LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Blbá cesta, blbá! Chyty tu nejsou, jištění je blbý. Nejsem přece nějakej blbej lezec abych jí lez.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
18.Vlk 10856
19.Melen 10848
20.Volf 10818
Bouldry:
18.Obal 9550
19.Horáček 9525
20.Pařík 9503
Hory:
16.Abt 5186
17.Magič 5005
18.Chomová 4970

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5671 lezců
1141497 cest
Nové přelezy:
Crvena Tiš 7b
Noi Altri! 7b+
Veganza De 8a
Fantastisc 8A
Bombastisc 7C+
Katiforos 7b
Dynamitaki 8b
Blue Moon 7c+
Fantastisc 8A
Bombastisc 7C+

Stěny
V 16 - Plzeň
Boulder Bar - Praha 7
SAUNA - Plzeň

Prodejny
LANEX eshop - Bolatice
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
Lezec-shop.cz - Štěchovice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Dani Arnold: rychlostní rekord v sólo přelezu na Cima Grande

Švýcarský horolezec Dani Arnold překonal rychlostní rekord v sólo přelezu cesty Comici/Dimai na Cima Grande di Lavaredo. Cestu dlouhou 550 metrů vylezl a chvílemi vyběhl za 46 minut a 30 sekund.

Tuto cestu v severní stěně prostřední z věží slavných Tre Cime di Lavaredo v Itálii poprvé vylezli Emilio Comici, Giovanni a Angelo Dimai v roce 1933, Emilio Comici ji pak vysóloval v roce 1937. V roce 1956 podnikl Toni Egger první zimní solo. Pokud jde o rychlopřelez, Christoph Hainz vysóloval cestu za 48 minut v roce 2014.

Zde je Instagram s videem Daniho Arnolda o jeho sólu:



sth   [úpravy] 07:05 30.09.2019Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Nádhera07:56:47 30.09.2019
To je jako pro dementy... ještě ta hudba. Z lezení se stává biják pro pitomce. "Pro pár špinavejch zlaťáků, pro falešnou slávu."
Richard LBodpovědět 
 Re: Nádhera10:06:37 30.09.2019
Souhlas ✅

odpovědět 
  Re: Nádhera10:22:15 30.09.2019
Jo, fat je to trapná komerce
odpovědět 
  Re: Nádhera10:24:39 30.09.2019
A jak bys to točil jinak? Mě to přijde super. Záběrem z gopra na helmě si dovedeš představit co vidí lezec, prostřihem do dronu je vidět, že je to docela velká stěna a potom je tam pár detailních záběrů na lezení v klíčovejch místech.

Dejme tomu, že ten skok přes díru, když běží po tý horní polici může vypadat trochu kýčovitě, ale myslim si, že je to pěkně udělaný pro laika i lezce. Ani product placement mi nijak přehnanej nepřijde.

Jen by mě zajímalo, kolikrát to musel kvůli videu přelízt :)
Gulaodpovědět 
   Re: Nádhera17:47:08 30.09.2019
otazka je spise... proc je potreba to tocit, domalovat hudbou (a kecama) a nekde to vystavovat.
odpovědět 
    Re: Nádhera11:51:04 01.10.2019
No preci proto, aby ses na to pak podival a hodil k tomu komentar, ne?
odpovědět 
    Re: Nádhera12:27:53 01.10.2019
Proč je potřeba dělat cokoliv? Nikdo nemusí přece dělat nic ;)
odpovědět 
     Re: Nádhera19:46:35 01.10.2019
Jasněě! Kdo nic nedělá, nic nezkazí. To taky občas aplikujem v práci. :-))
Esusodpovědět 
     Re: Nádhera19:46:36 01.10.2019
Jasněě! Kdo nic nedělá, nic nezkazí. To taky občas aplikujem v práci. :-))
Esusodpovědět 

 Jak?10:29:07 30.09.2019
Jak se to dá proklikat? Nebo člověk musí koukat na vše?
odpovědět 

 Free solo11:04:46 30.09.2019
On to lez free solo? Davam mu rok maximalne dva :)) ale jako fajn jak se da ve futurach behat :))
odpovědět 

 ;-(14:08:10 30.09.2019
Celé zle. Podporovať lezcov aby sa zadrbali v skoro 90 ročnej ceste cez suť je fakt úbohé. Čo nelezie Pan Aromu, Fear, Bellavistu? Je tam kopec hodnotných ciest a nie takéto komerčné speed sračky. Hanba Mammutu.
odpovědět 

 proč?14:59:15 30.09.2019
Je to normální kokot, ten co to točil taky a ti co to obdivují úplně ze všech nejvíc!!!!
odpovědět 
 Re: proč?15:13:21 30.09.2019
souhlas
odpovědět 
  Kritizují jen ubožáci17:14:26 30.09.2019
Nesouhlas. Dani je vybornej celkove svymi extrémními výstupy. Patri mezi 20 nejlepsich lezců/horolezců soucasnosti. Comiciho sedma na Cimu je taky pěkná.
Podpovědět 
  Re: proč?11:04:29 01.10.2019
Vy jste dobrý kreténi...
odpovědět 
 Re: proč?17:40:04 30.09.2019
já bych řek, že je spíš dost NEnormální;)
odpovědět 

 To sme to dopracovali19:48:06 30.09.2019
Trápna kokotina, opakuje 90 rokov staré cesty a ešte ho niekto za to sponzoruje. Pre hobíkov dobrý výkon pre profi lezca ostuda. Nevie držať krok so svetovými alpinistami, tak robí tieto pseudo extrémy. Keď sa sedmičkový lezec pojde zosmiešniť v trojkovom sóle, tiež to nebude posielať sponzorom. Chce sa mi zvracať.
Michalodpovědět 
 Re: To sme to dopracovali07:11:39 01.10.2019
Mel bych pro prispevatele diskuse par dotazů

Kolik ze zde kritizujicich ma vylezenou teměř 90 let starou kokotinu od Comiciho na Grande?
Kolik ze zde kritizujicich ma vylezeno téměř 90 let stareho Walkera na Jorasses?
Kolik ze zde kritizujicich ma vylezenu přes 80 let starou kokotinu severka Eigeru?

Možná když už se o něčem vyjadřuju, bylo by fajn o těchto cestach něco vědět. Zvláštní, že z lidí,kteří mají tyto cesty vylezené se o nich nikdo jako o kokotině nevyjadřuje a všichni si je ve svém "listu" řadí docela vysoko.

K rychlostním přelezům mám vlastní názor, ale o to spíš a nebo možná spíš právě přes to před výkony tohoto typu smekám.
Radek
zobanodpovědět 
  Re: To sme to dopracovali10:55:41 01.10.2019
Mimochodem, jde Eiger vůbec ještě lézt v létě? Sory za offtopic dotaz.
Bobrodpovědět 
   Re: To sme to dopracovali15:34:05 02.10.2019
Otázku bych spíše položil, jde Eiger lézt i v zimě, (když žádná už není)
odpovědět 
    Re: To sme to dopracovali16:31:27 02.10.2019
Tak tam nekdy v zime mrkni i osobne a pak nam rekni znovu, jestli tam zima neni.
odpovědět 
  Re: To sme to dopracovali13:09:28 01.10.2019
Asi tak nějak.
Kuba Turekodpovědět 
  Re: To sme to dopracovali14:14:26 01.10.2019
Zobane, Zobane.
Držel bych se výhradně té "kokotiny" jak píšeš na Cimu Grande. Za mě je to jen jeden krok na počátku 2. délky. Ostatní je tak V+ a méně.
Tehdy obrovský počin, dnes sólo taky počin, ale na laně taková ta lehká sportovka.
proč by se nemohli vyjadřovat ostatní? proč do toho motáš Eiger, etc.? Věci které jsou diametrálně odlišné.
Bleodpovědět 
   Re: To sme to dopracovali14:53:58 01.10.2019
To Jsi asi lezl nějakou variantu nebo si to už nepamatujes :)
Petaodpovědět 
    Re: To sme to dopracovali15:05:36 01.10.2019
Nebo mu to asi proste neprislo tak tezke jako tobe, co je na tom divneho?
odpovědět 
   Re: To sme to dopracovali11:18:06 02.10.2019
Ble, Ble.

Nikdo nikomu nezakazoval vyjadřovat se. Tak nepiš chujoviny.
odpovědět 
    Re: To sme to dopracovali16:22:02 02.10.2019
Jj, uplne presne si vystihl podstatu prispevku.. Tak po tvem, pise nekde, ze by nekdo neco zakazoval a nemel by?
odpovědět 
  Re: To sme to dopracovali09:49:00 02.10.2019
1. Nic moc
2. Nic moc.
3. Nelezl a uprimne me to ani nelaka

K cemu je potreba, aby to lide lezli? Osobne bych dnes volil uplne jine cesty.

Mimochodem, to jsou nejake myslenkove asociace nebo jak treba Eiger souvisi s danym solo rychlo vystupem?
odpovědět 
   Re: To sme to dopracovali11:13:38 02.10.2019
Můžeš mi prosím doporučit nějakou pěknou horskou cestu co jsi lezl? DIKY.
Karelodpovědět 
    Re: To sme to dopracovali15:36:49 02.10.2019
To ne, ale múžu ti doporučit mraky cest třeba na Offu
překlišškářodpovědět 
    Re: To sme to dopracovali16:20:41 02.10.2019
Cokoliv modernejsiho v jakekoliv vyhlasene oblasti. Pripadne nejake klasiky v Chamonicich. Ale ono ti o ty cesty mozna ani neslo, co?
odpovědět 
     Re: To sme to dopracovali17:24:06 02.10.2019
A není nahodou Walker na Jorasses klasika v Chamonix o které píšeš že jsi ji lezl a je nic moc? Průvodce mám taky. Já bych rád aby jsi mi doporučil nějakou cestu kterou jsi lezl a která Ti přišla pěkná. Díky moc :)
Karelodpovědět 
      Re: To sme to dopracovali20:13:44 02.10.2019
Po modrejch, ale kluci říkají, ze je to lehčí. Chystám se na to až se udrzim 2 sec na hrazdě.
odpovědět 
      Re: To sme to dopracovali15:37:10 04.10.2019
No zdá se, že se od oborníka na lezení v alpách na doporučení nějaké pěkné cesty asi nedočkám :))) Tak budu asi lozit cesty označené v jeho kategorii "nic moc" :))))))
Karelodpovědět 
       Re: To sme to dopracovali12:27:55 07.10.2019
OK, Karle. Ty se jakoby dovolavas o nejake cesty, ale jaksi si zapomnel na to nejdulezitejsi a to treba sdelit jake obtiznosti vlastne lezes, jaky styl lezeni se ti libi atd.

Takove male nepodstatnosti, ze? ;)

Tak se ani nechci moc opakovat s tim, ze ti o ty cesty tak nejak vubec nejde, ale proste mas problem s tim, ze nekdo napsal neco co se ti nelibi a nejlepsi obrana je prece si pripravit utok, ze?

A nakonec, mas-li pocit, ze "vetsinu modernejsich linii, pripadne nejake klasiky v Chamonix" znamena 100% klasik v Chamonix je super duper, asi s tebou bude neco v neporadku... Neni dobre si vse prekrucovat jen podle sveho mentalniho rozpolozeni a na zaklade toho rozjizdet podivne dehonestacni pokusy a detske smajlikove onanie.

Mas-li opravdu zajem na doporuceni, tak se proste normalne zeptej a nezapomen uvest co lezes, co mas rad, jakou delku preferujes atd. atd.. Jinak se rady tezko dockas.

Ode mne se odpovedi tedy uz nedockas, ale treba nekdo jiny se na tve dotazy nedotazy chytne a budes mit moznost si znovu ulevit, pripadne i neco zjistit.
odpovědět 
        Re: To sme to dopracovali13:10:54 08.10.2019
Slušně jsem se Tě ptal. Lezu v horách co mi kdo doporučí. Obtížnost do 7a po vlastním a po nytech 7b+/7c, v mixech do M8. hory mám moc rád a nechám si poradit nějakou pěknou cestu A TO i lehci než mé maximum. Walkera jsem lezl a protože tobě přijde nic moc, rad bych aby jsi mi něco konkrétního co jsi lezl doporučil. Ne informace at se kouknu do průvodce. Proto mě mrzí že žadny typ konkrétní cesty, nehledě na její obtížnost, se od tebe nedočkal. A opravdu jsem Tě dvakrát slušně poprosil.Díky :)
Karelodpovědět 
   Re: To sme to dopracovali10:13:58 03.10.2019
walker na jorasse nic moc?
slusny odiel.
ak sa nemylim je to ED1, 6a, IV, 90°, 1200m.
zima ci leto? dal si to volne?
emodpovědět 
    Re: To sme to dopracovali10:14:52 03.10.2019
iba aby bolo jasne, to solo z videa tiez nevnimam jak nieco extra cool.
emodpovědět 
    Re: To sme to dopracovali12:29:03 07.10.2019
Myslis, ze cim vyssi narocnost, tim hezci cesta?
odpovědět 
 Re: To sme to dopracovali22:50:05 01.10.2019
Tak blij blij
Michalodpovědět 
  Re: To sme to dopracovali11:27:38 03.10.2019
+1 :) :)
odpovědět 

 .20:22:54 30.09.2019
kokoti jste leda tak vy.píčujete uplně na všechno co se sem dá a přitom sami lezete hoven....
.odpovědět 

 Dani Arnold10:45:52 01.10.2019
Lezec opět nezklamal jako největší žumpa komentářů v ČR. Opět komenty - výblitky totálních nul, který Arnoldovi nesahaj ani po kotník...
Vítekodpovědět 

 :O12:22:33 01.10.2019
Smekám! ... a Danimu přeju vřele, ať se mu někde nesmekne!
Bédaodpovědět 

 chytráci12:38:39 01.10.2019
Myslím, že k těmto hejtům vede vleklá frustrace různého druhu. Borec podá výkon, ale pašáci z naší kotliny ho smetou ještě rychleji. Hádám, že kdybych se při svítání ocitl na nástupu Comiciho za jedním z Pepíků co tady hořekují, budu rád, když se dostanu na horní polici do tmy :)
Kiliodpovědět 
 Re: chytráci13:42:57 01.10.2019
Ta poslední věta je skoro geniální :-D
:-Dodpovědět 
 Re: chytráci14:15:40 01.10.2019
jmenuje se to Závist česká..
Bleodpovědět 
 Re: chytráci19:53:33 01.10.2019
Naprostej souhlas! Upřímně bych docela rád lezl jako Dani, ale ne rozhodně speed sola. A to jsem si pár sól zkusil, když jsem byl mladej, blbej a bez rodiny. :-))
Esusodpovědět 
 Re: chytráci20:28:53 01.10.2019
Horny Police
Pornhubodpovědět 
 Re: chytráci09:50:49 02.10.2019
Hele a co kdyz se jim proste ten vykon nelibi? To te nenadlo, ze ta motivace muze byt proste takto primocara?
odpovědět 
  Re: chytráci11:22:40 02.10.2019
Notyvole...?-) To je přece jasný, že se jim to nelíbí, o to přece právě jde.
odpovědět 
   Re: chytráci16:23:38 02.10.2019
Aha, takze jen zamenujes to, ze se nekomu neco nelibi s chovanim zalozenem na frustraci. Osobni zkusenost nebo jak si k tomu prosimte dosel?
odpovědět 
    Re: chytráci12:51:26 04.10.2019
Přesně tak.
odpovědět 
    Re: chytráci12:53:40 04.10.2019
Nelíbí z té frustrace vychází. Jinak nevidím důvod, proč kritizovat jednoznačně alespoň v nějakém směru mimořádný výkon. To dělají frustrovaní jedinci, kteří druhým závidí.
odpovědět 
     Re: chytráci20:23:41 07.10.2019
Tak to je hodně omezené, to přeci nemůžeš myslet vážně..
odpovědět 
  Re: chytráci11:26:35 02.10.2019
Když se jim ten výkon prostě nelíbí, tak si prolítnou článek, pomyslí něco o tom, že je to nezajímá, a tím to končí. Pokud nás na někom něco štve, až tak, že nás to nutí hlasitě kritizovat nebo shazovat, i když se nás to jinak vlastně netýká, je to většinou proto, že to buď taky děláme, nebo si to naopak sami nedovolíme.
Klára H.odpovědět 
   Re: chytráci11:50:55 02.10.2019
Takze kdyz neco vidim, proletnu, shlednu nebo se s tim jinak seznamim, tak kdyz se mi to libi a souhlasim, tak to mam/mohu napsat a nazor je v pořádku, kdezto kdyz se mi to nelibi nebo s tim nesouhlasim, tak mam mlcet a nazor napsat nesmim, jinak jsem zakomplexovany ubozak?
odpovědět 
    Re: chytráci15:41:34 02.10.2019
Přesně tak kámo,..negace je ve světě už tak dost
odpovědět 
     Re: chytráci15:43:35 02.10.2019
Koukám, že nemáte do čeho píchnout, když tady přes den blijete tyhle sr....
odpovědět 
   Re: chytráci16:29:37 02.10.2019
Pokus o spolecnost, kde lide mohli vyjadrovat jen souhlasne reakce uz jsme tu meli a nefungoval. Nech lidem svobodnou vuli a bud rada za ruznorodost nazoru. Nejaka umele vytvorena iluze, vznikla potlacovanim vseho nesouhlasneho (pod dnes tak castou nalepkou "hejt"), o tom jak se vsechno super neni k prospechu nikomu, obzvlast tem co danou vec provozuji.

Mimochodem, taky tu vlastne pises kritiku veci, ktera se te netyka..
odpovědět 
    Re: chytráci19:43:59 02.10.2019
Rozdíl mezi nesouhlasem a hejtem je zřejmej (většinou). Nesouhlas neodsuzuju a hejt vždy vypovídá nejvíc o autorovi. V tomhle případě, opakuju, když někdo produkuje něco trapnýho, tak se pousměju a jdu dál, ne? K ničemu mě nenutí, neomezuje, tak co? Proč bych měla hodnotit jestli je dost dobrej na to, aby si tím vydělával nebo získával pozornost? Čím to škodí?
Jinak dobrej postřeh, kdyby se mě téma nedotýkalo, tak bych asi taky neměla potřebu přispívat.
Klára H.odpovědět 
     Re: chytráci20:26:04 02.10.2019
No a proč ne? Už ses někdy zamyslela nad tím, co je většinovým obsahem mezilidské komunikace? Naprosto zbytečné plky, chlubení se nebo naopak pomlouvání. Mám-li nějaký názor, proč bych ho nenapsal? Naopak, cílem by měla být směska názorů ze všech stran, jinak se ztrácí kontat s realitou. Pokud někdo něco udělá a ze 100 lidí se to bude deseti líbit a 90 to odsoudí jako blbost, co bude výsledkem tvého přístupu? Pár z těch deseti napíše líbivou pochvalu, těch 90 mlčí, protože..., a pak to bude vypadat jak? Naprosto mylně jako že lidé to obdivují a váží si toho a je to super věc, i když je to jen projev pár nekritických obdivovatelů a většině je to jedno nebo to odsuzuje.
odpovědět 
      Re: chytráci23:22:09 02.10.2019
a co na to Greta? zkontroloval jsi jeji stanovisko nez jsi publikoval prispevek?
odpovědět 
       Re: chytráci23:45:51 02.10.2019
To je kdo?
odpovědět 
      Re: chytráci08:36:51 08.10.2019
"Už ses někdy zamyslela nad tím, co je většinovým obsahem mezilidské komunikace? Naprosto zbytečné plky, chlubení se nebo naopak pomlouvání." - to s tím ale nijak nesouvisí. mimochodem ti nezávidím sociální skupinu, ve které žiješ. Já to tak teda nemám.

"Už ses někdy zamyslela nad tím, co je většinovým obsahem mezilidské komunikace? Naprosto zbytečné plky, chlubení se nebo naopak pomlouvání. Mám-li nějaký názor, proč bych ho nenapsal? Naopak, cílem by měla být směska názorů ze všech stran, jinak se ztrácí kontat s realitou.

"Už ses někdy zamyslela nad tím, co je většinovým obsahem mezilidské komunikace? Naprosto zbytečné plky, chlubení se nebo naopak pomlouvání. Mám-li nějaký názor, proč bych ho nenapsal? Naopak, cílem by měla být směska názorů ze všech stran, jinak se ztrácí kontat s realitou." Napsat názor není opak toho, co je (podle tebe) většinový obsha lidské komunikace.

Mimochodem nenapsat názor rozhodně neznamená ztrátu kontaktu s realitou. Nemyslím, že bych všichni lidi byli (na rozdíl od tebe) názorově závislí na tom, co se píše v jaké diskuzi.
odpovědět 
     Re: chytráci10:21:37 03.10.2019
Rozdil zrejmej rozhodne neni. Dnes je to velmi casto berlicka oznacit neco co se mi nelibi nebo je pro mne neprijemne za hejt. Asi nejcastejsi irelevantni argument, ktery se vsude opakuje, od politiky, pres novinarinu, po diskuze.

A co kdyz se lidi tahle akce dotyka uplne stejne jako se se tebe dotyka jejich vyjadreni, ze se jim prelez nelibi? Nevidim v tom rozdil, jen ty si na jedne strane oni na druhe. A chces po nic neco co si same zduvodnujes.
odpovědět 
      Re: chytráci21:42:16 03.10.2019
Rozdíl mezi hejtem a nesouhlasem je ve slušnosti. Asi jako: "je to hnusná pizda" vs. "víc se mi líbí Anička Vopičková". To první znamená: nemůžu dostat žádnou sexy holku do postele. :-) To druhý může znamenat leccos.
Klára H.odpovědět 
       Re: chytráci21:44:39 03.10.2019
A když to první je pravda?
odpovědět 
        Re: chytráci22:24:12 03.10.2019
Jako, že nemůžeš dostat sexy holku? ... Sorry, to byl vtip.
Tak stejně považuju za lepší napsat to slušně, když už musíš. A stejně budeš u mě v podezření, proč to vlastně píšeš.
Klára H.odpovědět 
        Re: chytráci13:24:44 04.10.2019
To vypovídá něco o sociálních (ne)schopnostech, o empatii.

Mimochodem - pravda? Někomu jinýmu se ta holka může líbit. Tobě se nelíbí, tak jdeš dál, najdeš si holku, která se ti líbí a o té druhé nebudeš alespoň veřejně (doufám) prohlašovat, že je to hnusná pizda. Vždyť to je přece normální, že holka se jednomu líbí a druhýmu ne, tak proč hned lidem vykládat, že je to hnusná pizda. Každej si udělá vlastní názor.
odpovědět 
   Re: chytráci20:16:18 07.10.2019
No a ještě jeden důvod tady vidím, proč zastírat tuhle diskuzi, prostě jen tak pro srandu, k večerníku lahváč. Bejt nejen
odpovědět 
    Re: chytráci20:17:18 07.10.2019
...
K večernímu lahváči. Hejt nehejt.
odpovědět 
     Re: chytráci08:50:51 08.10.2019
Už těch lahváčů bylo moc (-: Každopádně trollování diskuze, je hodně ubohý a zoufalý způsob, jak do života dostat zábavu. Způsob zahořklýho, zlomyslnýho, malýho človíčka.
odpovědět 

 Machr16:21:13 02.10.2019
Je to pan lezec. Klouboucek dolu
 kulichodpovědět 
 Re: Machr16:32:27 02.10.2019
I spodečky dolů!
šálaodpovědět 

 kritici13:13:01 04.10.2019
Tady přece nejde o pokus o společnost, kde lidé mohli vyjadřovat jen souhlasné reakce. To je mimochodem naprosto extrémní názor. Prostě jen není důvod nesmyslně kritizovat něco, čím nikdo nikomu neškodí, jen proto, že to není zrovna tvůj šálek kávy. Takhle je to jednoduché. Nejdu za někým, koho baví fotbal, vysvětlovat mu, že fotbal je blbost. Nejdu za někým, koho baví pinec, vysvětlovat mu, že je to blbost. Jo, pokud bychom se bavili o politice a svobodě vyjádřit se k tématu, kde se opravdu láme chleba, tak to by bylo něco jiného. Tady ale jde o prkotinu, která se některým lidem (a nejspíše i jejímu autorovi) líbí, tak proč jim to znechucovat? Proč se raději nestarat o věci, které se líbí mě? Nikdo nikomu nezakazuje vyjadřovat se k čemukoliv, ale ať ti lidi, kteří mají potřebu kritizovat banality, počítají s tím, že se najdou vždycky lidi, kteří jim na to napíšou, že jsou frustrovaní.

Kdyby ta kritika třeba vypadala takhle "je dobrej, to dal fakt rychle, ale nelíbí se mi na tom, že opakuje sto let starou cestu", tak by to byla jiná. Protože na tom výkonu objektivně něco mimořádného je a zcela to přehlížet je prostě hejt.

A kritika ve stylu "to je jako pro dementy", to snad nemusím vysvětlovat, že je hodně špatně, cokoliv shazovat bez jakékoliv argumentace. je smutný, že se tohoto někdo zastává (a ať se nevymlouvá na to, že toto konkrétně nezastával - nenapsal to).
odpovědět 
 Re: kritici21:08:30 04.10.2019
Pokud někoho irituje jakou cestu dal, tak je to chudák, kterému pravděpodobně nevyšly jeho ambice a žije v poli průměrných a ještě se s tím nesmířil.
odpovědět 
  Re: kritici12:30:49 07.10.2019
A proc te tak irituje, ze nekomu se nelibi to co se tobe libi?
odpovědět 
   Re: kritici08:46:56 08.10.2019
Nevíš, jestli ho to irituje, nebo ne, nemanipuluj.
odpovědět 

 Foto dne:

Jonáš
 Databáze cest:
Všechny cesty (179554)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Flake Is Fake 6c Vrbovsko
Lora II 6c Vrbovsko
Fits My Style 6b+ Vrbovsko
Hugo 6b Vrbovsko
Mäusezähnchen VIIIa Schmilka
Nově komentované:
Noi Altri! E Voi Altri? 7b+ Limski Kanal
Nespavost Low 8A Töpfer
S-Kante VIIb Pfaffenstein
S-Kante VIIb Pfaffenstein
Buf! 7a Alaro

 Nově v diskusi:
Re: letadlo matroš | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování |

 Nové komentáře:
Re: Ss | Re: Hustý! | Re: Hustý! | RIP | RIP | Re: Ani | Ss | Ani | Re: masakr | Re: To není vše |

 Kde to vře:
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (128)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (91)
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (40)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (11)
VENI VIDI VOLAVI in honorem Alexandri (8)
Rozhovor s Lynn Hill i s lezením na její domácí bouldrovce (3)

 Nově v inzerci:
Pátek sobota | stěna Jirkov | Statická a dynamická lana | Lezačky | Mantra Pant W | Prodám lezečky | Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 374 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 323 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 293 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 294 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 272 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.