LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   co žere zima ? fyzičku a morál...
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Vyšla kniha Laviny v Česku
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5672 lezců
1142097 cest
Nové přelezy:
Polární Zá 8A+
Ztracenec 7C+
Panychida 9+/10-
Exitus 9/9+
Pipeline 7b+
Red Alert 7c+
Odcházení XIb
Odcházení Xb
Ouranos 7c+
Filotimo 7b

Stěny
HO Náchod lezecká stěna ZŠ TGM - Náchod
Boulder - Jeskyně pod Chmelnicí - příbram
Stěna Černožice - Černožice nad Labem

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Letňany - Praha 9 - Letňany
Lezecké centrum Vertigo - Bratislava
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Český pohár v lezení na obtížnost 2018 Praha

vyhráli Martin Stráník a Iva Vejmolová +report Martina Stráníka

Letošní 1. závod ČP v lezení na obtížnost vyhráli včera v Praze Martin Stráník a Iva Vejmolová. Na 2. místě skončili Rishat Khaibullin a Lenka Slezáková, na 3. Jakub Hlaváček a Eliška Adamovská. Favorizovaný Jakub Konečný neprošel do finále, nestihl nastoupit 2. kvalifikační cestu.

Viz oficiální výsledky Českého poháru na pražské stěně SmíchOFF 2018 :

Muži

Ženy

Zároveň se lezl Český pohár mládeže. Výsledky jsou zde:

Chlapci

Dívky



Co o závodu říká vítěz Martin Stráník?


Ne, žádná transformace z boulderisty na "lanolezce" se nekoná, ale po dlouhé době jsem dostal chuť se zúčastnit nějakého závodu s lanem a navíc směrem k olympiádě taky vědět, jak na tom s vytrvalostí jsem v porovnání s našima nejlepšíma klukama. Rozhodl jsem se pro závod na Smíchoffě, kde je zaručená kvalita cest a závodu. Ze Studia Bloc Masteru jsem si dovezl nejen dobré pocity, ale i nějakou lehčí angínu, naštěstí se v kvalifikaci cítím dobře a daří se mi obě cesty Topovat, jedna cesta cca za 9? jde snadno a druhá za cca 10-? mi vychází tak tak.


kvalifikace za 10-

Kvali za 10-



kvalifikace za 9

Kvali za 9


Pak asi 5 hodin pauza a jde se na finále, kde čekám další 2,5 h než můžu nastoupit. V rámci rozlezu si vylezu několik "repre" boulderů, ale co to je? už asi půl roku bouldery stále ve stejném stylu a po stejných chytech (řezky nebo aix trojúhelníčky), tentokrát i celkem lehký...trochu by na tom chtělo zapracovat, pokud se ČHS chce hlásat, že máme podmínky, které tu nikdy dříve nebyly. Z finálové cesty vyzařuje respekt, ale vlastně je to cesta bez jediného těžkého místa, s tím na konci se přitvrzuje. Leze se mi překvapivě hezky a docela snadno dávám Top, dle Honzy Zbranka prý 10+/11-, ale to je totálně mimo, možná 10-? Top mi zaručuje 1.místo, těsně před topem končí Rishat Khaibulin a třetí Kuba Hlaváček. Pěkný se zase po čase navázat na lano...

finále

Finále


Viz: martinstranik.blogspot.cz/

(Původně vyšlo 25.3.2018)

sth, Martin Stráník   [úpravy] 06:45 28.03.2018Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Favorit 19:24:44 25.03.2018
A to jako proc to Konecny nestihl? Mel se pripravit lepe a prijet drive, kazdy vi, ze dalnice Na Prahu stoji.
odpovědět 

 Favorit 19:24:44 25.03.2018
A to jako proc to Konecny nestihl? Mel se pripravit lepe a prijet drive, kazdy vi, ze dalnice Na Prahu stoji.
odpovědět 
 Re: Favorit 19:51:37 25.03.2018
Jak víš, že se zasekl na dálnici?
odpovědět 
  Re: Favorit 09:32:30 26.03.2018
třeba nenasel cestu do sektoru, se mi taky bezne stava
sinnerodpovědět 

 Pravidla21:42:34 25.03.2018
Čau, podle pravidel by měl být závodník upozorněn, ale o tom, že by se mu počítala nula, se nic nepíše. Jak to tedy prosím bylo a proč má Kuba Konečný nulu u druhé kvalifikační cesty? Dik
Karinaodpovědět 
 Re: Pravidla10:26:38 26.03.2018
Karin, to je ale pripad, kdy nesplni tech 40sek. Na nastoupeni do cesty. Kuba nebyl vcas v "call" zone. A dostavil se az po te co odlezl dalsi zavodnik.
odpovědět 
  Re: Pravidla12:00:20 26.03.2018
Oukej, díky za info, bylo mi to divný.
Karinaodpovědět 

 Punk?09:10:45 26.03.2018
"Bojkot" kvalifikační cesty Českého poháru největším favoritem nevěstí do budoucna nic dobrého :-).
Trojkařodpovědět 
 Re: Punk?10:24:44 26.03.2018
Nevim, ze by neco bojkotoval. Kuba se nekde zapomnel a nebyl vcas na svuj pokus v pripravne zone. A dostavil se do pripravne zony az po dalsim zavodnikovi. Mimo poradi startovat nemuze, takze proto 0.
odpovědět 
 Re: Punk?12:41:06 26.03.2018
On neco bojkotoval? Z ceho vychazis, kde se to da zjistit?
odpovědět 

 chaos na závodech12:43:14 26.03.2018
Nevím samozřejmě jak to bylo. Co ale vím, že na závodech je hluk, že člověk nic neslyší, když se něco vyhlašuje, i když se stáhne hudba a hlásí se informace, tak je často špatně rozumět, je to celý nepřehledný, žádný přesně daný časy kdy kde člověk má byt atd.
Ale potom stačí příjít o 40 sekund pozdě, nebo šmrcnout nohou za pásku a to se bere hrozně vážně. Žádná benevolence někoho dohledat, chviličku počkat. To mně frustruje.
Je to škoda. Kubovi fandím.
Ar
odpovědět 

 Martin Stráník14:00:50 26.03.2018
Gratulace Martinovi Stráníkovi, odskočil si z boulderingu a je z toho první místo na laně.

Není nejlepší jak pro lano, tak bouldering obě disciplíny (resp. trénink na ně) nějakým způsobem kombinovat? Případně jestli se vůbec trénink na lano a bouldering musí nějak zásadně lišit/zásadně liší. A hned mě napadá, že parkourový hnus v obtížnosti není, v boulderingu ano.
R. odpovědět 

 lanaři09:08:52 28.03.2018
naši repre lanaři by měli asi přidat, když je přelízaj boulderisti :D
slabochodpovědět 
 Re: lanaři09:23:31 28.03.2018
Toto plati historicky. Kdyz se Martin zucastnil lan, tak vetsinou lanare prelezl.
odpovědět 
 Re: lanaři10:43:21 28.03.2018
Co říkal ten nepolitický člověk v montaně 4/16 - něco ve smyslu, že k boulderingu utíkají ti, co nechtějí makat?
odpovědět 
  Re: lanaři11:07:49 28.03.2018
Nechteji makat a chteji mit lepsi vykony nez ti co tvrde makaji ;).
Docela me tim tehdy pobavil. Kolik toho vlastne o boulderingu vi, ze si troufal na tak silne tvrzeni?
odpovědět 
  Re: lanaři11:10:03 28.03.2018
Hm, zajímavá to myšlenka;)))) Co jsem za těch asi 10 let zažil, tak s lanem se spooousta hodin a hodin trénuje LEZENÍM s lanem - tolik času v boulderingu prostě nalézt nelze, a ani by to nemělo smysl. O to víc se tam musí makat na fyzičce, obratnosti atd.
odpovědět 
 Re: lanaři08:54:09 29.03.2018
A odkdy je jeden Martin Stranik vic lidi (= boulderisti)? Kritika je fajn, ale kritika zalozena na skutecnosti (nebo pravde, chcete-li) a ne blabolech - a navic kritika konstruktivni. A tim co jsi predved (resp. predvadite) vypadate akorat jako mali, neprejici chudaci.
U.odpovědět 
  Re: lanaři11:21:48 29.03.2018
On je to totiž podle posledních SP s lanem celosvětový jev. Specialisté na bouldry byli dost často ve finále a i na bedně. A i naopak, koukni se, kdo byl druhý na mistráku Itálie v bouldrech. Když se někdo umí hýbat, je mu jedno, v které disciplíně.
odpovědět 
   Re: lanaři16:42:42 05.04.2018
To je sice pravda, ale mimo pointu a nic to nemění na to, co jsem napsal. Možná tvoje reakce patřila jinam, nevím.
U. odpovědět 
  Re: lanaři10:57:55 09.04.2018
Tim, ze preji Martinovi, jsou neprejici chudaci. Jiste.. A neni to treba tak, ze naopak ty mas problem s tim, ze kdykoliv se Martin ucastni lan, tak i bez treninku na lana je vzdy nekde na hodne nahore? To, uz je fakt nase lanarske lezeni v takovych srackach, aby se clovek nemohl vyjadrit pochvalne o boulderistovi??

A kdyz bys treba chtel vice cisel, tak zjisti jaka cisla lezou ostatni boulderisti, kdyz si odskoci na lana. To, ze boulderista podva vynikajici vykon na lanech, neni nic vyjimecneho.
odpovědět 

 lanaři10:32:39 28.03.2018
naši repre lanaři by měli asi přidat, když je přelízaj boulderisti :D
slabochodpovědět 

 Martin je borec!11:22:44 28.03.2018
Martin je neuveritelny borec! Gratulace.
Jen doufam, ze se za jeho jemne rypnuti do CHS nedockame podobneho prohlaseni jako kdysi o Adamu Ondrovi..
odpovědět 
 Re: Martin je borec!11:37:37 28.03.2018
S tim, co píše Martin k boulderům na OFFu rozhodně souhlasim! Sice se rozhodně ani neblížím jeho obtížnostem, nicméně i u lehčích boulderů vidim stejnej problém: Je to strašně na jedno brdo! Jeden typ chytů definuje obtížnost. Podle mě je to úplná blbost.
pavelllodpovědět 
  Re: Martin je borec!10:35:48 29.03.2018
Barva chytů se nerovná jedné obtížnosti - na OFFu. Obvykle jedna barva obtížnostně překrývá další dvě => min 3 stupně obtížnosti => v dané obtížnosti je možnost lézt po min 3 druzích chytů. Tak v čem je problém... ;-) Jinak pro repre se údajně připravuje další okruh a ten má být dost top. Tak se vlastně teprve uvidí. :-)
mkodpovědět 
   Re: Martin je borec!22:47:10 30.03.2018
Ale i 3 druhy chytu je tragicky malo. Nejtezsi bouldry po trojuhelnicich a a velikych ctvrt koulich. Zeleny po plackach s listamy nebo boule, prasatkovy po velikych strukturach, ruzovy madla a koulohadi...variabilata chytu a tim i bouldru, je tragicka:-(. Kdyby aspon byly vsechny varianty chytu a struktur ve vsech barvach. Ale nejsou. V porovnani se 13kou, BV, BB...prostor a struktury dobry, ale vyrazne omezena variabilita chytu tento boulder hrozne shazuje. Plus nedostatecne casto meneny bouldry. Snad to zmeni, je skoda ten prostor a um stavecu takhle nevyuzivat:-(.
Tomodpovědět 
 Re: Martin je borec!12:08:15 28.03.2018
Je dobre kdyz se zacinaji k soucasnemu pseudo stavu soutezniho lezeni vyjadrovat ti nejlepsi. Jen tak dal a vy dalsi - nebojte se nahubku CHS! Martin palec hore za vykon a odvahu komentovat soucasny stav!
janodpovědět 

 losos13:08:04 28.03.2018
lososovka  kvali 9  je dana za 9+/10-, to jen tak pro administrativni poradek. Navstevnikum smichova však doporucejeme fialove sople od této cesty nalevo, jsou  za 8+, krasna cesta doporucuji...
urednikodpovědět 
 Re: losos13:11:20 28.03.2018
Kdyby byla lososová kvalifikace za 9 a finále za 10-, bylo by v obou cestách jistě víc topů. Devítku ve flashi z těch kluků ze startovního pole vyleze 20, ne 6.
odpovědět 
  Re: losos15:07:44 28.03.2018
Dle výlesledků nevyleze. Hold rozdíl tréning a závod...
odpovědět 
   Re: losos15:12:42 28.03.2018
Asi nějaká pohádková říše čísel.
odpovědět 
   Re: losos15:46:50 28.03.2018
Holt. Hold je něco jinýho.
odpovědět 
 Re: losos22:55:18 30.03.2018
Nelezl jsem to, ale kamos, co OSnul tu zlutou v previsu za 9-, a prolezl cervenou za 9/9+ ci kolik v profilu fialove, tak tu fialovou za 8+ ani nezkrokoval, hnedle nekde u 3ti. Tak nevim.
Tomodpovědět 
  Re: losos00:53:10 31.03.2018
Byl tam trochu upal, ale uz to upravili a leze se to
odpovědět 

 Nesmrtelný!21:35:59 28.03.2018
Bravo Kubo!!! (Hlaváček)
Zico RTodpovědět 

 těžká rána19:08:13 07.04.2018
1. a 2. místo Lenky Slezákové, to musela být pro kritiky Bintera staršího těžká rána. Samozřejmě nikdo z nich o tom ani zmínka :)
odpovědět 
 Re: těžká rána20:03:54 07.04.2018
Že někdo z vás vykecal ČHS co je to ten marketing?
odpovědět 
  Re: těžká rána11:13:47 08.04.2018
To nechápu, můžeš objasnit? Dík.
odpovědět 
   Re: těžká rána14:51:07 08.04.2018
ČHS většinou vypouští mezi laickou veřejnost jen prázdné fráze. Často čtu, kdo se od tréninkových metod ČHS distancuje. Komu ČHS nepomohl. Najednou se tu objevily hned dvě zprávy pozitivní a hlavně konkrétní. Není třeba v tom hledat nějaký jinotaj.
odpovědět 
    Re: těžká rána06:14:56 09.04.2018
Především si myslím, že není třeba vůbec začínat řeči o hledání jinotajů ;) Nicméně 1. a 2. místo Lenky Slezákové s marketingem opravdu nesouvisí, takže se nemůžeš divit, že jsem se zeptal, co ta tvoje reakce znamenala. Díky za objasnění, teď už mám jasno, že jsi reagoval nesmyslně.
odpovědět 
 Re: těžká rána21:21:47 07.04.2018
Lenku Slezákovou přece trénuje Břéťa Brodský, trenérské eso ČSL ne? ;)
odpovědět 
 Re: těžká rána21:21:49 07.04.2018
Lenku Slezákovou přece trénuje Břéťa Brodský, trenérské eso ČSL ne? ;)
odpovědět 
  Re: těžká rána23:23:41 07.04.2018
Břéťa Brodský? To myslíš toho nýmanda, co o tréninku umí akorát plkat a kritizovat, ale to je tak všechno co zatím předvedl? Ten tedy určitě netrénuje nikoho, kdo by měl jakékoliv úspěchy a už vůbec ne Lenku Slezákovou.
odpovědět 
   Re: těžká rána10:41:53 09.04.2018
Máte úplnou pravdu, nikoho z lezců (vyjma sebe) cíleně netrénuji. Pár lidí jsem naučil lézt a pomohl jim k výkonům. Nikdy jsem nikomu nezničil zdraví ani lezeckou kariéru. Pokud se mi něco nelíbí, tak to říkám jak to cítím a jsem si vědom, že je to nepopulární a ponesu za to důsledky. Jen pro pořádek bych doplnil, že se pod své kritiky i komentáře umím i podepsat :)
 BBodpovědět 
   Re: těžká rána11:02:15 09.04.2018
Tak toto je ta konstruktivni kritika CSL? :-D
odpovědět 
    Re: těžká rána13:59:32 09.04.2018
Ty víš, že to psal někdo z ČHS?
odpovědět 
     Re: těžká rána14:56:14 09.04.2018
Z ceho si prosimte vycetl, ze to mel psat nekdo z CHS?
odpovědět 
 Re: těžká rána10:37:02 09.04.2018
Jak 1. a 2. místo? Na Smíchově byla 2. a to až po rozhodnutí rozhodčích o tom, kam dolezla Eliška Adamovská v rámci časového limitu. Každopádně i 3. místo by bylo pěkným umístěním a proti Lence jako lezkyni vůbec nikdo nic nemá. Má holt jen smůlu na trenéra, jinak by taky mohla být první, ale je to každého věc a každý to má jinak. Někdo prohlédne dříve, někdo nikdy.
odpovědět 
  Re: těžká rána11:00:46 09.04.2018
To ale tomu kolovratku nahore nevysvetlis :). Nevysvetlis mu ani to, ze ten jeho prispevek sam o sobe nema smysl (1. a 2. misto..).
odpovědět 
   Re: těžká rána13:42:40 09.04.2018
Tak teď jsi trochu za blba :D - můžeš si za to ale jedině sám. Kdybys aspoň nazačínal s tím kolovrátkem, to bylo vážně hloupé po jednom příspěvku. Aloha, prohráls :-)
"kolovrátek"odpovědět 
  Re: těžká rána13:40:36 09.04.2018
2. místo mezi dospělými, 1. místo mezi juniorkami.
"kolovrátek"odpovědět 
  Re: těžká rána13:46:22 09.04.2018
Á propos to je vážně tak těžké najít si výsledky, než začneš zbytečně rejt? A je vážně tak těžké přečíst si, co jsem napsal a zjistit, že nepíšu nic o tom, že bych já nebo někdo jiný měl něco proti Lence jako lezkyni? Nebo se nám už ztrácí gramotnost?

Jo, smůla na trenéra, to jej výsledek jednoznačně "potvrdil", juniorka 2. mezi ženami a 1. mezi juniorkami, to za nic nestojí. Vlastně jo, kdyby jsi ji trénoval ty, tak už vyhrála pár svěťáků mezi dospělými. Takových už máš na kontě...
"kolovrátek"odpovědět 
   Re: těžká rána14:54:38 09.04.2018
Skoda, ze ti vsichni dalsi stastlivci pod Binterem uz takove vysledky nemaji a to na nich Binter maka uz tak dlouho - na tech, co ten napor vydrzeli a neutekli k boulderingu, ktery je pro padavky. Ale za to mohou jiste jen a jen oni. Kdezto za ty dobre vysledky muze zase jen a jen Binter.

Ono se koneckoncu na SP a MS ukaze, jak na tom Binterovi sverenci jsou. Neco uz jsme videli v nekolika minulych letech. Vyhoda je, ze se da vlastne jen stoupat a stoupat.

A samozrejme, pokud bude "optimalni" stav naseho soutezniho lezeni, tj. jeste vetsi pocty zavodniku budou pod Binterem a pokud tomu dame mnoho casu (tedy i vice nez 8 let, ktere zatim Binter na teto urovni pusobi), tak obcas jeho sverence na bedne uvidime. O tom neni pochyb. Otazka je, kolik tomu prispel pan Binter a kde by byli bez nej.
odpovědět 
    Re: těžká rána08:33:49 10.04.2018
Omlouvám se předem za naprosto nýmandskej dotaz, informace o lezcích mám jen z tohoto webu, ale koho doopravdy trénuje ten pan Binter?
odpovědět 
     Re: těžká rána09:56:16 10.04.2018
Najdeš to na tbtraining.cz
odpovědět 
     Re: těžká rána10:05:00 10.04.2018
Ja bych ten dotaz rozsiril. Koho trenuje a co presne to trenerstvi u tech lidi pod nim obnasi?
odpovědět 
      Re: těžká rána13:35:18 10.04.2018
Musí sem dát ofocený všechny tréninkový plány svých svěřenců deset let dozadu a jejich kompletní dokumentaci, včetně výsledků testů a zdravotních prohlídek. Když nám to okamžitě nedodá, zakážeme mu další trenérské působení.
hangmanodpovědět 
       Re: těžká rána16:30:52 10.04.2018
To je ovsem jen tva interpretace te otazky. Jini si pod tim predstavi (alespon doufam) asi neco smysluplnejsiho.

Je zajimave, ze te nejspis pohorsila zcela obycejna otazka o treninku. V ostatnich sportech se treninkovymi rutinami a drinou vsichni chlubi, aby lidem ukazali co obnasi byt na spici, v lezecke repre ticho po pesine.

Jsem si jist, ze mnoho lidi by si namisto opakovaneho zoufani ze nekdo byl nemocny, rozhodci jim ukrivdili apod. a prohlasovani ze jinak jsou v top forme, precetlo jak asi vypada jejich trenink, co delaji, jak casto, jakou vedou zivotospravu apod. I marktetingove by to pusobilo lepe nez to, co se o tom pousti do sveta ted.
odpovědět 
        Re: těžká rána16:41:56 10.04.2018
Jenže to můžeš udělat v okamžiku, kdy ty plány splňují nějaké obecné tréninkové zásady. Obávám se, že za amatérismu, který zde panuje, nikdo podobné nezveřejní, protože dobře ví, že by si udělal ostudu. A jen na obranu trenérů - ten amatérismus nemusí být čistě jen amatérismem neúmyslným, ale může se jednat i o nevyhovující plány kvůli tomu, že vyhovující by naši lidé nedávali kvůli časové a finanční náročnosti. Dokud tu nebudou profi lezci, kteří budou mít lezení jako full time job, vždy se budou muset v trénincích vytvářet kompromisy.

No a další věcí je, že u nás nefunguje nějaké centrální repre zázemí, ale spíše se v repre pouze nuceně sdružují jednotliví individuálové, takže si i každý z nich ty své tréninky hlídá jako tajemství.
odpovědět 

 Foto dne:

Alprosli
 Databáze cest:
Všechny cesty (179620)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Drill 6b+ Kalymnos
Port 5c+ Kalymnos
Efharistone 7b+ Manikia
Filotimo 7b Manikia
Rastapopoulos 6c Manikia
Nově komentované:
Západní Hrana 6A Holý Vrch
Varianta Blue Elephanta 3+ Holštejn
Poslední Hrana 3 Holštejn
Blue Elefant 3+ Holštejn
Dude Lebowski 7C+ Kozel

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: prsty prsty | Re: prsty prsty | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování |

 Nové komentáře:
Milí komentátoři, | Není se čemu divit | Re: Takže respekt (uz tu dlouho nebyl) | Re: RIP Ondro | Re: Takže respekt (uz tu dlouho nebyl) | Re: jak to bylo doopravdy? | Re: jak to bylo doopravdy? | Re: Takže respekt (uz tu dlouho nebyl) | Re: Takže respekt (uz tu dlouho nebyl) | Re: Takže respekt (uz tu dlouho nebyl) |

 Kde to vře:
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (193)
Nepálští záchranáři našli a vyzvedli tělo Ondreje Húserky (45)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (38)
VENI VIDI VOLAVI in honorem Alexandri (20)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (2)

 Nově v inzerci:
Millet GTX kalhoty | Nadšená lezkyně, kde jsi? | Brigáda v Krkonoších | Sacrpa Maestrale | STANOVÉ KOLÍKYUltralehké,odolné,kvalitní SET 8+1NOVÉ,NEPOUŽITÉ! | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Pátek sobota | Statická a dynamická lana | Lezačky | Mantra Pant W |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 405 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 343 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 317 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 312 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 287 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.