LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Náčelník má vždycky pravdu.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140262 cest
Nové přelezy:
Hammer Kin 7c
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+

Stěny
SAUNA - Plzeň
Big Wall - Praha 9 - Vysočany
Rock 'n' Wall - Plzeň

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň
Lezec-shop.cz - Štěchovice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Několik informací k drytoolingu

Aktualizace V uplynulých dnech zaznělo na různých webech několik podnětů dotýkajících se problematiky drytoolingu, přesněji závodů. Na webu ČHS je odpublikováno stanovisko k těmto problémům.

http://www.horosvaz.cz/drytooling/nekolik-informaci-k-drytoolingu/

Pokud bude administrátor lezce chtít, může se článek klidně zkopírovat, ale domnívám se, že tato problematika náleží ČHS a proto byla na webu ČHS opublikována.

Radek Lienerth

Aktualizace: Odůvodnění přesunutí
1) Na oficiálním webu mají být oficiální informace a já jsem se již bohužel nedokázal povznést nad osobní útoky vůči mé osobě a osobám v mém okolí a odpověděl na ně stejným stylem. Takový článek na web ČHS v takovém znění nepatří. Koho to urazilo, případně to vnímá jako poškozování jména ČHS, omlouvám se, nechal jsem se unést.

2) Druhou věcí je pak můj osobní názor, který článek prezentuje a za tímto názorem si zcela 100% stojím. Celá kauza není problémem věcným, ale zejména problémem osobním.

3) "Džin z láhve" byl vypuštěn. Raději bych psal o pěkných výstupech, úspěších na závodech a podobně, ale stávající kauza dospěla do takového bodu, že je potřeba ukázat názory obou stran a názor ten si prosím udělejte sami. Současně může Libor reagovat úplně stejně a veřejně vyvěsit své osobní stanovisko.

Obecně doplním, že ne že bych s veškerými postoji a aktivitami ČHS plně souhlasil, ale pouze ČHS zastupuje naše zájmy v ČR. Navíc tato organizace bude taková jakou si ji mi sami budeme chtít vytvořit a na jejím chodu podílet. Popsání stovek příspěvků a článku na anonymním prostoru internetu však myslím ničemu pozitivnímu nepomůže.

Původní znění článku z www.horosvaz.cz, tak jak byl publikován:

Pár informací k drytoolingu
V několika uplynulých dnech zaznělo na lezeckých serverech několik poměrně zásadních „informací“ k nákladům a rozdělování peněz u některých závodních komisí ČHS.

Na podněty jistého nejmenovaného pána z Mamutu bych se neobtěžoval reagovat, ale za prvé tento pán má tu drzost, že uráží lidi, kteří si to v žádném případě nezaslouží. Za druhé používá řadu polopravd a osobních smyšlenek, stejně jako opomíjí několik dost podstatných faktorů které vedly ke změnám v pravidlech proplácení příspěvků na účast v IWC a dalších závodech. Za třetí není ani schopen správně oslovovat některé členy výkonného výboru, nebo napsat pravopisně správně jméno některých předsedů sportovních komisí.

Na co reaguji je to, že se mne někteří členové svazu zeptali mailem a po vysvětlení situce mne požádali, zda bych toto vysvětlení nějakým způsobem nezkusil shrnout  a zveřejnit.

Jestli se to některým zdá pozdě, tak promiňte, ale v prvé řadě musím udělat práci, která mne živí, v druhé řadě není dobré psát srozumitelné vyjádření pokud jste slušně řečeno rozladění a za třetí byl v Jeseníkách super prašan. Navíc si nejsem zcela jist, zda to vůbec k něčemu bude.

Nicméně mi přišlo fér, dát alespoň pokus.

Otázka první – nominace na sezónu 2012
Pro závodní sezónu 2012 v drytoolingu byla nominace utvořena na základě výsledku  MČR 2011 a výsledků IWC 2011. Současně jsem si dovolil se účastnit závodů na Gutovce, MSR na Slovensku a MČR Brno jsem stavěl. Takže se domnívám. Že si mohu udělat obrázek, jak kdo na tom ze závodníků je, co mu jde a co je jeho slabina.

MČR 2011 rychlost – Adrex ice run, report a výsledky

http://www.horosvaz.cz/drytooling/adrex-ice-run-mistrovstvi-cr-v-ledolezeni-na-rychlost/

Report a výsledky finále Gutovka dry Tool Cup 2011 – celkem startovalo tuším 22 chlapů a 5? Žen.

http://www.hamrsport.cz/akce-horo-stena/1045-3

Report a výsledky MSR Žilina 2011 – komorní závod bohužel bez účasti nejlepších

http://www.james.sk/articles.asp?pageid=1&portal_id=1&id_dependency=6756

Report a výsledky MČR Brno“BLACK DIAMOND Dry tool cup 2011“

http://www.horosvaz.cz/drytooling/v-sobotu-10-12-se-konalo-mmcr-black-diamond-dry-tool-cup-brno-2011/

Konečná verze nominace a pravidel pro proplácení cestovních náhrad publikovaná po jednání VV a komisí o rozpočtu na webu horosvazu pro rok 2012

http://www.horosvaz.cz/drytooling/nominacni-kriteria/

Pro lezení na obtížnost IWC 2012 se na základě výsledku v IWC 2011 nominovala Lucie Hrozová, na základě výsledku MČR byl prvním nominovaným Lukáš Pálka a druhým Mirek Matějec. Nikdo z ostatních závodníků neprokázal v nominačním závodě výkonnost dávající pravděpodobnost možného umístění v semifinále nebo lépe.

Na vlastní žádost bez nároku na příspěvek se v obtížnosti IWC 2012 účastní Petr Adámek, v případě postupu do seminále je definována výše zpětně proplaceného příspěvku na náklady související s účastí v závodě.

Na rychlost se titulem mistra ČR 2011 nominoval Milan Dvořáček, v důsledku nižší prestiže této disciplíny byla Milanu Dvořáčkovi uhrazena pouze licence, veškeré další náklady na závody si po dohodě s vedením komise hradí sám.

S potřebou vybudovat silnější tým závodníků v této disciplíně je stanovena také podpora pro mladé závodníky na možných dalších mezinárodních závodech. Tato podpora je v roce 2012 prioritně určena pro Martinu Kratochvílovou, Petra Hartmana a Petra Adámka (zařazen v průběhu sezóny, na základě výsledků v proběhlých závodech. Lucie Hrozová, Mirek Matějec a Lukáš Pálka jako podpora přípravy pro IWC.

Zde bych si dovolil podotknout, že pokud tyto závody připadají někomu provinční a podřadné (Mistrovství Rakouska, Ice Fight Rabenstein, Glace-Glisse Unken) tak já osobně se domnívám, že je pro nadějné závodníky výrazně vhodnější podpořit účast na finančně méně náročném závodě, kde navíc mají výrazně větší šanci, že nespadnou u třetí expresky.



Otázka druhá – stanovení výše cestovních náhrad pro IWC a mezinárodní závody
Do loňského roku byla výše náhrad vázána na dosažený výsledek v závodě. Jediné, co měli reprezentanti hrazeno předem byla licence a pojištění.

Tento systém byl funkční a přehledný, navíc eliminoval i situace, kdy došlo stran některých členů reprezentace k pokusům o neoprávněné čerpání cestovních nákladů. Mimo jiné na základě této skutečnosti byl navržen.

Nikdo z reprezentantů tento systém nerozporoval a všichni jej akceptovali. Jediný, kdo měl k tomuto systému připomínky a výhrady byl Libor Hroza z pozice otce naší nejlepší reprezentantky. Podstatou těchto připomínek bylo, že pokud jsou peníze až za výsledek, tak neví jak si mají rozplánovat finance na sezónu, že u letních disciplín mají závodníci náhrady předem a ve větší výši než u drytoolingu, atd., atd. .

V důsledku těchto připomínek byla iniciována schůzka Libora Hrozy, VV a zástupců sportovních komisí. Na této schůzce Libor Hroza prezentoval, že český reprezentant v lezení na rychlost, který se umisťoval na konci startovního pole dostal za rok 2011 vyšší příspěvek na cestovné než v celkovém hodnocení IWC 2011 Lucie Hrozová. V matematice jsem nikdy nebyl excelentní ale vždycky mi přišlo že cca 39975 je o něco více než cca 7500.

Nicméně důsledkem této schůzky byl mimo jiné výsledek, že skutečně není možné u jednoho typu disciplín proplácet příspěvek na cestovné předem a u druhého nikoli, ale mělo by to být shodné. Byť bych osobně preferoval systém, jaký byl uplatňován až do loňského roku, tento argument uznávám a proto jsem rozhodnul o proplácení příspěvku na závody IWC předem.

Věcí druhou byla výše těchto náhrad, kdy se Libor dožadoval narovnání s letními disciplínami, tedy startovné, příspěvek na ubytování a cestovné ve výši 1 Kč/km. Zde jsem po diskusi rozhodnul, že výše těchto náhrad bude záviset až podle schválení rozpočtu komise na rok 2012 a předběžně bylo navrženo snížené plnění ve výši 0,6 kč/km cestovné, startovné v plné výši a příspěvek na ubytování ve výši 20 EUR.



Po finálním schválení rozpočtu v prosinci 2011 a ve snaze pro reprezentanty naprosto vyjasnit výše náhrad byla zvolena podpora na jednotlivé řádně nominované reprezentanty pro IWC 2012 v následující výši:

IWC Korea 2012 – Lucie Hrozová 10000,- Kč  - spolu se startovným od Korejců ve výši 1000,- EUR pokryto cca 200% reálných nákladů (informace o startovném nebyla L. Hrozou svazu oficiálně sdělena a zjištěna byla až po uhrazení přislíbeného příspěvku svazu v plné výši)



IWC Saas Fee 2012 – Lucie Hrozová, Mirek Matějec, Lukáš Pálka každý 5000,- Kč – jednalo se o Mistrovství Evropy, tedy závod, kde umístění našich závodníků rozhoduje o výši případné podpory na reprezentaci z rozpočtu MŠMT, podpora svazu pokryla cca 75% celkových nákladů na účast v závodě



IWC Champagne-Vanoise 2012 – Lucie Hrozová, Mirek Matějec každý 2000,- Kč, podpora svazu ve výši cca 30% celkových nákladů na závod



IWC Busteni – Lucie Hrozová, Mirek Matějec každý 2000,- Kč, podpora svazu ve výši cca 30% celkových nákladů na závod



IWC Kirov – Lucie Hrozová, na tento závod nebyla určena žádná podpora



Rozdíl mezi výší podpory ME Saas Fee a ostatními závody IWC je zejména z toho důvodu, že výsledky jednotlivých závodů IWC a celkového pořadí IWC nejsou pro udělení výše dotace od MŠMT podstatné. Důležitý je pouze výsledek z ME, což bylo letos Saas Fee a proto byla Saas Fee stanovena nejvyšší podpora.



Podpora nižších mezinárodních soutěží a nominace na tyto soutěže

Pro podporu nižších mezinárodních soutěží bylo původně celkově vyčleněno cca 6000,- Kč na všechny soutěže, tím že se Lukáš Pálka vzdal účasti v Champagne –Vanoise a Busteni, je možné navýšit tuto podporu o 4000,- Kč. Je tedy možné mimo startovného a částečných příspěvku na cestovné pro Martinu Kratochvílovou a Petra Hartmana uhradit také startovné Lucie Hrozové, Mirka Matějce a Petra Adámka v Rabensteinu, stejně jako je možné tyto závodníky podpořit na Glace –Glisse v Unkenu. Přesná výše podpory jednotlivých závodů a závodníků bude zkorigována podle aktuálního stavu čerpání rozpočtu.

Na tyto závody mají možnost a čerpat podporu závodníci, kteří mají zájem závodit a do budoucna by v případě nárůstu jejich výkonnosti mohli lézt i IWC. Tato položka je dynamická, tzn. Zde je možný největší pohyb lezců (například zařazení Petra Adámka v průběhu sezóny), kteří mohou dosáhnout na podporu od ČHS, která však pokrývá maximálně 20% u starších a zkušenějších lezců u některých závodů cca 40% u nejmladších závodníků.



Report a výsledky Glace-Glisse 2011

http://www.horosvaz.cz/drytooling/evropsky-pohar-v-ledolezeni/



Report a výsledky Mistrovství Rakouska 2012

http://www.horosvaz.cz/drytooling/mezinarodni-mistrovstvi-rakouska-v-ledolezeni-2011/

Jen bych podotknul, že u článku jsou pouze výsledky finále, mužů startovalo celkem 24, žen 9. Ale to by někdo, kdo pak publikuje své závěry musel umět nebo alespoň chtít číst. Jinak úroveň závodu je myslím objektivně popsána v článku a pro příští sezónu jsme si z návštěvy těchto závodů udělali poměrně jasný závěr.



Report a výsledky Ice Fight Rabenstein 2012

http://www.horosvaz.cz/drytooling/icefight-2012/



Otázka třetí – jak to bylo a je s čerpáním
Nemám problém čerpání uplynulých let a ani návrh čerpání na letošní rok držet pod pokličkou. Myslím, že pokud porovnáte čerpání v roce 2011 a plánované čerpání v roce 2012, velmi rychle se dovtípíte, odkud zřejmě vane vítr.

Prostě někdo by velmi rád viděl, kdyby čerpání předem měl pouze jeden reprezentant a ti ostatní až na základě výsledku, ale to je pro mne nepřijatelné. Buď budou mít všichni řádně nominovaní závodníci prostředky předem v přislíbené výši na jednotlivé závody, nebo je budou mít všichni na základě výsledku. Ale to je vlastně „bolševické dělení“, že. No možná na to lze nahlížet i tak, ale na rozdíl od jiných mám z doby bolševika rozhodně čistý stůl. Takže dost řečí, nechme to číslům.

Čerpání 2011

Podpora Lucie Hrozová IWC 2011 (Korea, Saas Fee, Busteni, Kirov)                      37635,- Kč

Úhrada licence IWC 2011 – Lucie Hrozová, Mirek Matějec                                        4256,- Kč

Podpora EP Unken – Martina Kratochvílová, Mirek Matějec, Lucie Hrozová              2431,- Kč

Příspěvek na organizaci MČR Rychlost – Vír                                                        3000,- Kč

Příspěvek na organizaci MČR Obtížnost Brno                                                          12600,- Kč



Celkem                                                                                                                    59922,- Kč



Předpokládané čerpání v roce 2012

Lucie Hrozová IWC 2012 (Korea, Saas Fee, Champagne, Busteni, Kirov)                19000,- Kč

Mirek Matějec IWC 2012 (Saas Fee, Champagne, Busteni)                                      9000,- Kč

Lukáš Pálka IWC 2012 (Saas Fee)                                                                            5000,- Kč

Licence pro IWC 2012 – L.Hrozová, M. Matějec, L.Pálka, M.Dvořáček                        6000,- Kč

MČR rychlost Vír 2012                                                                                                3000,- Kč

MČR obtížnost Brno 2012                                                                                        15000,- Kč

Gutovka Dry Tool Cup 2012                                                                                      3000,- Kč

Další mezinárodní evropské závody – M.Kratochvílová, P.Hartmann, M.Matějec, L.Hrozová, P.Adámek, L.Pálka                                                                                                                    10000,- Kč



Celkem                                                                                                                      70000,- Kč



Jednotlivé položky mohou být upraveny podle rozhodnutí komise a aktuální ekonomické situace.

Můj osobní komentář k dané situaci je, že osobně bych dal raději větší podporu domácím závodům, kterých se účastní velká řada lezců a jsou tyto akce mimo svého závodního pojetí zejména příjemným lezeckým svátkem. To je ostatně vidět i na startovních listinách těchto závodů. Proto je celkem škoda, že není v tuto chvíli podpora těchto závodů vyšší než cca 10% celkových nákladů. Jenže pokud bych tak učinil, pak už podpora lezců v IWC bude opravdu téměř nulová a bude postrádat jakýkoliv smysl.

Navíc v tuto chvíli se opravdu reálně uvažuje o zařazení drytoolingu do programu zimních olympijských her a pokud by se tak stalo a měli jsme šanci na reálná umístění, pak v ten okamžik se posouváme do zcela jiných finančních zdrojů.

Snad  úplně mimo téma si dovolím poznamenat, že úplně stejně jako psala Marie ve svém článku týkajícím se dětského lezení veškeré věci kolem drytoolingu ČHS dělám ze svého volného času, vyřizuji ze svého telefonu a nechat si od svazu uhradit příspěvky by mi vzhledem k tomu, že využívám členský servis svazu jako řadový člen přišlo neetické. Ale určitě je to pro mne velmi přínosné, hrozně moc na tom vydělávám, jen bych poprosil aby mi ti kdož takto přemýšlejí dali vědět kde. Přeci jen, každá koruna dobrá, že.



Otázka čtvrtá – jak to bylo a je s vyvěšováním nominačních kriterií a informací k výši cestovních náhrad
Nominační kritéria z minulých let jsou archivována na webu ČHS, pouze jsou zneviditelněna, aby nazahlcovala prostor webu.

Co se týče stanovení výše cestovních náhrad, tak z minulých ročníků jsou tato pravidla taktéž zneviditelněna, ale jinak zaarchivována. Jediná, která zachována není je pracovní verze návrhu výše cestovních náhrad, která visela na webu svazu od cca půlky října do půlky prosince. Po definitivním stanovení výše cestovních náhrad, tak jak jsou uvedeny v tomto článku jsem totiž, tuto stranu bohužel bez zálohy přepsal. Pro příště budou podle dohody se sekretariátem všechny tyto dokumenty archivovány. Současně zvážíme možnost aby bylo možné tyto všechny dokumenty volně nahlédnout tak aby to nemátlo při vyhledávání aktuálně platné verze.

Otázka poslední – upřesňující dotazy
Problematika závodního lezení a jeho vztahu k široké členské základně není jednoduchá. Osobně si myslím, že pokud oddělíme jedno od druhého, výsledkem bude oslabení obou.

Samozřejmě například volba formy proplácení příspěvku na účast na závodech, možnosti nominačních kritérií, to vše jsou věci o kterých je potřeba diskutovat. Ale je potřeba o nich diskutovat za zvážení všech okolností – tedy přínosu svazu nejen ve finanční rovině, možnostech svazu z hlediska rozpočtu, vztahu závodního a rekreačního lezení, atd…A současně je potřeba o těchto věcech diskutovat nezaujatě, tedy dokázat odhlédnout o svých osobních zájmů a zamyslet se které kroky mohou být pro tuto disciplínu přínosem a mohou celé toto velmi pěkné horolezecké odvětví někam posunout.

Bohužel otevřeně a na rovinu mohu říct, že je člověk s nímž již diskutovat nemohu, nechci a nebudu. Je to z důvodů několikanásobného porušení domluvy, neustáleho překrucování a upravování informací a zejména absolutní ztráty společenského a morálního kreditu. Neboť člověk, který je ochoten se snížit k praktikám hraničících s vydíráním a udáváním aby dosáhnul svých osobních cílu pro mne není partnerem, jehož mohu i přes rozdílný názor respektovat a vážit si jej.

Co se týče internetové diskuse, promiňte, ale dám přednost osobnímu rozhovoru. Přeci jen volného času mám málo a když už tak jej chci věnovat svým synkům, lezení a lyžování. Nikoli plácání do anonymních internetových vod.



Takže pokud máte někdo nějaký dotaz, případně konstruktivní námět, myslím, že na MČR Adrex Ice Run 2012 který se bude konat v sobotu 25.2.2012 na umělém ledu ve Víru bude času a prostoru na debatu dost.



Příjemný den Radek

e-mail: zoban@seznam.cz

z o b a n   [úpravy] 10:41 09.02.2012Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Dík10:59:08 09.02.2012
Radku díky, Hrozo, opět se ukázalo co jsi za...
...ičusaodpovědět 
 Re: Dík08:49:19 10.02.2012
No, nevim přesně, četl sis tu zprávu? Spousta bludů a nesmyslů...pokrytí Koreji 200%? Když jenom tam musíš zaplatit přes 200 éček za ubytování a dopravu? To by znamenalo letenku za 12000. To letenky do Koreji nestojí, když máš pevně stanovené data a časy odletu a příletu...
Kubaodpovědět 
  Re: Dík18:41:51 10.02.2012
Letenka - Libor se vyjadril ze letenky sehnali za 365 EUR
Naklady v Korei - vse v poplatku poradatelum vcetne startovneho 150 EUR

Prijmy 1000,- EUR startovne od Korejcu
10000,- Kc (cca360 EUR) od CHS

Lucka si zaslouzi kazdou korunu, ale kdyz chi s nekym jednat, pak bych mel jednat na rovinu a to se v tomto konkretnim pripade nestalo

radek

zobanodpovědět 
   Re: Dík19:50:24 10.02.2012
Naklady 515,-, of svazu 360,-.
Jirkaodpovědět 
   Re: Dík15:28:49 11.02.2012
Zobane, proč jsi pro úplnost údajů na webu ČHS také nenapsal, že podporu Korejců v částce 500,- € využil i Milan Dvořáček a že i další naši reprezentanti, např. Lukáš Pálka, Míra Matějec, nebo i Kratochvílová měli možnost od Korejců dostat po 500,-€ na závody??? Když byly náklady na SP jen 515,-€, tak mohli závodníci těch 15,-€ snadno obětovat. Že to nevyužili byla jejich nebo možná tvá chyba. Já osobně nechápu, proč jste tuto nabídku Korejců nevyužili úplně. I ty sám jsi mohl nabídku využít, když neletěl ani Lukáš ani Míra. Dostat od Korejců 500,-€ jen za účast, co můžeš chtít víc? No, můžeš chtít třeba těch 1000,-€, co dostala Hrozová, ale to musíš být ve světovém rankingu do 3.místa, což asi bude tak trochu problém, že? Zbav se už konečně své nekonečné zášti vůči Hrozovým jednou provždy. Je to tak těžké? Jestli ano, tak odejdi z funkce, takový šéf komise není zapotřebí.
Honzaodpovědět 
    Re: Dík16:30:30 11.02.2012
Jo jo ... jedna půlka pravdy je někdy lepší, než deset lží;-)))).

A situace, kdy ČHS má jednoho jediného skutečně TOP závodníka(byť je to ona:-) v disciplíně, jejíž vedení má na starosti někdo, kdo se s dotyčnou(resp. jejím týmem) vyloženě nesnáší, je fakt něco ....
odpovědět 
    Re: Dík19:37:08 11.02.2012
Vis on je totiz ten drobny problem, ze korejci tuto informaci poslali zavodniku co byli v Korei loni, ale uz nikoli napriklad na CHS.
Tudiz to ze tato podpora stran Korejcu je mozna jsme se dozvedeli na zacatku prosince, v situaci kdy Lucka mela prircenu podporu a Milan byl rozhodnuty jet za svoje.
Na oficialni dotaz jak je to s podporou, v jake vysi a pro kolik startujicich od Korejcu neprisla zadna odpoved.
Takze asi tak.
Jinak pokud bych vedel ze ma Lucka startovne na Koreu 1000 EUR asi bych ji nedal podporu na tento zavod, ale mela by podporu napriklad na Kirov, nebo mohl mit castecnou podporu nekdo z dalsich chlapu, atd.
Lucka si ty penize zaslouzi kazdou korunu, ale problem je ten, ze kapsa svazu neni bezedna a musim jednat na rovinu.
Radek
ZOBANodpovědět 
     Re: Dík19:54:52 11.02.2012
Hm ... jak ono to vlastně je: "nedat Lucce podporu na tento zavod, ale dat ji podporu treba na Kirov" = dát Lucii stejně peněz tak jako tak. "nedat Lucce podporu na tento zavod a dat castecnou podporu nekomu z dalsich chlapu" = dát Lucii v konečném součtu méně peněz.
No ani se moc nedivím, že ti to Hroza neřekl.
odpovědět 
     Re: Dík20:39:29 11.02.2012
Tak to vůbec nemáš pravdu! Korejci ani nevěděli, kdo všechno bude letos závodit, a proto logicky veškeré informace uvedly na oficiálních stránkách UIAA v propozicích závodu. Že jako šéf komise tyto informace nečteš, nebo je čteš až příliš pozdě je tvoje velká chyba a ukazuje to na to, že svou funkci děláš špatně. Když já sám, obyčejný řadový člen ČHS, si propozice přečtu jen tak ze zvědavosti, třeba abych se kouknul jaké dávají Korejci prize money,atd., tak nechápu, proč šéf komise se o potřebné informace včas nezajímá. Jak je možné, že ses o tom dověděl až v prosinci, když propozice Korejci oficiálně zveřejnili už 26. října 2011? Tyto informace visí tam dodnes, stačí si jen kliknout a vše je tam černé na bílém. V propozicích je taky jasně uvedeno, že 500,-€ hradí třem závodníkům z každého státu a tento počet je mimo těch, kterým přispívají 1000,-€. Chceš svou chybu házet na někoho jiného. Proč?
Honzaodpovědět 
      Re: Dík22:15:33 11.02.2012
Pud sebezáchovy a tonoucí se stébla ... znáš to, ne;-)))
odpovědět 
     Re: Dík12:58:07 12.02.2012
Nejvetsi problem je v Zobanovi. Tady pise, ze by rad dal Lucce prispevek misto Koreje na Kirov, ale jsou to jako vzdy pouze Zobacke vymysly a nesmysly, pac Zoban se nechal slyset, ze by zavodnici meli penize co vyhrajou odevzdavat svazu - komisi a ta by je pak rozdelovala na zavody podle sveho uvazeni. Tak by mozna neco ze svych penez dostala i Lucka. Opravdu dobrej system chce nastavit Zoban a je skoda, ze uz davno nefunguje, pac kdyby vsechny vyhrane penize odevzdal svazu treba takovej Adam nebo Mraza, by to bylo pro svaz mnohem zajimavejsi, protoze tam jsou p.money mnohem vyssi, nez u drytoolu.
Karelodpovědět 
 Re: Dík10:42:40 13.02.2012
Zobane,netuším kde jsi přišel k letence za tyhle peníze a vůbec informacím o nákladech na závody, když jsi na posledním SP byl možná tak na Špičáku. Místo toho bys měl zpřístupnit na webu Čhs tebou smazané starší nominační kritéria.
Libor rebel Hrozaodpovědět 
 Re: Dík08:21:56 14.02.2012
Vůbec Zobanovu vyjádření nerozumím - on sám stanovuje, komu, kdy a jak vysokou podporu dá ? Já myslel, že jsou daná nějaká oficiální kritéria, která toto spravedlivě a objektivně řeší, s minimálně roční platností. Takže všechno, co Zoban píše, jsou opět jen kecy, a on jediný je ta autorita, která rozhoduje o rozdělování peněz, bez jakýchkoli pravidel ?
Martinodpovědět 
 Re: Dík12:23:18 14.02.2012
Ano, je to tak. Zoban peníze Čhs rozděluje tak, jak chce on! A navíc tomu říká pravidla komise! Přitom je v komisi sám!
odpovědět 

 Technická11:09:53 09.02.2012
Zobane DÍKY za vyhodnocení, takhle kdyby to psali  všichni byl by snad klid. Akorát mi přijde divné, že pod tím článkem nejde diskutovat. Myslel jsem, že to nový web ČHS měl umožňovat. Takže zde, pormiň: je určitě zbytečné do úvodu psát, že Libor dělá překlepy (lidi si vás zaškatulkují jako stejné kohouty), když tam potom sám máš dole "ME" Saas Fee a "MR" Saas Fee, a o kousek níž třeba nadpis "jak to bylo a je z čerpáním". Chyby v článku má víc lidí, ale na internetu se naštěstí dají opravovat. Je to TAM odvádění pozornosti od tématu.
 martanodpovědět 
 Re: Technická11:19:19 09.02.2012
Problem je v tom nakolik je chyba v oslovení omylem a nakolik provokací :-), ale že by pan neomylný nevěděl že vlk se jmenuje Vladimír a Maire je Dichtlová nikoli Dychtlová a to bylo co jsem naznačil.
Jinak na mém textu, nechť se učitelka češtiny vyřádí :-)
Ke komentářům článek je k dispozici a je možné jej na lezce zkopírovat a diskutovat až do aleluja, ale jak jsem napsal, dám přednost osobní konstruktivní debatě lidí se zájmem o tuto disciplínu na závodech.
Radek
zobanodpovědět 
  Re: Technická11:20:05 09.02.2012
Jo jo, jak jsi psal rychlý prsty...
Radek
zobanodpovědět 
  Re: Technická00:12:32 10.02.2012
Maire je Dichtlová? No to se ta argumentace pěkně a dokonale a názorně vyvedla. Jinak já sleduju tyhle občasné diskuse Lid versus Rebel Hroza jako zcela nezúčastněný a neznalý divák, ale co z nich čiší tak je že se z nich věcnost vždy úplně někam vytratí.
odpovědět 
  Re: Technická07:56:34 10.02.2012
"Dychtolvá" je nehoráznost a "Maire" je v pořádku, jen překlep, že ? Ještě mě nikdy nenapadlo někomu vyčítat, že napsal chybně moje jméno, to už je opravdu ubohost.
Martinodpovědět 
 Re: Technická15:29:27 13.02.2012
víš co je to dyslexie, cywoe?
a není trapné prudit za překlepy, když je sám děláš?
...třeba za to hroza nemůže, třeba je dys, či jen blb, nebo to dělá schválně, ale to ty nevíš.

Jako nezúčastněný pozorovatel, kterému je drytool jedno, si nemůžu pomoct(jakože nemám důvod mít hrozu rád), ale i vy(čhs) se chováte divně.

Proč se kupříkladu mažou stará nominační kritéria? je to nutné?
k.odpovědět 
 Re: Technická08:17:54 14.02.2012
Neumíš číst ? Ony se nemažou, pouze skrývají, aby nezabíraly místo.
Je ale pravda, že jako informatik to taky nedokážu pochopit - jednak že skrytím se žádné místo neušetří, a druhak že skryté se dá jednoduše odkrýt. Ale jak vidíme, odkrytí možné není, což Zobanovu vyjádření fakt dodává na "důvěryhodnosti". Jen houšť, další lži a polopravdy na nás ... to stádo důvěřivých ovcí každý výmysl na čas umlčí, zůstane jen pár křiklounů, které to po pár dnech přestane bavit, že ? :(
Martinodpovědět 

 Ach jo11:41:50 09.02.2012
Trochu me to zklamalo. Asi bych od takoveho oficialniho prohlaseni ocekaval, ze se zdrzi osobnich narazek (viz uvod a dalsi) a nepodlezenych tvrzeni ("velmi rychle se dovtipite odkud zrejme vane vitr", atd.). Pokud mam dukaz, vyjdu s nim na povrch, jinak drzim hubu a necham si to az do diskuze.
Jeste me zarazilo tvrzeni, ze 5000 Kc z 75% pokryje ucast v Saas Fee. To jako opravdu? Asi jsem z jineho kraje, ale na pokryti cesty, stravy, hotelu atd. pro reprezentanta a jeho doprovod (napr. trener) v takove mire, aby zavodnik nestradal a mohl se soustredit jen na samotny vykon, mi prijde jako hodne malo.. Ale treba se pletu.
Jinak drytooling moc nesluduju, ale prijde mi smutne, ze jedna z nejlepsich svetovych zavodnic nedostava dotace v takove vysi, aby se mohla plnohodnotne zucastnit vsech zavodu.
odpovědět 
 Re: Ach jo13:34:39 09.02.2012
Horolezectví nikdy nebylo závodním sportem. A to, že to tak hrstka lidí chce provozovat, neznamená, že mu "budou darovány" prostředky srovnatelné se zpopularizovanými sporty, jako fotbal nebo hokej. Upřímně, lezení je pro laického diváka nesmírně nudná podívaná a proto se nikdy nesežene hromada velkých sponzorů a nevrazí do toho astronomické prachy. NELZE srovnávat komfort závodních lezců s komfortem jiných sportů.
odpovědět 
  Re: Ach jo13:49:06 09.02.2012
Nudná záležitost pro diváka? Byl si někdy na jakémkoliv finále, kde byla dobrá účast top lezců? Podle tvého komentu asi nikoliv :) Je to mela hošo. Povidám M E L A :)
:)odpovědět 
   Re: Ach jo14:22:02 09.02.2012
MELA to možná je, ale pouze pro nadšenýho sportovního lezce, jako jsi třeba ty, problém je, že aby to bylo zajímavé pro sponzory, musí ten sport přitáhnout ke sledování i lidi, kteří třeba vůbec nelezou a lezení jim nic neříká, jako třeba na fotbal (nebo hokej) se dívá i ohromný množství lidí, kteří nikdy do balónu nekopnou, tak by závody v lezení musely přitáhnou i takovéto diváky, což nikdy nenastane, protože závody v lezení připadají nudný i spoustě lidí, kteří se lezení věnují, natož někomu, koho lezení vůbec nezajímá.
kpodpovědět 
    Re: Ach jo15:46:09 09.02.2012
Podal jsi to špatně. Závody připadají nudný jenom těm co jsou často bez schopnosti se i jenom na nich pobavit. Většinou ještě jako bonus k neschopnosti se bavit lezou kulový a mají stejně blbý kamarády a kolektivně se zaklínají jako "Ti praví horolezci". Když ti příjdou závody nudný, tak proč vo problémech s nimi spojenými čteš? Tě nechápu. Jako prudit je teda zábavnější?
odpovědět 
     Re: Ach jo16:13:46 09.02.2012
Koukám, že máš asi problém s pochopením psaného textu, nikde jsem nepsal, že já se na závody nedívám a že mě nudí (naopak se na ně docela rád podívám), jenom jsem napsal, co si myslím, že je problém sportovního lezení ve vztahu ke sponzorům a s tím souvisejícího přísunu většího množství peněz. Prostě se musíme smířit s tím, že sportovní lezení není pro nezasvěcené nijak zábavný sport a že se v něm nikdy žádné horentní částky točit nebudou. A tvá argumentace, že komu závodní lezení připadá nudný je jenom neschopný se bavit a je blbej (protože má stejně blbý kamarády, který lezou kulový), no tak to je opravdu perla.
kpodpovědět 
      Re: Ach jo16:52:20 09.02.2012
No jako ta tvoje. Srovnávat lezení s fotbalem,nebo hokejem co se peněz a sledovanosti týká. Ještě že ho nesrovnáváš s F1, tam jsou super rozpočty. A bohužel sportovní lezení na umělce a závody kdekoliv obecně nejvíc iritujou "opravdový horolezce". My chceme a vy táhněte .
odpovědět 
      Re: Ach jo16:53:38 09.02.2012
Souhlasím s KP. Lezení nikdy nepřitáhne tolik diváků jako fotbal a jiné sporty. Pro mě koukat na lezecký videa je celkem také nuda(a lezu dlouho a celkem slušně) Prostě mě to nebaví, není tam ta výbušná energie, moment zvratů a překvapení. Prostě nuda! A to lezení mám rád a je to moje celoživotní spolucesta.
Fábodpovědět 
       Re: Ach jo17:14:42 09.02.2012
No tak to já se zase radši mrknu na ty videa, mají totiž významně větší drive než články, kde si všichni nadávají do všeho možného a řešej kdo má být ve svazu a za jakejch podmínek, kdo je a nebo není správnej "horolezec" a kdo jak krade. Vo tom kolik se kouká lidí na hokej a fotbal versus lezení ani nemluvě. Tady to už začíná bejt legitimní demence.
odpovědět 
        Re: Ach jo20:41:26 09.02.2012
Nj, ale to, kolik lidí baví sledovat závody v lezení, je naprosto klíčová informace pro to, aby tato disciplína přilákala potencionální sponzory. Vlastně v jakémkoli sportu nejde o nic jiného než o toto, sledovanost přináší prachy.
odpovědět 
        Re: Ach jo20:43:53 09.02.2012
No je vidět, že vůbec nechápeš o čem jsem psal, takže debatu ukončíme, ale díky ti, otevřel jsi mi oči, teď už vím, že kámoši, kteří lezou jenom čtyřky a nezajímají je závody v lezení jsou blbci a ty správňáci jsou jenom ty co lezou pořádný čísla a sledujou ty závody(akorát nevím, který číslo to rozděluje, jsou ty co lezou třeba osmičky ještě blbci nebo už borci?). A co třeba borec, kterej vyleze maximálně čtyřku na Drátníku, ale baví ho sledovat závody a borec kterej leze na vápně 8a,ale závody mu příjdou nudný, kterej z nich je ten borec a kterej blbec? Poraď. Píšeš, jak ty co nic nevylezou si hrají na pravý horolezce a nad těma co závoděj ohrnujou nos a přitom sám nad nima ohrnuješ nos, nadáváš jim do blbců a stavíš se do role toho pravýho "správňáckýho" horolezce. No nic, to jen tak mimo téma, protože o tomhle jsem nepsal a psát nechtěl, akorát jsi to asi nepochopil...
odpovědět 
  Re: Ach jo17:14:31 09.02.2012
Dej si práci a podívej se v kolikati okresech ČR se mezi nejlepší sportovce okresu dostali závodní lezci. A potom říkej , že to není sport a že nemá společenské uznání.
FVodpovědět 
  Re: Ach jo04:39:24 11.02.2012
A co kdyby se do sponzorování ve větší míře (nejen drytoolingu) zapojil např. Hudy sport, jehož pobočky se po Praze, a nejen tam, šíří jako mor a jeho běžnou praxí už je i masívní reklama typu billboardů televizních reklam?
odpovědět 
   Re: Ach jo04:41:57 11.02.2012
(omlouvám se za překlepy způsobené vlivem mírné podnapilosti)
odpovědět 
   Re: Ach jo16:33:11 11.02.2012
Ne že bych byl nějakým členem fanklubu Hudy-sportu nebo vyloženě častým zákazníkem, ale tak nějak nechápu proč, spíš jakým právem, někomu mluvit do toho co sponzoruje, když se jedná o jeho peníze.
odpovědět 
 Re: Ach jo16:19:08 13.02.2012
protože hudysport vyděláva na popularitě lezení a zádveřní příslušnosti, kterou po revoluci vyrobily překližky(ty

nějakou dobu fakt byly jen pro trénink lezců, ale pak si začaly vlastní návštěvníky vyrábět),

kurzy(paradise-climbing.com, easyclimbing.cz a podobrný blbosti) a asi taky i to závodění a jistě i jiné

vlivy(otázkou je poměr přispění).

v devadesátkách všichni lezli v teplákách, teď maj skorotepláky s logem a čepičky jako od babičky(taky s logem) za

nehorázný peníze(sedák mít musíš, max. máš dva najednou a měníš podle opotřebení), ale hadrů můžeš mít hromady a

proto je taky hudáč a spol. hlavně hadrárna(hadry si taky koupěj ty, co třeba ani nelezou, ale říkaj si, když to

nosej ty lidi do hor a jiného hnusna za dveřma, je to dobrý i pro mně),
proč protože to nosej ty dobrý(proč, protože je sponzorujou, když to budou nosit) na těch závodech a v těch videiích

a bohužel většina lidí funguje na "identifikaci s idolem" a nutnost "vyjadřovat příslušnost ke skupině" viz.

puberťáci.

ovšem závodníci a závody k tomu prostě nějak přispívají.
kolik fotbalistů a píčovinek okolo etc. podporuje addidas?

POZOR: nezastávám toto stanovisko, jen se snažím naznačit, proč někdo může mít pocit, že by primárně nekomerční

činnosti v lezení měli podporovat ty, co na tom pak vydělávají.

ovšem hudysport přímo nevyrábí, ovšem má nehorázný marže a prodává jen buržoazní zboží:)
ale zase podporuje výrobu cest v labáku třeba, což je lezoucímulidulibé, nebo ne?
a vlastně i lepší, páč o co stáhne manažery prahnoucí po goráčovce, to částečně(velmi malé procento hádám) daruje

lezoucímu lidu.
k.odpovědět 
 Re: Ach jo21:21:53 13.02.2012
Tak já osobně znám většinu lidí, kteří si HUDY spojí hlavně s outdoorem jako takovým, a ač to samozřejmě nevím, tak bych si tipnul, že tržby za věci související čistě s lezením, moc velké oproti zbytku nebudou. Jinak HUDY ledacos podporuje, myslím tím co se horo i lezení týče, takto zvenku mi přijde že docela dost, a konkrétně co a koho, že někoho víc a jiného méně a dalšího vůbec .... to už je fakt čistě na Hudečkovi.
odpovědět 

 ... no to snad ne12:33:03 09.02.2012
Pokud může na OFICIÁLNÍM WEBU jakékoliv organizace viset jako stanovisko funkcionáře text, který obsahuje pasáže jako "Na podněty jistého nejmenovaného pána XX bych se neobtěžoval reagovat, ale za prvé tento pán má tu drzost, že uráží lidi, kteří si to v žádném případě nezaslouží. Za druhé používá řadu polopravd a osobních smyšlenek, stejně jako opomíjí několik dost podstatných faktorů které vedly ke změnám v pravidlech proplácení příspěvků na účast v IWC a dalších závodech. Za třetí není ani schopen správně oslovovat některé členy výkonného výboru, nebo napsat pravopisně správně jméno některých předsedů sportovních komisí.", tak by se ta organizace měla nad sebou vážně zamyslet. A je úplně jedno, jestli XX je ten či onen a psal to AB nebo CD.
Hnus, velebnosti.
odpovědět 
 2 otázky12:49:31 09.02.2012
Musel Rebel takhle prudit, aby komisaři konečně někde zveřejnili výsledky svých prací? A ostatní komise svazu? Snad ročenka nebo materiál k připravované VH nebo zápis po VH?
Rozklíčuje někdo fakticky kdo z těch dvou mluví v které části pravdu?
odpovědět 
  Re: 2 otázky13:09:53 09.02.2012
bude třeba asi nějakej klíčník ;-)
odpovědět 
   Re: 2 otázky14:24:29 09.02.2012
Náhodou mlžení a sdělování polopravd je už od původního .... nic nepovíme .... výrazný posun vpřed:-))). A díky Hrozovi za něj, i když vyjít s ním bude asi někdy/často(?;-) fuška.
odpovědět 

 Nesmysl15:22:48 09.02.2012
Závodní lezení je jiný sport. Kdyby bylo na mě, tak podporu tohoto soutěživého blbnutí na překližce (lezení i drytool) úplně vyřadím ze sféry ČHS a nechám jen věci, které souvisejí s lezením v přírozené podobě - tedy na skalách a horách plus skialpinismus. Tedy věci, které se týkají odhadem 95% členské základny. Kdo chce závodit ať si závodí, proč bych mu na to jako obyčejný lezec měl přispívat a ještě sledovat jak se o ty peníze přetahuje pár chytráčků co se mezi sebou nedokážou dohodnout.
Fodpovědět 
 Re: Nesmysl15:53:57 09.02.2012
A proč skialpinizmus ? Ať si založí vlastní svaz. Třeba ČSS, já jako člověk co leze prioritně na skalách nechci dotovat nějakýho lyžníka s lopatou co umí na lyžích i do kopce. To radši budu dotovat překližkáře a motykáře. To je blbost viď ? Je ale menší než ta tvoje.
odpovědět 
  Re: Nesmysl17:11:46 10.02.2012
Ale ona to až tak úplně blbost není. Asi klidně, když budou skialpinisti radši třeba pod lyžařským svazem, nebo i samostatně, proč ne. Ono tohle vzniklo nejspíš historicky, v počátcích alpinismu se chodilo na vršky běžně s lyžema. Nikdo po tom nevolá nejspíš proto, že skialpinisti se tak nechutně nervou o peníze, jako závodníci. (Asi maj podobnější motivaci k pohybu v horách :))
odpovědět 
   Re: Nesmysl17:43:30 11.02.2012
Ono se tak chodí i dnes. To jen Češi a Poláci vyrážejí na květnové a červnové túry do Alp pěšky :-)
Kuba Turekodpovědět 

 ČHS18:40:33 09.02.2012
Zdravím Vás s konání světového poháru v Ice climbingu v Busteni. Bohužel nemohu reagovat na vaše reakce a článek Zobana, tak jak bych rád. Doufám jen, že mi ČHS na svých stránkách poskytne stejný prostor reagovat na tento Zobanův článek. V Zobanovu článku je plno konkrétních údajů, ale i spousta primitivních pomluv a lží. Divím se ČHS, že takový takový článek plný primitivních pomluv dovolil na svých stránkách zveřejnit. Držte našim závodníkům palce,ať tu dobře dopadnou, nehledě na peníze, co za to dostanou.
Libor Rebel Hrozaodpovědět 
 Re: ČHS18:43:47 09.02.2012
A už tam je zas chyba. Libor pouze diktoval, omlouvám se. Dvorní písař:-(
Rebel v zastoupení odpovědět 
 Re: ČHS19:01:17 09.02.2012
A už tam je zas chyba. Libor pouze diktoval, omlouvám se. Dvorní písař:-(
Rebel v zastoupení odpovědět 

 ...20:48:54 09.02.2012
Zoban už nechodí po kopcích, ale jde to s ním z kopce !!!
Čendaodpovědět 

 ...20:49:01 09.02.2012
Zoban už nechodí po kopcích, ale jde to s ním z kopce !!!
Čendaodpovědět 

 ...20:49:17 09.02.2012
Zoban už nechodí po kopcích, ale jde to s ním z kopce !!!
Čendaodpovědět 

 ...20:49:24 09.02.2012
Zoban už nechodí po kopcích, ale jde to s ním z kopce !!!
Čendaodpovědět 

 ...20:49:37 09.02.2012
Zoban už nechodí po kopcích, ale jde to s ním z kopce !!!
Čendaodpovědět 

 ...20:49:51 09.02.2012
Zoban už nechodí po kopcích, ale jde to s ním z kopce !!!
Čendaodpovědět 

 ...20:50:08 09.02.2012
Zoban už nechodí po kopcích, ale jde to s ním z kopce !!!
Čendaodpovědět 

 ???21:49:32 09.02.2012
Jak si tohle může ČHS dovolit publikovat na svém portálu článek histerického pisálka?To jsou přece oso bní problémy Zoban vs. Hroza!Mě by spíš zajímalo PROČ jsme ještě neobdželi kartičky ČHS???
Martin odpovědět 
 Re: ???07:04:30 14.02.2012
No např. co se mě tejče, tak vim naprosto přesně, proč jsem ještě neobdržel kartičku ČHS.
honzaodpovědět 

 Fuj svazu za ten příspěvěk u nich na webu10:54:45 10.02.2012
I kdyby to všechno byla pravda opět to zavání levárnou. Jak je možné, že se na webu ČHS objeví jednostranné vysvětlení, kde se za

1. - vůbec neuvede, na jaké výtky a stížnosti obvinění reaguje

2. - nedá naprosto žádný prostor k vyjádření zainteresovaným osobám

?

I kdyby Libor byl úplně mimo a Radek měl naprostou pravdu, tak fuj. Toto vypadá jako naprosté a úplné arogantní zneužití postavení a moci.

A mimochodem - opravdu vyjde účast na IWC Champagne-Vanoise jen na 240 Euro? Možná ano, jen se ptám. Je to cca 800 km. To samé Busteni - cca 1300 km, celkové náklady na závody 240 Euro. To není špatné.
odpovědět 
 Re: Fuj svazu za ten příspěvěk u nich na webu07:10:44 11.02.2012
Ahoj, rad bych aby jsi sve vyjadreni upravil.
1) Kdyz fuj, tam me osobe, nikoli svazu, protoze toto vyjadreni jsem psal ja a duvodem umisteni na svazove stranky bylo zverejneni presnych castek kdo co z rozpoctu dostal. Myslanka dobra, ale bohuzel jsem se pri provedeni nechal prilis unest tim co vsechno zde na lezci i jinych webech odpublikoval Libor Hroza v minulych dnech

2) procti si diskuse k nasledujicicm clankum, vim ze to da dost prace a uvidis na co jsem reagoval

http://www.lezec.cz/ clanek.php?key=10011&nazev=volby _do_vykonneho_vyboru_chs

http://www.lezec.cz/ clanek.php?key=10024&nazev =„senzacni_odhaleni“

3) clanek na webu CHS je jiz upraven do podoby v jake mel na webu CHS byt od zacatku, admini lezce jej maji v puvodni podobe zaslany na mailu, bohuzel mi sem nesel z duvodu nejakeho softwaroveho problemu prehrat. Za vsemi vyjadrenimi vclanku si stojim, ale osobni nazory by skutecne nemely na svazovem webu v oficialnim vyjadreni dominovat. Proto jsem k tomuto kroku pristoupil.

Radek
zobanodpovědět 
  Re: Fuj svazu za ten příspěvěk u nich na webu09:40:28 11.02.2012
Nejsem v ČHS, ale jinde, takže to vidím v zásadě zvenku, ale taky bych řekl FUJ SVAZU. Ten text se objevil na oficiálním webu svazu, podepsaný jeho funkcionářem jako oficiální vyjádření. Pokud "pravidla hry" dané organizace takovýhle postup umožní (a daný funkcionář není donucen okamžitě rezignovat), tak je v dané organizaci opravdu něco špatně.
(Jinak se, hoši, perte dle uvážení ;) )
Robertodpovědět 
  Re: Fuj svazu za ten příspěvěk u nich na webu10:29:34 11.02.2012
Koukám, že větou (teď tak velmi často používanou) "nemůžu za to já, ale může za to Hroza", už jde reagovat na skoro všechny a omluvit tím skoro jakoukoliv svojí chybu..
lukasodpovědět 
   Re: Fuj svazu za ten příspěvěk u nich na webu10:31:33 11.02.2012
překlep: ne "všechny", ale "všechno".
lukasodpovědět 
  Re: Fuj svazu za ten příspěvěk u nich na webu04:12:12 12.02.2012
Tak jak byl prispevek puvodne zverejnen zde na lezci a jak jsem ho precetl na strankach CHS, byl jsem skutecne nemile prekvapen jeho urovni. Upravy ex post v mych ocich nejsou verohodne. "uroven" byla myslim nastavena puvodni dikci. Oficialni stranky organizace a informace funkcionare o cinnosti oficialniho organu prislusne organizace by mely mit zavaznou formu pri prvnim zverejneni, opravy a upravy vec pouze zneverohodnuji i ve vsech ostatnich aspektech. Osobni invektivy a otazna stylisticka uroven by nemely byt vubec zvazovany.
Za sebe, takovato prohlaseni = dalsi duvod proc byt organizovany v OEAV.
J. Kladaodpovědět 
 Re: Fuj svazu za ten příspěvěk u nich na webu15:38:13 11.02.2012
Lienerth se asi opravdu zbláznil. Plus minus před týdnem napsal do nijak nesouvisející diskuze na Hory Info něco v tom smyslu, že Hroza je čurák a spolupracoval se STB a ještě se divil, když mu to pak Petr Jandík smazal.
To je neskutečný, co ty funkce s lidma dělaj.
odpovědět 
  Re: Fuj svazu za ten příspěvěk u nich na webu16:36:10 11.02.2012
Funkce je vždy jen katalyzátor....to prostě musí v člověku tam nekde uvnitř bejt, jinak zůstane slušný a férový ve funci, nebo stejným způsobem s tou funkcí praští.
odpovědět 
  Re: Fuj svazu za ten příspěvěk u nich na webu18:07:10 11.02.2012
Koukám, že nařčení ze spolupráce se StB je v poslední době v lezecké veřejnosti nějak v kursu. (Mám na mysli debatu tady: http://www.lezec.cz/clanky.php?key=10024.) Jak jsem se (opět) díval do registru svazků, tak Libor Hroza nikde vedený není. Takže pokud to Zoban na Hory Info skutečně napsal (v tom článku http://www.hory info.cz/view.php?cislo clanku=2012020005 je to skryté) a není schopen to doložit jinak, je to na přesdržku, jak už se psalo na výše citovaném místě. :((((
Robertodpovědět 
 Re: Fuj svazu za ten příspěvěk u nich na webu16:14:15 13.02.2012
no jo, ale ty tam nejsi už tak dlouho...

a to jištění na skalách prolejzáš úplně stejně(vážime stejně) jako já platící, ovšem jištění v čr OEAV neplatí(tam jsi jen kvůli pojištění a jako bonus ochraně před ochranáři).

jištění a dotace dětským oddílům na některé akce to je také jediný důvod, proč to platím.
jen mě mrzí, že ona Anketa čhs nebyla brána v potaz-většina odpovídajících zapudila závodní lezení a jeho dotace hluboko pod priority svazu a svaz na to stejně kašle, to je daleko horší než, neschopnost předsedy komise se vyjádřit úmerně oficialitě sdělení(ale taky je to hrozný).
k. jako Kládaodpovědět 
 Re: Fuj svazu za ten příspěvěk u nich na webu16:23:45 13.02.2012
PS: Tedy otázka nezní: "Proč nebýt ve Svazu?", ale zní: "Proč být ve svazu?" a ty jsi tím, že jsi ještě nedávno lezl na českých skalách, tuto podmínku splňoval.
To já jen hlavně pro ty ostatní neplatiče, ty jsi teď z obliga:)
k. jako Kládaodpovědět 
 Re: Fuj svazu za ten příspěvěk u nich na webu18:05:46 13.02.2012
Jak chceš, aby byla brána v potaz? Je to jako v politice. Máš právo si zvolit zástupce, ale rozhodnutí děají oni. A jakákoliv vláda (ať politická nebo v nějaké zájmové skupině) se NEMŮŽE řídit přáním voličů. Plebs (voliči) myslí velmi krátkozrace a bez dlouhodobých vizí. Okamžité výhody a jednoduchá řešení mají naprostou prioritu. Takže svěřit rozhodování voličům není možné. Ankety jsou pro zábavu, pokud by se jimi měl někdo řídit, tak by pak bylo vedení svazu zbytečné - udělaly by se vždy ankety, na webu se odhlasovalo a bylo by to. Myslím, že podobnou vizi měly Věci veřejné :-) A jak dopadly :-)
odpovědět 
 Re: Fuj svazu za ten příspěvěk u nich na webu21:27:40 13.02.2012
Na to, že, jak to po přečtení tvého příspěvku vypadá, jsou švýcaři s těma svýma věčnýma referendama bandou trotlů, se mají nějak podezřele dobře .... a my s tou naší politickou elitou, která se na to, co si voliči myslí a chtějí neohlíží většinou vůbec, jsme oproti nim překvapivě v ...... . To je nějaký divný;-)))))
odpovědět 
 Re: Fuj svazu za ten příspěvěk u nich na webu07:11:38 14.02.2012
Ale prdlajs. Jakákoliv vláda se naopak MUSÍ (samozřejmě v rámci toho co si může dovolit) řídit přáním voličů, jinak už ji příště nikdo nezvolí.
honzaodpovědět 
 Re: Fuj svazu za ten příspěvěk u nich na webu07:13:17 14.02.2012
reakce na post 18:05:46 13.02.2012
honzaodpovědět 
 Re: Fuj svazu za ten příspěvěk u nich na webu09:52:17 14.02.2012
Myslíš jako je to třeba v Řecku? Tam se vláda řídila přáním voličů. A kam to dotáhli?

odpovědět 
 Re: Fuj svazu za ten příspěvěk u nich na webu11:38:49 14.02.2012
Přesně tak, jako třeba v Řecku. Anebo v menší míře ve zbytku Evropy. Zatímco plebs (jak píšeš) vidí krátkozrace a je bez vizí, tak politici.. starou prdlačku maj, žádný vize. Uplácejí ten plebs předvolebními sliby. A proto tam taky seděj. Kdo kdy v poslední době sestavil vládu aniž by sliboval hory-doly (kua, to se tu vlastě nesmí psát)? Churchill?
honzaodpovědět 
 Re: Fuj svazu za ten příspěvěk u nich na webu11:48:41 14.02.2012
Není to divné - Šýcarsko je ale také jediná země s přímou demokracií. Neříkám, že neúspěšná. Ale v životě se nemůžeš řídit sněním, ale realitou. Ano, možná by přímá demokracie byla lepší ( i když o tom pochybuji), ale realita je taková, že demokracii máme zastupitelskou. Sám to můžeš vidět zde - členové ČHS by si odhlasovali podporu sportovnímu lezení nulovou. Ale to není možné, je potřeba podporovat i ty závody. Proto budou i nadále ankety jako zpestření webu a ne základ pro rozhodování. Kdyby rozhodovali členové, moc dlouho by svaz nefungoval :-))))
odpovědět 
 Re: Fuj svazu za ten příspěvěk u nich na webu15:22:55 14.02.2012
Fuj, to je hnus. Doufám tedy, že to je jen anonym, který netřeba brát vážně, a ne názor někoho z vedení CHS.
odpovědět 
 Re: Fuj svazu za ten příspěvěk u nich na webu17:07:23 14.02.2012
no hlavně že politici myslí a konají dlouhodobě a v zájmu státu:)))
ty si fakt komik!
k.odpovědět 
 Re: Fuj svazu za ten příspěvěk u nich na webu19:08:17 14.02.2012
Jedna malá rada - nevšímej si toho, co kde kdo píše, ale co dělá. A hned ti bude jasné, kdo má pravdu a jak tu funguje :-)
odpovědět 

 takze11:38:19 10.02.2012
Takze tvrzeni L.H., ze se vyplaci prispevky za posledni mista, je pravda. Jen jestli to dobre chapu, tak si za to muze sam, kdyz tlacil na to, aby se prispevky davali plosne, a ne zpetne za umisteni.
odpovědět 

 Dotaz17:49:03 11.02.2012
Tyha, Já jsem na týhle sajtně dlouho nebyl, al koukám, všchno jako když jsem odešel! JiBvi hrabe, Radek z Liborek jsou v sobě. Hele, teď mi napadá, co řikáte mágu na písku? :-) :-)
Dagodpovědět 
 Re: Dotaz18:11:39 11.02.2012
Člověče, nevím, jestli mám obdivovat tvůj nadhled... Mně osobně se zdá, že to co tu je aktuálně cítit je už dost smradlavá žumpa a nevím, jestli bych si z toho jen tak dělal srandičky.
Nemělo by se spíš vyvětrat?
Robertodpovědět 
  Re: Dotaz18:15:59 11.02.2012
To víš, když tady člověk rok není, tak je trochu mimo. A prví je šok, je to jako před rokem.
Čimž se chci podivit, že se to za ten rok někam nehnulo. Tedy asi ty okna k větrání jsou nějak rozbitý?
Dagodpovědět 
   Re: Dotaz18:40:14 11.02.2012
Nevím, jestli jsou definitivně rozbitý. To si musí vyřešit členstvo ČHS. Je například fakt, že volební valná hromada byla tuším před víc než rokem - a k některým věcem asi prostě musí nazrát i čas. Těžko říct. Přitom - někde se to tu už psalo - například na webu Jamesu se kdokoliv velmi rychle dostane ke zcela podrobnému rozpočtu i čerpání, když přijde nějaká nabídka na výjezd na soustředění ap., tak Igor Koller není línej poslat to mailem na všechny oddíly i individuálům (vím to, protože jsme tam členem); a tak. O podobných rvačkách tam nevím. (Tohle nemá být propaganda pro JAMES, píšu to na důkaz toho že jiný model je možný.)
Robertodpovědět 
    Re: Dotaz18:41:36 11.02.2012
P.S. Za překlepy se omlouvám.
Robertodpovědět 
    Re: Dotaz19:01:40 11.02.2012
Většinou tohle opravdu vyřeší zcela transparentní účetnictví a transparentní podmínky pro zisk dotací.
Dagodpovědět 
    Re: Dotaz20:05:09 11.02.2012
Nekdo z CR muze bejt clenem Jamesu?
odpovědět 
     Re: Dotaz20:11:11 11.02.2012
No ovšem. Stejně tak jiného Alpského spolku.
Dagodpovědět 
     Re: Dotaz20:42:47 11.02.2012
Přesně tak, proč by nemohl? V OEAV (a asi i v DAV) je taky spousta lidí z ČR. Já jsem tedy poloviční Slovák, respektive Čechoslovák, tak u mně je to taková dědičná zátěž ;), ale hranice členství nijak neomezují. (A pokud má někdo třeba vztah k Tatrám, tak dvojnásob ne :))
Robertodpovědět 
    Re: Dotaz21:16:02 11.02.2012
Tak si běž diskutovat na climb.sk a neser se do dění v ČHS. :-) Jinak kdybys četl pořádně tak nějaké spory se řeší i na Slovensku - ale tam jim na rozdíl od tebe nikdo z členů ČHS neradí co mají dělat.
odpovědět 
     Re: Dotaz21:31:47 11.02.2012
Hm. Dávám si VELMI záležet na tom, abych k vnitřním záležitostem ČHS nedával žádné rady nebo doporučení. To je skutečně věc členů toho spolku. Řekl bych, že pokud se na tomhle webu k něčemu vyjadřuju, tak jsou to buď čistě lezecké věci (metodika a tak), nebo zcela obecné záležitosti (tady třeba téma spolupráce se StB nebo chování lidí v /jakékoliv/ funkci). Mohl bys mi, prosím, konkrétně říct, kde jsem tohle porušil? Kde jsem říkal, co by měl nebo neměl ČHS dělat?
Robertodpovědět 
      Re: Dotaz21:37:48 11.02.2012
P.S. Stejně tak, můžeš, prosím, konkretizovat, které spory uvnitř Jamesu máš na mysli? Tím nechci říct, že je to oáza ideálů, ale o konfliktech srovnatelného charakteru nevím. Nepříjemný byl před časem spor o výstupy Dodo Kopolda, ale to nebyla rvačka o peníze, mimochodem. Třeba mi ale něco uniká?
Robertodpovědět 
  Re: Dotaz20:19:59 11.02.2012
Ech, tedy teď jsem si našel další... Hmmmm, to by chtělo hodně vyvětrat, ten Zoban byl opravdu (nec)hutné čtení. I já se omlouvám za překlepy, zajména že jsem z Libora udělal Liborka, nebyl v tom sebemenší záměr, pouze má zběsilá rychlost. Sorry.
Dagodpovědět 
 Re: Dotaz11:07:45 12.02.2012
A co se maga na pisku tyka, to uz jsme si tu myslim za ten rok cos tu nebyl vyresili: muze ho pouzivat kazdy, komu bez pouziti magnezia by cesta byla psychicky neprijemna a to bez ohledu na obtiznost. S timto rozumnym postojem dokonce souhlasili i zapalani piskari.
odpovědět 
  Re: Dotaz21:06:40 12.02.2012
Ach jo. Spíš bych tomu řekl "zbytečná provokace", než jen "blbý kecy".
odpovědět 
 Re: Dotaz19:39:20 13.02.2012
To si myslis jen ty, i kdyz nepodepsany a bez jakekoliv podpory hlasovani, papiru, valne hromady nebo podobnych podkladu. Ale vtipne.
odpovědět 
 Re: Dotaz19:40:40 13.02.2012
To melo byt k tomu humournemu provokativnimu prispevku ze uz se to loni vyresilo.
odpovědět 

 Ostuda Čhs18:17:20 14.02.2012
Je mi z toho Zobanova článku na zvracení! A tohle bylo i na stránkách Čhs? Přímo na bli...í!
odpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179371)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Hrebeň Končisté 3 Batizovská Dolina
JZ Komín III Prachov
Foreign Afair 6a Krraba
Shadow On The Wall 6b Krraba
Uigi Uigi 6a+ Krraba
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Mussulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu |

 Nové komentáře:
Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu | Re: Není to jednoduché | Re: Gratulacia | Gratulacia |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (26)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 358 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 285 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 254 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.