Adam Ondra a Petr "Špek" Slanina si společně zalezli na písku | |
Adam Ondra a Petr "Špek" Slanina si společně zalezli na písku v Klokočí a jak reportoval Jan Šimánek: Adam dal "...8 cest od IX do Xa, osm suchejch onsajtů bez mága v 30° s odlezama jako kráva. Velká radost tohle vidět, hlavně to štěstí v očích těch dvou..."
"Špek meets Adam aka klobásy versus párky!!!
Tohle setkání bylo z kategorie pohádek - odjakživa se u piva řeší "co ten Adam, jak by mu to asi šlo na měkkým a co ve Špekovejch cestách? Myslíš že by dal ty odlezy? V tom by se nehnul!...". Takže tady je to černý na bílým: Klokočí, 8 cest od IX do Xa, osm suchejch onsajtů bez mága v 30° s odlezama jako kráva. Velká radost tohle vidět, hlavně to štěstí v očích těch dvou 🙂 více info u piva," napsal včera Jan Šimánek k fotkám, které zveřejnil na Facebooku.
Viz:
A co zlato | 09:17:16 17.08.2021 | A k čemu to je vylézt něco na Klokočí? Raději zlato z Tokia | Ondra | odpovědět |
  | Re: A co zlato | 09:48:25 17.08.2021 | Že by pro radost?
Zlato by bylo fajn, placka taky, ale 6. flek furt průser není, navíc v tom experimentu, kterým se lezení v T stalo.
Příště ten formát bude snad trochu rozumnější a tahle zkušenost, kterou samotná účast je, se bude hodit. | MM | odpovědět |
  | Re: A co zlato | 10:25:24 17.08.2021 | A k čemu je tvuj komentář... Jen další blábol... Sport je hlavně o radosti... | | odpovědět |
  |   | Re: A co zlato | 10:39:24 17.08.2021 | Přesně opačně.
K čemu zlato z Tokia, za gymnastiku na překližce? Gymnastika je to úctyhodná, o tom žádná, ale lezení vypadá jinak. A Klokočí, ve Špekově společnosti, to je extra hodnotný lezení.
Pokud by snad Adam přesedlal, nebude moc lidí (lezců), který by se mu až k zemi neuklonili. | D. | odpovědět |
  |   |   | Re: A co zlato | 10:24:12 25.08.2021 | Souhlas. V závodním sportu málokdo na špici dlouho vydrží. Roky prostě utíkaj každému. A pořád lepší bejt stále aktivní sportovec byť ne špicovej, než hvězda, která se vyšvihla a pak jenom kecá po hospodách a večírcích...... | Honza | odpovědět |
  |   | Re: A co zlato | 11:45:26 17.08.2021 | Perfekto Mundo nevylezl, teda už dlouho žádné 9b, na bednu byla jeho forma dost daleko, výkonnost klesá a jde pomalu dolů, je třeba si dělat víc takových radosti na skalách a užívat si lezení na pohodu bez tlaku okolí, chtělo by to nějaké hezké video, vždyť ty naše písky jsou tak krásné. | | odpovědět |
  |   |   | Re: A co zlato | 12:31:20 17.08.2021 | "výkonnost klesá a jde pomalu dolů"... ten se povedl (facepalm) | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: A co zlato | 21:43:06 17.08.2021 | V hrubych faktech ma chlapec pravdu. | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: A co zlato | 09:59:52 18.08.2021 | Teda já to z hlavy úplně přesně nedám, ale když pominu OH, tak že by se třeba na základě letošních výsledků v SP dalo usuzovat na nějakou ztrátu výkonnosti se mi zrovna nezdá.
Nehledě na změny v přípravě, které byly vynuceny tím prapodivným formátem soutěže na OH. | MM | odpovědět |
  |   | Re: A co zlato | 14:35:10 17.08.2021 | ...Sport je hlavně o radosti..z krupice co vynese :D | | odpovědět |
  | Re: A co zlato | 11:14:38 17.08.2021 | tohle je lepsi nez zlato z preklizky z Tokia | Honza | odpovědět |
  | Re: A co zlato | 16:56:30 17.08.2021 | A k cemu je ten Ondra? Radsi kdyby zalezl do sve zavisti a prestal psat? | Martas. | odpovědět |
Termín | 09:41:59 17.08.2021 | Ahoj, co znamená termín ,,suchej onsajt,, ? Díky. | Amundsen | odpovědět |
  | Re: Termín | 11:14:03 17.08.2021 | severovychodni varianta hustyho onsajtu | l. | odpovědět |
  |   | Re: Termín | 14:30:07 17.08.2021 | Specifikum piskarskeho onsajtu. Na mokrym pisku se neleze..... | | odpovědět |
  |   |   | Re: Termín | 08:44:46 18.08.2021 | Aha. A já myslel že je to něco jako onsajt bez emocí. Dík | Amundsen | odpovědět |
a jde to | 09:44:07 17.08.2021 | i podle pravidel | | odpovědět |
Hm | 09:54:49 17.08.2021 | Kde je nejaky video?
Aktualni rok 2021.
Raci bych schlidnul nejaky prelez.
| | odpovědět |
  | Re: Hm | 10:09:43 17.08.2021 | Kedze tam bol Honza Simanek, predpokladam ze video casom bude, az to zostriha :) | m. | odpovědět |
  |   | Re: Hm | 11:20:59 17.08.2021 | video nebude, Honzik to netočil .. možná prej článek :) | Kwjet | odpovědět |
  |   |   | Re: Hm | 11:39:21 17.08.2021 | Video nebude, nebyla to naplánována akce za účelem natáčení, byl to "obyčejnej" půlden ve skalách - tak nějak jsem si řekl, že na to Adam má taky nárok.. | Jan Š. | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Hm | 16:48:42 17.08.2021 | Tot pravda :) | m. | odpovědět |
Překvapení? | 10:13:35 17.08.2021 | něco spolu i nabušili? | Joudová | odpovědět |
Relax | 10:13:56 17.08.2021 | Tomu sa hovori idealny relax po Tokiu :) | m. | odpovědět |
Legendy | 10:26:15 17.08.2021 | Oba už jsou legendami, což se často za života nestává. Rozdíl mezi nimi je snad jediný, Adam je jakžtakž normální, kdežto Špek je lezecká anomálie, slušně řečeno. Jsou to prostě esa! | Richard LB | odpovědět |
  | Re: Legendy | 11:20:57 17.08.2021 | Až se Adam vykašle na tu překližku a začne lozit pořádně na písku to se budou teprve dít věci uvidíte. Já se na to strašně těším. Za mě nějaká medaile z Tokya nemá cenu. Ondra je především excelentní technik na skalách.Lezeni je hlavně o tom být venku.
Strašně moc bych u to chtěl být.
Bravo Adame a Petr samozřejmě taky.👍 | Radek | odpovědět |
  |   | Re: Legendy | 13:00:27 17.08.2021 | Na pisku se neda lozit poradne. Pisek ma svoje vykonostni limity, ktery jsou davno za svetovou spickou. Ale taky uz se tesim az Adam zacne bombit na skalach. | | odpovědět |
  |   |   | Re: Legendy | 13:31:47 17.08.2021 | Tak tak, na důchod ideální. | Joudová | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Legendy | 13:53:06 17.08.2021 | Jj, Klokočský Špekoviny od IX vejš si na důchod nechávám :D | Já | odpovědět |
  |   |   | Re: Legendy | 23:10:29 18.08.2021 | No jasně. A proto se světová špička povětšině na písku ani nehne, pokud to nejsou lidi typu Honnolda, že?
Výkonnost na sportovkách a výkonnost na písku (a stejně třeba ve velehorách) se prostě nedá srovnávat, jsou to jiný disciplíny. Stejně jako nesrovnáváš sprintery a maratónce, i když obojí je běh. | D. | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Legendy | 10:10:54 20.08.2021 | A proč by světová špička jezdila do oblastí s cestami obtížnosti povětšinou max. 8b/c? | Variant | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Legendy | 17:17:17 20.08.2021 | Bingo... | :) | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Legendy | 13:15:11 21.08.2021 | Protože sprintér nebude běhat maratón. | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Legendy | 13:20:44 21.08.2021 | Převádění saský (nebo český) pískový klasifikace do francouzský a obráceně je nesmysl, tedy pokud jde na obou stranách o klasický cesty. Je to zcela jinej styl lezení s jinou náročností. Stejně tak jako je jiný lezení ve velehorách, jak se tady přiléhavě píše. A kdo dělá na špičkový úrovni jedno, dost dobře nemůže na špičkový úrovni dělat druhý – až na výjimky, jako je mimozemšťan Adam :) (I když ve velehorách – zatím – neleze ani on.) | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Legendy | 13:47:31 24.08.2021 | Já jsem svého času v Labáku potkal Bindhammera, který byl tou dobou mistr světa ve sportovním lezení.
Připravoval tam článek a měl tam fotografa, který ho fotil v Kruh za kruhem, ale focení probíhalo cca u 1. nebo 2. kruhu a nahoru vůbec nedolézal. Tehdy říkal, že už lezení za IXa a IXb mu přijde dost těžké. Bylo evidentní, že labský písek v relativně nízkých obtížnostech je hodně jiný než španělské vápno.
Pískovcové mistry bych s mistry sportovního lezení nesrovnával. Je to jiný sport ač někdy dochází k mezioborovým průnikům. | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Legendy | 08:49:25 26.08.2021 | Tak to urcite nelhal :) Ale kdyby tam par tydnu zustal, trochu navyknul na ten material, nejakou tu jedenactku by dal. | hurvajz | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Legendy | 10:17:40 26.08.2021 | což platí i naopak, kdyby přijeli někteří vyhlášení pískaři do Španělska a několik týdnů brousili od rána do večera jednu a tu samou cestu, taky by vylezli svá nová maxima. jen jde o to, že kdo leze v Čechách X-ky, leze na ojedinělých výjezdech celkem suše 8a, 8b. a někdo podotkl, že opačně to rozhodně neplatí | | odpovědět |
30 ° | 14:12:33 17.08.2021 | Co je to těch 30°? Úhel plotny, po které lezli? Nebo má snad jít o vyjádření teploty? V jaké stupnici? Jde o °C nebo snad °F? | | odpovědět |
Tokio 6. | 14:46:42 17.08.2021 | Doběhl jsem 6.nevadí - půjdu se projít se Zátopkem, to mě udělá dobře :D | | odpovědět |
  | Re: Tokio 6. | 14:55:14 17.08.2021 | No jestli se chceš projít se Zátopkem,tak skrz "Špekoviny" se k němu dostaneš poměrně brzy. Vybírat máš rozhodně z mnoha, pro cestu na věčnost velkolepých, výstupů. | | odpovědět |
  |   | Re: Tokio 6. | 23:06:26 18.08.2021 | :))))) | | odpovědět |
Okurkova sezona? | 14:50:06 17.08.2021 | to uz fakt neni o cem psat?
Jo a bacha na kult osobnosti. Ten kdyz se utrhne ze retezu... historie by mohla vypravet. | | odpovědět |
  | Re: Okurkova sezona? | 14:57:08 17.08.2021 | Kterej kult osobnosti máš na mysli. ten Š. nebo ten A.O. | | odpovědět |
  | Hrdinové | 14:59:42 17.08.2021 | Vy jste fakt žumpy...všichni byste tam zírali s hubama dokořán, protože sami byste se k těm cestám báli i přiblížit a tady si hrajete na bůh ví co a shazujete Adamovy výkony na Olympiádě...Není nic jednoduššího, než zabrat a jít to všem ukázat místo něj, borci.nablil bych vám do huby, ještě začněte řešit, proč to nelezl s mágem, ať máte co dělat... | svarta | odpovědět |
  |   | Re: Hrdinové | 16:03:31 17.08.2021 | Kámo, dej si prášek na uklidnění a vylep si plakát AO z Bravíčka nad postel | | odpovědět |
  |   | Re: Hrdinové | 17:49:18 17.08.2021 | 1- se neposer.
2- si znova precti na co odpovidas. Zjistis ze tam neni zmineno ani jedno z temat na ktera tak bourlive reagujes.
| | odpovědět |
Echt gold | 15:25:28 17.08.2021 | Ooo...To je proste vec, u ktery chces bejt :-) Parada. | Marphy | odpovědět |
:) | 15:36:19 17.08.2021 | Super! Těším se na video… dva démoni v akci… posral jsem se snad už vsude, v klokočí také :) kdo ze světové špičky by to neudělal? Ja mám k tomu ještě lopatkou a dávám to hluboko pod zem… Nicméně mám radost, ze Ados leze na mekkym… Fuck off prudici a kupte si taky pořádnou lopatku, přenosný toy toy, nebo jdete fandit na Spartu :) | Uča | odpovědět |
  | AO vs Špek | 16:36:04 17.08.2021 | Mě vždy bere to srovnání a ta písková aura nad lokálními hrdiny !
AO je celosvětová hvězda fenomén co leze milníky své doby !
Špek byl před 20-30 lety dobrej lokální pískař řekněme mezi 50 top lezci na písku v ČR. DDR.
Prostě se to nedá porovnat i když rozumím že pro lokální je a bude Špek hrdina
David Peterka | | odpovědět |
  |   | Re: AO vs Špek | 16:54:42 17.08.2021 | Tak zase su rozne discipliny v ktorych moze niekto byt spicka. Nemusi ist len o obtiaznost prelezu, ale napriklad aj o mnozstvo vytvorenych, moralovo narocnych ciest. V tom Spek bude vynikat asi o nieco viac... Plus je to samozrejme exot sam o sebe (v dobrom), to tiez pomaha :) | m. | odpovědět |
  |   |   | Re: AO vs Špek | 21:13:37 17.08.2021 | je to nepochybně přes třicet let(!) tuzemská špička v disciplíně desítky "ixkových" *) cest ročně (a "véčkových" nepočítaně) s největším procentem cest co nemají opakování. většinou se jedná o ohromující linie a žádné kvaky bokem v roští. držte si clobóky.
*) ixková cesta má v klasifikaci (římským číslem) písmeno X. nic pro softmovera. samozřejmě při převodu do některé ze světových klasifikací (od 8- nebo 6c výše) se může zdát, že vlastně o nic významného nejde.
jinak fotky mě naplnily čistou radostí. | Lukas B. | odpovědět |
  |   |   |   | Re: AO vs Špek | 11:09:20 18.08.2021 | Je dobre, ze tolko jeho ciest nema opakovanie alebo zle?
Alebo to ma byt meritkom jeho vynimocnosti?
Osobne mam s tym trochu problem a vidim v tom urcitu sebeckost.
Nastastie na piesok sa dostanem sporadicky, takze s tym dokazem zit.
Aj v oblasti, kde fungujem bol/je clovek, ktory ma hned pri Spekovi napadne ale nastastie uz mu dosli skaly a aj sa trochu znormalizoval/dal priestor druhym(buducim generaciam) | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: AO vs Špek | 11:18:00 19.08.2021 | k jednotlivým bodům:
Je dobre, ze tolko jeho ciest nema opakovanie alebo zle?. oboje. moc lidí nemá na to je přelézt. a nejsou to žádné kvaky v roští, ale většinou na první pohled jasné linie. těm nejlepším (v této konkretní disciplíně - lezení s podílem fyzické i psychické složky) to poskytuje úžasné příležitosti. rozhodně to činí lezení trvale udržitelné v tom, že to přirozeně reguluje návštěvnost některých oblastí. někteří "vochranáři" se nijak netají tím, že to je pro ně optimální model, jak udržet lezení legální a omezit škody.
Alebo to ma byt meritkom jeho vynimocnosti?
rozhodně ano. špek je opravdu exot a jeho přístup k dělání cest je extrémní (ve smyslu ducha tradic).
Osobne mam s tym trochu problem a vidim v tom urcitu sebeckost.
ono za většinou toho co děláme je sobeckost. je větší sobec ten, který dělá cesty podle svého (možná extrémního) pojetí dodržování tradic, nebo ten, který vykopává ze země kvaky a tluče do nich háky po metru a dělá mu dobře, když mu pak poklepávají po ramenou? nebo dokonce ten, který leze po skalách aniž by jedinkrát "zabrigádničil" (ať už výrobou cest, budováním protierozních chodníčků nebo takovým tím samozřejmým sběrem odpadků po ostatních prasatech)?
Nastastie na piesok sa dostanem sporadicky, takze s tym dokazem zit.
to je obecná nemoc diskusí. nejvíce duní prázdné sudy o tom, co se jich netýká a v čem se moc neorientují, a tak je jim vše jasné, dokonce se ten efekt jmenuje podle nějakých chytrých pánů.
Aj v oblasti, kde fungujem bol/je clovek, ktory ma hned pri Spekovi napadne ale nastastie uz mu dosli skaly a aj sa trochu znormalizoval/dal priestor druhym (buducim generaciam) | Lukas B. | odpovědět |
  |   | Re: AO vs Špek | 21:36:08 17.08.2021 | Davide Peterko, my co kolem špekatejch cest jen nábožně chodíme neřešime aury výkonnosti ale to že špek je prostě originál neopakovatelnej jedinečnej a že po něm jednou zůstane obrovská díra a ta díra nebude vypadlej kruh.
Stejně jako bych alešákovi sklidem svěřil svoje děti,špekovi bych s klidem svěřil i manželku.
Tihle a mnozi jini už tu správnou placku dávno vyhráli a je prima že lidi jako honza šim. kus jejich geniality zachytěj na věčný časy. Zima a bůhví co ještě s ní se blížej a tyhle videa jsou fakt vzpruha
| Hrej | odpovědět |
  |   | Re: AO vs Špek | 10:48:39 19.08.2021 | Špek dělá co ho baví.
A různé lidi to baví.
To je vše.
Za mě to stačí.
Hrdina hrál hokej:-))). | MM | odpovědět |
hezká zpráva | 18:51:31 17.08.2021 | Nepatřím mezi Ondrovi samozřejmé fandy, ale musím uznat, že tento počin se povedl.
Pocitově mi to přijde lepší než olympiádá, protože do nedávne doby nehrozilo, že by se Adam do něčeho takového pustil.
Olympiádu považuji spíše za selhání pořadatelů a stavěčů, nežli selhání účastníků, koneckonců bizardní výsledky o tom svědčí.
Zrovinka z tohoto počinu bych rád viděl nějaké uvolněné nonpromo video jaká se dělala dříve. Pokud to nikdo netočil, jak se píše výše, pak je to ostudná chyba. Jedno takovéto video by bylo tisíckrát lepší nežli celá mrdkocestadoTokya. Pokud z tohodle video nebude, pak je to excelentní příklad selhání AO týmu, neb na reklamní mrdky je užije, ale pořádnej lezeckej příběh bez reklamního potenciálů už ne.
Pokud z toho video bude, tak děkuji a celému týmu se omlouvám za sprostá slova. | k. | odpovědět |
  | Re: hezká zpráva | 19:27:20 17.08.2021 | Postavit tri bouldery z toho jeden lehky, druhy skakaci a treti nelezitelny to opravdu neni dobra vizitka stavecu, takze souhlas. | Tomas T. | odpovědět |
  |   | Re: hezká zpráva | 19:48:59 17.08.2021 | Boldry byly ostuda, lano zase dobrý. Sice bez nějakých fintiček, ale rozřadilo pěkně. A videjíčko z Klokočí? Škoda že není, ale proč taky mít videa ze všeho. | | odpovědět |
  | Re: hezká zpráva | 20:25:24 17.08.2021 | Jsi fakt K....! Jasne se tu pise, ze tam byl na jedno odpoledne a jen tak bokem i ukazal, ze ma i na odvazny pisecek. A ze video se nekonalo, nebyl duvod , no a kdyz ty ho mas tak velikej, tak Spek nebude mit problem si s tebou zalezt /on zatim nevi zes K./ a udelej si ho sam, pak uvidis jak tento veliky pocin jsi vykonal a třeba bude i dobry a napisou Ti to. | | odpovědět |
  |   | Re: chtěl bych být taky tak chytrý | 20:41:00 17.08.2021 | Vy jste tady všichni hrozné chytrý. Jak to děláte? | | odpovědět |
Konečně bude více času na skalíky! :D | 22:00:57 17.08.2021 | Já jsem rád, že vidím Adama znovu na skalách! Kéž tam tráví co nejvíce času :). Závody jsou ale taky zábava (když se nezvrhnou v nepřehlednou frašku, no a prostě i když člověk vyhraje 9x z 10 možností, neznamená to nutné, že když přijde ten jeden den "d", všechno musí vždy bezvadně vyjít, i kdyby měl natrénováno jako nikdy). Těším se na další projekty a videa ze skal! I když v Tokiu všechno neklaplo podle představ, byla to velká bitva a štěstěna byla od speedu po lead náladová. I tak super výkon a bravo za výkony i ostatním, celkově byl formát závodu bohužel podle mě nepřehledná bramboračka a myslím, že svůj nejlepší den neměli před závodem ani stavěči boulderů :). | Milan | odpovědět |
  | Re: Konečně bude více času na skalíky! :D | 22:59:46 17.08.2021 | Další alibizátor. Pravidla, byť prapodivné, byly pro všechny stejná. Co tu pořád řešíte? Ádovi se nezadařilo, a co? Budeme to okecávat donekonečna? Jsem rád, že je tu opět (doufám) doba, kdy nebude ve vleku financí a marketingu a bude makat na tom, co jej baví. Tak jen houšť! | | odpovědět |
  |   | Re: Konečně bude více času na skalíky! :D | 11:29:31 18.08.2021 | Já netvrdím, že to byl jeho nejlepší závod, ale díky pravidlům by bral každopádně zlato, kdyby Jakob spadnul kousek pod ním, jako se mu to stalo na x závodech. Zároveň netvrdím že něco jsi nebo nejsi ani o tobě :D :D :D. Každopádně, hlavní zpráva měla být, že nejradši sleduju bušení do výkonostních limitů venku na skalách. | Alibizátor Milan | odpovědět |
  |   |   | Re: Konečně bude více času na skalíky! :D | 11:35:27 18.08.2021 | Výkony soupeřů v závodě na oh jsem taky nijak nezpochybňoval, dokonce jsem je chválil, když si přečteš původní zprávu. Navíc, jak jsem taky naznačil výše, 4. místo ve speedu spadlo Adamovi do klína, což byl výsledek, který by asi bral před závodem všema 10ti. | Ještě jednou alibizátor | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Konečně bude více času na skalíky! :D | 12:38:28 18.08.2021 | Je za mě škoda, že AO poslední 3 roky netrávil víc času ve skalách a prováděl tolik specializovaného tréninku v podstatě kvůli jednomu závodu (i když trénovat je potřeba!). Radši si nepředstavovat ty přelezy, kterým se místo toho mohl věnovat. Zase šel si za tím svým cílem, to jo! | M. | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Konečně bude více času na skalíky! :D | 14:17:49 18.08.2021 | Na prioritnim sledovani TOP vykonu na skalach oproti preklizce se shodneme. Na vecne okecavani a hodnoceni OH mame nazor odlisny. Holt to je zivot. | Antialibizator | odpovědět |
rozpink | 07:00:21 18.08.2021 | Byl si vyčisti hlavu. Lezl hluboko pod své možnosti, a je hezké, že i z toho dokáže mít radost. To, že mu mohlo něco zůstat v ruce s následným poletem, je taková třešinka. Po prodělaném traumatu v oh pakárně klimboterapie | pisálek | odpovědět |
  | Re: rozpink | 09:13:27 18.08.2021 | Špek by mel lizt vsechny svoje cesty na kusovku.jednak by se klasa priblizila vzdalene k realite a nezazdil a nevyžral by ostatnim budoucím tolik směrů.v jedne generaci 1 človek udělá tisíce prváčů=sobectví a neúcta k budoucím a lezecké komunitě.
V tomhle vidim komunismus já | Uf | odpovědět |
  |   | Re: rozpink | 11:02:15 18.08.2021 | Byl ses někdy podívat v Klokočí? Lezl si tam něco? Potkal si tam někoho? Význáš se v tématu? | Jan Š. | odpovědět |
  |   |   | Re: rozpink | 11:57:19 18.08.2021 | Nebo ještě jinak: kolik špekových cest si v klokočí viděl na vlastní oči, nebo lépe lezl? Kolik má v oblasti prvovýstupů špek a kolik jiní prvovýstupci? Dáváš svoje pocity za fakta nebo víš o čem mluvíš? A když už chceš být osobní a nazýváš špeka komunistou, znáš jeho historii ve vztahu ke komunismu, řekl bys mu to do očí? | Jan Š. | odpovědět |
  |   |   |   | Re: rozpink | 14:02:40 18.08.2021 | Řekl.lezl.komunismus v paralele proč oni mg v těžkych můžou a oni v lehkych ne viz.debata v pěknym filmu se špekem vs tisice prváčů.nejak to rezonuje | Muf | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: rozpink | 14:17:44 18.08.2021 | Mícháš jablka s hruškama. Špek se pohybuje v rámci demokraticky ustanovených pravidel. V otázce magnézia "jedni můžou, druzí ne" viz paralela s komunismem. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: rozpink | 14:39:27 18.08.2021 | Jasně, když přijdu do hospy a sám vykalim všechny sudy tak taky nic neporušuju, ale co ostatní? Štamgasti mi daji na hubu neb je takove jednaní vůči společnosti amorální | Uf | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: rozpink | 14:42:27 18.08.2021 | Ok, rozumím a loučím se pane troll :) | Jan Š. | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: rozpink | 15:53:37 18.08.2021 | Ufff..to je ale chujva rozdíl..když ty vykalíš všechny sudy, zbydou po tobě prázdný sudy a dostaneš ještě na hubu...když Mistr vyžere tisíc prváčů, zbyde po něm tisíc dechberoucích směrů, který si může každej zkusit vylízt...fakt, že se v tom téměř nikdo z týdletý "komunitynakteroubysemělbrátohled" nehne, není Mistrovo selhání...vidíš v tom ten rozdíl? | bobin | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: rozpink | 16:07:39 18.08.2021 | Když v oblasti udela 90% a poleze se jen tech zbyvajicich 10% od jinyc je to spravne? Adam jeho X se 4 Q preleze taky treba jen s jednim Q...kdyby takovych adamu bylo 1000 tak nikdo neleze | Bobr | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: rozpink | 16:45:04 18.08.2021 | Kdo udělal v oblasti 90% cest? V klokočí je kolem 3000 cest z nich má téměř třetinu Přepis. Zavádějící debatu od Bíbra bych nečekal, ani ty soudy | Jan Š. | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: rozpink | 16:45:57 18.08.2021 | *pepis *bobr pardon :) | Jan Š. | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: rozpink | 19:30:57 18.08.2021 | Já už dávno nelezu. | Džastin Bíbr | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: rozpink | 19:30:58 18.08.2021 | Já už dávno nelezu. | Džastin Bíbr | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: rozpink | 19:34:55 18.08.2021 | Koudelka to samý 100 cest a stopka | . | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: rozpink | 22:02:47 18.08.2021 | No, a konečně něco, čemu by se dalo říkat komunismus. | P. | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: rozpink | 08:40:27 19.08.2021 | Ok nejaky x počet cest je k diskuzi tohle melo byt zohledneno v pravidlech obdobne jako ted ve žlebu max 5 rozdelanych projektu apod.proste mi přijde nefer bouchat to jako baťa cvičky samo ze je za tim spousta prace ale..myslim že chlapi ve žlabu jsou krásný příklad toho, že to jde delat rozumne s citem a profesionálne.diky za to | Uf | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: rozpink | 09:33:01 19.08.2021 | Hele vy komunisti, radši už držte hubu... Jste nějak rychle zapomněli, jak jste stáli fronty na banány... Buďte rádi, že máte co lézt a nemusíte stát fronty na 5 cest v celym Skaláku... Protože každej má sice nárok si udělat 100 cest, ale všichni jste líný a sedíte na prdeli u počítače a akorát fňukáte, jak byste něco dělali, když by vám to někdo nevyfoukl... Ale za těma prvovýstupama je PRÁCE, vole PRÁCE. To neni ťukání do klávesnice. Bože, ty to vidíš.... | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: rozpink | 10:44:20 19.08.2021 | Ne všem následujícím generacím.. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: rozpink | 15:41:16 19.08.2021 | Ufe, ten v závěru tvého příspěvku byl dobrej.
Možná by stálo za zmínku v téhle souvislosti třebas to, že jeden z těch citlivých správců měl po roce 2010 rozdělaných opravdu nemálo směrů v oblasti mezi Kriminálem a Porcelánovou stěnou (pro představu stačí prolistovat průvodce nebo databázi - viz cesty na masivy v téhle lokalitě), trvalo to poměrně dlouho a po oblasti se v těch letech šuškalo (i tehdejší správce ostatní varoval v tomto smyslu), že tam se radši vůbec nemá chodit, protože tam to má všechno on, a že teprv až to celé zveřejní, bude to tam veřejně přístupné... A jdou třeba historky o tom, jak ho nadzdvihli nějací Sasíci, kteří si tam dovolili udělat jeden zatím nerozdělanej směr.
To byla ovšem jiná doba, tehdy se na ostatní, natož na ty generace ohledy ještě zas tak nebraly. | P. | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: rozpink | 21:32:56 19.08.2021 | Nj klasicky syndrom oblastnich prvovystupců co si mysli že jim to patří... | Uf | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: rozpink | 13:01:32 19.08.2021 | Dávno nelezeš, tak proč komentáře na lezci?
To mi vysvětli :) | Jan Š. | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: rozpink | 15:16:54 19.08.2021 | To je jednoduchý. Kdo leze, ten je ve skalách a nemá čas tapetovat na lezci. | honza | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: rozpink | 20:13:15 19.08.2021 | Já mám totiž supervyhledávač a jakmile se někde objeví moje jméno, tak rád svým fanouškům odpovím. | Džastin Bíbr | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: rozpink | 11:03:50 19.08.2021 | Tak je to problém hospodských, že to nevychytal a objednal málo.
Jak se objednávají další skály ale nějak netuším.
Já lezu tak nějak hovno, ale těžké cesty na které nemá nárok mi nevadí. A fakt necítím závist že pár fakt dobrých lezců to dá a já ani hovno. Šak cest jsou spousty a spousty. A taky nemusí být v každé skále metrák železa a bejt volezená jak prolejzačka na dětským hřišti.
Aspoň na ty po nás taky něco zůstane. | MM | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: rozpink | 09:39:54 20.08.2021 | uf-ty jsi mega idiot | daniel | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: rozpink | 23:52:50 20.08.2021 | Dekujeme za inteligentni nazor k věci | Petr | odpovědět |
  |   | Re: rozpink | 16:04:29 18.08.2021 | jo komunismus v lezeni.. prosimte, neplacej nesmysly o vecech o kterejch nemas tuseni. | | odpovědět |
Chudák Adam | 09:19:04 18.08.2021 | Chudák Adam, byl si normálně zalízt s kámošem na skalách a lidi jsou schopný se pohádat i kvůli tomu. Holt bejt slavnej není žádná sranda! | stip | odpovědět |
  | Re: Chudák Adam | 13:52:25 18.08.2021 | Sak rikal ze bude v Krase. A ono prdlajz:) Takle mast verejnost a bulvar! Tsss! | judovana | odpovědět |
Paráda | 15:50:54 18.08.2021 | Tak tohle mi udělalo největší radost ze všech článku na lezci v tomto roce. Díky za tu vysmátou fotku, naprostá pohoda, díky za inspiraci. Pg
| Pg | odpovědět |
Absolutni Klasa | 16:55:43 18.08.2021 | Nejlepsi clanek tohoto roku. Adam je proste vyjimecny lezec. Stale nejuniverzalnejsi lezec na svete! Hezke gesto od Speka, ze ho pozval. Diky vsem zucastnenym! | Honza V. | odpovědět |
Klokoci | 20:45:16 18.08.2021 | Paráda. Ještě kdyby Adama někdo dostal do Skalaku, třeba na Pulp Fiction. To bych moc rád viděl. | Kvapa | odpovědět |
Žumpa | 21:53:23 18.08.2021 | Tady to vypadá, jako by si zde dali rande komentující z novinek.cz Když lezu hovno, tak se alespoň vopřu do někoho, komu vše nevyšlo podle plánu, taková česká klasika...trotlíci :D | Pítrs | odpovědět |
Here we go again | 22:39:16 18.08.2021 | Na lezci to je pořád stejný - pár rozumnejch komentářů a jinak to je přehlídka vocasů. Kam na vás pořád choděj tvl… | GrabTittyMom | odpovědět |
uprimne | 10:38:47 19.08.2021 | Spek je fajn a jeste vic fajn vod ty doby co dela cesty v tehlenctech Klokockach ;) | srabak lacusak | odpovědět |
  | Re: uprimne | 12:06:34 19.08.2021 | to je nepochybně pravda. třeba na sněžníku je většina pořádných linií na opravdické skály už skoro třicet let zaclaimována špekem (a podobnými) a leze se tam hojně jen na maličké balvánky. | Lukas B. | odpovědět |
  |   | Re: uprimne | 07:49:37 20.08.2021 | Holt kdyz na to nemáme musíme lezecky dozrát na tech balváncích poradne je oťapat a pokorne vzhlízet k mistrum | Uvuv | odpovědět |
  |   | Re: uprimne | 08:56:24 20.08.2021 | Holt kdyz na to nemáme musíme lezecky dozrát na tech balváncích poradne je oťapat a pokorne vzhlizet k mistrum | Uvuv | odpovědět |
Piskari | 17:37:33 21.08.2021 | Sa mi paci ako sa piskari pokladaju za elitu lezenia, az je to srandovne. Pritom to je podobna uroven ako vsade inde, ked clovek vie liezt tak vylezie kdekolvek a cokolvek. Ja som bol prvykrat na piesku po 20 rokoch lezenia a liezol som len velmi lahko pod uroven svojho maxima kdekolvek inde. Samozrejme ze by som nedal nejaku specialitu na OS ale to by nedal ani pieskar na kvaploch alebo na vapne v previse. Takze pieskari klud pri vsetkej ucte nieste nicim vynimocni ;) | Luk | odpovědět |
  | Drtils na písku šestky | 15:26:10 22.08.2021 | jako v Tatrách? | M@ra | odpovědět |
  |   | Re: Drtils na písku šestky | 16:30:13 22.08.2021 | ;) zopar IXa,b,c jedno Xa.. kludne ako tatry, ked vies liezt zalezies kdekolvek ;) | Luk | odpovědět |
  |   |   | Re: Drtils na písku šestky | 18:27:37 22.08.2021 | Tak xa tj 9- | | odpovědět |
  | Re: Piskari | 10:14:52 23.08.2021 | Klasické lezení na písku je specifické, což je prostě pravda, nikoli elitní, což taky ale nikdo netvrdí.
Kdybys zase něco nevěděl, klidně se zeptej;-)))!
Hore zdar!;-)
| | odpovědět |
  | Re: Piskari | 11:10:50 23.08.2021 | Žes vylezl devítky je jedna věc, druhá věc je kde a jakým způsobem.
Borhákové sportovky v Labáku jde už těžko považovat za pískovcové lezení. A lezení bez maglajzu je nutná podmínka k tomu, aby ses mohl nazvat pískařem. | | odpovědět |
  |   | Re: Piskari | 11:44:29 23.08.2021 | V labaku to nebolo, a nebolo to ani s madzom, pravidla poznam aj tie nepisane ale to je fuk. Tak je to 9- a? Pisal som ze som daval OS mierne pod moje maxima inde.... No za elitarsky typ lezenia ho povazuju poniektori pieskari ako tu vnimam diskusie. Osobne je mi to skor srandovne ako sa povazuju za nieco viac ako su iny lezci. Specificke lezenie Ti ukazem aj na zule ci vapne ;) | | odpovědět |
  |   |   | Re: Piskari | 13:55:54 23.08.2021 | Presne, staci se podivat co drti ted Magnus. A je to bouldrista. Kdo umi, zaleze nakonec vsude. Reci, jak by se nekdo v necem nehnul, jsou legracni. | | odpovědět |
  |   |   | Re: Piskari | 15:28:57 23.08.2021 | no tak konečně napiš, co to bylo za cesty? znám taky spoustu cest, na kterých každému zvednu jeho pískovcové maximum. ale jakmile by vlezli (včetně mne) do další cesty stejné klasy, nejspíš pohoří
| | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Piskari | 09:06:06 24.08.2021 | Ty si to stale nepochopil o co mi ide vsak? Take cesty v ktortch sa nepohnes ti ukazem aj na zule, andezite alebo vapne ;) je uplne nepodstatne co to bolo za cesty klasa je taka aka je a hotovo. Tu ide o to co ukazujes aj ty v diskusii ze ti co leziete len a prevazne na piesku mate stale tendenciu si dokazovat aki ste iny, lepsi a na ostatnych pozerate zvrchu. Ale dovod na to nieje ani najmensi ;) | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Piskari | 12:11:42 24.08.2021 | nejde mi o sedmy, ve kterých pohoří desítkáři. popisoval jsem devítky, které vylezou sedmičkáři
jinak na mne působíš právě ty jako někdo, kdo se snaží dokázat, že je jiný a lepší než někdo z těch zaprděných písků | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Piskari | 05:55:50 25.08.2021 | On jenom nepochopil, že je diskuze o konkrétních lidech, co si šli zalezt. A jak AO, tak Špek jsou jistým zpusobem výjimeční a tím vzbuzují emoce. Zatímco neznámý kluk co vylezl zopár devitek ničím nezaujme a jediné co mu zbývá je arogance. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Piskari | 13:23:11 26.08.2021 | a stále nenapsal jména těch svých zopár deviatek | | odpovědět |
|