LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Spára, to je jeden velkej chyt. Dole do ní vrazíš ruce a na vršku je vytáhneš.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140170 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Základní škola Horní Čermná - Horní Čermná
Lezecké centrum LezeTop v Písku - Písek
Horolezecká stěna Vrchlabí - MANGO - Vrchlabí

Prodejny
Rock Point - Palác Flóra - Praha 3
HANIBAL - Praha 2
HUDYsport - Havířov

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Radek Jaroš je na expedici na Aconcaguu v Jižní Americe

Radek Jaroš je na expedici na nejvyšší horu Jižní Ameriky Aconcagua (6961 m) v rámci projektu Koruny světa tedy vylezení na nejvyšší vrcholy všech sedmi kontinentů. Jak informuje na Facebooku, nyní se na svazích aklimatizuje a výstup na vrchol má v plánu počátkem ledna.












Aconcagua je 6. horou z projektu Koruny světa (Seven Summits) Radka Jaroše.

Naposledy loni koncem prosince vylezl na nejvyšší horu Antarktidy Mount Vinson (4892 m).

Před tím byl v Austrálii, kde si 29. srpna 2017 připsal výstup na Mount Kosciuszko (2228 m).

Rok před tím, na podzim  4.10. 2016 vylezl na nejvyšší horu Evropy Elbrus (5642m).

Na jaře 31.5. 2016 vylezl na nejvyšší horu Severní Ameriky Denali (dříve Mount McKinley, 6168 m n. m.).

Mount Everest už má vylezen z roku 1998, kdy stanul na jeho vrcholu 19. května.

Pak mu ještě budou k dokončení Koruny světa zbývat: Puncak Jaya (4884 m) v Oceánii a  Kilimandžáro (5895 m) v Africe.

www.radekjaros.cz

sth   [úpravy] 12:33 30.12.2018Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 je to frajer12:31:48 31.12.2018
.. a libovej! A jde panacek normlakou??? To je vystup hodny pana Horolezce :D

I ja, stara lemra jsem tam pred par lety prelezl plot a dal to cca za 48 hodin.... Ale fakt, aklimatizaci jsem podcenil. chce to vic nez jedno odpoledne :)
A kdyz sponzori dali, tak proc to nevzit expedicne :DDD
xp13odpovědět 
 Re: je to frajer15:51:35 31.12.2018
Prelezl plot? Podle teto casti prispevku bych rekl, ze jsi tam nikdy nebyl...
Ivan Z. odpovědět 
  Re: je to frajer00:13:11 01.01.2019
to bylo obrazne receno. strasne se hlidal permit. prelez plot == vyrazel jsem ve 2 rano.
xp13odpovědět 
   Re: je to frajer16:49:38 03.01.2019
Musim rict ze budes asi machr. Nezaplatis permity , poděláš jim kopec a pak zmizíš. Libí se mi tvuj styl :)))
Karelodpovědět 
    Re: je to frajer08:12:15 04.01.2019
tak bachajz! bobek byla presne jedna z tech veci ktery sem si vzal zpatky do mendozy. pokud bezis takovouhel dardu, tak na srtani fakt nemas naladu (ani nezeres veci ktery produkuji tolik odpadu aby to vubec slo). Tim ze jsem to dal na jeden zatah jsem naopak zpusobil to ze tam po me nezbylo vubec nic.
Permit je tam proto, ze je to neuveritelne lehkej kopec, s mnoha nej, a tudiz neuveritelne frekventovanej.
hadam ze Stejen tak po tobe nebudou chtit permit (aka envynuti pri vstupu) kdyz pujdes jizni stenu - prtoste te nenajdou. A nedelas to za ucelem ojebat permit.
xp13odpovědět 
     Re: je to frajer07:56:16 05.01.2019
Lzes. Brat si hovna do Mendozy je kravina, jedes do ni cca 4 hodiny busem (pokud si dobre pamatuju). Navic dost pochybuju, ze debil co neplati permit bude natolik slusnej, ze si odnese hovna. Dale, pokud jsi bezel, tak to by me zajimalo jak jsi to delal s vybavenim? Dole je vedro jak prase a od vstupu do parku to mas do BC asi 35km. Budes mi tu tvrdit, ze ti delali podporu kamaradi, nebo jsi to vybehl v tricku? To co popisujes, by s podporou mozna dal Kilian.
Podle me lzes.
Ivan Zodpovědět 
      Re: je to frajer08:15:28 05.01.2019
Takze Kilian po dlouhem privykani nadmorske vysce a s podporou to zvladl za 13 hodin. Do te doby byl rekord 15 hodin. Vzhledem k tomu, ze Kilian je profik a nejlepsi na svete, za tvym vykonem v podstate zaostava...
Ivan Zodpovědět 
       Re: je to frajer19:09:12 05.01.2019
eh.. precti si to jeste jednou48h. Hovna sem nenesl, neb sem nesel srat.
xp13odpovědět 
        Re: je to frajer19:23:19 05.01.2019
Lžeš, když jsi nešel stát, tak si hovna nrsl
odpovědět 
        Re: je to frajer19:24:18 05.01.2019
Lžeš, když si nešel.srát tak si hovna nesl
odpovědět 
         Re: je to frajer11:35:11 06.01.2019
ok:)
xp13odpovědět 
       Re: je to frajer09:00:54 07.01.2019
Jakože 48 hodin je lepších než 13 hodin? To mi moc nedává smysl. Vždyť je to skoro 4x více času, proč by to amatér nemohl zvládnout za téměř 4x více času, než profík? Vysvětli mi to, Ivane.
odpovědět 
        Re: je to frajer15:51:26 07.01.2019
Me to vcelku smysl dava. XP bez pripravy, bez podpory a aklimatizace to dal do 48 hodin. To jsou dva dny. Je v tom i noc. Killian to nacpal do jednoho dne po poctive aklimatizaci. Ten cas bez nocovani uz moc natahovat nelze, tak se skoro nabizi, ze kdyby to na to vlitl hura stylem jako xp, da to take za dva dny.
odpovědět 
         Re: je to frajer18:00:01 07.01.2019
Otázka je, jestli nevycházíš z mylných předpokladů - Ivan nepíše nic o tom, že by se Kilian aklimatizoval, xp13 zase nepíše, že by se neaklimatizoval. Vlastně nevíme, jestli se Kilian aklimatizoval víc, než xp13.

Dále ty uvádíš poměr 2:1 (xp za 2 dny, Kilian za jeden) - ale ten poměr je 48 ku 13 - zaokrouhleno 3,7. Talkže dva k jedné je dost zavádějící, noc, nenoc. V noci se taky dá jít, ne? A i kdyby to bylo dva k jedné, tak mi to pořád přijde jako saaaakra velkej rozdíl, takže stejně by se z toho podle mě nedalo vyvodit, že Xp13 je vlastně lepší, než Kilian.

odpovědět 
          Re: je to frajer22:05:16 07.01.2019
Ale xp13 se na to ani pořádně nevysral.
Kilián je profík, kterej přípravu nepodceňuje takže ho stání určitě zdrželo. Navzdory tomu, že jebe na aklimatizaci
Všeználekodpovědět 
           Re: je to frajer22:07:09 07.01.2019
sraní, nikoli stání
Všeználekodpovědět 
            Re: je to frajer22:09:35 07.01.2019
Takže je Kylian s velkou pravděpodobností lepší než xp13
Všeználekodpovědět 
             Re: je to frajer11:36:28 08.01.2019
to sem tomu dal :))
Byl sem tehda v jizni americe neco prez tri tydny. Hodne z toho pravda v buse a na tucnakach, ale lezlo se dost. Par 5k+ vrcholu se dalo, Ale zadny 6k+. A to bylo to podceneni. Aconcagua nebyla puvodne v planu, prave kuli jebani se s permitem. Ale protoze ja lip beham nez lezu, a kdyz jsme byly pobliz vyslo vyborny okno na pocasi, tak to nakonec dopadlo jak to dopadlo. se ironmanama(i horskyma) a zavodama delsima nez 24h mam zkusenosti celkem dost, jako konicek "prebiham" ceskoslovenksy pohori (coz je vetsinou do 24h) [a krom vysky a vetru je to snad tezsi nez zde diskutovany kopec (ta cesta nahoru ma tak 30km a previseni necely 4k)]
Nahore byla zminka o charakteru, ze pokud se vyhnu permitu, jsem gauner. Nemuzu souhlasit. Gauner je ten kdo tam odnese expedicni vybaveni a pak ho tam pulku necha (spatna podminka neomlouva, meli vyapdnout driv). Permit na aconcaguu je pouze proto aby ten kopec nebyl preplnenj. Tim zustava otevreny bohatym, velmi odhodlanym, a blbym.
A i kdybych byl gauner nejhorsi, tak by si trus stejen odnesl. Ona stolice behem vytrvalostnich zavodu nebyva.... Secko se spali.
Co se tyce veci tak sem tahl halvne vodu. Dal pak iontkay, geliky a tak. Nic nestandartniho nez co se nosi na tezkej vrcholovej utok nebo co se zere behem vytrvalostnich zavodu. Plus navic veci do kosym, vetru a tunu nahradnich ponozek.
A vis co je jeste prdel? Me bylo uplne jedno jestli dam top. Na kopcich 4k+ mam vlastne mmnohem vic pytlu nez topu, neb jsem se uz davno zarekl ze nehodlam zabit dovolenou aklimatizacema, nedej boze opakovanym choozenim stejne trasy. Asi me to posouva do urovne megagaunera, co?
xp13odpovědět 
              Re: je to frajer20:30:19 08.01.2019
Dobrý přístup, souhlasím. Asi bych to dělal stejně, jen bych si ten permit koupil.
Karelodpovědět 
               Re: je to frajer16:53:09 09.01.2019
se smulou ti to zabere tejden vyletu:(
xp13odpovědět 
                Re: je to frajer17:08:23 09.01.2019
Permit je od toho aby se podporili mistnaci,ktery nemaj jinak moc sanci k lepsimu zivotu. Takze dle me jsi zavistivy,vychloubacny blbec ktery resi par doliku za permit,pote co zaplati letenku atd..
Michalodpovědět 
                 Re: je to frajer18:24:22 09.01.2019
A to co si hulil. Ten permit v sezone je nejakech 800USD mimo cirka 600USD. Zato letenka do buenos aires se sezene pod 500USD. Nakaldy tyden v chile ciargentine jsou pod 100usd vcetne dlouhcejch busu a netrpeni hladem.
Cili si to spocti - to *zdvojnasoby* cenu vyletu. A pro nasince tohle nejsou maly penize.

A Nesouhlasim s tim ze permit da neco mistnakum. Permit jde parku. Ano penize se pouzivaji na udrzbu toho parku a z tohoto uhlu pohledu mam cerny svedomi, neb argeninana tom neni uplne ekonomicky dobre.
Mistanici si prividelavai pomic pri zarizeni permitu, mulama s vynosem na kopec, s guidovskjema vecma a tak. Ani jendu z techto profesi orpavdu moc nemusim.

Opravdu ti pripada ze se chlubim? Hmm... Musim na svem slohu zapracovat. Nechlubim. Ale z duse nesouhlasim s expedicnim stylem. A uz vubec ne na normalkach.
xp13odpovědět 
                  Re: je to frajer07:41:25 10.01.2019
Když na něco nemám nebo se mi za to nechce tolik platit, tak si to ukradnu? Jasně, kdo má čistý svědomí? Ale aspoň se s tím nechlubit...
odpovědět 
                   Re: je to frajer08:47:34 10.01.2019
me tak napdlo.Platil permit Kilian?-)
xp13odpovědět 
                    Re: je to frajer12:25:30 10.01.2019
Tvoje reakce je úplně irelevantní. Koukám, že to sám asi dobře víš. Takže pokrytec k tomu.
odpovědět 
                     Re: je to frajer15:12:54 10.01.2019
mozna.... Ale je to zase to stejny. Ja bcyh totiz rekl ze permit neplatil. Neb by ho nepaltil jen pro sebe, ale pro celej svuj nemalej support team.
On je jeden z nejlepsich bezcu planety, takze je ve skupine vyvoleni, a dosel do kanclu v mendoze, rekl ze je nejlepsi bezec na zemi, a ze byjim chtel thnout rekord. A vuala bylo mu potreseno pravici, a mohl delat co chtel (varim z vody).
To ze nad kopcem smrdel vrtulnik, a support team tam dost mozna nechal bordelu vic nez kdo jinej to uz je jine. Neb se to +- zapalti medialne (jak kdyby ten kopec poreboval jinou reklamu nez ze je nejcyssi na 3/4 globu, a zaroven nejlehci...)

Prose zacarovanej kruh.
xp13odpovědět 
                      Re: je to frajer13:47:11 11.01.2019
Žádný možná. Určitě je irelevantní. Reagoval jsi totiž na toto: "Když na něco nemám nebo se mi za to nechce tolik platit, tak si to ukradnu? Jasně, kdo má čistý svědomí? Ale aspoň se s tím nechlubit..."

Otázka "platil permit Kilian?" je zcela mimo relaci toho předchozího příspěvku - tudíž irelevantní.




odpovědět 
                      Re: je to frajer13:09:16 12.01.2019
Chces nam rici, ze kdyz by vyjimecny clovek dostal pozvani (byl mu zaplacen permit), tak kazdy jouda nemusi platit permit? Nebo proc to sem tahas? Navic to cele stavis jen na tebou zkonstruovane situaci, ze neplatil - ani sis nedal tu praci zjistit zda platil ci ne...
odpovědět 
                    Re: je to frajer20:04:19 10.01.2019
Kiliánovi to zaplatili sponzoři, takže je socks taky...
xp12odpovědět 
                     Re: je to frajer13:14:02 12.01.2019
Co? Z ceho ten zaver vyplyva? Myslis si, ze kdyz cloveka, ktery to plati ze sponzorskych penez (coz je vicemene pro tyto lidi vyplata) ve sve iracionalite oznacis za socku, tak tim ospravedlnis sebe?

Tak zkus na sobe maknout a treba taky dostanes nejake prasule od sponzoru.
odpovědět 
                  Re: je to frajer09:20:50 10.01.2019
No proste si zlodej a jeste mas silne zakorenenou socikovskou mentalitu - vse je vsech, co si nenakradu, to nemam. Jinak kdyz na neco nemam a jsem bezvyznamna nicka o kterou tam jinak nikdo nestoji (coz urcite neni Killian zminovany misto v irelevantni "odpovdi" od tebe nize), tak to nedelam..
Mas prachy na letenku, pobyt tam a uz ne na permit? Tak holt na ten kopec nelezu. Nebo si pred vyletem nasetrim vic.
odpovědět 
                   Re: je to frajer15:01:59 10.01.2019
Jsem rad ze je mezi lezci tolik poctivcu, a uz nejsme ta zevlujici pakaz "climb now, work later" jak bejvavalo....
xp13odpovědět 
                    Re: je to frajer15:09:34 10.01.2019
inac hodne souhlasim s tvoji vetou "mas naletenku, ale ne na permit, tak tamnelez"

Vetsinou to opravdu aplikuju, neb kopcu kolem byva jinejch dost. Ale jindy me zase sere ze nektery kopce jsou pouze pro vyvolene (cti bohate).
xp13odpovědět 
                     Re: je to frajer15:13:39 11.01.2019
Hodně souhlasit a málo souhlasit - to snad nepotřebuje komentář. Jak můžeš vůbec takovou hovadinu napsat? Borec prostě řekl: nemám prachy, tak na ten kopec nelezu, to znamená nikdy nelezu. Neznamená to někdy lezu, někdy nelezu.
odpovědět 
                     Re: je to frajer13:10:55 12.01.2019
Jo, taky me sere ze nemam na auta pro vyvolene (drahy kary). Tak si je proste beru. Normalka.. Ale vojetou Fabii jsem si jednou taky koupil, to zase ne, ze bych se jako prase choval porad.
odpovědět 
                    Re: je to frajer13:07:02 12.01.2019
Moc se mi libi, jak reagujes k veci. Ale ono je jednodusi se spis poustet do lidi nez mluvit k veci, co?
odpovědět 
                   Re: je to frajer14:01:14 11.01.2019
jak může být zloděj? Co ukradl? Permit? Hovna? Kiliana?
Lidi neblázněte- ukradl tedy ten permit? Ne...
nesmrtelný blázenodpovědět 
                    Re: je to frajer13:17:27 12.01.2019
Samozrejme, ze ano. Kradez fakt neni jen o tom, ze krades fyzickou vec... I kdyz to casto ruzne socky na svoji obhajobu rikaji.

Ale chces-li slovickarit. Je to proste podvodnik, jenz nekoho pripravil o castku ceny permitu. Nikdo ho na kopec nenuti jit. Nelibi-li se mu ta pravidla, ci nema-li penize, danou cinnost proste nebude provozovat. Je to stejny model, ktery jiste aplikuje i pri koupi fyzickych statku.
odpovědět 
              Re: je to frajer09:31:56 10.01.2019
A Tys platil jídlo? Já ho v Mendoza normalne v supermarketu nakradli. Pak jsem zašel na steak a víno a zdrhnul jsem bez placení taky. Jen ještě dořešit tý letenky abych s tím taky nějak vyjebal. Pořadí mi někdo?
odpovědět 
               Re: je to frajer15:01:13 10.01.2019
jj, da se nastoupit na nakaldni lod a cestu si odpracovat.
xp13odpovědět 
                Re: je to frajer15:18:07 11.01.2019
Opracovat si cestu přece neznamená vyjebat. Čéče, ty nejsi schopen ten mozek zapojit ani na vteřinu.
odpovědět 
 Re: je to frajer17:40:47 02.01.2019
Ale tak se uklidni. RJ - jak sam i nekolikrat rekl - uzavrel kapitolu tezsich vystupu - nechal to na mladsich (treba na tobe smudlo) a ted se proste bavi tim co mu jeste chybi. To je cele... a ze za ty roky ma spoustu fandu kteri se radi podivaji na pekne fotky a prijemnoum prednasku je supa. Mozna bys misto plivani siry mohls napsat clanek o tom jak si s tim klasicky po cesku vyjebals.
janodpovědět 
  Re: je to frajer17:51:20 02.01.2019
No koukám, že si stejně jako na Denali nechal vynést stan a ostaní věci!
Je to fakt nej vysokohorskej turista:)
Tak hodně zdaru.
onipepodpovědět 
   Re: je to frajer16:18:37 03.01.2019
Nevim jak na Aconcague, ale na Denali jsem viděl že si to táhne sám. Takže píšeš lži.
odpovědět 
    Re: je to frajer20:12:11 03.01.2019
Do posledního tabora nenesl vůbec nic.
Na facebooku psal, že jde alpsky.
Nahoře měl od Dava a spol komlet vybavenej camp a samozřejmě že ho využil.
Toť vše!
odpovědět 
    Re: je to frajer20:12:17 03.01.2019
Do posledního tabora nenesl vůbec nic.
Na facebooku psal, že jde alpsky.
Nahoře měl od Dava a spol komlet vybavenej camp a samozřejmě že ho využil.
Toť vše!
odpovědět 
     Re: je to frajer00:37:10 04.01.2019
Radek,Lukáš a Miska vyráželi na vrchol z tábora ve 4000m a tam se chtěli taky vrátit. Po dohodě s Radkem jsem jim tam nechal stany ve výšce 5 200, kdyby nezvládli fyzicky sestup nebo prišli jiné komplikace. Na sestupu odešlo Lukáši koleno, tak stany moc rádi využili.
Dawodpovědět 
      Re: je to frajer10:10:05 04.01.2019
Samozřejmě že oni tam pak ty stany nechali....ať tam po vás něco zůstane
odpovědět 
       Re: je to frajer12:25:20 04.01.2019
A co je nejhorsi, Jaros mocil jen metr od cesty.
odpovědět 
       Re: je to frajer16:25:48 04.01.2019
To se pleteš, všechno nám zabalili a snesli dolů. V Narodním parku při výstupu na Denali strážci velmi dbají na to, aby tam nezůstal po někom nepořádek. Dokonce každá skupina má sebou minimálně jeden přenosný záchod (uzavíratelný válec) a ten můžeš vyprázdnit pouze do několika označených ledovcových trhlin. Díky takovému přístupu se tam daří udržet horu relaitvně čistou. Hora je sice o něco náročnější než Aconcagua, ale zájemců o vrchol, zpravidla dobře vybavených, je stále dost.
Dawodpovědět 
        Re: je to frajer22:05:30 05.01.2019
On se neplete, on prachsproste lze nebo tvrdi neco, cemu by ve sve frustraci chtel hodne verit, ale nic o tom nevi..
odpovědět 
     Re: je to frajer00:57:07 04.01.2019
Je, uz ses naucil psat "toť"!
odpovědět 
      Re: je to frajer09:07:57 07.01.2019
Máš na víc. Toť vše :)
odpovědět 
  Re: je to frajer08:13:12 04.01.2019
prave, na mem vykonu neni nic ke chlubeni :(
xp13odpovědět 

 ÓÓ ta závist13:16:32 05.01.2019
Klukům na kopec přeju hodně štěstí a závistivcům pod článkem přeju víc takových článků aby se víc a víc nasírali!
Michalodpovědět 
 Re: ÓÓ ta závist12:28:37 06.01.2019
To je pozůstatek vlivu komunistický normalizace. Když se někomu něco povede , ostatní méně úspěšní ho ústně degradují na svoji nebo raďěji ještě nižší úroveň. Tito zakomplexovaní jedinci se často ujímají
veřejných funkcí, aby získali prostředky kterými pak i oficiální cestou házejí klacky pod nohy těm schopnější než jsou sami.
xxxodpovědět 
  Re: ÓÓ ta závist09:09:59 07.01.2019
Akorát bych si nebyl jistý, že je pozůstatek normalizace, podle mě se to děje i v zemích, kde žádná normalizace nebyla.
odpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri
Confetto ... 6c+/7a Massone

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV | 2X Simond Piranha |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 352 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 310 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 280 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 277 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 250 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.