LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Já slabě písknu, ty silně táhni.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Křest knihy Perly východu
Vyšla kniha Laviny v Česku
Update sprievodca Jelenec

Závody
SP boulder Keqiao (CHN) (18.04)
SP obtížnost, rychlost Wujiang (CHN) (25.04)
SP obtížnost, rychlost Indonesie (02.05)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11156
3.Volf 10959
Hory:
1.Groš 7855
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)

Deníčky
5678 lezců
1145427 cest
Nové přelezy:
Feistus Re 7b+
Voldemort 8A
Zpěv Vánic 8A/8A+
Modliszka 7C
Enforico 7b+/7c
Out Of Thi 8A+
Devět Svět 8B+
Yggdrasil 7C+/8A
No Idea 7b
Cosa Dice 7b+

Stěny
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5
V 16 - Plzeň

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1
Rock Point OC Olympia - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Nepálští záchranáři našli a vyzvedli tělo Ondreje Húserky

Nepálskému týmu záchranářů se dnes podařilo lokalizovat a vyzvednout tělo Ondreje Húserky z trhliny, v níž zahynul po pádu při sestupu ze sedmitisícovky Langtang Lirung po prvovýstupu na její vrchol východní stěnou s Markem Holečkem. Informoval o tom před chvílí slovenský horosvaz.

"Na podnet rodiny a priateľky sa dnes v skorých ranných hodinách nepálskemu tímu záchranárov podarilo lokalizovať a vyslobodiť telo Ondreja Húserku z trhliny.
Samotné vyslobodenie trvalo 2 dni, pričom prvý deň sa podarilo vysadiť tím záchranárov na miesto nešťastia, ktorí sa dostali do trhliny a pátrali po tele. V prvý deň bolo hľadanie neúspešné,
nepálsky tím však prejavil veľkú ochotu a na miesto sa vrátili ráno nasledujúceho dňa a akciu úspešne dokončili.
Rodina a my všetci sa chceme poďakovať agentúre 14 Summits Expedition, ktorá akciu zastrešovala, spolumajiteľovi Subinovi Thakurimu, spoločne s NMIA a vynikajúcimi horskými guidami, ktorí samotné hľadanie a vyprostenie realizovali.
Pemba Gelje Sherpa
Chhiring Sherpa
Kusang Sherpa
Prakash Sherpa
Altitute Heli-cap Bibek
Easy Heli service
Táto akcia bola veľmi náročná, preto patrí veľká vďaka za odhodlanie pri pátraní."


Viz Facebook slovenského horosvazu SHS JAMES:



Poděkování záchranářům zveřejnil dnes na Facebooku i Marek Holeček:



O nehodě jsme psali zde:

Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka

Standa Holec   [úpravy] 11:19 07.11.2024Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 no tak to je -12:56:25 07.11.2024
skutecne obdivuhodne odhodlani. Respekt.
j.odpovědět 

 vďaka19:08:54 07.11.2024
Veľká vďaka chalanom.
edo h.odpovědět 
 Re: vďaka08:46:59 08.11.2024
A medzičasom Trava, Mára a spol vo veľkom štýle oslavovali a zabávali sa v Kathmandu na Marové narodky a ako uplný idiot sa tým ešte Trava chváli na sociálnych sieťach. Každý si urobí názor sám.
odpovědět 
  Re: vďaka09:00:22 08.11.2024
neříká se tomu lidský žebřík?
danodpovědět 
  Re: vďaka09:59:51 08.11.2024
V kontextu té Markovo mediální glorifikace (a jeho vlastních vyjádření) je to fakt...Marek.
Když umřel Zdeněk,bylo to podobné.
Petra odpovědět 

 Smutný 12:34:14 08.11.2024
Proč tam lezl ?
Tintin odpovědět 
 Re: Smutný 14:50:19 08.11.2024
Proto .
honzaodpovědět 
  Re: Smutný 16:26:05 08.11.2024
aby mohl zit:(
judovanaodpovědět 

 bez ucasti12:51:36 08.11.2024
Nechápu Maro a dalsi, že si se nezúčastnil vytažení těla spolulezce. Očividně šlo vytahnout a rodina si to přála... Místo toho kalite někde ve městě a vyserete se na to.
...odpovědět 
 Re: bez ucasti14:52:09 08.11.2024
nekomentoval by som z gauca, najma po tom, co si v tej trhline uz s Ondrom zazil
odpovědět 
  Re: bez ucasti15:47:33 08.11.2024
Zjevně mu to náladu na oslavě nekazilo.
odpovědět 
   Re: bez ucasti16:13:00 08.11.2024
Vole vy jste vsichni chytry, zazil nekdo z vas neco podobnyho?
odpovědět 
    Re: bez ucasti17:23:05 08.11.2024
Právě že jo. Bohužel. Je proto s čím srovnávat.
odpovědět 
     Re: bez ucasti21:46:52 08.11.2024
Tak se neboj napsat o co šlo, ono to srovnání není vůbec špatný.
honzaodpovědět 
 Re: bez ucasti08:50:42 11.11.2024
proč by se měl do záchranky pomocí vrtulníku motat amatér notabene vyčerpaný po předchozí anabázi? jen proto, že to hlas lidu očekává?

slovo amatér píšu s plným vědomím. ta parta záchranářů je jednak sehraná dohromady a s pilotem a každý z nich ví co dělat, je to ostatně jejich práce. jak by jim pomohl amatér, byť špičkový horolezec, to věru netuším. možná kdyby chtěli ten vrtulník ještě víc zatížit a vnést do toho jazykovou bariéru a chaos.
Lukas B.odpovědět 
  Re: bez ucasti09:53:13 11.11.2024
Jak by jim mohl pomoci? Třeba tak, že by jim ukázal, která trhlina to byla. A ti by ji pak nemuseli dva dny hledat.
odpovědět 
   Re: bez ucasti11:03:28 11.11.2024
nojo, jasně, my všichni tady od stolu tomu děsně rozumíme. taky bychom mohli trénovat národní mančaft, no né?
Lukas B.odpovědět 
    Re: bez ucasti11:22:31 11.11.2024
A tak pokud nejsi s to pochopit, že většinu času jim zabralo hledání oné trhliny, že sami záchranáři vyzývali Máru, ať ji pomůže s lokalizací, ale on už byl dávno v trapu, tak to je pak s tebou těžké.
odpovědět 
     Re: bez ucasti11:30:56 11.11.2024
odkaz?
Lukas B.odpovědět 
      Re: bez ucasti12:06:33 11.11.2024
Pokud vim tak byla označená růžovým spacákem a najít ho nemohli kdesi dole v labyrintu trhliny.
Pro agenturu a šerpy to neni žádná dobročinná akce ale normální kšeft, dobře placenej. Možná i proto ho první den "nenašli" a letěli tam druhej den znova (samozřejmě to je jen spekulace). Podobně jako případy kdy v Alpách horskáči zachraňovali i lidi kteří o to nestáli, jen místo návratu na chatu zabivakovali a chatař dal avízo kámošům z horský. Hop záchranka a vyúčtujem pojišťovně nebo tomu nuceně zachráněnýmu.
odpovědět 
      Re: bez ucasti12:06:56 11.11.2024
Hledej, Šmudlo.
odpovědět 
       Re: bez ucasti12:52:33 11.11.2024
díky anonymní sráči za potvrzení předpokladu, přesně tuhle odpověď jsem očekával.
Lukas B.odpovědět 
        Re: bez ucasti12:57:57 11.11.2024
Poslyš,ty arogantní zoufalče. Nejsme v mateřské školce.
odpovědět 
    Re: bez ucasti12:07:56 11.11.2024
Naárodní mančaft může evidentně trénovat kdokoli. Takže i ty, tady od stolu.
krkodpovědět 

 Jen houšť...!!!16:38:10 08.11.2024
Děkuji Vám, především těm erudovaným za shrnutí mých přešlapů, společenských poklesků, kde se ukazuje, jaké morální bahno jsem. Jen houšť a dál. Každé nové objevení nepřístojností, je drbání na mých zádech…. Zajímavé je, že ti napálení, nejeli s Vámi, ale s takovým bezobratlým matlákem, jako jsem já!!! Přeji hezký den
Mára
Maaraodpovědět 
 Re: Jen houšť...!!!17:17:19 08.11.2024
Diky za vyjadreni Maaro jak zde, tak k cele udalosti. Taky mi zprvu nesedel Tvuj styl vyjadrovani, ale po letech, kdy Te sleduji, tak uz rozumim, za mne jsi opravdu mimoradny a to k takovym lidem vetsinou jiz patri. To co jsi dokazal a prave i nyni udelal pri nestesti,ktere Vas potkalo tak to je za mne neskutecne a obdivuhodne, moc Ti fandim a prosim drz se dale. No a cist zdejsi vetsinove komentare, to je take odvaha chlape.
Martas.odpovědět 
 Re: Jen houšť...!!!18:29:22 08.11.2024
ok ... ?
j.odpovědět 
  Re: Jen houšť...!!!20:15:06 08.11.2024
Mára je též jednou z obětí! A tady, a jinde, dostává dost za uši od anonymních kádrováků. Myslím na něj a přeji mu hodně sil. Těžko se to zacelí...
Věřím, že s Ondrou měli blízký a kamarádský vztah. Byli několik dní spolu tak blízko, jak to jen jde a v místech, kde se člověk vyskytuje jen výjimečně. Pohybovali se na hraně ostří nože. Spolu vylezli úžasný a těžký směr, bohužel s tragickým koncem, za který Mára rozhodně nemůže.
R.I.P. Ondra
Zdénaodpovědět 
 Re: Jen houšť...!!!20:46:56 08.11.2024
Cizí lezci tahají tělo vašeho kamaráda spolulezce, na přání rodiny. Což podle tebe bylo příliš riskantní. Oni asi rodiny nemaj nikdo z nich, nebo jak...
Přeci to má být především vaše snaha.
...odpovědět 
  Re: Jen houšť...!!!07:54:04 09.11.2024
A ty víš jak na tom Mára byl fyzicky a psychicky? Po několika dnech ve stěně a po hrůzném zážitku? Vono se to kecá z domova...
odpovědět 
   Re: Jen houšť...!!!09:35:15 09.11.2024
Podle fotek byl Maara zjevně v dobrém rozmaru a rozhodně se z toho nehroutil a nekolaboval.

Maarova přítomnost při záchranné akci by byla velmi přínosná pro lokalizaci místa. Mohla by ji výrazně urychlit a zkrátit tak čas, kdy jsou záchranáři sami vystavení shora padajícímu ledu a případnému kamení. Záchranná akce by tak nemusela trvat dva dny, ale jen jeden a to ještě třebas jen jeho část.
odpovědět 

 Langtang19:32:00 08.11.2024
Je to dno.stydím se.ze tráva se fotí s langosem ok.dávno zřejmě opustil vlak směru lezeni.ale davat sem fotky s Maarou byt fotka nic neříká o situaci je fakt dno.Trochu úcty by zasloužil Ondra o to víc teď jeho rodina,spolulezci,kamarádi…pieta pro Ondru.
Petrodpovědět 

 Jdete do hajzlu19:36:34 08.11.2024
Tvl tady se sešlo kadrovaku. Kdo nesmutni podle stranických představ ten je nepřítel lidu a měl by kutat uran v dole. Hodili byste se do stb kokoti.
odpovědět 
 Re: Jdete do hajzlu20:48:12 08.11.2024
Slušně ses vyjadril
Stbodpovědět 
  Re: Jdete do hajzlu16:05:52 09.11.2024
Ale ma recht.
odpovědět 

 Oslava20:46:06 08.11.2024
Pokud je chuť a nálada slavit, tak budiž..(a dodatečné vše nejlepší).. Ale když už, tak proč to házet na sociální sítě? Trochu pokory a piety vůči O. rodině a těm, jenž bolest budou vstřebávat ještě dlouho, by neuškodilo...
K.odpovědět 
 Re: Oslava20:47:31 08.11.2024
Dik
Petrodpovědět 
 Re: Oslava22:45:24 08.11.2024
To je podle me zasadni problem od zacatku. A je jedno, jestli to byl ten nevkusnej Holeckuv text popisujici Ondrovu smrt, nebo nasledny fotky z parby, oboji pochopitelne na sockach, jak je ted dobrym zvykem. Chapu, ze kazdy truchleni proziva jinak, ale trochu socialni inteligence by neskodilo nikomu.
Pmodpovědět 
 Re: Oslava22:45:28 08.11.2024
To je podle me zasadni problem od zacatku. A je jedno, jestli to byl ten nevkusnej Holeckuv text popisujici Ondrovu smrt, nebo nasledny fotky z parby, oboji pochopitelne na sockach, jak je ted dobrym zvykem. Chapu, ze kazdy truchleni proziva jinak, ale trochu socialni inteligence by neskodilo nikomu.
Pmodpovědět 
  Re: Oslava05:58:59 09.11.2024
Panta rei...:) Smutek nechme těm, kteří hodlají trávit nynější čas i nadcházející v údolí slz. Sice se tím nic nezmění, stejně jak po tisíciletí z údolí králů, kde vše bylo učiněno pro život věčný, však ještě nikdo z faraónů nevstal mezi ty živé. Pro chřadnutí duše je třeba udělat méně, než pro nádech a jít dál. Každý má na výběr...Já jsem pevný v tom, co dělám a obhajovat události, které někdo úmyslně překrucuje, cucá si z podnehtu i rozhazuje časovou chronologii, je zcela zbytečné. Naopak jsem zvědav, kam pohádka dál bude směřovat a jaká Baba Jaga ještě čeká v temném lese. Takže pojďte vypravěči, specialisti na etický kodex, lezci odborníci a praktikující mágové, též věštci děcka od Sibyly …prostor je vááááš a hlavně nebrzděte fantazii. 😊 😊Howgh Mára
Maaraodpovědět 
   Re: Oslava09:07:03 09.11.2024
Ok, tak tohle je trochu bizar. Jako věděl jsem, že si trochu specifickej, ale čekat kam se pohádka vyvine dal... Ty vole.
odpovědět 
   Re: Oslava09:25:32 09.11.2024
at je autor kdokoliv - ten text je k vaznemu zamysleni...
j.odpovědět 
  Re: Oslava06:00:49 09.11.2024
Panta rei...:) Smutek nechme těm, kteří hodlají trávit nynější čas i nadcházející v údolí slz. Sice se tím nic nezmění, stejně jak po tisíciletí z údolí králů, kde vše bylo učiněno pro život věčný, však ještě nikdo z faraónů nevstal mezi ty živé. Pro chřadnutí duše je třeba udělat méně, než pro nádech a jít dál. Každý má na výběr...Já jsem pevný v tom, co dělám a obhajovat události, které někdo úmyslně překrucuje, cucá si z podnehtu i rozhazuje časovou chronologii, je zcela zbytečné. Naopak jsem zvědav, kam pohádka dál bude směřovat a jaká Baba Jaga ještě čeká v temném lese. Takže pojďte vypravěči, specialisti na etický kodex, lezci odborníci a praktikující mágové, též věštci děcka od Sibyly …prostor je vááááš a hlavně nebrzděte fantazii. 😊 😊Howgh Mára
Maaraodpovědět 
   Re: Oslava08:06:45 09.11.2024
ale no tak, a kdyby to byla Viktorka? tata/bracha? Klara? mozna si po tech nekolika verzich udalosti u Huserku rikaji - jak by to dopadlo, kdyby tam byl s nekym jinym.... byl to mladej chlap, zkusenosti tam byly, ale v techto horach jeste ne takovy, a tyhle expedice jsou externe vnimany jako "leader SUPERMAN HOLECEK a spolulezec",,,,,,,,,,,, jako zda se, ze to ukazuje skutecny vztahy v tymu; a nekteri jsou prekvapeni - meli idealy nebo iluze. s pozdravem navsteva z jineho sveta.
externistkaodpovědět 
    Re: Oslava09:08:47 09.11.2024
No, podle posledního vyjádření to tak asi bude, Holeček a spolulezec. Tak si najde novyho.
odpovědět 
     Re: Oslava15:19:24 21.11.2024
Uprimne neverim ze si jeste nejakeho najde. Kdo by chtel mit za partaka sebestredniho claveka s poruchou osobnosti?
Eveodpovědět 
   Re: Oslava09:11:01 09.11.2024
Zdá se Maroušku, že jsi vůbec nepochopil o co jde. Tak ještě jednou. Dokud tvé počínání neubližuje cizím lidem, je to tvoje věc. Ale, když začneš ubližovat ostatním ( Ondrova rodina a kamarádi), je potřeba se ozvat, a to kurva nahlas! Bavím se tu o tvém způsobu sdělení, který byl tak necitlivý k blízkým, že by jeden blil (nepolemizuji tu nad tím, jak to bylo doopravdy). Člověk si až říká, že jsi psal kapitolu do další knihy... A aby toho nebylo málo, narvete s Trávou socky fotkama z bujaré oslavy života. Čert vem, že si uděláte oslavu narozenin, na tvém místě bych se asi chtěl vymazat chlastem a zapomenout, alespoň na chvíli... Jenže vaše sebestředná, narcistická povaha vám zastínila i tu špetku soudnosti, kterou jsem doufal, že máte... Tohle bylo totálně přes čáru a obhajuj se jak chceš. Pro každého, kdo má rozum v hlavě, jsi to prohrál.
Radši si to přečti znovaodpovědět 
    Re: Oslava19:42:45 09.11.2024
Diky!naprosto presne
Petodpovědět 
    Re: Oslava20:15:31 09.11.2024
s kterým z Ondrových blízkých jsi mluvil, že si je bereš do huby? Samozřejmě že s nikým, ani je neznáš, jinak bys tu tim šermoval. Sráči.
odpovědět 
     Re: Oslava21:41:00 09.11.2024
Myslim, ze vsetci, co Ondra poznali a mali ho radi, smutia. Ja urcite. A nepotrebuju citat hrdinsky epos od prezivzsieho.
vladoodpovědět 
    Re: Oslava08:40:43 11.11.2024
Prepac ale nemozem uplne suhlasit. Maru sledujem uz dost dlhu dobu, rovnako tak aj Ondru, nakolko som bol na ich prednaskach pred dlhymi rokmi kde boli zhodou okolnosti obaja. Ano Mara je specificky, co sa moze niekomu pacit alebo nie. Ale po citani mnohych prispevkov ako aj ten tvoj mam dojem, ze Maru vsetci mate potrebu hodnotit z pohladu svojich oci, ako by ste sa zachovali vy v jeho situacii. Naco to robite? Je aky je. Ondro ho poznal, mal moznost si vybrat neist alebo ist s niekym inym. To ze sa mu stalo toto nestastie nieje Marova vina. A v tomto druhu lezenia je to doslova o stasti. Keby som sa na toto pozrel z mojho pohladu, ak by som tam zarval ako Ondro chcel by som lezat tam a nie na cmitri kdesy... Je tam mnoho mnoznosti, ale vy to skatulkujete do svojich oci. A ze oslavil narodky a niekto druhy to zavesil na web. Kurna ani neviete v akej atmosfere to tam prebehlo ani to nezavesil on ale moze zato on. Samemu mi to nie je prijemne, ale robit silou mocou z niekoho chuja len preto ze VY BY STE TO INAK, nasrat na tieto debilne komenty kde sa X kkkk ani nevie podpisat. Ak ma spravca trochu rozumu tak da komenty len prihlasenym. Demokracia je sloboda slova ale clovek si ma stat za tym co povie. Nasrat
Paloodpovědět 
     Re: Oslava11:45:49 11.11.2024
Paĺo, suůhlas!
Zdénaodpovědět 
      Re: Oslava12:12:02 11.11.2024
Souhlas.
Anonymní lůza si našla čarodějnici, ta se musí upálit a hodí se k tomu jakákoliv záminka. Stejnej typ lidí tě po převratu označil za kulaka nebo nepřítele lidu a zlikvidoval.
Přizdisráči který zvládnou jen ze tmy házet bláto, manipulovat, spekulace vydávat za pravdu a to všechno anonymně.
odpovědět 
    Re: Oslava15:22:05 21.11.2024
Absolutni souhlas
Eveodpovědět 
    Re: Oslava15:27:36 21.11.2024
Absolutni souhlas
Eveodpovědět 
    Re: Oslava15:35:32 21.11.2024
Absolutni souhlas, diky
Eveodpovědět 
    Re: Oslava15:36:04 21.11.2024
Absolutni souhlas, diky
Eveodpovědět 

 Takže respekt (uz tu dlouho nebyl)09:36:33 09.11.2024
A vy jste kdo, že vynášíte tyto soudy, porota tribunálu??

Kde berete to privilegium a tu drzost určovat druhým jak se mají nebo nemají vyrovnávat s mezníma chvílema lidskýho života, tahat do toho jejich rodiny, jiné rodiny, určovat co je nebo není málo empatické?

Už to, co se objevilo pod několika diskusema svědčí o tom, že neměříte stejným metrem sobě a jiným, pokud máte plnou hubu dnes trendy respektu, začněte ho uplatňovat i na ty, kteří vám jsou naturelem proti strsti.

Nechtěl jsem tady prasit, téma příspěvku
je jinde. Ale zdá se, že pan Boblig z Edelstadtu vstal z mrtvých a sehnal si na černou práci príma ovečky.
odpovědět 
 Re: Takže respekt (uz tu dlouho nebyl)11:03:12 09.11.2024
A skutocne bolo nevyhnutne aby sa pochvalili fotkami z oslavy na internete? Ako tu napisali viaceri, je normalne ze clovek chce zit dalej, aby sa nezblaznil, kazdy prekonavame stratu blizkych inac. Ale preco mal kurva niekto potrebu zverejnovat fotky z oslavy ked Ondrovi pribuzni najviac smustia? Co ma v hlave uplne nasrate? Ved to hovori o uplnej absencii empatie. Aku mohli cakat reakciu verejnosti? Pusu na celo a karafiaty?
odpovědět 
  Re: Takže respekt (uz tu dlouho nebyl)11:38:55 09.11.2024
Když už máš tolik otázek, jednu ti přidám

Proč to nekomentují ti, kterých se to zkušenostně nejvíc týká a kteří by k tomu snad i měli co říct a ti, co se jich to týká úplně nejmíň rozjíždějí košaté diskuze.
odpovědět 
   Re: Takže respekt (uz tu dlouho nebyl)12:10:48 09.11.2024
Problem je, ze se tu od zacatku micha nekolik veci. Nenavist/zavist k Holeckovi, pretavena ve vlnu spekulaci a zrejme zivena nejakou osobni animozitou, nebo vlastni frustraci pisatelu. To je extremne nechutna cast tehle diskuzi. Ale potom je tady ten zpusob zverejneni, nasledny komunikace a vsechno okolo socek. Jsem nobody, proti Markovi nic nemam a ani ho neznam, ale tohle se me dotyka, protoze si na miste jeho rodicu predstavuju sebe. A proc to na sockach nekomentuji? Asi maji jine starosti, vis?
pmodpovědět 
    Re: Takže respekt (uz tu dlouho nebyl)12:12:30 09.11.2024
jeho rodicu... mysleno samozrejme Ondrovych
pmodpovědět 
    Re: Takže respekt (uz tu dlouho nebyl)13:17:30 09.11.2024
naprosto souhlasim. Uroven techto vykonu je extremni, nutnou soucasti vseho kolem je bitva o penize, sponzory, medialni prostor, marketing, organizovani akce atd, atd, - pohledem zvenci mu vlastne vse funguje v podstate profesionalne (klobouk dolu), prednasky, fanousci, filmy dokumenty, rozhovory ... forma mi nemusi byt sympaticka, ale jako zpusob jak financovat svuj sport vlastne ok.
Cemu ale fakt nerozumim proc v takhle extremni situaci nekdo z jeho nejblizsiho okoli (vlastne pracovniho tymu) nerekne - hele ted neni uplne okamzik na reci o vesmiru, jicnu pekel apod., stacilo by strucny vyjadreni fakticky popisujici okolnosti s odstupem par dnu a bylo by - faktum nelze nic vytknout, fakta se nikoho nedotknou ...
j.odpovědět 
     Re: Takže respekt (uz tu dlouho nebyl)14:27:13 09.11.2024
Na základě jakejch autentickejch (vlastních) zkušeností jsi u Marka Holečka vyhodnotil:
- danou extrémnost výkonů?
- nutnost bít se o peníze a sponzory, mediální prostor?
- úroveň profesionality nebo neprofesinality, míru toho zda to dělá dobře?

Zbytek ti neberu, protože už je v rovině osobních preferencí a představ, ale tipuju že to je podobná slátanina jako ten úvod.
Hodpovědět 
      Re: Takže respekt (uz tu dlouho nebyl)16:11:01 11.11.2024
to si me fakt pobavil ... vis, co je to profesionalni sport v nejvyssim vykonostnim stupni? tohle! systematicky budovana kariera profesionalniho sportovce - a dela to vlastne dobre. on si tam nejede zalezt jakoze na vikend do Skalaku a v pondeli hybaj do sroubarny.
no a kdyz to delas na takovyhle urovni, evidentne mas nejaky lidi kolem sebe (pokud tedy je to pro tebe dulezity a nejsi presvedcenej, ze to delaa skvele) na externi komunikaci, nebo aspon zpetnou vazbu.
Kdyz se prezentujes verejne, cekej krome pochvaly i kritiku (nebo nechvalu) - treba komunikacnich vzorcu a komunikacni formy.
j.odpovědět 
     Re: Takže respekt (uz tu dlouho nebyl)14:47:17 09.11.2024
Na základě jakejch autentickejch (vlastních) zkušeností jsi u Marka Holečka vyhodnotil:
- danou extrémnost výkonů?
- nutnost bít se o peníze a sponzory, mediální prostor?
- úroveň profesionality nebo neprofesinality, míru toho zda to dělá dobře?

Zbytek ti neberu, protože už je v rovině osobních preferencí a představ, ale tipuju že to je podobná slátanina jako ten úvod.
Hodpovědět 
     Není se čemu divit 14:51:38 09.11.2024
I v tom jeho filmu to padlo "Dostal se takle daleko, protože je to sobec z nebere ohled na jiný".
odpovědět 
      Re: Není se čemu divit 20:21:29 09.11.2024
+1
Rádio Jerevan odpovědět 
      Re: Není se čemu divit 20:21:30 09.11.2024
+1
Rádio Jerevan odpovědět 
      Re: Není se čemu divit 22:40:46 09.11.2024
Holeček... sebestředný sobeček, blbeček, trubeček, bezvousí chlapeček, domeček plný koleček a také ještě zahnědlý bobeček...Máte tam ještě něco dalšího přátelé?
Maara
Maaraodpovědět 
       Re: Není se čemu divit 00:26:18 10.11.2024
Tak říká to tam o tobě tvoje žena, ne snad? Tak na tom asi něco pravdy bude, ale za to se asi nemusíš stydět, každej sme nějakej.
odpovědět 
     Re: Takže respekt (uz tu dlouho nebyl)07:19:31 10.11.2024
no spis jestli jsou prispevky podepsane maara autenticke a jeste po nekolika dnech jsou takove jake jsou tak pisatel nevypada v poradku.

naopak asi fair vedet, jak to muze po techto vykonech vypadat (coz nema byt utok)
odpovědět 
   Re: Takže respekt (uz tu dlouho nebyl)17:55:58 09.11.2024
Jestli jsi psal i původní komentář s tímhle titulkem, tak mě zajímá kdo jsi ty? Takhle debilni otázky jsem dlouho nečetl. Začnu odzadu, vážně se divíš, že tu nediskutují jeho nejbližší? To snad nemyslíš vážně, jestli ano, tak jsi rozumově zaostalý (slušně řečeno).
Ptáš se, kdo jsou Ti, kterým Márův příspěvek o události a fotky z oslav přijdou úplně mimo? Jsou to normální lidi, kteří empatii mají. Jsou to rodiče, kamarádi kamarádů, parťáci... Zkrátka lidi, kteří narozdíl od Máry mají soudnost a slušnost. Nežijí na světě jen a jen pro sebe.
Ondru jsem trochu znal, v horách mi zemřelo pár kamarádů, ale tohle vidím poprvé a snad naposled.
odpovědět 
   Re: Takže respekt (uz tu dlouho nebyl)17:56:05 09.11.2024
Jestli jsi psal i původní komentář s tímhle titulkem, tak mě zajímá kdo jsi ty? Takhle debilni otázky jsem dlouho nečetl. Začnu odzadu, vážně se divíš, že tu nediskutují jeho nejbližší? To snad nemyslíš vážně, jestli ano, tak jsi rozumově zaostalý (slušně řečeno).
Ptáš se, kdo jsou Ti, kterým Márův příspěvek o události a fotky z oslav přijdou úplně mimo? Jsou to normální lidi, kteří empatii mají. Jsou to rodiče, kamarádi kamarádů, parťáci... Zkrátka lidi, kteří narozdíl od Máry mají soudnost a slušnost. Nežijí na světě jen a jen pro sebe.
Ondru jsem trochu znal, v horách mi zemřelo pár kamarádů, ale tohle vidím poprvé a snad naposled.
odpovědět 
    Re: Takže respekt (uz tu dlouho nebyl)18:30:07 09.11.2024
kdyby byli normální lezci trochu internetově gramotní, tak by věděli, že na příspěvky, který svědčí o naprosté nevyzrálosti, v horším případě o psychopatologii, se prostě nereaguje, maximálně tak gramofonovou deskou, která opakuje, že je někdo nevyzrálý nebo magor. Ono by je to přestalo bavit nebo by se aspoň ta diskuze nikam "nerozvíjela".
odpovědět 
    Re: Takže respekt (uz tu dlouho nebyl)21:38:12 09.11.2024
Vážně se divíš že....
- ne, nic takovýho jsem nepsal

Ptáš, se, kdo jsou ti...kterým to přijde mimo..

- ne, neptal, jsem se komu to přijde mimo, ptal jsem se z jakýho důvodu se část lidí staví do pozice arbitrů a stanovují normu chování.

Tolik k soudům o debilitě. Začal bych teda četbou.
odpovědět 

 Milí komentátoři,15:21:14 09.11.2024
zvedněte se a vyšlápněte někam na kopec, vysoko na horu.. odtud budou všechny Vaše výše i níže myšlené, zmíněné, sepsané i nesepsané "problémy" malé, menší nebo nebudou vidět vůbec. Mír, bůh, lásku a klid v duši. Nenávist sem, mezi lezce, nepatří!
Kosťákodpovědět 

 Milí komentátoři,15:27:32 09.11.2024
zvedněte se a vyšlápněte někam na kopec, vysoko na horu.. odtud budou všechny Vaše výše i níže myšlené, zmíněné, sepsané i nesepsané "problémy" malé, menší nebo nebudou vidět vůbec. Mír, bůh, lásku a klid v duši. Nenávist sem, mezi lezce, nepatří!
Kosťákodpovědět 
 Re: Milí komentátoři,22:41:50 09.11.2024
Holeček... sebestředný sobeček, blbeček, trubeček, bezvousí chlapeček, domeček plný koleček a také ještě zahnědlý bobeček...Máte tam ještě něco dalšího přátelé?
Maara
Maaraodpovědět 
  Re: Milí komentátoři,06:32:26 10.11.2024
Cyba a oprava v předchozím textu :) bezvous"ý" chlapeček. Čeština mi nikdy nešla, tak jako vlastně vše. Maara
Maaraodpovědět 
   Re: Milí komentátoři,10:16:48 10.11.2024
Vykašli se na zdejší anonymy, Máro, žumpa potřebuje vypustit.
 ivošodpovědět 
    Re: Milí komentátoři,11:55:45 10.11.2024
Ivoši za tohle co jsi teď napsal jdi před zrcadlo a dej si facku! Ale pořádnou!Děláš to pro sebe! Obhajuješ tu neobhajitelné!Ze zdejších diskuzí je mi obecně zle ale z takovýhle názorů je mi rovnou na blití!
Honza odpovědět 
   Re: Milí komentátoři,11:58:13 10.11.2024
Karma je zdarma Máro! Ono tě to dříve či později dožene to si buď jistej!
Honza odpovědět 
  Re: Milí komentátoři,20:45:35 10.11.2024
Holečku-blbečku... tuhle jsi psal: howk a? Píšeš dál tak, jak ses teď vybarvil. Promiň, ale sociální cítění jde mimo tebe. Výkony ti nikdo nebere.
odpovědět 

 Tady to vre :/16:16:01 10.11.2024
Nekdy bych z te diskuze na lezci blil. Ale tentokrat velkou cast diskuteru bohuzel chapu.
Cela situace je opravdu nestastna. Ovsem nejhorsi je stale jedno jedine a to Ondry smrt. :(
Ano, bylo by fajn, kdyby Mara popsal podrobneji celou situaci, klidne s casovym odstupem, az se jeho duse trochu uklidni a udalosti uvidi jasneji. Bylo by lepsi, kdyby se do online sveta nedostaly fotky z nasledne oslavy narozenin. To bylo skutecne velmi nestastne. Ze kluci popiji, zapari… Za to bych se na ne rozhodne nezlobil. Ale zverejnit to na sockach, par dni po smrti Ondry je celkem hnus. :( U Mary se celkem nicemu nedivim, z 90% nerozumim jeho jazyku a myslenkovym pochodum, vetsinou mi prijde, ze v rozhovorech absolutne neodpovida na kladene otazky. Casto v jeho textech ctu mimo radky veci, ktere mi nesedi, ale takovy on zkratka je. Spickovy alpinista, borec ktery udelal z lezeni svou obzivu, vyjadrovacimi schopnostmi a myslenkovymi pochody na jine frekvenci nez vetsina z nas… Me osobne jako clovek nesedi, do hor ani skalek bych s nim dobrovolne nejel. Jako horolezec, ktereho v dnesnim online svete sleduji, ma za lezecke vykony muj velky obdiv.
Jestli jsem vse nasledoval spravne, tak fotky z oslavy nasdilel prvni Trava, ale mozna se pletu. A ten u me teda klesl opravdu hodne, znam ho naky ten patek a od nej bych to necekal. Bylo to naprosto netaktni a zbytecne.
At tak ci onak, vse zbytecne. Zivot Ondrovi nic nevrati. Cest jeho pamatce!
Hanzodpovědět 
 Re: Tady to vre :/16:37:08 10.11.2024
Uplne suhlasim, pridu mi ti ludia, vratane Holecka bez socialnej inteligencie. Neviem co ho viedlo k tym bezprostrednym reakciam a potrebou unahlene vysvetlovat pribehom na fejsbuku smrt cloveka, vratane zverejnenia tych fotiek z oslavy.Nikto ho k tomu nenutil, nebol k tomu nijak povinny, nevyuzil jedinecnu prilezitost akutne mlcat. Kazdopadne, k tomu, ze neodpoveda na otazky, tazko mozes normalne odpovedat na nieco co nema ziadne racionalne vysvetlenie, tak melies piate cez deviate.
Michalodpovědět 
 Re: Tady to vre :/16:38:06 10.11.2024
Prosim tě, a co je na těch fotkách tak závadnýho? Vidim tam vyčerpanýho člověka, kterej si pravděpodobně i přes tíhu posledních dní dovolil udělat pár fotek s přáteli, kde spolu stojí, obejmou se, popřejou k padesátce, nakrájí dort. Že v pozadí někdo není schopnej si promítnout něčí truchlení a vidí v tom to, co chce vidět, to podle mě není márův problém. Beztak tady většina plamenně kritizujících nikdy nevylezla ani na pětitisícovku, takže si na základě lezení šestek na sportovkách umí představit úplný prd a jejich "komentáře" mají naprosto zápornou hodnotu, takže bych se divil, kdyby se komentáři takových nýmandů mára jakkoli zabýval.
odpovědět 
  Re: Tady to vre :/20:55:40 10.11.2024
Snad tady ty Maaarovy reakce vidíš, ne? Lezecky borec, lidsky chudák. Ale dobře pro něho, aspoň se tím nemusí trápit a má čistou hlavu.
odpovědět 
   Naivita21:20:34 10.11.2024
Pochybuju, ze jde skutecne o jeho reakce, to jen upadek nekoho jinyho nema dno. A tys vubec neodpovedel na to, co je na tech fotkach zavadnyho. Bujarej mejdan to neni, tak jsem zvedavej, s cim se vytasis.
odpovědět 
    Re: Naivita22:38:28 10.11.2024
K fotkám se nevyjadřuji. Jen k tomu, co a jakým stylem tady píše (nebo se to aspoň tváří) Maaara. Někdy míň je víc.
odpovědět 
     Hanzi22:21:51 13.11.2024
fajn, já jsem odepisoval Hanzovi, který ty fotky tak plamenně kritizuje, tak třeba se ještě vyjádří...
odpovědět 
  Re: Tady to vre :/21:17:43 10.11.2024
Bacha, právo na názor a stejný dílek mediálního prostoru "aby se moh taky vyjádřit" dneska stírá nalezený metry a prožitý roky jak prd.

Osobně jsem toho názoru že do deseti let půjdou všechny neregistrovaný a necenzurovaný platformy buď doprdele a ty zbyvší budou tak sešněrovaný a okleštěný, že to nikoho nebude zajímat.
odpovědět 
 Re: Tady to vre :/11:11:49 11.11.2024
Víš, Maara neni vorvaň, aby dlouhodobě daval tu hypoxii a Plzeňské těm malejm buňkám v hlavě taky nepomáhá. Pro dusledky takových vlivů je několik trefných pojmů ale to mi nepřísluší...
odpovědět 

 podpora Márovi16:48:18 10.11.2024
Máro, sice jsme spolu lezli jen jednou celkem dávno, když byl ještě naživu Kubáno, takže se prakticky neznáme, ale s ohledem na tyhle klevetivý sračky, který tu teď pár nýmandů metá, bych tě rád podpořil a vyjádřil ti upřímnou soustrast. Drž se a věř, že většina normálních a skutečných lezců ví, že když o něčem nemůžu vědět ani prd, tak se k tomu nevyjadřuju. Tady se ozývá pět deset anonymů a pár tak trochu podepsanejch, tak se mi chce věřit, že většina lezců není zdegenerovaná natolik, aby se vyjadřovala k tomu, jak kdo potřebuje truchlit.
Tomášodpovědět 
 Re: podpora Márovi17:49:24 10.11.2024
Ja mam pocit, ze anonymove ne lezci jsou vzdycky tak jeden dva lidi, co si jeste i povidaj se sebou :D
Jackodpovědět 

 Láska v srdci 06:08:34 11.11.2024
Ještě jednou zdravím Vás… Spravedlivé, Rozhněvané…
Vy, jenž nastavujete morálním kompas, se znalostí všeho, dokonce jak se svět otáčí a kam by měl směřovat. Zezačátku jsem to nechápal, ale teď už mi svítá. Dokonce mě to a začíná bavit. Jelikož když někoho nemám rád, je mi odporný, tak se mu vyhnu, snažím se na něj nehledět, nesledovat ho. Obzvlášť když mé kroky nikterak dotyčná kreatura neovlivňuje a nejsem s ní, jakkoliv svázán. Tady je to opačně, vaše oči se nedokáží odtrhnou. A já na to přišel. Vy mě milujete…, jen zakrýváte vášeň pod hrubý pytel. Přiznám se, byl jsem zmatený, ale v hrudi už plamen vzplál. Také Vás miluju. Pusa Maara
Maaraodpovědět 
 Re: Láska v srdci 08:47:36 11.11.2024
Tak teď bych už možná vysadil to co beru.
odpovědět 
 Re: Láska v srdci 09:37:56 11.11.2024
Myslim že si pleteš lásku obecenstva se závislostí na mentálnich projekcích, ale v pohodě;) ahoj
Honzaodpovědět 
 Re: Láska v srdci 09:56:49 11.11.2024
Myslim že si pleteš lásku obecenstva se závislostí na mentálnich projekcích, ale v pohodě;) ahoj
Honzaodpovědět 
  Re: Láska v srdci 10:24:10 11.11.2024
A zase jsem o kus dál... Díky, díky Honzo, jsi hodný za rozšíření obzorů. Jsem nadšený a je to vzrušující i dynamické, jak se každý den dozvím něco nového o sobě samém. Konečně mi to ze střípků skládá obraz a začínám si rozumět. Ještě jednou děkuji a máš můj hluboký obdiv. Také bych moc rád tě potkal a potřásl ti rukou. Maara
Maaraodpovědět 
   Re: Láska v srdci 10:37:40 11.11.2024
Snad radši ne, vypadá to, že nosíš smůlu.
odpovědět 
    Re: Láska v srdci 11:07:43 11.11.2024
Ale sobě neštěstí nenosím a jak smrtka se kosy bát nemusím...:) Jen doufám, že to na tebe přes net neskočí v podobě infekce. To by mě opravdu mrzelo. Maara
Maaraodpovědět 
     Re: Láska v srdci 11:56:10 11.11.2024
To asi neskoci, ale to je presne ono Maro, jsi sobec. Jasne, ma to svoje vyhody, ale bacha na to!
Ono se to da delat jen do urcityho bodu a pak se ti to vrati.
odpovědět 
    Re: Láska v srdci 11:09:51 11.11.2024
Ale sobě neštěstí nenosím a jak smrtka se kosy bát nemusím...:) Jen doufám, že to na tebe přes net neskočí v podobě infekce. To by mě opravdu mrzelo. Maara
Maaraodpovědět 
     Re: Láska v srdci 11:56:41 11.11.2024
Opravdu to píšeš ty nebo někdo za tebe? Přihlásíš se a potvrdíš to?
Jodpovědět 
      Re: Láska v srdci 15:33:32 11.11.2024
Uz je prihlasen, takze ano pise
odpovědět 
       Re: Láska v srdci 12:45:57 12.11.2024
Ne, není přihlášenej. Přihlášenej komentář poznáš podle tý ikonky vedle podpisu. To, že je tam vidět mail, znamená jen to, že tam pisatel ručně vyplnil mail. Mára se občas vyjadřuje divně, ale má svoje hranice.
Petrodpovědět 
        Re: Láska v srdci 15:58:18 12.11.2024
Aha, super diky za vysvetleni.
odpovědět 
   Re: Láska v srdci 11:38:33 11.11.2024
Rád, tak dáme v pátek pivo v Praze?

Jen bych tě poprosil, aspoň jednu ruku mi srdečnpstí neurvat, potřebuju něčím přidržet půllitr.
Honzaodpovědět 
  Re: Láska v srdci 11:03:02 11.11.2024
A zase jsem o kus dál... Díky, díky Honzo, jsi hodný za rozšíření obzorů. Jsem nadšený a je to vzrušující i dynamické, jak se každý den dozvím něco nového o sobě samém. Konečně mi to ze střípků skládá obraz a začínám si rozumět. Ještě jednou děkuji a máš můj hluboký obdiv. Také bych moc rád tě potkal a potřásl ti rukou. Maara
Maaraodpovědět 
 Re: Láska v srdci 11:08:21 11.11.2024
Tento způsob zda se mi poněkud nešťastný. Považoval bych za morální, pokud někdo tragicky zahyne, stručně a věcné informovat. Počkám až se emoce zklidní, a s odstupem mohu podat detailnější zprávu. Tato forma byla poněkud nevkusná. Stejně tak, pokud par dni po takové ztrátě slavíme 50. Proč ne, ale necpu to na síť. Pak se nediv, že je někdo pohoršen.
k.odpovědět 
  Re: Láska v srdci 11:29:58 11.11.2024
Ahoj Ká...
cítím se trochu provinile, že mi je naprosto jedno, co si myslíš, protože jsi mi vlastně úplně jedno. Jsi jen internetový "Ká" a pár slov zatím, které jsi napsal. Ani dvojdomek, zážitky a nic společného nemáme. Dnes mě baví odpovídat, čili máš šanci se blýsknout s chytrými názory a ověřenými informacemi. Až skončím s touhle hrou ťukání do klávesnice, až mě to omrzí, téma postupně zmizí. Bohužel stejně zmizíš do stínu i ty a další, kteří odtamtud předtím vylezli. Maara
Maaraodpovědět 
   Re: Láska v srdci 11:58:27 11.11.2024
"že mi je naprosto jedno, co si myslíš" a to plati o vsech lidech co znas, ze? :)
Ono to celkem vsechno dokresluje.
odpovědět 
  Re: Láska v srdci 11:30:11 11.11.2024
Ahoj Ká...
cítím se trochu provinile, že mi je naprosto jedno, co si myslíš, protože jsi mi vlastně úplně jedno. Jsi jen internetový "Ká" a pár slov zatím, které jsi napsal. Ani dvojdomek, zážitky a nic společného nemáme. Dnes mě baví odpovídat, čili máš šanci se blýsknout s chytrými názory a ověřenými informacemi. Až skončím s touhle hrou ťukání do klávesnice, až mě to omrzí, téma postupně zmizí. Bohužel stejně zmizíš do stínu i ty a další, kteří odtamtud předtím vylezli. Maara
Maaraodpovědět 
   Re: Láska v srdci 12:12:45 11.11.2024
zkus nedávat refresh poté co něco napíšeš, pak to tu aspoň nebude dvakrát...
odpovědět 
  Re: Láska v srdci 12:04:09 11.11.2024
Ja se obavam, ze kdyz ses narcis, tak na ostatni nehledis a je ti proste totalne u prdele co svym chovanim zpusobis nebo jestli nekoho ranis. Mas svuj cil a za tim si pres mrtvoly jdes.
Je to smutny, ale narcisu je kolem nas strasne moc.
odpovědět 
   Re: Láska v srdci 12:20:24 11.11.2024
Pokud někdo někoho zraňuje, tak to jsou anonymní kokoti který tu z Máry dělaj viníka a hajzla kterýmu je jedno co se stalo a blijou tady svoje spekulace.
Jakou vinu má Mára za to že si spolulezec při slanění vycvakne karábli bez zámku a zmizí do doliny? A jakou vinu má na tom že se vytrhne slaňák? Slaňoval první a byl těžší, tak naopak vzal riziko že vysviští on na sebe.
Až jednou odejdu, tak prosim nebrečte ve sklepě, ale opečte prase, udělejte pařbu a vzpomínejte co jsem kde spolu prožili a jaký to bylo. A co vyblije lůza toho si nevšímejte.
odpovědět 
    Re: Láska v srdci 19:41:06 11.11.2024
Přesně tak. Já být Mára, tak bych nejen oslavil narozeniny, ale chlastal bych týden v kuse. Přitom bych vymetl všechny bordely a opiová doupata v Káthmándú a bylo by mi u zádele, že mě někdo fotí a prudí na internetu. Proč? Protože jsem přežil.
Pepa Oktábecodpovědět 
     Re: Láska v srdci 08:25:11 12.11.2024
Jestli tohle opravdu všechno píše MH, tak je to ještě horší, než jsem si myslel!
Todpovědět 

 Maara není MH12:21:33 11.11.2024
Maara neni Marek Holeček, to je snad jasné.Už to nehroťte
NesBlodpovědět 
 Re: Maara není MH12:58:48 11.11.2024
Styl psaní dost odpovídá, já bych řekl, že je.
odpovědět 
  Mara Holecek nechodi na lezce a uz vubec ne do komentaru23:46:44 11.11.2024
Pise to nejakej tak trochu psychopat nebo dnesnim odbornym jazykem spis nekdo s vyraznymi rysy smisene poruchy osobnosti. Zbytecny ho jakkoli korigovat.
odpovědět 

 posledni vykrik13:44:15 11.11.2024
Tahle diskuze od zacatku nedavala smysl, protoze je anonymni. Nikdo totiz nevi, jestli tu zvraci jeden, nebo 10 a jestli si nejaky psychopat neprikyvuje jinym nickem a zaroven nebasni jakoze maara, s potouchlou radosti, jak to pekne hori. Je to extremne nechutny, predevsim ty osobni vypady na nej maskovany za moralku a bohuzel se v tech exkrementech uspini i legitimni prispevky lidi, kterych se ty udalosti nejak dotkly. Mrzi me, ze jsem se zapojil, zpetne videno to byl dost idiotsky napad, ale asi byla potreba silnejsi nez rozum. Neni cas to zavrit? Jde to vubec?
Pmodpovědět 
 Re: posledni vykrik14:44:31 11.11.2024
No náčelníku,nejdříve to vypadalo že mluvíš z cesty ale s tím "svým idiotským nápadem" to jsi řekl dobře no...! ;-)
Rádio Jerevan odpovědět 
 Re: posledni vykrik17:57:50 11.11.2024
Zapojovat se do diskuzi na Lezci resp. internetu je většinou idiotskej nápad.
odpovědět 
  Re: posledni vykrik18:53:41 11.11.2024
ano, zapojovat se do diskuzí na internetu JE blbej nápad. někdy je to ale zajímavé nebo poučné, třeba vrátit se k předchozím článkům a diskuzím. no nic, hodně štěstí.
anonymousodpovědět 

 Foto dne:
Falkenstein
Über Den Drachenrücken, IXa
 Databáze cest:
Všechny cesty (179986)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Kronos 6a San Vito Lo Capo
Leda 5c+ San Vito Lo Capo
Orange Beauty 7c+ Osoje - Čikola
Ibubel 5c Osoje - Čikola
Naklofen 6a+ Osoje - Čikola
Nově komentované:
Trojzubec 6C Koryčanský Hřeben
Trojzubec 6C Koryčanský Hřeben
Nad Ohništěm C 5A Koryčanský Hřeben
Poslední Soud 6C Panský Les
Devět Světů 8B+ Skály V Údolí Černé

 Nově v diskusi:
Re: jistící brýle | Re: jistící brýle | Re: jistící brýle | Re: Bouldering Petrohrad | Re: foto dne vcera | Re: Turecko (Geyikbayiri) a půjčení auta | Re: foto dne vcera | foto dne vcera | Re: Turecko (Geyikbayiri) a půjčení auta | Re: socialní průjem |

 Nové komentáře:
Re: Stanovisko SHS James k neštěstí pod Langtang Lirung | Re: smutná role JAMES | průjem | průjem | Re: James hnuj | Re: uplakánci | Re: smutná role JAMES | James hnuj | Re: smutná role JAMES | Re: smutná role JAMES |

 Kde to vře:
Zkusíme to znova (169)
Stanovisko SHS JAMES k neštěstí pod Langtang Lirung (56)
Video: Adam Ondra na jedné z nejvyšších umělých stěn na světě (21)
Trofeje z 1. lezecké stěnky Adama Ondry pro dětské závodníky (17)
Barbara Zangerl dala na flash cestu Freerider na El Capitana (16)
Křest knihy Perly východu (9)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (5)
Projekt Dandy Polmana „Velký Benátčan“ na YouTube (2)
Video: Will Bosi na bouldrech v Česku (2)
Jugal Base Camp Bouldering Guidebook (1)

 Nově v inzerci:
Cepíny SR Bandit | Directalpine Rebel 2.0 | Hledám děvče do skal | STANOVÉ KOLÍKY - SET 8+1 | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Prodám balknu | Různé lezečky | Spací pytel | Prodám skialp boty | Boty Lowa Locarno GTX LO |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 636 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 555 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 492 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 496 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 430 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.