LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Když se tam udrží sníh, tak já taky.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
10.Janošová 11254
11.Vopat 11234
12.Smetanová 11085
Bouldry:
10.Lavička 10075
11.Šlapák 10053
12.Štípek 9956
Hory:
7.Sejbal 6629
8.Černý 6591
9.Sukačová 6464

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5670 lezců
1140799 cest
Nové přelezy:
Dude Lebow 7C+
Fialka SD 7C
Anima 7b+
Walking On 7c
Mathilde E 7b
Hammer Kin 7c
Filtri 7b
Fratello S 7b
Matrix Xb
I Am Not A 8a

Stěny
Olberg lezecká stěna - Blansko
Climbing a Music Club Parukářka - Praha 3
Lezecká stěna na ZŠ Wolkerova - Havlíčkův Brod

Prodejny
Horolezecké vybavení - VK-SHOP.CZ - Plzeň
HUDYsport - Karlovy Vary
Rock Point - OC Nisa - Liberec

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Cesta z Krkonoš do ráje… a na koledu…

Spojit 2 roční období a 3 zcela odlišné sporty do jedné povedené taškařice? Pro sourozence Grohovy, běžce a skialpinistu Radka a běžkyni na lyžích Káju, žádný problém. Podívejte se, jak se na pásech protáhli po hřebenech Krkonoš, proběhli svěžím jarem a zalezli si v Českém ráji.

"Plán střihnout si v jeden den skialp v našich nejvyšších horách a lezení ve Skaláku mi zrál v hlavě pěkně dlouho. Nakonec na něj došlo až minulý týden, kdy jsme se s Kerličkou rozhodli užít si poslední sníh i vyhřáté pískovcové stěny. Jak tahle naše patálie dopadla? To se dočtete níže!

Na tuleních pásech


Přichází ráno dne s velkým „D“. Pásy zmateně leští ledové plotny medvědínské sjezdovky. Je zima, kterou navíc umocňuje svěží severák. Ideální budíček pro moji ospalou palici. Kerlička přidává do kroku, je na čase pohnout.




Cestu známe, oba jsme ji proběhli již nesčetněkrát. Medvědín, Svinské louže, Šmídovka, Vrbatka a dál na Harrachovy kameny. Dnes je to ale trochu jiné. Ten umouněný jarní sníh si tak nějak víc užívám a co chvíli vyhlížím do dálky za Kotel.




U kamenů sundáváme pásy a frčíme přes Kotelské sedlo na Dvoračky. Pod sedlem zima znatelně ztrácí na síle. Pravda, však tomu taky letos moc nedala. Kličkujeme po úzkém vysněženém chodníčku. Na sjezdovce pod Dvoračkami vyřízneme několik posledních obloučků a najedeme na Vlčí cestu. Chvíle bruslení a lyže musí definitivně na batoh. Sbíháme v lyžákách až na františkovskou silnici.




Hezky v tempu svěžím jarem


Konečně zahazujeme skialpové propriety a jako mávnutím hůlky se měníme v běžce. Svalíme se z prudkého kopce a probíháme malebným Stromkovickým údolíčkem. Jizeru zdoláváme po starém železničním mostě. Dál to hrneme do Roprachtic a k rozhledně U Borovice. Do zad nás tlačí čarokrásné panorama zasněžených Krkonoš. Před sebou máme na dlani Trosky, Ještěd, Bezděz… Požehnaný to kraj.




Pohodový seběh do Semil pročísne informace o tom, že nějaký opeřenec zahnízdil na Majáku. Původní plán zakončit naše putování právě na dominantě Českého ráje bere za své. Naštěstí výběh na pojizerský Mount Everest, tedy Kozákov, se celkem táhne a dává nám možnost nastalou situaci dostatečně prošpekulovat.




Blíží se Velikonoce, tak proč se symbolicky nevyškrábat na Velikonoční věž? Rychlé studium online průvodce dává tušit hezké lezení. Teď už jen někde opatřit alespoň základní vercajk a svět bude znovu krásný a bez chyby. Na Maják jsme přece jen plánovali vylézt sólo…




Z Kozákova sletíme do rozkvetlých sadů, ze kterých je to do věží „co by kamenem dohodil“... Několik organizačních telefonů a v Karlovicích vyměňuji běžeckou vestu za lezecký kletr, se kterým klušu vstříc skalám.


Lezení po stopách mistrů


Jsme tady. Natočeno máme 50 km za 5:55 hod. Před námi se tyčí pohledná Velikonoční věž. Chvíli zmateně pobíhám okolo a snažím se najít nějakou „běžeckou“ linku k vrcholu. Bohužel se mi to nedaří. Do oka mi nakonec padá Jihozápadní cesta VII. Když si ještě nastuduji, že se jedná o linii z dílny akademického sochaře Valeriana Karouška, je rozhodnuto.




Lezecké přezbrojení jde dobře až do chvíle, kdy zjišťuji, že mi chybí jedna lezečka.  Naštěstí mi kamarádka půjčuje svou. Mám ji o dost menší a noha mě v ní pekelně bolí, to však kompenzuje fakt, že se jedná o La Sportivu. Jist si neomylností svého kroku začínám vzlínat. Lezu upachtěně, křečovitě žmoulám chyty, zaplétám podivuhodné smyčky, i přesto však nakonec stojím na vrcholu. Kerlička cestu vyleze raz dva, a tak brzy spokojeně sledujeme Skalácké panorama… Je to prostě ráj…




Ranní skialpování


Špindlerův Mlýn – Medvědín – Šmídova vyhlídka – Vrbatova bouda – Harrachovy kameny – Kotelské sedlo – Dvoračky – Rozcestí Pod Vlčím hřebenem

Vzdálenost: cca 11 km | Čas: 1:30




První etapa patřila lyžím. Já prohnal osvědčené Fischer TransAlp 82 Carbon osazené vázáním Plum Pika, které jsou i přes nízkou váhu natolik tuhé, že jsem si na nich troufnul i do nejstrmějších tatranských žlabů. Na nohy jsem si natáhl lyžáky Fischer Traverse, lehké a přitom tuhé botky, které mají rozsah pohybu v kloubu až 80°. Kája zvolila minimalistický závodní set složený z bot La Sportiva Raceborg, lyží La Sportiva Gara Aero LS 70  a vázání Plum Race 99 o hmotnosti páru pouhých 198 g. Tahle kombinace je tak lehounká, že s ní na kopec vyběhnete raz dva.

Dopolední běh


Rozcestí Pod Vlčím hřebenem – Rezek – Stromkovice – Hradsko – Roprachtice – Semily – Kozákov – Karlovice – Skalák

Vzdálenost: 40 km | Čas: 4:30




Na běžeckou část jsem obul La Sportiva Ultra Raptor, skvělé univerzálky, které se nezaleknou žádného terénu a poskytnou dostatečnou oporu a komfort i na dlouhých tratích. Sváču a pití jsem strčil do běžecké vesty La Sportiva Trail Vest. Ta pojme vše potřebné a nijak neomezuje v pohybu. Kerlička si na sebe oblékla triko La Sportiva Move T-Shirt z pružného a zároveň vzdušného materiálu, které je navíc osazeno prodyšnými panely v podpaží. Když začalo foukat, natáhla si lehkou membránovou bundu La Sportiva Run Jacket. Ta váží pouhých 150 g a po sbalení zabere jen minimum místa. Na nohy nazula boty La Sportiva Lycan, které díky dobrému tlumení a široké špici zaručí pohodlí i při několikahodinových výbězích.

Odpolední lezení


Jihozápadní cesta VII, Velikonoční věž, Hruboskalsko, Český ráj | Karel Cerman, Valerián Karoušek, 7. června 1953




Dnes je prý moderní nosit každou lezečku jinou, tak jsem si na jednu nohu natáhl La Sportiva Skwama a na druhou zase Miura Women téže značky. Pravda, ne zrovna úmyslně. Při lezení jsme krom lana a další výstroje spoléhali na vybavení české provenience, třeba sedáky Rock Empire 3B Slight a expresky Rock Empire Rock Pack Racer P16."

Radek Groh   [úpravy] 09:24 19.04.2020Tisk 

Reklama:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Pekna taskarice10:41:40 19.04.2020
Pekna taskarice. Pri psani komentare jsem spolehal na klavesnici Doll KB-216 a na nohou jsem mel backory Mistral s hmotnosti  150 g.
odpovědět 
 Re: Pekna taskarice11:04:44 19.04.2020
Ale fuj, takové ošklivé PR na bačkory!
Romanodpovědět 
 Re: Pekna taskarice16:57:21 19.04.2020
Dobrý - kde prosím tě seženu Mistralky, strašně je musím mít!
odpovědět 

 Alenotak15:55:01 19.04.2020
Ale fuj, Údy sporte, to snad nemáš zapotřebí.
Martinodpovědět 

 hmm19:41:18 19.04.2020
dobry no. Nevim tedy borci odkud jste,ale my cely velikonoce sedeli na zadeli,par prochazek,skrz doporuceni necestovat mimo svuj region. Akci vam preju,paradni fotky,ale divim se ze mate chut jit s tim na web,vzhledem k situaci a kupe jinych lidi co takhle vybehnout nemohli.
peteodpovědět 
 Re: hmm19:50:49 19.04.2020
asi tak.. jeste to date na web blbouni
odpovědět 
 Chvála normálním20:01:02 19.04.2020
Vyběhnout mohli všichni, každý normální byl někde. Takže tichá závist autorům, dobrý počin. A ovcím sedícím doma dobře tak, alespoň je teď na některých místech klidněji.
odpovědět 
  Re: Chvála normálním20:47:57 19.04.2020
jasan,vybehnout mohli vsichni,jen nam co to na ty hory mame 200 a s prosbou zustavat ve svym regionu se bezelo nejak hur.
peteodpovědět 
   Re: Chvála normálním20:55:09 19.04.2020
A co ti brání hodit třeba kolo na auto a vyrazit? Každé dva tři dny dávám na auto 3 kola a jezdíme ven, Podkrkonoší, Brdy, Šumava... Jaký smysl má zůstavat "ve svém regionu"?
odpovědět 
    Re: Chvála normálním21:28:44 19.04.2020
tak uhadnout smysl asi nebude slozity,ale nejlip ho vysvetlej ti,kdo k tomu maj odborny znalosti a kompetence tyhle veci vyhlasit. Jinak ja osobne to bral jako prosbu o solidaritu s lidma v regionech,ktery maj promorenost nizsi jak mesta a taky mi prislo porad zkousnutelnejsi dat si tu stopku tak nejak sam nez to dostat befelem ze zakona.a ze to klidne vyhlasit mohli. Nic,to je jedno,nema cenu brecet,ale zamrzi to,ze jsme malem meli zakaz vychazeni a stejne jsou borci co si behaj po krkonosich s casovkou a honej cisla. Doufam,ze aspon vecer netleskali z balkonu.
peteodpovědět 
     Re: Chvála normálním22:17:16 19.04.2020
V regionu Praha je nižší riziko nákazy než na kole v Krkonoších?
odpovědět 
     Re: Chvála normálním22:42:12 19.04.2020
Ty jsi komik. Ten odborník má být kdo? Odborník je zrovna ten, kdo preferuje opatření, které vyhovují vládě? Koukni na Prymulu. Dokud razil přísná opatření, byl odborník, kterého musíme poslouchat. Když pak řekl něco, co se nehodilo, odborník přestal být a začal být odborník někdo jiný? Prober se, to, co se děje, nemá s nemocí už dávno nic společného.
odpovědět 
      Re: Chvála normálním23:13:14 19.04.2020
to je vec nazoru. Co ale zrelativizovat nejde je zatez na psychiku.takze mozna nez relativisticky kecy kdo ma pravdu trochu vic respektu k okoli a dame to lip vsichni
peteodpovědět 
       Re: Chvála normálním00:56:16 20.04.2020
A co dáme líp? To jak nás naše vláda tahá za nos? Nic z opatření by mi nevadilo, kdyby to mělo opodstatnění. Ale to, co se u nás děje, nejde normálně ani popsat, natož respektovat. Prymula ok, ale Babiš, Plaga, Šilerová, Adam... Sorry, tohle už není o covidu a nemoci, ale je to nechutná politika ANO/ČSSD.
odpovědět 
 Re: hmm20:14:38 19.04.2020
jo to jsou ti nezodpovedni, co nam tu roznaseji virus po kraji :D... ja byl taky lizt. Diky tyhle histerii jsem zasel do mist, ktery jsem roky mijel, protoze vzdy jsem radsi uhnul nekam na Hrubici nebo Prachov. A hle, tak nadherny cesty, co jsem objevil, az se divim, ze nejsou popularnejsi. Ale propagovat je nebudu.
odpovědět 

 Jen tak dal!21:26:45 19.04.2020
Nebat se a nekrast, rikaval Masaryk.

Plati do i dnes, jen jeste nutno dodat: a nenechat se zastrasit!
Lenka K.odpovědět 
 Re: Jen tak dal!21:36:57 19.04.2020
vona ta hranice mezi svobodou delat si co si myslim ze je ok a nedelat neco prestoze si myslim ze je to ok,je nekdy dost tenka,ale je tam.
peteodpovědět 
  Re: Jen tak dal!21:46:47 19.04.2020
si obcas rikam jak je tem lidem po vsich co jim ackari,skari apod autama okupujou lesy.pustit si na zelenej ctvrtek telku a rano videt na parkacich to samy co bezne,tak mam asi pocit ze tu s nama nekdo slusne vyjebava.damy prominou
petdodpovědět 
   Re: Jen tak dal!22:20:42 19.04.2020
Fakt každý nebydlí v Praze. Vám už z těch kavárníků nebo jak jim hradní papaláši říkají už šibe, ne?
odpovědět 
    Re: Jen tak dal!22:37:00 19.04.2020
v poho,ja treba jo takze tim pisu proti sobe samymu. Jinak sory rg za oftopic.kdyz uz s tim vyjel tak by to melo mit nejakou pozitivni reakci.
peteodpovědět 
   Re: Jen tak dal!14:46:49 20.04.2020
Je zajimavy, ze me by jako prazaka ani nenapadlo premyslet o mimoprazskejch, jakoze okupujou Prahu, kdyz do ni z jakyhokoliv duvodu prijedou. Treba jenom proto, ze mi to v Praze krome bytu nijak "nepatri". Ovsem kdyz se to deje opacne, tak "jim ackari, skari apod autama okupujou lesy". Nejspis mistni od toho *jejich* lesa maj i klice.
odpovědět 
    Re: Jen tak dal!16:21:59 20.04.2020
treba nejde o to co komu patri ale jak se zmeni charakter danyho mista pod tihou davu. a jestli maj hostujici mentalitu jsem tu na navsteve nebo mentalitu jsem doma vsude a az me to tu nebude bavit,pojedu jinam. To je stejny pro mesto i venkov.
peteodpovědět 
     Re: Jen tak dal!17:39:07 20.04.2020
A ty myslíš, že lidem v Praze se pod tíhou lidí z venkova nic nemění? Víš, jaká by tu třeba byla krásná doprava a klid, kdyby vesničani nejezdili každé ráno do Prahy a podvečer zpět?
odpovědět 
   Re: Jen tak dal!15:39:37 20.04.2020
Hmmm, já bych zase byl rád kdyby ta náplava se vrátila do jejich lesů. Většina současných "pražáků" se narodila a žila někde jinde, sem přišli za prací/školou. Aby si připadali světově, jsou ochotni platit předražené byty a jiné chujoviny, dělat nedůstojné práce. Hypsterské čtvrti se na svátky vylidňují, anšto všichi světáci jedou za maminkama na ves. Musíme si kvůli nim a většině středočechů kupovat parkovací karty a stejně nezaparkujeme a když chceme odvézt babičce nákup, musíme poníženě platit ve vlastním městě za parkování. Byl bych rád, kdyby takový burani jako ty, tuhle logiku aplikovali i obráceně a přestali kurvit Prahu. Pokud to nepůjde, tak na shledanou ve tvém lese.
odpovědět 
    Re: Jen tak dal!18:30:15 20.04.2020
jak jsem psal vejs,jsem prazak,takze strilim do vlastnich.proto me taky obcas napadne jak to asi musi tocit prespolni s jejich optikou z navsi a lesu.protoze to jsou ti,co do tech hipsterskejch ctvrti nezdrhli,treba proto,ze chtej mit klid a chodit pro vodu ke studni. A jestli si borci z mest ted drandej po cechach hlava nehlava,tak to je pro ty mistnaky príma vzkaz.
peteodpovědět 
     Re: Jen tak dal!12:16:40 21.04.2020
No, pokud si někdo myslí, že mu áčkaři vypustí doma virus tím, že někde ve vsi zaparkujou a půjdou se projít do lesa, pak je ducha mdlého a jeho pocity jsou mi u zadele. Bohužel vláda zavádí drakonická opatření, která z velké části nejsou racionální, ale jsou jaksi preventivně široká, aby byla blbu vzdorná. Většina lidí to chápe, stejně tak policatjů a proto tolerují, co tolerují.
Na druhou stranu napsat v době, kdy mají všichni sedět doma na prdeli PR článek, jak jsem proběhl čtvrt republiky a tedy potenciálně funěl virus x metrů okolo sebe je blbost. Ostatně je to ale ostuda autora, že školáckým stylem popisuje, jak měl v kapsičce i kondomy la sportiva, co kdyby potkal nějakou děvu a k tomu veřejně hází bobek na vládní nařízení. Když už jedu sportovat do lesa, tak se k tomu takhle blbě nehlásím.
Bylo by zajímavé, co by se stalo, kdyby si toho všimli nějaké orgány zkoumali zda došlo k porušení vl. nařízení a dovozovali odpovědnost až k Hudy sportu. Chtěl bych číst ty výkruty autora a Hudáče už jenom pro tu prasáckou a necitelnou komerci...
odpovědět 
    Re: Jen tak dal!19:10:23 21.04.2020
+1.
Nehledě na to, že by mě zajímalo, jak vlastně "pražáky" identifikují. Jestli podle RZ na autě a jeho magického 'A', tak to jen svědčí o intelektu a obecným znalostem světa těchto přispivatelů. Neboť napžíklad já ve své ulici v praze, kde parkuji a platím si za to, stávají pravidelně moji sousedé, kteří mají na autech RZ s písmenkama, určující kraj, třeba T, nebo E, a jsou to rodilí pražáci. A stejně tak znám lidi z Olomouce, kteří jezdí v autě s RZ s písmenkem A. Tito lidé jsou totiž dostatečně inteligentní, aby při koupi ojetého vozidla ušetřili 500Kč a 30dní drahoceného života jen aby si nechali vystavit novou RZ podle svého kraje, kde auto přihlašují.
podle vaší logiky opravdu lituji vašed sousedy, až si chudáci koupí od těch "zlých" přažáků ojetinu, a nechají si RZ a vy jim to objede klíčem :-D (a je pochopitelné, že těchto Aček mimo prahu bude čím dál víc, už jenom kvůli leasingům a faktu, že praha už teď má problém s číselnou řadou => je jich nejvíc, bude nejvíc ojetin které půjdou do celé ČR). Ještě že mám RZ na přání, takže vlastně nejsem pražák :-D
odpovědět 
     Re: Jen tak dal!10:05:19 22.04.2020
ty budeš polYcajt, néé?
odpovědět 
     Re: Jen tak dal!09:14:21 23.04.2020
A co teprve EL znacky, ty jsou taky inkognito ;)
odpovědět 

 Komerční sdělení ;-)22:54:15 19.04.2020
V super článku o sportovním výkonu roku nejméně 2020 mi chybělo jen, že on má slipy La Sportiva s ochranou proti vlku a ona tanga značky nečekaně La Sportiva s odvodem potu proti zapaření technologií La Sportiva do oblasti alespoň jejích kolen. Na zubní pastu La Sportiva nedošlo, protože to stihli v rekordním čase a zuby si mohli vyčistit už do jiného cool článku jinam...
Chybí tomu nápaditost, případně i upřímnost... La Sportiva fuck :-)
odpovědět 

 No jo no22:56:01 19.04.2020
Po sportovni strance paradni vykon a napad,jinak z pohledu situace,kdyz se na vsechna doporuceni vyprdnem a vsichni aktivni budeme sportovat a podnikat akce jako by nic,tak se mozna budeme divit,ono by to asi pockalo,........
Michalodpovědět 

 ?22:56:54 19.04.2020
point?
.odpovědět 

 Sport06:59:03 20.04.2020
Taškařice
Údyodpovědět 

 skrytá reklama14:26:30 20.04.2020
takže ve smlouvičce, bylo dodat produktplejsment, virus nevirus, tak jste na to vyzráli takhle. Jako fakt pecka, skvělý výkony, ale v době, kdy oficielně skoro nikdo nikam nesmí a vy běžíte přes čtvrt republiky, což by nevadilo, ale napíšete o tom článek, který je jen trapnou a bezduchou reklamou, mi to přijde jako absence rozumu a vkusu...
odpovědět 

 Product Placement18:29:25 20.04.2020
Nejdřív jsem si řekl, že super srdcařský výkon a příběh. Bohužel mi taky došlo, že podprahové zmiňování firem není asi úplně od srdíčka. Škoda, komerce se mi vždycky hnusila a obcování s ní poněkud kurví i vlastní myšlenku, ta byla původně (snad?) čistá. Reklama by se neměla vecpat všude jako rakovina. Ne, není to normální ani přirozené.  Jinak krásné fotky a výkon!
Jardaodpovědět 

 reklama19:08:43 20.04.2020
Je to vlastně jenom reklama...
koníkodpovědět 
 Re: reklama21:41:37 21.04.2020
Původně jsem měl za to, že to je jen nějaká aprílová parodie na raporty prošpikovaných reklamou od profi sportovců. Touto optikou mi to přišlo jako dobrá recese a docela dobře jsem se u toho i bavil. A hle, on je Radek Groh ambasadorem značek v článku jakoby mimochodem zmiňovaných aniž by tento vztah byl na rovinu uvedený… Takže nakonec jen taková prvoplánová PR patlanice… Tak snad jste si to alespoň na těch horách užili.
JiBodpovědět 
  Re: reklama22:25:54 21.04.2020
Pominuli to, ze nás ty sám patlanicema zásobuješ, tak tady máš pravdu. PR patlanice :D
odpovědět 
   Re: reklama15:23:06 22.04.2020
No ještě že tu máme "statečné" anonymní smrady, jako jsi ty, kteří nám učiní rozhřešení…
JiBodpovědět 
    Re: reklama20:47:07 22.04.2020
Patlanice... roušku nosíš i do pelechu?
odpovědět 
    Re: reklama20:47:58 22.04.2020
A jakou má barvu, rudou???
odpovědět 

 IZS19:31:01 20.04.2020
Celé to okolo, je kvůli tomu, abychom nezvyšovali potencionální riziko záchrany osob, které v současnosti zachraňovat nemusíme. Tzn. teoreticky je v poho, když jedu z Phy do Krkonoše, tam ujedu na kolem 200km, pak si druhý den cestou zpět dám pár cest v Č. Ráji a jedu domů. Autem, na kole i při lezení zvyšuji riziko, že budu muset využít služeb IZS. Momentálně všichni hasiči i zdravotníci přistupují ke každému jako k potencionálně nakaženému. Vím to, jsem hasič. A není to běžná rutina.
No a když to chytneš a nevíš o tom a příznaky máš za týden, tak s tebou do karantény jde celá směna jedné stanice. Což je docela průser je nahradit - dojezdové časy z jiné stanice, technika apod... To samé u záchranek, nemocnic,...
Píesodpovědět 
 Re: IZS20:50:57 20.04.2020
A jak to děláte v lednu a únoru, když je chřipková epidemi? Hele, dám ti radu - o příznacích nemluvte, vyhněte se testování a máte klid. Tenhle virus tu je a bude ještě hodně dloho, pokud vůbec někdy zmizí. Tobě to zřejmě nedochází, co? Veškerá opatření tu byla jen ke zmírnění špičky, ne na vymizení viru. Špička není, virus je a bude. Za pět let bude možnost nakažení stejná, jako dnes. Budeš se na doživotí klepat strachy?
odpovědět 
  Re: IZS22:26:25 20.04.2020
Nebude. Teď bude schodek 300 miliard, při dalším "kole" třeba 600 atd. Těch kol ale moc nebude
odpovědět 
  Re: IZS22:54:42 20.04.2020
ja si vzdycky myslel,ze izs i jiny složky jsou menežovaný z kraje.. Ale nenapadlo by me, ze ti urednici chodej svy strategie vedeni komunikovat pres lezce.cz
peteodpovědět 
   Re: IZS07:55:58 21.04.2020
Záchranka je zřizována krajem. HZS ČR a PČR jsou zřizovány státem, pod MV.
Píesodpovědět 
  Re: IZS23:21:58 20.04.2020
troll
odpovědět 
  Re: IZS07:57:25 21.04.2020
Pokud je chřipková epidemie, tak nepřistupuješ k lidem s rouškami a nedezinfikuješ si ruce. Pokud někdo ze směny má chřipku, tak automaticky nejde celá směna do karantény. A navíc proti chřipce jsou léky a jde se proti ní očkovat.
Píesodpovědět 
   Re: IZS09:50:56 21.04.2020
Tak to mne pobavilo. Jestli smýšlíš takto, tak to se pak nedivím. Raději zapřemýšlej, zda náhodou nejsou větší pakarána ta opatření, než ten virus. A nezapomeň se nechat očkovat na chřipku, ať máš jistotu :-)
odpovědět 
    Re: IZS11:15:37 21.04.2020
a další silnej hrdina co neuznává nemoce..jen doufej že až se někde vybouráš, nepojedou hasiči od jindud pač ti místní sou v karanténě.
Je to prasárna dávat na web v době kdy je karanténa takové články.
odpovědět 
     Re: IZS11:21:08 21.04.2020
Tak ještě jednou - tenhle virus tu bude ještě hodně dlouho. Vakcína v nedohlednu, léky také. Fakt si myslíš, že opatření, co tu dnes jsou, půjde držet už navěky?
odpovědět 
    Re: IZS11:26:52 21.04.2020
Hele sklidni hormon, hasiči se nemůžou rozhodnout sami za sebe. Jakmile někoho zachraňujou, už se rozjede kolotoč.
A buď rád, že to tak funguje.
záchranářodpovědět 
     Re: IZS12:05:32 21.04.2020
Nekritizuji hasiče, ale současnou situaci a zbytečná opatření. A pomáhat je jejich povinnost a práce, ne jejich dobrá vůle, pokud se nepletu, tak si je platím. Nařízeno mohou mít cokoliv, ale nic to nemění na tom, že možnost nákazy, která je tu dnes tu bude i za rok nebo dva.
odpovědět 
      Re: IZS12:36:17 21.04.2020
Ty si platis velký ho*no
odpovědět 
       Re: IZS12:39:25 21.04.2020
Platí je z daní, jako my všichni a výmluvy na virus, že se někomu nechce makat, jsou trapné.
odpovědět 
 Re: IZS12:37:02 21.04.2020
A já ti jako lékař řeknu, že mě neskutečně sere tahle logika, kdy se lidem říká, hlavně se nevystavujte zbytečnému riziku, ať vás nemusíme zbytečně zachraňovat. Já i ty děláme svojí práci placenou státem, měli byste mít ochrané pomůcky, pokud jedete k zásahu, kde přicházíte do kontaktu s cizím člověkem, máte je na sobě, riziko je malé.
Že se hasič nakazí od zachraňovaného, je velice nepravděpodobné, spíš se nakazí od nějaké blízké osoby. Ruku na srdce, opravdu se s nikým, mimo svůj byt, nevídáš? A tvý kolegové?
Pokud někdo aktivně a pravidelně sportuje a i kdyby se jednou za čas někde zrakvil, tak nás všechny stojí daleko méně peněz než většina, která tloustne u televize, protože ono to sice vypadá, že jedna záchraná hurá akce je hrozně drahá, ale není, drazí jsou lidé, kteří trpí civilizačními chorobami několik desítek let, většinou mají nízký příjem, platí nízké daně, naopak sportovci jsou často spíše z vyšší střední třídy a platí víc, jsou zdravější atp.
Covid-19 není SARS ani MERS, jeho smrtnost pravděpodobně není nikterak velká, ten virus pravděpodobně není výrazně nebezpečnější než chřipka a jen je nový, moc se toho neví a nafukuje se to. V Italii kupříkladu v roce 2018 zemřelo cca. 20 000 lidí na chřipku a noviny toho plné nebyly... To co se děje je mediální hysterie a selhání WHO a vlád, kdyby včas zařízly hranice mohlo to zůstat v Asii, nebo jen v Číně, jako MERS a SARS, ale protože se bránily ekonomické zájmy volného cestování atp. máme teď škody daleko větší.
Jodpovědět 
  Re: IZS14:12:27 21.04.2020
Tvuj text by se mohl davat jako vysvetleni tem, kdo nechapou co presne v cestine znamena "páté přes deváté". Navic ukazkovy pripad ohybani informaci, manipulace, neschopnosti premyslet v souvislostech, proste sracka na sracku.
odpovědět 
   Re: IZS15:01:41 21.04.2020
Co se ti nelíbí? Já s textem problém nemám, podle mne to vystihl přesně. A slova, která při jeho kritice používáš, bych přesně použil na obhajovače omezení. Manipulace, lež, strašení - přesně tohle teď vláda dělá, většina omezení je naprosto zbytečných a přináší spíše škodu, než užitek. Zachráníš pár rizikových osob, ale zemřou desítky na zanedbanou péči a prevenci... četl jsi třeba vyjádření Žaloudíka, bývalého ředitele Masarykova onkologického ústavu v Brně? „Čím déle tady opatření budou, tím větší trápení to bude. Je důležité, aby se nezastavovala medicína, máme mnohem závažnější případy jako rakovinu, mrtvice, infarkty,” Mimochodem - jen na rakovinu zemře 30 000 lidí ročně.
odpovědět 
    Re: IZS17:37:16 21.04.2020
dovoluji si velectěné publikum jako poučený laik ubezpečit, že čínská chřipka (též Wu-hanská pneumonie, covid, koronavirus) se v žádném případě nepřenáší:
- očním kontaktem
- máváním
- hlasitým a zřetelným pozdravem

je to neuvěřitelné, ale je to tak.
Lukas B.odpovědět 
  Re: IZS21:23:24 21.04.2020
V Italii ve 2018 20k mrtvych na chripku, pohoda.. Taky behem 30 dnu? Jsi veliky demagog, ty "dochtore".
odpovědět 
   Re: IZS22:28:16 21.04.2020
Souběh covidu a normální chřipky, neuvěřitelně špatné zdravotnictví... Vyber si jinou zemi. Co třeba Švýcarsko? U nás na iDnes štvavé články a líčení katastrofy, ale podle nezávislého hodnocení 11. místo, kdežto my 25....
odpovědět 
    Re: IZS08:12:38 22.04.2020
Itosku vybral hore pan doktor...
odpovědět 
    Re: IZS08:24:22 22.04.2020
"Stvave clanky" (sic!) a liceni katastrofy je obecny jev komercnich medii, vsude na svete, panacku. To sem netahej.
odpovědět 
  Re: IZS10:03:53 22.04.2020
dobrá, rozeberem si to aspoň zhruba:

"...neskutečně sere tahle logika, kdy se lidem říká, hlavně se nevystavujte zbytečnému riziku, ať vás nemusíme zbytečně zachraňovat. Já i ty děláme svojí práci placenou státem, měli byste mít ochrané pomůcky, pokud jedete k zásahu, kde přicházíte do kontaktu s cizím člověkem, máte je na sobě, riziko je malé..." to že tě logika sere, je možný, pokud neumíš počítat ze 100 hasičů minus 20 hasičů je 80 hasičů a 10 aut minus 2 auta je 8 auta a tímpádem o 20% nižší schopnost pokrýt full zásahy.

Riziko je "malé" - k téhle formulaci nezbývá než ti gratulovat.

"Pokud někdo aktivně a pravidelně sportuje a i kdyby se jednou za čas někde zrakvil, tak nás všechny stojí daleko méně peněz než většina, která tloustne u televize, protože ono to sice vypadá, že jedna záchraná hurá akce je hrozně drahá, ale není, drazí jsou lidé, kteří trpí civilizačními chorobami několik desítek let, většinou mají nízký příjem, platí nízké daně, naopak sportovci jsou často spíše z vyšší střední třídy a platí víc, jsou zdravější atp." souhlas na 100%, ovšem vytrženo z kontextu. V návaznosti na předchozí viz. výše.

"V Italii kupříkladu v roce 2018 zemřelo cca. 20 000 lidí na chřipku a noviny toho plné nebyly." Ti lidé v 2018 zemřeli během 6-ti týdnů, nebo je to číslo za celý rok? Asi je to jasné, dezinterpretace, jak se ti to hodí. Byl bys dobrej v politice. Obecný, zavádějící kecy o ničem.

Zbytek jsou jen moooožná, aaaasi, praaaaavděpodobně, spekulace, machinace atd.
odpovědět 
   Re: IZS10:22:13 22.04.2020
Počty máš sice správně, problém je, že vycházejí z úplně špatných přepokladů. Chápu, že nemáte na výběr, ale pokud dojde k takovému omezení, jaké jsi popsal, je to chyba státu, který nařídil kravinu. A lidi, místo aby se vzbouřili, slepě přitakávají :-( Bohužel, ono to vlastně i hodně lidem vyhovuje. Sedí si doma, nic nedělají, peníze jim chodí, žádný problém...
odpovědět 
   Nezájem o testy10:43:42 22.04.2020
A hele, četl jsi, jak to vypadá s testováním? Lidi už nechodí, odběrová místa stojí, nemají komu odebírat. Místo plánovaných 20 000 lidí denně se teď otestovalo asi 3000 a to ještě v domovech důchodců a podobně. A víš proč? Lidi už na to kašlou, sami přišli na to že tenhle virus je o ničem, že tahle šakárna za to nestojí. O sledovací apky není zájem, o testy také ne, chytrá karanténa (jiný název pro šmírování) nefunguje. Který magor by se také chtěl nechat testovat? Problémy více méně nikdo nemá, léčba stejně není, a kdo by podstupoval ten opruz okolo toho? Nechat se testovat a karanténa? Ani náhodou. Vláda nás vystrašila špatnou manipulací s údaji ze zemí, kde nemají dobrou lékařskou péči, ti, co umřeli, by ve většině případů umřeli stejně, totálně se rozjebala ekonomika... Jediné, co lidí chtějí, je okamžité ukončení všech opatření a návrat k normálu, s covidem budeme žít jako s chřipkou, nic víc.
odpovědět 
    Re: Nezájem o testy10:47:24 22.04.2020
Moc ctes rusky dezinfoweby
odpovědět 
     Re: Nezájem o testy11:12:26 22.04.2020
Myslíš jako hlavní české zpravodajské weby?
odpovědět 
    Re: Nezájem o testy10:51:39 22.04.2020
O odběrových místech číst nemusím, já po nich jezdím. Mám aspoń některé info z první ruky, ne jako ty od novinovejch pisálků. Ono debatovat na lezci o čemkoli je zcestný i když se to týká lezení, a tohle téma je tu fakt už úplně mimo.
odpovědět 
     Re: Nezájem o testy11:22:26 22.04.2020
Ale tohle není o pisálcích, tohle jsou data z rezervačních systémů. Tam, kde dříve byla fronta a na 14 dní obsazeno, mají dnes termíny i na okamžitě. A nemusíš na žádné bulvární weby, stačí se podívat na stránky Nemocnice Na Bulovce. Volno hlásí i Vinohrady. Dříve přetlak a zmatek, dnes přijdeš a jdeš rovnou. Vláda plánovala testovat okolo 20 000 lidí denně, ale nemá koho testovat, lidi nemají zájem, testovat se nechtějí. Strach z opatření je větší, než z viru. Normální člověk si tím během pár dní projde a má klid. Nikdo nestojí o 3 týdny karantény a další odběry a omezení, když se ukázalo, že je to jen velký humbuk.
odpovědět 
      Re: Nezájem o testy08:34:25 23.04.2020
Ale notak, preci kdo neni uplne blbej, najde si ofi provedene pocty testu, to je zcela verejna informace, ze ktere vidis (ano, i ty), ze posledni cca 2tydny je to cislo cca stale stejne a stejne tak pada jen o vikendech (coz je ceska klasika). Dobre je aspon to, ze pri stejnem poctu testu klesa pocet testovanych pozitivne. I kdyz toto muze byt ovlivneno zpozdenim test-vysledek, ktere je az 4 dny, nebo tzv. naslednym testem stejne osoby po 2tydnech od prvniho negativniho tedtu, nicmene ten pokles je stabilni uz temer 3 tydny, takze to dava smysl. Prestan placat panicke zvasty, ze kdyz ty vidis volne terminy = lidi serou na epidemii, to je totalni nesmysl stupidniho trolla. Drtiva vetsina realizovanych testu od sameho zacatku v CR byly a jsou testy NARIZENE.
odpovědět 
       Re: Nezájem o testy09:00:49 23.04.2020
Myslíš třeba těch 6500 testů, ze kterých byla nových lidí jen polovina? A s těmi nařízneými testy? Nevím, ve svém okolí nemám nikoho, komu to bylo nařízeno. Ale mám tu několik, kdo se chtěli testovat dobrovolně, protože byli vystrašní a třeba kardiaci. Nepamatuješ se na výzvy v TV, kde popisovali, kam a jak lidi mají volat pokud mají ty a ty příznaky... A jak probíhaly tiskem popisy lidí, kteří byli z kapacitních důvodů odmítnuti i když virus opravdu měli? Třeba můj švagr kardiak s budíkem čekal na odběr 8 dní a pak týden na výsledky. Dnes by to měl skoro hned.
odpovědět 
        Re: Nezájem o testy09:14:32 23.04.2020
Typicke nerikani pravdy: kolik bylo odberovych a laboratornich mist kdyz tvuj svagr cekal, kolik je jich ted, jakou mela tehdy a ted oteviraci dobu, technologicky vyvoj v testech, fizlovani lidi, jak funguji hygienici ted a tehdy atd. Tahle debata nema cenu, proste to vidime kazdy jinak a kazdy pro ten svuj pohled mame sve duvody. Cas je prilis vzacny na to jej marnit. Howgh.
odpovědět 
         Re: Nezájem o testy10:08:00 23.04.2020
Nechce se mi to hledat přesně, tak si dovolím použít info ze zpravodajských webů - touto dobou plánovali 20 000 testů denně. Realita je, že jich je jen pár tisíc a z toho ještě polovina staré opakované. Důvod k nízkému počtu testů je ten, že není koho testovat, lidi přestali chodit v takovém počtu, jako dříve.
odpovědět 
    Re: Nezájem o testy11:15:50 23.04.2020
též jedna bulvární: https://bit.ly/3bxKDs6 tak co, jsou to pisálci nebo seriozní novináři?
odpovědět 
     Re: Nezájem o testy12:02:00 23.04.2020
Přesně toto jsem čekal :-) Vážně chceš srovnávat testování lidí se zájmem o test kvůli obavám z nemoci a dobrovolné testování (už to samo je nesmysl, rozhodně to není reprezentativní vzorek bez ohledu na to, jak je velký) lidí, kteří nemají žádné problémy a jdou si tam jen zkusit, zda to, co měli v únoru/březnu, byl nový virus, nebo ne?

Víš, jaké byly podmínky pro testování dříve? Mohl ses nechat otestovat dobrovolně, když jsi neměl přínzaky nebo nebyl ve styku s nakaženým? Nemusel jsi třeba mít doporučení z hygieny nebo žádanku? A vlastní testy byly možné jen za prachy? A jak je to dnes? Jsou to úplně jiné testy, jsou zdarma a jsou naopak pro ty, co žádné příznaky nemají. Takže srovnáváš nesrovnatelné. A kromě toho se zkus zamyslet, nakolik výsledky budou opravdu objektivní a budou mít tu správnou vypovídací schopnost, když zvážíš, kdo a proč asi tak může jít dobrovolně na testy. Jo a nezapomeň také na špatnou metodiku. Prvotní test se dělá chybovými čísnkými rychlostesty. Teprve v případě, že je test pozitivní, nastupuje stěr. Ale problém je, že každý z těchto testů testuje něco jiného. Rychlotest pozná protilátky, tedy pozdní fázi nemoci a vyléčeného, takže nakaženého na začátku nemovi nebo v inkubační době nepozná. Takže teoreticky může nastat situace, kdy tě test pošle domů jako zdravého, ale přitom jsi už nakažený. A to nemluvím o té chybovosti. A pokud ti rychlostest ukáže protilátky, ale druhý test, který testuje přímo přítomnost viru, bude negativní, opět nevíš nic, protože ok, nemocný nejsi, ale kvůli chybovosti nelze určit, zda jsi byl opravdu nakažený a máš protilátky, nebo zda byl špatný test.
odpovědět 
   Re: IZS11:01:20 22.04.2020
Nevypořádal jsi se s argumentem, riziko nákazy při zásahu vs. riziko nákazy od vašich blízkých, či kolegů a zda opravdu tak úzkostlivě se držíte v izolaci, abyste mohli říct, že někde někoho zachraňovat v terénnu je hlavní možná cesta nákazy.
Nebo to chápu tak, že pokud se zasahuje k někomu, kdo se ukáže pozitivní, pak jdete automaticky do karantény?
Riziko je malé, tak za tím si stojím - krátký kontakt ve venkovním prostředí, zasahující má respirátor a rukavice. Ukazuje se, že se to opravdu šíří těsným a opakovaným kontaktem mezi lidmi.
Ano, měl jsem dovysvětlit, že sportující lidé jsou často ze strany IZS osočování, jak je svými úrazy zbytečně vytěžují. Obecně předpokládám, že benefity ze sportu převažují i v době koronavirové.
Chřipka v Italii byla pro ilustraci za celý rok. Ty čísla jsou zatím podobná a slyšel jsi o tom každý den v novinách. Ne. Chřipka také chodí sezoně a epidemicky. Nepředpokládám, že při současných opatřeních se to bude šírit dále stejně. Též si uvědom, kvalitu zdravotnictví a stáří populace.
Nicméně souhlasím s tím, že dávat sportovní výkonu na web v době zákazu vycházení je zbytečná provokace ještě navíc s tou komerční složkou je to obzláště trapné.
odpovědět 
    Re: IZS11:32:23 22.04.2020
Včera jsme byli s manželkou a dětmi na kolech. Z Prahy jsme jeli do malého městečka, kde parkujeme, sundaváme kola a jedeme si na menší okruh. A zase tam pak kola nandaváme a vracíme se zpět. Trochu jsem znejistěl, když jediné parkovací místo bylo přímo před místní služebnou Policie ČR :-) Ale poldové chodili ven a dovnitř, okolo nás, nikoho jsme nezajímali, slušně pozdravili a to bylo vše. Takže ono to tak horké nebude :-)
odpovědět 
  Re: IZS23:42:54 22.04.2020
tato veta:
Covid-19 není SARS ani MERS, jeho smrtnost pravděpodobně není nikterak velká, ten virus pravděpodobně není výrazně nebezpečnější než chřipka a jen je nový, moc se toho neví a nafukuje se to.

..nie je pravdiva. CoViD-19 je 2 az 5 krat nakazlivejsi (R0). Smrtnost je vyssia ako pri klasickej sezonnej chripke (3-4% vs 0.1%).
Miroodpovědět 
   Re: IZS08:16:35 23.04.2020
Taktak. Alkohol jen z rukou "lekare". A tuten "J" nam pridal i kupu nesmyslnych kecu, opsanych buhviodkud a patricne prekroucenych. Plus jako bonus i par vylozenych lzi pro hlupaky.
odpovědět 
   Re: IZS08:54:51 23.04.2020
Předvádíš krásnou ukázku manipulace a strašení. Jo, máš pravdu, čísla sedí přesě. Ale jak je někdo mohl vypustit, když nikdo nezná skutečný počet nakažených? Jo, čísla ti platí, ale jen pro skupinu otestovaných. A protože se přepodkládá, že tím prošlo i velkém množství lidí, kteří neměli příznaky nebo je měli minimální, všechny výpočty jsiou k ničemu. Takže poku bys chtěl být přesný, měl bys napsat, že smrtnost je 3-4 procenta z počtu pozitivně testovaných. Pokud máš 100 pozitivně otestovaných a mezi nimi 3-4 zemželi, tak je to hodně. Ale co když si virem prošlo třeba 1000 lidí, 500 bez příznaků, dalších 400 to přešlo jako běžnou virózu, a jen těch 100 mělo tak vážný průběh, že se dostali do nemocnice, kde je otestovali a přišli jim na covid? Jaká je smrtnost v tomto případě?

Chápeš?
odpovědět 
    Re: IZS09:08:14 23.04.2020
Tak bez a vykric celemu svetu, co to robia napitchu a ze ty, anonymny Honza, ktory sa nevie doteraz podpisat a ktory zozral cely Sputnik a RT news presne vie ako na metodiku, pristup k lieceniu a presne vies kedy bude ci nebude vakcina.
Ved fakty su len zbytocna prekazka na ceste k dojmologii a demagogii.
Miroodpovědět 
     Re: IZS10:02:45 23.04.2020
Miro, ty weby neznám a je mi jedno, zda mi věříš, nebo ne. Ale co mi připadá hrozné, jsou ty tvé kecy o odbornících. Všiml sis vůbec, že i odborníci mají každý jiný názor? A že za odborníka není třeba jeden od začátku do konce, ale že "odborníka" je považován zrovna ten, co říká věci, které se hodí buď vládě, nebo utvrzují ustrašenou část obyvatel v jejich názoru? Dokud Prymula razil cestu tvrdých opatření, bylk tu adorován jako super skvělý odborník a kdo měl jiný názor, by za debila. A když jeden a ten samý Prymula řekl, že by se mělo začít promořovat, že situace s virem není tak hrozná, byl označen za nekompetentního, odvolán a vybral se jiný "odborník", který dál razí cestu tvrdých opatření. Promiň, ale jsi hlupák. Potvrdil jsi to v minulé diskuzi, potvrzuješ to i teď.
odpovědět 
      Re: IZS10:44:12 23.04.2020
Kludne dalej mel offtopic vysplechy, faktom je, ze prispevok na ktory som reagoval zjavne klamal a uvadzal nespravne cisla.
Zavadzas, ked tvrdis, ze kazdy odbornik ma iny nazor. Odbornici sa nezhoduju vzdy a na kazdom bode diskusie ohladom CoVid-19 ale urcite sa zhoduju tak v pomere 90-10%. Hlavne, ze ty razis ten jediny svoj spravny pohlad a odporujes to cislami vycucanymi z prsta. Bez a vysvetli to celemu svetu, ked si taky genius. Ale si len troll a pre hlupeho kazdy hlupy...
Miroodpovědět 
       Re: IZS11:08:04 23.04.2020
Když myslíš.
odpovědět 
       Re: IZS09:35:42 24.04.2020
Nemyslim, fakty su fakty :)
Miroodpovědět 
        Re: IZS10:32:19 24.04.2020
Když myslíš...
odpovědět 
    Re: IZS09:21:46 23.04.2020
Nesmysl, s klasickou chripkou je to zhruba stejne. K doktorovi s ni jde taky jen max. ctvrtina lidi ze vsech "nakazenych" - tedy ti, kdo maji obtize ze kterych chteji aby je tahalo zdravotnictvi, nebo bulaci. Cisla sedi.
odpovědět 
   Re: IZS10:10:10 23.04.2020
Miro, když už jsme u toho hlupáctví, víš o tom, že drtivá část mrtvých nezemřela na virus, ale s virem? Pokud zemře pacient v posledním stadiu rakoviny, je správné tvrdit, že zemřel na virus???
odpovědět 
    Re: IZS10:48:36 23.04.2020
Cize? mas nejake relevantne cisla, kolko by ich nezomrelo s virusom, keby neboli oslabeni? Vies ako zomieraju ludia s AIDS a comu sa tie umrtia pripisuju? Vies ako zomieraju ludia s chripkou a comu sa pripisuju tieto umrtia? Bez a vytvor si s Trumpom, Johnsonom, Bolsonarom a Rouhanim dzmahiriju, kde budete rozhodovat na zaklade, kto ma mensi pindik a vacsiu schopnost vrieskat a zavadzat. Urcite to bdue raj na zemi.
Miroodpovědět 
     Re: IZS11:08:37 23.04.2020
Sorry, ale o debatu s tebou nemám další zájem.
odpovědět 

 Kvetoucí sedáky19:31:56 20.04.2020
Jaká je to přesně informace, že si lezl v sedáku Rock Emipre? Cheš nám říct, že je to skvělý sedák? Nebo nám chceš něco prodat, protože pracuješ v Hudáči a tak to trochu narafičit v jakože cool článku? Dost smutný. Navíc o velikonocích sady pod Kozákovem rozhodně ještě nekvetly.
Petrodpovědět 
 Re: Kvetoucí sedáky20:08:26 20.04.2020
Takže je to navíc celý fejk?
odpovědět 

 Až Tě potkám,20:05:36 20.04.2020
Radare, tak za tuhle akci i článek dostaneš přes držku...
Míraodpovědět 
 Re: Až Tě potkám,20:09:01 20.04.2020
kdybys se byl býval podepsal, dal bys i druhé straně šanci potkat Tebe a Tvoje prohlášení by mělo jakous-takous váhu. čili mám podezření, že to od Tebe zas takový akt odvahy není, a že se jedná o velkohubé přizdisrářství.
Lukas B.odpovědět 
  Re: Až Tě potkám,20:35:39 20.04.2020
Takhle se bude víc stresovat, vole. (A Kája pomlázkou na holou, když byly ty Velikonoce...;-)
M.odpovědět 
  Re: Až Tě potkám,21:57:59 20.04.2020
Hlavně se příště nezapomeň podepsat ty :))), chytrolíne.
Ludmila P.odpovědět 
   Re: Až Tě potkám,23:56:12 20.04.2020
nene ty se podepiš hrdino!!
Libor H.odpovědět 
    Rád bych se podepsal,10:26:10 24.04.2020
ale nesmím, jsem na sebe přísnej. Takhle vznikne maximální nejistota a o to mi jde. Trest je za ty vyblitý reklamy samozřejmě, za to může i Lezec...
Mstitelodpovědět 
 Re: Až Tě potkám,20:46:17 20.04.2020
Tohle jsme dělali před 20 lety. Akorat místo toho holčičího baťůžku, jsme měli při běžecký části flašku na vodu za gumou vod trenek. A tenkrát taky nebylo úplně běžný, aby to někdo publikoval jako svůj coming out. Špatnej server autore.
Klasikodpovědět 

 Na vzduchu08:20:59 21.04.2020
Peknej sport, behani po kopcich a v polich je moje srdcovka, parada! Skoda toho zaveru clanku. Co treba "pokud nekoho zajima, v cem nebo na cem jsme se fajn probehli, necht klikne sem" a prolink na hudy ambass page. Profesionalnejsi, jasnejsi, mene kostrbate, modernejsi. A hlavne, zustane dobrej pocit ze cteni! Majte sa a at to beha!
DXodpovědět 

 reklama12:04:27 21.04.2020
Prosíl bych adminy, aby celý článek označili jako reklamní sdělení. Nic jiného to není. Ocenil bych, abyste upřímní byly alespoň vy, když autor to neumí.
Díky
Jodpovědět 

 Šikulové úřadují23:01:23 23.04.2020
Tak se na to podívejme - tady se skoro strachy kadí bobky, lidi sedí doma a vyčítají někomu pobyt venku, je karanténa, přísná opatření...  A ejhle, najednou je vše zrušeno. Vláda právě zrušila zákaz volného pobytu, fitka a stěny se mají otevřít za tři dny, hranice jsou otevřené a smí se dokonce už i na dovolenou. Ještě někdo považuje to, co se tu děje, za normální? Z totální izolace a přísných restrikcí do téměř absolutního uvolnění? Fraška od začátku do konce.
odpovědět 
 Re: Šikulové úřadují08:18:00 24.04.2020
To ze CR ridi kreteni, by nemelo lidem brat zdravy rozum
odpovědět 
  Re: Šikulové úřadují08:40:13 24.04.2020
To se lehce řekne, ale když ti ty kreténi těžce ovlivňují život a rozhodují o tvé existenci či neexistenci, těžko je ignorovat. Pokud nejsi koblihomávač, nesmíříš se s tím.
odpovědět 
   Re: Šikulové úřadují08:56:08 24.04.2020
Pokud spravne rozumim terminu Koblihomavac, tak tam se se zdravym rozumem tak nejak nepocita od zacatku.
odpovědět 

 Foto dne:
Patagonia
Dorothy, 7
 Databáze cest:
Všechny cesty (179455)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Objížďková 4 Skála U Nového Spolí
Bruska Umí Středověk 9- Skalný
Anima 7b+ Brseč
Walking On The Rain 7c Terre Alte
I Am Not A Carpet Muncher 8a Buzetski Kanjon
Nově komentované:
Krumlovská 7 Skála U Nového Spolí
Nech Mne Žít 5 Budčice
Dvoukruhová 5+ Skalný
Black Cobra 9a Baile Herculane
Kríza Stredného Veku 10- Porúbka

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování |

 Nové komentáře:
Re: Nějaká ta smutná fakta | Re: Problém na sestupu | bezcitnosť | Re: Nějaká ta smutná fakta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Nějaká ta smutná fakta | Re: Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (82)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
Prodám lezečky | Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 364 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 319 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 288 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 289 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 262 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.