LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Climb now, work later ;)
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140167 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
ZŠ Šafaříkova - Valašské Meziříčí
RadOTTín - Praha 5 - Radotín
Fitpark - Uhříněves

Prodejny
Rock Point Outlet Store - Praha 5 - Radotín
Rock Point - OC Olympia - Olomouc 7
HUDYsport - Olomouc

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Regionální Tendon cup Olomouc

2.2.2013

smallReginální Tendon cup v Olomouci.

Závody jsou určeny široké žákovské veřejnost, to znamená i úplným začátečníkům, kteří nikdy nelezli. Závodníci budou jištěni shora zkušenými lezci, takže je technicky nemožné, aby došlo k pádu závodníka. Pouze finálové cesty nejstarších kategorií se polezou stylem "on sight". Lezou se dvě kvalifikační a jedna finálová, případně superfinálová cesta. Hodnotí se nejvyšší dosažený chyt. Rozhodčí může povolit opakovaný nástup při uklouznutí. Závody se uskuteční dle pravidel pro pořádání Tendon cupu 2013. Závodníci, kteří se dle pravidel nemohou účastnit Tendon cupu mohou startovat mimo soutěž či předlézat cesty.

Kategorie E (Mini) do 9 let - ročníky 2004 a mladší

Kategorie D 10 - 11 let - ročníky 2003 a 2002

Kategorie C 12 – 13 let - ročníky 2001 a 2000

Kategorie B 14 – 16 let - ročníky 1999, 1998 a 1997

Předpokládané ukončení do 17.00 hod, bufet otevřen po celou dobu závodů

Po závodech možnost lezení soutěžních cest pro veřejnost

Startovné 80,- Kč

Přezůvky do tělocvičny nutné!!!

Kontakt Karel Malý
+420306346337
bubak@mybox.cz


   [úpravy] 10:27 14.01.2013Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Datum?10:36:10 14.01.2013
Chybí datum.
Igorodpovědět 
 Re: Datum?10:47:58 14.01.2013
2.2.
odpovědět 
  Re: Datum?10:52:12 14.01.2013
To je škoda, kryje se se závodem o Mistra Slovácka, kam můžou i mládežníci.
kájaodpovědět 
   Re: Datum?22:05:37 15.01.2013
No jo i ne. slovacke oupn jsou primarne zavody dospelych. tj. kategorie 16+ coz az tak nekoliduje. To ze se u rankingovych zavodych dospelych povoluje ucast i under 16 bez zapocitani do rankingu je druha vec. Ale nikde neni povinnost poradat zavody nekolizne dospeli, deti.
Lumiodpovědět 
    Re: Datum?08:54:15 16.01.2013
O splnění povinnosti tu taky nikdo nic nepsal, to je výsadní právo pořadatele - pořádat tyto závody ve stejný den jako jiné závody, kam by mládežníci třeba i rádi přijeli. Jen konstatuji, že je to škoda. Budou si zkrátka muset vybrat.
kájaodpovědět 
     Re: Datum?09:03:51 16.01.2013
Závod v Olomouci a Oupen jsou tak rozdílné závody, že mě nenapadá jediné jméno toho, kdo by mohl startovat v obou závodech.
odpovědět 
      Re: Datum?10:52:01 16.01.2013
např. Vlk Vojtěch, Sedláček Vojtěch, Peltrám Tomáš, Kliger Petr, Kříž Jan, Daňa René, Jech Martin, Čermák Petr, Škorpil Marek, Oubrecht Marek, Štěpánek Michal,....

z děvčat např.Křížová Hana, Peltrámová Veronika, Laubrová Terezie, Vincourková Jana, Zachrdlová Kateřina, Pokorná Andrea, Vlčková Eliška, Scheuerová Veronika, Křížová Eva,.......

Málo? Pořád existuje dojem, že se tyto závody pro mládežníky nekryjí? Pouze jsem však konstatoval, že je to ŠKODA, nic víc ani míň. A škoda to je, to je prostě fakt.
kájaodpovědět 
       Re: Datum?11:17:05 16.01.2013
Trochu si musíš ujasnit kdo může a nemůže startovat v Olomouci. Pro tento typ závodů existují určitá omezení ve věku (do 16 let - což dost jmen tebou uvedených už nesplňuje) a omezení ve výkonosti (tam se vejde ta druhá polovina). Snad jen Terezie by mohla startovat v obou závodech.
Míraodpovědět 
        Re: Datum?11:31:34 16.01.2013
do 16 let je ve vypsaných jménech určitě více mládežníků než pouze jedna osoba :) a je pravda, že o omezení výkonnosti nic nevím. v tom se tedy omlouvám. můžeš sem napsat prosím jak je toto omezení determinováno? stačí link. díky
kájaodpovědět 
         Re: Datum?12:33:00 16.01.2013
Již řadu let, možná už samého počátku, platí na "Tendonu" omezení pro některé mládežníky s vyšší sportovní výkonností (první tři na ČP, lonští medailisté, reprezentace...). Jejich seznam je na stránkách horosvazu v rubrice info pro pořadatele - prováděcí předpisy. Aktuání na letošní rok tam dnes ještě nenajdeš - ale už brzo tam bude. Museli se tam aktualizovat některé změny ze závodních pravidel (délka prohlídky cest, zrušené superfinále a další detaily).
Míraodpovědět 
          Pravidla nejen pro závodníky17:00:41 16.01.2013
Kéž by se někdo z ČHS zamyslel a udělal také pravidla pro místa, kde se závody konají, a pro závodní cesty.
Co třeba stanovit minimální výšku stěny, délku cest a jejich charakter? V pravidle IFSC se píše o mluví minimální výšce stěny 12 metrů a délce cest 15 metrů. Zejména u dětí by cesty měly být o technice a ne o tom, že ten větší to přeleze stylem žebřík, kdežto menší téměř nedosáhnou na chyty. A to není vše, je i něco špatně, když ze skupiny topuje obě kvalifikační cesty 10 závodníků. A pak jich jde 5 do superfinále, protože topují i finále.
A co se týká místa, tak pořádat závody v prostoru, kde se pak mačká jeden na druhém, nedá se tam projít a ani není vidět na závodníky, je dost strašné. Olomouc je v tomto celkem v pohodě, když ČHS ví, že se Tendonu účastní 100 - 200 závodníků, měly by se závody pořádat tak, aby tomuto počtu odpovídaly. Nahnat pod malinkou stěnu v Sobotce, kde je pár metrů čtverečních, 130 závodníků, bylo dost drsné. Chodit se tam nedalo, lidi po sobě šlapali, kopali si do věcí... A o parkování také lepší nemluvit.
odpovědět 
           Re: Pravidla nejen pro závodníky20:51:05 16.01.2013
Tak to mi teda prosím poraď, kde by se tento typ závodů měl pořádat? Moc stěn vyšších než 12 metrů nemáme, parkuje se všude blbě a 130 lidí(+rodiče+věci) se jen tak někam nevleze. Chce to trochu tolerance. Tady může ČHS vymýšlet jak chce ale je limitován možnostmi dostupných stěn a hlavně ochotných pořadatelů. S výškou lezců jsou problémy všude - viděl jsi Paxiho ve finále MS jak se marně snažil dosáhnout na stup? V této skupině dětí jsou rozdíly ve výšce ještě markantnější a stavěč to prostě někdy neodhadne - to se stane. Na jednom chytu vypadne třetina závodního pole i v poháru EYC. V "Tendonu" se s tím stavěči poperou většinou hodně dobře.
odpovědět 
            Re: Pravidla nejen pro závodníky22:05:20 16.01.2013
Moc vysokých stěn není? Tak namátkou: krásná hala v Písku, Jablonec, Ruzyně, Klajda, SmíchOFF, FreeSolo Chodov, Cibulka, Radotín... 15 metrů cesty postavíš určitě i v Hradci. Fakt máš pocit, že jich je málo? Na 6 závodů seriálu by to bohatě stačilo. Ale ono ne, to je lepší jet do Lanškrouna na sedmimetrovku.

A také by mne zajímalo, co myslíš tou ochotou. Snad ČHS chce pořádat závody, tak by se měl i postarat o zázemí, ne? Tedy pronajmout pořádné stěny se vším všudy. Pokud však "ochotou" myslíš, že stěna bude pořádat akce ČHS zadarmo, tak se nedivím, že tam ty závody nejsou. To to raději uděláme na těch klubových, kde je to zadarmo, i když je kvalita otřesná, že? A teď nemyslím kvalitu oddílu nebo stěny jako takové, ale kvalitu z hlediska závodů, na které přijde/přijede 300-400 lidí.

Ano, výška je problém, souhlasím. Ale to ještě neznamená, že cesta musí být postavená tak, že ti stačí výška a síla a přelezeš to jak žebřík. Součástí dobrého výkonu na závodech by měla být i technika. A to často není.

Tolerance je potřebná. Ale vše by mělo mít nějakou úroveň. Zejména pokud ČHS nerozdělil Čechy a Moravu a chce, aby závodníci jezdili na závody přes celou republiku. Takže je to moc fajn - třeba z Ostravy se táhnout s devítiletým děckem 4 hodiny někam, kde se pak válíš po zemi a lidi tam do sebe strkají a šlapou po sobě...
odpovědět 
             Re: Pravidla nejen pro závodníky08:09:55 17.01.2013
Znám snad všechny stěny v republice. Nebyl jsem snad jen na Chodově, Karlových Varech, Znojmě a Plzni. Ale i ty jsem viděl na fotkách. Problém je jinde. Všechny stěny jsou užívány komerčně a nějak se musí uživit. Závody pro ně nejsou přínosem ale docela velkou zátěží. Abys postavil 6-7 cest (standard na „Tendon Cup regionální pohár mládeže“) potřebuješ sundat tak tři profily (4-5 hodin práce), umýt chyty (2 – 6 hodin), postavit cesty – jedna tak 3 hodiny. Den trvají závody a zase musíš dostavět všechny cesty. Po celou dobu máš omezený provoz na stěně, nemůžeš využívat atraktivní profily stěny, nechodí lidi = menší příjem. Na některých stěnách chybí pořadatelé. Závody neuděláš ve dvou lidech. Už jsi někdy přenášel přepravky s chytama? Někde by provozovatel klidně stěnu půjčil - ale za podmínky, že ji po závodech uvedeš do původního stavu. Víš jak velká finanční podpora by musela být, aby se tohle všechno zaplatilo?
Ochotou jsem myslel hlavně práci a nadšení skupinky pořadatelů vymyslet a udělat ve svým volným čase něco pro druhé. Tahle ochota je největší právě na těch malých stěnách, na malých městech a já jsem rád že tihle lidé tu práci dělají.
Použít spojení „otřesná kvalita“ ve spojení s českými závody se mi zdá hodně přísné a možná i nepatřičné. Myslím si, že naše závody mají dobrou úroveň. Můžu ji porovnat se Slovenskem, Maďarskem, Rakouskem, Německem, Polskem a fakt nevycházíme tak špatně. Jen nám chybí ten nadhled a tolerance. Problematiku kvality cest jsem ti snad vysvětlil minule.
Lezení a závodění bude vždycky spjato s cestováním – to si zvykni.
Míraodpovědět 
              Re: Pravidla nejen pro závodníky09:13:19 17.01.2013
Na vybrané závody Tendon jezdím už několik let a s provozovateli stěn se v mnoha případech také znám. Takže vidím, co je kde za problém. A myslím si, že problém je právě v ČHS a že to, co tu říkáš, je zavádějící nepravda. Pokud tomu sám věříš, doporučuji se zamyslet nad tím, jak je možné, že některé z velkých komerčních stěn si klidně v sobotu zavřou část prostor a zablokují velmi zajímavé profily jen proto, aby uspořádaly malé závody pro pár lezců. Viz třeba teď na podzim SmíchOFF nebo Ruzyně. Nepřijde ti divné, proč si třeba tyto stěny zablokují sobotní provoz pro sranda soutěž, ale pořádnou a oficiální akci s nimi ČHS není schopno domluvit?

Cestování za závody samozřejmě chápu a akceptuji. Ale musí se jednat o něco smysluplného. 9 hodin cesty a dost vysoké cestovní náklady začínají být při současných podmínkách vyhozené peníze i čas. Je tu pár ambiciózních rodičů, co objedou vše... no ale co bych psal. Prostudujte si výsledkové listiny a uvidíte sami.
odpovědět 
               Re: Pravidla nejen pro závodníky10:38:43 17.01.2013
Zkus pochopit rozdíl mezi závodem na jedno odpoledne pro „pár místních“ a třeba jen regionálním Tendonem (požadavky na ČP mládeže nebo dospělých jsou úplně jinde). Právě to, že požadavky na pořádnou a oficiální akci ČHS jsou poměrně vysoké, je příčinou proč velké stěny mají menší zájem. To, že si udělají pár akcí jako reklamu mi nepřijde divné, považuji to za normální. Existuje možnost trochu slevit v požadavcích a třeba dělat závody na cestách po barevných chytech bez většího omezení provozu – viz. třeba YCCF v Imstu – ale bylo by tohle v našich podmínkách možné?
Jinak mě vždycky dostane formulace, že ČHS se nesnaží (neumí, není schopné…atd.). ČHS dokáže jen to, co dokáží jeho členové a je jedno jestli jde o organizaci závodů, úklid skal nebo třeba přejišťování cest. Bez aktivity, nadšení, zájmu a spousty dobrovolné práce to nejde. Zařiď nějaký závod, pomož jako rozhodčí, poraď mi……
Míraodpovědět 
                Re: Pravidla nejen pro závodníky11:20:24 17.01.2013
Jedno odpoledne pro pár místních???? Ty dětské závody na Smíchově byly od 8:00 do podvečera, lezlo se po celém centru, závody na Ruzyni byly od 10:00, opět se lezlo po celém centru, končilo se někdy okolo 19:00 večer. Na obou závodech byla děcka z celé republiky.
Já neříkám, že je to chyba tvoje. Asi dělat více nemůžeš. Ale je to chyba systémová. A to je ten problém. Bez nadšení a ochoty to nejde, to je pravda. Ale na to se mohou vymlouvat někde nějací dobrovolníci nebo zájmové svazy. ČHS zastupuje v ČR závodní lezení, tedy by mělo i vytvořit adekvátní podmínky. A závodně se leze na překližce. Takže ČHS by ze své pozice mělo být zadobře se všemi provozovateli stěn a akce s nimi koordinovat. A co opravdu dělá? Zkus se nějakého majitele stěny zeptat na lidi z ČHS a ČHS jako takové.
odpovědět 
                 Re: Pravidla nejen pro závodníky11:30:09 17.01.2013
na tom něco je, ale chápu i mírovi argumenty. Každopádně ČHS má co dělat v odvětví závodního lezení (zejména pak mládež, o to totiž jde). Na ty mládežnické kategorie by se snad dalo sehnat více peněz ne? Pak už by se ČHS domluvilo kdekoliv a líhně šampiónů mládežnických kategorií na vysoké úrovni BUDOU OTEVŘENY! ;)
kájaodpovědět 
                  Re: Pravidla nejen pro závodníky12:01:03 17.01.2013
To je pravda. On dokonce by ani peněz nebyl takový nedostatek. Ale sama se podívej na to, kolik letos stály výlety naší "repre" a pak si nech vyprávět o tom, jak to vypadá na dětských závodech. To je právě ta systémová chyba, kdy se peníze ze závodního lezení odčerpávají na jiné projekty, a při realizaci akcí pro děti a mládež se spoléhá na dobrovolníky, ochotu a pochopení, že nic není tak, jak by mohlo být. Za peníze zaplacené za repre závody bez rozumných výsledků by mohl být realizován celý pohár včetně zajímavých cen. Takže proto si myslím, že je to chyba ČHS. Spoléhat se na to, že se vždy někdo najde a snad to lidi skousnou, a přitom vyhazovat těžké prachy oknem, mi rozhodně profesionální nepřijde. Všechna čest lidem, kteří to teď přímo na místě organizačně zabezpečují, stavějí cesty nebo jistí. Opravdu si jich vážím. Ale nic to nemění na tom, že toto podle mne není dobrá cesta a že je to selhání svazu, pod které závodní lezení spadá.
odpovědět 
                   Re: Pravidla nejen pro závodníky12:34:05 17.01.2013
Jasně, bude se nejvíc podporovat regionální Tendon, míň Český pohár a reprezentace vůbec - supr nápad! To bude parádní motovace se zlepšit. Až budeš mít nafinále na MS, nic nedostaneš a ještě tě každý pomluví.
Myslím, že podpora cesty do Sobotky nebo podpora cesty na Mistrovsví světa mládeže je trochu jiná liga. Ono vám je fakt divné, že reprezentace něco stojí a že stojí hodně? To je ale v každém sportu.
Navíc, kdybyste to chtěli vidět, viděli byste, že se zvyšuje i podpora prořadatelům i přes kecy, že soutěžní sport jako takový nemá dostávat vůbec nic.
odpovědět 
                    Re: Pravidla nejen pro závodníky12:51:20 17.01.2013
Nedělej se sebe hlupáka a nesnaž se to vše zlehčit a převést jinam. Nikdo tu o žádném proplácení cest nepsal. A ani to nechce.

Že repre stojí hodně, to je také jasné. A i jasně je to jiná liga. Ale to stále nevysvětluje, proč se musí vynakládat tak vysoké částky na špatné výsledky. Chceš motivaci? Proč ne? Buď na bedně, zaplatíme vše plus bonus, buď ve finále, proplatíme cestu a náklady. Ale vysvětli mi, co je motivačního na tom, když někdo dostane vše zaplaceno bez ohledu na výsledek.

Celou dobu tu píšu o zlepšení podmínek v zázemí a zkvalitnění cest. nechápu, proč tu píšeš o největší podpoře Tendonu a motáš do toho repre, když jediné, co jsem napsal, byla snaha zavést nějaké minimální parametry stěn a cest. Mimo bych byl,kdyby to tu možné nebylo. Ale ono to možné je, takové stěny tu jsou.

A s kecama, že na soutěžní sport se nemá dávat nic, běž také do háje. Svaz je ze své role povinný sportovní lezení financovat. Dokud se ze svazu závodní sekce neoddělí, je povinnost svazu nejen podpora repre, ale i rozvoj mládeže a vytvoření potřebného zázemí. Myslím, že na to i dostává nějaké peníze od státu.

odpovědět 
                     Re: Pravidla nejen pro závodníky13:17:50 17.01.2013
Trochu ze sebe děláš hlupáka sám. Mám pocit, že sis nepřečetl pravidla pro proplácení a vůbec netušíš jak to funguje. Podívej se svazový web - tam je naprosto přesně napsané co, kdo a za jaký výsledek dostane. Všechny výdaje prochází kontrolou, existuje revizní komise. Nikdo nedostal vše zaplaceno bez ohledu na výsledek. Šíříš z neznalosti fámy a nepravdy.
Miraodpovědět 
                      Re: Pravidla nejen pro závodníky13:48:42 17.01.2013
No svazový web se snažím rozluštit, ale není to úplně jednoduché.

Třeba jsem tam našel:

Elite tým pro účast na MSJ v Singapuru, podle výsledků v EYC bude členům Elite týmu účast v Singapuru plně nebo z větší části hrazena. Dále bude Elite týmu poskytnuta dotace na některé další závody EYC a ME mládeže.

Dále se pak píše:

Snahou vedení reprezentace je, aby členové Elite A měli účast na MSJ hrazenou plně, členové Elite B si budou menší část nákladů hradit sami.

A ještě dále:

Nadále zůstává možnost pro všechny ostatní závodníky zúčastnit se závodu na vlastní náklady, podle nominačních pravidel bude zpětně tmto závodníkům proplacena část nákladů při dobrém umístění takto: Umístění do 15. místa v obtížnosti na MSJ - zpětně bude proplacena letenka do výše cca 20 000,- (jako Elite B).
Umístění do 10. místa v obtížnosti na MSJ - zpětně bude proplacena letenka a ubytování do max. výše 40 000,- Kč (stejně jako Elite tým A)

Buď jsem něco přehlédl, nebo to neumím vyhodnotit. Přišlo mi, že Elite A má každý hrazeno 40.000,- Kč, žádnou podmínku umístění na MSJ jsem tam nenašel. Podmínka umístění platí pouze pro ostatní závodníky.

Takže, když se v tom nevyznám, prosím o jednoznačnou odpověď. Eva Křížová byla 32. Kolik ČHS v souvisloti s její účastí uhradilo a kolik si hradila ona sama? Pavlincová byla 22., Svobodová 11. Kolik bylo uhrazeno posledním dvěma jmenovaným? A jaký byl rozdíl v jejich podpoře s ohledem na umístění?

Nerad bych šířil nepravdivé info, rád se omluvím. jen prosím o upřesnění těch financí výše. Nebo mi napiš, nejlépe odkaz, kde požadovaný rozpis úhrady nákladů u výše uvedených lezců v souvislosti s jejich umístěním najdu. Přeci jen, jedná se o desítky tisíc... Děkuji.
odpovědět 
                       Re: Pravidla nejen pro závodníky14:04:13 17.01.2013
Ještě jsi asi zapomněl citovat, že:

Užší výběr bude stanoven po prvních dvou závodech EYC podle výsledků na těchto závodech takto:
Elite A – závodník do 10. místa v průběžném rankingu EYC

Svobodová byla v tu dobu druhá v EYC, Pavlincová osmá a Křížová šestá.

Když je MS tak daleko, tak i dřív bývalo, že ti, co byli do desítky to měli hrazené. Samo, že u Adama byly pak i výsledky na MS lepší, ale být 11. na Mistrovství světa mně jako průšvih nepříjde.

Letos je MS v Kanadě, asi těžko vysvětlíš děckám, že když budou po prvních evropácích v první desítce a pak na MS uklouznou na nástupu, nedostanou nic, i když si tam jeli pro finále - Kříž vyhrál EYC a v Singapuru prostě zakopl a bylo po naději na medaili.

Myslím, že podpora na základě výsledků je a že je to dobrá cesta poslat je pak na MS vlastně jako ocenění výsledků, stejně nemají hrazené vše a rodiče doplácejí hodně a ještě s nima někdo musí jet.
Zajímalo by mě, jak dlouho se ještě ten Singapur bude vytahovat.
odpovědět 
                        Re: Pravidla nejen pro závodníky14:17:09 17.01.2013
Vzhledem k nákladům a výsledkům se bude vytahovat ještě dost dlouho.

Nějak se do toho začínáte zamotávat. Jednou Míra píše "V minulé odpovědi jsem ti psal, že se nic paušálně neproplácí a když nepostoupíš do finále tak ani nic nedostaneš." A teď mi tu ty píšeš, že ti, co byli do desítky to měli hrazené.

Nezlob se, ale to je přesně ono. Jednou napíšete něco a podruhé něco úplně jiného. Ty dvě informace si naprosto protiřečí. Nejdříve napíšete jednu, že se nic neplatí, a teprve potom, co v tom šťourám, se ukáže, že vlastně to nebyla pravda, že platí. Tak se nedivte, že je pak těžké čemukoliv věřit.

11. místo na mistrovství světa špatné není. Ale stálo za 40.000,- ? A pokud ano, stálo za 40.000 i to 32. místo?

A toto myslíš vážně? "...že je to dobrá cesta poslat je pak na MS vlastně jako ocenění výsledků". To se jako jezdí na MS za odměnu?? Takže desítky lidí si tu stěžují na příšerné podmínky domácích soutěží pro děti, viz třeba debata o Tendonu na Cibulce, dovoláváte se pochopení a dobrovolnictví, organizátoři brečí, že nejsou peníze, a vy si za desítky tisíc posíláte zalézt někoho za odměnu? To je dobrý nářez. Skoro k neuvěření.
odpovědět 
                         Re: Pravidla nejen pro závodníky14:25:08 17.01.2013
Míra ti to napsal výše - jsou zvěřejněná pravidla proplácení, visely od ledna 2012, na evropácích se platí finále, na MS bylo speciální pravidlo podmíněné výsledky, ale vědělo se o něm, takže teď je divné statečně (a raději anonymně stejně jako já) brojit proti utrácení v komisi a tvářit se, jak se mohlo tyhle peníze použít na něco jiného. Proto píšu, že s tím Singapurem je to furt dokola.
odpovědět 
                          Re: Pravidla nejen pro závodníky14:31:59 17.01.2013
Já proti tomu nebrojím, je mi to jedno, klidně si takto utraťte všechno. Vždy jsem si vše platil sám, od nikoho nic nechci. Účastníkům MS to přeji. Kdo by nejel, když se to nabízí :-) Já chtěl jen ukázat, že peníze tu jsou, jen tečou jinam. Nic víc. A že se tu na jedné straně brečí, že nejsou peníze, a na straně druhé se posílají závodníci na závody za těžké peníze jen tak za odměnu.
odpovědět 
                           Re: Pravidla nejen pro závodníky14:40:39 17.01.2013
... když předtím mají výborné výsledky.

To musí být pro ty děcka super, když splní pravidla a podmínky a někam jedou, tam se jim nezadaří nebo jsou třeba po antibiotikách a pak jim to tady takhle "přeješ".
odpovědět 
                            Re: Pravidla nejen pro závodníky18:21:34 17.01.2013
Jedná se o závody, ne o charitu. Závodníci jsou financováni i z mých peněz. Pokud byl někdo nemocný a je po antibiotikách, nemá na závodech co dělat.
A na závodech se na nějaké "kdyby" nehraje. Kdyby závodník nespadl, byl by určitě vyhrál. Spadnout hned na začátku je smůla, ale rozhodující by měla být výsledková listina. Ne to, že kdyby závodník nespadl, určitě by byl ve finále. To jsou jen řeči, které mají za úkol omluvit špatné výsledky.
odpovědět 
                       Re: Pravidla nejen pro závodníky14:10:19 17.01.2013
http://www. horosvaz.cz/ soutezni-lezeni/informace-pro-zavodniky/ proplaceni-nakladu/ - hledej tady a najdi paušály. To co tady cituješ je Mistrovství světa. Tam ta podpora je jiná, navíc bylo MS v Singapuru tak i částky budou jiné než při minulém MS v Imstu. Závodníci sami si na závod přispívali částkami v hodnotě podpory několika "tendon".
odpovědět 
                        Re: Pravidla nejen pro závodníky14:21:25 17.01.2013
Je úplně jedno, co to bylo za akci. Prostě to byla lezecká akce, na které lezl někdo, komu ČHS proplatilo náklady bez ohledu na umístění. Bohužel, šlo o dost peněz, které by se bývaly mohly použít mnohem efektivněji a k užitku většího množství lidí.
odpovědět 
                       Re: Pravidla nejen pro závodníky14:20:32 17.01.2013
http://www. horosvaz.cz/ soutezni-lezeni/informace-pro-zavodniky/ proplaceni-nakladu/ - hledej tady a najdi paušály. To co tady cituješ je Mistrovství světa. Tam ta podpora je jiná, navíc bylo MS v Singapuru tak i částky budou jiné než při minulém MS v Imstu. Závodníci sami si na závod přispívali částkami v hodnotě podpory několika "tendon".
odpovědět 
                      Re: Pravidla nejen pro závodníky16:20:32 20.01.2013
Tady Míro kecáš. Loňský rok byl klasická ukázka nepřehlednosti. O penězích rozhodla jediná osoba a to byla Dichtlová a dělala si to jak chtěla. To nemůžeš zapřít. Nebo tvoji kluci a skupina, kde lezou něco dostala? V loňském roce byla zmražena kategorie B. Potom Jana Vincourková ukázala, že dokáže vozit první místa a vy jste svá stanoviska otočili o 180 stupňů. Nedělej z nás pitomce.
jen sleduji tuto debatuodpovědět 
                     Re: Pravidla nejen pro závodníky15:01:39 17.01.2013
Zkvalitnění zázemí? Vy mladý jste moc zhýčkaný. Kdo si vzpomene třeba na Hejnice, Modru, Pustiměř a řádění děcek vedle v sále? Teď musí mít všichni prostor, židličku a nejlíp ještě psa... Jak už tady někdo napsal: Více tolerance!
odpovědět 
                      Re: Pravidla nejen pro závodníky18:23:46 17.01.2013
Kolik těch děcek tam bylo?
odpovědět 
                       Re: Pravidla nejen pro závodníky17:13:36 21.01.2013
Tolik, co před sloučením Lanexů (českýho a moravskýho).
Honzaodpovědět 
                   Re: Pravidla nejen pro závodníky12:42:55 17.01.2013
Jen malé upřesnění – bavíme se tady o mládeži? Co myslíš výletem naší „repre“ bez rozumných výsledků? Díval ses někdy na jejich výsledky? Myslíš že nejsou rozumné vzhledem k našim podmínkám? To nemůžeš myslet vážně nebo nevíš jak to ve světě chodí. Navrhuješ aby nebyla reprezentace a ušetřené peníze se daly do regionálních závodů? Stěžovat si na nedostatečně zajímavé ceny mi přijde taky trochu neskromné v dnešní situaci. Víš jak vypadají ceny všude jinde? V Maďarsku diplom, medaile, chyt. Rakousko: plaketa, magnesium, Německo: diplom a poukaz na slevu asi 20 eur. Mistr Evropy – medaile, lano Beal a nějakou zavařeninu, třetí dostal pytlík na Mg.
odpovědět 
                    Re: Pravidla nejen pro závodníky13:05:32 17.01.2013
Co mám na mysli ohledně repre? Dvě věci - ať se nominace do repre dělá na základě výsledků na cestách srovnatelných s těmi, co se lezou mezinárodně. A ať se náklady neproplácí paušálně, ale ať se udělá klíč zohledňující výsledky na jednotlivých závodech a při absenci výsledků ať se neproplácí nic.

A zbylé peníze ať se investují do dobrých závodů. Na nedostatečné ceny si nestěžuji. Nechci ani lano, ani sedák, ani mágo, vlastně ani ten hrnek nebo tužku. Děti nelezou za ceny, lezou pro radost (tedy alespoň většina). Jediné, co bych chtěl, je, abychom na sebe nemuseli příště zase šlapat, strkat do sebe, válet se po zemi ... a aby si děti normálně zalezly, ne aby vylezly v 5 metrů v kolmici pak většina vypadla ve stropě.
Jinými slovy, rád bych normální zázemí a soutěžní cesty odpovídající věkové kategorii a závodům ČHS.

To snad nechci tak moc. Nebo někomu výše uvedené přijde jako přemrštěný požadavek?

Výsledky repre hodnotit nebudu, ať se každý podívá na záznam a udělá si obrázek sám.
odpovědět 
                     Re: Pravidla nejen pro závodníky13:51:56 17.01.2013
Tak tedy ještě dvě odpovědi: reprezentace se nominuje na řádných nominačních závodech. To snad zpochybnit nemůžeš. Srovnávat nominační cesty se závodními cestami ve světě? Třeba Jana by na jaře takovou cestu nevylezla ani do půlky a tím pádem by se nedostala do repre a tak by taky nevyhrála v Kranji? Tak jsi to myslel? Tímto způsobem by se reprezentace tvořit nedala.
V minulé odpovědi jsem ti psal, že se nic paušálně neproplácí a když nepostoupíš do finále tak ani nic nedostaneš. Nic. Vůbec nic. Prostě si všechno - cestu, ubytování, startovné platíš sám. Když nepojedeš na stanovený počet závodů propadne ti záloha na licenci. Kde jsi přišel na paušální náhrady a pořád tu nepravdu opakuješ? Jo, a repre dres si všichni perou doma. :-)
Miraodpovědět 
                      Re: Pravidla nejen pro závodníky14:04:39 17.01.2013
Nepochybuji, že je vše ošetřené tak, že je to podle pravidel a zdůvodnitelné. Takže vše je v pořádku. Jen mi ještě pošli to vyčíslení nákladů na repre v Singapuru, tam by tom mělo být jednoduché, protože jak píšeš, když nepostoupily závodnice do finále, nic nedostaly, takže by náklady měly být minimální, a všechno bude ok a už o tom ani nepípnu. Díky.
odpovědět 
            Re: Pravidla nejen pro závodníky12:50:20 17.01.2013
Při samostatných sekcích Morava a Čechy se počet dělil na polovinu a to bylo únosný.Čili rozdělení na sekce mělo samý plusy. A jinak - větších stěn je dost, ale asi není chuť pořádat.(Viz např. Pardubice, Břeclav, Vyškov, Jeseník, Orlová, Jičín, Hořice,Bystřice a t.d.) I kdyš při zvýšeným startovným (a 2 sekcích - kvůli dopravě) to může bejt zajímavý.
App. - taky bych se přimlouval za ono benevolentní opakování nástupů zcela závislejch na rozhodčích. V případě nejmenších je to asi jedno. Ale u těch vyšších kategorií mohou být nesrovnalosti a v nakonec v případě Č.P. je to jednoznačný. A regional je příprava. Takže tohle by si komise měla uvědomit a něco rozumnýho vydat.
Jinak to může spoustu dětí znechtit, ne li odradit
Honzaodpovědět 
             Re: Pravidla nejen pro závodníky13:07:01 17.01.2013
Honzo, a jak se koukáš na zrušení superfinále a zrušení OS u finálovky?
odpovědět 
              Re: Pravidla nejen pro závodníky13:56:13 17.01.2013
Toť vopros. To OS u finalovky a v regionálu je asi závislý na cestě a stěně. (Je jasný, že tendonáci budou padat víc). A chytání kyvadel je někdy problematický i v CP (viz zranění v posledním závodě). A izolace - opět podle stěny. Ve Vyškově se málem dělaly osobní prohlídky a jak to bylo na Cibulce vědí všichni. (Izolace průchozí pro všechny). Tu myslím by to mělo být v kompetenci pořadatele či hlavního rozhodčího.(Tedy tak i tak). Když to bude opět tak i tak, (dle pořadatelů), nakonec si to vyhodnotí dle kvality závodů účastníci sami. (I dnes vpodstatě každý ví svoje a třeba o Orlové nikdo nepochybuje).
A proti superfinále nejsu. Ovšem chce to dobrou volbu cesty, a ne aby už předem půlka trenerů věděla, že se nerozhodne.
Honzaodpovědět 
              Re: Pravidla nejen pro závodníky14:01:01 17.01.2013
Nejsem sice Honza ale snad ti odpovím. OS finále zrušeno není u žádné z kategorii - tady je nějaká mýlka. Superfinále není podle nových pravidel možné - ve finále se měří čas a vyhrává ten, kdo topuje dříve. Normální pravidlo platné celý loňský rok - u nás zavedeno teprve letos. Já osobně to vítám. Plus ještě bude platit zrušení "mínusů". Dude jen "držený" chyt a +
Míraodpovědět 
               Re: Pravidla nejen pro závodníky14:39:21 17.01.2013
No jo, nahoře se píše: Pouze finálové cesty nejstarších kategorií se polezou stylem "on sight".
Obával jsem se, že nejmladší se OS nepolezou. Díky za ujasnění.
odpovědět 
             Re: Pravidla nejen pro závodníky13:07:34 17.01.2013
Jeden opakovaný nástup pod první expreskou (nebo určeným chytem) v těchto pravidlech zůstal, spolu s dalším "změkčením" závodních pravidel.
Míraodpovědět 
              Re: Pravidla nejen pro závodníky17:23:26 21.01.2013
No - vpořádku. Ale konketně je mi to trochu nejasné - prosím jasně formulovat při zahájení.
1. je povinnost jasně označit tento chyt pořadatelem a pokud jej lezec chytí a spadne jde znovu, nebo už ne? (V Č.P. jasné. Chytím chyt, zvednu obě nohy z podlahy ....)
2. Opakování je možné jen jednou, či vícekrát?
3. Krátí se tím body, či ne?
Protože pokud zde nebude jednoznačnost, můžou s tím hejbat rozhodčí.......
Honzaodpovědět 
               Re: Pravidla nejen pro závodníky07:12:52 22.01.2013
1.Povinnost označit chyt není – stačí na něj upozornit při prohlídce nebo předlezení.
2.Opakovat nástup může jen jednou (viz.pravidla - rozhodčí povolí závodníkovi na jeho žádost jeden další pokus v kvalifikačních cestách)
3.Hodnocení v cestě se nemění.
Míraodpovědět 
  Re: Datum?11:38:22 14.01.2013
a adresa stěny?
odpovědět 
   Re: Adresa12:10:58 14.01.2013
jj, Bubákovi koukám letos nějak uteky ty podstatné detaily :D
Stěna je umístěna v tělocvičně za nákladní škole na adrese Heyrovského 460/33, 779 00 Olomouc
RomanCubodpovědět 

 Čas?09:56:53 15.01.2013
Ještě chybí začátek. Pak už to bude snad vše.
goatodpovědět 

 OS u E10:33:13 15.01.2013
On se u těch nejmenších, tedy E, neleze OS??
odpovědět 
 Re: OS u E14:10:17 17.01.2013
On to Karel myslel tak, že jen nejstarší kategorie lezou finále na prvním, ostatní to lezou samozřejmě s izolací, ale TR, takže to "není OS"...
odpovědět 

 tady je někdo hodně chytrej!!!21:36:47 22.01.2013
Tady je někdo hodně chytrej,někdo kdo asi uspořádal už hodně závodů pro děti a postavil hodně cest na závody! Kam tohle spěje...
Vítekodpovědět 
 Re: tady je někdo hodně chytrej!!!09:25:54 23.01.2013
Můžeš vysvětlit, jakou má spojitost schopnost posoudit kvalitu cest nebo závodů a jejich stavění a pořádání? Musíš snad být pekařem, abys posoudil, zda ti rohlík z nějaké pekárny chutná, nebo nechutná? Na to, abys poznal, že jsou občas ty rohlíky gumové nebo tvrdé, nemusíš být zrovna pekařský odborník.
odpovědět 
  Re: tady je někdo hodně chytrej!!!09:47:48 23.01.2013
Rohlík si kupuješ - tady je to jako bys snědl rohlík zadarmo a pak pekaře pomlouval nebo mu radil kolik kvasnic má dávat do těsta.
odpovědět 
   Re: tady je někdo hodně chytrej!!!10:35:44 23.01.2013
Ale no tak, nepiš nepravdy a manipulace. Kdybys psal o závodech pořádaných komerční stěnou, měl bys pravdu. Ale Tendon jsou závody pořádané ČHS, který je oficiální organizací, která zastřešuje závodní lezení. ČHS pobírá v této souvislosti peníze od státu i od členů. Kromě toho, na každých závodech se platí startovné. Takže tedy zadarmo rozhodně nedostává nikdo nic.
Když se mi nebudou líbit místní závody v Černožicích, Ruzyňská liga nebo ve Stříbře, nemusím tam chodit, je to můj problém a nějak se s tím srovnám. Také jsem nikdy o podobných závodech špatně nepsal a organizátoři mají mé uznání i v případech, kdy některé věci opravdu skřípaly. Ale oficiální závody pořádané ČHS jsou něco úplně jiného, ty by určitou garantovanou kvalitu mít měly. Co jiného by měla být záruka kvality, když ne oficiální záštita ČHS?
odpovědět 
    Re: tady je někdo hodně chytrej!!!11:03:47 23.01.2013
Závody snad nemají garantovanou kvalitu? Co bys ještě chtěl? Nějak nechápu...
odpovědět 
     Re: tady je někdo hodně chytrej!!!11:14:59 23.01.2013
Přečti si to výše, je to tam napsané.
odpovědět 
      Re: tady je někdo hodně chytrej!!!11:40:19 23.01.2013
Výše napsané jsou jen teoretické kecy. Mě zajímá kde konkrétně je něco špatně. Příklad: Sobotka - málo místa v izolaci, Lanškroun - blbá 2.kvalifikace pro mini... Stěžovat si že je všechno špatně je na nic.
odpovědět 
       Re: tady je někdo hodně chytrej!!!11:52:40 23.01.2013
To výše nejsou žádné teoretické kecy. Máš to tam konkrétně, viz hned 17:00:41 16.01.2013. Čemu z toho nerozumíš?
odpovědět 
       Re: tady je někdo hodně chytrej!!!11:57:06 23.01.2013
A ještě dodatek - co kde bylo za konkrétní problém sem nepatří. Celé to začalo jako návrh na stanovení pravidel a podmínek realizace závodů pro hlavičkou ČHS. Mezi tyto závody patří i regionální Tendon. Je tedy nesmysl řešit co bylo, když návrh byl na to, co by mělo být.
odpovědět 
        Re: tady je někdo hodně chytrej!!!12:37:29 23.01.2013
To je pořád dokola. Na tohle už snad Míra (Doseděl?) odpověděl. Všechna pravidla jsou na webu svazu. Pokud si myslíš, že do nich ještě někdo doplní podmínky na velikost parkoviště, vzor pro rozmístění diváků nebo podmínku že cesta musí být silově-technická tak to asi ne. Hlavně nedělej z Lanexů "opravdový závody" s přísnými pravidly. Lanex měl vždycky volnější pravidla, někdo třeba skoušel nastoupit do cesty 5x a nic se nestalo, nikdo neprotestoval - prostě závody pro prcky, na pohodu, bez stresů...
odpovědět 
         Re: tady je někdo hodně chytrej!!!13:11:23 23.01.2013
To už jsme jak u blbých na dvorku, nikdo tu nepíše ani nepsal o rozmístění diváků. Ale mohl by mi někdo vysvětlit, co by mělo být na špatného na stanovení parametrů závodních cest a stanovení minimální přiměřené kapacity prostor, ve kterých se budou závody pořádat? Všimni si - nepíšu nic o opakovaných nástupech nebo přísném hodnocení výkonu. Píšeš, že "prostě závody pro prcky, na pohodu, bez stresů... " Četl jsi diskuzi k Cibulce? To je podle tebe pohoda a no stress?
odpovědět 
          Re: tady je někdo hodně chytrej!!!15:06:03 23.01.2013
Tak jsem si tu diskuzi o Cibulce ještě jednou přečetl a nějaký špatnosti ohledně organizace závodů jsem tam nenašel. Těch pár námitek snad ostatní diskutující vysvětlili. Zkus si tu starou diskuzi taky přečíst.
odpovědět 
           Re: tady je někdo hodně chytrej!!!16:22:44 23.01.2013
Kromě diskuze jsem tam byl i osobně. Svoje jsem již řekl, klidně to zpochybněte a vyvraťte. Je mi to jedno. Na realitě to nic nemění. Vím, že žádné stesky tady nic nezmění, aby se něco změnilo, muselo by se obměnit vedení ČHS a celkově filozofie přístupu k závodnímu lezení a přípravě a rozvoji dětí a mládeže. A to za pravděpodobné v blízké době nepovažuji. To však nic nemění na tom, že mám právo tady svůj názor prezentovat.
Všem hezký den, končím. Už nemám, co dodat.
odpovědět 
            Re: tady je někdo hodně chytrej!!!17:06:29 23.01.2013
Tak zrovna tady byla ve vašem případě asi realita jiná(kdo ví proč,ale já asi tuším)...některým se na závodech moc líbilo a neměli žádný výhrady...to že rozhoduje čas v superfínále má trenér vědět,jak říkal jeden pravník - neznalost neomlouvá...ale to je fuk,už je to naštěstí pryč! :) myslel jsem si že se obě strany poučili ale o půl roku déle jsem se přesvědčil že ne...změna filozofie závodění,jakou změnu by jste si přál? Jinak děkujeme za vyádření vašeho názoru a taky přeju hezký den a večer! :) nashledanou naviděnou :)
Vítekodpovědět 
          Re: tady je někdo hodně chytrej!!!15:42:32 23.01.2013
Co je to parametr závodních cest? Jak bys tohle chtěl v pravidlech definovat? Tohle by zvládli snad jen úředníci v Bruselu.
odpovědět 
           Re: tady je někdo hodně chytrej!!!16:17:25 23.01.2013
Přečti si pravidla IFSC.
odpovědět 
            Re: tady je někdo hodně chytrej!!!16:29:46 23.01.2013
Tak zrovna tyhle pravidla mám v malíku. :-) Tam není o parametru cest skoro nic. Jen minimální výška stěny a délka cesty. Takže ty bys chtěl dát do pravidel aby se Tendony řídily podle požadavků IFSC? Stejné parametry pro závod EYC a Tendon. Závod jako závod. Rozumím tomu dobře?
odpovědět 
          Re: tady je někdo hodně chytrej!!!16:44:14 23.01.2013
Tak třeba závody na Cibulce mě jako stres nepřišli...nebo jsem byl asi na jiných závodech...Jedíný co bylo třošku stresující byl počet závodníků protože 211 dětí je asi o 50-60 dětí víc něž byl dosavadní maximalní počet a když si človek vezme že jedno dítě leze minimálně 3minuty chvili trvá odvázaní a navázaní takže můžu počítat se 4minutama tak je to 60x4 a to je 240minut navíc...takže když si vezmu že třeba ve Vyškove bylo dětí 90 a závody končili kolem 18h je docela úspěch konec závodů před 20h...jak tu už někdo psal chce to víc tolerance...a jak píšu ja zkusite si nejdříve uspořádat nějaký závod a pak uvidíte...a teď už končím já :) na příštích závodech naviděnou! :)
Vítekodpovědět 
         Re: tady je někdo hodně chytrej!!!13:17:37 23.01.2013
Mimochodem - všimli jste si, kolik dobrých kluků a holek Lanex ignoruje? Podívejte se do výsledkových listin. Najdete tam pár dětí, které zajdou na ty závody jednou dvakrát do roka, když jsou někde poblíž jejich bydliště, jsou na předních místech, ale jinak se neúčastní? Není to divné? Pročpak jim nestojí za to se zúčastnit více, i když by měli na medailovou pozici ve skupině?
odpovědět 
          Re: tady je někdo hodně chytrej!!!13:33:48 23.01.2013
Z toho usuzuješ co? Nějaký závěr?
odpovědět 
           Re: tady je někdo hodně chytrej!!!14:12:01 23.01.2013
Ber to jako malý kousek do celé skládačky :-)
odpovědět 
          Re: tady je někdo hodně chytrej!!!16:22:02 23.01.2013
Jako třena kdo je ignoruje? Tendon(lanex) jak vi píšete je pro začínajicí lezce ne pro reprezentanty, zajímalo by mě kdo z dobrých mládežníku je ignoruje...
Vítekodpovědět 
           Re: tady je někdo hodně chytrej!!!16:25:21 23.01.2013
Nemyslíš si, že je budu jmenovat, že ne? To by mi asi nepoděkovali. Ale zajdi někdy za těmi závodníky, promluv sis trenéry a rodiči. Zeptej se na názory... Může to udělat kdokoliv a jistě to bude objektivnější, než mé řeči tady. Končím, mějte se.
odpovědět 
            Re: tady je někdo hodně chytrej!!!16:33:55 23.01.2013
To bych právě docela rád jmenovat chtěl asi je tu nějaká líheň talentů o který nevím...:( No dobrá, rád si s někým na dalších závodech o tom promluvím, jsem zvědav co se dozvím že se dělá špatně a co je pořeba zlepšit, mrzí mě totiž je když se tu napíše článek o závodech nemyslim zrovna Tendon ale Český pohar (Svitavy,Choceň,Jičín,Pardubice) máme pod článkem 0 komenářů....a pak najednou pod pozvánkou do Olomouce přes 70 chtělo by to větší odezvu a to je jedno jakou...když vidím jak jste něktěří nespokojeni...jinak konči,na závodech naviděnou!Už teď se těším :)
Vítekodpovědět 
     Re: tady je někdo hodně chytrej!!!13:58:27 28.01.2013
Třeba to, že většina byla pro zachování české a moravské sekce. Jednak kvůli dopravě (cena), jednak kvůli počtu závodů (pak klidně může bejt 5+5, či 6+6)a zájemci mohou využít obou. O dotacích a penězích to není. Startovné se dá zvýšit (na cestovným se utratí daleko víc). Ale pánové z výboru si rozhodli jinak, bez názorů ostatních a ani neuměj to svý zdůvodnit. To je to podstatný.....
Honzaodpovědět 
      Re: tady je někdo hodně chytrej!!!16:18:39 28.01.2013
No pokoušeli se to vysvětlovat několikrát. Ale "většina" rodičů začínajících závodníků to stejně nechce slyšet.
A jde o závody pro začínající lezce, takže je pochopitelné, že tahle většina se na to dívá tak, aby to měla jednoduché ze svého pohledu - hromada závodů poblíž, lehká pravidla a nejlíp všechny prostředky do tohohle typu závodů.

Svaz musí podporovat Čeký pohár a Mistrovství republiky, aby byl sportovní svaz a NA TO a NA REPREZENTACI dostává nějakou dotaci od státu.
Komise chtěla regionální Tendon vždycky udržet, stejně tak udržela přes nesouhlas ze strany svazu i mládežnický pohár v rychlosti. Zeptej se Míry nebo Marie. Teda jestli se chceš ptát, jak to je...

Akorát jak se ten Tendon zvrhl na to, že se nechtělo některým do Českého poháru, přitom objížděli obě kola regionálního - to jim vzdálenost nevadila - tak to prostě sjednotili.
Vždyť je to dobře - když chceš vyhrát celý pohár, tak holt pro to něco musíš udělat, třeba jet někam dál. A stejně je to hádání se o regionálním Tendonu směšné - vždyť to má být sranda závod pro začátečníky a teď tu řešíte nepohodlí, špatnou podporu svazu, parkoviště a cenné body získané vítězstvím nad jinými začátečníky.

Zeptej se rodičů těch "vyloučených" děcek, jak se dívají na regionální tendon a brečení o DALEKÉM dojíždění oni.
odpovědět 
       Re: tady je někdo hodně chytrej!!!07:24:44 29.01.2013
Jak jsem už uvedl, není to o penězích. Postačí, když to svaz zaštítí pouze organizačně (pravidla a výsledk. tabulky). Myslím, že rdiče si klidně na vstupným připlatí, když nebudou muset investovat 1500 až 2000 do dopravy.
Dále - ptejte se taky rodičů, jak moc jsou ochotni dát oněch 1500-2000 do dítěte na "sranda závodech", když jím ratolest spadne na 1 či 2 presce a jedou domů. Pražská elita stále není schopna pochopit, že příjmy lidí mimo Prahu jsou někdy zlomkem těch pražáků.
A těch co objížděli obě kola, byla opravdu jen hrstka elitářů co na to maj. A pokud se týká oněch sranda závodů, prosím. Lze to takhle brát. Ať si jezdí všichni, i ti neumětelové. Ale taky ať si mohou zalést ne na 3, ale 5, 6 ti závodech bez dnes už obřích nákladů na dopravu. App. když už se to bere jako sranda závody, nevím proč Marie loni hnala trenery a rodiče do izolace a tam ještě sbírala telefony. Takhle se to nepraktikuje ani na Č.P.....
Honzaodpovědět 
        Re: tady je někdo hodně chytrej!!!08:47:46 29.01.2013
Zřejmě je vyhnala protože je to v pravidlech. I ve vesnickým volejbalu platí auty, pravidla pro střídání hráčů a trenér nemůže na hřiště. Nedělej problém z izolace – tam není.
odpovědět 
        Re: tady je někdo hodně chytrej!!!15:34:23 29.01.2013
No nám je vybírá na každém Českém poháru, ale vždycky je vrátí! To jsou zas kecy a starosti.
odpovědět 
      Re: tady je někdo hodně chytrej!!!07:37:49 29.01.2013
Kritizovat umí každý. Tak jdi do toho výboru ty, zorganizuj 5+5 nebo 6+6 s těma penězma co jsou a všichni ti budou fandit. Přečteš si spoustu pochvalných komentů v diskuzi na Lezci a svět se ti bude bude hned zdát lepší. Budeme tu mít minimálně 22 závodů podporovaných svazem tj, skoro každý týden jeden závod (6+6 Tendon, 6 ČPM + 4 rychlost) + ještě několik tradičních akcí a regionálních závodů (Padání, Imst pro prcky, Újezd, Pavouk....). A na všech závodech bude radostně závodit "spousta" dětí. Parkoviště před halou budou volná a nikdo se tísnit nebude.
odpovědět 
       Re: tady je někdo hodně chytrej!!!11:43:46 30.01.2013
Když může Horoguru udělat závody Ještěrka 2013 bez dotací se zvýš. vstupným, tak je to přesně to, o čem jsem psal. A našli by se jistě i jiní. A máme tu oněch 6+6 závodů bez zvýšení nákladů. Jen to zahrnout v kalendáři...
Honzaodpovědět 
        Re: tady je někdo hodně chytrej!!!11:51:11 30.01.2013
PS. Stejně mám zato, že by se i tyhle region a místní závody mohly publikovat v CHS, ať už v rámci kalendáře, nebo v samostatném seznamu (pochopitelně pokud si je tam pořadatelé vloží).
Honzaodpovědět 
        Re: tady je někdo hodně chytrej!!!13:41:12 30.01.2013
Ještěrka = Regionální Tendon cup? Čeho všeho se já ještě nedožiju? :-) Šest závodů ve středu odpoledne,je hotovo a ještě k tomu ušetříme spoustu peněz...
odpovědět 
         Re: tady je někdo hodně chytrej!!!16:59:28 30.01.2013
Ještěrka = zajímavé a prima závody pro prcky, na pohodu, bez stresů...

Nezněla definice regionálního Tendonu právě nějak takto? Co chceš víc?
odpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri
Confetto ... 6c+/7a Massone

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV | 2X Simond Piranha |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 352 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 309 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 280 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 277 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 249 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.