Klajda | Nové lezecké centrum v Brně |
Ještě zamést, roztřídit sedáky a lezečky, rozmístit lavičky po ploše a umýt krýgly...je neděle večer a zítra - 15. 6. 2009 - prvně OTVÍRÁME!
Náš nekonečný maraton od hledání vhodných prostor, získávání veškerých povolení po samotnou výstavbu stěny je u konce. Po mnoha měsících si můžem na chvíli odpočinout, natočit pivko a čekat – na koho? No přeci na LEZCE!
Očekávání je naplněno. Alespoň, co se nově postavené lezecké stěny týče. Vyzkoušet její kvalitu a vyřknutí ortelu již je jen na VÁS.
foto Vojtěch Vrzba
A co se na vás chystá?
stěna o ploše 930m2 z dílny firmy Anatomic (bratři Repčíkové) dle návrhu TR Walls
maximální výška 13m a minimální 11m
maximální převislost 5,5m
55 lezeckých linií s nynějším počtem asi 50 cest v obtížnostech od 4 po 8a+ od stavěčů zvučných jmen (Tomáš Mrázek, Helena Lipenská, Kristýna Ondrová, Radek Lienerth, Vojtěch Vrzba, Aleš Eichmeier, Jirka Bradáč a další) – cesty budou přibývat, nebojte se!:)
foto Vojtěch Vrzba
foto Vojtěch Vrzba
dále pak:
točené a chlazené alko/nealko pivko Starobrno 11°
točená ZULU kola
prostorné šatny vč. sociálního zázemí
půjčovna lezeckých potřeb
možnost parkování před areálem (1 minutu chůze od stěny)
...a jiné
A teď to nejpodstatnější:
Kde nás najdete:
Brno, Maloměřice
Kulkova 30 (areál OHL ŽS)
614 00
GPS: N 49°12'57.405"
E 16°39'17.839"
foto Vojtěch Vrzba
Otevírací doba a cena vstupného:
Zalézt i posedět u baru si budete moci od pondělí do neděle a to od 9:00 - 22:00 hod
Zaváděcí vstupné: 90,- Kč dospělí, 60,- Kč děti do 15 let. (Vstupné není časově omezeno).
Doufáme, že si do nového centra uděláte cestu. Budeme se těšit na vaši návštěvu a rovněž uvítáme vaše připomínky.
Více informací získáte na webové adrese: www.klajda.cz
"Také bychom chtěli poděkovat všem, kteří nám se stavbou stěny pomáhali".
Petr Smejkal, Ivo Hrdina
Petr Smejkal [úpravy] | 08:44 16.06.2009 |
ZULU humus:(( | 09:31:26 16.06.2009 | Proc nemate kofoluuuu!!!!!!! | | odpovědět |
  | Limo pivo | 09:59:24 16.06.2009 | Ja Zulu miluji, je to presne ta limo - sodvka meho detstvi, diky hosi za ni! Jen ta stena, neni to vyskove uz malo? Ja vim, prostory....Rozhodne gratuluji a tesim se! | Limo pivo | odpovědět |
  | Re: ZULU humus:(( | 21:51:58 16.06.2009 | Hlasuju pro KOFOLU ;-) | Víťa | odpovědět |
pekny | 10:04:47 16.06.2009 | na zimu super..snad to nebude narvany jak rajce...jinak skoda ze to nema uzavranej strop previsem jako rajcisko... | jenik | odpovědět |
  | Re: pekny | 10:22:33 16.06.2009 | Kombajnérka by také potěšila v nápojovém lístku. | čaj | odpovědět |
  |   | Re: pekny | 12:15:35 16.06.2009 | co je kombajnerka? | jenik | odpovědět |
  |   |   | Re: pekny | 12:32:27 16.06.2009 | žlutá | | odpovědět |
  | Re: pekny | 11:23:01 16.06.2009 | S tím vstupným asi ne.... | | odpovědět |
  |   | Re: pekny | 13:47:16 16.06.2009 | je to sakra levný, podívej se na stěny kde je vstupné od hodiny a nestěžuj si | m | odpovědět |
  | Re: pekny | 21:25:05 16.06.2009 | vunec je to nejaky neprevisly:(( | | odpovědět |
  |   | Re: pekny | 11:58:29 17.06.2009 | chlopi ... ruku na srdce ... kolik procent cest venku vede stropovym previsem? ;-) | | odpovědět |
  |   |   | Re: pekny | 16:01:00 17.06.2009 | ve visni 100% | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: pekny | 09:03:15 19.06.2009 | vcera sem tam byl a ta stena je super, zalezou si novacci i Mrazek :)
pro tvoje info, previsy tam jsou a kdyz ti chybi stropni previs, tak tam nechod a bez si treba na to podivny rajce | dogee | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: pekny | 15:26:00 19.06.2009 | do zimy, casu na kontrolu, dosti :o) | jenik | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: pekny | 12:35:53 23.06.2009 | Jo! a je tam o to lepsi svetlo | Eva | odpovědět |
Dobry | 10:27:54 16.06.2009 | Lezlo se dobre, boli me cely telo :-) | o.. | odpovědět |
  | Re: Dobry | 14:04:01 16.06.2009 | Jo je to tam hodne pekny, pridal bych SLACK_LINU mezi vezicku a vrata, a moza par posilovacih naradi do prostoru nad satny. | | odpovědět |
  |   | Re: Dobry | 14:14:11 16.06.2009 | prostor nad šatnama určitě bude mít své využití, teď k jeho úpravě bohužel nejsou peníze :( | | odpovědět |
OVA | 11:10:04 16.06.2009 | nechcete někdo něco takového postavit i v Ostravě? :o) | Michal | odpovědět |
  |   | Re: OVA | 14:54:22 20.06.2009 | :-) | | odpovědět |
stena | 11:37:27 16.06.2009 | Super. Návštěvu předpokládám spíše až na podzim, ale jsem rád, že něco v Brně konečně vzniklo. Jen bych se přes zimu přimlouval pro lepší otvíračku (od 7? do 24:00?) a nějakou rozlízací bouldrovku pokud tam není. držím palce ať vám to funguje! | Slamak | odpovědět |
vstupné | 12:28:00 16.06.2009 | Ahoj,
píšete zaváděcí vstupné. Po zavedení to plánujete zvednout na kolik?
Marek | | odpovědět |
  | Re: vstupné | 17:28:03 16.06.2009 | Me uz tech 90Kc prijde jako poradna palka, rozhdne to neni na nejaky pravidelny navstevy... Za ty prachy je lepsi jet s kamosem do Krasu... | Derek | odpovědět |
  |   | Re: vstupné | 18:27:00 16.06.2009 | No jo, ty budeš z těch, co je jim všechno drahé, že? Určitě máš všechny průvodčíky okopčené, stáhnuté a když do kempu, tak natajno, jen proboha nic neplatit!! Víc takových jak jsi ty a o nové stěně si můžem leda nechat zdát. | Sylva | odpovědět |
  |   |   | Re: vstupné | 19:26:53 16.06.2009 | Přesně tak kdyby bylo všechno zadarmo nebo za pár drobných lezly by jsme stále po stromech.Já si klidně připlatím aby to stálo za tu úroveň . | Jirka | odpovědět |
  |   |   |   | Re: vstupné | 23:01:26 16.06.2009 | presne jak bylo psane o par radku vys..kdyz si po prepocitas na hodky co tam stravis tak to vyjde stejne nebo mozna min nez kdekoliv jinde.. | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: vstupné | 09:03:34 17.06.2009 | je to nejdrazsi stena v Brne a okoli | dogee | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: vstupné | 09:45:57 17.06.2009 | no, ale asi nejlepší... | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: vstupné | 22:10:24 17.06.2009 | posuzuju pouze vstupny... | dogee | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: vstupné | 00:32:26 19.06.2009 | dnes jsme se tam byly podívat a něco polézt... nezbývá než smeknout, super stěna !!
takže kdo rád překližku, můžu jen doporučit ;) | dogee | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: vstupné | 11:09:50 17.06.2009 | Hm, tak to nevim.
Kurim stoji 80 a kdyz si k tomu pripoctu benzin Brno-Kurim-Brno tak me to vyjde rozhodne draz.. | honza | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: vstupné | 08:19:13 25.06.2009 | To už i Vyškov je levnější (50 Kč). A spádnej stejně. | honza2 | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: vstupné | 12:11:34 17.06.2009 | V Plzni stěna stojí 100, to je celkem dost, ale na druhé straně co dneska koupíte za 100ku? | Jirka | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: vstupné | 09:08:02 17.06.2009 | Vpodstatě souhlas. Ono stěna ani její provoz není zadarmo. Je ovšem jasně třeba říct, zda jde o zařízení čistě soukromé na tržním principu, anebo se bude snažit o příspěvky od města na "rozvoj sportu a mládeže". Pak je to o něčem jiném. Stejně tak jako placení treninku reprezentantů. Vše to má souvislost z rozvojem lezecké základny a potenciálními reprezentanty. | Honza | odpovědět |
  |   |   | Re: vstupné | 10:53:21 17.06.2009 | Sylva, Jirka a spol. jsou evidentne negramotni. Copak konstatovani, ze za cenu vstupneho zrealizuju s kamosem vyjezd do Krasu hned znamena ze mam vsechny pruvodce okopcene a ze spim na cerno v kempech? To je asi stejne zcestna uvaha jako kdyby nekdo tvrdil: Sylve 90Kc nepripada malo => Sylva ma hodne penez => Sylva si ty penize vysu*kala => Sylva je devka... Lidi, vzpamatujte se! | Derek | odpovědět |
  |   |   |   | Re: vstupné | 11:33:19 17.06.2009 | hele, nepřeháníš to trochu? nechápu, proč se tvoje myšlenky ubírají tímto směrem? to, že někomu nepřijde 90kč moc a někomu naopak to přijde dost, nemusí znamenat že ten, komu to přijde málo je "to cos napsal" a tomu, komu to přijde moc "si zas kopíruje průvodce"? chovejte se k sobě jako lidi a ty nikomu nenadávej...
(ostaně, průvodce si stahujem skoro všichni, pokud to jde!:) | Ondra | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: vstupné | 11:37:16 17.06.2009 | Kdyz si muj prispevek prectes dukladneji tak zjistis, ze oba tvrdime totez... | Derek | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: vstupné | 11:44:01 17.06.2009 | sám víž, že to není pravda
pokud chceš, chodit na tuto stěnu tě nikdo nenutí
každopádně není důvod komukoliv nadávat! | Ondra | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: vstupné | 13:32:10 17.06.2009 | Já zase tvrdím že o takového zákazníka stejně nikde nestojí, takže si zůstaň doma nebo lez jen venku .Jestli to nevíš tak vstupné na lezeckou stěnu v zahraničí stojí okolo 12 eur a ty stěny jsou srovnatelné z Klajdou. | Jirka | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: vstupné | 17:19:11 17.06.2009 | Co třeba trochu rozdělit ceny pro pracující a studenty? 90 korun je pro pracujícího zanedbatelná částka ale pro studenta který by rád lezl častěji.... | slavajz | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: vstupné | 17:33:21 17.06.2009 | studenti by to meli met drazsi! jen at poznaji hodnotu penez! | t | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: vstupné | 17:45:07 17.06.2009 | pro S. ty ko*ot.pro studenty dražší.lemry liný.... | Hromis | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: vstupné | 22:16:19 18.06.2009 | Nejdřív se trochu zamysli než vybleješ další podobnou věc. | slavajz | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: vstupné | 00:36:38 19.06.2009 | nevim, venku sem na preklizce nikdy nelezl...
...zkus si srovnat kupni silu a pak mudruj | dogee | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: vstupné | 12:40:15 19.06.2009 | Tady jen doplnim Jirku...V zahranici stoji steny opravdu mnohem vice, a to steny srovnatelne! Kupni sila je sice taky dobry argument, ale nelze s ni vyrukovat v tomto pripade! Mam zkusenosti (diky svemu studiu v zahranici) s nekolika stenami v Nemecku, kde vstupne na stenu stoji vetsinou mnohem vice (az dvojnasobek)nez napr. hodina spinningu, squashe atp! Lezeni na stenach je v zahranici (upresnim Nemecko, Francie) draha zalezistost ve srovnani s jinymi sporty:-)Muzeme byt radi, ze to u nas tak neni...;-) | KacaC | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: vstupné | 13:24:41 19.06.2009 | 12€ = 324 Kč
předpokládám, že takové ceny budou spíš ve větších městech a tam může klidně být průměrná výplata 3x větší než v Brně
potom 324 / 4 = 108 Kč
což je cena srovnatelná a rozhodně bych netvrdil že 12€ je pro pracujícího Němce !výrazně! víc než pro nás
ale to je jedno, Klajda je fajn ;) | dogee | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: vstupné | 13:40:17 19.06.2009 | No jen jsem komentovala situaci v zahranici, ze steny tam patri mezi ty drazsi sporty, nic vic:-) Jinak vim i co znamena pracujici nemec v mensim meste (mensim nez je Brno nebo i trebas Olomouc...)a bouldrovky byly stejne drahe jak treba v Mnichove;-) Ja klukum fandim v tom do ceho se vrhli a jejich ceny mi prijdou naprosto v pohode:-) | KacaC | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: vstupné | 14:40:41 20.06.2009 | Mesicni pernamentka v US vyjde na 45 usd. Stena je sice jeste lepsi ale za Klajdu bych mesicne taky tech 800 klidne dal. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: vstupné | 08:16:27 25.06.2009 | No dobrý. Ty seš určitě ze zlatý Prahy, kde zloději se nazývaj uspěšný podnikatelé. Asi bys potřeboval změnit příjem za nezaměstnanýho z ostravska.... | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: vstupné | 13:32:22 19.06.2009 | ano, je to pravda. Vypozoroval jsem, že sporty od "s" jsou obecně drahé, např již zmíněný spinning nebo squash. Samostatná kategorie je shopping, kde se cena této adrenalinové aktivity velmi liší, ale je to drahý jak prase, nicméně shopping zase přináší extrémně silné zážitky, takže je cena asi opodstatněná... Nicméně v této souvislosti mi přijde zajímavé, že takový SWIMMING, který je energeticky , investičně a provozně mnohem náročnější než STĚNNING (rozumej umělostěnnning, neboli překližkování) stojí srovnatelně nebo míň!! Takže z tohoto úhlu pohledu bych řek, že to drahé je, ale můžu se mýlit, samozřejmě... | Simulant | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: vstupné | 14:24:10 19.06.2009 | Taky jak to s těma bazénama vypadá, že... A to i když je jejich provoz dotovaný veřejnou správou. | o.. | odpovědět |
  |   | Re: vstupné | 12:43:04 23.06.2009 | Vstupne mi pripada tak akorat. Uroven a variabilita steny zarucuje ze se lezec nenudi a stravi na teto stene mnohem delsi dobu nez jindy, takze to sedi. Vic by bylo uz teda asi premrstene, prece jen pri klasickem intervalu navstev minimalne dvakrat do tydne se to na mesicnim rozpoctu uz opravdu pozna. I kdyz, ruku na srdce, kolik penez uvalime v hospode a ani nam to neprijde :o)) | Eva | odpovědět |
dotazy | 13:43:13 16.06.2009 | jak je to s matrosem? je tam nejakej erar? presa jsem na fotkach zahlidnul. lano svoje? a co pujceni lezek? kdyz se stavim jen na pivko a pokecat zaplatim vstup taky? | DavidD | odpovědět |
  | Re: dotazy | 13:48:51 16.06.2009 | jéje on nemá vlastní cajky :D
Hele kolik ej tam spár ?? | | odpovědět |
  |   | Re: dotazy | 13:56:45 16.06.2009 | 1. melka spara, sirsi nez prsty a mensi nez zaba(vypada tezka)
2. spara na pest(tak za VIIa piskovcova kl.). | Milan | odpovědět |
  | Re: dotazy | 14:11:43 16.06.2009 | půjčí ti vše...lezečky, sedák, lano, mg pytlík
a samo, že na "čumendu" a na pivko můžeš přijít kdykoliv i bez vstupného! | ten, co ví... | odpovědět |
  |   | Re: dotazy | 23:19:12 16.06.2009 | Jsou tam cesty i s vrchnim jistenim? Podle fotek to vypada, ze ne. Prijde mi to zvlastni, jeste na zadne stene jsem nevidel jen pressa. Hlavne pro zacatecniky celkem naprd | Martin | odpovědět |
  |   |   | Re: dotazy | 12:21:16 19.06.2009 | E???? Na každé rozumné stěně jsou jen expresky. Max. tak jeden - dva natažené fixy pro kursy/horoškoly. Na ještě rozumnějších stěnách nejsou ani ta presa, jen nýty. On je to rozdíl, jen zaháknout lano nebo muset i cvakat.
(Nechtěl bys tam náhohou rovnou výtah? Co budeš dělat na skále???)
| D. | odpovědět |
  |   |   | Re: dotazy | 12:46:35 23.06.2009 | Hele ja sem uplny zacatecnik a taky sem si tam vytahla cestu. Jsou tam i takove skoro zebriky pro tyhle pripady a jednou sem si to zkusit musela (a byl to paradni zazitek). Pak je jeste varianta brod, ze tam jdes se zkusenym kolegou, ktery ti cestu natahne. | Eva | odpovědět |
  |   | Re: dotazy | 07:38:39 20.06.2009 | Půjčovné je v ceně? Klára | | odpovědět |
  |   |   | Re: dotazy | 01:27:25 21.06.2009 | Ceny pujcovneho:
Lano 50,- Kc; boty 30,-Kc; sedak+kar.+kybl+mg 20,- Kc. | Petr | odpovědět |
jedlooo | 22:00:34 16.06.2009 | lezie sa skutocne vyborne :) po 2 dnoch uz ledva dviham ruky :).. ale chcelo by to tam este zkopcit vysacku z autobusovej zastavky (chodi to fakt sporadicky) a doplnit do menu nake bagetky a sandvice cloveka vcelku chyta hlad ked je tam par hodiek :) | zataro | odpovědět |
  | Re: jedlooo | 12:48:31 23.06.2009 | Ty jo absolutni souhlas.. na jidlo by stacily mozna i nejaky fit tycinky, proste jen neco pro nas, co jdeme na stenu rovnou z prace. A jizdni rady by se na strankach urcite hodily... | Eva | odpovědět |
lezba | 23:05:51 16.06.2009 | moc pekne:) hodne vypecene su ty 6a-b od tomase:) | honza | odpovědět |
  | Kolik lidí | 07:01:40 17.06.2009 | Zdravím...jak to vypadá v těhlech dnech s návštěvnosti...nenní narváno, nebo je narváno? rád bych taky vyrazil to omrknout...díky | Martin | odpovědět |
  |   | Re: Kolik lidí | 07:23:47 17.06.2009 | Vyraz a uvididis :-)
Jinak na stene je v tuto chvili 6 lan pro TR a jinak se skutecne vse leze od spodu, ale jsou na tento ohled stavene cesty i pro uplne zacatecniky.
Jinak spary jsme vcera prelezli a oklasifikovali, tenka zatim bez odslapu na rezky bez prelezu a je to dost vyzva!
Jinak siroka se jeste bude upravovat, tak aby si v ni zalezli i lide normalniho vzrustu ruky. Zatim je to skutecne lahudka pro piskare. Doporucuji rukavice.
Radek
| zoban | odpovědět |
  |   |   | Re: Kolik lidí | 08:36:49 17.06.2009 | To já vyrazím, ale chtěl sem vědět do čeho jdu.... | Martin | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Kolik lidí | 10:28:04 17.06.2009 | Nějaké fotky z té stěny jsou teď na Mrázových stránkách. | | odpovědět |
  |   |   | Re: Kolik lidí | 10:11:50 17.06.2009 | Tak zítra tu tenkou zkusíííííím :-) | o.. | odpovědět |
  |   |   | Re: Kolik lidí | 06:48:43 18.06.2009 | Ja bych ju nechal takouvou jaka je, lehkou zabovacku mame na rajceti i v kurimi tak at se da potrenovat i neco jinyho. | | odpovědět |
  |   |   | Re: Kolik lidí | 13:17:40 22.06.2009 | Tak jsem v neděli lezl tu širší spáru. Vzal jsem si rukavice takže jsem měl trošku širší ruku a přišlo mi to v pohodě. Je tam psáno VIIIa, což mi teda přijde trošku přehnaný. Myslím, že to je tak za VIIb max. Ale je fakt, že člověk s malýma rukama to musí lézt na loket :-) | Tom Vidlák | odpovědět |
drytool | 11:16:31 17.06.2009 | Neplánujete tam vytvořit prostor na trénink drytoolingu? | janek | odpovědět |
stěna | 20:43:23 17.06.2009 | tak přátelé- do krasu už nepujdu! tohle je lepší než celej kras...LUXUS | Martin | odpovědět |
  | Re: stěna | 21:03:06 17.06.2009 | No tak sláva. Ať žijou přeplněný umělý stěny a liduprázdný skály. Každýmu co jeho jest! | D. | odpovědět |
  | Re: stěna | 21:29:52 17.06.2009 | lezeni po stenach je vopruz...ale na zimu dobry kdyz se neda na skaly... | honza k. | odpovědět |
  |   | Re: stěna | 23:22:07 17.06.2009 | V Krase lezeme celou zimu:-). | Vlk | odpovědět |
  |   |   | Re: stěna | 06:46:41 18.06.2009 | Vlku, tiše ..... čím víc lidí na překlížce tím míň lidí na skalách :-) | adam | odpovědět |
  |   |   | Re: stěna | 06:49:55 18.06.2009 | Vlku, tiše ..... čím víc lidí na překlížce tím míň lidí na skalách :-) | adam | odpovědět |
  |   |   | Re: stěna | 11:30:14 18.06.2009 | vim, vim jen to nechci rikat tak nahlas :D
parkrat sem taky byl v unoru a tak...letos moc ne, ale vloni zadna zima nebyla, tak to sem byl nekolikrat :o)
| honza k. | odpovědět |
Jak je to s jištěním pro sólisty? | 21:26:24 17.06.2009 | Vypadá to pěkně, navíc otevírací doba je vyjímečně příznivá. Rád bych zašel a i když bydlím bohužel cca. 70km od Brna, tak cca. jednou týdně tam zajedu služebně a nějakej ten čas na zalezení bych si našel, ale problém by bylo jištění - takže moje otázka zní: je tam nějaký ochotný personál, který by mi v tomto mohl chvílemi asistovat? Představa, že si např. ve čtvrtek utrhnu během dne hodinku či dvě na lezení a pak to tam prosedím čekáním (nezřídka marným) na jiného sólistu... :-(
Za reakci předem díky! | JM | odpovědět |
  | Re: Jak je to s jištěním pro sólisty? | 08:35:45 18.06.2009 | myslím, že tě rádi odjistí v jakékoliv cestě..takže se stav! | Ondra | odpovědět |
  |   | Re: Jak je to s jištěním pro sólisty? | 12:11:24 18.06.2009 | O.K. díky - už jsem na cestě... ;-) | JM | odpovědět |
  |   | Re: Jak je to s jištěním pro sólisty? | 19:44:40 18.06.2009 | Tak jsem zpátky a bylo to fajné! Už se těším na další návštěvy... | JM | odpovědět |
nejen spárou potěšen... | 10:28:44 18.06.2009 | ...ale taky samotnejma cestama jsem byl, když jsem tam včera poprvý byl. Je to lezení hodně připomínající opravdový lezení. A široká spára je přísná, bez rukavic ani ránu.Ale nepředělával bych ji, má správnou tréninkovou velikost - třeba ve Skaláku je dost vyhlášenejch spár podobnejch rozměrů (třeba Krvavá sp. na Ocún) a na ty je dobrý mít možnost si to hemzání natrénovat. Jinak bych řekl trochu předimenzovaná šatna s poddimenzovanejma sprchama, ale to jsou okrajový záležitosti, lezení je dobrý. A hlavně monopolista Rajče má konečně brněnskou konkurenci, to nám lezcům jenom prospěje. | janek | odpovědět |
  | Re: nejen spárou potěšen... | 12:06:37 19.06.2009 | Nejseš ty náhodou poradce Paroubka? | | odpovědět |
  |   | Re: nejen spárou potěšen... | 15:23:15 19.06.2009 | a nejses ty nahodou poradce topoláka??? :D
"do ods vnesl svěží vánek - jelimánek topolánek" :D :D | jirina paroubková | odpovědět |
  |   | Re: nejen spárou potěšen... | 16:18:50 19.06.2009 | A na to si přišel jak anonymní xichte. To je trochu silná urážka, na to, že asi vycházíš jenom z toho co jsem napsal. Máš s tím problém? Jde o Rajče? A nechovali se tam dosud jako monopolista (služby na nule, použitý lana na TR, holé části stěn ještě 2 měsíce po AMČR,...)? | janek | odpovědět |
co v zimě... | 22:10:41 18.06.2009 | nedá mě to abych se nezeptal...vidim nahoře plechovej strop-jak je to s topením a s lezením v zimě nebude to na bundu? | Martin | odpovědět |
  | Re: co v zimě... | 16:04:56 19.06.2009 | tak dojem po včerejší první návštěvě -velká spokojenost. co v zimě nevím, každopádně včera tam bylo jak sauně, je v plánu nějaká klimoška? | kiwi | odpovědět |
  | Re: co v zimě... | 01:12:03 21.06.2009 | Strop se bude v cervenci zateplovat, pribudou otviraci svetliky. Hala je vytapena vymeniky "SAHARA" voda vzduch. | Petr | odpovědět |
Docela dobrý dojem | 19:02:38 19.06.2009 | Sěna si zaslouží pochvalu. Stručně • cesty jsou postaveny tak že musíte používat hlavu a techniku • tím pádem blíží se to hodně lezení na skalách • neshybuje se tolik jako na Rajčeti a v Kuřimi • stěna je nová = chyty a profily mají zupr tření (kéž by to vydrželo hodně dlouho) • klasa cest je subjektivní ale dost kolísá (k údaji pod cestou) ale vo nic nejde (zajištěno, včas lze slanit) • šířka spár může zůstat jen širočina by měla být hlubší - taková malá hloubka je v reálu vzácná • mohla být ještě jedna věžka • celkový dojem z prostoru supr • velká vada - dost velký vedro = saunování v ceně, ale to se bude měnit s ročním obdobím.
Klajda je o třídu lepší jak Rajče a Kuřim. | Satník | odpovědět |
První návštěva | 23:14:34 01.07.2009 | Tak jsem dneska s přítelem byla na týhle stěně poprvý, a fakt musím říct, že je skvělá!:-) Sice tam dneska bylo dost lidí, ale nikde jsme nečekali. Cesty jsou vymyšlený parádně, hodně na přemejšlení, ale to je jenom dobře! Snad ještě nějaký přibydou:-) Zázemí je taky pěkný, nejvíc oceňuju mýdlo na umyvadle, protože jinde se těžko hledá:-)) a hygiena je základ:-) Nakonec jsme si dali colu v baru, a přitom pozorovali ostatní lezce. Prostě příjemná idylka. Díky za tuhle stěnu, jen tak dál! | Nikinka | odpovědět |
|