LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Náčelník má vždycky pravdu.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140170 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
SOU technického - Frýdek-Místek
LC Baldovec - Rozstání – Baldovec
Lezecké centrum Mammut - Praha 7 - Holešovice

Prodejny
Horolezecké vybavení - VK-SHOP.CZ - Plzeň
HUDYsport - České Budějovice
HUDYsport - Teplice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

SP v lezení na obtížnost Innsbruck

Vítězí Jakob Schubert, Adam Ondra smolně končí na 8. místě


Adam Ondra smolně končí na 8. místě. Vyhrál Jakob Schubert.

Večerní finále skončilo smolně. Adamovi sklouzla pata ve vertikální bočním chytu a nečekané sklouznutí neudržel a skončil na osmém místě.

"Co naplat, dnešní smek ve finále Světového poháru v Innsbrucku 🤔 Ale zároveň si přináším domů opravdu pozitivní pocit a pár lekcí k poučení. Na druhou stranu, sportovní úspěchy někdy nejsou všechno a mnoho lidí v mém domovském regionu má dobré důvody být mnohem smutnější než já.
Jižní Morava byla zasažena tornádem (ano, skutečné a ničivé tornádo ve střední Evropě je opravdu možné). Je čas být solidární 🙏
Zde můžete přispět rodinám zasaženým přírodní katastrofou, jejíž následky přímo dopadly i na mé přátele a příbuzné.
Transparentní účet Českého červeného kříže: 333999/2700, variabilní symbol: 2101
Děkuju,"
napsal Adam po závodě na Facebook:



Výsledky:

Muži:

1. Jakob Schubert AUT 47+
2. Stefano Ghisolfi ITA 47
3. Sascha Lehmann SUI 38+
4. Masahiro Higuchi JPN 38+
5. Alberto Ginés López ESP 37+
6. Alexander Megos GER 37+
7. Luka Potocar SLO 27+
8. Adam Ondra CZE 17

Ženy: 

1. Janja Garnbret SLO TOP
2. Brooke Raboutou USA 40
3. Akiyo Noguchi JPN 33+
4. Viktoriia Meshkova RUS 22+
5. Miho Nonaka JPN 22+
6. Vita Lukan SLO 19+
7. Laura Rogora ITA 13+
8. Lucka Rakovec SLO 13+


Celkové výsledky:

obtížnost muži

obtížnost ženy



Záznam finále:






Zpráva z dopoledního semifinále:

Adam Ondra postupuje z 1. místa do finále



Z prvního místa v semifinále závodu Světového poháru v lezení na obtížnost v Innsbrucku postoupil dnes Adam Ondra do večerního finále. Mezi osmičku postupujících se nedostali další dva naši semifinalisté Martin Stráník a v ženách Eliška Adamovská. Oba skončili na 12. místě.

Výsledky prvních 12 mužů v semifinále:



Výsledky prvních 12 žen v semifinále:


Průběžné celkové výsledky:

obtížnost muži

obtížnost ženy


Adam Ondra leze semifinále



Adam Ondra leze semifinále - celkový pohled na stěnu




...



Předchozí zpráva z rána:

SP v lezení na obtížnost Innsbruck - semifinále a finále
- dnes live



Semifinále závodu Světového poháru v lezení na obtížnost v Innsbrucku za účasti našich Adama Ondry, Martina Stráníka a Elišky Adamovské lze dnes sledovat živě na Youtube.
Semifinále začíná v 10:00. Večer pak bude přenos z finále.

Adam Ondra postoupil předevčírem z kvalifikace z 1. místa, Martin Stráník ze 13., Eliška Adamovská ze 17.
Viz zpráva zde:
SP v lezení na obtížnost Innsbruck - kvalifikace - Adam Ondra, Martin Stráník a Eliška Adamovská jdou do semifinále

Přenos semifinále začne v 9:55:



Finále v 19:55:


Průběžné výsledky:

obtížnost muži

obtížnost ženy

jirkas, Standa Holec   [úpravy] 23:30 25.06.2021Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Kolik postupuje?12:15:33 25.06.2021
Nevíte, kolik lezců ze semi postupuje (holky/kluci)?
bretacrodpovědět 
 Re: Kolik postupuje?12:59:27 25.06.2021
8.
 Standaodpovědět 

 Výkony v Insbrucku13:49:42 25.06.2021
Martin Stráník lezl v semifinále velmi dobře, škoda, že to nestačilo. Adam to je bez komentáře.
 Stýfodpovědět 
 Re: Výkony v Insbrucku14:28:26 25.06.2021
JJ, Adam opet ukazal "who is boss", jak jednou psal sam Schubert na Instaci. Docela jsem veril, ze cestu topne, zvlast kdyz vyklepaval v tech dvouprdach, zaseknuvsi obema patami na rezkach. To museli asi ostatni zavodnici dost cubrnet, jak z toho delal sestku :))
Fandaodpovědět 
  Re: Výkony v Insbrucku21:59:12 25.06.2021
No, finale bylo inverzni cubrneni...
odpovědět 

 la sportiva22:01:36 25.06.2021
nekupuj to, smeká to...
Five Tenodpovědět 
 Re: la sportiva22:04:29 25.06.2021
Už chápu, proč jsem nic pořádnýho nevylezl... měním brand!
la smektivaodpovědět 
  Re: la sportiva23:20:35 25.06.2021
No čuměl jsem,zrovna jsem ukazoval v Tatrách kamarádovi, jak leze ten nejlepší a la spektiva
Olín Kolín odpovědět 
 Re: la sportiva09:59:33 26.06.2021
Pustil jsem si jeho pokus ze záznamu a překvapily mě dvě věci.

Předně lezl jak po těžkém. To vypadnutí nebylo důsledkem ojedinělé chyby, ale již předtím měl namále a jen tak tak, že již při ní neupadl.

Co mě však překvapilo nejvíce, byla jeho reakce po. Normálně se v takovýchto chvílích vzteká jako malé děcko až nedůstojně moc. Alespoň v porovnání s jinými lezci světové špičky.

Tentokrát to přijal s naprostým klidem… Jako by s tímto výsledkem počítal. Jako když fotbalisti prodají zápas.

Tímto mu samozřejmě nic nepodsouvám, jen konstatuji fakta.
JiBodpovědět 
  Re: la sportiva10:38:39 26.06.2021
Muselo to hrozně klouzat. Mám dojem, že jsem tam v jednu chvíli zahlídnul vyloženě slejvák, místy i na cestě z izolace na stěnu byly louže. Je to jenom spekulace, ale zdálo se mi, že Ghisolfi měl dost štígro, že lezl první, že se pak hrozně zvýšila vlhkost a zhoršila podmínka. Podle mě řada pádů pak byla daná právě tím - kdekomu nečekaně vyklouznul chyt. A Adam je na dobrý tření myslím dost citlivej. Už to první nečekaný vyklouznutí - sice ho udržel, ale pěkně ho to rozhodilo a asi ho to dost načalo i silově.
To jsem teda teoretik, pardon.
P.odpovědět 
   Re: la sportiva11:04:08 26.06.2021
Všiml sis, jak je ta stěna převislá? Má převislost dobrých 8m ne-li více a cesta byla zhruba tak stejně daleko od kraje stěny… Pokud by byly neregulérní podmínky, tak by JURY přerušila závod. Nemluvě o možnosti podat protest na nezpůsobilé podmínky.
JiBodpovědět 
    Re: la sportiva11:12:53 26.06.2021
No, vzdušná vlhkost je prevít. Myslím, že to mohlo díky tomu víc jet, ve finále se jede už na hraně a to jak mu to nečekaně ujelo už před tím, to bylo podezřelý. Stane se, v semi je převálcoval, tak z toho Adam nemusí mít špatný pocit, prostě smolík.
Steveodpovědět 
     Re: la sportiva11:23:26 26.06.2021
Tak to leda že by v Innsbrucku přestaly fungovat fyzikální zákony….

V létě kdy máš vyhřátou stěnu, dojde při dešti k prudkému ochlazení vzduchu, který je tak chladnější než povrch stěny. Logicky tak nemůže docházet ke kondenzaci vlhkosti na povrchu, který má vyšší teplotu než vzduch. Naopak lezecká podmínka je tak ideální.

Vzpomeň na bolderování AO v krase v loňském létě. Dokavaď bylo parné léto, tak si AO stěžoval na vlhké chyty. Jakmile zapršelo a tím se vzduch ochladil oproti povrchu skály, tak podmínka byla OK. A to i přes to, že pod boulderem rázem tekl potok, který tam za parného léta nebyl…
JiBodpovědět 
      Re: la sportiva12:16:29 26.06.2021
Může být, sám jsem zvědav, asi se k tomu někde vyjádří.
P.odpovědět 
      Re: la sportiva13:15:23 26.06.2021
Kras a speciálně bouldry na hranách jeskyní jsou úplně jiný příběh, co se týče vlhkosti a podmínky, než nějaká umělka:-). Ale teoretizování dobré na těch pár set kilometrů jen podle videa:-).
Vlkodpovědět 
       Re: la sportiva14:20:26 26.06.2021
Vidíš, Vlku, a já měl za to, že fyzika je jen jedna …

Ale koukám, že někteří stavaři mají ještě i nějakou jinou fyziku. Asi bych se však bál od takových stavařů si nechat něco postavit.
JiBodpovědět 
        Re: la sportiva16:10:05 26.06.2021
Ale notak vy jaderni fyzikove...normalne slap do hovna. Obout se az pod nastupem, v klidu topne jako vzdy.
odpovědět 
         Re: la sportiva16:39:54 26.06.2021
Však jsem také netvrdil, že by na to neměl.
JiBodpovědět 
          Re: la sportiva17:35:47 26.06.2021
Něčeho se už napij, potřebuješ to jako prase drbání
odpovědět 
           Re: la sportiva21:01:41 26.06.2021
K tomu aby člověk viděl, že mistr podal nestandardní výkon a po něm se choval ještě méně standardně, než je jeho přirozenost, netřeba být pod vlivem žádného alkoholu ani jiné návykové látky.

V jednom máš však pravdu, zjevně mistr šlápl do nějakého exkrementu byť v přeneseném smyslu slova. Protože to něčím smrdí.
JiBodpovědět 
            Re: la sportiva11:42:16 27.06.2021
tohle je diagnoza a da se lecit
odpovědět 
             Re: la sportiva12:08:00 27.06.2021
Tak jistě, věcně není co, tak nastupuje sprostota a urážky… pro jistotu standardně „statečně“ anonymně.
JiBodpovědět 
              Re: la sportiva16:17:17 28.06.2021
Konspirujes a pak se dozadujes argumentu. Dunning-Kruger jak z ucebnic.
odpovědět 
               Re: la sportiva18:31:24 28.06.2021
Nelži smrade. Poctivě argumentuji, zatímco ty jen sprostě urážíš, zbabělý hulváte.
JiBodpovědět 
                Re: la sportiva22:39:27 28.06.2021
Dej si čípek. Chováš jak žluklej dědek.
Honzaodpovědět 
                 Re: la sportiva05:38:24 29.06.2021
A ty jak sprostý hulvát.
JiBodpovědět 
                  Re: la sportiva09:33:22 29.06.2021
Hele, nech si poradit, pokud je to jeste mozne.
Fakt se chovas jak mental...
Pepanodpovědět 
                   Re: la sportiva16:26:17 29.06.2021
nápodobně
JiBodpovědět 
        Re: la sportiva21:05:26 26.06.2021
To možná ano, ale hlavně záleží na všech vstupních proměnných:-) a v případě jeskyní se ti přidávají další vlivy oproti volnému prostranství a některé zrovna nemusí být a působit, na to stačí uvažování zdravým selským rozumem Jirko, nemusí být někdo zrovna VŠ a s ohledem na to, že jsem z lonta, tak ho mám od mládí docela rozvinutý:-).
Vlkodpovědět 
         Re: la sportiva21:23:17 26.06.2021
Vlku,
v případě kondenzace vlhkosti na površích ploch je to prosté jako facka. Je-li povrch teplejší než okolní vzduch, pak k žádné, opakuji a podtrhuji, že k žádné kondenzaci vody docházet nemůže!

Epizodu AO z krasu (č. 68) jsem vybral záměrně, protože na ní se to dá krásně ilustrovat, že to tak skutečně je. To je celé.

Že jsem se neudržel a vrátil ti tvůj šťouchanec, je už jen takový přídavek navíc, který s jádrem sporu nemá až tolik společného.
JiBodpovědět 
          Re: la sportiva10:13:36 27.06.2021
A neujelo mu to proto, že nemá v zimě vylezenej hlavní hřeben Tater ???
honzaodpovědět 
           Re: la sportiva10:23:09 27.06.2021
Tak to už je jen trapná-kondenzovaná snaha rozbít diskusi ve chvíli, kdy došly věcné argumenty…
JiBodpovědět 
           Re: la sportiva09:35:52 28.06.2021
Konečně na to někdo kápl! Teda on to JiB samozřejmě ví dávno, ale z úcty k Adamovi to nechtěl říct naplno.
Jirkaodpovědět 
          Re: la sportiva21:51:45 27.06.2021
Tak tohle dám Jirko přečíst kamarádům, se kterými lozíme v zimě, asi je to pobaví:-).
Vlkodpovědět 
           Re: la sportiva21:59:56 27.06.2021
Tak jestli to jakožto stavař zpochybňuješ, tak pak začínám svou úvodní ironickou poznámku původně míněnou v nadsázce brát vážně.

Kondenzace vlhkosti na předmětech totiž není o ničem jiném než o nižší teplotě povrchu vůči teplotě vzduchu nasyceném vodní párou. Která se samozřejmě v mrazivých dnech jaksi obvykle nevyskytuje...

Co tam máš dál, Vlku?
JiBodpovědět 
            Re: la sportiva17:09:13 28.06.2021
Tvrzení "Kondenzace vlhkosti na předmětech totiž není o ničem jiném než o nižší teplotě povrchu vůči teplotě vzduchu nasyceném vodní párou." není, pokud mohu soudit, přesné a relevantní. Co je potřeba, je aby teplota vzduchu nebo povrchu klesla pod rosný bod.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Rosn%C3%BD_bod
Pokud teplota vzduchu klesne pod rosný pod, dojde ke kondenzaci páry do kapek a ty pak někam spadnou. Jaký byl v pátek večer v Innsbrucku rosný bod netuším.
pbla4024odpovědět 
             Re: la sportiva18:16:32 28.06.2021
Podívej se na pořad AO zde:

https://1url.cz/OKq39

a pak se zkus nad tím ještě jednou zamyslet...

Jestliže byla stěna vyhřátá z parného dne a poté přišla přeháňka, pak nutně muselo dojít k ochlazení vzduchu (samotný chladný déšť + plus odpar vody z toho deště.

Samotná stěna je velmi převislá, nadstřešená, takže ta byla deštěm nezasažena - kdyby náhodou ne, tak by mezinárodní jury nepovolila start ani pokračování závodu.

Tudíž povrch stěny musel mít vyšší teplotu než okolní vzduch a tím pádem nemohlo docházet ke kondenzaci vzdušné vlhkosti na chytech ani strukturách. Kdekoli na střechách, na cestě, na stromech, autech ano, ale ne na ploše lezecké stěny, jejích chytech a strukturách.

To se prostě vylučuje.
JiBodpovědět 
              Re: la sportiva21:04:10 28.06.2021
Ty ses tak chytej ze by bylo nejlepsi kdybys sel do prdele.
odpovědět 
               Re: la sportiva05:39:17 29.06.2021
Až po tobě, smrade.
JiBodpovědět 
              Re: la sportiva12:42:05 30.06.2021
Věta "Tudíž povrch stěny musel mít vyšší teplotu než okolní vzduch a tím pádem nemohlo docházet ke kondenzaci vzdušné vlhkosti na chytech ani strukturách." není pravdivá, podstatný je rozdíl teploty proti rosnému bodu. Fyzika je jenom jedna, teď to tu někdy vykládal.
odpovědět 
               Re: la sportiva18:49:23 30.06.2021
A je technicky možné, aby došlo k ochlazení povrchu pod rosný bod u suché konstrukce, jejíž teplota je vyšší než teplota okolního vzduchu bez nějakého přídavného chladícího zařízení?!

Zejména jsou-li součástí té konstrukce železobetonové nosníky s vysokou tepelnou akumulační schopností?!

Je třeba to vnímat v souvislostech a nevytrhávat z kontextu, ty mudrlante.
JiBodpovědět 
     Re: la sportiva20:24:44 27.06.2021
No před začátkem finále bylo 17C,a vlhkost 81%. Prádelna, tak jestli se to zhoršovalo, plus víc magnezia na oblinách, klidně to mohlo pěkně jet. Ale JiB tomu asi rozumí nejlíp.
Saf. odpovědět 
      Re: la sportiva20:30:50 27.06.2021
Spekulace mimo. Adam nastupoval par minut pote, co Jakob temer topnul.
DXodpovědět 
      Re: la sportiva20:39:33 27.06.2021
Lezecká podmínka by se mohla zhoršovat jen a pouze za předpokladu, že by došlo k rychlému oteplení vzduchu nad teplotu povrchu lezecké stěny, což s ohledem na denní/noční dobu je jaksi nepravděpodobné…

Naopak lze předpokládat, že odpar vody ještě více ochlazoval teplotu vzduchu a mistrovi se oproti jeho předlezcům lezecká podmínka ještě zlepšovala.
JiBodpovědět 
       Re: la sportiva20:50:08 27.06.2021
JiBe říká ti něco, že v takové prádelně je oblinba na jeden, dva dotyky. Prostě, v takové podmínce, to může být hra na náhodu, ústřelí, neustřelí. Ale jak říkám, asi všemu rozumíš nejlépe. Hlavně pobaví tvé spekulace o vychlazeném finále.
odpovědět 
        Re: la sportiva21:09:43 27.06.2021
Je to stejné, jako na tomto videu

ttps://1url.cz/OKq39

kde mistr za vedra a sucha běduje nad mizernou lezeckou podmínkou. Stačí však, aby zapršelo a v důsledku toho se ochladilo a přestože mu pod nohama valí proudy vody, tak lezecká podmínka je naopak vynikající!

A proč?

Protože povrch skály je teplejší než okolní vzduch nasycený vlhkostí z toho potoka. Prostě se ta vlhkost sráží jinde – na mokrých předmětech, které se odparem ještě více ochlazují.

Nemohu však vyloučit, že v mezičase došlo k nějaké novelizaci přírodních zákonů o nichž jsem nebyl informován... (:-).
JiBodpovědět 
         Re: la sportiva21:26:14 27.06.2021
Pardon, celý odkaz vypadá takto:

https://1url.cz/OKq39

(původně mi tam vypadlo jedno písmeno)
JiBodpovědět 
         Re: la sportiva10:38:25 30.06.2021
nemáš pravdu srovnáváš jabka a hrušky, ale nevadí. stane se...
odpovědět 
       Re: la sportiva22:58:49 27.06.2021
Vy jste inteligenti. Jede do Tokya kde se o podmínce fakt mluvit nedá, prostě mu smekla noha a hotovo
odpovědět 
        Re: la sportiva23:53:48 27.06.2021
Však jo. Akorát JiB je tatar a mele hovna.
odpovědět 
         Re: la sportiva05:48:13 28.06.2021
Vidím, že lezecký intelektuální výkvět již dorazil… no jen si poslužte.
JiBodpovědět 
  Re: la sportiva11:57:54 29.06.2021
A k čemu vlastně taková úvaha a vytváření konspirací?! Snad jen další flame v duchu jiných "diskuzí" zde na Lezci.
. odpovědět 
  Re: la sportiva08:57:00 01.07.2021
"Jako by s tímto výsledkem počítal. Jako když fotbalisti prodají zápas. Tímto mu samozřejmě nic nepodsouvám, jen konstatuji fakta." Jiří, toto Tvé prohlášení smrdí. Ať již podsouváš vědomě či nevědomky, nemůžeš se divit, jak na Tebe ostatní reagují. Korunu tomu nasazuješ plamennou obranou svých slov, dokola opakovaným vysvětlováním... Kdybych Tě neznal, řekl bych, že jses nějakej zaprděnej úředníček, který za naše prachy nemá do čeho píchnout tak mele ho*na na internetu jak před čtvrtstoletím když začínal xchat. Přemýšlej.
semtamodpovědět 
   Re: la sportiva10:59:52 17.07.2021
Jestli tu opravdu něco smrdí, tak je to kabaretní představení Adama Ondry během finále tohoto závodu, kdy se hodně snažil, aby to vypadalo tak, že je špatná lezecká podmínka v důsledku deště, aby mu to pak následně jakože uklouzlo ve spodní části stěny, v místech kde chvíli před ním prošli všichni finalisté bez zaváhání jak nůž máslem.

O tom, že to fakt smrdí, svědčí i urputná snaha svazových redaktorů, kteří se snaží vytvořit falešný dojem o tom, že by při dešti na hodně převislé (cca 10m) a k tomu ještě nadstřešené stěně se mělo zhoršovat tření…

Viz report ze semifinále závodu SP v Chamonix kdy tvrdili, že „Semifinálové kolo provázel nepříjemný déšť, diváky promočil až na kost a ZÁVODNÍKY POTRÁPIL SE TŘENÍM.

Přitom v semifinále v Chamonix, kde měli mít podle svazových redaktorů závodníci problémy se třením v důsledku deště, dolezlo do topu 10 (!) žen...
JiBodpovědět 
    Re: la sportiva16:28:46 17.07.2021
a zase srovnáváš jablka a hrušky...
odpovědět 
     Re: la sportiva18:24:34 17.07.2021
Každá bota někdy smekne, ale že by si zrovna La Sportiva zasloužila tuhle diskusi!? Pod titulek "la sportiva" mě napadá jen, že jsou to hodně dobré lezečky.
Bídaodpovědět 

 Tak smůlu22:20:47 25.06.2021
Tak smůlu si vybral už před Olympiádou, aby měl zhlediska regrese k průměru větší šanci. Dobrá taktika.. :-)
Valmarodpovědět 
 Re: Tak smůlu11:22:57 27.06.2021
Jedinej normální koment tady, jinak samo kokoti. Hlavně ti podepsaní "odborníci" :D
odpovědět 
  Re: Tak smůlu12:50:25 27.06.2021
Mistr s největší pravděpodobností hraničící s jistotou vypustí finále závodu SP, sehraje u toho divadlo, jakože mu to klouže a jediní normální jsou ti, co mu to baští i s navijákem …

Zatímco ti, co se snaží věcně a trpělivě argumentovat jsou „kokoti“. Tak jo.
JiBodpovědět 
   Re: Tak smůlu13:08:02 27.06.2021
Tak když poznáš podmínku z videa, co k tomu říct...
odpovědět 
    Re: Tak smůlu13:17:08 27.06.2021
Jsou jisté zákonitosti, které platí bez ohledu na to, co si přeješ.

Okecávat můžeš co chceš, přírodní zákony platí a měří všem stejně.
JiBodpovědět 
     Re: Tak smůlu13:53:28 27.06.2021
Tady stejně jako jinde platí Occamova břitva. Z videa poznat trestný čin, za který by mohl sedět dost dlouho. Proč by to dělal? Spíš pravděpodobný, že se špatně vyspal. Jak prosté milý...
Sosiceodpovědět 
      Re: Tak smůlu14:11:44 27.06.2021
Ve chvíli, kdy se něco nechtěně nepovede, se mistr chová úplně jinak než v tomto případě.
JiBodpovědět 
       Re: Tak smůlu12:02:33 29.06.2021
"Mistr" a dění kolem něj ti opravdu nedá spát, očividně... Diskuze o podmínkách ok, ale spekulování nad tím, jestli se tentokrát vztekal více či méně, jako fakt? Fakt tě to tolik bere?
. odpovědět 
        Re: Tak smůlu16:30:39 29.06.2021
Vždyť je to tak. Vždy když se mu něco nepovede tak se vzteká jako rozmazlené děcko.

Křičí, sprostě nadává, kope kolem sebe, prostě se vzteká. tentokrát nic. jako když mávne kouzelným proutkem a nebo jako by vše proběhlo, tak jak mělo ...

Tak to prostě je.
JiBodpovědět 
         Re: Tak smůlu19:27:19 29.06.2021
Nevšiml jsem si, že by se vztekal, křičel a sprostě nadával ve Světovém poháru. To by asi dostal pokutu.
Jibe, kam chodíš? Změň si medikaci, asi už došlo k regulaci receptorů. Kdybys potřeboval pomoc, máme s J. Turkem v Bohnicích kamarády.
nesmrtelný blázenodpovědět 
          Re: Tak smůlu19:46:19 29.06.2021
Vzteká se i na závodech a kolikrát si i kopne do stěny během spouštění. Samozřejmě, že jen, když se nezadaří podle představ. Když je vše podle plánu, tak samozřejmě nikoli. Stejně jako tentokrát.

Jinak to že mu to na závodech prochází je již zase zcela jiná kapitola a jiné téma…, sprostý hulváte.
JiBodpovědět 
           Re: Tak smůlu20:16:33 29.06.2021
Cože mu prochází? Ty se běž projít :D
odpovědět 
            Re: Tak smůlu21:27:13 29.06.2021
Tak jsem se šel projít a nezbývá než konstatovat, že svou nevoli, když se nezadaří, dává najevo i na závodech a rozhodčí to přehlíží. Tak to je.

Můžeš to zpochybňovat, můžeš s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeš dělat…
JiBodpovědět 
             Re: Tak smůlu13:43:16 30.06.2021
A co mu prošlo a měli bychom o tom vědět? Celá ta tvoje úvaha o AO tady mně přijde jako mindrák nad tím, že má něco víc než ty (výkonnosti nebo pozornosti nebo nemusí "platit složenky" chozením do klasické firmy nebo co já vím, co ti chybí) a tak si potřebuješ kopnout. Kopat do fyzičky nemá takový zvuk, tak pojďme pitvat emoce a něco z toho vykřesat,za každou cenu.
. odpovědět 
              Re: Tak smůlu19:02:26 30.06.2021
Tak děkuji za náhled do tvého způsobu uvažování. Zajímavá sonda.

Zjevně podle sebe soudíš druhé.
JiBodpovědět 
               Re: Tak smůlu20:02:27 01.07.2021
Nápodobně ;-) a odpověď na otázku?
. odpovědět 
                Re: Tak smůlu00:09:11 03.07.2021
Tedy nic...
. odpovědět 
           Re: Tak smůlu10:38:09 30.06.2021
:-)
nesmrtelný blázenodpovědět 
     Re: Tak smůlu13:54:50 27.06.2021
Něco jako "podle nosa poznáš kosa"?
odpovědět 
   Re: Tak smůlu14:06:49 27.06.2021
Hele, jako postrech dobrej, taky jsem si toho vseho, co tu pises vsiml. Zaroven dal super semi i kvaldu.. To kdyz jsem slysel,tak jsem mel fakt radost vzhledem k tomu, ze v SC vynechal ten druhej svatak kvuli tomu zraneni ramene. Vzhledem k tyhle skutecnosti ja treba spekuluju o tom, ze byl na sebe proste opatrnejsi. Tak jen doufam, ze to ticho nebylo o tom, ze ho neco zabolelo a tak nemel myslenky na vztekani, ze spadl nizko. Doufam spis, ze treba spadl, protoze myslenky uz byly hlavne u toho byt dal fit a opravdu mu proste smeklo. Nebo mu proste smeklo i kdyz se 100% soustredil. A pokud by bral svetak jen jako pripravu na OH, taky dobre, vzdyt kvuli OH neni davno ve skalach..Ale dost spekulaci. Na zavode vypadal skvele a udrzet si formu po delsi dobu a mit ji v ten pravej moment a zaroven to neprehnat a nezranit se, to je neco fakt tezkyho. A stesti je taky potreba. viz nadsazka v tom, co jsem napsal poprve.
Valmarodpovědět 
   Re: Tak smůlu08:42:11 28.06.2021
Haha, odvážné tvrzení. V Insbruck...kam tak rád jezdí, home area Shuberta, kvaldu suverénně vyhrává a pak vypustí finále....Jiříku, mám ti něco předepsat?
nesmrtelný blázenodpovědět 
    Re: Tak smůlu10:15:01 28.06.2021
Dobře JiBe. Připusťme, že máš pravdu. Podmínky byly dobré, Adam Ondra v dobré kondici, tedy žádný problém. Z nějakého blíže neznámého důvodu vypustí finále. Sledujíc tím, nám neznámé, jiné cíle? Nevím. Ale tady se trochu zadrhávám. Co je na tom vlastně tak špatně????
Pavelodpovědět 
     Re: Tak smůlu18:26:37 28.06.2021
Tak jestli ti vyhovuje, že Tě tvůj idol tahá za nos, respektive, že si z tebe dělá dobrý den, pak samozřejmě nic. Pak se nenech ničím rozptylovat.
JiBodpovědět 
      Re: Tak smůlu06:29:26 29.06.2021
:-) Neboj, rozhodně se necítím být jakkoliv rozptylován. Jen jsem chtěl vědět, proč tě to tak nadzvedlo. Takže dík za odpověď.
Pavelodpovědět 
      Re: Tak smůlu13:24:54 29.06.2021
Moc mi to nedává smysl. Kvaldu leze na plný pecky a pak vypustí finále? Proč by to dělal?
Papoušodpovědět 
       Re: Tak smůlu14:41:04 29.06.2021
Protože Jiří Babača...
krutonodpovědět 
       Re: Tak smůlu16:40:09 29.06.2021
Papouši,
to není otázka na mě, ale na Adama Ondru.

Jak už jsem uvedl výše. Doposud vždy když se Adamovi Ondrovi cokoli nepovedlo, tak se vztekal jako malý rozmazlený harant.

Tentokrát nic... jakoby žádný problém nebyl. Tak asi nebyl.

A soudě podle všech vzteklých reakcí na mých par poznámek, to vypadá, že problém vznikl až ve chvíli, kdy jsem na to poukázal...

JiBodpovědět 
        Re: Tak smůlu17:53:04 29.06.2021
Třeba ho to první smeknutí vytočilo, že po tom druhým si řekl "a nasrat". Kolik a jestli vůbec se vsází na lezení? To taky pochybuju. Nebo "daň" za Japonsko? Hádám to první, připadal mě takovej odevzdanej. Třeba ale pak vzadu něco rozmlátil, mimo kamery :D
odpovědět 
        Re: Tak smůlu11:07:41 30.06.2021
Pochopitelně že problém vznikl až ve chvíli, kdy jsi na něj poukázal - existuje totiž jen ve tvé hlavě.
Jirkaodpovědět 
        Re: Tak smůlu13:51:01 30.06.2021
Počítej si mě do tábora těch, kterým tvá úvaha přijde tak zcestná, že ano, nebýt tebe, nenapadlo by mne to. Názor ti pochopitelně neberu, ale upřímně to vnímám, že máš vůči němu mindrák...
Sprostá slova z mojí strany netřeba, tvůj pohled, tvůj názor, je fajn občas vystoupit že své bubliny.
. odpovědět 
        Re: Tak smůlu13:53:05 30.06.2021
A aniž bych se ti chtěl posmívat, neber to nijak zle, ale najde se někdo další, kdo by tě v té úvaze podpořil?
. odpovědět 
         Re: Tak smůlu19:00:17 30.06.2021
Vzhledem k míře „tolerantnosti“, kterou zde předvádíte, bych se docela divil, kdyby se někdo další chtěl nechat od vás dobrovolně lynčovat…

Takže asi tak.
JiBodpovědět 
        Re: Tak smůlu19:11:59 30.06.2021
Myslim, že ta emoce nemusí bejt pokaždý explozivní. Dal Supercrackinette, radoval se nahlas, dal Silence, bylo ticho.
Papoušodpovědět 
         Re: Tak smůlu21:18:24 30.06.2021
Papoši,
byť ti rozumím, tak si nejsem úplně jist, jestli to lze srovnávat. Přece jen řeč je o tom, jak reaguje ve chvílích, kdy se mu nedaří a z toho co jsem měl možnost vidět, tak si fakt nevybavuji byť jen jedinou situaci, kdy by takto s pokorou přijal neúspěch. Když se mu zadaří, tak jo, to je občas vidět i na závodech. Ale když se nedaří, tak se vždycky vzteká. Mívá to různé projevy, ale vždy je poznat, že ho to hodně .... (štve).
JiBodpovědět 
        Re: Tak smůlu19:54:43 30.06.2021
Že Adam leze v Jejich žoldu, to na základě informací, které mám k dispozici, předpokládám již delší dobu. Nemá smysl Je zde jmenovat, říkejme jim tajné bratrstvo (chytrému napověz, hloupého kopni). Není to žádná složitá věda ani konspirace; každý, s kým jsem se o tom bavil a kdo si umí dát dohromady 1 + 1, si myslí víceméně totéž. To, jak uklouzl, mi do té mé skládanky přesně zapadá.

Jediné co nechápu a co mi do té teorie nesedí je právě to, co Tebe utvrzuje: že byl Adam potom tak klidnej. Vím totiž, že Oni jsou chytří. A Adam je taky chytrej, proto spolu dělají. Ale právě proto nechápu, proč se Adam po tom svém "neúspěchu" vůbec nevztekal. Očekával bych, že se budou snažit, ať to vypadá jako normálně a nepadne na to stín podezření, tedy že se bude Adam naoko vztekat.

Což mě přivádí k podezření (uznávám, je poněkud z říše konspiračních teorií), že pro Ně Adam možná nedělá. Navíc co vím, tak se v poslední době začali nějak zpožďovat s platbou faktur, takže bůhví, jestli se s Adamem nerozešli nějak ve zlým.
honzaodpovědět 
         Re: Tak smůlu21:27:04 30.06.2021
Udělalo můj den. +1 :-D
Michal Dodpovědět 
         Re: Tak smůlu21:27:05 30.06.2021
Udělalo můj den. +1 :-D
Michal Dodpovědět 
         Re: Tak smůlu09:13:59 01.07.2021
Z tajneho bratrstva lze vystoupit jedine patou napred.
tajna sestraodpovědět 
      Re: Tak smůlu17:49:27 29.06.2021
:-) Neboj, rozhodně se necítím být jakkoliv rozptylován. Jen jsem chtěl vědět, proč tě to tak nadzvedlo. Takže dík za odpověď.
Pavelodpovědět 

 JiB12:25:33 29.06.2021
Napíšu znovu zde do komentářů, co je JiB zač. Je to zoufalý konspirační troll, jehož ego je přímo úměrné reakcím na jeho zcela obskurní komentáře, které jsou zrcadlem mišmaše, který má v hlavě. Nesmíme ho krmit a on už zmizí sám, případně si najde jiné oběti, ale přál bych nám všem, aby to nebyli lezci. Zjednodušeně JiB=zoufalý člověk (konspirační troll) – já ho nesmím krmit. P.S. a jako vždy JiBe, tvůj zoufalý zblitek  na můj příspěvek nechám bez odezvy, to bude zároveň i příklad, jak na tebe….
A.odpovědět 
 Re: JiB18:43:58 29.06.2021
100% souhlas.
pxbodpovědět 
 Re: JiB07:07:24 30.06.2021
taky si JiB nevsim ze Schubert je rakouskej vetrelec co to Adovi osliznul a bylo poJiBano.
lacoodpovědět 
 Re: JiB09:38:27 30.06.2021
+1
odpovědět 
 Re: JiB13:46:05 30.06.2021
Podobných diskutérů ubylo oproti dřívějším rokům. Diskuze na Lezci tím byly vyhlášené...
. odpovědět 

 Adam to zabalil14:38:35 02.07.2021
Nevím, proč se tady dohadujete. Z videa je jasné, že to Adam zabalil. Měl prostě blbej den, třeba se ho dotkly ty škody z tornáda na jihu Moravy, mohl mít jiné, osobní problémy atp. Není to jen mašina na rekordy. Na podobné výkony musí mít člověk mj. čistou hlavu a soustředit se jen výkon. A někdy to holt nejde, no!
Richard LBodpovědět 
 Re: Adam to zabalil14:48:38 02.07.2021
Ty vogy osobni problemy prej. To je nudny vysvetleni, ilumaniti, Bill Gates je lepsi
Trololoodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri
Confetto ... 6c+/7a Massone

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 356 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 313 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 283 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 281 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 253 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.