LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Pokud nemáte v deníčku fotku a chcete jí tam mít, klidně ji pošlete emailem.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140170 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
V 16 - Plzeň
Big Wall - Praha 9 - Vysočany
SAUNA - Plzeň

Prodejny
Lezec-shop.cz - Štěchovice
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1
Rock Point OC Olympia - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Závody na Hangáru v Brně: vyhráli Adam Ondra a Vanda Michalková

První závody na nové brněnské bouldrovce Hangár Adama Ondry a spol vyhrál v pátek hlavní protagonista Adam a slovenská hvězda Vanda Michalková. Druhý za Adamem Ondrou byl Martin Stráník, 3. Slovák Štefan Bednár. V ženách vybojovala 2. místo Iva Vejmolová, 3. Jana Ondřejová.


sth   [úpravy] 09:36 13.01.2019Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Tym Adama Ondry16:26:31 13.01.2019
Zavody byly super,ale prekvapilo mne chovani nekterych clenu tymu Adama Ondry. Napriklad smluveni mladi kameramani nerespektovali ve finale odstup od zavodniku, tocili je z bezprostredni blizkosti a zavazeli vsem divakum i pres upozorneni.Manazer AO, Pavel Blazek byl arogantni vuci obsluze,ktera zde byla prvni den i vuci nekterym navstevnikum a celkove pusobil spis jak nasranej bodyguard...je to skoda, Adam by jim mohl predat zpetnou vazbu. Soucasti znacky AO je i jeho tym a byl by skoda si zkazit jmeno kvuli aroganci nekterych jeho clenu, zvlastne kdyz to tak kontrastuje s Adamovou pohodovou povahou. PS:Prispevek jsem myslel jako vecnou zpetnou vazbu.. 
Joséodpovědět 
 Re: Tym Adama Ondry16:45:21 13.01.2019
Jenže AO se svojí pohodovou povahou by teď ještě pořád někde hobloval sice 9a a výše, ale to by asi tak bylo vše. To, co se děje okolo AO, je tvrdý byznys. A tam jsou hodnoty a potřeby poněkud jiné, a lidé, co to dělají, jsou také jiní, musí. To samé, jako politika. Se slušností a poctivostí moc daleko nedojdeš, ostatně i třeba facebook vznikl krádeží, slušní utřeli huby. Takže prostě do týmu, ať jsi jaký jsi, potřebuješ ranaře a lidi, co se umí udělat prostor, a díky nerespektování pravidel získají další výhody. Například nerespektováním vzdáleností a zacláněním sice všechny naštveš, ale snímky a videa pak máš lepší, než ostatní. No a peníze se neptají, zda jsi je vydělal poctivě :-)
odpovědět 
  Re: Tym Adama Ondry17:36:08 13.01.2019
Tomu nelze rozumět jinak, že AO už dávno není ten pohodový, přívětivý parťák ze skal, ale podle pravidel tvrdého byznysu pragmatický bouzek, který pohodu, kamarádství, nebo dokonce „dávno přežilé hodnoty“ kamarádství na laně odhodil. A marketéři ho naučili i dobře hrát, takže pokud někdo neregistruje chování PB (a to nelze neregistrovat) – jako nejkřiklavější figuru jeho týmu, někdy ještě pořád chvilku jako ten kluk vypadá.
HBodpovědět 
   Re: Tym Adama Ondry19:55:02 13.01.2019
Dost to překrucuješ. Adam je pořád ten hóóódně pohodový kluk a právě proto potřebuje PB, kterého lezecký kolektiv asi nemusí. Všechno tohle chápu, ale jak s ním Adam přežil Yosemitské stěny, to už hůř :-).
odpovědět 
    Re: Tym Adama Ondry20:47:09 13.01.2019
nevím co je překrucováno, ale jestli měl Chris Sharma taky svého PB, tak ho docela dobře skrýval, nebo odcláněl od veřejnosti, i když je pravda, že v době, kdy on byl na té své absolutní špičce, tak mediální a byznysové prostředí bylo trochu jiné. úplně stejně to platí u toho americkýho vokatýho sólolezce, jen s tím drobným rozdílem od Chrise, že on je v tom současným byznysovým a mediálním prostředí.
HBodpovědět 
     Re: Tym Adama Ondry20:50:45 13.01.2019
Pravdu má ten týpek nademnou, pochopil to správně. Opravdu jsi to překroutil.
odpovědět 
      Re: Tym Adama Ondry21:56:07 13.01.2019
pravdu má určitě ten týpek úplně nahoře (Jose) - součástí značky AO je i jeho tým - je to určitě i zájem právě AO, si ten tým srovnat tak, abyse takové diskuze vůbec neodehrávaly. Howg
odpovědět 
       Re: Tym Adama Ondry23:13:33 13.01.2019
+1
odpovědět 
       Re: Tym Adama Ondry02:29:44 14.01.2019
Otázka je, kdo je v jakém vztahu. Obvykle ve sportu hlavní slovo mívají agenti a sponzoři. A "hvězdy" hrají domluvené role podle toho, jaké publikum potřebují oslovit a jakou image si budují, málokdy bývají přirození, protože na světě neexistuje nikdo, kdo by měl ze své podstaty rád oslavy s fanoušky, recepce... Obvykle to bývá povinnost kvůli sponzorům, reputaci, přízni fanoušků... Jo, parkrát jsem byl za oponou na velkých sportovních akcích, v divadle a v opeře a co říkají ti usměvaví a milí lidé o svých fanoušcích vzadu v šatně, to opravdu nechceš slyšet. No a další věcí je, jak celá situace byla opravdu, zda z Josého nemluví jen uražená ješitnost. Nýmandů a nul, kteří si myslí, že jsou středobodem světa a pak se děsně diví, že se lidi chovají jinak, je tu všude plno :-) Stačí, aby slečna na recepci jen nadšeně neocenila jejich trapným pokusem o flirt, a hned je špatné úplně vše :-)
odpovědět 
        Re: Tym Adama Ondry07:44:53 14.01.2019
Přesně :-D
odpovědět 
        Re: Tym Adama Ondry08:30:40 14.01.2019
Je samozrejme otazka, zda Adam sam odhadne/pozna, ze nastava chvile, kdy "jeho tym" prebere kontrolu v takovem rozsahu, ze uz to bude smerovat k vyhledove skode jak Adamovi tak tymu. No, uvidime. Vrcholovej sport - resp. jeho obchodni vytezeni - je proste tvrdej byznys.
DXodpovědět 
        Re: Tym Adama Ondry09:24:21 14.01.2019
"Stačí, aby slečna na recepci jen nadšeně neocenila jejich trapným pokusem o flirt, a hned je špatné úplně vše :-)"

Nenápadně Josému podsouváš svoje představy. On tam evidentně byl svědkem toho co napsal a velmi konkrétně to popsal. Nepíše o žádné slečně, ale o chování Blažka a kameramanů. Nic víc nic míň. A já mu věřím, že fakt v dobrém úmyslu jim pomoc se nad tím zamyslet, aby se mohli příště vyvarovat toho, co lidi okolo zbytečně otráví. Pokud si to vezmou k srdci, tak ve výsledku budou všichni v pohodě. Lidi se tam budou cítit dobře, rádi přijdou opakovaně a pro ně to pak znamená lepší byznys.
odpovědět 
         Re: Tym Adama Ondry09:35:04 14.01.2019
Asi to bude chtit, aby se konecne ozval nekdo, kdo tam taky byl a potvrdil by Joseho vnimani situace...

Protoze tech pohledu je vice. Jeden dalsi treba rika, ze to co pise prispevovatel Jose docela hezky zapada do agitky CHS o zlem tymu Adama Ondry. Ktera zacala v dobe, kdy se Adam Ondra opovazil podporit CSL.
odpovědět 
          Re: Tym Adama Ondry09:46:31 14.01.2019
Já tam byl. Ty kameramany jsem moc nevnímal, protože jsem to sledoval z větší dálky a tak nějak je podvědomě ignoroval. Ale tipuju, že lidem to mohlo dost vadit.
Koment Josého o Blažkovi, že "celkove pusobil spis jak nasranej bodyguard" můžu potvrdit, že je výstižný.
Katoodpovědět 
           Re: Tym Adama Ondry15:24:20 14.01.2019
" kameramany jsem moc nevnímal...a tak nějak je podvědomě ignoroval. Ale tipuju, že lidem to mohlo dost vadit" - mluví samo za sebe.

Tak působil jako nasranej bodyguard, nebo se choval jako nasranej bodyguard? To je furt ještě dost rozdíl.
odpovědět 
            Re: Tym Adama Ondry15:40:22 14.01.2019
Když stojíš od dost dál, tak je jiný úhel a stačí se trochu naklonit a vidíš i přes kameramana. Kdo byl blíž, nemohl uhnout a neviděl nic a muselo ho to srát, když před diváky pořád lezl. Je to logický a mluví to samo za sebe. Snad jim to někdo řekne a poučí se z toho.

Jinak závody dobrý, hala super, Blažka tam doufám v týhle náladě už nepotkám, takže pohoda.
Katoodpovědět 
             Re: Tym Adama Ondry16:07:34 14.01.2019
No, teď už je to srozumitelné. Prve jsi totiž napsal, že jsi to nevnímal a (ještě k tomu ignoroval :)), což znamená nevěnovat pozornost a když jeden něčemu nevěnuje pozornost, nedává smysl se k tomu vyjadřovat, ale ty ses vyjádřil, takže jsem si říkal, že ses asi prve vyjádřil blbě a proto jsem se ptal. A nebo ses vyjádřil dobře a víš datla o tom, jestli těm divákům v předcních řadách zavazeli, nebo ne, když jsi to z jejich pohledu ani neviděl.

Ten Blažek je zdá se poněkud kontroverzní persona.
odpovědět 
             Pořadí důležitosti22:18:33 14.01.2019
Ale uvědom si, že prvořadý je přenos. Ten má mít přednost před diváky na místě. Kvůli pěti lidem na místě asi těžko omezovat kvalitu obrazu a nezobrazovat zajímavé lezecké momenty a kroky pro tisíce diváků a záznam pro budoucnost. Nevím, kdo byl organizátor, ale jestli to vyšlo tak, že kvalitní přenos nebyl možný, tak se Blažkovi nedivím. A kritiky kameramanů také nechápu, prostě je potřeba si uvědomit, jaké je pořadí důležitosti. Mezi publikem, podiem a lezci má být dostatečný prostor. Pokud tam nebyl, je potřeba situaci na místě upravit tak, aby na prvním místě byl prostor media.
odpovědět 
              Re: Pořadí důležitosti07:11:06 15.01.2019
Nejlíp ten prostor vymezit předem
odpovědět 
               Re: Pořadí důležitosti09:47:50 15.01.2019
Což je právě problém bouldrovek a jejich nevhodnosti pro větší závody. Pokud někam do haly nebo náměstí postavíš podium, je to možné, ale naprostá věšina bouldrovek nemá pro dostatečný odstup prostor.
odpovědět 
                Re: Pořadí důležitosti11:36:31 15.01.2019
Nemuzu souhlasit s tim, ze je to problem spatneho prostoru boulderovky. Ja problem vidim primarne u nastaveni ocekavani o prenosu, v kameramanech a organizatorech. Nemluvim ted primo o zavodu na Hangaru.

V minulosti se mi stalo, ze kameraman Ceske televize stal tak blizko a blbe, ze jsem mu vykopnul kameru za stovky tisic z ruk. Bylo docela stesti, ze se ji nic nestalo.

Pirorita vzdy musi byt samotny lezec - jak jeho zdravi, tak neovlivnovani zavodu. Pokud se bude muset koutkem oka divat jestli pod nim nahodou spatne nestoji kameraman, tak je neco spatne.

Ondrej N.odpovědět 
                 Re: Pořadí důležitosti12:51:15 15.01.2019
Je to tak Ondřeji, lidi prostě nechápou, že když se leze především dyno boulder, tak člověk může odlítnout několik metrů. Těm kameramanům to musí někdo vysvětlit a klást jim na srdce, ať si na to dávají bacha. Plus raději mít někoho určenýho kdo v průběhu závodu na ně dohlíží. Oni ztrácí perspektivu vzdálenosti, když koukají do displeje, což jim nemůžeme mít za zlé. Ale nesmí se dovolit, aby na ně někdo spadnul a pak si léčil kvůli tomu nějaký zranění. Nehledě na to, že to ruší soustředěnost závodníka.
Arthurodpovědět 
                  Re: Pořadí důležitosti12:55:25 15.01.2019
kameramani by se měli naučit, jak fokusovat se zoomem, aby závodník mohl pokusovat. Nebo se tam dá poslat dron, selfie tyč nebo tak něco. Ta technika už dneska je.
odpovědět 
                  Re: Pořadí důležitosti14:07:27 15.01.2019
Ano, a s tím souvisí i ten prostor, o kterém jsem psal. Pokud je boulder postavený na vyvýšeném podiu s dostatkem prostoru před, lze hezké záběry udělat i z dálky, ostatně to je vidět třeba na přenosech ze svěťáků. Nebudu to dále komentovat, přenosy z SP/MS asi viděl každý. Ale pokud není prostor, místo není, stíní diváci...?? A nápady s tyčí nebo dronem? Na "tyč" (manipulátor, kamerový jeřáb) která by unesla kvalitní kameru, potřebuješ opět místo. Létání s kamerovým dronem v hale nad hlavami diváků asi komentář nepotřebuje...
odpovědět 
                   Re: Pořadí důležitosti14:23:08 15.01.2019
Zase nesouhlasim - je to hodne o vzdelavani jednotlivych kameramanu (a pripadnem zasahu poradatele - idealne jeste pred samotnym zavodem). Napr v zavode, ktery jsem uvadel jako priklad vyse byl velky prostor mezi stenou a publikem a i pres to, stal kameraman temer primo pode mnou: viz. (odstranit mezery) https://www.horosvaz.cz/res/archive/ 085/013811_05_097369.jpg ?seek=1415889666
odpovědět 
                    Re: Pořadí důležitosti14:29:26 15.01.2019
Perspektiva? Stál pod tebou, protože kdyby stál dále se zoomem, má tě tam jako placku bez plastičnosti. Potřebuje být co nejblíže a co nejníže. Na svěťákách je to vidět celkem dobře, kameramani (část) jsou tam pod úrovní podia a kamery se i tak snaží držet co nejníže. Pokud by kameraman vše bral z dálky zoomem a ještě z běžné výšky a nadhledu, bylo by to poměrně nudné. Zoom nespasí vše...
odpovědět 
       Re: Tym Adama Ondry08:18:45 14.01.2019
Presne!
odpovědět 
   Re: Tym Adama Ondry20:58:51 13.01.2019
Adama si stale prisne hlidame, aby to byl porad ten starej dobrej pohodovej kamos. Bohuzel v jeho pozici neni jednoduche vsem vyhovet. Ale stejne ho i pres obcasny komercni blazinec budeme mit vzdy radi. Je to nas vzor. Vubec ne jenom v lezeni, hlavne v pristupu k zivotu, lidem, povinnostem atd.
Ada fan klub Zavistodpovědět 
   Re: Tym Adama Ondry09:21:13 14.01.2019
@HB lze tomu rozumět jinak. Rozumím tomu otiž jinak. Dá se to pochopit takhle: Adam je stále ten pohodový, přívětivý parťák ze skal. A právě proto okolo sebe potřebuje byznysmeny.

Samozřejmě je otázka, jestli to skutečně bylo tak, jako Jose píše.

Ještě bych k tomu bez přímé souvislosti poznamenal, že Adam samozřejmě nezodpovídá za chování členů svého týmu.
odpovědět 
 Re: Tym Adama Ondry16:52:52 13.01.2019
Dej čechovi funkci a máš z něj arogantní hovado. Nic nového pod sluncem. Nemusiš být arogantní, stačí být asertivní a dosáhneš stejného. Ale to stojí úsilí a sebekontrolu...
odpovědět 
  Re: Tym Adama Ondry19:41:01 13.01.2019
Tak AO byl hvězda už od mala.Blažek se na tom jeho úspěchu musí manažerem udělat.Nepochybuju,že jisté množství "hovadizmu" bude mít každý manažer.
odpovědět 
   Re: Tym Adama Ondry19:54:20 13.01.2019
Určité množství hovadismu má bohužel v sobě asi většina z nás. (Myslím i sebe.)
P.odpovědět 
  Re: Tym Adama Ondry20:57:31 13.01.2019
To je ale blbost. Nemáš pravdu. Třeba právě to focení :-) Je-li někam zákaz vstupu nebo se tam kvůli ohleduplnosti nechodí, ale zároveň jsou tam nejlepší podmínky pro dobré záběry a detaily, tak co ti pomůže nějaká asertivita? Prostě 99 % procent fotografů bude mít stejné tuctové fotky, arogantní debil, co se s tím nematlá a fotí a fotí než ho vyhodí, zazáří a prodá (je ohodnocen) nejlépe. To samé třeba řízení auta u spediční firmy nebo umytí a doprodej prošlého masa... Poctivá ženská, co bude mít hromadů zbytků, je ti k ničemu, potřebuješ prase, co to oživí k nepoznání a prodá. Asertivita ti je v řadě případů k ničemu :-)
odpovědět 
   Re: Tym Adama Ondry22:07:57 13.01.2019
Tak to máme každý asi jiné hodnoty...Každý nemusí byt hovado aby měl úspěch. Ono se to vždy člověku nějak vrátí. Ten co prodává prošlé maso doplatí na kontrolu až se z toho pár lidí otráví,ten kdo je "fotograf" bez sebereflexe dostane přes hubu nebo soudní zákaz atd. atd. Jako hovado se člověk neprosadí dlouhodobě, podívej se na osobnosti kolem sebe, možná pochopíš.
Ztkoodpovědět 
    Re: Tym Adama Ondry23:25:30 13.01.2019
Přesně tak, hovado, arogant, podváděč atd. daleko nedojde. Jen zdánlivě se zdá, že má úspěch. Krátkodobě možná. A někdo to vyhodnocuje, že to funguje i dlouhodobě. Chyba! Když budeš zákazníky srát a podvádět, tak nebude trvat dlouho, než se na tebe vyserou oni.
Teoretický příklad: A) Půjdeš do Hangáru, vysypeš tam mraky maglajzu uděláš tím bordel. Zrovna tam bude náhodou nasranej Blažek a seřve tě jak malýho kluka. Už se ti tam nebude chtít. Příště půjdeš raději jinam. Pro něj ztráta.
B) Uděláš stejný, náhodou se tam ochomejtne Blažek, ale řekne: To je O.K. to se stane, "my" to pak uklidíme. Řekneš si, budu si dávat příště bacha nechci těmhle sympatickým lidem tady dělat bordel. A rád přijdeš znovu. Výsledek lepší pro obě strany.
Slušnost a poctivost se dlouhodobě vyplácí.
odpovědět 
     Re: Tym Adama Ondry23:41:56 13.01.2019
Vtipné, dobrý joke. To máš z nějakého školení?
odpovědět 
      Re: Tym Adama Ondry08:24:45 14.01.2019
na to nemusíš mít školení. stačí používat hlavu i na něco jiného než jen násadu na krk
odpovědět 
      Re: Tym Adama Ondry14:57:48 14.01.2019
Stačilo by napsat buď vtipné, nebo dobrý joke. Chápu ale, žes cítil potřebu dát tomu ještě větší sílu. Dosáhl jsi toho, že to zní nejen útočné, ale i směšně.
odpovědět 
       Re: Tym Adama Ondry14:23:47 15.01.2019
Nechápu. Ty jsi nikdy o něčem neřekl, že je to vtipné, že je to opravdu dobrý vtip? Nebo třeba o jídle "to je dobré, opravdu výborná omáčka" ??
odpovědět 
    Re: Tym Adama Ondry23:39:20 13.01.2019
No právě. Jde jen o to, co vše víš. A jestli znáš historii, tak i veleoslavovaný Baťa používal praktiky, kvůli kterým ho jeho tehdejší obchodní partner dal k soudu pro podvod a Baťa to prohrál. A také nevím, čemu říkáš krátkodobě a dlouhodobě. Stačí, aby to fungovalo pár měsíců nebo let, získáš tak výhodu a pak už podnikáš ve vší počestnosti :-) Historie je zapomenuta, vítězové slaví.
odpovědět 
     Re: Tym Adama Ondry09:02:54 14.01.2019
Podívejme se na konkrétní příklad toho, čeho byl svědkem José:
"smluveni mladi kameramani nerespektovali ve finale odstup od zavodniku, tocili je z bezprostredni blizkosti a zavazeli vsem divakum i pres upozorneni. Manazer AO, Pavel Blazek byl arogantni vuci obsluze,ktera zde byla prvni den i vuci nekterym navstevnikum a celkove pusobil spis jak nasranej bodyguard.."

A) nasraný diváci díky hulvátům s kamerama příště sledovat závod spíš přijdou, nebo nepřijdou? Ztráta, nebo výhoda pro byznys? Odpověz si sám...
B) Díky hulvátství Blažka přijdou lidi rádi znovu, nebo půjdou raději jinam? Ztráta, nebo výhoda pro byznys? Odpověz si sám...

Vyplatí se být slušný, nebo hulvát? Odpověz si sám...
odpovědět 
      Re: Tym Adama Ondry09:17:38 14.01.2019
A opravdu se to tak delo? Neni trochu ulet po nejakem neurcitem vykriku od neurcite osoby hned delat soudy?

A kdyby to bylo jak je psano vyse, rekl nekdo napr. tem mladym kameramanum, ze prekazi ve vyhledu?
odpovědět 
       Re: Tym Adama Ondry12:08:25 14.01.2019
"...zavazeli vsem divakum i pres upozorneni..." Neumis cist? Nebo potrebujes svedectvi dalsich? Kolika, dvou, tri, dvou set?
odpovědět 
        Re: Tym Adama Ondry13:27:40 14.01.2019
Pokud něco říká jeden člověk, nedělal bych závěry a není v tom nic osobního. proč takový extrém, proč hned stovky? Nojo, tady na lezci se každá debata musí nesmyslně hrotit.
odpovědět 
        Re: Tym Adama Ondry15:34:17 14.01.2019
Mam na to vubec reagovat?

No dobra... Predstav si, ze umim cist. Vetsinou tato schopnost jde ruku v ruce se schopnosti umet psat.

To, ze je nekde neco napsane, o to vic na diskuzi na lezci, urcite neznamena, ze se to tak odehralo. Proto se v normalnim svete postupuje tak, ze pred soudy se hleda vice zdroju a dukazu. Jiste, rozhorceny dav diskuteru, bude muset s ventilaci sveho virtualniho rozhorceni jeste pockat. Ale to neni na skodu.

Co se tyka tveho tajtrdlikovani s cisly - vetsinou se bere tolik svedku, aby celkove svedectvi bylo podlozene, verohodne.
odpovědět 
         Re: Tym Adama Ondry09:29:04 15.01.2019
Ty, "R.", podepisuj se prosím. Nebo máš klon.
odpovědět 
          Re: Tym Adama Ondry13:43:30 15.01.2019
Zloděj křičí "chyťte zloděje" a není to poprve.

Nepsal jsem to. A potvrdil se mi jeden z důvodů, proč není dobré se podepisovat; někteří lidé (např. ty) si snadno vytváří předsudky, nebo spíš předsudy jaxviňa :) a sympatie/antipatie - jedno s druhým souvisí.

ty by ses měl mimochodem taky podepisovat, navrhuji ti třeba přezdívku pokryteckej debil (neboť nepodespat se a chtít od někoho podpis je pokrytecké a vyžaduje to notnou dávku hlouposti). Páčko :)
R. odpovědět 
           Re: Tym Adama Ondry16:35:14 15.01.2019
použiji "tvou logiku": Nekonstatoval jsem že se nepodepisuješ, ani jsem nekřičel. Prostě máš klon. Tečka. Holt se zde schází sobě podobná sebranka.
odpovědět 
            Re: Tym Adama Ondry17:26:50 15.01.2019
Podpis nikde? Nojo, pokrytec.

Jakou logiku? :) Zloděj křičí chyťe zloděje je rčení, což možná víš. Takže tím, že říkáš, že jsi nekřičel dosáhneš buď prostého faktu, že nevíš, že jde o rčení, nebo toho, že to víš a děláš že ne = jsi pokrytec. Což jsi, to už víme, to by nám pěkně zapadalo.

Ode mne nepadlo ani slovo o tom, že bys konstatoval, že se nepodepisuji, tak co to meleš? Zase vedle.

Ty se s logikou fakt nekamarádíš.


R. odpovědět 
            Re: Tym Adama Ondry17:31:01 15.01.2019
K tomu "použití mé logiky" - to jsi fakt "hrdina", když sám použiješ něco, co ti na jiných vadí. :-DDD Sis naběh :-D
R. odpovědět 
       Re: Tym Adama Ondry13:42:21 14.01.2019
Čau, no ti borci s kamerama tam zavazeli i když je lidi z hlediště šli upozornit, to má José pravdu. S fotografem Pepem jsme si o tom povídali a říkal, že takový styl chování je běžně na vyhození ze stage a nemá nic společného s profesionálním přístupem, ale je to asi vlastně chyba pořadatelů, že si to nehlídala. PB neznám, ale trochu toho vyhazovače připomínal, sranda když vlastně s provozem stěny nemá nic společného.
Čajodpovědět 
        Re: Tym Adama Ondry15:41:58 14.01.2019
OK, diky za informace. To jde dle meho na vrub spis poradatelum zavodu. Bud to neumeli jasne vykomunikovat, nebo to pak neumeli jasne vymahat.

Je otazka, zda pri zavodech v tak stisnenem prostoru a s tolika lidmi, lze vubec fotit/natacet aniz bys neomezoval lidi v publiku. To treba muze jit jedine bez kamer. A predpokladam, ze Adam Ondra z neceho take musi byt ziv a ty kamery mu k te obzive dost pomahaji.

To, ze nekam zavita takova hvezda, ve svem volnem case, je docela pocta. Ono se taky muze stat, ze se haterum odvdeci tim, ze se na ne priste vysere a nikam nepojede nebo se bude venovat jine sve lezecke praci.
odpovědět 
         Re: Tym Adama Ondry16:45:53 14.01.2019
Tak může příště vzít Blažka do Rumunska.Drákula tam Blažka vysaje a bude od něj pokoj.
odpovědět 
         Re: Tym Adama Ondry17:04:14 14.01.2019
Přesně, místo aby byli rádi, že vůbec přijel, vymýšlí kokotiny.
odpovědět 
          Re: Tym Adama Ondry19:02:39 14.01.2019
Vubec prijel? Na "svoji" stěnu (kdo vi, jak je to financovane, jestli neni AO jen loutka) ? Propagace je v jeho zájmu.
.odpovědět 
           Re: Tym Adama Ondry20:53:40 14.01.2019
Vubec prijel? Na zavody vole, ne na stenu.. Na stene si muze lezt v klidku sam a jeste nebude muset resit blbe kecy.
odpovědět 
            Re: Tym Adama Ondry11:10:10 15.01.2019
Máš pocit, že když mluvím o propagaci, tak myslím to kdy tam bude AO sám?
.odpovědět 
           Re: Tym Adama Ondry12:13:43 15.01.2019
Tak staci se podivat na justice.cz na srocko provozovatele. Nic spolecneho s Adamem. A dokonce to zaznelo i ve streamu: Museli prijet Ostravaci aby Vam to tu postavili.
Jedina vazba tak muze byt maximalne nejaka interni smlouva o "reklame" mezi Adamem a tim srockem.
odpovědět 
         Re: Tym Adama Ondry17:19:27 14.01.2019
"Je otazka, zda pri zavodech v tak stisnenem prostoru a s tolika lidmi, lze vubec fotit/natacet aniz bys neomezoval lidi v publiku."
Problém co se řeší (a myslím i řešil v minulosti na boulderzávodech v Teplicích) je, že kameramani/fotografové se příliš přibližují závodícímu závodníkovi. Je to obtěžující pro závodníka a kameraman/fotograf může přijít k úrazu a měl by z toho trapas, že si neudržuje odstup, jelikož není náhoda, že závodníci z boulderu nečekaně padají. To, že paní Podržtašková z Horní Dolní neviděla top, až zas tak nevadí.
hajnCZodpovědět 
         Re: Tym Adama Ondry08:21:57 15.01.2019
"ve svem volnem case" - pobavils
odpovědět 
          Re: Tym Adama Ondry21:00:01 15.01.2019
Rozved to prosim, at mohu videt kterou cast prispevku si nepochopil.
odpovědět 
         Re: Tym Adama Ondry13:46:03 15.01.2019
Jen pro dokresleni situace pro ty co nebyli u finale: Bylo zde pritomno asi desitka kamaramanu/fotografu a vsichni krome 1-2 meli profesionalni odstup. Nevim jestli ten jeden/dva co se motali kolem lezcu patrili do med. Tymu Adama, ale realny kontakt se zavodnikem mohl nastat, coz by se nemelo stavat.
Čajodpovědět 
          Re: Tym Adama Ondry21:02:06 15.01.2019
No a ano to jsem narazel hned na zacatku. Je sakra rozdil psat "kameramani z tymu AO nerespektovali odstup" a "2 z 10 kameramenu na miste zaclaneli". Diky za informace.
odpovědět 
     Re: Tym Adama Ondry09:17:16 14.01.2019
Srovnáváš Pavla Blažka a Tomáše Baťu??? Vida, ono to tak obvykle bývá - ty nejvtipnější hlášky jsou původně míněny vážně. Máme sice teprv půlku ledna, ale odvážně předpovídám, že tvé přirovnání bude na špici fórů roku 2019.
odpovědět 
      Re: Tym Adama Ondry09:24:20 14.01.2019
A to jsi vydedukoval z čeho? Bylo mi dopručeno "...podívej se na osobnosti kolem sebe...". A zrovna Baťa je jedna z osobností, které kolem sebe vidím. Tak co se ti nezdá?
odpovědět 
       Re: Tym Adama Ondry11:12:15 15.01.2019
"zrovna Baťa je jedna z osobností, které kolem sebe vidím"
tak to musí být silný matroš :D :D
.odpovědět 
        Re: Tym Adama Ondry14:09:36 15.01.2019
Proč? Co je na tom divného? Baťa není odobnost? Nebo ho nelze vidět? Nechápu...
odpovědět 
 Re: Tym Adama Ondry09:07:15 14.01.2019
Je tu nekdo s podobnym vnimanim situace? Soudy se tu rozjizdi v prispevcich vyse v plne mire, ale zda se jen od lidi, kteri tam ani nebyli...
odpovědět 

 Výsledky 22:04:17 13.01.2019
Budou i nějaké celkové výsledky ze závodu?
???odpovědět 

 dojmy08:16:40 14.01.2019
No ale jinak je to tam hezké, chyty neolezené, záchody čisté a obsluha pěkná. :-)Z otevření nově boldrovky zdraví Tvá Máňa:-)
Střevočechodpovědět 

 Manažer08:38:37 14.01.2019
Jo ten jeho manažer vypadá jako pěknej kkt ale třeba mu zajišťuje dobrý podmínky a moc si nenechává 😂
odpovědět 

 Díky za přenos-zpětná 11:59:58 14.01.2019
Velký dík za on-line přenos, bouldrovka vypadá výborně. Komentátor dobrej, hlášky vpoho, pro některé možná až moc hlášek, mi to nevadí. Uvítal bych, kdyby jednotlivé borce ještě více nastudoval a prozradil toho na ně více. Lépe poučit kameramany, párkrát hrozilo, že na ně lezec spadne. Ještě se dost často stávalo, že Brťák komentoval lezce, ale v záběru byl zrovna někdo jinej, případně nelezl a jen obhlížel terén a zrovna to pěkně vařilo na jiným bouldru, čili vyladit přepínání mezi kamerama, toť jen návrh na vylepšení. Jinak díky moc za přenos, halu, až pojedu na moravu, určitě se stavím. Ať se Vám daří a bouldrovka šlape.
Horymírodpovědět 

 muj pohled15:26:15 14.01.2019
Nazdar vsichni,
ja jsem se zavodu a cele této patecni akce zucastnil. Asi jako vzdycky pod jakymkoliv clankem tu budou jen negativni komentare, tak sdelim sve dojmy z akce. Osobne se mi libil napad pozvanych zavodniku a zavodnic. Kvalda fajn, bouldery v ruznych profilech, jiné styly, super nove pro mne nezname chyty. Na finale byla super atmoska jako za starych cas na Mejcupu. Kameramani byli občas blizko, aby chytli ty nejlepsi zabery. Ale asi bych to klukum z Mallu nezazlival, kdyz to byla tusim jejich prvni lezecka akce. Blazka nereste, Adam k sobe potřebuje nejakeho tvrdaka, jinak by ho fanousci a fanynky brzo sezrali. A asi nikdo z nas si nedovede představit, kolik usili za tim vsim stalo. Tak si kazdej sahneme na svedomi, kdo z nas by se smal od ucha k uchu po jiste peprnych dnech a dlouhych nocich pred otevrenim. Radsi bezte lezt! ;-)
zavodnikodpovědět 
 Re: muj pohled16:11:56 14.01.2019
Nejsou tady jen negativní komentáře. To je zase ode zdi ke zdi. Zbytečně dráždíš.
odpovědět 

 Adam Ondra s r. o.08:53:48 16.01.2019
Na Emontaně vyšel pěkný rozhovor o Adamově zázemí: http://www.emontana.cz/ adam-ondra-sro-rozhovor/ (1 mezera)
bretacrodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri
Confetto ... 6c+/7a Massone

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV | 2X Simond Piranha |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 352 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 310 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 280 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 277 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 250 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.