Ferrata v Roklici odstraněna | |
29. 6. 2019 skupina lezců odstranila ferratu v Roklici. Učinila tak na základě výzvy lesů ČR, na jejichž majetku byla ferrata vybudovaná bez povolení a zcela nevhodně na měkkém pískovci. Vzhledem k tomu, že zhotovitel ferratu neodstranil, museli se do této akce pustit místní.
trestni oznameni? | 13:19:14 04.07.2019 | A bylo na zhotovitele Lesy CR podano trestni oznameni? | | odpovědět |
  | Re: trestni oznameni? | 13:40:17 04.07.2019 | Jo, to je fakt, že někteří lidé sami postrádají natolik rozum, že je potřeba tlaku z venčí, aby se jejich zhovadilému počínání učinilo přítrž. | Metoděj | odpovědět |
  | Re: trestni oznameni? | 15:28:25 04.07.2019 | Prozatím ne. V případě, že by v činnosti pan Bělina pokračoval, a to na jakékoli skále patřící pod Lesy ČR, bude následovat trestní oznámení. Snad se poučil | Lýdia | odpovědět |
  |   | Re: trestni oznameni? | 15:31:04 04.07.2019 | OK, dekuji za info. Doufejme, ze si zhotovitel uvedomuje jako ma stesti. | | odpovědět |
  |   | Re: trestni oznameni? | 11:28:02 06.07.2019 | když ne pokuta a trestní oznámení, aspoň by měl něst náklady na odstranění. | | odpovědět |
  |   |   | Re: trestni oznameni? | 21:29:53 06.07.2019 | spíš se nám zas vysměje do tváře, jak to umí | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: trestni oznameni? | 19:24:02 07.07.2019 | Spíš udělá nějakou zákeřnou sviňárnu. Třeba použije hřebíky. | Nobody | odpovědět |
Je to potřeba? | 15:04:14 04.07.2019 | Proč? Vždyť stejně na ty škále nikdy nikdo nelezl, tak se to tam mohlo nechat pro lidi co mají rádi ferraty | Ondra | odpovědět |
  | Re: Je to potřeba? | 15:29:57 04.07.2019 | Protoze poskozovani ciziho majetku, protoze svevolny zasah do udoli Roklice, protoze potencialni vysoka nebezpecnost daneho dila, protoze naprosta zbytecnost daneho dila (mimo utechy ega autora), ...
Dokud budou existovat jedinci jako autor daneho dila, budou podobne zasahy bohuzel nutne, prave aby stanovovaly jasne hranice, za ktere se podobni exoti jiz v budoucnu stejnou cestou nesmi vydat. | | odpovědět |
  |   | Re: Je to potřeba? | 15:31:17 04.07.2019 | naprostý souhlas | Lýdia | odpovědět |
  | Re: Je to potřeba? | 15:30:28 04.07.2019 | Pískovec a natož Roklický pískovec je materiál absolutně nevhodný ke stavbě ferrat. Po krátké době, co tam byla, došlo k výraznému poškození skály. Prostě se u některých věcí musí používat i mozek. | Lýdia | odpovědět |
  |   | Re: Je to potřeba? | 16:09:24 04.07.2019 | No ale na druhe strane treba....kdo pouziva mozek, tak tomu dojde, ze Ferrata neni zadny problem, ta skala se rozpadne tak jako tak, ale vetrem vodou erozi daleko vice nez lezenim po ferrate......takhle aspon to tam mohli uzit i normalni lide, ne jenom sobecti lezecti polobohove. A o to asi Karlovi i slo, on delal cesty pro lezce a ted dela ferraty pro lidi, ostatni toho zas tak moc neudelali myslim... | | odpovědět |
  |   |   | Většinou nereaguji ma anonymni poznámky,ale... | 17:18:59 04.07.2019 | ...nejde ani tak, že někde někdo udělal ferratu, nýbrž, že existují jisté uzance a jakési dohody a předpisy, které je třeba prostě dodržovat, ať se to někomu líbí nebo ne. Však také ve jménu „svobody“ nezačneme jezdit po čtyřech pivech po silnici anebo kouřit někde v hospodě. Tak je to „uděláno“ a prostě se to, dokud to platí, musí dodržovat. Karel je gigant, ale touto akcí asi trošku šlápnul do enóna. A poznámka o normálních lidech – v celé české republice je tolik cest, kterými bez problémů ti ne-bozi mohou stoupat vzhůru. Také poznámka, že ostatní neudělali moc je bezpředmětná – nemá to s danným tématem nic společného – nepíšeme si kdo co udělal, ale jestli udělání ferraty bez povolení a souhlasu majitele bylo košér. | Michael Beranek | odpovědět |
  |   |   | Re: Je to potřeba? | 17:21:16 04.07.2019 | Byl jsi tam? Víš o čem mluvíš? | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Je to potřeba? | 00:30:28 06.07.2019 | Demokracie není totéž co anarchie... Bělina, Babiš a další (nejen boulder partička (někteří))to ještě nepochopili a jak to vypadá, tak ani nepochopí. Škoda, že nemám pořádnou skálu nebo dotace na pozemku, až by přišli, dlouho by se nezdrželi. A že jim to jiní žerou a ohánějí se kdovíčím, je mi u řiti. To "B, b" na začátku je určitě jen blbá náhoda :-) | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Je to potřeba? | 08:19:27 06.07.2019 | jasny, je tu trochu nuda, chce to zas poradnej flame.. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Je to potřeba? | 13:01:26 06.07.2019 | Ty jsi to pochopil? Vůbec jsem nechytíl, co tím chtěl říci. To jako, ze Babis a Belina jsou součástí podzemního hnutí za budování ferat? A von, nemá prachy aby si koupil nějaký pozemek? Sakra, už jsem asi starej a nevidím ty globální souvislosti | Praktik | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Je to potřeba? | 07:10:40 07.07.2019 | Dyt je to jasny, Babis sponzoruje Belinu ale soucasne vytvari falesnou stopu aby to vypadalo ze ho sponzoruje Soros. A kazda nova Belinova cesta znamena 50 dalsich volicu Babise, & za ferratu je to dvojnasobek. Ty souvislosti preci vidi i maly dite. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Je to potřeba? | 08:01:29 08.07.2019 | Takže Belina, schovaný za anonymní firmou, registrovanou na Kypru, tajné skupuje pozemky pod skalami a chystá poslední feratovy úder, Roklice to byl jen takový lakmusovy papírek. | | odpovědět |
  |   |   | ne, ferrata nebyla potřeba | 12:07:36 06.07.2019 | Tahle logika je lichá.
Jinak by platilo, že není potřeba šetřit energií, přírodními zdroji, stejně jednou dojdou. Možná podobný princip prodloužíme a nebude tím pádem ani potřeba léčit zranění nebo nemoci, protože každý jednou umře.
Pravidla tu nejsou pro nic za nic. | T.tj | odpovědět |
škoda | 21:47:43 04.07.2019 | Tak to mně mrzí, že velký K. takhle zblnul, holt stáří je sviňa. Nevěděl jsem vůbec, že v Roklici vznikla ferrata, přijde mi škoda, že právě Karel, který na Kokořínsku udělal mnoho prvovýstupů, tam teď učinil toto.
Nápadně to připomíná blbnutí a vrtochy pana prezidenta.
Myslím, že nejde o prvovýstupy na cizích skalách, to si troufám tvrdit je většina, ale jde o ferratu bez povolení místní vrcholové komise, ergo proti tradici a etice lezení u nás a na pískovci...
Kdyby se radši Karel postaral o své staré cesty, to bych mu i odpustil načerno kácené smrky, kvůli kterým ty skály pod nimi, potažmo celá krajina, jde do prdele. Ale ferraty prosím ne. Tahle země na ně není dost veliká. | k. | odpovědět |
  | Re: škoda | 07:48:40 05.07.2019 | ty mas akorat tak problem s velikosti sveho Problemu,jak neni dost velika?a na lezeni je velika dost?holt doba pokrocila a uz nam jezdi auta na elektriku a vyrabime ji ze slunce a existuji pro mene zdatne jedince feraty,tak se s tim smir/te,stavi se stejne na skalkach kde se neleze!!!nebudte takovy konzervy,tim co jsem napsal nechci schazovat to,ze se zakony a soukromy majetek musi ctit! | michal | odpovědět |
  |   | Re: škoda | 08:13:06 05.07.2019 | Ano doba pokročila, kup si hodně dlouhej žebřík, opři si ho v lese (můžeš i jinde nakonec i o skálu) o vysokej strom vylez nahoru, slez dolů, odnes si žebřík domů. Budeš mít svoji železnou cestu. Pořád nechápu co hledá feratista na skalách v ČR? Kvůli výhledům může jít na vyhlídku. Sportovní výkon? Na žebříků? A jestli ocelový drát používá na jištění, aby se pohyboval po skále - snad není zase tak těžký se naučit jistit normálně lanem (nakonec to bude i bezpečnější) a vylézt si lehké cesty třeba i na písku. | | odpovědět |
  |   |   | Re: škoda | 21:20:54 05.07.2019 | Nestresuj se, je to nicka co nikdy nic nedokázala, jenom žije z práce druhých. Nejradši borhaky po metru, hnědý trenky, žádná cest a odvaha. Je mu okolo 20-30. Plat Cca 30.000 hrubého, velký náklady na nájem, moc mu nezbude a stydí se za to, že je z malého města, či vesnice. Mysli si, ze když přijede do oblasti a děla bordel, tak je to známka cool. Ty voe zase jsem rozjel. | Psycholog | odpovědět |
  |   | Re: škoda | 17:08:41 05.07.2019 | To je materiál, už se ničemu nedivím, to už nejde jinak než to řezat, řezat, řezat až mu to dojde. | | odpovědět |
  |   | Re: škoda | 21:09:10 06.07.2019 | Fíhá, tos mu to teda nandal, tvůj příspěvek nemá logiku a vcelku jasně z něj vyplívá, že jsi blb bez trochy sebepřesahu.
Tvojí blbost mimochodem dokazuje přirovnání s elektromobily: jednak vůbec nesedí a druhak elektromobily, při troše znalostí, jsou chujovina, která škodí přírodě víc než spalovací motor, podobně jako biopaliva, jen banda fanatických blbců to propaguje. A elektřinu u nás ze slunce opravdu nevyrábíme, vyrábíme jí hlavně z uhlí a jádra.
Jsem dost smutný z toho kolik blbců je na světě... | | odpovědět |
  | Re: škoda | 12:21:18 06.07.2019 | naprosto souhlasim. Týpek co na tebe reagoval jako první je zcela mimo mísu, navíc neumí reagovat slušně, takže žádnej partner pro diskuzi. Čím míň takových na skalách i jinde, tím líp. A díky Bohu za každýho takovýho, kterej si nakonec nechá vysvětlit, v čem se mýlí a začne se chovat líp. Obávám se, že výjimky potvrzují pravidlo... | T.tj | odpovědět |
Bělina "fun" club | 22:31:25 05.07.2019 | Některý komentáře výše, který obhajují Bělinovi prasečiny, nejsou bohužel trolové. Horší, je to jeho fanklub, kterej jeho samotného a ty prasečiny vidí tak nekriticky, že by onanovali i u toho, kdyby Bělina maloval skály na fialovo. Tady nic nepomůže... | Ten kdo by takovýhle pí****ny nikdy nenavrtal! | odpovědět |
  | Re: Bělina "fun" club | 11:26:43 06.07.2019 | no on uz skoro na fialovo maloval. aspoň ty jeho fialové kruhy svítí do dáli | | odpovědět |
nechapu | 16:16:30 08.07.2019 | Vlastnik pozemku nevedel a kdyz se dozvedel, tak nesouhlasil a vyzval k odstraneni jim nepovoleneho zasahu do jeho vlastnictvi, k cemuz se mistr nemel a tady jeste nekdo bude polemizovat o tom, jestli je v poradku, ze nekdo jiny draty a kramle odstranil ci nikoliv...? | | odpovědět |
  | Re: nechapu | 07:50:50 09.07.2019 | skaly sou priroda a priroda je vsech, woe. | | odpovědět |
  |   | Re: nechapu | 10:15:00 09.07.2019 | Vsechno je priroda, takze vsechno je vsech. Kdy muzu jet zakempit s kamosema na tvoji zahradu? Jsme nenarocni, hovna zkusime trousit jen na male casti zahrady. | | odpovědět |
  |   | Re: nechapu | 11:10:05 09.07.2019 | Hovno všech!
Pracujícího lidu!!!
Won ten Únor u nás prostě asi musel bejt ... | | odpovědět |
  |   |   | Re: nechapu | 11:57:45 09.07.2019 | konecne jasny vysvetleni. Ale.. jak se dneska pozna pracujici lid? Skaly sou plny furt, o preklizce ani nemluve, takze ..pracujici lid ma volnou pracovni dobu?
| | odpovědět |
  |   |   |   | Re: nechapu | 16:28:15 10.07.2019 | jsou to vsechno burzousti a prazska kavarna, nikdo jiny nema cas se flakat po skalach | | odpovědět |
  |   |   | Re: nechapu | 23:02:10 09.07.2019 | :-D
Hruza co, tyhle tahy na vlastnictvi lidu, ktere stale v lezecke mentalite prezivaji... | | odpovědět |
Skály jsou příroda a příroda je všech | 13:03:11 09.07.2019 |
Trochu mi tato věta připomíná doby, kdy se tvrdilo, že všechno patří všem. Jenomže někteří z toho všeho měli tenkrát o mnohem více než ti, kteří to museli poslušně poslouchat a „budovat“. Anonym si neuvědomil, ať už je jeho tvrzení pravdivé z části anebo vůbec ne, že vždycky platí nějaké zákony, někdy i nepsané, nařízení, pravidla a uzance (slušnosti i morální), které je třeba dodržovat jinak by tu vládla anarchie, nepořádek a chaos.
Demokracie a svoboda neznamená, že si smím dovolit cokoliv. To by si také pisatel těch pár celkem ne příliš chytrých slov mohl usmyslit, že je svobodný a tak bude jezdit po levé straně jako v Anglii. Daleko by nedojel, podobně jako ti, kteří nechtějí tolerovat, že se musí řídit tím co jsem už napsal: psanými i nepsanými zákony, platnými nařízeními a pravidly slušnosti a osobního morálu.
| Michael Beranek | odpovědět |
  | Re: Skály jsou příroda a příroda je všech | 17:44:19 09.07.2019 | ach, to kouzlo nechteneho ;-) Diky za prednasku, netusil jsem ze dosahnu tak skveleho vysledku. | | odpovědět |
Alzheimer? | 13:44:56 09.07.2019 | Možná by Karla měli vzít k lékaři, demence je svině a někdy postupuje pomalu a nepozorovaně... | M@ra | odpovědět |
  | Re: Alzheimer? | 22:32:05 18.07.2019 | Uznávám že se to Karlovi moc nepovedlo ale takovýho vola by jste z něj snad dělat nemuseli. | milan | odpovědět |
|