LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Těžký místo vynech a lez dál.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Křest knihy Perly východu
Vyšla kniha Laviny v Česku
Update sprievodca Jelenec

Závody
SP boulder Keqiao (CHN) (18.04)
SP obtížnost, rychlost Wujiang (CHN) (25.04)
SP obtížnost, rychlost Indonesie (02.05)

Žebříček
Cesty:
26. 10685
27.Duchoň 10637
28.Lachman 10620
Bouldry:
26.Klapal 9215
27. 9178
28.Břicháček 9156
Hory:
1.Groš 7855
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)

Deníčky
5678 lezců
1145431 cest
Nové přelezy:
Nemesis 8A
Feistus Re 7b+
Voldemort 8A
Zpěv Vánic 8A/8A+
Modliszka 7C
Enforico 7b+/7c
Out Of Thi 8A+
Devět Svět 8B+
Yggdrasil 7C+/8A
No Idea 7b

Stěny
Big Wall - Praha 9 - Vysočany
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
V 16 - Plzeň

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1
Rock Point OC Olympia - Brno
Lezec-shop.cz - Štěchovice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Nové povolení lezení pro oblast Pět kostelů

Správa CHKO vydala na základě žádosti ČHS novou výjimku, která umožňuje lezení v lokalitě Pět kostelů v NPR Pulčín - Hradisko na dalších 5 let.

Výjimka se vztahuje se na členy ČHS a členy jiných horolezeckých organizací, kteří se před návštěvou této oblasti zaregistrují na webu http://www.moravskeskaly.cz/.

V lokalitě Pět kostelů je povoleno lézt vždy od 1.7. do 31.10. kalendářního roku, a to od 9 do 18 hod. během prázdnin a od 10 do 17 hod. v září a v říjnu.

Při lezení je nutno dodržovat návštěvní řád, který je součástí vydané výjimky. K nejdůležitějším zásadám patří, kromě šetrného chování v přírodě a dodržování obvyklých pravidel lezení, přístup jen po značených cestách, zákaz používání vklíněnců, zákaz lezení na mokré skály a zákaz prvovýstupů; sestup ze skal je možný pouze slaněním. 

Prosíme všechny lezce, aby tyto podmínky respektovali.

Úplné znění výjimky včetně návštěvního řádu je na webu ČHS.


B. Valentová, ČHS   [úpravy] 14:55 09.07.2013Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 pár slov k vyjímce..07:10:49 10.07.2013
Po přečtení vyjímky jsem nabyl depresivního pocitu. Člověk by zajásal "hurá,můžem tam lézt..".Ale skála je tam zvětralá,nechali jsme tam mechy růst a lezcům zakázali "zachránit" skálu..Budou i vyjímky pro turisty - např.sestup z Hradiska slaněním? Je ta skála snad jiná než na Pěti kostelech? Protože těch ortochodníčku, nedopalků a obalů od Tatranek je tam více než na Pěti kostelech od nás lezců...budou muset být členy KČT a vyplňovat formuláře na webu? SAKRA začněte přemýšlet mozkem a zakazujte podstatné věci!!!
Ondrashodpovědět 
 Re: pár slov k vyjímce..08:14:18 10.07.2013
nojo, slavni to ochranci lezce zakazou pohodlne (mala skupina) a maji body, klid, posekano ...
odpovědět 
 Re: pár slov k vyjímce..08:36:39 10.07.2013
Po přečtení toho dokumentu jsem se úplně orosil. Musím souhlasit s předchozím komentářem. Podmínka členství v jakémkoliv svazu nebo organizaci podle mě nemá ve výjimce co dělat. Jde o zastaralý způsob, jak omezit přístup osob do NPR. Navíc podle mě není v souladu se zákonem. Nehledě na to, že to ve výjimce není odůvodněno. O registraci na stránkách platí totéž, a to zejména proto, že je tam pro přihlášení nutné prohlásit, že jste členem Svazu, UIAA apod. Za mě: Toto se opravdu nepovedlo.
Syselodpovědět 
  Re: pár slov k vyjímce..09:03:49 10.07.2013
Mně vadí ještě i padesátka v obci a nutnost si dělat řidičák... Také mi chybí moře a pořádné hory a to, že nám pořád neříkají pravdu o návštěvnících z vesmíru.
odpovědět 
   Re: pár slov k vyjímce..14:45:27 10.07.2013
A slaněním se něco vyřeší?Jeden chodníček z vrcholu je víc než ničit skálu slaňováním? Nehledě na možnosti slaňování na Pulčíně...Díky,ale tato vyjímka s jistotou splnila to,co ochranáři očekávali..
taky jen lezecodpovědět 
   Re: pár slov k vyjímce..14:55:07 10.07.2013
Tak "řidičák" na skály mám,tak si před každou jízdou autem ještě vyplnit webu formulář,co?...moře mi skutečně nechybí...ty jsi nepochopil smyl tohoto příspěvku zřejmě.Nemám problémy dodržovat zákony,mimochodem za těch 9let jsem nedostal žádnou pokutu,protože beru ohled na to,že na cestě nejsem sám,stějně jako na skalách či v horách:)
odpovědět 
  Re: pár slov k vyjímce..21:22:01 10.07.2013
Po přečtení dokumentu a tvého komentáře jsem se úplně orosil. jestli jsem správně poskládal písmenka do slov a vět, tak jsem pochopil, že ČHS požádal o výjimku ze zákazů v NPR (vstup mimo cesty a provozování horolezectví) a nikoliv o vyhrazení. A tak dostal souhlas - výjimku. Registrace na nějakém webu sice není úplně běžná věc, ale občas to tak funguje (tedy nikoliv jenom v zimě v Krkonoších). taky jsem se dozvěděl, že podle návštěvnosti to není až tak zatížená loalita - určitě mnozí čtenáři lezce o této lokalitě slyšeli poprvé (já také) a většina z nich tam v životě nepáchne - já asi taky ne. Trochu mi to připadá jako hysterie.
Kostelníkodpovědět 
   Re: pár slov k vyjímce..00:29:45 11.07.2013
Nejdřív přišli pro komunisty,
a já jsem se neozval, protože jsem nebyl komunista.

Pak přišli pro Židy,
a já jsem se neozval, protože jsem nebyl Žid.

Pak přišli pro odboráře,
a já jsem se neozval, protože jsem nebyl odborář.

Pak přišli pro katolíky,
a já jsem se neozval, protože jsem byl protestant.

Pak přišli pro mě
a tehdy už nezbýval nikdo, kdo by se mohl ozvat.
 vonkreuzodpovědět 

 ?14:40:31 10.07.2013
Souhlasím!Pokud na hradisko vede klettersteig a lezení je tam zakázáno z důvodu ochrany přírody,tak přestávám chápat smysl této vyjímky...
hlůpý valachodpovědět 
 Re: ?18:26:36 10.07.2013
kuwa, a kde to vlastně je těch pět, nebo šest kirchů. Slyším to úplně poprvé, co to je za voblast? Sou tam ňáky správný wegy??
Kostely - oblast světového významuodpovědět 
  Re: ?21:35:28 10.07.2013
Pět Kostelů je oficiální název pro Pulčínské skály, což je dle mě nejlepší lezení po okolí, třeba Čerťáky jsou proti tomu nic. Jinak pánové zákon hovoří jasně a pokud chceme někde lézt, musíme se nějak dohodnout, já pamatuji hodně dlouhou dobu, kdy to tam bylo zakázáno. Takže i když ani mně se to moc nelíbí, jsem rád aspoň za to, že si tam po letech mohu zase v klidu bez porušování zákona zalézt. To, že jsou lidi na CHKO opatrní, s tím se nedá nic dělat, jsou CHKO, kde je domluva snažší a jiná, kde se nedá domluvit jednoduše. No a těm, kterým se to nelíbí, máte demokratickou možnost prosazovat změnu zákona, tak místo plýtvání časem při brečení na internetu zkuste lobovat u poslanců, ministerstva,vlády ... všichni na vás čekají s otevřenou náručí a zejména klokaní kapsou:-).
Vlkodpovědět 
   Re: ?00:08:34 11.07.2013
O to ale Vlku nejde. Jde o to, že takové stanovení výjimky není v souladu se zákonem, který platí a je účinný.
Syselodpovědět 
    Re: ?06:05:38 11.07.2013
To já Sysle chápu, ale jsem celkem realita a vím jak by dopadl případný spor, prostě by se našly závažné důvody, proč se tam nesmí lézt vůbec a pokud filozofie zákona nebude naprosto opačná, tudíž, že vše je povoleno a ve vynímečných případech s důkladným zdůvodněním lze omezit, zakázat atd., tak to nebude jiné. A to je to na co poukazuji a křičet tady na netu mi přijde směšné, neboť v anonymitě je každý hrdina, ale ať si to zkusí v reálném světě, tam to bývá většinou jiné kafe. No a v právním marasmu této země, mi to přijde jako naprosto nepodstatné, což sám můžeš velmi dobře posoudit.
Vlkodpovědět 
    Re: ?09:21:00 11.07.2013
Tak to, chlape, zažaluj a nekecej tady na webu... (znalosti na to máš a koule taky).
(Já to, přiznávám, nečet a neznám to tam, takže se k tomu s ohledem na slabé povědomí o procesní i hmotné stránce věci nevyjadřuju. Obecně - nedodržování zákonů mne sere, princip registrace považuju za přijatelný, restrikce relativně mizivého poškozování za podmínek neomezování jiného většího poškozování mne sere taky.)
Robertodpovědět 
     Re: ?10:37:06 11.07.2013
Nejsem si jistej, jestli jsou na podání žaloby potřebný koule, ale mám silnej pocit, že ta jedna vyhraná paragrafová bitva by mohla vyjít pěkně draho na vztahu OP a horolezců (tím nikterak netvrdím, že jsem na straně OP).
honzaodpovědět 
     to ne10:42:48 11.07.2013
Tady není žaloba řešení. Spíš je potřeba, aby bylo vidět, že si lezci nenechají líbit úplně všechno. Ten účel diskuse na netu plní dostatečně. Vsadím se, že to tady už příslušná místa četla. Je potřeba, aby se postupy OP sjednotily, aby lezci věděli, co mohou čekat.
Syselodpovědět 
      Re: to ne16:00:30 11.07.2013
Ještě si dovolím jednu poznámku: Z vyjádření Vlka chápu, že případný soudní úspěch by vedl k navrácení zákazu bez výjimek. Prostě se "najdou" důvody.

I proti uměle najitým důvodům se dá právně postupovat. Druhá věc je, že to nikdo nedělá. Ale na to si přece nemůžeme stěžovat, že?
Syselodpovědět 
      Re: to ne18:24:01 11.07.2013
"Spíš je potřeba, aby bylo vidět, že si lezci nenechají líbit úplně všechno."
Souhlas.
"Ten účel diskuse na netu plní dostatečně."
... ... Sysle, tomu snad nevěříš ani ty sám...
"Vsadím se, že to tady už příslušná místa četla."
Sázet se nebudu, ale dost možný to je. Ovšem, můžou (a podle mne budou) si to tak leda dávat na pobavení ke kafi, pokud vůbec. (Nemluvím o lidech jako JH starší a podobně, ale ti to zase zároveň číst vůbec nemusej, aby byli v obraze.)
Robertodpovědět 

 Přihlášení - správné jméno?00:22:53 11.07.2013
Nikde není psané, že na tom cáru papíru s registrací/přihláškou na daný den musí být moje pravé jméno. Takže se mohu registrovat i jako Vladimír Iljič Lenin nebo Božena Němcová? Pravidlo "Kdo chce provozovat horolezectví v NPR Pulčín se musí nejdříve registrovat..." považuji za diskriminační v tom, že zájemce o lezení nutí k tomu, aby měli přístup k internetu a tiskárně. Prostě další zelená jebnutá buzerace.
 vonkreuzodpovědět 
 Re: Přihlášení - správné jméno?02:51:35 11.07.2013
to je buzerace tech kteri se nechaji buzerovat.
Revizor v tramvaji necha bez povsimnuti kohokoli od koho by moh dostat do drzky a soustredi usili na ty kteri jsou zvykli se nechat jebat a filcovat.
odpovědět 
  Re: Přihlášení - správné jméno?11:22:22 11.07.2013
Jak koukám na web tak ho provozuje VLK ???Spíš mě to příjde jako reklama webu a průvodce ke koupi.jinak si takovou blbost neumím vyvětlit a taky nevěřím, že s tímto nápadem správa CHKO.Je to přesně jako dění v ČHS naprosto neprůhledné.
odpovědět 

 pár otázek12:55:02 11.07.2013
1.ČHS provozuje registraci na portálu,který slouží výhradně k prodeji průvodce na moravské skály?Co z toho mám já pokud platím příspěvky ČHS?Není to protizákonné?
2.Zatím tu nikdo(ani Vlk)neodpověděl na rozdíl mezi udělováním vyjímek pro lezce a turisty.
3.Budou zde také statistiky návštěvnosti pro turisty včetně registrace?Návrat po řetězech?Netroufám si odhadnout poměr mezi lezci a turisty...
Je to snad logické,jednoduché,chci znát odpověď!Jinak zcela souhlasím a nemyslím si,že by to byla zbytečná histerie.
Adam Pernickýodpovědět 
 Re: pár otázek13:00:32 11.07.2013
Už vidím jak Ing. Vladimír Wolf(Vlk) všem vysvětlí zákonnou statistiku na jeho reklamně prodejním portálu.Kdy přibude odkaz Ádr?
Marťasodpovědět 
  Re: pár otázek15:48:36 11.07.2013
Přiznám se, že když jsem výše kritizoval výjimku, nenapadlo mě ani ve snu, že by to mohl být soukromý Vlkův web. Takhle už to tak nějak dává smysl...
Syselodpovědět 
   Re: pár otázek21:09:57 11.07.2013
Sysle jdi někam .... Pročti si k čemu ten web slouží a pak možná pochopíš.Tady na Lezci je to čím dál větší paranoida. Hlavně kritizovat a nic nedělat.
Prdolínodpovědět 
    Re: pár otázek22:40:26 11.07.2013
Takže všem, co tady mají nějaký problém, web provozujeme společně s Vláďou Skypalou, přičemž on je ten hlavní, ne vše je jen moje. Založili jsme ho proto, aby si lidi jednak mohli objednat průvodce elektronicky a jednak, že když někde něco opravíme, dokreslíme, tak to dáme na něj, aby si to lidi mohli bezplatně stáhnout. Když se řešila výjimka na Pulčiny, hodně jsme s Vláďou debatovali o oné registraci, kterou správa CHKO požadovala a jak to nejjednodušeji zařídit, neboť věřte, nevěřte, Vláďa dělá každoroční vyhodnocení a dává ho správě a je důležité, aby byl pro ně seriózní partner. Z toho nám jednoznačně vyšlo dělat tu registraci na našem webu, kde máme všechna data ihned bez problémů k dispozici. Jako bonus tam Vláďa vložil i průvodce na Pulčiny, takže kdo tam jede si ho opět bezplatně může stáhnout. Původně jsme rozmýšleli zda ho nedat do tištěného, ale jelikož nebyla v tu dobu platná výjimka, tak jsme nakonec od toho ustoupili. Takže je to pro nás určitě parádní byznys, akorát, že to ani jednoho z nás neživí a jinde vyděláme podstatně více, ale to ví ten, kdo někdy nějaké průvodce dělal, hlupákům je to zbytečné vysvětlovat.
Co se týče registrace turistů, tak tento příspěvek snad ani nebyl myšlen vážně. Pokud jde územím oficiální značená trasa mohou na ni všichni a je jedno zda jsou turisté, výletníci lezci či někdo jiný. Mohou se však pohybovat pouze po ní. Vůbec nechápu důvod, proč by se měli registrovat, snad jedině, že by si někdo chtěl vést nějaké statistiky. Lezci však chtějí mimo oficiální cesty, navíc se chtějí pohybovat po skalních útvarech a to je něco úplně jiného, proto v NPR, kde je ze zákona lezení zakázáno jsou potřeba výjimky a někde třeba i registrace, aby OP měla přehled a mohla si dělat vyhodnocení jaký vliv na území mají lezci. Chcete jiný příklad, na Pálavu jsme dostali na zkoušku na dva roky lezení na Trůnu a okolí, jenom o víkendech na dva měsíce a taky se dělalo vyhodnocení vlivu lezení. A když se to pak prodloužilo ve stejném duchu, můžeme si tam aspoň legálně zalézt, nebo se vrátit k původnímu stavu a tím je zákaz, tak co je lepší. Lezci by si měli konečně jednou uvědomit, že tu nejsou jen oni a jejich zájmy, jejich ego a že jsou natolik zanedbatelná skupina, že nikoho ani nezajímají. A když, tak jen jako porušovatelé zákonů.
Vlkodpovědět 
     Re: pár otázek23:11:28 11.07.2013
Vlku, promiň, ale to Ti jako manažerovi (byť technickému) nedošlo předem, že je to poněkud eklhaftní řešení? Zvláště, když oficiálně funguje svazový web Horosvaz.cz a velmi dobře jeho sekce skaly.horosvaz.cz, je to gancegál. ...a Tebe ani Vladimíra samozřejmě nepodezřívám z nějakých finančních podrazů.
Kuba Turekodpovědět 
     Re: pár otázek00:44:06 12.07.2013
Vlku, marně přemýšlím, jestli je chyba na vysílači nebo na přijímači. Nikde jsem nepsal, že by Váš web byl odporně kapitalisticky zaměřen a bral peníze od nebohých lidí, co si chtějí zalézt v předmětné oblasti dalece přesahující lokální význam. Popravdě: je mi to šumák.
Spíš mě zarazilo, že se objeví zpráva o nové výjimce, kde je uvedeno, že je nutná registrace na jakémsi webu. Ty poté přihodíš dva komentáře, které se zastávají oné výjimky a ani slovem nezavadíš o to, že onen web je vlastně Tvůj.
Nějak mě ani nepřesvědčil Tvůj argument, že je potřeba monitorovat, kolik lidí do oblasti chodí lézt. Zaprvé nejde o žádný skalky masového formátu, zadruhé v samotné výjimce je napsáno, že lezení na tuto lokalitu nemá příliš velký vliv. Chceš mi snad říct, že bez registrace by ta výjimka vyjednat nešla?
Syselodpovědět 
      Re: pár otázek01:55:24 12.07.2013
Na to je Sysle jednoduchá odpověď: Zkus to sám.
Kuba Turekodpovědět 

 Názor domorodce13:41:45 12.07.2013
Pánové, v celé NPR bylo zakázáno lezení od roku 1988. Jsem rád, že úsilím především Vládi Skýpaly se podařilo v roce 2011 po letech vyjednávání získat vyjímku aspoň na část skal v NPR, po 23 letech. Ochranáři taky mohli nechat odstanit kruhy a slaňáky a udělat na nás dlouhý nos. Prosím neřešte otázky možné diskriminace (pro nečleny organizací sdružených v UIAA, odpůrce internetu, nevlastníky tiskárny, hodinek či případné analfabety), o vyjímce ČHS nevyjednává v rovině rovný s rovným.
Neřešte ani doménu pro registraci, představa že vlastníkům stránek moravskeskaly.cz přináší toto řešení majetkový prospěch je naivní. Spíše tím ušetřili ČHS náklady spojené s povinností ukládat registrace a předkládat SOP jejich statistiky, docela věřím i myšlence, že nulové náklady spojené s registrací byla podmínka ČHS, vůči místní lezecké komunitě.
PavelSodpovědět 
 Re: Názor domorodce15:33:44 12.07.2013
Registrace se ukládají samy, statistiku lze jednou za rok vytáhnout na několik kliků a poslat ji mailem ochranářům. Myslím, že přesně to je jedna z funkcí webu, pro které Zdeněk skaly.horosvaz.cz založil a spravuje. Zeptal se ho někdo na to, konzultoval s ním?
Kuba Turekodpovědět 
  Re: Názor domorodce08:54:14 13.07.2013
P.Turek.Někdy je lepší držet hubu a nedělat ze sebe blbce, který si za každou cenu musí hrát na novináře.PS: taky Vám nikdo necpe, že u vašich článků by to chtělo na fotkách vyměnit "modelky".
odpovědět 
 Re: Názor domorodce15:42:48 12.07.2013
Jen by me zajimalo, jestli jsou takove problemy s oblastmi a vyjednavanim s ochranari napriklad v Nemecke Frankenjure?

Maji tam take zapotrebi o lezeni po nejake skalce vyjednavat X let? Aby si tam clovek mohl potom zalezt, tak je tam lezeni omezeno casem a podminkou je registrace na jakemsi webu atd.? Stejne tak byrokracie spojena s lezenim na kousku ledu v Krkonosich, vyzvedavat si nekde osobne permit ten stejny den rano (tam je tusim ze duvod nejakeho mechu co roste na skale pod ledem)?

Pardon, ale asi si radsi vytisknu seznam aktualne zavrenych oblasti v Jure, ktere jsou obvykle zavrene hlavne z realnych duvodu hnizdeni atd. a ne nejakych pseudovymyslu co mame my tady u nas v cechach a zajedu si radeji tam.

Tim nechci snizovat zasluhy a usili lidi kteri se angazuji ve vyjednavani s ochranari, maji muj obdiv, ze maji cas a chut se tim zabyvat. Jen se mi zda, ze tady v cechach se resi vic byrokracie/pravidla/ustanoveni/zakazy/smernice atd. nez samotne lezeni pro lidi, coz me samotneho celkem dost od jakehokoliv lezeni v cechach znechucuje...

Pro mistni je to samozrejme super, ze se to otevrelo a maji kde lezt kdyz je zrovna chvilka casu...
odpovědět 

 Dopravní značky22:37:00 14.07.2013
A taky to bílé kolečko na tyčce s červeným páskem kolem dokola :) Na Pulčinách se parkuje nejdále u hospody, pokud tedy nejste dopravní obsluhou. A podobné platí i o přístupu "zdola" :)
 Marek1986odpovědět 

 Foto dne:
Falkenstein
Über Den Drachenrücken, IXa
 Databáze cest:
Všechny cesty (179986)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Kronos 6a San Vito Lo Capo
Leda 5c+ San Vito Lo Capo
Orange Beauty 7c+ Osoje - Čikola
Ibubel 5c Osoje - Čikola
Naklofen 6a+ Osoje - Čikola
Nově komentované:
Devět Světů 8B+ Skály V Údolí Černé
Trojzubec 6C Koryčanský Hřeben
Trojzubec 6C Koryčanský Hřeben
Nad Ohništěm C 5A Koryčanský Hřeben
Poslední Soud 6C Panský Les

 Nově v diskusi:
Stropy v ČR | Juraj Durifuk solo Himalaje | Re: jistící brýle | Re: jistící brýle | Re: jistící brýle | Re: jistící brýle | Re: Bouldering Petrohrad | Re: foto dne vcera | Re: Turecko (Geyikbayiri) a půjčení auta | Re: foto dne vcera |

 Nové komentáře:
Re: nehorazne | Re: James | James | Re: smutná role JAMES | Re: vyvoj? | Re: uplakánci | Re: smutná role JAMES | Re: Stanovisko SHS James k neštěstí pod Langtang Lirung | Re: smutná role JAMES | průjem |

 Kde to vře:
Zkusíme to znova (165)
Stanovisko SHS JAMES k neštěstí pod Langtang Lirung (62)
Video: Adam Ondra na jedné z nejvyšších umělých stěn na světě (21)
Trofeje z 1. lezecké stěnky Adama Ondry pro dětské závodníky (17)
Barbara Zangerl dala na flash cestu Freerider na El Capitana (15)
Křest knihy Perly východu (10)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (3)
Projekt Dandy Polmana „Velký Benátčan“ na YouTube (2)
Video: Will Bosi na bouldrech v Česku (2)
Jugal Base Camp Bouldering Guidebook (1)

 Nově v inzerci:
Cepíny SR Bandit | Directalpine Rebel 2.0 | Hledám děvče do skal | STANOVÉ KOLÍKY - SET 8+1 | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Prodám balknu | Různé lezečky | Spací pytel | Prodám skialp boty | Boty Lowa Locarno GTX LO |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 640 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 558 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 494 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 499 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 435 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.