LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Jedu, šlapu na ty nohy!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Vyšla kniha Laviny v Česku
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu

Závody
SP boulder Keqiao (CHN) (18.04)
SP obtížnost, rychlost Wujiang (CHN) (25.04)
SP obtížnost, rychlost Indonesie (02.05)

Žebříček
Cesty:
31.Svoboda 10522
32. 10519
33.Havlík 10510
Bouldry:
31.Kožich 9100
32.Chytil 9034
33.Hronek 9028
Hory:
22.Ludrovský 4626
23.Cibulka 4617
24.Novotný 3598

Výsledky
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)

Deníčky
5672 lezců
1142703 cest
Nové přelezy:
Mandragora 8A+
Mandragora 8A+
Dvanáct Op Xa/Xb
Kostěj 7C
Sněžné Jar 7B+
Red Hot To 8A
Stropník 8A
Schambala Xb
Malý Drak 7C
Umění Boje 7C

Stěny
RadOTTín - Praha 5 - Radotín
TJ vodní sporty - Loděnice - Litovel
Boulder centrum VUT v Brně - Brno

Prodejny
Rock Point Hradec Králové - Hradec Králové
ALPI SPORT CENTRUM - Příbor
PROVIDE + YETTI Havlík - Děčín

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Povolení boulderingu na Boru v CHKO Broumovsko

Ve středu 3. 2. 2021 nabylo právní moci opatření obecné povahy, kterým Správa CHKO Broumovsko vydala souhlas s provozováním boulderingu v lokalitě Bor na území CHKO Broumovsko, a to až do konce roku 2025.



Území, kde je bouldering povolen, je vyznačeno červeně v níže uvedené mapě. Modře šrafované plochy jsou ochrannými pásmy vodního zdroje, kam je vstup zakázán. Hranice území budou vyznačeny v terénu.



Pro bouldering jsou stanoveny tyto podmínky:

- bouldering je povolen celoročně

- lezení je možné jen na suchých skalách a za denního světla

- je zakázáno:

    - upravovat povrch skal

    - vysoušet povrch skal (např. hořákem

    - plošně zasahovat do vegetačního krytu skal

    - umisťovat na skály značky (bez předchozího souhlasu OP)

- hromadné, organizované akce nejsou povoleny


Bor - OOP 2021-2025




Na Boru platí obvyklé zásady slušného a šetrného chování v přírodě a nadto respektování hranic ochranného pásma vodního zdroje, kam je vstup zakázán. Pokud v lokalitě zjistíte zahnízdění ptáků, informujte prosím prostřednictvím naší databáze skal předsedu Oblastní vrcholové komise a správce skal, popř. přímo správu CHKO. Kontakty na OVK najdete u jednotlivých sektorů, např. zde: Garrone



Děkujeme všem, kdo stanovené podmínky respektují.

Božena Valentová, ČHS   [úpravy] 08:29 07.02.2021Tisk 

Reklama:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Já vám nevím11:14:54 07.02.2021
Ale zdá se mi, že v bližších ochranných podmínkách je omezena "horolezecká činnost". Asi si si tam zajdu mezi ty týpky s kartáčkama, kulichama a matracema a budu jim říkat horolezci. Uvidíme, jak na mě budou koukat. A co tím chci říct? Že bouldering není v CHKO Broumovsko podmíněn souhlasem orgánu ochrany přírody a že tudíž jej nelze omezit ani tímto opatřením obecné povahy.

PS: Od AOPK bych očekával, že bude vědět, ž CHKO Broumovsko vznikla v roce a 1991 a neudělá hned na začátku OOP chybu.
Syselodpovědět 
 Re: Já vám nevím13:09:15 07.02.2021
Máš tam odstavec : Zákonné podmínky. Bouldering je druh horolezectví. Tohle je druhá zóna CHKO a už jednou to CHKO bezproblémově povolilo, námitky měli vodaři, protože tam bejval bordel od bouldristů v ochraným pásmu vodního zdroje, kam se nesmí !
George-jpodpovědět 
  Re: Já vám nevím13:43:09 07.02.2021
No nevím, co jsem viděl fotky byl to bordel spíš od turistů. Lezec si přeci nenasere pod nástup.
Locodpovědět 
   Re: Já vám nevím13:27:38 09.02.2021
svýho času jsem od Dlaňáku odnášel asi tříkilový pytel bordelu - flašky od piva, obaly od paštik, pytel mokrého maglajzu. To rozhodně nebylo od turistů
odpovědět 
 Re: Já vám nevím15:04:49 07.02.2021
sakra Sysle, ja ctu neco o povoleni a ty pises neco o omezeni. Chces abych chytla schizu?
Barbara L.ysohlavkovaodpovědět 
  Re: Já vám nevím16:13:35 07.02.2021
Schizu chápu. Jenom tam, kde je nějaké omezení, jde dát povolení, že to s tím omezením není zas tak horký. Omezení je ale pro horolezecké činnosti a za mě bouldering není horolezecká činnost.
Syselodpovědět 
   Re: Já vám nevím16:22:00 07.02.2021
No ba, je to parkůr
Křečekodpovědět 
   Re: Já vám nevím18:33:10 07.02.2021
A co to teda je, když ne horolezecká činnost? Prohlídka kamenů v lese?
E.odpovědět 
   Re: Já vám nevím19:08:14 07.02.2021
Já myslím že bouldering se dá považovat za horolezeckou činnost, protože přístupové cesty k některým kamenům (pokud tam vůbec nějaké jsou) jsou často dost horolezecké :D
Horolezec bouldristaodpovědět 
   Re: Já vám nevím20:17:17 07.02.2021
Co je ale "za tebe" na to sere pes, je to tam jasně napsaný! Nechci zbytečně urážet, ale píšeš jako typickej vysírač, co si myslí že něco nějak je, přitom stačí vnímat psaný text.
George-jpodpovědět 
 Re: Já vám nevím18:04:34 07.02.2021
Hm...
V tom případě by mě teda fakt zajímalo, proč spolek jménem Český HOROLEZECKÝ svaz žádá o udělení souhlasu pro někoho, kdo s horolezeckou činností nemá nic společného...???

Pravda ve stanovách sice píšou cosi o poskytování servisu pro všechny horolezecké disciplíny jako "alpinismus, sportovní lezení, BOULDERING...", ale když to podle slovutného Sysla není horolezecká činnost, tak asi prdět na ně, ne?

Tím spíš, když ve v ztahu k OOP stanovy ČHS výslově uvádí pouze "jednat s orgány ochrany přírody a napomáhat při vytváření vhodných podmínek pro provozování HOROLEZECTVÍ na skalách ČR".

O vyjednávání s OOP nehorolezeckých aktivit se ve stanovách nepíše nic.

Ale je možné, že tomu v podstatě jen nerozumím, školy žádné nemám, před jméno si nepíšu ani JUDr. ani Pudr či jiný maglajz...
JiBodpovědět 
  Re: Já vám nevím19:40:25 07.02.2021
Už nic nepiš. NIC
odpovědět 
   Re: Já vám nevím20:20:08 07.02.2021
Navíc jsou tam i skály na lano, i nějaký cesty.
George-jpodpovědět 
   Re: Já vám nevím20:20:08 07.02.2021
Navíc jsou tam i skály na lano, i nějaký cesty.
George-jpodpovědět 
    Re: Já vám nevím20:49:43 07.02.2021
Vždyť píšu, že je možné, že tomu jen nerozumím.. (:-).

Někdo z nás se tu holt hrubě plete a není jistě možné, aby to byl pan Magistr, to dá rozum, ne?
JiBodpovědět 
     Re: Já vám nevím18:08:46 09.02.2021
Proč by se nemohl magistr plést? Pokud vím tak např. Kelly ten kámen mudrců nakonec nedal. A stejně jako za Rudolfa II., i dnes vytvářejí aureolu titulovaných lidí především ti, kteří ty tituly vzývají nebo se jim naopak posmívají, zkrátka ti, kteří si těch titulů všímají víc než situace žádá.
honzaodpovědět 
      Re: Já vám nevím21:09:57 09.02.2021
Ale no tak. Pokud by si zde Sysel necintal svou magisterskou pentli v oboru jež vystudoval a jež ho živí šířením bludů, pak by nebylo ani potřeba to uvádět na pravou míru a ani na to ironicky upozorňovat.
Způsobuje tak docela velké škody aniž by si to frajírek uvědomoval. Je pravda, že by mě to dnes už nemuselo trápit, ale pořád mě tito s prominutím "kazi*..." .....(štvou). Dokážou jedním plácnutím zhatit dlohodobé úsilí jiných lidí. Přičemž na vrcholu houfu takovýchto s prominutím blboňů, bývá nějaký sebevědomý přesvědčivý frajírek jako se tady předvedl magistr práva Sysel.
JiBodpovědět 
       Re: Já vám nevím21:23:40 09.02.2021
JiBe, pardon, ale to je zvláštní. Na jednu stranu umíš být takhle jízlivej, ironickej, jedovatej a urážející, a na druhou stranu pak žalostně dotčenej a ukřivděně agresivní, když se někdo třeba podobně ironicky, jako to děláváš ty sám, naveze do tebe. To je trochu schizofrenní, ne? Nic proti tomu, že chceš se Syslem polemizovat, ale dalo by se to psát i jinak.
P.odpovědět 
        Re: Já vám nevím21:28:33 09.02.2021
Ajajajaj, opět se nějaká debata zjevně nevyvíjí tím správným směrem a najednou, kohopak tu nemáme?! No vida ho. To je mi ale "překvapení"... (;-).
JiBodpovědět 
         Re: Já vám nevím21:48:25 09.02.2021
víš ty co, možná se pokus věcně polemizovat. faktem je, že bouldering se pohybuje v legislativním vakuu a mnohá ustanovení šitá na horolezectví (skalní lezení) se na něj roubují jen velmi nesnadno, včetně zařazení do definic.
Lukas B.odpovědět 
          Re: Já vám nevím22:03:41 09.02.2021
Víš ty co, Lukáši B, zkus si nejdřív pořádně ještě jednou přečíst můj úvodní komentář v diskusi k tématu. Třeba tam tu věcnou argumentaci najdeš, budeš-li chtít. Obávám se však, že té chuti se ti jaksi nedostává...
JiBodpovědět 
           Re: Já vám nevím08:07:14 10.02.2021
jestli tam něco takového je, je to v těch jízlivostech dovedně skryté. je to na úrovni argumentace "chodník je pro chodce, protože se jmenuje chodník"
Lukas B.odpovědět 
            Re: Já vám nevím15:49:33 10.02.2021
Poté, co jsem si koukám vysloužil různá přízviska, bych zde rád uvedl důvody, na kterých zakládám svojí úvahu o tom, že "horolezecká činnost" z vyhlášky č. 157/1991 nezahrnuje bouldering. Předně upozorňuji, že ona vyhláška nebyla uvedena do souladu s Listinou a tudíž byla podle uvozovacího zákona zrušena (minimálně v části omeziující horolezeckou činnost).

Nicméně i kdyby tomu tak nebylo, vycházím z toho, že a) v době vydání vyhlášky (rok 1991) se pod pojmem horolezecké činnosti dalo chápat lezení s lanem, skobování, slaňování nebo lezení ledů. To dovozuji i z ostatních obdobných právních předpisů z téže doby. Navíc se ve vyhlášce zároveň mluví o vysokohorské turistice a její příbuznost s boulderingem není žádná. Nadto zákon o ochraně přírody a krajiny od roku 1992 zná pojem "horolezectví". Ten byl ale v důsledku nedávné novely nahrazen pojmem "horolezecké sporty", a to právě proto, aby se tam vešel například i bouldering.

Vzledem k tomu, že v článku uvedené opatření je vlastně souhlasem k tomu zákazu v oné vyhlášce, tedy souhlasem v tom směru, že vymezuje místa, kde se horolezecké činnosti provádět smí, mám za to, že udělat výjimku ze zákazu, který ale není zákazem boulderingu, je prostě nesmysl.

Na podrážděné komentáře reagovat nebudu. Spíš očekávám, že mi někdo můj názor vyvrátí logickou a věcnu argumentací.
Syselodpovědět 
            Re: Já vám nevím18:36:09 10.02.2021
To je zvláštní, že milovník košatých příměrů a jinotajů nevidí jednoduché sdělení a to, že sám horolezecký svaz ve svých stanovách definuje bouldering jako HOROLEZECKOU disciplínu. Stačí si jen ty stanovy otevřít a přečíst si těch pár úvodních řádků.

Jinak řečeno, chtít po orgánech OOP, aby ve svých dokumentech vyjmenovávaly jednotlivé horolezecké disciplíny, kterých se ten či onen dokument týká, je stejné jako u zákazu provozování cyklistiky chtít aby dotyčný orgán taxativně vyjmenovával, že v daném ZCHÚ je zakázáno jak jízda na horském kole, tak na silničním, sjezdovém, akrobatickém, jednomístném, dvoumístném kole, na skládačce, na dámském, na pánském kole atd.
A běda aby si cyklisti v mezičase vymysleli nějakou nový typ zábavy! To by pak jízda na obyčejném kole sice byla zapovězena, ale třebas takové elektrokolo, které by v onom dokumentu taxativně uvedeno nebylo, by bylo bez jakýchkoli omezení a OOP by měl po žížalkách. Například.
JiBodpovědět 
             Re: Já vám nevím19:32:32 10.02.2021
A taky starý kolo :o
odpovědět 
             Re: Já vám nevím21:14:30 10.02.2021
Argument stanovami ČHS chápu. Nicméně jeho autor přehlíží to, že stanovy ČHS zmiňují bouldering jako disciplínu horolezectví až ve svých nových verzích. Ve stanovách z roku 205 a mladších jsem to nenašel. Přitom se bavíme o výkladu předpisu z roku 1991 a o obsahu pojmu horolezecké činnosti. Na tento rozsah nemůže mít dokument jednoho spolku žádný vliv.

Nadto platí, že podle mě omezení horolezeckých činností zaniklo v důsledku ustanovení uvozovacího zákona.
Syselodpovědět 
              Re: Já vám nevím07:06:04 11.02.2021
Sysle, máš zajímavý přístup k váze argumentů podle toho, zda se ti hodí do krámu či nikoli. Když ano, tak stačí jen tvé pocity a pocity fiktivních boulderistů viz tvůj úvodní komentář pod článkem a když nehodí, pak ani zmínka v platných stanovách ČHS není dost dobrá…

S takovou není šance se dobrat žádného výsledku. Řeč je přeci o přítomném čase a o tom, zda bouldering je nebo není horolezeckou disciplínou, potažmo horolezeckou činností.

Přičemž ten „jakýsi spolek“ je kromě členství v mezinárodních organizacích věnujících se tomuto sportu zastřešující organizací této kratochvíle a také pověřený ministerstvem spravedlnosti ke školení soudních znalců v této oblasti. Tudíž jej očividně zodpovědné orgány vnímají jako jakéhosi odborného garanta pro tuto oblast.

Chceš-li se však točit na tom zda již před rokem 2005 (předpokládám, že se přepsal a neměl na mysli rok 205, jak máš v textu) byl bouldering vnímán jako horolezecká disciplína, tak pak ti ocituji úvod z Horolezecké encyklopedie autorů Ivan Dieška a Václav Širl zvané Horolezectví z blízka již z roku 1984 (mé vydáni je 601/22/856 27-081-89) kde se na str. 237 píše:

„Bouldering – volné lezení na malých skalách (většinou bez lana) má v celém HOROLEZECKÉM světě DLOUHOU TRADICI… v šedesátých létech, po vytvoření vlastní filozofie, se tato HOROLEZECKÁ ČINNOST zařadila do svazku HOROLEZECKÝCH DISCIPLÍN pod názvem „bouldering“…. Takže zatímco na jednom konci škály HOROLEZECKÝCH DISCIPLÍN je výškové horolezectví, druhý konec (a začátek) patří bolderingu …“
JiBodpovědět 
               Re: Já vám nevím08:05:14 11.02.2021
argumentujete každý o něčem jiném. jádrem Syslovy argumentace je to, že bouldering se nedá zařadit do horolezectví podle obecně závazných předpisů (s jejich historickým vývojem), a tedy zákaz horolezectví není zákazem boulderingu a je tedy vydaná vyjímka z "nezákazu".
Lukas B.odpovědět 
                Re: Já vám nevím08:09:45 11.02.2021
citace Syslovy úvodní argumentace na kterou jsem reagoval já:

"...Asi si si tam zajdu mezi ty týpky s kartáčkama, kulichama a matracema a budu jim říkat horolezci."
JiBodpovědět 
                 Re: Já vám nevím08:53:01 11.02.2021
jestli neumíš rozlišit rádobyvtipný úvod od jádra Syslovy argumentace, tak to věru není nic, čímž by ses měl chlubit.
Lukas B.odpovědět 
                  Re: Já vám nevím09:08:22 11.02.2021
Však taky hned na závěr mého úvodního komentáře píšu:

"Ale je možné, že tomu v podstatě jen nerozumím, školy žádné nemám, před jméno si nepíšu ani JUDr. ani Pudr či jiný maglajz..."

Hele, vyjádřil bych to asi tak, že je celkem jedno, co si myslím já, ty a nebo Sysel, ale podstatné je, jaký právní názor má příslušný orgán, který o tom rozhoduje. A ten zjevně bere bouldering jako horolezeckou disciplínu na kterou se vztahuje zákaz provozování horolezecké činnosti. Tím je věc daná, pokud o ní jinak nerozhodne pravomocně soud.
JiBodpovědět 
                   Re: Já vám nevím09:32:03 11.02.2021
"já jsem si teda nepřečetl ani první kapitolu učebnice úvod do .... (dosaďme libovolný obor), ale je úplně jasné že .... (velmi silný názor)". to miluju. takové vejlupky nazývám trenéři národního mančaftu.
Lukas B.odpovědět 
                    Re: Já vám nevím10:40:21 11.02.2021
To víš, k dokonalosti mám daleko.
Já jsem si svých limitů vědom.
JiBodpovědět 
                     Re: Já vám nevím15:33:08 11.02.2021
Tak nás nenuť je číst! Sysel to jasně vysvětlil a musím uznat, že cizí blbost bolí víc než vlastní.
odpovědět 
                      Re: Já vám nevím15:38:53 11.02.2021
Nikdo tě nenutí.
JiBodpovědět 
              Re: Já vám nevím18:57:43 11.02.2021
Ještě k "Nadto platí, že podle mě omezení horolezeckých činností zaniklo v důsledku ustanovení uvozovacího zákona."

Je podle tebe, Sysle, horolezectví horolezecký sport? Nebo jaký je to teda sport? Vodní snad a nebo silniční, či jaký vlastně?

Mě se to totiž jeví tak, že zákonodárce jen preventivně z důvodů aby omezil manévrovací prostor účelovým interpretacím typu "bouldering není horolezectví" a pod., místo jednotného čísla použil číslo množné. Ale to samozřejmě jen logicky odvozuji a je možné, že má logika na úrovni "trenéra národního manšaftu" je prostě nedostačující...
JiBodpovědět 
 Re: Já vám nevím18:16:31 12.02.2021
Sysle, když jseš takovej vodborník na to právo v životním prostředí, tak se divím, že jste projeli tu žalobu proti "parkový" novele zákona 114. To muselo tu jihočeskou partu docela nakrknout.
Jirkaodpovědět 

 Bouldering vs horolezectvi12:18:51 09.02.2021
Souhlas se syslem... bouldristi jsou jen vykuneny turisti ktery si navic pritahnout matrace na nichz se vali pod skalou a predstiraji ze lezou. Predstiraji rikam proto, protoze u toho porad padaji a tudiz vlastne nikdy nikam nevylezou.
Morčeodpovědět 
 Re: Bouldering vs horolezectvi12:28:48 09.02.2021
:D koment roku
odpovědět 
 Re: Bouldering vs horolezectvi13:35:00 09.02.2021
a jeste u toho polehavani mluvej sproste. sem to videl na jutubu.
tucnakodpovědět 
 Re: Bouldering vs horolezectvi18:06:18 09.02.2021
A pro mě jsou zas syslové a morčata akorát krmení pro hady :-).
Tomášodpovědět 
 Re: Bouldering vs horolezectvi06:02:59 10.02.2021
Syslové a morčata závidí silným holkam a klukům udržet chyty, které by zvířátka neměla šanci identifikovat ani jako vstup. Co se týká bordelu, tak nevychovanci z větších měst - Pražáci (nezaměnovat s Pražany) co zkurvili Labak, Ostraváci co kurvej Kras a Brnaci to kurvej všude. A pak Plzenaci co kurvej skialpove terény. No a všichni jsou na to hrdý.
Deratizatorodpovědět 
  Re: Bouldering vs horolezectvi15:36:04 11.02.2021
A pak sou příberouňáci, co dokurvili velkou část Středočeského plutonu, tím, že ho nejdřív vyhrabali ze země, vokartáčovali a pak udělali nástupy pro záprdky, protože maj sami komplex méněvzrostlosti.
Halt všude samí kurvy, jen já jsem Pražan.
odpovědět 

 Foto dne:
Věžička Hříbek, Vyhlídka, skály u Vrbna pod Pradědem, Jeseníky
Hříbek
 Databáze cest:
Všechny cesty (179719)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Eci 5c Pecka
Škola Letenja 6a+ Pecka
Peci 6a Pecka
Kapetan Pećinko 6a+ Pecka
Dertig 6a Nahorevo
Nově komentované:
Pupeční Šňůra 10 Srbsko
Cukřenka 5B Zvůle
Polární Záře 8A+ Bor
Západní Hrana 6A Holý Vrch
Varianta Blue Elephanta 3+ Holštejn

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování |

 Nové komentáře:
Re: Kameny a bouldry? | posledni vykrik | Re: Maara není MH | Re: bez ucasti | Re: bez ucasti | Maara není MH | Re: Láska v srdci | Re: Láska v srdci | Re: Oslava | Re: bez ucasti |

 Kde to vře:
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (144)
Nepálští záchranáři našli a vyzvedli tělo Ondreje Húserky (110)
VENI VIDI VOLAVI in honorem Alexandri (20)
Video: Jana Švecová dělá další pokroky v bouldru Terranova 8C+ (15)
Secret Spot Bouldering 2024 (3)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (2)
Ruzyňská liga – obtížnost (1)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (1)

 Nově v inzerci:
Expersky a UFA v Ostrově | spárová rukavice | Lezečky v Ádru | mobilní lezecká stěna | Chan Tengri 2025 | STANOVÉ KOLÍKY Ultralehké,odolné,kvalitní SET 8+1NOVÉ,NEPOUŽITÉ! | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Send - Large knee pad | péřovka Black Diamond Vision | Millet GTX kalhoty |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 414 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 354 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 329 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 325 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 301 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.