LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Ty stromy musí pryč, chci se tu pořádně rozhlídnout.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Křest knihy Perly východu
Vyšla kniha Laviny v Česku
Update sprievodca Jelenec

Závody
SP boulder Keqiao (CHN) (18.04)
SP obtížnost, rychlost Wujiang (CHN) (25.04)
SP obtížnost, rychlost Indonesie (02.05)

Žebříček
Cesty:
26. 10685
27.Duchoň 10637
28.Lachman 10620
Bouldry:
26.Klapal 9215
27. 9178
28.Břicháček 9156
Hory:
1.Groš 7855
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)

Deníčky
5678 lezců
1145431 cest
Nové přelezy:
Nemesis 8A
Feistus Re 7b+
Voldemort 8A
Zpěv Vánic 8A/8A+
Modliszka 7C
Enforico 7b+/7c
Out Of Thi 8A+
Devět Svět 8B+
Yggdrasil 7C+/8A
No Idea 7b

Stěny
Boulder Bar - Praha 7
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5
SAUNA - Plzeň

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1
Rock Point OC Olympia - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

SP v lezení na obtížnost Chamonix (FRA)

Další závod SP v lezení na obtížnost začal ve středu v Chamonix ve Francii za účasti našich reprezentantů. Všichni skončili v kvalifikaci. Nejlepší byli Lenka Slezáková na 44. a Jakub Konečný na 45. místě. Vyhrali Marcello Bombardi (I) a Janja Garnbret (Slo).

Další byli:

Gabriela Vrabliková 52., Tereza Kubátová 60.,
z celkem 63. závodnic a 

Štěpán Volf 64., Tomáš Binter 68. a Denis Pail 80. z celkem 83 závodníků.

Výsledky viz:
IFSC Climbing Worldcup (L) - Chamonix (FRA) 2017



sth   [úpravy] 21:35 13.07.2017Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 repre12:19:38 13.07.2017
tak to jste se zas ukázali  reprezentace je na konci startovního pole ,co tak trochu potrenovat jak např.Stráník a  pak jet na závody
Pavelodpovědět 
 Re: repre12:39:16 13.07.2017
Malo lezou po skalach viz diskuse z min. tydne :). A pritom maji skveleho repre trenera. Hele, ber to tak, ze TB nebyl tradicne paty (od konce), ale dvanacty a to za to stoji preci.
odpovědět 
  Re: repre12:40:27 13.07.2017
83 startujicich, takze dokonce patnacty...
odpovědět 
  Re: repre16:13:40 13.07.2017
83 startujicich, takze dokonce patnacty...
odpovědět 
 Re: repre12:43:59 13.07.2017
Kubovi beru, ze to nevyslo,ale ma na to. Coz se o ostatnich asi rici neda. Martas je nejvetsi sympos, ze uzna, ze takhle ne a radsi zkusi chvilu jen trenovat a pak to zkusi znova a neobjizdi zbesile vsecko ze.
odpovědět 
  Re: repre12:45:59 13.07.2017
Dve holky ze trech nasich v posledni desitce, pardon posledni jedenactce.
odpovědět 
   Nevadi ze jsou posledni....ale14:18:21 13.07.2017
Ale nemel by nam seftrener valit bludy do hlavy. Co jineho bychom ale mohli chtit od telocvikare ze zakladky
odpovědět 
    Re: Nevadi ze jsou posledni....ale14:52:58 13.07.2017
Uz to sepisuji. Nebudete tomu verit, ale kombinace velkeho spiknuti ostatnich a neuveritelne smuly opet zauradovala a na misto spravedlivych prvnich pricek si domu vezeme ryze nespravedlive posledni pricky...
Seftrenerodpovědět 
     Re: Nevadi ze jsou posledni....ale15:48:57 13.07.2017
Podelali to staveci nebo skoply palec?
odpovědět 
      Re: Nevadi ze jsou posledni....ale17:29:39 13.07.2017
Ne, unesli je ufouni!
Bídaodpovědět 
       Re: Nevadi ze jsou posledni....ale09:21:53 14.07.2017
Většině lidi je to určitě jedno, proto beru za svou občanskou povinnost říct: at zmizí TB a celá jeho zhovadilost do prdele, mistry světa vložení máme a rozhodne ne jeho zásluhou. Kdyby chtel ČHS výsledky nepůjde touto cestou. Byl ten trubka vůbec někdy deset minut s Tomem nebo Adamem na bouldrovce? Vi on vůbec jak vypadá trénink na 9a? Vždyť je to brouk PYTLÍK. Copak to nevidíte?
odpovědět 
        Re: Nevadi ze jsou posledni....ale10:01:06 14.07.2017
S totální převahou dokráčel do místa, kde zjistil, že původně vymyšlené řešení nefunguje, otočil ruku na spoďák a aniž by se zdržoval hledáním pozice, prostě to napálil. Pohyb ale vůbec netrefil a tak spadl v prvním místě, kde to šlo. Se zjevnou fyzickou převahou prošel nepříjemnou sekvenci, po ní následoval nepříjemný kříž, s přehledem ho udělal, ale pak osvědčil svůj talent vyžrat si všechno až do dna, když mu hned po něm smekly obě ruce kvůli prolezené kůži. S velkým přehledem se prošel až do tohoto místa, noha mu chvíli ustřelila a nedala mu šanci se udržet….Napřed zkusil rozjet krok křížem, ale zjistil, že klíčový chyt je už příliš oklouzaný, proto se vrátil, skočil… a strukturu neudržel. Únava z tréninku mu vlezla na mozek, ale tělo nezasáhla… Lezl s jistotou i drajvem a dokonce zase zamával divákům v pasáži, kam se do té doby nikdo ze soupeřů nedostal. Ve velkých neznámých oblinách v nejpřevislejší části cesty ale nevyhodnotil, jak chyty správně brát, přelezl si možnost cvakání a pak už se s tím nedalo moc dělat. Sice na rozlezovce hýřil silou, což u něj v tomto kole už nebývá obvyklé, ale vytrvalost se zřejmě urazila a v cestě mu pak úplně odešla.
Tomáš Binter ml.odpovědět 
         Re: Nevadi ze jsou posledni....ale13:29:25 14.07.2017
:D :D :D
odpovědět 
          Re: Nevadi ze jsou posledni....ale15:54:53 14.07.2017
Lenka nastoupila do cesty č. 2, v níž zahajovala, s jistotou kráčela vzhůru, až dolezla do „kráteru“, proti němuž byl velký kulatý stup a následoval krok do malé lišty – tedy na první pohled žádný problém. Jenže kráter při zdvihu přestal zabírat, takže si to chtělo posunout patu na jiné místo nebo otočit ruku. Jenže nic z toho Lenka nevěděla, protože na videopředlezu to od silného muže jako problém nevypadalo a žádnou ženu v cestě neviděla, takže krok zahájila bez jakéhokoli přerovnávání staticky a když si uvědomila, že do lišty nedosáhne, tak už v rozjetém pohybu zkusila přidat dynamiku, ale to nemělo šanci na úspěch, a tak nedohmátla. Dělené 52.–54. místo v cestě opravdu nebylo to, na co se těšila… Lenka se tím naštěstí nenechala deprimovat, i když bylo jasné, že šance na postup je mizivá, což člověku do další cesty zrovna nepomůže. Ale aspoň měla dost času nastudovat od soupeřek zrádná místa v cestě č. 1, kterou pak lezla výborně, zvládla i otočku o 360 stupňů ve stropě a zastavil ji krok ve výlezu, kde se rozhodla neztrácet síly fixovaným řešením na jistotu, pohyb rozjela na riziko a malou lištu těsně netrefila. Byla z toho dělená 34.–35. pozice v cestě, jen lištu udržet by vyneslo dělenou 27. příčku a pak už každý další krok znamenal semifinálovou úroveň. V součtu se smolnou první cestou to ale pro Lenku znamenalo celkové 45. místo, které určitě není špatné, ale Lenka měla na podstatně lepší výsledek.
Tomodpovědět 
           Re: Nevadi ze jsou posledni....ale15:55:30 14.07.2017
Gabča si na los nemohla stěžovat – zahajovala v první cestě jako šestnáctá – a tak si smůlu vybrala jinak. Když dolezla pod strop, vzala dobrý chyt, v němž si chtěla před těžkou otočkou odpočinout a namágovat. A když si sáhla do maglajzáku, úplně nečekaně jí uklouzla noha na struktuře, takže se najednou s rukou i cestou v pytlíku houpala na laně… 44.–46. pozice v cestě, když do té doby neměla větší problém a fyzicky se cítila dobře, ji rozhodně nepotěšila, ale vzala to s nadhledem a nikoho nejen nepokousala, ale naopak se dokázala i usmívat. Druhou cestu pak lezla s tím, že je třeba jít na riziko, krok z kráteru tak málem také na poprvé nedotáhla, ale poučena Lenkou i dalšími lezkyněmi před ní se přerovnala a dál pokračovala v cestě v riskantním módu, před těžkým fixem proto v bojovém nastavení napřed přelezla odpočinek, pak zjistila, že to bez něj nepůjde, tak se vrátila, ale ztráta sil a ne úplně precizní provedení ji už nepustily dál. 44.–45. místo v cestě a 46. celkově ani u Gabči neznamenalo to, na co se těšila. Stejně jako u Lenky sice nejde o špatný výsledek, ale rozhodně neodpovídá současné Gabčině formě.
Tomodpovědět 
            Re: Nevadi ze jsou posledni....ale15:56:45 14.07.2017
Závod ve Villars ukázal, že nepovedený závod nemusejí mít jen závodníci. Chyb rozhodčích tu byla spousta a stejně tak i protestů různých týmů, Kubovi Konečnému třeba v první cestě nejprve nenapsali plus, ale to česká výprava vyprotestovala, naopak Štěpán plus v této cestě k vlastnímu překvapení dostal (možná to bylo to Kubovo), ale proti tomu samozřejmě Češi neprotestovali… A hodně se nepovedlo stavěčům semifinále mužů: víc než polovina cesty tak lehká, že se zde dalo spadnout jen nešťastnou náhodou, pak těžký krok, kde skončilo hned 6 lezců, po něm totální odpočinek a po pár krocích boulder, který zastavil 14 závodníků, kteří si místa rozdělili spíš náhodně podle toho, jak problém řešili a často je rozřadilo jen pořadí z kvalifikace, které nakonec rozhodovalo i o postupu do finále. Vražedný boulder přelezl jediný lezec, ale způsob, který Fedir Samoilov zvolil, byl pro lezce běžných parametrů vyloučen.
Tomodpovědět 
             Re: Nevadi ze jsou posledni....ale15:59:20 14.07.2017
No ty vole, není nakonec ten Binter ještě nějak příbuznej s Ovčáčkem? Já jsem si původně myslel, že ty jejich stánky jsou nějakej parodickej fake, ale ono je to asi všechno myšlený vážně.
Tomodpovědět 
              Re: Nevadi ze jsou posledni....ale20:14:16 14.07.2017
tak ještě před chvílí jsem si myslela že je to sranda...teď jsem zjistila že je to zkopírovaný text z webu TBT...no tak to je hukot :-((
odpovědět 
               Re: Nevadi ze jsou posledni....ale20:24:56 14.07.2017
To nene, to nemůže být pravda... Takovy pohár smůly a ještě k tomu každý závod už několik let. :Ď pro mě top humoristická stránka roku! (PVC hadr, to už absurdnější udělat nejde)
Mmodpovědět 
                Re: Nevadi ze jsou posledni....ale12:21:31 15.07.2017
Naopak už nadpis toho říká, že to nevyšlo.
odpovědět 
                 Re: Nevadi ze jsou posledni....ale13:18:22 15.07.2017
Jako vzdy. Nadpis rika, ze to nevyslo a zbytek pak vymysli velmi kuriozni duvody, proc to nevyslo - jde jen o smulu / spiknuti, rozhodne za tim nestoji spatna vykonnost repre(ta je naopak extremne dobra)
odpovědět 
                  Re: Nevadi ze jsou posledni....ale13:48:53 15.07.2017
Jo, máš pravdu, někde je autor alibistický. Proč ale lžeš? Tím se dostáváš na jeho úroveň. Nikde tam ale není napsáno, že mají extrémně dobrou výkonnost. Nikde tam není nic o spiknutí. "pohyb vůbec netrefil a spadl v prvním možným místě" je přiznání tvrdé reality, že to Tomáš nezvládl. Žádná smůla, žádné spiknutí.

odpovědět 
                   Re: Nevadi ze jsou posledni....ale16:22:20 15.07.2017
Ale no tak... Precti si nekolik poslednich reportu a vyznac si pasaze, kde trener mluvi o vykonnosti nasi repre a "duvodech" proc to zrovna pro tentokrat nevyslo. Ono to, ze repre je fakt namakana jde napsat mnoha ruznymi zpusoby a ne jen stroze "repre je namakana". Stejne tak kdyz se mekdo o objektivnich podminkach stejnych pro vsechny zucastnene vyjadruje jako o ruznych pasti na ktere se nase repre nechytala, je to spis smesne a neni dobre tuhle umnou manipulaci slovy brat vazne.

Jistotou je, ze Binter vzdy dovede vymyslet nejaky duvod proc to nevyslo a pokud vim, snad nikdytim duvodem nebylo strohe a pravdive konstatovani "proste na to nemame". Naopak i pres vysledky se umnym textem snazi vytvaret iluzi, ze vykonnost repre ma.

Nevim jak ostatnim, ale cist furt dokola veci typu blby los, stavecska past, prujem, svalova slabost, opocene chyty, + tuna dalsiho, je uz nezazivne.
odpovědět 
                    Re: Nevadi ze jsou posledni....ale14:31:01 16.07.2017
Články jsou většinou psané ve stylu, svítilo slunce do očí, lezli moc na začátku, moc na konci, klouzaly ruce, uklouzly nohy, netrefili chyt, špatné řešení, neodpovídá tomu na co mají, spadli převážně v důsledku chyb. Bylo by jiné, kdyby bylo napsáno, nateklo jim, neudrželi sekvenci malých chytů, atd. lidi nejsou vždy naprosto slepí a většině to dojde, ta druhá většina tady, možná pravděpodobně sám TB se pustí do jakéhokoliv konstruktivní kritiky stylem, že začne osočovat, že to není konstruktivní kritika, že údajný člověk tentokát není mezi posledními, že se tu tedy lže a říkají lži. Že mezi posledními byl téměř 100x předtím už si nechce připustit a to, že na tomto SP skončila většina repre ke konci taky ne. Držím palce těm reprošům, kteří si to uvědomují a místo dohadování se, že kritici lžou, a že neskončili úplně poslední, ale přeci předposlední nebo 10 či 15 míst od posledního, ale ví , že na to zatím nemají a musí něco změnít.
odpovědět 
                  Re: Nevadi ze jsou posledni....ale13:52:35 15.07.2017
Dobře, tak jinak - nadpis říká, že to bylo špatný. Zdůvodňuje někdy alibisticky, jindy narovinu, ale fakt z toho nevyplývá, že to byla úspěšná výprava. Což je zásadní, zavádějící tvrzení kolegy níže. Možná není jeho záměr očerňovat na základě smyšlenek, ale jak to poznat?
odpovědět 
               Re: Nevadi ze jsou posledni....ale23:45:25 14.07.2017
Nene... ja chtel napsat, literarni talent se nezapre, ale von je to sam mistr TB. Takze kdyz se to vezme kolem a kolem, tak vlastne vcelku uspesna vyprava, ne? To me pos...
odpovědět 
                Re: Nevadi ze jsou posledni....ale12:20:12 15.07.2017
No to tě fakt pos.., protože docela úspěšná výpravda z toho fakt nevyplývá, to čteš asi jinej článek.
odpovědět 
              Re: Nevadi ze jsou posledni....ale12:18:54 15.07.2017
Přiznávám, že jsem se při čtení zasmál. Některá místa jsou úsměvná, některá až směšná.

Nejde ale přehlídnout, že někdy Binter suše, bez servítek střílí do vlastních řad. Např. věta "Pohyb ale vůbec netrefil a tak spadl v prvním místě, kde to šlo." není vůbec nedělá dojem, že se autor nějak pokouší zjemnit krutou realitu. Prostě suše konstatuje, že to vůbec nezvládl.

A to, že se stavěčům moc nevedlo, je pravda.

Takže bys moh trochu brzdit, Tome.
odpovědět 
               Re: Nevadi ze jsou posledni....ale13:14:04 15.07.2017
Proc by mel brzdit? Vzdyt to je text samotneho Bintera. Binter v prve rade bravurne zvlada kreativne vymyslet duvody proc to nasim borcum nevyslo. Viceme v kazdem reportu ze svetaku se docteme, ze nasi borci jsou fakt top klasa a nevyslo to jen kvuli "hloupym" nahodam ci spuknuti skoro vsech jen vuci nasemu tymu...
odpovědět 
                Re: Nevadi ze jsou posledni....ale13:53:50 15.07.2017
Nic takovýho se v tom reportu dočíst ale nedá. Nekecej.
odpovědět 
                 Re: Nevadi ze jsou posledni....ale16:24:01 15.07.2017
Zkus zavirat pri cteni (vsech) jeho reportu oci jeste vic nez ted a poradne si proctes!
odpovědět 

 Finálová past22:54:05 13.07.2017
Ve finále mužů i žen připravili stavěči past tím, že nechali několik lidí dolézt do topu. Úplně chápu, že se s něčím takovým nedokáže TBTeam vyrovnat...
honzaodpovědět 

 ha08:46:18 14.07.2017
Bírhanzlova mast na TBT past!!!
pastičkářodpovědět 

 JANJA10:50:34 14.07.2017
tak KIM první  nebyla..byla to Janja...opravte si to :-/
odpovědět 
 JANJA a naše repre12:50:20 14.07.2017
Joo Janja. Jestli by naše lezoucí holky a kluci měli mít nějaký vzor, měla by to být právě Janja. Od tréninku až po postavu. Když tu vidím naši často lehce obtloustlou repre a slyším o jejich trénincích, přijde mi to úsměvné. Pravda, holky nemusí být zrovna hubené, třeba Petra Klinger rozhodně kost a kůže není, ale ke své postavě se určitě nedopracovala dle slov některých nejmenovaných "trenérů", kteří tvrdí, že posilování a cičení není potřeba, že síla se dožene kdykoliv později. Janje je 18, naše repre závodnice se tomu blíží. Kdy naše (alespoň dívčí) repre začne makat a vypadat podobně? Myslel jsem, že doba repre závodnic nadváhou u nás již skončila, ale jak to tak vidím... Nechci se nikoho dotknout, ale řekl někdo našim lezkyním, že s jejich postavou jsou lepší výkony nereálné? Mám vůbec česká repre nějaký limit BMI, který se nesmí přesáhnout, nebo se tam může s postavou jakoukoliv?
odpovědět 
  Re: JANJA a naše repre14:39:40 14.07.2017
Čtu ještě komentář k lezecké soutěži nebo jsem se omylem dostal na webovou stránku soutěže krasavic?
odpovědět 
   Re: JANJA a naše repre15:41:06 14.07.2017
Jak s tím souvisí krása? Bavíme se o ženském těle z hlediska připravenosti a vhodnosti k fyzickému výkonu, konkrétně lezení, ne z hlediska estetického :-) A pokud ještě potřebuješ upřesnění, tak se tu nebavíme o lezeckém kroužku nebo oddíle, kam může každý/každá, ale o vrcholovém sportu a národní reprezentaci (která je, bohužel, občas k nerozeznání od toho lezeckého kroužku)
odpovědět 
    Re: JANJA a naše repre15:51:27 14.07.2017
Tak to se omlouvám, to je na mne příliš odborná debata. Doteď jsem si myslel, že stačí vylézt až nahoru nebo aspoň co nejvejš? Du mrknout jinam,jestli ty krasavice nebudou zajímavější !
odpovědět 
     Re: JANJA a naše repre16:04:30 14.07.2017
T.B k tomu na svých stránkách dodává: "Že jsou všichni nejen zdrávi, ale i ve formě, jsme si navíc ověřili na posledním tréninku v Martigny, který jsme absolvovali s korejskou reprezentací. Tomáš na tom byl v boulderech i cestách ve srovnání se všemi Korejci skvěle, Gabča s Lenkou sice Jain Kim nevyděsily (ale jen proto, že Jain nerozumí česky, jinak by ji některé z Gabčiných myšlenek určitě ochromily), ovšem srovnání s Jiwon Bae nevypadalo vůbec špatně a tak jsme se do Villars těšili ještě víc."
Tomodpovědět 
     Kam až lézt?16:24:02 14.07.2017
Máš pravdu, ono je to velmi prosté, stačí totiž dolézt o jeden jediný chyt dál, než ostatní. Nic víc v tom není. Možná, že to může být ten základní problém naší repre. Tím, že nestartují jako poslední, tak neví, kam až mají dolézt, a pouští se nahodile už v průběhu cesty. Určitou logiku to má. Dají nějaký těžký krok na hranici svých možností, řeknou si, že tohle už nikdo jiný dát nemůže, a jdou dolů, aby šetřili síly na další závody. Takže by byla chyba chtít po nich nějakou úpravu životosprávy nebo tréninku, jsou už teď nejlepší, jen bych jim pravidelně mezi závody zařadil i týden v lázních. Když budou vědět, že je čeká týmový relax, třeba se nebudou bát dát do toho trochu víc, i když budou mít pocit, že je to zbytečné. Já myslím, že by to za pokus stálo. Co kdyby během závodní sezony vždy členům TBT zaplatil ČHS týden v lázních? Nestálo by to za pokus? Určitě se to pak vrátí na dotacích od státu, až začneme hromadně vozit zlata a stříbra (ano, budeme se muset smířit i se stříbrem, protože někde startují třeba i dva naši závodníci a první může být jen jeden) ze všech závodů.
odpovědět 
  Re: JANJA a naše repre12:34:42 15.07.2017
Kvůli BMI by Janja vzorem rozhodně být neměla!Její 17,5 je už v kategorii podvýživa!!!BMI bych nepřeceňoval...Shauna Coxsey 21,8;Alex Puccio 23,1...
odpovědět 
   Re: JANJA a naše repre13:45:10 15.07.2017
Taky bych BMI nepřeceňoval. Jak ale leze Shuana a Alex na laně? Oproti Janje nic moc. Janjde jde oboje - bouldering i lano.
odpovědět 
   Re: JANJA a naše repre18:30:30 16.07.2017
Mám takový pocit, že IFSC má na BMI vlastní pravidla a nějaké omezení zdola. Takže s tou podvýživou bych byl opatrný :-) Samozřejmě je potřeba rozlišovat i další parametry, jako svalová hmota či tuk, ale jako základní vodítko to poslouží. Zejména pokud uvážíš, kdy to měříš, protože BMI se bude měnit v závislosti na období (mimo přípravu, trénink nebo vyrýsování na závody). Tři dobře lezoucí holky tu vypadají k světu a je v nich určitý potenciál, ale ten zbytek, i když třeba teď leze dobře, vidím jako nevhodný. Ať chceš nebo ne, s genetikou nic neuděláš, a když často vidíš rodiče, je jasné, že holka typ Janjy nebo Miny Markovic to nebude. A vlastně ani těch ostaních, protože i když některé finalistky nejsou kost a kůže, drobná a namakaná postava se jim upřít nedá.
odpovědět 

 trenér11:55:12 15.07.2017
Do čeho tady vlastně ti lidi pořád rýpou? Vždyť Binter většinu ldí z reprezentace snad ani netrénuje, ne? Směšný. To jsou prostě lidi, kteří budou rejpat, pokud nebudou 4 reprezentanti na dělené první příčce :) No dobře, možná tři.
odpovědět 
 Re: trenér12:07:49 15.07.2017
V Chamonix byli mezi posledními jen Denis Pail a Terka Kubátová, z nichž ani jeden není v tréninkové skupině Bintera.

Tomu říkám házení špíny, lidi. Jsem pro kritku, ale oprávněnou. Není třeba ke kritice využívat lež.
odpovědět 
  Re: trenér13:19:53 15.07.2017
Hlavne je dulezite zavirat oci!
odpovědět 
   Re: trenér13:43:48 15.07.2017
Před čím, to ale napsat nedokážeš. Svedeš jen bezpředmětný výkřik do tmy. To není ani kritika, to už jen trolling.
odpovědět 
    Re: trenér16:29:07 15.07.2017
Treba pred 5. mistem (minule) a 15 mistem (ted) od konce, treba pred vysledky vsech clenu repre vyjma par vyjimek, ktery s Binterem az tak moc spolecneho nemaji za vsechny jejich vysledky na svetacich? (Dokonce ti to nekdo v te minule diskuzi vypsal do prispevku..)
odpovědět 
   Re: trenér14:08:13 15.07.2017
Vono to vlastně fakt sedí - hlavně zavírat oči před tím, že bych v té kritice třeba v něčem neměl pravdu. Nikdy nepřiznat, že jsem (jsme) se v něčem pletli. To sedí. Takže on tvrdí, že nelhal. Tak to taky sedí :)
odpovědět 
  Re: trenér16:05:58 15.07.2017
11. Flek od konce u Vrablikove není mezi posledníma?
odpovědět 
   Re: trenér16:07:24 15.07.2017
Všechno za prvním patří mezi poslední!:-)
odpovědět 
    Re: trenér23:45:49 15.07.2017
Já bych řekl, že 52. z 63 je mezi posledníma.
odpovědět 

 sarkasmus14:18:42 15.07.2017
Dokonce jsem v tom minulým článku po ME objevil ve článku sarkasmus, týkající se Tomáše Bintera: "A tu největší krásu si z našich lezců užil Tomáš Binter ml., který se po dlouhé době cítil zdráv a dobře připraven." Tedy - Tomáš Binter, který se cítil dobře, naprosto shořel. Žádné vytáčky, žádná smůla, žádné spiknutí, nic takového.

odpovědět 
 Re: sarkasmus14:38:09 15.07.2017
Jako pod tím minulým článkem, kde někdo psal o tom, že stavěči postavili past. Ono to v tom článku ale není. To tady psal někdo v diskuzi.

Směju se, jak lidi Bintera pomlouvají a přitom dělají to samý. Ne, že by to Bintera nějak vylepšovalo, ale pak vypadaj blbě i ti jeho kritici.

I kdyby to mysleli dobře, tak dokud si kritici neuvědomí, že musí kritizovat fair play, tak je to horší, než cokoliv. Kosa na kámen.
odpovědět 
  Re: sarkasmus16:31:37 15.07.2017
No tvl.... Tak si ten minulej clanek aspon precti nez o nem zacnes mluvit.
odpovědět 
   Re: sarkasmus17:53:21 16.07.2017
četl jsem ho, blbe.
odpovědět 
  Re: sarkasmus01:21:54 16.07.2017
si ufoun :-D
odpovědět 
 Re: sarkasmus16:34:19 15.07.2017
Zrejme si dobre obecenstvo pro Bintera, kdyz na tebe ty jeho reporty tak funguji a dovedes je obhajovat jen na zaklade jedne vety. Vice takovych posluchacu bratre a budeme moci Bintera prohlasit za trenera tisicileti!
odpovědět 
  Re: sarkasmus17:53:29 16.07.2017
Na rovinu jsem už výše napsal, že jsou některé věci v jeho článcích směšný a alibistický.

Ty si přiznej, že některý věci si lidi vymýšlí a kydají mu je na hlavu. Ty (oni) takové sebereflexe schopen nejsi.

Nikde Binter nepíše o tom, že je výkonnost extrémně dobrá. Nikde o tom, že stavěči postavili past. Nikde nepíše nic o spiknutích. Nikde o úspěšné výpravě.

A já se ptám - proč si ti lidi vymýšlí věci, které nepíše? Pak se chovají (chováš) stejně, jako on.
odpovědět 

 To chce klid12:44:03 25.07.2017
Uklidňuje mě, že z geologického hlediska je TB a aktuální model reprezentace pouze nepodstatná epizodka.
Houmlese na vás Plantážníci :)
Hoře zdar
Bobrodpovědět 

 Foto dne:
Falkenstein
Über Den Drachenrücken, IXa
 Databáze cest:
Všechny cesty (179986)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Kronos 6a San Vito Lo Capo
Leda 5c+ San Vito Lo Capo
Orange Beauty 7c+ Osoje - Čikola
Ibubel 5c Osoje - Čikola
Naklofen 6a+ Osoje - Čikola
Nově komentované:
Devět Světů 8B+ Skály V Údolí Černé
Trojzubec 6C Koryčanský Hřeben
Trojzubec 6C Koryčanský Hřeben
Nad Ohništěm C 5A Koryčanský Hřeben
Poslední Soud 6C Panský Les

 Nově v diskusi:
Stropy v ČR | Juraj Durifuk solo Himalaje | Re: jistící brýle | Re: jistící brýle | Re: jistící brýle | Re: jistící brýle | Re: Bouldering Petrohrad | Re: foto dne vcera | Re: Turecko (Geyikbayiri) a půjčení auta | Re: foto dne vcera |

 Nové komentáře:
Re: nehorazne | Re: James | James | Re: smutná role JAMES | Re: vyvoj? | Re: uplakánci | Re: smutná role JAMES | Re: Stanovisko SHS James k neštěstí pod Langtang Lirung | Re: smutná role JAMES | průjem |

 Kde to vře:
Zkusíme to znova (165)
Stanovisko SHS JAMES k neštěstí pod Langtang Lirung (62)
Video: Adam Ondra na jedné z nejvyšších umělých stěn na světě (21)
Trofeje z 1. lezecké stěnky Adama Ondry pro dětské závodníky (17)
Barbara Zangerl dala na flash cestu Freerider na El Capitana (15)
Křest knihy Perly východu (10)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (3)
Projekt Dandy Polmana „Velký Benátčan“ na YouTube (2)
Video: Will Bosi na bouldrech v Česku (2)
Jugal Base Camp Bouldering Guidebook (1)

 Nově v inzerci:
Cepíny SR Bandit | Directalpine Rebel 2.0 | Hledám děvče do skal | STANOVÉ KOLÍKY - SET 8+1 | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Prodám balknu | Různé lezečky | Spací pytel | Prodám skialp boty | Boty Lowa Locarno GTX LO |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 640 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 558 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 494 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 499 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 435 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.