LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Spára, to je jeden velkej chyt. Dole do ní vrazíš ruce a na vršku je vytáhneš.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140170 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Lezecké centrum Mammut - Praha 7 - Holešovice
Lezecké centrum Lanovka - České Budějovice
BalvanBoulder - Horažďovice

Prodejny
2D chyty - Praha 6
Namche - Outdoor, Travel & Climbinig Center, s.r.o. - Praha 8
HUDYsport - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Vyhodnocení pisatelské soutěže

smallVyhodnocení pisatelské soutěže o lano.

Vyhodnocení bylo náročné, cítili jsme, že cenu by si zasloužilo ne jeden, dva nebo tři, ale možná tak pět nebo šest článků. Některé z nich byly i hojně okomentované, i když to, jak všichni víme, ne vždy znamená kvalitní článek :-).

Nakonec po těžkých rozhodovacích mukách lano vyhrává kulinářsky laděný článek EL CAP - Kterak si připravit šťavnatý salát?

Nedá se říct, že na celé čáře vyhrál, protože i ostatní články byly velmi povedený, tak tenhle měl tu trochu něčeho navíc. Chceme poděkovat všem přispěvatelům.

Sledujte Lezce, další soutěž bude následovat.



Na závěr bych chtěl poprosit výherce, aby se o lano přihlásil a domluvil se na předání na mailu standa@lezec.cz. Také musím oznámit, že bohužel došlo k určité změně, lano nakonec nebude podepsané od Petra Hopa Holuba. Jeho finanční požadavky na to, aby se uvolil lano podepsat, přestože se mělo jednat jen o podpis na obal lana, byly tak přemrštěné, že si to redakce nemohla dovolit.
Snad se to podaří příště, pokusíme se oslovit někoho skromnějšího.

JirkaS   [úpravy] 09:14 11.04.2013Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Paráda11:57:43 11.04.2013
Parádní článek!! Úplně jsem ho v tý záplavě vynechal..
PS: Ten Hop je strašná movie star :))
Luky Jeřábekodpovědět 

 Fritovanej Piňon12:16:56 11.04.2013
mi to připomnělo taky jeden podobnej: http://goo.gl/I2YJq
Papoušodpovědět 
 Re: Fritovanej Piňon21:14:43 11.04.2013
Souhlas, mě to přišlo taky na jedno brdo. Nehledě na to, že Moby Dick byl vtipnější. Ale proti Husákovy...
Syselodpovědět 
 Re: Fritovanej Piňon10:39:26 12.04.2013
taky souhlas, original je lepsi a lano by si zaslouzil vic
dusaodpovědět 

 za dve piva12:54:51 11.04.2013
Kluci, ten Hop je asi nejaky obchodnik. Cena meho podpisu jiz od dvou piv! A Hopa podschreibnu za tri.
:-)
Pro blizsi info me nevahejte kontaktovat.
Kubaodpovědět 

 Gratulace14:26:04 11.04.2013
Tak to Sumcoj gratuluju. Teď už jen dat rameno do cajku ať lano zbytečně neleží.
Kuffinoodpovědět 

 Směřování webu07:56:02 12.04.2013
Ví vlastně někdo, kam Lezec chce směřovat a jaký má být jeho význam? Nebo se redakce jen zuby nehty snaží udržet návštěvnost i za cenu odklonu od lezení jako takového? Soutěž je fajn, ale ty články jsou většinou dost hrozné a patřit by měly spíše někam do blogu nebo naokraj, ale určitě by neměly tvořit hlavní náplň lezeckého a horolezeckého serveru. Blábol o motýlovi, ponožky, nic neříkající Vinaři...  Neříkám, že ty články nemohou zaujmout, ale vytvářet obsah na základě podobných věcí je dost velké snížení kvality a začíná to připomínat mimibazar a další podobné maminkovské servery, kde se jen plká a plká. Na to, aby to tu vypadalo na 8nu, asi místní chlapci nemají, ale alespoň by si mělo z podobných webů vzít příklad.
odpovědět 
 Re: Směřování webu08:40:14 12.04.2013
Chlapče, jdi na 8a.nu, druhý takový web nikdo nechce.
odpovědět 
 Re: Směřování webu10:34:23 12.04.2013
Založ vlastní web a předveď nám všem, jak to má vypadat. Takovýhle plácání má asi stejnou váhu, jako když kráva sere do potoka.
Holásekodpovědět 
 Re: Směřování webu13:19:51 12.04.2013
Jo, 8a.nu je nejlepsi priklad lezeckeho webu. Kazdy tyden se tu budou potom tocit clanky typu o tom, ze cisla nejsou dulezita, ale kazdy druhy clanek bude o cislech, jak vymyslet objektivní hodnocení obtížnosti a podobný pakárny :) Ještě oblíbené články o "unikátnosti lezení", kdo občas vleze na 8a.nu tuší o čem mluvím :) Touto cestou opravdu ne.

Radši si přečtu nové zajímavé články od čtenářů každý den a ty co mi nesedí přeskočím, půlku nových článků jsem prostě přeskočil a přečetl si ty, které mě zaujaly. V čem je problém?
odpovědět 
  Re: Směřování webu13:44:59 12.04.2013
Hele, já se jen ptal na směřování webu a na to, co autoři a majitelé zamýšlejí. Jinak nic. Zeptat se snad mohu. V čem je problém? Je to jednoduché. Dříve se tu člověk alespoň něco dozvěděl, ale to už zmizelo. Jedna část jsou pozvánky na závody a druhá nicneříkající subjektivní plky, ze kterých se také nic nedozvíš. Přidaná hodnota nula. Pokud chce jít Lezec touto cestou, nic proti. Jen jsem se zeptal. Já si v klidu to 8nu přečtu, jen mne fascinuje, co lidé dokáží napsat a myslet to při tom vážně. Taky cesta. Jen mne zajímalo, zda autoři Lezce mají představu, čím vlastně Lezec má být. Na to se snad zeptat mohu, ne?
odpovědět 
   Re: Směřování webu16:08:47 12.04.2013
Kdyby jsi se zeptal, tak nikdo neřekne ani popel. Ideální je ovšem asi kontaktovat redakci přímo. Zkusil jsi mail? Ty jsi to ovšem pojal tak, že jsi pozurážel autory některých článků, který jsi označil za bláboly, lezce jsi přirovnal k mimibazaru, o lidech co to tu vedou jsi v podstatě řekl, že nejsou schopní to tu vést pořádně... A tohle couvání typu "snad se můžu zeptat" už je zbytečný.
Holásekodpovědět 
   Re: Směřování webu18:57:08 12.04.2013
Ta představa je léta stejná. A je taková i nadále. Komunitní web, který tvoří sami čtenáři, viz návod Jak psát na lezce... vpravo nahoře. A záběr stále široký, otevřený, celému spektru horolezectví a příbuzných témat, včetně skialpů, slackline apod., špičkové výkony i romantika pobytu v přírodě, zprávy i poezie. A plány a nápady na rozvoj? Těch máme spoustu, .. A co tedy chystáme a uděláme? ... No asi jen to, co s vaší pomocí a zájmem zvládneme ... Díky moc a hore zdar :-)
 Standaodpovědět 
    Re: Směřování webu00:30:41 13.04.2013
a co kdyby ste uz konecne udelali alespon trosku toho co po vas dokola lidi chteji? :) nic ve zlym stando, potazmo jirko... bo hope, to je to hw? jedna vec obsah druha forma... stale stejna volani.. denicky, fora, komentare... upgrage? bo cekate az vam to nekdo ze ctenaru hackne a prevezme iniciativu? .. ale vone je to asi fuck.. ;) toz hore zdar..
odpovědět 
     Re: Směřování webu09:30:41 13.04.2013
Ano. Nápady a plány na zlepšování webu máme, ale ne vše stíháme, jak bychom si zrovna přáli. Ale dělá se stále i na té formě.
 Standaodpovědět 
      Re: Směřování webu10:39:55 13.04.2013
Stando, neuraž se, ale to jsme tu četli už někdy dva roky zpět. A výsledek? Na webu se nic nezměnilo, ubylo vlastní tvorby, zvýšil se počet komerčních článků a začaly se tu objevovat špatné a nehodnotné příspěvky.
Abych řekl pravdu, připadá mi, že kdysi někdo udělal nějakou šablonu webu, podle které to začalo jet. Ale nikdo nebyl tak schopný, aby projekt rozjel a udržel při životě. Je jedno, zda se bavíme o schopnostech, nebo o finanční investici. Takže jste to chvíli zkoušeli udržet alespoň v základním chodu, ale pak jste rezignovali i na to. Lidé to samozřejmě pocítili a začali se ozývat a tak jste zkusili získat obsah alespoň od lidí. Za pokus to stálo, ale podle mne i to totálně selhalo. Na to, abyste provedli programátorské změny na webu nebo abyste pozvedli obsah (po obou věcech lidé už dlouho volají), nemáte ani zkušenosti, ani peníze. Takže lezec i nadále poběží samospádem a bude žít z diskuzí a z podobného obsahu, jaký tu je od začátku roku. Škoda. Je to jen můj osobní dojem a pocit, vůbec to nemusí být pravda. Ale pokud nemáte v rukávu půl mega a nebudete schopni se domluvit na spolupráci s dalšími podobně za měřenými hráči na lezeckém trhu, zlepšení nevidím. Když jsem se ptal na to další směřování, nemyslel jsem tím, že "na něčem pracujeme", ale máte třeba nějakou studii o cílové skupině, o zaměření webu s ohledem na pokrytí hlavních potřeb cílové skupiny, jaká je vaše pozice mezi dalšími weby s podobným zaměřením... a podobně. Mít komunitní web je hezký věc, ale v 99 procentech také věc zbytečná, protože z několika důvodů to nefunguje. Nebudu teď ty důvody rozebírat, ale čistě komunitní weby mají několik negativ spočívajících právě v té komunitě a prakticky nikdy nebudeš schopen na této komunitě vydělat na provoz, tedy v tomto případě na kvalitní obsah a další rozvoj :-( Proto mne zajímalo, co vlastně s Lezcem plánujete.
odpovědět 
       Re: Směřování webu10:55:55 13.04.2013
Ano. Díky za osobní dojmy. Něco pravda je, něco není. A o studiích, cílových skupinách apod tady psát nebudu. V každém případě díky moc za zájem a podnětné otázky, ale asi k tomu už nemám víc co dodat. Hore zdar :-)
 Standaodpovědět 
       Re: Směřování webu07:48:32 14.04.2013
Dizajn je nadčasovej a mě so to tak zase líbí !
odpovědět 
        Re: Směřování webu10:54:07 14.04.2013
Jako design ujde, akorat treba ta sirka, ktera odpovida rozlisenim obrazovek beznym 10 - 15 let zpatky.. Zbytecne zejou okraje obrazovky prazdnotou a text je zbytecne namackanej na uzky pruh. Alespon tohle zmenit by neslo?
odpovědět 
 Re: Směřování webu16:09:39 12.04.2013
Ahoj,je dobré si uvědomit, že horolezectví není jen fenomén popisující cesty a lokality. Jedná se o jev, který prostupuje mnoha úrovněma života, a proto se mohou objevovat i články, který ti zrovna nevoní. Ale není právě to, co jsi tu předvedl, výraz subjektivního hodnocení? Toho, co, jak jsem pochopila, tu kritizuješ? Sám si můžeš všimnout, jak těžký je přijít na trh s vlastním, nanejvýš subjektivním přístupem a vidět, že ne všem lidem se tvoje názory líbí... Někteří z nás prostě možná uvažují trochu jinak než ty a není to podle mě důvod je nějak shazovat. Všichni nechceme pouze popisovat, ale taky se vyjadřovat k věcem, který nás zajímají. Když budeš popisovat, jak jsi někde v Ádru vylezl supertěžkou cestu tím a tím způsobem je sice obdivuhodné, ale pravděpodobně se vyhneš jakýmkoli konfrontacím o tom, co to pro tebe znamená a komu všemu se ten tvůj vlastní význam a postoj může nelíbit. A právě proto je to poměrně riskantní podnik.

Apropó když jsem u tý subjektivity. Postmoderna přinesla zajímavý poznání, kterýmu se v soudobý akademii věnuje poměrně dost pozornosti. Tím je reciproční vztah mezi skutečností a subjektem, který ji pozoruje. Což v překladu znamená, že objektivita je velmi neurčitý a zavádějící pojem. Tak proč se na ni vymlouvat?
D.odpovědět 
  Re: Směřování webu18:55:04 12.04.2013
Jen v zájmu přesnosti, to poznání o recipročním vztahu mezi skutečností a subjektem, který ji pozoruje přinesla už subatomární fyzika někdy ve 30. letech 20. století, kdy se o tak zvané postmoderně nikomu ani nesnilo. Takže pokud se "soudobá akademie tímhle fenoménem intenzivně zabývá", tak nějak nevím, co dělala cca 70 let ;)

Ale k samému směřování webu ... původní anonym mi nijak z duše nemluví, ale možná by neškodilo víc/líp si ujasnit, jestli je Lezec je komunitní, nebo redakční web. (Obě alternativy jsou samozřejmě možný a v pořádku.) T.č. mám pocit, že to občas trochu mísí, ke škodě věci.
Robertodpovědět 
 Re: Směřování webu21:55:49 12.04.2013
Kam kráčí Lezec to vědějí nejlépe ti, kteří jsou zodpovědní za to, že to celé vůbec běží a že si můžeš tyto řádky tady přečíst. Tento fakt není úplně samozřejmý, a už vůbec není jednoduchý – a také někdo musí celou tu režii nějak zaplatit. Myslíš, že ta parta, která to provozuje to snad platí kvůli Tvým „správným“ představám z vlastní kapsy? V dnešním světě totiž, jestli Ti to ušlo, není nic zadara. Máš prostě smůlu, že Tvoje představy nejsou identické s představou administrátorů a provozovatelů těchto stránek. Na to se dá také řeknout: „Když se Ti to nelíbí, tak si čti něco někde jinde“. Pro Tebe je to blábol o motýlovi, pro někoho jiného je to text, který ho zaujme. Možná ale, že by bylo pomocí pro provozovatele kdybys konkrétně napsal co bys nejradši na tomto serveru četl. Kdyby toto napsal každý druhý, tak by administrátoři dostali představu, co by čtenáři chtěli číst – ale každému je jasné, že se všem vyhovět nedá a za spoustou kroků jistě jsou skryty i různé, pro Tebe asi nepochopitelné, komerční úvahy.
Ono je velice jednoduché kritisovat, ale sám něco vytvořit je mnohem obtížnější. Napiš článek, doplň ho fotkami a pošli ho do Lezce – a třeba si ho rádi čtenáři přečtou – anebo budou stejně jako Ty prskat co je to za blábol..
Michael Beranekodpovědět 
  Re: Směřování webu22:53:32 12.04.2013
Bysem neřek, že to byl nějak moc řízenej proces - jedna tetka napsala nějaký ty dojmíky, další to povzbudilo a nasypaly to sem taky. Nic proti tomu, pokud by to mělo hlavu a patu, pointu, nápad... Ale toho citovýho hárání bylo fakt nějak zuviel. Ale touha po špagátu co-měl-roztočit-peoplemetry byla větší ne sebereflexe dotyčnejch :-)
Papoušodpovědět 

 Které byly soutěžní?12:28:13 12.04.2013
Také se přidávám ke gratulacím autorovi vítězného kousku. Jinak by mě ale zajímalo, které články se vůbec soutěže účastnily, nikde jsem žádné jejich označení nenašla. A také, jak se dá listovat v kategoriích, které se zadávají při vkládání článku? Sorry, nějak se tu neorientuju.
Kateřina M.odpovědět 
 Re: Které byly soutěžní?11:18:56 16.04.2013
Soutěžní byly přibližně ty články, které jsou datumy mezi zadáním soutěže a vyhodnocením. Dole pod článkama lze přepínat strákny 2, 3,...
Listovat článkama se dá tak, že nahoře nad nima klikneš na rolovací seznam Kategorie nebo Autor a tam si vybereš: třeba Rozhovory, Trénink a pod.
(Popřípadě si znovu načteš stránky Lezce, např. kliknutím na obrázek nebo nalevo na liště položka Lezec, nebo na piktogram vpravo - podle toho co tě zajímá, třeba hory, bouldry a rolovátka se oběví.)
Související články se snažíme párovat a zobrazují se dole pod článkem. Pokud má někdo pocit, že některé články, třeba úvahy o horolezcích, nebo povídky mají něco společného, může mi poslat seznam a já je spáruju.
 martanodpovědět 

 Epilog14:35:20 12.04.2013
Kuchař Sumec děkuje nejen redakci a omlouvá se všem, kteří to lano chtěli. Byl to původně článek "jen tak" k ukojení hladu způsobeného dlouhou zimou a protože momentálně nemůžu lízt, ale moje Romča si všimla soutěže a naverbovala mě tímto směrem.

Všem dalším vinařům a pochopitelně i Ponožkovi (který ovšem leze zásadně bez ponožek) nabízím ono lano jako otvírák při degustaci nějakého pěkného archivního kousku Pulpán-Páleníček a můžem to lano společně opadat, jen co zpřístupněj vinohrad.

Redakci přeju, ať si jde svou cestou, protože dělat něco pro někoho je vždy riskantní a nevděčné. Žumpou, o které se nedávno v souvislosti s tímto servem psalo, není Lezec.cz, ale spectabilis společenství komentátorů. Trefně to napsal Holásek..Více času ve skalách a méně u klávesnice všem..Krásný lez.
 Sumecodpovědět 
 Re: Epilog18:57:17 12.04.2013
Půlpán-Páleníček. A kurva. To jseš, Sumče, teda fajnšmekr :))
Poslední dvě věty tesat do kamene.
Robertodpovědět 

 Ad soutěž19:38:57 12.04.2013
Nevím, kam směřuje tento web, ale lano je ve správných rukou. Řekl bych, že o parník. Každopádně jsem se u některých příspěvků dobře bavil. Ne tak ani při jejich čtení, u některých mi dělalo problémy už zběžné proletění textu, ale diskuze byly na úrovni, zvlášť některá rozkrytí vazeb mezi autorkou a komentujícím. Dále pak odhalení některých identit, že... V ponožkách lezou jen buzeranti, to víme už 20 let, tak proč o tom psát. Motýl se naštěstí nedostal do Buoux, kde by se Papillon dobrovolně zřítil v třetině článku. Víno se do spár nehodí, to chce nějakou kořku, před i v případě přežití hlavně potom jako prevenci vzniku psychických traumat. V Katalánii už jsem mrznul 2x, tak si to přece tohle jaro nebudu připomínat, když mrznu tady. Na Maltu nemohu, mám rýmu, přistál bych na Baltu. Zamyšlení nad tím, jestli je lezení adrenalinový sport mě přivedlo k psaní komentáře. Když jsem ho dopsal, zjistil jsem, že krom prvních dvou vět se to dá použít jako vlastní článek, tak jsem si ho nechal. Ano, lezení je adrenalinový sport. Pokud není, nedá se o něm číst. 8a.nu je hlavně o číslech, lezení samotné o subjektivních pocitech. Nejenom z něho samotného, ale i z pocitů z prostředí a lidí kolem. Všichni bychom chtěli ideální web, kde se dozvíte aktuality, info o oblastech a nějaké to autorské čtení o pocitech, kde bychom si v komentech s Frantou a Pepou lebedili, jak je to skvělý nebo úplně špatný, stejně jako u piva, protože se známe. Hezká pžedstava...
Za chvíli ulovím Hopa v hospodě a nechám si dát autogram na břicho. Snad to nebude nožem :-D
Bídaodpovědět 
 Re: Ad soutěž21:05:18 12.04.2013
Autogram nožem jedině na čelo.
Uzlařodpovědět 
  Re: Ad soutěž22:59:37 12.04.2013
Aby to v lebce fičelo.
P.odpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri
Confetto ... 6c+/7a Massone

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV | 2X Simond Piranha |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 352 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 310 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 280 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 277 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 250 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.