LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Nedělej krok, ze kterého se nemůžeš vrátit.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Křest knihy Perly východu
Vyšla kniha Laviny v Česku
Update sprievodca Jelenec

Závody
SP boulder Keqiao (CHN) (18.04)
SP obtížnost, rychlost Wujiang (CHN) (25.04)
SP obtížnost, rychlost Indonesie (02.05)

Žebříček
Cesty:
26. 10685
27.Duchoň 10637
28.Lachman 10620
Bouldry:
26.Klapal 9215
27. 9178
28.Břicháček 9156
Hory:
1.Groš 7855
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)

Deníčky
5678 lezců
1145431 cest
Nové přelezy:
Nemesis 8A
Feistus Re 7b+
Voldemort 8A
Zpěv Vánic 8A/8A+
Modliszka 7C
Enforico 7b+/7c
Out Of Thi 8A+
Devět Svět 8B+
Yggdrasil 7C+/8A
No Idea 7b

Stěny
V 16 - Plzeň
SAUNA - Plzeň
Boulder Bar - Praha 7

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1
LANEX eshop - Bolatice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Video: Jeden den s Adamem Ondrou ... a s Hudym

Podívejte se na nové video Jeden den s Adamem Ondrou, který lezl s Jindřichem Hudečkem jeho cestu Fireball Xb v Sasku. Video, v němž Adam "také prozradí něco o sobě, o lezení, o životě…", zveřejnil na Youtube HUDYsport.








Youtube HUDYsport

Více o Adamovi Ondrovi na HUDY blogu


sth   [úpravy] 08:09 20.05.2016Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Bez mága14:30:35 20.05.2016
valím oči, bych čekal, že to nejde, ale je pravda, že já si ho na žebřík také neberu.
s takovým přehledem bych chtěl také lézt desítky, možná i osmičky :-)
Karelodpovědět 
 Re: Bez mága15:10:57 20.05.2016
Ber to tak, ze keby si ty liezol nieco co je 3 stupne pod tvojim maximom, tiez by si mago nepotreboval :)

Inu, co je pre nas celozivotne nedosiahnutelne, pre niekoho je pohodova prechadzka :) :)
Marekodpovědět 
  Re: Bez mága16:29:47 20.05.2016
znam typy, ktery XIII nelezou, presto X lezou bez, zajimave
odpovědět 
   Re: Bez mága16:38:43 20.05.2016
myslim, že 9b+ je těžší o víc než tři stupně od týhle cesty...myslim, že tohle bude ve fr. klase něco kolem 8a. Takže tvůj argument se XIII je zcestnej...jinak v Sasku se prostě leze bez MG, je to tam prostě scela normální a to musí chápat každej kdo si tam jde zalízt. To, že v jiných oblastech mají jinej trend je věc jiná
odpovědět 
    Re: Bez mága18:21:55 20.05.2016
Xb = UIAA 9 = 7c, takže je možný, že AO se v tom ani moc dobře nerozleze.

Ale video není o tom co je schopný vylézt bez mg, ale aby si čtenáři vzpomněli na Hudy sport a pokud možno si tam šli něco koupit.
H.odpovědět 
    Re: Bez mága20:14:03 20.05.2016
ok, tak znam typy, ktery nelezou XIb a Xb lezou bez, lepsi?
odpovědět 
     Re: Bez mága23:09:23 20.05.2016
ne
odpovědět 
     Re: Bez mága06:56:39 21.05.2016
Taky znám hodně lidi, a co jako. A věř mi, že má mnohem větší váhu pokud řekneš "já lezu desítky bez mága". Takhle je to jenom další hovno v řadě.
Elementodpovědět 
      Re: Bez mága09:54:20 21.05.2016
? ... ? Jako že bez mága má větší váhu, o tom žádná, sám na písku práším leda na boulderech...ale jinak neni vidět logická návaznost tohodle příspěvku ať se koukám jak se koukám.
No nedávno v jiný diskuzi Element taky nebyl dvakrát logicky srozumitelnej...tak si holt zvyknem :-)
jinejodpovědět 
       Re: Bez mága07:14:42 24.05.2016
Nauč se číst a přestaň ze sebe dělat debila
odpovědět 
      Re: Bez mága19:41:16 25.05.2016
tak jediný ho.no si tady ty.)jdi si dát tu svojí šestku bez mg a neplakej tady ty podržtaško.
odpovědět 
     Re: Bez mága18:27:39 22.05.2016
Toto je tzv. plovouci argumentace. Kdyz neprojde jeden argument, vymyslim si nezavisle na realite jiny. A tak porad dokola. Takova cesta je pro Adama obtiznostne neni zadna vyzva, pravdepodobne by ji vylezl i v drevakach..
odpovědět 
      Re: Bez mága09:30:38 23.05.2016
...ja nevim, jestli to neni vyzva, z filmu to jasne neni. treba to adam nedal ani flash (nejak mi nestimujeou expresky v zaberech) a treba byl bez maga uplne v prrr.
luffodpovědět 
       Re: Bez mága12:42:45 23.05.2016
Hodil tam jednu pěknou tlamu, takže RP.
Petr Jandíkodpovědět 
        Re: Bez mága12:46:40 23.05.2016
takze zadne drevaky (viz. vyse). clovek se ma proste drzet svych zvyku a ruce mit bile az po lokty stale...
luffodpovědět 
 Re: Bez mága08:02:24 23.05.2016
pod maximem, nad maximem, dalsi zas vi, co je pro Adama vyzva co ne, tak vezte chytraci, ze to je o tom, ze v Sasku, vam strihnou pokutu, pokud vas chyti a dostanete stopku, a z toho jsou nejen cechacci posrany, v Cechach si to radi zaserou, v Sasku se boji, to je cely, bohuzel.
odpovědět 
  Re: Bez mága09:44:18 23.05.2016
Nejde o to, jestli se Adam bojí pokuty nebo ne. Lezení ho živí a je mu jasné, že profesionál si porušování pravidel prostě nemůže dovolit, sponzoři to netrpí. Je to obdobný případ, jako když Alex Honnold lezl zcela samozřejmě bez Mg i v Labáku, bez ohledu na to, že realita v Labáku je jiná než v Sasku; prostě respektoval platná omezení.
odpovědět 
   Re: Bez mága10:23:28 23.05.2016
skoda, ze to neni inspirujici pro sirsi lezecky plebs
odpovědět 
    Re: Bez mága00:22:31 24.05.2016
bohužel širší lezecký plebs už dnes má mnohem častěji posunuté hranice směrem k ulehčování a snižování nároků na psychickou složku lezení...podobné zpohodlnění je konec konců patrné i v jiných aktivitách než je lezba, takže kdo si to nebude chtít nechat vymluvit, s tim nehneš, taková je holt realita
odpovědět 
   Re: Bez mága23:07:32 24.05.2016
Jeden z mála Čechů který dokážou zaplatpanbuh respektovat naše daný pravidla je i Honza Zbranek.
Byl tam na Trunu tenkrat s Honoldem. Lezli to zleva do prava a nemeli s tim problem. Je to proste jenom otazka pristupu, tolerance ci mysleni....
Lukodpovědět 
    Re: Bez mága07:19:24 25.05.2016
Není to na Pravým tak, že se od IXa může?
Willhemodpovědět 
     Re: Bez mága07:58:42 25.05.2016
nekomentuji zvykové právo v terénu a reálnou škodlivost (v tom asi nejsme ve při), ale oficiálními pravidly pro NPR kaňon labe jsou ta z roku 2012, kde je jasný zákaz - který považuji za vhodné respektovat minimálně při focení a natáčení. viz http://www.horosvaz.cz/ res/data/055/010230.pdf (bez mezery).
Lukas B.odpovědět 
     Re: Bez mága18:40:05 25.05.2016
To platí pro levej, ne pro pravej, pokud vím (jsme-li u psaných pravidel).
odpovědět 
      Re: Bez mága19:44:24 25.05.2016
Přečti si ten odkaz, než začneš chytračit. Platí to i pro pravej
pavelkodpovědět 
       Re: Bez mága22:05:31 25.05.2016
Omlouvám se, máš pravdu. Žil jsem v domnění, že na levým a na pravým je jinej stupeň ochrany (kdysi to tak snad bylo).
Bod A 5. toho rozhodnutí, který platí pro celej kaňon Labe, říká jasně: "Lezení je povoleno pouze na suchých skalách, za denního světla. Při lezení není povoleno používat magnézium nebo jiné chemické prostředky."
Realita v terénu je tedy jiná.
odpovědět 
        Re: Bez mága09:09:27 26.05.2016
vopakuju se asi po vosumdesátý, ale:
příčetnej a soudnej ochranář zpravidla nemá problém vyhodnotit materiální aspekt přestoupení pravidel jako zcela bagatelní (třeba když si vomočíš v ukruťárně), ale i toho nejtolerantnějšího zdravě nasere když se u toho vyfotíš a flákneš to na web, případně to ještě vopepříš hrdinskejma kecama.
si to prosím vopakujte v rámci trvalý udržitelnosti.
Lukas B.odpovědět 
         Re: Bez mága16:17:42 26.05.2016
Vzhledem k tomu , že nejsou prokázané škodlivé účinky Mg na pískovec, nevím proč by to ty tolerantní mělo srát. Objektivně je dané, že s mágem používáš menší sílu stisku než bez a tak i méně rveš chyty pryč.
odpovědět 
          Re: Bez mága20:17:38 26.05.2016
jj, to je fakt - takovou vopocenou, vod maga zaplácanou oblou lištičku na labáku skoro vůbec nezatížíš - kdo jednou zkusí pochopí jak to s magem na písku je ...
odpovědět 
          Re: Bez mága08:54:22 27.05.2016
koukám, že na poli osvěty a vysvětlování je ještě práce všude kam se podívám. no nešť, ještě jednou: nekomentuji reálnou škodlivost nebo prospěšnost prášku, bo to považuji v konkurenci ostatních ympáktů (včetně lezení samotného) za marginalitu. komentuji veřejné a nestoudné kálení na dohody.
Lukas B.odpovědět 
        Re: Bez mága13:56:37 26.05.2016
NPR Kaňon Labe se vztahuje jen na Pravý břeh. Na Levém není maloplošné ZCHÚ, jen CHKO Labské pískovce a OP tam mágo nereguluje. Jediné pravidlo které je na Levém břehu platí pro členy ČHS, a to že používat MG pod stanovenou obtížností je nevhodné. Viz pravidla, u každé skály a cesty je na ně odkaz v databázi ČHS - skaly.horosvaz.cz, tzv Piškový paragraf: (2) Použití chemických a minerálních látek, které by měly sloužit ke zvýšení tření na skalách
(např. magnesium), není součástí dlouhodobé tradice pískovcového lezení a snižuje
sportovní hodnotu výstupu. Je považováno za nevhodné především v oblastech vnímaných
jako klasické, v cestách nižší obtížnosti (do IXa) a u výstupů vzniklých před rokem 1980.
OVK mohou rozhodnout o úplném zákazu použití chemických a minerálních látek v dané
skalní oblasti.
Petr Jandíkodpovědět 
         Re: Bez mága15:30:07 26.05.2016
Jandíku, ty seš fakt pacient s komplexem Labák.
Bídaodpovědět 
          Re: Bez mága15:50:06 26.05.2016
jupí!!! starej Bída je zase zpět, vyléčenej z neoklasicismu. svět je zase v pořádku.
Lukas B.odpovědět 
          Re: Bez mága15:55:00 26.05.2016
Jako pacient znis dle komentare Ty, Bido. Osvetli nam prosim, co z prispevku P.J. znaci, ze P.J. je pacientem s komplexem Labak.
odpovědět 
  Re: Bez mága16:30:42 23.05.2016
Pokud me pamet neklame, Hudy na fotkach z Feuerballu mago mel. A k tomu takovej knirek snatkovyho podvodnika a bozi elastaky :-)
Papoušodpovědět 
   Re: Bez mága - a co jako?23:46:18 24.05.2016
Argument že dal někdo něco bez mága je podle mě neobjektivní, když se ti potí ruce málo, tak to mágo ani nepotřebuješ, když si typ, který se hodně potí, tak máš problém vylízt trojku, i když normálně lezeš s mágem mnohem těžší cesty.
odpovědět 
    Re: Bez mága - a co jako?08:29:46 25.05.2016
jo, jeste nekdo se boji min, neko vic, nekdo ma mensi nohu nekdo vetsi, nekdo v noci spal min nekdo vic ... bozinku
odpovědět 
     Re: Bez mága - a co jako?19:36:26 25.05.2016
no jo.holt nic nevylezeš a tak ti zbejvá jen prudit kuli mágu..)
odpovědět 
      Re: Bez mága - a co jako?07:59:02 27.05.2016
Nezapomen si vzit maglajz do tech svejch trojek, ty lezecky eso. Asi nakej talent
odpovědět 
    Re: Bez mága - a co jako?08:53:29 25.05.2016
Tak zrovna trojku by neměl být problém vylézt bez mága snad pro nikoho. Pomineme-li začínajícího lezce, u kterého bude limitující spíše nezkušenost či strach a ne tření s mágem versus bez mága.
Alešodpovědět 
   Re: S mágem - průvodce Ostrov20:20:57 25.05.2016
Jo, titulní strana průvodce na Ostrov, 1993.
ivošodpovědět 

 AO a prvovístup v horách?13:49:18 21.05.2016
Co se v AO muselo tak zlomit, že ho to najednou(?) táhne dělat prváče do hor a né "jenom cvakat expresky"...? Moc nechápu.
 -Ivoš-odpovědět 
 Re: AO a prvovístup v horách?14:11:50 21.05.2016
Myslím že důvod je stejnej jako proč se ještě nedávno skály, na něž se lezlo, častovaly přívlastkem "cvičné".
honzaodpovědět 
 Re: AO a prvovístup v horách?20:10:55 21.05.2016
To je logický vývoj. Očekávám to už delší dobu. Nepochybně se mu zalíbilo jak ve svém posledním filmu vytrhl vlíněnec a padl na zadek :-). Ale vážně: Cestou od závodů a sportovního lezení směrem do hor už šlo víc lezců, ať už Huberové, nebo Stefan Glowacz. Proč by ne Adam?
Petr Jandíkodpovědět 
  logický vývoj09:14:48 23.05.2016
jen je otázka, proč? proč se teprve přes prasení dostanou k zaznamenáníhodným výkonům. a to jak to mágo na písku, tak k dělání prvovýstupů - i v Krase se dělaly odspodu
odpovědět 
   Re: logický vývoj14:15:41 23.05.2016
Pres praseni? :) Panackovi nejak hodne lezi vykonni lezci v zaludku.. Radeji vic trenuj, treba ze sebe budes mit lepsi pocit, jednou.. ;)
odpovědět 
    Re: logický vývoj14:59:48 23.05.2016
No, s takovým životním nastavením dotyční to svoje "jednou" už asi spíš měli. V lepším případě. V tom horším ani neměli - a už nebudou mít :)
P.odpovědět 
  Každýmu holt ten pravopis nenadělili00:36:56 22.05.2016
Prvovístup určitě nemyslel, boha jeho...
odpovědět 
  Re: Každýmu holt ten pravopis nenadělili10:23:38 24.05.2016
to je horší než koukat na elektrickej voblouk bez kukly. tydlenc komenty by se měly nemilosrdně mazat.
Lukas B.odpovědět 
 Re: AO a prvovístup v horách?18:29:48 22.05.2016
Vsak ti nejvetsi borci z velkych sten jsou prevazne ze skalkarske sportovni lihne.
odpovědět 
  Re: AO a prvovístup v horách?14:22:19 23.05.2016
presne tak. oni kovani horalove bojujici v sestkach to neradi slysi ale kdejaky sportak by je sfouknul v horach jak svicku. PS: u adama me to neprekvapuje, spis me prejvapuje ze to nekoho prekvapuje. Adam uz davno davno par skvostnych multipich prvacu v horach udelal... a PS2: prvacem v horach jistojiste nemyslel nejake mixy ale vystup s vrtackou...
odpovědět 
   Re: AO a prvovístup v horách?21:10:32 23.05.2016
Ty vole, víš jakej ta šestka je někdy boj? Připadám si jakoby mi někdo rozšlapal bábovičky.
honzaodpovědět 
   Re: AO a prvovístup v horách?08:56:42 24.05.2016
Dnešní kovaní horalé nebojujou v šestkách, ale v devítkách a víc, aťˇuž to jsou Glowacz, Lama, Verhoeven nebo ti Huberové. Verhoeven závodí ještě i dneska. Běž si dát od Glowazce do severního Wetersteinu jeho variantu Kurz und Schmerzlos na Schoberou cestu na Unterer Schüßelkarturm a pak můžeš hodnotit :-)
Petr Jandíkodpovědět 
    Re: AO a prvovístup v horách?09:13:46 24.05.2016
A tys je lezl? Jaký jsou?
P.odpovědět 
    Re: AO a prvovístup v horách?12:55:00 24.05.2016
Obavam se, Petre, ze jsme si uplne nerozumeli. Ta jmena co jsi napsal jsou prave ti sportaci v horach. A tak je to spravne a tak to ma byt. Lezt dobre na skalach a toto umeni prenest do hor. Ja jsem spis narazel na pristup k lezeni ktery maji nektkeri hobby horalove protoze si mysli ze nemusi trenovat. A na ty, co se snazi trenovat tak se divaji jako na "preklizkare" co se klepou metr na nytem.
odpovědět 
     Re: AO a prvovístup v horách?15:01:10 24.05.2016
V tom případě s tebou souhlasím. Akorát je otázka, jestli to jsou překližkáři na horách, nebo naopak horalé na překližce :-)
Petr Jandíkodpovědět 
      Re: AO a prvovístup v horách?17:37:23 24.05.2016
No Jorg a Stefan jsou rozhodně překližkáři, kteří později šli do hor a u Jorga je to spíš výjimka, moc toho pod palcem zatím nemá. Lama je také odkojen překližkou. Z tvého seznamu jedině Huberové začínali ve velkých stěnách se svým tátou.
odpovědět 
       Re: AO a prvovístup v horách?21:41:34 24.05.2016
O Verhoevenovi jsi možná málo informován: http://goo.gl/klbjCm
Petr Jandíkodpovědět 
        Re: AO a prvovístup v horách?23:44:03 24.05.2016
Nechapu jak obsah clanku z odkazu popira to co predtim napsal???
odpovědět 
         Re: AO a prvovístup v horách?08:59:28 25.05.2016
Tvrdí se, že u Jorg toho má pod palcem málo. Neřek bych. Ta takový prvovýstupy jsou zkušenosti potřeba, nestačí jen výkon na překližce
odpovědět 
        Re: AO a prvovístup v horách?09:01:18 25.05.2016
Jandíku, ty jsi vůl. Nejdřív si to přečti ještě jednou. To, že Jorg občas vyrazí/ a to dost zřídka /na skalní multipiče neznamená, že je kovaný horal. Narodil se v Holandsku, teď žije v Ins a denně trénuje na bouldrovce. Pointa byla, že kromě Huberů se všichni vypracovali na překližce a teprve dlouho potom šli do hor, navíc Jorg jen skálu a zřídka.
odpovědět 
         Re: AO a prvovístup v horách?20:32:03 25.05.2016
Tak tak.
odpovědět 
          Re: AO a prvovístup v horách?01:40:25 26.05.2016
Na to, abys dělal prvovýstupy v takovém terénu jako on musíš mít v horách zkušenosti. Abys je získal, musíš tam lézt. Na to nestačí trénink na bouldrovce
odpovědět 
           Re: AO a prvovístup v horách?09:19:45 26.05.2016
Vsak jo... Obcas si z boulderovky do hor odskoci. (A zas takovou dardu jako prvac neudelal..)
odpovědět 
            Re: AO a prvovístup v horách?12:58:30 26.05.2016
Na zlatej cepín to není, ale kvalita dobrá.
odpovědět 
      Re: AO a prvovístup v horách?17:47:07 24.05.2016
No Jorg a Stefan jsou rozhodně překližkáři, kteří později šli do hor a u Jorga je to spíš výjimka, moc toho pod palcem zatím nemá. Lama je také odkojen překližkou. Z tvého seznamu jedině Huberové začínali ve velkých stěnách se svým tátou.
odpovědět 
      Re: AO a prvovístup v horách?20:12:36 24.05.2016
Zacinali a byli vcelku dobri na preklizce a bez ni by v horach dali tak akorat hov..
odpovědět 

 Pěkný video11:44:05 25.05.2016
Díky za moc pěkné video, lezení zase z trochu jiného úhlu pohledu. Adam je borec každým coulem a můžeme na něj být právem hrdí.
Daliborodpovědět 

 Foto dne:
Falkenstein
Über Den Drachenrücken, IXa
 Databáze cest:
Všechny cesty (179986)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Kronos 6a San Vito Lo Capo
Leda 5c+ San Vito Lo Capo
Orange Beauty 7c+ Osoje - Čikola
Ibubel 5c Osoje - Čikola
Naklofen 6a+ Osoje - Čikola
Nově komentované:
Devět Světů 8B+ Skály V Údolí Černé
Trojzubec 6C Koryčanský Hřeben
Trojzubec 6C Koryčanský Hřeben
Nad Ohništěm C 5A Koryčanský Hřeben
Poslední Soud 6C Panský Les

 Nově v diskusi:
Stropy v ČR | Juraj Durifuk solo Himalaje | Re: jistící brýle | Re: jistící brýle | Re: jistící brýle | Re: jistící brýle | Re: Bouldering Petrohrad | Re: foto dne vcera | Re: Turecko (Geyikbayiri) a půjčení auta | Re: foto dne vcera |

 Nové komentáře:
Re: nehorazne | Re: James | James | Re: smutná role JAMES | Re: vyvoj? | Re: uplakánci | Re: smutná role JAMES | Re: Stanovisko SHS James k neštěstí pod Langtang Lirung | Re: smutná role JAMES | průjem |

 Kde to vře:
Zkusíme to znova (165)
Stanovisko SHS JAMES k neštěstí pod Langtang Lirung (62)
Video: Adam Ondra na jedné z nejvyšších umělých stěn na světě (21)
Trofeje z 1. lezecké stěnky Adama Ondry pro dětské závodníky (17)
Barbara Zangerl dala na flash cestu Freerider na El Capitana (15)
Křest knihy Perly východu (10)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (3)
Projekt Dandy Polmana „Velký Benátčan“ na YouTube (2)
Video: Will Bosi na bouldrech v Česku (2)
Jugal Base Camp Bouldering Guidebook (1)

 Nově v inzerci:
Cepíny SR Bandit | Directalpine Rebel 2.0 | Hledám děvče do skal | STANOVÉ KOLÍKY - SET 8+1 | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Prodám balknu | Různé lezečky | Spací pytel | Prodám skialp boty | Boty Lowa Locarno GTX LO |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 640 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 558 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 494 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 499 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 434 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.