LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Lepší starej horolezec, než mrtvej hrdina.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Vyšla kniha Laviny v Česku
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu

Závody
SP boulder Keqiao (CHN) (18.04)
SP obtížnost, rychlost Wujiang (CHN) (25.04)
SP obtížnost, rychlost Indonesie (02.05)

Žebříček
Cesty:
3.Votoček 12318
4.Trojan 12246
5.Štípek 11538
Bouldry:
3.Volf 10962
4.Pochman 10603
5.Novák 10575
Hory:
21.Najman 4632
22.Ludrovský 4626
23.Cibulka 4617

Výsledky
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)

Deníčky
5672 lezců
1142710 cest
Nové přelezy:
Mandragora 8A+
Mandragora 8A+
Dvanáct Op Xa/Xb
Kostěj 7C
Sněžné Jar 7B+
Red Hot To 8A
Stropník 8A
Schambala Xb
Malý Drak 7C
Umění Boje 7C

Stěny
Nová venkovní lezecká stěna Cibulka - Praha 5
Lezecká stěna SKP Policie - České Budějovice
boulderingjicin - Jicin

Prodejny
HUDYsport - Jablonec nad Nisou
Rock Point Ostrava Avion - Ostrava jih
HUDYsport - Ostrava

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Nový talent, nebo lhář?

Po novém roce se do předních míst v žebříčku na Lezci dostal Vlasta Machů (chrocht), XIa flash, 8c a další 8b+ během pár dní jsou skvělé výkony, otázka je, jestli pravdivé.

Vylézt během 12 dnů 8c, 3x 8b+, 2x 8a+... je velmi dobrý výkon a pořád ještě trochu uvěřitelný, ale XIa na Flash, to je něco, co se jen tak nevidí. O co se pokusil minulý rok Dani Andrada a neuspěl, co vyžaduje skvělou vylezenost na skalách. Proto je  zvláštní, že o něm nikdo z mého okolí neslyšel.
Zajímavý je i zápis cest 2010-2011 a to od 1.4. do 20.6.2010 pak konec a další rok "náhodou" navazuje 23.6. až 14.10. 2011.
K veřejné prezentaci takového výkonu by se hodilo alespoň doplnit spolulezce. U této cesty má uvedeno "malej Dežo" u cesty Lehká deprese IXb solo "velkej Dežo" a u zbylých cest nic.

Tohle není zápis do papírového deníčku doma v šuplíku, je to veřejná prezentace výkonů. Proto si myslím, že by měl Vlasta uvést někoho věrohodného, kdo ho viděl v některé ze zapsaných cest, nebo být z Lezce smazán.

Osobně tomu nevěřím a jestli se mýlím, rád se omluvím a poblahopřeji mu ke skvělým výsledkům.

Martin Klemsa   [úpravy] 17:49 17.02.2012Tisk 

Reklama:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 historie se opakuje?17:58:40 17.02.2012
že by nám Chrocht trochu začermákoval? :)
Dominikodpovědět 
 Re: historie se opakuje?18:05:51 17.02.2012
Alebo si zobral priklad z Doda Kopolda?
alfonzodpovědět 
 Re: historie se opakuje?18:12:55 17.02.2012
co je s Dodem?
Hodpovědět 
 Re: historie se opakuje?21:36:20 17.02.2012
A lebo z Juraje Rečka?
Lukodpovědět 
 Re: historie se opakuje?08:11:37 18.02.2012


http://www.climb.sk/?action=show&link=2011073101
alfonzodpovědět 

 natvrdlý komentář?18:22:15 17.02.2012
Martina Klemsu zřejmě asi drásá, že je osmej a ne sedmej... Proč tohle řešit? Neni to úplně jedno? Smažte teda pak všechny co nemaj vyplněný spolulezce, co vylezli za den víc cest než je povoleno a co nemaj alespoň 10ti stránkový fejeton k popisu přelezené cesty jak to zde některý jedinci praktikují. Člověk se špetkou nadhledu a zdravého rozumu se tomu zasměje...
František Zlobrotaodpovědět 
 Re: natvrdlý komentář?18:51:15 17.02.2012
sak uz sme se zasmali,ted ho smaznite
odpovědět 
 Re: natvrdlý komentář?19:19:36 17.02.2012
Je to jednoduchý, skoro stejně tak jako si nějaký výkony vymyslet, vzpomínám na Kvěpada. Co s tím? Klídek, okamžitě v těchto případech bych mazal, počkal bych až vyjde najevo jak to doopravdy je a to určitě nebude dlouho trvat, protože dobré výkony jsou pod větším drobnohledem.
 jirkasodpovědět 
 Re: natvrdlý komentář?19:22:04 17.02.2012
Souhlasím se F. zlobrotou..
j.odpovědět 
 Re: natvrdlý komentář?19:32:39 17.02.2012
Smazat! 99,9% lidí to přivítá, polepší si o celé jedno políčko ve svém žebříčku a to už se vyplatí!!! Navrhuji lustrovat všechny řekněmě do prvních 500 míst, pří důkladném zkoumaní bysme mohli dobrých 10 - 15% pochybných deníčkářů taky vymazat.
deníčkářodpovědět 
 Re: natvrdlý komentář?20:06:44 17.02.2012
Vzhledem k tomu, že se celá špička kompletně mezi sebou zná, tak je minimálně divné, že se objeví někdo kdo většinu strčí do kapsy a nikdo jej nezná... Osobně bych to řešil dočasným zneaktivněním účtu a následně případnou omluvou a opětovnou aktivací pokud by se snad prokázalo, že chrocht je v právu.
Je zbytečné lustrovat prvních 100, 200, nebo i 500, většinou se navzájem známe a víme co si můžeme věřit, ale pokud se objeví nový zapisovač pak je v zájmu objektivnosti a důvěryhodnosti serveru a žebříčku, nějaká lustrace a opatrnost na místě. Naopak bych vyzdvihl Matina Klemsu že se vydal s kůží na trh, neb bylo dopředu jasné, že v rámci dobrého úmyslu půjde na pranýř on sám...
 BBodpovědět 
 Re: natvrdlý komentář?21:04:41 17.02.2012
Přesně jak píšeš, kritiku schytá Martin i když to je v podstatě oprávněnej dotaz. Myslím, že když někdo veřejně prezentuje špičkový výkon, musí být ochoten si ho obhájit. Nebo podle tebe je Franto případný lhaní v pohodě? :-)
Malej bejkodpovědět 
 Re: natvrdlý komentář?22:56:05 17.02.2012
Souhlas
Ondrášodpovědět 
 Re: natvrdlý komentář?22:58:04 17.02.2012
Musím si opravit překlik, souhlas s názorem BB :).
Ondrášodpovědět 
 Re: natvrdlý komentář?11:44:20 18.02.2012
Nevim jak Tě přesvědčit o reálné existenci Kvěpada. Je pořád na cestách, jinak bych s ním udělal pro lezce rozhovor...
..odpovědět 
 Re: natvrdlý komentář?11:46:30 18.02.2012
To mělo být ke komentáři od jirkas
..odpovědět 
 Re: natvrdlý komentář?14:31:52 18.02.2012
Podepsat se to by mohl být takový nepatrný krok k tomu, aby jsi mohl vůbec začít přesvědčovat, ale chápu tě jako šprýmaře a i se docela bavím.
 jirkasodpovědět 
 Re: natvrdlý komentář?19:13:52 18.02.2012
A není to úplně fuk?
Vymyslí si (možná, asi) nějaký přelezy a dělá mu to dobře. Tak ať si to užije. Někdo leze lehký cesty, je spokojenej, někdo těžký je taky spokojenej, někdo jen na překližce. Tak proč by někdo nemohl lézt jen v žebříčku?
Sponzory asi nikomu nepřebere, tak jde fakt jen o to místo v žebříčku.
Hadrburgodpovědět 

 ja bych mu veril20:21:23 17.02.2012
Ze je trouba
torousodpovědět 
 Re: ja bych mu veril21:12:40 17.02.2012
a ja bych ho zastrelil a Klemsu taky... ...pro vystrahu, ze na verejnem webu se nesvindluje ani nepraska...
Tohle je verejny web a asi je k diskuzi, jaky je vlastne vyznam denicku a pro koho je.
Honzaodpovědět 
 Re: ja bych mu veril23:02:38 17.02.2012
proc nesvindluje chapu,proc nepraska nechapu.asi intuitivne davam prednost pravdivym udajum pred vylhanymi prelezy,popisky neexistujicich oblasti,doporucenimi spatnych leku a nefunkcnich jisticich technik.budu jen rad,kdyz mi nekdo praskne,ze to neni pravda
odpovědět 

 Vo čem to teda svědčí?23:38:31 17.02.2012
Nechci nijak zesměšňovat váhu "on-line deníčku lezce", ale dokonale to odráží fakt, jak někteří lezou zřejmě raději "na venek", aby všichni viděli, že "na to mají", nikoli pro sebe - protože pak by si to zapisovali doma na kus papíru (ten vám virus nenapadne a výkony nesmaže) a veřejná onanie na serveru lezec.cz by je nijak nevzrušovala, i kdyby tu měl někdo stokrát jednu cestu OS-AF-s pytlem cementu na zádech. Je milé, že to Martina (asi oprávněně) dráždí, a je rovněž pozoruhodné, jakou krásnou ofenzivní stať o tom dokázal napsat. V jádru o takové blbosti. Inspirovalo mne to k tomu, že někdy v budoucnu naklikám do imaginárního deníčku několik špičkových cest, jenom abych pozdvihl ze židle ty, kteří si urputně stojí za svým výkonem a den co den bedlivě sledují, zda je někdo "nepředběhl" a zda se někdo náhodou odnikud zázrakem nevyhrabal mezi elitu, která se "hlídá" a svoje výkony "kontroluje". Díky za budoucí zábavu.
O.odpovědět 
 Re: Vo čem to teda svědčí?23:53:08 17.02.2012
Krásně jsi to popsal. Stačí jen souhlasit :-)
odpovědět 
 Re: Vo čem to teda svědčí?00:44:13 18.02.2012
Já se například rád pochlubím tím co jsem přelezl a to právě tak, že si cestu, která má pro mě dostatečné číslo a hodnotu zapíšu. Motivují mě zápisy ostatních a taky vidím kde je dobrá podmínka pro lezení, žebřiček bych dal do deníčku jako volbu "chci se účastnit" protože se nechci účastnit.
Zápisy ostatnícn lezců a jejich přelezy jsou pro mě mnohdy důležitější než hromada článků a jinejch plků zde na lezci.
Tak jako O. v komentáři "..že někdy v budoucnu naklikám do imaginárního deníčku několik špičkových cest, jenom abych pozdvihl ze židle ty..." i sem do příspěvků píše hromada anonymů jen aby někoho pozdvihly.

S Martinem souhlasím.
 jirousodpovědět 
 Re: Vo čem to teda svědčí?08:22:02 18.02.2012
Taketo veci treba zastavit v zarodku. Z 8c potom budu 9a a chlapik bude aspirovat na repre. Zhadzuje to aj snazenie sa x ludi, ktori trenuju a venuju sa lezeniu seriozne. Ako som spominal hore, u nas takto nedavno zahviezdil dodo kopold, diskusia mala mraky prispevkov, aj samotny dodo sa vyjadroval, odzneli silne slova. Ale stacilo naozaj malo, stacilo napisat: chlapci, istil ma Jozo Fero, tel.09xx xxx xxx, spytajte sa ho. A majte ma radi. To sa ale nestalo.
alfonzodpovědět 
 Re: Vo čem to teda svědčí?09:07:58 18.02.2012
Totalne zcestny. Predpokladam ze budes asei velkej sobec co?
R.odpovědět 
 Re: Vo čem to teda svědčí?09:11:12 18.02.2012
A je snad něco špatného na tom lézt "na venek"? V každém sportu někdo závodí a snaží se být nejlepší a někdo se jen tak plácá, protože ho to sice baví, ale zas ho případný úspěch nemotivuje natolik, aby nějak pořádně zamakal. Jeden můj kamarád si nejvíc váží desítky v Juře, kterou přelezl jako první z Čechů. Nemusím mít stejně ambiciozní přístup, abych dokázala pochopit, proč mu pak vadí takovýhle podvůdky. A těm, co lezou jen tak pro radost zas snad může být jedno, co si řeší "žebříčkoví" lezci a nemusí hned jejich spory označovat za malicherné.
 Janaodpovědět 
 Re: Vo čem to teda svědčí?10:04:15 18.02.2012
Čas ukáže,byl bych v klidu..
petrodpovědět 
 Re: Vo čem to teda svědčí?11:10:05 18.02.2012
naprosty souhlas s O. navrhoval bych,aby sme vsichni my,lezci,co lezeme "pro sebe" a nikoliv "na venek",zahltili imaginarni denicky lzivymi prelezy,doplnili do databaze neexistujici cesty (kolem 9b+ nejlepe,ale iniciative se meze nekladou)a klidne muzem prihodit i nejaky ten clanek o neexistujici sportovni oblasti nekde ve Spanelsku nejlepe.
nemam tedy uplne jasno v tom,proc to delat,protoze doma si na kus papiru taky nezapisuji cesty,ketere jsem nevylezl,ale O. to ma urcite srovnany,budu ho nasledovat.vypada to na super bzundu,jak pozdvihnem ze zidle tech 2.500 denickaru,co se tak den co den hlidaji.
taky uctive dekuji za super zabavu
odpovědět 
 Re: Vo čem to teda svědčí?11:15:48 18.02.2012
Pekna rec Jano a plny souhlas.
Krome toho kazdymu jinak sedi ta dana cesta,aneb jak to rekl Mraza - sou to jen cisla.
Filodpovědět 
 Re: Vo čem to teda svědčí?11:38:43 18.02.2012
Baví mě, jak do "lezců-co-lezou-pro-sebe" se snad nikdo nikde neopírá a nebere jim to. Proč to neplatí i naopak -není to snad závan závisti??
milanodpovědět 
 Re: Vo čem to teda svědčí?13:04:41 18.02.2012
A má radost, že ji přelezl jako první, nebo má radost, že se tím může chlubit? To jsou dvě odlišné věci :-)
odpovědět 
 Re: Vo čem to teda svědčí?13:12:00 18.02.2012
A má radost z toho, že to přelezl, nebo z toho, že se může chlubit tím, že to přelezl? :-)))
odpovědět 
 Re: Vo čem to teda svědčí?13:19:47 18.02.2012
to vis,ze z prelezu radost nema,jen z toho chlubeni,to je kazdymu sportovnimu lezci jasny
odpovědět 
 Re: Vo čem to teda svědčí?14:24:35 18.02.2012
Taky si myslím, že pod tímto článkem, nikdo není zvědavý na analýzy, proč někdo leze a zapisuje si cesty.
Nejradši bych tady četl koment někoho důvěryhodného kdo Chrochta zná, lezl ( leze) s ním a potvrdí, alespoň některé ze zapsaných přelezů. Ideální by byl někdo kdo sním byl v Margalef, tam se mu evidentně dařilo, ale pomohlo by i třeba když by se ozval někdo, kdo s ním byl na Kozelce v 2010. Cesta Lucie je dost ukrytá, cesta k ní spletitá a je divné, že ji má ve svém portfoliu.
 jirkasodpovědět 
 Re: Vo čem to teda svědčí?18:09:47 18.02.2012
U me to rozhodne neni zavan zavisti,uz od mala nedokazu zavidet a kdyz tak akorad mozna vice volna se zdravim na lezeni,ale nerekl bych zavist,jako spis smutek ze nemuzu ted vic (prace,zdravi)...rozhodne nic zleho.. Ale at si delaji co chteji,kdyz tomu veri. Od techto blbosti uz davam ruce pryc. Lezu,nelezu,vylezu,nevylezu, hlavne ze se bavime kazdy po svem :)
Filodpovědět 

 Martin asi nechodí do práce...11:42:28 18.02.2012
...závidím Martinu Klemsovi, že má čas na řešení nesmyslů. Ať ho radši věnuje treningu a poleze taky takový čísla!
alešodpovědět 
 Re: Martin asi nechodí do práce...12:41:20 18.02.2012
MK leze celkem slušně. A trénuje taky celkem slušně. A má recht. Obecně nechápu, proč se tu prezentuje blbec falšující přelezy v deníčku, ale víc nechápu, proč to někdo jako O. ještě komentuje. Když nemáš deníček, nebo v něm máš kulový ,tak to neřeš ne? Piš si to doma na papír Očko, buď spokojenej a nech Klemsu žít. Nosí do bot ponožky jako ty, ale leze líp, tak chce bejt víc vidět. Co je na tom jako špatného.
Rodpovědět 

 Chrocht a spol.12:34:42 18.02.2012
Ahoj...Nedá mi to se zcela výjimečně a krátce nevyjádřit a zapojit do diskuse....,takže jsme na Lezci,píšeme si veřejně deníčky,protože je to naše svobodná volba a prezentace našich výkonů na skalách.....Chrochta neznám a jsem připraven se mu také kdykoliv omluvit v případě,že by se jeho výkony potvrdily........CHCI BEJT DEVÁTEJ A DO PRÁCE STEJNĚ JAKO MARTIN CHODÍM A VO TOM TO JE.........Naprostá podpora Martinovi Klemsovi a všem kdo nejsou mimo mísu.....lezení a prezentace výkonů s ním spojených bylo vždy otázkou morálky a cti jednotlivých aktérů a je úplně jedno jestli je to v hospodě u piva,doma do sešitku nebo tady na Lezci....mělo by to být fér..........Martin Zedek
 martin zedekodpovědět 
 Re: Chrocht a spol.17:42:12 18.02.2012
...lezení a prezentace výkonů s ním spojených bylo vždy otázkou morálky a cti jednotlivých aktérů a je úplně jedno jestli je to v hospodě u piva,doma do sešitku nebo tady na Lezci.... Soudruhove a soudruzky :D sry ale to tak huste zni,kdyz si to reknes poradne od plic .)
odpovědět 

  13:16:28 18.02.2012
Novej deníčkovej talent = dobrá motivace do tréninku.

Martin je dobrej lezec a nemusí nikomu nic dokazovat.

A lidi, který lezou na pohodu a jen pro sebe a jsou nad věcí, by si to taky mohli nechat pro sebe. Dráždí nás, kdo nechceme lézt na pohodu, ale lezem z krystalický nenávisti k cestám, který nechtěj pustit :)
 pajamrazekodpovědět 
 Re: 14:26:47 18.02.2012
Mroži, čistá nenávist a zloba je ukrutná hnací síla :D Ne vždy však vede ke snaze se zlepšovat, někdy naopak živí sílu tvrdošíjně obhajovat stagnaci, neumětelnost a antipatii vůči vrchní části žebříčku.
Óčka, Zlobrotové a anonymové, kolem sebe jenom plivou kusy zakomplexované křivdy, která se postupem let z otloukánka vyvinula na pasivně agresivního pohodáře :D
Tujbopefaodpovědět 
 Re: 09:56:48 19.02.2012
to je tak krasne receno 'krystalicka nenavist k cestam co nechtej pustit', nejhorsi je kdyz pak nahodou pustej a stanou se z nich levny cubky co ma kazdej zatucnenec v denicku.
lacoodpovědět 

 ma ¨tak nekdo starosti...13:58:57 18.02.2012
ma tak nekdo starosti.
TOAodpovědět 

 <I>14:46:03 18.02.2012
obtížnost cest = pro něktěré jedince osobní elitářství a podle ní i nejspíš hodnotí (a klasifikují) kvalitu člověka....deníčkoví honimírové, který si nad těma svejma onlajn bibličkama leštej bambusy bezmilosti zastřelit (kazej prapodstatu lezení a jen se utápěj ve svém vlastním onanství), zbytek anononymů zmrskat bičem a Chrochtu pro výstrahu pověsit za koule do průvanu........toto bych považoval za definitivní tečku k této "(NE)PROBLEMATICE"
Honzaodpovědět 
 Férák Honza15:09:54 18.02.2012
Honzo, nevzal bys mě někdy s sebou na skály? Přiznávam propadla jsem číslům, ty jsi mi otevřel oči. Chci s tím klasifikačním gamblingem už projednou skončit. Ráda bych s tvojí pomocí objevila tu prapodstatu lezení, o které píšeš. Ozvi se.
Romanaodpovědět 
 Re: &lt;I&gt;16:39:05 18.02.2012
honzo,apostole prapodstaty lezeni,tvuj prispevek se tak hemzi odkazy na masturbaci,ze neni ani moc tezke odhadnout,kde je tvuj problem...
odpovědět 
 Re: &lt;I&gt;17:51:36 18.02.2012
palec nahoru:-)
taky honzaodpovědět 
 Re: &lt;I&gt;20:58:26 18.02.2012
Honzo, jsi velkej s malým, nebo malej s velkým? Nebo jsi jen Hloupej Honza? Hele ,a jako jedna sebranka kdysi, neupaloval bys za masturbaci?
Rodpovědět 
 Re: &lt;I&gt;11:57:01 19.02.2012
To by Tě milé R asi velmi rychle pohltily plameny, co!?
taky Honzaodpovědět 
 Re: &lt;I&gt;13:11:37 19.02.2012
Každopádně až po tobě. Ty bys šel tak tři až čtyři vlaky předemnou. Jinak když už se tady s dalšíma pi..usama přetahuješ ,kdo je velkej honič, máš jako Klemsa vylezenej třeba Big Wall v Labáku na vostrym konci lana? A na kusovku? Ne? No a von jo, a ne jen tohle. Tak že tak je to s jeho sportováním.Je víc pískař. Takže tak . Ty hloupej taky Honzo.
odpovědět 
 Re: &lt;I&gt;13:39:24 19.02.2012
Klemsa na hrad!
odpovědět 
 Re: &lt;I&gt;18:50:35 19.02.2012
No ale to je myslim 7 UIAA.Takze verim, ze desitkar to zas tak moralove nema, tuhle cestu, aby jsi to tu prezentoval jako vykon.
Martas.odpovědět 
 Re: &lt;I&gt;20:15:21 19.02.2012
Tak tyzje uplny cyp!
vencaodpovědět 
 Re: &lt;I&gt;22:30:04 19.02.2012
Martas. ,hlavně je to podle průvodce VIIIc. Víc snad ani nemá cenu psat. Každej lezec co někdy lezl venku a lezení ho naplňuje ví, vo co jde. Zajdi si pod to a vylez to(já bych to teda nedal asi na tkový sedmy nemám játra), nebo si to nech od Klemsy natáhnout (neodmítne tě), budeš mít přímou referenci a bude to pro tebe nejspíš výborná zkušenost. Třeba pak už nenapíšeš to "jen 7". Klemsa umí na vápně, na písku,a v horách by uměl taky , a jeho výkony jsou jasný. Chrocht je nějákej idiot, co si tady dělá prdel. Mám teda radši názor jeho, než chrochta, tebe a další podobné.
odpovědět 
  Re: &amp;lt;I&amp;gt;15:26:05 22.02.2012
Ale ja znam Big Wall a tahal jsem VIIIc v Labáku. Furt je to 7+ a v tomto pripade opravdu jen za delku a za moral, chapu ze kdyz na to nemas tak to heroizujes,ale to prece ja nemusim nutne delat take, a Klemza jiste leze skvele a s jeho clankem souhlasim. Nicmene , jak rikam Big Wall je takova delsi sestka v podstate, proto se do toho desitkari mrskaj, maj na to s prehledem.
Martas.odpovědět 

 Pokrytci 17:53:10 18.02.2012
Mě se fakt líbí, jak o sportovních lezcích píšete tak opovržlivě a vyzdvihujete, jak jde v lezení o úplně jiné věci, a pak, když jde o pozici v naprosto bezvýznamném žebříčku, se můžete podělat. Ať žije pokrytectví :-)
odpovědět 
 Re: Pokrytci 19:13:07 18.02.2012
Tak úplně nechápu, komu tohle říkáš.
P.odpovědět 

 nechápu...18:17:21 18.02.2012
vím proč to někoho štve... dokážu to pochopit a je fakt, že pokud někdo prezentuje svůj deníček veřejně...
já mám jen svůj papírák doma v šuplíku a co je v něm vím jen já :-)
mám ho kvůli sobě, paměť moc neslouží... :-D
lezu proto že mě to baví ne abych soutěžila :-)
když má někdo veřejnej deníček, musí počítat s tím že ho někdo zpochybní a měl by být schopen dokázat že mluví pravdu...
diblik22odpovědět 
 Re: nechápu...19:43:51 18.02.2012
Proč? Proč by mi mělo záležet na tom, zda mi věříš, nebo ne? Je to můj deníček, zda mi věříš, nebo ne, je mi šumák :-)
odpovědět 
 Re: nechápu...20:08:16 18.02.2012
tak si to pis do sveho denicku a ostatni nech na pokoji a nekurvi neco co se libi jinym.
R.odpovědět 
 Re: nechápu...21:38:09 18.02.2012
Asi proto, že při veřejném prezentování svých výkonů prostě ostatním lže...nic víc, nic míň.
Vencaodpovědět 
 Re: nechápu...09:56:10 19.02.2012
Nekurvi, co se jinýmm líbí - hm. A co si tak zamést před vlastním prahem? A přestat komentovat sportovní lezení a postoj svazu k podpoře závodního lezení? Mě to přijde to samé.
odpovědět 
 Re: nechápu...22:10:57 19.02.2012
Neuvěřitelný:-DDD Možná i trochu smutný...
Willhemodpovědět 

 urážíte mne09:39:03 19.02.2012
Jak o mých výkonech můžete takhle mluvit když mne vůbec neznáte? Co je to za pokrytectví?? Jsem teď ve Španělskuv Olianě a po návratu se v žebříčku o hodně posunu.. Minulý týden jsen Daile vyradil Mind Control.
Chrochtodpovědět 
 Re: urážíte mne13:14:17 19.02.2012
fandim chrocht.teraz lozi ve spanu 14becka checht blahopreju.chrocht
DKodpovědět 
 Re: urážíte mne13:18:53 19.02.2012
nojo tak to má Dajla super kámoše.. vlastně jsi to z poloviny vylezl za ní.. škoda že na Andrádu jsi byl svině a tu kartu mu neporadil, moh to taky flešnout.. buď příště trochu víc kámoš jo? :-)
malej bejkodpovědět 
 Re: urážíte mne16:42:02 19.02.2012
Jak už tady bylo řečeno několikrát. Jestli lezeš co píšeš, lidi se ti omluví. A upřímně. Nikdo tě neuráží, jen zpochybňují tvé skvělé výkony.
Spíše to je pátračka kdo je ten skvělý lezec. Když už si to píšeš do veřejného deníčku, musíš počítat s tím, že si tě lidi všimnou, protože tvé výkony jsou parádní. Je naprosto přirozené, že když tě nikdo z lezecké špičky nezná, že to vzbudí nedůvěru. Není nic jednodušího, se tu nějakým způsobem veřejně obhájit.
Jinak ti zůstane máslo na hlavě,ale to je jen a jen tvá věc. Mě osobně by to vadilo.

Fáb.odpovědět 
 Re: urážíte mne20:45:49 19.02.2012
martine tvoje vykony nikdo nesnizuje,a kazdej ti veri.nechapu proc te nejakej chrocht tak drti.kazdej si urcite udelal obrazek,co je tenhle lezec vubec zac.jestli vubec existuje.je na kazdym co si chce zapsat.lezci si ale udelaj svuj osobni nazor,zda verit nebo neverit.denicek nic neznamena!!!jde jenom o nejaky potomy body.
gorbiodpovědět 
 Re: urážíte mne20:55:36 19.02.2012
Andrada nemá takový sexappel a vypadá jako opice
Chrochtodpovědět 
 Re: urážíte mne20:56:59 19.02.2012
Mne to neuráží a o žádné omluvy nestojím, žiju proo lezení ne pro slávu
Chrochtodpovědět 
 Re: urážíte mne21:02:30 19.02.2012
A kdo je u nás ta lezecká špička která má právo soudit??
Chrochtodpovědět 
  Re: urážíte mne20:32:00 20.02.2012
Chrochtáčku buď trochu víc v klidu. Nikdo tě nesoudí. Jen si byl vyzván, abys své výkony doložil. Jestli to nechceš udělat, tvoje věc, ale tím se jisté pochybnosti nezbavíš.

Lezecká "špička" je ta, která je v žebříčku na místech kolem tebe.

Zatím se tu vyjadřuješ podrážděně a přitrouble. Myslím, že Martinův dotaz na tebe byl napsán slušně. Až doložíš něco z tvých počinů, psal, že se ti rád omluví. Nic víc, nic míň.
Fáb.odpovědět 
   Re: urážíte mne08:12:51 21.02.2012
Já už to nemůžu vydržet, copak fakt nechápeš, že si s tebe někdo dělá srandu???
odpovědět 
 Re: urážíte mne21:19:33 19.02.2012
Píšou ti Chrochti aspoň z jedný zlobaadresy, anebo každej odjinud?
P.odpovědět 
 Re: urážíte mne21:30:39 19.02.2012
A ty se nepodepisuj jako Piskot
torousodpovědět 
 Re: urážíte mne21:40:23 19.02.2012
Chrochte, tak dej nějaký odkaz na pořádný foto. A jestli lezeš jen pro sebe, tak si nepiš veřejný deníček, nebo své výstupy na webu neprezentuj veřejně ( na to je checkbox při zadávání přelezu ). Pak nemusíš tuhle šaškárnu řešit a bude všem fajn. Čest.
odpovědět 
 Re: urážíte mne21:47:41 19.02.2012
Chrochte nemusíš se durdit.
Nejde jen o lezeckou špičku u nás, koho zajímají tvé super výkony. Stál bych o to i já, jakožto opak lezecké špičky - lezeckej zadek, který se však snaží udržovat v chodu stránky Lezce, jejich db a žebříček a ví, že si občas někdo udělá legraci a vytvoří v žebříčku virtuálního super lezce.
Takže bez toho, aby někdo řekl, ano Vlastu Machů znám a viděl/jistil jsem ho, budu muset tvůj profil brzy smazat.
 jirkasodpovědět 
 Re: urážíte mne22:20:33 19.02.2012
Vždyt je to nějakej mameluk,který se nudí u kompu...
odpovědět 
 Re: urážíte mne06:51:21 20.02.2012
:))))))
odpovědět 
 Re: urážíte mne11:02:34 20.02.2012
To sme se, Chrochte v tý olianě viděli, viď?:)Rád jsem se s tebou celých 14 dní potkával, byla s tebou standa a ten přelez Mind controlu na druhej - fakt bomba. Sme oproti tobě slaboši a nudní páprdové.
Všem rád řeknu, jak moc jsi se na Dailinym přelezu podílel:))))
A.odpovědět 
 Re: urážíte mne12:30:04 20.02.2012
Dík za podporu. Pravda zase zvítězí
Chrochtodpovědět 
 Re: urážíte mne12:36:32 20.02.2012
jediná pravda je, že se asi někdo nudí..:)
le big zloba macodpovědět 
  Re: urážíte mne22:37:59 20.02.2012
Jo a Alo, dodatečně gratuluju k 8c, brzy mne v žebříčku dotáhneš
Chrochtodpovědět 
   Re: urážíte mne10:25:12 21.02.2012
myslim že už tě předběhl, musíš poslat nějaký c+ případně 9a ... silnej seš na to dost
odpovědět 

 Vlasta Machů01:19:15 20.02.2012
Ty nejsi Machová, ty jsi Mach? Ty nejsi Vlasta, ty jsi...Vlasta
FunClubJáraodpovědět 
 Re: Vlasta Machů18:11:33 20.02.2012
Vlasta od Zámků?
odpovědět 

 Není to Vrána,je to Králik16:15:23 20.02.2012
Prej nám tu řádí falešnej vrchní! My už jsme platili! U-ko-le-gy!!
vrchníodpovědět 
 Re: Není to Vrána,je to Králik16:44:55 20.02.2012
youtube.com/watch?v=V4qqTMnvUV0
Willhemodpovědět 

 Foto dne:
Věžička Hříbek, Vyhlídka, skály u Vrbna pod Pradědem, Jeseníky
Hříbek
 Databáze cest:
Všechny cesty (179723)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Non E O Que Parece 6b Meadinha
Potencia 5.5 L1 6c+ Meadinha
Cuestión De Tiempo 6a Meadinha
Hoy De Relax 5b Meadinha
Eci 5c Pecka
Nově komentované:
Pupeční Šňůra 10 Srbsko
Cukřenka 5B Zvůle
Polární Záře 8A+ Bor
Západní Hrana 6A Holý Vrch
Varianta Blue Elephanta 3+ Holštejn

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování |

 Nové komentáře:
Re: Láska v srdci | Maara | Re: posledni vykrik | Re: Kameny a bouldry? | posledni vykrik | Re: Maara není MH | Re: bez ucasti | Re: bez ucasti | Maara není MH | Re: Láska v srdci |

 Kde to vře:
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (142)
Nepálští záchranáři našli a vyzvedli tělo Ondreje Húserky (112)
VENI VIDI VOLAVI in honorem Alexandri (20)
Video: Jana Švecová dělá další pokroky v bouldru Terranova 8C+ (15)
Secret Spot Bouldering 2024 (3)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (2)
Mezinárodní setkání alpinistů v Praze (1)
Ruzyňská liga – obtížnost (1)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (1)

 Nově v inzerci:
Expersky a UFA v Ostrově | spárová rukavice | Lezečky v Ádru | mobilní lezecká stěna | Chan Tengri 2025 | STANOVÉ KOLÍKY Ultralehké,odolné,kvalitní SET 8+1NOVÉ,NEPOUŽITÉ! | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Send - Large knee pad | péřovka Black Diamond Vision | Millet GTX kalhoty |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 414 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 356 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 329 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 325 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 301 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.