LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Vopravdickej horolezec všude strká prsty, u žen vidí madla, na všem shybne a jeho nejlepší kámoš je friend.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Křest knihy Perly východu
Vyšla kniha Laviny v Česku
Update sprievodca Jelenec

Závody
SP boulder Keqiao (CHN) (18.04)
SP obtížnost, rychlost Wujiang (CHN) (25.04)
SP obtížnost, rychlost Indonesie (02.05)

Žebříček
Cesty:
26. 10685
27.Duchoň 10637
28.Lachman 10620
Bouldry:
26.Klapal 9215
27. 9178
28.Břicháček 9156
Hory:
1.Groš 7855
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)

Deníčky
5678 lezců
1145431 cest
Nové přelezy:
Nemesis 8A
Feistus Re 7b+
Voldemort 8A
Zpěv Vánic 8A/8A+
Modliszka 7C
Enforico 7b+/7c
Out Of Thi 8A+
Devět Svět 8B+
Yggdrasil 7C+/8A
No Idea 7b

Stěny
Sportcentrum Koloseum - Plzeň
Zimní stadion Kopřivnice - Kopřivnice
SAUNA - Plzeň

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Futurum - Ostrava 1
HUDYsport - Ústí nad Labem
HUDYsport - Hradec Králové

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Bém na Everest

9. února 2007  8:24
Pražská radnice zůstane bez šéfa. Primátor a horolezec, jak se Pavel Bém charakterizoval v předvolební kampani, chce totiž společně s dalšími horolezci zdolat Mount Everest.

První muž Prahy bude v Himaláji sedm týdnů. V čele města ho dočasně nahradí radní Rudolf Blažek.
zdroj: www.idnes.cz

Boban   [úpravy] 10:15 09.02.2007Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Teda koukám10:53:32 09.02.2007
Týden tam týden zpět,to bude 4-5 týdnů na kopec blbec, přijde mi to málo....ale držím palce.
Jose prasečí hlavaodpovědět 
 Re: Teda koukám10:59:28 09.02.2007
Ty Choze a ty si mysliz ze tam poleze bez kysliky...?
BTW: toz tez bysem chtel byt tim poslancem nebo primatorem... :-)
Martasodpovědět 
  Re: Teda koukám11:32:42 09.02.2007
JÁ BYCH MU DAL LÁHEV, ALE S NÁPISEM N2 A NEBO ACYTYLÉN TO BY TAM BYL HNED JEŠTĚ TEN DEN A UŠETŘIL BY NA ZPÁTEČNÍ LETENKU.........

PODLE MNE SI TEN KYSLÍK BERE....

Nejen host v nosítkách, ale i jejich nosiči jsou lidmi....:-)))
Jose prasečí hlavaodpovědět 
   Re: Teda koukám11:35:14 09.02.2007
Zajímavé je, jak říká, že by do 48 hod byl zpátky v Praze. Hmm, když bude v 7,000 tak jedině , že by dolů splachtil. V 7,000 žádný metro nejezdí.
Bobanodpovědět 
    Re: Teda koukám11:39:13 09.02.2007
KDYŽ BUDE NA CHUJA POČASÍ TAK TAM MŮŽE ZŮSTAT JAK DLOUHO SI HORA ŘEKNE :-)))))))))))) BŮHVÍ CO NOVINÁŘI Z TOHO CO ŘEKL ZASE UDĚLALI, TO JE TŘEBA MÍT NA PAMĚTI........
Jose prasečí hlavaodpovědět 
   Re: Teda koukám21:08:14 14.02.2007
Jo Chose, proč Tě vlastně tak zajima, že nějaky primator pujde na Everest. Dyť to je jedno, ne?
Petrodpovědět 
  Re: Teda koukám08:42:40 12.02.2007
znam se s Wolfem, to je tiskovej mluvci magistratu a rikal ze to Bem poleze bez kysliku, alespon to ma v planu :) tak mu drzim palce, at je jakej je úto nemohu soudit) de si za svym a este navic za horama a co se pocita :))
Petrodpovědět 
 Re: Teda koukám13:42:27 12.03.2007
Ten kopec mu přeju, ale inač je to politické nesoudné pako.
KYSELINAodpovědět 

 ja chci taky do politiky10:53:44 09.02.2007
Jo,být tak poslanec , nebo primátor. V Praze mu kradou taxikáři a vůbec.Možná tam něco pochytí ze života skromného lidu.No nic,ja mu fandím a jdu makat .
kozlikodpovědět 

 Namakaný primátor?11:26:55 09.02.2007
By mě zajímalo, jak to zvládne fyzicky. Přeci jen , i když normálka není skoro lezení tak fyz. to je strašná zabíračka. Pochybuju, že má Bém nějakou dobrou kondičku...
Bobanodpovědět 
 Re: Namakaný primátor?11:34:36 09.02.2007
Hele nesud, pokud ho neznas. Nemyslim si, ze je uplne blbej a nezkusenej, takze bych rekl, ze pripravu nepodcenil. Jestli vyleze je druha vec...
Martinodpovědět 
  Re: Namakaný primátor?11:36:54 09.02.2007
Ani tak moc nesoudím, ale občas ho vídám v Šárce.
Jenom mi přijde divný, že by při zatížení na špičkový manažerský pozici stíhal nějak trénovat. To je blbost. Když budeš dělat 14hod denně tak netrénuješ...
bOBANodpovědět 
   Re: Namakaný primátor?11:40:28 09.02.2007
14 MAKAT 2 HODINY SPINNING 8 HODIN SPÁNKU :-)) TĚLO JAK LUSK
Jose prasečí hlavaodpovědět 
   Re: Namakaný primátor?11:42:50 09.02.2007
Jojo, jak chces byt IN tak musis vypit liter vodky, zalit to redbulem, vybehnut na Everest, zaplavat si mezi koralama na Maledivach, pomilovat tu Brytny Spirz a ani se pri tom nezapotiz bo mas preca smrad od Old Spajzu...
ostravakodpovědět 
 Re: Namakaný primátor?15:25:33 09.02.2007
Pana primátora jsem viděl pádlovat na Bořni a nebo na kole v Šárce. Těžko z toho soudit, ale nějakou asi mít bude.
Řepuodpovědět 
 Re: Namakaný primátor?08:29:36 14.02.2007
Možná nevíš, že má za sebou kromě jiných kopečků i Carstenz a stále běhá pražské maratóny...
veraodpovědět 
  Re: Namakaný primátor?19:17:33 17.02.2007
s těma maratonama prrr.Není v žádné výsledkové listině v ČR a SR za posledních 5 let.Pokud víš,buď konkretní.Jinak plácáš nesmysly.Pokud ne,rád se ti omluvím.
milanodpovědět 
   Re: Namakaný primátor?13:04:35 20.02.2007
http://www.pim.cz/index.php? action=main_article&id=30690& subject=1160& sessid=06e1c32876ca0a7101974d697c5320b7

(odstran mezery)

Cituju ze ctvrteho odstavce clanku o pulmaratonu z roku 2004:

"Stejně tak může být na svůj výkon pyšný i primátor hlavního města Pavel Bém, který doběhl v čase 1:39:09."

Není to sice maratón ale půlmaratón, ale také jsem hledání nedal moc času...
Martin Vobrodpovědět 
  Re: Namakaný primátor?14:55:12 20.02.2007
Carstenz Pyramid, to je taková malajská Sněžka, to není nic obtížného
Myšodpovědět 

 Za kolik????14:09:02 09.02.2007
Jejky, nemám představu kolik takovej vejlet koštuje, ale něco přes milionek to asi bude. Že by tak dobrej plat nebo sponzoři nebo si na to vzal úvěr? Je mi to fuk, jen by mě to zajímalo. Ale samozřejmě, že mu to přeju, taky bych jel.L.
Prochyodpovědět 
 Re: Za kolik????16:09:17 09.02.2007
Pokud protlačí tu Olympiádu, tak tam bude moct jezdit několikrát do roka. :-)
Vašekodpovědět 

 a co....16:11:33 09.02.2007
A CO, JAKO :o) Zajímavé by to bylo jen pokud by to pol. scéna vzala jako výzvu :o) už vidím Paruba jak valí na Himaláj a Topol třeba Patagooonie
papodpovědět 
 Re: a co....15:28:57 11.02.2007
Mohlo by to mít pozitivní efekt. třeba by se někteří nevrátili. No, možná trocha by zmátli statistiku bezpečnostní komise, asle možná by to za úvahu stálo :-)
odpovědět 

 Pavliik16:15:51 09.02.2007
Ja mysli, že jestli si tohle bude číst, tak to vezme za slovo... Co takhle předexpediční adaptační zajezd na chatu Yetti se skupinou YRT? Myslim, že by na Everest pak vylít ani by nevěděl jak.. :)
Yetticeodpovědět 
 Re: Pavliik16:44:49 09.02.2007
jasný, kdo nezažil tak nepochopí ale my co jsme tam byly víme že Pavel na to má, protože kdo jednou projde Yetticí za účasti YRT tak ten vyleze uplně všude, nezbývá než říct Pavle do toho, potom to oslavíme na Yettici ... ;o)
člen YRTodpovědět 

 proč někoho soudit?16:17:35 09.02.2007
I když se člověku jako politik nelíbí, není to důvod ho už předem soudit jen proto že je známý. Nikdo kdo ho nezná nemůže posoudit jeho fyzičku a zkušenosti a to že o něm většina lidí nic neví tak je spíš dle mého názoru dobře.Lepší než kdyby si na každý trénink zval novináře jako kopa českých celebrit, aby všichni viděli jak je fit. A financování je taky jen a jen jeho věc.Asi se mu sice budou sponzoři shánět lépe než nám obyčejným lidem,ale holt má štěstí. Jinak ale na druhou stranu souhlasím že přesné časové plánování je hnus.Kyslík bych povolil používat jen pro nouzové případy a ne pro výstup.(jen můj názor)
Petr (P.J.Z)odpovědět 
 Re: proč někoho soudit?19:35:40 09.02.2007
Pěkne jsi to vcelku řekl... Až na ty dvě poslední věty, taky bych se pod to podepsal.
Mikiodpovědět 
  Re: proč někoho soudit?00:35:28 10.02.2007
na jeho stránkách je s nim mini rozhovor a tam řiká že to chce jít bez kyslíku, takže mu držim palce, i když je to politik :-)
odpovědět 

 Něco v něm bude16:42:28 09.02.2007
Pokud mam přesný info tak má 5 vrcholů ze 7 summits, chybí mu jenom Everest a Vinson, což asi bude trochu oříšek, ale jinak si myslim že na to má. No uvidíme, držim mu palce aby rožšířil český řady členů 7 summits.
Jackodpovědět 
 Re: Něco v něm bude20:56:03 09.02.2007
Přesně tak. Mount Everest je předposlední ze 7 nejvyšších vrcholů světadílů, které ještě nezdolal. Pokud vím, tak se na výstup připravoval poměrně dlouho. Přeji tedy, ať se to podaří a věřím, že ani nejvyšší hora Antarktidy nebude dlouho odolávat ;-)
Martinodpovědět 
  Re: Něco v něm bude21:30:15 09.02.2007
Z vetšiny příspěvků je cítit jen pouhá závist. Protože vy anonymní kluci a holky na to jednoduše nemáte odvahu, ani nedokážete sehnat penízky, tak budete z pohodlí domova nebo kanclu ktitizovat, soudit a plivat špínu. Myslíte si, že u něj jednoho rána někdo zazvonil a řekl - pane Bém vy jste takový obyčejný člověk zatím jste nic nedokázal, tak mně nepadlo jestli by jste se nechtěl stát slavným. Pro začátek bych pro vás měl místo primátora Prahy. Zkuste trochu přemýšlet ... (A teď do mě!)
Pavlosodpovědět 
   Re: Něco v něm bude22:29:37 09.02.2007
Ha,Ha :o) moudré, velmi
papodpovědět 
   Re: Něco v něm bude09:52:55 10.02.2007
Hihi, no, prachy na to samozrejme ma, muzeme ohlednout i od te velmi suspektni korupce na pražske radnici. Ale spis mi prijde divne, ze mu prochazi to, ze zmizi na 2mes. Predstavte si, ze by zmizel na 2 mes predseda vlady nebo jakykoli manazer obri firmy. To by mu proste v soukromem sektoru nikdy nemohlo projit, ale tady ho platim ja , ty, a vsichni ostatni, o to se jedna nebo ze by primatorstvi Prahy byla takova nuda, ze by si mohl jen tak vzit volno a pak jeste vycerpat 5tydnu radne dovolene? Takze pan primator pracuje 8 mesicu v roce? To je to, co se mi krapet nelibi...
Myšodpovědět 
    Re: Něco v něm bude10:15:11 10.02.2007
Promin, ale jsi vul. Kdyz na to ma, tak na to proste ma (jak prachy, tak zrejme i schopnosti dat vsecko po tech dvou mesicich zase do kupy).
Vencaodpovědět 
     Re: Něco v něm bude11:08:45 10.02.2007
To je hovadina, ja si sveho primatora platim za praci a ne za to aby splhal po kopcich, navic kdyz placa blbosti o tom, ze je schopen se vratit do 48hod... Ty muzes odejit z prace na 2 mes a jeste si pak treba narokovat dovolenou? Ale ale...
Promin, jsi vul...
Myšodpovědět 
      Re: Něco v něm bude11:15:34 10.02.2007
A ty vis vsecky podrobnosti za jakych podminek mohl vubec vyjet, co z toho pro nej vyplyva atd.? Ze zde tak fundovane kritizujes?
Vencaodpovědět 
       Re: Něco v něm bude11:23:39 10.02.2007
Fundovaně? Nevím jestli to tak je...ale, tenhle maník už byl x-krát kritizován za své výjezdy v době kdy tu měl být. Tak ať dělá psychiatra a ne politika , politik je placen z veř. rozpočtu a měl by dělat svou praci a pokud ji dělá jen 8-9 měs. v roce, na pozici primátora metropole, tak sorry , ale tenhle styl je naprosto ojedinělý...
Myšodpovědět 
        Re: Něco v něm bude11:54:54 10.02.2007
Vsak CR je taktez ojedinela, tak proc ne ojedinely primator hl. mesta :-)?
Vencaodpovědět 
         Re: Něco v něm bude12:00:40 10.02.2007
OK:-)
Myšodpovědět 
          Re: Něco v něm bude15:04:40 10.02.2007
krom toho za tu dobu co bude pryč nebude placenej, bude mít neplacený volno,takže se dá říct že ho za to neplatíš, já mu fandim, a to ho nemusim mít jako politika nejradši.
martin modpovědět 
           Re: Něco v něm bude16:34:40 10.02.2007
Nejspis bude placeny, na neplaceny nema pravni narok.
odpovědět 
            Re: Něco v něm bude18:57:30 10.02.2007
nevim, jenom řikam co sem našel na jeho stránkách v nějakym rozhovoru :

http://www.pavelbem.cz/am3/asp/ clanek.asp?id=JiMklbb92UTF
(odstraň mezery)
řiká tam že bude mít neplacený volno
odpovědět 
    Re: Něco v něm bude10:39:20 10.02.2007
Lidi,proc tahate politiku do hor a skal???
Lonyodpovědět 
     V Bémovi je toho dost...17:41:56 10.02.2007
Znám se s Pavlem Bémem dostatečně dost, abych mohl dosvědčit, že pravidelně trénuje a na vysoké kopce má. Mohu též dosvědčit, že vedle svého lezení stíhá i kvalifikovaně primátořit. (Pokud má někdo z ctěného publika jiný názor, nechť Béma nevolí!) A držím mu všechny palce na Everest - který z politických paďourů by to dokázal? Snad ani Putin ne - a jakej to je bouchač! Nazdar!
V. Š.
starej Širlodpovědět 
      Re: V Bémovi je toho dost...21:10:27 10.02.2007
Vážení kritici, Pavla jsem potkal včera na Brnčále, pohodovej chlapík, kterej nijak nedává světu znát svou funkci. A hlavně dobrej lezec. Navíc, co je vám komu po tom, jak kdo stráví dovolenou. I kdyby si vzal neplacený volno. A co se týká peněz, ze spousty z vás mluví závist. Co se sakra staráte. Radši pracujte na sobě, abyste taky něco dokázali. Doufám, že vrcholek Everestu dá.
Honzanyodpovědět 
       Re: V Bémovi je toho dost...21:24:22 10.02.2007
Politik je placeny obcany, tedy oni jsou jeho platci a zamestnavateli. Tedy jim je mnoho do toho, co dela, kde bere penize a jak dlouhou si bere dovolenou.
To vubec nesouvisi s pohodovosti, fyzickou nebo zavisti.
b.v.odpovědět 
        Re: V Bémovi je toho dost...01:48:54 11.02.2007
Politik je placený občany, kteří si ho demokratickou většinou zvolili a tím mu ty peníze dali. Zvolili ho takového jaký je a on tak reprezentuje svoje voliče. Přeju mu hodně štěstí.
Syselodpovědět 
         Re: V Bémovi je toho dost...09:11:32 11.02.2007
V diskusi se míchá mnoho věcí.
1) Má na to nebo nemá? To nevím, nic mi do toho není a je to jeho věc. Navíc, člověk se může (a má) pokoušet i o nemožné. Myslím.
2) Jeden z nás, horolezců si chce splnit sen a vylézt na kopec. Držím palce a ať ti to vyjde Pavle!
3) Primátor Prahy po volbách zmizí na dlouhou dobu z úřadu. Nevím to přesně, ale předpokládám, že ve volebním programu měl spíš něco o každodenní práci pro občany voliče, nežli o reprezentaci Prahy na Everestu. Politik má mnohé výhody, ale i nevýhody. Je sledovaný, kontrolovaný a neplatí na něj presumpce nevinny. V demokracii neplatí, že politik skládá účty jen na konci volebního období.
Na druhou stranu, tenhle možná cosi implicitně naznačil heslem "Primátor a horolezec" a tenhle výlet není první a voliči to tedy o něm ví.
Jako čin horolezce Pavla Béma je mi to nesmírně sympatické.
Jako čin primátora se mi to nelíbí.
Ale... Vůbec bych nevylučoval, že by každému politikovi prospělo, kdyby občas na pár týdnů vypadl z "kuloárů", třeba do kuloárů hor. Možná ještě lepší by bylo, kdyby se prošel po ČR.
A ještě. Mnozí politici své výlety kamuflují pracovními výjezdy a nechávají proplácet i náklady, což tady není. Tedy zase takové malé plus.
dagodpovědět 
          Re: V Bémovi je toho dost...16:09:16 11.02.2007
Hezky jsi to, Jene, shrnul. V podstatě s Tebou souhlasím, jen s poznámkou, že je to věc velice těžká. Docela jsem se zkoušel zamyslet nad tím, zda se mi to jako obyvateli Prahy líbí nebo ne. A řeknu Ti, že fakt nevím. Ale na druhou stranu tomu rozumím. Pavel jako primátor obětuje cosi politice - a městu (jako třeba nervy, v podstatě pořád ještě kus mládí, a hlavně spoustu energie), ale na druhou stranu má (jak vidět) i jiné ambice. Je to pro politika dobře nebo špatně? A není nakonec dobře, když si politik jede vyčistit důkladně hlavu něčím, tak od jeho běžného provozu odtažitým, jako vejlet na kopec? A není to náhodou zkušenost, která jej může (i jako primátora či vrcholného politika) posunout dopředu?
A koneckonců, kdy sakra na ten kopec jet má (nebo může)? Až nechá politiky? Také těžká volba. Je třeba na vrcholu sil (politicky i horolezecky), má zkušenosti z velkých kopců a asi usoudil, že taky má přesně ten čas, kdy to může zkusit. Má se o tu možnost (možná jedinou v životě) nechat připravit? A bude to k něčemu? Bude potom lepším politikem? Nebo naopak?

Dovolím si maličko zareagovat na tuhle diskusi jako celek. Venca Širl o kousek výš napsal, cosi v tom smyslu, že pokud se někomu Pavel nelíbí jako politik, má možnost jej nevolit. Přestože (ačkoliv pana primátora znám už vlastně hezkou řádku let) jej nevolím, neodvážil bych se mu do podobných nápadů hovořit. A už vůbec ne jej za to kritizovat. Voliči jej totiž volili (a zvolili) zcela vědomě i s tím, že v předchozích volebních obdobích už pár podobných výletů udělal. Nikomu (s výjimkou pár novinářů) to až tak moc nevadilo. Jak se to projevilo na činnosti pražské radnice neumím posoudit, ale kdyby to opravdu znamenalo průser, už by to asi bylo znát, ne? Pavel Bém dostal důvěru (to je hezký a hojně užívaný termín)svých voličů přestože ti mohli předpokládat, že zas na nějaký podobný výlet pojede. A co?

A věc poslední. Opravdu z Vás (skoro) všech hovoří závist, nebo jen neláska k politikům?
Další český horolezec jede zkusit nejvyšší kopec. Dokonce, jak tady někdo poznamenal, to hodlá zkusit bez kyslíku. Není spíš na místě mu popřát hodně zdaru?

Takže, Pavle, hodně štěstí!
Tomáš F.odpovědět 
           Re: V politice je toho dost...17:11:10 11.02.2007
A nemůže to být zájem o věci veřejné?
Vůči politikům je dobré být preventivně podezíravý. Ať už k nim máme sympatie a nebo ne.
Bych to nechtěl, furt by mě někdo sledoval s kým se líbám, jestli jsem si sám platil lístek do Všenora proč mi někdo platí pivo. No hrůůůza! navíc bych si musel koupit kravatu! A možná ji i nosit.
Ale tohoto serveru se spíš týká ta horolecká stránka věci.
dagodpovědět 
        Re: V Bémovi je toho dost...21:10:51 14.02.2007
Vole, nebere dovolenou ale neplacene volno
Petrodpovědět 
         Re: V Bémovi je toho dost...21:30:52 14.02.2007
Tomu se rika neplacena dovolena protoze ti to musi zamestnavatel dovolit si vzit a pravni narok na ni ma pouze osoba se zmenenou pracovni schopnosti a... si to precti vole :-)
odpovědět 

 a08:34:27 11.02.2007
Správně, už to tu zaznělo, co je mně po tom jak kdo tráví dovolenou :o) až se vrátí ať napíše článek ukáže fotky atd.
A že, kdo umí ten umí? :o)) Pořád něčím za něco platíme, a o tom co chceme a co jsme ochotni zaplatit si rozhodujeme každý sám.
papodpovědět 
 Re: a14:34:54 11.02.2007
Kluci,holky neblbněte,počkejte až se vrátí(pokud se vrátí) a pak rejpejte a do politiky nešijte,ta už je rozhodnutá.Spíš mu držte palce,matka příroda si poroučet nedá ani od politika.ahoj wendy
wendyodpovědět 

 Hoře zdar20:41:32 11.02.2007
Ahoj, tak mylím že politik by si tohle dovolit neměl, ale na druhou stranu mu fandim aby si splnil svuj sen, ale hlavně aby se vratil, tak vysoko člověk nikdy neví co se semele...takže hodně štěstí! No a jestli se to voličům nebude líbit vytrestají ho v příštích volbách:-)
Alexodpovědět 

 keci, keci , keci08:35:56 12.02.2007
Ja Pavloj drzim palce. To že má fyzičku jsem videl minulý rok na skialpovym zavodu tulení pásy v Janskejch Lázních,většině z Vás by myslim natrhnul prdel. A co se tyka jeho absenci na radnici - jako horolezec musim rict ze me je to ulplne fuk (to ať si řeší nejaky spekulanti z bulvarních plátků). Prostě někdo chce dat kopec a kde bere peníze a čas me je jedno....duležity pro me je jak čestně bude bojovat na kopci.... prostě mu fandím. Pro zodpovědny pracanty co si nedokažou v produktivnim věku udělat volno - těším se na vaši expedici do vysokych hor až vyrazite v důchodu
Iljaodpovědět 
 Defenestrace10:02:20 12.02.2007
A co si vůbec politik může dovolit, jsou to vůbec lidi, mají svá práva, mají svúj rozum, neměl by se ve dne v noci věnovat voličům, neměl by uspořádat referendum a požádat o svolení své voliče, neměl by odložit své sako a začít chodit v rubáši, jíst suchý chleba a pít vodu ... Politická úroveň v této zemi je na opravdu vysoké úrovni. Jen víc Blesků, Šípů a podobných kvalitních plátků ať můžou tupé ovce svádět svůj neúspěch, omezenost a neschopnost na někoho jiného. Navrhuju třetí Pražskou defenestraci ať ten opovážlivec Pavel Bém pozná sílu lidu.
Pavlos Modpovědět 
  Re: Defenestrace12:51:28 12.02.2007
Co to meleš hňupe? Ty bys dal svému zaměstananci / pokud bys nějaké měl/ 3,5 měsíce volno? No to by to tady teda vypadalo, kdyby tak každý pracoval. Neřekl bych, že jsme zemí Šípů , Aha atd. Na Západě je toho daleko víc a věř mi, že tam by to ten politik dostal strašně sežrat.
anarchista?Závistivec?nechopný lenoch?odpovědět 
   Re: Defenestrace13:02:27 12.02.2007
http://www.pavelbem.cz/am3/asp/clanek.asp?id=JiMklbb92UTF
odpovědět 
    Re: Defenestrace13:31:48 12.02.2007
Myslite si, ze je vazne tak dobry, aby vylezl na Everest alpskym stylel? Cekal jsem, ze tam pojede jako kazdy druhy, nechat se s kyslikem skoro vynest nosici na vrchol...
Martasodpovědět 
    Re: Defenestrace13:57:36 12.02.2007
Myslite si, ze je vazne tak dobry, aby vylezl na Everest alpskym stylel? Cekal jsem, ze tam pojede jako kazdy druhy, nechat se s kyslikem skoro vynest nosici na vrchol...
Martasodpovědět 
   Re: Defenestrace13:34:46 12.02.2007
Hňup jsi ty, kde jsi vzal dobu 3,5 měsíce? Pokud umím číst, tak tam bude 7 týdnů, tj. cca 1,5 měsíce. Myslím, že jsi jeden z těch co dělají z komára velblouda. Na jednom konci města si prdneš a na druhým už mluví o tom, jak jsi se posral. Dejte mu pokoj a starejte se jen o sebe. Ročně tam jedou stovky lidí a taky tam stráví několik týdnů a nikoho nenapadne se hrabat v tom, kde si na to zedník Pepa Novák z Dolní Polní vydělal a vzal dovolenou.
Honzanyodpovědět 
    Primátor spí jen 3 hod denně- no to mě baví.13:45:38 12.02.2007
3,5 měsíce- bude tam min. 8 týdnů / i to je krátká doba/ - má rodinu, děti- asi se těžko vrátí a půjde hned na 12hod do práce. Byls někdy vysoko??? Myslíš, že se tělíčko srovná s takovou zátěží za 2d? to není jako bys šel na Sněžku. Člověk potom nefunguje dokonce několik týdnů... to je jasná věc. Jinak , protože má rodinu tak asi těžko , až přijede dom a manželka mu řekne pojeď na dovču tak odpoví, sorry drahoušku, až za rok... Takže proto 3 měsíce, ale pravděpodobně i více. Tak.
Hňupodpovědět 
     Re: Primátor spí jen 3 hod denně- no to mě baví.16:41:07 12.02.2007
Ale i kdyby, tak co ti do háje je po tom? tak si to taky zařiď. Co je ti po tom, com mu řekne žena doma? Myslím, že jsi jeden z těch věčně nasranejch prudičů, kterej hledá, kam by plivnul jedovatou slinu vzrostlou ze závisti. Radši mu drž palce, ať se mu to povede. A svoje komplexy si řeš jinak než pruzením ostatních a navážením se do jinejch
Honzanyodpovědět 
      Re: Primátor spí jen 3 hod denně- no to mě baví.23:12:31 12.02.2007
Kazdy rok resim podobny problem, kolik dovolene si muzu vzit, abych si splnil svy sny. Cekas az bude prihodna chvile. Vyvadis deti z hnizda, buudujes bydleni. Ale najednou uz nemas tolik casu. Je ti 40 a vis, ze mas tak 10-15 let, abys to vsechno stihnul! A to je malo. A musis jezdit i s partnerem na dovolene, aby nebyl odstrcenej. Takze jezdis na delsi cesty jednou za dva roky! At uz mas jakoukoli praci. Takze pokud to jen trochu jde, tak jezdete, nebudte priposrany si to volno vybojovat. Primatorovi to preju vsema deseti, volim ho a volit budu a at mu preje pocasi!!!
Tom W.odpovědět 
       Re: Primátor spí jen 3 hod denně- no to mě baví.00:10:49 13.02.2007
Proste si to chce najit praci, ktera je dobra placena, jdou po tobe sponzori a jses tam vicemene zbytecnej a muzes zmizet na jak dlouho ches anikdo te nepostarda. :-)
U nas je to podobny.
Divoka Kikyodpovědět 
      Re: Primátor spí jen 3 hod denně- no to mě baví.09:31:01 13.02.2007
Honzany Honzany, ty jsi jako malé dítě. Politik- volený a placený občany-placený proto, aby dělal svou práci- krátce po volbách zmizí ze svého úřadu, který je jeden z nejdůležitějších v zemi / rozpočtem , zastoupením atd./ a jede na dlouhou dobu pryč, povídá nesmysly o tom, že se může vrátit do 48 hod atd. O tom to je. Pokud se má šlapat na kopec, nemusel v kampani vykládat jak bude pracovat pro občany. Určitě nikde by nemohl špičkový manažer zmizet z obří firmy na tak dlouho. To by si hledal jinou práci. Majitel ano, ale to je něco jiného. Takže to je asi oč tu běží. politika volím, protože očekávám od něj činnost, ne prezentaci koníčků, jakkoli může být dobrý. O závist nejde, to je jen takové škatulkování - češi- zloději, závistivci atd. Asi uznáš, že na Západ dál by to nikomu neprošlo. Howgh.
Hňupodpovědět 
       Re: Primátor spí jen 3 hod denně- no to mě baví.10:19:20 13.02.2007
Ahoj. Vo co de? Jestli si to dokáže zařidit tak aby jeho nepřítomnost nebyla poznat tak je dobrý manažer a má kolem sebe dobrý lidi. Jestli ne a v Praze se to posere tak to poznáme. Přeci dobrý vedoucí se pozná podle toho, že rozdělí práci tak aby na něj žádná nezbyla.
Tak Pavel gud luck, vylez a hlavně se vrať
Ahoj Tomáš
Trdloodpovědět 
        Re: Primátor spí jen 3 hod denně- no to mě baví.12:35:34 14.02.2007
A nebo tam nemusí být vůbec, třeba se jen rozhodl (po vzoru vlády) ukázat, že ten post je k prdu a je dobrý ho zrušit... A to bude zásadní tahák jeho příští kampaně
Tomodpovědět 
       Re: Primátor spí jen 3 hod denně- no to mě baví.16:08:37 14.02.2007
ale kdepak i velci manazeri ruznych firem jezdi do hor na expedice - zapatrej trochu jenom v jmenech nasi himalajske historie a soucasnosti.
Ucitel je taky statni zamestnanec a nechava nas klidnym, ze ma prazdniny dva mesice (pokud nema pracovni pomer na dobu urcitou, tak ma plat i pres prazdniny). A co takovy lekari - pravda pracuji taky 80 hodin v kuse, ale podle tebe by to mohlo byt malo. Nebo policajti, urednici (proc nejsou urady nonstop otevrene).
Mozna proto, ze konecne se i v CR zacina uplatnovat hlavne to, ze proste praci musis udelat a kdy to je vice mene tvoje vec s tim, ze se musis prizpusobit zvyklostem (prijdes o minutu pozde? v pohode, jenom sef ktery je vul a nebo nema co delat (pak je na case ho usetrit), tak te za to bude prudit a hrozit vyhazovem), pro vetsinu je dulezite, jestli odvedes svoji praci a zda jsou zakaznici spokojeni. no a ve vedeni a rizeni se zacina uplatnovat to, ze bud si klidne kde chces, delej si co chces, ale kdyz je problem, tak ho musis zacit resit ve tri rano, na silvestra, o vanocich, na dovolene, za to mas ty penize, za tu ztratu soukromi a toho, ze proste musis byt dosazitelny kdykoliv.
nejsi jako delnik u pasu, prijdes v 5:59 pred vratnici, odpichnes si s casem 6:00, na pracoviste dojdes v 6:05, prevliknes se, a v 6:10 zahajis vyrobu, v 10:30 jdes na obed, v 11:00 se vratis pracujes a v 14:30 jdes domu a odpichnes si na vratnici. Protoze tohle je na nic a vetsina stejne pracuje tak, ze prijde v 6:00 si odpichnout, uvari si kafe, precte noviny,... v osm pusti soustruh, zjisti ze je to rozbity, tak si da cigaro, kafe a uz je devet a nema cenu to opravovat, protoze za chvili je pauza, odpoledne si da kafe, cigo, pak se mozna pusti do opravy, ale uz v pul druhy se prevlika, od dvou jsou pred pichackou aby nebyli zbytecne prescasovy a 14:30 uderem odchazi a ted mi rekni, co je lepsi? tohle nebo si umet zaridit praci tak, abych sice prisel v osm, zmaknul to co mam a v poledne sel domu, protoze to co jsem mel udelat jsem udelal? nevyhoda hodinove mzdy je prave to, ze motivuje k pomale praci s malou efektivitou. Naopak odmena za praci motivuje k vyssi efektivite (a taky vetsimu dlabani na predpisy, aby to bylo co nejrychleji).
jestli si dokaze nekdo zorganizovat praci, tak, ze on nepracuje, pak je dobry sef a je jen na jeho nadrizenem (kazdy ma nejakeho)na zvazeni, zda si ho necha, nebo ho propusti, protoze je zbytecny. Pokud si zvolilo x stovek tisic prazanu jeho za primatora, tak je to podle mne dost jasny vyjadreni, ze souhlasi s tim, co dela. proc pisu x stovek tisic prazanu (praha ma pres milion, nasob procenty hlasu pro jeho stranu a del stem - ti co nevoli se zrikaji moznosti ovlivnit a vlastne vyjadruji souhlas s provedenou volbou, kdyby nesouhlasili, tak by preci sli volit).
takze abych to shrnul, resit otazky typu: jak je mozne, ze si jako politik odjede je podle mne zavist tech neschopnych, co vedi, ze se tam nikdy nekouknou a stve je jejich vlastni neschopnost (kdyby byli tak schopni, tak by si dobrou praci jiste nasli, preci neni podminkou pracovat v tomhle podniku, v tomhle oboru,...). politik je stale jenom clovek a tak ma narok na dovolenou stejne jako na spatna a dobra rozhodnuti, krize v rodine, zivotni stres, nemoc, zaliby, slabosti,... je na volicich zda mu to toleruji. primator byl znovuzvolen a tak, byt se nestotoznuji s jeho nazory, ma pro mne mandat vetsiny prazanu a o tom si muzu myslet sve, ale prave ta vetsina mu odsouhlasila co dela, jak to delal a vyjadrila vuli aby tak cinil v nasledujicich letech.
Doktorodpovědět 
        Re: Primátor spí jen 3 hod denně- no to mě baví.16:14:49 14.02.2007
takze nezbyva nez poprat hodne stesti, dobre pocasi at mu to vyjde a v poradku se vrati.
Doktorodpovědět 

 trosku klidu by to chtelo11:56:08 13.02.2007
Ahoj, prijde mi, ze nekteri z Vas jsou opravdu pouze zavistivy chudaci. Ja rozhodne podporuju kazdeho ceskeho lezce, ktery jde na Everest bez kysliku.... Je mi jedno jestli to je primator, delnik nebo reditel banky. I mezi ceskymi himalajisty jsou lide z vysokych manazerskych postu a volno si taky nasli a vam to nevadilo... Panoboze vzdyt o tom to je! Najit si praci, kde na nas konicek bude cas!!! Lezeni po skalach a po horach je vasen! Mrzi me ze se tady chovate jako klasicky ctenar ceske odpadni stoky typu blesk atd... jsi bezejmeny blbecek nebo nejaky clovicek ktery je nezajimavy v novinach tak si klidne let i na mesic... Byls parkrat v TV... tak ty teda ne! Tebe zname, tobe to nedovolime. Stydte se nekteri! Pavle moc moc drzim palce!
honzaodpovědět 
 Re: trosku klidu by to chtelo15:26:20 13.02.2007
Už toho bylo dost,sklapněte a počkejte na výsledek.Dohadovat se můžete jako voliči až se vrátí.Jak vidíte, zatím neodjel a vy už řvete jak správný malý čeští človíčkové, z kterých mají ve světě srandu.Patlejte se v tom,že Vás to baví vyražte na hory aspoň stavět huhulána dokud je z čeho a nedělejte ostudu.wendy
wendyodpovědět 
  Hodně štěstí18:35:49 13.02.2007
Smutný je, kolik je i mezi horolezci závisti a malosti. Zajímalo by mě, kolik z těch uvědomnělých českých občanů, kteří na týhle konferenci požadují, aby byl jejich placený primátor v práci a ne někde na horách, pracuje tolik co Pavel Bém. Troufnu si tvrdit, že nikdo. Panu Bémovi přeju hodně štěstí a vrchol.
Pospaodpovědět 
   Re: Hodně štěstí21:37:36 13.02.2007
Tak tak
odpovědět 
   Re: Hodně štěstí22:32:27 13.02.2007
A kolik oslovské loajality vůči oblíbené politické figurce. :-)
odpovědět 
    Re: Hodně štěstí11:32:46 14.02.2007
Myslím že teď se tady ukazuje jaky jste blbečkové..
Málo kdo má štěstí si to lajsnout a jet.. a on si to lajsne a mi tady za 2 měsíce uděláme novou diskuzi "Bem na EVERESTU" a vsychni budeme zase tleskat a jasat jak je dobrej a my se tady valíme a kálíme jeden na druhého.. No jsem rád že vás 96,5% nepotkávám ...
R2odpovědět 
     Re: Hodně štěstí12:35:12 14.02.2007
Kvalita jakékoliv anonymní internetové diskuse je přinejmenším diskutabilní. Já osobně občas poruším svou zásadu nepřispívat a někde šťouchnu - pak se docela bavím tím kam se to vyvíjí. Sledováním takových diskusí se člověk může hodně přiučit ...
Pavlos Modpovědět 
      Re: Hodně štěstí15:04:29 14.02.2007
Manažerský přístup k dovolené/neplacenému volnu. Ne každého vyššího manažera uspokojí (a poskytne potřebnou relaxaci) týden či 14 dní s mladou/starou u Mácháče nebo s levným vínem a spacákem ve Francii.
Myslím, že PB udělal dobře. Ostatně manažerem/úspěšným politikem je i proto, že to má v palici srovnaný. A je jedno, z jaké partaje je. Většina politiků jsou akorát red necks.
Gampodpovědět 
       Re: Hodně štěstí11:34:11 15.02.2007
Po Everestu ahoj, pak svolejte rovnou tiskovku.Dík za těch Vás pár ,kteří používají mozek a zbytečně nekecaj.wendy
wendyodpovědět 

 Foto dne:
Falkenstein
Über Den Drachenrücken, IXa
 Databáze cest:
Všechny cesty (179986)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Kronos 6a San Vito Lo Capo
Leda 5c+ San Vito Lo Capo
Orange Beauty 7c+ Osoje - Čikola
Ibubel 5c Osoje - Čikola
Naklofen 6a+ Osoje - Čikola
Nově komentované:
Devět Světů 8B+ Skály V Údolí Černé
Trojzubec 6C Koryčanský Hřeben
Trojzubec 6C Koryčanský Hřeben
Nad Ohništěm C 5A Koryčanský Hřeben
Poslední Soud 6C Panský Les

 Nově v diskusi:
Stropy v ČR | Juraj Durifuk solo Himalaje | Re: jistící brýle | Re: jistící brýle | Re: jistící brýle | Re: jistící brýle | Re: Bouldering Petrohrad | Re: foto dne vcera | Re: Turecko (Geyikbayiri) a půjčení auta | Re: foto dne vcera |

 Nové komentáře:
Re: nehorazne | Re: James | James | Re: smutná role JAMES | Re: vyvoj? | Re: uplakánci | Re: smutná role JAMES | Re: Stanovisko SHS James k neštěstí pod Langtang Lirung | Re: smutná role JAMES | průjem |

 Kde to vře:
Zkusíme to znova (165)
Stanovisko SHS JAMES k neštěstí pod Langtang Lirung (62)
Video: Adam Ondra na jedné z nejvyšších umělých stěn na světě (21)
Trofeje z 1. lezecké stěnky Adama Ondry pro dětské závodníky (17)
Barbara Zangerl dala na flash cestu Freerider na El Capitana (15)
Křest knihy Perly východu (10)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (3)
Projekt Dandy Polmana „Velký Benátčan“ na YouTube (2)
Video: Will Bosi na bouldrech v Česku (2)
Jugal Base Camp Bouldering Guidebook (1)

 Nově v inzerci:
Cepíny SR Bandit | Directalpine Rebel 2.0 | Hledám děvče do skal | STANOVÉ KOLÍKY - SET 8+1 | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Prodám balknu | Různé lezečky | Spací pytel | Prodám skialp boty | Boty Lowa Locarno GTX LO |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 640 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 558 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 494 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 499 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 435 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.