LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   co žere zima ? fyzičku a morál...
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140170 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Vnitřní lezecká stěna - Juliska - Praha 6
gymnázium Orlová - Orlová-Lutyně
Boulder Cave Bar - Opava

Prodejny
ALPI SPORT CENTRUM - Příbor
HUDYsport - Ostrava
Rock Point Ostrava Avion - Ostrava jih

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

SP bouldering a rychlost Moskva

Martin Stráník v bouldrech 12. Jan Kříž v rychlosti 5.

Doplněno: komentář Kariny Bílkové + fotky ze semifinále aj.
Martin Stráník skončil dnes v semifinále SP v boulderingu v Moskvě na 12 místě. Jan Kříž dosáhl poté ve čtvrtfinále lezení na rychlost na 5. místo.
Martin Stráník nám ke svému výkonu napsal:

"Semifinále šlo moc dobře a dneska k postupu dál chyběl kousek. Povedlo se vylèzt silovou dvojku a dvě zóny, dobře jsem se cítil ještě ve trojce, kde jsem pozdě přišel na správný program.
Jinak včera se nám zranila Karin, při patování se poranila tak, že nemohla chodit, dnes je na tom lèpe, tak přejme brzkè uzdravení. A propo moje žena se jmenuje Kateřina Stráník, bude taky 160 komentů jako k Meiringenu?



semifinále Martin Stráník

Martin Stráník v semifinále


semifinále Martin Stráník

Martin Stráník v semifinále


semifinále Martin Stráník

Martin Stráník v semifinále



Další dva naši reprezentanti skončili v kvalifikaci, Petr Burian byl 44, Matěj Burian 54.

Bouldering vyhráli Japonec Tomoa Narasaki a Slovinka Janja Garnbret, rychlost Íránec Reza Alipourshena a Francouzka Anouck Jaubert.

Výsledky viz stránky IFSC:
IFSC Climbing Worldcup (B,S) - Moscow (RUS) 2018

Karina Bílková

Karin v moskevské nemocnici


A pohled na závody přidala posléze i Karina Bílková:
"Na SP jsem jela závodit po roce a půl a dost jsem se těšila. Společná cesta i ubytování se zbytkem závodníků nám umožnil strávit dost času spolu a vzájemně se ve všech kolech i disciplínách podpořit. Do závodu jsem tedy nastupovala téměř bez nervů a na začátku se mi lezlo dobře. Na dvojce se mi minutu před koncem podařilo udržet úvodní náskok do struktur, ale když jsem si zvedla nohu k ruce, tak jsem si poranila nohu tak, že jsem se poprvé projela v sanitce 🙂 Boulderové semifinále bylo divácky vděčně postavené a Martinovi chyběl kousek času k tomu, aby byl ve finále. Následovala rychlost, kde se Honza probojoval až do čtvrtfinále a skončil na výborném pátém místě. Závěr dne byl zas ve znamení boulderů, kde finále diktoval slovinský a japonský tým. SP byl jako vždy super motivační zážitek. 
V návaznosti na diskuzi pod článkem mi to nedá a ačkoliv je to asi zbytečný, tak nechápu, co řešíte? 🙂 Katčino příjmení je čistě její věc. Styl boulderu nikdo z vás od stolu nevyřeší, dobrá cesta je trénovat víc za hranicemi (různoroději) a onsighty, což se všichni snažíme. Jak je v tom kdo úspěšný je myslím zřetelné z výsledků a tohle zlo, co se tu rozjíždí, není dobré pro nikoho."



Nepostupující na tréninku

Nepostupující na tréninku


návštěva Rudého náměstí

Návštěva Rudého náměstí





Včera Martin Stráník postoupil z kvalifikace do semifinále z 5. místa ve skupině. Dal všech 5 topů na 16 pokusů.

"Bouldery více silové a statické, méně skoků a koordinace, což mě vyhovuje. Snad bude semifinále v podobném duchu, mám radost, v té konkurenci se prosadit je nesmírně těžký," komentoval kvalifikaci Martin Stráník.

Martin Stráník kvalifikace

Martin Stráník kvalifikace


Další z našich skončili v kvalifikaci. Jakub Jedlička byl 88. a Štěpán Stráník 109.

"Bouldery v Moskvě byly více v lezeckém a silovém duchu. Žádný těžký vymejšlení programu. Kvalifikace byla asi o něco lehčí než ve Švýcarsku, ale i tak se postupující do semi dost promíchali. Prostě je vidět, že stálost formy v takovýhle konkurenci nic neznamená a vše je jen jedna velká loterie," uvedl po kvalifikaci Kuba Jedlička.

Jakub Jedlička kvalifikace

Jakub Jedlička kvalifikace


Štěpán Stráník

Štěpán Stráník kvalifikace


Fotila Kateřina Stráník


Ženy, mezi nimiž jsme měly v Moskvě dvě reprezentantky, lezly odpoledne. Karina Bílková skončila 86., Daniela Kotrbová 91.

Karina Bílková

Karina Bílková kvalifikace


Danča Kotrbová

Daniela Kotrbová kvalifikace


Rychlost, kde nás zastupovali Jan Kříž, Petr Burian a Matěj Burian, byla na programu v neděli.

Semifinále v boulderingu, kde je náš Martin Stráník, bylo live na Youtube:



A poté i finále:



A mezitím byla rychlost:



Program a průběžné výsledky viz stránky IFSC:
IFSC Climbing Worldcup (B,S) - Moscow (RUS) 2018

plakát

sth   [úpravy] 21:30 22.04.2018Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Gratulace16:37:30 21.04.2018
Velmi dobre, drzim palce, at to vyjde!
 ONodpovědět 
 Re: Gratulace16:57:51 22.04.2018
Čus,

věděl jsem, že to tam je. Gratulace k parádnímu výkonu!
hulakodpovědět 

 katerina stranik?19:22:10 21.04.2018
Stranikova ne? (jakoze ja ma s grmatikou co mluvit .. ale...)
xp13odpovědět 
 Re: katerina stranik?19:43:14 21.04.2018
Kateřina mě poprosila, abych ji uváděl jako Stráník ne Stráníková.
K tématu přechylování ženských jmen viz třeba:
https://ona.idnes.cz/prechylovani-prijmeni-0bl-/modni-trendy.aspx?c=A130909_121451_styl_jup
 Standaodpovědět 
  Re: katerina stranik?14:12:36 23.04.2018
pokud už chceš uvádět nějaké zdroje poučení, tak skutečně není nadto uvést bulvární přílohu bulvárního plátku. jinak ale pokud jde o věcný výklad přechylování a jeho funkce v jazyce, doporučil bych spíše toto: http://prirucka.ujc.cas.cz/?id=700 hlavně odstavec 2. jinak ale de gustibus non est disputandum. jenom bych ještě upozornil, že pokud hned nebude z křestního jména jasné, o jaké pohlaví se jedná, možno uvádět pro rozlišení slova se spojovníkem: Stráník-samec a Stráník-samice.
DDTodpovědět 
   Re: katerina stranik?20:56:36 23.04.2018
+1 :)))
odpovědět 
   Re: katerina stranik?10:23:25 24.04.2018
No, zde přeci jde o modní trendy, jaké příjmení ženy chtějí, a to citovaná jazyková příručka neuvádí. V každém případě díky moc za zájem!
 Standaodpovědět 
 Re: katerina stranik?20:27:08 21.04.2018
To je teď taková docela móda, že si ženy nechají říkat jako by byli muži.
odpovědět 
  Re: katerina stranik?20:40:35 21.04.2018
oukej tedy!
xp13odpovědět 
  Re: katerina stranik?08:30:26 22.04.2018
To není móda, to je normální v celém světě (tedy až na Česko, Slovensko a pár azbukou úišících států)...
odpovědět 
   Re: katerina stranik?12:40:32 22.04.2018
V Ceskem jazyku se vzdy rozlisoval zensky a muzsky rod. Je to ta same jako "ucitel" x "ucitelka" atd. Mimo jine ti diky tomu staci jedno slovo ke sdeleni vice veci. Nema nic co delat s tim co normalni ve svete, ale s tim jaky je charakter jazyka.
odpovědět 
    Re: katerina stranik?18:13:17 22.04.2018
...dokud neprijedes do ciziny, kde je ne vzdy napadne, ze Novak a Novakova jsou manzele... kazdy ma pravo si tvar sveho jmena vybrat a nevidim jediny duvod, proc by mu to meli ostatni prasit. co me osobne vytaci nejvic, je prechylovani cizich jmen v ceskych mediich. jednou se ta osoba jmenuje nejak, tak nechapu, proc ji cestinomilci musi cpat na konec ova.
exodpovědět 
     Re: katerina stranik?19:07:59 22.04.2018
Slovanske jazyky maji holt jina pravidla nez germanske nebo latinske jazyky. Se s tim pri vyjezdu do ciziny smir.

Pokud si nejaka zena se slovanskym prijmenim necha rikat neprechylovane a neni pritom vdana za cizince z jazykove oblasti, ktera neprechyluje, je pro vetsinu lidi akorat smesna. Kazdeho volba.
odpovědět 
      Re: katerina stranik?00:55:28 23.04.2018
i kdyby si nechala rikat prezdivkou, je to jeji vec, ne?
odpovědět 
       Re: katerina stranik?08:35:51 23.04.2018
Jasně, nikdo jí to nebere ani nezakazuje. Jen jsme napsali, jak nám to připadá.
odpovědět 
        Re: katerina stranik?09:04:13 23.04.2018
jasne, ze stejnyho duvodu jsem to sem psak taky, at to "nam" nevypada tak hromadne
odpovědět 
       Re: katerina stranik?12:41:08 23.04.2018
Říká někdo, že to není její věc?
odpovědět 
      Re: katerina stranik?10:24:36 02.05.2018
Tou většinou označuješ sebe? řekl bych, že směšný bude spíš ten, kdo bude umanutě trvat na tom, že když je to "ona" tak musí mít na konci "ová", nebo jiné přechýlení. Respektuj volbu druhých a nebudeš směšný, asi tak...
exodpovědět 
       Re: katerina stranik?11:11:16 02.05.2018
Většina je většina. Na aktuálních gramatických pravidlech je to jasně vidět.
Kuba Turekodpovědět 
       Re: katerina stranik?11:22:21 02.05.2018
To máš ale pravdu, ale probouráváš se do otevřenejch dveří, protože post, na kterej reaguješ, na přechylování umanutě netrvá.
honzaodpovědět 
        Re: katerina stranik?17:14:10 03.05.2018
netrvá, ale zesměšňuje ho : "Pokud si nejaka zena se slovanskym prijmenim necha rikat neprechylovane a neni pritom vdana za cizince z jazykove oblasti, ktera neprechyluje, je pro vetsinu lidi akorat smesna". Mě spíš přijde maximálně směšná celá tahle diskuze :)
odpovědět 
     Re: katerina stranik?21:09:11 22.04.2018
Jak psano vyse, slovanske jazyky jsou diametralne jine nez germanske. My pridavame -ova zenskym jmenum dle pravidel naseho pravopisu, oni zase dle svych pravidel moc nevedi co si s tim nasim "ova" pocist a vicemene ve 100% pripadu naprosto spatne vyslovuji nase jmena (vyslovuji je po jejich, stejne jako my tim pridanim "ova" vyslovujeme po nasem)
odpovědět 
      Re: katerina stranik?22:06:38 23.04.2018
Přechylování jmen předpovídám zánik.
Papoušodpovědět 
       Re: katerina stranik?06:27:57 24.04.2018
Větší nebezpečí než ty je pro mě tvá stará ,
Váží dvakrát tolik co ty a je furt nasraná,
Akodpovědět 
        Re: katerina stranik?06:58:14 24.04.2018
máš se čeho bát
Papoušodpovědět 
       Re: katerina stranik?13:49:05 03.05.2018
Jo. Multikulti se zřejmě nezapře. Holt onu germanizaci proti které v předminulým století bojovali naši předkové jejich pravnuci za jidášskej groš klidně znovu převezmou. Což je u českýho havlšvejkostánu normální....
Honzaodpovědět 
        Re: katerina stranik?15:14:41 04.05.2018
Ona si paní Stráník nechala zaplatit od nějaké multikulti tajné organizace, aby změnila své jméno? Povídej, to mě zajímá.

Předpokládám, že za tím vším stojí paní Sorošová, paní Bildrbergová a nespíš i všechny paní ze Saudské Arábie.
Kuba Turekodpovědět 
  Stráník v občance09:04:34 22.04.2018
Tak to je celkem jednoduché - jaké jméno má v občance? Stráník nebo Stráníková? Jestli někdo má v občance jméno bez přechylování, je to v pořádku, že se tak podepisuje. Ovšem jestli má v občance Stráníková a nechává sí říkat Stráník, je to trochu ujeté a o ledasčem to vypovídá :-)

odpovědět 
   Re: Stráník v občance09:39:31 22.04.2018
O čem to vypovídá, povídej? Určitě moc zajímavá teorie..
Glumodpovědět 
    Re: Stráník v občance12:43:41 23.04.2018
Taky by mě zajímalo, o čem to podle toho pisatele vypovídá.

Odpověď dal myslím jasnou: žádnou. :) Vůbec neví, o čem to vypovídá, jen flejmuje.
R. odpovědět 
    Re: Stráník v občance13:53:05 03.05.2018
Inu o duševní a národní úrovni dotyčného (dotyčné)...
Honzaodpovědět 
  Re: katerina stranik?10:56:56 04.05.2018
Přesně. Člověk už má dojem, že ženy vymírají a místo nich tu máme jen mužatky, mutanty,Hydry,Amazonky a Furie. Normální ženskou abys pomalu hledal jako jehlu v kopce sena....
Honzaodpovědět 

 škoda09:44:26 22.04.2018
Strašná škoda, že Martin nepřelezl tu trojku, to v jeho silách určitě bylo.
R.odpovědět 
 Re: škoda09:45:22 22.04.2018
I ta jednička si myslím byla v Martinových silách.
R.odpovědět 
  Re: škoda10:27:19 22.04.2018
tak snad priste...
 ONodpovědět 
  Re: škoda08:13:58 24.04.2018
No to nesmel byt dřevěnej a dokázat zvednout nohu.
odpovědět 
   Re: škoda21:20:14 27.04.2018
To byla jednička. Čím víc toho napíšeš, tím vic dokazuješ, že nejde o konstruktivní kritiku, ale o čistou zášť. Navíc ten styl, jakým jsi to napsal... A nemyslím, že borec na 12. místě ve svěťáku může být dřevěnej 1)

Trochu popřemýšlej, jestli fakt chceš vystupovat jako takovej chudák. Teď už tě tady většina buď lituje, nebo hůř.

R.odpovědět 
    Re: škoda21:36:07 27.04.2018
No vidíš, jaký jsi hlupáček :-) Přesvědčen o vlastní pravdě a hlouposti ostatních jsi se tak zaměřil na stírání druhých, že ti úplně uteklo, že tu může psát lidí více. Ač zřejmě diskutujeme převážně my dva, tu dřevěnou nohu jsem já nepsal :-) Jak je vidět, zřejmě mé názory zase nejsou tak ojedinělé, jak by sis přál :-)
odpovědět 
     Re: škoda08:36:18 28.04.2018
:-D :-D :-D pobavilo

Ne, fakt nemám dojem, že tady diskutuji s jedním člověkem, jsi mimo. Jak jsi vůbec poznal, že je to reakce na tebe a ne na něj? Velmi vtipné :-D Potrefená husa zakejhala.

Mimochodem, ono když se lidi nijak nepodepisují, tak nemůžu poznat, kdo je kdo, to tě ale zjevně nenapadlo a budeš psát o tom, kdo je hlupáček...božíčku.
R. odpovědět 
      Re: škoda08:49:20 28.04.2018
Jak jsme to poznal? No normální člověk se podívá na řazení příspěvků a na to, na co se v nich odkazuješ. A pokud odpovídáš na příspěvěk jeden (ne můj) a v něm se odkazuješ, že jsi mi to někde již říkal nebo že jsem již něco psal (tedy příspěvěk můj), máš v tom jednoznačeně hokej. Takže pokud nebereš všechny, kdo mají jiný názor, než ty, jako jednoho, tak v tom máš pěkný zmatek :-)
odpovědět 
       Re: škoda09:26:18 28.04.2018
"Jak jsme to poznal?"

Ty už máš zmatek i v tom, jestli jsi jeden člověk, nebo jestli jsi víc lidí :)

"A pokud odpovídáš na příspěvěk jeden (ne můj) a v něm se odkazuješ, že jsi mi to někde již říkal nebo že jsem již něco psal (tedy příspěvěk můj), máš v tom jednoznačeně hokej"


Mimochodem, ono když se lidi nijak nepodepisují, tak nemůžu poznat, kdo je kdo, to tě ale zjevně nenapadlo. ;)
R. odpovědět 
        Re: škoda23:31:38 29.04.2018
Ano, přiznávám, dostal jsi mne. Udělal jsem překlep a přehodil e a m. Jdu se zastřelit, zvítězil jsi. Jsi hrdina. Bum.... >-=o
odpovědět 
     Re: škoda08:36:41 28.04.2018
Vidím, že ti dávám pěkně do těla :-D
R. odpovědět 
      Re: škoda08:46:27 28.04.2018
Do těla mi opravdu dáváš, protože vysvětlovat tvé nesmysly, aniž bys vlastně už jen pochopil, že to nesmysly jsou, je poměrně náročné.
odpovědět 
      Re: škoda14:42:22 03.05.2018
No si fakt neskutecny borec, takto mu to nandavat. To jsem si ani nemyslel, ze by v lezeckem svete mohl nekdo takovy existovat! Ale ano, vlastne ano...
odpovědět 

 Co k tomu kritici?12:42:44 22.04.2018
Gratuluju k paradnímu výkonu... I když mě je závodní lezení celkem šumák, zajímala by mě jedna věc: kam zmizeli kritici z Meirengeru ( nebo jak se to píše?). Ať se ozvou teď, zajímal by mě jejich názor.
vašek k.odpovědět 
 Re: Co k tomu kritici?19:08:49 22.04.2018
A s čím jako by se měli ozývat? Pořadatelé nastavěli jednoduché bouldery, nic, nad čím by bylo potřeba moc přemýšlet, stačila hrubá síla. To Stráníkovi jde. Tak co by měl kdo kritizovat?
odpovědět 
  Re: Co k tomu kritici?20:36:31 22.04.2018
Předtím bylo všechno špatně, a čeští bouldristé byly ostuda, tak by mě jen zajímalo, jestli jsou kritici ve svých názorech konzistentní a pokud ano, tak jak si vysvětlují Martinovo umístění.
Vašek k.odpovědět 
   Re: Co k tomu kritici?21:10:08 22.04.2018
Nechápu. Psalo se tu, že MS nezvádal nový styl stavění. O tom, že by neměl sílu a neuměl lézt, tu nepadlo ani slovo. A když organizátoři postavili bouldery klasické, jako bývaly dříve, které MS sedí, tak super. Gratuluji. Otázkou je, kam se bude bouldering ubírat, zda nedávný parkur byl jen výstřelek a vše se vrací do normálu, nebo zda se normálem stal parkůr a toto byl jen jeden z posledních záchvěvů klasiky. Ale že MS na klasiku má, o tom není pochyb.
odpovědět 
  Re: Co k tomu kritici?21:16:50 22.04.2018
"Pořadatelé nastavěli jednoduché bouldery, nic, nad čím by bylo potřeba moc přemýšlet, stačila hrubá síla."

??? To rekl nejaky poradatel? Nebo si tam byl? Nebo to takto rekli nejaci zavodnici? Nejde treba rici, ze poradatele nepostavali parkourove bouldery a postavili spise lezeckemu pohybu podobne bouldery?
odpovědět 
   Re: Co k tomu kritici?21:32:33 22.04.2018
Přečti si ten článek ještě jednou a zjistíš, čí citát to je.
MModpovědět 
    Re: Co k tomu kritici?21:53:58 22.04.2018
Prave, ze jsem si ho precetl (udelal si to ale i ty?) a zadny citat o tom, ze to bylo jednoduche, ne na premysleni a jen o sile tam nevidim.

I kdyz chapu, ze tento "obecny" zaver asi chcete vyvodit z vyjadreni Martina, ktere toto ale netvrdi..
odpovědět 
     Re: Co k tomu kritici?22:03:25 22.04.2018
OK. Sorry, nevsiml jsem si, ze tu pribylo vyjadreni Jedlicky. A tedy kdyz neco napise Jedlicka, tak je to jiste univerzalni pravda pro kritiku v diskuzi.
odpovědět 
      Re: Co k tomu kritici?18:56:25 23.04.2018
Ale vůbec to není univerzální ... a já nedokážu ani posoudit jak moc je to objektivní, na to tomu moc málo rozumím. Šlo mi čistě JEN o to, že ten výrok je Jedličkův citát ze článku.

Nic víc, nic míň, vot i vsjo.
MModpovědět 
       Re: Co k tomu kritici?21:45:11 23.04.2018
Ahoj, nedá mi to...reakce kterou jsem napsal na bouldery byla jen mým subjektivním pohledem na kvalifikační bouldery, které jsem lezl. Porovnával jsem je nešťastně s boulderama ve Švajcu, který byly z jiných chytů na jiných profilech a stavěné jinýmí stavěči. O trendu boulderů po dvou závodech se nedá hovořit. V semifinále a finále bylo spoustu koordinačních boulderů v novém stylu. I v kvalifikaci se našly. Ještě tě opravím v citaci. Psal jsem že bouldery byly asi o něco lehčí než ve Švýcarsku. A ne lehké. Navíc jsem psal že byly více v lezeckém a silovém duchu, né že stačila hrubá síla. Pro jistotu to píšu ještě jednou....šlo jen o můj subjektivní pocit s boulderů.
Kuba Jedličkaodpovědět 
 Re: Co k tomu kritici?21:14:39 22.04.2018
A kolik tech kritiku bylo a co presne kritizovali? Az tolik kritiky tam v te diskuzi nevidim - mimo par kousku je tam spise diskuze.

Ted byl Martin 12., Jedlicka 88., Stepan 112. Co tedy vlastne cekas? Ze ti tebou zminovani kritici budou pet chvalu nebo kritizovat? To mi neni jasne.
odpovědět 
  Re: Co k tomu kritici?21:53:18 22.04.2018
Upřímně: bylo by od nich fér napsat."No dobře jsem debil a Martin mě z toho právě usvědčil, zaslouží si moji omluvu". Vlastně je to ale jedno, protože tydle věci se v diskuzi řeší tak, že pokud hrozí, že by jsem se musel někomu v budoucnu omlouvat, tak se radši nepodepíšu.
Vašek k.odpovědět 
   Re: Co k tomu kritici?21:56:48 22.04.2018
Tak to si mi ani na jednu z mych otazek neodpovedel. Ale da se vytusit, za 12., 88. a 112. tedy povazujes za mimoradny uspech, ktery popira predesle pochyby. Ale co kdyz to tak jako ty ti kritici nevidi?

A jak vubec vis, ze tech kritiku bylo vice? Fakt v te predchozi diskuzi moc velkou kritiku nevidim, spis se tam resi vek zavodniku atd.
odpovědět 
    Re: Co k tomu kritici?13:48:10 23.04.2018
To se vůbec nedivím, že ti Vašek neodpověděl na tvoje otázky, které jsou dost mimo. Vašek mluvil o výborném výkonu a zjevně tedy mluvil o Martinovi a ty do toho zatahuješ nesmyslně další. Kritici jistě ví, za co Martina kritizovali. Koneckonců sám jsi si vědom, že kritici opravdu kritizovali.

Otázka kolik těch kritiků bylo je mimořádně debilní, to se v anonymní diskuzi zjistit nedá a hlavně je to z hlediska pointy naprosto nepodstatné - omluva tu totiž není ani jedna. Ptát se na množství kritiků by mělo smysl, kdyby tu nějaká omluva byla. Řešením věcí mimo pointu odvádíš pozornost, nebo prostě nedokážeš rozlišit podstatné od nepodstatného, každopádně diskuzi to nepomáhá.

12. místo je výborný výsledek a je to nezpochybnitelný fakt, který nemůže být předmětem spekulací, takže není na ístě spekulovat, jestli to kritici vidí stejně jako Vašek nebo nějak jinak. Martin byl předmětem kritiky také. Zrovna tady by se kritik (kritici) měli chytit za nos a omluvit. Ale ne, ty se budeš hádat dál a dělat blbýho.
R. odpovědět 
     Re: Co k tomu kritici?15:14:53 23.04.2018
"Předtím bylo všechno špatně, a čeští bouldristé byly ostuda"
Napsal Vasek k.

Delas ze sebe jeho mluvciho, ale tezko muzet vedet, jak to myslel (nepsal-li si to sam).

Pokud je otazka na pocet, kterym tu nekdo operuje jako argumentem debilni, co je pak predjimani kolik tech kritiku je a sazet to do kontextu jakoze je to cela skupina..?

Nech take prosim co si lide maji myslet o umisteni na nich samotnych, necekej, ze lide budou vnimat veci stejne jako ty. Nehlede na to, ze kritika predtim byla na vykon Martina v minulem zavode a sam Martin s tim vykonem jiste nebyl nadseny. Mel by se ted Martin omlouvat sam sobe?

Nebo by si nejradeji plosne zakazal negativni kritiku a jakoukoliv odezvu? (btw. kritizovat, znamena hodnotit - jak v kladnem tak negativnim smyslu). Nebo chces jet stylem vy co pisete co mi nelibi, byste se meli omluvit jakmile alespon jeden boulderista dosahne lepsiho nez 20. mista a ja se zase omluvim vam za moji kritiku vas jakmile zadny z boulderistu nebude pod 20.?

A nakonec, vidim ze ti dela dobre vsechny ty nepratele soustredit jen do jedno osoby a vytvaret si iluzi, ze s ostatnimi si v souzneni, ale zklamu te. Tak to neni. Martina jsem nekritizoval a tu jsem spis kolemjdouci.
odpovědět 
      Re: Co k tomu kritici?18:29:28 23.04.2018
Se vším co psal(a) R. ve příspěvku výše souhlasím. Myslel jsem to přesně tak. Přijde mi trapné navážet se do Martina, když oproti němu všichni tady lezou tužku. S kritikou problém nemám pokud je smysluplná a s úctou. Jak třeba někdo psal ve smyslu: výsledek to byl špatný, ale mohl být třeba nemocný, nebo mu nesednul 1. Boulder na kterým se vysílil atd...
Vašek k.odpovědět 
      Re: Co k tomu kritici?16:05:52 25.04.2018
:-D :-D :-D no ty bláho
R. odpovědět 
   Re: Co k tomu kritici?08:43:50 23.04.2018
To by fér nebylo, máš to nejaké popletené. Fér by to bylo, pokud by nyní MS zazářil na tom samém stylu boulderu, jako byl minule. Ale tak se nestalo. Takže počkejme, jaký bude celkový trend a výsledky celé sezony. A podle tvého posledního příspěvku jsi navíc nepochopil, co byla v minulé diskuzi podstata, takže se dožaduješ omluvy za něco, co nebylo.
odpovědět 
    Re: Co k tomu kritici?13:49:45 23.04.2018
Minule a v Moskvě byl styl boulderů velmi podobný a Martin zazářil ;) smůla, kritiku, prohráls.
R. odpovědět 
     Re: Co k tomu kritici?13:58:31 23.04.2018
Já to vidím jinak.
odpovědět 
      Re: Co k tomu kritici?14:34:35 23.04.2018
Došly argumenty, co? jasně, vždyť jsi Moskvu ani Meiringen ani neviděl, tak bodejť bys mohl argumentovat. Ani Moskva, ani Meiringen nebyly o parkourech, o kterých jsi psal nejspíš ty. Máš to nějaké popletené-

Takže se ve skutečnosti stalo, že Martin zazářil na podobných bouldrech jako v Meiringenu.


Fajn, že dokážeš uznat chybu, jsi borec :)
R. odpovědět 
       Re: Co k tomu kritici?15:32:46 23.04.2018
Já to vidím jinak.
odpovědět 
        Re: Co k tomu kritici?15:40:13 25.04.2018
No, Martin tam byl a rozlouskl to za nás, měl jsem pravdu, mrkni na jeho blog, tam najdeš odpovědi. Aloha!
R. odpovědět 
         Re: Co k tomu kritici?16:04:41 25.04.2018
Ne, není to tak. Ale to ty asi nepochopíš, co?
odpovědět 
          Re: Co k tomu kritici?19:07:41 25.04.2018
Není jo? Jooo počkej ty jsi to vlastně viděl v ty hospodě u piva :D ty jsi jelito :D
odpovědět 
           Re: Co k tomu kritici?21:09:18 25.04.2018
Tak to zkusím ještě jednou... A nebo ne, je to marné. Takže tě jen odkáži níže na příspěvěk Pro nekritiky.
odpovědět 

 k.stranik16:40:08 22.04.2018
160 komentu sand nebude. Ono Martin, Katka i Stranik jsou takovy fajn cesky jmena. Tak to bylo necekany a spis sem hadal na chybu v prepisu nekde.  Sorry! At to leze a gratulace!
xp13odpovědět 

 Rychlost-gratulace21:37:18 22.04.2018
Jen bych si dovolil taktně upozornit na skutečnost, že i naši borci startující v rychlosti již mají také odzávoděno (a to docela dlouho) a všichni udělali velice slušné výsledky.

Proto gratuluji všem. Honzovi, Peťovi i Matějovi!

BTW: Matěj je věkově ještě junior a přesto obstál i mezi dospělými a to dokonce po velmi dlouhé pauze vynucené zdravotními problémy! Stejně tak i Petr s Honzou dlouho pauzírovali z důvodů zranění. Proto je třeba vnímat jejich výsledky i touto optikou.
JiBodpovědět 
 Re: Rychlost-gratulace21:47:07 22.04.2018
Jo jo, už jsem to před chvílí do zprávy doplnil, díky!
 Standaodpovědět 

 Gratulace06:16:53 23.04.2018
Gratulace Martinovi k výbornému výkonu! Nikdy jsem nepochyboval, že to v něm pořád je. Ani finále nebylo daleko.
R.odpovědět 
 Re: Gratulace09:16:12 23.04.2018
Gratulace, Martine !!!!!
Kdyby byl SP na vopravdickejch kamenech, nemáš konkurenci
odpovědět 

 kritici13:02:41 23.04.2018
Buď kritici nepochopili obsah diskuze pod svěťákem v Meiringenu, nebo ji nečetli, nebo dělají, že ji nepochopili, protože by vzhledem k výbornému výsledku Martina museli přiznat barvu, nebo to vytěsňují někam do podvědomí.

Každopádně diskuze pod předchozím svěťákem zcela jistě nebyla jen o tom, že Martin neumí parkourkové bouldery.

Tahle diskuze je další krásná ukázka naprosté neschopnosti sebereflexe toho kritika (nebo těch kritiků). Bohužel jim asi nedochází, že shazují sami sebe.



R. odpovědět 
 Re: kritici13:56:58 23.04.2018
Možná trochu bude problém v tom, že tam psalo více lidí a každý o něčem trochu jiném. Z mého hlediska byla podstata v tom, kam se za poslední dobu bouldering posouvá, jaké jsou trendy a co bude potřeba v budoucnosti. A sám MS je toho důkazem - klasika, která je dobře čitelná a je především o hrubé síle, mu jde dobře, ovšem tento způsob již základ netvoří. A na to, co se začalo stavět v poslední době, je potřeba úplně jiný lezecký styl. A je otázka, zda do budoucna bude možné se mu přizpůsobit a naučit se ho, nebo zda bude potřeba rovnou vybírat potenciální naděje. A podle mne se přeučovat lezecký styl ve skoro třiceti nejde. Ostatně také proto jsem nepsal jen o MS, ale celkově o ČHS, cituji "A svaz nepotřebuje lezce a trenéra, kteří se podívají na SP a podle toho začnou trénovat, ale trenéra, který vidí změny a reaguje na ně s dostatečným předstihem."

Nikde nebylo řečeno, že MS už nikdy nic nedokáže. To není pravda, navzdory svému věku může mít klidně bednu, když mu bouldery sednou. Jenže toto není systematický a koncepční přístup, na kterém můžeš stavět reprezentační tým. Sedět a čekat, až se objeví naděje, to to fakt můžeš rovnou zrušit.

Takže i když teď bylo umístění dobré, stále si myslím, že na MS nelze mít repre založenou. Z mého hlediska by byl lepší lezec, co má pravidelně i horší, ale vyrovnaná umístění, než někdo, kdo je buď ve finále/na bedně, nebo někde u konce. A jsme opět oklikou u ČHS a podpory ve formě tréninkového zázemí. A dalších věcí, protože zde budou další otázky jako třeba nakolik se "parkour" bude slučovat s lezením venku, jak to bude s trojbojem...

Kdyby výsledků, jako má MS, dosahoval někdo, kdo má 19 nebo 20 let, bylo by to super, viděl bych tam dost velký potenciál. Ale ve skoro třiceti? Umíš si MS představit na OH v trojboji? A zase než to vše vytrhneš z kontextu, tak upozorňuji, že to vše začalo příspěvkem, kde bylo uvedeno "ČHS by buď mělo repre zrušit, nebo se tomu začít věnovat a umožnit jednomu nebo dvěma pořádnou přípravu."

A to stále platí. Nechci nikoho podceňovat, ale fakt si nedovedu naše postarší lezce představit, jak teď na plno věnují trénink a přípravu právě na trojboj. A ať chceš nebo ne, bude to právě trojboj na OH, co bude nejdůležitější. A vzhledem k omezenému rozpočtu a omezeným možnostem tak stále platí, že by svaz měl vybrat jednu nebo dvě naděje a těm zabezpečit maximální rozvoj, než mít širokou repre bez reálných šancí na budoucí umístění.
odpovědět 
  Re: kritici14:42:38 23.04.2018
Tak možná si to nebyl ty, jak to má člověk poznat, když se všichni podepisují takhle:


Co se týká toho co píšeš: kritika se na Martina snesla po Meiringenu, přitom bouldery v Meiringenu byly vesměs old schoolový lezení stejně jako v Moskvě, návrat ke klasice a odklon od parkourů a Martin se v Moskvě umístil výborně, co víc člověk potřebuje vědět?

Říkal jsem snad, že někdo řekl, že už Martin nikdy nic nedokáže? Já jen viděl lidi, kteří psali po Meiringenu o tom, že Martin nemá somatotyp a že je dost starej... Pochybuji, že by Martin za ten týden omládl o několik let a že by se na ty starý kolena jeho somatotyp nějak výrazně změnil :)
R. odpovědět 
   Re: kritici15:30:27 23.04.2018
Tak znovu - dnešek je historie, pokud máme mít do budoucna kvalitní repre, je potřeba najít mladé talenty a ty rozvíjet podle potřeb, které s sebou doba nese. A ať chceš nebo ne, MS je na to starý, neperspektivní. Investice do Stráníka je z hlediska systematického a koncepčního rozvoje repre s ohledem na OH pouhopouhé vyhazování peněz.
odpovědět 
    Re: kritici17:44:51 25.04.2018
No už vidím, jak se ty mladé naděje pohrnou, když si tu přečtou jaké je čeká milé publikum a prostředí plné pochopení a podpory.
odpovědět 
   Re: kritici15:30:49 23.04.2018
No ale Martin ma odlisny somatotyp nez vetsina ostatnich, stejne tak je vekove mezi temi uspesnymi uz od prumeru docela vzdalen a oboji muze byt k charakteru boulderu z poslednich let trochu hendikep. Co se ti na tom nezda?

Vsichni si prejeme, aby Martin stabilne podaval dobre vykony a v poharu byl celkove vysoko. Ale bude to tak? Uvidime, tezko predpovidat dopredu. Zatim je na 21. miste s 27 body dohanet naskok nemusi byt lehke. Bezmezna chvala ho bohuzel vys neposune.
odpovědět 
    Re: kritici16:29:34 23.04.2018
Stejny somatotyp a vek jako Krudr....hm?
odpovědět 
     Re: kritici16:56:20 23.04.2018
??
Co tim chces rici? Pokud to, najdes i uspesne zavodniky s podobnym somatotypem a klidne i starsich, tak o tom jiste neni pochyb.
odpovědět 
      Re: kritici20:11:05 23.04.2018
Pises ale opak? Neztracej se
odpovědět 
       Re: kritici21:49:45 23.04.2018
Palec hore! :-)
odpovědět 
       Re: kritici15:06:28 24.04.2018
Kde to pisi?
odpovědět 
        Re: kritici18:29:20 24.04.2018
Tady: No ale Martin ma odlisny somatotyp nez vetsina ostatnich, stejne tak je vekove mezi temi uspesnymi uz od prumeru docela vzdalen a oboji muze byt k charakteru boulderu z poslednich let trochu hendikep.
odpovědět 
    Re: kritici16:00:33 25.04.2018
15:30:49 23.04.2018

"No ale Martin ma odlisny somatotyp nez vetsina ostatnich, stejne tak je vekove mezi temi uspesnymi uz od prumeru docela vzdalen a oboji muze byt k charakteru boulderu z poslednich let trochu hendikep. Co se ti na tom nezda?"

TOhle: Martin v Moskvě výborným umístěním dokázal, že ani jeho somatotyp, ani věk překážkou k úspěchu nejsou.
R. odpovědět 
     Re: kritici16:03:25 25.04.2018
Stačilo dát bouldery, které nevyžadovaly moc přemýšlení, a hned mu to šlo lépe, to je naprostá pravda, souhlasím s tebou.
odpovědět 
      Re: kritici16:09:13 25.04.2018
Se mnou nesouhlasíš, protože jsem netvrdil, že v Moskvě byly jednodušší boudery než v Meiringenu.
R. odpovědět 
       Re: kritici16:19:11 25.04.2018
Mě je jedno, co děláš a jaké bouldery byly. Mě je u zadku i celý Stráník. Pointa je v tom, že při omezeném rozpočtu na závodní lezení by už Stráník neměl být podporován, protože, ačkoliv je současná hvězda českého lezení, není perspektivní. Jo, kdyby byl pokaždé na SP/MS ve finále a dojížděl své zářivé dny, dalo by se to pochopit. Ale stavět repre na někom, kdo je již za zenitem a novým kouskům se nenaučí, je prostě špatně. Opět to může označit za dohady, ale trojboj na světové úrovni Stráník prostě už nedá, ČHS by měl podobné přestárlé jedince z repre vyhodit (platí i pro další jako je Kotrbová a spol) a věnovat plnou podporu jedné nebo dvěma mladým nadějím. To je od začárku pointa, ze které různými kličkami stále scházíš stranou. Takže ještě jednou - ano, Stráník je dobrý lezec, ale s nulovým potenciálem do budoucna. A to je to, o co jde - Repre ČR v jednom z olympijských sportů.
odpovědět 
        Re: kritici18:21:24 25.04.2018
A jak by sis to predstavoval? Nominacni pravidla do repre jsou celkem jasne nastavena, objektivni. Myslis, ze pak ma nekdo seznam nominovanych projit a vyhodit ty "moc stare", nebo jak si to jako predstavujes? Maji podporu, protze jsou v tuhle chvili ti nejlepsi. Az tu budou jini lepsi, tak tihle mit podporu nebou - je to celkem jednoduche, ne? A to tvrzeni - podporovat jen jednoho dva nejlepsi - v jakym smyslu? Myslis, ze tu jsou nejaci neznami borci, kterym nikdo nezaplati letenku, takze nam nemuzou vyhravat svetaky? MS je proste za AO nejlepsi, tak jezdi on.
odpovědět 
         Re: kritici18:27:20 25.04.2018
Že jsou objektivní ještě neznamená, že jsou dobrá. To by se ti také mohlo stát, že když se ti dobří na závodění vykašlou, tak že podle tvých objektivních pravidel budou v repre nesoudní šestkaři, jako tomu bylo nedávno v juniorech.
odpovědět 
          Re: kritici18:53:42 25.04.2018
Prosím jmenuj aspoň jednoho sestkare...?? :D
odpovědět 
          Re: kritici19:20:18 25.04.2018
ptam se, jak si to teda predstavujes.
odpovědět 
        Re: kritici18:52:12 25.04.2018
No teď si tomu dal dobrou korunu:) aspoň je vidět ze se za své názory stydis když se nepodepises, stejně tak jako já :D je dobře ze jsou mezi námi takový jako ty...člověk má hned pocit ze je chytřejší :D Muse se ti nechat ze jsi vytrvale....to jo...
odpovědět 
        Re: kritici19:20:11 25.04.2018
Kdyby ti to bylo buřt tak tady nepíšes zhovadilosti ne? Nejsi náhodou nějaký zhrzeny? Chtěl jsi moc do repre ale nedalo ti to? Dyztak nemusíš platit příspěvky ČHS a je hotovo...jestli tedy nejsi černá ovce...to by jsi byl hustej
odpovědět 
        Re: kritici19:23:14 25.04.2018
Kdyby ti to bylo buřt tak tady nepíšes zhovadilosti ne? Nejsi náhodou nějaký zhrzeny? Chtěl jsi moc do repre ale nedalo ti to? Dyztak nemusíš platit příspěvky ČHS a je hotovo...jestli tedy nejsi černá ovce...to by jsi byl hustej
odpovědět 
      Re: kritici19:16:22 25.04.2018
Stačilo jo? Tak jako ze jich nepostoupilo víc? Prosím obohat nás svou teorii... třeba proč nepostoupil žádný Francouz? Budou rušit repre? Oni už jsou taky celkem starý ne?
odpovědět 
 Re: kritici15:19:14 23.04.2018
:-D

Je to uz skoro pravidlem, ze v diskuzich na lezci objevi nejaky o svem svetonazoru skalopevne presvedceny a zapaleny diskuter a rozjizdi to ve velkem, pro pobaveni ostatnich vcetne vlastni interpretace toho co jeho "uhlavni protivnici" v tech diskuzich rikaji..

Jen pro zajimavost, kolik ti prosim je? Muj tip je pod 15 nebo nad 65 let.
odpovědět 
  Re: kritici15:48:25 25.04.2018
Je to uz skoro pravidlem, ze v diskuzich na lezci objevi nějaký diskutér (pravděpodobně někdo z těch zhrzených kritiků), který, zahnán do kouta a neschopen racionální argumentace, začne pro pobavení ostatních alespoň osobní útoky a urážení svého "úhlavního nepřítele" a ztrapňování sebe sama. Neučil ses do Miloše?

;-)
R. odpovědět 
   Re: kritici16:02:10 25.04.2018
Já to vidím naprosto stejně - nějaký nekritický obdivovatel a zastánce svého idolu úplně přehlíží všechna fakta, nereaguje a nevnímá vůbec nic, skutečnosti považuje za výmysly a mele si kolem dokola pořád stále stejnou písničku... Prostě jak děcko v pubertě, které má nad postelí plakát svého zpívajícho miláčka a že dotyčný místo zpívání jen skřehotá, to nevidí :-)
odpovědět 
    Re: kritici16:09:39 25.04.2018
Je to uz skoro pravidlem, ze v diskuzich na lezci objevi nějaký diskutér (pravděpodobně někdo z těch zhrzených kritiků), který, zahnán do kouta a neschopen racionální argumentace, začne pro pobavení ostatních alespoň osobní útoky a urážení svého "úhlavního nepřítele" a ztrapňování sebe sama. Neučil ses do Miloše?

;-)
R. odpovědět 
     Re: kritici16:21:27 25.04.2018
Ano, to už jsi psal. Na nic jiného, než opakování, se nezmůžeš? Já vidím situaci úplně obráceně, než ty. V pozici, ve které vidíš ty mě, vidím já tebe. Opravdu je potřeba si to pořád opakovat?
odpovědět 
      Re: kritici16:34:21 25.04.2018
Já tě nevidím v pozici, ve které vidíš ty mě. Jeden z rozdílů mezi námi je, že tě neurážím, nezacházím do osobní roviny.

Ta otázka stran opakování vypadá opravdu srandovně vzhledem k tomu že opakování je přesně to, co tu předvádíš :)
R. odpovědět 
       Re: kritici16:56:25 25.04.2018
Těžko někomu něco vysvětlit, když se dotyčný stále tváří, že nechápe (nebo není schopen/ochoten pochopit), aniž bys něco zopakoval.
odpovědět 
        Re: kritici19:13:34 25.04.2018
No ono pochopit tvé chování je oříšek...hold anonymita je mocna zbraň... vím o tom své...
odpovědět 
         Re: kritici14:52:19 28.04.2018
Hnusni zasrani anonynove! Je mi z nich na bliti!
odpovědět 
    Re: kritici16:21:47 25.04.2018
12. místo ve svěťáku skřehotání...to jo... To se ti fakt nepovedlo :-D
R. odpovědět 
     Re: kritici16:54:20 25.04.2018
Ano. I kdyby byl na některém z SP první, nic to na situaci nemění.
odpovědět 
      Re: kritici19:06:31 25.04.2018
To jako fakt jo? Tak to jsi dobra zrůda chlape...
odpovědět 
       Re: kritici21:15:56 27.04.2018
Palec nahoru, jak se říká :)
R. odpovědět 

 omg14:35:58 24.04.2018
boha, tady se zase sešlo svoloče....
honzaodpovědět 
 Re: omg14:37:21 24.04.2018
zapoměl jsem dopsat, že přeji naší repre co nejvíce úspěchů
hodpovědět 

 Pro nekritiky20:15:44 25.04.2018
Jelikož se to celé stále posouvá jinam, než má, a nechce se mi odepisovat jednotlivě, napíši jednu poslední věc - třeba máte pravdu, nemám s tím problém. Uvidíme, co předvedou naši reprezentanti na v roce 2020 na OH v Tokiu a pak ve 2024 v Paříži. 
odpovědět 
 Re: Pro nekritiky20:54:35 25.04.2018
Krásnou tečku na konec jsi tomu dal :D nestyd se za své jméno jako já a nápis nám ho aspoň příště :D jinak by jsi mohl napsat aspoň toho juniora sestkare prosím...
odpovědět 
 Re: Pro nekritiky21:56:46 25.04.2018
Kam si chtel aby se to posouvalo???? K tomu aby vsichni uznali ze jsi hodny hoch a myslis to v ramci CR dobre? ??
odpovědět 
 Re: Pro nekritiky21:15:30 27.04.2018
Unikla je ti jedna malinká, pro tebe jistě naprosto nepodstatná věc - teď je rok 2018 ;)

Jo, máme pravdu, díky, že jsi to uznal. Martinův somatotyp a věk nejsou překážka skvělým výsledkům, což mockrát dokázal, omluva by byla na místě ale to ty (jestli jsi tam ten :) nedokážeš, to chce trochu odvahy, i když s anonymitou ani ne. Ono je i jednodušší se v té anonymitě ztrapňovat, viď... ;-)

R.odpovědět 
  Re: Pro nekritiky21:31:14 27.04.2018
Nehodlám se ti omlouvat, není za co. Teď je sice rok 2018, ale to je přesně to špatné a hloupé uvažování, které vedlo k současnému úpadku. Skoro si začínám myslet, že jsi z ČHS. Až bude 2020 nebo 2024, je potřeba mít už natrénováno, ne teprve začít. A dostat se na úroveň potřebnou pro OH rozhodně chvilku zabere, není to otázka dobré nálady, kdy se měsíc před nominačními závody rozhodneš, že tedy začneš něco dělat.
odpovědět 
   Re: Pro nekritiky21:39:55 27.04.2018
Ne mě, Martinovi. Je mi ale jasný, že se nehodláš omouvat nikomu.

Takže skvělý výsledek Martina dokazuje jeho úpadek...ok, už radši nic nepiš :)
R.odpovědět 
    Re: Pro nekritiky22:12:40 27.04.2018
1. ano, teď dopadl dobře, minule ne, uvidíme. V každém případě MS do budoucna naděje není. Jestli ty jsi přesvědčen, že bude schopen natrénovat na OH, tak já ne. Výsledky má nevyrovnané, založené na náhodě a na tom, co se zrovna postaví. Za normálních podmínek by to stačilo, ale... a dostáváme se k 2.

2. rozpočet ČHS je limitovaný, peněz je málo. Z hlediska rozpočtu a marketingu bude potřeba podporovat "ekonomicky" zajímavé disciplíny, které přinesou sponzory a více peněz od státu. A to jsou právě disciplíny olympijské. Takže je zbytečné, dokonce bych to označil za špatné, podporovat někoho s na světové úrovni průměrnými výsledky s nulovým přímosem, když chybí peníze na podporu a rozvoj talentů, které by měly být za 2-6 let na špičce. Tak, jako je zbytečné a nesmyslné nějak více podporovat třeba drytool, tak tak to bude platit i pro specilisty. Už teď od mládeže by hlavní těžiště mělo ležet v trojboji.
odpovědět 
     Re: Pro nekritiky08:38:35 28.04.2018
"1. ano, teď dopadl dobře"

Správně a právě proto by zasloužil omluvu a gratulaci.

Co bude v roce 2020 tady vůbec neřeším, což ti vzhledem k zaujatosti vlastními myšlenkami úplně uniklo.
R. odpovědět 
      Re: Pro nekritiky08:44:49 28.04.2018
Tobě zase uniklo, že já od začátku neřeším dnešek, ale to, co právě bude za 2-6 let. Takže znovu - i kdyby MS byl první, nic to nemění na tom, že podpora ČHS pro závodní lezce má být jinde. Stejně tak stále platí, že MS je již starý, protože až dojde na OH, bude mu 30-34...
odpovědět 
       Re: Pro nekritiky14:28:24 28.04.2018
Tolik cenťáků bych chtěl mít taky...
odpovědět 
       Re: Pro nekritiky18:55:27 29.04.2018
Co tady furt meles s tim vekem????? 30, 34 bude i Kruderovi...???? Precti si nejakou knizku o fyziologii sportu...predstav si o cem je vlastne bouldering a obtiznost...dej si vse dohromady a prestan placat blbosti o veku...koukni treba na Lachata do kolika zavodil a ze byl extra trida!
odpovědět 
        Re: Pro nekritiky23:28:17 29.04.2018
Tak jo, jsem zvědavý, jaký bude v trojboji věkový průměr :-)
odpovědět 
         Re: Pro nekritiky14:37:01 30.04.2018
Ze by 30 roku? :D
odpovědět 
        Re: Pro nekritiky15:00:57 30.04.2018
Doporuc nam prosim nejakou knihu o "fyziologii sportu".
odpovědět 
         Re: Pro nekritiky17:56:57 01.05.2018
Jakakoli knizka od Choutky...nebo chces zahranicni literaturu? Choutka je ale v tomhle oboru trida, tak snad ti bude stacit...
odpovědět 
      Re: Pro nekritiky14:50:14 28.04.2018
To pojedete jako na stridacku? :) Kdyz treba priste zase bude nad 50, tak se budes omlouvat ty jemu? A kde je vlastne ta hranice kdy se ma jeden mlouvat druhemu? To 12. misto? Nebo 20., 30.?

A je vubec dobry takhle extremne usilovne vyzadovat po lidech aby se omlouvali za sve nazory? (12 pro nekoho extremni uspech, pro jineho normal, pro dalsi nic moc, a pro mnoho total fuk). Teda pokud to tu nemas jako jakousi vnitrni terapii.
odpovědět 
       Re: Pro nekritiky08:19:13 29.04.2018
To spíše vypadá na velkou lásku mezi M. a R., ale vypadá to že M. o velké lásce milého R. ani netuší. Sledujme další vývoj tohoto napínavého příběhu. Jsem napnuty k prasknutí, kdo se bude příště omlouvat. Dostane R. pusu od M.? Je lepší orgasmus s Petrou nebo s R.? Je tady spousta otevřených otázek a já se těším na další pokračování tohoto úžasného příběhu.
odpovědět 
        Re: Pro nekritiky18:58:49 29.04.2018
Pubertalni reakce vzdy potesi :)
odpovědět 
     Re: Pro nekritiky18:47:57 29.04.2018
Ja na to asi uz prisel...ty jsi otec nejakeho ditete ktery by chtel financni podporu pro sve dite od CHS vid? Jinak si nedokazu vysvetlit tvuj zajem :) jinak dle tveho kdyby se zacal ted nekdo podporovat tak se dostane na OH spis nez Martin? Je tu takovy problem...nikdo nadejnejsi tu neni :D a neplet sem CHS...za to preci CHS nemuze...komunita sportovniho lezeni je v Cr strasne mala...ale to by jsi vedel kdyby jsi se nekdy na nejaky zavod podival...t a jsme u toho...mit nazor na vec muzes...ale jit s nim na verejnost, kdyz o dane problematice vis houby chce kus odvahy a sebezapreni...preci nemuzes radit nekomu aniz bys ovladal pravidla hry ne????
odpovědět 
      Re: Pro nekritiky19:26:51 29.04.2018
Špatně :-) Už na začátku jsem uváděl, že by měla být podpora pro jednoho, max dva, více svaz na pořádné úrovni stejně finačně nezvládne. A rozhodně si nedělám iluze, že by mé dítko bylo v té špičce :-) A nebo ať se repre zruší. Mě spíše vadí tato hra na důležitost a vzbuzování planých nadějí v dětech a mládeži, kdy je všechno růžové, máme tu super trenéry, testujeme, děláme super soustředění, podporujeme ... ale realita je pak taková, že s tímto celým cirkusem mládež končí hodně špatně a ještě zjistí, že na to ani nemá. A že za to ČHS nemůže? Jak to, že ne? Srovnej počet obyvatel se Slovinskem nebo Rakouskem. Co ČHS dělal pro tento sport? Jako to dostal na veřejnost? Jak svaz shání sponzory... Za posledních 30 let svaz neudělal skoro nic. A teď jen postavil velkou "potěmkinovu vesnici".
odpovědět 
       Re: Pro nekritiky12:41:06 30.04.2018
Sorry ale před 30 lety nebyly ani bouldrovy závody v Čechách. Pořad se jen pleteš...prosím jaký ten sestkar v juniorech byl minuly rok v repre?? To jsou věci na který tu vYvstavaji otázky na který ani nedokážes odpovědět...jinak ty jsi nepochopil jednu jedinou věc...jestli jsi už 30 let naštvaný na ČHS tak jsi fakt ňouma ze platit příspěvky už takovou dobu...
odpovědět 
       Re: Pro nekritiky12:42:13 30.04.2018
Jo to jsi ty co by rušil reprezentaci? :D
odpovědět 
       Re: Pro nekritiky12:54:42 30.04.2018
No možná pravé tyto státy jsou důkazem toho ze o počtu obyvatel to není ne? :) nebo co jsi tím chtěl říct?
odpovědět 
       Re: Pro nekritiky18:17:31 01.05.2018
Kdyz uz jsi jmenoval tyto staty...jak Rakousko tak Slovinsko maji lezeni jako armadni sport...jejich repre dostava plat od armady a tudis delaji lezeni profesionalne...to je ten rozdil...s poctem obyvatel to fakt nema co delat...a uz vubec ne se svazem...
odpovědět 
        Re: Pro nekritiky18:19:20 01.05.2018
Sorry..tudiz tam ma bejt...
odpovědět 

 Opět pěkné závody15:49:35 03.05.2018
Konečně jsem vyčuměl záznamy finále a semifinále z Moskvy a musím říct, že letos mě to gaučování u youtube hodně baví. Začíná mi to připomínat biatlon - rozhoduje nejen fyzička, ale i "střelba" - kdo jak a rychle přečte bouldry. Objevují se nová jména, občas i originální řešení. V tom samém bouldru slaví úspěch old school i new school. Jistě, diváci ocení dynamické pojetí, ale skalní lezecká dušička přece jen zaplesá nad techničtějším řešením. V Moskvě se mi líbila bojovnost Petry Klinger, opět téměř bezkloubní Akiyo Noguchi, Janja s Mihou obě skvělé, ale málem plichta, nezávidím stavěčům dalšího SP. V chlapech zazářil Gregor Vezonik, Jernej Kruder opět výborně, ale Tomoa Narasaki tentokrát o něco lepší. Celkově jsou na tom v SP stejně. Martin Stráník zalezl parádně, pořád to v něm je, škoda, že nejede Čínu, určitě má na celkovou první desítku SP. Zatím je 21. a před ním je 8 Japonců, hlavně že finále už nepřipomínají asijská mistrovství. Moskevské semifinále byl masakr a topů bylo jako šafránu. Finále už je spíš takový svátek pro diváky. Další kolo je již tento víkend v Chongquingu, bude zase gaučing ;-)
Bídaodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri
Confetto ... 6c+/7a Massone

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV | 2X Simond Piranha |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 352 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 310 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 280 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 278 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 250 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.