LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Kdo mělce zakládá, hluboko padá.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140170 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
SAUNA - Plzeň
Big Wall - Praha 9 - Vysočany
Rock 'n' Wall - Plzeň

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň
Rock Point OC Olympia - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Adam Ondra #64

Ještě jeden pokus!

Nová epizoda videotýdeníku Adama Ondry na Youtube je o jednom dni pokusů o prvopřelez nové nejtěžší cesty v Čechách - Bohemian Rhapsody za 11+ (9a+) - z minulého týdne na Rovišti.

"Po dlouhé době tady máme super outdoorovou lezeckou epizodu, plnou nových záběrů a mých četných pokusů o přelez! Najdete ji již nyní na mém Youtube kanálu a příští týden se můžete těšit na pokračování, včetně finálního zdolání této cesty! napsal Adam v upoutávce k videu.

Video má cca 9,5 minuty:



O přelezu jsme psali minulý týden zde:

Adam Ondra: Bohemian Rhapsody 11+ (9a+) na Rovišti



Předchozí články k videoseriálu Adama Ondry jsou zde:

Adam Ondra #63 - Iceberg 8C

Adam Ondra #62 - Zapomenutý projekt ve Smith Rock

Adam Ondra #61 - Vzpomínka na Chile / La Sensación del Bloque 9a

Adam Ondra #60 - Frankenjura / Becoming 9a+

Adam Ondra #59 - Karanténa / simulace bouldrového závodu

Adam Ondra: Road to Tokyo #58 - jištění beze strachu

Adam Ondra: Road to Tokyo # 57 - padání beze strachu

Adam Ondra: Road to Tokyo # 56 - Boj s horkem

Adam Ondra: Road to Tokyo # 55 - Let's Train Together

Adam Ondra: Road to Tokyo # 54 - Hangar Masters 2020

Adam Ondra: Road to Tokyo # 53 - Spray Wall

Adam Ondra: Road to Tokyo # 52 - Croatia Climbing Road Trip 2/2

Adam Ondra: Road to Tokyo # 51 - Croatia Climbing Road Trip 1/2

Adam Ondra: Road to Tokyo # 50 - Nový Milník na Stránské + 360° video bonus

Adam Ondra: Road to Tokyo # 49 - Jak trénovat shyb na malíčku jedné ruky

Adam Ondra: Road to Tokyo # 48 - Jak trénovat lezení na rychlost?

Adam Ondra: Road to Tokyo # 47 - The Best Boulder Ever Built

Adam Ondra: Road to Tokyo # 46 - Best Moments 2019

Adam Ondra: Road to Tokyo # 45 - Q&A Adam Ondra & Charlie Boscoe

Adam Ondra: Road to Tokyo # 44 - Projekt Rarahil

Adam Ondra: Road to Tokyo # 43 - olympijská kvalifikace v trojkombinaci, Toulouse, Francie


Adam Ondra: Road to Tokyo # 42 - Volání divočiny - Chiroptera 9a+

Adam Ondra: Road to Tokyo # 41 - Perfect Day - Pučmeloun 8C FA

Adam Ondra: Road to Tokyo # 40 - trénink s Albertem Ginésem

Adam Ondra: Road to Tokyo # 39 - Vizualizace: stěžejní část lezení

Adam Ondra: Road to Tokyo # 38 - Jaká je pro lezení nejlepší tělesná konstituce?

Adam Ondra: Road to Tokyo # 37 - Patxi Usobiaga: lezecký trenér Adama Ondry

Adam Ondra: Road to Tokyo # 36 - Bouldering v jeskyni: Ghost Rider 8C


Adam Ondra: Road to Tokyo # 35 - ME: jen nebýt opět druhý



Adam Ondra: Road to Tokyo # 34 - Adam vyhrává legendární SP v Kranji



Adam Ondra: Road to Tokyo # 33 - Adam's Nightmare



Adam Ondra: Road to Tokyo # 32 - Climbing with Stefano Ghisolfi


Adam Ondra: Road to Tokyo # 31 - Země zaslíbená

Adam Ondra: Road to Tokyo # 30 - Rock Master Duel

Adam Ondra: Road to Tokyo # 29 - Úspěch i katastrofa

Adam Ondra: Road to Tokyo # 28 - Na podmínkách záleží

Adam Ondra: Road to Tokyo # 27 - Rok před olympiádou

Adam Ondra: Road to Tokyo # 26 - Jak se správně hýbat

Adam Ondra: Road to Tokyo # 25 - Krizové minuty před závodem. Úspěch je v hlavě!

Adam Ondra: Road to Tokyo # 24 - Adam a tradiční čínská medicína

Adam Ondra: Road to Tokyo # 23  - Dva Češi v napínavém finále!

Adam Ondra: Road to Tokyo # 22  - Japonská síla

Adam Ondra: Road to Tokyo # 21 - Nejtěžší cesta na světě

Adam Ondra: Road to Tokyo # 20 - Zraněné zápěstí: Adam Ondra musí vynechat 1. svěťák na obtížnost

Adam Ondra: Road to Tokyo # 19 - Jak bolí trénink lezení na obtížnost

Adam Ondra: Road to Tokyo # 18 - Lezení na rychlost: Výzva přijata!

Adam Ondra: Road to Tokyo # 17 - Jak si správně vybrat lezecké boty?

Adam Ondra: Road to Tokyo # 16 - Hradby na Špilasu 8b

Adam Ondra: Road to Tokyo # 15 - Mnichovský skok pro stříbro

Adam Ondra: Road to Tokyo # 14 - Kousek domova všude s sebou

Adam Ondra: Road to Tokyo # 13 - Čínský boj

Adam Ondra: Road to Tokyo # 12 - Jak se staví bouldery? Výzva pro Adama

Adam Ondra: Road to Tokyo # 11 - Nová éra v boulderingu!

Adam Ondra: Road to Tokyo # 10 - Napínavý boj v Moskvě

Adam Ondra: Road to Tokyo # 9 - První závod sezóny, první zlato

Adam Ondra: Road to Tokyo # 8 - Tréninkový den v Brně

Adam Ondra: Road to Tokyo # 7 - Tajemství úspěchu

Adam Ondra: Road to Tokyo # 6 - Za tréninkem do Tokia (2/2)

Adam Ondra: Road to Tokyo # 5  - Za tréninkem do Tokia (1)

Adam Ondra: Road to Tokyo #4  - Kdo je Adam Ondra

Adam Ondra: Road to Tokyo #3  - Lezecký silový desetiboj

Adam Ondra: Road to Tokyo #2 - Jak vyhrát olympiádu

Adam Ondra: Road to Tokyo #1 - Představení nové série


Standa Holec   [úpravy] 09:15 05.05.2020Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Tento způsob dělání15:52:30 05.05.2020
"nových" cest, zdá se mi poněkud nešťastným. A co bude dál, megadynamopřeskok do Nebe na Higlandru?
odpovědět 
 Re: Tento způsob dělání17:06:37 05.05.2020
Souhlas
odpovědět 
 Re: Tento způsob dělání11:53:56 06.05.2020
Souhlas, tahle kombinace mě taky vůbec nenadchla. Kdyby ale při křížení Wave, chvíli lezl Wavem nahoru, pak traverznul zpět doleva do Hafty, tím slezl dolů a znovu pokračoval Bohemian Rhapsody, mohlo by to být pěkné a logické 9b. Obtížnost by byla volitelná v závislosti na počtu přelezených koleček.
pavelllodpovědět 

 Tož tak16:05:46 05.05.2020
http://www.lezec.cz/ clanek.php? key=16016&nazev =proc_nejsou_lezci _mnohde_vitani &lim=0&==& caut=#koment
Vlčekodpovědět 
 Re: Tož tak11:51:11 06.05.2020
S článkem souhlasím, jen nechápu umístění linku pod tohle video. AO v něm žádné zákazy neporušuje.
pavelllodpovědět 

 Nova cesta???16:22:07 05.05.2020
Toto je nie je nova cesta, ale na silu vytvoreny variant variant varianty, akoze nepouzivat policu pod spodakom ? WTF. Chlapi, uz jebte na to. Je to asi ako ten boulder Iceberg v krase.
Tenconatonemaodpovědět 
 Re: Nova cesta???17:01:00 05.05.2020
No a...? Proč by to nevylezl, nepojmenoval a neoklasifikoval, když to je kombinace toho nejtěžšího lezení, co stěna nabízí a krásný kroky k tomu. Bohužel tady doma nemáme nekonečný pásy skal jako ve Špáňu, kde je to lajna vedle lajny, ale kompaktní skalky jako je Roviště, kde nejtěžší cesty vznikají kombinací těžkých míst stávajících cest.
Honzaodpovědět 
  Re: Nova cesta???18:05:31 05.05.2020
Přesně tak, vždyť je to úplně v pohodě. Tím líp že vznikne další nová výzva. Vo co vám jde?
Logikodpovědět 
   Re: Nova cesta???18:23:25 05.05.2020
tak treba ze se na to neda koukat,protoze ta posedlost vykonem zacina bejt dost nudna.ale je to vec nazoru.
losanodpovědět 
    Re: Nova cesta???22:00:01 05.05.2020
Koukat se na to právě dá a posedlost výkonem je fascinující.
Karel IVodpovědět 
     Re: Nova cesta???10:03:54 06.05.2020
Přesně tak.
ivošodpovědět 
    Re: Nova cesta???10:57:04 06.05.2020
já se na to rád podívám, dost mě to baví a ty se na to nekoukej ;) easy
odpovědět 
 Re: Nova cesta???14:46:47 06.05.2020
je to dojemné, jak to lidi sere. Myslím, ty varianty. Boha, v době korony bys měl být za každou variantu rád! Jde jen o to, že ty na takové číslo nemáš. Kdyby to byla varianta sedmičky, a bylo by to pěkné lezení, tak si to určitě nepujdeš přelézt, jen proto, že to je varianta viď? i kdyby ti řekl kámoš, že to je pecka lezení... dpc nehledejte ve všem problémy, bordel a špínu. běž raděj lézt a nepruď tady! peace
.odpovědět 
  Re: Nova cesta???15:06:40 06.05.2020
Problém je,že ten kecálista vejš nevyleze ani tu sedmičku :D
odpovědět 
  Re: Nova cesta???15:34:26 06.05.2020
Já osobně nemám problém s variantou, kdy začnu lézt jednu cestu a v místě křížení s jinou to dolezu tou druhou cestou, abych si z obou vylezl to "zajímavější" a "hezčí". Ale ve chvíli, kdy něco nesmím brát, i když je to v podstatě v linii, a nebo na něco nesmím stoupnout, tak už mě to nebaví a lézt to nepůjdu. Nepřijde mi to přirozené a lidé, co to dělají, jsou u mě fakt pacienti.
Ale problém s tím také nemám :-) Možná vlastně, že kdyby mi všechno ostatní přišlo lehké, už jsem to měl vylezené a nemohl jsem jet jinam, začal bych sám se sebou takové hry (typu půjde to bez toho madla a nebo ne?) hrát taky.
odpovědět 
   Re: Nova cesta???15:52:48 06.05.2020
Presne tak. Tymto pristupom by si kludne v oblasti bez potencialu urobil 9c. Cesty, ktore maju zakazane chyty a stupy zasadne tiez neleziem, nie su to totiz nove cesty. Robia to vetsinou ludia, co sa nemaju sancu pohnut z oblasti, kde je vycerpany potencial alebo ti co si myslia, ze koli takymto kokotinam sa vyplati aktualizovat sprievodcu a zasa si zanho vypytat peniaze. V pripade Adama, to je absencia moznosti vyrazit do zahranicia. Ved ta kombinacia je uplny ulet.
Tenconatonemaalepicujeodpovědět 
    Re: Nova cesta???16:06:29 06.05.2020
Za mě to naopak není totální úlet. Oproti Big Cicrcle na Wessensteinu do cela pohoda. Jen se to bude asi blbě vycvakávat a při lezení se zabere několik linií (ač právě v tomto místě obvykle nebývá přelidněno).

Nic neporušil, nikoho neomezil. Kdo chce může to lézt, kdo nechce nemusí to lézt. Naprostá pohoda.
odpovědět 
    Re: Nova cesta???21:26:18 06.05.2020
to jo , to máš pravdu. Taky si moc nedokážu představit , že bych tady u nás z místní vyhlášené šestky udělal 8a tak, že vynecháš pravé madýlko nad borhákem a můžeš stoupat pouze na krystálek 10 cm od borháku vlevo a vůbec nesmíš stát vpravo od borháků, to je zakázané :)) to už pak smrdí, že se budou bílou čárou kreslit co jo co ne.. což sem už taky vlastně viděl, takže bomba :)
.odpovědět 
     Re: Nova cesta???09:03:09 07.05.2020
V podstate ide o to, ze na Adamovi je vidiet, ze sa presunul do takeho kvalitativneho extremu, ak ide o sportove lezenie, ze v oblasti kam pride na to, aby si zaliezol ma jednu max dve cesty, v niektorych nic. Ako nositel takejto kvality by sa nal zamysliet nad tym ci sa na podielat na takychto kokotinach a podporvat tento uplne chory trend. Ako keby to bolo spojenie niekolkych ciest kde sa beru vsetky ich povodne chyty a stupy OK. Ale zrejme je to o tom ako pise niekto nizsie, ze z hladiska marketingu musi nieco produkovat. Zaujimalo by ma kde on hlada motivaciu na taketo podniky, musi to byt prenho asi dost tazke, ja osobne to moc nechapem. Tiez nerozumiem tomu preco s takym potencialom nevytvori nieco hodnotne v horach. Nejake krute 9a po vlastnom. Viac dlzok atd. V sportovom lezeni sa podla mna zacina zabijat.
Tenconatonemaalemahoradodpovědět 
      Re: Nova cesta???09:57:26 07.05.2020
Ty chorý trende a kokotino, Ššodí ti tím nějak, nebo někomu jinýmu? Ne, tak nedržkuj a dělej si svoje, nemusíš mít ve všem stejný názory, jako někdo jinej, ale to neznamená, že když má někdo na jinej jinej názor, je to chorý trend a kokotina.

Jako by Adam něudelal dost hodnotnejch výstupů. A na Madagaskaru niečo hodnotné v horách vytvořil.
odpovědět 
       Re: Nova cesta???10:33:23 07.05.2020
Daj si rohypnol brasko a uzivaj si vymyslenu obtiaznost.
Tencotidaliekodpovědět 

 product placement 18:18:23 05.05.2020
nejsem prilis fanda ao ale co mi vylozene zacina vadit je jaky dostava neomezeny prostor na tomhle webu. To ze maka a hrne jeden vykon za druhym je pro sportovni lezeni prima,ale pokud neexistuje smlouva mezi lezec.cz a jeho manazerem,tak aby znacka aoa a bezne tri,ctyri videa na strance,mela tolik prostoru,proste neni normalni. Bylo by nacase si rict,ze aoa je proste marketingova znacka,ktera je cilene budovana a to príma video -delam to prece pro lidi _je proste vyrobni nastroj. Neni to nic proti olympionikovi,ale lezec.cz by si mohl trochu zkorigovat mantinely.anebo aspon naferovku napsat jak se veci maji.
losanodpovědět 
 Re: product placement 19:03:06 05.05.2020
losane tak na to nečum! a nepruď tady.me se to libi. když si tak chytry natoč video a dej ho sem prosimte at se muzeme pokochat.
Horymirodpovědět 
  Re: product placement 22:14:41 05.05.2020
já nemám problém s tím, že se ti to líbí. to je věc vkusu/názoru.
mě jen vadí nevyváženost, že se z tohohle webu začíná stávat web adama ondry. a jedno moje - nebo kohokoliv jinýho - video na tom nic nezmění.
to bychom je museli chrlit se stejnou kadencí.
losanodpovědět 
   Re: product placement 04:45:26 06.05.2020
Nezáviď Mistrovi a přihoď sem kvalitní content.
Papoušodpovědět 
    Re: product placement 08:13:50 06.05.2020
ahoj,nekritizuju kvalitu ani zamereni videa,ale nevyvazenost webovyho obsahu. Chapu ze kazdej tyden neni zasoba novych kousku napric spektrem,ale tohle je zas opacny extrem. Vzdyt by se dalo dohodnout a nasdilet videa hanibalu,emontany,pripojit k tomu neco textu jako bonus,chlivek s bio dotycnyho lezce,prip. Historicke pozadi,zajimavy paralely..nedalo? Videa z vyroby chytu,info o novych stenach-na trinactce je nova venkovni stena??.Davam jen reakci z pohledu konzumenta,nemam ambice se prezentovat min kvalitnimi videy a zahlcovat jima medialni prostor.
losanodpovědět 
     Re: product placement 09:03:50 06.05.2020
Samozřejmě by byl web lezec lepší takovej, jak ho popisuješ. Otázka ale zní, proč by takovej měl bejt a kdo by to zaplatil.

Celkem si dokážu představit, že někdo přijde za majiteli lezce, řekne hele máte značku a databázi cest ale chybí vám obsah. Jsem ochoten a schopen dodat obsah, zde je ukázka, odhaduju že za půl roku vám to přinese iks prokliků navíc a budu po vás za to chtít tolik a tolik. A dokážu si představit i to, že když ten obsah bude za něco stát, tak se takovej novinář dohodne. Ono by možná "stačilo" prolejzat zahraniční lezecký weby různýho zaměření a vybírat a překládat to nejlepší z nich.
honzaodpovědět 
     Re: product placement 15:03:33 06.05.2020
Nemáš ambice něco dělat, tak to tu zahlcuješ kecama. Jestli to dobře chápu, tak tohle je komunitní web, takže kdo sem co přinese v zubech, to tu visí. Jestli chceš zapalovat, musíš sám hořet, tak něco stluč dohromady a komunitně se podílej. Nebo přijď s vlastním projektem a ukaž se.

AO je best of, takže jedna dvě zprávy tejdně o nejlepším lezci světa na lezeckym webu jsou moc?
odpovědět 
      Re: product placement 15:12:30 06.05.2020
losan nechápe celé historické pozadí tohoto webu.jeho vznik a vývoj.Nechápe kdo,co,kde a s kým.Je to jen jeho konzument.Nic nevytvoří.Ale rád by přitom tvůrce směroval.Těžký to má ten náš losan.
odpovědět 
       Re: product placement 16:25:25 06.05.2020
+1
odpovědět 
       Re: product placement 07:46:50 07.05.2020
+1
odpovědět 
      Re: product placement 16:25:14 06.05.2020
+1
odpovědět 
 Re: product placement 19:55:23 05.05.2020
video z nejtesi cesty v cechach v oblasti kterou zna kazdej prazak. To asi patri na web o taznych ptacich.
kokojumboodpovědět 
  Re: product placement 10:15:11 06.05.2020
+1 pěkně
odpovědět 
 Re: product placement 10:14:35 06.05.2020
@losan "nejsem prilis fanda ao" tady si moh skončit, všechno ostatní už bylo zbytečný. Závis je svině.
odpovědět 
  Re: product placement 11:03:02 06.05.2020
neni tvuj argument trochu ucelovej?na zavist se da svest skoro vsechno.kdyz mela ct kauzu s ucelovym a nevyvazenym zpravodajstvim,za kterou se pak omlouvala,byl ten tlak a kritika zvenci taky jen zavist? Ne/byt neci fanda jeste nemusi znamenat narokovat si stejnou medialni pozornost.
losanodpovědět 
   Re: product placement 11:57:37 06.05.2020
Není, jsem na 99% přesvědčenej o tom, že za tvým hloupým žvástáním stojí závist. Adam je zdaleka nejlepší českej lezec, není nic divnýho na tom, že se na lezci objevuje často. Přesto nicméně zdaleka na přední straně není jen on.
odpovědět 
    Re: product placement 12:27:42 06.05.2020
Já AO na rozdíl od losana docela držím palce. (Každopádně jako lezci. Jako autorovi tun mediálního materiálu a influencerovi - tady bych asi byl trošku opatrnější, i když vyloženě negativní určitě nejsem.) No a zdá se mi, že to, co losan napsal, stojí za úvahu, že na tom něco je. Jasně, výsledky té úvahy a praktické důsledky, které by z toho vzešly, mohou být různé. Nezdálo se mi ale, že by psal něco agresivně, a co psal, mi přišlo mnohem podnětnější než zkratka, která všechno převede na závist.
P. (staré)odpovědět 
     Re: product placement 13:43:46 06.05.2020
Co je podnětnýho na myšlence, že je Adam markentingová značka? To už tu bylo mockrát. A i kdyby to tak bylo, tak co jako? Na tom nic není přece. A že se nejlepší českej lezec objevuje často na dedikovaném portálu, na tom není nic divného, natožpak, když v podstatě jako jediný produkuje takováto videa. Jestli jste si s losanem neráčili všimnou, objevují se tady i jiná lezecká videa, pokud jsou.

K úvaze, že losana žene závist, me dovádí právě to, že o věcech naprosto normálních píše s despektem a agresivním podtónem, vždyť podle dle něj se tu děje něco nefér.
odpovědět 
     Re: product placement 13:51:33 06.05.2020
Na úvodní stránce je mj.: přednášky Trávy, Horezdary s Háčkem, Smolo, Mrkva, Jiří Prcek Slavík... Prostě to, co píše losan, je mimo. Až budou jiní lezci dělat videa jako Adam, jistě tu taky budou. Každý výjimečný český výkon se tu objeví a realita je, že Adam jich má na svědomí zdaleka nejvíc. A neobjevují se tu jen na výkon zaměřená videa, zdaleka ne.

Takže: vobyčejná závist, losan i ty.

P.S. Adam influencer? Lol, to určitě ne. Závist jako vyšitá. Podle sebe...
odpovědět 
      Re: product placement 14:07:54 06.05.2020
Dík za analýzu :)
P. (staré)odpovědět 
       Re: product placement 14:12:56 06.05.2020
:-D není zač. A k věci najednou nic. Podjebávat, to jo, ale pak nic.
odpovědět 
    Re: product placement 13:30:52 06.05.2020
tak jestli jsi na 99.9 pr presvedcenej,tak me by zajimalo to 0.1pr protoze to je aspon nejaka sance,ze si cetl i neco jinyho nez jen svuj nazor.i tak jsem promyslel tvou pripominku,ale nedava smysl.zavist ceho,ze dobre leze?bohuzel nejsem fanda vykonnosti,mam jiny idoly.ze je svobodnej,ze ma respekt?to ma kupa lidi,tak proc zrovna zavist tady.
losanodpovědět 
     Re: product placement 13:44:18 06.05.2020
Viz výše.
odpovědět 
 Re: product placement 11:56:21 06.05.2020
Není to tak, jak píše v úvodu losan. Věci se mají tak: díky tomu, že je Adam Ondra aktivní, tak můžeme mít obsah, o který má řada čtenářů zájem. A dělají to obdobně mnohé zahraniční lezecké weby.
 Standaodpovědět 
  Re: product placement 13:35:55 06.05.2020
to zni jakoby zbytek lez osobnosti sedel u stolu u piva,coz neni pravda. Kdyz mi kazdej tyden do mastale privezou krmeni taky ho spasu a nebudu se ptat jestli je vse cajk? Proc tedy rovnou neudelat mezi diskuzi a inzerci zalozku adam ondra?
losanodpovědět 
   Re: product placement 14:42:54 06.05.2020
proč ne? možná to není špatné řešení, ten kdo se bude chtít dívat na to klikne. A je fakt, že nemusí být zaplněná hlavní stránka jeho videi. Ikdyž mě to třeba osobně nevadí. Adam Ondra je nejlepší lezec světa. Někomu asi uniká, že je z ČR a lezec.cz je český server. Z toho vyplývá ledasco.. ať mu to leze, peace!
odpovědět 
    Re: product placement 16:09:53 06.05.2020
Nemusí být zaplavená. Ale za to nemůže AO! On je prostě a jednoduše aktivní a většina lidí ho ráda sleduje. Nemůže za to, že ostatní dělaj houno, nebo oproti němu mnohem méně. A nebo možná toho matroše je dost, ale správci webu na to serrouu.
Karel IVodpovědět 
 Re: product placement 14:09:27 06.05.2020
losane losane, pokud opravdu uvažujes takto, jde to se tebou (a bohužel nejen s tebou, je to čímdál častější jev) z kopce. Proč probohaživýho by se ti měl někdo zpovídat, proč vkládá na vlastní web - který ti mimochodem dává k dispozici a ty jej konzumuješ zcela zdarma - obsah takovej nebo makovej a denně nebo jednou za uherskej rok? IMNSHO bulvárních s*aček a reklamních ústřelů je tu hodně rozumnej objem. A stejně se najdou debílci tvýho ražení, který místo aby článek prostě a jednoduše nerozklikávali tak to udělaj, přečtou, skouknou video a pak začnou vypisovat že je tohle nebo tamto "moc často" a reklama a PP ve videu na který je FAKT nikdo nenutil koukat a kdesicosi dalšího vyhrabou. Jako střelení. Nerozumím.
DXodpovědět 
  Re: product placement 16:24:38 06.05.2020
+1
odpovědět 
  Re: product placement 16:27:57 06.05.2020
Přesně, tihle lidi, kteří mají pocit, že by se kvůli nim měl posrat, to je fakt komedie. Že by se jim nějak měl zodpovídat. Kdyby se svým návrhem aspoň přišel a mluvil jiným tónem, ale ne, on si to ještě ke všemu napíše stylem "všichni se ze mě poserte". Skromnost a úcta k druhým, to už se dnes přestává nosit, mám ten pocit. A bohužel i mezi lezci. Zajímalo by mě, kolik losanovi je.
odpovědět 
 Re: product placement 12:30:29 08.05.2020
Lezec, tak jako x dalších, publikuje články ze své vůle. Žádná smlouva neexistuje.
 pavelblazekodpovědět 

 Závidím AO jeho angličtinu..20:40:53 05.05.2020
ale nějak nedokážu pochopit, že v těch nejkrušnějších momentech, kdy se něco nepovede a emoce by měly jít ven to dokáže zmáknout v angličtině.. Takhle nějak si představuju pracovní poměr v lezení na plný úvazek...
Láďaodpovědět 
 Re: Závidím AO jeho angličtinu..23:49:04 05.05.2020
Mi to prijde celkem normalni teda. Uz nejaky cas ziju v zahranici a kleju anglicky jako nativ spikr haha. Ve Spanu po par mesicich mi to taky preplo do puta de madre
Michalodpovědět 
 Re: Závidím AO jeho angličtinu..10:19:13 06.05.2020
A další nenápadně porypující závistivec.
Být lepší se neodpouští.
odpovědět 

 boží11:00:44 06.05.2020
Zase pecka, ten drive do přelezu je neuvěřitelný. Jen tak dál, díky za každé video.
odpovědět 

 okay20:28:01 06.05.2020
mate recht,kdyz je neco zadarmo,nemel by nikdo vznaset namitek.nechal jsem se unyst a zapomnel ze telku a radio si platim ale tenhle web je soukromej.takze sory za rozmary a neberte se tak vazne borci.
losanodpovědět 
 Re: okay20:39:13 06.05.2020
Už drž hubu ty arogantní šmejde.
odpovědět 
 Re: okay09:31:47 07.05.2020
"kdyz je neco zadarmo,nemel by nikdo vznaset namitek" tak to je jen jedna z věcí, který ti tady lidi vytýkali. Koukám, že patříš k tomu typu lidí, kteří hlavně musej mít pravdu a věcná stránka je až tak nezajímá, tak ses chytil toho, co je nejsnáze napadnutelný a na ostatní výtky už nereaguješ. Seš chudák.

"neberte se tak vazne borci" to platí hlavně pro tebe. Uvědom si, že ty seš ten, kterej tady začal agresivně rejpat do něčeho, co ničemu neškodí, nikomu neubližuje...? Ostatní ti jen říkaj, že je to v pohodě. A kdo se bere vážně, ten, co bere v klidu něco, co nikomu neškodí, nebo ten, co na tom hledá mouchy... ;) Hádám patříš k typu lidí, kterejm tenhle paradox nikdy nedojde.
odpovědět 
  Re: okay15:09:02 07.05.2020
tak zaprve,pises tu o agresivite ale sam titulujes druhy chudakama,a zadnej smajlicek na tom nic nezmeni.za druhy,vadi ti ignoranstvi,ale sam nejsi schopnej se ani podepsat,coz je zaklad slusnosti jakykoliv komunikace.za treti,omluvil jsem se,protoze to ze mi neco nesedi,je muj problem,presto nejsi schopen to vzit na vedomi a dal viris bahno. Mam pokracovat dal?asi ne. Bohuzel realita je takova,ze cast toho hnoje kterym titulujes druhyho,jses ty sam,at uz jsi jeden nebo kolik vas je. Bohuzel kde vitezi emoce vlastni bidy nad argumentama a vecnocsti,konci diskuze.
losanodpovědět 
   Re: okay19:03:34 07.05.2020
Tak za prve, to, že je někdo jinej agresivní, nic nemění na tvojí agresivitě. Za druhé, je hodně velkej rozdíl, jestli člověk s agresením začne, nebo je agresivní v reakci na někoho, kdo s tím začal. Za třetí, vzhledem k tomu dodatku neberte se tak vážně borci vyzněla celá ta tvoje omluva neupřímně, takže jsem sotva na něco mohl brát ohled. Neomlouváš se tak, že zároveň dáš tomu druhýmu najevo, že vlastně pořád ten druhej je ten "debil".

Vidím, že něco jako pokora je ti naprosto cizí.

odpovědět 
    Re: okay20:13:27 07.05.2020
Jenže narozdíl od tebe jsem ani neosočoval nikoho z agresivity, ani nikoho jinak neurážel, což ty děláš a ještě stavíš druhý do latě.
Jediný na co jsem poukázal je, že je na webu přeadamováno, což je můj názor, většina je proti, vidí to jinak, okay, nejsem vlastník webu, neplatím si ho, není co řešit.

ale napsat že ty bejt agresivní můžeš, protože tvoje agrese je jiná - vznikla až jako reakce - zatímco já bejt agresivní nemůžu -asi protože se ti nehodím do tvý optiky kterou sis nastavil kdesi nazačátku?? tak to je docela síla.
to se vracíme někam do totality.

to, že nejsem dostatečně pokornej, dle jakýho měřítka? tvýho?? Co by sis představoval jako dostatečnou pokoru??

Bohužel, začínám mít pocit, že lezcům nebo "takylezcům" nebo bůhví vlastně kdo se to tu vyskytuje, je společná jedna vlastnost. když druhej uzná chybu, že něco přepísk, vlítnou na něj a začnou do něj kopat.slabost se neodpouští, co? jak bys nazval takový chování, schválně? to není ani na toho chudáka, kterým jsi mě tituloval.

ztráta času tohle..




losanodpovědět 
     Re: okay17:13:13 09.05.2020
"napsat že ty bejt agresivní můžeš, protože tvoje agrese je jiná - vznikla až jako reakce" no tak to tam fakt napsano neni. Je tam napsano "je hodně velkej rozdíl, jestli člověk s agresením začne, nebo je agresivní v reakci na někoho, kdo s tím začal." - A to je rozdil.

S tou agresivitou to taky nejni tak, jak rikas "a to príma video -delam to prece pro lidi"..."lezec.cz by si mohl trochu zkorigovat mantinely"..."anebo aspon naferovku napsat jak se veci maji"

"Jediný na co jsem poukázal je, že je na webu přeadamováno" tak to rozhodne neni pravda, postnu ti sem, cos napsal: "product placement 18:18:23 05.05.2020
nejsem prilis fanda ao ale co mi vylozene zacina vadit je jaky dostava neomezeny prostor na tomhle webu. To ze maka a hrne jeden vykon za druhym je pro sportovni lezeni prima,ale pokud neexistuje smlouva mezi lezec.cz a jeho manazerem,tak aby znacka aoa a bezne tri,ctyri videa na strance,mela tolik prostoru,proste neni normalni. Bylo by nacase si rict,ze aoa je proste marketingova znacka,ktera je cilene budovana a to príma video -delam to prece pro lidi _je proste vyrobni nastroj. Neni to nic proti olympionikovi,ale lezec.cz by si mohl trochu zkorigovat mantinely.anebo aspon naferovku napsat jak se veci maji."

Jako mnoho lidi v dnesni dobe ti jde lip hledani chyb na druhejch, nez na sobe.
odpovědět 
      Re: okay09:05:20 11.05.2020
bohužel, není to tak. stačí se podívat pár desetiletí zpět na poválečnou situaci v československu, benešovy dekrety, lynče a odsun němců.
agrese prostě není ospravedlněním protože "on si přece začal". agrese vždycky byla a bude jen jedna.

taky je dobrý zauvažovat, než začnešn střílet soudy, nakolik to, co píšeš, platí pro tebe samotnýho. člověk většinou měří druhým optikou sebe sama. takže bych možná začal s hledáním chyb u sebe sama, když už máš potřebu koučovat druhý.
losanodpovědět 
       Re: okay10:00:47 11.05.2020
Nepochopils. To nemelo byt ospravedlneni, ja jsem si svoji agrese vedom. Ty ne, ty tady pises, ze jsi agresivni vubec nebyl a lzes o tom, co jsi vlastne napsal, ne ja. Jen sis moje slova spatne vylozil, resp. je nepochopil.

hezky, jak jsi se vyhnul komentovani toho zbytku :-DDD

"člověk VĚTŠINOU měří druhým optikou sebe sama" i kdyby, tak porad jen vetsinou ;) bylo by fajn, kdybys rozumel aspon svym vlastnim slovum. Takze zpatky na znacky...Jako mnoho lidi v dnesni dobe ti jde lip hledani chyb na druhejch, nez na sobe.
odpovědět 
        Re: okay10:49:33 11.05.2020
tak bu%d si tak naivní (nebo blbej), že ti nedošlo, že fakt příliš nemám chuť smysluplnějc zabývat někým, kdo ani nemá elementární slušnost se podepsat zato nadrženě čeká na další příspěvek, jen aby mohl zareagovat.

bohužel už se opakuješ a nudíš, nejen tím, že ti docházej argumenty, ale i tím, jak interepretuješ psaný text. to totiž ukazuje na to, kdo ve skutečnosti jsi, trochu zakomplexovanej trollík.

losanodpovědět 
         Re: okay12:50:57 11.05.2020
"tak bu%d si tak naivní (nebo blbej), že ti nedošlo, že fakt příliš nemám chuť smysluplnějc zabývat někým, kdo ani nemá elementární slušnost se podepsat" lol to určitě, výmluva

"zato nadrženě čeká na další příspěvek, jen aby mohl zareagovat" lol vždyť jsi zareagoval rychleji, než já... A losan 20:13:27 07.05.2020 moje reakce 17:13:13 09.05.2020 a i kdybych tady "nadrženě čekal" na tvou reakci, tak na tom není špatnýho a to že z toho děláš něco špatnýho je jen tvoje další agrese...

Agresivní HODNĚ ZAKOMPLEXOVANÍ vykrucovači jako ty jsou nejhorší. A nudíš mě už hodně.

P.S. co je to za podpis, losan? Pokud vím, tak v ČR mají lidi jméno a příjmení. Každopádně v diskuzi je úplně jedno, jak se kdo jmenuje, tak se na to nevymlouvej ;)
odpovědět 
          Re: okay13:16:56 11.05.2020
tak v tom asi výjimečně souhlasim, pokud jsi schopen přečíst a interepretovat "neosočoval jsem druhý lidi z agresivity" jako "píšeš, že jsi agresivní vůbec nebyl a lžeš" tak fakt nemá cenu, aby ses podepisoval. užij si onanii..

losanodpovědět 
           Re: okay13:58:02 11.05.2020
Uričtě jsem neinterpretoval tvoje slova "neosočoval jsem druhý lidi z agresivity" jako "píšeš, že jsi agresivní vůbec nebyl a lžeš".

Vycházel jsem z tohoto: "Jediný na co jsem poukázal je, že je na webu přeadamováno" - to je podle tebe jediný, co jsi udělal = žádná agrese.

Každopádně ty jsi ten tonoucí, co se chytá stébla, nereaguješ na to, v čem mám pravdu, to velkoryse přehlížíš, nemáš odvahu na to, aby ses s tím konfrontoval...tobe už vůbec nejde o diskuzi.

musel bych být blázen, abych se podepisoval někde, kde jsou agresivní hloupoučcí ustrašení lidi jako ty.
odpovědět 
            Re: okay14:32:31 11.05.2020
jojo..bacha na zanet slach!
losanodpovědět 
            Re: okay16:32:14 11.05.2020
takže třeba namátkou:
10:00:47 11.05.2020
Nepochopils. To nemelo byt ospravedlneni, ja jsem si svoji agrese vedom. Ty ne, ty tady pises, ze jsi agresivni vubec nebyl a lzes o tom, co jsi vlastne napsal, ne ja...

- "agresivní jsem vůbec nebyl.
špatná práce s textem, vkládání mi do úst něco, jsem jsem neřekl/nenapsal, překrucování, lež.( a ještě obviňování z toho, že lžu já).

-správné znění textu:
Jenže narozdíl od tebe jsem ani neosočoval nikoho z agresivity, ani nikoho jinak neurážel, což ty děláš a ještě stavíš druhý do latě.

- to samé výraz agresivita. zřejmě s ní máš nějaký problém, cosi tě nutí to slovo neustále používat (vypouštět?). nikde není důkaz o mé agresivitě, jde pouze o tvůj výklad a interpretaci toho, jak vidíš chování druhé (virtuální osoby), takže se mě nesnaž trapně vmanipulovat do role agresora, protože to je tvoje bludná představa.

"Jediný na co jsem poukázal je, že je na webu přeadamováno" - byla pouze zkratka, kterou jsem dodatečně shrnul již něco, co jsem považoval za uzavřené( .."když druhej uzná chybu, že něco přepísk.."), což si zřejmě opět defektně interpretoval jako pokus vyvléct se ze stínu toho, co bylo mnou napsáno.

celkově netuším, proč máš neustále potřebu mě vmanipulovávat do role, kde bych se měl "před inkvizici" zpovídat za svoje názory. jestli máš s mojí agresí (tvoou představou ) problém, je to tvůj problém a mě příliš nezajímá. Jen mi přijde úsměvný, když chce "pacient" léčit své bludy napravováním oveček.

jinak pokud jsi na webu agresivních hloupoučkých lidí (agrese už se zřejmě rozšiřuje do davu), je to opět jen tvůj problém. Já ten problém nemám a tak se v pohodě podepisuju.
losanodpovědět 
             Re: okay13:16:12 12.05.2020
joj, tahle mládež školou povinná...hošani, tu sice občas potkáte superpsychologa i učitelku z vaší školky, ale už vám to končí;)
odpovědět 
             Re: okay14:26:49 13.05.2020
...no ty vole :DDD
odpovědět 

 Adame díky!20:48:13 06.05.2020
Je úplně jasný proč jsi v tom co děláš nejlepší. Velká inspirace.
odpovědět 
 Re: Adame díky!09:08:16 08.05.2020
To je koment... To už všechny ty hejty mají větíš hloubku.
Inspirace k čemu? Být nejlepší? Dělat varianty? Vlastní pořad Olympionika? Být?
odpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri
Confetto ... 6c+/7a Massone

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV | 2X Simond Piranha |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 352 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 310 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 280 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 277 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 250 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.