LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Místní klasifikace: mluví; nemluví; nemluv na mě!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5672 lezců
1141575 cest
Nové přelezy:
Tarantula 7c
Andromeda 7c+
Crvena Tiš 7b
Noi Altri! 7b+
Veganza De 8a
Fantastisc 8A
Bombastisc 7C+
Katiforos 7b
Dynamitaki 8b
Blue Moon 7c+

Stěny
Rock 'n' Wall - Plzeň
Big Wall - Praha 9 - Vysočany
Boulder Bar - Praha 7

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
LANEX eshop - Bolatice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Evropský pohár mládeže v boulderingu Graz (AUT)

Michaela Matúšová se umístila 16. ve své kategorii (J) jako nejlepší z našich na Evropském poháru mládeže v boulderingu, který skončil dnes v rakouském Grazu. Z chlapců dosáhl nejlepšího umístění Jakub Rázek, který byl 23. ve své kategorii (J).

Umístění našich závodníků dle kategorií:

dívky A
Natálie Tužová 32.
Jana Ondřejová 34.
Aneta Loužecká 36.
ze 37 startujících

dívky B
Klára Hašková 17.
Eliška Bulenová 21.
Eliška Hobzová 35.
Michaela Smetanová 45.
z 47 startujících

dívky J
Michaela Matúšová 16.
ze 20 startujících

chlapci A
Aleš Maršík 39.
Jakub Skočdopole 47.
Tomáš Lukášek 57.
z 57 startujících

chlapci B
Marek Jeliga 24.
Jan Vopat 31.
Jáchym Cink 39.
Lukáš Doleček 45.
ze 49 startujících

chlapci J
Jakub Rázek 23.
Zbyšek Černohous 34.
Martin Chytil 34.
ze 47 startujících

Celkové výsledky viz:
European Youth Cup (B) - Graz (AUT) 2017

sth   [úpravy] 18:24 30.04.2017Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Matúšová nejlepší ???20:54:14 30.04.2017
Michela Matúšová nejlepší z naších ???? Vždyť se umístila 16. z 20 závodnic a dala 0 topů :)
alanodpovědět 
 Re: Matúšová nejlepší ???21:10:40 30.04.2017
No prostym cislem (16.) ano ;) Ale treba Klara Haskova byla v kat. B 17. z 47...
odpovědět 
 Re: Matúšová nejlepší ???21:23:58 30.04.2017
To je fakt výsměch, celou dobu houby leze, nechápu co vůbec dělá v repre.
odpovědět 
 Re: Matúšová nejlepší ???22:10:30 30.04.2017
Míšu znám, milá holka, je fajn. Ale v repre nemá co dělat, nemá zájem, netrénuje, nesnaží se, repre bere jako zábavné výlety. To samé její otec. Po pěti minutách rozhovoru s ním na téma lezení člověk odchází akorát tak demotivován a otráven. A to ostatně platí i pro několik dalších. Tato situace nemá s repre týmem nic společného, je to jen ostuda českého lezení. Postup do repre podle výsledků může být pouze v situaci, kdy je ve skupině dostatek schopných závodníků, kteří se motivují vzájemně a snaží se. Ale tohle je opravdu úpadek, posílat do repre lidi bez jakýchkoliv schopností a předpokladů jen proto, že přijeli na nominační závody. To aby se ti dva tři schopní pak styděli na závody do zahraničí jezdit. Představa, že mladý lezec dře a trénuje a pak jede na výlet s lezci typu Míša Matúšová, je opravdu odpuzující. To samé platí třeba o repre soustředění. Nic proti Míše, ale její účast v repre jen ukazuje na její nedostatek soudnosti.
odpovědět 
  Re: Matúšová nejlepší ???22:51:55 30.04.2017
prijet na nominaky nestaci, panacku. Je treba se taky umistit;)
odpovědět 
   Re: Matúšová nejlepší ???08:32:33 01.05.2017
Nebuď směšný. Když se podíváš na ta jména a výsledky v kategorii, tak umístění dosáhne každý trochu sportovněji zdatný člověk, ani nemusí být lezec. Repre podle umístění by byla v pořádku, kdyby lezlo holek více, měly zájem o repre a o umístění se musely opravdu "poprat". Ale tohle je fraška podporující neschopné.
odpovědět 
  Re: Matúšová nejlepší ???08:56:19 02.05.2017
Tohle me opravdu bavi: "Misu znam", "po peti minutach rozhovoru s jejich otcem" zasveceny, nezasveceny, neanonymni anonym nebo anonymni neanonym... i kdyby to byla pravda, vahu tomu snad nikdo v teto forme davat nemuze... K cemu to pak slouzi mimo nejakou vnitrni terapii mysli? Ty tlaky uvnitr hlavy jsou asi fakt velky. Vim to, protoze jsem se s dotycnym pisatelem nekolikrat bavil. Je to fajn clovek, jen to ma v hlave trochu pochroumane... ;)
odpovědět 
   Re: Matúšová nejlepší ???13:25:47 02.05.2017
Když myslíš, vyvracet ti to nebudu :-) Sice nevím, kdo jsi ty, ani mne to nezajímá, ale mohl ses třeba v Pardubicích připojit a poslechnout si to sám, jak probíhá příprava nebo jaké jsou pocity a přístup :-) Občas to chce kontrolovat nejen tělo, ale i pusu. Ale ono by to stejně asi bylo zbytečné. Můžeme plkat o nesmyslech, vysvětlovat si stanoviska, ale výsledky mluví jasně - 0t 2b4 je prostě u repre závodníka ostuda, pokud cílem nebyl jen zábavný výlet s lezením.
odpovědět 
    Méně kolovrátku, prosím!18:36:14 02.05.2017
Souhlasim, ze vysledky mluvi za vse a jsou jasne. Vse ostatni "zasvecene nezasvecene" jsou v teto forme jakou tu jsou posledni dobou velmi hojne servirovany plky o hovne.
odpovědět 
     Re: Méně kolovrátku, prosím!18:57:34 02.05.2017
To by byla pravda a byl by to vhodný přístup, kdyby tady fungovala alespoň malá sebekritika ze strany svazu místo neadekvátního vychvalování. Když si přečteš reportáž od TB tak máš pocit, že závody vlastně dopadly úplně úžasně. Už se těším, jak zase úspěšně vybojujeme skvělá předposlední místa v Portugalsku.
odpovědět 
     Re: Méně kolovrátku, prosím!00:20:58 03.05.2017
přesně tak , jen plky do větru. A když už se takhle nepříjemně navážíš do někoho, koho tedy i znáš, tak se kurva ty hovne aspoň podepiš!.. to že stránik nedá top na svěťáku znamena ze je taky srač? chod do pici
odpovědět 
      Re: Méně kolovrátku, prosím!00:44:09 03.05.2017
Je vidět, že tomu nerozumíš. Závodníci se znají téměř všichni, mnoho let se potkávají na závodech, kde se dlouhé hodiny nedá dělat nic jiného, než kecat a kecat.

No a k tomu Stráníkovi - nejde o výsledky, ale o přístup. Stráník má alespoň snahu, trénuje a připravuje se. Nikdy jsem od něj neslyšel nic takového, jako že třeba ví, že leze na hovno a že v poslední době netrénuje, protože tomu nehodlá obětovat nic nad rámec běžné zábavy, ale že na závody pojede, protože o nic nejde a bude alespoň sranda, protože jede spousta dalších kámošů.

Tobě nepřijde smutné, že i samotnými závodníky je repre degradována na společný výlet? Na účast v repre by měli být závodníci hrdí, měl by to být jejich cíl a měli by si toho vážit. A ne že se jim účast v repre nacpe a oni tam teda pojedou, když už v té repre jsou...
odpovědět 
       Re: Méně kolovrátku, prosím!08:46:02 03.05.2017
Ja se mezi zavodniky pohybuji velmi casto a nikdy jsem od nich neslysel jedinou vec, kterou tu tvrdis. (Pro ty mene chapave, relalita se rovna tomu, co slysim ci neslysim; mam proste takovy dar). A ted kde je pravda?
odpovědět 
        Re: Méně kolovrátku, prosím!09:01:49 03.05.2017
Je otázka, kdo jsi. Často sleduji, jak jedni ti samí lidé prezentují názory podle toho s kým se baví. Nejednou jsem zažil, jak někdo leze do zadku organizátorům a chválí jim závody, kdežto mezi závodníky nebo rodiči/trenéry jen pomlouvá a hledá negativa. U dětí skoro každého věku je zase časté určité "alibi", kdy závodník vypráví, jak je mu blbě, jak nemůže trénovat a co vše se mu přihodilo jen proto, aby pak měl omluvu pro případný neúspěch. Ostatně to jsem párkrát zažil i na závodech dospělých, takže... No a pak často bývá rozdílný pohled zástupců závodníků, co se pravidelně pohybují ma medailových pozicích, a zástupců závodníků, pro které je obrovský úspěch i pouhé finále, protože kvůli obrovským rozdílům tam, kde si jedni hezky zalezou, je to pro druhé nuda na úrovni rozlezovky. Je rozdíl v pohledu, když na obtížnosti získáš páté místo opravdu dosažením své výkonnosti, nebo když se první tři místa rozhodují na čas a na obtížnosti pak rozhoduje jen pár sekund. Pro jedny super závod, pro druhé zpackaný, kdy stavěč neumí postavit vhodnou cestu. A platí to i obráceně - postav boulder závody, kde ti první netopne vše na první pokus a od zbytku závodního pole uslyšíš stížnosti na to, že to bylo nesmyslně těžké, protože se většina nedostala ani do zóny.
odpovědět 
         Re: Méně kolovrátku, prosím!23:21:52 03.05.2017
Co to tady plácáš? Pokud by jsi na závodech býval, tak by si takové hovadiny netvrdil. Ano, stává se to místy, ale je to extrém a nikoliv standard. Obecně děti závodit chtěji a baví je to. To že s přechodem do B (U16) a vyšších kategorií se ztracíme, není jejích problem, ale vina celého systému školení (a také chybějících financi). Rozdíl v tomhle směru mezi nami a špičkou v podobě Rakouska, Německa, Francie, Itálie či Slovinska je propastný. Tam je to sport se vším všudy, tady zatím sportovní kroužek :(. Ale doba se mění a i u nás svítá na lepší časy.
odpovědět 
          Požadované obtížnosti do U1609:20:16 04.05.2017
Není to extrém, je to běžná věc vyplývající z toho, že tu chybí rozdělení na první a druhou třídu a že se obtížnost leze převážně ve špatných podmínkách (výška stěn, neznalí stavěči). Závodící mládež v U10 by měla lézt cesty okolo 7a, U12 by měla lézt vytrvalostní a technické cesty okolo 7c, v U14 pak okolo 7c/8a, U16 8a/8a+.

Jenže když bys na závodech postavil cesty podobných obtížností, tak v každé skupině najdeš maximálně jednoho či dva lezce, co na to mají, půlka se nedostane do poloviny a hodně dětí by mělo opakovaný nástup, protože by popadaly už u první presky.
odpovědět 
           Re: Požadované obtížnosti do U1608:22:14 05.05.2017
Rozdělení na první a druhou třídu? To by se měl zdvojnásobit počet závodů? Nebo by první liga probíhala na jiných cestách a pokud dáš top ve druhé lize automaticky postupuješ do první?
odpovědět 
            Re: Požadované obtížnosti do U1609:27:29 05.05.2017
Přečti si diskuzi třeba k Český pohár mládeže do 14 let Jeseník z 15.4.. Nebo jakoukoliv jinou, bylo to tu probíráno mockrát. Vysvětlování zde by bylo jen další opakování.
odpovědět 
             Re: Požadované obtížnosti do U1611:26:46 05.05.2017
15.4. závody v Jeseníku nebyly. Pokud myslíš 15.3.2014 - nevidím důvod proč se hrabat v diskuzi před třemi lety. Nezměnila se trochu doba? Možná i ti tehdejší diskutující změnili svoje názory.
odpovědět 
              Re: Požadované obtížnosti do U1611:43:03 05.05.2017
Nechci tě urážet, takže to zkusím ještě jednou slušně, třeba nejsi debil a jen jsi to špatně pochopil. Napsal jsem "Přečti si diskuzi třeba k Český pohár mládeže do 14 let Jeseník z 15.4.". Ne, závody opravdu nebyly 15.4., ale 15.4. je datum u zveřejněné pozvánky na závody do Jeseníku a pod ní je diskuze. Je to cca 3 hlavní stránky zpět.
odpovědět 
               Re: Požadované obtížnosti do U1612:05:44 05.05.2017
Asi budu debil, ale takovou diskuzi pod pozvánkou na závody bych nečekal. :-)Několik staromilců si zde vede svou starou písničku o spojení Tendonů, někdo navrhuje závody spojit s dospělýma a ještě k tomu dvoudenní, obvyklá diskuze proč se v Ústí dělá závod bez ČHS. Jeden návrh aby se děcka probojováli do dalšího levelu v nižší lize - což je jen takové sci-fi - jeden rok vyhraješ druhou ligu a příští rok startuješ v první ale jsi v ní společně se staršími závodníky. Tak zase z ligy vypadneš a příští rok budeš nejstarší v druhé lize a můžeš machrovat na mladší. Nic nápaditého jsem tam nenašel, ale asi budu debil
odpovědět 
                Re: Požadované obtížnosti do U1613:25:55 05.05.2017
Zareaguji jen na tu zmínku o vypadnutí kvůli starším dětem, protože to hezky ilustruje výkonnost některých dětí a tvůj omyl. Podívej se na letošní výsledky U14 Olomouc a Jeseník. V mnoha případech vyhráli ti ve skupině nejmladší, u kluků dokonce ve všech skupinách. Výkonnost opravdu lezoucích je tak vysoká, že je nemůžeš s normálni dětmi srovnávat bez ohledu na věk. Rozdíl je propastný, mají-li si obě skupiny zalézt, nemohou mít stejné cesty.
odpovědět 
                 Re: Požadované obtížnosti do U1613:48:52 05.05.2017
Takže zrušíme věkové kategorie a každý si vybere kam chce patřit?
odpovědět 
                  Re: Požadované obtížnosti do U1613:52:05 05.05.2017
Jesti chceš pokračovat v této věci, piš to do toho Jeseníku, ten s tím alespoň tematicky souvisí. Nevidím důvod, proč na toto odpovídat zde, nezatahuj to sem.
odpovědět 
                   Re: Požadované obtížnosti do U1621:17:52 05.05.2017
Klidně bych pokračoval ale od tebe se jen sypou moudra co je špatně. Navíc moudra posbíraná v zákulisí závodů, kde ostatní rodiče dělají rozhodčí a ty se tiše pliziš okolo a naslouchaš. Nevidím konkrétní návrhy na zlepšení. Stejně tato diskuze skončí tvým konstatováním že nejseš a ani nechceš být tvůrcem koncepcí :-)
odpovědět 
                    Re: Požadované obtížnosti do U1621:37:27 05.05.2017
1. Nevím o tom, že by třeba letos v Brně u juniorů dělali rozhodčí rodiče. A na boulderech v Pardubicích také rozhodcoval někdo jiný.

2. Nejde o to, co kdo chce nebo nechce dělat, ale o to, po čem je poptávka. Je zbytečné si hrát na tvůrce koncepce, když je cokoliv v této oblasti neprosaditelné kvůli systému řízení závodní oblasti.

3. Nebyl jsem to já, kdo tuto debatu začal a uvedl jméno Matúšové. A ne všechny mě podobné příspěvky jsou ode mne, očividně tedy nejsem s podobnými názory jediný.
odpovědět 
         Re: Méně kolovrátku, prosím!00:51:28 04.05.2017
Clovek, ktery nepozna, ze si z nej ostatni delaji prdel, je na tom asi fakt spatne. Ty jeden stredobode nasi lezecke obce :)
odpovědět 
          Re: Méně kolovrátku, prosím!09:03:10 04.05.2017
Ale jo, postěžovat si na formu a topnout, to je taková klasika a nejlepší to stejně nepoužívají, nemají to zapotřebí. Jenže, jak se sám můžeš podívat na výkony, toto není ten případ. Takže bych doporučoval nekomentovat věci, kterým nerozumíš (nebo jen zkoušíš odvést řeč o podstaty?), ale zkus posuzovat podle schopností na stěně a podle výkonů. Ona je to taková naše vlastnost, že? Snažit se vše okecat, vysvětlit a omluvit a přijít s tím, že vlastně výsledky nejsou důležité, že důležitá byla snaha, nebo vydávat propadák za super výsledek. Proto také nečteme, že někdo skončil z dvaceti až šestnáctý, ale píše se, že vybojoval šestnácté místo :-) Takže klídek. Vezmi si řeči našich reprezentantů, vezmi si výsledkové listiny z opravdových závodů a srovnej si to dohromady. Třeba ti to dojde.
odpovědět 
           Re: Méně kolovrátku, prosím!09:07:16 04.05.2017
He he :D
odpovědět 

 Výběr do repre09:06:27 01.05.2017
V jiných sportech se musí opravdu makat, aby jsi se do reprezentace dostal. Tady stačí přijet na nominační závody, mít štěstí, aby bylo málo závodníku v tvé kategorii a pak se umístíš v předních pozicích. Ale už vůbec nezajímá co jsi vylezl, jak se podíváte zpětně na výsledky, tak třeba stačí, že dáš 1 top ze 6 :), a už jsi REPREZENTANT. Pak s takovou grupou přijedeme na evropský pohár a dopadneme jak "sedláci u Chlumce". Vždyť i teď v Grazu zahříváme většinou poslední místa.
janodpovědět 
 Re: Výběr do repre09:18:56 01.05.2017
To samé na laně - Matúšová na prvním místě na nominačních závodech s výsledkem 18+.

odpovědět 
  Re: Výběr do repre? Chyba na strane vedeni.13:41:17 01.05.2017
Nevim proc se tady opirate do te divciny. To neni jeji chyba. Chyba vznikla v momentu kdy Tomas Binter nastavil nominacni pravidla, tak jak je nastavil. Pred tim bylo repre A kde byli ti co vozili finalova umisteni. Pak bylo repre B kde byli ti ostatni. A taky byl rozdil v podpore tymu A a tymu B. Ja bych reprezentaci momentalne rozdelil do tri skupin. A zavodnici kteri se umistili ve finale. B zavodnici kteri se umistili v semifinale. C zavodnici bez techto umisteni. A taky by jednotlive skupiny byli jinak podporovani. Takze v A by byli Adam,Martin a Libor. V B by jiz bylo vic zavodniku. V C by jich bylo hromada.
Ale tak jak to je dnes, tak je to chyba koncepce. Tech chyb je ale jeste daleko vic. A doopravdy to nejsou chyby te divenky jak se tady do ni poustite.
lrhodpovědět 
   Jeste pro chytroliny.13:46:25 01.05.2017
Mozna az vase ditka budou ve veku Misi Matusove ani nepolezou. Zazil jsem uz takovych "nadejnych' mnoho a nakonec se do juniorskych kategorii ani nedostali, protoze se zavodenim skoncili uplne.
lrhodpovědět 
    Re: Jeste pro chytroliny.14:07:41 01.05.2017
Však se tu také kritizuje systém, o Matúšové je tu naopak napsáno, že je milá a pohodová. Ovšem o tom, že nemá dostatek sebereflexe, aby objektivně zhodnotila zvoji výkonnost a na podobné závody nejezdila, ale asi není potřeba diskutovat.

No a k tomu zbytku - co tím chceš říct? Toto není chyba koncepce, je to chybná koncepce, což je rozdíl. Je zde celkově špatný přístup k repre jako takové, sám ČHS uvádí, že repre je za odměnu, že lidi vůbec lezou, na výkonech nezáleží, jsou to výlety.

A co chceš říct tím, že některé děti ve věku Matúšové už nelezou? Tak ať nelezou, když nechějí. Ty děláš, jak kdyby to byl problém. Když dítě poleze od šesti do čtrnácti a pak lezení nechá, tak se vůbec nic nestane. Jediný, kdo na tom může prodělat, je ČHS. Ty děti a rodiče na tom jedině vydělají - ušetří si dost peněz a starostí. Tyhle řeči o tom, že toho ty děti pak nechají, když teď budou dřít, mě vždy pobaví. Jsou fakt vtipné. Jako kdyby to něčemu vadilo, že přestanou lézt :-)

A tvoje repre je také divná. Buď někdo maká a dává dobré výsledky, pak ať je v repre, nebo dobré výsledky nedává a pak bych ho do repre nepustil. Ani na vlastní náklady. Repre si musí lidé zasloužit a pokud má ČHS někam zasílat přihlášky, tak jen těm nejvyšší výkonnosti.

odpovědět 
     Re: Jeste pro chytroliny.16:20:28 01.05.2017
Buď někdo maká a dává dobré výsledky??? (pravděpodobně ty by jsi repre takhle rozdělit nechtěl, protože pak by to tvoje dítko nemělo tak dobré, vzhledem k tomu, že tady všichni měli finále velmi vzdálené)
To jestli někdo maká nebo nemaká je jedno. Důležité vždy budou jen výsledky a ty tady měli špatné naprosto všichni!!
Tahle šikana Míši je nefér, protože jak sedláci u Chlumce dopadli všichni a jestli to psal Jan Vopat ten předešlý příspěvek tak ten nedopadl rozhodně o moc lépe od ní.
Dostatek sebereflexe tady tudíž neměl nikdo! Na druhou stranu byl to první závod, takže asi všichni měli právo si to jet vyzkoušet jak na tom jsou a bouldry jsou přeci jen vždy zrádnější a naši s nimi nemají potřebné zkušenosti, protože se bohužel stále ještě u nás staví bouldry v českém stylu. Nikomu lepšímu ty děti místo nezabírali, ale s takovými výsledky si to všichni měli platit sami, to je ten problém.
odpovědět 
      Re: Jeste pro chytroliny.18:41:55 01.05.2017
Asi se tebou v celku souhlasím, myslel jsem to podobně. Jinak moje dítko bych tam nepustil pokud by nebylo připravené. Mluví se tu o Míše, ale samozřejmě to platí i pro další lezce a jejich trenéry a rodiče.

A k tomu placení účasti - to je otázka. Pokud se jedná o repre, tak já bych tam možná závodníky nepustil ani když si to budu platit sami. Proč? Aby dělali ostudu? Buď budou dobří a zaslouží si to a budou opravdu reprezentovat, nebo je zbytečné, aby tam jezdili. Pokud polezou oficiálně za ČR, musí podávat adekvátní výsledky.

Druhý pohled by pak byl, že tam může každý, když si to sám zaplatí. Ok. Ale pak tedy zrušme repre včetně nominačních závodů, zrušme soustředění, zrušme svazového trenéra a vše s tím spojené, ČHS ať jen vypíše odměny za umístění a jen přeposílá přihlášky. Každý si bude jezdit, jak bude chtít, bude si platit licenci včetně pojištění sám, ti dobří se po sezoně přihlásí o zaslouženou odměnu. Byl by to spravedlivý, průhledný a velmi motivační systém. Extra lezci typu AO si samozřejmě pak mohou domluvit samostané podmínky.

Jinými slovy - buď mějme špičkový repre tým o pár lidech a dejme mu plnou podporu za dobrou reprezentaci, nebo to celé zrušme jako šaškárnu. Ale současný stav je paskvil, který k výsledkům nevede, není dostatečně motivační a pro některé je spíše demotivující, když vidí, kdo vše se do repre dostal.
odpovědět 
       Re: Jeste pro chytroliny.19:29:29 01.05.2017
Vůbec jsem se nechtěla do diskuse zapojovat; už jen proto, že většina příspěvků je anonymních... ale neodpustím si jednu poznámku. Nepustit děcko na závody, není-li připravené... ono se to těžko pozná, víš?. Platí to samozřejmě primárně pro kat. B (která se mě týká). Ale když dítě, co je zvyklé u nás topovat většinu boulderů a být na bedně, poprvé přijede na evropák, nestačí se divit. Takové cesty naživo nevidělo, natož aby je někdy lezlo... Tož tak :)
Katka B.odpovědět 
        Re: Jeste pro chytroliny.20:51:59 01.05.2017
Od toho je trenér reprezentace, který má vědět co se na evropských závodech leze a má své svěřence na to připravovat nebo naopak odhadnout, že na to vůbec nemají a nejet tam a nedělat ostudu!
Janaodpovědět 
         Re: Jeste pro chytroliny.01:16:10 02.05.2017
Takže na závody pouštět jen ty, co určitě vyhrajou? A kde si to mají ti ostatní vyzkoušet? Kde jim kdo postaví bouldery jako na eropském poháru?
Petrodpovědět 
          Re: Jeste pro chytroliny.08:52:25 02.05.2017
Přesně, takto by se měli ptát všichni potenciální závodníci - kde si můžeme vyzkoušet bouldery, jako se polezou na svěťácích? Na kterou stěnu svaz zabezpečil na vyzkoušení a trénink chyty, na kterých se svěťák poleze? Kde najdeme trenéra, který SP/MS sleduje, zná trendy, je ve spojení s aktuální děním a pomůže nám s nástrahami cest úrovně semi/kvalda na MS/SP? A pro jistotu jen malý dovětek - na závody se jezdí závodit a podávat výkony, ne trénovat a zkoušet si chyty a cesty. Vyzkoušet si to musí závodníci před závody, na závodech je už pozdě.
odpovědět 
           Re: Jeste pro chytroliny.14:18:40 02.05.2017
Přesně. Trefně. Jednoduše.
Kuba Turekodpovědět 
           Re: Jeste pro chytroliny.17:07:14 02.05.2017
Kde najdeš bouldery jako na EP a SP? No v Německu a v Rakousku.A trenéry tam najdeš taky.Jo jestě bys něco našel v Anglii a ve Francii.
odpovědět 
           Re: Jeste pro chytroliny.00:24:51 03.05.2017
někdo poslední být musí.. (češi) a někdo musí i vyhrát ( taky češi (čech)) tak vo co deee
odpovědět 
        Re: Jeste pro chytroliny.21:51:00 01.05.2017
A jak k těm znalostem cest přišly ty ostatní děti? Píšeš, že děcko takové cesty nevidělo a že se nestačilo divit. Jak to, že ostatní závodníci s tím podobný problém neměli? Víš, co bys měla udělat? Zajít za vaším trenérem (nemáte náhodou dva?) a chtít vysvětlení, jak je možné, že při všech těch trénincíh a tréninkových programech, které máte, je pak holka tak mizerně připravená. Možná by to chtělo trochu větší rozhled a zkonzultovat trénink i s někým jiným, než s tím, kdo holce stále říká, že síla není potřeba. Kolik holce je? A představ si, že za velmi krátkou dobu by měla startovat třeba na SP. Viděla jsi minulý a tento víkend semifinále a finále svěťáků s Číně? Za nedlouho by tvoje holka měla lézt tyto bouldery. Zeptej se svých trenérů, jak k tomu směřujete. Nedávno byla naše repre na soustředění v Cafe Kraft. Velmi je to tam pobavilo, nechtějí věřit že to byla vážně repre. Viděla jsi lézt třeba Janju Garbret? Tvoje holka by měla zanedlouoho lézt stejné věci, jako Janja. Kde na to budete trénovat a s kým, když i MČR je na úrovni maximálně svěťákové kvalifikace?
odpovědět 
         Re: Jeste pro chytroliny.08:59:16 02.05.2017
Jak k tomu přišly? Jednoduše. Každý rok před závodní sezónou stavěči mají sezení, na kterým si řeknou, jakou cestou se bude stavění ubírat. Každý z nich si to pak přenese do národního prostředí a je to... U nás také proběhlo soustředění repre na bouldru a zjevně takový přenos nenastal :(.
odpovědět 
        Re: Jeste pro chytroliny.22:08:15 01.05.2017
Super, tak ted to decka poznala, a pro zbytek sezony mohou zustat doma, trenovat a pristi rok to treba zkusit znova. :-)
Geoodpovědět 
     Re: Jeste pro chytroliny.22:50:52 02.05.2017
Závody jsou nejlepší trénink ! Na závody nejezdí všichni vyhrávat, ale užít si to ! Tak se do toho neserte a buďte rádi, že nás Míša reprezentuje!
odpovědět 
   Re: Výběr do repre? Chyba na strane vedeni.10:55:20 02.05.2017
lrh: A zavodnici kteri se umistili ve finale. B zavodnici kteri se umistili v semifinale.

to by ale už M.Stráník nemihl být v repre A, jak sám navrhuješ
odpovědět 
    Re: Výběr do repre? Chyba na strane vedeni.11:29:28 02.05.2017
Ale rok před tím byl ve finále. Takže pro tento rok by byl automaticky v A.
LRHodpovědět 

 Výběr do repre21:05:50 01.05.2017
A pro vysvětlení nekritizuje se tady Míšu, ale toho chytrolína co vytvořil tento článek a pana Bintera, který z repre udělal cestovní kancelář.
odpovědět 
 Re: Výběr do repre21:16:31 01.05.2017
Pan Binter to tak udělat musel. Jinak by jeho syn nemohl cestovat po Evropě za peníze Čhs
odpovědět 

 Slavoj Houslice21:37:36 01.05.2017
Vyznam zdejsich anonymnich diskuznich prispevku je asi podobny jako kdyz se po zapase fotbaloveho narodaku sejdou fanousci v hospode a kritizuji vykony jednotlivych hracu.
A nic na tom nezmeni pokud vetsina z nich bude cleny fotbaloveho svazu a nekteri budou hrat okresni prebor za Slavoj Houslice :)
odpovědět 
 Re: Slavoj Houslice22:01:49 01.05.2017
omyl, vetsina z nas hraje za STS Chvokovice-Brod ..a to je sakra rozdil.
odpovědět 
 Re: Slavoj Houslice22:41:26 01.05.2017
Presne. Pivni kecy lezeckych (sportovnich)nymandu, kteri nemaji ani tuchu co za drinu museji tyhle nactilete deti absolvovat, prijmout za sve, aby mohly vubec pomyslet na splneni sveho snu - at uz je to bedna na lokalnich zavodech, postup do finale v domacim poharu nebo treba moznost reprezentovat CR. Ale, o co se tu snazim, bandu zabednencu nepredelam. Nektere utoky na konkretni deti jsou ovsem opravdu ubohe. Koule mate akorat na kopani do deti. Stydim se za tenhle obraz ceske lezecke verejnosti, ktery vytvarite.
odpovědět 
  Re: Slavoj Houslice23:08:23 01.05.2017
Jsi naprosto mimo. Ale úplně, protože je to přesně obráceně. Právě proto, že víme, jak ty děti makají a co tomy vše věnují, tak nás štve, že to vše přichází vniveč kvůli neschopnosti odpovědných osob. Jak myslíš, že je těm dětem a jejich rodičům, když věří někomu, koho mají za odborníka, když třeba celý rok makají, trénují, lezou, věnují tomu veškerý čas a pak najednou vyjedou ven a prásk, vše se zhroutí jako domeček z karet? Jak píše Katka výše - představ si, že holčina u nás vyhrává všechny závody, usilovně trénuje, topuje skoro vše, co se jí na našich závodech postaví, a pak vyjede ven a zjistí, že není ani průměrná??? Chápeš, o co tu jde? Ne o ty děti, ty dělají, co jim dospělí řeknou, ale jde o ten systém, který nemotivuje, vyzdvihje průměrnost a zabíjí talenty. Chceš těm dětem pomoc? Udělej jim párkrát ročně závody s cestami, které mohou očekávat na podobných závodech, jako byl Graz. Že do toho 3/4 dětí ani nenastoupí? Smutné, ale o tom to přeci je. Pak můžeme mluvit o podpoře a motivaci. Ale stavět jim pohodové bouldery aby měly děti radost a pak je poslat do pekla ven?
odpovědět 
 Re: Slavoj Houslice07:51:17 02.05.2017
Ono v tom fotbale je to ještě horší - sama módní ikona, kerky přes cely zada, účes jak Ronaldo, sebevedomi neskutečné - a pak přijede na zápas mimo ČR a v polovině zápasu odpadnou.
odpovědět 

 Historie se opakuje08:12:55 02.05.2017
Asi vim kdo se schovava za "informovanym" anonymem.Ale je to jedno. Jmeno Petr Solansky st. asi uz mnoho lidem nic nerika. Ale jeho nazory se temer na sto procent shoduji s nynejsim anonymem. Ale zcela jiste to neni "nas" anonym. To co je spojuje je neochvejne presvedceni o tom, ze oni jedinni to delaji spravne. A ti "slabsi" v repre nemaji co delat. Solanskeho synove, hlavne ten starsi petrili ve sve dobe k absolutni zavodnicke spicce u nas. A st. Solansky vedl jun. repre. A mel stejne nazory jako nas anonym.
  Ze z jeho starsiho syna je ted umyvac aut a ma zasebou kriminal. A to studoval vysokou skolu, kterou nedokoncil. St. Solansky se ho jako syna zrekl. Proc to pisu? Ze se to netyka zavodeni? Ba naopak. Zavodeni a extremnich nazoru jak jej provozovat se to tyka strasne moc. Jen zaslepenci nepochopi.
lrhodpovědět 
 Re: Historie se opakuje08:43:23 02.05.2017
Libore, to, že něcí synové skončili špatně, přeci nemá co dělat s názory rodičů. A často ani s výchovou. Existuje řada dobrých potomků od špatných rodičů. A obráceně - můžeš mít dobré a chápající rodiče a děti jsou problematické. Nebo snad chceš říct, že kdyby děti Solanského skončily dobře, že jeho názory byly správné?

No a k těm extrémním názorům - ano, jsou to názory trochu krajní a problematické, vím to, ale vycházejí ze současného ekonomického rámce a ze současé situace ČHS. Ano, můžeme zavést vícestupňovou repre. Mě by se také líbila. Ale kde na to chceš vzít? A jak to chceš v českých podmínkách organizačně zabezpečit? Ty jsi jak politik před volbami - tvoje plány mají hlavu a patu, vypadají dobře, ale nebudeš schopen je zajistit jak personálně, tak finančně. A ke způsobu vedení současné repre mohu dodat snad je to, aby ses podíval, kam vede.

A ještě jedna poznámka k účasti na prestižních závodech - kritizuješ tu požadavek, aby na repre závody jezdili jen ti nejlepší a nastiňuješ, že volání po výkonu bude vytvářet problémy. A uvědomuješ si, že lezení je jeden z mála sportů, kde ty mé "extrémní" názory neplatí, že ve všech dalších sportech je výkon alfou a omegou a slabší na závody nesmí? V tenise, pokud nemáš divokou kartu, musíš nasbírat body a na vybrané turnaje smí jen elita. Plavání - pokud nezaplaveš nějaký minimální čas a neprobiješ se řadou závodů z nižších soutěží, nemůžeš na vrcholné podniky. Atletika - chceš si jít zaběhat na nějaký prestižní závod? Musíš zaběhnout nějaký minimální čas. Co krasobruslení? Chceš mít účast na nějaké vrcholné akci? Musíš se tam probruslit. A všude se to týká ne národních soutěží a závodů, ale mezinárodních. Víš, jaké byly podmínky třeba pro účast na Mistrovství Evropy? Cituji kousek "Kromě těchto základních pravidel byla jako kvalifikační kritérium určena minimální hodnota technických prvků, kterou museli sportovci překročit.". Nikdo se neptal, kolikátí jsou krasobruslaři v republice, nikdo neměl jasnou účast. Jestli jsi tam chtěl, musel jsi mít určitou minimální výkonnost. V lezení je to zatím volné, ale nepiš, že podmínka výkonu udělá ze závodníků asociály.
odpovědět 
  Re: Historie se opakuje10:10:54 02.05.2017
"...kdyby děti Solanského skončily dobře, že jeho názory byly správné..." Pokud do toho případu máš aspoň nějaký reálný vhled, nejspíš sám cítíš, že tahle hypotéza je v rovině utopie.
Ohledně kvalifikačních kritérií, které uvádíš pro několik sportů - jedinou lezeckou disciplínou, kde je možno toto kvantifikovat, je přeci rychlost(?) A to, zda na mezinárodní závody v rychlosti organizátor (v tomto případě IFSC) závodníky pustí nebo nepustí podle "kvalifikačního času" nebo podle "kdo chce" nebo podle "z každého státu max. 4 - vyber jak umíš" je přeci vždy jen a jen na rozhodnutí organizátora daného seriálu;)
odpovědět 
   Re: Historie se opakuje10:38:14 02.05.2017
Vice stupnove repre neni zadny problem. Ani ekonomicky. Ceckarum treba nezaplatit nic. Beckarum meco a Ackarum nejvic. Kde je problem? v chs uz to tk fungovalo. Treba Tomas Mrazek mel 4kc/km. Ostatni 1kc/km.
lrhodpovědět 
   Re: Historie se opakuje11:17:04 02.05.2017
Připomíná to tu sraz českých podnikatelů,kteří pláčou,že nám tu chybí dostatek kvalifikované pracovní síly.Taky jim ještě nedošlo,že takovou si musí vychovat sami a ne furt spoléhat na stát(svaz)!Smiřte se s tím,že nic lepšího,ochotného závodit,tady nemáme!Ano,všichni bychom byli rádi,kdyby k tomu svaz přistupoval jinak-tréninky,soustředění atd.,ale na tohle to není dostatečně silná firma.
odpovědět 
 Re: Historie se opakuje10:46:17 02.05.2017
Libore,kolik lidí může mít stejný nebo podobný názor :-). Řeší se tady repre, takže ať to psal kdokoli, třeba i Solanský, má jeho názor stejnou váhu jako můj nebo tvůj. A to jak skončily jeho děti tady netahej, být v jeho osobě a číst to, osobně bych se za tebou zastavil....
odpovědět 
  Odvazny posera.10:54:38 02.05.2017
Nezastavil by ses za mnou. Jsi jen posera ktery nema ani odvahu se podepsat. Tak nemachruj, ze by ses zastavil. Jooooo byt silny v bezpecne anonymite. To se to bojuje :-))))))
Poseroodpovědět 
   Re: Odvazny posera.11:41:18 02.05.2017
..umíš číst podepsaný anonyme Posero, psal jsem " byt ním" mě se to netýká
odpovědět 
    Re: Odvazny posera.12:41:48 02.05.2017
A kdyby se te to tykalo? Tebe a tvych ratolesti? Tak bys stahnul ocas!A vis proc? Protoze svymi anonymnimi prispevky mu pres drzku nedokazes dat.Jsi posera.
lrhodpovědět 
   Re: Odvazny posera.19:21:08 02.05.2017
Anonymitou proti anonymite :D. Lezcum fakt hrabe nebo spis to jsou total blby hovada ...
odpovědět 
 Re: Historie se opakuje13:37:24 02.05.2017
to je tenhle? http://www.lezec.cz/clanek.php?key=2590
Papoušodpovědět 

 mládežnická repre ČR10:32:46 02.05.2017
Já vidím problém v trenérovi reprezentace. Po závodech jezdí už nějakou dobu, tak by měl vědět, co se staví. To že tam jedou ti, kteří na to nemají, ale tady vyhrávají, za to nemohou, pravidla jsou nastaveny, tak proč si neudělat výlet. Někteří byli na takovýchto závodech poprvé, myslím tím skupinu B, ti se seznamují, ostatní kategorie by se měli zredukovat nebo nejezdit vůbec. Možná by stačilo vyměnit trenéra.
odpovědět 
 Re: mládežnická repre ČR10:43:36 02.05.2017
Vymenit Bintera? Jsem pro. Ten je nejvetsi problem soutezniho lezeni u nas. Ale na druhou stranu. Kolik treninkovych dnu jste stravili na zahranicnich stenach za minuly rok? Myslis ze na Ms ve sjezdu na lyzich natrenujes na Jestedu?
lrhodpovědět 
  Re: mládežnická repre ČR10:52:02 02.05.2017
...myslíš tedy, že to na našich stěnách nelze natrénovat? Jaký je rozdíl mezi stěnou venku a u nás? Já vidím pouze rozdíl, jak se cesty staví, pokud myslíš tohle. A stavěče přece máme. Tam bych problém neviděl.
odpovědět 
   Re: mládežnická repre ČR10:58:24 02.05.2017
AO natrenoval na dva tituly Mistra světa zejména na Kotelne, takže o podmínkách to není.
odpovědět 
    Re: mládežnická repre ČR11:04:15 02.05.2017
Je to o podminkach. Kdyz AO trenoval v kotelne tak se na svetacich staveli cca podobne bouldry. Ale ted?
lrhodpovědět 
    Re: mládežnická repre ČR13:34:49 02.05.2017
Jasně. A Usobiga tam jezdil za ním... Tyhle historky o tom, jak natrénovat na mistra světa kroužením na bouldrovce jsou sice populární, ale jsou to jen legendy a pověsti. Možná to platilo dříve, ale od dob Mrázka se to poněkud posunolo. Asi jako v gymnastice - zkus si na youtube porovnat sestavu, se kterou vyhrála na olympiádě Čáslavská, s letošní sestavou :-)
odpovědět 
     Re: mládežnická repre ČR17:20:07 02.05.2017
Já bych ho vyloučil z repre. Netrénuješ na Smíchově a v BB, nejezdíš na soustředění, nekonzultuješ trénink s šéftrenérem, končíš.
odpovědět 
   Re: mládežnická repre ČR11:02:03 02.05.2017
Co se tyce bouldrovek, tak nam ujel vlak. A stavece nemame. Honza je super ale proste to nemuze stihat.V bouldrech proste musis jet tam kde je manji na svetove urovni.A kde trenuji svetove spicky. Ale nase trenerske vedeni se spis venuje tomu jak mas silny ten ci onen sval protoze tomu rozumi. Ale leze ni jim unika. Bohuzel.
lrhodpovědět 
    Re: mládežnická repre ČR11:29:51 02.05.2017
V bouldrovkách máš asi pravdu a vyjet na soustředění taky lze, že jo. Ale zeptám se, jak tedy trénuje Lucka...možnosti u nás vcelku bídné ne? ... a není trénink taky hlavně o hlavě?...opakující se dřina, na to musíš mít i v hlavě jasno.
a propo, občas si vyslechnu od jednoho závodníka z repre, co všechno jim měří, váží, jak trénují, atd. tak mi to přijde trochu vtipné - no a pak hurá na závody.
Je zvláštní, trenér je kritizován už dlouho, výsledky nemá ale ČHS to nevadí. Nikdo jiný to nechce dělat?...nebo je to "já tobě, ty mně" :-)
odpovědět 
     Re: mládežnická repre ČR11:41:10 02.05.2017
AO měl a má oporu hlavně ve vlastní rodině.Některé jiné reprezentanty má jejich rodina i s celým lezením u prdele.Svaz todle nenahradí.
odpovědět 
      Re: mládežnická repre ČR11:46:46 02.05.2017
....jak jsem psal, je to v hlavě, v tom ti trenér nepomůže, natrénuješ, když chceš. Pak by měla přijít podpora ČHS, trenéra...
odpovědět 
     Re: mládežnická repre ČR12:43:20 02.05.2017
Netusis kolik Lucka stravila dnu treningem v zahranici.
lrhodpovědět 
      Re: mládežnická repre ČR17:20:51 02.05.2017
Lrh má v tomhle recht.U nás je to se stěnama dobrý tak na zábavu a do skal,ale na závody světový úrovně bohužel už ne.Musí se ven k sousedům.A pokud se chce tlačit vlastní dítě do špičky,tak to prostě už stojí dost euráčů.Historku o repre v Kafé Kraftu jsem slyšel,prej tam měli němčíci otevřený huby do kořán.
odpovědět 
     Re: mládežnická repre ČR18:38:36 02.05.2017
Od jakeho "jednoho zavodnika"?
odpovědět 
 Re: mládežnická repre ČR22:48:24 02.05.2017
Tak to ani náhodou ! Myslím si, že Tomáš Binter o tom lezení ví fakt hodně. Jestli chcete házet na někoho špínu, tak jí hazejte na sebe, nic o tom nevíte a vypouštíte tohle u pusy !FUJ! Jestliže jde o umístění v Grazu tak si myslím, že se všichni umístili opravdu suprově,není co komentovat, jen dodám, že všem moc gratuluji :-)
odpovědět 
  Re: mládežnická repre ČR00:32:22 03.05.2017
Presne, patri k svetove trenerske elite, mozna je vubec nejlepsi. Ty plky o neuspesich, ktere nemaji s realitou nic spolecneho jsou jen hola zavist lidi co nic nedokazali, nikoho nevytrenovali a jsou to chudaci.
odpovědět 

 Kolize stylů a termínů13:55:48 02.05.2017
Ještě bych se chtěl zeptat na jednu věc - jak je vůbec možné, že lano i bouldery objíždí ti samí závodníci? 26.3. byl nominační závod bouldery a hned týden po tom nominační závod na lano. Závody v Grazu byly 30. dubna, chvíli před tím byly nominační závody na laně. A všude stejná mládež, stále stejná jména. Je vůbec možné natrénovat na nějakou slušnou úroveň, když se to takto míchá? V ČR to asi jde, protože tím, jak tu oboje lezou prakticky všechny děti, mají nízkou výkonnost všechny, takže tam nejsou takové rozdíly, ale přeci pokud někdo chce být špička třeba na laně, trénuje na těžké vytrvalostní cesty, tak pak přeci nemůže jen do zahraničí na těžké bouldery. Není tato situace poněkud zmatená?  Z tréninkového hlediska je přeci nemožné trénovat na té nejvyšší úrovni oboje najednou. Nebo ne?
odpovědět 
 Re: Kolize stylů a termínů14:35:57 02.05.2017
Tak ale děti baví jak lano,tak bouldry,tož proč si neobjet všechny nomináky.:-)
odpovědět 
  Re: Kolize stylů a termínů14:44:18 02.05.2017
A tak to chápu, že je to baví. Proč ne, když to systém umožňuje. Ale jsme zpět u té sebereflexe a soudnosti. A soudnosti (šéf)trenéra. A vlastně je to otázka i závodníků. Děti asi nemohou vědět vše, ale to jim třeba ještě v šestnácti nedošlo, jak to s tréninkem je a jaký je rozdíl mezi bouldery a lanem a jak to asi tak dopadne, když se budou snažit dělat oboje najednou?
odpovědět 
   Re: Kolize stylů a termínů20:36:40 02.05.2017
V tom, že děti zkouší boulder i lano bych problém neviděl, to není jen naše specialita. Když se podíváš na startovní listiny, tak je to zcela běžné. Výrazněji se to líší až od juniorských kategorií.
Větší problém je nashromáždění kvalifikačních závodů a právě EP do cca 6 týdnů - to rozumně nemůže nikdo dát. Fakticky to znamená, že aby se člověk kvalifikoval, už musel mít výkonnostní top a před sebou ještě MČR v červnu a v létě samozřejmě seriál Evropského poháru. Na podzim pro změnu čeká ME ve Slaném a na závěr lahůdka ME v Permu :).
Neznám závodníka, nejen v lezení, který bay byl schopen podávat tak dlouho konstatní dobré výkony.
odpovědět 
    Re: Kolize stylů a termínů08:45:41 03.05.2017
No a máš nějaký návrh, jak tohle všechno skloubit dohromady? To by musely být nominační závody někdy koncem ledna nebo v únoru.
odpovědět 
     Re: Kolize stylů a termínů09:08:36 03.05.2017
A je v pořádku, že průměrní závodníci dělají i bouldery, i lano? V U14 by to ještě šlo pochopit, ale u starší by si měli vybrat a makat v jednom. Klidně ať jednu sezonu preferují bouldery a druhou lano, ale objíždět repre závody v juniorech v obou disciplínách najednou, to bys musel být extra talent a dříč a takový tu není. Ale to by měla být práce a pravomoc šéftrenéra, aby závodníky usměrnil a případně je v obou disciplínách nenechal startovat.
odpovědět 
      Pravomoc šéftrenéra?11:11:02 04.05.2017
Ááááááá někdo si tady připravuje půdu někoho vyšoupnout z repre. Aby mladá Adamovská nemusela plnit nominační kritéria.
odpovědět 
       Re: Pravomoc šéftrenéra?22:08:15 04.05.2017
Ta aspoň podává výkony, ne jak ti co jsou tam teď.
odpovědět 
       Re: Pravomoc šéftrenéra?09:52:38 05.05.2017
Dokud to Elišce poleze a bude se umisťovat, ať klidně na nomináky nejezdí, tam se stejně umístí vždy. Tomu, že by se tu opakovala nedávná situace se Svobodovou, kdy dlouhodobě objížděl repre závody někdo, kdo na to maprosto neměl, nevěřím. Eliška i Petra jsou normální, nedovedu si představit, že by měly takovou hroší kůži a nulovou sebereflexi, jako někteří jiní. A s tím vyšoupnutím někoho - ve skupině A stejně nikdo na úrovni Adamovské není, takže není potřeba nikoho posouvat.
odpovědět 
 Re: Kolize stylů a termínů08:24:19 03.05.2017
Nic ve zlym...ale vzhledem se schválenýmu formátu lezeckých závodů na OH v Tokiu se asi stane dost běžným, že závodník bude závodit v bouldrech aj na laně...
odpovědět 
  Re: Kolize stylů a termínů09:04:10 03.05.2017
A ještě na rychlost. To je ale v pořádku, protože tam se na trojboj budou připravovat všichni. Kdežto nyní závodí "trojbojisté" proti specialistům, což je nesmysl.
odpovědět 

 odvolání trenéra16:27:29 02.05.2017
TADY POMŮŽE JEDINÉ, ODVOLANÍ TRENÉRA!
pavelodpovědět 

 dyskuse19:34:52 02.05.2017
Tihle srački mě fakt pobavyli
odpovědět 

 Foto dne:

Willy Wancker
 Databáze cest:
Všechny cesty (179563)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Silberschlüssel 8 Hintenburg
Dir. Hansisteig 5+ Hintenburg
Reisefrosch 5- Hintenburg
Tunel I Ostrov
Stará Cesta I Ostrov
Nově komentované:
Cesta K Nebeskému Klidu 6+ Srbsko
Na Pannu 6- Srbsko
Dvoukruhová 5+ Skalný
Bruska Umí Středověk 9- Skalný
Noi Altri! E Voi Altri? 7b+ Limski Kanal

 Nově v diskusi:
prsty prsty | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: letadlo matroš | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování |

 Nové komentáře:
Re: RIP Ondro | Re: RIP Ondro | Re: RIP Ondro | Re: RIP Ondro | Re: RIP Ondro | Re: RIP Ondro | Re: RIP Ondro | Re: RIP Ondro | Re: Ss | Re: RIP Ondro |

 Kde to vře:
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (128)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (113)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (40)
VENI VIDI VOLAVI in honorem Alexandri (12)
Rozhovor s Lynn Hill i s lezením na její domácí bouldrovce (3)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (3)

 Nově v inzerci:
Sacrpa Maestrale | STANOVÉ KOLÍKYUltralehké,odolné,kvalitní SET 8+1NOVÉ,NEPOUŽITÉ! | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Pátek sobota | stěna Jirkov | Statická a dynamická lana | Lezačky | Mantra Pant W | Prodám lezečky | Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 376 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 325 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 293 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 294 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 274 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.