LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Volný kámen, to je sviňa, proto máš lano na (s)račku!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Křest knihy Perly východu
Vyšla kniha Laviny v Česku
Update sprievodca Jelenec

Závody
SP boulder Keqiao (CHN) (18.04)
SP obtížnost, rychlost Wujiang (CHN) (25.04)
SP obtížnost, rychlost Indonesie (02.05)

Žebříček
Cesty:
26. 10685
27.Duchoň 10637
28.Lachman 10620
Bouldry:
26.Klapal 9215
27. 9178
28.Břicháček 9156
Hory:
1.Groš 7855
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)

Deníčky
5678 lezců
1145431 cest
Nové přelezy:
Nemesis 8A
Feistus Re 7b+
Voldemort 8A
Zpěv Vánic 8A/8A+
Modliszka 7C
Enforico 7b+/7c
Out Of Thi 8A+
Devět Svět 8B+
Yggdrasil 7C+/8A
No Idea 7b

Stěny
Horolezecká stěna SOŠ, Šumperk, Zemědělská 3 - Šumperk
Rožnov pod Radhoštěm - Rožnov pod Radhoštěm
Boulder Hluchák - Šumperk

Prodejny
HANIBAL - Praha 2
ALPI SPORT CENTRUM - Příbor
HUDYsport - Teplice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

ČHS vypověděl spolku ČSL smlouvu o bouldrových závodech

Český horolezecký svaz vypověděl spolku České sportovní lezení  smlouvu o pořádání Českého poháru v boulderingu. Zbývající tři letošní závody: MČR Praha, Teplice nad Metují a Slané chce ČHS dělat už ve své režii. ČHS o tom informoval v zápisu z posledního jednání výkonného výboru.

"Spolek České sportovní lezení (ČSL) si převzal výpověď smlouvy o pořádání seriálu závodů ČP v boulderingu a ČP v boulderingu mládeže, kterou mu zaslal ČHS z důvodu vícečetného neplnění smlouvy ze strany ČSL. Výpověď byla převzata 16.4. a je platná od 16.5.2018. ČHS připravuje uskutečnění zbývajících závodů ČP ve své režii, odpovídá předseda KSL T. Binter," uvádí se v zápisu.

Sporu se spolkem ČSL, který se pokouší převzít organizaci soutěžního lezení, se týká ještě bod zápisu o vyhodnocení Valné hromady ČHS: "VV hodnotil organizaci a průběh letošní Valné hromady ČHS a konstatoval, že průběh jednání ukázal, že pro většinu členské základny jsou návrhy na osamostatnění soutěžního lezení neakceptovatelné..."

Mezi dalšími body zápis bez dalších zdůvodnění informuje, že z funkce člena Výkonného výboru ČHS odstoupil Radan Keil a bude se hledat vhodný kandidát, který může být do VV v souladu se stanovami kooptován.

A výbor rozhodl podat disciplinární stížnost na Jakuba Turka ve věci zveřejnění smlouvy mezi ČHS a společností Seznam.cz.
Článek se smlouvou Jakuba Turka vyšel na Lezci zde:
Smlouva mezi Seznam.cz a ČHS a následná reakce ČS je zde: Vyjádření ČHS ke zveřejnění smlouvy se Seznam.cz, a.s.

Zápis obsahuje řadu dalších bodů k různým tématům a jeho plné znění je k dispozici zde:

Zápis z jednání Výkonného výboru

sth   [úpravy] 09:54 08.05.2018Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Hlavne to nepodeprit zadnym oduvodnenim...10:59:54 08.05.2018
Hmmm... Dost tvrda ofenziva proti "nepohodlnym" lidem. A jak je ve zvyku CHS, tak bez jedineho zduvodneni.
Asi jsem z narocnejsiho kraje, ale takto dulezite veci bych chtel videt od sveho spolku radne vyargumentovane.
Doufejme tedy, ze boulder zavody pod CHS budou na lepsi urovni nez drytool zavody pod CHS.
odpovědět 

 Cistky v Chs11:02:57 08.05.2018
Kuba jde na koberecek.Kdo bude dalsi?  CSl dostalo vypoved z poradani zavodu pro nesplneni jakych si bodu. A co Chs dostane za neusporadani nekolik let po sobe Mcr v drytolu?
Lrhodpovědět 
 Re: Cistky v Chs12:51:42 08.05.2018
Na tom, že jde Kuba na kobereček není nic divného. Něco slíbil, podepsal a nedodržel - naopak tohle by mělo být v civilizované společnosti divné a nestandardní.
Jiříodpovědět 
  Re: Cistky v Chs14:02:21 08.05.2018
Je zajimave, ze se tyto argumenty opet vraci a to stale bez jedineho dukazu.
CHS tohle sve tvrzeni, ktere navic poustela do sveta dost zamlzene, nicim nikdy nedolozila. A Turek nikde nerekl, ze to tak bylo.
odpovědět 
  Re: Cistky v Chs19:41:25 14.06.2018
Divne a nestandartni je to, ze ta informace neni clenum chs volne pristupna.
odpovědět 
 Ach jo, už je to tu zase14:00:38 08.05.2018
Hehehe, je vtipné a zároveň smutné, že se to dozvídám až takhle. Normální je, že o disciplinárním řízení je zpraven nejprve ten, koho zve vedení na kobereček. ČHS to dělá obráceně.

Jsem zvědav, co na mě vytáhnou tentokrát. Chystám tedy záznam z jednání. Stay tuned!

Je mi ctí, že mě disciplinárně řešil za stejné záležitosti již minulý Výkonný výbor ve složení Novák - Čepelková - Boštíková a další. Kompletní záznamy zde: goo.gl/oFk89p

A současný Výkonný výbor mi dokonce vyhrožoval soudem se sazbou dva roky vězení ve složení Bloudek - Resch a další. Viz zde: goo.gl/Rb4Drm
Kuba Turekodpovědět 
  Re: Ach jo, už je to tu zase14:23:19 08.05.2018
Když se to vezme od začátku, ČHS Vám dovolila nahlédnout do smlouvy mezi ČHS a seznamen z které jste si udělal opis. Následně jste podepsal prohlášení, že nebudete dál šířit její obsah dál.Chvíli jste nechal ustát čas a místo na svém bloku, jste zveřejnil smlouvu mezi ČHS a seznamem zde na lezci i přes Vaše podepsané prohlášení, kde jste se k něčemu zavázal a nedodržel.Takže asi taky ČHS bylo překvapeno, že se smlouva objevila na lezci a od Kuby Turka.No a teď ČHS vydalo na lezci, který je jeho partner Zápis z jednání výkonného výboru, kde se v jednom bodě jednalo i o Vás a Vašem porušení psané dohody.Co k tomu dodat, normálně myslící člověk když se k něčemu zaváže a nedodrží to, tak taky musí počítat s tím, že se to může obrátit proti němu.A to se stalo...
Martyodpovědět 
   Re: Ach jo, už je to tu zase14:27:36 08.05.2018
"Následně jste podepsal prohlášení, že nebudete dál šířit její obsah dál."

Jake prosim presne zneni toho prohlaseni a kde se da zjistit, ze ho skutecne podepsal? Vzhledem k tomu, ze veskera argumentace se stavi jen na tomto, mohl by nekdo konecne to podepsane prohlaseni ukazat. Je vse co se tvrdi pravda, melo by to byt velmi jednoduche.
odpovědět 
    Re: Ach jo, už je to tu zase14:34:17 08.05.2018
Kdyby nepodepsal tak by se nekroutil jako had a odpověděl například,zeptejte se ho.Už to zkoušelo pár lidí před Váma a co na to Kuba Turek jen mlžil.
odpovědět 
     Re: Ach jo, už je to tu zase14:39:52 08.05.2018
Takze stavis jen na svych pocitech... Hezke.

Mimochodem, stale snad jeste u nas plati presumpce nevinny. Rozhodne neplati to, ze si vymyslim nejakou pi.ovinu proti druhe strane a pak budu od druhe strany pozadovat, aby dokazala, ze to tak neni.

Pokud neco podepsal, melo by byt velmi jednoduche a primocare, to dokazat. To za celou dobu neprobehlo. Ze strany CHS se o tom jen mlci - krizova komunikace na urovni nula. Zacit by se mohlo treba tim, ze by se zverejnilo co presne mel podepsat.
odpovědět 
      Re: Ach jo, už je to tu zase14:49:02 08.05.2018
Nestavím...to je hotová věc.
Martyodpovědět 
       Re: Ach jo, už je to tu zase14:51:10 08.05.2018
Prosim o dukaz te "hotove veci".
odpovědět 
        Re: Ach jo, už je to tu zase22:55:57 08.05.2018
Turka jednoduše zbavit členství ČHS a dál neřešit. Je to magor. Dál bude ventilovat svoje pokroucený ego tady na diskuzích a bůh ví kde ještě, ale nedat mu další prostor k okrádání času lidí z ČHS.
Ono je nakonec dobře, že to tak dopadlo. Teď je na takovýho magora alespoň nějaká páka.
odpovědět 
         Re: Ach jo, už je to tu zase23:47:59 08.05.2018
Nebud naivni, on vi co dela a mozna si presne tohle preje. Jiste s tim kalkuluje a klidne se bude soudit v obcansko-pravnim sporu o neopravnene vylouceni ze spolku nebo tak neco. Takze budme v klidu. Dulezity je vedet, ze na nej nemuze nastoupit jen tak nejakej samozvanej retor s absenci zakladni asertivity. On je vcelku obratnej a tohle moc dobre vi.
Frantaodpovědět 
          Re: Ach jo, už je to tu zase23:55:27 08.05.2018
Asi jo, asi tak nějak to bude. Soudní spory tyhle porušený osobnosti mají v oblibě, protože se to nejen točí okolo nich, ale má to emocionální náboj.
odpovědět 
           Re: Ach jo, už je to tu zase00:07:46 09.05.2018
Uvedomme si, ze vedeni CHS, ohanejici se profesionalizaci, profesionalove doposud nejsou. Alespon co se tyce jednani a chovani. Je to naprosto normalni vyvoj. Takze nutme je a donutme je k tomu, ale ne za pomoci nastroju, ktere reprezentuji jednani Turka.
Frantaodpovědět 
            Re: Ach jo, už je to tu zase09:16:57 09.05.2018
Přesně jak píšeš Franto.
odpovědět 
             Re: Ach jo, už je to tu zase14:35:45 09.05.2018
Přesně jak píšeš ty jak odpovídáš přesně jak píšeš Frantovi.
odpovědět 
  Veřejná disciplnárka10:14:01 09.05.2018
Ahoj Kubo,budeš souhlasit aby byla disciplinárka veřejná (pro členy čhs)?
Zdendaodpovědět 
   Re: Veřejná disciplnárka11:41:58 09.05.2018
Jednání disciplinární komise je z principu veřejné. Takže nemám co souhlasit či nesouhlasit :-)
Kuba Turekodpovědět 

 Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh!14:16:12 08.05.2018
Mě tedy přijde nejpodstatnější jiný bod, než jaké vytáhl ze zápisu Standa. Bloudkovo vedení ČHS před námi tají další důležité záležitosti:

"VV posoudil žádost člena o poskytnutí kompletní dokumentace žádostí ČHS o dotace MŠMT a usnesl se, že nevyhoví,..."

Překlad pro obyčejného člena zní: "Tohle není tvůj spolek! Už jsme ti ho ukradli a ty už nemáš právo vědět, co tvým jménem děláme, kde bereme peníze, za co je platíme a komu je posíláme."
Kuba Turekodpovědět 
 Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh!14:24:10 08.05.2018
Nic neznamena. Lezecka obec je velmi prosta a nenarocna a toto je pro ni nepodstatne. Tech par co by to chteli jinak uz ze svych rad davno vytlacila nebo pasovala do role nekalych ci nicemu nerozumnejicich zivlu.
Takze spis jinymi slovy, mate to co sami chcete, pokud to nevyjde, muzete si za par let nadavat jen sami sobe.
odpovědět 
 Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh!14:30:04 08.05.2018
A teď budete zase psát co ten a onen a napadat ČHS a Vaše oponenty jen proto, že neumíte držet slovo.
odpovědět 
  Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh!14:32:17 08.05.2018
Hele a ty seš zase kdo, že se opovažuješ psát takové pitominy na veřejný web?
Kuba Turekodpovědět 
   Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh!14:40:50 08.05.2018
No prece Marty.
Marty ma z toho celeho spatny pocit a proto ma jasno!
odpovědět 
    Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh!14:43:04 08.05.2018
Už jste vytočen na začátku diskuze, to se normálně nestává. Stačí odpověď podepsal a nebo nepodepsal a bude jasno.Jestli lže ČHS a nebo Vy co je na tom k nepochopení tuto otázku Vám bude tady klást asi více lidí..
Martyodpovědět 
     Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh!14:50:48 08.05.2018
Ne Marty. Dokazovat ma vzdy ta strana, ktera obvinuje. Mame zde presumpci nevinny.

Tedy ne staci odpoved podepsal nepodepsal, ale staci aby CHS sve obvineni necim dokazala. Zde uplne jednoduse postaci presny text dokumentu a ukazat ten tolik opakovany podpis (pokud ma CHS strach ukazat podpis, muze najit nestrannou autoritu, ktere podepsany dokument ukaze a ktera bude tvrzeni CHS garantovat). Velmi jednoduche. Divim se, ze to CHS neudelala uz davno... Az se trochu vkrada otazka proc?
odpovědět 
      Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh!15:12:52 08.05.2018
Heleď....počkej si disciplinárku tam Vše uvidíš jak to bylo ju...a KT to dobře ví.A zatím se tady může KT obhajovat jak chce...
Martyodpovědět 
       Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh!15:17:00 08.05.2018
Na disciplinarku, tedy spise soud, by si mel hlavne cekat ty pred tim, nez tu zacnes placat jako hotovou vec neco, co nedovedes vubec nicim podlozit...
odpovědět 
       Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh!15:21:45 08.05.2018
Disciplinarka dopadne asi nejak takto:

DK se shodla, ze KT hrube porusil slib, kteremu se pisemne uvazal a timto svym jednanim poskodil CHS.

Ale kam nas to posune? Pro tebe to bude zrejme nepopiratelny dukaz (asi jako kdyz Holecek rozhodoval o potrestani Jarose za pouzivani Mg na pisku..). Pro jine ten skutecny (a tak snadno ukazatelny) dukaz bude stale chybet.
odpovědět 
       Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh!15:25:19 08.05.2018
Já se tady před Tebou rozhodně neobhajuji :-) Navíc jsem přesně popsal, jak to bylo a motivy svého jednání v odkazovaném článku a diskusi.
Kuba Turekodpovědět 
        Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh!15:33:10 08.05.2018
Tak nechápu proč se tolik rozčiluje teď máte možnost na disciplinárce přednést svůj názor na věc a třeba se tím vyjasní situace a věci se posunou dál.Ale jak jsem psal musel jste vědět, že jdete s kůží na trh a musel jste počítat, že to ponese následky na to jste chytrý dost.
Martyodpovědět 
         Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh!15:56:56 08.05.2018
Jak jsi přišel na to, že se rozčiluji?
Kuba Turekodpovědět 
          Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh!16:04:43 08.05.2018
Vypadalo to tak, ale tímto se omlouvám že jsem Váš duševní stav nazval "rozčilen" a beru svá slova zpět, jsem rád, že jste tuto zprávu o své osobě(od ČHS) zde na lezci přešel naprosto s klidem :-) a budete dál bojovat za pravdu s "prolhaným" vedením ČHS.
Martyodpovědět 
           Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh!18:17:30 08.05.2018
Já jsem někde napsal, že vedení ČHS je prolhané?
Kuba Turekodpovědět 
            Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh!22:40:20 08.05.2018
Marty, ty chceš opravdu diskutovat s Turkem? Copak nevíš jaký je to magor?
odpovědět 
             Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh!22:55:48 08.05.2018
Presne tak. Turek se prave teteli blahem, ze se jeho pseudo-kauza zas propira pod clankem, jehoz tema je uplne jine. Stejne moc dobre vedel, co dela, nechava vas ted v blazene nevedomosti. On to ma urcite promysleny a s disciplinarkou jisto jiste pocital. Tak mu hlavne nesedejte na lep, on se znemozni, jako vzdy, sam.
Frantaodpovědět 
              Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh!22:58:55 08.05.2018
Netetelí....
odpovědět 
               Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh!23:07:39 08.05.2018
Turek už se znemožnil. Už jenom to, jak se vykroucel bylo k smíchu.
A souhlas s tím, že on je především rád, že se o něm mluví a píše. Potřebuje být alespoň někde centrem pozornosti. Jedno v čem. Klidně ať se to točí okolo hovadin, který sám vytvoří a pak do nich vtáhne lidi okolo. Zkrátka magor :)
odpovědět 
                Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh!23:13:07 08.05.2018
Ale on neni magor. Jen si to proste od nej berete presne tak, jak on chce. Tak vam to serviruje a tak to nekteri konzumujete. Ne vsichni sanozrejme. Vetsina nereaguje.
Frantaodpovědět 
                 Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh!23:28:42 08.05.2018
Jasně že jsme blbý pokud mu na to tady skáčeme. Podobně je on zase psycho, když si na tomhle živí svojí pochroumanou mentalitu.
odpovědět 
                  Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh!19:10:10 09.05.2018
Přesně jak píšeš Franto.
odpovědět 
               Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh!23:08:19 08.05.2018
Jo mas pravdu, neteteli. To jsem opravdu prehnal tento slovni obrat. Strasne se omlouvam. Vetu s obratem "teteli" beru zpet.
Frantaodpovědět 
              Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh!23:05:35 08.05.2018
Nejsem snad blbej, ne? Samozřejmě vím, co dělám.

A propos: Ty nevíš, co děláš?
Kuba Turekodpovědět 
               Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh!23:09:29 08.05.2018
Samozrejme, ze vim.
Frantaodpovědět 
               Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh!23:12:26 08.05.2018
Tak tahle Turkova odpověď ilustruje to co jsem napsal nahoře. Hra na zaplétání lidí okolo do jeho hovadin. Hlavně ať se to točí okolo něj :)
odpovědět 
                Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh!23:15:53 08.05.2018
Bud v klidu. Mel bych navrh na optimalni zneni odpovedi na jakykoliv, zduraznuji jakykoliv komentar od KT.
Frantaodpovědět 
                 Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh!23:30:19 08.05.2018
? Tipuji: Žádnou odpověď mu nedávat ;)
odpovědět 
                  Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh!23:32:40 08.05.2018
... ani jakkoli na cokoli od něj nereagovat. Tipnul jsem správně?
odpovědět 
                  Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh!23:34:43 08.05.2018
Noooo a mame to. Nebo pokud bude mit nekdo potrebu za kazdou cenu odpovidat, tak treba: Kubo, rekni Koleje...
Frantaodpovědět 
                   Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh!23:51:28 08.05.2018
Nebo by mohla existuovat ještě jedna smysluplná konverzace s Turkem:
"Turku, napiš věž"
A když napíše, tak to bude ta výjimka, kdy stojí za to mu odpovědět: "doprdele běž"
odpovědět 
                    Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh!23:58:05 08.05.2018
Taky hodne dobry!!! Na to moje je odpoved: Baba Te poleje. Asi jesle, max 1. trida. Mozna by byla dobra anketa tady na Lezci s moznostmi, ale bylo by dobre, kdyby se jedna odpoved historicky ustalila. Mozna by mohla vejit i do dejin lezeni jako Odpoved Turkovi.
Frantaodpovědět 
                     Re: Ukradli jsme ti tvůj spolek. Howgh!11:55:01 09.05.2018
A mate hosi take neco k tematu? :)
odpovědět 

 Závodníci budou platit15:09:41 08.05.2018
A víte, na co se těším? Až se tu najde opravdu někdo schopný, kdo bude dosahovat slušných umístění, a za starty bude muset do ČHS platit. Mělo by to logiku - na repre dresu je reklamní plocha, která je ČHS, pokud si závodník sežene sponzory, bude muset za plochu zaplatit ČHS. A to samé prize money - pokud závodník dosáhne na nějakou odměnu, měl by třeba polovinu výhry nebo hodnoty odměny zaplatit svazu. 
odpovědět 
 Re: Závodníci budou platit18:24:16 08.05.2018
Si delas prdel, ale https://www.tyden.cz/ rubriky/sport/zimni-sporty /sjezdove-lyzovani/potresta-svaz- zahrobskou-rozhodne-se-v-dubnu_111709.html
Geoodpovědět 
  Re: Závodníci budou platit19:05:49 08.05.2018
No, počkej, já si prdel nedělám. Já to myslel úplně vážně. Schema je jasně popsané v tom případu s Ledeckou. To jsi nečetl?

https://goo.gl/rwnHwu

A že by se závodníci měli s ČHS dělit o prize money? To je přeci logické ne? Vždyť svaz jim tu vytváří podmínky, dělá soustředění, platí licenci, školí trenéry...
odpovědět 
   Re: Závodníci budou platit20:15:14 08.05.2018
Srovnání je o pár nul jinde, v alpine ski tečou přeci jen jiný prachy;) No ale dohody mezi sportovcem, zastupujícím subjektem, svazem a sponzorem, pořadateli atd. jsou v jakémkoli profisportu nikoli časté, ale nepostradatelné. Pokud dohodu jedna ze stran poruší, další strany mají právo na realizaci sankcí. Jednoduché. Pokud někdo podepíše takovou dohodu, kde jsou závazky, plnění, sankce formulovány nejasně, je to jeho rozhodnutí. Nic víc, nic míň. Novináři prostě vyrábějí "kauzy" z naprostých samozřejmostí.
semtamodpovědět 
    Re: Závodníci budou platit22:44:26 08.05.2018
Jasně, smlouvy jsou v pořádku, nemám nic proti. Každý si měl přečíst co podepisuje. Jen čekám, kdy se podobný požadavek na povinný nákup reklamní plochy nebo třeba repre příspěvek ve výši 50 % odměn za závody objeví i v repre smlouvě ČHS. A samozřejmě, není povinnost to podepisovat, nikdo nikoho přeci nenutí za repre startovat, je to dobrovolná volba každého.
odpovědět 
     Re: Závodníci budou platit23:15:28 08.05.2018
Ale vzdyt rozdeleni reklamnich ploch je uz jasne dane soucasnou repre smlouvou:
"1) veškeré plochy na horním díle závodního dresu (tílko/tričko), popř. na celotělovém
dresu, patří ČHS, závodník je nesmí využívat pro své sponzory, partnery nebo jiné
reklamní účely,
2) veškeré plochy na spodním díle závodního dresu (kalhotách) může využít reprezentant
pro své partnery nebo sponzory, ale pouze pokud by se nedostal do kolize
s případnými partnery a sponzory ČHS; max. plocha může činit 150 cm2,
3) veškeré plochy na ostatním soutěžním vybavení (sedák, pytlík na magnézium)
ponechává ČHS k využití reprezentantovi, za podmínky dodržení pravidel IFSC pro
rok 2018,
4) veškeré nevyužité plochy na ostatním nezávodním soutěžním vybavení (bundy,
mikiny, batohy) může závodník využívat pro svou potřebu.
odpovědět 
      Re: Závodníci budou platit23:17:51 08.05.2018
Problem Ledecke jsem pochopil tak, ze dokud nebyla sponzorsky zajimava tak lyzarsky svaz sve nasmlouvane plochy na jejim dresu nevyuzival, no a ted kdyz je hvezdou tak se o sva prava prihlasil...
odpovědět 
      Re: Závodníci budou platit08:10:52 09.05.2018
Co platí dnes, nemusí platit zítra. Ty snad víš, co bude v repre smlouvě třeba za dva roky?
odpovědět 
     Re: Závodníci budou platit08:15:01 09.05.2018
50% odmen jakoze vyhrajes lano tak to riznes na stredovy znacce,joooo!!!
odpovědět 
      Re: Závodníci budou platit09:32:58 09.05.2018
Ti drsnější s pořádnými noži to mohou rozpůlit podél. Nic to ale nemění na tom, že to nemá být polovina odměny, ale polovina hodnoty odměny :-) Lano by asi ČHS neřešil, ale třeba Plíšková teď dostala Porsche 711 Boxter GTS za cca 2 mega. A to už by pro svaz zajímavé být mohlo. V lezení to sice není moc pravděpodobné, ale kdo ví, s čím přijdou sponzoři na OH.
odpovědět 
   Re: Závodníci budou platit10:34:12 09.05.2018
Jo, tohle nastava v mnoha sportech, kde naopak i ty zavodnici dostavaji mnoho ve velke mire nazpet. Jednostrane (byt se muzeme tvarit, ze CHS poskytuje ty tebou vyjemenovane veci na vysoke urovni a ti uspesni zavodnici by bez tech poskytovanych veci nebyli) to bude cesta akorat do pekel.
odpovědět 
    Re: Závodníci budou platit11:10:23 09.05.2018
Jak se to vezme - z hlediska ČHS je to geniální. Žádné náklady, žádné zbytečné financování závodníků, a když se náhodou najde někdo jako AO, tak z toho ještě bude ČHS profitovat.

Tedy pokud závodní lezení na vrcholové úrovni umře, ničemu to nevadí, svaz to nic nebude stát, alespoň nemusí vyplácet podporu, cestovné a podobně. A pokud neumře, svaz vydělá. Takže ač je tento systém pro závodníky špatný, z hlediska ČHS je super, protože na něm nejde prodělat, množností je pouze zisk.
odpovědět 
     Re: Závodníci budou platit11:51:01 09.05.2018
Nesouhlasim. Svaz si dobre uvedomuje, kolik jim ti vrcholovi lezci prinasi prachu. Proto ty hnusne tahanice o sportovce. Bez vysledku (hlavne tedy Adama Ondry) nebo jakztakz vysledku (sem tam nekdo z tech ostatnich) si myslim, ze ty dotace, ktere dle zpravy tvori obrovskou cast prijmu, by byly o dost mensi.
odpovědět 
      Re: Závodníci budou platit13:34:51 09.05.2018
Je právě otázka, zda ty příjmy (nebo navýšení) generované extra dobrým lezení (finále/bedna) nebudou nižší, než náklady potřebné na dosažení těchto výsledků. K čemu ti je o 500 tisíc vyšší dotace, když na to navýšení musíš 700 tisíc vynaložit? Třeba je pro svaz finančně výhodnější vykazovat práci pro děti a mládež a na závody jezdit jen tak pro zábavu s minimálními náklady, než dosahovat špičkových výsledků a mít náklady vysoké. Kdyby to bylo tak, jak popisuješ, ČHS by se o lepší výsledky už dávno snažil. Ale současný žalostný stav českého závodního lezení není zapřičiněn neznalostí, ale nezájmem, tedy zřejmě dobré výsledky zase takovou výhodou nejsou.
odpovědět 
       Re: Závodníci budou platit14:42:26 09.05.2018
Je dobre si uvedomit, ze pro tento rok je dotace MSMT cca 12 milionu korun a vsechny balicky te dotace jsou dost spojene se sportovnim lezenim. Neverim, ze by dotace byly tak velke, kdyby nebylo Adama Ondry a kdyby treba to nejlepsi v cem se muzeme pochlubit mez dospelymi zavodniky byl Binter jr.
odpovědět 
        Re: Závodníci budou platit16:25:17 09.05.2018
Může to tak být a nemusí. Přiznám se, že tak dalece, abych toto zkoumal, mne to nezajímá.
odpovědět 
       Re: Závodníci budou platit15:35:48 09.05.2018
K této debatě je nutno dodat, že ČHS není firma a nemělo by se vést jako firma. Kdo si to myslí, nechť nahlédne na průšvih současné politiky.
Kuba Turekodpovědět 
        Re: Závodníci budou platit15:57:11 09.05.2018
Nekecame, makame! Penize na vse najdem.
horosvažodpovědět 
        Re: Závodníci budou platit16:24:22 09.05.2018
S tím u mne, jako u voliče ANO, asi moc nepochodíš...
odpovědět 
         Re: Závodníci budou platit12:00:03 10.05.2018
volič ano..no je vidět,že jsi dement.
odpovědět 
          Re: Závodníci budou platit12:08:44 10.05.2018
No jo no, každý jsme nějaký...
odpovědět 
        Re: Závodníci budou platit17:50:02 09.05.2018
A už vůbec ne jako firma na výrobu mediálně-exhibičních témat a prostoru pro magory typu KT.
odpovědět 
         Re: Závodníci budou platit18:50:37 09.05.2018
Jsem rád, že jsi potvrdil má slova.
Kuba Turekodpovědět 
          Re: Závodníci budou platit19:11:48 09.05.2018
Co kdyz je to zena? Diskuteri lezce jsou strasne sexisticti...
odpovědět 
        Re: Závodníci budou platit16:53:02 10.05.2018
nebyly snad svobodne volby? jo aha... oni vyhrali ti spatni - protoze my - elita - to vime. ne, nejsem priznivec AB ale tohle me bavi uz hodne dlouho...
odpovědět 
         Re: Závodníci budou platit18:38:06 10.05.2018
Něco se ti nezdá na pojmu "elita"?
Kuba Turekodpovědět 
          Re: Závodníci budou platit06:34:00 11.05.2018
Jelitomožný
Jitrniceodpovědět 
         Re: Závodníci budou platit19:12:45 10.05.2018
Me zase bavi ten boj proti elitam namisto toho abychom je na rukou nosili a vytvarili jim podminky kde sve elitni schopnosti mohou aplikovat..
odpovědět 
         Re: Závodníci budou platit19:19:25 10.05.2018
Presne jak pises Franto
odpovědět 
          Re: Závodníci budou platit20:25:18 10.05.2018
Ja to nepisu, ja se podepisuju.
Frantaodpovědět 
           Re: Závodníci budou platit20:42:16 10.05.2018
Presne jak pises Franto
odpovědět 

 U1415:33:37 08.05.2018
...a máme po boulderových závodech.Ještĕ že je blizko Rakousko a Nĕmecko.
odpovědět 
 Re: U1417:05:53 08.05.2018
Ty nevíš, že ČHS razí zásadu, že v U14 by děti bouldrovat vůbec neměly? Je to nezdravé.
odpovědět 
  Re: U1418:35:18 08.05.2018
Pak je tedy podivné, že si ČHS zve na poslední trénink reprezentace (kde se mimo jiné trénoval i boulder) děti z U14.
odpovědět 
   Re: U1418:58:59 08.05.2018
Co je na tom divného? Tys nikdy neslyšel, když se dříve rodiče a trenéři dožadovali boulder závodů U14, od ČHS odpověď, že žádné nebudu, že děti bouldrovat nemají?
odpovědět 
    Re: U1420:20:24 08.05.2018
Divné je, že ačkoliv ČHS tvrdí, že bouldering pro U14 je špatný, přesto si děti z U14 zve na repre tréninky boulderu.
odpovědět 
     Re: U1422:39:35 08.05.2018
Pořád nechápu, co je ti na tom divného. Když boulderové závody nebyly, nebyly proto, že to nebylo zdravé. Pak je někdo udělal, tak to zase bylo preferované, příprava je potřeba. No a teď, když třeba zase nebudou, budou opět nezdravé a jejich absence není chyba, ale respektování pravidel dětského lezení. Pořád mi není jasné, co na tom nechápeš :-)
odpovědět 

  23:03:39 08.05.2018
trapaaaas. zabo-mysi valky.
odpovědět 

 Kam kráčíš ČHS? 23:30:30 08.05.2018
To bude ještě témat s blížící se olympiádou co ČHS vyrobí.
Jirous odpovědět 
 Re: Kam kráčíš ČHS? 23:57:08 08.05.2018
Bohužel pravdu díš.
Kuba Turekodpovědět 
 Re: Kam kráčíš ČHS? 10:38:11 09.05.2018
No jo, jak to nekde zacne smrdet penezma a zacne se krocan porcovat, no nedej boze aby se musel delit nahodou na vic porci :-)
odpovědět 
  Re: Kam kráčíš ČHS? 17:21:39 09.05.2018
A proč si myslíte, že ČSL se nejdříve chtělo trhnout, pak přebrat pod sebe závody a závodníky.
odpovědět 
 Re: Kam kráčíš ČHS? 18:24:48 09.05.2018
Kam kráčí ČHS? No přece přehazovat skoro 12 míčů od MŠMT vidlemi mezi pár kopiček, aby trocha slámy spadla správným směrem. Co na tom, že ani taková částka není zárukou posunu ke kvalitě. Důležité je podat to růžově a sežratelně členské základně. Ta bude stejně pořád spokojená, 400 nýtovné, pojištění laciné, už su taky spokojené člen. Co je mi do nějakých sportovců. Trenéři se zlepší, zacvakají přeškolení a naučí se aspoň rovně sedět a správně chodit. Udělá se pseudosoustředění pro 30 lidí, nechají se zahopsat po Smíchově, pěkně se to natočí a nafotí. Tělocvikáře krásně nasvítí a zakomponují jak Ježíše kázajícího ovečkám, nebo jako Lenina na socrealistických obrazech. No a kdyby chtěl někdo o něčem diskutovat, dáme mu Turka, ten všechno zamaskuje.
Bídaodpovědět 
  Re: Kam kráčíš ČHS? 18:48:42 09.05.2018
Bido, pekne jsi to vystihl.
Lrhodpovědět 
  Re: Kam kráčíš ČHS? 19:13:28 09.05.2018
:-D
Dobre!
odpovědět 
   Re: Kam kráčíš ČHS? 22:19:49 09.05.2018
I přestože oněch 12 mil. více než souvisí se sportovním lezení, dle rozpočtu na VH do sportovního lezení teče jen okolo 5 mil. + nějaký sekretariát.
Honzaodpovědět 
    Re: Kam kráčíš ČHS? 07:12:33 10.05.2018
Bído, snad to je dobře, že do lezení teče více peněz.Podle tvého příspěvku tě to asi "sere".Někdo musel zapracovat, zažádat, aby peníze dostali.Oni zase jen tak zadarmo nepřilítly( i když tomu malinko pomohla fotbalová aféra). Nebo si pořád myslíš, že děti nosí čáp? Většinou, když něco napadnu , tak mám lepší plán jak ty peníze využít, jak je rozdělit a Ty ho máš ? Z tvého příspěvku jsem teda nic nevyčetl co bys udělal lepšího, jak bys investoval, koho bys podpořil, abys nenasral druhého, kterého nepodpoříš, jako je třeba LRH ?
Nové přidělení peněz pro svaz už trvá něco okolo roku a proto např. i ČSL se snažilo do toho nějak šlápnout a z koláče si něco utrhnout no proč ne, je to boj o prachy, práci a pod..
Martyodpovědět 
     Peníze zadarmo07:51:20 10.05.2018
Márty, ale ty peníze jsou zadarmo! Nějakej úředník je sebral daňovým poplatníkům a dal je "horolezcům". A ti si za peníze druhých budou užívat svých radovánek.
LRHodpovědět 
      Re: Peníze zadarmo08:32:00 10.05.2018
Opravu ? podej trestní oznámení....
Martyodpovědět 
       Re: Peníze zadarmo09:32:36 10.05.2018
Opravdu to tak je. Fakt. Libor nekecá. Ten ty peníze musel vydělat a pak odevzdat.
Kuba Turekodpovědět 
        Re: Peníze zadarmo10:05:05 10.05.2018
A co jako? Jakou to má souvislost? Původ peněz je v tomto případě irelevantní.
odpovědět 
         Re: Peníze zadarmo11:45:21 10.05.2018
Jako nic... Je dobré vědět, že to nejsou prachy zadarmo, ale někdo nám je dal na nějaký bohulibý účel.
Kuba Turekodpovědět 
          Re: Peníze zadarmo12:55:45 10.05.2018
Lrh,KT dobře vím co jsou dotace a odkud se berou, ale tohle snad není téma na lezci.
odpovědět 
           Re: Peníze zadarmo08:10:30 11.05.2018
A hlavně nejde ani tak o ty dotace, ale o ten proces, než ta část balíku "dotace" dojde ke koncovému příjemci...
odpovědět 
       Re: Peníze zadarmo17:06:56 10.05.2018
Souhlasím že dotace jsou svinstvo a že ten, kdo je vymyslel, by měl jít bručet. Jenom na to bohužel není paragraf.
honzaodpovědět 
        Re: Peníze zadarmo09:53:43 11.05.2018
Presne jak pises Franto
odpovědět 
        Re: Peníze zadarmo10:20:23 20.05.2018
Dotace jsou dobre , prinosne ... bohuzel tu je spatna vlastnost , mozna navyk(v cechach a poskomunistickych statech extremni), ze z eraru to neboli.
odpovědět 
         Re: Peníze zadarmo18:49:57 20.05.2018
Dotace jsou svinstvo největší v jakékoliv oblasti. Princip dotaci je sebrat peníze všem a dát je pár vyvoleným. Funguje to tak, že se seberou poslední peníze všem co maj málo a daj se někomu, kdo má hodně. V nejvyšší dotační lize se dotujou miliardáři.

Já mám celkem hovno a nikdo mě nedotuje. Ale daně, ze kterejch jdou dotace platit musím.

Očekávám příští revoluci. Bude krvavá a svoji stranu jsem si už vybral.
Arcikacirodpovědět 
          Re: Peníze zadarmo22:04:32 20.05.2018
Kdy začneme ANO, SPD, komanče a jejich přípravku oranžády věšet na kandelábry?
Kuba Turekodpovědět 
           Re: Peníze zadarmo08:12:09 21.05.2018
Až skončíte s pseudonovináři?:-D
odpovědět 
     Re: Kam kráčíš ČHS? 10:09:26 10.05.2018
Já bych plán měl, klidně se podělím na mailu.
Bídaodpovědět 
      Re: Kam kráčíš ČHS? 11:46:05 10.05.2018
slabousek@gmail.com
Slabouchodpovědět 
      Re: Kam kráčíš ČHS? 11:46:43 10.05.2018
Koho navrhuješ?
Kuba Turekodpovědět 
     Re: Kam kráčíš ČHS? 15:11:45 10.05.2018
Ono Marty, kdyz jen neco potece, ale nebude nic odtekat, tak brzo tect prestane. Nic nefunguje jen jednostrane.

Primarne by ses mel spis zamerovat na to, zda se neco deje, neco smysluplneho a koncepcniho vznika, nez ze zrovna pritekaji penize. To samo o sobe nic neznamena a jak se ukazalo, vubec to nemusi znamenat, ze se lezecka obec bude mit lepe. A kdyz ten privod je hodne zalozen na uspesich velmi uzke skupiny lidi, je hodne riskantni na tom stavet nejake budouci plany.

Tak Marty, fakt prestan verit na to, ze deti nosi cap.
odpovědět 
      Re: Kam kráčíš ČHS? 08:11:16 11.05.2018
Nelze než souhlasit s rýmem senátora Kubery..."až jednou skončí dotace,půjdou zase mnozí do práce".:-)
odpovědět 
       Re: Kam kráčíš ČHS? 08:43:06 11.05.2018
Už aby to bylo
odpovědět 

 Vymastenost23:29:35 09.05.2018
Ojojoj vy ste banda vymastencu..doufam ze fakt jen sedite doma na tech vasich zaparenych prdelich, a nehustite tyhle sracky nekomu z oci do oci..to by jeden blil.. fuj, to sou jedy! Do skal takove kryply nepoustet, prosim!
odpovědět 
 Re: Vymastenost19:20:25 10.05.2018
Takova vostra slova vuci CHS...
odpovědět 

 Proč?18:09:55 12.05.2018
Vážený ČHS, můžete sem vložit nějaké vysvětlení, proč se o to sportovní lezení tak škrtíte, když se o závodníky ve skutečnosti nestaráte, nemáte o ně zájem a chováte se, jakoby pro vás byli přítěží?
odpovědět 
 Re: Proč?13:25:18 15.05.2018
Nemůžou, mají ho menšího a štve je to... Bloudek Vzteklý Rešík a další....
odpovědět 

 nejbližší závody08:59:18 23.05.2018
Vážení, už za 3 týdny bude MČR v boulderingu - čekáme na PROPOZICE!
odpovědět 
 Re: nejbližší závody10:58:29 23.05.2018
To vám bude stačit den předem!
odpovědět 
 Re: nejbližší závody12:20:17 23.05.2018
Navrhuji vypovĕdĕt ĆHS smlouvu na poŕádání závodů.
odpovědět 
 Re: nejbližší závody - CHS si da vypoved12:21:17 23.05.2018
Tak to aby CHS zachovalo latku a nastoleny trend, bude ted muset vypovedet smlouvu samo se sebou.
odpovědět 

 Foto dne:
Falkenstein
Über Den Drachenrücken, IXa
 Databáze cest:
Všechny cesty (179986)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Kronos 6a San Vito Lo Capo
Leda 5c+ San Vito Lo Capo
Orange Beauty 7c+ Osoje - Čikola
Ibubel 5c Osoje - Čikola
Naklofen 6a+ Osoje - Čikola
Nově komentované:
Devět Světů 8B+ Skály V Údolí Černé
Trojzubec 6C Koryčanský Hřeben
Trojzubec 6C Koryčanský Hřeben
Nad Ohništěm C 5A Koryčanský Hřeben
Poslední Soud 6C Panský Les

 Nově v diskusi:
Stropy v ČR | Juraj Durifuk solo Himalaje | Re: jistící brýle | Re: jistící brýle | Re: jistící brýle | Re: jistící brýle | Re: Bouldering Petrohrad | Re: foto dne vcera | Re: Turecko (Geyikbayiri) a půjčení auta | Re: foto dne vcera |

 Nové komentáře:
Re: nehorazne | Re: James | James | Re: smutná role JAMES | Re: vyvoj? | Re: uplakánci | Re: smutná role JAMES | Re: Stanovisko SHS James k neštěstí pod Langtang Lirung | Re: smutná role JAMES | průjem |

 Kde to vře:
Zkusíme to znova (165)
Stanovisko SHS JAMES k neštěstí pod Langtang Lirung (62)
Video: Adam Ondra na jedné z nejvyšších umělých stěn na světě (21)
Trofeje z 1. lezecké stěnky Adama Ondry pro dětské závodníky (17)
Barbara Zangerl dala na flash cestu Freerider na El Capitana (15)
Křest knihy Perly východu (10)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (3)
Projekt Dandy Polmana „Velký Benátčan“ na YouTube (2)
Video: Will Bosi na bouldrech v Česku (2)
Jugal Base Camp Bouldering Guidebook (1)

 Nově v inzerci:
Cepíny SR Bandit | Directalpine Rebel 2.0 | Hledám děvče do skal | STANOVÉ KOLÍKY - SET 8+1 | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Prodám balknu | Různé lezečky | Spací pytel | Prodám skialp boty | Boty Lowa Locarno GTX LO |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 640 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 558 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 494 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 499 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 435 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.