LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Ježíš von si zpívá? Tak to bude zase tlama jako kráva!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140170 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Rock 'n' Wall - Plzeň
BASE CAMP BAR - Přerov
Sportcentrum Forea - Lanškroun

Prodejny
Luna Rossa - lezecké chyty a stěny - Děčín
HUDYsport - Zlín
Horolezecké vybavení - VK-SHOP.CZ - Plzeň

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Pavel Bém popřel, že zdolává nejvyšší horu Antarktidy

Pavel Bém se vrátil z dovolené. Tvrdí, že v Antarktidě nebyl

Update:
Pražský primátor Pavel Bém je zpátky z dovolené, která v minulých dnech vyvolala zvýšený zájem médií. Podle některých informací z pražského magistrátu ji měl strávit v Antarktidě. Nyní cestu na nejjižnější kontinent popřel.

Více viz: www.idnes.cz

(Původní zpráva z 16.12.2008)
Pražský primátor Pavel Bém odjel na dovolenou a podle informací MF DNES zdolává Mount Vinson, nejvyšší horu Antarktidy.

Viz: www.idnes.cz


iDNES   [úpravy] 07:41 29.12.2008Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 a co?17:48:59 16.12.2008
moc mi to žíly netrhá
odpovědět 
 Re: a co?18:28:30 16.12.2008
tak mlč..!
odpovědět 
 Re: a co?18:29:09 16.12.2008
Žíly to trhat nemusí, ale i tak je to docela dobrý počin, ne? Nějaké podrobnější info by nebylo?
kuba novákodpovědět 

 no ja nevim18:34:09 16.12.2008
tedy byl jsem na dovoleny ve spanelsku, tam sem lezl, pak jsem to rekl mame, par kamosum, asi to posul na iDNES a pak na lezce, mate zajem??
Mr.Skivoodpovědět 
 Re: no ja nevim19:12:15 16.12.2008
jasně že mame zajem. udelej clanek, pridej fotky, a hod to na lezce, budeme jedine radi :)
Luky Fakodpovědět 
 Re: no ja nevim21:20:32 16.12.2008
a paklize jsi verejne znama osoba, kluci z MF Ti radi pomuzou:-)
matejodpovědět 
 Re: no ja nevim21:33:58 16.12.2008
Nechápu jak to můžeš srovnávat:)Ikdyž chápu tu nadsázku....každopádně si myslím že tuhle horu asi nezdolá někdo zas tak často...a vzhledem k podmínkám, to asi nebude taky až tak zadarmo...takže mi příde dobrý že se o tom píše, škoda že není to podrobnější info...
Leošákodpovědět 
  Re: no ja nevim22:04:53 16.12.2008
prej nejstudenější hora na světě:)
odpovědět 
  Re: no ja nevim22:11:53 16.12.2008
no nevim spis je to o tech penizich kdybych na to meli financne tak si myslim ze by to taky slezli... ale jo pavel bem... skoda ze tu nejde o lezeni ale pavla bema
rajce odpovědět 
   Re: no ja nevim22:13:29 16.12.2008
psat by se mohlo ale ne jenom v pripade ze pavel bem si zajede na hory na dovolenou, skoda tedy ze se nepise i o lezeni
rajceodpovědět 
    Re: no ja nevim22:22:56 16.12.2008
Myslím si, že je v pořádku, že se ot om informuje. Jen bych byl radši, kdybych se to dozvěděl dodatečně a byla u toho kupa fotek a informací z výstupu. Jakou cestou, jaká obtížnost, jaký styl lezení, kolik s ním jelo lidí a tak. A kdyby se k tomu připojili informace typu kde sežýenu průvodce, jaký je nejefektivnější způsob jak se tam dostat a podobně, tak budu v sedmém nebi. Jinak nechápu, proč by se o něm nemělo psát. Píše se o Ondrovi, o Mrázkovi, teď je na hlavní straně lezce skvělá Lynn Hill, pro mě za mě ať je to klidně nějakej Standa Měchoslávek z Horní Dolní, jen když to bude mít nějakou vypovídací hodnotu o tom výletu.
K.odpovědět 
     Re: no ja nevim22:41:16 16.12.2008
Pekne vystihnuto. Lip bych to sam nenapsal.
judovanaodpovědět 
      Re: no ja nevim00:46:11 17.12.2008
no to je fakt, jestli pak sestoupí z nebe a napíše nám sem článek, nebo si to zase schová do fotkama nabytý knihy, která se nebude prodávat pod litr a normální lidi si počtou tak možná v knihovně.
Takhle se nedozvíme, jestli se tam lítá letadlem a půjčujou auta a spí v hotelu jako v Arcu :()
modpovědět 
       Re: no ja nevim10:14:10 17.12.2008
fnuk fnuk najdi si praci a nebudes resit kolik ta kniha bude stat
tomikodpovědět 
     Re: no ja nevim08:24:41 17.12.2008
ty vole jak muze prirovnat mrazu, ondru a bema??kdyby se psalo o vsem nebo kde ti dva byli bylo by ro supr a nejen oni, bem vyjede jednou za dva roky na dovolenou a je toho hned plny tisk...
rajceodpovědět 
      Re: no ja nevim09:04:28 17.12.2008
Já je nepřirovnávám, jen jsem je uvedl jako příklad. Jasě píšu, že je mi to fuk, jestli to je ten, nebo ten člověk. Pokud podá kvalitní sportovní výkon, nechápu, proč by se o tu radost z něj nemohl podělit. Ať už je to prezident všehomíra, nebo dole zmiňovaný kopáč. Nesoudím kvalitu sportovních výkonů podle práce, kterou člověk dělá, ani podle času, který je schopen věnovat výjezdům za těmito výkony (rozuměj četnost takových výletů). Je mi jedno, jestli může vyjet jednou za dva roky, nebo dvakrát za jeden měsíc. Hodnotím a případně závidím pouze kvalitu a možnost sportovní výkon uskutečnit. Jinak s tebou souhlasím v tom, že se okolo toho dělá zatím zbytečný humbuk. Ať napíše po návratu.
K.odpovědět 
       o cem psat na lezci?12:37:59 17.12.2008
Ad: Pokud podá kvalitní sportovní výkon, nechápu, proč by se o tu radost z něj nemohl podělit.

Kdyz nepoda kvalitni sportovni vykon, nemuze se o to podelit? byt se treba jedna o prumerny vykon, ale hezkou cestu/oblast. ta informace ma vetsi vahu pro vetsinovej prumernej lezeckej plebs jako info o tom, ze nejakej suprman prelezl nakou XXa+. alespon budou vedet, kam se oplati jit lezt
Autorodpovědět 
        Re: o cem psat na lezci?14:59:56 17.12.2008
A kdo říká, že kvalitní výkon musí bejt jen o tom vylízt to nejtěžší, co v daný oblasti je? Pro mě je kvalitní výkon i pěkně přelezená šestka. Rozhodně si budu víc cenit například toho, když někdo dá krásnou linii za šest na OS a napíše sem jak ji přelezl, jaký měl z vrchu výhled, kolik na to potřeboval matroše a jak se tam dostal, než když sem napíše někdo, že poslední tři roky jezdí lízt jednu devítku a teď už ji konečně teda přelez. To není na metál za sportovní výkon, spíš za trpělivost. Nezdá se Ti, že už řešíme tak trochu blbiny a že jsme malounko odbočili od tématu? Hlavním tématem bylo, jestli se sem o Bémovi mělo napsat, že jede na výstup. Můj názor je, že ano, ale až po výstupu a to s informacema jak to probíhalo. Co si myslíš Ty? Měl to sem psát, nebo ne?
K.odpovědět 
         Re: o cem psat na lezci?16:01:02 18.12.2008
Melo, Bem na hrad !
Autorodpovědět 
      Re: no ja nevim12:12:29 30.12.2008
Kdyz pojedte nekam na dovolenou, tak to sem klidne hodte a muzete se potom pobavit komentarema pod svym clankem.
jedlonodpovědět 
     Re: no ja nevim18:21:41 17.12.2008
vystihnul si presne ty duvody proc jsem napsal ten uvodni komentar, diky.
Mr. Skivoodpovědět 
 Re: no ja nevim11:48:56 17.12.2008
a ty si primátor prahy?
petodpovědět 

 A .... ?01:04:32 17.12.2008
Drahé lezecké  obecenstvo. Každý z nás porovnává možnosti využití svého volného času v poměru cena x výkon. Pakliže sám účastník nezveřejní zprávu o svých "hrdinských" skutcích, není potřeba tyto nikterak komentovat, i když v případě "prosáknutí" na povrch si každýn utvoří vlastní názor a podvědomě i potřebu ho někomu sdělit. Není důvod Pavlovi tak trošku nezávidět a negratulovat, neboť je to lidské a normnální. Nicméně : Kdyby někdo napsal na Lezce : Pavel Bém, kopáč výkopů pro firmu XXX vystoupil na njvyšší horu Čehokoliv, vzbudilo by to nějaký, lakýkoliv ohlas ?
  Gratulace k Úspěšnému návratu...
Bin
Binodpovědět 
 Re: A .... ?01:17:37 17.12.2008
Praha mohla mit krasnou knihovnu, takhle ma Bema. Fuj. Ať jde někam...
coodpovědět 
  Re: A .... ?02:05:57 17.12.2008
Praha mohla mít okruh. Mohla mít fungující divadla. Mohla mít fungující Magistrát. Mohla mít spoustu veřejných sportovišť včetně dalších lezeckých stěn. Pavel to veřejně slíbil před volbami. Nemuselo se blábolit o Olympiádě. Jen nemít toho chlapíka za Pavlem Bémem, co mu levně pronajímá bydlení na Ořechovce. Republika mohla mít levné dálnice, fungující železnici, efektivní ochranu přírody, málo úředníků, hodně otevřených lezeckých (vodáckých, lyžařských...) terénů a nemusela by být tak obří korupce. Jenom kdyby tady vládla jiná modrá strana, co je teď spíš oranžová, a měla ještě oranžovějšího místopředsedu.
Kuba Turekodpovědět 
   Re: Politika vs.lezení08:36:25 17.12.2008
Takhle to vždy dopadne,když se někdo snaží spojit naprosto neslučitelné oblasti lidské činnosti jako je volnost lezení a zkorumpovanost politiky. Jako horolezec je Pavel určitě super člověk.V politice se ale zkazí každý.Obdivuji jak dokáže skloubit tréning na takové těžké výkony se svojí zaneprázděností.Škoda,že je politik.Bije se to ve mě,mám smíšené pocity a nevím, jak na takové články reagovat.
Liborodpovědět 
    Re: Politika vs.lezení08:49:19 17.12.2008
Bém horolezec(cha,cha)ty komerční výšlapy co podnikl za peníze z našich daní nepovažuju za lezení,je to výsměch nám normálně pracujícím a živícím se lidem.
jeffodpovědět 
     Re: Politika vs.lezení09:12:50 17.12.2008
..někde jsem četl. že kdysi dal na Kapucína Bonatiho cestu. To už je přece docela dobré lezení.
kuba novákodpovědět 
     Re: Politika vs.lezení10:12:58 17.12.2008
Esli ty jeffe nejses tak trochu zavistivej ko*ot ... ;-)
Vitaodpovědět 
      Re: Politika vs.lezení13:52:27 17.12.2008
závidím pouze těm, kteří něco umí a dokázali(lezení) Bém mezi ně rozhodně nepatří.Jen tak pro zajímavost Letenka z Puerta Natales stojí 20 000,-USD to si může dovolit jen ten, za kterého platí developeři
jeffodpovědět 
       Re: Politika vs.lezení15:11:37 17.12.2008
Jeffe, Jeffe...tobě hodně leží v žaludku, že na to někdo má a někdo ne, když si i hledáš, kolik pan primátor dal za letenku:-) Komanče na tebe, to všichni měli stejně, protože nikdo neměl NIC!
Pavle, Tobě přeju, ať na tom vršku nezmrznete!!! Muší tam bejt hrozná morna!!!
A ostatním negativistům a závistivcům (protože dle těch komentářů z 90%-ti procent nejde o nic jinýho) přeju, ať se pochlapí a jednou se taky ocitnou na "druhý straně" barikády a něco dokážou...
Kleboňodpovědět 
        Re: Politika vs.lezení15:29:07 17.12.2008
Myslíš druhou stranu - úplatky, protekce. úředníci, nesplnitelné sliby, zákaz stavby Chobotnice, propagace Olympiády, paktování s Charousem, drahé hodinky, nevysvětlené příjmy...?
Kuba Turekodpovědět 
         Re: Politika vs.lezení19:54:22 17.12.2008
Člověče, ty mluvíš (píšeš) jak novinář.
Iwošodpovědět 
          Re: Politika vs.lezení12:24:49 18.12.2008
Spíš jak levičák. Ví někdo o nějakém rozsudku, který výše uvedené výtky potvrzuje?
dabodpovědět 
        Re: Politika vs.lezení16:57:50 17.12.2008
mě mrzí, že horolezecké výkony jsou tu jen pro ty co na to mají(prachy),s komunismem to opravdu nemá nic společnýho, mrzí mě, že tak supr lezec jako ty vnímá toto tak černobíle, to že znám ceny to je tím, že se o to dost zajímám a v žaludku mi to neleží, hlavně bych to přál dostupný i těm co jsou sociálně stratifikováni níže, ale jejich sportovní výkony jsou na topu a ještě něco topmanageři všude ve světě si nemůžou dovolit vzít si neplacenou dovču na 2 měsíce, to by dostali padáka a určitě ne zlatýho
jeffodpovědět 
         Re: Politika vs.lezení08:11:53 18.12.2008
Každý svého štěstí strůjcem...nebo jak se to říká.
Od klávesnice je tak lehký cokoliv kritizovat a spousta lidí tak činí, viz. tahle diskuze.
Což takhle makat a makat...vydělat prachy, koupit tu šíleně drahou letenku, co si "normální" lezec nemůže podle Jeffa dovolit a něco podniknout a dokázat?:-)
A když nesouhlasíte s politikařením Pavla, tak hurá do politiky, změnit to, prosadit to, s čím nesouhlasíte a co odsuzujete...což?
Černobíle to vidím, protože to černobílý/jednoduchý podle mě je...chci něco dokázat/vylézt...tak si za tím buď jdu a realizuju to, nebo jsem neschopnej vydělat/sehnat peníze na danej projekt, a pak se ze mě pak stane akorát internetovej kritik všeho, na co já nemám...ať už prachy nebo lezecky, logiskticky...je to jednoduchý.
Kleboňodpovědět 
         Re: Politika vs.lezení09:07:04 18.12.2008
Jeffe, s tím se musíš smířit, protože pracující lid byl vždycky braný na hůl (a to i po svém konečném vítězství v r. 48).
Quod licet jovi non licet bovi (neb co je dovoleno bohovi, není dovoleno volovi).
Je mi tě líto Jeffe, jsi určitě skromný talentovaný mladý lezec, pochopitelně zcela nemajetný, bez sedáku bos, a chceš dělat samé krásné a čisté výstupy. Napiš jaké hodnotné výstupy chceš lézt (samozřejmě předpokládám, že to bude darda, žadný kvaky jako leze ten salát Bém) a já tě zasponzoruju. Fakt, nedělám si srandu. Jo,jinak samozřejmě souhlas s Kleboněm... začínám si tu připadat jak na stránkách lezeckého kroužku mladých komunistů. (revoluce, pracující lid...)
silný kafeodpovědět 
          Re: Politika vs.lezení09:21:40 18.12.2008
Dobře on...:-) Koutek cuká.
Presoodpovědět 
          Re: Politika vs.lezení10:03:17 18.12.2008
Skvěle napsáno, silný kafe! (bez ironie)
Ale takto přeci pomáhat nelze. Nějaký sponzoring! Pche! Že Ty by jsi si tím ještě snížil daňový základ, „podlý pravičáku“! Ideově správně a „in“ by bylo např. toto:
Odvedeš pořádný daňový přeplatek, který nebudeš požadovat zpět (prostě si představíš vyšší progresivitu zdanění). A z toho co zbude (!), budeš požadovat zavedení nové sociální dávky „Podpora sociálně potřebným lezcům k provozování jejich koníčka“ (samozřejmostí je i lobbování za doplnění Listiny základních práv a svobod o odpovídající další hospodářské, sociální a kulturní právo, např. „Právo na hmotné zabezpečení v trávení volného času“).
Nebo co takhle vymyslet nějaký evropský grant? Anebo dotaci pro příslušného dopravce, aby letenka byla za babku (Dopravce by s lobbováním jistě rád pomohl.)? ;-)
Vašekodpovědět 
        Re: Politika vs.lezení18:02:10 17.12.2008
S tím takzvaným NIC je to tak, že někteří z nás jsou si ROVNĚJŠÍ. Vono to tak bylo a bude. A taky se to vždycky řešilo a stejně naprd.
A historie nás naučila že i revoluce musela nastat, jelikož jiank už se k větším majetkům přijít nedalo, štěstí přeje připraveným a na chaosu se nejvíc vydělává všude. Fanoušky měli taky všichni, např. husiti, hitler, komunisti, i ods, nebo čssd a po nich přijdou další i jiní. :D
A co takhle jmelí,...
Mohl by radši ten článek alespoň někdo doplnit o nějaký geografický, historický nebo jiný údaje?
Tady v tom guláši se blbě hledá co tam stojí letenka.
martanodpovědět 
        Re: Politika vs.lezení01:13:31 18.12.2008
souhlas s Kleboňem, ...kdyby všichni zdejší závistivci radši zvedli prdel od kompu, třeba by se psalo o nich))
nemiluju ani Béma ani jeho (pitomou a zkorumpovanou) stranu, ale z komentářů typu"kdybych měl ty prachy co on, dal bych to taky" je mi šoufl
aTomodpovědět 
        Re: Politika vs.lezení18:27:58 03.01.2009
Promiň, ale taky dost záleží na tom, kde ty peníze vzal. Jeff má pravdu v tom, že Pavlovi učty za loňskej rok moc nesedí, což mě docela štve, protože je to zrovna člověk, kterej by měl přiznat každou korunu ze svýho příjmu.
Petrodpovědět 
     Re: Politika vs.lezení12:14:48 30.12.2008
Kdybste pracoval pro stat, tak vasi dovolenou platite taky z penez danovych poplatniku, nebo se pletu?
jedlonodpovědět 
   Re: A .... ?08:49:12 17.12.2008
jedním dechem mluvit o okruhu, více dálnicích a ochraně přírody - at uz mas nazor na Bema a lezeni, Tvuj pohled na OP je znacne pokriveny
odpovědět 
   Re: A .... ?10:03:26 17.12.2008
To je síla.Te Turek je klasa.On je to přestrojený bolševik.Studuji sociologii a potřeboval bych model klasického čecha.Nechceš,abych si tě najmul.Zavisti máš podle normy a ne moc chytrý jsi taky v normě.S tebou bych měl semínarku za jedna.
Takodpovědět 
    Re: A .... ?11:36:58 17.12.2008
Své jméno i s mailem uvádím ve všech svých diskusních příspěcích nejen na Lezci. Jestli mě opravdu chceš na svoji seminárku, můžeš mi napsat. To bys ale musel vystoupit ze své anonymity, která Ti dovoluje psát takové žvásty. Že bych napsal cokoliv o závisti vůči Pavlu Bémovi či komukoliv jinému, nebo co by na ni aspoň odkazovalo, jsem si nevšiml.
Kuba Turekodpovědět 
     Re: A .... ?11:55:07 17.12.2008
Ale, to je jako z ucebnice.Přesně tak se chová Vaše skupina.Jdete jako s kůží na trh,protože Vás žere svědomí.Že ty jsi byl u komunistů,nebo jsi něco špatného někomu udělal.Přiznej se veřejně,pokud na to máš silu.
Takodpovědět 
      Re: A .... ?14:17:36 17.12.2008
1) S kůží na trh jsem chodil vždycky a vždycky chodit budu, pokud budu chtít zveřejňovat své názory. To si chudáčci, jako například studující sociologové, zřejmě nechtějí dovolit. 2) Doufám, že jsem nikomu nikdy nic špatného neudělal. Nepočítám drobnosti, těch jsem určitě udělal moc jako každý z nás. 3) Ohledně mého svědomí Ti jistě pomůže strejda Google. 4) Teď otázky pro Tebe: Nepřijde ti ani trochu blbé někoho kritizovat až urážet (mne, Jeffa...) a nepředstavit se? To vás na sociologii učí? To Ti doma nevtloukli do hlavy zásadní pravidla, kdo se komu představuje, kdo komu otevře dveře a kdo koho zdraví?
Kuba Turekodpovědět 
       Re: A .... ?08:23:44 18.12.2008
To je neustale dokola.Pokud ty někoho a kohokoliv špiníš a pomlouváš, tak je vše OK,ale pokud se začne jednat o tvoji osobu tak jsi čistý identifikovatelný novinář.Zkus někdy v životě někomu něco popřát bez závisti.Umíš to.Zkus říc,že si nejsi s primátorem blizky politicky ,ale jinak je to frajer.Zvládneš to.Zkus to hlavně říci svým dětem.Pak budeš frajer i ty!
Takodpovědět 
        Re: A .... ?10:51:17 18.12.2008
Nezesměšňuj prosím moje odpovědi, odpovídal jsem podle svého nejlepšího svědomí. Zapomněl jsi mi odpovědět na otázky (bod číslo 4 v předchozím příspěvku). Ohledně závisti: nezávidím nikomu, kdo peníze vydělal poctivě. Naopak takovým lidem je přeju. Ohledně politiky: jsem vpravo, takže s Bémovou ideologií nemám problém. Ohledně Magistrátu a ODS: Slíbit něco ve volbách a pak dělat něco jiného, je podvod.
Kuba Turekodpovědět 
         Re: A .... ?12:43:45 18.12.2008
Chlapi,jestli ste aspoň trochu normální,tak si dejte sraz a rozbijte si huby.I když s Kubou nesouhlasim,on se aspoň neschovává za klávesnici a všichni vědí,kdo to je.
Zdeněkodpovědět 
          Re: A .... ?13:34:16 18.12.2008
Bylo by to taky rešení,ale jen pro mě.Turek by měl zase důvod někoho pomlouvat a štvát.Ještě jsem od něho nečetl pozitivní článek.
Takodpovědět 
           Re: A .... ?17:48:07 18.12.2008
Tak se podívej na Hory doly. Neutrálních nebo pozitivních je tam naprostá většina :-) (Něco bys našel i tady na Lezci.)
Kuba Turekodpovědět 
           Re: A .... ?10:45:08 29.12.2008
Já ano.

Mimochodem, Bém byl velmi dobrý horolezec. A je.

K otázce peněz, musím souhlasit spíš s Turkem. Politik je námi placený správce našich věcí a peněz. Svým volebním slibem nabídne kontrakt, který by měl plnit. Měl... :-)))))))
Tudíž to není nějakej Ferda, co si někde sehnal prachy a je to jeho věc. I když také ne, pokud bych měl důvodné podezření na něco nezákonného, měl bych to hlásit, dokonce musím.
U politika je to jistá obdoba jiné námezní síly. Pokud místo toho, aby plnila zakázku odjede (a mám právo se domnívat že za mé) na dovču, tak vy si řeknete. "Přeci bych mu to nezáviděl!" To je přeci normální kontrolovat politiky kteří jsou u rozdělování velkých peněz a vystaveni pokušení. Pokud je někdo chce kontrolovat, tak bych neřekl že je závistivej, ale že prostě není blbej. :-)))
Kterýhokoliv, nemusí to být tenhle, nemusí být z téhle partaje.

Jinak tomuhle přeji, stejně jako jiným, splnění všech horolezeckých snů. A doufám, že dovča vyšla podle plánu, ať už byla kdekoliv.
 Dagodpovědět 

 me se to libi... diky za info09:37:08 17.12.2008
na idnes moc nechodim o Pavla Bema se nejak extra nezajimam, ale libi se mi, ze mame mezi svymi verejnymi predstaviteli i sportovce... Co vite? Treba z nej bude jednou i prezident. ... Je malicko skoda, ze kdyz je nekdo uspesny, medialne znamy a vyjede nekam relaxovat... Tak mu to tady hned plno lidi zavidi... Ja jsem vzdycky rad kdyz se tu objevi nejake zajimave info, hlavne kdyz je spojene nejak s horama, takze DIK....
kelolodpovědět 
 Re: me se to libi... diky za info10:48:20 17.12.2008
ty vole tady vubec nejde o zavist me je ten clovek uplne v prdeli... psalo se nekdy verejne ze nejaky cech zdolal treba K2, nebo everest mozna mala zminka nic o to pride pekne nefer.... nemluvte tady prosim o zavisti to si nechte nekde na chat
rajceodpovědět 
 Re: me se to libi... diky za info10:51:01 17.12.2008
spis tady prosazujou pavla bema a ne lezeni...mame maladeho kluka ktery je ve svete nejlepsi a kdo o nem vi?? jen vy lezci a to jeste jen ti kteri to sledujou...
rajceodpovědět 
  Re: me se to libi... diky za info14:22:01 17.12.2008
je to malicko mimo... ale myslis ze jde o nejakem lezci rict ze nejlepsi na svete?? me prijde ze v dnesni dobe to tak nejak nejde... myslel jsem si ze to slo rict jednu dobu kdy tu jeste byl Wolfgang ale i tehdy by to bylo hodne spekulativni... je to sice mimo tento clanek ale pride mi to podnetnejsi nez se bavit o Bemovi... dik za reakce
krabathodpovědět 
  Re: me se to libi... diky za info12:30:30 30.12.2008
Tak napiste o svoji dovolene, nic vam nebrani.
jedlonodpovědět 

 prani11:40:05 17.12.2008
Tak at to Pavlovi leze a ve zdravi se vrati.
Smejkynodpovědět 

 :-)12:04:23 17.12.2008
Teda to jsou věci, už jsem četl o tom jak je skromný, pak o tom že má hodinky za půl mega, pak že na takový "výlet" jede jednou za 2 až 3 roky, aby to finančně utáhl a teď, ani ne po roce fičí na jednu z nejdražších destinací na světě :-)
závistivecodpovědět 
 Re: :-)13:28:47 17.12.2008
to víš, developeři (a jiní) holt slušně platěj... :)
odpovědět 
  Re: :-)14:30:30 17.12.2008
Tak se taky staň primátorem Prahy a budeš moct jezdit na dovču do Antarktidy a do Nepálu. Ať je Bém jakej chce, nevidím důvod, proč by se o tom nemohlo psát. Mě to nezajímá o nic míň než nějaký skalky v Prdelákově.
michalodpovědět 

 pan primator14:44:12 17.12.2008
Vlastně špatně je jenom to že leze.Jinak by se o něm psalo jinde a část čtenářů by nebyla naštvaná
a ta druhá část naštvaná že je naštvaná ta první.
Karel
Karelodpovědět 

 gl18:10:40 17.12.2008
Hlavně jestli má od min.Bursíka emisní povolenku.
Po tom ODESÁCKÝM sjezdu kde bylo horko.Jestli nejel
s Pavlem.Jinak at si TO CHLAPEC UŽIJE.
Aodpovědět 

 Lezec nebo Politik ???20:29:41 17.12.2008
Kdyby nebyl politik, tak se o tom ani nedozvime. Ale jelikoz je politik, tak proc od nej jde vic zprav do medii z jeho dovolenkovych uspechu nez z jeho politickych uspechu ????
Kubanecodpovědět 

 .22:22:55 17.12.2008
Náhodou je to příjemný mít významnýho politika kerej taky leze i když nejsem příznivec ODS tak tenhle člověk má moje simpatie
:)odpovědět 

 Chyba v nadpisu07:51:45 18.12.2008
Nezdolává ale pokořuje! Jak jsem se už podruhé dočetl na idnes. A oni to musí vědět líp. Buhehehe.
ZdenekTodpovědět 

 korupce10:10:35 18.12.2008
psat by se mělo hlavně o tom, jak je pan Bém, namočenej ve spoustě korupcí zavánějících věcí. (viz Respekt tak 5 čísel zpátky)
pavelodpovědět 
 Re: korupce10:42:38 18.12.2008
Aha, tak proto má na ty hodinky a výlety. A ono se říká neber úplatky, neber úplatky a kdybych je bral, třeba bych taky jel na jižní pól :-)
z.odpovědět 

 Fšem co záviděj12:48:35 18.12.2008
najděte si práci,kde si na to vyděláte a pak nebudete muset remcat.S jeho platem byste tam mohli jet po půl roce.Tak nezáviďte,měli jste se učit.
Zdeněkodpovědět 
 Re: OU13:19:20 18.12.2008
Pavel Bem je horolezec o tom zadna a jelikoz je to medialne proflakla osubka tak se o nem pise.Proc spekulujete kde na to vzal penize,resi snad nekdo vase vylety,kde na to berete?NE!
Preji jim hodne stesti a sobe si muzu akorat tak nadavat , ze si na takovy vylet neumim vydelat(v Tatroch je take fajn).
ZDAR LEZENI
Michalodpovědět 
  Re: OU15:53:24 18.12.2008
Mě jen vadí, že se daleko víc mediální pozornosti věnuje tomu kam jede na dovolenou, než všem "nevýběrovým řízením" pod kterýma je podepsanej. To je přece špatně.
pavelodpovědět 
   Re: OU16:28:51 18.12.2008
Souhlas! Upřímně mu přeji úspěch na horách a smekám. Stejně tak ale chápu o čem píšou ti co jsou označováni (tvrdím, že v drtivé většině zcela neopodstatněně)za závistivce. Prostě tu něco dost smrdí a závist to není... A to jsem, prosím, pravověrný pravičák a 35+. Takže reakce o mladých závistivých levičácích si nechte od cesty.
jíraodpovědět 
 Re: Fšem co záviděj11:58:31 20.12.2008
Nemám proti absolutně nic, je to schopnej člověk. A ať na to vzal kdekoliv, prostě si to dokázal obsarat a to je dobře. Všichni do jednoho máme stejný možnosti a on je umí a uměl využívat. A kecy zapšklejch komunistu a levičáků jsou mi opravdu jen k pousmání...
petrodpovědět 
 Re: Fšem co záviděj11:58:02 30.12.2008
Ty člověče, odpověď pro tebe se jmenuje "DUDE LEBOWSKI" tam nas Couheni votipovali každýho jak Bema, tebe, Reschika, Haška hokejistu i nas Ukyly, možná sem tě jen špatně pochopil a sem DUDE ja:o) Ale jinak Hezkej novej rok a přeju nam vsem LOĎ PLNOU POLITIKU A ADVOKATU NA DNĚ MOŘSKYM. Co že to je? DOBREJ SKUTEK!!!
Vilda 2odpovědět 

 Je dobrej!13:17:05 18.12.2008
Pavle, do toho :o) A podle meho nazoru to bude jiny vrchol... co treba Aconcagua??? :o))) Mejte se a nezavidte, kdo opravdu chce, muze nasetrit!
Aliasodpovědět 
 Re: Je dobrej!21:01:06 18.12.2008
Chcel by som zablahozelat prazakom k expedicii na Mount Vinson. Ako sponzorom expedicie cez statne zakazky.
odpovědět 
  Re: Je dobrej!22:15:54 18.12.2008
:))))))))))))
odpovědět 
   svrbí tě?11:34:52 29.12.2008
kup si časopis:-)
lulekodpovědět 

 tak to je prdel12:01:06 29.12.2008
Tak to je teda fakt kocourkov. Copak jsem vsichni uz uplne blbi? To jako ty lidi vyse v komentarich gratulovali k vykonu, ktery se nestal? A cela ta diskuse, ktera nasledovala, byla jako ze o necem, co se vubec nepřihodilo? Pokud by tam byl, coz nemuze byt tak obtizne zjistit, nejaka spolecnost ho tam musela dopravit, nekdo musel vystavit letenky na jmeno atd... ti lide urcite nebudou mit duvod lhat. A navic, pokud udelam sportovni vykon, a nikdy jej nepriznam, je to jako by neexistoval. Pokud bude Bem chtit, aby mu byl vykon uznan, tedy pokud se stal, bude muset o nem informmovat. Pak si ale zadelal na problem, protoze verejne pred tim lhal, ze se nic takoveho nestalo. A politik, ktery verejne lze... ale to uz je jina story.
Masekodpovědět 
 Re: tak to je prdel14:14:05 29.12.2008
ten teda všechny vypekl, opravdu férovej chlap, horolezec, "milovník hor" :-)))))))
jeffodpovědět 

 Bém na dovolené14:26:40 29.12.2008
To fakt nikdo nevíte, kde byl?
Honzaodpovědět 

 mejl21:17:35 29.12.2008
at ten buznochlivak, mrdka medialni jede treba do prdele!!!!
odpovědět 
 Re: mejl21:40:07 29.12.2008
Tak jsem čekal, že admini tento bordel smažou spolu s tou mojí chujovinou o Bémovi a boulderingu a ejhle, bordel v podobě iDNES "zpráv" o každém Bémově prdu zůstal, respektive se navrátil asi po hodině jeho nepřítomnosti a moje věc je pryč, tak Vám administrátoři přeji štastnější ruku napříští rok v CENZUŘE!!!
Gulasodpovědět 
  Re: mejl22:11:07 29.12.2008
pletan spam
Pletanodpovědět 
   Re: mejl23:15:42 29.12.2008
hmmmmmmmm ja si du přečist članek o adamoj:):D
adamuv fanda 9a+odpovědět 
  Re: mejl12:04:21 30.12.2008
Dobry den, na cenzuru diskuse nemame bohuzel lidi. Stejne cenzurou nelze predejit tvorbe hoven v mozcich nekterych jedincu.
jedlonodpovědět 
   Re: mejl14:19:29 30.12.2008
Taky přeji pěkný den ve spolek, jo to chápu tech.možnosti mají svůj strop a za hovna v hlavě si může každý sám, nicméně jsem se nebavil o příspěvcích v diskusi, ale o pravém sloupku s články, ve kterých se systematicky objevují samé prdy o tom co zrovna Pavlík Bémů dělal a nedělal bez autorství s převzaté s iDNES. Nevím co to má společného s lezením a nevím od kdy Vám vadí sranda, v podobě fikce?
Gulasodpovědět 
    Re: mejl15:42:42 30.12.2008
A to mne zase zprava o tom co dela Pavlik Bemu vubec neurazi :)
jedlonodpovědět 

 Dosti bylo Bémovosti11:03:53 31.12.2008
Bém je prostě vostrej, už se těšim na další z jeho počinů, každej večer se k němu modlim a místo komunistů teď volim ODS jenom kvůli Bémovi. Dejte nám s nim už svátek....
spookerodpovědět 
 Re: Dosti bylo Bémovosti11:54:36 31.12.2008
Presne! Pise se o nem jen proto ze jeho kuni ksicht je znamej z prazsky radnice. Hafo lezcu dava treba vetsi dardy nez on ale nikdo o tom ani nevi... Nejsme zvedavy na kampane modrejch vekslaku!
Pedroodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri
Confetto ... 6c+/7a Massone

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV | 2X Simond Piranha |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 352 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 310 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 280 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 277 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 250 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.