LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Když má horolezec kam založit, tak jištění nedá a když založit potřebuje, tak nemá kam.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140181 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Gymnázium Česká Třebová - Česká Třebová
BalvanBoulder - Horažďovice
Olberg lezecká stěna - Blansko

Prodejny
Rock Point Liberec - Liberec 1
2D chyty - Praha 6
HUDYsport - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Lezec.cz je hlavním mediálním partnerem ČHS

Asi jste si všimli, že se tu objevil banner s logem ČHS. Lezec se totiž dohodl s vedením Českého horolezeckého svazu, že bude hlavním mediálním partnerem pro internet.

Znamená to, že mu bude pomáhat v propagaci a oproti tomu by se značka Lezec.cz měla objevovat při různých akcích svazu.

K tomu bych rád upozornil, stejně jak jsem řekl nedávno na valné hromadě ČHS, že Lezec je otevřený systém celé horolezecké komunitě a každý může na Lezce přispívat a využívat ho v rámci určitých zavedených pravidel. Tedy samozřejmě i vedení svazu, jeho členové, kluby a podobně zde mohou publikovat, co potřebují.
Pravidla jsou v obecné míře nastíněna v článku Jak psát na Lezce, který je nalinkován v pravém sloupečku nahoře.

Jako jeden z tzv. adminů Lezce bych rád za sebe řekl, že jsem tomu velmi rád. Chápu Český horolezecký svaz jako významnou instituci se staletou tradicí a když jsem do něj před více než 20 lety vstupoval, takto jsem to vnímal a bylo pro mě ctí, že jsem se mohl zařadit mezi partu lidí, kteří kdysi zakládali horolezecké chaty v Alpách, zdolávali skalní věže na Prachově, a horolezili v Tatrách, Alpách či v Asii nebo Jižní Americe.
Dnes, pokud jde o nějaké diskuse o pravidlech lezení, nebo o to, jaké výhody z toho členství mám, apod., to vnímám jako druhořadou a jen krátkodobou epizodu, kterou je potřeba vyřešit. Jako je nutné řešit jiné překážky, které v životě dnes a denně potkáváme. A věřím, že vedení ČHS na tuto tradici navazuje a v dnešní technologické době nás v našem zájmu bude zastupovat a také, že svaz bude pokračovat dál v dalších staletích :)

díky a hore zdar Standa Holec

Standa   [úpravy] 16:18 15.04.2010Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Do diskuse16:44:51 15.04.2010
Velize zajímavá informace. Nezvažovali jste s ohledem na tuto skutečnost zavést povinnou registraci (tak jak to mají třeba Novinky.cz), aby se omezilo velké množství různě urážlivých, sprostých či jinak nevhodných komenářů pod příspěvky? Člověk se sice někdy docela pobaví, ale myslím, že by to zvedlo trochu úroveň celého webu.
Martinodpovědět 
 Re: Do diskuse16:51:01 15.04.2010
Díky, jo, kluci už na něčem novém v tomto smyslu pracují a doufám, že už to co nevidět bude hotové.
 Standaodpovědět 
  Re: Do diskuse02:20:30 16.04.2010
doufám že to nebude nikdy, důvody viz. níže .......co dělá netovou diskusi atraktivní ? ....právě to množství a různorodost názoru ....tohle co navrhujete je ta správná cesta jak jakoukoliv diskusi pohřbít. A zdá se mi že lezec tohle opatření nepotřebuje......četl jsem tady několik názorů na hraně , ale nikdy mě nic nezaujalo natolik že bych byl pro registraci. Ale je to můj nazor.
masukaodpovědět 
   Re: Do diskuse08:24:21 16.04.2010
Díky za názor, snad najdeme nějakou správnou cestu, jak to zvládnout, aby to fungovalo.
 Standaodpovědět 
    Re: Do diskuse09:23:52 16.04.2010
Ja jsem naopak pro povinnou registraci, v diskuzi je spousta blbejch pindu (i ja obcas prispeju svou troskou do mlyna) a lezec uz ma takovou "prispevatelskou zakladnu", ze to diskusi urcite neumrtvi, pouze zkultivuje.
honzaodpovědět 
 Re: Do diskuse16:51:52 15.04.2010
Uroven webu je o.k. uroven nekterych diskutujicich by se mela zvednout :-)
Fandamodpovědět 
 Re: Do diskuse17:27:46 15.04.2010
Tfuuuj, povinná registrace. Ty nápady už tu kdysi byly. Doufám, že to neprojde.
Papoušodpovědět 
 Re: Do diskuse17:35:58 15.04.2010
Mě přijde registrace zbytečná, spíš bych se přiklonil k tomu zakládat komentáře jen tam, kde to je účelné. Ne všechny články totiž komentáře nutně vyžadují.
stipodpovědět 
 Re: Do diskuse02:08:38 16.04.2010
:))))))) tobě se zdá že na Novinkách se tomu může říkat "diskuse" ??? Absence vláken a povinná registrace z toho udělala trapnou nástěnku výkřiku do tmy. Ano Novinky byly žumpou , ale jen kvůli naprosté neschopnosti adminů. Povinná registrace jako na novinkách a rozsah osobních údaju které musíš zadat je cestou do pekel.
masukaodpovědět 
 Re: Do diskuse10:20:55 18.04.2010
Osobně myslim, že to chce jen určit míru zásahů. Dílo robotů mazat, Příspěvky zakázané zákonem se musí mazat. Dál už to spornější. Na abclinux registrace byla nutná, už není. Ale úroveň příspěvků šla dolů.
Na druhou stranu. To že na Lezci si každej plácá co ho napadne je jeho nevýhoda i krása zároveň.
Výpovědní hodnota je ale asi nulová. Jaké procento čtenářů něco komentuje? Tak procento nás, grafomanů? :-)
Dagodpovědět 

 Lezec o ČHS18:53:04 15.04.2010
Stando, díky. Dobře jsi to napsal.
Zdeněk N.odpovědět 
 Re: Lezec o ČHS05:07:39 16.04.2010
Podporuji CHS, Lezce a jsem i pro tu registraci, prestane se tim ventilovat osobni zast a zavist, to kazi diskuzi nejvice.
Martas.odpovědět 

 Hlas proti registraci09:58:53 16.04.2010
Nápad umožnit diskusi k příspěvkům na serveru lezec.cz jen registrovaným návštěvníkům nepovažuji za dobrý nápad. Lezec.cz je zavedený komunitní web, navštěvovaný určitou skupinou lidí, kteří jsou takoví, jací jsou. Vyučovat je slušnému chování nemá cenu, to se prostě jen musí vydržet, však oni zestárnou a uklidní se, případně přirozeně vymřou. Zavedení povinné registrace by okamžitě snížilo aktivity diskutujících řádově o desítky procent, na osobní svobody citlivá lezecká komunita by se nakonec přesunula jinam a to by jak lezci.cz, tak ČHS moc nepomohlo. A abych nevypadal jako nějaký mravokárce, řeknu to srozumitelněji: "Kdo proboha vymyslel takovou krávovinu??".
zdenek strnadodpovědět 
 Re: Hlas proti registraci10:30:27 16.04.2010
Ok. Abych trochu uklidnil tuto diskusi: Právě že ta problematika je složitější, jsou na to různé názory, a jen jsem chtěl říct, že se tím kluci, co to programují, intenzivně zabývají. Ale díky za zájem a názory.
 Standaodpovědět 
  Re: Hlas proti registraci12:41:20 16.04.2010
Když přeskočíme weby orientované na čistou a ověřenou informaci (třeba Skalní oblasti ČR), tak ostatní weby mají rozdílnou filosofii. Buď admin webu něco někomu sděluje a v podstatě ho vůbec nezajímá, co k tomu návštěvník říká (třeba horosvaz.cz). Nebo admin obsahu webu něco někomu sděluje, ale zajímá ho, co k tomu návštěvník říká a dává mu možnost se projevit (třeba euroclimbing.com). A pak je tu třetí varianta, kdy se na webu může necenzurovaně projevit každý a každý na to taky může necenzurovaně reagovat. A lezec.cz byl prvním českým lezeckým serverem, který byl na této filosofii postaven a právě to mu zajistilo výsadní postavení u lezců v malé české kotlině. Je potřeba připomenout, že lezec.cz svým pojetím předběhl dobu! Na podobném principu dnes přece fungují různé Facebooky, Twittery apod., které vznikaly v době, kdy lezec.cz již řadu let fungoval. A to všechno říkám proto, že nabádám k velké opatrnosti se změnami, které by se mohly dotknout podstaty fungování lezce.cz! Dnešní stav, kdy admini víceméně včas odchytávají vyložené sprostoty nebo věci žalovatelné, považuji za vyvážený a dostačující. Mimochodem, když se podíváte třeba na server idnes.cz, tak tam se zavedením povinné registrace kultura diskusí nijak nezvýšila, jen se snížila její frekvence a něco podobného by pro lezce.cz mohlo mít neblahé důsledky. Minimálně v tom, že už by nebyl na české scéně něčím výjimečný a zařadil by se do zástupu jiných, regulovaných webů.
zdenek strnadodpovědět 
   Re: Hlas proti registraci13:21:04 20.04.2010
Zdeňku, když si čtu diskuse na Lezci, mám pocit, že mě stejně z velké části zajímají právě hlasy těch, kteří se (většinou už odedávna) jednoznačně podepisují.
A naopak u mě teda jednoznačně anonymní výkřiky, adresované konkrétním, neanonymním lidem, co se jsou schopní podepsat a které všichni návštěvníci webu mohou tím pádem identifikovat, vyvolávají značnou nevolnost. A vede to u mě k tomu (a myslím, že to bude obecná tendence), že mívám chuť se v takovém prostředí taky nepodepisovat...
V hodnotovém žebříčku u mě Kuba Turek i Libor Hroza mnohonásobně převyšují všechny nicky a anonymy, kteří se do nich pravidelně obouvají (i když názorově s KT a LH opravdu málokdy souhlasím).
Některé - především osobně laděné - diskuse mi Lezce dost silně znechucují.
Viz aktuální debata o Srbsku. Banda anonymních chudáčků a neanonymní marťan. A každá iniciála si bere do huby Sulkeho. Hnus, velebnosti.
Piškotodpovědět 
    Re: Hlas proti registraci18:47:34 21.04.2010
V tomhle ohledu je asi podstatným dělítkem kdo diskusi vnímá spíš jako výměnu informací/argumentů a kdo spíš jako společenskou činnost kde jsou hlavní emoce, osoby mluvčích a jejich vztahy.
jkodpovědět 
     Re: Hlas proti registraci19:39:21 21.04.2010
Kdyby se anonymně vyměňovaly argumenty, které se budou týkat nějakých věcí, a ne osob, neměl bych s tím asi problém.
Když se někdo nepodepíše pod příspěvek do diskuse o tom, proč je tohle lano lepší než jiné, ale napíše tam rozumný argument, víceméně mi to nevadí. Ačkoli nechápu, proč se pod takovou věc vlastně nemohl podepsat.
Když se někdo vyjadřiuje kriticky o někom jiném, koho jmenuje nebo ke koho přímo oslovuje, vadí mi to ale dost. V takovýchhle situacích je to nedostatek sociální inteligence, nebo vulgárněji neslušnost, a taky zbabělost.
V některých případech taky jen provokace.
Je to stejný, jako když budeš někomu nadávat schovanej za rohem.
Pro anonyma je to ulehčení - nenese osobní odpovědnost za to, co říká, nikdo ho nemůže identifikovat a nezkazí si obrázek o sobě u druhých, kteří ho znají a čtou to...
Všechno to, co takhle anonym získá, ale naopak musí unést ten druhý.
Neustále je vidět, že komunikace na internetových fórech se netýká jen neosobních, věcných problémů a témat. A vždy, když se vztahuje k něčemu osobnímu, nejde abstrahovat od chybějícího podpisu k "argumentu".
Extrém, ke kterému by to mohlo dojít: zcela anonymní debata, ve které se bude mluvit o veřejně známých osobnostech, "celebritách", a budou se buď chválit nebo napadat, je nedůstojnej hnůj.
Když teď reaguju na tvoji poznámku, snažím se reagovat věcně, ale ve skutečnosti mě trochu frustruje, že "mluvím do tmy", že na můj názor zareagoval někdo, komu nestojím za to, aby se identifikoval.
Můžu si to racionálně srovnat, být tolerantní nebo nad tím prostě mávnout rukou, ale je to tak.
Vloni po diskusích o mg a po valné hromadě jsem to cítil hodně zřetelně - těch všemožnejch anonymů nebo neidentifikovatelnejch nicků bylo fakt dost.
Takže myslím, že to co píšeš, je buď naivita, nebo jenom snaha racionalizovat si nedůstojnou zbabělost a nedospělost - která je ovšem velké části společnosti vlastní, žejo - takže proč by to na lezeckém fóru mělo být lepší.
Samozřejmě se může argumentovat nějakou internetovou kulturou, ve které je normální, že se hádají nicky a anonymové a neexistuje identita. Debaty na Lezci ani na většině jiných míst takové ale nejsou. S mnoha zcela konkrétníma a identifikovatelnejma identitama se velmi často pracuje.
Piškotodpovědět 
      Re: Hlas proti registraci10:15:15 22.04.2010
Anonymní výkřiky bez obsahu mi taky vadí - ale když jsou stejné příspěvky podepsané není to lepší. Každý četl na horoserverech řadu diskusních vláken kde na sebe víceméně pouze kydají špínu hlavně diskutující podepsaní jménem a příjmením. Mám pocit že anonymní "hluk davu" lze snáz ignorovat, účastníci si to nemusí brát tolik osobně. Teprv když jsou tam jména, je to správná "reality show".

Pro pseudonymy můžou být dobré důvody. Anglické přísloví říká: Neper se s prasetem. Na konci budete oba od bahna, ale té svini se to líbí.

Neříkám že je to většina případů anonymů tady, ale použití pseudonymu někdy umožňuje odporovat praseti i v případě že se člověk nechce vyválet v bahně.
jkodpovědět 
       Pro Jana Kulveita11:11:20 22.04.2010
Předvádíš ukázku oné racionalizace zbabělosti, o které píše Piškot. (Mimochodem: Éra anonymity na internetu pomalu končí, tlak na personální identifikaci je cítit ze všech stran - třeba Facebook, diskuse na zpravodajských serverech, ale také ACTA, atd...) http://www.prescas.cz/images/kulicka.jpg
Kuba Turekodpovědět 
        Re: Pro Jana Kulveita11:32:09 22.04.2010
Honza se jako jk prezentuje na webech po mnoho let. Ti kdo sem chodí ví, stejně jako ví kdo je Laco, Papouš... nebo koneckonců Dag. Ti kdo neví a zeptají se, těm se ochotně představí (co jsem si všiml) . Tedy tvé "odhalení" v titulku je další z tvých křečovitých ubohostí. Ztrácíš fazónu Kubo.
Dagodpovědět 
         Re: Pro Jana Kulveita12:19:12 22.04.2010
Ale Dagu, to přece není žádné odhalení, když každý ví, kdo je to JK. Já jenom jednoduše předvedl, jak je to s tou zdánlivou anonymitou na webu, jak se zamazáním od prasete a úrovní podepsaných/nepodepsaných diskutérů. Jenom jsem do teď nevěděl, že se Honzovi říká Kulička. Věděl jsem, že psal na Lupu a Root, že studoval (studuje?) vysokou technickou školu, že přispíval na Hory-info, že používá e-mail krypta.cz, má rád dobré myšlenky, lidi a tak vůbec, vede na wiki rubriku o lavinách, že konzultoval Horolezeckou abecedu... A to se zdržuju informací ze soukromí.
Kuba Turekodpovědět 
          Re: Pro Jana Kulveita18:46:28 22.04.2010
A jak víš, že tenhle jk je jk? Předpokládám, že IP ti na Lezci neřekli. Každopádně to považuji za sprosťárnu.
Howng
Dagodpovědět 
         Re: Pro Jana Kulveita12:19:18 22.04.2010
Ale Dagu, to přece není žádné odhalení, když každý ví, kdo je to JK. Já jenom jednoduše předvedl, jak je to s tou zdánlivou anonymitou na webu, jak se zamazáním od prasete a úrovní podepsaných/nepodepsaných diskutérů. Jenom jsem do teď nevěděl, že se Honzovi říká Kulička. Věděl jsem, že psal na Lupu a Root, že studoval (studuje?) vysokou technickou školu, že přispíval na Hory-info, že používá e-mail krypta.cz, má rád dobré myšlenky, lidi a tak vůbec, vede na wiki rubriku o lavinách, že konzultoval Horolezeckou abecedu... A to se zdržuju informací ze soukromí.
Kuba Turekodpovědět 
          Re: boze13:01:33 22.04.2010
Me by ty informace ze soukromi zajimaly. Podle diskuzi sleduju, ze pani Turkova uz tyden menstruuje a doma to je hodne znat. :)
homolkaodpovědět 
           Re: boze13:57:53 22.04.2010
Mne zajímal Jan Kulveit. Proto jsem si ho vygooglil. Jestli Tě zajímá moje žena, budeš si ji muset vygooglit sám. V tom Ti nepomůžu.
Kuba Turekodpovědět 
        Re: Pro nic12:02:42 22.04.2010
Tak az ta era anonymity skonci, tak si tady muzes neanonymne diskutovat s Babacou a Pletankem a muzete si to uzivat. Verim, ze pokud klasicky internet skonci, tak rusti hackeri najdou nejake pro me prijatelne a zajimave reseni. A cim to reseni bude slozitejsi tim lip, protoze to odfiltruje blbce a budeme zpatky v zacatcich internetu (a jeste drive BBS), kdy diskuze mely uroven.

Jeste k te myslence jk. Kdyz je diskuze plna anonymnich vyblitku, tak predpokladam, ze stredne inteligentni ctenar ji bere s mnohem vetsim odstupem, nez kdyz se v diskuzi vyskytuji podpisy, pod kterymi se skryva nekdo, koho by bylo mozne i oznacit za autoritu. A naopak lze vypozorovat, ze pokud diskutuji tzv. "autority", tak ma diskuze trochu vyssi uroven a anonymnim skrekum se tam tolik nedari. Ovsem zduraznuji, ze ne kazdy, kdo se podepisuje jmenem, patri do te skupiny civilizovanych lidi. Pricemz za sebe dodavam, ze do te skupiny podepisujicich se lidi snad ani nechci. Kdyz vidim, kdo tam je...
jx nullodpovědět 
        Re: Pro Jana Kulveita12:35:11 22.04.2010
@ Kuba Turek:
1) Uvádět informace vedoucí k odhalení identity diskutéra aniž by on o to stál považuju za sprosťárnu non plus ultra, ačkoliv chápu, že ti to je asi u prdele.

2) A vyšpiclovat něčí identitu na fejsbuku - tak málo stačí, aby se člověk mohl považovat za investigativního novináře, nebo je k tomu potřeba ještě i něco jinýho? Nebo se za něj nepovažuješ?
honza plocekodpovědět 
         Re: Pro Jana Kulveita13:55:30 22.04.2010
Upřesnění: V tomto případě jsem nedělal žádnou novinářskou práci, jenom jsem předvedl, že ta úzkostlivě ochraňovaná anonymita je pouhý mýtus. Prostě jsem si zadal do Google "jk" a pak šel dál. To může udělat každý a často se to tak dělá. Není na tom nic protizákonného nebo dokonce neetického. Žádný Facebook jsem k tomu nepotřeboval (ostatně ani nevím, jestli Jan Kulveit tam má profil).
Kuba Turekodpovědět 
          Re: Pro Jana Kulveita14:29:44 22.04.2010
Držel bych se bodu 1). Bod 2) nemusíš rozporovat, je mi jedno, jaks k tomu došel. Nic nezákonného ani neetického na samotném zjišťování není. Dělám to s čistým svědomím taky tak. Za neetické považuju, když výsledky svojí lustrace vybleješ na nejbližším fóru.
honzaodpovědět 
           Re: Pro Jana Kulveita14:57:37 22.04.2010
Jak se podle Tebe liší, když si informace o Janu Kulveitovi najdu na diskusním fóru, nebo si je sestavím z Google?
Kuba Turekodpovědět 
            Re: Pro Jana Kulveita15:14:57 22.04.2010
Jako myslící tvor jistě uznáš, že Tvoje otázka je offtopic. Za podstatný považuju bod 1) výše, a to nikoliv kvůli tomu jak ses k těm informacím dostal, ale kvůli tomu, jaks s nima naložil.
honzaodpovědět 
             Re: Pro Jana Kulveita16:44:08 22.04.2010
Jako myslící tvor musím zvažovat, jaké jsou vlastnosti skutečnosti, kterou chci poměřovat s jinou skutečností (jevem, věcí, informací... - nazvyi to, jak chceš). Co to je vlastně je a jak se to chová. Takže podle mě jsou obě skutečnosti, na které se ptám, stejné. Pokud si myslíš opak a z toho chceš odvozovat nějaké řešení, polož je prosím na stůl.
Kuba Turekodpovědět 
              Re: Pro Jana Kulveita17:03:09 22.04.2010
Huš Turku vysmrď. Než jsi sem zavítal se svou "pravdou" byl to normální pokec a nikdo nikoho nenapadal. Když už nemůžeš vydejchat jak jk dokázal že jsi lhář tak si dupej vztekle ale aspoň na svým písečeku.
lenodpovědět 
               Re: Pro Jana Kulveita17:23:35 22.04.2010
Další osobní výpad beze jména. Přesně o tom píše o kus výše Piškot.
Kuba Turekodpovědět 
                Re: Pro Jana Kulveita18:11:06 22.04.2010
No koukám že tě to tvoje ego vážně svazuje. Na druhou stranu se to dalo čekat od estébáka který se s tím že práskal vyrovnal slovy: "Pár informací pro kontrarozvědku? Doufám, že se netýkaly ničeho podstatného." Nikde, nikdy, žádná stopa že by toho litoval.
odpovědět 
                 Re: Pro Jana Kulveita00:17:10 23.04.2010
Aááá dalším anonym. Takže moje častokrát opakovaná odpověď: Hned jak jsem se vrátil z vojny, řekl jsem všem svým kamarádům, že mě zverbovala na dva roky kontrarozdědka. To se psal začátek roku 1989. V půlce toho roku mě naopak vyšetřovala Státní bezpečnost jako nepřítele státu za delikt spojený s ochranou přírody. Hned, jak jsem spustil spolu s dalšími lidmi HD, napsal jsem to do svého životopisu jako tehdejší zakladatel a editor, abych nebyl vydíratelný. Nikdy jsem se nepřihlásil do žádné veřejné funkce a ani o ni neusiloval, která by byla pod kuratelou lustračního zákona. Teprve několik let poté byl vydán seznam agentů vojenské kontrarozvědky, ve kterém jsem uveden. Jestli tohle nepokládáš za účinnou lítost, nemohl bys mi poradit, co mám udělat jiného? Pokud by Tě zajímalo, jaká byla atmosféra za komunismu, čím mě komouši přitlačili ke zdi a veškeré další okolnosti, vygoogli si o tom dlouhé diskuse na Lezci a na HD, nebo jsem Ti k dispozici. Pokud Tě zajímá forma mé spolupráce s kontrarozvědkou, mohu Ti poslat kopie všech dokumentů, které se zachovaly a já jsem si je vyžádal na úřadě (nedělám si ale iluze, že si o ně napíšeš, protože jsem to stejným anonymním křiklounům nabízel už mnohokrát a žádný to nechtěl - museli by se odtajnit).
Kuba Turekodpovědět 
                  Pro Kubu Turka09:22:38 23.04.2010
nikdo se te na nic neptal tak se nevnucuj anonymum se neodpovida
odpovědět 
                Pro Kubu Turka07:32:24 23.04.2010
A další ukázka nekončící pitomosti s podpisem, tak jak o tom psali jiní.
odpovědět 
              Re: 08:06:43 23.04.2010
Jo myslím si opak, ale nic z něj nevyvozuju, neboť je to offtopic.

Nicméně i tak pokládám na stůl následující návrh řešení: čiň zde pokání za svojí sprostotu!

Howgh, jdu lízt.
honzaodpovědět 
               Re: 08:07:46 23.04.2010
@ KT, samosebou.
honzaodpovědět 
          Re: Pro KT14:44:10 22.04.2010
Registraci docilis akorat toho, ze si psychopati zaridi fake email: napriklad TenKdoOTomNecoVi@ mejl .me A budes presne tam, kde dnes, akorat ti nikdo neukradne identitu - budes mit zaruceno, ze prispevky podepsane KT jsou skutecne od KT (+-). Nestoji to za namahu.
Radek J.odpovědět 
          Re: Pro Jana Kulveita14:51:15 22.04.2010
Kubo já si též zadal "jk" a povím Ti, že asi na prvních deseti stránkách to byl samej jezdeckej klub nebo Gymnázium J.K.Tyla...dál sem už neměl chuť něco hledat...smekám před Tvoji pílí :DD
PModpovědět 
           Re: Pro Jana Kulveita14:55:27 22.04.2010
To víš..., asi má vzdělání něco do sebe. Strategii vyhledávání informací ve velkých databázích jsme se učili na oboru knihovnictví/informační věda ve druhém ročníku.
Kuba Turekodpovědět 
            Re: Pro Jana Kulveita15:02:55 22.04.2010
Opět si mě Kubo potvrdil, že si masturbátor svého ega :D
PModpovědět 
             Re: Pro Jana Kulveita15:32:45 22.04.2010
Já bych toho Turka nedráždil ! Znáš to: "Po žních k Turkovi" . To pak budeš muset na toho honiče a onanéra koukat do konce kalendářního roku. Ne-li déle.
odpovědět 
             Re: Pro Jana Kulveita16:47:32 22.04.2010
Když dojdou argumenty, obvykle přijdou nadávky. Nevybočuješ v tomto ohledu z průměru. Mohl bys ještě přitvrdit.
Kuba Turekodpovědět 
              Re: Pro Jana Kulveita17:40:01 22.04.2010
Mohl,ale vzhledem k tomu že jsi vysokoškolsky vzdělaný a navíc (asi jako bonus) eruptivní blb, minulo by se to účinkem. Prostě: nepochopil bys to, jako spousty jiných vět co tu kdo řekl. Taková anonymova odpověď je ve tvém případě stejná jak ta tvoje podepsaná. "Už vyfič ty trapná, fízlovská, otravná a nechutná alternatívo na pisálka z Blesku".
odpovědět 
               Re: Pro Jana Kulveita00:20:56 23.04.2010
Já to tušil. Přitvrdil jsi. Nejsi jenom obyčejný průměr, pokusil jsi se vymyslet originální nadávku. Zase bez podpisu. To asi nebudeš moc pevně stát za svým názorem, že jsem erupitvní blb, když se sám před sebou stydíš za své jméno.
Kuba Turekodpovědět 
                Pro Kubu Turka07:35:20 23.04.2010
A kecat takový kraviny a hrdě je podepisovat svědčí o čem? Je sice zapšklej, blbej, ale statečnej. Něco takového asi.
odpovědět 
                 Re: Pro Kubu Turka10:22:26 23.04.2010
Že se někdo hlásí ke svému názoru osobně ani tak neznamená, že je statečný, ale že za svým názorem stojí a je tedy jeho názor důvěryhodný. To znamená, že má mnohem větší váhu. (Kromě toho pořvávání za rohem bez tváře je znakem nedospělosti, podrazáctví, neslušnosti a venkoncem i hlouposti.)
Kuba Turekodpovědět 
                Pro Kubu Turka09:26:14 23.04.2010
chudak Turecek voni ho nechtej do party protoze je podrazak a von dolejza jak malej kluk
odpovědět 
              Re: Pro Jana Kulveita08:11:27 23.04.2010
Kubo jako vysokoškolský vzdělaný bys mohl vědět, že jsem ve svém příspěvku neuvedl sprosté slovo...a jestli myslíš toho masturbátora svého ega? zadej si to googlu a uvidíš sám :D
PModpovědět 
          Re: Pro Jana Kulveita15:03:12 22.04.2010
Kubo já si též zadal "jk" a povím Ti, že asi na prvních deseti stránkách to byl samej jezdeckej klub nebo Gymnázium J.K.Tyla...dál sem už neměl chuť něco hledat...smekám před Tvoji pílí :DD
PModpovědět 
          Re: Pro Jana Kulveita15:04:07 22.04.2010
Kubo já si též zadal "jk" a povím Ti, že asi na prvních deseti stránkách to byl samej jezdeckej klub nebo Gymnázium J.K.Tyla...dál sem už neměl chuť něco hledat...smekám před Tvoji pílí :DD
PModpovědět 
        zpět k pseudonymům18:46:40 22.04.2010
pro piškota: Přijde mi to jako názorná ukázka toho že ne vždy podepisování se vede k lepší diskusi. Pokud bych se nepodepsal "jk" (pod tímhle nickem který důsledně používám cca 15 let mě tu skutečně zná dost lidí) ale nějak anonymně, mohla tu být normální diskuse o použití pseudonymů v určitých situacích. Protože jsem se podepsal a Kubovi ležím v žaludku je tu celkem off-topic vlákno kde se lze dočíst co jsem kde psal a jaký používám email.

pro Kubu: Anglické přísloví o sviních je obecný postřeh, jasněže mám nějaké osobní zkušenosti, ale o těch jsem nepsal.

Podobný názor vyjadřoval Werich: "Nejhorší srážka v životě, je srážka s blbcem. Blbce nikdy neusvědčíte z blbství. Z takové srážky, vyjdete vždycky jako největší blbec pod sluncem."

a k původní diskusi: "Zbabělci jsou nepochybně nebezpečný živel, ale co teprve odvážní blbci?"

Werich tedy zřejmě zastával stejný názor jako já a opačný než piškot. Přitom pokud známo nediskutoval na lezci, osobní motivy za tím nebudou.

4all: Díky za zastání. Jinak pokud odpovídáte v tomhle vlákně, uvítal bych změnu titulku "pro Jana Kulveita" - pravděpodobně jde o Kubův umělecký záměr aby tu moje jméno bylo co nejvíckrát.

Pro upřesnění bych dodal že při mém "odhalování" skutečně nešlo o novinářskou práci, dokonce ani KT negooglil "jk" jak tu naznačuje. Mojí identitu zná dlouho - od doby kdy jsem mu normálně z osobního mailu napsal.

Na pokračování debaty o pseudonymech případně nějaké hádky s Kubou Turkem nemám čas, takže s přáním pěkného počasí o víkendu mizím z lezec.cz když už né od počítače :)
jkodpovědět 
         Re: zpět k pseudonymům19:02:52 22.04.2010
Já ten titulek chtěl dvakrát přepsat, ale pokaždý zapomněl :-(

Dagodpovědět 
          Re: zpět k pseudonymům07:44:21 23.04.2010
já taky:(
honzaodpovědět 
       Re: Hlas proti registraci11:19:44 22.04.2010
Pokud je na webu anonymní přispívání povolené, je v pořádku.
Někdy to trochu hapruje, třeba když se anonym pouští do někoho osobně, tam už by slušnost měla velet se představit.
U skutečně brutálních útoků a obtěžování je možné (si myslim) identitu odhlalit, třeba IP nebo jméno.
Já spoléhám na to, že jsem jako Dag provařenej (tak se nepodepisuju, jinak jsem Jan Puš) a nechci, aby z Google na mé jméno hned lítaly ty mí srandičky. :-)
Dagodpovědět 
    Technická10:26:51 23.04.2010
Milý Piškote, vysvětli mi prosím rozdíl, mezi podpisem Piškot a podpisem jk. Piškot není tvoje občanské jméno, jk je alespoň zkratka skutečného jména. Skoro to vypadá, jako bys anonymně nadával na anonymy.
Pro mne je podpis Piškot, jk nebo Dag totéž, co podpis plným jménem, protože to jsou dlouhodobě užívané přezdívky a většina lidí ví, kdo to je.
Kubův útok na jk není žádným překvapením, ot té doby, co jk uveřejnil článek odhalující jakým lhaním se Kuba hájil u soudu kvůli Tilaku (ačkoliv nezpochybňuji Kubovo zákonné právo se hájit před soiudem jakýmkoliv způsobem uzná za vhodné), nevynechá Kuba žádnou příležitost si do jk rýpnout, ale dělat přitom jakoby já nic já muzikant.
Petr Jandíkodpovědět 
     Re: Technická10:49:01 23.04.2010
To mi také došlo, že jsme vlastně anonymové. Já si sice na Lezci udělal účet, ale zapomněl jsem heslo. :-) Tak spoléhám na svoji provařenost.
No, třeba v sociálních službách je povinnost se zabývat i anonymní stížností.
Vůbec se anonymové myslím dramatizují. Nevíme proč se ten člověk nechce představit, třeba je plachý... pokud ten anonym říká slušně svůj názor, přidává svůj pohled, námět... proč ne? Horší je, když anonymně prezentuje nějaký odsudek, nebo vybízí k osobní adresné zodpovědnoti (viz debata o Srbsku a chlívek vedle).
Občas mi někdo čte přes rameno a poprosí ať může také něco napsat. Nechám ho a když to nechce podepsat - jeho věc. Horší bylo, když napsal a odklepl a byl tam přednastavený "Dag", tedy mi pod to podepsal. :-)
Dagodpovědět 
      Re: Technická13:50:14 23.04.2010
Ostatně neexistuje možnost ověřit si, že komentář podepsaný nějak, psal skutečně ten, kdo se tímto způsobem obvykle podepisuje. A tuto možnost nemá ani administrátor webu, který může jen porovnat IP adresu, ale ani ta není identifikací konkrétní osoby. Jednak může za každým routerem s jednou IP adresou sedět jeden až 64000 počítačů, které . Jednak dostává (skoro) každý člověk s připojením přes telefon, nebo UPC dynamicky přidělovanou adresu při každém připojení jinou, takže identifikace je jen zbožné přání. Nehledě na to se může člověk připojopvat přes různé wifiny po hospodách, tam bude taky jiná adresa...
Petr Jandíkodpovědět 
 Re: Hlas proti registraci11:09:37 16.04.2010
Na parašutistickém serveru dropzone.com je registrace povinná a funguje to velmi dobře.
pbla4024odpovědět 
 Re: Hlas proti registraci14:03:01 17.04.2010
Pokud by ty odpadlé desítky procent příspěvků byly právě ty výplody, jejichž tvůrci si nevidí do pusy nebo nepoužívají mozek - což se dá vcelku předpokládat - pak je to přesně ta správná cesta. Tedy, pokud se to dá předpokládat :). (Snad jo.)
Robertodpovědět 

 Odkaz21:20:05 16.04.2010
No - Odkaz tam uz mel bejt davno. Ma ho i slovensky James....
Honzaodpovědět 

 bych si vzal případ z neviditelnýho psa17:17:26 18.04.2010
kda byla diskuse neregistrovaná, respektive snad nějakej ochotník mazal očividné sprosťárny. bylo to docela živý místo, s dejmetomustonožka pěti deseti procenty obzvláštních diskutérů kompenzovavších si nějakou zaujímavou duševní poruchu. registrací stovky komentářů poklesly na jednotky bez jakékoli vazby na počet podivuhodníků, respektive tito se registrací zručně prokličkovali a odfiltrovalo to právě ty, pro kterých výplody mělo smysl diskuse číst.
což obávám se je osud každého komunitního webu s registrací...
tak za sebe prohlašuju neregistrovat a mazat spros
ťáky. dokud to je půjde.
Lukas B.odpovědět 
 Re: bych si vzal případ z neviditelnýho psa13:03:02 20.04.2010
Nakonec převáží ekonomický pohled na věc a stupidní komentáře zůstanou. Mají významný podíl na návštěvnosti tohoto webu.
Honzaodpovědět 
 Re: bych si vzal případ z neviditelnýho psa14:45:38 22.04.2010
JJ,presne, Neviditelny pes mi taky vytanul na mysli.
Radek J.odpovědět 

 klik13:33:33 17.02.2011
Prosím vás, tak na to logo u článku nahoře dejte alespoň odkaz, ať se klikem dostanu na horosvaz...
Honzaodpovědět 
 Re: klik09:27:07 30.05.2011
Logo horosvazu na vašem odkazu ( Lezec.cz je hlavním mediálním partnerem ČHS na internetu) nereaguje. Nevím, proč. Reklam je tam dost a jde je otevřít okamžitě. Tak nevím, kde máte chybu. Jestliže je lezec partnerem (a dokonce hlavním mediálním), tak by to snad mělo fungovat!
Honzaodpovědět 
  Re: klik09:37:04 30.05.2011
Ahoj Honzo, každý článek na lezci má malou úvodní fotečku, která se zobrazuje na hlavní stránce a v záhlaví článku (tedy snažíme se o to aby tam nějaká fotečka byla, ve spolupráci s autory) - na tu klikat nejde. Pak jsou na stránce různě umístěné reklamní banery, třeba jak nyní vidíš sloupec vpravo nahoře vedle stránky webu, kde je ČHS, jeho partneři,... na ten ale klikat jde;)
 martanodpovědět 
  Re: klik09:40:44 30.05.2011
Pardon, banner. Do textu článku jsem Ti přidal link na ČHS, měj se blaze.
 martanodpovědět 
   Re: klik12:16:24 11.07.2011
Souhlas. Pochopil a fachá to. Ono je to hned, na rozdíl od loga, než přeskáčou všehny zy pohyblivý obrázky....
Honzaodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Není to jednoduché | Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 357 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 283 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 282 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 253 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.