LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Tři pevné body prvolezce: Naděje, že nahoře půjde založit, Láska i ktomu nejtitěrnějšímu chytečku a Víra ve svého výborného jističe.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Křest knihy Perly východu
Vyšla kniha Laviny v Česku
Update sprievodca Jelenec

Závody
Novoroční Open (11.01)
Novoroční pohárek (25.01)
SP boulder Keqiao (CHN) (18.04)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11156
3.Volf 10959
Hory:
1.Groš 7855
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)

Deníčky
5679 lezců
1145490 cest
Nové přelezy:
Wave Direc 10
Helium 10
Playboy L1 8a
Playboy L1 7c
Chouca 8a+
No Man's L 7b
Au-Delá Du 8a
Reve De Pa 8a
Métaphysiq 7c+
Peggy La C 7c

Stěny
Spolkový dům - Vlašim
Gekon Boulder bar - Pardubice
LC Baldovec - Rozstání – Baldovec

Prodejny
Rock Point - Chodov - Praha 4
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň
HUDYsport - Jablonec nad Nisou

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Pojďme k Volbám

Tento víkend

smallProtože se blíží volby a politická a hlavně ekonomická situace je přinejmenším vyhrocená, tak jsem se rozhodl napsat tuto prosbu a oslovit všechny,

kterým není jedno, jak se zachází s našimi penězi, které na daních odevzdáváme státu a zároveň nechtějí nadále náš stát zadlužovat.

Protože mnoho lidí ztratilo práci a některé podniky byly zavřeny, je velmi pravděpodobné, že opravdový dopad ekonomické krize se projeví teprve, až tito lidé přestanou pobírat sociální podporu. Což je situace, která se opakuje při každé větší ekonomické krizi. Po prvním pádu přichází  uklidnění, dále mírný růst, po kterém následuje ještě větší propad, který nás dostane na symbolické dno, od kterého se začneme pozvolna odrážet do dalšího kola.

Proto Vás chci požádat, abyste 28. května, chystajíc se na víkend do skal, nebo kamkoli, obětovali tu půlhodinu, až hodinu Vašeho života a šli dát svůj hlas nějaké straně zodpovědně přistupující k ekonomické situaci a stále rostoucímu schodku v našem rozpočtu = pravicová strana.

01


Proč jít k volbám a volit pravici?



Levicové strany, především ČSSD, slibují masám samé hezké věci, ale zapomínají upozornit na to, že veškeré jejich sliby, musí někdo zafinancovat. A ten „někdo“ jsme právě my!
Naneštěstí, lidí, kteří uvěří, je v dnešní době naprostá většina. Ať už se v situaci výrazných potřeb pomoci státu octli díky již zmiňované krizi, nebo vlastnímu pohodlí. A tito, přátelé, volit rozhodně půjdou. Z toho vyplývá, že my musíme udělat to samé: jít tam a dát svůj hlas pravici! 

Proč nevolit levici?



Za komunismu měli všichni práci, nebyla-li v místě Vašeho bydliště, stěhovali jste za ní kamkoli po republice. A to taky bylo v podstatě jediné cestování, které jste si dopřáli. O frontách na banány, … ani nemluvě. My ale chceme lízt, snowboardovat, nebo jen tak cestovat a to nejen doma, ale hlavně kdekoli jinde po světě, kde jsou podmínky snad i o něco lepší, minimálně jiné.

02


Volební (ne)program ČSSD


13. důchody ze zisků ČEZ – důchodci promiňte, ale 2300,- Kč ročně radost udělá, ale zachrání?
Regulace cen energií – v tržní ekonomice věc nereálná, navíc si přímo protiřečí s vyplácením důchodů ze zisků ČEZu.
Zrušení poplatků u lékaře – ruku na srdce, ale kolik peněz jste odevzdali za rok na poplatcích? 100,-Kč? 200,-? To přece není mnoho, navíc pokud se právě díky těmto poplatkům mohou provádět drahé a náročné operace, které pojišťovny nehradí, je pro mě rozhodně důvod poplatky nerušit.   
Snižování zadlužování na polovinu – snad by mě ani nezajímalo, jak toho chtějí dosáhnout. Myslím, že zadlužování samo o sobě zní špatně. Takže nezadlužovat!


Odkazy:


Pohádka o 13 důchodech

Nesnesitelná lehkost zadlužování

Ondra Marčík   [úpravy] 09:18 26.05.2010Tisk 

Reklama:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Dobře16:39:42 26.05.2010
Dávám palec nahoru za napsání tohoto článku a přidávám se k apelu volit pravicové strany a zastavení oranžové genocidy myšlení
Johny25odpovědět 
 Re: Dobře18:24:58 26.05.2010
kazda 0.1 procenta se hodi tak snad ten clanek pomuze
Milanodpovědět 
  Re: Dobře20:42:53 26.05.2010
Pojďme k Volbám. Vybornej prispevek tykajici se lezeni a turistiky. Bohuzel jen lezeni po hrbetech k vyssim funkcim a turistiky jen te stranicke. Tomuhle zrejme autor a Prazaci vubec velmi dobre rozumeji.
To, ze tu doposud neni clanek o uspesich mladych lezcu z Imstu jaksi nikoho nevzrusuje.
Inu zda se, ze to narodni zpitomeni se dostalo az sem na tenhle web. Bohuzel....
Honzaodpovědět 
   Re: Dobře21:41:25 26.05.2010
A na kolika webech se objevila novinka o úspěchu českého hokeje a nenašel se žádnéj rejpal ... Jenže na lezci se vždycky debílci najdou :) Co už ... Pokud vím tam volby se týkají naprosto všeho, tím pádem i lezení. Kdo si souvislost chce najít, ten si ji tam najde ...
Komárodpovědět 
    Re: Dobře14:22:02 27.05.2010
Jo.A když to vezmem takhle, tak ono všechno souvisí se vším. Takže podle tebe se tu můžem bavit o všem. Ale pak už jsme někde jinde a ne na lezeckým webu...
Honzaodpovědět 
   Re: Dobře13:36:13 27.05.2010
A proc jsi ten clanek nenapsal, kdyz tu dosud neni???
Trollodpovědět 
 Re: Dobře21:46:35 26.05.2010
Ted me to seplo! Nikdo z nás Jirku nepoprosil o zruseni zakazu skialpu a vsech tech zakazu lezeni apod. On na to ma. On jedinej ví, ze slibem nezrmoutis. Kdyz prej bude i Elvis. Ale az po volbach a zaplati ho CEZ!!
pepeodpovědět 
 Re: Dobře11:35:04 27.05.2010
Plnou parou-bek je sice vtip,
ale nechceme se přece vrátit o 40 let zpátky.
ČSSD+KSČM je ta nejhorší varianta.
Oslabit je můžeme jedině, když půjdeme volit.
Lukášodpovědět 

 ..16:41:43 26.05.2010
nejdriv se nazer nez si drepnes k pocitaci a mozna te prejde spamovat na lezeckym foru takovyma zhladu kecama, me si teda dnes radne nasral, co to vubec cpes na lezce..
vojtechodpovědět 

 ruznorodost skodi16:41:45 26.05.2010
Tenhle server ma uz vse. Reklamu, PR, bulvar, rady lekaru, rady nelekaru. A ted doslo i na propagandu. Diky
Jodpovědět 
 Re: ruznorodost skodi16:45:51 26.05.2010
to jo no, na lezci tohle nemá co dělat.
j.odpovědět 

 Martin16:55:36 26.05.2010
No, tak apel k účasti by se ještě dal zkousnout, ale takováhle pravicová agitka na lezci? To snad už přístě raději ne.
odpovědět 
 Re: Martin21:43:26 26.05.2010
Tak tak ... :))
Komárodpovědět 
 Re: Martin21:43:30 26.05.2010
Tak tak ... :))
Komárodpovědět 

 To už je trochu moc16:59:06 26.05.2010
No to si snad děláš srandu.... tohle sem vůbec nepatří, ať už si každý volí co chce... Když si Tvůj článek vyložím skutečně do extrému, tak pravicoví jsou i DSSS... Hlavně, ať tam každý jde a volí to podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Jsme snad dospělí a svéprávní, nemyslíš??
Miloš Snajperodpovědět 
 Re: To už je trochu moc17:23:17 26.05.2010
DSSS je pravice a nejsou to žádní extrémisté, jen bohužel získali takovou nálepku, i když to není pravda. Je to rozumná strana, která má rozumné nápady. Co si třeba přečíst alespoň jejich program?
lojodpovědět 
  Re: To už je trochu moc20:26:04 26.05.2010
no prave. hruza. ekonomicky by tato strana uspela tak v 50.letech
belialodpovědět 
  Re: To už je trochu moc09:10:30 27.05.2010
Bazinga?
J.odpovědět 
   Re: To už je trochu moc16:08:51 28.05.2010
"DSSS je pravice a nejsou to žádní extrémisté, jen bohužel získali takovou nálepku"

HaHa! Hezká pravice, žádní extrémisté!

http://www.antifa.cz/content/dsss-novy-nazev-stare-tvare
Zoubekodpovědět 

 Foto17:03:18 26.05.2010
Odkud je ta fotka?
odpovědět 
 Re: Foto19:18:43 26.05.2010
Taky by mě zajímalo odkud je ta fotka??? Co je to za cestu, oblast, skálu??? Není to někde na kokořínsku? dle vlhkosti a rozpadlosti skály???
Jináč, jako agitka, ať nejsme sobecký blbci a jdeme taky volit, než odjedeme na skály, je super. Souhlasím a než jsem to dočetl, myslel jsem si, že to tak je.
Ale říkat, koho volit, no promiň, ale fakt si vy..., mám chuť natruc zvolit komouše a napsat, že za to můžeš ty:)

Jo a pokud nebudeš schopnej odpovědět, odkud je ta fotka, tak to svědčí pro to, že nejsi lezec, ale nějaká pravičácká pastelka a celý článek by se měl odstranit!
Kubaodpovědět 
  Re: Foto20:22:59 26.05.2010
Řekl bych že je to Pfalz, holt nejsou písky jen u nás :)

http://cs.euroclimbing.com/?p=541
 jirousodpovědět 
   Foto - díky!!06:28:29 27.05.2010
díky za odkaz,letos se tam chystáme.Vypadá to opravdu hezky!!!!!
helčaodpovědět 
   Pfalz rulezz08:54:45 27.05.2010
jj, poznavam
:))odpovědět 
   Re: Foto16:24:24 27.05.2010
díky.
Kubaodpovědět 

 otevřeno17:05:52 26.05.2010
Lidi, myslím, že i takovej článek sem patří a není to nutně propaganda. Komu vadí, ať ho nečte. Komu vadí natolik, že v něm vyvolá nějakou akci, tak ať napíše podobný článek se zaměřením doleva. to mu tady přece nikdo nezakáže. Jinak se ztotožňuju plně s autorem a myslím si, byť to z ní radikálně, že každej kdo má v hlavě mozek a používá ho i k jiný činnosti než jen vyvolání vzpomínky na počet vypitých piv při placení v hospodě, musí souhlasit s tím, že ta naše dnešní LEVICE nás dovede jedině tak DO PRDELE. A tím myslím ČSSD=Paroubek. Komunisty měli už dávno zakázat. Krev nesmyješ.
janekodpovědět 
 Re: otevřeno17:15:51 26.05.2010
Krystalicky cista demagogie. Troufnu si tvrdit, ze tenhle prispevek muze byt prubirskym kamenem administrace tohohle webu. Cetl jsem tady uz ledasjake nesmysly, ale tohle je extrem. To i protipotratova propaganda mela s lezenim spolecneho vice ...
Cituji:"Lezec.cz je otevřený redakční systém, do kterého mohou přispívat všichni čtenáři. Moderují ho posléze administrátoři, kteří se snaží postupovat dle novinářských principů a svého svědomí, tak aby Lezec co nejlépe fungoval pro čtenáře."
Inu uvidime ...
odpovědět 
 Re: otevřeno19:17:23 26.05.2010
demagogu !!! ...." Komu vadí, ať ho nečte. " ....takže pokud tady napíšu 15 článku o snookeru a nějakou oslavnou odu na naše hokejisty a uvedu to touhle tvou větu , tak máš pocit že bude v pořádku? Protože přece komu to vadí AŤ TO NEČTE ! ...blábol
masukaodpovědět 
 Re: otevřeno11:41:22 27.05.2010
To janek: Máš stoprocentně pravdu.
U nás v Lysý už mají komouši uprostřed města
svojí pobočku. Tohle orlí hnízdo tam mají asi
měsíc.
Je zajímavý, že od roku 1989 si tohle nedovolila
žádná politická strana.
Už se tady zase roztahujou!
Pojďme podpořit demokracii.
Fuck off Paroubek + kreténská strana čínskejch mentálů
Lukášodpovědět 
  Re: otevřeno12:59:26 30.05.2010
Luki,kde se Vám v Lysý uhnízdili,je to čtrnáct dní,co jsem tam byl a ani vidu,ani slechu,nebo jsem nasleplo obecné...
 Ollyodpovědět 

 otevřeno17:11:16 26.05.2010
Lidi, myslím, že i takovej článek sem patří a není to nutně propaganda. Komu vadí, ať ho nečte. Komu vadí natolik, že v něm vyvolá nějakou akci, tak ať napíše podobný článek se zaměřením doleva. to mu tady přece nikdo nezakáže. Jinak se ztotožňuju plně s autorem a myslím si, byť to z ní radikálně, že každej kdo má v hlavě mozek a používá ho i k jiný činnosti než jen vyvolání vzpomínky na počet vypitých piv při placení v hospodě, musí souhlasit s tím, že ta naše dnešní LEVICE nás dovede jedině tak DO PRDELE. A tím myslím ČSSD=Paroubek. Komunisty měli už dávno zakázat. Krev nesmyješ.
janekodpovědět 
 Re: otevřeno17:28:50 26.05.2010
no jo,ale uvědom si že tohle je apolitický server...no ted už vlastně není
odpovědět 
 Re: otevřeno00:48:22 27.05.2010
:-D Janku, raděj zalez zpět do díry ke svým pivům. A to nejsem zastáncem ČSSD :)
tomodpovědět 

 Ondro jdi do prdele a potom k volbám.17:11:51 26.05.2010
Jak jsem napsal v titulku.Nejdřív do prdele a pak k volbám. Hlavně ,ale neotravuj s agitací na Lezci! Většina lidí zde je svéprávná a nepotřebuje tvé předvolební a agitační blitky.Stačí že jsou jich plné noviny a televize.
Radodpovědět 
 Re: Ondro jdi do prdele a potom k volbám.17:24:41 26.05.2010
Absolutní souhlas.
hanesodpovědět 
  Re: Ondro jdi do prdele a potom k volbám.19:38:05 26.05.2010
Taky souhlas, sem se to vůbec nehodí:-(
Willhemodpovědět 
 Re: Ondro jdi do prdele a potom k volbám.10:35:35 27.05.2010
Souhlasím, líp bych to nenapsal ;o)
PiDiodpovědět 

 ???17:24:56 26.05.2010
Autor článku si jistě dělal pr... a časem se vše vysvětlí,že?
Ptíodpovědět 

 no toto17:26:51 26.05.2010
Kámo palec dolů. stačilo abys napsal at kazdy obetuje tu pulhodinku a jde volit a tečka - to bych pochopil, Ale říkat koho volit...sorry,ale to je snad každého věc...
jindra hodpovědět 
 Re: no toto17:43:48 26.05.2010
Souhlasím, že tato propaganda určitého směru je zavádějící. Stačilo vyzvat lezce, ať jdou volit (pokud bude hnusně).
Je ale pravda, že na lezci se už mimo porna nachází úplně vše. :-)
Liborodpovědět 
  Re: no toto17:47:22 26.05.2010
I porno pamatuju...
komixákodpovědět 
 Re: no toto18:18:24 26.05.2010
Z pravicových stran ať si každej vybere, tohle neberu jako kampaň, ale apel na zdravý rozum.
Bohužel, levičáka nepřesvědčíš, jenom nasereš.
Nejhorší je, že levičáci neprocitnou, ani když dojde na ten bankrot, naopak se ještě víc zabední, v Řecku jsou teď na koni komunisti. Ještě víc zdanit, přerozdělit, znárodnit! To nám z dluhů jistě pomůže.
Michal Dodpovědět 
  Re: no toto20:49:37 26.05.2010
ty jsi mi ftipálek a jak bys ty dluhy zaplatil bez daní??? A jestli nevíš, kdo naposledy vládl v Řecku...
Prostě jen dakší střípek do mozaiky o čeké politice a politickém marketingu. Jen nálepky a žádný obsah.
Fakt jak ty prášky co vyperou do běla... Jen jiné krabičky...
Tomodpovědět 

 Socani...17:41:55 26.05.2010
Tak napiste clanek,burcujte, at se jde hodit listek Socu. Vysvetlete program, vypichnete body - mozna staci jen to dohnani Danska, na ktere se osobne tesim. jooo, to uz se potom nebudem plahocit do Ospu, ale pekne letadylkem na vikend do Chorra :)

I kdyz ostatne nevim, co si mladsi rocniky maji na programu Socaku vzit.
Marekodpovědět 

 s jednou rukou se blbě leze17:44:31 26.05.2010
až se v týhle zemi nebude všechno dělit na pravice a levice, tak bude fajn...
Tomodpovědět 

 Ty vole...18:32:59 26.05.2010
Tak to je teda síla. Sice volím pravici, ale co to tady má k**va dělat??? Lezec bylo snad poslední místo, kde se politika neřešila, takže sorry, ale tímto u mě dost klesl. Myslím, že číst hádky levice-pravice-ultrapravice-zelení-fialoví můžu všude jinde... Nás tady spojuje lezení a snad nerozděluje politika. Pokud je ten článek v levém sloupci, tak ho tam stejně musel vyvěsit některý z adminů, takže ode mne poprvé palce dolů... a to už sem tu zažil mágo i Pletánka...
M.odpovědět 

 lezec.cz u mňa hlboko klesol :-(18:35:25 26.05.2010
Politická agitácia na lezeckom serveri je maximálna úbohosť!
kossuriodpovědět 

 Je to názor18:40:43 26.05.2010
Závěr článku je silně subjektivní, ale to je asi cíl, aby působil propagandisticky. Každému vyhovuje něco. Jen jsem si dovolil malý komentář.
2300,- Kč ročně - k tomu není co dodat. Počkej až budeš důchodce;
Regulace cen energií – v tržní ekonomice věc nereálná - i v tržní ekonomice je nežádoucí, aby některé subjekty začaly podnikat a chovat se vyloženě kapitalisticky - školství, zdravotnictví a právě energetika.
Zrušení poplatků u lékaře – ruku na srdce, ale kolik peněz jste odevzdali za rok na poplatcích? 100,-Kč? 200,-? - vůbec nevíš o čem mluvíš. Je vidět, že dáváš právě oněch 100-200,- Kč. Ale mysli na důchodce co dávají třeba 2000,- měsíčně nebo leží v nemocnici, mysli na vážně nemocné, kteří navštěvují lékaře denně. A pokud si myslíš, že se péče nějak změnila, doporučuji zlámat si nohu a nebudeš se stačit divit. Minimálně u nás v okresní nemocnici.
Snižování zadlužování na polovinu – snad by mě ani nezajímalo, jak toho chtějí dosáhnout - slibují to i pravicové strany - souhlasím, nereálné.
Belialodpovědět 
 Re: Je to názor22:56:36 26.05.2010
To je nesmysl protože poplatky u lékaře se platí jednorázově na určitý úkon nebo nějaký problém neplatí se pokaždé takže tam může osoba chodit měsíc a platí jen jednou.Za druhé ty poplaty přidají do rozpočtu 2 miliary který se dají užít na dost věcí CT, REZONANCE a tak co myslíte
Vašekodpovědět 
  Re: Je to názor08:06:15 27.05.2010
byl jsi ted nekdy u doktora? pocinaje fakultni nemocnici, obvodakem konce, vybiraji poplatky vsichni pri kazde navsteve. vim ze zakon to narizuje jinak, ale realita je jina a napravy se nedomuzes.
belialodpovědět 
   Re: Je to názor08:35:48 27.05.2010
2000 mesicne zaplatis jen 2 mesice, protoze plati 5000 limit, nad ktery uz neplatis nic.
Mykodpovědět 
    Re: Je to názor09:41:22 27.05.2010
:D to prokazes jak? Hosi, bezte nekdy k doktorovi....
Belialodpovědět 
 Re: Je to názor07:56:32 27.05.2010
Sorry, ale z 2000 mesicne dostanou skoro vsechno zpet. Sice az na konci roku, ale dostanou. Jen technicka poznamka, matematik mi neda na to neodpovedet.
Žebříkodpovědět 
  Re: Je to názor12:14:48 27.05.2010
No právě, že až na konci roku. Takže pokud jsou pro tebe 2000 měsíčně podstatné peníze (což pro důchodce obvykle jsou), řešíš problém, kde je v průběhu roku vzít (abys je na konci třeba vrátil). (To je zas jen ekonomicko-matematická poznámka.)
odpovědět 
   Re: Je to názor14:08:12 27.05.2010
Nehledě na to, že 5000,- limit je nesmysl (viz. např. http://www.vzp.cz/cms/internet/ cz/Klienti/FAQ/reg_popl/limit_co_se_pocita#FAQ1). Kdo má nemocný prarodiče nebo rodiče, tak to ví, a pro ostatní, co nemaj modrýho ptáka v prdeli, to není těžký pochopit...
Pepanodpovědět 
    Re: Je to názor10:51:55 28.05.2010
Nesmysl to není, jen je to jako obvykle složitější. Samozřejmě, že nemůžeme věřit zjednodušeným, záměrně zkreslujícím až vylhaným interpretacím politických stran. Žádná vám nepodá objektivní vysvětlení, bohužel věří, že by tím byli sami proti sobě. Naštěstí máme vlastní mozky (omlouvám se za nařčení těm, jež případně nemají). Přesto půjdu volit a rád.
Žebříkodpovědět 

 Mě to příjde ok18:42:56 26.05.2010
Politiku tu taky vesměsnechci, ale z jednoho článku před volbama se nezblázním nota bene, když mě nikdo ho nenutí číst.
Navíc dodávám: Lezci ještě do víkendu přemluvte bábu a dědu.
Steveodpovědět 
 Re: Mě to příjde ok19:05:29 26.05.2010
Bohužel...ani tento článek na lezci, který sem vůbec nepatří mě nepřesvědčil pravici volit
levolezec Jeff
jeffodpovědět 
  Re: Mě to příjde ok19:22:45 26.05.2010
Atˇžije pravice a na věčné časy!!!
Radek odpovědět 
   Re: Mě to příjde ok19:34:48 26.05.2010
Ať žije ruskej car!!!
Willhemodpovědět 

 Klídek19:23:57 26.05.2010
Nevidím důvod proč před volbami by tu nemělo být nějaké popíchnutí:-).
Jistě, že názorů na politiku je mnoho.Ale takhle se rozčilovat není zdravé.Právě tímto dokazujeme,že demokracii moc nechápeme.Agrese nadávky atd..
Proč ? Pokud máme svůj názor na volby tak je to právě věc volby:-).A pokud vím tak lezci nebývali zrovna jen tak volnomyšlenkářský.Takže autor měl možná pocit, že získá podporu a že tento článek jsem právě patří.No podle ohlasu se asi spletl.Ale myslím že svůj účel to splnilo a třeba pár kousků půjde přeci jen před lezením volit:-).
Co se týče mě tak já jsem zastával stanovisko ono to nějak dopadne a volit jsem už dlouho nebyl.Takže si pěkně rozebrali hlasy všichni.Neb zastávám stanovisko určitě v každé straně je alespoň jeden pašák, který to myslí dobře.
ALE tentokrát jdu volit neb už mě nebaví jen pozorovat.Alespoň budu vědět za co si můžu:-).

Jo a koho půjdu volit no neřeknu to je moje věc:-)
Dobrou noc
Kori
Koriodpovědět 

 a co?!19:33:01 26.05.2010
Vetsina prispevatelu tady breci jak kdyby to byla jejich zahradka a nekdo jim na ni vysazel predvolebni billboardy.
To k*rva mate ikve slanovaci osmy, cumite na lezca (web) a nejste schopny odfiltrovat zpravy, ktery vam treba nejsou po chuti? Tak tu ta zprava je a co? Nekdo ma jiny nazor nez Ty? A co ma byt? Vadi ti to? Posilas ho do prdele? Tak ses k*kot! Nazdar!
odpovědět 
 Re: a co?!15:43:44 27.05.2010
presne..kdo je nasranej uz z principu, toho to nasralo, ostatni ho bud precetli a dal nic nebo neprecetli svobodne vubec...
odpovědět 
 Re: a co?!14:18:41 01.06.2010
Sice drobet se zpožděním, ale pod tohle se můžu podepsat.
jíraodpovědět 

 Výzva administrátorům19:34:58 26.05.2010
Fakt by mne potěšilo, když byste se postavili k problému čelem a ve zdejší diskusi se vyjádřili, proč se domníváte, že tu tenhle článek má viset. (Vycházím z předpokladu, že když byste se to nedomnívali, tak tu není.)
Osobně se řadím k těm, které tahle politická agitka na zdejších stránkách znechucuje zcela maximálně - a aby nedošlo k nedorozumění, pokud by článek agitoval pro levici, nebo pro pirátskou stranu, sral by mne úplně stejně. Protože může-li tu viset toto, je následně křivárna mazat jakékoliv jiné agitky. Fakt to tak chcete? (Argumenty o mimořádné situaci neberu. Takovej najdu vždycky, a kromě toho kandiduje přes 20 stran.)
Robertodpovědět 
 ale ale Roberte?20:20:55 26.05.2010
a ty jsi jako ten, který určuje, kdo a kdy se má jakým čelem, kam obracet? Je to přece zřejmé, socani se chtěj spojit po volbách s komoušema, co to bude znamenat, to si ještě dobře pamatujeme, Budou se zatínat tipce a nastavovat zrcadla. No snad k tomu nedojde a kdyby, tak ještě nějakej čas hranice budou otevřený. K volbám jdu, a LEVICE ať jde do háje.
Dagobertodpovědět 
  Re: ale ale Roberte?20:31:26 26.05.2010
K tvé první větě: Nic neurčuju. Když si to co jsem napsal přečteš ještě jednou, snad zjistíš, že tam stojí, že bych byl rád, když by se k věci správci vyjádřili. Samozřejmě, je to jejich server. Zatím ale prohlašují, že ho tvoří komunita - tak si myslím, že na tohle přání mám právo.
Ke všem tvým dalším větám: Vůbec nesouvisejí s tím, o čem jsem psal a je kontraproduktivní se k nim tady jakkoliv vyjadřovat. Patří do debaty na úplně jiný server.
Robertodpovědět 
  Re: ale ale Roberte?20:53:12 26.05.2010
Zatínat tipce a nastavovat zrcadla, sakra to jsem už někde slyšel...Taky měli jasno o veřejném nepříteli :))
Tomodpovědět 
 Re: Výzva administrátorům23:05:31 26.05.2010
Když nám do schránky přistál mail s tímhle článkem a s tlumočenou prosbou o zveřejnění i s dovětkem, že asi nebudeme chtít tahat politiku na Lezce, řekl jsem si ok, to tedy nechceme. Pouštím to z hlavy. Ale když jsem pak později poslouchal některé z argumentů, že bychom to dát měli, řekl jsem si, že to vlastně s tématem webu souvisí. Jednak výzva, jděte k volbám místo do skal,... a pak lezení a horolezectví je životní styl a ne jen závody či přelezy 9áček, a i ta politika s tím vlastně taky souvisí. Jsem rád, když se na Lezci objevují nové formy, třeba povídky. Tak proč ne komentář a třeba tenhle. Nechci soudit jeho obsah a nemyslím, že bych se jako admin měl snažit na Lezci spasit svět a přesvědčovat, aby lidi volili toho či onoho. Ale tím, že ten článek nevydáme, tím to taky nějak ovlivňujeme: někdo nám ho nezávisle na nás poslal, je to tedy vlastně k tématu a my to nedáme? Tedy jsem použil jednu mojí starou poučku: když jsem na vážkách, tak informaci zveřejním, protože to médium tu přeci není od toho, abychom informace utajovali. Ano napadlo mě, že tím vypouštíme trochu džina z lahve, že nás vtipálci a záškodníci můžou zavalit nějakými politickými manifesty z okrajů politického spektra. No ale dobrá, nemám patent na rozum a diskuse k tomu může být plodná a zajímavá asi i bouřlivá a třeba i pro nás poučná. Tedy můj postoj k věci byl a je: nebudu vetovat zveřejnění.
Tedy díky moc za zájem, případné pochopení a hore zdar.
 Standaodpovědět 
  Re: Výzva administrátorům06:55:02 27.05.2010
Přijde mi, že si tímto článkem jako admini hodně čteného média užíváte pocit, že zveřejněním článku ovlivňujete něco tak "důležitého", jako výsledky voleb.
honzaodpovědět 
  Re: Výzva administrátorům07:45:57 27.05.2010
Neco jineho je, kdyz Jarda Marsik napise clanek o jeho pocitech, kdyz uz ho nebuzerujou na hranici do Saska. Jeste trochu neco jineho je, kdyz se objevi informace, ze pri prilezitosti nejakeho vyroci da treba RockPoint slevu. To uz je na hrane kvuli PR, ale informace uzitecna. Ale neco uplne jineho je tenhle clanek, ktery nijak nevynika z rady vsech moznejch blogu, komentaru a diskuznich prispevku, kterejma je poslednich nekolik tydnu zabordelenenj celej ceskej internet. Obavam se, ze timhle jste zbytecne posunuli latku, co lze na Lezci publikovat.
jx zeroodpovědět 
   Re: Výzva administrátorům09:25:19 27.05.2010
Myslím, že to je přesně řečeno. Snad se adminům podaří udělat nějakou tlustou čáru, pod kterou už nepůjdou. Nebo za chvíli tyhle agitky a PR články vytlačí ty normální lezecké.
Došlíkodpovědět 
  Re: Výzva administrátorům12:06:54 27.05.2010
A co takhle pozdržet vydání třeba na neděli? :-)
Honzaodpovědět 
  Re: Výzva administrátorům12:23:39 27.05.2010
Beru na vědomí, i když nesouhlasím. Jen poznamenávám, že pokud napříště smažete třeba nějaké náboženské agitky Míry Pletánka, protože jdou zcela mimo téma a spoustě lidí vadí, zastanu se ho, pokud si toho všimnu - i když patřím mezi ty kterým vadí. Věcné právo na smazání mít samozřejmě budete, morální podle mne už ne - má-li toto být stále otevřený server.
Robertodpovědět 
   Re: Výzva administrátorům13:07:24 27.05.2010
Vůbec tomu nerozumím oco jde ?
To se stalo něco tak strašného a neunosného jako je výzva volit pravici nebo levici nebo třeba rychlí šípy.Pokud tohle administrátoři dali přečíst OK myslím, že kamenem bych neházel.myslím že na jejich citu je, aby články tohoto tipu nepřevyšovali ty více o lezení a tak to je.Až to tak nebude tak je hodíme do vltavy:-).
Já dávám Souhlas s umístěním tohoto článku

Daleko více mě překvapuje vynaložená energie na kritiku.Místo svého vnitřního postoje jdu nebo nejdu volit a koho.Moje svobodné rozhodnutí je budu si článek číst mám to zapotřebí no mám jinak bych to nedělal:-))

neblbněte vždyť máte kolem sebe daleko víc průserů v životě co stojí za to řešit.
KLÍDEK

Přejemný den a administrátorům zvlášť:-)

Kori
Koriodpovědět 

 Proc se nechci stat clenem CHS?19:38:48 26.05.2010
Protoze jeho hlavnim medialnim partnerem na internetu je server podporujici nekorektni jednostrannou politickou agitaci s vyrazne konfrontacnimi a dehonestujicimi rysy. Celkove bez spojitosti s horolezeckym sportem. 
Jakub odpovědět 
 Re: Proc se nechci stat clenem CHS?19:58:43 26.05.2010
tos jim to nandal Jakube, dnes neusnu traga
fodpovědět 
 Re: Proc se nechci stat clenem CHS?10:40:21 27.05.2010
To je zase výkřik do tmy, členem se nechceš stát protože jsi sobec. Kdyby jsi měl rozum, tak si vybereš který článek si přečteš, který je lepší nebo horší a posoudíš zda-li je na tom co je v článku něco pravdy a kde. Čeření hladiny ještě neznamená podporu někomu něbo něčemu, mysli.
martinodpovědět 
 Re: Proc se nechci stat clenem CHS?11:19:41 27.05.2010
Jakube, měl bych pro tebe velmi lukrativní nabídku, kterou tě snad zviklám. V mediální komisi potřebujeme nové tváře, nové lidi s nezávislými názory, protože jedině oni nám dokáží otevřít oči a pročistit náš chlív. Výdělek 60 minut za hodinu + spousty děkovných dopisů a reakcí na webu jako je ta tvoje.
Přijď mezi nás a když nás půjdou miliony....
(nicméně za sebe - tento článek na Lezce nepatří, zato souhlas se Standou - jak to zjistit jinak, než to prostě zkusit?)
Jo a nechce vlastně něco naznačit foto dne? Modré tričko, rudá přilba????
Petr Reschodpovědět 
  Re: Proc se nechci stat clenem CHS?13:14:16 30.05.2010
Tak tak a kdo ví,jestli třeba nemá oranžové trenky,že...Za mě asi tolik,článek sem nepatří,ale nijak mě neuráží,tedy za předpokladu,že jich tu podobných nebude přibývat...
 Ollyodpovědět 

 trocha tolerance19:50:15 26.05.2010
Cháchá, když vás rozčiluje čtení tohodle článku (obecně a nehledě na zaměření), tak mi vás je líto. asi toho máte za celej den dost (tý sociální nespravedlnosti) a sem chodíte jenom jako do oázy klidu a míru.. A teď tohle!!
Doporučuju odpojit internet - bo na to ještě nemáte mentálně.
Honzaodpovědět 
 Re: trocha tolerance20:00:45 26.05.2010
Lezec je server podporujici nekorektni Jednostrannou politickou agitaci s vyrazne konfrontacnimi a dehonestujicimi rysy. Celkove bezspojitosti s horolezeckym sportem.!!!!!!!!!To ČHS bych vynechal .
Radekodpovědět 
  Re: trocha tolerance10:41:50 27.05.2010
to je tvůj pohled na věc;)
kubaodpovědět 
 Re: trocha tolerance07:10:31 27.05.2010
Spis volby pripominaj starej vtip s Leninem : uz abych se bal otevrit i lednicku.
Radek J.odpovědět 

 super:))19:56:03 26.05.2010
čus Marčus, sem fakt moc rád že jsi tento článek napsal a naprosto s tebou souhlasím. Normálně bych na takovýto článek ani nereagoval, ale že to seš ty tak přihodím také svůj názor:
Letos bohužel poprvý volit nejdu, protože jsem stratil už veškeré iluze! Už jsem v takový fázi že si snad i tajně přeju aby vyhráli zas komouši, všechno se totálně zesralo a my si zas konečně uvědomili jak jsme se předtim měli krásně. Ať tam byli socani nebo modrej pták tak to pro mě jako OSVČ neznamenalo absolutně žádnou změnu:( prostě kdo je u korita tak krade, hrabe a lže! Když bych se ale nakonec kous a šel volit tak se budu rozhodovat mezi Švarcnbergem a Johnem (napsal přeci Memento :))). howgh peace:))) Lukýno
Lukodpovědět 
 Re: super:))20:08:41 26.05.2010
souhlasim s tebou, kdo je u koryta tak krade a podělává nás... takže si myslim žeje jedno kdo bude zvolenej, holý prdele z nás budou tak jako tak
j.odpovědět 

 Díky Ondro19:57:18 26.05.2010
Zrovna jsem si říkal, že něco podobného napíši a ty jsi mne, stařičkého trenéra, předběh. Takže aspoň takhle, DÍKY ONDRO! A na ty "obyčejné lezce" v diskusi se vykašli...
Honza Krchodpovědět 

 Jsem rád, že jsi článek napsal.20:15:51 26.05.2010
I mezi NEobyčejnými lidmi, jakými určitě jsou všichni horolezci, je potřeba před volbami dát podnět k zamyšlení a diskuzi o možnosti ovlivnit politické dění v zemi, kde nejčastěji většina z nás žije, ale hlavně leze. Proto sem článek patří, přestože v něm nepíšeš o lezení.
Hospodářská krize byla před druhou světovou válkou jedním důvodem k tomu, že se v Německu podařilo nastolit totalitní režim. Stejně tak po druhé světové válce poválečná krize vedla k lepším podmínkám nastolení totalitního režimu u nás. Každý takový režim by nebyl bez propagandy, která tvrdila lidem, že za ně režim (jako jediná strana - dikatatura) BOJUJE proti vymyšlenému nepříteli. Diktatura lidi dále informačně izolovala od skutčených zločinů, které musela vykonat, aby se k moci dostala a udržela si ji.
To doufám, u nás zatím nehrozí. Přesto mě slovo BOJ v reklamní kampani vedené ČSSD a rozhodnutí, že nebude komunikovat s některými deníky a týdeníky hodně zarazilo. Co má tato strana ve skutečnosti v úmyslu po volbách provádět?
Volte Losnu nebo Mažňáka, ale hlavně né Bahňáka.
Servus Kefeus
Jan Gürtler odpovědět 

 Na Paroubka bič, do labáku mágo20:24:25 26.05.2010
<strong>DÍK ZA ČLÁNEK, NA LEZCI SE NEZAVDĚČÍŠ NIKDY, TAKŽE AUTORE - DÍKY A NIC SI Z TOHO NEDĚLEJ</STRONG>
Petrodpovědět 
 Re: Na Paroubka bič, do labáku mágo20:36:27 26.05.2010
jeste tu chybi nejake moudro. tak ja si myslim, ze kdyby volby mohly neco zmenit, davno by je zrusili.
belialodpovědět 
  Re: Na Paroubka bič, do labáku mágo23:01:19 26.05.2010
A nebo: Na Paroubka mágo, do Labáku bič :-)
odpovědět 

 zeleny hlen socialismu20:29:01 26.05.2010
hehe to je jako fotka kde budem lizt kdyz se na volby vy...? Asi sem ovlivnen ze autora znam ( a rikam si tywoe to je fakt ten strelenej kamos co ho mam nejak spojenyho s jirousem, to bych teda necekal:))) a nebo mi prijde ze ma mozna kousek pravdy a ze to s lezenim souvisi. No proc by to sem nepatrilo, vsak nas neubyde...
lacoodpovědět 
 Re: zeleny hlen socialismu20:53:53 26.05.2010
politika a na tomto webu? to bude mejdlo a seznam nadávek :D
.odpovědět 

 ne/souhlas20:53:35 26.05.2010
Možná píšu píčovinu, ale souhlasím, že to sem nepatří, zato ale s obsahem souhlasím v plném rozsahu. Marčus, ty děláš do občanský společnosti? A propos, ty dva litry, co platí důchodci, je taky kokotina, aspoň si zjistěte, že tam jsou nějaký stropy, welfare state is dead, teď se musí makat. A propos, do důchodu teď jdou lidi, kterejm bylo v 89 čtyricet, tak jenom abyste furt neviděli ty bezmocný staroušky z vejminku. Taky už je mezi nima pár lidí, který se mohli nachystat.
Cartmanodpovědět 

 Správně :-)21:32:45 26.05.2010
Článek vítám. Jsem natolik v klidu, že je mi jedno, zda autor volí pravici nebo levici. Účast ve volbách, což je jediná možnost něco změnit a potom čtyři roky zase nic nedělat, je okolo 60% oprávněných voličů. Kde je ten zbytek?
I na skalách.
Neviděl jsem jedinou demonstraci proti pivu za dvě koruny, jehož zbytek platíme z daní. Neviděl jsem jedinej protest proti billboardům, jejichž úroveň je naprosto sračkoidní a nejen Karel IV. se obrací tutově v hrobě.
Autorovi držím palce. Napsal svůj názor a má v tom jasno. Admini to sem dali, také dobré.
Z některých výkřiků, zvracení apod. cítím akorát minimum nadhledu a snahy pochopit podstatu článku: apel na to, aby tlučhubářských cca 40% zvedlo na půl hodiny řiť.
To, jak to tady vypadá a koho platíme na prima štaci, tak to je i nich. A ne že ne.
Honza Pok.odpovědět 
 Re: Správně :-)13:59:09 27.05.2010
A máš kur....va pravdu!!!!! Tlučhubové probuďte se!!!
Vencaodpovědět 

 je to on?23:30:24 26.05.2010
Ondra Marcik? Neni to ten chlapec, co mel/ma dredy? A byl/je dobrej ve freestyle snb? A zacinal s Jirousem na Jizerskejch skalach?
Ondra Zzodpovědět 

 je to on?23:32:10 26.05.2010
Ondra Marcik? Neni to ten chlapec, co mel/ma dredy? A byl/je dobrej ve freestyle snb? A zacinal s Jirousem na Jizerskejch skalach?
Ondra Zzodpovědět 

 Billboardy00:55:11 27.05.2010
Jakoby nestačily stupidní billboardy a neuvěřitelně masivní předvolební kampaň na každém kroku. Teď to ještě cpěte na lezce. Díky ;-)
tomodpovědět 
 Re: Billboardy01:22:06 27.05.2010
člověku, který stvořil tento článek nepomůže pravice ani levice, ale Praha Bohnice oddělení pro politické dementy všeho druhu
cipisodpovědět 
  Re: Billboardy12:08:30 27.05.2010
:))))) Cipisi, teď jsi mne vysloveně potěšil. Dávám bod za nejlepší komentář :)))
Robertodpovědět 

 komunismus?06:46:22 27.05.2010
zakázat komunismus? vždyť ani nevíš co to je, v ČR nikdy komunismus nebyl,
Marxodpovědět 
 Re: komunismus?08:07:07 27.05.2010
Nebyl nikde v zadnem state, cesta k nemu vede ke krachu ekonomiky, svobody a uplny degradace lidskeho jedince. Proto nikdy ani nebude. Experimentalne bylo a stale je testovano na lidech... kdybych to byl ja trouba byval tenkrat vedel tak bych ti s tim Kakotalem nepomahal.
beda englsuodpovědět 
  Re: komunismus?08:21:45 27.05.2010
Ale treba KLDR je na dobre ceste. Na druhou stranu je ceka jeste kus prace, preci jen tam jeste neumira dost lidi hladem.
odpovědět 
   Re: komunismus?08:50:45 27.05.2010
ano to je spravna cesta, tam to umi a komunismu jsou nejblize! Skoda ze se ho nedoziji. Socialisti a komunisti z Recka a vubec vsichni co vidi prilis oranzove az rude by meli odjet aspon na rocni studijni staz do KLDR (svacinu s sebou!).
beda eng(l)sodpovědět 
 Re: komunismus?08:17:00 27.05.2010
a o dost jsme prisli! prikazat komunizmus!
Friedrich Engelsodpovědět 

 volby na lezce netahat07:02:20 27.05.2010
Volby na Lezce netahejte.
jx zeroodpovědět 

 apolitický LEZEC.cz08:05:13 27.05.2010
Lezení a politika jsou jiný světy. Nesouhlasím s jejich mícháním.
DavidDodpovědět 

 Jsem zklamaný08:14:00 27.05.2010
Přečetl jsem to jen v rychlosti, sem tam něco přeskočil a JSEM MAXIMÁLNĚ ZKLAMANÝ z toho, že se na tyto stránky dostala takováto výzva. Nemám totiž ani tak pocit, že by šlo o výzvu jít k volbám, ale spíše o cílenou politickou agitku (přece jen nestranná a nijak neovlivňující výzva, která chce říct jen to JDĚTE K VOLBÁM, by musela vypadat trochu jinak). Zklamaný jsem i proto, že se bojím, aby do voleb nepřeválcoval počet podobných článků (představuju si jak začínají chodit adminům návrhy od voličů všech hlavních politických stran na zveřejnění jejich výzvy - jdi volit, vol to a to anebo proč nevolt tamto a ono - zveřejní je všechny, když začali s tímto?), články, které jsem tu vždycky hledal - tedy články o lezení, horolezení atd. Dost jsem i uvažoval, že napíšu jen: Já tu končím, už mě tu neuvidíte. Ale to bych jaksi nedal - z lezce jsem už mnohokrát tahal nejrůznější informace při cestách do ciziny i po oblastech českých. Tak doufám, že tento úlet je posledním před těmito i všemi ostatními volbami.
Břeťa Leblochodpovědět 
 Re: Jsem zklamaný08:51:02 27.05.2010
Foto tipuju na Oybin. S článkem - výzvou nemám problém. Veřejným prostorem poletují daleko horší věci než politická agitace. Názor admina chápu. Mějte se a doufejme, že ty skály letos alespoň jednou oschnou. Ačkoliv volím podobně jako autor agitky klidně budu jistit i voliče jiných stran:))
Motákodpovědět 
  Re: Jsem zklamaný09:50:24 27.05.2010
Na Oybine s maglajzem, hahaha? Jen malokdy jsem tam potkal dalsiho lezce, ale oni by se objevili, kdybys vytáhl pytlik. Jsi v Sasku, ne ve frikulinskym Labaku
odpovědět 
   Re: Jsem zklamaný12:03:48 27.05.2010
Vzhledem k tomu,kam po válce odsunuli sudeťáky, budou mít ti lezci ze Saska asi i černé uniformy s blesky.Lepší bílá v Labáku ,než elektrikáři v Sasku.
odpovědět 
 Re: Jsem zklamaný13:54:34 27.05.2010
Jako z Příručky mladého agitátora.Zabij bábu, zabij dědka a posílíš mír. Opravdu vopruz na Lezci.Z tý šílený snahy získat moc a to zleva i zprava se mi dělá blivno a poprvé nepujdu volit. V roce 46 zvítězili komouši a mladí komsomolci psali podobné agitky, jen to bylo proti pravici. Tak zas do androše, no a co.
dědekodpovědět 
  Re: Jsem zklamaný14:58:44 27.05.2010
No jo škoda, že tě Mádl nepřesvědčil, bába taky nejde?
Steveodpovědět 
  Re: Jsem zklamaný11:07:06 31.05.2010
Přesně tak. Oni ti mladí aktivisté pro ODS či já vím koho si chudáci nejsou schopni uvědomit, že jsou nachlup stejní jako aktivní soudružky či aktivní komunisté či svazáci z minulýho režimu.
Inu ono to heslo pro karieru, pro moc a pro peníze všechno platilo za komoušů a jak vidno platí zas.
Takže čest práci, ergo čest ekonomice, pseudodemokracii či já vím čeho novodobí soudruzi!!!
Honzaodpovědět 

 Hore zdar, levicová bando looserů!!!09:35:34 27.05.2010
Možná to sem zaměřením přímo nepatří, nicméně tyto volby a všechny okolnosti kolem - hlavně ekonomické směřování tohoto státu - by určitě mělo nutit k zamyšlení jaký osud nás, naše děti a tento stát čeká, tj. i nás lezce. Proto by se měl opravdu každý zamyslet nad tím, co by měl udělat, jak může tuto situaci ovlivnit směrem, který považuje za správný. Volby jsou to malé minimum, co se dá. Čtu a  "adminuji" i jiné weby např. se zaměřením na automobilové značky, je to tam dost podobné. Jakmile začne řeč o politice a volbách, obvykle první řeči o tom, že na web to nepatří a že jsou zcela apolitičtí, křičí ti, co na vše nejvíc kašlou, ti poflakovači a "ojebávači" všeho, co by chtěli vše zdarma. Možná proto, aby náhodou když se to v tomto státě opět vykřivý, tak aby oni mohli říkat: "to my nic, to ostatní". Je na čase si uvědomit, že není jede svět lezecký, jeden svět politický, které nemají nic společného. Žijeme v jednom státě, živíme se v tom samém státě, chceme požívat jistá práva také v tom stejném státě. Dochází vám to pánové?
M.odpovědět 
 Re: Hore zdar, levicová bando looserů!!!10:06:27 27.05.2010
Jsem alergickej na hlášky typu "tyto volby rozhodnou..." Podobný názory jsou jenom papouškování kampaní. Tyto volby, stejně jako drtivá většina ostatních voleb, o ničem zlomovém nerozhodnou, ať z nich vyjde jakýkoliv vládce.
honzaodpovědět 
  Re: Hore zdar, levicová bando looserů!!!10:17:34 27.05.2010
Máš pravdu, nic ze dne na den nebude, druhej den po volbách ti pečenej holub určitě v tvé "švejkovské hubě" nepřistane. Tady jde o určitý směr vývoje, stejně tak jako třeba se to tu vyvíjelo mezi 90tým rokem, nebo r. 2000 a současností.
M.odpovědět 
   Re: Hore zdar, levicová bando looserů!!!10:41:34 27.05.2010
Nejen že hned nepoletěj holubi, ale ani nebude určen určitý směr vývoje, to je pouze tvé přání. Poslední volby, kdy k něčemu takovému došlo, byly v r. 1992, předtím .. 1948?
honzaodpovědět 
    Re: Hore zdar, levicová bando looserů!!!10:50:26 27.05.2010
To je veliký omyl, určitě člověk neovlivní všechno, ale s mnoha věcmi po r. 92 také nesouhlasím, kdy procházely spoustě lidem věci, které neměly. Proto jedna věc je hospodaření státu a druhá stejně důležitá je určitá cizelace právního systému a justice. Kdo má na tomhle opravdový zájem /nej jen v polit. programu/, má můj hlas. Je třeba si ale uvědomit, že je to běh na dlouhou trať.
M.odpovědět 
   Re: Hore zdar, levicová bando looserů!!!10:46:43 27.05.2010
Hele milý M., co kdybys své politické názory prezentoval na vhodnějším místě, např. v diskusích na idnes.cz, tam najdeš jistě erudovanější a schopnější oponenty. Jistě že svět lezecký a politický nejsou disjunktní (a mimochodem nejsou disjunktní ani se světem, kde se píše anglicky a česky správně), ale z toho ještě neplyne, že nás musí na každém kroku někdo osočovat že když volíme ODS, jsme vrazi důchodců a těhotných matek, a když ČSSD, jsme socky co plundrujou státní kasu.

Do včerejška byl lezec.cz jedním z posledních útočišť, kde si od toho člověk mohl odpočinout.
Alesodpovědět 
    Re: Hore zdar, levicová bando looserů!!!10:57:03 27.05.2010
Ani o jedné straně nepadlo odemne ani slovo. Jinak užívání slova konjunkce a disjunkce ti jde dobře /jak dlouho jsi trénoval - How long time did you study this expression? ..Wow:))/ .... jinak mě nečti, to je celé.
M.odpovědět 
     Re: Hore zdar, levicová bando looserů!!!11:13:53 27.05.2010
"How long time did you study this expression"? Tys zjevne anglictinu dostatecne dlouho nestudoval.
odpovědět 
      Re: Hore zdar, levicová bando looserů!!!12:29:24 27.05.2010
Tak ty chceš nastolovat směr M-ko ? Hele ten už je ,leta letoucí, nastolenej. Co Čech,to slušnej kňoura,Švejk a zloděj. Směr nastolenej po roce 1992 snad radši neopakovat. Pod vedením rudého bratrstva s modrou tváří a přiopilého disentu se rozkradlo co se jen mohlo. 90 léta=roky veksláků,zelinářů,taxikářů a pomahačů STB. Tento směr bych teda radši nenastoloval.Spíš bych skusil nějakou formu západního kapitalismu. To je ten ,směrem od naší hranice, na západ. Vyjma komoušské Francie. Rozhodně né ten postsovětský. To ale pod vedením lůzy rudé,oranžové,modré, Kalouskovské ba ani Johnovskoburanské nepůjde. Co s tím? Rozhodni se sám,a když to zvládneš (a ty to zvládneš) nemusí mi tu takovéto články s idiotskou diskusí (do které jsem se vtáhl) otravovat den.
odpovědět 

 Nevolit je volba09:43:43 27.05.2010
Pravice - myslíš Schwarzenberga, který se přiznal k uplácení (když už je dneska promlčené) při restituování majetku? Nebo Kalouska s jeho "ekonomickou" erudicí z dob jeho ministrování a náměstkování, nebo ODS co má takový tah na bránu při snaze o prolomení limitů na těžbu čehokoli (teď je to uhlí, ale kdo mi zaručí, že se neotevře znova pískovna na sklářské písky v Ádru?), nebo napojení na Kapsch, stavbu dálnic atd. a přeplácení těchto akcí? Nebo lidovce s těmi stovkami miliard "církevních restitucí" , které hodlají vykrást z rozpočtu? Nebo Věci veřejné? A nebude si chtít John zas někde otevřít nějaký penězovod, který mu posype, jako měl ve VZP?

odpovědět 
 Re: Nevolit je volba09:47:00 27.05.2010
Jo a zapmněl jsem na zelené - co třeba Bursík, co okradl dokonce vlastního bráchu?
odpovědět 

 zlodej09:46:42 27.05.2010
Koukam ze je tady nekdo v zoufale situaci:-)
Jinak kdo voli levici je zlodej :-)
R.odpovědět 
 Re: zlodej09:52:40 27.05.2010
Muzu Ti jmenovat dva lezce, kteri mi odmitli vratit pujcku. A voli pravicove strany.
odpovědět 
  Re: zlodej10:04:34 27.05.2010
...tak nevyhrožuj a jmenuj...lump je lump z prava nebo z leva.
Radim Bzuraodpovědět 
  Re: zlodej18:57:10 27.05.2010
ja ale nenapsal ze pravicak zlodej neni:-) jen to ze i kdyz si nekdo mysli ze zlodej neni, tak voleni levice z nej v mych ocich zlodeje dela.
R.odpovědět 
   Re: zlodej22:20:10 27.05.2010
V mejch očích jsi debil. Ubožák, mentálně srovnatelnej s těma soudruhama, co mi zavřeli dědu. V demokracii občas vyhraje i levice, co ty na to? A že si ji personifikuješ na mocichtivýho Paroubka či Filipa, kterej už už pošilháva po korytu, je tvůj problém, ne můj... Možná ke smyslu demokracie patří i to, že je zde masa lidí, kteří se pokaždé rozhoduj jinak. Prostě se aktuálně vyjadřují k věcem veřejným. Kdyby toho nebylo, netřeba mít volby. Všichni přeci mají svoji jedinou neměnnou pravdu.
A tragédickým důsledkem přístupu, který předstvuješ ty i administrátoři tohoto webu, je, že roste mezi lidmi averze a vzájemné urážení pro to, co si myslí o něčem tak odlidštěným a prohnilým jako je politika.
T.R.odpovědět 
   Re: zlodej23:14:41 27.05.2010
V mejch očích jsi debil. Ubožák, mentálně srovnatelnej s těma soudruhama, co mi zavřeli dědu. V demokracii občas vyhraje i levice, co ty na to? A že si ji personifikuješ na mocichtivýho Paroubka či Filipa, kterej už už pošilháva po korytu, je tvůj problém, ne můj... Možná ke smyslu demokracie patří i to, že je zde masa lidí, kteří se pokaždé rozhoduj jinak. Prostě se aktuálně vyjadřují k věcem veřejným. Kdyby toho nebylo, netřeba mít volby. Všichni přeci mají svoji jedinou neměnnou pravdu.
A tragédickým důsledkem přístupu, který předstvuješ ty i administrátoři tohoto webu, je, že roste mezi lidmi averze a vzájemné urážení pro to, co si myslí o něčem tak odlidštěným a prohnilým jako je politika.
T.R.odpovědět 
    Re: zlodej23:16:18 27.05.2010
Odeslat to dvakrát jsem vážně nechtěl :-(
T:R.odpovědět 

 Volby a lezení10:03:36 27.05.2010
Ahoj. Myslím, že článek sem patří, protože nejen lezením je lezec-horolezec živ. Politika má přesah i do lezení - ochrana přírody, dotační politika, dopravní infrastruktura, legislativní omezení. Vyzkoušeli jsme si to v akci proti zřízení NP v Tisé - www.ostisa.cz a je více než zřejmé, že různé tlaky, vazby a zájmy politiků či politických stran jsou v CR téměř za vším a proto je potřeba posoudit jaká cesta nejméně škodí nám, našim dětem a případně našim sportovním a volnočasovým zájmům......můj osobní pohled levice=regulace a buzerace, přerozdělovaní peněz aktivních a pracovitých vytvářejících hodnoty ve prospěch těch ostatních, kteří se vezou. Ale zase s ČSSD budeme mít písek Meteory za humny...Nehledě na to, že když chci někam vyrazit potřebuju na to peníze, které mi budoucnost s panem Paroubkem příliš nezaručuje.
Radim Bzuraodpovědět 
 Re: Volby a lezení10:20:42 27.05.2010
Lépe bych to nenapsal. Naprostej souhlas.
Steveodpovědět 

 Pokrytectví10:04:16 27.05.2010
Už tomu asi nerozumím. Není pro nás Lezce lepší bohatý sociální systém? Jak ve Francii? Nedává nám takový systém tu pravou svobodu a čas pro lezení? Mám volit prode vlastního prospěchu nebo se snažit uvědoměle a na svůj úkor spasit svět? Volba celkem jasná.
nízkopříjmový lezecodpovědět 
 Re: Pokrytectví10:13:08 27.05.2010
Jen taková malá připomínka, ono ten účet na "silný sociální systém" musí někdo plnit, aby bylo z čeho brát, že???..... A nebo jsi úplně zabedněný nízkopříjmový lezec, který jako jedna nejmenovaná komunita si myslí, že ti "bílí" si někde v Práglu každej měsíc tisknou peníze a oni mají na nějakou tu desítku procent prostě nárok.
M.odpovědět 
  Re: Pokrytectví10:18:20 27.05.2010
"Tehdy asi poprvé se česká národní hrdost sklonila na dno popelnice"
nízkopříjmový lezecodpovědět 
 Re: Pokrytectví10:27:24 27.05.2010
Doufám, že ne všichni nízkopříjmoví lezci jsou zárověn i tak krátkozrací.
Jirkaodpovědět 
  Re: Pokrytectví10:53:37 27.05.2010
Krátkozrakost? Nemyslím. Bohatí si vždy budou platit za udržení sociálního smíru. Pro nízkopříjmovou a svobodomyslnou komunitu se toho mnoho nikdy nemůže změnit.
nízkopříjmový lezecodpovědět 
   Re: Pokrytectví11:05:06 27.05.2010
Neděl lidi na bohaté a chudé, správně je to na ty co žijí /klidně se i poflakují, lezou, nebo jen tak zewlují/ za svoje, nebo za cizí a vezou se. /neber osobně, myšleno obecně/
M.odpovědět 
    Re: Pokrytectví11:45:38 27.05.2010
Za svoje? Když ten, který vidí smysl ve vydělávání peněz si zaplatí klid (za sociální smír) formou daně nebo sociálního pojištění je potom toto pojištění = dávka pro toho, co nemá cíl ve vydělávání peněz ale lezení, jeho? Nežije tedy lezec také za svoje?
nízkopříjmový lezecodpovědět 
     Re: Pokrytectví11:57:30 27.05.2010
Jinými slovy tvrdíš, každému podle jeho potřeb. Ale to už tu jednou bylo, do Jugoslávie byla třeba výjezdní doložka a na lampárně na mě řvali, ať se koukám vostřihat. Dík znovu nechci.
Jirkaodpovědět 
      Re: Pokrytectví12:18:25 27.05.2010
Říkám, že demokracie si ten balanc vždy najde. Francie ani Italie nemá problém s dlouhými vlasy a cestovat také mohou bez vážnějšího omezení. A sociální systém tam maj celkem slušnej. Předpokládám, že jsi nikdi nestrávil víc než 4 - 5 týdnů vkuse lezením. Jak jinak to zařídit, nevyužívat sociální a zdravotní systém (pokud teda nejsi rentier ze slušného dědictví), abys měl např. rok volno?
nízkopříjmový lezecodpovědět 
       Re: Pokrytectví13:50:36 27.05.2010
Rozumím. Takových, kteří by chtěli na rok jet lézt (i já bych to bral), cestovat nebo jen tak rok ležet na gauči by byla velká kvanta. Tito "obyčejní" lidé vzývají sociální systém, ale ve skutečnosti jen chtějí, aby jim to zaplatil někdo jiný.
Nemyslím si, že je to morální a koneckonců to není ani pro samotné příjemce svobodné, i kdyby na to náhodou měl systém peníze.
Jirkaodpovědět 
        Re: Pokrytectví15:13:35 27.05.2010
Systém má peněz dost. Potíž je v jejich distribuci. Někdo jich má hodně a někdo málo. To vyvolává sociální pnutí. A to, že jich někdo má hodně není dáno tím, že by víc makal, odříkal se, chodil víc do školy, měl větší IQ.
Takže tu máme demokracii, ale pouze omezenou na naše státní hranice. Za hranicemi (mezi státy) je anarchie. A dnes v propojeném světě jsme závislí na tom, co se děje za hranicemi. Je morální, že spekulace na finačních trzích rozhodují o našem sociálním postavení?
Není to tak, že každý využívá systému tak, jak mu dovolí? Jaký je morální rozdíl, když podnikatel optimalizuje daně a někdo jiný pobírá sociální dávky?
Je morální volit dle osobního prospěchu, nebo je morální volit na svůj úkor s vědomím, že zachraňuji svět?
nízkopříjmový lezecodpovědět 
         Re: Pokrytectví16:10:07 27.05.2010
Jak dlouho bude mít systém dost peněz, pokud zvítězí názory nízkopříjmových lezců?
V RVHP bylo přeci všechno tak krásně zregulovaný až nebyl ani toaleťák. Absence nabídky lezeckýho matroše oprtoti tomu byla jenom prkotina.
Vašekodpovědět 
          Re: Pokrytectví17:32:00 27.05.2010
Bez ohledu, koho volíš/volím: S těmi spekulacemi je to úplně obráceně, než myslíš. Naši sociální situaci ovlivňujeme my sami a naše nejbližší okolí a taky trochu stát. Spekulanti v tom jsou nevinně. To je pouze indikátor, jestli něco děláme dobře nebo špatně. Je to jako taková složitější burza, nebo chceš-li, obtížný mariáš, či sázení na sportovní výsledky. Prostě spekulanti odhadují, zda budeme v blízké budoucnosti (několik hodin či dní) nebo v daleké budoucnosti (příštích několik sezon) ekonomicky úspěšní. Pokud odhadnou, že ano, půjčí nám levně, my za pomoci jejich peněz vyděláme, prachy jim vrátíme a ještě nám hodně zbyde. Pokud si myslí, že na tom nebudeme nic moc, půjčí nám dráž a my vyděláme méně. Jestli jim nebudeme schopni vrátit a zkrachujeme, tak svoje peníze už nikdy neuvidí. Tak to ve zkratce funguje se všemi spekulanty (to není nadávka, ale technický popis profese) - finančními, ekonomickými, ale také třeba burzovními, komoditními a pod.
Kuba Turekodpovědět 
   Re: Pokrytectví11:18:47 27.05.2010
Ekonomicky možná zcela ne (každej ví, že bez práce nejsou koláče), ale svoboda slova a možnost cestovat to už by mohlo zajímat všechny.
Jirkaodpovědět 
    Re: Pokrytectví11:35:39 27.05.2010
A co z toho třeba francouzi nemaj?
nízkopříjmový lezecodpovědět 
     Re: Pokrytectví16:01:53 27.05.2010
Zatím to mají. Češi a Slováci to před rokem 48 taky měli ....
Vašekodpovědět 

 Puchejř naděluje10:26:18 27.05.2010
Minule mi Jyrka na meetingu slíbil, že když ho budu volit, tak povolí maglajz v Adru i do trojek, lezení za mokra, a borhák co 3m! To mi nikdo jinej neslíbí, takže moje volba je jasná:))!!!
M.odpovědět 
 Re: Puchejř naděluje14:41:01 01.06.2010
Jyrka už naštěstí dosliboval. Co nás ale čeká je v tuhle chvíli značně nejisté!-)
jíraodpovědět 

 stačí popíchnout i lezce10:37:32 27.05.2010
Čaj, nesouhlasím s těmi, co říkají, že to sem nepatří.Protože ikdyby někdo nesouhlasil s autorem(ikdyž nemluví uplně z cesty),tak na volby by prostě měl jít.Nemusím toho vědět o politice moc,ale stačí mi vědět, jak vypadají volby a kolik která strana za volby zaplatí z našich kapes. A proč budu svojí nečinností podporovat strany, který investujou naše peníze do reklamy atd.??? Stejně každej jen slibuje ikdyž vědí, že reálně se situace nevyřeší behem 4 let.CHtějí jen svoje koryta.Pojďte volit a vyndat jim ty nenažraný rypáky z těch koryt!!Už měli dost.Mě,ikdyž taky politika s..e,tak půjdu.....
Slávekodpovědět 

 Pletane, vrať se!10:54:45 27.05.2010
Pletane, vrať se s krucifixem a vykydej tady ten augiášův chlív!
honzaodpovědět 
 Re: Pletane, vrať se!12:39:40 27.05.2010
Pletane vem sebou i celou Boží armádu, a rozsekej to tady na cimprcampr. Je to tady samej volební psychopat. Klidně přijeď i na fláterníkovi Kalouskovi. Hlavně ať je to rychle.
odpovědět 
  Re: Pletane, vrať se!13:52:16 27.05.2010
Míla nemůže teď a tady ztrácet čas - dělá pořádek ve Svatém Jánu a obec mu za to platí. Prostě pracuje a nefláká se :-)
Kuba Turekodpovědět 

 Výborný článek11:32:19 27.05.2010
Děkuji za článek!

Připojuji se na sto procent.
Sám jsem chtěl něco podobného napsat.

Jít volit pravici, která má šanci dostat se do parlamentu = udržet těžce vydřenou svobodu v naší zemi (i pro nás lezce).
Je to opravdu pár minut a pomůžeme tím demokracii a oslabíme Paroubko-ČSSD-teror a KSČM.
Lukášodpovědět 
 Re: Výborný článek12:19:58 27.05.2010
Sick heil nebo čest práci, co?
Willhemodpovědět 
  Re: Výborný článek12:56:28 27.05.2010
Nemusíš zrovna volit nácky.
Pravice není jenom ultrapravicová :-)
Lukášodpovědět 
   Re: Výborný článek19:46:09 27.05.2010
To ne, ale ve chvíli, kdy se něco podělá, tak některé věci vyjdou tak nějak víc najevo. Jakobyneutrální střed lehce tíhnoucí doprava či doleva se najednou posune víc tam či onam a je zle. A vůbec, je shyb na každé z jedné ruk to stejný, co shyb na obou se zátěží rovné vlastní váze?
Willhemodpovědět 

 několik lezeckých důvodů, proč volit pravici12:08:08 27.05.2010
Mezi pravicovými kandidáty je víc lezců a VHT, než mezi levicovými (neznám přesná čísla, ale klikejte po profilech kandidátů, a uvidíte)
Česká levice není při ani nejlepší vůli liberální, z čehož vyplývá, že má pozitivnější vztah k různým ůředním buzeracím a omezením, než pravice (vzpomeňte třeba na CZECH TECH)
V případě vítězství pravice bude ministr životního prostředí asi Bedřich Moldan, v případě vítezství levice Petr Petržílek (zkuste hádat, kdo z nich spal vícekrát v bivaku pod skálou)

Pro objektivitu přidám i lezecké důvody pro volbu levice:
Bude postaveno Národní centrum pro horolezectví a vysokohorkou turistiku(NCPHVHT) financované z odvodů herních společností
Uvažuje se o zavedení zvláštní dávky "sedákovného" financované ze zisků ČEZ
pavelkodpovědět 
 Re: několik lezeckých důvodů, proč volit pravici14:22:25 27.05.2010
Tak podle toho určitě budu volit... Zrovna v politice se lezci zatím moc nepředvedli (myslím třeba Pavla Šňup Béma či Zdeňka Zanic170milionů Hrubého). Jediný, kdo mě alespoň pobavil, byl Jan Vožerdržka Šlechta na sjezdu Zelených.
Pepanodpovědět 

 Ze by pokus o flaming record :-D12:23:46 27.05.2010
je fakt, ze je to agitka jak cyyp :D. Ale tak co uz, aspon to nekoho popozene tu urnu navstivit. A pokud jsme svepravni, rozumni lide, tak by nemela nejaka pitoma agitka "zasadne" ovlivnit nas nazor, ne?
Kurec chlapy nejebejte porad do sebe jak mali :-D

HORE ZDAR ;-)
sotechodpovědět 

 Patří - nepatří? Volit - nevolit? Levá - pravá?12:56:03 27.05.2010
O obsahu média rozhoduje zaplaťpámbu zatím ještě majitel, což  levicově smýšlejícím jedincům většinou nevoní. Pravice si klidně dovolí tolerovat i levicová média, protože je ve své podstatě prostě SVOBODNĚJŠÍ! Ke sklonům levice k cenzuře není třeba snad nic dodávat... Nevím jak kdo jste dlouhodobě pevní ve svých názorech a politické orientaci, jedna věc je ale zřejmá.....volbou jakékoliv formy levice člověk nebezpečně hazarduje s tím, že se v budoucnosti může připravit o možnost změny svého postavení, názorů a postojů a tedy -SVOBODY!...proto...opatrně s VAŠÍM hlasem! Já jsem rozhodně pro SVOBODNÉ... Ondro dík!
Mr. Mejcuppuciniodpovědět 
 Re: Patří - nepatří? Volit - nevolit? Levá - pravá?12:59:00 27.05.2010
Přesně tak. Lidi rychle zapomínají :-)))
Lukášodpovědět 

 Nevolit ani zelený14:05:12 27.05.2010
Bych se přimlouval i za NEVOLENÍ ZELENEJCH - pravé to hrozby lezení. Jestli to takhle pude dál, tak nám envajronmentální inženýři a ochránci broučků udělaj v obýváku národní park a místo trávníku před domem řepkový pole. Nebrat...
Papoušodpovědět 
 Re: Nevolit ani zelený14:15:58 27.05.2010
no třeba v Německu maj kolem 10 procent, tak tam už vládne teror že...
Tomodpovědět 
  Re: Nevolit ani zelený15:31:52 27.05.2010
Jasný - zeleným možná jde o to zakonzervovat skály a lezce nikam nepustit, ale ODSku zas podezírám, že jí jde o to, všechny skály rozemlít na štěrk a zaasfaltovat do dálnic (nebo roztavit do pullitru - z toho by navic byl prijem i ze spotrebni dane na pivo)
odpovědět 
 Re: Nevolit ani zelený16:37:59 27.05.2010
já sem rozhodnutej volit zelený. nemyslím že by chtěli zavírat skály a tak. nebo máte o tom důkazy? dám jim hlas, jako mynulý rok. korupce je neúnosná, a vypadá to že jediní mají rozumné akce proti korupci - omezení posl. imunity apod...
honza k.odpovědět 
 Re: Nevolit ani zelený16:54:52 27.05.2010
Pod nevolení ZELENÝCH se podepíšu všemi deseti. Jejich politika zelené demagogie a pomalého utahování šroubů už tady fungovala otevřeně poslední 4 roky, co se dostali do sněmovny. Skrytě zde ale funguje zelená lobby už od revoluce prostřednictvím různých podivných ekospolků. Příkladem jen z našeho zájmu může být ustanovení zákona č. 114/1992 kdy je v NP a NPR zakázáno lezení a cyklistika mimo silnice - prostě si nesystémově prosadili označit tyto 2 aktivity jako škodlivé. Zelená politika má ale i daleko podstatnější dopady - naprosto nedomyšlená podpora solární energie, blokování rozvoje zdrojů jaderné energie(ačkoliv pro někoho je to kontroverzní věc, tak je nutná), bránění výstavbě páteřní sítě dálnic, kterou každá země potřebuje pro rozumné fungování, snaha o vyhlašování dalších NP a CHKO jako nástroj moci zelenými spolky ovládaného MŽP bez jakékoli kontroly občany a dotčenými obcemi (to samé ohledně EVL Natura 2000), blokování rozvoje obcí ve stávajících NP a CHKO, překračování zákonných pravomocí v procesu EIA, atd. Politika, kdy je výskyt jakékoli rostliny, brouka nebo živočicha postaven nad zlepšování života lidí je etremismus. Jsem pro ochranu přírody, ovšem v rozumné míře, bohužel Češi musí jít vždy ode zdi ke zdi. Za komunismu se o přírodu nedbalo vůbec, teď je naopak ochrana přírody novým náboženstvím. Na zelených mi vadí, že záměrně neříkají celou pravdu se všemi dopady.
Kubaodpovědět 
  Re: Nevolit ani zelený17:37:44 27.05.2010
já mám spíš pocit že se tu na přírodu sere
Tomodpovědět 
  Re: Nevolit ani zelený20:28:26 27.05.2010
nejsem proti zakládání NP, vyjímka lezení se dá vyjednat vždycky, musí se jednat...já taky nemohl postavit u nás v sokolovně stěnu a po 2 letech mohla být..přitom zpočátku nepřipadalo v úvahu. záleží s kým jednáš. já jednal s důchodcama, což mě zelení nepřipadají...nemůžeme čekat, že se nás nejdřív zeptají, jestli tam chceme lézt. to si musíme vybojovat, a jde to...podívej na kras. celý CHKO a leze se...pálava (sice jen 9. až 12. měsíc) ale leze se. přitom, takovej skvost.
jinak Jádra máme pro ČR dost. ale protože nám šéfují nenažranci, co chtějí prachy ,tak se prodává do zahraničí a chtějí prodávat víc...v tom je problém. solárka prosadili zelení, ale zákon kterej ustanovoval 12kč/kWh byl už z předchozí vlády. zkrátka zase se na tom někdo napakoval. prolimit limity těžby a zničit další krajinu? proč? špatná je ekonomika. špatnej je přístup, lidí, to že se nespokojí s platem kterej pokryje jejich náklady a zábavu (rozumnou). lidi si neuvědomujou že když něco chtějí, musí do toho dát víc, než z toho získají (z globálního pohledu) ..ale takovej je život. jenže si to málokdo připouští zejmána né ten co je u koryta...
honza k.odpovědět 
   Re: Nevolit ani zelený09:11:42 28.05.2010
NAOPAK.Já volím Stranu zelených.

Nepleťte si "zelené" a Stranu zelených. To je trochu rozdíl. Taková organizace jako Děti země je dle mě hlavně a záměrně škodící organizací v čele se svým eko aktivistou Patrikem. NP taky zakládá nebo zakládat chce taky úplně někdo jiný než Strana zelených. Bursík naopak volá po rychlé dostavbě D8 (budeme to mít snažší se dostat do Tisí)
SZ je pro mě zárukou NEničení krajiny za neúměrnou cenu pár pracovních míst a výdělku pro soukromé společnosti. Je proti NEzvýšení těžebních limitů, NEdostavbě elektrárny Prunéřov, NEkamiónum o víkendech, zásadně NE proti komoušům...
Podporuje Havel, pro mě záruka lidského a demokratického pohledu. Dále zpěvák Peter Gabriel a filantrop a zpěvák Bob Geldof.
Kdo podporuje Paroubka? Rakouský socialisti. Víte kdo se narodil v Rakousku?
Fáberaodpovědět 
    Re: Nevolit ani zelený09:19:58 28.05.2010
Adolfek H.
Jak pak dopadla Evropa? Ten jeho knír se stal synonymem zla. A bradavice se stává také. Krize je a také stále nabízí jen výhody a pracovní místa.Bože, jak se to podobá...
Jarošodpovědět 
    Re: Nevolit ani zelený09:28:16 28.05.2010
V Braunau, co si ho pletou s Broumovem? :-)

Mně je teda bližší Kubův pohled, než tyhlety proklamace z volebního programu...
Papoušodpovědět 
     Re: Nevolit ani zelený16:15:12 28.05.2010
no dobře, ale která politická strana jedná alespoň s rozumným ohledem na životní prostředí? krom zelených myslím nikdo. politika je pořád jen politika, je to snaha o řízení společnosti, která nikdy neuspokojí každého člena společnosti...
co píše kuba je rozumné, každý extremizmus je špatný. proč by měli lidi vykořisťovat planetu? sami se zahubí. měli by si uvědomit že jsou součástí přírody, tudíž si nemůžou uřezávat větev na které sedí...ochrana přírody je důležitá
honza k.odpovědět 

 .14:28:54 27.05.2010
Pěkná propaganda. Ještě tu dejte Mádla s Isovou. Palec dolů.
Tomodpovědět 

 Díky nechci15:22:51 27.05.2010
Podle mého názoru tohle na lezci fakt nemá, co dělat. Jako kdyby nestačilo, že to do nás cpe každej bilboard, kam se jenom kouknem, ale teď i tady a ještě k tomu zaujatá, tak tohle mě naštvalo.
Lukesodpovědět 

 Vrchol drzosti16:43:29 27.05.2010
Prestoze muj hlas neni novy a stejne jako u voleb muj hlas nic nezmeni, musim sem napsat, ze naprosto neruzumim tomu proc autorita jako je tento server se má zapotřebí namočit do takovéhle s*ačky. Jsem zklamán. Nemá to zde co dělat!
Jakubodpovědět 
 Re: Vrchol drzosti09:15:30 28.05.2010
Ty asi nebydlíš v ČR co?
Dafe-Bobrodpovědět 

 Patri nebo nepatri..16:58:21 27.05.2010
Asi nelze nevnimat ze se mimo skaly neco deje, jedinec s prumerne aktivnim mozkem se asi nejake te myslence obcas nevyhne.
Takze asi patri.
Krom toho, jak rika Pletan, to lezeni je strasna nuda, jen samy stupy a chyty.. takze trocha oziveni je vitana.

Jsem dalek tomu abych nekomu rikal jak ma volit (autor clanku promine.. asi to myslel dobre ale touhle agitkou by snad neuspel ani na zakladni skole) - lec zda se ze technicka poznamka na okraj nezbytna:
Neplest levici a socialne spravedlivou spolecnost s experimentem nazyvanym cesta ke komunismu kterej skoncil pred 20 rokama. A neplest demokracii s tim co se ve stredni evrope pod timhle terminem predvadi.
Nejvic socialni spravedlnosti a socialismu maj v zemich ktere to nemaji ani v nazvu, ani v ustave, ani v politickejch proslovech. Zajedte se nekdy podivat do norska, do svedska... ty z levicove orientace asi nebude vinit ani ten nejvetsi demagog.
K tem volbam by asi bylo vhodne jit - heslo o tom ze kdo nevoli voli totalitu plati porad. Totalita muze mit mnoho tvari.
 Ďuraodpovědět 

 souvisejici cteni18:19:36 27.05.2010
http://tinyurl.com/2wuvfdt
 Ďuraodpovědět 

 Pozdrav do ústecký MFD07:27:44 28.05.2010
Odkaz na tenhle článek posílám do ústecký MFD Artursovi Janouškovi. Bude mít bžundu, že ho cituje lezeckej tisk, rozhlas a televize...

se zdravicí Down with Paroub!
Papoušodpovědět 

 Dluhy a Volby09:29:10 28.05.2010
Nedávno mi kolega dal na stůl statistiku zadlužování ČR od roku 1990 a z ní plyne to, že je úplně jedno kdo vládnul. Jedinej větší skok v trendu, bylo započítání konsolidační agentury (nebo jak se tomu řikalo), jinak si to šplhá nahoru +/- stejně. I proto to s tou pravicovou spásou nevidim nijak růžově... :(.
A pro ty kteří se v tom už ztratili přikládám volební návod:
http://ddafe.sweb.cz/data/volby2010.jpg
Dafe-Bobrodpovědět 

 dotázek?11:59:41 28.05.2010
Mě by dost zajímalo, jestli ten lezec na fotce je dostatečně pravicový nato, aby se mohl stát tváří(respektive zády) volební propagandy?
M.odpovědět 

 Levice versus pravice ve skalách14:56:22 28.05.2010
K diskusi o tom zda jsou lezci levičáci či pravičáci resp. zda budou volit Paroubka či ODS si neodpustím jednu poznámku. Nedávno jsem trávil čas se skupinou výkonnostních a mediálně známých lezců (podotýkám že jsem již nevýkonostní a mediálně neznámý). Během povedeného večírku vyplynulo že z uvedné party 10 lidí jsem jeden z mála který chodí do práce a není na podpoře a nečeká kdo mu co dá. V této souvislosti jsem se pak i zamyslel nad tím, kdyby přišel někdo a této skupině slíbil, že když vyhraje volby tak každý skalní lezec bude podporován z daní aby nemusel pracovat a mohl lézt zda by se v této komunitě našel někdo kdo ho bude volit. Věřím že ano.
odpovědět 
 Re: Levice versus pravice ve skalách15:05:50 28.05.2010
A nemáš pocit, že to není jen otázka lezců, myslím že se to týkávšech lidí...
M.odpovědět 
  Re: Levice versus pravice ve skalách15:15:45 28.05.2010
Přesně tak. Týká se to všech lidí v Čechách. Jen jsem si myslel že komunitá lezců, která se všude vyznačuje svobodomyslností, je vyjímka.
odpovědět 

 hezky a slušně napsáno15:28:59 28.05.2010
Nejdříve jsem vůbec nechtěl reagovat,ale některé komentáře mě opravdu zaujali!!!Hlavně bych chtěl poukázat na to ,jak se někteří lidé (a naschvál neupozorňuju jestli z leva nebo z prava) neubránili v reakcích hulvátsví,sprostých slov a nadávek!!!
Jestli do diskuzí něco nepatří,tak to je právě buranismus a sprosťárny.Jen to koresponduje s tím,jakou má kdo voličskou základnu-povšimněte si...
  Pavel Majkrob Cíl
Majkrobodpovědět 

 Původně jsem volit nechtěl16:13:40 28.05.2010
Původně jsem uvažoval, že k volbám nepůjdu. Když tu ale čtu tuhle pravičáckou gumárnu, tak beru lístek a jdu podpořit levici. Autorům těhlectěch agitek natruc!
Zoubekodpovědět 
 Re: Původně jsem volit nechtěl17:12:43 28.05.2010
Jojo zoubku asi jsi nezažil KSČ jinak bys tohle ani nevypustil....a kdyby něco tak se jeď mrknout např. do číny a nebo do severní koreje tam vládne levice a je to dost good...nééé tak je podpořte ať se máme dobře..
odpovědět 
  Re: Původně jsem volit nechtěl17:31:20 28.05.2010
Tak už jsem zpátky. Je to tam! Doufám, že jsem tím nasral hodně pravičáků :oD
Zoubekodpovědět 
 Re: Původně jsem volit nechtěl17:36:29 28.05.2010
Jojo zoubku asi jsi nezažil KSČ jinak bys tohle ani nevypustil....a kdyby něco tak se jeď mrknout např. do číny a nebo do severní koreje tam vládne levice a je to dost good...nééé tak je podpořte ať se máme dobře..
odpovědět 
  Re: Původně jsem volit nechtěl17:42:46 28.05.2010
A jak vidím, tak jo :oD :oD :oD
Zoubekodpovědět 
   Re: Původně jsem volit nechtěl18:41:23 28.05.2010
Hochu zlatej.. ty si dej do znaku sousedovu chciplou kozu. Bez ohledu na to koho volis.
 Ďuraodpovědět 
    Re: Původně jsem volit nechtěl16:29:32 01.06.2010
Kliiid, Zoubkovi je urcite teprv deset, takze jeste volit nemuze...
lacoodpovědět 

 2300 rocne19:32:12 28.05.2010
pujceny text - citace:
V roce 2000 jsem odešla do starobního důchodu, který mi byl vyměřen ve výši 5.719,- Kč. V té době činilo holé nájemné za náš panelákový 3+1 o výměře 59 m3 2.057,- Kč, což bylo 36% mého důchodu. V průběhu deseti let se obé zvyšovalo, např. v roce 2007 jsem měla důchod 7.732,- Kč a nájemné činilo 3.030,- Kč, což bylo 39,19%.

V roce 2008 můj důchod činil 8.517,- Kč, kdežto nájemné 4.011,- Kč, tedy 47,09%.

V roce 2009 jsem měla důchod 8.797,- Kč a nájemné bylo 5.415,- Kč, tedy už 61,56% z důchodu.

V roce 2010 důchod zůstal bez valorizace, protože podle ministra financí nebyla inflace, zato nájem činil již 6.101,- Kč, což z mého stávajícího důchodu je již 69,35%.

Já se mám ještě dobře, mám manžela, který zatím ještě není důchodce (ale za rok už bude). A nájemné se má ještě zvýšit.

Umíte si představit, jak je těm, kteří v důchodu jsou? A to bylo jen holé nájemné - bez vody, plynu, topení, elektřiny. Takže někteří mají problém už bez letošní valorizace. A pak jsou z nich ti vyžírači sociálních dávek, politiky a médii hojně kritizovaní.

Podotýkám, že byt je státní a nájemné regulované. A spravuje je naše radnice. A chlubí se svým sociálním programem. A budovatelskými projekty na území městské části.
konec citace.

Cestovat, snowboardovat, radovat se...
 Ďuraodpovědět 
 Re: 2300 rocne20:04:59 28.05.2010
to je Prágl?
Papoušodpovědět 
  Re: 2300 rocne20:09:56 28.05.2010
Presne nevim, z kontextu a cisel predpokladam ze jo.
 Ďuraodpovědět 
   Re: 2300 rocne18:55:23 29.05.2010
No tak kdyz uz tady probirame tyhle hovadiny, tak at se dotycny prestehuje nekam, kde to bude levnejsi. 6000 Kc za najem bez plynu, elektriky, vody a tepla za 60 metru ctverecnich se mi zda nejak hodne. Regulace-neregulace.

Nechcete se radsi bavit o lezeni? Ja se dneska ve dvou petkach tahal za expresky. Taky mate tak blbou naladu?
jx zeroodpovědět 

 Zajímavý postřeh Jiřího Pehe13:33:26 29.05.2010
V zájmu názorové pestrosti přikládám odkaz na glosu Jiřího Pehe:

http://blog.aktualne.centrum.cz/ blogy/jiri-pehe.php?itemid=9952

(odstranit mezeru)
JiBodpovědět 

 jejky23:11:00 29.05.2010
kdo by to cekal?
Papoušodpovědět 
 Re: jejky10:48:57 30.05.2010
nic moc....zas nám budou vládnout kmotři...uvidíme, bude pravice, tak se to snad pohne k lepšímu...za 4 roky budem moudřejší
honza k.odpovědět 
  201411:45:52 30.05.2010
A jsme v prdeli
odpovědět 
   Re: 201413:03:06 31.05.2010
Nemusíš přemýšlet, svět končí za dva roky :-)
Kuba Turekodpovědět 
   Re: 201413:03:16 31.05.2010
Nemusíš přemýšlet, svět končí za dva roky :-)
Kuba Turekodpovědět 
    Re: 201413:42:31 31.05.2010
Bez ohledu na to co bylo před tím (hlavně tehdejší vláda zlomila lidi - to je zlý a neseme si to dál), nejsem slepý teď. Kdybych vzal v potaz revoluci jako startovní čáru, tak finančně jde tenhle stát 20 let do hajzlu (mimo několik zainteresovaných), což dopadá na všechny (skoro). Volby především ukázaly, že ODS to dělala špatně a pocítit jim to dala většina národa, ne že ne. Jediný v co doufám, že ty postavičky (mnoho jich bohužel už známe) co se do parlamentu dostaly teď, to posunou zase okousek k lepšímu bez toho, aby při tom shodily pár věcí, které tady kupodivu ještě fungujou. Pesimisticky to nevidím, tolik po nás ještě nikdo nešlape (navíc se všude sále staví a u skály parkujou bouráky, takže se máme dobře), ale nedělám si iluze, že ty krmítka budou zase malý pro někoho jinýho i teď a potom. A jestli máme ve vládě pravici nebo levici, to se teprve uvidí:) Hlavně ať to rozjedou nějakým obstojnějším směrem než kam se to řítí nyní.
odpovědět 
     Re: 201411:06:47 01.06.2010
Paroubku běž už do dupe
papirodpovědět 
     Re: 201411:06:56 01.06.2010
Paroubku běž už do dupe
papirodpovědět 

 pravice je s největší pravděpodobností u vesla14:46:51 01.06.2010
a Topolánek se vrací ke korytu (velvyslanec v USA - a to mu vyčítali, že neumí cizí řeči).
odpovědět 

 fuj15:02:54 08.06.2010
Ostuda adminum ze tu tento clanek zustal viset dele nez hodinu!!! Podnikatelskej spratek Marcik si tu vyliva svoje komplexy - Boze, precetl si ten blabol aspon po sobe?? Presne takovy hovada voli totiz pravici!
samuelodpovědět 

 Foto dne:

Skalní struktury
 Databáze cest:
Všechny cesty (179987)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Au-Delá Du Monde 8a Buoux
Kronos 6a San Vito Lo Capo
Leda 5c+ San Vito Lo Capo
Orange Beauty 7c+ Osoje - Čikola
Ibubel 5c Osoje - Čikola
Nově komentované:
Devět Světů 8B+ Skály V Údolí Černé
Devět Světů 8B+ Skály V Údolí Černé
Devět Světů 8B+ Skály V Údolí Černé
Devět Světů 8B+ Skály V Údolí Černé
Trojzubec 6C Koryčanský Hřeben

 Nově v diskusi:
Re: Stropy v ČR | Re: Stropy v ČR | Re: foto dne vcera | Re: Stropy v ČR | Re: jistící brýle | Re: Stropy v ČR | Stropy v ČR | Juraj Durifuk solo Himalaje | Re: jistící brýle | Re: jistící brýle |

 Nové komentáře:
Je nezmysel, že sa správam a komunikujem neúctivo | Re: Ty vole | Re: smutná role JAMES | Re: Ty vole | Re: Pekny rozhovor | Re: Rozhovory v bulvarnych dennikoch | Re: Rozhovory v bulvarnych dennikoch | Re: Sis nevsiml vole? | Re: průjem | Re: a co doping? |

 Kde to vře:
Zkusíme to znova (139)
Stanovisko SHS JAMES k neštěstí pod Langtang Lirung (73)
Mára Holeček: porovnejte si můj pohled a prohlášení SHS JAMES (27)
Video: Adam Ondra na jedné z nejvyšších umělých stěn na světě (21)
Trofeje z 1. lezecké stěnky Adama Ondry pro dětské závodníky (17)
Křest knihy Perly východu (12)
Jugal Base Camp Bouldering Guidebook (3)
Projekt Dandy Polmana „Velký Benátčan“ na YouTube (2)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (1)
Kilian Jornet zdolal všech 82 alpských čtyřtisícovek za 19 dní (1)

 Nově v inzerci:
Nová bunda Mountain Equipment Tupilak GTX Pro vel. S | Skialp lyže Dynastar Legend | Nové lezečky La Sportiva Solution W vel. 35,5 | Boty Lowa Locarno GTX LO | Cepíny SR Bandit | Directalpine Rebel 2.0 | Hledám děvče do skal | STANOVÉ KOLÍKY - SET 8+1 | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Prodám balknu |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 654 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 567 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 497 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 506 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 437 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.