Adam Ondra po skvělých výkonech v Arcu si odskočil do Margalef a jakoby únava bylo slovo, které pro něj neexistuje.
Vylezl několik ultra těžkých cest asi nejcenější bude 9a+ Gancho Perfecto (Perfektní hák) v sektoru Finestra. Cesta - extrémní line je z dílny Chrise Sharmy a Adamovi se zdá cesta jako 9a+.
Na druhý pokus pak vylezl 50 metrovou cestu Era bella, 9a, v sektoru La visera de la coma také v Margalef.
Pak ještě několik 8b+ až 8c na onsight. (Mezi nimi cestu Aitzol, která se mu zdála spíše jako 8b+ než původní 8c.)
Adam v cestě Gancho Perfecto
foto by © Vojtěch Vrzba
Chris Sharma v jednom z projektů
foto by © Vojtěch Vrzba
Video, kde Sharma leze cestu Gancho Perfecto:
Gancho Perfecto
Detailnější info je na Planetmountain.com od přímého účastníka Vojty Vrzby.
Něco nesedí | 10:57:17 08.08.2011 | Na youtube je pod videem s Sharmou komentář že to Áda dal na 3 pokusy, jenže to je psané před rokem, dokáže to autor článku vysvětlit?.-) | | odpovědět |
  | Re: Něco nesedí | 12:37:00 08.08.2011 | Ad Gancho Perfecto. Odvážím se zpochybnit tvrzení, že přelez padl už třetím pokusem, protože si jasně vybavuju, že v "Progression" jsou záběry z Adamova neúspěšného dobývání téhle cesty staré něco přes 2 roky. Mlžně si vzpomínám, že to bylo jedno z těch mála zakletých 9 áček (tehdy ještě), která ho nechtěla pustit. Možná to byl 3. pokus letos, ale ztěží celkově. Pletu se? | Sasmator | odpovědět |
  |   | Re: Něco nesedí | 14:09:01 08.08.2011 | Tohle není zpráva přímo od Adama, který by jistě byl přesný jak v počtu pokusů tak v návrhu klasifikace atd. To je zpráva z UKClimbing.com a ti to zase mají z 8a.nu a těm to poslal jak jinak než další tam tam. Tak asi tak. | jirkas | odpovědět |
  |   | Pokusy | 23:12:02 08.08.2011 | Taky je možný že jsem to z textu na UKC špatně pochopil a byl to třetí pokus v té cestě ten den. | jirkas | odpovědět |
  |   |   | Re: Pokusy | 09:14:30 09.08.2011 | na UKC píšou, že to byl teprve TŘETÍ přelez této cesty (Chris, Ramon a nyní i Adam). Adam to zkoušel první den, kdy po jednom prolejzacím pokusu 2x spadl na výlezové hraně, za 3 dny to poslal hned prvním pokusem toho dne..celkový počet zná ale jen Adam | vojta | odpovědět |
dabel | 10:59:38 08.08.2011 | Ondra je proste dabel. Zajimalo by me, jestli by mu to pro kryptonitu lezlo stejne dobre. :-) | gredin | odpovědět |
  | Re: dabel | 11:09:41 08.08.2011 | no to je úroveň... že se nestydí :D
Já nevím, ale na čase posunout nějakou cestou klasifikaci? :-) Forma by evidentně i byla. | . | odpovědět |
  |   | Re: dabel | 12:24:19 08.08.2011 | Ad Gancho Perfecto. Odvážím se zpochybnit tvrzení, že přelez padl už třetím pokusem, protože si jasně vybavuju, že v "Progression" jsou záběry z Adamova neúspěšného dobývání téhle cesty staré něco přes 2 roky. Mlžně si vzpomínám, že to bylo jedno z těch mála zakletých 9 áček (tehdy ještě), která ho nechtěla pustit. Možná to byl 3. pokus letos, ale ztěží celkově. Pletu se? | Sasmator | odpovědět |
  |   |   | Re: dabel | 13:28:27 08.08.2011 | Hádej? Jestli umíš myslet a trochu počítat tak je to snad jasný. | Sris Charma | odpovědět |
  |   |   | Re: dabel | 13:44:43 08.08.2011 | Je to přesně, jak píšeš. Jestli z ní má Adam radost, tak zřejmě proto, že mu naposled nešla a teď snadno pustila = dobrý pocit ze zlepšení. Jinak videa z týhle cesty vtipný, hlavně v progression +, kde to je i s nesestrihanejma nadavkama ve více jazycích :) | Mihal | odpovědět |
  |   |   | Re: dabel | 14:09:44 08.08.2011 | Jak jsem psal výše. Tohle není zpráva přímo od Adama, který by jistě byl přesný jak v počtu pokusů tak v návrhu klasifikace atd. To je zpráva z UKClimbing.com a ti to zase mají z 8a.nu a těm to poslal jak jinak než další tam tam. Tak asi tak. | jirkas | odpovědět |
z PlanetMountain | 14:15:38 08.08.2011 | Škoda, že sa tu nevyskytol celý prepis z PlanetMountain, ako ho napísal Vojta Vrzba. Bolo to tam trochu viac popísané.
Na druhú stranu, možno to je aj dobre - pozastavil som sa totiž hneď nad prvým odstavcom "Adam tried to on-sight "Coma Sant Pere" 8c+ (45m long and 20m overhanging)... he failed at the very top as the rain had washed away all the chalk and he couldn't find a hidden pocket." a vzápätí som si spomenul na staré články s titulkami ako "OS is dead". Asi to tak už bude. | tah-sha-tunga | odpovědět |
  | Re: z PlanetMountain | 14:35:36 08.08.2011 | treba si uvedomiť, že je trochu rozdiel onsajtovať 8+ a 8c+... ale áno, os neexistuje :-) | | odpovědět |
  |   | Re: z PlanetMountain | 14:47:28 08.08.2011 | Troufnu si tvrdit, že OS minimálně v Čechách a Sasku stále existuje. I když jak dlouho to v Čechách s našimi borečky vydrží je velká otázka. | | odpovědět |
  |   | On sight existuje | 15:18:46 08.08.2011 | Definice onsightu je jasná. I s obílenými chyty je to stále a jen onsight, v případě, žes to nelezl, nikoho v tom neviděl a nemáš o tom informace. Nikdy nevíš, jak chyt bere, jestli to není slepá cesta a jestli jsi v ně správnou rukou atd. A je jedno, jak těžká je ta cesta. | Steve | odpovědět |
  |   | Re: z PlanetMountain | 06:42:17 09.08.2011 | Opäť odvolávanie sa na klasifikáciu? :) Ohraná platňa, ale budiž...
Ako píše "kolega" nižšie - OS to stále je, lebo Ťa môže naviesť do "slepej uličky", no ruku na srdce - komu sa pri OS nikdy nestalo, že by mu obielené chyty, príp. ešte aj nejaké tie čiarky po lenivých nacvičovačoch nepomohli? | tah-sha-tunga | odpovědět |
  |   |   | Re: z PlanetMountain | 07:10:01 09.08.2011 | Ajajaj, odborníci na OS...;-) | Willhem | odpovědět |
  |   |   |   | Re: z PlanetMountain | 07:25:35 09.08.2011 | Už si mal byť dávno v práci! >:D | tah-sha-tunga | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: z PlanetMountain | 07:37:45 09.08.2011 | Tohle to je moja práca. Dojdi pod heliport na káves...;-) | Willhem | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: z PlanetMountain | 06:39:43 10.08.2011 | ...to skôr asi Ty dojdi nad Billu do cukrárne :} | tah-sha-tunga | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: z PlanetMountain | 07:12:47 10.08.2011 | Yes:} | Willhem | odpovědět |
Adam Ondra- film!!! | 18:31:40 08.08.2011 | Ahoj, nevíte, jak je to s tím filmem? Viděl ho někdo? Viděl ho Adam Ondra? | nesmrtelný blázen | odpovědět |
  | Re: Adam Ondra- film!!! | 19:42:19 08.08.2011 | Viděl jsem ho v Itálii na předpremiéře,ale asi jsem se potom tak střískal,že si to vůbec nepamatuju...ale byl určitě úžasnej! | Petr kecal Pavlíček | odpovědět |
  |   | Re: Adam Ondra- film!!! | 20:22:12 08.08.2011 | Na film čekáš marně jak vidíš už dávno byla premiéra a zas žádné info adamavo stránky přes pul roky neupdatované to byly pořád výmluvy s nedostatkem času ohledně točení poté stříhání filmu a když je hotovej tak stejně nic :D je to k smíchu :) | Miikovec | odpovědět |
  |   |   | Re: Adam Ondra- film!!! Je to k pláči. | 21:34:47 08.08.2011 | K smíchu? Je to k pláči ! Adam, jako jedna z největších hvězd, jestli ne největší, a není v samostatném filmu. Je jasně vidět v čem je třeba zrovna Sharma lepší. A ne jen on. Nestačí jen lépe lézt, ale chce to být i dost vidět. Při Adamovo kvalitách rozhodně. Je to k zeblití a pláči ,že s filmem je to tak, jak to je. Je to trapas a aktéři by se měli stydět. Nejvíc ten, co má film vyrobit. | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Adam Ondra- film!!! Je to k pláči. | 21:42:47 08.08.2011 | Já se tomu už jen směju ale samozřejmě je to k breku jedna z největších hvězd lezení která kdy byla a takhle ho prezentují je to smutné ale co naděláme :/ | Miikovec | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Adam Ondra- film!!! Je to k pláči. | 22:25:29 08.08.2011 | budííííček!!!
nejen klukům z lezce... fakt tu chcete takovýhle komentáře? | Jirous | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Adam Ondra- film!!! Je to k pláči. | 22:48:34 08.08.2011 | Ale jo Jirousi. Já jsem vzhůru. Ale mě to přijde tak mimo mísu, že je to až zábavný.
Ale zajímalo by mě, co bys navrhoval ? | jirkas | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Adam Ondra- film!!! Je to k pláči. | 23:14:15 08.08.2011 | Myslím, že je to úplně jednoduché, stačilo by, kdyby mohli komentáře dávat jen registrovaní. Neřeší to problém úplně, ale myslím, že na 80% těch co to tu zašlemujou nesmyslama, by to platitlo. | sandokan | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Adam Ondra- film!!! Je to k pláči. | 06:36:41 09.08.2011 | Zdarec Jirko, přesně jak píše Sandokan...on i ten komentář během toho přihlašování v hlavě vychladne. Vím že je to zde odvěká diskuse registrovaní / neregistrovaní. | Jirous | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Adam Ondra- film!!! Je to k pláči. | 07:14:50 09.08.2011 | Diskuse o klase je určitě zábavnější, ovšem z nějakých těch příspěvků tady zase člověk pozná, kdy a kde prší, jak se kdo má, co ho trápí atd.;-) | Willhem | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Adam Ondra- film!!! Je to k pláči. | 08:30:29 09.08.2011 | Mr. Jirousi, a co zase rekli kluci spatnyho, ze bys je hned tak pjekne soudruzsky zakazal. Vzdyt se jen ptaji jak je to s filmem, Pokud jsou jejich komenty, podle Vas, mimo misu a mate zaroven nejaky aktualni info, urcite se jim ulevi, kdyz date vedet vic. Ten film mel byt udajne dokoncen pred cca dvema lety a je tedy dost logicke, ze se na nej spousta adamovych fandu tesila. A s tim, jask se neustale dosouval se to lehce vystupnovalo. Chapu zdrzeni, ale je uz po premiere a stale zadne info kde a jak bude k videni, pripadne za jakou cenu ke koupi. Nejen ja proto vidim spis komunikacni chybu na strane tvurce, nez ze by mi na otazkach vyse a jinde prislo neco nefer ci vylozene urazejiho. Jsem pro komenty pouze prihlasenych .... ale nesouhlasim s Tvym nazorem, ze zrovna tot by se melo cenzurovat. slunce v duši ... :-)
| Viktor | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Adam Ondra- film!!! Je to k pláči. | 11:42:13 09.08.2011 | Nemluvím a neřeším cenzuru, pouze opět apeluju na předělání lezce s možností komentovat články pouze jakožto přihlášený. Často stačí chvilku se zamyslet/přihlásit se než sem něco okomentovat z voleje. Pravda je, že zaregistrovat se může kdokoliv kdykoliv a kometovat pak taky tak. | Jirous | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Adam Ondra- film!!! Je to k pláči. | 09:03:49 09.08.2011 | Já se Jirousi pohybuju na Lezci převážně přihlášenej z důvodu různejch editačních zásahů, hlavně teda cenzorskejch. Ale můžu ti říct, že na jinejch severech, že než abych něco komentoval a před tím se přihlásil ( a kdo mě zná ví, že by to byl komentář více než plodný), tak se na to z vysoka vykašlu. Takže čtenáři o dost přijdou.
Asi nejlepší je, ubohý a vulgární komentáře ignorovat, případně vyhodit vulgární část a nechat to bejt.
| jirkas | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Adam Ondra- film!!! Je to k pláči. | 10:31:54 09.08.2011 | Zcela souhlasim. Chvili jsem take podporoval prihlasovani, ze by to jako zvedlo uroven diskuzi.
Dneska uz si to nemyslim. Jsou lidi, ktere podle nicku poznate i bez prihlaseni a pak spousta spamistu, ktere nepoznate ani pri prihlasovani.
Jo a o tom filmu bych taky rad neco vedel. Vubec jsem nepochopil, co se tady nekomu nelibilo, ze se lidi ptaji, kde je film o nasi legende. | HonzaD. | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Adam Ondra- film!!! Je to k pláči. | 11:46:23 09.08.2011 | Většinou je ale potřeba se těma vulgárníma komentama prokousat a zjistit tím že to jsem číst nechtěl a nemá to pro mě žádnou informační hodnotu kromě toho že to psalo nějaké pako. | Jirous | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Adam Ondra- film!!! Je to k pláči. | 12:33:19 09.08.2011 | Mě by zajímalo co kdo napsal tak vulgárního že se z toho rozjela taková debata prosím o vysvětlení pouze jsem psal svůj názor a slušně co je na tom špatného ? | Miikovec | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Adam Ondra- film!!! Je to k pláči. | 12:39:00 09.08.2011 | Mluví se tu o nesmyslech a vulgarismech a vy na to konto rozjedete nové téma přihlašování/nepřihlašování což je úplně mimo téma o adamovi tak jaképak nesmysly :) | Miikovec | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Adam Ondra- film!!! Je to k pláči. | 14:56:37 09.08.2011 | hele Jirousi, objasni prosím, jak souvisí dotaz na aktuální téma/ film- mimochodem , viděls ho, nezajímá tě?myslíš, že je OK, jak Pavlíček jedná? /-ve spojitosti s Adamem zcela nasnadě s registrací komentovaných? Kde jsou vulgarismy a urážky? Kde? Ha? He? | nesmrtelný blázen | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Adam Ondra- film!!! Je to k pláči. | 15:10:48 09.08.2011 | Spíš,podle toho co pan Pavlíček píše na svém FB,se premiéry filmu dočkáme tak možná v Bohnicích... | Ton. | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Adam Ondra- film!!! Je to k pláči. | 15:13:27 09.08.2011 | Nepřijde ti, ty pako, že kdyby o filmu bylo něco novýho, dávno by se to tu objevilo? A že svejma neustálejma dotazama (viz puberťák "Miikovec") asi stěží něco ovlivníte? A že je to tak trochu Adamova věc a že ten se o sebe a svý věci dokáže postarat jistě líp, než vy (o něj)?
Já jsem na film zvědavej, ale prostě až bude, tak bude. | X. | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Adam Ondra- film!!! Je to k pláči. | 15:20:09 09.08.2011 | Vidim to tak, že Adámkovi nezbyde nic jinýho než lízt s kamerou v ruce a točit se sám ;-) Tohle je čekání na Godota. To ten film pořád předělává aby byl aktuální? Myslim že reálně odhadnout termín dokončení patří k profesi, dva roky skluz je myslim dost velká ostuda... | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Adam Ondra- film!!! Je to k pláči. | 16:19:31 09.08.2011 | Proč pako? Nedávno PP tvrdil, že bude premiéra. Byla? Nebyla? Proč to teda říkal?
Ad Jirous- jasně, pro to, že něco nedodržel/ neudělal má svoje důvody, to je jasný, příčina a následek, že?
Když někomu ukradnu auto, tak taky mám důvod.
Ha! | nesmrtelný blázen | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Adam Ondra- film!!! Je to k pláči. | 21:08:43 09.08.2011 | Jestli je podle tebe každej kdo se ptá puberťák tak to máš v hlavě pomotaný promiň tvůrce filmu může bejt rád že je o adama takovej zájem a že zatim lidi vydrželi čekat jinak by si ho mohl sám promítat doma ale to je nekonečné téme ale nechápu že se najdou lidi kdteří objajují člověka který jen slibuje a nikdy nedodrží své slovo ať se stane cokoli v tom případě platí mlčeti zlato a neslibovat | Miikovec | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Adam Ondra- film!!! Je to k pláči. | 15:44:41 09.08.2011 | O zmiňovaný film se nezajímám, až bude tak bude a pak ho pravděpodobně zhlédnu. Jak jedná pan Pavlíček nevím a pokud něco slíbil a nedodržel tak pro to jistě měl svoje důvody. Vulgarismy? urážky?- psal jsem o nich něco? "Kde? Ha? He?"
S klukama z lezce se znám osobně a oni moc dobře vědí do čeho vrtám a téma rgistrace/komenty občas vytáhnu pod různejma diskusema zde na lezci a taky skoro vždy když se potkáme. Vlastně tu s tím tak trochu nepřihlášenej spamuju.
Pokud si někdo chce ukrátit dlouhou chvilku sledováním videí tak na youtubu u uživatele lahvi13 může koukat třeba na mě :) | Jirous | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Adam Ondra- film!!! Je to k pláči. | 02:14:31 10.08.2011 | U Adama se mi to dělá líp... Máš smůlu. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Adam Ondra- film!!! Je to k pláči. | 23:27:18 10.08.2011 | :D | jana | odpovědět |
|