šikovná holka, velká gratulace!
Jimboodpovědět 
 Re: Paráda19:47:02 24.01.2011
Paradni! Hezka a uspesna a navic leze!!! Take gratuluji!
Jo a napiste uz konecne nekdo ze Hroza je magor a Lucka blba a ze oba nic nedokazali, vzdyt byla jen druha a to je nic, takovych mist ma za rok kazda zeme milion atd. Cha, cha....it is Joke. ((-:
Martas.odpovědět 
  Re: Paráda00:03:16 25.01.2011
Největší blbec a magor jsi Martas. ty. Protože tu ke všemu bleješ.
odpovědět 

 Gratulace21:04:56 24.01.2011
Super výkon...Prosím kolik závodníků mám možnost stejně trénovat jako Lucka..Lucka asi nechodí do práce nebo do školy kde je spousta učení.Super, že ji otec Libor Hroza podporuje!!!Kolik znás může mít stejnou podporu u rodičů????
Proč jiná česká závodnice taky nejela s Luckou????
Všem hodně úspěchů při lezení, studiu a práci..
lezkyodpovědět 
 Re: Gratulace21:54:01 24.01.2011
I ty žháři jeden :)
Lů jak jinak než obr gratulace.
Oliváčodpovědět 
 Re: Gratulace21:56:40 24.01.2011
Když chceš být v něčem dobrý, tak pro to musíš hodně udělat a ještě víc obětovat. Snaž se, nebo breč.
Kuba Turekodpovědět 
 Re: Gratulace23:38:44 24.01.2011
Lucka studuje, takže učit se na zkoušky musí jako každej jinej, do práce sice nechodí, ale na brigádě jsem ji viděl už mockrát, dokonce i s berlema, takže těch peněz asi taky moc nemá. Je fakt, že podporu rodičů nemá opravdu každej, ale taky se dost takovejch najde, včetně Adama a většiny těch, co jezdí evropák juniorů. Ti, co podporu nemaj, mají v tom holt trochu smůlu, ale zase o to větší můžou mít motivaci se prosadit.
odpovědět 
 Re: Proč nejely další české závodnice?15:28:07 25.01.2011
Lezky, můžeš si tipnout, proč s ní nejely další závodnice. Třeba se jim nechtělo, nebo možná je to pro ně hromada peněz a musí si na svěťák vydělat samy. ČHS drytooling finančně nepodporuje přiměřeně stejnou částkou jako jiné disciplíny. I kdyby získaly medaile, tak dostanou maximální příspěvek na benzín 0,60 Kč/km, za semifinále jen 0,30 Kč/km, když nepoustoupí tak nic, dokonce ani to startovný. Ve srovnání s letošními pravidly v obtížnosti, které jsou teď na webu svazu, je to hodně velký rozdíl. V obtížnosti totiž letos každej, kdo se nominuje, dostane na všechny evropské svěťáky příspěvek na benzín 1,- Kč/km i za poslední místo.:DDDDD Za semifinále pak 2Kč, za finále 3,-Kč, za čtvrté místo 3,-50Kč, za první 4,-Kč. Celkem nepochopitelné je, že například i za 50. místo, nebo i horší, v obtížnosti dostaneš vyšší příspěvek na benzín než za medaili v drytoolu.:DDD Holt podle ČHS asi takovej 50. závodník v obtížnosti, udělá daleko větší reklamu lezeckému sportu, než medailisté z drytoolu.:DDDDD Třeba i televize začne mít zájem o padesátá místa našich závodníků.:DDDD Myslím, že pro mnohé je lepší, jednodušší a taky levnější na závody vůbec nejezdit. Navíc všude bude klid a mír, teda aspoň tady na Lezci.:DDD
Jirkaodpovědět 
  Re: Proč nejely další české závodnice?10:17:34 26.01.2011
Ona ryba smrdí od hlavy.ČHS by chtělo víc peněz, ale není ochotno pro závodníky a reprezentaci nic udělat.Viz. nová pravidla pro reprezentanty.Je to důsedlek osbních vztahů a nepochopení lezení jako normalního sportu.Lucka je výborná a moc ji držím palce.Je to vzor pro ty co chtějí něco dokázat a nasírač pro ty závistivce a tupce co jen kecají.Poslední dobou se dost hovoří o toku peněz ve sportu, tek že se snad někdo z bafuňářů nad vším zamyslí a něco pro ty naše hvězdy udělají.Hroza je asi dobrý trenér.Gratuluji všem.
Kájínekodpovědět 
   Re: Proč nejely další české závodnice?16:04:50 26.01.2011
ČHS je dobrovolné občanské sdružení, ve kterém tvoří závodníci zanedbatelnou menšinu, ale je to menšiná významná pro propagaci svazu a celého lezení. Proto dostává tato množtvím zanedbatelná skupina členů - závodníků nadstandardní poporu - počítáno z průměrných peněz na hlavu člena. Rozdávat se může jen z toho, co se dostane. To jsou členské příspěvky, peníze od sponzorů a příspěvek MŠMT na reprezentaci, který je u lezení jako neolympijského sportu hodně malý. a bejvávala Sazka, která teď krachuje a už pár let z ní nic nepřišlo.
O tom, na co se ty peníze rozdělí a kolik, rozhoduje členská základna, přesně navrhuje Výkonný výbor a schvaluje Valná hromada, která to posvětí. Pokud se ti nelíbí, jak to svaz dělá, jeď na valnou hromadu a hlasuj, nebo instruuj svého zástupce - předsedu oddílu, že chceš víc podpořit závodníky.
Taky se tu kritizovalo, že drytoolisti mají nižší podporu, než závodníci překližkoví. Tohle už je věc závodní komise a interního rozdělení jejího rozpočtu nezi jednotlivé disciplíny. To určuje její šéf. Nelíbí-li se to někomu, diskutujte se šéfem komise.
Petr Jandíkodpovědět 
    Re: Proč nejely další české závodnice?19:32:54 26.01.2011
Ještě dodám, co je zřejmé. Těch peněz je celkově hodně málo a na nějakou rozumnou podporu závodníkům to rozhodně nestačí.
Petr Jandíkodpovědět 
     Re: Proč nejely další české závodnice?22:39:25 26.01.2011
Z důvodu nedostatku peněz se pravidla v posledních letech přitvrzovala. Některej rok až moc, protože slabší závodník neměl nárok ani na zaplacení startovnýho. Letos, i přesto, že peněz je málo, se komise paradoxně rozhodne utrácet peníze za nejslabší závodníky v obtížnosti. Stačí se jen nominovat a být například na 68.místě a svaz ti zaplatí 1,-Kč/km. Kolik řadových členů ČHS má zájem podporovat poslední místa závodníků? Jakou reklamu udělá závodník na posledních místech SP pro svaz? Proč by měl takovej závodník si jet na hezkej vejlet do Chamonix za svazový peníze? Kdo má na tom zájem? Chtějí mít předsedové komisí mládeže a dospělých v letošním roce své potomky v reprezentaci? Jestli jo, jak velkou šanci mají se dostat do semifinále nebo finále? O co jsou vlastně lepší noví předsedové ve srovnání s předešlými???
Jirkaodpovědět 
      Re: Proč nejely další české závodnice?12:48:04 27.01.2011
Dnes už jsou pravidla tak tvrdá, že na závody nepojede nikdo a nebo jenom ten, kdo na to má.Ale to potom, už není sport pro všechny.Jaký smysl má sestavovat reprezentaci podle výsledků a lezeckých schopností?To je sport pro několik zazobanců.Kam se mám nahlásit, do kterého oddílů. aby ten klub měl na to, abych mohl ten sport dělat, když tátu nemám a máma je školní kuchařka.
Tomodpovědět 
       Re: Proč nejely další české závodnice?15:31:34 27.01.2011
v tomto roce jsou pravidla hodne tvrda pouze pro drytooling, pro obtiznost a bouldering pravidla naopak vyrazne zmekla.delej tedy obtiznost, nebo bouldry.:-)
odpovědět 
        Re: Proč nejely další české závodnice?15:48:42 27.01.2011
V drytoolu jsou pravidla pro dotace tvrdá, protože by nejvíc dostala Lucka Hrozová. A to VV nedopustí! Nějak se musí Hrozovi st. pomstít! Když si čtu, že Lucka dostane za medaili ze SP 60hal/km přitom starej Hroza dokáže dostat i nějaké obrázky ze svěťáku do Čt 1. Je to ostuda Čhs.
odpovědět 
        Re: Proč nejely další české závodnice?16:23:22 27.01.2011
To právě dělám.A tobě se to nezdá tvrdé.Platit si veškerý trenink a pak ještě závody a licence.Má pak význam být v reprezentaci takového sportu, makat a snažit se.To nikdy nezaplatím.
Tomodpovědět 
         Re: Proč nejely další české závodnice?17:07:38 27.01.2011
Ekonomicky vzato, jediné sporty, které se vyplatí dělat jsou tenis, golf a fotbal, popřípadě hokej.
Petr Jandíkodpovědět 
     Re: Proč nejely další české závodnice?11:20:30 27.01.2011
Jandíku jsi už dost starý, aby jsi pochopil, že peníze se musí sehnat a ne jen prosit.Poslední dobou se všude hovoří o penězích kolem sportu.Mnoho věcí se objasňuje.Už nemůžeš říkat pitomosti jako dříve.Každý, kdo si pustí radio o tom slyší.Peníze na reprezentaci jsou a je jen potřeba tu naši skvělou účast na Světovém poháru a MS mladých i dospělých prodat.Který stát v Evropě má tolik výborných sportovců jako je Ondra,Hroza,Hrozová a další, kteří se do finale dostali?Je potřeba tyhle výsledky uchopit a někam s něma jít a umět je prodat.Neé jen pořád brečet a čekat na milodar, nabo na zázrak.
Leošodpovědět 
      Re: Proč nejely další české závodnice?15:41:34 27.01.2011
Buď tak hodný, uchop je a prodej, když je to tak jednoduché, ano? Všichni z toho budeme mít jenom radost.
odpovědět 
       Re: Proč nejely další české závodnice?16:18:07 27.01.2011
Klidně to udělám, ale nevim zda mě někdo bude na MŠMT poslouchat.Obyčejně tam zajdou ti funkcionáři, kteří to dostanou na zodpovědnost, ale ti nemůžou být podělaní šáhnout na kliku.Celkem by mě zajímalo zs Ondrovi všechny ty jeho cesty platí maminka.Asi né.Tak, že peníze sežene.A sehnat peníze na celou reprezentaci musí být snadnější, než na jednotlivce.I když to dnes s penězima asi nebude jednoduché, ale těch výrobců a prodejců je tolik, že by se něco vybrat musele.
odpovědět 
        Re: Proč nejely další české závodnice?11:14:18 28.01.2011
Koukám, že máš zcela jasnou představu: ... zajímalo by mě ... asi né ... sehnat peníze pro celou reprezentaci musí být snadnější, než na jednotlivce ... Vypadá to spíš, že jsi nikdy na nic shánět peníze nezkoušel. Ale aspoň logicky by ti mohlo být jasné, že celá reprezentace = víc lidí = víc peněz. A sponzoři chtějí naopak dávat co nejmíň peněz. Neboli za málo peněz, co nejvíc muziky. Tudíž logicky jednotlivci se snáze podaří sehnat menší podporu od více sponzorů.
odpovědět 
      Re: Proč nejely další české závodnice?15:43:00 27.01.2011
Prodat lezení je úkolem mediální komise a vypadá to že ho postupně plní. Nějací sponzoři se už objevili - viz bannery ČHS, které běhají i ze na Lezci, u mně a jinde. Shánění peněz není lehká věc a v současné době kdy mají firmy hloub do kapsy ještě těžší. nejde to ze dne na den, ale postupný pokrok vidět je.

Disproporce mezi drytoolingem a ostatními sporty mi taky není úplně jasná, ale je třeba nezapomenout taky že ČHS - tedy subkomise drtoolingu v rámci svého rozpočtu schváleného vloni na přispěl Lucce na letenku do Koreje (nevím kolik a neptal jsem se) a možná proto mohou být umenšené náhrady za cestovné autem.
Nepochybuji o tom, že bude komise závodění dospělých svoje pravidla upravovat aby dospěla k optimu.
Petr Jandíkodpovědět 
       Re: Proč nejely další české závodnice?20:11:13 27.01.2011
Podle letošních nominačních kritérií v obtížnosti ČHS přispívá každému závodníkovi na letenku, pokud se umístí do 30. místa částkou 3 000,- Kč!!! Do 26. místa 5 000,- Kč!!! Finále pak 8 000,- Kč, 2. - 4. místo 10 000,- Kč + ubytování, 1. místo 12 000,- Kč + ubytování. Ve srovnání s drytoolem je to taky nepoměr, i když asi ne tak velkej jako příspěvek na benzín, kdy závodník na posledním místě v obtížnosti dostane 1,-Kč/km a medailista v drytoolu jen 0,60Kč!!! O rozpočtu na drytool rozhoduje ČHS a je jen v jeho kompetenci rozhodnout o jeho výši. Před časem dokonce drytoolisté měli o něco výhodnější proplácení svěťáků, než závodníci v obtížnosti. I když tenkrát rozdíl nebyl tak velkej, taky to nebylo spravedlivé. Tehdy ten malý rozdíl ve prospěch drytoolistů celkem často kritizoval Vlk. Rozdíl byl později nejen upravenej, ale jak vidět i obrácenej ve výraznej neprospěch drytoolistů. Zajímavé je, že teď tento velkej nepoměr Vlkovi nevadí a to přitom sedí ve VV.:DDDD Proč asi???:D
Jirkaodpovědět 
        Re: Proč nejely další české závodnice?22:16:08 27.01.2011
Na stránce příslušné komise http://goo.gl/TLW6r
je napsáno:
g) Je vhodné aby se reprezentant účastnil všech dostupných závodů IWC 2010. Komise se bude snažit poskytnout logistickou podporu účasti na závodech IWC Val Daone a IWC Saas Fee. Z ekonomického hlediska komise doporučuje vynechat úvodní závod IWC v Koreji a Kirovu, v případě zájmu o účast není možné ani při umístění ve finále nebo semifinále na těchto závodech počítat s příspěvkem na cestovné. Pro finále IWC v Busteni platí shodná kritéria jako pro Val Daone a Saas Fee.
=========
Nicméně přesto subkomise nakonec Lucce nějaký příspěvek na letenku dala, i když podle těchto pravidel na něj neměla nárok.
Petr Jandíkodpovědět 
         Re: Proč nejely další české závodnice?09:58:38 28.01.2011
Pravidla přerozdělování peněz na Čhs?:-)))) Vždyť je to jen kamáradčoft. To čemu pak říkají pravidla, je směšný. Nemá to žádný logický základ, je to jen o tom jak se VV domluví. A pak tomu říkají pravidla. A pokud rozhoduje jeden člověk, kdo kolik pak dostane je to takový absolutismus. Vždyť když kouknu na složení komisí. Tak tam žádné komise nejsou, figurují jen jednotlivci. Tak jaké pak komise a jaká pak pravidla. Proč má mediální komise tolik peněz kolik má? Na jakém základě se přišlo k té sumě? Nebo skalní repre? jak se dostali k takové částce? Stačila jim? Nebo peníze chyběli? Je to jen a jen kamarádčoft.
odpovědět 
          Re: Proč nejely další české závodnice?10:27:11 28.01.2011
Jsi na omylu. Rozdělování peněz v ČHS funguje tak, že jednotliví komisaři dají své návrhy a požadavky do rozpočtu na příští rok. Pak následuje jednání VV, které za účasti komisařů požadavky osekává tak dlouho, až celkový součet požadavků přestane překračovat celkovou předpokládanou sumu příjmů.
Je to jednání nelehké a pochopitelně v něm lépe uspějí ti, kdo dovedou své požadavky vůči VV lépe zdůvodnit a vyargumentovat.
Takto navržený rozpočet funguje od začátku roku jako provizorium do té doby, než ho schálí Valná hromada. Pokud v něm VH udělá nějaké změny, pak se musí rozpočet předělat.
Jednotlivé komise se muzí pohybovat v rámci svého schváleného rozpočtu a pokud dojde k jeho přečerpání, musí to VV velmi dobře zdůvodnit. Není-li VV se zdůvodněním spokojen, a musí-li překročení rozpočtu zaplácnout z rezerv, nebo přesunem z jiných komisí, které plánované náklady nevyčerpaly, bývá pro komisi obvykle trestem snížení přídělu prostředků na další rok a VV může v krajním případě sáhnout i k výměně komisaře, pokud ovšem má na daný post lepšího kandidáta.
Ne- že by tenhle systém zcela vylučoval nějaké osobní vlivy, ty přicházejí v úvahu ale spíš při rozdělování uvnitř komise. Může se stát, že komisařův oblíbenější reprezentant může dostat proplaceno víc, než reprezentant neoblíbený, nebo že komisař preferuje nějakou dosciplínu oproti jiné, ale nelze říct, že celé rozdělování peněz v ČHS je jen kamaráčoft. Není.
Petr Jandíkodpovědět 
           Re: Proč nejely další české závodnice?16:02:07 28.01.2011
Pravidla proti loňsku nezměkla, loni měl každý reprezentant 1kč/km+licenci a startovné a pouze Hroza a Ondra 4kč/km + ubytování bez ohledu na výsledek + oba výraznější příspěvek na letenky do zámoří než letos, takže mi teď to přijde poddstatně spravedlivější.
Karelodpovědět 
            Re: Proč nejely další české závodnice?19:04:42 28.01.2011
Karle, přečti si pravidla pořádně.:D V roce 2009 byla pravidla v obtížnosti mnohem tvrdší než v r. 2010, takže vlastně už loni změkla a letos ještě daleko víc. Letos se totiž může nominovat víc lidí, než loni, takže už jen tím, že se bude platit větší počet závodníků, jsou pravidla měkčí. Dále loni za umístění 27.-30. místo nebyl příspěvek 1,50Kč a semifinalisté nedostali 2,-Kč. Takže v tomto je další změkčení. Přísnější je to pouze pro dva závodníky Ondru a Hrozu, ale to jsou zrovna ti, co dělají největší reklamu ČHS, protože jsou medailisté, byli vidět vícekrát i v televizi, tebe Karle jsem tam bohužel neviděl. Stejně tak jsem viděl nekolikrát v TV i Hrozovou. Mimochodem, tobě Karle se zdá spravedlivé, že medailisté z drytoolu mají nárok pouze na 0,60Kč/km ve srovnání s někým, kdo v obtížnosti na svěťáku bude poslední a ten za své poslední místo má nárok na 1,-Kč/km??? A startovné v drytoolu platí jen těm, co jsou do 18.místa, přitom v Saas Fee startovalo 63 mužů. To je podle tebe taky spravedlivé?
Jirkaodpovědět 
         Re: Proč nejely další české závodnice?18:56:18 28.01.2011
To je jen dobře, že jí dali nějaký příspěvek. Určitě si jej zasloužila a je fajn, že se najdou ve VV i rozumní lidi. Ale myslím, že tady nejde jen o Lucku, ale taky o jiné závodníky, kteří po přečtení pravidel drytoolu raději na závody ani nejedou. Celková průměrná loňská účast na SP v obtížnosti byla u mužů 41 u žen 33. Drytoolingu se letos v Koreji zúčastnilo 51 mužů, 34 žen a v Sas Fee 63 mužů a 30 žen. Účast je tedy v dryt. slušná, ještě o něco vyšší než v obtížnosti a nom.kritériá by mohla být přibližně stejná.
Jirkaodpovědět 
          Re: Proč nejely další české závodnice?19:26:17 28.01.2011
Chlapci neprovokujte flame, veci jsou jak jsou, protoze maji svoje opodstatneni. A jetsli si myslite ze VV resi takove cipoviny jako komu a kolik konkretne prispet na letenku, tak to by kluci nic podstatneho neudelali. Takze tyto veci jako vyse nahrat, komu co a jak na letenku a pod. je vzdy zalezitosti povereneho cloveka, tedy sefa komise nebo subkomise.
Radek

PS: jinak si najdete kdo od doby co jsem zacal vest drytool dostal financni plneni od svazu, kdo ne. Navic jestlize disciplinu dela cca do 50 lidi (a to nam fandim) tak neni mozne mit stajna kriteria jako disciplina, ktera spolu s mladezi jde do tisicovky lidi.
zobanodpovědět 
           Re: Proč nejely další české závodnice?20:17:57 28.01.2011
Škoda,že hromadné spartakiádní cvičení není na olympiádě. V tom jsme byli dobří. Ale Severní Korea by nás asi porazila :-)
odpovědět 
           Re: Proč nejely další české závodnice?20:43:19 28.01.2011
zkratka pred zobanem byli asi lepši sefove, kdyz vsem zavodnikum proplaceli startovny i vyssi kilometrovny. kdysi bylo mene ledolezeckych zavodu, ted kdyz je jich vic, dokonce mimo Evropu a jsou i medaile, tak predseda ma padne duvody nalehat na prideleni daleko vetsiho baliku. a je taky potreba koukat na to kolik zavodniku se ucastni SP, a nejen kolik zavodi u nas. deti preci nemuzou kvuli bezpecnosti lezt s cepiny. je vic sportu, co deti nemuzou delat, aby sobe nebo jinym neublizily. navic mladez ma svuj rozpocet.
odpovědět 
            Re: Proč nejely další české závodnice?22:29:33 28.01.2011
Nechci hájit Zobana, ale nelze zapomenout, že dříve byly rozpočty celkově vyšší a mohlo se víc rozdělovat. Teď už je Sazka v řiti a je to jak to je.
Petr Jandíkodpovědět 
             Re: Proč nejely další české závodnice?23:03:27 29.01.2011
Zoban je asi mimo, když by uvažoval o navýšení rozpočtu komise zvýšením členských příspěvků. Jednodušší by bylo vzít peníze z komise, která podporuje lezce, co nemají valné výsledky. Kdyby dal Zoban svůj požadavek na VH s tím, ať hlasuje VH, jestli by nebylo lepší přesunout peníze na závodníky s daleko lepšími výsledky od těch, co se umístí na konci závodního pole. Ať hlasuje VH, jestli mají dostávat závodníci víc peněz za poslední místa z obtížnosti, než ti, co mají dobré výsledky v drytoolu. Možná, že s tím VH nebude souhlasit, ale aspoň by se řeklo, že Zoban není šéf, který pořád hledá jen ty důvody, proč to nejde a důvody, proč by to mohlo jít nehledá, nebo asi ani hledat nechce. A už vůbec nechápe, že mládež má svoje závody a svůj rozpočet a že ji nemůže míchat s dospělými. Kdyby tak moc záleželo na počtu závodů, tak mládež by musela mít daleko víc peněz než dospělí a pořadatelé malých závodů taky víc peněz, protože se jich účastní daleko víc dětí než na ČP.
odpovědět 
           Re: Proč nejely další české závodnice?23:13:01 28.01.2011
Nemáš pravdu. Žádná tisícovka závodníků neexistuje. V drytoolu se závodů zúčastňuje v podstatě tolik lidí, jako v jiných disciplínách.
odpovědět 
          Re: Proč nejely další české závodnice?19:39:15 28.01.2011
Už to napsal Zoban, ale potvrdím. Rozhodnutí o příslěvku Lucce náleží předsedovi subkomise. VV nezasahoval a nezasahuje do hospodaření jednotlivých komisí detailně, hlídá jen jestli nepřekračují svůj celkový rozpočet a pochopitelně při přidělování peněz z rozpočtu na další rok zohledňuje výsledky komise.

Znění nominačních a jiných pravidel jsou věcí předsedy komise (nebo subkomise) takže za všechno dobré i špatné v nich může především její předseda, stejně jako za konečné rozhodování komu se zo v rámci pravidel proplatí, nebo neproplatí a musí hlídat aby celkově vyšel s rozpočtem.
Pradoxě jsou nečekané úspěchy generující pro komisi nečekané výdaje komplikací pro dodržování rozpočtu. Myslím ale, že by VV v takovém případě komisi pravděpodobně něco přidal. :-)
Petr Jandíkodpovědět 
           Re: Proč nejely další české závodnice?21:25:56 28.01.2011
no v tom pripade je malo schopny predseda subkomise. v drytoolu jsou medaile uz tretim rokem, ale predseda nedokaze adekvatne tomu presadit navyseni sveho rozpoctu.
odpovědět 
            Re: Proč nejely další české závodnice?21:59:29 28.01.2011
Jo predseda komise je parchant, ktery nehaji zajmy zavodniku :-) To uz jsem nekde slysel.
Tak zkuste chlapci navrhnout na VH zvyseni prispevku do CHS treba o 200,- Kc, s tim ze tyto penize maji jit na podporu zavodniho lezeni. Jestli slibite ze to navrhnete, tak se mozna misto lezeni s novacky v Tatrach i prijedu podivat. Mohla by to byt docela zabava :-)

Proste zbytecne tu nevirte nesmyslne uvahy a navic nepodepsane. Nektere nazory jsou bohuzel celkem proflaknute a uz mi je i nekdo rikal :-) a ja si veci celkem pamatuju. Tak zli to se mnou jeste neni. :-)

Radek
zobanodpovědět 
             Re: Proč nejely další české závodnice?22:29:40 28.01.2011
Na MČR v drytoolingu závodilo 22 kluků a 8 holek, v obtížnosti na MČR 18 kluků a 6 holek. Jen nevím, ve které disciplíně jsou ty tisícovky závodníků, o kterých Zoban psal.:)))))
odpovědět 
              Re: Proč nejely další české závodnice?23:35:00 28.01.2011
Kromě toho, kolik je třeba rychlobrulařů.... No pravda, olympijský sport :-)
Petr Jandíkodpovědět 
              Re: Proč nejely další české závodnice?09:31:40 29.01.2011
MČR je jen jedním z mnoha :-) takže mne sice těší, že jsme měli vyšší účast, ale jen jeden závod.
MČR stěna, ČP několik závodů, ČP a MČR mládeže, Tendon cup, tak si ty startovky projdi a uvidíš, že jsem se s tou tisícovkou asi moc nespletl.
Prostě je potřeba věci vidět v širším kontextu a nikoli pouze v tom co je konkrétně podstatné pouze pro můj zájem.
Možná i proto není u Drytoolingu při žádání o rozpočet škrtáno, protože je sestavován reálně na možnosti jak základny která se mu věnuje, tak na možnosti podpory svazu.
Radek
zobanodpovědět 
   Re: Proč nejely další české závodnice?20:48:50 27.01.2011
Kurnik na Mírově zavedli net. Radši se vyjadřujte slušně a buďte celý rok hodní, nebo si pro vás Jiří 5. 12. dojde, všechno tu totiž vidí!
o..odpovědět 
  Re: Proč nejely další české závodnice?20:05:20 28.01.2011
Proc nejely dalsi cesky zavodnice??? Odpoved je prosta: PROSTE NA TO (LEZECKY) NEMAJ!
odpovědět 
   Re: Proč nejely další české závodnice?22:52:15 28.01.2011
A kdo má na to v obtížnosti, nebo bouldru kromě Adama? Adam přece nebude jedinej, kdo bude závodit.
odpovědět 

 kvalita fotek09:51:22 25.01.2011
Jen jsem se chtel zeptat jestli se ty fotky tak domrsily pri nahravani na lezce (nejakym skriptem na jejich rozmerovou upravu) nebo jsou tak spatne nafoceny ? Nechci prudit, jen me to zajima. Pripomina mi to fotky z fotaku co sem si ted koupil na hory, odolnej proti padu z metru a pul, proti prachu, proti desti, proti mrazu, jenom na hovno foti...
Michaelodpovědět 
 Re: kvalita fotek11:55:55 25.01.2011
Je to focené Canonem 5D, do redakcí se fotky posílaly na šířku 1000 pixelů. Jak si s tím kdo poradil, lze zjistit pomocí strýčka Googla, hledat Hrozová stříbrná.
Petr Jandíkodpovědět 
  Re: kvalita fotek13:43:03 25.01.2011
dik. tim by se to vysvetlovalo. prece jen jsem nechtel verit tomu ze kdyz uz clovek jede tak daleko za takovy prachy tak si nevezme aspon poradnej fotak :)
Michaelodpovědět 
   Re: kvalita fotek18:27:39 25.01.2011
Výprava měla foťáky dva, předtím jsem to nenapsal správně. Canon 50D a Canon 45OD. Podrobnosti můžeš zjistit z EXIFu obrázků - u mne se zachovávají a Lezec je při zpracování také nevyhodil takže se dají zobrazit
Petr Jandíkodpovědět 
    Re: kvalita fotek01:12:27 27.01.2011
Myslím, že lepší by bylo je posílat v původní velikosti. Každá redakce dává důraz na něco jiného a dělá s fotkami jiné kejkle. Od Tebe mi přijdou většinou dost vybledlé na náš etalon. Jako bys tím zmenšením sebral něco z kvality. A navíc je jich málo.
Kuba Turekodpovědět 
     Re: kvalita fotek15:49:47 27.01.2011
Rozeslal jsem den po skončení závodu všechny fotky, které se výpravě podařilo poslat z místa přes hotelovou Wifinu. Proto jich bylo, kolik jich bylo. Od úterka mám již v archivu několik set fotek, celkem asi 10 GB. Pokud chceš další fotky, až je zkatalogizuju, mohu ti poslat další. Stačí napsat koho chceš a kolikrát :-)

Úpravou fotografií se živím úspěšně již dvacet let a trvám na tom, že byly upravené tak, jak to bylo v daných okolnostech možné. Moje názory na tuto věc znáš - mínění lidí, co mají monitory nekalibrobvané a nastavené podle zříceného plotu v úvahu neberu a brát nebudu.
Petr Jandíkodpovědět 
      Re: kvalita fotek17:12:51 27.01.2011
Skoro všichni uživatelé internetu mají nekalibrovaný monitor. (Tak ze stovky neupravených fotek bych si rád vybral nějakých deset až dvacet :-)
Kuba Turekodpovědět 
       Re: kvalita fotek17:55:42 27.01.2011
Tech fotek je dohromady něco přes 1600 (tisíčšestset), asi tak dvě třetiny jsou v RAWu i JPG, takže po odečtení duplicit jich bude tak něco kolem 900. A to už jsem vyházel rozamazaniny a jiné vyložené nepovedeniny.

Výrobci monitorů se stále zlepšují, odchylky nekalibrovaných a kalibrovaných monitorů se zmenšují. Tvůj ideál nezkalibrovaného úplně nakřivo nastaveného monitoru je druh určený k vymření a nemá smysl se na něj orientovat. Nehledě na to, že každý ten uživatel internetu má ten monitor nakřivo jinak a jinam.

Podívej se někdy na výklad ochodu s televizeni, kde jich hraje třeba deset stejný program. Jedna jde dozelena, druhá domodra, jedna je světlá, jiná tmavá - podle které bys chtěl aby to vysílání nastavovali? Jedině kalibrace je ta správná cesta.
Petr Jandíkodpovědět 
        Re: kvalita fotek23:56:42 28.01.2011
S kalibrací jsme odběhli. Mě prostě přijde, že fotky z takového foťáku by mohly být sytější. Všobecný trend na internetu je potom udělat efektnější, barevnější a ostřejší obrázky, než je realita.
Kuba Turekodpovědět 
 Re: kvalita fotek12:28:53 25.01.2011
Je to focené Canonem 5D, do redakcí se fotky posílaly na šířku 1000 pixelů. Jak si s tím kdo poradil, lze zjistit pomocí strýčka Googla, hledat Hrozová stříbrná.
Petr Jandíkodpovědět 

 Gratulace16:21:33 25.01.2011
Připojuji se k zástupu gratulantů!
Houbaodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri
Confetto ... 6c+/7a Massone

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV | 2X Simond Piranha |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 352 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 308 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 280 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 277 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 249 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.