LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Gravitace je sviňa!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140167 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
Boulder Bar - Praha 7
Rock 'n' Wall - Plzeň

Prodejny
Rock Point OC Olympia - Brno
LANEX eshop - Bolatice
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

SP v boulderingu a obtížnosti Innsbruck

obtížnost kvalifikace

Eliška Adamovská se dnes umístila jako nejlepší z našich na 27. příčce v kvalifikaci světového poháru v lezení na obtížnost v rakouském Innsbrucku, a nedostala se tak těsně do večerního semifinále. Pořadí dalších našich v kvalifikaci: Michaela Smetanová 29., Tereza Širůčková 34., Martin Stráník 52., Šimon Potůček 61., Jáchym Cink 96.

...




V Innsbrucku pokračuje dnes od rána světový pohár, a to kvalifikací v lezení na obtížnost už za účasti našich, ale bez favorita Adam Ondry, který se připravuje až na další svěťák v obtížnosti. Startovat dnes mají Martin Stráník, Šimon Potůček a Jáchym Cink a v ženách Eliška Adamovská, Michaela Smetanová a Tereza Širůčková.

Program:
Sobota, 17. června:
8:00  kvalifikace
19:00  semifinále

Neděle, 18. června:
19:30  finále ženy
20:30  finále muži

Výsledky můžete sledovat zde:

obtížnost muži

obtížnost ženy

...



Standa Holec   [úpravy] 23:00 17.06.2023Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Propadák 08:05:47 18.06.2023
Pořád mě udivuje kdo tyhle propadáky platí, chápu že když tam jede Adam tak mu tak pak asi někdo proplatí... A umím si představit že Eliška tam pak může někde umývat nádobí.. ještě že si vezmou fyzio team... Ten bude asi celkem dobrej, jinak mi to přijde jako parodie na vrcholový sport
Anatoliodpovědět 
 Re: Propadák 07:54:25 19.06.2023
Pořád mě udivuje, kdo tyhle sračkový komentáře píše. Co vás vážně štve:)? O nic se nezajímáte, s nulovýma informacema píšete hovna a vydáváte je jako svatou pravdu. Eliška jedno místo od semi. To v žádným případě není propadák. Fandím každému, kdo na sobě maká. Závody jsou pro všechny loterie. Nikdo ve světě nemá nic jistý a i štěstí hodněkrát hraje roli. Hejtra ovšem nic nezastaví :). Má svoji pravdu a všechno je špatné. To že je jen sráč mu nikdy nedocvakne.
Blejuodpovědět 
  Re: Propadák 08:13:07 19.06.2023
Já spíš informačně, jestli ostatní komentáře jsou podle tebe sračka(přinejmenším ty, které jdou proti tvému vidění světa), tak tady ten tvůj pak máme brát jako etalon kvalitního a vyzrálého obsahu?
 JendaZBrnaodpovědět 
  Re: Propadák 08:44:49 19.06.2023
Smíchal jsi několik věcí dohromady.

1. Je jedno místo od semifinále na SP propadák? To nelze jednoznačně hodnotit, záleží na tom, z které strany se na to díváš. Pokud se bude jednat o mladou holčinu, co sbírá zkušenosti, je to její první rok v SP, bylo by to umístění super, slyšela by jen pochvalu a byla by příslibem do budoucna. Pokud se však do semifinále nedostane dlouholetá zkušená závodnice, žena, co objíždí celý svět, je prezentována jako česká hvězda a má ambice se kvalifikovat na OH, jedná se jednoznačně o propadák.

2. Štěstí - jasně, někdy něco nevyjde, může se stát. Může nevyjít jeden boulder, může nevyjít jeden závod. Ale opět platí - jedná se o zkušenou závodnici, profesionální sportovkyni, jejíž trénink a účast na závodech stojí všechny nemalé peníze. Začalo to ČP, kde propadla, pokračovalo to přes SP bouldery a byli jsme ujišťováni, že Elle bouldery nejdou, nakonec i závody vynechala s odůvodněním, že se raději připravuje na lano. A nakonec se na tom laně ani nedostane do semi. Takže máš pravdu, občas něco nevyjde a je to o štěstí, ale tohle není ten případ, tohle je buď zanedbaná příprava, nebo dosažení limitu, přes který se už neposune.

Proti jednotlivci může být toto myšlení kruté a necitlivé, ale tohle už není zábava, je to vrcholový sport, kde mají rozhodovat výsledky, ne dobrý pocit, že se holka snaží. Nic proti Elle nemám, není to její chyba, ale tato sezona je pro ni odepsaná, měla by si dát pár týdnů odpočinek, zrušit závody, změnit trenéra a začít přípravu na 2024 a pak to zkusit od začátku znova. Letos už nemá co získat.
odpovědět 
   Re: Propadák 12:27:36 19.06.2023
Překrucuješ fakta a přitom odporuješ sám sobě. Eliška na ČP nepropadla. Ze semi šla z prvního místa, ve finále vylezla 3 bouldry na první pokus a čtvrtý prostě nesedl - to sám píšeš, že se může stát. V obtížnosti oba závody ČP vyhrála a s Míšou byly o parník před ostatními. V ČR je prostě nejlepší. Jenže uspět na SP je každým rokem těžší. Konkurence rychle roste, sportovnímu lezení se věnuje spousta lidí i v dříve "nelezeckých" zemích. Navíc třeba asiaté mají pro tenhle sport lepší fyzické predispozice.
odpovědět 
    Re: Propadák 12:56:11 19.06.2023
Nevím, co myslíš překrucováním. Kdyby se jednalo jedny závody, tak fajn. Ale nebudu zjišťovat, zda náhodu neměla smůlu a proč se nedařilo všude, kde letos startovala. Na jedněch závodech smůlu mít můžeš, ale výsledky ze všech letošních startů mluví jasně - nejedná se o odchylku, ale trend. Tvůj přístup je vhodný pro začínající děcka, možná by mohl omluvit Arinu za letošní výkony, ale vymlouvat se na smůlu v celé souvislé řadě závodů u nejlepší lezkyně olympioničky je přinejmenším trapné, takhle to může zkoušet snad jen ten, kdo ji bez ohledů na stav dál a dál na závody posílá. Třeba se probere a na laně ještě zabere, ale na tom, co proběhlo, to už nic nezmění - někdo úplně podělal její přípravu a cpal ji do něčeho, na co neměla.
odpovědět 
     Re: Propadák 14:44:28 19.06.2023
Vsugerováváš tu něco, co není pravda. Pořád je z našich nejlepší, na ČP prohrála kvůli jedinému bouldru. Jediný kdo je s ní z našich schopen držet krok je Míša.
odpovědět 
      Re: Propadák 14:50:57 19.06.2023
Je úplně jedno, o kolik boulderů prohrála. Hodnocení je jasné, výsledkové listiny též. Až vůbec nezáleží na tom, že je nejlepší z ČR, tady se bavíme o přípravě na SP a nominaci na OH. Ale děkuji za tvé příspěvky, lepší ilustraci toho, proč je repre v takové bídě, jsem si nemohl přát. Repre je na dně, naprostý úpadek, zázemí nula, trénink nula, nic tu nefunguje, ale když se ta děcka tak snaží, proč bychom si někam nezajeli. Není důležitá kvalita, ale kvantita. Místo vrcholového sportu z toho děláte frašku k blití.
odpovědět 
       Re: Propadák 15:15:41 19.06.2023
Ty jsi vážně magor. Jak jsi přišel na to, že mám něco společného se svazem. Nemám se svazem ani se závodníky vůbec nic, nejsem ani členem ČHS. Lezení mám rád a snažím se ho vidět bez emocí a nezaujatě. Úspěch ve sportu se nedá naprogramovat. Křiklouny, kteří pořád hledají nějakého viníka, chtěli by ho lynčovat a ještě k tomu přžekrucují fakta, nemám rád.
odpovědět 
        Re: Propadák 15:46:56 19.06.2023
Možná máš lezení rád, ale vůbec mu nerozumíš, potřebám v lezení na úrovni vrcholového sportu také ne. Netvrdím, že jsi z ČHS, jen říkám, že tento přístup je důvodem k současnému stavu. Děláš ze závodního lezení zábavu pro každého, ale to ono není, alespoň ne pokud chceš výsledky. Asi nemá smysl to rozebírat více, prostě za současných podmínek nejde u nás natrénovat tak, abys byl konkurence schopný.
odpovědět 
  Re: Propadák 09:58:31 19.06.2023
Tohle má jediný řešení, nereagovat, časem to psychouse přestane bavit
odpovědět 
   Re: Propadák 10:41:13 19.06.2023
Jsi plnoletý, odvádíš daně nebo jsi aspoň členem svazu? Pokud všechno splňuješ a jsi s tím tak v pohodě, tak dobře pro tebe. Ale mi třeba osobně vadí, že jen v roce 2021 pod záštitou "podpory a rozvoje sportovního lezení v ČR" šlo do SOUKROMÝCH kapes 10 milionů VEŘEJNÝCH peněz. 2 miliony ze svazu, 8 nás všech(MŠMT). Za tyhle peníze se v Brně na soukromé Hudy stěně postavila celá další hala(mimo jiné). Pro někoho, evidentně třeba pro tebe, je to bohulibá činnost na pomoc Elišky a dalších talentů. Pro jiné, třeba pro mě, se to jeví jako solidní biznis plán, kde o nějakou Ellu, Míšu, atd vůbec nejde
odpovědět 
    Re: Propadák 10:45:55 19.06.2023
+1
robacodpovědět 
    Re: Propadák 12:38:06 19.06.2023
A co tedy vlastně chceš? Aby se vrcholový sport nedotoval z věřejných peněz vůbec? OK, může být. Nebo aby byly výsledky ať to stojí, co to stojí? Protože za 10 mio žádné zázraky být nemůžou. V Evropě má nejvíc nových a úspěšných lezců Francie. Jenomže jejich systém je mnohem nákladnější. Začíná to už silnou podporou lezení na základních školách, lezou tam v rámci tělocviku, tím se vychytají všechny potenciální talenty, ale tohle všechno stojí dost peněz.
odpovědět 
     Re: Propadák 12:58:37 19.06.2023
Jestli ono by nestačilo ty peníze, co ČHS má, začít využívat trochu efektivněji. Nechci se opakovat, ale zbytečné výjezdy typu Asie nejsou zadarmo a za tohle mohla být roční podpora pro jednoho nebo dva opravdu dobré.
odpovědět 
      Re: Propadák 14:45:48 19.06.2023
Které jednoho nebo dva opravdu dobré máš na mysli?
odpovědět 
       Re: Propadák 15:08:16 19.06.2023
Neptej se na jména, ale na systém. Nejedná se o dnešní konkrétní dva, ale o to, že mladých nadějí tu za posledních let bylo více, ale nepřežily přechod z do dospělých, protože tu neexistuje žádné zázemí, trenéři, finanční podpora... nic. Takže nejlepší buďto nikdy nevyužili svůj potenciál a stal se z nich průměr, nebo odešli, a v repre zůstává i nadále jen ten průměr. Zřejmě je z hlediska ČHS lepší mít tu 30 výletníků, než 3 opravdu dobré závodníky.
odpovědět 
        Re: Propadák 18:13:01 19.06.2023
1) Špička se rodí ze široké základy přirozeným výběrem.
2) Přechod z mládeže do dospělých je problematický ve všech sportech
odpovědět 
         Re: Propadák 18:45:34 19.06.2023
1. široká základna tu je, na to není potřeba ČHS. Byla tu, je tu a bude tu.

2. ano, ale stále tu mají ti dobří zázemí, trenéry a podmínky. V ČHS ne. Jmenuj mi jediného trenéra, který zvládá lezení na vrcholové úrovni. Výsledky české repre jsou dokladem, že tu nikdo takový není. Přechod v jiných sportech je málokdy spojen s odchody v tak vysokém procentu. Podívej se na holky v repre. Tak jsi už jen za to, že přijdeš na závody. A rozvoj je nepravděpodobný a hodně drahý, takže ti nejlepší odejdou, zůstane průměr. Takže tady se nejedná o problémy při přechodu, ale o to, že po přechodu neexistuje rozumný způsob, jak držet krok s mezinárodní konkurencí. Na prvních pár závodech ti nejlepší závodníci poznají, co je potřeba, pak chvíli marně bojují za zlepšení podmínek a pak frustrovaně odchází. A zbyde ti tu to, co tu máme - průměr, co nemá v mezinárodním srovnání moc šancí. Ale zase je takových hodně, takže pokud je podstata vykázání činnosti a ne výsledků, tak asi ok.
odpovědět 
          Re: Propadák 20:46:21 19.06.2023
1. Široká základna tu právě není. Zdá se ti počet startujících na závodech vysoký? Podívej se do Itálie, Francie, Rakouska atd. Silná špička roste ze silné konkurence.
2. V lezení je logicky vyšší odpad při přechodu do dospělých než ve většině sportů, protože tělo se mění a nárůst absolutní síly nemusí pokrýt nárůst váhy a změnu pák. Mění se koordinace, dětská lehkost pohybu a neomezená vytrvalost je pryč. Podobně je na to třeba gymnastika, tam je odpad ještě vyšší, stačí když někdo jen víc vyroste. A to nemluvím o tom, že mladí zjistí, že lezení není jen překližka a trávení víkendu v izolaci.
odpovědět 
           Re: Propadák 21:20:00 19.06.2023
Ve většině máš pravdu, ale je to trochu komplikovanější. Základna je široká. Lezení se dostalo na školy, kroužky jsou u každé stěny. I závodů je dost. Na běžnou základnu ti stačí druholigové závody, závody u stěn, kroužky, závody, jako jsou třeba Překližka Cup. Ten počet startujícíh asi myslíš závody ČHS, tedy ČP/MČR. Jo, tam je závodníků málo. Ovšem je otázka, proč by tam měli závodníci jezdit. Musíš být členem ČHS, musíš platit startovné, musíš cestovat po celé ČR... a to vše proč? Utratíš několik tisíc za to, aby sis zajel do Jungle na ČP jen tak, pro nic za nic? Hodně závodníků do repre nechce, protože víc, že na to nemají (za současných podmínek ani zázemí, ani peníze), zahodí celý víkend a utratí hromadu peněz. A pokud náhodou vyhrajou, nedostanou ani medaili. Takže základna je, lezoucích děcek je hromada, na lokálních závodech je závodník dost, ale jezdit na ČP/MČR nemá pro většinu smysl. To by muselo ČHS závody značně zatraktivnit a hlavně nabídnout smysluplné pokračování, tedy repre.

S bodem dvě máš pravdu, ale i po tomto odpadu by ti něco zbylo. Ale polož si otázku, proč by někdo měl být v repre. Koukni se, jak to vypadá. Kde jsou trenéři? Koho znáš, kdo má výsledky? A dále - ČHS stále dělá semináře a soustředění a společné repre tréninky. A výsledek? Nula, buď špatné výsledky, nebo na závody nemá kdo jet. Pokud bys chtěl být dobrý, potřebuješ na to minimálně 100-200k tisíc ročně, protože si vše musíš zabezpečit sám, směšných 23k od VSCM a dvě hodiny fyzio, co ti nabízí, je tak na 14 dní, ne na roků. proč by to kdo dělal? Pokud ti tedy zbyde někdo schopný, toto ho doradí. A pokud neodradí, tak mu to vše znemožní, protože věk 20-25 je přesně období studia na VŠ a při tom (škola + trénink) prostě peníze na trénink a život, nájem a jídlo nevyděláš . Jak tedy chceš nějaký talent, pokud se najde, zabezpečit a rozvinout? Co mu chceš nabídnout, aby měl zájem lézt za ČHS a obětovat tomu opravdu vše?
odpovědět 
            Re: Propadák 22:09:45 19.06.2023
...ale víceméně takhle je to ve všech sportech. Až na pár jednotlivců nikdo na sebe nevydělá, natožpak aby zaplatil svůj sportovní vývoj. Proč by to mělo být v lezení jiné?

Když nějakému capartovi zaplatíš ze svého cca 15 let tréninku, cestování a později i životních nákladů -klidně to udělej. Bohužel nebudeš mít jistotu, že se Ti investice vrátí a dokonce i mecenášství je v tomto případě dost na vodě.
Kuba Turekodpovědět 
            Re: Propadák 22:27:58 19.06.2023
Jseš normální úchyl. Chceš něco změnit? Vážně :)? Udělej to! KDOKOLIV se může zvednout a jít něco pro lezení dělat. Ty jen kecáš, meleš a žádnou alternativu nemáš. Svaz musí fungovat, rozvíjet se a získat prachy na celý kolotoč. Získat udržitelné prachy. Z nich pak časem může tlačit i repre. Z nuly na tisíc to prostě nejde a ty tu tlacháš o něčem o čem víš naprostý kulový. Drtivá většina peněz je vázaná a musíš je v daným roce utratit. Prober se :).
Strašně tady lžeš a kecáš. Vše je v nule? To jsi asi dost usnul. Konečně má svaz vlastní tréninkové zázemí, hromady chytů, mobilní stěny, rozvíjející se systém trenérů atd. Viděl jsi svěťák v Praze? Trochu respektu by neuškodilo. To všechno jsou skvělý věci, které svaz budou nadále posouvat. Bude to ještě trvat, ale je to konečně nastartovaný. Bučení hovádek (tvého typu), kteří nic nedělají a jen hledají špínu to nezastaví. Neúspěchy? Patří k životu. Ty na tom stavíš svět. Drtivá většina na tebe háže bobek. Lezou, makají. Bulet nad nepodporou? Pamatuješ Mrázu? Ten měl nulu. Totál nulu. Jak od svazu, tak obecně. Dotáhl to na dva tituly. Budoucí generace mají momentálně velký příslib pro rozvoj a možnosti. Tvůj pohled na svět absolutně nesdílím. Položil jsi si někdy otázku: Komu těma textama prospěješ :)? Tvůj cíl je jenom škodit. Ať už vědomě nebo nevědomě. Obojí je tupost. Myslíš, že tím někomu pomáháš? že někoho někam posuneš? Jsi blázen. Pokud chceš pomoct, tak začni. Na Lezci v diskusi jako anonym to rozhodně nebude to pravé. Popisuješ dění, které bylo za Bintera. Zlo, vydírání, naschvály apod. Tvrdíš, že se to děje nyní? Lžeš. Nemáš jediný důkaz a mateš lidi, kteří v závodním lezení nejsou. Jenže ty budeš své rozbory psát dál a nic tě nezastaví. Máš svojí pravdu, pohled na věc a šííílenou potřebu to hlásat lidu :))).
Budíčekodpovědět 
             Re: Propadák 22:38:42 19.06.2023
Naprosto souhlasím úplně ve všem.
odpovědět 
             Re: Propadák 06:49:38 20.06.2023
Děkuji za příspěvek.
odpovědět 
             Re: Propadák 09:01:34 20.06.2023
Jé, to je vtipné :-) V době, kdy je lezení olympijským sportem, argumentovat Mrázkem z pravěku, v debatě o chybějícím zázemí pro sportovce argumentovat tím, že umíme technicky zajistit pořádání závodů SP. Ohánět se tréninkovým zázemím, které repre už roky pravidelně využívá, a pak se dívat, jak je všechny porazila holka, co už několik let nezávodila a v repre nikdy nebyla. Takže to tvoje "našlápnutí" je dobré maximálně tak pro bafuňáře, ne pro závodníky. Pověz mi - kolik stálo uspořádání SP v Praze? A co z něj závodníci budou mít? Když je tak hezky našlápnuto, napiš mi, jaký přínos to má třeba juniory nebo repre žen. Nestyď se a piš. Částka je mi jedno, ptám se, co z toho repre má.

Tvl, a ještě se oháníš budgetem a nutností ho utratit. Nejsi ty náhodu byrokrat z EU? Tyhle píčoviny jsou dnes na každém kroku. Seberou se prachy z oblastí, kde jsou potřeba, a pak se slavnostně darují na projekt, který nikoho nezajímá. I kdyby svaz utratil miliony za PR, pořádání SP nebo nákup čehokoliv, je to k ničemu, pokud se ty peníze nedostanou tam, kde jsou opravdu potřeba, tedy k závodníkům. Takže si nech ty své kecy o tom, jak se blýská na lepší časy a neptej se, komu psaním zde něco prospěje, ale napiš mi, proč za těchto tvých úžasných podmínek nejsou trenéři, proč na závodech nikdo nestartuje, proč repre juniorů a dospělých končí tak bídně a proč lidi z repre raději odchází, než aby měli zájem se tam probojovat. Šašku.
odpovědět 
              Re: Propadák 11:09:02 20.06.2023
Petře , sedněte si do lotosového květu, nadechněte se a zazpívejte si uklidňující óm. Mohl by jste si tou svojí ukřivděností přivodit vážné zdravotní problémy. Již nyní vykazujete známky vážných psychických problémů.
odpovědět 
               Re: Propadák 11:26:59 20.06.2023
Nevím, koho přesně se snažíte oslovit nebo zda oslovení Petře používáte jako univerzální, ale věřte, že zase tak velké problémy mi stav české repre nepůsobí. Jsem sice s některými závodníky v pravidelném kontaktu, ale osobní zájmy ani svěřence už tam nějakou dobu nemám. Jen je mi jich líto když vidím jejich snahu a naděje a vím, jak to skončí. Místo tréninku a reality slova podpory a chvály a na závodech pak končí bez topu, sotva s pár zónami, někdy ani to ne. Díky za péči, ale bát se o mě nemusíte, není to pro mě zásadní oblast života, jen v rámci prokastrinace píšu své názory, zkušenosti a postřehy.
odpovědět 
                Re: Propadák 11:30:54 20.06.2023
Asi je, když tomu věnujete tolik energie, óm..., hlasitý a dlouhý. Pro mě jste Petr a basta.
odpovědět 
                 Re: Propadák 12:02:21 20.06.2023
To je následek zaměstnavatelova přístupu :-) Musím být u PC i když nemám co dělat. Hrával jsem Srdce a Pasiáns, ale tohle také není špatné. A statistiky a vyhledávaní dat mě baví, takže když už jsem prolezl weby ČHS, IFSC a dalších národních svazů a udělal si obrázek jak to kde chodí, o lidech a jich propojení, ze závodů, z funkcí, z obchodního rejstříku, dostupných smluv, a vazbách mezi různými společnostmi, tak proč se nepodělit. Hodně toho mohou být nepravdivé dojmy, také jsem uvedl, že se jedná jen o můj názor, ale hodně z toho jsou fakta. Je zajímavé, jak tu řada lidí útočí na "blábol" dalším neověřitelným blábolem, ale dosud se nikdo ani slovem nevyjádřil o výsledkách a jejich důvodech. A přitom weby ifsc a čhs mluví jasně a nezpochybnitelně. Trochu podezřelé, nemyslíš?
odpovědět 
                  Re: Propadák 12:22:19 20.06.2023
Před časem jsi nám tady tvrdil, jak máš firmy, které Ti vydělávají balík peněz, že stačilo jenom je nastavit do zisku a teď už nemusíš nic dělat. Asi jsi zkrachoval, že, když Tě cizí zaměstnavatel nutí sedět zbytečně u kompu?
Kuba Turekodpovědět 
                   Re: Propadák 12:24:42 20.06.2023
Zřejmě si mě s někým pleteš.
odpovědět 
                   Re: Propadák 12:31:59 20.06.2023
Už se v těch číslech ztratil. Je to práce moderovat takový komplexní hejt. A ještě pod všemi články ze závodů. No, ale má to genderově nevyvávežený, štvou ho hlavně ženy..
odpovědět 
                    Re: Propadák 16:45:32 20.06.2023
:-)))))
Kuba Turekodpovědět 
                    Re: Propadák 20:08:08 20.06.2023
To nasvědčuje tomu, že je to zhrzený otec jedné ze závodnic. Přehnaně ambiciózní rodiče jsou to nejhorší, co může mladého závodníka potkat.
odpovědět 
                     Re: Propadák 20:36:19 20.06.2023
Omyl priteli. Jedna se o zenu. Tedy, skoro...
odpovědět 
                     Re: Propadák 21:08:13 20.06.2023
Nebo někdo, koho se v závodním lezení zbavili, a ženské kategorie jsou teď lepší cíl.
Melichodpovědět 
             Re: Propadák 09:30:14 20.06.2023
Řekl bych, že anonym má pravdu a ty jen potvrzuješ, jak je na tom závodní lezení ČHS špatně, když máš potřebu v debatě o špatných výsledkách repre vytahovat argumenty že je svaz schopný pořádat svěťák a nebo že Mrázek před 30 lety vyhrál mistorvství světa bez tréninku. Co kdybys nechal podobných řečí a zkusil vysvětlit, proč je česká repre ve stavu, v kterém je, a co ČHS dělá proto, aby to příští rok bylo lepší? V národním rankingu má první desítka států v ženách přes 2000 bodů. ČR má 59, a to i když máme 8 závodnic. Do Asie na 14 dní holky neváhaly jet, na SP v Itálii nejela žádná. Co kdybys přestal vypisovat zbytečné aktivity jako že svaz umí zajistit postavení podia, a napsal, proč je ženská reprezentace v tomto stavu a co ČHS dělá pro zlepšení? Drže se tématu.
odpovědět 
              Re: Propadák 11:16:59 20.06.2023
Říkám óm a staň se lepším člověkem..
odpovědět 
     Re: Propadák 13:25:13 19.06.2023
Tak třeba ty do očí bijící "kamarád kšefty" typu Iva Vejmolová jako náhradní trenér reprezentace OH atd. Kolik tak toho Ivka asi reprezentaci předala s kojencem? To dělala remote z Arca? A co Jan Tleskač?

Ono je to všechno úsměvné dokud si jeden neuvědomí, že ČHS ročně porcuje medvěda ve výši 25 milionů korun.

Taková klasika - na nejnižších úrovních to dělají srdcaři, často tatíci některých dětí. Samozřejmě zadarmo. A na vrcholu pyramidy se lítá na otočku do Asie pro content na instáč
odpovědět 

 Pro trenéra a rodiče08:38:24 18.06.2023
Obdivuji klid, se kterým je tato situace brána. Být rodičem Elly já, tak vezmu sekeru a půjdu z trenéra vymlátit všechny prachy, které si za přípravu a trénink vzal, ještě mu zpřerážím ruce, nohy a sanici, aby do tohoto stavu nemohl přivést už nikoho dalšího. Pravda, a hned potom ji fláknu sobě za to, že jsem to nesledoval a nechal to to dojít tak daleko... 
odpovědět 
 Re: Pro trenéra a rodiče14:58:13 20.06.2023
Bambulínek, bambulínek, někdo se hodně nudí o přestávce ve školce, paní učitelka ho poslala spinkat, ale jemu se nechce, nemá rád ostatní děti, který i umí usnout, a hlavně nemá rád holčičky protože jsou hnusný a škaredý a přenášejí bacily. Maminka se mu doma nevěnuje a paní učitelky ho ignorují. Je to tragédie, co z něho vyroste. Doufám že se nepoblinká z těch školkových pomazánek, když si pořád chodí nechat přidat. Už by chtěl po o domů, ale maminka na něho zase zapomněla a paní učitelky už by chtěly jít domů. Chjo Je nám ho líto
odpovědět 

 Olympiáda 11:43:09 18.06.2023
Vzdálenost nominace našeho sportovce do Paříže je veliká.
odpovědět 

 Chudák holka12:02:04 18.06.2023
Mi je upřímně líto Elišky. Léta do ní tlačí, že bue ve vatě. I nějaký ten prostor v médiích se jí dostane, jeden dva plakáty. No a pak přijde krutá realita a sice, že na absolutní světovou špičku bohužel nemá. A upřímně, jak teď z toho všeho ven. Neznám ji, ale nějak nevěřím, že by ze současné situace, do které se dostala dost možná kvůli lidem okolo ní, byla bůhvíjak odvařená

stará není(oproti mě určitě ne), ale na to začít jinou kariéru, jinde a jinak už jí krapet ujíždí vlak
odpovědět 
 Re: Chudák holka13:31:19 18.06.2023
Tak třeba by mohl lezec.cz platit Cash místo bodů v žebříčku.. Vylezes 10x 8acko a máš 10000 czk na účtu holahej... Pravda jest že by to chtělo nak upravit ty body protože za 6a sou taky dobrý kacaky.. Jinak nezbývá než zatopit v lokomotivě a plnou parou vzhuru
odpovědět 
  Re: Chudák holka13:55:55 18.06.2023
Asi uz svet nechapu, nase nejlepsi holka a stejne to nestaci, neni prvni/coz by u vetsiny vyvolalo jen zavist/ a tak ji asi mame lyncovat, nebo co?
Martas.odpovědět 
   Re: Chudák holka14:10:36 18.06.2023
Lynčovat? To určitě ne. Litovat? Toť otázka. Nechci se chlubit, ale myslím, že jsem náš nejlepší lezec z celé ulice(ona má jen dva baráky a soused je spíš na opékání selat). Mám nechat práce, přicucnout se na peníze ze svazum a jít dělat díru do světa? Tak nějak asi oba cítíme, že ne. A tady máš +-25 letou holku, která leze parádně. Ale leze až tak parádně, aby kvůli tomu obětovala civilní zaměstnání? A další otázka - chce tohle všechno ona sama a nebo jí do toho tlačí bafunáři(a ostatní havěť), kteří se utrhli ze řetězu, cítí se nejméně jako majitelé lívrpůlu s vidinou nekonečných peněz plynoucích ze sportovního lezení? Kdo o ní věděl před pěti lety a kdo o ní bude vědět za pět let? Zmizí a bude zmizelá, ale svaz se svými přehnanými ambicemi bude házet další a další děti do mlýnku kvůli vlastnímu prospěchu. Možná finančnímu, možná že na ně doma stará křičí, tak aby si připadali větší, kdoví proč..
odpovědět 
   Re: Chudák holka14:41:05 18.06.2023
Souhlasím s tím, co ti už odpověděli. Ale jako obvykle dodám, že tohle není o Elle. Je to o systému, je to o tom, jak v ČHS pracuje závodní lezení, kdo to řídí a jakým způsobem, kdo dohlíží na tréninky a kdo závodníky posílá na závody. Výsledky Elly nejsou selhání Elly, ale toho, kdo ji připravil a na závody ji poslal. A toho, kdo to vše platí a schvaluje. Celá koncepce závodního lezení je pomatená, postavená na hlavu, podívej se, kde české závodní lezení skončilo.
odpovědět 
    Re: Chudák holka16:09:15 18.06.2023
To je nějaká informační válka, tohle, ne? By mě zajímalo, kolik lidí vlastně Marťasovi odpovědělo. A lehce se mi z toho připozvedává pajšl. Někteří komentátoři by se fakt měli identifikovat, když jim stojí za to takhle do toho jít.
P.odpovědět 
     Re: Chudák holka16:17:30 18.06.2023
Copak? Nabourává ti to představu, že vše je v pořádku a že tu na Lezci spamuje jen jeden zapšklý závistivec? Asi se budeš muset smířit s tím, že podobné věci si z oblasti závodního lezení myslí více lidí a že by na tom mohlo něco opravdu být. A podpisy? Dejme tomu, že nějaký identifikátor by být mohl, ale stejně je neověřitelný. A pod plným jménem se ti tu, vzhledem k obavám ze msty a dusnu v repre, nepodepíše nikdo, co tak vím, tak od od závodníků přes rodiče až po asistenty se většina bojí a raději mlčí.
odpovědět 
      Re: Chudák holka17:14:30 18.06.2023
Dusná atmo v repre už tu byla nekolikrat vyvrácena, proč to furt omilas dokola...
odpovědět 
       Re: Chudák holka18:00:17 18.06.2023
Kdo to vyvrátil? Ty, že jsi napsal, že není? No, to je opravdu relevantní tvrzení.
odpovědět 
   Re: Chudák holka17:44:01 18.06.2023
Klid, to jsou jen dva zoufalci, vlastně jeden, z to se svět nepo.ere...
DXodpovědět 
    Re: Chudák holka18:02:47 18.06.2023
To je maximálně tak tvé přání.
odpovědět 
    Re: Chudák holka18:44:56 18.06.2023
Pokud to nebyl jen výkřik do tmy, můžeš trochu víc specifikovat, proč zoufalci?
odpovědět 
 Re: Chudák holka07:44:32 20.06.2023
ve vatě? tady v čr si někdo myslí, že závodním lezením se z něj stane pracháč? to ani ve světě. možná pár jedinců.
hodpovědět 

 Repre16:00:15 18.06.2023
Z mé strany gratulaci našim reprezentantům. Pouze při soupeření s těžkým soupeřem nasbiraji zkušenosti a pořadí je úplně jedno.
odpovědět 
 Re: Repre16:10:29 18.06.2023
To je vtipné :-) A nepřemýšlel jsi o tom, že toto by mělo platit pro U16, případně U18, a že v dospělých mají být už zkušení závodníci? Zejména když se tu bavíme o závodech dospělých, kde lezci jako Stráník, Smetanová nebo Adamovská už za sebou mají mnoho let sbírání zkušeností na IFSC závodech po celém světě? A dále bod k zamyšlení - v těch U máme výsledky obvykle dobré, tam si trénují ještě děti s rodiči nebo oddílem, špatné výsledky přichází s přechodem do juniorů/dospělých, kde už končí hra a potřebuješ systematický a odborný přístup a patřičné zázemí. V dospělých nemají sbírat zkušenosti, mají je už uplatňovat.
odpovědět 
  Re: Repre16:23:07 18.06.2023
Zasekla deska je zpět...
odpovědět 
   Re: Repre16:26:31 18.06.2023
A?
odpovědět 
   Re: Repre18:01:54 18.06.2023
Pokud se situace nezměnila a vstupní texty zůstávají stejné, proč by se měnil text výstupní? Nepiš tu nic, na co nebude potřeba takto reagovat, a je to vyřešené.
odpovědět 
    Re: Repre21:06:14 18.06.2023
"potřeba"??? Tak ty jseš hodně jinej level.
odpovědět 
 Re: Repre17:03:39 18.06.2023
Popravdě, jak se to soupeření s těžkým soupeřem v lezení projevuje? Vždyť tam jede každý sám za sebe, do konce závodu neví, jak vlastně skončil a neexistuje žádná forma interakce se soupeřem. Tak se jako laik ptám, jak to čerpání zkušeností má vlastně fungovat?
odpovědět 
  Re: Repre21:08:59 18.06.2023
Hele vy tataři, šutry jsou suchý. A tak si kladu otázku, to ty sračky látáte někde pod skalou, nebo jste banda chovanců z Bohnic? Protože tohle, co je tady za blitky snad už není ani vtipný. Chápu že někdo může mít problém, ale to se stačí svěřit odborníkovi a nemusí se zasírat lezec takovým humusem.
Šafi odpovědět 
  Re: Repre21:20:48 18.06.2023
A kručí. I když, toto tvé plácnutí myslím vysvětluje všechna tvá plácání předchozí.
odpovědět 
  Re: Repre21:32:44 18.06.2023
To je tak. Cesty se musí stavět podle úrpovně závodníků tak, aby se závodníci rozřadili, aby se ten jeden nejlepší dostal vysoko, ideálně do topu a ti ostatní aby popadali na různých místech, rpzřsdili se a ne zase až moc brzo. Z toho vyplývá že úroveň závodu určuje obtížnost cest (když se cesty povedou), JInak těžké cesty jsou na českém poháru, jiné na světovém. A to sbírání zkušeností je ty cesty lézt v tom kotli před publikem. To se jen tréninkem nenahradí. No a na stavbu tréninkových cest nikdy nenajmeš tolik různých stavěčů s různými nápady, jako na reálných závodech. Proto je třeba tam jezdit. Ještě bych podotkl, že závodník, kterému se furt nadává, většinou nedosáhne lepší výkony, než když se povzbudí. No a tihle jsou prostě nejlepší, jaké máme k dispozici.
odpovědět 
   Re: Repre22:56:03 18.06.2023
To je tedy moudro... Ono je pravdivé, ale vytržené z kontextu. Pokud se budeme bavit o U14 a U16, tak bych se pod to podepsal, ale v juniorech a dospělých už mají být zkušení, co jezdí závodit, ne sbírat zkušenosti. Takový Stráník toho už moc nesebere, Adamovská totéž. A přípravu na závody a závodní bouldery má zajišťovat ČHS v tréninkových centrech, od toho je má a pořádá pravidelné semináře a soustředění, a na trénink má dohlížet odborník, co tomu rozumí, ne že naše repre se se stylem boulderů a chyty setká prvně až na SP.
odpovědět 
    Re: Repre23:29:44 18.06.2023
Zkušenosti musí být čerstvé a stále doplňované. Styly stavění cest se mění. Zrovna na Marťasovi to je vidět, že mu dnešní bouldery zadala tak nejdou, jako ty kdysi když měl stříbro.
Kde by asi ti závodníci vzali zkušenosti s cestami na Světovém poháru? Z koukání na Youtube? :-)
odpovědět 
     Re: Repre00:38:33 19.06.2023
Tak ještě jednou - na závody se jezdí závodit, ne učit nebo trénovat. Na závodech máš ukázat, co dokážeš, ne zjišťovat, co vlastně máš dokázat. Trendy ve stavění, styly a chyty má sledovat šéftrenér ČHS a podle toho má zajistit úpravy tréninku a přípravu, od toho má ČHS tréninkové centrum, kde stavěči staví bouldery podle zadání, kam má repre vstup zdarma a kde se pravidelně pořádají repre semináře a soustředění pro mládež i dospělé.
odpovědět 
      Re: Repre08:49:47 19.06.2023
Aha, to vypadá jako jasný volební program pro příští volební Valnou hromadu. Přál bych ti, abys mohl všem ukázat, jak nám vytvoříš hromadu šampionů :-D
odpovědět 
       Re: Repre13:05:58 19.06.2023
Už je tato funkce v ČHS nějak slušně placená? Protože pokud ne, je to dost velký problém. Zadarmo to nikdo schopný dělat nepůjde, snad jedině pokud by byl v tom měl osobní zájem, tedy v repre své svěřence nebo potomky, jenže to je pak zase střet zájmů.
odpovědět 
       Re: Repre13:12:43 19.06.2023
a co to vzít z druhé strany - jít do voleb s programem, aby si sportovní sekce udělala vlastní svaz? Je "nás" - členů svazu - 18 tisíc a ostře pochybuji, že by se většina zajímala o sportovní lezení a reprezentaci
 JendaZBrnaodpovědět 
        Re: Repre15:19:39 19.06.2023
To je určitě legitimní program a stojí za zvážení, ale jestli se dobře pamatuju, tak sportovní sekce si vlastní svaz udělat chtěla a nelíbilo se to právě vedení ČHS.
odpovědět 
         Re: Repre18:04:36 19.06.2023
Přesněji řečeno si "Sportovní sekce" i Svaz postupně uvědomily, že je výhodnější se spojit, než zakládat něco na zelené louce a proto se sportovní sekce postupně začlenila do svazu. Podívej se kdo byl v českém sportovním lezení a kdo je nyní ve VV a v KSL.
odpovědět 
          Re: Repre20:24:06 19.06.2023
Ano, vedení ČHS v podstatě kooptovalo zástupce sportovní sekce, ti vlastně víceméně dosáhli svého a už necítí potřebu se trhnout a budovat svůj samostatný svaz, protože proti vůli ČHS by bylo uznání od IFSC a dalších organizací nejisté. Asi to ještě bude mít další vývoj a to v celé Evropě.
odpovědět 
  Re: Repre21:37:57 18.06.2023
To je tak. Cesty se musí stavět podle úrovně závodníků tak, aby se rozřadili, aby se ten jeden nejlepší dostal vysoko, ideálně do topu a ti ostatní aby popadali na různých místech, ne zase až moc brzo a rozřadili se . Z toho vyplývá že úroveň závodu určuje obtížnost cest (když se cesty povedou), JInak těžké cesty jsou na českém poháru, jiné na světovém. A sbírání zkušeností je ty cesty lézt v tom kotli před publikem. To se jen tréninkem nenahradí. A na stavbu tréninkových cest nikdy nenajmeš tolik různých stavěčů s různými nápady, jako na reálných závodech. Proto je třeba tam jezdit.
Ještě bych podotkl, že závodník, kterému se furt nadává, většinou nedosáhne lepší výkony, než když se povzbudí. No a tihle jsou prostě nejlepší, jaké máme k dispozici.
odpovědět 
   Eliška 14:58:32 19.06.2023
Potkali jste Elišku někdy na hangáru nebo Hudy? Pořád je zamračená a působí dost nechutně, jako pokaždý z ní mám pocit že jí to vlastně nebaví..i z rozhovorů na netu to ne mě tak působí.. a pak napíše na instagram že zapomene závodit když je na závodech? Wtf ? Tito lidé by měli začít víc žít v reálném světě, myslím že zrovna ona je hodně mimo .. ale omlouvat to takovýma příspěvekama na ig to mě přijde vrcholně ujeté.... myslím že by se na to měla vysrat
Zenith odpovědět 
    Re: Eliška 19:57:35 19.06.2023
Právě, když tě žene ego děláš i co tě nebaví abys pak zjistil že lepší dělat co tě baví.. i to jest c3sta k zmoudreni a uvědomění si.. ne každý vidí své činy hned tak jasne jako druzí je na nich vidí.. a hned tak prozrit a vědět co opravdu chci a co mě baví není lehká otázka.. klaďme si odpovědi a otázky nechme působit at časem uzraji a ono samo vše se urovná a stane.. s komentářema i bez nich!
Tapirodpovědět 
    Re: Eliška 20:37:05 19.06.2023
Tak Eliška není závodní typ, ale nikoho jiného lepšího nemáme. Ta to urcite nikam s tímto přístupem nedotahne. Bohužel to přenáší i na ostatní závodnice v týmu a pak to na těch závodech “vypada”.
Hrozny vzor.
odpovědět 
    Re: Eliška 20:40:43 19.06.2023
Já bych věděl, co s ní ;)
odpovědět 
     Re: Eliška 22:01:15 19.06.2023
Já bych věděl, co s tebou...
odpovědět 
      Re: Eliška 22:03:31 19.06.2023
Co jsme se tě Kubo nahledali. Zrovna tady o tobě vedem diskuzi. Lezeš teda ještě?
odpovědět 
       Re: Eliška 22:22:37 19.06.2023
Tak vlastně jsi Elišce dal najevo, že je to pěkná holka a ty, že bys zasloužil přes hubu. To je celý.
odpovědět 
        Re: Eliška 04:35:33 20.06.2023
Vždyť je super ošklivá..co s ní? Ty její zkroucené palce..omg
Neodpovědět 
         Re: Eliška 07:31:02 20.06.2023
Jmenuje se to halux a je to prej dědičný.
odpovědět 
          Re: Eliška 00:18:14 21.06.2023
Navrhuju mužské části vedení chs uspořádat nábor mladých nadějných lezkyn 15+
odpovědět 

 Binter 20:25:12 19.06.2023
Vidíte vidíte. To bylo samé Klofi na hrad! Jsme s tebou, Peťane! A jak jsme dopadli. Nevíte, co teď dělá náš bývalý Terén? Třeba by to starej Binťas po tom letošním Klofáčovo skoro kanáru vzal
odpovědět 
 Re: Binter 21:18:50 19.06.2023
Neuměl bys navrhnout nějakýho sebestřednýho psychopata, co by se dokázal alespoň trochu ovládat?
Juraodpovědět 

 Diskuse na lezci v roce 2023 21:40:26 19.06.2023
Slusna sbirka psychopatu tady. Hadam ze jde o jednoho, max dva. Ale spis jednoho. Samomluva, ale sakra ma to vyvoj, proc by kdo chtel takto otevrene a osobne skodit, urazet, lhat.... Ses v multiidentalnim flamingu skolil v nejaky neziskoffce?
odpovědět 
 Re: Diskuse na lezci v roce 2023 09:43:33 20.06.2023
V čem kdo lže? Prošel jsem si výsledky z ČP a IFSC závodů a prošel jsem si web horosvazu a nemohu přijít na nic, v čem by kritik přístupu ČHS lhal nebo fabuloval. Na webu horosvazu se píše Petr Klofáč - hlavní trenér reprezentace a hlavní trenér VSCM. Když se podíváš na výsledky, tak co není pravda? A máš pocit, že je práce hlavního trenéra v pořádku?
odpovědět 
  Re: Diskuse na lezci v roce 2023 11:46:59 20.06.2023
Petře zase, óm, fakt se ti uleví..
odpovědět 
   Re: Diskuse na lezci v roce 2023 12:28:15 20.06.2023
A něco k věci by nebylo? On om a klid změní výsledky? Nebo stav naši závodníků? Nebo zkoušíš odvést řeč jinam, když výsledky rozporovat nejdou?
odpovědět 
    Re: Diskuse na lezci v roce 2023 13:14:01 20.06.2023
Ale já nemám zájem reagovat na tvoje názory, já upozorňuji na tvé duševní rozpoložení, zhrzence, který si sám rozjíždí jeden hejt za druhým, reaguje a eskaluje, to je tvůj cíl. Tohle dělá jedině duševně narušený jedinec. Fakt si skoč na terapii, protože tě to dožene na tvém zdraví.
odpovědět 
     Re: Diskuse na lezci v roce 2023 13:23:15 20.06.2023
Dovolil bych si upozornit, že opět nemáš pravdu. Úvodní příspěvek nebyl psaný mnou. Ani všechny ostatní ne. Zkus se smířit s tím, že lidí s podobnými názory je více. Možná se to jen pokoušíš bagatelizovat a házet vše na jednoho frustrovaného pomatence, abys zakryl skutečnost, ale realita je jiná a snaha o dehonestaci zde na Lezci ji nezmění.
odpovědět 
      Re: Diskuse na lezci v roce 2023 13:35:04 20.06.2023
Vidíš vystupuješ jako anonym a cítíš se dehonestován, dobře můžete být i dva. Zamysli se a staň se lepším člověkem. Přeji ti to aby se ti to povedlo.
odpovědět 
       Re: Diskuse na lezci v roce 2023 13:56:22 20.06.2023
Jakákoliv domluva je marná, když neumíš chápat text. Dehonestován se necítím, nikde to nepíšu. V textu je uvedeno, že snaha o dehonestaci zde na Lezci realitu nezmění, je to popis Vaší činnosti, ne vyjádření mých pocitů. Ty by asi ze všeho nejlépe vyjadřovalo Jsi mi u zadku :-)
odpovědět 
        Re: Diskuse na lezci v roce 2023 14:07:23 20.06.2023
Ale jo chápání mě jde dobře Petře viď.
odpovědět 
         Re: Diskuse na lezci v roce 2023 15:33:52 20.06.2023
Přesvědčit jen tak se nenecháš, dokázat to nejde. Když si to myslíš, mysli si to.
odpovědět 
         Re: Diskuse na lezci v roce 2023 16:02:12 20.06.2023
Čéče, podle diskuze a obhajoby ČHS a systému bych se vsadil, že Petr jsi ty. Jak moc se pletu? Dobře kopeš za svůj tábor. To je podle vzoru Nejlepší obrana je útok?
odpovědět 
    Re: Diskuse na lezci v roce 2023 13:27:18 20.06.2023
Ale já nemám zájem reagovat na tvoje názory, já upozorňuji na tvé duševní rozpoložení, zhrzence, který si sám rozjíždí jeden hejt za druhým, reaguje a eskaluje, to je tvůj cíl. Tohle dělá jedině duševně narušený jedinec. Fakt si skoč na terapii, protože tě to dožene na tvém zdraví.
odpovědět 
  Re: Diskuse na lezci v roce 2023 12:09:55 20.06.2023
Kam se hrabe Binter, to se nedá srovnat...
K.odpovědět 
   Re: Diskuse na lezci v roce 2023 13:41:33 20.06.2023
Chytráku, a koho bys navrhoval kdo by naši reprezentaci pozvedl?
odpovědět 

 čhs a prachy16:50:26 20.06.2023
Ať už je to jak chce, vypadá to, že peníze zničili další celkem fajn aktivitu. A třeba o té štědré dotaci do soukromých kapec jsem nevěděl a přijde mi to dost smutné. Snad to mají aspoň nějak ošetřetné smluvně ve smyslu "my ti tady postavíme za 10 míčů halu, ale všechny pořádané závody budou grátis a nikdo z repre nebude nikdy platit za vstup".
 JendaZBrnaodpovědět 
 Re: čhs a prachy17:28:06 20.06.2023
Jendo z Brna, dojdi si za Zobanem z Brna, který té hale šéfuje a nech si vysvětlit, ze stavbu haly platil Hudy sport a nechává stěnu pro reprezentanty za vyvážených podmínek, kdy ČHS hradí Hudymu ušlý zisk za dobu, kdy je stěna obsazena reprezentací.
odpovědět 
  Re: čhs a prachy17:38:07 20.06.2023
A ted jsem si ve vedlejsi diskusi precetl, ze nejlepsi nemka byla 32. myslim...tak proc hanit Elisku? Nebo je ted v Německu jeste vetsi hon za par korun danych nasim sportovnim lezcum? spise myslim, ze ne...zvykli jste si na Adama, ktereho tedy taky mnozi dokazou urazet a ted svete div se, tu v zenskych neni jeho Eva ale jen Eliska, ktera maka a holt neni prvni, no a co?
Martas.odpovědět 
   Re: čhs a prachy17:41:44 20.06.2023
Je smutné, že jsi toho přečetl tolik a přitom vůbec nepochopil, o čem je řeč :-(
odpovědět 
    Re: čhs a prachy18:49:32 20.06.2023
Ale pro mne to smutne neni, jen se na to chci podivat i lidsky, ale zase mas pravdu v tom, ze vubec nechapu o co tu jde, protoze je to pro mne nepodstatne, takze to ctu letem svetem.Ale trosku tusim..jde treba o zavist?
Martas.odpovědět 
     Re: čhs a prachy19:12:44 20.06.2023
Naopak. Hodně lidem je Elišky líto, protože mají více informací, než výsledky závodů. Nejde o to, jak Eliška dopadla, ale proč tak dopadla. Skvělá lezkyně, veselá a milá holka. Dnes působí jak hromádka neštěstí, výkony žádné, jen omluvy kamarádům. Tohle není boj proti Elišce, ale stížnost proti systému a lidem, kteří jsou za to zodpovědní. Přijd se někdy kouknout a pokecat, až tu bude mít trénink.
odpovědět 
      Re: čhs a prachy19:45:28 20.06.2023
Eliska byla hromádka neštěstí vždycky.
odpovědět 
      Re: čhs a prachy20:16:40 20.06.2023
Nevím, nejsem Eliška, ale já na jejím místě bych tě především rád poslal někam a hodně by mi vadilo, že mě používáš k nějakýmu svýmu uspokojování, pardon.
Pro jistotu, protože v tomhle směru zřejmě buď nejsi, nebo nechceš být důvtipnej - to vlastně vůbec nesouvisí s tím, nakolik jsou tvoje komentáře ke stavu závodního lezení adekvátní nebo ne. Proto jsem nahoře psal, že se mi trochu zvedá pajšl, ne kvůli tomu, že bych chtěl nebo nechtěl, aby něco nějak bylo, ale že se mi způsob, kterým se realizuješ, zdá být chvílemi poněkud ekl.
P.odpovědět 
       Re: čhs a prachy20:59:26 20.06.2023
Jestli tě to uklidní, nejsem ten, kdo s tím začal. Ani ten, kdo založil vlákno Chudák holka a další. Vaše urputnost, s kterou prosazujete názor že sem píšu jen já, je už za hranicí zábavnosti. Sem tam na něco zareaguju, ale rozhodně nejsme sám. Možná je na čase konečně pochopit, že lidí s podobným názorem a stylem je víc.
odpovědět 
        Re: čhs a prachy21:17:59 20.06.2023
není, a s obdobným stylem úchylosebeprezentace už vůbec ne. až tak vyhraněný to máš, prostě svítíš. na 100 hatepostů máš 90, zbytek šulínci typu JzB, který slepě věřej každý kravině.
odpovědět 
         Re: čhs a prachy21:27:13 20.06.2023
A ten primitivní výpad byl dobrý k čemu? Píšeš, že by se lidi neměli urážet a přitom přesně to děláš. Nabízím ti osobní setkání, kde si rád nechám do očí říct, že jsem šulínek. Neurazím se, jen by mě zajímala tvoje osobnost naživo. A u toho bys mi mohl taky říct, jestli tou "každou kravinou" myslíš oficiální zpravodaj ČHS. Takže to, co napíše přímo čhs ve svém prohlášení je něco, čemu nemám věřit? Tedy nemám věřit oficiíální komunikaci ČHS
 JendaZBrnaodpovědět 
          Re: čhs a prachy23:32:19 20.06.2023
Nazdar, Jendo co se tak mrknout do Výroční zprávy ČHS? to je oficiální dokument. Zkratovitá informace ve zpravodaje určená pro rychlou informaci není tak úplně vypovídající. Výročí zprávu si prostuduj za domácí úkol.

A ještě několik pojmů, místo dojmů. Lezecká stěna není hala, ale to, co je uvnitř haly.
Dotace, které ČHS dostával od MŠMT, nebo dneska NSA, byly právě na to určené, aby se z nich pořídily věci, které umožní kvalitnější trénink.
odpovědět 
          Re: čhs a prachy11:18:37 21.06.2023
"...Zobana se na to ptát nebudu, by beztak vypěni..." tož nevím kdo začal s "primitivním výpadem";) ale tak je to tu skoro se vším, a netýká se (jen) tebe. překrucování, emoce, nezjistím si, věřím, něco si přimyslím, něco vymyslím, pomlouvám, tvářím se tajemně, tvářím se jako názorový spasitel, zachránce medailí z OH, se*u na všechno a všechny, primary target je si zahejtovat směr svaz, ochranáři, správci, trenéři, repre, pěkně anonymně, padni komu padni dospělým i děckám, tak hlavně to srdíčko...
DXodpovědět 
          Re: čhs a prachy18:56:18 22.06.2023
https://blog.hubatacernoska.cz/jak-uvarit-parek Posílám ti recept na párek k té čočce co dostaneš, až se s někým setkáš osobně.
párekodpovědět 
  Re: čhs a prachy17:47:10 20.06.2023
hmm, no to by pak byla samozřejmě jiná. Ale proč se ve zpravodaji čhs 4/2020 potom píše

blablabla 10 milionů z eráru, blablabla

"Výsledkem je vybavená lezecká stěna na obtížnost
v Brně"?

kam tím pádem těch 10 milionů šlo? Zobana se na to ptát nebudu, by beztak vypěnil(zbytečně, protože mi na tom až tak moc nesejde, jen mě to zajímá) :-)


 JendaZBrnaodpovědět 
   Re: čhs a prachy23:32:34 20.06.2023
Není JendazBrna náhodou ten týpek, co si zlomil před časem kotník v Hangáru a pomalu žaloval stavěče za újmu??!!
No tak to je opravdu materiál k diskusi o tomto tématu. Nebál bych se to samé tvrdit odalších diskuterech.
odpovědět 
    Re: čhs a prachy07:03:42 21.06.2023
Ten nebyl z Brna :D
odpovědět 
   Re: čhs a prachy10:38:57 21.06.2023
Nazdar, Jendo co se tak mrknout do Výroční zprávy ČHS? to je oficiální dokument. Zkratovitá informace ve zpravodaje určená pro rychlou informaci není tak úplně vypovídající. Výročí zprávu si prostuduj za domácí úkol.

A ještě několik pojmů, místo dojmů. Lezecká stěna není hala, ale to, co je uvnitř haly.
Dotace, které ČHS dostával od MŠMT, nebo dneska NSA, byly právě na to určené, aby se z nich pořídily věci, které umožní kvalitnější trénink.
odpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri
Confetto ... 6c+/7a Massone

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV | 2X Simond Piranha |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 352 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 309 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 280 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 277 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 249 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.