Ondra Beneš přelezl Papírový měsíc v Labáku | 8c+? |
Ondra Beneš přelezl v pondělí nejtěžší cestu v Labáku a asi i v ČR Papírový měsíc psanou za 8c+ a zapsal si ji do deníčku na Lezci jako 8b/8b+.
Cestu vylezl v roce 2000 Rosťa Štefánek a Ondra Beneš je zřejmě prvním, kdo ji od té doby přelezl.
Viz zápis cesty na Lezci:
Papírový Měsíc
a také: Top cesty v ČR
2 x Papírový měsíc (foto by Jiří Chára)
Lezec.cz [úpravy] | 12:10 02.05.2007 |
Cestu... | 13:49:33 02.05.2007 | No on je to spis takovy boulder ne to ma asi 4jisteni a asi tak 7metru ne?Ale peknej vykon gratuluju!!! | | odpovědět |
  | Re: Cestu... | 16:37:52 02.05.2007 | Jen se ptám, páč tomu nerozumim moc, neni náhodou v pravidlech psáno, že min. vzdálenost mezi jištěníma jsou 3m?
Jakože když uběhne někdo 400 m překážek za 50 s a někdo jinej to samý za 45 s, ale překážky jsou o 10 cm kratší, tak přesto ten druhej je kingoš (protože rekord je někde u 47 s)? | uplne jinej martin | odpovědět |
  |   | Pravidla | 17:20:27 02.05.2007 | Achy ty pravidla..., sice to je v pravidlech, ale jak je vidět tak to ČHS asi nezajímá, mají asi něco důležitějšího na práci :) Tím chci říct, že pravidlama se skoro nikdo neřídí, žádný tresty za to nejsou,tak se ptám k čemu jsou? Mohly by je zrušit ne? :) | | odpovědět |
  |   |   | Re: Pravidla | 17:22:28 02.05.2007 | No zrušit by se nemusely, jen by se měly ODSTRANIT NĚJAKÝ NESMYSLY! | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Pravidla | 17:56:14 02.05.2007 | Plně souhlasím .Současná (schválená před měsícem !) pravidla absolutně neraagují na dynamický vývoj lezení na písku,zejména v oblastech jako je Labák nebo Teplice.
vzdálenost borháků-kruhů,lezení s MG,vrtání cest shora
david Peterka | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Pravidla | 18:15:13 02.05.2007 | Jo určitě, zdá se mi jako by ČHS žil v pravěku. | fuj pravidla | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Pravidla | 09:07:04 03.05.2007 | Nebo spíš vývoj je anarchie, kdy se nikdo nedívá zda jeho počínání je v souladu s pravidly. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Pravidla | 14:41:49 03.05.2007 | To je ale úplně standardní situace v řadě oblastí našeho fungování. Normy teprve následují faktický (přirozený) vývoj, snaží se zpětně regulovat přirozenou dynamiku. A protože ta přirozená dynamika vždycky předbíhá (statické, konzervující) normy, jeví se jako anarchie. Tak je to ale správné a v pořádku. - Normy ovšem může formulovat a kodifikovat někdo rozumný v souladu s předpokládanou tendencí daného vývoje, a nebo taky ne, a to je blbý. Pak jsou to normy tuhé, nevyhovující a na prd. | Piškot | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Pravidla | 20:49:31 03.05.2007 | Předem píšu že obdivuji to co lezete s Jardou v Sasku .Sám tam mám taky přelezeno pár IX a X a taky bez MG.Ale dle mého je lepší rychle reagovat na situaci tak aby byl zachován prostor pro tradiční lezení a sportovní lezení regulovat než se tvářit že neexistuje.Strkat hlavu do písku jak to dělá svaz pod vedením Čepelkové je z mého pohledu jako člena ČHS nevyhovující.
Vem si například zavody v bouldrování co budou v Ostrově jak se na to zatváří vedení a např.Jirka Rosol (předseda VK a domácí)
david Peterka | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Pravidla | 21:32:27 03.05.2007 | Davide, já ten předchozí komentář nemyslel ňák moc vážně, vlastně jsem spíš pošťouchnul... nabízela se taková menší provokace v reakci na předchozí. No a předem nic nemusíš uvádět, nesouvisí to s tím komentářem a navíc to navozuje rozpaky, já bych teď měl taky předem na něco říct... jako bych řekl :)
Rozumné normy trochu předvídají vývoj a snaží se být přijatelné. Když to nesplní, nebudou respektované, tak to prostě je. Povede to leda k problémům. Můžem se buď tvářit, jako že nejsou, nebo jako že se neporušují, anebo si vzít policajta a dusit...
Pokud jde o maglajz, jištění a tak, přivítal bych nějaký všestranně přijatelný kompromis, který by se nesnažil za každou cenu co nejdýl aspoň formálně (a už taky možná jenom formálně) udržet stávající poměry, ale který by respektoval, kam se ubírá vývoj (tak měl vyznít i ten předchozí komentář).
Jinak - zdá se mi trochu absurdní řešit jištění u cesty jako je Papír. měsíc. Vede to na šutr, který by v Labáku jinak nikoho (kdomě absolutního kvakera) nezajímal... Kdyby to byla lajna, o kterou se přetahují prvovýstupci...
V CAO (3/07) jsem si přečetl, že OP má výhrady k ESTETICKÉMU dopadu mg. To kurňa není tak zásadní. Takže tekuté by nevadilo a barevné by zmírnilo následky. Zdá se mi, že to je možné východisko ke kompromisu. Tak ještě se dohodnout mezi sebou, že si to z vzájemné nevraživosti mezi klasiky a modernisty neposerem sami, žejo. No a to je od samého začátku to nejtěžší, až nemožné :)
(Mimochodem, k té estetice: šli jsme kolem, když Měsíc zkoušel jistý AO. V cestě byly očištěné jen chyty, o 20cm vedle vlevo mokval parádní mech, který hrál několika barvami. A v jednom místě v něm byl otisk magnéziové tlapičky. Parádní pohled! Kontrasty umocňují estetický prožitek!
A nerad bych byl špatný prorok, ale bojím se, že zanedlouho humbuk utichne a mechy si celý Papírový měsíc i s borháky zase pěkně obalí, takže si ani bystré kočičí oko ničeho nevšimne.) | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Pravidla | 21:34:10 03.05.2007 | A podpis... | Piškot | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Pravidla | 09:01:24 04.05.2007 | Tak se odstěhuj do Drážďan-Sasíku esesáckej | Domácí z L.P. | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Pravidla | 23:23:23 05.05.2007 | Při čtení podobných komentářů se stydím, že jsem lezec z Čech. Hrozba "stěhováním" a urážka sousedů sedí na zakomplexovaného ubožáka, co se ani neumí podepsat. | Bída | odpovědět |
  |   | Re: Cestu... | 09:24:18 03.05.2007 | musis vymyslet jinej priklad, nez s tema prekazkama, ten nesedi | jj | odpovědět |
  |   |   | Re: Cestu... | 13:38:49 03.05.2007 | přesně, protože tato cesta je možná udělaná v rozporu s pravidly,...ale vylezená je bez odpočinku v jistících bodech, takže ty obtíže tam jsou. "Jen" je prostě líp zajištěná. | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Cestu... | 13:57:44 03.05.2007 | Naopak je to těžší, protože musíš víc cvakat a to v těžkých cestách z těch malých chytů pořádně vysiluje, takže ty pravidla jsou vlastně takovej vojeb :-) | Luky | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Cestu... | 17:13:25 03.05.2007 | Luky to je vtipne..je to tezsi protoze musis vic cvakat z malych chytu? :-) ty jistici body snad nejsou na skalach povinne ne? pro zjednoduseni muzes vynechat treba vsechny.. | hkl | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Cestu... | 19:08:41 03.05.2007 | No to jo, ale takhle jsi k tomu těma pravidlama nucenej :-)))
Jinak to byl samozřejmě fór (to pro pomalu chápající), kterej se k vášnivýmu rozebírání takovýhle malichernosti víc než nabízel. | Luky | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Cestu... | 20:52:40 03.05.2007 | Jo Luky má pravdu je vo krok před náma.Vona ta stará garda byla tak chytrá že to přelezli bez kruhu páč je to lehčí.Potom by všechno z 80 let bylo za X a XI.
OLD scholl rulez
david | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Cestu... | 21:46:22 03.05.2007 | Tak a teď jsem zas pomalu chápající já. No nevadí, na každýho to občas příjde... | Luky | odpovědět |
  |   | Re: Cestu... | 08:41:12 04.05.2007 | Pravidla uz porusuje kazdy,tak ze pravidla neexistuji a CHS kouka,kouka a kouka. | Zeleznik | odpovědět |
  |   | Re: Cestu... | 10:18:26 13.05.2007 | ty máčo písky nejsou překližka nebo nějaká vynejtovaná tělocvična na vápenci, písky jsou o něčem jiném, jištění po třech metrech to by tam najeli hordy rádoby lezců a vypadalo by to tam jako v srbsku, bordel a mistří světa amoleta atd. | pepa | odpovědět |
  | Re: Cestu... | 16:44:55 02.05.2007 | Tak si ctu 12 m, 5 BH. Kurva, 7c je pro me uplne stejne tezky jako pro nekoho 12a, kdy uz se dockam
7c s ringama po 2,4 metrech ? :-) | r. | odpovědět |
  |   | Re: Cestu... | 09:09:39 03.05.2007 | Vidím to úplně stejně. Těžké cesty na Krále jsou jištěné po 2-3 metrech (vrchní část), ale ta VIIIb či c pod převisem po 5-6 m. Proč? | | odpovědět |
  |   |   | Re: Cestu... | 10:15:37 03.05.2007 | tomu se rika prirozenej vyber | jira | odpovědět |
  |   | Re: Cestu... | 15:20:59 03.05.2007 | Milé malé "r", souhlasím s tebou do puntíku. Jenom s těma abštandama mezi BH je to ještě horší. První jištění, aby k něčemu bylo, nemůže být níž než 3 metry. Pak ti zbývá 9 metrů cesty na 4 BH, což je ovšem celkem 5 mezer mezi nimi (respektive s dolezem na vršek). Takže pokud dělíme 9 m pěti, vychází pouhopouhých 1,8 m. Lezení totálně oproštěno od jeho psychické stránky. Obdivuhodný sportovní výkon, ale ryze gymnastický. | JH | odpovědět |
  |   |   | Re: Cestu... | 15:51:00 03.05.2007 | gymnastika je ale psychicky dost narocna. mnohdy narocnejsi nez lehky solovystup v rozeklane skale. je tu zapotrebi daleko vetsi koncentrace, presnosti pohybu a koordinace svalu. | | odpovědět |
  |   |   |   | Pro troubu | 18:11:11 03.05.2007 | Tak bez cvicit na kruhach nebo na nejakem jinem naradi do telocvicny a neunavuj sebe cvicenim na skale a ostatni svoji hlouposti. Asi jsi nepochopil co je horolezectvi. | Richard | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Pro troubu | 18:39:55 03.05.2007 | Dobrý :-))) | Len | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Pro troubu | 19:08:47 03.05.2007 | A NENI TOHLE NÁHODOU LEZENÍ PO CVIČNÝCH SKALÁCH? Proč sem teda motáš horolezectví? V tomhle druhu sportu prostě psychika hraje dost podstatnou roli ( toho si každej všímavější určitě stačil všimnout). A tim nemyslim hrát si na hrdinu a pak třeba zbuchnout mnoho metrů do písku od prvního atd. | A. | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Pro troubu | 19:13:32 03.05.2007 | Co jsou to cvičné skály?
Tohlke NENÍ lezení po cvičných sksalách! | Len | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Pro troubu | 08:39:01 04.05.2007 | Pokud to pro tebe nejsou cvicne skaly , tak te lituj.Protoze,se nikdy nedozvis o cem je horolezectvi. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Pro troubu | 10:21:50 04.05.2007 | Myslim, ze "cvicne skaly" jsou historicky pojem pro skaly, ktere byly brany jako priprava do hor. Krome vlastni "gymnastiky" slo dost o natrenovani rychleho pohybu ve spatne skale s mizernym jistenim. S dnesnim sportovnim lezenim a preklizkou to melo pramalo spolecneho. (Stare pany tenkrat moc nezajimalo, kdo vybusi megatezkou 10 metrovou cestu pres 5 kruhu, kdyby tedy takove cesty existovaly, ale kdo prostoupi tamhletou stenou na tamhleten kopec.) | jx null | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Pro troubu | 16:57:13 04.05.2007 | Blbe kdyby jsi vylezl neco od tech starejch klasiku tak by jsi vedel.Takhle vis prd. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Pro troubu | 17:50:54 08.05.2007 | Příště se aspoň podepiš, brouku... | Šmaky | odpovědět |
  |   |   |   |   | Pro inteligenta | 19:13:03 03.05.2007 | me to ale na skalach bavi vi. na vic sem srab, tak radsi lezu, nez cvicim na kruhach, ty mudrlante | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Pro inteligenta | 19:17:45 03.05.2007 | :-))))) | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Pro troubu | 19:39:36 03.05.2007 | Horolezci, horolezkyně, horolezčata,
nelezte na skálu co je hodně špičatá.
Spadnete do písku
a svou rodnou vísku
nespatříte více,
dudlaj dá.
| :D | odpovědět |
  |   | Re: Cestu... | 20:44:40 03.05.2007 | Už jsou i takové od Pavouka Špinavá holka VII nebo masový sport VIIa nebo na Verdonek Hranostay za VIIc víc v Cao news z dubna
David Peterka | | odpovědět |
  |   |   | Re: Cestu... | 11:58:25 04.05.2007 | A ja za takove cesty dekuju. | r. | odpovědět |
  |   |   | Re: Cestu... | 15:39:18 08.05.2007 | Tak u masového sportu kompenzuje obtížnost počet borháku, když si vylezeš tu cestu zjistíš, že za VIIa to asi neni ale nebudu nikomu kecat do klasifikace. Je to asi těžší. Ale jsem taky rád, že si zaleze i člověk, který se nechce zabít. Díky | KKtis | odpovědět |
pm | 14:25:13 02.05.2007 | velká gratulace ... | | odpovědět |
Taky gratulace | 14:45:35 02.05.2007 | hmm,vypadá to na pěknej kvak. Tím nechci schazovat Ondrův výkon, super. | Pj | odpovědět |
  | Re: Taky gratulace | 15:01:04 02.05.2007 | Kvak to je ,lezení tak na 5 m ale za co to tam kluci lezou to mě není jasné.Holt typická cesta od Rosti a Ondrovi to jako boulder asi sedne
David | | odpovědět |
dobry | 15:59:22 02.05.2007 | Ondro gratuluju to je nater :--)) | pid@ | odpovědět |
8c+? | 22:45:36 02.05.2007 | To na pisku lezou maly deti... | lala | odpovědět |
  | Co lezou děti? | 16:50:57 03.05.2007 | Žádná taková cesta ale na písku ještě neni. Byl tu jen ten Papírovej měsíc a s tím je to teď taky trochu nahnutý. To by mě teda zajímalo, cože to vlastně ty děti na tom písku lezou - konkrétně | Luky | odpovědět |
běžte spát | 23:07:24 02.05.2007 | Hele Béďové, běžte raděj spát! | medvěd | odpovědět |
Zase ten Ondra | 00:07:32 03.05.2007 | Kurňa v těch cestách nad 8b to je samej Ondra :o) | stip | odpovědět |
  | Re: Zase ten Ondra | 10:54:24 03.05.2007 | asi se blbě jmenujem, nebo co :-)
Ondrum gratuluju. Slabouch | slabouch | odpovědět |
gratulace | 13:21:59 03.05.2007 | Moc gratuluju k úžasnýmu výkonu!!! Cesta za 8c+ je štýlo a každej by si jí určitě rád vylezl
(i já), ale může jenom někdo (já určitě ne). pa ana | ana | odpovědět |
  | Re: gratulace | 15:22:54 03.05.2007 | 8c+ lezu na rozlezení, když už jsem rozehřátej lezu 8ž+ | Michal | odpovědět |
Zrušte komentáře | 20:40:03 03.05.2007 | Byl bych pro nedemokratické zrušení všech komentářů.Vždyť je to pořád dokola jen samé tlachání!!!! | Lukáš | odpovědět |
  | Re: Zrušte komentáře | 21:25:49 03.05.2007 | Bohužel by to bylo nejlepší. Narážka na počet kruhů, vtipná glosa o obtížnosti více cvakání a nakonec se to zas zvrhne jen na řešení definic a pravidel jako celku. Berg heil. | Šmaky | odpovědět |
  |   | Re: Zrušte komentáře | 21:59:10 03.05.2007 | Jsem naprosto pro. Bohužel to ale na českých webech chodí právě takhle. Taky bych rád četl jenom o tom že ten a ten vylezl tuhle nebo onu cestu. V komentářích by mu pak někdo pogratuloval, jiný by se zaptal na nějakou podrobnost přelzu či cesty se týkající, zdělil vlastní zkušenost. Vše bez urážek a předsudků. Ale to bychom nebyli v Čechách. | Luky | odpovědět |
  |   |   | Re: Zrušte komentáře | 23:01:05 03.05.2007 | Ne v čechách, ale to bychom nebyli na lezci. Je to specialitka tohoto serveru! A proto lidi míň tlachejte a víc lezte! Petrohrad forever :o) | spooker | odpovědět |
  |   |   | Re: Zrušte komentáře | 10:17:33 04.05.2007 | Normálně komentáře vůbec nečtu, ale ted sem marod tak sem to zkusil. a hoši je to teda ubohost. tolik hoven pohromadě jsem už dlouho neviděl. souzhlasim s lukym co bych si asi v komentářích představoval.tohle je trus. ondra radši ani nereaguje, protože kdyby se timhle zabejval tak leze jako většina z vás max. VIII . | filip martínek | odpovědět |
Strážná věž | 09:10:32 04.05.2007 | Nojo, toho "průvodce" na Strážnou věž mi už taky párkrát vnucovali. Nevěděl jsem, že to sou lezci :-)))
| :-) | odpovědět |
  | Re: Strážná věž | 09:19:28 04.05.2007 | hje :-) To patří pod CAO News. Sem blbej :-)) | :-) | odpovědět |
rozdíl v obtížnosti? | 12:26:32 04.05.2007 | Skvělý výkon Ondřeji, když je cesta autorem vysoce ohodnocená, "na ráně" a nemá skoro 7 let přelez, tak to něco znamená.
Jen by mne zajímalo, jak vznikl poměrně velký rozdíl v obtížnosti - jestli je to tím, že třeba Rosťa cestu nadhodnotil, Ty podhodnotil, nebo kombinací obého, anebo se jedná o něco podobného jako v případě kousek vedle (na tomhle webu) diskutované cesty s pěkným názvem "Poštěvák na spoďák", tj. prvovýstupce lezl cestu trochu jinak než přelezce (což může být způsobeno buď tím, že si prvovýstupce cosi záměrně "zakáže" - což by spíš dělat neměl - výstup (s lanem) má vést slabinami linie a ne cíleně vyhledávat obtíže - nebo by na to měl alespoň upozornit, anebo tím že prostě přelezce objeví snazší způsob přelezu)?
Očištěnou cestu po Tvém přelezu jsem viděl a k tomu jsem dostal i komentář od aktivního lezce který přelezení sledoval.
| ivoš | odpovědět |
  | Sedm let v Labaku | 12:49:19 04.05.2007 | ivosi, jsme vsichni ve fazi expanze a inflaci je treba zatrhnout tipec! Labak se rozpina spolu s celym juniversem a mozna i kappa slabne. Nechme se vest tetrahydrocanabinalni Ondrovou intuici a kriticky prehodnotme nase stare ciny... | smrte(l)ny blazen:) | odpovědět |
  |   | Re: Sedm let v Labaku | 13:21:27 04.05.2007 | Óoo, konstanty již dále nejsou konstantami?? Jestli i jednička dopadne jako kappa, no to se máme na co těšit..., a jak je to s nulou? A to je zásluhou Pánaboha či mocných protiinflačních bojovníků? Co je proti tomu Papírové lůny krásná tvář ? | intuice ethanol(i)cká | odpovědět |
  |   | Re: Sedm let v Labaku | 13:23:30 04.05.2007 | Tak tohle je přesně příspěvek, který na Lezci vždycky hledám - díky Ti za něj...:D No nic, jdu přeleštit Mohorovičičovu diskontinuitu a pak si asi pustím tu starou buznu Leoše...Berg Heil | Šmaky | odpovědět |
  | Re: rozdíl v obtížnosti? | 18:09:00 04.05.2007 | cau
Jak rikas.Lezl jsem to jinak nez Rosta.nevim jestli si neco zakazoval, ale tato dnesni prelezova varianta je na prvni pohled hned zrejma.Vzdy vyhledavam cestu nejlehciho odporu.Prisla mi blbost se tam nejak tezce kroutit, kdyz to jde o metrik z leva lezt lehceji.Proto tahle obtiznost.Verim tomu ze Rostova varianta muze byt takhle tezka,ale pochybuju ze by ji nekdo jiny zkousel, kdyz to jde jinudy lip.
Zdarek
| ondra b. | odpovědět |
  |   | Re: rozdíl v obtížnosti? | 22:12:50 04.05.2007 | Dík. I Jano to takto vysvětloval, ale není nad vyjádření z první ruky :). Zdraví | ivoš | odpovědět |
  |   | Re: rozdíl v obtížnosti? | 22:09:48 06.05.2007 | Vlk by Ti to neuznal:-) | Dejv | odpovědět |
VIDEO Z PAPÍROVÉHO MĚSÍCE | 14:47:53 14.05.2007 | lze shlédnout na rockstars.cz http://www.rockstars.cz/lezec_videa.php?id=40
snad se po někom neopakuji,já to tam našel teď.Přeji příjemnou podívanou. | m. | odpovědět |
  | Re: VIDEO Z PAPÍROVÉHO MĚSÍCE | 15:22:08 14.05.2007 | fotky nic moc, video a přelez super! | Ala | odpovědět |
  |   | Re: VIDEO Z PAPÍROVÉHO MĚSÍCE | 15:59:11 14.05.2007 | Fotky pěkný, video nic moc. Jediný, v čem se shodnem, že Ondrovo přelez je super ;-) | m | odpovědět |
  |   |   | Re: VIDEO Z PAPÍROVÉHO MĚSÍCE | 09:15:52 16.05.2007 | ta cesta je vrtaná shora nebo je delana od spoda? Se shora to je zakazany, ne? | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: VIDEO Z PAPÍROVÉHO MĚSÍCE | 09:20:05 16.05.2007 | neni to zakazany, jenom to neni podle pravidel :)))
tak jako druhy prelez, vsechny prelezy Adama Ondry na pisku, tak jako foto dne, tak jak vsichni lezeme :))) | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: VIDEO Z PAPÍROVÉHO MĚSÍCE | 14:24:01 16.05.2007 | pravda pravdoucí :))) | anonym s bilejma prackama | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: VIDEO Z PAPÍROVÉHO MĚSÍCE | 14:24:21 16.05.2007 | pravda pravdoucí :))) | anonym s bilejma prackama | odpovědět |
  |   |   | Re: VIDEO Z PAPÍROVÉHO MĚSÍCE | 09:16:44 16.05.2007 | ta cesta je vrtaná shora nebo je delana od spoda? Se shora to je zakazany, ne? | | odpovědět |
  | Re: VIDEO Z PAPÍROVÉHO MĚSÍCE | 15:38:34 14.05.2007 | Té ž ke zhlédnutí u Mikiho na euroclimbing.com | Papouš | odpovědět |
  |   | Re: VIDEO Z PAPÍROVÉHO MĚSÍCE | 15:02:20 15.05.2007 | je to moc pekny video, neskutecny kroky. | | odpovědět |
  |   | Re: VIDEO Z PAPÍROVÉHO MĚSÍCE | 09:34:46 16.05.2007 | dík :)))) | | odpovědět |
Slunce Seno a Jahody | 09:28:42 16.05.2007 | No ja nevim. Vykon asi uctyhodny, ale kvalita videa? Chtelo by to na tom trosku zapracovat (hudba, strih) - v dnesni dobe je na to uz par progranu, ze i amater muze vyrobit zajimavou vec na koukani.
Hlas "povzbuzovace" mi silne pripominal "rychly preklad" v jedne scene z filmu Slunce Seno a Jahody. | NAtalie | odpovědět |
  | Re: VIDEO Z PAPÍROVÉHO MĚSÍCE | 09:32:02 16.05.2007 | Bud ráda, že video je!!! Náhodou je moc super! | | odpovědět |
  |   | Re: VIDEO Z PAPÍROVÉHO MĚSÍCE | 09:49:31 16.05.2007 | No me to je vcelku ukradene, i kdyby nebylo, muj zivot se tim nemeni. Ale byla jsem prinucena ho vcera zhlednout, a byla to nuda, az tedy na ten povzbuzujici hlas, ten to trosku ozivil.
Ale jestli jsem se nekoho dotkla, tak se omlouvam. Ceska lezecka videa jsou podle mne celkove bida. Ovsem flintu do zita nehazu, jsem si jista, ze cim vic jich bude, tim lepsi se casem stanou a bude se dat na me koukat a jeste se u toho pobavit. | NAtalie | odpovědět |
  |   |   | Re: VIDEO Z PAPÍROVÉHO MĚSÍCE | 18:13:43 16.05.2007 | Spís to je vec nazoru, me se zrovna libí. Kord kdyz z pisku je videi tak malo. | | odpovědět |
  |   |   | Re: VIDEO Z PAPÍROVÉHO MĚSÍCE | 18:14:59 16.05.2007 | Spís to je vec nazoru, me se zrovna libí. Kord kdyz z pisku je videi tak malo. | | odpovědět |
  |   |   | Re: VIDEO Z PAPÍROVÉHO MĚSÍCE | 08:36:59 17.05.2007 | Milá Natálko, tak na tebe se nikdo koukat nebude, ale na videiko jo. Už ted´ má na RS rekord ve sledovanosti.
A kvalita videika? tak ta je taková jaká je, co chceš z telefonů? Záběry od Smola jsou moc hezký, bohužel to nešlo otočit celý (všechny byly na ležato) a tak se nedaly použít a kdo by se s tim sr..., když je to přelez takovýho kvaku, kterých je na Sněžníku spousta a bez borháků!!! | Jar. | odpovědět |
Jestli on neni jen takovy exhibicionista? | 21:29:34 16.05.2007 | Nedavno tady probehla zuriva diskuze k jednomu clanku, kde autor byl nazyvan exhibicionistou a jinymi vyrazy za to, ze byl vyfocen, malo oblecen a jeste to publikoval.
A tak se ptam, neni on Ondra taky jen jeden takovy? Jit lizt, vzit si tam dalsi lidi, aby na nej koukali, natocit to na video a jeste zverejnit! To je prece neslychane. Sice je oblecen, ale kolena mu videt jsou. Je pravda, ze nenici pamatky, ale pratele, s maglajzem na pisku v ceste vrtane odshora? Me dobre vychovani mi nedovoluje ani pomyslet na to pohorseni, ktere by mel vyvolat. | NAtalie | odpovědět |
  | Re: Video s O. Benesem | 21:42:36 16.05.2007 | Natálko, nezávidís mu tak trochu? Wo co ti jde? Nemás mindraky? Je to nejtezsi cesta na písku! Video je dobry a hlavne to je svetovej vykon (video je treba i na kairn.tv) !!! | | odpovědět |
  |   | Re: Video s O. Benesem | 08:12:44 17.05.2007 | Nejtezsi cesta na pisku to nikdy nebyla a ted je jeste navic shozena dolu :-) | retez | odpovědět |
  |   |   | Re: Video s O. Benesem | 08:19:51 17.05.2007 | a dáš do placu další XIIa na písku?? | :-))) | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Video s O. Benesem | 09:04:06 17.05.2007 | Ale jo klidne ti nejake tipy na tezsi cesty napisu, jsem zvedavej kterej Cech je preleze prvni .
"Lost in Space" (Blasketurm/12c)
"Mulholland Drive" (Bahnhofswächter/12c)
1 Mutation XIIb Massiv: Blasketurm
2 No cheating stone please
XIIb Massiv: Falkenstein
3 Beginners Mind
XIIb Massiv: Großer Halben
4 Yin Yan
XIIb Massiv: Großer Halben
5 End of an Affair
XIIb Massiv: Hafersackkrone
6 Acces Sky
XIIb Massiv: Kleiner Halben
7 Snowboarding in the sun
XIIb Massiv: Knabe
8 Meditation
XIIb Massiv: Mönch
9 Break your Bridges down
XIIb Massiv: Riesenechse
10 Rata Yaga
XIIb Massiv: Schluchtturm
| retez | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Video s O. Benesem | 09:09:20 17.05.2007 | Dostal´s mě! Dobrá, a v ČR?? | :-))) | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Video s O. Benesem | 09:31:36 17.05.2007 | Ne, v Cesku zadna jina 12 neni. Takze ted uz vlastne zadna 12, protoze nove je to "jenom" XIb | retez | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Video s O. Benesem | 09:46:05 17.05.2007 | az tam povolej lezeni s magem, tak se vsad ze Ondra z nich ty X-cecka udela...uz takhle maj ty jejich cesty o dva stupne nadhodnoceny a to plati uz u VII-becek | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Video s O. Benesem | 12:16:18 17.05.2007 | Tak koukam na ty nazvy a většina z nich nezní moc němeceky:) Kde je ta jejich hrdost k rodnému jazyku? | m. | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Video s O. Benesem | 14:29:46 17.05.2007 | No, akorát že z těchhle Willenbergovejch saskejch dvanáctek už jich pár není (vytlučeno) a klasifikace je asi s otazníkem, dost často se stává, že mu po zopakování cestu o pár stupňů shoděj, a to i místní (nemusí to dělat DŽC). Takže bych se vůbec nedivil, kdyby ty labákovský jedenáctky byly těžší. A většinou jsou ty Willenbergovy věci taky jenou bouldry, srovnatelný s Papírovým měsícem, který se třeba nad prvním kruhem v osmi metrech napojej do něčeho jinýho... Jedenáctky už tam ale potvrzený maj určitě.
Podle Ondrova shození klasifikace PM by to taky skoro vypadalo, že jeho cesty na Protěžovou věž jsou možná těžší.
A k anonymu o podhodnocených cestách v Sasku: jasně, dost často je tam klasifikace o stupeň, někdy i o dva lehčí než v Labáku. (- Jestli to není spíš opačně: ne v Německu podhodnocené, ale v Labáku přitvrzené - ???) Ale ne vždycky. Občas narazíš na případ, kdy to taky třeba sedí. Jak v sedmbéčkách, tak výš :) | Piškot | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Video s O. Benesem | 20:11:52 17.05.2007 | v sasku je obecne klasifikace o dost mekcí nez v labaku | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Video s O. Benesem | 20:14:40 17.05.2007 | v sasku je obecne klasifikace o dost mekcí nez v labaku | | odpovědět |
  | Re: Jestli on neni jen takovy exhibicionista? | 07:25:17 17.05.2007 | hroznej exhibous, posledne sem s nim soutezil vo nejhezci model maglajzu, sem to projel na cely care, mel ruzovej s filajkovejma puntikama a este si klidne leze nezahalenej, je to hnus...kdyby si alespon holil ty lejtka nezdvorak, Sodoma... | Sup | odpovědět |
  |   | Re: Jestli on neni jen takovy exhibicionista? | 08:53:08 17.05.2007 | Není NAtálka třeba Ála? | | odpovědět |
  |   | kde ho maj , chci taky! | 11:22:10 17.05.2007 | ruzovej maglajzak s fialkovejma puntikama!?! ty krabe, se pak nedivim ze mu to tak de | laco | odpovědět |
  |   |   | Re: kde ho maj , chci taky! | 13:00:02 17.05.2007 | No a Supuv novej svara ma doknce fosforeskujici mago , ktery se usazuje pod zeleznicnima mostama. Vod ty doby, co stepis jadro u Portugi:zu se v Usti dejou veci... | Papouš | odpovědět |
|