LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Achtung seil!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Křest knihy Perly východu
Vyšla kniha Laviny v Česku
Update sprievodca Jelenec

Závody
SP boulder Keqiao (CHN) (18.04)
SP obtížnost, rychlost Wujiang (CHN) (25.04)
SP obtížnost, rychlost Indonesie (02.05)

Žebříček
Cesty:
26. 10685
27.Duchoň 10637
28.Lachman 10620
Bouldry:
26.Klapal 9215
27. 9178
28.Břicháček 9156
Hory:
1.Groš 7855
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)

Deníčky
5678 lezců
1145431 cest
Nové přelezy:
Nemesis 8A
Feistus Re 7b+
Voldemort 8A
Zpěv Vánic 8A/8A+
Modliszka 7C
Enforico 7b+/7c
Out Of Thi 8A+
Devět Svět 8B+
Yggdrasil 7C+/8A
No Idea 7b

Stěny
Ultra Ant Club - Týnská - Praha 1
Zubří - Zubří
Bouldrovka - Velké Meziříčí

Prodejny
Ksport - Třinec
HUDYsport - Praha 2
BIVAK SPORT - BERKNER - KRNOV

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Mistrovství v Brně

Aktualizace (14.11)

Aktualizováno 14.11.
Přípravy Mistrovství v boulderingu a lezení na obtížnost, které bude v Brně o tomto víkendu, vrcholí. Vzhledem k tomu, že jde o závod rozsahu v domácích podmínkách dosud nepořádaný, zveme na něj všechny příznivce a avízujeme snad poslední organizační změny a informace:
Rychlost, která měla být v neděli v 11:00, nebude.
Pořadatelé vyhlašují v rámci závodů další soutěž o věcné ceny, a to o "nejlepšího univerzála", kterou vyhraje ten, kdo bude mít nejlepší únístění v obou disciplínách boulderingu a obtížnosti.
Vstup pro diváky je stejně jako na výstavu Sport Life. Závodníci mají vstup přes vchod č. 1, služební vchod (ze směru od tramvaje), zde obdrží akreditační kartu.
Ráno brána č. 1. Akreditace novinářů je v Press Center, pavilon E (u Holiday Inn).
Uzavření izolace pro kvalifikaci mužů 8:00 hod.
Prezentace k závodům bude při příchodu do izolace, tedy kdo bude chít závodit jen v boulderingu nemusí být na závodech od rána.

Časový plán MMČR v lezení na obtížnost a boulderingu.

Sobota 15.11.
7:00 otevření izolace vstup služebním vchodem
8:00 kvalifikace muži
bezprostředně po ukončení kvalifikačního kola mužů otevření a zavření izolace žen
12:00 kvalifikace ženy
14:00 zavření izolace muži
14:30 kvalifikace muži bouldering
bezprostředně po ukončení kvalifikačního kola mužů otevření a zavření izolace žen
18:00 kvalifikace ženy bouldering
Neděle 16.11.
7:00 vstup přes služební vchod
8:00 semifinále muži obtížnost
11:30 zavření izolace muži ženy obtížnost
12:00 finále ženy, muži obtížnost
14:15 zavření izolace muži, ženy bouldering
15:00 finále ženy, muži bouldering

Časový harmonogram se může ještě měnit. Upřesněno bude na místě.

Závody se uskuteční ve spolupráci
Hudy sport, Rock empire, Ocún , Rock Pillars,
Lanex,

Poznámka redakce: Kdo nebude moci do Brna, může sledovat hlavní dění zde na Lezci, kde bychom měli poskytnout průběžně základní informace

Původní článek:
6.11.2003
Ujišťujeme všechny příznivce sportovního lezení, že avizované mistrovství v boulderingu a lezení na obtížnost v rámci Sportlife show výstavy v Brně se opravdu uskuteční 15.11.2003.

Další podrobné informace se objeví v těchto dnech na stránkách ČHS.

Aktualizace 10.11.2003:

Fotky ze stavby stěny v Brně na BVV na MČR v lezení na obtížnost - sobota odpoledne.
(poslal J.Šmíd)






Aktualizace 13.11.2003:

Informace o startovném
pro členy ČHS - jeden závod 150,- Kč oba 200,- Kč
Pro nečleny 250,- Kč resp. 300,- Kč

Rozhodčí: Láďa Slouka, Slávek Vomáčko

Vstup do izolace bude označen plakáty a šipkami.
Případně další informace ještě zítra.

Slávek Vomáčko   [úpravy] 09:14 06.11.2003Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Boulder Série - díl III.21:17:48 06.11.2003
Mistrovství v boulderingu spolupořádá BB klan. Závod se odehraje na tradiční věži a částečně na stěně, po které se poleze obtížnost.Bude se jednat o dokončení Boulder Série 2003 - tedy o díl III.
Novinkou však je, že závod v boulderingu bude dvoudenní. 15.11. proběhne kvalifikace a 16.11.
finále. Zazávodit si může každý jak na obtížnosti tak i v boulderingu. Zajímavé bude když se borec či borkyně dostane do finále v obou disciplínách. Očekávejte dobrou show, tradiční bary a bouldershop...

Oliváčodpovědět 
 Re: Boulder Série - díl III.14:25:05 07.11.2003
Bude vyhlášeno i celkové poradí Boulder Série?
caballoodpovědět 
  Re: Boulder Série - díl III.10:27:20 08.11.2003
Předpokládám,že ano :) Doufám,že si Kraken dojede pro "Hatrick"...
Oliváčodpovědět 
   Re: Boulder Série - díl III.11:47:44 09.11.2003
pridem sa pozriet,budem aj zavodit,uz sa tesim:o)
lezec Petrik alias Krakenodpovědět 

 A rychlost?11:15:58 09.11.2003
Slyšel jsem, že se v Brně měly také pořádat závody v lezení na rychlost. Pak jsem se ale dozvěděl, že byly před několika dny odvolány. Pravděpodobně už na ně nebylo dostatek času a zároveň nejsou u nás v Čechách tak populární jako obtížnost a bouldering. Škoda, mohla by to být pěkná podívaná, jak pro samotné závodníky, tak i pro diváky, kteří by mohli být i laikové. Snad příště!
Dalasodpovědět 

 nelichotivé09:51:58 10.11.2003
V roce 1993 jsem se poprvé zúčastnil MČR v lezení na zbrusu nové umělé stěně na Ruzyni. Od té doby uplynulo hodně vody a onu vodu vířila postupně řada hvězd a hvězdiček, s nimiž jsem měl tu čest se každým rokem poměřit. Letos mi to po těch mnoha letech nevyjde.

Chápu marketingový tah udělat MČR jak na velké stěně tak v boulderingu v jeden víkend, nakonec jistě se jedná o poučení ze světa, kde však, přece jen nutno podotknout, existuje podstatně větší specializace oproti tuzemským „universálům“. Čili beru rozsah a akceptuji ho. Skutečně si však myslíte, že jsou všichni takoví terminátoři, aby absolvovali oba závody najednou? Program neznám, ale mně to tak nějak vychází u těch nejlepších na nedělní semifinále na vytrvalost, přesun pod věž na bouldery a zpátky na finále vytrvalosti. Mně se zdá tato myšlenka scestná a má-li být obojí vyvrcholení lezecké závodní sezóny o jednom víkendu, nelze očekávat, že se bude naše špička účastnit obojího nebo minimálně v obojím nepodá stejné výkony, jako by podala odděleně.

Vyjdu-li z této myšlenky, dostávám se k (a to už mě fakt nenapadá méně expresivní výraz) blbosti, roztáhnout bouldering do dvou dnů. Proč? Podle mě se dostáváme do situace, kdy se závod stává ještě méně atraktivním pro závodníky a dojde k dalšímu úbytku účastníků. Myslím, že závodníci v minulosti museli zkousnout řadu změn a přesunů na poslední chvíli a ukázali tak výraznou shovívavost vůči pořadateli a myslím si tedy, že by pořadatel naopak mohl udělat něco také pro závodníky. Nebo už jsme skutečně pouze reklamou na náš báječný sport a snadno manipulovatelnými králíky? Já si ten svůj „bobek“ přijedu do Brna udělat, ale myslím, že by pořadatel neměl vidět pouze komerční zájmy, ale také závodníky, neboť, světe div se, oni jsou kořením závodů a myslím, že všichni vidíme, jak je startovní pole stále menší a menší a už i pár jmen z té špičky chybí, protože čas, který je možné strávit ve skalách závodům neobětují (tím spíš dva dny).

Můj příspěvek je dnes bohužel pouze kritický. Raději pochválím a nebo se snažím taky něco aktivně vytvořit, ale neodpustím si komentář ještě k Bouldersérii. Co to je? Potřebujeme to? Proč nestačí pořadateli zapojení do série Českého poháru a snaží se o separaci? Chlapi, vždyť to vypadá, jako by jste volali: „jenom my umíme udělat takové šou, jenom my jsme nejlepší“ (o nic tuto, z prominutím, aroganci nesnižuje fakt, že je to pravda). Zase ten zku... marketing. Chápete vůbec situaci ostatních pořadatelů, kteří chtějí také něco pro lezce a obecenstvo připravit. To bude v budoucnosti soupeřit mezi sebou závod v Třinci (třeba někdy také na věži), Šumperku a ostatní? Budou se prát o prestiž, o média a nakonec třeba i o závodníky? To už jsme fakt tak hluboko klesli?

Jenom mě to napadlo. Jako nezávislého pozorovatele, nikoli však nezúčastněného. I já mám dobrý pocit z toho, že se lidi kolem baví tím, co vidí. Závody považuji za skvělou šou. Za skvělý prostředek ukázat náš sport... a proto se onoho kolotoče účastním. Dík za Vaši práci.
Petr Reschodpovědět 
 Re: nelichotivé18:55:00 10.11.2003
Ahoj Petře a ostatní, kterých se to také týká.

Začnu popořadě k jednotlivým tématům na které narážíš.
Tak tedy…
Ano je to čistě a jasně marketingový tah udělat MČR jak na velké stěně tak v boulderingu v jeden víkend a to hlavně z jednoho prostého důvodu a to,že jinak by MČR v boulderingu vůbec nebylo!
Skutečně si nemyslím, že jsou všichni takoví terminátoři a proto se snažím udělat závodní program takový aby se to dalo jakž takž zvládnout.To co momentálně visí na ČHS je nesmysl. (možná už je to změněný)
Aby se vše zvládlo tak semifinále na lano…NEBUDE.
Proč bouldering ve dvou dnech? Protože pokud se mají odehrát oba dva závody (lano i boulder), tak je to asi nejlepší varianta jak se vyrovnat s únavou za předpokladu, že závodník závodí v obou disciplínách.
Dále píšeš o komerčních zájmech a úbytku závodníků…no nevim přesně na čí komerční zájmy narážíš,ale Boulder Série dosud pořadatelům přinesla vše jen ne finance :). To je možná více na soukromou diskusi než na debatu na Lezci.
A teď se právě dostávám k dalším otázkám co to je Boulder Série, jestli ji potřebujem, co ostatní pořadatelé, souboje atd atd.
Přesně vlastně ani nevím kam míříš,ale popořadě…
Celá Boulder Série začala nultým ročníkem Boulder Contestem na Brumlovce.
Contest byl pokus o něco co tu ještě nebylo. Ukázka toho jak si představujeme jak by závodní show měla vypadat. Teda tak jak jí ještě nikdo nikde u nás nerealizoval…
Contest se vydařil a na světě byla Boulder Série 2003. Projekt bb klanu, který by mohl udržet Český pohár v boulderingu naživu…
Separace je na místě. Každý má možnost takové závody udělat a doufám, že jsme pouze spustili lavinu,která strhne další pořadatele.
Prostě by se měli jasně definovat pravidla jak by měli vypadat rankingové,oblastní a pohárové závody. A pohárové závody by měli SAKRA dobře vypadat.
Píšeš o soupeření mezi jednotlivými pořadateli. Jasně,že by měli soutěžit! Ale myslím to asi jinak než ty. Podle mne by měli soutěžit a snažit se o to, aby jejich závody byly alespoň tak dobrý jako Boulder Série a nejlépe ještě lepší! Mají hozenou laťku a ta by se do budoucna neměla podlézat! A věř,že je s tím mooooře práce. Kdo to chce dělat pro prachy tak ten si hodně zkousne.Kdo to dělá z nadšení ten si svou odměnu určitě vybere…
Co víc dodat. Příští rok z naší strany očekávej(-te) pravděpodobně pouze jeden závod a to už doopravdy na Staroměstském náměstí a dokonce na dvou věžích (červen).
Jako bonus mooožná bude druhý závod ve spolupráci s ČHS a to koncem roku jedno kolo SP v boulderingu.
Proč závodníci ubývají jsem už jednou psal. Co se Boulder Série týče,tak do Brna přijelo málo lidí, protože jsme na Contestu hodili obtížnost příliš vysoko a spoustu lidí to odradilo.Letnou jsme si posrali sami. V Brně se uvidí.
To, že lidi dají přednost pěknému počasí než závodům mi taky pěkně sere…:)
Právě proto si myslím, že by závody měli být taková show a společenská událost,
že si ji žádný lezec nenechá ujít!!!

P.S.Kvůli všem okolnostem ,které závodům v Brně předcházejí a které nedokážeme ovlivnit,tak také nejsem přesvědčený,že závěrečný díl Boulder Série bude tím nejlepším hřebem,ale pevně věřím, že to budou dobrý závody.
P.P.S. Anebo právě proto budou úplně nejlepší???
P.P.P.S. Asi bude nejlepší to zjistit a posoudit přímo na místě…



Oliváčodpovědět 
  Re: nelichotivé08:49:45 11.11.2003
Jo, jo, když jde o prachy, je možný všechno.
A o prachy jde na prvním místě. Vždycky!
Oliváči, kecy, kecy a kecičky!
Karelodpovědět 
   Re: nelichotivé09:16:12 11.11.2003
keci keci kecičky...
Ať si kdo chce a co chce myslí cokoli o Oliváčovi ale pro mě je jedno jasný, že na závodech pořádanejch BB klanem se jako závodník rád zúčastním protože je u nich zaručená kvalita.
Neříkám že 100% kvalita, ale na tuzemském trhu nejvyšší kvalita.

PS.Bouldrová věž se dá pronajmout, takže si sežeňte prašulky a uspořádejte taky ňákej závod.

Čugo Jirous
 jirousodpovědět 
   Re: nelichotivé09:40:31 11.11.2003
:))) No zkus si to milý Karle přečíst ještě jednou a třeba ti to napodruhý blikne.
Kolik závodů si uspořádal,že tak zasvěceně mluvíš o prioritách,které vedou k uspořádání závodů?
Znovu opakuji,že na Lezci diskutovat o financích je blbost.A proto pro případné Karly uvádím svůj mejl.

Oliváčodpovědět 
  Re: nelichotivé11:42:37 11.11.2003
No tak se nedelej, v sobotu splachnes qualifikaci s lanem - topinka tak za 3-4 min, pak 4 boudry OS, kazdej tak po minute, dalsi den mas akorat 2 cesty a zase par bouldru, takze pokud jses hustej mas behem vikendu tak 20 minut lezeni a k tomu mistra v obtiznosti a bouldrech. Tak vo co go ?
Gibonodpovědět 
  Re: nelichotivé13:00:23 11.11.2003
Jo milý Oliváči, když jsem si včera večer odběhl od žehlícího prkna, abych si přečetl aktuální dění a reakce na svoji kritiku, pochopil jsem, že nemá cenu vysvětlovat ortodoxním lezcům, jak drahocenný je čas otce rodiny (závody ve dvou dnech), nehledě na to, že si ho potřebuje poněkud více dopředu naplánovat, neboť chci-li vzít s sebou do Brna manželku Aničku, nemohu jednoduše dítě utopit... to je tak trochu poznámka na věčné téma informovanost, kterou by asi přece jenom měl zajišťovat někdo jiný, než ty a my víme, milé děti, kdo. Trošku škoda, že to nefunguje ani když TAM sedí někdo tak povolaný, jako je Jirous.

„Semifinále NEBUDE“ – no výpady a reakce ctižádostivých rodičů, jejichž dítkům se závod nevydaří, na téma nerespektování pravidel jste jistě připraveni zodpovědět, já osobně si myslím, že je to krok správný (a i sladění obou lezeckých doisciplín se tím stává reálnější), akorát by mě zajímalo, kolik půjde do „druhého“ kola lidí a nechápu proč ne jeden den bouldery a druhý vytrvalost (nebo chápu? – všichni tam musí být a tím je vylepšena účast a svým způsobem i prestiž a diváci uvidí v neděli všechno zajímavé pěkně pohromadě – jenomže to je právě m.j. ta „hranice komerce“ z pohledu otce, o níž píšu níže).

Bouldersérie – když člověk něco napíše, má pocit, že to napsal tak, že to musí každý pochopit. Chyba lávky, je vidět, že jsem v obvyklé časové tísni komentář uspěchal, tak tedy: Komercializací v souvislosti se závody rozhodně nemíním vydělávání peněz, to by mi přišlo stejně směšné, jako kdyby nás někdo nařkl, že čistíme balvany pro peníze. Myslím tím takový ten kolotoč, média, propagace ... správná věc, ale pozor na překročení hranice na úkor lezců a já jsem ve svém původním narychlo splácaném komentáři chtěl naznačit, že ona hranice byla překročena (si myslím).

No a „škodlivost“ Bouldersérie? Já mám trošku pocit, že úplně do pozadí odsunula ČP – teda jestli vůbec nějaký existuje a jestli se na něj příslušná kompetentní místa nevykašlala. A BS tak vyřadila na vedlejší kolej velmi „komerčně“ zvládnuté a povedené závody v Třinci (a trvám na tom, že „komerčně“ byly minimálně na úrovni BS, o kvalitě lezení teď samozřejmě nemůže být řeč) a stejně tak zpochybnily váhu závodů, které byly jako pohárové propagovány a na této bázi se podařilo organizátorům závodů zajistit onu propagaci a hmotné zabezpečení. Pro závodníky byl fantasticky zvládnutý i závod v Šumperku („komerčně“ slabší) a já prostě pouze nechápu, proč má BB klan ambice narušovat homogenitu ČP a proč se prostě nezařadí do tohoto kolotoče a to i za cenu, že celkové ceny ČP nebudou hrazeny partnery BB klanu a budou více méně symbolické. Ale bude tu přehledný systém – pro média (snad každý sport má svůj ČP), až bude doba tak daleko tak samozřejmě pro vytvoření nějaké vícečlenné reprezentace, ale bude to i šance pro ostatní pořadatele. Proč Vám nestačí úspěšnost jednotlivých závodů v rámci ČP?

Shrnuto a podtrženo: myslím si, že by měl být jednotný systém závodů ČP, za splnění určitých kritérií by se do něj mohl přihlásit jakýkoli pořadatel a tato série by měla být respektována a udržována v celku. Ono, co si budeme namlouvat, pořádání závodů na různých stěnách jim přidává na pestrosti a nic na tom nemění fakt, zda se závody někde povedou více a jinde méně. Vezměme si za příklad SP v Praze, který byl jiný než ostatní, třeba by mohli francouzští vytrvalci prskat (že to bylo něco jiného), ale podobné „jiné“ závody mohou přispět k pestrosti, ale třeba i zamíchat pořadím. nemůže být m.j. schopnost adaptace na různé typy lezení (stěn) tím, co odděluje tak vzdáleně naší boulderovou špičku od světa?

Tak tolik zase pár postřehů a těším se do Brna, doufám, že bude v dohledné době znám nějaký jasný časový harmonogram a to nikoli stylem v 10 hodin začátek závodu, ale jasně dáno DO ... UKONČENÍ PREZENTACE apod. No a taky doufám, že to, co snad konečně kompetentní místa zplodí, bude skutečně pravdivé.

Šutru zdar a plastu též,
Petr Reschodpovědět 
   Re: nelichotivé15:28:06 11.11.2003
Je pravda že TU sedím, ale když není na web co dát tak to tam není, to že jsem dal na web Slávkem zaslaný program o 5 dnů později způsobila moje nepřítomnost.

Co se závodů týče, závod může pořádat kdokoliv chce a je jen na něm jestli splní podmínky pro pořádání závodu na úrovni Českého poháru, a dohodne-li se na začátku roku se Slávkem na jeho zařazení do kalendáře ČP.
http://www.horosvaz.cz/souteze/index.phtml?rb=16
24.10.2002 Bouldrové závody 2003

Proč Boulder serie? kvůli prachům přece. Sponzor řekne sponzor má...

PS:Jestli někdo chce zasponzorovat závod BB klanu, ať se ozve Oliváčovi.

Čugo Jirous



 jirousodpovědět 
 Re: nelichotivé16:12:58 12.11.2003
Tak tam nejezdi vole........
Nikdo se vo tvojí účast neprosí jelimánku!!!!!!!
I tak tam bude divadla dost, tak rači zůstaň doma, zdar
Drdoušodpovědět 

 5 dni do- lepsi info by neskodilo14:53:18 10.11.2003
Cus Vomajda
Kdy se ty avizovany podrobny informace objevi? Na CHS strance je ze Bouldry budou jen 15-yho, Olivka tvrdi ze budou dva dny-stejne jako na obtiznot.
Sim, dejte sem nekdo informovanej odkaz na nejaky lepsi info.
Vlada \v{S}auli
 
odpovědět 
 Re: 5 dni do- lepsi info by neskodilo16:33:50 10.11.2003
Nazdar Šauliku, už to na ČHSku je, byl jsem tejden v tahu a tak jsem to tam nemohl dát ( je to dočasně moje práce )takže take it easy... : )
Čugo Jirous
 jirousodpovědět 
  Re:17:37:13 10.11.2003
Zdar
tejkam, tejkam, ale proste sem chtel vedet na kolik kelimkacu si do Brna nasetrit, jestli na den ci dva.
V./v{S}.
odpovědět 

 vstupné?22:09:09 10.11.2003
Mám ještě dotaz k organizaci. Zajímá mě,pokud půjdu závodit,budu platit vstupné i na Sportlife? nebo je to nějak jinak vyřešené? Kolik je startovné?
Tomášodpovědět 

 info16:50:59 11.11.2003
Do zavodu chybi par dni...a nikde se furt nemuzu docist zakladni informace jak to doopravdy bude ...treba kolik zaplatim za startovny v kolik konci prezentace...atd.....
jakmile to budete NEKDO vedet napiste to prosim sem...to co je na CHS mi prijde dost zmateny...
Diky moc...
Cockinodpovědět 

 tak jak je to tedy?!22:30:06 11.11.2003
Omlouvam se s computerem nejsem nejspis dostatecne zžita,ale ja ty info na čhs nemuzu furt najit....jsou tam nebo ne!?!
Mishaodpovědět 
 Re: tak jak je to tedy?!08:35:01 12.11.2003
Tady to mash: http://www.horosvaz.cz/download/16/MMCR.doc
Meedjaodpovědět 
  Re: tak jak je to tedy?!09:44:41 12.11.2003
Dělají si organizátoři srandu nebo to myslí vážně se zminovaným dokumentem 16/MMCR.doc. Podle prováděcích předpisů pro závody Ceského poháru musí pořadatel 21 dní před konáním závodu vydat a rozeslat propozice závodu (podepsán S. Vomáčko). Nejsem hnidopych, ale to, co je na webu Horosvazu, nelze považovat za propozice ani náhodou a do závodů zbývají 4 dny.
Bokulaodpovědět 
   Re: tak jak je to tedy?!11:05:47 12.11.2003
naprostej souhlas,vzhledem k tomu ze to ma bejt domaci nejvyznamnejsi zavod tak mi to info na horosvazu prijde jak spatnej vtip,a podle toho o sem slysel je ten casovej rozpis este ke vsemu spatne...
banstyleodpovědět 
   Re: tak jak je to tedy?!14:28:33 12.11.2003
Dobry vtip to fakt je, ale nejhorší že z toho neplyne žádná informace pro závodníky co se týče prezentace a nebo jsem to nepochopil. Ještě že to do Brna nemám daleko a mohu ihned reagovat až si den předem večer přečtu. Tak doufám , že se tam všichni sejdem. čus.
Buboodpovědět 
    Re: tak jak je to tedy?!17:51:50 12.11.2003
Právě jsem se vrátil z hradu, teda z Ruzyně a jsem k.... na..... . Asi byste měli volat Slávkovi a zeptat se ho, jak vlastně závody připravuje. Snad to bude vědět...
Pokud Petr R. píše o "komerčně" zvládnutém závodě, mám strach, že toto bude opak, protože letáky a plakáty s informacema snad budou koncem týdne:-))).
Pro Petra R: V podstatě s Tebou souhlasim a jako takyotec chápu. Jen nemůžu souhlasit s tím, že BBklan chce zastínit ostatní závody ČP. To přece není cíl. Je to nastavení laťky, ukázání toho, že to lze dělat na dobré "komerční?" úrovni.
Matyodpovědět 
     Re: tak jak je to tedy?!20:19:30 12.11.2003
No je to asi na delší diskuzi, ale já jsem nemínil nějaké konkurování BB klanu ČP, ale "Bouldersérie" jako podniku. Můžu přece konkurovat úrovní jednotlivých závodů, které jsou skutečně momentálně bezkonkurenční, ale nevytvářet minimálně chaos - vždyť, média přeberte si to, budeme mít mistara ČR, vítěze poháru a ještě vítěze Bouldersérie - a kdo je víc. Velmi zjednodušuji, určitě se uvidíme....
Petr Reschodpovědět 
      Re: tak jak je to tedy?!07:55:07 13.11.2003
Petře, neuvidíme. Díky tomu, jakou z toho Slávek udělal omáčku, jsem znechucen a do Brna nepojedu a nebudu sám:-(((.
Bouldersérií se rozvířily vody, lidi, možná i na svazu, si všimli, že existuje bouldering, jeho závodní podoba. Názor závodníka chápu:-).
Matyodpovědět 
      Re: tak jak je to tedy?!09:39:01 13.11.2003
Vzpamatuj se člověče!!!co to meleš???jaký podnik?jaká konkurence?až sám něco uspořádáš, rádi se všichni přijedem podívat!!!
janaodpovědět 
       Re: tak jak je to tedy?!10:08:00 13.11.2003
Tak proč jste nepřijeli? Petr R. už několik závodů uspořádal.
Rosťa Š.odpovědět 

 tak (v) kolik!?21:17:35 12.11.2003
Tak ja uz faktis teda nevim, kde to najit....Tak v kolik je ukoncena prezentace a kolik je to startovne?!Prosim jen o strucnou a hlavne jasnou informaci....Diky!
Mishaodpovědět 
 Re: tak (v) kolik!?13:36:57 13.11.2003
Pro Mishi, lidi nesnasejici Billa Gatese (a tudis bez woken s wordem) a pro pripadny jiny internetovy bludicky
sem davam kopii rozpisu zavodu (zdroj CHS stranky). Doufam ze tim nekoho nenaprdnu.
Vlada.\v{S}
Tu je verze z ctvrtecniho poledne :):
-------------------------------------------
Časový plán MMČR v lezení na obtížnost a boulderingu.

Sobota 15.11.
7:00 otevření izolace vstup služebním vchodem
8:00 kvalifikace muži

bezprostředně po ukončení kvalifikačního kola mužů otevření a zavření izolace žen
12:00 kvalifikace ženy

14:00 zavření izolace muži
14:30 kvalifikace muži bouldering
bezprostředně po ukončení kvalifikačního kola mužů otevření a zavření izolace žen
18:00 kvalifikace ženy bouldering



Neděle 16.11.
7:00 vstup přes služební vchod
8:00 semifinále muži obtížnost
11:00 rychlost
11:30 zavření izolace muži ženy
12:00 finále ženy obtížnost, bouldering
14:30 finále muži obtížnost, bouldering

---------------------------------------------
P.S. tak at se tam vsichni sejdem
odpovědět 
  Re: tak (v) kolik!?14:47:12 13.11.2003
Jestli platí rozpis na ČHS (i když šeptanda říká cosi o zrušení semifinále na obtížnost), tak chci vidět toho terminátora či terminátorku, který vydrží obě sobotní kvalifikace, nedělní semifinále na obtížnost u chlapů a ještě 2 finále, které se lehce krejou. To bude skutečný(á) Mistr(-yně) ČR:)
Bídaodpovědět 
  Re: tak (v) kolik!?16:24:57 13.11.2003
to vypadá fakt pěkně, kdo postoupí do finále, bude muset přežít asi tak 3 - 4 hodiny v izolaci. supr.
Rosťa Š.odpovědět 
  Re: tak (v) kolik!?23:02:31 13.11.2003
Tak tohle jsem si tam nasla sama.jenom mi z toho stale neplyne, do kolika se musim odprezentovat, pokud chci jen na bouldering! to tam snad nebudu sedet od 7hod rano,nebo snad jo!!!! o startovnem sem se taky nic nedocetla...Chci toho vědět važně tolik?!
Mishaodpovědět 
   Re: startovne09:50:16 14.11.2003
Startovne je v clanku nad touhle diskuzi jako aktualizace z 13.11.
E.
Eňonodpovědět 

 Bramboračka00:02:35 13.11.2003
Slávku Vomáčko, děkujeme odejdi!
odpovědět 

 xxxx13:18:18 14.11.2003
To fakt CHS p....a. Mam zrovna zkousky do skoly a nemuzu prijed do Brna. To je urcite naschval.

Vyzva - prenes se pres vse a zucastni se ty ktery nevydrzis boldrovat a lezt s lanem v jednom dni
Ivo CL B.Godpovědět 

 Foto dne:
Falkenstein
Über Den Drachenrücken, IXa
 Databáze cest:
Všechny cesty (179986)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Kronos 6a San Vito Lo Capo
Leda 5c+ San Vito Lo Capo
Orange Beauty 7c+ Osoje - Čikola
Ibubel 5c Osoje - Čikola
Naklofen 6a+ Osoje - Čikola
Nově komentované:
Devět Světů 8B+ Skály V Údolí Černé
Trojzubec 6C Koryčanský Hřeben
Trojzubec 6C Koryčanský Hřeben
Nad Ohništěm C 5A Koryčanský Hřeben
Poslední Soud 6C Panský Les

 Nově v diskusi:
Stropy v ČR | Juraj Durifuk solo Himalaje | Re: jistící brýle | Re: jistící brýle | Re: jistící brýle | Re: jistící brýle | Re: Bouldering Petrohrad | Re: foto dne vcera | Re: Turecko (Geyikbayiri) a půjčení auta | Re: foto dne vcera |

 Nové komentáře:
Re: nehorazne | Re: James | James | Re: smutná role JAMES | Re: vyvoj? | Re: uplakánci | Re: smutná role JAMES | Re: Stanovisko SHS James k neštěstí pod Langtang Lirung | Re: smutná role JAMES | průjem |

 Kde to vře:
Zkusíme to znova (165)
Stanovisko SHS JAMES k neštěstí pod Langtang Lirung (62)
Video: Adam Ondra na jedné z nejvyšších umělých stěn na světě (21)
Trofeje z 1. lezecké stěnky Adama Ondry pro dětské závodníky (17)
Barbara Zangerl dala na flash cestu Freerider na El Capitana (15)
Křest knihy Perly východu (10)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (3)
Projekt Dandy Polmana „Velký Benátčan“ na YouTube (2)
Video: Will Bosi na bouldrech v Česku (2)
Jugal Base Camp Bouldering Guidebook (1)

 Nově v inzerci:
Cepíny SR Bandit | Directalpine Rebel 2.0 | Hledám děvče do skal | STANOVÉ KOLÍKY - SET 8+1 | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Prodám balknu | Různé lezečky | Spací pytel | Prodám skialp boty | Boty Lowa Locarno GTX LO |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 640 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 558 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 494 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 499 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 435 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.