LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Jasně že mám dobrej štand holka! Jistím tě za pěknej strom (pssst) -eček :)
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140181 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5
Big Wall - Praha 9 - Vysočany
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely

Prodejny
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Novinky na stěně Ruzyně v Praze

-reklama-

stěna RuzyněV červenci to bude rok, co jsme pro vás otevřeli novou venkovní stěnu. Je otevřená po celý rok za každého počasí a ano, někteří lezou venku i za podmínek, za kterých by se vám nos ven nechtělo ani vystrčit.

Díky zastřešení a zakrytí je možné lézt za mírně nepříznivého počasí i za prudkého sluníčka a užít si tak 500 čtverečních metrů skvělé lezecké plochy s momentálně cca 50 cestami, které uspokojí lezce všech výkonnostních úrovní. Počet cest se každý týden navyšuje, neboť Václav a náš dvorní stavěč Peťa se zvyšujícím se teplem začali stavět a vznikají pro vás další výzvy. Zalezou si malí lezci po zvířátkách i nabušenci v těžkých "práskách". Ferratoví nadšenci mohou vyzkoušet naši via ferratu.

Otevírací dobu jsme prodloužili od 10 do 23 hodin, a to každý den v týdnu. Po lezení na laně se můžete vyřádit ještě na naší bouldrovce vhodné pro systematické tréninky, zashybovat si na campusu či poškádlit činky a stroje v posilovně. Příjemně unavení se můžete posedět venku na křesílkách, pokecat s plzínkou v ruce nebo si vychutnat naši vynikající kávičku - čerstvě praženou 100% arabicu.

Zatímco dospělí lezou, děti mohou venku polézat po novém boulderovém balvanu. Doskoková plocha kolem balvanu je vystlána velkými žíněnkami. Velcí i malí si mohou nově také zaskákat na trampolíně, a tak si jednoduše zahřát svaly před lezením a uvolnit svaly po lezení. Pro nejmenší je venku připravené pískoviště.

Pro děti a maminky pořádáme společné dopolední lezení v úterý a ve středu, tak si je nenechte ujít. Máme hračky, tunel a houpačku a venku již výše zmiňované atrakce. Lezecký kroužek pro děti a mládež, který funguje od září do června, bude pokračovat i během prázdnin. Pro děti plánujeme také několik příměstských táborů, lezení na skalách, letní lezecký tábor a soustředění pro mladé závodní lezce. Ještě máme volná místa na oba tábory. Dětem se na kurzech a jiných akcích věnují vyškolení instruktoři, kterých máme v současné době přes 20.

ProlezPrávě jsme pro vás otevřeli nový internetový obchod PROLEZ.cz, ve kterém najdete širokou řadu věcí od základního lezeckého vybavení přes oblečení (pro dospělé i děti) po outdoorové vybavení. Spolupracujeme s těmito společnosti: Petzl, Saltic, Rock Pillars, E9, Chillaz a SIR Joseph. Zboží bude možné si vyzvednout přímo na stěně, kde si budete moct většinu věcí vyzkoušet. Během července Vás na e-shopu čeká velká akce: 20% sleva na veškeré zboží firmy PETZL.

Další novinkou je zbrusu nová půjčovna sedáků (všechny typy a velikosti) od společnosti Petzl a půjčovna bot, kterou nás vybavila společnost Saltic. Máte jedinečnou možnost si tak vyzkoušet toto vybavení, jak se vám v něm poleze. Na konci každého měsíce zasíláme hromadně lezecké boty na opravu do firmy Saltic.

Pro ty, kteří jezdí autem, máme bezproblémové parkování u objektu stěny a dobrý dojezd po městském okruhu, z okruhu jsou to pak 2 minuty. Ideálním spojením je také vlak z Masarykova nádraží, který staví v Bubnech, Dejvicích a na Veleslavíně. Pro ty, co přijedou na kole, jsou v areálu stěny připraveny stojany na kolo.

Kdo jste na sociální síti Facebook, staňte se našimi fanoušky a "olajkujte" naši stránku Lezecké stěny Ruzyně. Dozvíte se novinky jako první!

stěna Ruzyně


stěna Ruzyně


stěna Ruzyně


stěna Ruzyně


stěna Ruzyně


stěna Ruzyně


stěna Ruzyně


stěna Ruzyně


stěna Ruzyně


stěna Ruzyně


stěna Ruzyně


stěna Ruzyně


stěna Ruzyně


stěna Ruzyně

Luca   [úpravy] 10:30 02.07.2013Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Hezký12:03:20 02.07.2013
stěnu jsem úspšně mnoho ignoroval, neb to mám přes celej prágl....ale toto nevypadá vůbec zle, asi se tam při prvním dešti podívám...
jirkaodpovědět 
 Re: Hezký14:12:42 02.07.2013
hlavně dle fotek, tam lezou samé šťabajzny, to znamená, že když už člověk nic nevyleze, tak se aspoň podívá :-)

stěna pěkně rozkvétá, jen tak dál, jediný zápor je ta dostupnost...
odpovědět 

 A vnitřek a cílová skupina?15:23:43 02.07.2013
Ještě byste se mohli věnovat vnitřku. A nebo napsat, pro koho je stěna cílená. Venkovní stěna je sice fajn, ale těch pár cest má každý lepší lezec za hoďku přelezené. Pokud tam vyrazí partička maminek nebo hobíků a budou se plácat v pětkách nebo šestkách, asi jim to dopoledne zabere. A ještě budou mít dobrý pocit z výkonů, protože mi přijde, že cesty jsou trochu nadhodnocené.
Ale jinak ten venek je opravdu fajn. Jenže vnitřek je dost otřesný, barvy chytů nejdou poznat, je to špinavé, tmavé, neosvětlené. Jako nouzovka nebo jednou za rok se tam zajet podívat je ok, ale na pořádné lezení a pravidelné tréninky to není. Něco jako Cibulka. Bydlet kousek, tak tam asi občas zajdu. Ale když už někam musím jet, Ruzyně to nebude. A protože pravidelně potkávám třeba na Smíchově i kamarády bydlící u Ruzyně, asi to není jen můj pocit. A když k tomu přičtu, jak se do klidu na venkovní stěně přihrabalo asi 20 obtloustlých dětí z nějaké vícejazyční školy a skoro vše tam obsadili lany shora a na stížnost mi bylo řečeno, že je to nějaká plánovaná akce či narozky nebo co, tak Ruzyně už nikdy více :-(
odpovědět 
 Re: A vnitřek a cílová skupina?15:43:29 02.07.2013
k barve chytu, nejvic me bavi kombinace okrova a lososova v jedne linii; po omagovani je to opravdu radost rozeznavat :-)
hnidaodpovědět 
  Re: A vnitřek a cílová skupina?16:38:27 02.07.2013
Jo losos a oranzada v linii je peknej bordel. Ale jinak je Ruzyn stena s prijemnou atmosferou, velice pekenjma profilama a hlavne to neni takova silena masovka jako Smichoff. Vznikaj tam novy a promysleny cesty, na kterejch si zalezou hobici i bouchaci.
O.odpovědět 
 každému co jeho jest23:30:17 02.07.2013
zdá se, že pro tebe ruzyň fakt neni- jsi slabej ( vsadim se, že jsi všechny cesty na stěně nevylez), barvoslepej, nemáš rád děti a jejich narozky. A ještě k tomu šíříš poplašné zprávy, což je trestné.
Lezeme všude ( i na smíchově), což neznamená, že máme něco proti ruzyni. Malá nápověda mezi řádky-nemusíš chodit jen na jednu stěnu a tim prezentovat, kde je to nejlepší.
Díky Vaškovi a Lucce za jejich snahu dělat něco pro ostatní - v našem případě pro maminy s dětma :)
Poděkovánim je mimo jiné slušná návštěvnost, takže klidně val do pičingle, ty lokaj vyjebaný...
A.odpovědět 
  Re: každému co jeho jest23:34:16 02.07.2013
přesněěěě, je to přecitlivělá fajnovka, co si měla vybrat balet s eunuchama a ne lezení..
kryšpínodpovědět 
  Re: každému co jeho jest07:41:22 03.07.2013
hehe, to je fakt vtipné - slušná návštěvnost. Tak ta vypadá fakt jinak. Kdykoliv jsem Ruzyň navštívil, byli jsme tam sami nebo tam byl maximálně jeden další pár. Venku možná dva. A nudící se nepříjemná obsluha.
A hrající si děti na stěně opravdu rád nemám. Když lezou, tak ano, ale když se někam nahrne takové množství dětí, že tam ječí, perou se a prakticky znemožní ostatním lezení, tak je to hnus. A může za to obsluha. Ale pro tu je očividně lepší si nechat zaplatit 20x za ty narozky, než jednou za 2x lezení. Takže nic proti, také způsob, jak zvýšit návštěvnost, ale spíše je z toho zábavní centrum, než lezecké. Stačí se podívat na novinky - snad žádná z nich se netýká lezení a nesnaží se přitáhnout lezce, ale matky s dětmi a nováčky. Stěna, která má slušnou návštěvnost, tohle nepotřebuje. Takže tolik asi k návštěvnosti. O kvalitě cest jsem nepsal, cesty jsou hezké, zajímavé a kvalitní. Stavěči odvádějí práci dobrou.
odpovědět 
 Re: A vnitřek a cílová skupina?01:15:25 03.07.2013
...ty blbečku, vnitřní stěna je určena pro lezce všech obtížností. Na vnitřní stěně jsou cesty od 3+ do 10- UIAA, takže si tam zaleze opravdu každý, od malých dětí po desítkové borce!!!
Jestli si myslíš, že za jeden den přelezeš všechny cesty na venkovní stěně v obtížnosti kterou běžně lezeš, tak si na omylu a zkus si těžší vole, to ti na nějakej čas vydrží a bude od tebe pokoj...
Na vnitřní stěně jsou dle mého názoru, nejlepší cesty ze všech stěn v Praze.... Jednotlivé cesty a chyty jdou v pohodě od sebe poznat! Chyty se tam dle mého názoru pravidelně mejou a cesty často obměňují.
A ty lezeš co za obtížnost? Kde trénuješ?
Hodně kamarádů co bydlí na Smíchově potkávám jen na Ruzyni. Ty se o Smíchovu vyjadřují stejně, jako se vyjadřuješ ty o vnitřní ruzyňské stěně...
A příště se podepiš vole....
Karelodpovědět 
 Re: A vnitřek a cílová skupina?01:17:20 03.07.2013
...ty blbečku, vnitřní stěna je určena pro lezce všech obtížností. Na vnitřní stěně jsou cesty od 3+ do 10- UIAA, takže si tam zaleze opravdu každý, od malých dětí po desítkové borce!!!
Jestli si myslíš, že za jeden den přelezeš všechny cesty na venkovní stěně v obtížnosti kterou běžně lezeš, tak si na omylu a zkus si těžší vole, to ti na nějakej čas vydrží a bude od tebe pokoj...
Na vnitřní stěně jsou dle mého názoru, nejlepší cesty ze všech stěn v Praze.... Jednotlivé cesty a chyty jdou v pohodě od sebe poznat! Chyty se tam dle mého názoru pravidelně mejou a cesty často obměňují.
A ty lezeš co za obtížnost? Kde trénuješ?
Hodně kamarádů co bydlí na Smíchově potkávám jen na Ruzyni. Ty se o Smíchovu vyjadřují stejně, jako se vyjadřuješ ty o vnitřní ruzyňské stěně...
A příště se podepiš vole....
Karelodpovědět 
  Re: A vnitřek a cílová skupina?07:18:32 03.07.2013
Ale Kadleeee, no taaaak. Zdravičko máme enem jedno....
Myšákodpovědět 
  Re: A vnitřek a cílová skupina?07:50:53 03.07.2013
Pleteš se ty - v obtížnosti 5-8 lze venku přelézt vše za cca tři hodiny, takže vzhledem k tomu, že jsme tam skoro vždy sami, to za jednu návštěvu v pohodě zvládneš. A vnitřek je fakt hnusný a špinavý. Možná, že jsi zvyklý a jsi ruzyňský patriot, ale dnes už Ruzyně srovnání se stěnami typu Klajda, Makak v Jablonci, Písek nebo Smíchov nesnese. A to se budou ještě otvírat Vysočany. Ale ještě mne tak napadá, že možná hnusný dojem z tmavé Ruzyně také může být nedostatečným osvětlením, které se obsluha nenamáhala zapnout, tak trochu si uvědomuji, že na závodech to vypadá o něco lépe a přehledněji, než všední den dopoledne. Ale pokud to tak je, opět jsme u nepříjemné a neochotné obsluhy.
odpovědět 
   Re: A vnitřek a cílová skupina?08:25:25 03.07.2013
Hahaha.. klajda a jablonec... pardon, ale cesty zrovna na těchhle dvou stěnách jsou pěkná mizérie - co taky stavět z bramboroidních chytů jedné satby?! právě to je fajn, že Venca atd. dá do chytů a stavění nějaký čas a peníze, což se o Klajdě (venku, vevnitř) a jablonci rozhodně říct nedá. A co říct obsluze, aby rozsvítila? složité?

le big zloba macodpovědět 
    Re: A vnitřek a cílová skupina?15:48:37 03.07.2013
Asi jsi v Jablonci už dlouho nebyl. A obsluha? za "barem" seděl jeden hubený mladík, něco si četl a vypadal děsně naštvaně pokaždé, když jsme něco chtěli. Začalo to příchodem že ho někdo takhle brzy ruší, pak nepříjemně koukal, když jsem chtěl čaj, a vyrušovat ho se světlem jsem si už raději nedovolil.
odpovědět 
     Re: A vnitřek a cílová skupina?10:27:31 09.07.2013
Na Ruzyni byl nekdo neprijemny? To jsem nikdy nezazil. A i kdyby. Kazdy mame obcas slabou chvilku a nevydrzime se zubit na kazdeho kolem z nas "28" hodin denne.
Magodpovědět 
     Re: A vnitřek a cílová skupina?10:39:07 09.07.2013
Na Ruzyni byl nekdo neprijemny? To jsem nikdy nezazil. A i kdyby. Kazdy mame obcas slabou chvilku a nevydrzime se zubit na kazdeho kolem z nas "28" hodin denne.
Magodpovědět 
     Re: A vnitřek a cílová skupina?09:29:46 10.07.2013
Kdybys slyšel jak umí řvát na lidi majitel ruzyňský stěny, tak by ti přišel nějakej zasmušilej mlaďoch za barem jako nejveselejší člověk na světě. ;-)
Jirkaodpovědět 
    Re: A vnitřek a cílová skupina?22:29:54 03.07.2013
Hoj Aleši! Krapet mě mrzí, že se tu navážíš do chytů v Jbc. Nejspíš nejsi častým zákazníkem! Je pravda, že většina chytů je na stěně našich(MAKAK), ale výběr typů je fakt velký(1200ks nástřel), dost cest je z chytů od pražáků a od jiných výrobců se něco také kupovalo! Při stavění se u nás využívá hned několik stavěčů, aby se zabránilo stereotypu v cestách a navíc při hodnocení těchto cest se lezci mohou nějaký čas(cca měsíc?) k těmto cestám vyjadřovat-obtížnost, apod. Samozřejmě, zavděčit se člověk nemůže všem! Pokud snad máte nějaké nápady jak by to šlo, tak sem s nimy, budeme se snažit!
Tomáš"tříska"Benešodpovědět 
     Re: A vnitřek a cílová skupina?22:43:24 03.07.2013
To neřeš, byl to pouhopouhý pokus o manipulaci a odvedení diskuze jinam. Mohu Jablonec srovnávat s jinými velkými stěnami po ČR a určitě si nevedete špatně. Chyty jsou v pohodě, cesty rozmanité. Snad jediná výtka by mohla směřovat k boulderům, když jsem tam byl naposled, bylo tam jen asi 5 cest, jinak chyty chyběly, ale celkově v pohodě. Jezdíme tam na stěnu, ne na boulder. A raději pojedu 90km do Jablonce, než 20km na Ruzyň, zejména pokud to časově vychází skoro stejně :-).
odpovědět 
     Re: A vnitřek a cílová skupina?23:07:49 03.07.2013
jestli se něco změnilo k lepšímu, tak pardón. před pár lety jsme do jablonce několikrát za sebou zajeli - profily super, ale cesty žádná sláva. Když jsem měl připomínku, že v 7a, která se zjevně nelezla a mě v půlce přestala bavit ( protože to byla pakárna v kolmym bez stupů )- mi obsluha řekla něco ve stylu" nauč se lézt a nekecej nam do toho ". Takže počáteční nadšení proto trochu povadlo. Další ukazatel pro mě je, jak si zalezou třeba menší lidi.
Každá stěna udává, jakou má výšku, plochu, počet linií a expresek. Jenže kvalita cest se číslem vyjádřit nedá, přesto je (společně s profily)nejdůležitějším atributem.
Toť názor tupýho překližkáře ..

PS: abych nebyl negativní, v Areně pamatuju i hezký cesty - odhadem 1:1, ale to už je dávno..
le big zloba macodpovědět 
   Re: A vnitřek a cílová skupina?09:01:17 03.07.2013
Nepodepsaný blekoto. Meleš vlastně nesmysly. Chápu,že máš asi potřebu špinit a zostouzet.Možná ti za to dají někde v Praze vlezný zadara. Naštěstí lidi nejsou jenom tupé stádo,nemusí ti věřit. Objel jsem pár stěn, dokonce i tebou jmenovaných. Ruzyně je uplně normální stěna,na které světla svítí, jsou tam záchody a sprchy,teče voda a dokonce se tam dá lézt i víc než tři hoďky. Je to pěkná stěna s příjemnou obsluhou a výbornými možnostmi na soft lezení i na tvrdej trénink. Pro děti, mámy, táty, dědky, báby. Pro začátečníky, pokročilé, i honiče čísel.
Radodpovědět 
    Re: A vnitřek a cílová skupina?15:49:49 03.07.2013
Když chválíš, je to v pořádku, když někdo má jiný názor a zkušenost, je blekota?
odpovědět 
     Re: A vnitřek a cílová skupina?16:35:53 03.07.2013
No jsi blekota. Navíc pako co nemá rádo děti.S tebou bych se vlastně ani nebavil. Maximálně bych tě pochcal,za víc nestojíš.
Rodpovědět 
      Re: A vnitřek a cílová skupina?16:41:12 03.07.2013
Děkuji za hodnotný příspěvek a názor.
odpovědět 
       Re: A vnitřek a cílová skupina?17:52:59 03.07.2013
Nemáš zač. Tvůj byl podobně hodnotný.
odpovědět 
   Re: A vnitřek a cílová skupina?09:05:26 03.07.2013
...hmmm, mě zas napadá, že seš nepříjemnej tak akorát ty a obsluha...
Když ti to ve vnitř příjde hnusný a špinavý, tak jim tam jdi umejt pár přepravek chytů z vnitřní stěny...
Cesty venku nekončí obtížností 8, jsou tm i těžší a hezčí cesty, které by ti mohli vydržet i na víc návštěv...
A pokud se ti to tam opravdu nelíbí, můžeš jít třebas do prdele nebo do mamuta.... to výjde asi na stejno...
Příště se zase podepiš...
Karelodpovědět 
    Re: A vnitřek a cílová skupina?16:01:57 03.07.2013
A proč bych to dělal, proč bych jim čistil chyty? Chci si jít zalézt, platím za to. Ne tam pracovat. A že mám jít do prdele? Půjdu, neboj. Problém s tím nemám já, ale provozovatel, protože svých pár tisíc měsíčně nechám jinde :-) A kromě toho, kdyby jim tam chodili lezci, nebudou tam tahat maminy s dětmi a stavět dětské hřiště. Není důležité, co tu kdo o stěně píše, ale co stěna dělá. A jejich akce a článek tady znamená, že návštěvnost je mizivá a snaží se udělat cokoliv, aby tam někoho dostali. Jak je vidět, tak těch pár nekritických jedinců, co tu stěnu tak děsně obhajují, to nevytrhne, a ostatní tam nejezdí.
odpovědět 
     Re: A vnitřek a cílová skupina?16:13:42 03.07.2013
tak nějak.
ovšem ostatní stěny taky nic moc. obecně stěny v praze (takovej úchyl abych jezdil na vejlet lézt po stěně teda nejsem) jsou dost odporný. chybí vzduchotechnika, a když nechybí tak je poddimenzovaná nebo se z neznámého důvodu nezapíná. šatny smrdí jak sokolská žíněnka (tam taky patří vzduchotechnika!), hajzly jsou ohavný a jestli uklízený jednou za den, sprchy zpravidla neodtékají (výjimkou jsou snad některé menší stěny přifařené k větším komerčním športcentrům, protože skvošisti nejsou asi takový čuňata jako lezci a někam kde nejsou čistý hajzly podruhé nepřijdou).

no a to nemluvím o chytech, profilech a cestách, protože na to moje softmouvrování je to asi egal.
Lukas B.odpovědět 
      Re: Poblejou se!10:47:59 04.07.2013
Lukasi B. Vezmi jedny čerstvě použité lezečky a dej je třeba jen na dvě mimuty do šatny skvošistů. Poblejou se do jednoho. I s jejich klimatizací. Ten smrad z lezeček nezvládne žádná ventilace. :-) A až se bude na stěnách platit tolik co v zahraničí, určitě se úroveň zvedne. Kdyby se v Německu platilo na stěnách 5 euro vstupné, koukal bys, jak by šla kvalita dolů. Přitom náklady na provozování stěny jsou v Praze stejné jako v Německu.
odpovědět 
     Re: A vnitřek a cílová skupina?16:19:20 03.07.2013
chápu, že se neumíš nebo nechceš pod ty svoje bláboly podepsat. co kdyby ses přišel ukázat a říct to provozovatelům na místo samé? nechceš sem hodit telefon? můžem si spolu jít zalézt a při tom to probrat..
jestli teda skutečně existuješ. Představuju si tě spíš jako bledýho, závistivýho neduživce s jebákama shrbenýho u klávesnice, co se bojí lidí, světla a metalu..
bertíkodpovědět 
      Re: A vnitřek a cílová skupina?16:29:51 03.07.2013
Kdyby to fungovalo tak, že se každý vyjádří k podstatě problému, sdělí svůj názor a tím to skončí, klidně bych se podepsal plným jménem i s adresou. Jenže problém je, že se tady vše přenáší do roviny osobní a to fakt nemám zapotřebí. Takže si za to může tento server sám. Naučte se diskutovat, pak můžeme probrat jména. Ale dokud se bude většina chovat jako arogantní hovádka s patentem na pravdu, raději se podepisovat nebudu :-)
odpovědět 
       Re: A vnitřek a cílová skupina?16:38:44 03.07.2013
Arogantní hovádka :D Ty posero ubrečenej. Tak choď na Smíchov,třeba tam vo tebe stojej víc.
odpovědět 
        Re: A vnitřek a cílová skupina?16:43:27 03.07.2013
Buď v klidu, chodím i tam. Ke spokojenosti všech. Na stěnách jsem 3 - 4 krát týdně, vím, o čem píšu. Pravda, teď o trochu méně, jezdíme hodně na skály, ale stejně alespoň jednou týdně na nějakou stěnu zajdu :-)
odpovědět 
         Re: A vnitřek a cílová skupina?17:58:57 03.07.2013
Ooooo jak jsi moudrý. Ty guru všech stěn. Ty hybateli světa lezení. Ty znalče nejniternějších zákoutí světa umělých chytů. Jsi mistr skal a plastů,ženy tě budou milovat,děti ti budou rodit po tuctech.Vlastně to ne,ty děti nerad.
odpovědět 
   Re: A vnitřek a cílová skupina?10:24:03 03.07.2013
Nesouhlasim. Venkovni stena je nadherna. Cesty sou tam fakt pekne, skalkarske s bouldry a nejde tam jen o silovou vytrvalost. Urcite nejlepsi venkovni stena v Praze. V podvecer krasna podminka, chladek, proste super. Jedine co mi vadi, je ze jsou tam cesty dost natesno a tak mam nekdy strach ze spadnu na toho vedle nebo opacne. Kazdopadne diky za tuhle stenu!
jjodpovědět 
 Re: A vnitřek a cílová skupina?13:25:06 03.07.2013
Asi chodím někam jinam než kde byl autor negativního komentáře :-) Jezdím na
Ruzyň, i když to mám přes půl Prahy. Třeba proti Smíchovu tam je mnohem příjemnější atmosféra, většinou fakt pěkné cesty, ve kterých je potřeba trochu přemýšlet. Což možná někomu nevyhovuje :-D Matení barev lososová x okrová je fakt, ale asi je to daň za menší prostor a snahu postavit cest co nejvíc. Stačí si cestu předem přečíst ;-) Přelézt venku vše za tři hodiny? Tak to klobouk dolů, mně naopak přijde, že Ruzyně patří mezi stěny, kde se cesty dost obměňují (včera jsem tam byla asi po 14 dnech a v obtížnosti 6-8 venku přibylo minimálně 5 cest + něco vevnitř a to jsem jich víc ani nehledala). Zrovna ve srovnání s Makakem u mě jednoznačně vítězí Ruzyně, jak tady už někdo psal, Makak je sice na pohled pěkná velká stěna, ale když lezete pátou cestu po stejných chytech a s nepříliš nápaditými kroky, je vzhled a velikost stěny k ničemu. Takže já děkuji Ruzyňákům za dobrou práci a stěnu vřele doporučuji ostatním, venku je to teď v létě opravdu příjemné :-)
L.odpovědět 
  Re: A vnitřek a cílová skupina?16:10:03 03.07.2013
Že by nevyhovovaly cesty, ve kterých je potřeba přemýšlet? Byla-li to narážka na ten negativní příspěvek, tak byla trochu mimo. Naopak jsem o cestách psal O kvalitě cest jsem nepsal, cesty jsou hezké, zajímavé a kvalitní. Stavěči odvádějí práci dobrou.

Takže všechna čest stavěčům na Ruzyni, cesty jsou fajn a ani jedno špatné slovo o nich nepadlo. kritika se týkala vnitřku a počtu dětí. Sice chápu, že 20 poloschopných dětí na toprope je z finančního hlediska zajímavějších, než dva lezci, ale vůbec to neznamená, že se mi to bude líbit :-)
odpovědět 

 HRŮZA13:20:36 03.07.2013
No musím se přidat s to kritikou

Je tam většinou dost natřískáno . Lezci všech druhů a děti všech věků. Taky samej  instruktor.Holkám říkají ať dají koule ke stěně. Pořád tam na někoho křičí kam maj dát nohy a vůbec jak mají lézt.No co to je ! Šoupli tam teď blbou trampolínu a venkovní sprchu.
Obsluha mě taky štve, protože se většinou usmívá a vyhoví mě skoro ve všem. Cesty jsou na 80% k rozeznání a pořád se na nich maká. To taky nechápu a zrovna nedávno tam sundali celej profil, aby to pískovali a tím pádem nemám kde lézt, protože jsem chtěl safra zrovna tam a ne jinde! Přidali tam přiblblej kámen s parádní žíněnku pro děti což mě taky štve, protože nyní tam ty děcka lezou a nemotají se všude kolem. atd atd.... Prostě já chci mít klid a nejde to a tak tam musím pořád chodit.No prostě hrůza:-))

Pa Kori
Koriodpovědět 
 Re: HRŮZA13:24:04 03.07.2013
Jo a zapoměl jsem hlavně tam mám vždy všechno během dvou hodin přelezený neb mám obrovskou vytrvalost a maximálku !!
koriodpovědět 

 Klasika s vlastním názorem15:44:27 03.07.2013
Koukám, že vlastní názor, který se ostatním nelíbí, se tu moc nesmí, co? Já napíši, že se mi tam nelíbí a je to podle mne blbé, a místo, aby ostatní napsali svoje zkušenosti, jen přenáší vše do osobní roviny a naváží se do autora a uráží. Klasika. Klidně si Ruzyň zvolte třeba nejlepší stěnou v ČR, beru, že se tam někomu líbí. Ale na mém názoru to nic nemění :-)
Jíraodpovědět 
 Re: Klasika s vlastním názorem16:08:10 03.07.2013
když je blbej názor vlastní, je pořád blbej- horší než blbej názor je blbej názor papouškovanej po jinejch a prodávanej jako vlastní. Otázkou je, kdy pobral "rozumy" anonym :).
Rád bych ho viděl, jak pěkně svižně leze,třeba na smíchově...
A.odpovědět 
  Re: Klasika s vlastním názorem16:11:27 03.07.2013
Ještě bys v tomto případě musel definovat pojem "blbej".
odpovědět 
   Re: Klasika s vlastním názorem16:20:42 03.07.2013
v případě anonyma to snad ani neni potřeba...
A.odpovědět 
 Re: Klasika s vlastním názorem16:25:54 03.07.2013
Tak s vlastním názorem, je to blbé v celé zemi.
Já na Ruzyň nejezdím pravidelně, ale pokaždé tam bylo dost narváno. Zejména kurzystama. Ano, nejsem z teho nadšen, ale co někdo začíná venku někdo na překližce. Téma olzených chytů? To je snad všude stejný. V Holešovicích, na Cibuli, v Harcově a šlo by pokračovat.
Myslím, že udělali dobrej počin s tím venkovním prostorem. Jen tak dál.
A už vůbec nevidim nic špatného na tom, že o tom napíšou na Lezci - a´t už jejich důvody jakékoliv. Řekl bych, že uživit stěnu není taková prdel, jak by se mohlo zdát.
Ondra Svobodaodpovědět 
  Re: Klasika s vlastním názorem16:40:27 03.07.2013
Tak mají aspoň vypsat, kdy ty kurzy jsou. Když člověk jede hodinu na stěnu a tam se pak místo dobrého lezení tahá o cesty nebo je 3/4 cest obsazeno toprope a začátečníky, na které furt někdo pokřikuje, ať se nediví kritice. Já jsem si třeba chtěl přelézt hned na začátku venkovní stěny tu šedivou sedmu a obsluha mne vyhodila, že tam jdou natáhnout toprope pro dětský kurz. To je ta ochota a vstřícnost? No je pravda, že mne vyhodili s úsměvem, ale na výsledku to nic nezměnilo.
Jíraodpovědět 
   Re: Klasika s vlastním názorem14:01:55 15.07.2013
Tak chápej. Tvoje kačky jsou v nepoměru s kačkama kurzistů. (nadsázka)
Řekl bych, že instruktor mohl klidně tu čtvrhodinku počkat, než to přelezete a hotovo.
Ondra Svobodaodpovědět 

 to chce studenou sprchu18:15:47 03.07.2013
Co se to tu děje? To tu někdo znesvětil svojí kritikou něčí svatyni nebo si někteří myslí, že provozovatel stěny potřebuje, aby se tu za něj někdo "stavěl" TAKHLE? Pomalu nastává doba, kdy se přestávám pod některý příspěvky podepisovat, když si tu z toho děláme takovouhle žumpu.
------
Přece i negativní zpětná vazba je pro provozovatele cennějším zdrojem informací než plácání po ramenou. Rozumnej provozovatel se rád chytne za nos, když si z kritiky umí udělat konstruktivní kritiku. Poslouchat co vylepšit na vybavení a službách je jedna věc, dobře a včas poskytnout informace aby někdo nekafral kvůli omezením je věc druhá.
------
Co je hodně důležitý je přístup obsluhy a provozovatele ke kritice, dobrým příkladem je bebeso, kde kritiku (včetně té na lezci) vítají a vyjadřují se k ní. Špatným příkladem je stěna na Jižním městě, kde jsem si nevšimnul, že by kritiku kdokoli řešil.
------
Mimochodem: Ruzyně patří k těm lepším stěnám v tom našem absurdistáně, ale žádná stěna co znám není dokonalá.
jinej anonymodpovědět 
 Re: to chce studenou sprchu18:20:25 03.07.2013
dotatek: lepší než anonymní kritika na lezci je osobní jednání s obsluhou, průměrně sociálně zdaným jedincům to fakt doporučuju :-)
jinej anonymodpovědět 
  Re: to chce studenou sprchu18:39:59 03.07.2013
To máš těžký, když tam jedeš hodinu a obsluha na baru si čte knížku a ostentativně dává najevo, že ji obtěžuješ, a obsluha na venkovní stěně si zabere půl stěny pro sebe a na dotaz kde máš lézt ti s úsměvem odpoví, že neví, ale že tam mají kroužek, takže ať jdeš jinam :-(

Takže komunikovat s obsluhou můžeš jak chceš, ale nic to nemění na faktu, že jsi se tam trmácel zbytečně :-(

Ale abych nebyl jen negativní, tak jak jsem psal výše - venkovní stěna je fajn, cesty jsou dobré a kvalitní, stavěči odvádějí super práci, třeba z jara, když vysvitne sluníčko, to nemělo chybu. Jen kdyby se člověk mohl spolehnout, že si fakt v klidu zaleze.
odpovědět 
   Re: to chce studenou sprchu21:58:21 03.07.2013
a) obsluha se vzdy smeje
b) nelez v profilech detem, natrenuj spis v previsu, proto chodis na umelku, technicky koutky deti stejne nelezou

pa :*
trottelodpovědět 
    Re: to chce studenou sprchu10:43:56 09.07.2013
hehe :D
Magodpovědět 
 Re: to chce studenou sprchu22:44:42 03.07.2013
co taky od jižňáku čekáš, když tam kraluje banda brebtajících alkáčů?!?
škoda fajn prostoru fungujícího hlavně jako hospoda a učebna lezení...
....odpovědět 

 fajn stěna23:54:47 03.07.2013
S výše uvedenou kritikou sice moc nesouhlasím, v řadě věcí mi přijde neoprávněná,ale nemyslím, že by bylo nutné kritikům hned nadávat. I když u anonymů se občas blbě reaguje, když vlastně nevíte, jestli to píše jeden člověk a odporuje si nebo je jich víc. Proto by bylo fajn psát alespoň pod skoroanonymním nickem :-)
Ke stěně - podle mě je ruzyňská stěna super, kurzy mívaj TR tak ve třech krajních "rozlezových" lajnách a nemyslím, že by to dělalo velký problém - rozlézt se dá přece klidně i vevnitř. Šedá sedma na kraji je tedy pěkná, takže chápu rozčarování z kurzistů, ale nechce se mi věřit, že by byl klient "vyhozen" nebo by se na něj instruktor nějak zle díval, kdyby mu prostě řekl "vydrž chvíli, já si tu chci přelézt tu sedmu". Párkrát jsem se kurzistům do lajny vnutila a nikdy s tím instruktoři problém neměli. Z dětí na stěně tedy taky nadšená nejsem, ale nedávno tu byla "bitka" kvůli dopolednímu lezení matek na Smíchově, teď tu někomu vadí děti na Ruzyni (přičemž zároveň dotyčný konstatuje, že tam byl jinak přes den pokaždé skoro sám), tak si tak říkám, kdy a kam vlastně matky/děti smí?
Předpokládám, že přes prázdniny dětské kurzy neběží, takže pro zájemce o klidné lezení při západu slunce je možná ideální čas na Ruzyň zajít.:-)
 Janaodpovědět 

 Barva chytů16:59:18 09.07.2013
Čau všem. Hele stěna vevnitř i venku dobrá, obsluha taky fajn. Jen prosím zvážit barvu chytů. V jedný lajně jsou oranžády, mezi tim plave losos a růžová s červenou se na to koukaj. Pro barvoslepý je to ráj hledání.
 pajamrazekodpovědět 

 Stavěči14:32:06 14.07.2013
Dobrý den, mohu se zeptat kdo v současné době staví na Ruzyňské stěně, venkovní i vnitřní, cesty?
Jinak nevím kdo psal tento článek, ale je moc krásný.
Děkuji za odpověď.
Martinodpovědět 
 Re: Stavěči14:44:27 14.07.2013
Peter Kukal hlavně, a Vašek taky ještě staví. A pak sem tam někdo další.
odpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Není to jednoduché | Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 357 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 283 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 282 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 253 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.