LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Hrdinů jsou plný hřbitovy.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140170 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Lezecké centrum Lanovka - České Budějovice
Cakle - Ústí nad Orlicí
A-ProSystem s.r.o. - Most

Prodejny
HUDYsport - Teplice
LANEX eshop - Bolatice
Horolezecké vybavení - VK-SHOP.CZ - Plzeň

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Změny v Raveltiku

-reklama-

RaveltikLANEX a.s. provedl akvizici české společnosti RAVELTIK, s.r.o., při níž dnem 31. 3. 2011 získal 100% podíl v této společnosti.

Strategickým záměrem provedené akvizice je rozšíření nabídkového sortimentu divize a značky SINGING ROCK, do níž bude koncem roku 2011 RAVELTIK začleněn a využití synergií v oblasti výroby, vývoje a obchodu horolezeckého vybavení a prostředků osobního zabezpečení pro práci ve výškách.
RAVELTIK, s.r.o. (www.raveltik.cz) byl založen v roce 1998 a je především na českém a slovenském trhu známý jako respektovaný výrobce prostředků osobního zabezpečení, zejména vybavení pro lezení v ledu (cepíny, mačky, šrouby do ledu), ale i dalších jistících prostředků. Zakladatel společnosti a bývalý majitel RAVELTIKU – pan Josef Straka – bude ve společnosti nadále působit a bude zodpovědný především za oblast produktového vývoje a řízení výrobních procesů, paralelně tak vhodně doplňuje vývojový tým SINGING ROCKU.





(Původně vyšlo 27.5.2011)

   [úpravy] 09:24 30.05.2011Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 A podpis20:39:22 27.05.2011
A co třeba podpis autora/vkladatele článku anonyme? ;-)
vonkreuzodpovědět 
 Re: A podpis20:43:27 27.05.2011
Tak nevím, jestli je to výhra. Čas ukáže kam půjde další vývoj sortimentu "Raveltik"
Tom.odpovědět 
  Re: A podpis21:56:10 27.05.2011
zrovna u Raveltiku by me ani nemrzelo, kdyby skoncil...
!odpovědět 
 Re: A podpis07:45:08 28.05.2011
Podpis jsem tam nedával, protože to byl řádný dle ceníku reklamy (viz odkaz dole na stránkách) označený článek reklama a klient podpis v podkladech neuváděl. Na Lezci je podpis volitelná kolonka ve formuláři, tak jsem tam nic neuváděl, ale je přeci zjevné, že je to oficiální firemní zpráva. Článek jsem zadával jako admin starající se o příjmy Lezce, které jsou pro jeho chod také nezbytné ...
 Standa Holecodpovědět 

 Tak to půjde pěkně do ...22:04:32 27.05.2011
...sraček. Raveltik stál do teď za hovno, nic moc kvalita, vývoj. Nikdy neměl šanci konkurovat Petzlu nebo Black Diamontu. Jejich vývojové možnosti a technologie jsou úplně někde jinde. Tendon jde taky pěkně dolů co odešli vývojáři, jeden schopný V.Š. odešel k Bealu a druhá je na mateřské. Takže nemaj co vyvíjet. A Singing rock, nedělal špatné věci (sedáky a karabiny), ale schopní odešli J.B., H.P. a teď odchází i další hnací motor. Takže jim to jde pěkně z kopce.
Ten co o tom něco ví.
Petrodpovědět 
 Re: Tak to půjde pěkně do ...16:21:58 28.05.2011
Lidi ale stejne budu ty sracky kupovat dal...
odpovědět 
  Re: Tak to půjde pěkně do ...19:26:09 28.05.2011
Já ti nevím co seš zač kámo, ale já jsem hrdej, že tady máme poměrně slušné výrobce outdooru - od oblečení po lana , který se ještě nepřestěhovaly do Číny a vydržely ten nápor od těch korytářu nahoře. Když jdu nakupovat beru jen český věci, TILAK, TENDON, český máslo a nikdy mě z toho nic nezklamalo...
Čechodpovědět 
   Re: Tak to půjde pěkně do ...16:50:04 30.05.2011
Pro me je na prvnim miste kvalita, a az potom resim jaky je puvod produktu. Takze Tilak urcite ANO, Raveltik urcite NE.
odpovědět 
 Re: Tak to půjde pěkně do ...10:25:34 29.05.2011
To je teda nenávist.
odpovědět 
  Re: Tak to půjde pěkně do ...16:59:49 30.05.2011
?
odpovědět 
 Re: Tak to půjde pěkně do ...21:28:27 29.05.2011
Hmm, pán je zřejmě expert... přes všechno. Možná by slušelo jméno Brouk Pytlik...
D...l
Jirkaodpovědět 
 Re: Tak to půjde pěkně do ...21:28:32 29.05.2011
Hmm, pán je zřejmě expert... přes všechno. Možná by slušelo jméno Brouk Pytlik...
D...l
Jirkaodpovědět 
 Re: Tak to půjde pěkně do ...21:29:14 29.05.2011
Hmm, pán je zřejmě expert... přes všechno. Možná by slušelo jméno Brouk Pytlik...
D...l
Jirkaodpovědět 
 Re: Tak to půjde pěkně do ...21:49:09 29.05.2011
Tak co hoši? Psal to Karel nebo Honza?
Totalodpovědět 

 Kvalita ?22:57:45 27.05.2011
Taky jsem nebyl spokojen s Raveltikem. Šrouby docela ujdou, ale s cepíny jsem spokojen nebyl.
Pavelodpovědět 
 Re: Kvalita ?16:23:54 28.05.2011
Existuji ale lide, co by se do krve porvali, ze neznaji po funkcni strance lepsi cepiny nez Raveltik.. Taky nechapu. Navic cepiny jsou jeste docela v pohode oproti mackam. Ty jsou NAPROSTO priserny...
odpovědět 
  Re: Kvalita ?06:21:43 30.05.2011
Raveltik Alpamayo s rychloupínákem jsou OK. Imho Raveltik = dobrej poměr cena/kvalita, takže ještě že to není Petzl.
honzaodpovědět 

 Karabiny23:09:11 27.05.2011
Poslední série karabin Ravlight nebo jak se jmenují ty se zeleným zámkem jsou podle mě dost povedený karáble a za dobrou cenu.
 jirkasodpovědět 

 Raveltik Spider00:36:59 28.05.2011
Já mám od Raveltiku rámovky Spider a jsem s nima hodně spokojen. Jinak mám Raveltik rád. Jasně že se nedá srovnávat Raveltik s BD nebo Petzlem, ale takovédle firmy májí jiné prostředky pro vývoj. Jsou cenově i funkčně uplně jinde viz. jumary. Díky Raveltiku si u chudí studen může dopřát velké dobrodružství v zimních horách a ledech. A přece horolezce nedělá vybavení za sta tisíce, ale jeho srdce a touha plnit si své sny. Ne? :)
Ufňaodpovědět 
 Re: Raveltik Spider16:26:45 28.05.2011
Raveltik rad nemam. Je u nich totiz docela spatnej pomer vykon/cena. To radsi budu setrit trosku dyl a poridim si opravdove zbrane do ledu. Tady vic nez dvojnasob plati "nejsem tak bohaty abych si mohl kupovat lacine veci"
chudy studentodpovědět 
 Re: Raveltik Spider10:27:49 29.05.2011
Nejlepší mačky určitě dělá Grivel. teda na ledy rozhodně. Petzl bych řekl, že je horší a Black Diamond je o dost horší.
odpovědět 
 Re: Raveltik Spider10:01:25 30.05.2011
s temahle macka sem taky hodne spokojenej a co muzu porovnat cepiny od petzlu stary quarky a od raveltiku Demon Super Cup, tak v tom vidim jen znacnej rozdil v cene. Navic raveltacky cajky asi nebudou nejhorsi, kdyz s nima leze i nase lezecka elita.
jandahnataodpovědět 
  Re: Raveltik Spider19:56:39 30.05.2011
Tak o tom s čím leze naše elita rozhodují jen sponzorské smlouvy, to fakt o ničem nevypovídá. Věř, že pokud by jiná firma nasypala víc, tak polezou třeba s cepíny od Salticu.
odpovědět 
   Re: Raveltik Spider22:38:40 31.05.2011
Presne tak, prachy jsou prachy!
odpovědět 
    Re: Raveltik Spider22:56:16 31.05.2011
Tak to me pobavilo :) Vy si opravdu myslite, ze firma jako Raveltik nekoho sponzorovala prachama? Firma s obratem par milionu ? Sponzorovani lezci dostali par cepinu a s tema si museli par let vystacit. Takovej Majzlik, ten trenoval na Krkavce pomalu kazdy vikend. S cim lezete vy a jak casto ?
Bacaodpovědět 
     Re: Raveltik Spider19:26:24 01.06.2011
A to je ono. Kdyby dostal Petzl, tak leze s Petzlem.
odpovědět 

 Jen houšť!00:40:12 28.05.2011
.... a větší kapky, nenarvem to do popelnic ale všechno belgičanovi na Kypr.    a do pr.... Petr
Petrodpovědět 

 značka a situace na trhu08:12:28 28.05.2011
Já zas na základě osobních zkušeností myslím, že Raveltik (dříve PESTR) byla tradičně dobrá značka, a to zejména s dobrým poměrem cena/výkon. Používal jsem jeho výrobky už od pradávna. A mám dojem, že k prodeji firmy přispěla situace na trhu - přiostřující se konkurence a slabší poptávka po lezeckém železe v tzv. ekonomické krizi.
 Standaodpovědět 
 Re: značka a situace na trhu08:34:04 28.05.2011
Souhlas, mačky Phantom II, 2x cepín Deamon mountain, skoby, smyce a karabiny, se vším spokojenost, za peníze které jsem za to dal bych jinde nekoupil.

Mrzí mě zánik suverenity značky - nicméně není jiná možnost - při koupi posledního kusu od Raveltiku jsem přemýšlel jak dokáží konkurovat. Klobouček pánové.
Kudrnatejodpovědět 
 Re: značka a situace na trhu20:50:54 29.05.2011
Ono je otázka jestli na lezecký matroš má krize nějaký velký vliv. Když dolezeš lano, tak ho prostě koupíš.
Ale konkurence houstne. Petzl, nově Singáči valí Grivel, který byl doménou jen Hudysportů. BD. RP komponent opatrně zkouší DMM. Možná ještě další značky. A kolik lidí u nás ledy leze, kolik vydrží mačky a cepíny, kolikrát se nakonec ledy udělají?
odpovědět 

 Prodejná08:41:44 28.05.2011
Všichni se prodávají, tak co by se neprodal taky Straka. To je přece nornální, ale  :-(
martinodpovědět 

 Tendon žere a žere ...09:26:25 28.05.2011
Tak jsem zvědavej, kdy Tendon (v převleku Lanexu) spolkne RP Komponent, Saltic, Koubu, a vůbec zbytek českého dosud různorodého (pidi)trhu s lezeckými potřebami...
Holt je to asi vývoj, těch výrobců tady bylo (i je) fakt možná nezvykle moc, ale není to škoda?
odpovědět 
 Re: Tendon žere a žere ...10:09:37 28.05.2011
To se nikdy neví dopředu, jestli to "není škoda". Je to přirozený vývoj.
o..odpovědět 
 Re: Tendon žere a žere ...13:20:40 28.05.2011
Myslím, že Koubu asi ne. Tam je jisté propojení na Hudyho.
Tonďákodpovědět 
  Re: Tendon žere a žere ...16:28:27 28.05.2011
Presne. Koubu si miliardar Hudecek padnout do cizich sparu nenecha...
odpovědět 
   Re: Tendon žere a žere ...17:58:50 28.05.2011
Já myslím že záda ví co dělá...
kubaodpovědět 

 hee, kamoš, maš super pikl, kúpim21:14:53 28.05.2011
"Raveltik musí jednoznačně skončit, vždyť je to uplně stračný jak sou ty cepíny ohnutý, no a ta barva, no tak na to se nedá dívat. A co teprv turisťáky - ježiš ty ďíry sou tam tak blbě... když to chytnu do  ruky, mám takovej blbej pocit... seknul sem s tim do ledu a bylo to víc poškrábáný, to bych rozhodně nedoporučil. Kam se hrabe na BD, já teda dám radši o tu tisicovku víc... no ale je to domácí značka...":D Nevim co bych místo toho řek... jo todle: sem horolezec, skialpinista, a to je tak asi všechno.
Snad to pochopíte, jestli ne, nic se neďeje, taky nechápu strašně moc věcí:) ps: aš koupíte Raveltika místo BD, pošlete mi prachy co ste ušetřily, nemam na chleba:)
Sotyodpovědět 
 Re: hee, kamoš, maš super pikl, kúpim22:47:19 28.05.2011
No já souhlasim. U obou Démonů Supercupu mám i po absolutním stažení hlavice při plném zatížení mrně volný hrot. Nic moc.
Ívaodpovědět 
  Re: hee, kamoš, maš super pikl, kúpim08:59:13 29.05.2011
Ovsem Lanex patri take zahranicnimu majiteli...a s tou Cinou to taky nevim, rikalo se, ze to koupili prave oni.Rozhodne je to dnes uz lhostejne. Mikulas je cert a naopak, tak co.
Martas.odpovědět 
 Re: hee, kamoš, maš super pikl, kúpim09:16:58 29.05.2011
Tak zrovna BD fakt není taková hvězda za jakou jí v Hudysportech vydávají.
odpovědět 
  Re: hee, kamoš, maš super pikl, kúpim11:18:26 30.05.2011
první rozumný příspěvek
odpovědět 

 raveltik09:58:53 29.05.2011
Mam gladiatory a spidery a uplna spokojenost. Kdybych lezl zavodně, možna koupim jinde ale ted určitě duvod nekoupit raveltik nevidim. Kamoši maji karabiny a taky super. Držim raveltiku palce, at se daří  J
jiriczodpovědět 

 Raveltik17:24:18 29.05.2011
Od Raveltiku mám cepín mounatin demon a phnatomy a jsem s nima spokojenej.navíc už mě štve princip dovážení zboží přes půlku světa jen kvůli tomu, že číňani pracují jen za hrstku rýže.radši podpořím domácí výrobce (s vědomím, že třeba BD nebo Petzl jsou lepší). před sto lety se horolezcům o dnešním vybavení ani nesnilo a jak jim to lezlo, tak nedělejme ze sebe experty, kteří BD nebo Petlu nedají ani ránu...
vláďaodpovědět 
 Re: Raveltik20:55:13 29.05.2011
To, že v Číně je všechno za babku je už spíš pověra.
Na druhou stranu musím říct, že máš pravdu s tím, že dost často nepadám proto, že bych měl špatné vybavení, ale hlavně protože to nedokážu přelízt a možná kdybych měl o zlomek horší vybavení, tak bych slušně ušetřil a výkony by možná nebyly o tolik horší.
odpovědět 
  Re: Raveltik21:56:56 29.05.2011
Jsme malý rybník a tak díky všem,co tady dělali nějakou výrobu. Dlouhodobě se to ale udržet nedalo,viz první věta...:-(
Petr Šodpovědět 
   Re: Raveltik09:36:10 30.05.2011
moje zkušenost: 2x prasklé šroudy ve Spiderech, z toho jednou to uletelo úplně a pri lezeni.
podzaodpovědět 
    Re: Raveltik17:15:52 01.06.2011
Jen tak pro zajímavost. Jsem momentálně v Číně a kvalitního outdoorového materiálu (vlastně nejen kvalitního, ale jakéhokoliv) je tu jako šafránu. Lana jsem tu nikde žádné neviděl, až na jedno - Tendon:D
Hurvajzodpovědět 
     Re: Raveltik15:44:32 02.06.2011
Zdar, a kde ses? Ja jsem v SHG
Cartmanodpovědět 

 Drzim palce10:30:30 30.05.2011
S Raveltikem lezu uz vic jak 10 let. To nejlepsi, co jsem kdy prelezl, jsem dal s Raveltikem. Kdesi nekdo psal, ze kdyby to dostal zadarmo, tak by s tim taky lezl. Ale potom, to o tom matrosi vlastne vubec neni. Samozrejme, ze ergo uchop je v previslych cestach lepsi nez rovna rucka, ale rozdil mezi ergo uchopy se pozna opravdu az u tezkych cest, kde spis zalezi na tom, co cloveku padne do ruky. Na mackach a cepinech jsem jen kazdy rok menil hroty, protoze jsem je pred kazdou akci brousil. Myslim, ze je to podobne jako noze na maso, pokud jsou ostre, jde to samo, pokud jsou tupe, pak i sebelepsi nuz je na nahouby. Nektere noze vydrzi vic brouseni a jsou lip vyvazene. Pak jsou zde i noze keramicke. Ale zalezi jen na reznikovi a jeho umeni, jaky ma pak maso na pulte. Dneska se kazdy zene jen za tim nejlepsim, nejlevnejsim, nejlepsim pomerem cena/vykon. Lidi travi obrovske mnozstvi casu srovnavanim, diskusemi, hledanim a casto pak nedelaji to, co chteli. Ale mozna prave diskuse a prohlizeni barevnych katalogu tyto lidi bavi nejvic. Mozna i vic nez to vlastni lezeni - to je mnohdy (hlavne v horach) velka drina. Pepovi drzim palce.
Bacaodpovědět 
 Re: Drzim palce12:37:10 30.05.2011
Do kamene tesat :)
odpovědět 
 Re: Drzim palce16:59:13 30.05.2011
Sice se v nazoru na Raveltik neshodneme (2x me veci od nich zklamaly, z toho jednou slo fakt vo hubu), ale jinak prispevek co ma hlavu a patu. Smekam...
odpovědět 
 Re: Drzim palce17:40:10 30.05.2011
Moc pěkně napsaný:-) Jinak co se týče "pojídání malých ryb velkýma", tak lepší nevědět, co za firmy je pod pár gigantama v outdoráckým průmyslu, byť jim zůstalo jméno a třeba i kvalita.
Willhemodpovědět 
 Re: Drzim palce14:16:38 31.05.2011
Dovolim si nesouhlasit. Kvalitní nářadí je základ řemesla, neznám kuchaře, kterej vydrží pracovat s mizerným nožem co nedrží ostří a za 5 minut je tupej. U lezení je kvalita zásadní protože jde o život. Mám zkušenost s několika výrobkama od Pestru/ Raveltiku, a v podstatě až na vyjímky byly na všem nedostatky, který na kvalitním nářadí nemají co dělat. Na upozornění se výrobce ani nenamáhal reagovat. Poměr výkon-cena taky nic moc, většinou jde za stejnou cenu pořídit levnější a lepší alternativa, jak materiálově tak zpracováním. Takže jestli Raveltik skončí mi je úplně jedno, jen těžko si od nich ještě něco koupim.
odpovědět 
  Re: Drzim palce15:39:25 31.05.2011
Je třeba rozlišit mezi vybavením se spoustou materiálových a konstrukčních nedostatků a vybavením z dobrých materiálů s malými nedsotatky. Rozdíl v kvalitě je velký a Raveltik patří do druhé skupiny.

Zkus napsat připomínky do Petzlu a čekej na odpověď, nedočkáš se.

Dobře vím že nejhlasitější diskutéři se rádi zabývají i maličkostmi, které mě opravdu nechávají chladnými, nejsou zásadní.

Kamarád taky tvrdil že se mu rozsypaly mačky od Raveltiku, kvůli nedotaženému šroubu. Když jsem pak viděl jak se "stará" o svůj majetek, došlo mi že by za chvíli roztřískal každé mačky..

U téhle diskuze mě taky zaráží že většina negativně komentujících se ani nepodepíše.
Kudrnatejodpovědět 
   Re: Drzim palce16:09:23 31.05.2011
Pro zajímavost jedna ta "maličkost" - na turistických popruhových mačkách ušetřili oproti klasice na patě jeden nejtek a 5 cm popruhu, mačka se kvůli tomu na klasický měkčí pohorce zouvala z paty (vyzkoušeno na víc botách). Po předělání problém nebyl na žádný botě, Raveltik jsem upozornil - žádná reakce a dělají to furt stejně.
Další maličkost, na turistickej cepín s prohlou rukojetí použili beze změny hlavu z cepínu s přímou rukojetí. Že se hlava naklonilo o 10° dopředu a tím se úplně změnila geometrie hrotu vůbec neřešili. Jestli ti to připadá jako pihy na kráse, tak mně teda ne. Prostě výrobce který tohle pustí ven není dobrej.
Pár postřehů jsem psal i Petzlu (přímo, ne přes Vertical)a vždycky odpověděli.
odpovědět 
    Re: Drzim palce18:36:16 31.05.2011
Souhlas, u maly cesky firmy bych cekal komunikaci a snahu o reseni problemu svych vyrobku. Opak je pravdou...
odpovědět 
    Re: Drzim palce18:36:16 31.05.2011
Souhlas, u maly cesky firmy bych cekal komunikaci a snahu o reseni problemu svych vyrobku. Opak je pravdou...
odpovědět 
    Re: Drzim palce07:16:14 01.06.2011
Těžko posoudit jestli těch 10 stupňu náklonu na turistickem cepině má přímý vliv na výkon v horách nebo na výkon u piva..
Kudrnatejodpovědět 
     Re: Drzim palce13:33:21 01.06.2011
Budeš se divit ale vliv to má velkej, zkus si to někde na ledový bouli a budeš se divit jakej to je krám. Do sněhu a firnu dobrý, ale vodní led je neštěstí. Lepší je snad i špičatej šutr v ruce, o mojem samodomo supercepínu z plechu ani nemluvim. Nejseš taky náhodou Raveltikem sponzorovanej?
Zase já.
odpovědět 
      Re: Drzim palce15:07:06 01.06.2011
Mě by Raveltik určitě chtěl sponzorovat :D:D
Kudrnatejodpovědět 

 aj na písku se Raveltik zapsal10:55:44 30.05.2011
Taky pěkný pískovcový kruhy a borháky dělaj. Na požádání začali dělat místo stříbrnejch tónovaný, různý velikosti pro různý oblasti... Dobrý.
P.odpovědět 
 Re: aj na písku se Raveltik zapsal17:44:14 30.05.2011
Tuhle se mě Jeník chlubil zásilkou z Raveltiku a to byla krása:-) Akorát ty kruhy nejdou moc nahazovat, ale lepší, než se napíchnout na dřík...
Willhemodpovědět 
  Re: aj na písku se Raveltik zapsal18:57:14 30.05.2011
souhlas, cvoky dobrý.
Papoušodpovědět 

 to snad není možný...13:58:15 01.06.2011
Na lezce jsem nikdy nepsal, ale tohle je fakt neuvěřitelný... Místo toho, aby lezecká veřejnost byla ráda za to, že firma raveltik nezanikne a sloučí se s jinou, silnější firmou, která, dejme tomu, poskytne  škváru na vývoj a design a zastřeší to jménem, které je synonymem kvality a české zručnosti, tak se tu najde miliarda mluvků, kteří tu na to plivou a haněj...

Měj jsem možnost porovnávat Quarky a Super Cupy, Cuper Cup šel líp z ledu... Že se kýve hrot v hlavici u Super Cupů??? Běž si vyzkoušet Vipery od BD. Že si radši připlatíš za kvalitu??? Tak si zajdi do HUDY a vem si do rukou expresky od Rock Empiru a Grivelu. Zkus najít rozdíl-žádnej??? Jen cena, karabiny jsou zcela identický a rozdíl v ceně je 190 kaček-že by nějaká jedna fabrika kdesi na severu Itálie??? A mačky? Líp se mi lezlo s Rambama než se Spiderama, ale moje Cyborgy od BD bych s čistým svědomím za Spidery vyměnil... Tahle diskuze je fakt pecka přátelé... Příště až někdo napíše, že se líp leze s vomatlanejma rukama od hovem, jsem zvědavej, kolik lidí to takhle bude praktikovat...
nediskutérodpovědět 
 Re: to snad není možný...16:09:11 01.06.2011
Ocekavas od prumernyho vzorku lezecky populace ze bude pouzivat mozek, namahat se se souvislostma, hledat neco pozitivniho.. v zemi ktera ma ve znaku sousedovu chciplou kozu?
odpovědět 
 Re: to snad není možný...19:12:23 01.06.2011
Tak ohánět se cajkama od Black Diamondu mi přijde trochu ujeté. To fakt není etalon ani kvality ani dokonalého konstrukčního řešení.
odpovědět 
  Re: to snad není možný...12:14:31 02.06.2011
A co je to etalon kvality ? Podle ceho to lze pomerovat - dle procenta reklamaci ? A co je to etalon dokonaleho konstrukcniho reseni ? Ten funkncne nejlepsi produkt na trhu ? BD je urcite firma se skvelymi friendy, vecmi do bigwallu a snazi se o vynikajici produkty i v jinych oblastech. Je spoustu firem, ktere vyrabi cepiny a mnoho z nich v CR nikdo nevidel. Kazda firma ma sve spokojene a nespokojene zakazniky. Prirozene se spise ozvou ti nespokojeni i kdyz jsou vetsinou v prevazne mensine. Myslite si, ze kdyz by ty cepiny a macky od Raveltiku byly tak spatne (spatne konstrukcni zpracovani a spatna kvalita), ze by je pouzivali ti, kteri trenuji kazdy vikend a dostavaji vystupy roku ? Pokud nekomu dana vec nevyhovuje, tak je to samozrejme vec nazoru, ale nelze kategoricky tvrdit, ze je to kram. Ja osobne bych kram nechtel ani zadarmo, ale Raveltik neni kram.
Bacaodpovědět 
   Re: to snad není možný...16:26:39 02.06.2011
Cepíny a mačky od Raveltiku určitě nejsou špatné, i když pokud jsem porovnával a zkoušel, Petzl má vychytanější nacvakávací poutka a lepší vyvážení, s ním se při sekání nad hlavou neunavím tak brzo. Rozvěž tak třeba mačky Grivel co si koupil kámoš budou mít možná trvanlivější hroty.
Jinak to ani být nemůže, když to všechno dělá a vymejšlí pár lidí, ti nemohou soupeřit s firmou s velkým konstruktérským týmem. Ostatně to ukázala jisticí pomůcka Reflex, která nebyla tak moc domyšlená.
Od přechodu pod křídla Lanexu si slibuju synergický efekt, kdy se Raveltik nebude muset starat tolik o papíry, daně, reklamu a podobně. To udělá aparát velké firmy. Raveltik se bude moci soustředit na to důležité, vývoj a výrobu železných věcí. Možná i další várka pískovcových kruhů pro ČHS už bude mít sváry provařené v celém průřezu a ne jen po povrchu.
Petr Jandíkodpovědět 
    Re: to snad není možný...19:47:56 02.06.2011
Ha, něco mi s těmi kruhy uniklo?
P.odpovědět 

 Raveltik15:40:06 02.06.2011
Nakoupil jsem od Raveltiku (Pestru) za 15 let hodně skob, borháků, háčky, plakety, nějaké vrtáky, jedny mačky a několik dalších maličkostí. Můj dojem byl, že šlo o solidní zboží vyrobené se zájmem, solidní znalostí metalurgie, kovařského řemesla atp. Nikdo nemůže čekat, že nějaká firma během 15 let ani jednou nešlápne vedle. Měl jsem dojem, že tam vždycky byla patrná snaha o zlepšení a nějaký rozvoj. Pokud jsem něco objednal komunikovali se mnou a řešili případné problémy. Zkrátka nedělali to špatně. Zaměstnancům i majiteli přeju, aby jim to šlo alespoň stejně ne-li líp. Pokud řešíte jestli je lepší cepín Raveltik, Petzl nebo BD tak se připojuju k názoru vyslovenému výše: nelezou cepíny, skoby nebo mačky leze hlavně horolezec. P.S. cepíny mám Charlet-M. Seděly mi do ruky a byly bazarové za dobrou cenu...
Motákodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri
Confetto ... 6c+/7a Massone

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV | 2X Simond Piranha |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 352 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 310 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 280 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 277 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 250 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.