LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Jedu, šlapu na ty nohy!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140170 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Rock 'n' Wall - Plzeň
V 16 - Plzeň
Boulder Bar - Praha 7

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
LANEX eshop - Bolatice
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Hrozův kotel

Chci se omluvit všem čtenářům "Lezce", pokud jsem je svými články a komentáři nějak urazil, či se jich nějak dotkl!
      Jen chci na svou obranu uvést, že vše co jsem napsal je pravda a mohu to dokázat.
      Na "Lezce" jsem začal psát v dobré víře, že je to jakási tribuna lezců či horolezců, kteří svým názorem přispějí k řešení problémů našeho společného sportu.
      Bohužel pro mne, jsem si dost naběhl a mám pocit, že jsem pro dost lidí veliký hlupák a prudič, který má asi úchylku se pořád jen hádat.Určitě nemám povahu diplomata, ale podrazák nejsem!
      Možná i ted, co napíšu, dost lidí naštve! Mám pocit, že slovo anonyma na "Lezci" má stejnou váhu, jako někoho, kdo se plně hlásí k tomu, co napíše.
      Od rána,kdy jsem se dočetl Ptákův dotaz, jsem přemýšlel co odpovím ,či vůbec odpovím, protože bych mohl zase narazit a být za debila! A ted jsem se dočetl ,že si tady provádím jakýsi svůj kotel.Slibuji, že už na "Lezce" psát tak, aby se to někoho dotklo nebudu.Maximálně budu psát jako anonym a tudíž mne nebude nikdo moci nazvat, že je to můj kotel!
      Odpověd Ptákovi- v Bulharsku došlo asi k největší ostudě na mezinárodních závodech ze strany našeho týmu, jakou kdy pamatuji.Věřím, že nešlo o úmysl, ale jen o pořádně velikou chybu.Ostatní koučové, se kterými jsem se bavil nechápali, jak se může stát, že jedna půlka týmu ví vše a druhá nic?
      Naše Lucka, která postupovala do finále jako šestá, celé finále probrečela a ostatní závodnice, které jsou s ní v kategorii jakmile dolezly finále,se za ní chodily ptát co se stalo a utěšovat ji.Libor postupoval jako pátý, to bral tak,že i podraz je způsob boje!



      Kupodivu se díky tomuhle problému prolomila bariéra mezi mnou a Tomášem Kysilkou a paradoxně by celý průšvih mohl vést k uklidnění situace v mládežnickém lezení.
      Celou věc mohu sice dát k řešení na VV, ale už slyším dokola opakované, že si to musíme vyřešit sami!



    V mém životě horolezectví a lezení hrálo a pořád hraje velikou roli, začínal jsem s chlapama, pro které znamenalo chytit se kruhu a říct, že cestu přelezl za neodpustitelnej podvod.To, s čím se setkávám při závodění je o něčem jiném! A právě proto jsem narazil!


Libor Hroza   [úpravy] 11:21 13.11.2002Tisk 

Reklama:

Komentáře

Nový komentář 

 Doplnění
Jsem rád, že pan Hroza opět napsal tento článek. Vím totiž, že na těchto závodech (EP v Bulharsku) se obě jeho děti dostali do finále v obtížnosti a následně byli diskvalifikováni z důvodu pozdního (?) příchodu do izolace. Vím bezpečně, že neznali termín nástupu do izolace, tak kde se stala ta chyba, že jim nebyl umožněn finálový závod? Myslím si, že je to ohromná škoda, když se podaří na závodech EP formátu postoupit do finále českým lezcům a skončit tím, že lidé, kteří se mají starat o hladký průběh to nedělají! Nevím kdo za to konkrétně může, ale nemůžu se ubránit myšlence, zda to těm Hrozovým nedělá někdo schválně. Jisté je však to, že jsme mohli mít někoho na bedně, že tyhle "výlety" nejsou levné a to, že sponzoři chtějí výsledky což je možná největší průser bo když nemáš výsledky nemáš také podporu, ať finanční či materiálovou. So, ladies and gentlemants, tohle už smrdí!!!
P.S.: Nevím nevím, ale kdo znás bere mzdu bez odpovědnosti a výsledků? Já tedy ne.
Zapsal: Pták, 13:16:30 13.11.2002
 Re:doplnění
Kdybyses takto vyjádřil rovnou, nemusel Hop nic přemísťovat a Libor nemusel psát svůj článek.
Zapsal: Bída, 13:31:45 13.11.2002
 Re: Bída
Máš pravdu, Bído. Mohl jsem to takto rovnou napsat, ale jak znám Libora, nejspíš by se ozval.
Zapsal: Pták, 13:37:24 13.11.2002
 Informace
Celou situaci vysvětlí Dan Kadlec,který byl jediným oficiálním vedoucím této akce, jakmile se dostane k počítači. Já jsem se zúčastnil jako soukromá osoba a celý pobyt a letenku jsem si zaplatil z vlastních prostředků.Jenom podotýkám, že tato smutná záležitost nevznikla v žádném případě z úmyslu a Dana, mně i ostatní členy jinak velmi úspěšného týmu velmi mrzí.
Zapsal: Tomáš Kysilka, 13:45:47 13.11.2002
 
Tam, v daleké Arábii na vládce Servantes civí.
Ach, ten Španěl má odvahu a přitom má pouze
velkou hubu.
Trošinku s ním zalaškuju a potom bude napíchnut na kůlu
Co má dělat Servantes? nemyslet na bolest.
Strach je to co světem vládne.
Usmívat se je třeba stále.
Ach ten španěl provokuje
a přitom nemá žádné zbraně.
Pouze jednu největší, odvahu to buldočí.
Raději tě nechám běžet, jen mě sem,
prosím tě, již nikdy nelez.
Že vládce uznal odvahu, dal tím
světu velkou knihu.
Pravdy zrcadlo ona nosí,
lidé se jí občas děsí.
Za snílka proto Quichota uznají,
než, aby své chyby přiznali.
Ač již je to tak či tak pravdou je,
že Don Quichot dal všem knihám na frak.

Každá mafie je pěknej shit. I ta malá, česká, lokální a zaprděná.
Zapsal: , 13:57:46 13.11.2002
 Rozhřešení
Je mi z toho vážně mizerně, ani jeden z problémů nebyl míněn úmyslně a co víc mě bolí, že to neustále odnáší jen Lucka a Libor. Logický závěr je jednoduchý, nejsem dostatečně zodpovědný pro tuto funkci. Jenže on je tu jeden problém. To čím letos prošla komise mládeže, zejména co se repre týče, bylo to nejhorší období co jsem kdy zažil. Rodiče jsou totiž velmi zaujatí a jejich afektivní jednání se nedá nazvat rozumným. Jejich vzájemné osočování bylo opravdu drsné a já jsem byl jediný, kdo byl ochoten a dělal to, že jsem mezi nimi pendloval a snažil řešit vyhrocené situace. Je jednoduché říct on za to může a omýt si tak ruce, ale podíl vinny má podle mě každý. Zkuste si představit, že jste jako vedoucí na závodech, a jeden reprezentační team tvoří dvě skupiny, které v hledišti sedí co nejdále od sebe a mezi sebou se nemíní bavit. Jenže já jako vedoucí se s nimi bavit musím. Musím poslouchat jak se na vzájem pomlouvají a pak ještě slyším jak pomlouvají mě. Opravdu výborné! A pak není divu, že se dělají chyby.
Bulharský problém už je pak jen další následek. Milá reprezentace bydlí na dvou hotelích, perfektní začátek. Opět dvě skupiny. Ale všichni úspěšně postupují do finále. Libor vyhrává i rychlost. Hrozovi se mě celý den ptali na různé otázky a já na ně sháněl odpovědi. Byl jsem šťastný, že i přes klasický scénář je všechno v pořádku. Po závodech vyzvedávám výsledky s programem. Všichni spokojeně odjíždějí na své hotely a těší se na zítřejší finále. Tehdy se však stala ta chyba. Mě nenapadá, že pořadatelé mohli změnit nedělní program a Hrozovi o tom nevědí. Ráno při zjištění omylu je už příliš pozdě a mé prosby u hlavního rozhodčího jsou málo platné, dává nám jen pět minut, ale to nestačí. Bydlí moc daleko.
Stávám se tak tím nejhorším červem, ale má to své ovoce. Tomáš přestává Libora ignorovat a společně diskutují o pravidlech. A Libor mění způsob svého jednání. Že by už snad byl všemu konec? Jsem totiž přesvědčen, že stačí, aby to fungovalo mezi rodiči a pak bude vše bez problému. Protože vzájemná tolerance byla na bodu mrazu a kritizovalo se i za každou maličkost neskutečně se nádávalo za cokoliv většího.
Zapsal: Dan Kadlec, 16:48:48 13.11.2002
 Happyend
Všichni doufáme v happyend. Všechno zlé je k něčemu dobré, příští rok snad bude v hledišti jedna parta a ještě více úspěchů než letos. Liborovi se omlouvám za ten kotel, ale Ptákův příspěvek přímo vyzýval k další konfliktní debatě a všichni víme, jak vypadaly ty předešlé. Tak si to tam mezi rodiči v klidu vyřešte a nenechte do toho mluvit dav z Lezce. Co takhle uspořádat závody mezi rodiči? Mohla by to pak být legrace, kdyby při případných chybách ratolesti hájili své taťky a mamky. Věkovou hranici pro závody dospělých udělejte takovou, aby na poháru startovalo alespoň 10 žen a nemuselo se dělat rovnou finále.
Zapsal: Bída, 17:05:41 13.11.2002
 Doplněk k Danovi
Doplním k faktickým Danovým informacím jednu důležitou: nominováni na tento závod EP pro jeho finanční náročnost byli pouze ti, kteří mají šanci skončit v celkovém pořadí evropského poháru do 3.místa, tedy:Kysilková, Hnízdilová,Solanský Pavel a Stráník. Letecká doprava byla vybrána pro potenciální nebezpečí, které by mohlo cestou přes Jugoslávii či Rumunsko nastat(ostatně před cestami přes tato území varoval denní tisk). Vše bylo se souhlasem šéfa komise Slávka Vomáčky, včetně distancování se od cesty autem pro event.další závodníky mimo nominovaných. Libor jel s Luckou a Liborem svým autem a zajišťoval si sám i ubytování,čímž došlo k tomu, že spali v jiném hotelu(tolik k vysvětlení proč jsme nespali v jednom hotelu).Jinak zvolení Dana předsedou komise bylo řešením,aby to nebyl nikdo z rodičů a navíc člověk, který sám závodil.Nechci se zabývat minulostí, ale naopak najít společnou řeč,abychom nebyli směšní nejen doma,ale ani v zahraničí.Vše toto doufám vyřešíme na schůzce všech zainteresovaných za účasti Slávka Vomáčky 30.11.v Hořicích včetně toho jestli Dan svoji funkci zvládl či nezvládl.Vzhledem k tomu, že v letošním roce zřejmě budeme mít ještě více celkovým medailových umístění v EPJ bylo by škoda jakkoliv si naši činnost komplikovat pro roky příští.Myslím,že internetový Lezec není platformou pro takovýto způsob řešebí problémů a navíc mnohdy dochází k nepřesnému informování lezecké veřejnosti. Pišme zde raději o našich úspěších, kterých je významně víc než jsme si před pár lety mohli představit.Čeká nás poslední závod EPJ v Kranji příští weekend,takže doufám, že další čtení na Lezci bude daleko příjemnější než veškeré až bulvární projevy.
Zapsal: Tomáš Kysilka, 18:12:13 13.11.2002
 Pár otazníků
Fakt do toho moc nechci rejpat, ale jak je tedy možné, že Hrozovi děti mohli startovat bez nominace? A je pan Hroza tak nezodpovědný, že je vezl na vlastní náklady přes "střílející" Jugoslávii? Nebo je rozdíl mezi nominováním a úhradou nákladů? A když jsem se dočetl, že pan Kysilka je šéfem reprezentace, tak jím přestává být v momentu, kdy si sám uhradí cestu a je tam pouze jako soukromá osoba? Nemusíte mně odpovídat, ale jen se proboha už domluvte, ať už na tom nejsou biti ty děti.
Zapsal: Pták, 08:20:15 14.11.2002
 Ptákovi
Dan si mně vybral jako svého zástupce pro reprezentaci.Dnes bych to již bez jasně vymezených práv a povinností nepřijal.Oficiální kouč týmu byl vždy Dan, kdybych si Bulharsko nezaplatil tak bych nejel.Oficiální oznámení o dřívějším uzavření izolace obdržel Dan v sobotu večer, kdy probíhal závod na rychlost a v té době jsem byl se všemi, kteří se rychlosti nezúčastnili ve městě na večeři a protože se rychlost protáhla šli jsme spát s tím, že Dan nás ráno vzbudí tak, aby jsme byli včas v izolaci,což se také stalo.Bohužel to neoznámil Hrozům,kteří spali v jiném hotelu a takto tedy celá situace vznikla. Toto zde píšu proto, jelikož Dan konkretně vznik celé situace nevysvětlil.Závodů
EP se může zúčastnit každý,kdo má licenci a tu Libor i Lucka mají, komise mládeže pouze nesouhlasila s cestou autem. Nominace byla tentokrát z finančních důvodů přísná,viz můj předešlý příspěvek.Pokud se zajímáš o sportovní lezení mládeže, přijeď 30.11.do Hořic,nejsme uzavřená společnost. Ahoj O2
Zapsal: Kysilka, 09:24:12 14.11.2002
 Jiný otazník
Mě spíš zaujalo, proč jako nenominovaný a tedy soukromě startuje závodník, který postoupí do finále... být tím závodníkem já, tak odmítnu, aby se u mého jména uváděla země... stejně jako Maier startoval své první závody ve SP v černé kombinéze, než se rakouský svaz složil aspoň na hadry a lyže;-)
Párkrát jsem teď porušil svou zásadu ignorovat závodní lezení, ale slibuju, že už to budu dodržovat...
Zapsal: Joe, 09:33:49 14.11.2002
 joovi
Je to o penězích,takže Ti kteří nejsou nominovaní mohou jet na vlastní náklady s tím, že když se umístí do přesně stanoveného pořadí jsou jim potom náklady hrazeny, což by v případě startu v "černém dresu" asi nebylo možné.Malá poznámka:ignorancí nic nevyřešíš. Ciao O2
Zapsal: Kysilka, 10:01:20 14.11.2002
 anonymita
Bohužel nevím, kdo je pták,joe ani bída, nemohli byste uvádět svá příjmení, jinak je to komunikace s anonymem.Pokud jsou Vaše přezdívky všeobecně známé,tak se omlouvám,ale osobně nevím o koho jde. Zdraví Vás O2
Zapsal: Kysilka, 11:39:09 14.11.2002
 těšim se
Tak se zdá, že se začíná blýskat na lepší časy, tak si to nezkažme a už to těch 14 dní do Hořic vydržme bez emocí a udělejme všichni kdo se kolem děcek motají všechno proto, aby ten příští rok 2003 byl alespoň stejně úspěšný jako ten letošní a hlavně ať jsme všichni v pohodě. Věřím, že by to půjde, jen chtít!!
Zapsal: Houmy, 13:05:01 14.11.2002
 re: anonymita
Sorry, jmenuji se David Chudoba. Je to čitelné i z meila. Ani jméno a mailová adresa však zde ve virtuálním světě neznamená neanonymitu, bohužel. Mou identitu však může potvrdit dost lidí, tak mě snad už za anonyma považovat nemusíš.
Zapsal: Bída, 13:05:45 14.11.2002
 Jen klid prosím vás!!!!!!!
Docela mne mrzí, že impuls k uklidnění v mládežnickém lezení musely odnést mé děti a zrovna na tak báječných závodech jaké nám připravili bulharští pořadatelé. Mistrovství světa ve Francii bylo ve srovnání s bulharským závodem fraškou.To jak přistupovali Bulhaři zodpovědně k pořádání EP se jen tak nevidí, sebemenší detail měli vyřešený a například tolik diskutované nýty při rychlosti vyřešily tak, že je prostě odmontovali a bylo po diskusi šlapat či nešlapat! Občerstvení bylo skutečným občerstvením, raut byl skutečným a ne jen pár sušenkami a při něm bylo nádherné pozorovat některé závodníky jak tuto fázy závodu nemají natrénovanou a chybí jim třetí či čtvrtá ruka, aby do sebe mohli nacpat ještě víc dobrot, v co možná nejkratším čase.
I umístěmí závodu do Paláce kultury a sportu, kde měli postavenou stěnu doopravdy světových parametrů bylo impozantní. Něco jako kdyby se závody odehrávaly v našem Paláci kultury v Praze.
Každý tým měl svého průvodce(tlumočníka).Měřící zařízení při lezení na rychlost okamžitě vyhodnocovalo čas.Výsledky - jakékoliv,diváci měli v podstatě okamžitě(Na MS se čekalo i několik hodin)
Cesty snad až na finále nejmladších děvčat byly skvělé, ale i s tou si Tereza Kysilková dokázala poradit.
Obsazenost jednotlivých kategorií byla taková, že jistě nechyběli ti nejdůležitější závodníci a ani po téhle stránce závod nic nestrácel! Bulhaři nasadili vysokou, velmi vysokou latku organizace EP. Samozřejmě nemohli zabránit papírování na hranicích a ani nemohli Balkán přiblížit blíž Evropě.(Snad se mi podaří do večera přidat k článku pár fotek)
V příštím roce budou pořádat MS juniorů a myslím si, že to chtějí pojmout jako malou olympiádu lezeckého sportu!
Pár faktů na závěr. K startování na EP či MS je potřeba jen startovní licence a zaplatit startovné - to mé děti splnily!
Druhá věc je financování akce - a to si komise mládeže určila, že zaplatí jen těm, co mají naději se umístit v celkovém hodnocení EP do třetího místa! Jinak platí zásada, že se těm závodníkům, kteří jedou za své proplatí část nákladů, pokud se v obtížnosti dostanou do finále a na rychlost budou do osmého místa.
Co se týká cesty autem? Nebyli jsme sami, co přijeli po silnici! Samozřejmě, že nejsem kaskadér a předem jsem se snažil získat co nejvíce informaci o situaci na silnicích po kterých pojedeme, stačilo pár telefonátů, mimo jiné i na velvyslanectví v Jugoslávii a neměl jsem problém nejet. Vzdálenostně to bylo asi jako na MS ve Francii a silnice a dálnice byly stejné či lepší než u nás.
Jet na tyto závody bylo zvlášt důležité pro mého syna, byla to v tomto roce jeho poslední možnost jak dokázat, že v lezení na rychlost patří ke světové špičce ve své kategorii a také to, že na MS ve Francii měl být nasazen jako plnoprávný reprezentant, a ne tam jet za své a peníze sponzorů!
Pokud jde o problém který vznikl na MS, tak za ten se Dan dětem omluvil, pokud jde o problém který vznikl v Bulharsku , tak ten Dan vysvětlil v článku výše!Dan vše dělá zdarma a odpovědnost má vlastně jen morální!
Tak, ted se může situace v komisi mládeže uklidnit!(Doufám)

PS.Asi bude klid, jen já musím zkousnout to, že jsem přišel tímto na příští rok o nového, pro nás ne nepodstatného sponzora.
Zapsal: Hroza Libor, 13:11:56 14.11.2002
 Verifikace
Potvrzuji, že jsem na www.lezec.cz několikrát narazil na figuru, která se jmenuje David Chudoba a nechá si říkat Bída. Je to jeden z nejčastějších a nejoblíbenějších dopisovatelů na tento boulevardní web, majitel největšího počtu přelezených cest a nesmiřitelný polísmen, který s buldočí vytrvalostí honí jistého M.Č., t.č. nejlepšího bouldristu v ČR.
Naopak neznám žádného člověka s nickem Kysilka, který se podepisuje O2, což má asi odkazovat na kyslík, i když přezdívka zní spíše jako nějaká minerálka.
A co se týče horolezeckého potěru, mám ho úplně na háku a myslim, že by haranti na své zájezdy na umělé stěny měli jezdit za love svejch rodičů, stejně jako by si Zobani a spol. měli jezdit na prázdniny do Nepálu za love sponzorů a nikoli ČHS.
Love ČHS ať jdou na něco bohulibějšího - nové jištění, protierozní zábrany atd.

Berg Heil a hořickejm trubičkám zmar
Papouš
Zapsal: Papouš, 13:22:36 14.11.2002
 To Hroza
Radžív Sigha, Lájos Bács či Pepa z Hongkongu? S těma se radši nezaplejtej!
Čus Papouš
Zapsal: Papouš, 13:27:03 14.11.2002
 Dodatek
To, že jsme spali v jiném hotelu bylo způsobeno tím, že jsme volili co nejlacinější variantu, protože jsme museli počítat také s tím , že se může stát i to, že se děti neumístí(třeba i ne vlastní vinou - případ letošního MS)a příspěvek za umístění nedostanou!
Zapsal: Hroza Libor, 13:32:36 14.11.2002
 
1.Nevím jak by jste se starali o to jak by měli Hrozovi děti stejné informace, kdyby za tohle byl organizátory vyloučen celý tým. Tím mylím informaci týkající se pozdního uzavření izolace.
2. Proč pan Kadlec informoval celou výpravu kromě Hrozových včas o změně termínu nástupu závodníků do izolace a jim volal (spojení na ně měl) pozdě.
P.S.: Pane Kysilka, také vás neznám a z Vašeho příspěvku jsem na Vás kontakt nezískal.
S přátelským pozdravem, Jan Vorel, alias Pták.
Zapsal: , 14:08:57 14.11.2002
 Nápad
Díky Vám všem jsem dostal genitální nápad. Abychom se všichni osobně poznali, probrali všechna různá témata, utkali v green pointu, dali páku, rozbili hubu a tak dále, tak navrhuji uspořádat ve vhodných prostorách party pořádané www.lezec.cz. Cvičné setkání by mohlo proběhnout na Brumlici 30.11., tam co bude TomasH pojídat ponošku. Kdo by se toho chtěl zúčastnit, vyrobí si jmenovku a hrdě si ji připne na hruď či na čelo. Příklad:

www.lezec.cz

Bída

mgr. David Chudoba

Pak si to můžem v klidu vyříkat atd. Já bych si na to asi sehnal neprůstřelnou vestu a ochranku. Ještě to proberem s webmasterem.
Zapsal: Bída, 14:43:37 14.11.2002
 dobrej nápad
šikounej nápad. jmenovka by měla být s jednotnou grafickou úpravou a logem. nevyskytne se tady někde nějakej vobrázek jmenovky? třeba nějakej nadšenej civilkář se spoustou času....
Zapsal: Lukas B., 15:28:03 14.11.2002
 Ptákovi
Kontakt na mně je:ter.kys@volny.cz Píšu na lezce poprvé a zapoměl jsem Email uvést
Zapsal: Kysilka, 15:40:09 14.11.2002
 Sám si sám..
Zapomeň! Každý se tak může výtvarně vyjádřit. Ale to setkání by bylo dobrý, když si může OAV zamluvit v Plzni kino, proč by něco podobného nemohl udělat Lezec. Není nic jednoduššího, než dát včas info a zamluvit potřebný prostor. Co Hope, zpaktujeme to?
Zapsal: Bída, 15:41:10 14.11.2002
 
Sám si sám... je odpověď LukasiB.
Zapsal: Bída, 15:42:04 14.11.2002
 Sem pro
už se těšim.
Zapsal: Špicál, 15:50:20 14.11.2002
 Lezcův sraz
Jsem jednoznačně pro. Něco podobného už navrhoval i Maty a Vlasta. Mě by se to tedy mnohem více líbilo někdy za pěknýho počasí někde u skal a večer u ohně (se sudem), ale pěkný počasí daleko (jestli ještě kdy nějaký bude) a tak o tom vážně porozmýšlam (jak říkáš - cvičný stkání by neškodilo). Jednotný cedulky by se mi ale taky líbily více. A poviné uniformy by taky nebyly špatný :) Už se na to těšim.
Zapsal: Hop, 15:52:33 14.11.2002
 Vážný čin
Co to je vážný čin?
Zapsal: , 17:45:27 14.11.2002
 Vážný čin 2
To by mne taky fakt zajímalo co to je vážný čin?
Zapsal: , 17:48:12 14.11.2002
 vážný čin
Milý anonyme, umíš-li číst, najdi si historii výstupů roku za posledních dvacet let. Najdeš je tam.
Zapsal: Petr Jandík, 17:51:30 14.11.2002
 
Dle mého názoru, nemůže virtuální osoba podepisující se Petr Jandík fyzicky existovat. Nebo se i ona zapsala nějakým vážným činem?

Dále bych chtěl vědět, kde najdu kompletní přehled výstupů za posledních 20 let, aniž bych se musel přehrabovat 12 ročníky časopisů a 2 knihami.
Zapsal: , 17:57:57 14.11.2002
 sorry
..ještě jsem zapomněl Dana Kadlece, ten vyhrál tuším mistrovství světa Juniorů, je to tak správně?
Zapsal: Petr Jandík, 18:12:14 14.11.2002
 Jandíkovi
Prosím, napiš třeba jen jeden jedinný vážný čin!Já znám spíš ty co souvisí se změnou větru.
Zapsal: , 19:47:02 14.11.2002
 Ptákovi
Kontakt na mně je:ter.kys@volny.cz Píšu na lezce poprvé a zapoměl jsem Email uvést
Zapsal: Kysilka, 19:54:50 14.11.2002
 Jandíkovi 2
Možná sis spletl jména! Ten s těmi činy a nesl jméno Kysilka, byla žena a to Silva Kysilková a to skutečně byla paní horolezkyně!
Zapsal: , 21:20:08 14.11.2002
 Kyslíci
Vzpomínám si třeba prvovýstup na Shivling... Kysilková byla svělá a oceňuji že znáš alespoň ji. :-) Ani nevím, jestli jsou s Tomem příbuzní.
Zapsal: Petr Jandík, 21:39:26 14.11.2002
 
.........ještě jsem tu já a brácha!!!!!!!!
Zapsal: Luk, 21:51:46 14.11.2002
 
Příbuzní nejsou!A vzpomínáš dobře? Kolik tam toho vytáhnul na správným konci?
Zapsal: , 06:46:48 15.11.2002
 
Ono by to sedělo i k tomu jeho alibistickému článku o Bulharsku.Já nic, já muzikant! To Dan!
Zapsal: , 07:14:44 15.11.2002
 Konec představení
Končím svůj kotel!
Zapsal: Hroza Libor, 07:19:21 15.11.2002
 Re: love ČHS
K včerejšímu príspěvku Papouše připomínám pouze tuto věcnou informaci:

Rozpočet ČHS je tvořen (zhruba) z poloviny příspěvky členů a z poloviny příspěvkem od státu, resp. výtěžku SAZKY.
Tato druhá polovina je účelově vázaná. Tzn. že ji můžeš použít na mládež, reprezentaci, podporu výkonostních sportovců a tak podobně. Prostě na SPORT tak jak si ho představují televizní diváci.

My (ČHS) máme tedy jen dvě možnosti:
- Platit Zobana, dětské i dospělé závody a jiné SPORTOVNÍ akce.
- Nebo ty prachy s díky SAZCE vrátit.

Pokud si pamatuju na posledně schvalovaný rozpočet, tak tam nebyla výdajová částka, která by měla původ v našich příspěvkových penězích o které bych dokázal s čistým svědomím říci: "Ne, toto ze svých příspěvků platit nehodlám".

Martin Mellan
Zapsal: melloun, 09:00:20 15.11.2002
 Otázka
Až se stane lezení olympijským sportem, dostane ČHS od Sazky více love? Že bych se stal trenérem a bejzbolkou odpaloval rodiče.
Zapsal: , 09:19:13 15.11.2002
 Joe
Ing. Jan Hlaváček, Brno. Žádným vážným činem jsem se do historie našeho horolezectví nezapsal a pokud vím, nejsem ani příbuzný s autorem 1:25000 horol. plánu Vysokých Tater, mým 100% jmenovcem včetně přezdívky (tu jsem ovšem dostal dřív, než jsem se o jeho existenci dověděl). Též mi pár lidí říká Gebu. Plným jménem se nepodepisuji proto, že zde na Lezci se většina lidí podepisuje přezdívkou. Pokud si chceš ověřit, že nejsem nějaký anonym, stačí mi napsat, mail obvykle uvádím. Dále stačí přezdívku a mail zadat např. do googlu a třeba taky něco najdeš;-)
Zapsal: Joe, 13:13:57 15.11.2002
 Závodní lezení
Nikdy jsem v lezení nezávodil, jednak na to výkonnostně nemám (je mi 26 a skutečně vážně lezu něco přes rok). Jednak se považuju spíš za turistu (je obtížnost AD turistika nebo horolezectví?). A jednak jsem závodně dělal jiný sporty a tak krásný sport jako lezení si potahováním s rozhodčíma a bafuňářema nehodlám znechutit.
Takže vím, že ignorací nic nevyřeším, ale já ani nejsem kompetentní řešit problémy našeho závodního lezení. Jen vyjadřuji svů údiv. Takže dík za částečné vysvětlení a jdu zas chvíli předstírat nějakou činnost, aby bylo v létě na hory...
PS: Teda já na jejich místě bych asi vzteky rozkopal auto - i když moje včerejší cesta na bouldrovku měla podobné následky:-(
Zapsal: Joe, 13:52:21 15.11.2002
 Ta mapa
Jestli to někoho zajímá...
http://hobo.koralka.cz/Mapa_Tater/mapa.htm
Zapsal: Joe, 17:18:01 15.11.2002
 mapa
To víš že zajímá. Měl jsem ji dlooouho na zdi a na výkonnostní třídy jsem kdysi uměl podle ní celej hlavní hřeben. Aj se to i hodilo, když jsme sestupovali v mlze a na vteřinku se roztrhlo. Hned jsme poznali, že jdem po špatným hřebeni :-). Díky za link.
Zapsal: Petr Jandík, 17:54:32 15.11.2002
 uprava mapy...
Budu tady za rejpala, ale mapa takovou drobnou vadu: Obcas se po kliknuti na nejaky vysek zobrazi zvetsenina vyseku jineho. Na nasledujici adrese je upravena verze...

http://kasse.fbi.cz/horo/tatry.htm
Zapsal: J., 23:22:46 15.11.2002
 stazeni mapy
No nevím, kdo by ty mega stahoval pokaždý znova. Myslel jsem, že každýho napadne to co mě: nastoupit na adresu
http://hobo.koralka.cz/mapa_tater/
a postahovat si jednotlivé listy, vytisknout, pověsit na zeď a naučit zpaměti;-)
Zapsal: Joe, 12:40:07 17.11.2002
 UDvlygIEUIADuvseXHi
GtIqcP I am so grateful for your blog article.Really thank you! Great.
Zapsal: dickqSgxuBzIOi, 02:43:49 20.12.2013


 Vložení nového komentáře 
Název
Jméno
Email
Text

Souhlasím se zpracováním osobních údajů.

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri
Confetto ... 6c+/7a Massone

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV | 2X Simond Piranha |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 352 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 310 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 280 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 277 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 250 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.