LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Z komína se nepadá.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140170 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Boulder Bar - Praha 7
Big Wall - Praha 9 - Vysočany
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5

Prodejny
Lezec-shop.cz - Štěchovice
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1
LANEX eshop - Bolatice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Provoz lezeckého centra Mammut v Holešovicích

V pondělí 14.3. celý den a ve středu 16.3. od 17:00 bude lezecké centrum pro veřejnost uzavřeno.

V pondělí 14.3. na celý den a ve středu 16.3. od 17:00 dojde k mimořádnému uzavření Lezeckého centra Mammut v Holešovicích pro veřejnost. Po nezměrném úsilí vynaloženém na jeho výstavbu a boj s úředním šimlem a po cca týdnu zkušebního
provozu tak dojde k oficiálnímu otevření a následné marketingové akci za účasti významných i méně významných lezeckých i nelezeckých osobností.

Radek   [úpravy] 11:24 09.03.2005Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Proc19:24:19 09.03.2005
Proc z toho delate takovou slavu kdyz ta stena je tezce podprumerna?
karbonodpovědět 
 Re: Proc19:26:58 09.03.2005
Neni :-)
Ivuchaodpovědět 
  Re: Proc10:04:58 10.03.2005
Snad bych vytknul jenom tu teplotu (ve 30° se fakt neda lozit) a zákaz lezení se sypaným magtlajzem. Vstupné na tu kvalitu docela ujde - max. 120Kč.
Honza Šodpovědět 
 Re: Proc20:36:48 09.03.2005
jen tak by me zajimalo,kerou stenu povazujes teda za aspon prumernou,pripadne kera by byla tebe hodna borce
dle me stena je paradni,pekny prostredi,hezky vymysleny a hlavne sem rad,ze uz nemusim cekat az se nekde uvolni nejaka cesta,coz si myslim je asi to hlavni
kotikodpovědět 
 Re: Proc09:45:48 11.03.2005
Tak jsem se vcera byl taky kouknout a polizt. Musim to zhodnotit ze stena je hodne povedena. Par vytek se naslonetykajicich se lezeni primo/maly satny,zvlastni sprchy/, ale neni to nic by me odradilo. Co se tyce lezeni je to neco co me hodne prekvapilo. Musim podotknout ze zde jsou cesty pro nejmensi az po strasne "tahaci". Neni duvod to pomlouvat. A podle me se vsechno delalo horkou jehlou.Casem se vsechny mouchy vychytaji..... :)
Nezbyva rict nic jineho nez DOBRA PRACE
uiaaodpovědět 
 Re: Proc20:13:26 12.03.2005
nerekl bych, ze je stena podprumerna... jen je to pro nymose:-) ale uznavam, ze je takovahle stena potreba. Ocenuju ruzny dreveny struktury atak, ale v kolmoskach si clovek s lanem nezaleze. Hlava mi moc nebrala tu bouldrovku. Proc je tak nizka, kdyz tak ke stropu jeste 3m? nektery profily jsou jen plytvani mistem...
Musadoodpovědět 

 kdo jsi karbone20:22:54 09.03.2005
Co jsi postavil ty milý karbone? Možná tak trus u své pr... vzhledem k tomu jaké trousíš žvásty. Až něco vybuduješ na "úrovni" ty, tak nás ten obyčejný zbytek světa podprůměrné kvality nezapomeň pozvat abychom se na to mohli také podívat. Ale jinak se měj fajn.
marekodpovědět 
 Re: kdo jsi karbone21:29:31 09.03.2005
Jenom rikam ze ta stena je ausus hodnej tak zakladni skole. Jak ma vypadat stena a jaky by mel byt standart je snad jasne ze steny na Ryzyni a z bejvale Brumly. Tak ma vypadat stena! To co je v Holesarne je pouze napodobenina alá Palmovka. Mejte se taky pekne a hned se nerozcilujte paka
karbonodpovědět 
  Re: kdo jsi karbone08:15:50 10.03.2005
Pravdu díš, škoda nevyužitého místa. Pro začátečníky asi super věc, ale na regulérní trénink to rozhodně není, samý kolmárny a jeden strop to nespraví. Prostě klasická komerční stěna, není se co divit, penízky je nutné dostat zpět. Jestli se nezlepší kvalita chytů, tak ve spojení se zákazem maglajzu je to o ničem. A pokud k tomu přibude tradiční horoškola jako kdekoliv jinde, tak tam nebude k hnutí, už teď je tam k večeru plno a to se to rozjíždí. Zůstává pouze Ruzyň, což je na Prahu sakra málo. Tímto nechci shazovat ničí odvedenou práci, sám jsem stavěl soukromou bouldrovku, vím kolik je s tím práce a to je prd ve srovnáním s touto stěnou, ale pokud se jedná o komerční, propagovanou stěnu, je kritika na místě.
foxodpovědět 
   Re: kdo jsi karbone09:52:09 10.03.2005
chlapci pokud se vam to nelibi, nechodte tam ... bude tam vic mista. me osobne se stena libi a libi se mi i tech par cest, ktery jsem tam v utery prelezl. s Palmovkou bych to nesrovnaval, Holesovice jsou uplne jina liga ...
SpiderCzodpovědět 
 Kdo je ten karbon?11:41:24 10.03.2005
Nejlepší jsou ti,co se ani vlastním jménem nepodepíší,že? V tvém případě,milý karbone,by se spíš hodil výraz novodobý karbonář,tj.tajný revolucionář! Co to je karbon? Mladší útvar prvohor?Či jemně vyloučený uhlík? Nebo snad uhlový karbonový papír?Příště,milý karbone,raději dvakrát važ svá slova,než spustíš lavinu.Sice jsem stěnu na vlastní oči ještě neviděla,ale těžko budu hanit jakoukoliv příležitost k lezení či tréninku.Tak se měj hezky
Lucie Kaftanováodpovědět 
  Re: Kdo je ten karbon?14:33:44 10.03.2005
Otázka je zda karbon není zainteresován v provozu jiné konkurenční stěny či boulderstěny a kvůli tomu se takto nevyjadřuje, že?
Michalodpovědět 
  Re: Kdo je ten karbon?14:18:21 12.03.2005
Tak Lucinko drž pekáč!
:Dodpovědět 

 ja myslim, ze dobry10:16:42 10.03.2005
ja si myslim, ze je to tam supr a basta. me se proste libi, ze vlezes primo do hospody a ne do posilovny jako na ruzyni, to me dava takovej domactejsi pocit :) ... taky se me deeeesne libej ty spary a sokolik(y), to si myslim, ze je vec co v praze chybela, to se me fakt libi moc ...je fakt ze pro meganejvetsiborce to tam musi bejt asi trochu nudo, tech uplne tezkejch cest tam zas tolik neni, ale "nemi moc" z 300 cest je vlastne porad este docela kupa, ne? ... ja bych to hodnotil kladne 
hammenodpovědět 

 jojo17:15:21 10.03.2005
Jo koukam ze tady mluvej samy machri a borci. Ja jenom rek svuj nazor a podepisovat se muzu jak chci draha slecno. Tak si to tam vsichni uprime uzijte i stou prima hospodou co pro pivo musite k baru a cekejte az slecna dopise SMS aby vam pak znudene natocila pivo a mejte se vsichni krasne.
karbonodpovědět 
 Re: jojo17:39:46 10.03.2005
Jsem už paní,mladý muži a přeborník teprve ne.Máš pravdu podepisovat se můžeš jak chceš.V tom případě se ale nemůžeš divit,že nejsi brán vážně. Vždyť se ani za svůj názor nepodepíšeš.A kritika nebyla namířena jen na tebe,takových je,co mluví a mluví a za přezdívku se schovávají.
slečnaodpovědět 
  Re: jojo18:17:53 10.03.2005
teda, vůbec nechci polemizovat o tom , jaká ta stěna je, myslím, že OK, ale spíš mě zaujalo , že spousta lidí se prostě nedokáže srovnat s netem , stále podepiš se, podepiš se, to je na netu to úžasný, že si můžu zvolit deset nicek, tak se s tím prostě nějak vyrovnej, nebo asi budem muset čekat, než vymřou.-)
Myšákodpovědět 
   Re: jojo22:35:17 12.03.2005
Mě vysloveně serou lidi, co považujou přezdívky za anonymy. Říkám natvrdo "serou", ne proto že bych chtěl být sprostý, ale protože chci být upřímný. vytýká snad někdo Papoušovi, nebo Zobanovi, že se nepodepisují vlastním jménem? zajímá mě že se Zoban třeba ve skutečnosti jmenuje Radek (nebo tak nějak)? Nezajímá! Karbon napsal, že se mu ta stěna jeví jako těžce podprůměrná, mě se zase nikdy nelíbilo, že se na Brumlovce chodilo pod stěnou v botech zvenku a na Ruzyni mi vadí počet lidí a malé sprchy. No na Holešovicích mi vadí, že je tam spousta nevyužitého prostoru. A podepíšu se jako Stip. A jestli někdo nevíte, ze Stip je jakýsi Stepan Kapounek z Prahy, tak ted uz to víte. No ted ste teda fakt o hodne informovanejsi, co?
stipodpovědět 
    Re: jojo07:47:06 13.03.2005
Možná jsme informovanější,ale především je jasné,že se nebojíš za svůj názor podepsat a že si tedy za ním asi stojíš,ne?a o to tady přeci šlo!Protože výkřiky do tmy pod přezdívkami zvládne přeci každý.I já...
Lucy Liuodpovědět 
     Re: jojo07:54:11 13.03.2005
Bohužel,se budeme muset smířit s tím,že se lidi chtěj schovávat,tak už toho nechme.já to tak taky budu dělat
danoodpovědět 
 Re: jojo19:20:35 10.03.2005
nesouhlasim,ze je stena spatna,jak sem napsal vyse,ale take nesouhlasim se slecnou nebo pani to je jedno,podepsat se jako karbon bohate staci,tak to na netu v diskusnich forech chodi a take nevim,ze to porad nekdo nechape,coz by snad pomohlo,kdyby tam napsal Jan Novak?to by si byla pak klidna,ale on by to byl treba jeho nick :)))
kotikodpovědět 
  Re: jojo19:43:41 10.03.2005
to je fakt!
jan novákodpovědět 
   Re: jojo20:09:16 10.03.2005
Je to na svědomí každého z nás.Sice to tak na netu chodí,ale pak tyto diskuse beze jmen mají pramalou hodnotu a vidím to jako dělání velkého dýmu okolo malého ohýnku,jako pouhou ztrátu času.tímto vidím tuto diskusi jako ukončenou,neb není kloudného závěru.Více lezení,míň mluvení
paníodpovědět 
    Re: jojo21:58:15 10.03.2005
paní vy děte už domu
pánodpovědět 
     Re: pane07:39:46 11.03.2005
Ty sis asi nevšiml,že paní už dávno skončila,co?Jestli chceš diskutovat,tak na úrovni.Ve slově děte ti chybí J a ve slově domu se ti někam zatoulal kroužek.
červíčekodpovědět 
      Re: pane07:43:15 11.03.2005
Pánové,jak je ta zmiňovaná spára široká nebo úzká?díky za odpověď
Danoodpovědět 
       Re: pane10:20:26 11.03.2005
Spáry jsou tam celkem tři:
1. Kolmá žábovice, trošku širší, ale v pohodě, na písku by nebyla víc jak za VIIa.
2. Kolmá prstovka - tak ta myslím bez odšlapů na chyty lze přelézt jen naboso (včera jsem tam viděl docela nadějný pokus o lano) - lezečku do spáry nedostaneš a na tření to lízt nejde, protože ten nátěr klouže jako prase. S odšlapy na chyty v pohodě tak VII a-b.
3. Lehce převislá spára s asi 3-metrovým stropem - ve stěně úplná pohoda, žábovice tak za VI a pak najednou mělká širší žába ve stropě - dost hnusný a zatím jsem se tam nesrovnal VIIIx?

Jinak k té diskuzi tady: Myslím, že si tady v pohodě zaleze tak 80 - 90 procent lezců ke kterým patřím. Nadchlo mně množství simulace skály - spáry, hrany, díry, kouty, komíny - jenom je mi líto, že nejsou alespoň tyto záležitosti vypískovány - ten pocit když noha drží v rajbu nebo na odšlap v sokolíku (jako třeba v Ruzyni na té nové části). Souhlasím ale, že Ruzyň a (až donedávna i Brumla) je profesionální superstěna i pro vrcholové sportovní lezce, zatímco v Holešovicích je to spíš pro nás soft movery. Ale je zbytečné se hádat, pomůže to všem i těm čistě sportovním - po zbourání Brumly by Ruzyni snad už nepomohlo ani kdyby byla nafukovací :)

Zima asi hned tak neskončí, tak trénujte, ať to pak ve skalách leze. Jo a nehádejte se pořád, jsme přece středoevropani a žádní Taliáni (Edgar by politicky nekorektně řekl - "Chovejte se jako běloši") - kdykoli tady někdo vysloví (tedy napíše) nějaký názor, okamžitě ho začne napadat jeho osobní nepřítel (nepřátelé).
FrantaSodpovědět 
 Re: jojo20:50:30 10.03.2005
Milý Carbone, ať má Tvá zaujatost jakékoli pozadí, zapomeň na chvíli na ni a přijď si vylézt prstovou spáru, budeš první a vylezeš si za to lano. A možná, že si ani nebrnkneš. Měj se!
vejfukodpovědět 
  Re: jojo09:06:25 12.03.2005
argumentovat tim ze na stene je jedna tezka kravina na lezeni je pitomost, ta stena je ve velmi hezkym prostoru vsechna cest, hezky na prvni pohled postavena, bouldrovat jsem tam nebyl a drytooling neprovozuju takze muzu komentovat pouze lezeni na lane. V pondeli jsme tam vylezli cca 10-12 cest a vsechny byly postaveny strasne, linie ruka noha, absolutne postaveno be stupu, vytoceni, odslap neexistoval, obtiznost gradovana vzdalenosti chytu. V tuto chvili jsou ty postaveny cesty naprosty nesmysly (tedy tech 12 co jsem lezl). Kdyz prelezu 12 kousku na Ruzyni a to vcetne kolmacu je jich 11 vynikajicich ve smyslu logiky i treninkove efektivity a ta jedna posledni je dobra. Musim souhlasit s nekym nade mnou ze v Praze je v tuto chvili pouze jedina stena a to je stale pres 10 let stara Ruzyn. Jestli se Holesovice vylepsi charakterem lezeni a slizkosti chytu tak tam budu rad chodit v tehle fazi never . Samozrejme klobouk dolu pred takovym projektem , ale nevim jestli nemely byt lepe zvladnut ve finalizacni fazi napr kvalitni staveci, coz je vlastne pro vlastni provoz asi to nejzasadnejsi . Obecne zklamani.
Jakub Sodpovědět 
   Re: jojo17:27:03 12.03.2005
Nevím, ale připadá mi, jestli jsi třeba nebyl na jiné stěně, než já. Lezl jsem cesty okolo těch dvou spár a našel jsem i odšlapy, i vytočení a podobně. Nějak mi nepřišlo, že by to bylo až tak odlišný od těch kolmých v Ruzyni. Teda v Ruzyni je lepší, že jsou na těch kolmých ty boule. To by se tady dalo taky udělat. Co tady trochu chybí z mého pohledu jsou delší převislé cesty s velkejma chytama. No a občas nesedí klasifikace, ale to se brzo upraví. Ruzyně jede už X let, tady je to v provozu tejden. Rozhodně není ten rozdíl tak velikej, abych místo pět kilometrů sem jezdil dvanách do Ruzyně, i když tam se mi taky líbí.
Petr Jandíkodpovědět 
    Re: jojo22:23:03 12.03.2005
te rozdil je naprosto propastnej, jsem zvedav zda nekdy potkas v Holesovicich lidi z Plzne tak jako je pravidelne potkas na Ruzyni, a to neni 12 km.
Jakub Sodpovědět 
    Re: jojo22:28:31 12.03.2005
te rozdil je naprosto propastnej, jsem zvedav zda nekdy potkas v Holesovicich lidi z Plzne tak jako je pravidelne potkas na Ruzyni, a to neni 12 km.
Jakub Sodpovědět 
   Re: jojo22:56:51 12.03.2005
Musím souhlasit, že co do kvality stavěčlů se Ruzyni Holešovice ani zdaleka nevyrovnají. To se ale dá napravit časem. Nikdo učený z nebe nespadln (ale ze skály se to často daří). Taky nevím, proč jsou některé chyty takové oslizlé a to přesto, že jsou nové. Jestli je v tom prostoru nějaká větší vlhkost vzduchu, na studenějších chytech se sráží voda, nebo jestli na to má vliv zákazu lezení se sypaným maglajzem. Možná prostě my softmůveři maglajzujem málo. Zákaz lezení se sypaným maglajzem taky nechápu. Sice už vidím ten argument: "tak si to zkus přijít pak uklidit", ale já provozovatel stěny nejsem. Jinak spáry jsou fakt fajn, ale škoda že jsou tak kluzké. To opískování citelně schází když uvážím jak je tření ve spáře důležité. Co se týče drytůlingu taky jsem čekal, že tam budou nějaké technické lahůdky v podobě bouldrů a ne jenom žebřík z plastových chytů. To člověk vyleze jednou a podruhé už to ztrácí kouzlo.
stipodpovědět 

 Rád vyměním Palmovku za Holešovice21:07:45 10.03.2005
Nic není dokonalé, ale mne se stěna Mamut líbí a myslím, že v Praze něco tak komplexního doposud chybělo. Myslím, že si své příznivce určitě najde a v akvariu na Palmovce bude volněji.
Venca
H.K.Stáří Prahaodpovědět 

 spara21:09:25 10.03.2005
Sparu sem zkousel a nemam na ni, ale to ze tam sou tri betonovy sppary nic nemeni na tom, ze na tu stenu uz nepudu.Mejte se pekne
karbonodpovědět 
 Re: spara07:50:33 11.03.2005
Souhlas,Ruzyně a Brumla je a(byla)jiná liga.Vo tom žádná.V každym případě Holešovice si určitě svoje "LEZCE" najdou.
Patriotodpovědět 
  Re: spara08:54:42 11.03.2005
hm patriote proc ty uvozovky,copak lezci musi byt jenom ti co lezou od 8 vejs?kuli holesarne se vam velkejm bohum na ruzyni aspon trochu uvolni misto
kotikodpovědět 
 Re: spara08:13:04 11.03.2005
spary sou dreveny, ale mozna za 500 milionu let z nich bude neco jako karbonsky uhli
lacoodpovědět 

 Magnézium14:31:34 12.03.2005
V Holešovicích jsme zakázali magnézium hlavně proto že na na pískovcových terénech v Čechách je používání magnézia také zakázáno. Tímto způsobem se snažíme vštípit určitá pravidla mladým začínajícím lezcům, zejména Pražským kteří tyto pravidla ignorují.
Libar
Libor Rebel Hrozaodpovědět 
 Re: Magnézium16:49:09 12.03.2005
hmmm super nápad. Ja viděl mágovat i borce od Brna, ale jsem to vlastně debil, na Rajče se práší, tak proto.... :-)))))
Maglajzákodpovědět 
  Re: Magnézium15:48:47 15.03.2005
Aj u nas na stene boli pokusy zaviest lezenie iba s gulickami resp. tekutym madzom. Lenze chyty boli do mesiaca natolko mastne, ze sa prakticky nedali pouzit. A tak - ci sa im chcelo alebo nie, museli prevadzkovatelia ustupit a zacat castejsie upratovat. A my sa odvtedy vznasame v tonach magnezioveho prachu, ktory sa nam uklada a plucach.
Levitatorodpovědět 
 Re: Magnézium17:42:20 12.03.2005
Na pískovcových terénech v Čechách je také pokud si dobře vybavuji zakázáno lezení po dešti - tuším, že někde až 48 hodin. Budete mít taky v rámci své osvětové činnosti po deštích zavřeno? Respektive, je tohle za stupidní argument?
Blátošlapodpovědět 
  Re: Magnézium18:21:37 12.03.2005
Neřekl bych, že to je stupidní argument. Hodně lezců začíná a učí se lézt na umělých stěnách. Když se od začátku učí lízt s maglajzem, neumí to už jinak a práší vždy a všude, protože na mágu získají psychickou závislost. Proto je lepší se naučit lézt bez mága, nebo spíš s jeho minimálním množstvím, protože kulička a tekuté se v Holešovicích můžou. Přidat se dá vždycky, ubírá se špatně.
Petr Jandíkodpovědět 
   Re: Magnézium20:47:30 12.03.2005
Aha, takže práškové magnézium se nesmí, ale koule a tekuté ano? Z pohledu zákazu používaní magnézia na písku je přece prášek, koule i tekutý mágo úplně to samý, ne? O to víc mi pak to prohlášení Libora Hrozy připadá zcestnější.
Blátošlapodpovědět 
    Re: Magnézium17:10:41 13.03.2005
Pro úžasnou lezoucí veřejnost. Hroza a Jandík jsou staří klasici. Nic proti nim, jejich době a trochu i mojí, ale umělá stěna je jiná liga, dimenze. Sypaný maglajz na stěnu patří už z tréninkových důvodů. Maglajzovat, vydýchávat - chvilka na soustředění. Na stěně se toto dá dobře cvičit a na skalách posléze využít. Mluvíme-li ovšem o výkonnostním lezení. To se ovšem zmíněných pánů netýká, stejně jako většiny pohybujících se lidí na umělotinách. Časem to dopadne tak, že co stěna to jiná filozofie a tudíž jiní lidé. Ale ať lezem blbě nebo dobře tak si zachovejme svoji důstojnost a je jasné že v podstatě anonymní internet tomu příliš nenapomáhá.
Zdendyšodpovědět 
     Re: Magnézium17:58:00 13.03.2005
hehe Zdendyš, děkuji ti za zhodnocení mé osoby. Pokud se sypanýho kontra koule týká, doporučuji tvé pozornosti odpověď neklasika Oliváče pod článkem http://lezec.cz/clanky.php?key=3755. hehe.
Já jsem to teda nezkoušel, ale někteří tu tvrdí, že kombinace tekutej+kulička dává stejný efekt, jako sypanej.
Má to samozřejmě tu nevýhodu, že se nepodporuje tajemné ego dotyčného oblakem bílého prachu a ostatní na stěně by si pak ani nemuseli všimnout, že tam jsem, že? :-)
Petr Jandíkodpovědět 
      Re: Magnézium20:28:15 13.03.2005
Mohu-li mluvit za sebe, tak mě aby si někdo všimnul, nepotřebuji být zahalen v bílém oblaku. Nejsem skromný ale co můžu dělat. Oliváčovi to zanáší klimatizaci. To chápu. Taky bych doporučil kalafunu. /NDR/ Ta nepráší vůbec. Já jsem se do magnézia zamiloval hned jak jsem ho uviděl a když mě Prcas dovolil do svého pytlíku / myslím mg /zabořit svoje prsty. Od té doby miluji magnézium a je to už šílených 22 let. Nezapomenu jak bylo opojné s tím bílým, příjemným práškem vylézt cesty kl. 10a,b,c na českých pískovcích. Třeba vzpomenu Prachov, Křižák, Dubský skály, Příhrazy, Panťák a pod. Všichni jsme ho používali. Rozdíl bude asi spíš v tom, že dříve s ním lezlo dvacet lidí a dnes dvě stě minimálně. Ale k těm stěnám. Můj názor osobní / možná blbý / je asi takový, že než zakazovat práškový mg, tak bych se více soustředil na to aby na stěně nebylo víc lidí než je kapacitně možné. Vysvětlit jim prostě jak se navázat jak jistit aby neohrožovali jak sebe tak ostatní. Asi by každý měl projít instruktáží a pak být teprve připuštěn k vlastnímu, krásnému aktu jako je lezení. / mluvím o lezení i když myslim na něco.../ Spíše tam bych se zaměřil jako provozovatel stěny. Tedy na výuku lezení a co k tomu jasně patří. Ale to jen tak nenásilně..... Jo a zdarma udělám výuku používání mg všem lezkyním - ta romantika, být zahalení v bílém oblaku s krásným chlapem ....to je sranda
Zdendyšodpovědět 
   Re: Magnézium07:51:06 13.03.2005
To je fakt!Ale stejně budou všichni remcat
Péťanodpovědět 
    Re: Magnézium08:31:04 13.03.2005
Není náhodou lidský pot rukou agresivnější než magnésium?
danoodpovědět 
   Re: Magnézium09:57:04 17.03.2005
osobne jsem pro sypane mg na umelych stenach i za cenu pro provozovatele slozitejsiho uklidu.duvod: lepsi vysuseni rukou a s tim tak trochu souvisi i bezpecnost na stene. s kulickou to preci jen vic klouze a zpocene potazmo potem zanesene chyty muzou ve vysokem procentu znamenat nedobrovolnou cestu k zemi pripadne i sejmuti nekoho v tesnem okoli (pad/zhoupnuti se napr.v previsech). P.S. nejsem jinak zadny zastance mg, na pisku lezu 14 let a neprasim,na nepiskach si do pytliku s klidem sahnu. Napr na Ruzyni maji tusim v pravidlech napsano, zakaz vstupu bez mg...
tomasodpovědět 
 Re: Magnézium20:04:37 12.03.2005
:-))) no to me fakt trochu rozsekalo! s maglajz kouli se prece neda lezt na stene natoz na pisku.
Musadoodpovědět 
 Re: Magnézium20:35:42 12.03.2005
Tohle jsem napsal já! Rebel.
Libr Hrozaodpovědět 
 Re: Magnézium08:29:12 13.03.2005
To bude velmi obtížné!Cení se snahy,ale musím říct,že když sleduji diskusi na této stránce,je to jako házení hrachu na zeď.Otázkou je,zda-li mlaďoši vůbec chtějí někoho poslouchat,něco si do hlavy vštěpovat a něco dodržovat,když se ani v diskusi vzájemně nerespektují a urážejí.
Íziodpovědět 
  Re: Magnézium09:05:26 13.03.2005
Tohle je iracionální téma, tady se mozek nechytá. Ale, nevzniká na umělkách moderna? Lezení bez mg, naboso. Třeba budou i lokry co se po zatížení odkolopí. Bourání překližkové uprášené tradice. Skály se mění na překližku, teď dojde zase na ni. Pozor!=:o) I když?
jan pušodpovědět 
 Re: Magnézium10:24:23 13.03.2005
Aha tak ten zákaz má vychovat mladé začínající lezce, aby nemaglajsovali venku na písku? A co ten drytooling? Ten se u nás někde smí? Třeba na písku, nebo v lese na kmenech letitých buků? Nevím, nevím zdali je to výchovné.

A co to půjčování slaňovacích osem na jištění? I to je výchovné?

Nerad bych někoho podezíral neprávem, ale trochu se mi zdá, že tady je někdo línej vzít do ruky vysavač, nebo koupit vzduchovej filtr a skrývá to za osvětovou činnost za záchranu českého pískaření.
stipodpovědět 
 Re: Magnézium14:28:26 13.03.2005
To je vtip?
Smržákodpovědět 
  Re: Magnézium15:32:50 13.03.2005
Nedávno jsem zaměstnal na zednické práce, truhláře - modeláře. Jak to dopadlo? Rozporuplně.
Zdendyšodpovědět 

 Maglajz09:45:37 13.03.2005
Nechápu lidi co chtějí provozovat stěnu a nesnáší maglajz. To je asi jako si otevřít hospodu a nesnášet hosty. Ale je nová doba " host vyhazuje vrchního "
Zdendyšodpovědět 

 Re:Re spára12:24:24 13.03.2005
Tak vám povim, že nejen ta spára, ale i ta celá stěna je největší šit co sem viděl. Za málo peněz co nejvíc muziky...
Bondodpovědět 
 Re:Re spára22:34:27 13.03.2005
Bonde ty asi nevíš o čem mluvíš - "málo peněz"???
Michalodpovědět 
  Re:Re spára07:11:24 14.03.2005
Bond je další co střílí od pasu,není náhodou agentem 007?
Íziodpovědět 

 holešárna15:46:21 15.03.2005
ahoj všichni. muže mi někdo poradit kde ta stěna v Holešovicich vlastně je? Názorů jsem si přečetl dost, tak bych ji rád spatřil na vlastní oko(obě). Předem dík. Přeji hezký den.
 redyodpovědět 
 Re: holešárna15:53:56 15.03.2005
Pristup: Od nadrazi Holesovice smerem na vystaviste jak jezdi tram 12, kdyz
podejdes vlakovej most (asi 200m od holesovic) tak na prvni krizovatce
doleva a asi 200 metru, a je to pred zavorama ve stejnym objektu jako
prodejna japonskych motorek, jenom se tam musi dle sipek. A clovece nauc se pouzivat internet , odkazy tu mas.
Lacusak radivyodpovědět 
  Re: holešárna18:22:49 15.03.2005
DÍK. MÁŠ PRAVDU , MOC TO NEUMÍM. ALE UČÍM SE.
 redyodpovědět 

 Stěna12:17:25 16.03.2005
Ahoj lidičky, četla jsem tu všechny ty podivné komentáře o nové stěně a nedalo mi to a vyrazila s kamarádkou Květou podívat se, jak to s tou stěnou ve skutečnosti je. A musím říct že sem byla mile překvapena. Krásné prostředí, čisté šatny, WC a spousta pěkného lezeníčka.  A také tam byla spousta zajímavých a příjemných lidí. Určitě sme se s Květou schodli na tom, že tam budeme společně pravidelně jednou týdně chodit. Prosím Vás všechny co stěnu haníte, jděte se tam podívat a určitě změníte názor.Mějte se všichni strašně krásně a ahoj ve skalách nebo na stěně:-))))
Klára Kopeckáodpovědět 
 Re: Stěna09:07:16 17.03.2005
To jste se schodli X shodli a shodli X shodly?
Ta čeština není zas tak těžká a ostudu si člověk udělá hned.pa
odpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri
Confetto ... 6c+/7a Massone

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV | 2X Simond Piranha |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 352 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 310 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 280 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 277 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 250 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.