LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   “Nejdřív je climbing a potom polibek tvůj!” Jiří Korn.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Vyšla kniha Laviny v Česku
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
19.Melen 10848
20.Volf 10818
21.Reich 10798
Bouldry:
19.Obal 9550
20.Horáček 9450
21.Šolc 9381
Hory:
23.Cibulka 4617
24.Novotný 3598
25.Čáp 3573

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5672 lezců
1142243 cest
Nové přelezy:
All Inclus 10-
Hollywood 7C
Umění Boje 7C
Transkripc 8A
Dilema 9-
Velkej Muh 7C
Afterpárty 7C
Yorgos 7b
Afterpárty 7C
Bod Zlomu Xc

Stěny
Stěna - Gymnázium Chotěboř - Chotěboř
Boulder HO Domažlice - Domažlice
Studénka - Studénka

Prodejny
HORALSPORT - KLADNO
2D chyty - Praha 6
HUDYsport - Hradec Králové

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Má to Rakoncaj zapotřebí

V sobotu, když jsem si byl zalízt na Prachově, jsem tam potkal pěknou bandu prasat. Na jižní straně Rektorek(nejtěšší cesta VIIb) se chovali jak někde na umělé stěně v Ruzyni(rybářství po celé stěně, maglajz).

  Jen co jsem to spatřil z Hradecké, totálně jsem se vytočil. Pak jsem si řek, že je půjdu poučit o pravidlech lezení na pískovcových skalách, předpokládal jsem rychlokvašky z umělé stěny, které jen nevědí co a jak.

  Došel jsem k nim a aniž bych se na ně pořádně podíval, začal jsem to své: "tady nejste ..." Jako odpověď se mi dostal smích,tak zvednu hlavu a ono v chlívě mezi 20 prasaty jedna pěkně velká svině, sám pan lezec RAKONCAJ.

  Vždy jsem ho považoval za našeho nejlepšího horolezce, člověka který je vzorem, ale ono je to celé jinak, od 15.10.2005, je to pro mě největší z Orwelových hrdinů!!!

Cenda(michal kobza)   [úpravy] 08:56 17.10.2005Tisk 

Reklama:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 !09:00:15 17.10.2005
A máto! Dneska to bude vědět celá lezecká obec!
Davidodpovědět 
 Re: !09:49:48 19.10.2005
Hele nevím o co vam jde vy k..... já být na jeho místě tak máguju tak že za mnou bude mrak po celým prachově. a vůbec bych se za to nestyděl že? lepší živej lezec z maglajzem než mrtvej bez něj!
Kuleodpovědět 
 Re: !09:50:02 19.10.2005
Hele nevím o co vam jde vy k..... já být na jeho místě tak máguju tak že za mnou bude mrak po celým prachově. a vůbec bych se za to nestyděl že? lepší živej lezec z maglajzem než mrtvej bez něj!
Kuleodpovědět 

 Paparazi09:35:34 17.10.2005
To je tak do nedělního Blesku měl jsi to natočit :-))))) chtělo by to popsat trochu více do detailu :-))))) no a co ti řekli Ti kluci z Ruzyně?? Jak znám Raka tak je v poho, třeba si trochu vypili:-))
Jose prasečí hlavaodpovědět 

 ...09:57:39 17.10.2005
A oni se ti smali? Proc? Cendo, ja to mu moc nerozumim, nemohl bys to trochu ozrejmit? Hm, asi te prekvapilo ze horolezci lezou po skalach, ale kvuli tomu tady nemusis brecet...
 Nekapista Lacoslavodpovědět 
 Re: ...10:44:51 17.10.2005
Myslim, ze ho nerozhodilo, jak pises, ze "ze horolezci lezou po skalach", ale ze to videl trosku jinak. Kdyz se chces k necemu vyjadrit, tak si to napred poradne precti.
Martinodpovědět 
  Re: ...11:09:40 17.10.2005
asi jsem natvrdlej, ctu to furt dokola a vychazi mi:
1.autor se vytoci kdyz vidi lidi z Hradce.
2.Rakoncaj je velka svine, protoze se jeho kamaradi autorovi smali.

Jinak prima reklama na moji oblibenou drogu (ta co se nosi v pytliku na prdeli). Bohuzel se obavam ze bude smazana pro stupiditu a urazeni jinych lidi.
 l.odpovědět 
   Re: ...11:18:33 17.10.2005
No jo, i tohle se z toho da vycist :-)

Ja jsem tam jako prioritni autorovo sdeleni pochopil, ze ho nastvalo, ze tam nekdo rybaril. A ze ho rozhodilo jeste vic, kdyz zjistil, ze se nejedna o nekoho, kdo je tam asi poprve a nevi, ze se to nedela. Toho sis nevsim?

Jinak s tim Hradcem jsem top taky nepochopil.
Martinodpovědět 
    Re: ...12:13:55 17.10.2005
Autor měl s největší pravděpodobností na mysli, že je viděl z Hradecké věže, která je nedaleko. Jinak na Rektorkách se rybaří vcelku bežně, zřejmě čtyřkaři z Hradecký s tím maj problem :-).
George-JPodpovědět 
     Re: ...13:40:37 17.10.2005
Jiříku, ale oni s tím nemají problém jen čtyřkaři! Je to prasárna, co si budeme povídat...
I.odpovědět 
      Re: ...12:29:21 18.10.2005
No koukam ze ctyrkar george-jp nevy, ze krome teda te "4" vede na hradeckou i spusta jenych cest... ale to je tu asi zbytecne psat... Myslim ze je stejnak lepsi list 4, nez prasit na rybu treba "10"
odpovědět 
     Re: ...14:52:44 18.10.2005
...blbý je, že z Hradecké věže není vidět do jířní stěny Rektorky - leda bys viděl za roh.
Staníkodpovědět 
      Re: ...15:08:16 18.10.2005
dobrý postřeh, je to tak a nejinak.

ale nejen z hradecké, od hradecké, cestou k hradecké, cestou od hradecké.... a asi putna na tom záleží odkud a kde co a koho viděl.
Lukas B.odpovědět 

 Nejak mi to nesedi10:17:13 17.10.2005
Znam Josku uz vic nez 30 let a tohle mi k tomu nejak nesedi. Chtel bych vic detailu a hlavne bych chtel slyset jeho nazor.
Richardodpovědět 

 nojo11:46:02 17.10.2005
Holt vynikající horolezec ještě nemusí být skvělým skálolezcem...
Ale jeho spacák je dobrej na 100% asi že je dobrá švadlena né ???
Dajaodpovědět 
 Re: nojo15:06:58 17.10.2005
Cože? Jsi mimo, nebo co? Nebo nevíš, kdo to je Rakoncaj:
Kuba Turekodpovědět 
  Re: nojo15:25:43 17.10.2005
Právě že vím !!!
Dajaodpovědět 
   Re: nojo17:42:31 17.10.2005
Jestli na písku vylezeš aspoň to, co teď on (dlouho po zenitu své výkonnosti), tak klobouk dolů...
Kuba Turekodpovědět 
    Re: nojo18:15:48 17.10.2005
Ona Daja asi myslele dobrej v jinem slova vyznamu.
MSJKodpovědět 
     Re: nojo22:03:24 17.10.2005
Daja jsem kluk a ty Kubo mě prosím řekni co že to letos vylezl tak drsného, že se ho zastáváš !!! Prostě prasejí prasata a člověk, který si vybudoval jméno jako Rákoska by si měl dávat obvzláště pozor aby si ho udržel, jelikož jak je známo JMÉNO se pracně získává a lehce ztrácí. Nebo jen negativní reklama ???
Dajaodpovědět 
      Re: nojo23:59:05 17.10.2005
Já se nikoho nezastávám, protože jsem u ničeho podobného nebyl. Jenom mě zarazilo, že tvrdíš, že Rakoncaj není skvělý skálolezec a skvělý horolezec. Stačí se podívat do nějakého pískovcového průvodčíku a bude Ti jasné, že si nevidíš do úst.
Kuba Turekodpovědět 
       Re: nojo08:40:33 18.10.2005
Jo to si myslím. Také mě není moc sympatickej, ale asi z těch dvou letmejch potkání nemůžu moc soudit. Ale tvrdím, že jeho spacák a bunda který mám jsou zatím nejlepší co jsem kdy měl... Hele Kubo nekoukáš do těch průvodců nějak moc, kdy jsi prosím tě naposledy lezl na skalách a co je u tebe obdivovatelná drsárna?
Dajaodpovědět 
       Re: nojo22:59:17 19.10.2005
Ti jasné, že si nevidíš do úst.
Kuba Turek
hej more to sem neplet tosi vymyslely lezci jako si ty samy paka . vys coje zakon relativyty tak si ho precti a tak to sou ty vase pravydla , pouhy pojem neci halucinace . jasam lezu jenom na pisku a maguju jak svinnnnn ,more jak dyby to nebylo jedno mrdame my vas ze nam to potite vy dobytci , chodils do skoly tak si prober v hlave . lukas pesan liberec
PS: pravydla uznavam ale ne uplne vsechny, omluva za moje rozcileni
marwodpovědět 
        Re: nojo07:23:50 20.10.2005
Parada! Ale je to vtip?
MJNKodpovědět 
      Re: nojo08:49:39 18.10.2005
Nevim Dajo jak lezes , neznam te. Ale pokud vylezes kteroukoliv cestu od Raka na prvnim tak ti gratuluji. A nezapomen ze on nektere ty cesty udelal pred 20-30 lety. Ja osobne bych ho za spatneho "skalolezce-(co to zas je za termin?)" asi nepovazoval.
Richardodpovědět 
       Re: nojo09:13:58 18.10.2005
Takže když jsem se před dvaceti lety počůral tak jsem dodnes počůránek. Bavím se o současnosti. Lezu tak normál a docela rád něco zkusím doporuč mě prosím něco v Ádru, Broumovkách nebo na Ostaši co jsi lezl ty. Prostě jak jsem již psal dobré jméno člověk nenese na věky. Ovšem nesnižuju jeho horské výkony protože nemám rád chození a zimu jako asi každej skalkař ale tuším, že jsou přehodnotné dodnes...
Dajaodpovědět 
       Re: nojo09:17:21 18.10.2005
Trochu se ta diskuze dostava nekam jinam. Jak kdo leze neni asi az tak dulezite jako to, jak se kdo chova. Aspon mimo preklizku, urcite mi bude sympatictejsi slusny clovek, ktery skromne vyleze ctyrku, pricemz nebude nicit skalu a hulakat jak kdyby to tam osvobodil, nez borec, co leze 28 UIAA ale chova se jako c.rak.
Martinodpovědět 
       Re: nojo09:17:28 18.10.2005
Takže když jsem se před dvaceti lety počůral tak jsem dodnes počůránek. Bavím se o současnosti. Lezu tak normál a docela rád něco zkusím doporuč mě prosím něco v Ádru, Broumovkách nebo na Ostaši co jsi lezl ty. Prostě jak jsem již psal dobré jméno člověk nenese na věky. Ovšem nesnižuju jeho horské výkony protože nemám rád chození a zimu jako asi každej skalkař ale tuším, že jsou přehodnotné dodnes...
Dajaodpovědět 
        Re: nojo13:31:10 18.10.2005
O mne snad v této diskusi nejde. Ale když jinak nedáš: Stará na Rokoko - moc pěkná cesta! Písek je tam drsný až moc.
Kuba Turekodpovědět 
         Re: nojo14:11:46 18.10.2005
Jo to já se do tebe strefuju jen proto, jdeš po mě. Prostě na skalách není Rákoska něco jako Arnold, Hudy ... A to jsem naznačoval hned v první poznámce. Také jsem chtěl říct, že by každý měl dělat jen to co opravdu umí... A mezi skálou a horou je rozdíl opravdu velký. To Rokoko jsem našel jen na Křečáku a zádná stará tam nevede. A opravdu nejde o to co kdo leze... (Jen tak pro tvoje srdíčko se domnívám, že lépe leze i moje holka (leze dobře) a neprasí.
Můj názor je tento (hlavně na máčo)...
Kdo prasí něco co už někdo vylezl normálně je egoista
Kdo prasí něco co vylezu já je debil
A kdo to dělá na druhým je ubožák, který do skal nepatří.
Na druhou stranu jsou oblasti kde se opravdu dá i na písku lézt na rybu aniž by to skálu ničilo. Ale ty kecy jsou tady dobrý stejně je ve skalách kosa...
Dajaodpovědět 
          Re: nojo16:31:24 18.10.2005
S tou Starou máš pravdu - myslel jsem tuhle: Křížák. Rokoko. Turistická II. H. Rousková, J. Vacková, 23.6.1963. Žlabem v levé části SV stěny a po hřbetě n.v.
Kuba Turekodpovědět 

 Asi jo11:59:16 17.10.2005
Má to Rakoncaj zapotřebí?

Kdyz to dela, asi to zapotrebi ma. Ne?
Karelodpovědět 
 Re: Asi jo12:02:52 17.10.2005
Hm, to bylo chytrý
Bobodpovědět 

 ubožáku12:30:07 17.10.2005
Tak mi prijde, ze sis hochu ten den asi parkrat prdnul do lana. Jinak fakt nechapu proc takovej popichnutej pamflet z tebe mohl vypadnout.
sox---odpovědět 

 Názor13:28:01 17.10.2005
Nemůžu se vyjadřovat k tomu, o čem píše autor článku, ale i já jsem si po několika setkáních se s Rakem na skalách udělal svůj názor a pozitivní určitě není. Na skalách se on a jeho "kamarádi" chovají jako by jim to tam patřilo velmi hlasitě a sprostě se baví, asi aby bylo vidět, že tam jsou. (Ať už to bylo v Ádru, Tatrách nebo jinde.) Nejhorší dojem na mě,ale určitě udělal letos v létě na Lofotech. Přijeli do kempu do jedné lezecké oblasti, kde kromě nás čtyř (dva kluci a dvě holky z ČR) byli samí cizinci. Neustále na sebe upozorňovali vykřikováním sprostých slov a neuvěřitelně se předváděli. (Nevím před kým, protože jim nikdo kromě holek, které si zrovna dávaly rest day, nerozuměl - a ty si o nich jen potvrdily názor, že jsou naprostí ubožáci.)Chodit chcát přímo před dvěře záchodu kam jedna z nich zašla a pak z toho mít velkou radost když vyjde, že ho vidí - křičet na celý kemp, že mu kamoš nabořil Meďoura,ale on nemohl zavolat policajty protože byli ožralí a mnoho dalšího, tak to bylo fakt dost trapné.Neberu mu,že je i podle mě náš nejlepší horolezec, ani jeho podnikatelské úspěchy,ale jako osoba je pro mě naprostý ubožák.
Pipákodpovědět 
 Re: Názor13:42:19 17.10.2005
Najlepsi slovensky horolezec (podla ankety v Jamesaku) sedel niekolkokrat v base, bral doping atd. Takze ten vas je na tom este celkom dobre, hlavne je nazive...
najlepsi horolezecodpovědět 
 Re: Názor14:27:03 17.10.2005
Nechte Raka když má draka, každý někdy přebere podle mě je v poho, a jestli někdo mluví sprostě tak někdy to jde prostě, proč ne taky si rád ulevím.........to asi neznáš ty pravé ořechové příhody.....čus
JPSodpovědět 

 Snad to napsal někdo za tebe14:21:15 17.10.2005
Snad to napsal někdo za tebe, takovou ubohost by snad nikdo za sebe nenapsal. Typický článek k vymazání. 
 Veca Jirka Veceraodpovědět 

 poznámky14:57:33 17.10.2005
1. autor to viděl z hradecké věže. vypadlo mu z textu písmenko, za což by zasloužil přivázat k mučednickému kůlu, pálit svíčkou, zastřelit a nakonec bych nad jeho zohavenou mrtvolou zahrál na housle. pro posměváčky s kecama o "čtyřkařích" upozorňuji, že na hradeckou vedou kromě čtyřkové normálky i některé docela "tlusté" cesty.

2. v jižní stěně rektorek nevedou pouze cesty do 7b. ale to je asi jedno. je to prosluněná stěna s dostatkem lehkých možností.

3. rak je rak, má svě mouchy (a to pořádné vypasené masařky). trošku patří do jakési "staré party" a mezi "zasloužilé o sport", a tak je pro některé jedince mdlého rozumu jakousi nedotknutelnou modlou (prosím pěkně, opravdu není nutno sem psát komentáře typu "srabe, jdi mu to říct do očí"). předpokládat že když je někdo dobrej v činnosti A, tak musí bejt báječné i v činnosti B, C, D i Q, je poněkud pošetilé.

4. udání se může podat klidně i na ústřední výbor ČSTV, kupříkladu. nebo na hlavní nádraží do místenkové pokladny. co měl (autor tohoto plačtivého článku) dělat? vysvětlovat himalajistovi pravidla (za jeho posměšků)? holejma rukama zmydlit nejen metr pětaosmdesát vysokýho postaršího ramenatýho kolohnáta, ale i dvacet konzumentů adrenalinu? zavolat četníky? hajnýho? připomíná mi to tu fousatou anekdotu, jak se pan Kohn ptá v prodejně map, jestli nemají náhodou nějaký jiný globus.
Lukas B.odpovědět 
 Re: poznámky15:01:36 17.10.2005
ach pardon, udání na ČSTV navrhuje jakýsi blouznivec hned vedle v příhodě o roštěnce a blížencích.
Lukas B.odpovědět 

 Rozumím15:28:43 17.10.2005
Naprosto Ti Cendo rozumim, taky me takove setkani na pisku pokazi naladu. Mozna jeste vic, nez kdyz musim sdilet v desti autobusovou zastavku s nejakym kouricim kretenem. Nekteri lidi jsou proste sobci:-(
Víťaodpovědět 

 No jo18:20:26 17.10.2005
vážně nemáte nic lepšího na práci? Jděte do skal sbírat odpadky… to je užitečnější, než ty tlachy tady.
emčaodpovědět 
 Re: No jo22:18:01 17.10.2005
No vážně zese ostrej článek!!!Jak podotkla emča bežte radši sbírat odpadky. Než tahle blbě tlachat...no někomu se takový tlachání líbí. V tomhle si tady pár jedinců hodně libuje:-))Týýýýý joooo a viděl jsem bredáá pitááááá jak řve u stánkůůůů kolik dostal bábbbbbb:-)))))to je ale hovadooo:-)))a sharma ten zase hulí merihuanůůů no hrůza kam ten lezeckej svět spěje:-)a u peňáka se někdo poblil, že by ten známej pískař jak by mohl byl mě vzorem hovado jedno...no Ty naše vzory to jsou ale nevychovanci:-)) s bičem na ně....no nic bude lepší když si každej zamete ten svůj neposkvrněnej píseček přes svým prahem a nebude si brát kdejakého lezce tahle veřejně přes net na praníř...to je podle mě pěkně ubohej čin!!!zajímalo by mě jak se v reálu tenhle autor zachoval určitě sklapnul uši a odběhl a pak si pěkně doma za monitorem vylil to svoje posraný ego přímo na internet...prostě podle mě je autor pěkná sračka!!!!!!!!!!!PS:Kdyby byl co k čemu tak aspoň Rakovi dá do huby haha a přeřízne mu tu rybu:-)) tuhle poznámku berte jako žert:-))a ne jako návod no to by bylo krve ve skalách:-))
Brendyodpovědět 
  Re: No jo23:58:24 17.10.2005
Asi tak,
svojí váhou opotřebovávám chyty velmi, chlastám a mluvím tak, že raději nereprodukovat, o prdění a krkání nemluvě. Porušuji snad veškerá pravidla slušného chování, ale....
Tím jen o sobě dávám vědět, že jsem ubožák, blb a neznaboh.
Zatímco budu-li porušovat pravidla lezení, ochrany přírody atd., poškozuji tím i ostatní lezoucí kamarády i nekamarády.
Vidíš v tom, ty chytrolíne, rozdíl???
A mimo jiné, Hope, není čas udělat setkání všech chytrolínů? Tvé histerky mi stále zní v uších :-)))!
Matyodpovědět 
  Re: No jo08:35:28 18.10.2005
BRENDY nevím jsi-li muž či žena, ale každopádně jsi úplný pako. Doufám, že tě nikdy nepotkám, protože s tímhle názorem jseš na .............
FERYodpovědět 
  Re: No jo08:39:31 18.10.2005
Jo a zase se budu opakovat, ale prostě mi to nedá běžte s tím mágem na písku do HAJZLU!
FERYodpovědět 
   Re: No jo09:48:04 18.10.2005
Promiň FERY jsem muž kdyby něco:-)..ale jen jsem chtěl říc, že veřejné napadání lidí tady na lezci.A dotyčnej o tom ani neví a nemůže se bránit.A taky je to názor jedný strany.A kdoví jak to bylo, jestli si to u autor malinko nepřikreslil k obrazu svému, aby to vypadalo jako v Blesku.Tak mě to příjde ubohé a to je vše!!!
Brendyodpovědět 

 rybaříci z Ruzyně22:54:12 17.10.2005
Jen tak mimochodem, nehaž všechny z ruzyně do jednoho pytle,všichni nerybaříme! Když o tom nic nevíš tak o tom nepiš.
lubodpovědět 
 Re: rybaříci z Ruzyně08:42:45 18.10.2005
No, tak se mi zdá, že Lezec.cz se fakt začíná podobat nějaké Ženě a život,samé drby, jen se tady neřeší, kdo s kým komu zahejbá, ale kdo kde lezl na rybu a tak.hm...
vypsaná fixaodpovědět 
  Re: rybaříci z Ruzyně09:13:17 18.10.2005
Na to ten Lezec je!A Rakoncaj je vul , ze se necha pri takovych ptakovinach nachytat.Dostava se na uroven Cabana.A to vazne nema se svoji minulosti zapotrebi.
J.odpovědět 
   Re: rybaříci z Ruzyně09:57:31 18.10.2005
Článek je vulgární, denunciační a navíc neobsahuje pořádná fakta (o Rakovi kromě urážky už vůbec ne, jen to, že byl blízko "rybařící" a "maglajzující" skupiny). V pravidlech o rybaření nic není, viz
http://www.horosvaz.cz/index.php?cmd=page&type=2&article=35 (lano by měl "vynést" příslušnou cestou alespoň jeden prvolezec a počet druholezců by měl být značně omezen. Nepoškozování
skály nad běžné, šetrné lezení se předpokládá).
Na druhé straně si každý z nás musí uvědomit, že ve veřejném prostoru může být - známí lidé častěji - sledován a podroben kritice, a podle toho se chovat.
Nicméně Čendo, doporučuji ti si přečíst Čechovovu povídku "Štába Prišibejev" a trochu se z ní poučit...


ivošodpovědět 
   Re: rybaříci z Ruzyně10:02:36 18.10.2005
Prosimte podepisuj se jinak. Dik.
(jinej) J.odpovědět 
 Re: rybaříci z Ruzyně10:02:12 18.10.2005
Nejste vy ty ranaři, co tlučou bavorský staříky?
Papoušodpovědět 
 Re: rybaříci z Ruzyně09:30:16 19.10.2005
Pokud si dobře vybavuju, tak v článku je použita formulace "...jak někde na umělé stěně v Ruzyni...". O tom, že by se snad jednalo o někoho z Ruzyně tam neí ani zmínka. (?)
Blátošlapodpovědět 

 rákosku na rákosku09:57:49 18.10.2005
rákosku na rákosku, poprášit celej prachov, vosekat pár chytů a hlavně nasrat co nejvíc lidí. Lezec se mi fakt líbí, jak se tady rozebíraj dementní články dementníma komentářema. Ten můj je taky dementní, ale bavim se......
odpovědět 
 Re: rákosku na rákosku10:09:41 18.10.2005
Jo, lezec je dobrej, rád bych to všecko stíhal přečíst, ale tady je tolik keců, že se to nedá:).
fixodpovědět 

 hory vs. pískovce10:49:01 18.10.2005
Docela by mě zajímalo, co na to Rákoska. Osobně téhle příhodě věřím.
Ale v souvislosti s tímhle jménem mi přišla na mysl spíše tohle srovnání. Ve velehorách prý leze spousta lidí, co tam nemá co dělat a co je díky tomu podrobována drtivé kritice i zde v debatách. A dostanou se tam jen dík nějakým podpůrným prostředkům - kyslík, nosiči ... – někteří dokonce nelegálně bez povolenky (teď mě nenapadá to jméno, ale stalo se asi před půl rokem). Když se ale principiálně stejné věci stanou v naší české kotlině, v tomto případě na pískovci (pro upřesnění: magnézium, rybaření přes kruh, lezení v CHÚ bez legitimace a následné pokuty,…), a někdo se ozve, už je to omezování osobní svobody potrefené husy.
Láďaodpovědět 
 Re: hory vs. pískovce11:32:43 18.10.2005
Osobně mi ani moc nezajímá, co na to Rákoska a příhodě ani nevěřím, ani věřím.
Smutné je, že se tohle, popsané, děje. A jestli to vyvádí Rákoska, Gorbačov, někdo Z Ryzyně, Kdyně a nebo co, na věci nic nemění, snad jen to, že pokud je to čtrnáctiletý trdlo, který si půjčilo lano a nebo turista z Austrálie, tak se dá pochopit, že třeba neví a netuší.
V tom druhém jsem zajedno. Já bych to řekl na plnou hubu: Trčala! Tak, a je to venku Ufff. Ano, na skalách se prý mohou používat prostředky usnadňující výkon a všichni mají demokratické právo tyto prostředky používat. Skály je třeba upravit, aby na ně mohli všichni a ne nějaká elita. O překážejících omezeních se nemá cenu ani bavit, je to ztráta času, je to blbost, se*em na to.
Pokloňte se prosím, v tomto případě onomu chlapci, který chtěl nahoru a kašlal na "debilní zákony" nechtěl se učit a trénovat, ale pohodově si vylézt na vršek a pomohl si jak to jen šlo. To on šíří světlo lezení pro všechny do nejvyšších hor.
Taktaktaktaktáááák. :-)
P.S. & IMHO Obecně nechtějte poznat slavných (ze všech oborů) příliš detailně. Sněte raději sen o dokonalých bytostech. viz LukasB
jan pusodpovědět 
 Re: hory vs. pískovce13:28:15 18.10.2005
Kdyby se nejednalo o Rakosku, ale o nejakeho Frantu z Dolni, tak ho tady vsichni sprdnou, co ze je to za debila, a ze mel dostat do drzky. Ale ze to byl pan Rakoska, tak se najdou i takovi, co se tvari, ze vlastne o nic nejde. Nejspis si tim vylepsili sve maximum aspon o pul ujaja :-)
Franta z Dolniodpovědět 
  Re: hory vs. pískovce15:39:50 18.10.2005
Už jsem si tu posteskl i nad tím neznámým Frantou z Horní Dolní. Že prasil s mágem, na rybu a na přátelské upomenutí, že pískovec má trochu jiná pravidla než překližka, mě poslal do pr... Odezva byla taková, že mě poslali tímtéž směrem i diskutující přispěvatelé.
Láďaodpovědět 
   Re: hory vs. pískovce11:43:40 19.10.2005
tak to je smutne :-(
Franta z Dolniodpovědět 

 to sou debaty, ze by se z toho jeden poblil10:56:10 18.10.2005

tak si nejsem jist, co je horsi...
zda ten clanek, nebo ta diskuze pod tim.
tomeekodpovědět 
 konečně probuzení ze sna minulého století11:16:00 18.10.2005
No konečně. Pohled jedince na obšírnou a variantní lezeckou zábavu vede přesně do této slepé ulice. Život sám si najde cestu. Podívejme se na Rakousko. Je tisíckrát větší velmocí co se týče lezců, než zanedbatelných pár desítek tisíc Čecholezců. Tam život vybujel do krácnýxh barevných květů a miliony borháků výtají důchodce i děti v děsivých mnohadélkových cestách. Je jedno, co si o tom kdo myslí, pragmaticky je to tak. Autor článku není blbec, je jen prostě úzkoprsý. Jeho pohled na věc již nemá pražádný účinek. Teď je i vzteklý z mého mudrování, ale to je taky jedno. Prostě davy lidí, nových, mladých a sebevědomých bez zkušeností budou objevovat skály, postupně budou zaplavovat vše a jasně huntovat minulost. Vytvoří báječnou svoji přítomnost. Budou z nich legendy. Pár z nich dostane za to do huby, ale hned to dají k soudu a vydřou na tom odškodné. Tuny želez již leží v dílnách a změní se v borháky a háky a kramle a žebříky a feráty a bude to hustě, a i na písku bude železo. Tuny maglajzu umožní mnoha lidem lézt šestky na písku. Budoucnost, která přijde bude krásná a zábavná, bude o lidech a civilizaci na skalách a horách. Blízko do hotelu, blízko na bezpečný pískovec. Max po metru nebo a půl bude borhák, mňam. Tak nechte laskavě novátory na pokoji. Z výše uvedeného je to možné.
čau Spára
spáraodpovědět 
  Re: konečně probuzení ze sna minulého století11:40:56 18.10.2005
Zrovinka to, milá Spáro, již brzy řádně zajištěná, vyčištěná desinfikovaná a chyty na vhodných místech vybavená. O kus vyše, byť jinými slovy toto též píšu.
a dole? Príma! Jakým právem chcete snad bránit strejerům realizovat své sny?!?!!! A sochařům???
jan pusodpovědět 
   Re: konečně probuzení ze sna minulého století20:59:45 18.10.2005
...sprejerum!!! abys byl pochopen, cti!!! myslim za sebou.
rraskaodpovědět 
   Re: konečně probuzení ze sna minulého století21:57:22 18.10.2005
Dekuji Ti za doplneni. Nojo nojo...
Ale, co mas vlastne proti strejerum??? Urcite to nekdo je a pokud neni, tak bude. Ja, kdyz o tom ted tak uvazuji...ja jsem strejer.
jan pusodpovědět 
  Re: konečně probuzení ze sna minulého století12:18:51 18.10.2005
hele sparo chtel bych udelat novou cestu a to Feratu na pisku. myslis, ze to pujde ?
kenyodpovědět 
   Re: konečně probuzení ze sna minulého století13:06:45 18.10.2005
My to zaplatíme. Jen tam dáte i reklamní poutače na náš podnik.
Doufáme, že zelení ekoteroristé už jsou zašlapáni a také, že někoho nenapadnou nějaká "referenda" brzdící nesmyslně v rozletu akce pro širokou veřejnost a zdržující lezce od lezení.
S pozdravem Ing. V. Kokotek
Železárny a vrtárny croodpovědět 
    Re: konečně probuzení ze sna minulého století15:29:20 18.10.2005
je to na mojem pozemku, bude tam branka pokladnicka a pes ! budeme(ja a pes) tam poustet jen sami hezky lidi a povolim tam maglais a v noci to bude osviceny aby i ti co nestihnou kvuli hospode ve dne lizt meli alespon u me sanci. kluky z Prajhy tam poustet nebudu, protoze mi jeden z tech frajirku sukal kamaradku. ted mi zbyl jen pes a vo nej se opravdu bojim, vyvadi mi 5ky.
kenyodpovědět 
     Re: konečně probuzení ze sna minulého století17:12:25 18.10.2005
jasně - dám ti typ na heslo u vrátek : Vytěžit (vylézt jakkoli) a opustit...
Docela jsem se pobavil
olson.vsodpovědět 

 Sprejeři pomalovali Gerlach...11:15:43 18.10.2005
A to jeste nevite co je na Novinkach:

Šokující pohled se naskytl turistům, kteří v těchto dnech vystoupili na nejvyšší slovenskou horu - skály na Gerlachu totiž pomalovali sprejeři. "Tomu se říká vysokohorský vandalismus," reagoval náčelník Horské služby Jozef Janiga.

18.10. 2005 10:29
BRATISLAVA - Jak uvedla ve svém zpravodajství televize Joj, skály na cestě k vrcholu 2655 metrů vysokého Gerlachu jsou popsané různými nápisy. "Výš se už lézt nedá", je napsáno na úplném vrcholu.

Návštěvníci nejvyšší slovenské hory jsou z tohoto pohledu zhrozeni. "Lezl jsem na hory i v zahraničí, ale něco takového jsem nikde neviděl," uvedl jeden z turistů. Řada dobrovolníků se okamžitě pustila do čistění skal na Gerlachu, ale jde to těžko.

Podle novely zákona je sprejerství trestným činem. Představitelé Státních lesů proto podali trestní oznámení na neznámého pachatele.
odpovědět 
 Re: Sprejeři pomalovali Gerlach...11:19:59 18.10.2005
no a je to tady to tady, mladí a sebevědomí lidi malují na Gerlach naši novou budoucnost...
Spára
spáraodpovědět 

 lekarske vysetreni11:20:40 18.10.2005
Doporucuji autorovi aby se nechal vysetrit.Tenhle prispevek beru jako moznost pomluvit druheho tak jak to je ve vsech bulvarnich novinach.Bohuzel clovek ktery to napsal si vubec nevsiml ze tam bylo hodne lezcu a pokud tam nekdo lezl s magneziem tak to nebyl Rakoncaj.Takze muzu klidne tvrdit ze autor demetniho prispevku lezl s magneziem a pouzival stopery a friendy.
Pokud se chces pochlubit tak napis co jsi dokazal
v lezeni ty ,co jsi vylezl a jak chranis skaly tim
ze prestanes lizt na pisku s friedama. Cus bus
Lukasodpovědět 
 Re: lekarske vysetreni12:24:56 18.10.2005
Tak konecne s enasel nekdo kdo mohl identifikovat a jmenovat jednu z osob ze skupiny ktera nelezla podle pravidel. Kolikrat to uz v minulosti bylo napsano v jinych komentarich stylem "Videl jsi je? Upozornil jsi je? Aha neupozornil. Tak drz hubu!" A nyni autor claku, ktery videl, upozornil a bylo se mu vysmano napise o teto zkusenosti verejne a se i podepise a stale je kritizovan. No nevim co si o tom myslet ne o autorovi, ale o tech "kriticich".
Stepan Ptacekodpovědět 
  Re: lekarske vysetreni13:36:51 18.10.2005
Kdyby nekrritizoval mistra Raka, ale nejakeho "nobody", tak by byl urcite pochvalen ...
odpovědět 
   Re: lekarske vysetreni14:06:13 18.10.2005
Jedna věc je co Rakoncaj v životě dokázal a druhá věc je co je Rakoncaj za člověka.. Někteří z Vás se domnívají ze za to co v čs. horolezectví dokázal mu náleží nedotknutelnost a svatost...možná, ale Josef R. je jako člověk normální průměrnej pohodovej Turnovák, nic víc nic míň. Zažil jsem ho několikrát na Suškách ve společnosti hlučných napáskovaných a sprostých buranů (slovník i chování samotnýho Rakoncaje mě zarazilo a zklamalo)a tak věřím tomu co zažil autor příspěvku.
Herriodpovědět 
    Re: lekarske vysetreni17:25:25 18.10.2005
A co vlastně ten Rakoncaj v horách dokázal? Viděl ho někdo? Nevymyslel si všechny ty výstupy náhodou, nebo alespoň některý? Prej spal na vrcholu Kdvojky... to přece nejde!
Karel Miffekodpovědět 
     Re: lekarske vysetreni17:49:12 18.10.2005
hahahaha
olson.vsodpovědět 
    Re: lekarske vysetreni11:07:14 19.10.2005
Pro Herriho: Nejdřív si zameť řed vlastním prahem, toto je tvůj písemný projev:
"re:Re: dotaz 12:53:11 18.10.2005
Ja jsem se v diskuzich na lezec.cz taky parkrat trefil do cernyho a uz se s tema curakama co jsou "in" radej nepoustim do vaznejsich diskuzi. Nema to fakt cenu, trend prevalcuje vsechno a vsechny...jen si vsimni kolik tvuj, v podstate nesmyslnej, clanek irituje tech potrefenejch zmrdu se syndromem praseciho moru...:)) je zabavny sledovat, jak se ty mamrdi vztekaj...
Herri "

Hezký, že...
Karelodpovědět 

 Joska18:02:28 18.10.2005
Takže Joska může za to, že nejspíš jeden z tý party si vzal do jedný těžší cesty na Krákorku MG. Myslíš si, že by si to ten dotyčnej svéprávnej a dospělej člověk nechal od Josky rozmluvit? Navíc, proč by to Joska dělal, je to na zodpovědnosti každýho, lízt s MG a každej za to nese riziko ve formě pokuty, nebo inzultace od prachováků, vyhnání od Schliků :-). Měl jsi psát o tom, kdo se provinil!! Ne o někom, kdo byl poblíž. K lezení na rybu: jestli měli lano v kruhu v expreskách a vycvakaný postupový jištění, aby se skála nedřela, tak se z hlediska poškození skály lanem mohlo dít ještě míň, než při dobírání na vrcholu. Podívej se na ty rozřezaný vrcholky, málokdo si to prodlouží až nad cestu, že! Joska skutečně nenese zodpovědnost za ty okolo, byly tam i další "legendy". Nevidím důvod, proč bys měl tady na lezci někomu tímhle způsobem nadávat! Tuším, žes to asi myslel dobře, ale když vidím tu lavinu naší malosti, jak se na Josku valí...
Jardaodpovědět 

 světe div se18:03:55 18.10.2005
Článek mě překvapil, ale zároveň utvrdil v přesvědčení - příklady táhnou. Možná v článku přebývá slov sviní, ale v konečném důsledku je to tak. Spoustu obhajovatelů prohřešků se odvolává na to kolik, že autor článku vylezl cest ap. a přitom o tom se v článku vůbec nejedná .... chápete ?!?!?
Možná tam mohla být věta : Zaslal jsem J.Rakoncajovi otevřený dopis ... (to mi něco připomíná- soudruzi)  a někam mu ho zaslat. A taky na nějakou organizaci, která má, nebo měla by mít, tyto excesy na starosti. Co myslíte - ozval by se ??
Já myslím, že ne.
A co nějaká otevřená veřejná otázka ( např. na tiskovce Smíchovského festivalu). Přiznal by dotyčný své chyby? Nebuďte blázni. Co přece On udělal pro horolezectví...o tom se vám 4-6kařům ani nesní
olson.vsodpovědět 

 reakce19:24:27 18.10.2005
Sice jsem nečetl všechny komentáře, ale aspoň k některým se chci vyjádřit.
1)ty vulgarismy o prasatech a svinich jsem si mohl odpustit a napsat to trochu kulturněji,ale pořád ve mě bylo to hrozné rozčílení.
2)ten výsměch mě přived na myšlenku, že s tím chci něco dělat. Byl jsem to hlásit Koťasovi ke kase, ten mě poslal na informační středisko a odtud jsem volal správci oblasti. Prý jsem nebyl první, kdo tam toto chování skupiny kolem Rakoncaje oznamoval.
3)myslím si,že lezec není ČTK a nemusím pro uvedení každé informace mýt 2 nezávislé zdroje a fotodokumentaci k tomu.Píšu jen, co jsem viděl. Informaci věřit můžete a nemusíte,to je mi celkem jedno.
4)co na to sám Rakoncaj, to opravdu nevím, ale vyjádřit se k tomu může, stejně jako všichni ostatní.
 
cendaodpovědět 
 Re: reakce11:03:19 19.10.2005
U nas nemejem ani nadobi a v CTK hned zdroje a fotodukumentaci?
vedouci skolni jidelnyodpovědět 
  Re: reakce12:44:53 19.10.2005
...toho bylo na Cendu najednou moc. Ukocirovat vlastni nasranost a este k tomu pravopis, to je cufíl...
Papoušodpovědět 
 Re: reakce20:15:59 19.10.2005
Mají tam vrcholovku bonz lezců?
stbodpovědět 

 Ma to Rak20:39:54 18.10.2005
zdravim Hope smaz prosimte i tohle nez se zase strhne zbytecna pomlouvacna kampan tech prihlouplejch pubertaku. sem uz stara paka ale tohle bylo silny kafe
kenyodpovědět 

 debilové21:02:57 18.10.2005
všichni co sem napsali nějakej komentář jsou zmrdi (takže já taky) a ten co psal článek je kápo zmrdů!!!
volovéodpovědět 
 Re: debilové21:43:48 18.10.2005
Všichni ste zmrdi, jenom já jsem letadlo ......
Uršodpovědět 
 Re: debilové21:47:16 18.10.2005
Všichni ste zmrdi, jenom já jsem letadlo ......
Uršodpovědět 

 Smrt Rakovi !23:47:24 18.10.2005
Jak tak čtu "příspěvky", mám chvilkama pocit že:a) někdo hodil vajgla do posvátnýho ohně za zpěvu Vlajky, b)každej spravedlivej co leze na písku s kamarády bez magnézia a podobných svinstev má téma jak se odpíchnout od těch hnusů co dělaj ostatní prasata, a i ti slavní! c) drží názor většiny a staví se na stranu přírody - jsou na Správné straně!
Lezu s maglajzem taky, protože ničemu krom nervů neškodí a Rakovi se nedivím , že na tyto pičoviny co se tu objevují nereaguje.
Pavel Johny Jonakodpovědět 
 Re: Smrt Rakovi !07:26:33 19.10.2005
Presne tak jsem hrdej na to ze nepatrim mezi spermohlty jako jsi ty a ze stojim na strane kde je pravda.
FunTomasodpovědět 
  Re: Smrt FunTomasovi11:41:34 19.10.2005
Clovece, ty mas asi nejaky problem vid? Mysli hlavou ne? Xenofobe!
loudisodpovědět 

 Tak tady si musim přihodit10:11:41 19.10.2005
Jednou po dešti jsme se byli s mladou projít ve Žlebu a koho já nevidim čéče - Joska. Někde nelepenej. Řikám si - mkrnem jak leze. A najednou překvapení - Joska se chytá za kruh. Pak leze dál a na ten kruh i stoupá. ???. My radši jdeme pryč.
Zas tak by mě to nedorazilo, kdyby neměl špagát nahoru. :-(
eFiXodpovědět 
 Re: Taky si musím přihodit!10:17:14 19.10.2005
No fuj - chytat se kruhu, když mu je (tomu Rakovi) sotva čtyřiapadesát! Chytat potažmo šlapat na kruh se může až po šedesátce! (To už bylo mně.) Pak se už smí i přecházet na červenou.
Nazdar!
V. Š.
Václav Širlodpovědět 
  Re: Taky si musím přihodit!10:25:35 19.10.2005
... na červenou i mimo přechod! Baba si to šine mimo přechod, bengo na ní: "Po přechodu, babi!". Baba na to: "Dávno, panáčku, dávno."
Papoušodpovědět 
 Re: Tak tady si musim přihodit10:32:44 19.10.2005
Nechte ho na pokoji, no a co že šlápl a držel se kruhu se poserte........to je už fakt moc
Josef Lukáš-Joseodpovědět 
 Re: Tak tady si musim přihodit10:44:31 19.10.2005
Když člověk ponižuje, pak jenom proto, že je sám nízký
Jose-josef Lukášodpovědět 
 Re: Tak tady si musim přihodit20:51:33 19.10.2005
No ale tady jsi šlápl trochu vedle ne ???
Tohle by mi vadilo ze všeho nejmíň....vlastně vůbec
olson.vsodpovědět 
 Re: Tak tady si musim přihodit09:52:58 26.10.2005
Ale klasici mi furt nutěj: "Když na to němáš, tak se do toho neser a lez klidně trojky!".
Já jsem se za kruh nechyt nikdy.
eFiXodpovědět 
 Re: Tak tady si musim přihodit12:24:09 26.10.2005
no pokavad vim, dobrej lezec na kruh udela az tri metry..:)
pavelodpovědět 

 Bohuzel13:48:21 19.10.2005
Jo clovek se asi nikdy nestane "Rakonsajem" kdyz se bude chovat slusne a tak, ja by se clovek v horach chovat mel.
Sancorodpovědět 

 Cvokhaus???17:17:45 19.10.2005
Po týdnu zase na lezci a nestačím se divit. Info článek nepřibyl ani jeden, ale 2 články o mágu mají zase téměř 200 komentářů. Až na pár výjimek by většina komentátorů měla držet hubu a srovnat si to v palici. Čím mají tento ubohý článek a některé ještě ubožejší komentáře být? Novým honem na čarodějnice? Prostě to vypovídá o lezecké kultuře českých lezců. Pro všechny pány chytré mám jednu radu:
Místo toho, abyste makali a starali se o své, řešíte píčoviny a navážíte se do druhých. Místo ťukání do klávesnice jděte raději trénovat, abyste Rakoncajovi mohli sahat někam těsně za nehet malíčku u nohy. Leze s mágem? A co jako? Vyškrtnete mu ty osmitisícovky? Vymažete jeho časté spolulezce Semiše s Bobuláčem z historie českého lezení? Těžko.
Bídaodpovědět 
 Re: Cvokhaus???18:08:23 19.10.2005
Jejej, Bída, vítej zpět v sanatoriu!!! Nezklamals, tvůj komentář je stejně blbej, jako ty ostatní.
Konec konců, každý psychiatr ti řekne, že frustrace není dobré v sobě dusit, naopak jejich uvolnění má blahodárný účinek. Takže ti rozumím, klidně zase něco napiš. :-)
Že se vedou řeči o známých lidech, co dělali na veřejnosti, to je holt osud, tak to je a jinak nebude. Dalo by se říci, že to je dokonce normální! Což v cvokhausu musí být strašné zjištění. Z toho aby jeden propadl frustraci, že?
Mačkej gumové kroužky, to taky pomůže ;-), a ještě si zatrénuješ!
TomasKodpovědět 
  Re: Cvokhaus???18:55:14 19.10.2005
Stejně nevěřim že tam přespal, leda že by měl ten svuj spacák.. Fakt je tak dobrej? já slyšel že nic moc a dobrý spacáky šije jen těm maglajzujícím kámošům. Olsone, proč píšeš že nezáleží co kdo leze a pak oslovuješ lidi šestkaři? Já už lezu sedmičky tak se snad můžu počítat.
Karel Miffekodpovědět 
   Re: Cvokhaus???19:13:47 19.10.2005
Karle ty žvanile, Rákoska má ty nejlepší spacáky na světě a vylez i na Říp - severní stěnou pře Kazi kuloár.
Homer Simpsonodpovědět 
    Re: honer19:18:57 19.10.2005
Honere ty si debil! Severní stěna je zalesněná. Já viděl jak cendovi koukaj varlata z tepláků a bojí se odskočit. Co vlastně vylez Cenda na hradeckou?
Uštěkodpovědět 
    Re:Tvrdy nesouhlas21:06:09 19.10.2005
Tak tu cestu severni stenou na Rip Joska urcite v zapisniku nema. A kdyz tak ne OS RP! Aby se do takoveho prasku pustil, musil by byt ozraly jak sliva, az by nevidel. Takze tim odpada to OS a cestou by si musel orazit, takze by to nebylo RP.
Richardodpovědět 
   Re: Cvokhaus???20:47:50 19.10.2005
To byla pseudoodpověď ve stylu některých komentářů...
olson.vsodpovědět 
   Re: Cvokhaus???20:50:00 19.10.2005
To byla pseudoodpověď ve stylu některých komentářů...
olson.vsodpovědět 
    Re: Cvokhaus???08:20:45 20.10.2005
Jak se zdá, každý potřebuje k lezení něco jinýho: Někdo maglajz, někdo špagát se shora,někdo zdola a pokud možno skálu ještě neposkvrněnou lezením, někdo diváky a kamery, někdo třeba kamarády na laně.
Ťéšaodpovědět 
     Re: Cvokhaus???08:24:23 20.10.2005
Jo, ještě dodám: Někdo leze pro adrenalin, někdo pro radost.
Ťéšaodpovědět 
      Re: Cvokhaus???10:26:04 20.10.2005
Presne a jde o to, aby se vzajemne neomezovali, coz v pripade zapatlane skaly omezuji.
FunTomasodpovědět 
       Re: Cvokhaus???12:02:41 20.10.2005
čím tě zapatlaný skály omezujou?
to mě připadá jako by si gymnasta stěžoval, u rozhodčích, že ho předchozí závodníci omezujou, protože má zapatlaný bradla. Taky sem slyšel hlášku "nebuď tam tak dlouho ať mi neopotíš chyty na onsigt" zbourali sme se smíchy, ale kdyš se člověk nad tím zamyslí tak je to docela pravdivé. Takže navrhuji přidat do pravidel, že se nesmíš držet chytu dýl jak 5 vteřin, abys náhodou neomezil následující lezce.
Tomas kocourodpovědět 
        Re: Cvokhaus???12:20:33 20.10.2005
To je trefné ať se práší za kočárem....
Josef Lukáš-Joseodpovědět 
        Re: Cvokhaus???14:05:24 20.10.2005
Tomasi kocoure, prosím Tě, snaž se pochopit, že skála není tělocvičný nářadí. Překližka snad, ale skála ne! Tak to alespoň vidíme my, klasici. Pokud bys se těšil, až tady klasici nebudou, věz, že za těch deset let, který bych chtěl, bude-li mě to dopřáno, v lezení vydržet, budeš taky klasik,pokud vůbec ještě polezeš.
Ťéšaodpovědět 
         Re: Cvokhaus???15:08:56 20.10.2005
Jenze Těšo jestli si trváš na klasice tak bys měl opět obout bačkory, bo bosky a lízt uvazanej za pas a lano protahovat kruhem.Tak totiš lezeni na pisku zacinalo a pokud vytahnes opotrebeni skal tak vez ze lezecky s cernou tvrdou lepickou tu skalu taky zaspini a opotrebovava stupy. Jak to ze se timdle vy klasici neohanite?
Maglajz je pro vas jen zaminka abyste mohli vzpominat jak to za vaseho mladi bylo lepsi :))
Tomas kocourodpovědět 
          Re: Cvokhaus???16:36:33 20.10.2005
Tomasikocoure, nepochopils. Jsem schopnej pochopit MG v určitých situacích, ale ne Tvoje přirovnání k bradlům!!!
Ťéšaodpovědět 

 ma to Rakoncaj.......13:15:38 20.10.2005
Vzhledem k tomu ze Michala KOBZU povazuji za tlachala nedavam tomu velkou vahu pravdy.Nekolikrat
jsem ho videl v hospode tak mimo ze me pripada ze se to stalo cely prave tam a on byl vozralej tak jak je to u nej normalni.To ze prikuruje beru jako normalni vec dnesni doby.Takze buh vi jak to bylo.
Petrodpovědět 
 Re: ma to Rakoncaj.......14:17:35 20.10.2005
Michala Kobzu jsem viděl vožralýho jen jednou a to vrávoral od šikmý věže k Biči od kterýho ho Vendula zahnala spát. Jo a byla noc, pořád padal, chodil mimo vyznačené stezky a choval se veskrze nepravidlově. Může to dosvědčit i známý Prachovák Alex Kurka, Jeho dvorní jistič. Jinak nevim kdes ho moh vidět vožralýho.
Karel Miffekodpovědět 
  Re: ma to Rakoncaj.......01:39:30 23.10.2005
Já se ožral včera a je mi ještě blbě teď.Divný když sem skončil před hoďkou s konzumací že???Taky hlavně s těch keců tady je mi šoufl.
Váček nenosím,je to moje osobní věc a vyprošuju si aby šašci s pytlikem včetně rákosky mi do toho kecali!!!Já vlastně mám taky pytlík,ale při lezení se v něm nehrabu.Nevím co bych tam taky hledal.Ale holt někdo to bez té kontroly obsahu nevydrží.
Pravda je že pravidla jsou od toho aby se dodržovaly.Co by tak asi řekli soudruzi fotbalisti kdyby si soupeř jen tak mirnixdirnix zmenšil branku.Protože přece do prdele je velká a basta.A co by na to souzi z NDR???Asi by měli souzi správci skal a souzi z ochrany přírodních krás udělat Kryštofa a říct to kurva neee pane Rakosko,tady nejni Rakousko,tady je písek!Bábovičky jooo ale hrabat se v pytlíku,no paanooovéééé.Trošku ohledu k dámám.Nemusí vidět všechno!!
Ale dosti humoru,ono to je zbytečné tlachání,pravidla má každý na praku,souzi s tim nic dělat nebudou a já tež neee!
Tož se s tím smiřte.že jak není policajt kerý by tě jebnul pendrekem po pale jak deš na červenou že by ti sopel aj dva metry s čenichu vystřelil,červená bude oblíbená barva!!!
honzaodpovědět 

 bla,bla,...00:38:22 26.10.2005
Zatím jsem to nikdy neudělal,ale teď se dopustím něčeho,co se mně samotnému nelíbí. Totiž zapojovat se do diskuse která je k ničemu. Počínaje stoletou diskusí o maglajzu, přes pomlouvání lidí (o nich bez nich) a dokonce se už tady "lezci" předhání (pouze hubou) v tom, co kdo přelezl. A ve finále tady máme arbitry, kteří vědí kdo do skal může a kdo tam nepatří (samozřejmě ti, kteří lezou míň jak 8+). Takže dost keců a jak nekdo trefně poznamenal, jdu raději sbírat odpadky. Špáca 
J.Procházkaodpovědět 

 Foto dne:

Alprosli
 Databáze cest:
Všechny cesty (179642)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
All Inclusive 10- Súľov
Transkripce 8A Tisá - Modřín
Křečova žíla 7a -
Dachoty 7 Spekane Skaly
Vrata 7A Pečínkova Skála
Nově komentované:
Cukřenka 5B Zvůle
Polární Záře 8A+ Bor
Západní Hrana 6A Holý Vrch
Varianta Blue Elephanta 3+ Holštejn
Poslední Hrana 3 Holštejn

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: prsty prsty |

 Nové komentáře:
Re: Není se čemu divit | Re: Není se čemu divit | Re: Oslava | Re: Oslava | Re: Ani | psychoanalytický přístup k diskuzi | Re: Takže respekt (uz tu dlouho nebyl) | Re: Takže respekt (uz tu dlouho nebyl) | Re: Takže respekt (uz tu dlouho nebyl) | Re: Jdete do hajzlu |

 Kde to vře:
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (193)
Nepálští záchranáři našli a vyzvedli tělo Ondreje Húserky (54)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
VENI VIDI VOLAVI in honorem Alexandri (20)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (2)

 Nově v inzerci:
Send - Large knee pad | Seznámení | péřovka Black Diamond Vision | Millet GTX kalhoty | Nadšená lezkyně, kde jsi? | Brigáda v Krkonoších | Sacrpa Maestrale | STANOVÉ KOLÍKYUltralehké,odolné,kvalitní SET 8+1NOVÉ,NEPOUŽITÉ! | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Pátek sobota |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 405 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 343 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 320 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 314 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 288 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.