Lucka Hrozová hlásí přelez dalšího bouldru za 8A+ | |
Přelez dalšího bouldru za 8A+ oznámila na Instagramu Lucka Hrozová. Boulder problém má název "Je To Boj ! (Ale Krásnej)" a je v oblasti Rybníček na Petrohradě (Jesenicko u Rakovníka). Z přelezu zveřejnila krátké video:
Okres? | 10:42:09 24.03.2021 | a muze se to? | | odpovědět |
  | Re: Okres? | 10:49:39 24.03.2021 | Taky by mně zajímalo. Třeba tam bydlí. Jinak výkon pěkný. | D. | odpovědět |
  | Re: Okres? | 10:51:24 24.03.2021 | Ja myslel, ze napises spis neco jako "peknej vykon v tomhle marastu", ale, bohuzel zavist zvitezila nad obdivem. Koupe housky v Lidlu mezi duchodcema bych videl jako vetsi zlocin, nez plasit veverky na Petraci. | Hamy | odpovědět |
  |   | Re: Okres? | 11:48:58 24.03.2021 | Souhlasím s borcem. Holka evidentně sere na pravidla a ještě se s tím chlubí. O nějaké závisti nemůže být řeč. Kdo by záviděl, že někdo jiný vylezl na 2 m vysoký šutr? Takový člověk by musel být prohlášen za blázna. A vy zoufalci to ještě obhajujete. Typický příklad české pitomosti, se kterou tento ani žádný jiný boj nevyhrajeme | | odpovědět |
  |   |   | Re: Okres? | 12:01:57 24.03.2021 | Text komentáře je pro vulgrání, urážlivý nebo nezákonný obsah skrytý. | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Okres? | 16:38:44 24.03.2021 | Text komentáře je pro vulgrání, urážlivý nebo nezákonný obsah skrytý. | Michal | odpovědět |
  |   |   | Re: Okres? | 12:26:51 24.03.2021 | Kdo by ji zavidel? No, prece zrovna zrovinka takovej malej malinkej nebo velkej velikej chudacek, chudak jako jsi ty. :-D Ty, chudacku ubohej, ty asi nemas zivnostak a pracovni smlouvu se sponzory, kterou musis plnit kazdy mesic, vid? Mimochodem, proc te nezajima stejny problem taky u Martina Stranika v predchozim clanku s jeho prelezem 8c v Labaku? No, jo, uz vim, jsi hrdina, ktery si na silneho chlapa netroufa, tak musi prudit do drobne krehke holky. Jo, hrdino, zavist nebo vztek je velka kruta svine. | Mirek | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Okres? | 12:42:09 24.03.2021 | Jo, pravda je, ze Stranas si zapisoval bouldry i minulej týden, ale stejne jako Lucka má pracovní smlouvy se sponzory, tak klidek a nakonec i pro neprofiky, pro rohlíky do Lidlu nebo na lezecky závody v min. týdnu je horší, ale spis ty rohlíky než závody, vlastně urcite | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Okres? | 12:43:47 24.03.2021 | Vymrdalo s tim xxx lidi. Staci sledovat prelezy... Ja celkem chapu ze ten kdo to dodrzuje je rozcarovan ale toto hejtovani konkretniho cloveka je ubohe... | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Okres? | 14:14:40 24.03.2021 | Ja jsem treba (krome jineho) celkem rozcarovanej ze vsech lidi, co na to serou - ale kdyby potrebovali kyslik, tak se do nemocnice dovizt nechaj a nebudou lapat po dechu doma. Na druhou stranu vnimam i to, ze pravdepodobnost nakazit se venku na skalach je mala a Lucka to jako profik dela zrejme legalne. | caliman | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 15:00:11 24.03.2021 | Proto kdybych mel nutnost lapat kyslik, si platim celej zivot zdravotni pojisteni!!!! A proto, abych tu nutnost nemel se o svoje zdravi aktivne staram a nenecham o nem tupe rozhodovat par vystrasencu a svedku covidovych. Nechapu, ze i mezi lezcema se najdou takovyhle slabomyslny ovce. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 15:58:58 24.03.2021 | A právě proto jsou plné nemocnice, doktoři jsou unavení, stejně tak celý zdravotnický personál. Mají problém si vybrat dovolenou, atd.. A taky právě díky takovému smýšlení velké části populace tu máme současná omezení.
| | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 16:05:06 24.03.2021 | Ne takova omezeni tu mame proto, ze je tolerujem. A proto, ze ty co po nich volaji nedokazou prevzit zodpovednost za svoje zdravi a svuj zivot. A kecy s preplnenyma nemocnicema, skoro by mne ukapla slza. Kdyby se doktori soustredili na to lecit nemocny a ne na tom varit, tak tu mame mozna i min mrtvejch. Ale kdo chce kam, pomozme mu tam. Jo a btw tem doktorum pomaham prave tim, ze na ne vydelavam, stejne jako ostatni, co jeste muzou. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 16:14:16 24.03.2021 | myslim ze jsi trochu vedle. Ne tim ze ti naprosto chybi empatie ale ze nejsi schopen interpretovat fakta. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 18:01:55 24.03.2021 | Empatie? S kym ted presne? S detma co jim chybi socialni kontakt? Se staryma lidma co umiraj na samotu? S mladyma holkama samozivitelkama, co uz ani najem nedokazou zaplatit? S zenskyma a detma, co zazivaj enormni narust domaciho nasili? S lidma co celej zivot budovali firmu a ted koukaj jak sem jim jejich zivot rozplyva pred ocima? Nebo snad s doktorama, co umele udrzujou tu bublinu nafouknoutou? Nebo s kym prosimte nemam dostatek empatie?! | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 18:37:09 24.03.2021 | kolik doktoru znas kteri udrzujou bublinu umele nafouknutou a napakovali se na ni?
Jsi blb, priteli. Doufam jen ze tve prozreni nebude prilis bolestive. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 18:46:33 24.03.2021 | Pakujou šéfové nemocnic, ne řadový doktoři | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 12:34:19 26.03.2021 | a proč to píšeš jemu? A ne tomu, kdo tvrdí, že doktoři pakujou? | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 21:35:04 24.03.2021 | Rekni mne, co z toho neni fakt? Myslim, ze 25 tis je proti tomu celkem smesny cislo. Obzvlaste, kdyz vime jak se to cislo pocita. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 22:38:29 24.03.2021 | Já jsem třeba doktor a nefňukám, na nařízení seru měrou úměrnou svému zdravému úsudku a dosud jsem se já, ani nikdo z příbuzenstva nenakazil. Nechodit ven, nebo chodit s rouškou po ulici nikomu nepomohlo. Možná se někdo někde nakazí ve výtahu, ale většinou se to šíří, tam kde se lidi vyskytují delší dobu pospolu v uzavřeném prostoru. Na držku padaj jen ti z covidárii, ostatní se kopou do prdele, protože nic nemůžou. Normálně by se stalo, že by se přechodně zvýšila úmrtnost, ale o o to by se v těch dalších letech snížila. Žel ty opatření už jsou tak zrůdný a mediální hysterie tak velká, že se bojím, že bude ještě "kolaterální" vlna, ze zanedbané prevence a ekonomického úpadku. Smrt a "nesmyslné" utrpení (utrpení, kterému by se dalo snadno zabránit, či ho zmírnit) i za časů před coronou bylo dost, jenom na to všichni srali, protože se měli dobře, v tom je to největší pokrytectví malovačů piškvorek na Staromáku.
A takovýto pohoršování se nad někým, je úplně k ničemu. To možná platí pro oficiální představitele, kteří si to vymysleli a tedy by to měli dodržovat.
Lucka navíc to asi má jako výkon povolání, takže nasrat.
Mravnostní policie by měla spíše stát v supermarketech, kde se to ohroženou skupinou hemží s ušmudlanýma respíkama na půl huby a nikam nespěchají. Naštěstí policajti v Praze jsou rozumný a lidi za neškodné věci neprudí. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 23:02:24 24.03.2021 | Doktor anonym :-D jasně...:'-D | Kokos | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 12:56:53 25.03.2021 | právě proto | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 18:09:44 25.03.2021 | Pan doktor by rád důchodovou reformu, co? BTW kdyby se nepoužívaly respirátory tak těch mrtvých je tu asi 15x-30x víc (podle toho jestli by byly roušky nebo nic), zahlcený systém zdravotvictví atd. Ono i dneska standarní pokoje na covidariich jsou spíš light jipky s podporou dýchání... Aspoň situace zde v Brně. Árařů tu znám víc jak půlku a žádné žůžo to teda není. A že mechanická bariera nefunguje může říct jen, no slušně řečeno ignorant. V lese je to fuk,venku na normální porojítí je to fuk, ale v uzavřených prostorech to smysl má pane "doktore" :-) | Kokos | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 19:59:35 25.03.2021 | Oni mi i rousky nebo respiratory možná fungovaly, ale lidi by si to museli měnit po par hodinách, nedělá to nikdo | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 20:20:01 25.03.2021 | Rouška beru, respirator tam to tak neni. Od výrobce máme povoleni maximální použití max 48 hodin, lze i opakovaně po desinfekci (alkoholovým rozprašovačem). Navíc roušky nejsou dnes povoleny jen nano... ;-) | Kokos | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 21:03:40 25.03.2021 | a kdo to dezinfikuje ted, nikdo? a do ted byly jen rousky a kdo to měnil, nikdo | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 22:18:11 25.03.2021 | Podle sebe soudím tebe? :-) Je to otázka 2 vteřin, normálně to fíkneš a necháš uschnout dalších cca 20 vteřin než se odpaří alkohol :-) Lifehack ;-). | Kokos | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 21:07:58 25.03.2021 | rok tu byly jen rousky ani ne měsíc tu jsou respiratory... | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 22:12:13 25.03.2021 | Tak já nevím, u nás v nemocnici nosíme respirátory od pozdního jara pořád. Roušky jsou zakázané. Ale asi je to různé... Nicméně s ostatními kolegy co znám, tak je to stejné, i v ambulancích. Pane "doktore" :-). | Kokos | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 23:15:56 25.03.2021 | Ja nejsem ten pan doktor co to psal, nikdo z mých známých ani ze známých jejich známých si nic rozhodne nedezinfukuje a když vidíš s jak špinavým respiratorem sedí lidi v metru... takže ano, rousky pro běžné občany byly cely rok. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 16:16:34 26.03.2021 | to nejsem já, to je někdo jinej | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 16:15:36 26.03.2021 | pan doktor tvrdí, že nosit roušku/respirátor venku je holá píčovina, která lidi primárně odradí, nasere a způsobí, že ty OP jsou pak uvnitř provlhlé a tedy nefukční, protože lidi jima šetří. Pak doktor také netvrdí, že na ARU je hej, ale tam nebylo hej nikdy. A ještě v dobách míru bylo volných pár lůžek a ty "zavřená" limitoval počet sester. Pan doktor tvrdí, že se míchají opatření naprosto nesmyslá, či svou proporcionalitou neadekvátní s nařízeními účinnými a hlavně se neřeší a včas neřešili ty věci opravdu podstatné. V kontextu toho je takové omezení základních práv a svobod naprosto nepřípustné. V roce 2020 se absolutní počty zemřelých zvedly o cca. 15%, kdežto mediální masáž o zdravotnictví a utrpení se zvedla o několik set, možná tisíc procent. Byl bych rád, kdyby v i v dobách "míru" se referovala o zdravíčko více a byl tu třeba trvalý tlak na dofinancovánaí různých sociálních zařízení, zejména těch nějak specializovaných. Smrt není to nejhorší, co se člověku může stát. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 16:17:48 26.03.2021 | pan doktor ale nikterak nezpochybňuje nošení těch OP uvnitř, nebo třeba v davu typu demostrace, koncert... | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 13:25:32 25.03.2021 | Pane doktore, muzete me prosim odkazat na odpovidajci studii ktera zistila, ze ' chodit s rouškou po ulici nikomu nepomohlo'? | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 20:47:05 25.03.2021 | Ja bych zas chtel videt tu studii, že to někomu pomohlo. A taky tu studii, že to dlouhodobym nosenim neskodi. To snad neni mozny, jaky ovce mezi lezcema jsou. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 22:08:41 25.03.2021 | Např...
https://demagog.cz/diskuze/ bezpecnost-noseni-respiratoru
Odkazy, zdoje vše tam je. | Kokos | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 22:48:24 25.03.2021 | Klid. V debatách na Lezci žádní aktivní lezci nejsou, většinu tvoří onanisté z kanceláří a důchodci. | Alex | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 19:48:01 26.03.2021 | Tak jsi se pojmenoval. Onanista v důchodu | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 16:22:35 26.03.2021 | tak ono nejde úplně o studie. EBM je debata na hodiny, doporučuji prostudovat pojem "replikační krize", ale o nějaké všeobecné vzdělání, přehled a též smysl pro nějakou biologicko-fyzikální představivost. Z dostupných dat, kde se lidé nejčatěji nakazí, lze odvozovat, že to není pod slunce, ale tam, kam slunce přímo nesvítí. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 22:18:54 26.03.2021 | Souhlas s doktorem... Nejen v Praze jsou policisté rozumní. Včera jsem to řešil za sebe a nevěděl jsem, jak jim více poděkovat pro nadhled. Jeden policista, jeden voják, jeden kraj a jeden šofér v prekérce. Je to těžké i pro ně a přesto to dávají. Díky všem, že jsou i nadále lidmi.
| | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 06:29:50 27.03.2021 | Tak nějak. Je blbost soudit policii jako celek podle šaška v červeným, co si čuchl k moci. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 03:33:36 28.03.2021 | I mezi doktory jsou volove :-) Vole by bylo 50tisic mrtvol bez jakychkoliv opatreni musel bys jak politici nekeri mit ochranku!:-))
| | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 03:29:57 28.03.2021 | Ne kazda samozivitelka je skutecne samozivitelka, tech skutecnych se takhle poznamka netyka, lez dik "samozivitelkam" jsou na to skutecny samozivitelky hure.
-Nebo snad s doktorama, co umele udrzujou tu bublinu nafouknoutou?
Jsi idiot! Tobe bych za tyhle kydy zamitl doktory az je budes potrebovat. A jednou jednou skutecne budes na to vem jed! | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 03:24:53 28.03.2021 | Ty jsi fakt vul neskutecnej. To ze VK starej to vylezel doma neznamena, ze to vylezis ty sam, datle od klavesnice:-) | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 17:06:29 06.04.2021 | Chodíš do práce? Pro Lucku je tohle práce. A do ty se chodit může i mimo okres. Já taky jezdím na hory mimo okres, protože to je moje práce. Asi jsi se měl líp učit aby jsi nemuset te´d smrdět v praci na home ofisu :))) | karel | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 16:21:02 24.03.2021 | jojo, jako ten starosta malebné šumavské vísky, co si tuhle pouštěl hubu na špacír o zlejch pražácích, co mu v katastru obce běžkujou a nakažujou, až se zjistilo, že to některý z místních přivezl z montovny nebo ze supráče, kde cestou z montovny nakupoval, a při sousedské chlastačce v pečlivě zatemněné garáži si to předali. ale důležité je, že se semkli, protože v jednotě je síla, a Bába přece tou svou husákovštinou blekotal, že je potřeba se semknout a společně to porazíme. | Lukas B. | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 09:26:14 25.03.2021 | Presne tyhle lidi me serou nejvic. ;-) Uplne porad nechapu, ze si lidi tu hrozbu neuvedomujou a mel jsem takovy chovani i v sirsi rodine - my rousky nosit nebudeme ... | caliman | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Okres? | 15:06:08 24.03.2021 | Vidíš, já třeba podle přelezů soudím, že to dodržuje víc lidí, než bych vzhledem ke svobodomyslnosti lezců čekal. Výrazně víc.. | Valmar | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 09:30:17 25.03.2021 | Mas pravdu. Myslim, ze v cely tyhle debate by nemelo zaniknout, ze valna vetsina lidi se chova (relativne) zodpovedne. Ad lezci a ty prelezy: (i) lidi mozna min zapisujou, (ii) byla zima a to pro preklizkare neni. To se ted zmeni. Vcera bylo na Braniku narvalo, jen jsem nostalgicky vzpominal na ty romanticke zimni vecery ... | caliman | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 09:38:22 25.03.2021 | Mas pravdu. Myslim, ze v cely tyhle debate by nemelo zaniknout, ze valna vetsina lidi se chova (relativne) zodpovedne. Ad lezci a ty prelezy: (i) lidi mozna min zapisujou, (ii) byla zima a to pro preklizkare neni. To se ted zmeni. Vcera bylo na Braniku narvalo, jen jsem nostalgicky vzpominal na ty romanticke zimni vecery ... | caliman | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 09:42:01 25.03.2021 | Klid záďas | M | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 12:26:49 26.03.2021 | On očividně je klidnej. Akorát ty ho chceš nasrat, debile. | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 17:23:36 29.03.2021 | Diky za podporu. Me to nevadi, jen jsem si uvedomil, ze diskuze v tohle formatu (bavit se s anonymy) nema cenu. Proto jsem odpovedel tady pouze Valmarovi. Ale pobavila me ta jasnozrivost, v lete jsem hodil slusny zada v Prachove. Cumici turisti se hned rozutekli ;-). | caliman | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Okres? | 08:29:00 27.03.2021 | Ty pady zadama napred se ti zjevne podepsali na psychice. Uz nevis kudy vede cesta vpred Zádys | | odpovědět |
  |   |   | Re: Okres? | 13:57:03 24.03.2021 | Typický příklad české pitomosti je ten puvodni dotaz. | | odpovědět |
  |   |   | Re: Okres? | 15:04:44 24.03.2021 | Boj? Bojovalo se u Stalingradu.U Moskvy.U verdunu.U Dien Bien Phu.Ale tady u nás bojuje jenom soudruh Gamáček. | | odpovědět |
  |   |   | Re: Okres? | 17:39:39 24.03.2021 | Už máš na hlavě aluminiovou čepičku a chvěješ se jako vzácnej pes ve sklepě ???
| jepis | odpovědět |
  |   |   | Re: Okres? | 18:34:00 24.03.2021 | Krom toho, ze lucka i martin ma asi ofiko pracovní smlouvy se sponzory, tak muzu rict, ze pro prazsky lepsi petrac nez hlava na hlave narvany hlubocepy, horsi jak prime time na smichaci, ale furt lepsi jak vylet do jeste vic prervanyho alberta, lidi. | | odpovědět |
  |   |   | Re: Okres? | 17:03:40 06.04.2021 | Ano soudruhu, asi by se to mělo hlásit na STB a hlavně anonymě, přesně tak jako to dělám já.
Jde nám přeci všem o dobro ne? | anonym | odpovědět |
  | Re: Okres? | 10:58:38 24.03.2021 | idiot | daniel | odpovědět |
  | Re: Okres? | 11:08:16 24.03.2021 | Může. Je to profesionální lezkyně. Takže tam byla pracovně. | | odpovědět |
  | Re: Okres? | 11:23:34 24.03.2021 | Vyhrabáno že | | odpovědět |
  | Re: Okres? | 21:31:41 24.03.2021 | booooze...ale jsko zalad pro flame paradni, budes mit uspech a jiste vecer pod perinou...ojoj. | | odpovědět |
Vánice! | 10:49:27 24.03.2021 | Prima vánice :) | Já | odpovědět |
Wow! | 10:55:47 24.03.2021 | Ohromná gratulace. V takovým marastu vylézt tak těžkej boulder. Jsi skvělá! | | odpovědět |
  | Re: Wow! | 11:00:36 24.03.2021 | Tak se mi to libi :) | Hamy | odpovědět |
Chumelenice | 12:00:25 24.03.2021 | Tohle vypadá jako řádná chumelenice, super Luco | | odpovědět |
Gratulace | 12:27:07 24.03.2021 | Pěkně Lucko, super výkon!
Pro mě je velkou inspirací, že jsou ještě lezci, kteří nekecají a makají... | Pe. | odpovědět |
Gratulace | 12:31:52 24.03.2021 | Lucko, gratuluji k paradnimu prelezu a hloupe reci hloupych, zavistivych a vzteklych tupcu si nevsimej. :-) | Mirek | odpovědět |
Parada | 13:53:50 24.03.2021 | Paradny prelez :) Myslim si, ze Lucka je tak nejak uz na lad, sneh a zle pocasie zvyknuta :D | Miro | odpovědět |
hezký | 14:22:56 24.03.2021 | Video nemá chybu, v tomhle by mě ani ve snu nenapadlo jít na skalky/bouldery. :D
Každopádně gratulace! | Hanz | odpovědět |
  | Re: hezký | 20:49:09 24.03.2021 | Ty moc neboldruješ, páč by jsi věděl, že je boudrova sezóna. | | odpovědět |
  |   | Re: hezký | 21:57:16 25.03.2021 | Pravda pravdouci.
Bouldrista ze me nikdy nebude, ale to nevadi, lano me bere vic. Bouldry venku hlavne na videich a jinak v zime indoor boulder, to me bavi moc. Bohuzel teda letos jaksi bez nej.. :/ | Hanz | odpovědět |
Jen tak dál.... | 17:49:33 24.03.2021 | Super výkon,kloubouk dolů.
V dalších sportech se v diskuzích pod výkony, nesetkávám s tak negativníma komentáří, to jste lezci a nebo fakt sračky ? | Márty | odpovědět |
smutné | 22:59:03 24.03.2021 | dodržovat opatření není vzor ctnosti ani slušnosti,je to výraz ubohého otroka kterej podlehl strachu z možné svobody a okovy mu slouží k navození pocitu bezpečí.naopak nedodržovat opatření je důkaz zachování si přirozené inteligence , za socializmu bylo taky spousta dementních omezení a jejich porušování je dnes glorifikováno a stavěno za důkaz osobní statečnosti a morálního uvědomění.je to jenom úhel pohledu.smutné je hlavně to ,když si dnes někdo myslí že má nějaký morální právo na to osočovat kohokoli za jakýkoli názor na tuto vskutku ubohou situaci v které se nacházíme.nemusíme si to dělat horší buďme k sobě tolerantní,není nutný zaklekávat lidi na potkání ,že nemají roušku nebo opustili okres,
| daniel | odpovědět |
  | Panebože do čeho jsi duši dal | 06:30:33 25.03.2021 | Můžeš mi prozradit, ubohemu otrokovi, na které škole se studuje tato disciplína. | | odpovědět |
  |   | Re: Panebože do čeho jsi duši dal | 10:22:08 25.03.2021 | tobě to muže být jedno,počítám že jsi fanatik a příznivce otrokářského systému.a takový tam neberou. taky si o tobě můžu myslet co uznám za vhodné stejně jako ty o mě .důležité je to abys mě neomezoval tvejma názorama,který můžu považovat za hloupé,to je všechno co sem tím chtěl říct.je mi jedno pokud nosíš roušku i doma v koupelně a nechceš cestovat jinam než do práce.je to tvoje věc.stejně tak jako moje rozhodnutí srát na omezení a obcházet je každým možným způsobem.nepřijímám pocit viny a strachu ani žádnou snahu o to aby mě někdo napadal kvůli mému názoru.přeju všem pevné zdraví a rychlý návrat do "normálu". | daniel | odpovědět |
  |   |   | Re: Panebože do čeho jsi duši dal | 11:49:06 25.03.2021 | Takže Vysoká škola života? ...ale bacha, náčelník Boční vítr už hodil ručník do ringu. | Kuba Turek | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Panebože do čeho jsi duši dal | 16:03:07 25.03.2021 | Hele Kubo, někdy koncem listopadu jsme tu měli spolu debatu, kdy jsem Ti vypočítával, že c19 je stejnej průser, jako Španělská chripka a jediná dnešní výhoda, díky které není mrtvých více, je vyšší úroveň lékařských možností. No, nesouhlasil jsi, dost jsi to zlehčoval. Ale beru, že názor je možné změnit na základě poznaného.
Tak teď říkám další věc k zamyšlení: Slepé dodržování vládních opatření nikoho nezachránilo, naopak vede jen ke zhoršení situace. Jediné co snižuje pravděpodobnost nákazy je použití rozumu a vlastní zodpovědnost. Inteligentní člověk ví co má dělat i bez nařízení.
Příklad pro Tebe: Nenapadlo by mě v únoru jet vlakem do Brd, i když to bylo legální. Podle mě se jedná o zbytečné zvýšení rizika. Ne ty Brdy, ale ta hromadná doprava. Naopak pojedu kamkoliv, kde nebudou davy lidí, sám autem, i když to je momentálně nelegální. Riziko je minimální.
| retez | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Panebože do čeho jsi duši dal | 18:04:33 25.03.2021 | Milý Řetězi, já jsem v listopadu zlehčoval koronavir? Opravdu? Nepleteš si mě s někým jiným?
A propos: v této debatě nijak neadoruji ani nezlehčuji opatření proti koronaviru. | Kuba Turek | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Panebože do čeho jsi duši dal | 20:06:46 25.03.2021 | Dohledal jsem diskusi a je to tak, že rozporoval to někdo jinej a Ty jsi pod to jenom napsal "tak nějak". Takže to uzavírám že jsem si to špatně vysvětlil jak souhlas, a tedy se omlouvám. | r. | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Panebože do čeho jsi duši dal | 23:13:59 25.03.2021 | OK | Kuba Turek | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Panebože do čeho jsi duši dal | 17:20:25 25.03.2021 | kubo taky jsme už spolu vedli nějakej rozhovor, a pořád trvám na to že s tebou to jinak nejde než říct " ano máš pravdu". | daniel | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Panebože do čeho jsi duši dal | 18:06:05 25.03.2021 | No tak trvej. A co já s tím? Proč mi to píšeš? | Kuba Turek | odpovědět |
  |   |   | Re: Panebože do čeho jsi duši dal | 12:01:14 25.03.2021 | obávám se chlapče, že jsi ukázkovým jájistou
| jepis | odpovědět |
  | Re: smutné | 06:37:04 25.03.2021 | Souhlas | | odpovědět |
  | Re: smutné | 06:52:26 25.03.2021 | Tak určitě, a peníze rostou na stromě. | | odpovědět |
  |   | Re: smutné | 07:38:36 25.03.2021 | Souhlasím, idioti co sedí doma jsou zaměstnání a jde jim 70% bože nedej že vic , a na to 2 živnostníci, kteří maji 3 děti a oba zavřeno ? Ty vole lidi vzbuďte vzbuďte se....... | Ano | odpovědět |
  |   | Re: smutné | 10:25:54 25.03.2021 | nerostou a už se ani netisknou.vznikají z židovský podstaty věčného dluhu. | d | odpovědět |
  |   |   | Re: smutné | 03:45:33 28.03.2021 | Tisknou hnupe brzo to poznas a pak zaplaces:-)) | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: smutné | 20:47:01 28.03.2021 | Vláda lže a přitom tiskne, ta dalších po volbách bude dělat to samé... | Pták ohnívák | odpovědět |
  | Re: smutné | 12:53:58 26.03.2021 | někdo někoho zaklekává na potkání, nebo o čem tady mluvíš, pane ovce? A když záleží na úhlu pohledu, tak logicky nemohou mít jedni pravdu a druzí ne, ale podle tebe to tak je.
Zotročený. zamindrákovaný ovce jako ty Danieli, neschopný uvažování, jsou problém. | | odpovědět |
  |   | Re: smutné | 00:32:27 27.03.2021 | 12:53:58 . nejsem zamindrákovanej nemám být z čeho,schopnej uvažování myslím jsem..a ty jsi co za kokot????nepsal sem nic o tom kdo má nebo nemá pravdu,psal sem že záleží na úhlu pohledu a na tom aby si někdo nepřisvojoval právo rozhodovat o tom kdo se má jak chovat nebo si co myslet.pokud nerozumíš psanému textu je to možná pro to že se špatně vyjadřuji a nebo ????možná ze jsi prostě jenom pomalejší.v každém případě mír s tebou. | daniel | odpovědět |
  | Re: smutné | 03:42:57 28.03.2021 | A ty jsi zil za socializmu kdyz o nem mluvis? Myslim ze ne , ale to je fuk.
Nezaklekavalo se kvuli nerousce na hube, ale za neuposlechnuti policajta.
Skus to venku jak k tobe budou tolerantni Dane:-) | | odpovědět |
Opatření | 09:49:55 25.03.2021 | Gratulace Lůce! Nevim proč tu tolik lidí řeší opatření, to k tomuhle článku moc nepatří... ale když už se to tu rozjelo tak dle mě je idealni zlatá střední cesta. Přijde mi že lidi jsou buď jeden nebo druhý extrém a čím dál víc lidí se od sebe vzdaluje (nejen fyzicky) zkrátka tu jsou 2 skupiny který na sebe nadávaj ba i se nenáviděj, což narůstající sociální krizi moc nepomáhá. | Michal | odpovědět |
? | 10:02:38 25.03.2021 | Na jednu stranu super vykon.. na druhou stranu zbytecna provokace a sobectvi... kdyz uz jedu v tvrdym lockdownu lizt a mam to vpici tak to aspon neventiluju vsude mozne na netu.. to same Martin S. A to i kdyz se clovek muze vymluvit na zivnostak a sponzory :D | Tadytozasjede | odpovědět |
  | Re: ? | 11:16:59 25.03.2021 | Jsi ko.ot. | | odpovědět |
  | Re: ? | 11:17:29 25.03.2021 | Sebectvi? Mela jet radeji, v ramci sveho okresu, do Hlubocep? Tam, kde bylo uplne narvano lidma? Neni mnohem lepsi a v podstate zodpovednejsi z hlediska covidu, jet nekam kousek dal, kde je uplne sama na sutru? Nemel by clovek pouzivat take mozek z hlediska tech nouzovych opatreni? Nebo je lepsi tupe dodrzovat pravidla, i kdyz paradoxne muze hrozit vetsi nebezpeci prave, ze ta opatreni slepe dodrzis? Nemluve o tom, ze v ramci sve smlouvy tam Lucka mohla byt. | Mirek | odpovědět |
  | Re: ? | 11:33:09 25.03.2021 | Heleď, včera hrála fotbalová repre, před pár dny Slavie taky támhle někde v Tramtárii... Dokonce to šlo živě v TV. A pohoršuje se nad tím někdo?
A u profi lezců, kteří se lezením živý, je to samé. Jen to nepřenáší televize. Prostě dělají jen svoji práci, ač pro mnoho jiných je to zábava, jako třeba ten fotbal. | Pták ohnívák | odpovědět |
  | Re: ? | 14:57:11 25.03.2021 | Ona tam jela legálně, to si ještě nepochopil | | odpovědět |
  | Re: ? | 19:17:08 25.03.2021 | Ti dva, a další jim podobní, nejsou placení od mluvení, ale aby předváděli výkony. Tak proč by nemohli lezt všude možně, když lezou dobře. | | odpovědět |
  | Re: ? | 09:15:30 26.03.2021 | martin Stráník toho Warriora přelezl ještě před zákazem přejíždět okresy. | | odpovědět |
  |   | Re: ? | 10:03:58 26.03.2021 | Jo , ale další bouldry si Stranas zapisoval mimo okres i po zákazu už, ale tak či tak , oni tam jezdí legalne, co vím, Lucka normálně jezdí se smlouvou od sponzorů, ja se taky nevzdal přivýdělku ve skladu i když je tam spousta lidi , daleko víc než na sutrech v lese. Takže za a legálně a za b v rámci možnosti daleko lepší než pražský plotny. | | odpovědět |
ústavní soud | 13:05:57 25.03.2021 | ÚS dnes sice nezrušil únorový NS, ALE ve svém zdůvodnění jasně napsal, že vláda nemůže obcházet sněmovnu a vyhlašovat si NZ jen tak opakovaně bez jejího souhlasu ze stejného důvodu a nutno podotknout, že současný 4. celkově , 3. na sebe navazující od 17.10., NS je z důvodů stále stejných a to epidemie SARS-CoV-2, ergo onemocnění covid-19. Takže strhat roušky a hurá do skal, policajtům ukažte rozhodnutí US a ať vám to pošlou do přestupkovýho, bude to velmi zajímavý.
Právo, spravedlnost a rozum, vítěží nad hloupostí, lží a populismem!
Aneb nebát se a nekýchat! | spravedlivý mezi covidy | odpovědět |
  | Re: ústavní soud | 13:08:49 25.03.2021 | "Jestliže pak ústavní zákon o bezpečnosti České republiky kogentně stanoví, že vláda může vyhlásit nouzový stav nejdéle na dobu 30 dnů a uvedená doba se může prodloužit jen po předchozím souhlasu Poslanecké sněmovny (čl. 5 odst. 1 ve spojení s čl. 6 odst. 2), jiný postup při prodloužení nouzového stavu není možný. Nezmění-li se skutečnosti, na základě kterých byl vyhlášen nouzový stav, nelze „nově“ vyhlásit nouzový stav vládou od okamžiku, kdy „povolený“ nouzový stav skončil a Poslanecká sněmovna s jeho prodloužením nesouhlasila." | | odpovědět |
  |   | Re: ústavní soud | 13:09:32 25.03.2021 | https://1url.cz/qKzz8 | | odpovědět |
  |   |   | Re: ústavní soud | 15:17:42 28.03.2021 | Trocha právní osvěty:
1. Nejde o usnesení, ale o nález ÚS. (To je pro – zdejší potřebu – asi ne moc podstatné.)
2. Ta výše citovaná pasáž je obsahem pouze jednoho bodu (22), a to jako „obiter dictum“ – to znamená (tlumočeno pro zdejší potřebu) něco jako „námět k zamyšlení“.
3. Vlastním obsahem toho nálezu byl závěr, že ÚS není příslušný k rozhodování o dané věci (jestli je konkrétní nouzový stav vyhlášen oprávněně).
4. Poslanecká sněmovna parlamentu, která je jediná příslušná k legitimaci nouzového stavu, jak ten minulý vyhlášený, tak i stávající nouzový stav svým usnesením posvětila. (I to se říká v onom nálezu ÚS.)
Ne, že bych se chtěl zastávat jak těch figur ve vládě, tak vyhlašovaných opatření. Ale rozhodně není řešením, projevovat se stejně debilně/nekompetentně jako oni.
| D. | odpovědět |
  |   |   |   | Re: ústavní soud | 10:57:37 30.03.2021 | Díky, jsta právní laik, stále nechápu, jak to PS posvětila? Jednak ten Hejtmanský, jednak ten, co skončil v neděli? A ano nyní máme PS posvěcené prodloužení, ovšem, ten posvěcený podle mne nebyl vyhlášet správně, právě proto, že byl "jako nový", ale vlastně nebyl, protože ty důvody jsou od 17.10. pořád stejný. Nebo jsem v těch zdůvodněních opravdu podstatné rozdíly? Myslím, že nejsou stále je to epidemie Covid-19? To je jako vyhlašovat nouzový stav stále znovu, protože třeba Německo jednou útočí přes Polsko, podruhé přes Rakousku, po třetí spolu se Slováky ze Slovenska, ale pořád je to Německo, ne? (Jedná se o myšlenkový experiment, nebrat vážně) | | odpovědět |
  | Re: ústavní soud | 14:47:35 25.03.2021 | coz o to klidne bych to usneseni ukazal ale az ti naridi to otocit a ty pojedes dal tak pak sem nezapomen napsat jak dopadla honicka s pistolnikama... | | odpovědět |
Zalepte si držku izolepou | 14:56:42 25.03.2021 | Tak koukám že i mezi lezci jsou zavistivé hovada.. Koho by mohla Lucka asi v tom lese nakazit mě hlava nebere.. Pominu li to, že video bylo natočeno jako promo pro sponzory, takže pracovní cesta. Jo a všichni kovid pomatenci, vyserte si voko.. | Zdenda | odpovědět |
  | Ale ty historky | 15:36:44 25.03.2021 | Dovedete si představit, po letech, jak nabobtnají ty historky o překonávání vojensko-policejních kontrol abychom se dostali na přilehlé skalky? Už se těším. A odjíždím, je nádherně. | John, Plzeň | odpovědět |
  |   | Re: Ale ty historky | 20:45:11 25.03.2021 | Prostřilel se z Plzně na Kozelku :o)... | | odpovědět |
  |   |   | Re: Ale ty historky | 07:21:10 26.03.2021 | Zátarasy objíždím zprava. A pak zadem okolo golfového hřiště. Nenapadne zkrz Pihel. A poté plnou rychlostí do stoupání a přes ručku na lesní cestu. Přes auto maskovacî síť. | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Ale ty historky | 12:50:58 26.03.2021 | Kašparák? | Papouš | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Ale ty historky | 14:28:57 27.03.2021 | Prostřílel se z Práglu na Kobylu jako Mašíni do Západního Berlína. | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Ale ty historky | 17:32:03 27.03.2021 | Ne. Na odbočce k vodarně jsou většinou zátarasy. | | odpovědět |
Sociální... | 19:00:11 25.03.2021 | Lezec je moje nejoblíbenější sociální síť. | trouba | odpovědět |
  | Re: Sociální... | 07:17:03 26.03.2021 | To bylo dobrý.:) | ev.č.39: Plynové potrubí | odpovědět |
Pollert | 07:55:55 26.03.2021 | Dobry rozhovor s Pollertem:
https://1url.cz/KKzNa
Hlavne se z toho nezblaznit.
| jx void | odpovědět |
  | Re: Pollert | 09:18:30 26.03.2021 | Tyjo to je narcis jak bič. Hroznej týpek, hroznej rozhovor. | | odpovědět |
  |   | Re: Pollert | 10:06:21 26.03.2021 | Za mě super rozhovor, typek sympatak jak hrom | | odpovědět |
  |   |   | Re: Pollert | 11:29:18 26.03.2021 | Tak to seš fakt pako. | | odpovědět |
  |   |   | Re: Pollert | 16:26:29 26.03.2021 | Jako řiká věci, na kterých něco je, ale to ego se nezapře. Bral bych s rezervou. | | odpovědět |
  |   |   |   | Egomaniak Pollert a další | 07:23:53 29.03.2021 | Klasický egomaniak a populista, stejně jako Pirk, Šmucler, ezoterik Hnizdil atd. atd. Vím o tom celkem prd, prezentuju svoje myšleky, odpovědnost žádná, vždyť je to můj názor a na ten mám právo! Řešení nemám, ale obecnou pravdu ano... A když se něco posere tak, to já né, já na to nejsem odborník, to ste se měli ptát epidemiologů, vakcinologů, imunologů :-D. Hlavně že mám mediální prostor a puiblicitu. Svět se zbláznil. | HUHULAK | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Egomaniak Pollert a další | 13:34:00 29.03.2021 | pro mě tedy jsou ti jmenovaní důvěryhodnější, jsou to praktikující lékaři s konkrétními výsledky, než nějací egomaniaci co nikdy neviděli pacienta, dojiči rozpočtů, lovci v kalných vodách a obchodníci s čímkoli a kýmkoli a lékaři s pověstí ambiciozních blbů fušující do úplně jiné oblasti medicíny, než kterou se zabývali (ministři zdravotnictví a tváře omezení za poslední rok).
mimochodem, dva ze jmenovaných "odstrašujících případů" jsem už párkrát potkal, a přišli mi dost v pohodě. tedy úplně v pohodě ne, ten dědek zatracená mě pěkně rozčiluje, a co mi to dá práce, abych ho na běžkách do kopce předjel. | Lukas B. | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Egomaniak Pollert a další | 14:28:16 30.03.2021 | Tipnu si Pirka a Šmuclera... z televize, viď? :-) | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: Egomaniak Pollert a další | 16:44:14 30.03.2021 | z terex-janouškovky a z vodňanský blanice, vole. | Lkas B. | odpovědět |
  | Re: Pollert | 10:25:31 26.03.2021 | Podle mě úplnej úlet, neetickej blázen, co by už doktora ani dělat snad radši neměl. On musí být vždycky v opozici, je úplně jedno o co se jedná. "když je nějaká viróza, na kterou zrovna umřely dva miliony lidí". Proložený nesmyslama a různejma argumentačníma faulama (no jo covid, ale co průjmy/rakovina atd). To že se to tady vede od desíti k pěti, bez plánu s destrukcí vzdělanosti a sektoru služeb sice souhlasim, ale kecy typu "se nechci omezovat rouškama" jsou úplně mimo mísu. | Párty | odpovědět |
  |   | Re: Pollert | 11:02:37 26.03.2021 | Ty kecy nejsou mimo, “nechci se omezovat rouskama”, jsou na místě, lidi si to nemění a to je holej fakt a pak je riziko nákazy ještě větší než s měsíc nasazenou rouskou | | odpovědět |
  |   |   | Re: Pollert | 11:33:54 26.03.2021 | To není pravda. Navíc je to jen jeden z těch keců. | | odpovědět |
  | Re: Pollert | 12:24:04 26.03.2021 | ...tak to se právě Lukášovi očividně nepovedlo :)Ježiši, ten žvaní. To je prakticky co odpověď, to argumentační fauly. jen ovce, který chcou slyšet to, co prostě chcou slyšet, to ale nedokáží odhalit. Ty vidí bezva týpka, kterej říká pravdu. | | odpovědět |
  |   | Re: Pollert | 20:59:39 26.03.2021 | Hej, tak mne poucte, jaky argumentacni fauly? Jsem ten typek, co vidi fajn typek, co neni ovce a nevidi jen jeden uhel pohledu. Tak sem s tim.. | | odpovědět |
  |   |   | Re: Pollert | 21:05:34 26.03.2021 | https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Argumentačn%C3%AD_klam Hledej, šmudlo :) | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Pollert | 14:31:51 27.03.2021 | Ty si blb Kejchale. Nechci hledat,napis to ty. | | odpovědět |
hrozný | 12:50:14 26.03.2021 | Hrozný videjko. Hytericky Umělý smích fandících v pozadí, zvuky, který Lucka po přelezu vydává taky nezní zrovna autenticky a samy o sobě jsou dost strašný...
A tohle? "Říkali musí to mít dobrý tření, nevím proč jsem slyšela místo tření “hřmění” 🤣" to není vůbec vtipný, možná nějak situačně by mohlo, nebo ve 10 letech věku, ale takhle fakt ne. | | odpovědět |
  | Re: hrozný | 13:28:26 26.03.2021 | Mně přijde zrovna vtipný a to fandeni je tak od srdce upřímný, palec nahoru | | odpovědět |
  |   | Re: hrozný | 14:19:53 26.03.2021 | ;) no jasně šmudlo. To ale nemyslíš vážně. Teda, jsem schopen věřit, že ti ten "vtip" přijde vtipnej, znám lidi, co mají tenhle druh "smyslu pro humor" (s úvozovkama, protože to smysl pro humor fakt není), ale fakt ti nevěřím, že neslyšíš, jak je ten smích neupřímnej. To lžeš.
Jinak jestli jsi to myslel, tak, že je vtipný to video samo o sobě, tak to ti není pomoci. To video není vtipný žádným myslitelným způsobem, teda aspoň ne pro lidi, kteří nejedou na nějaké dosud neznámé droze. | | odpovědět |
  |   |   | Re: hrozný | 14:43:39 26.03.2021 | Jo, jasne, ti co fandili ji tak hodne neprali, ze se zmohli jen na hystericky neuprimny smich. Jdi si trolit jinam. | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: hrozný | 12:26:12 31.03.2021 | Neupřímnej smích ještě neznamená, že jí fandící nepřáli...achjo. Jsou to věci, mezi kterejma není žádná příčinná souvislost. Jdi si trollit jinam. | | odpovědět |
  |   |   | Re: hrozný | 16:37:20 26.03.2021 | Mne se video libi, tobe nemusi. To je OK. Pro me jsou zase hrozny totalni kreteni, kteri si zde hraji na velky inteligenty, presto, ze o inteligenci ani jen nezakopli. Hraj si svou trapnou hru na inteligenta klidne dal, kdyz to potrebujes. Taky muzes natocit svoje video, dat ho na Lezce, a moc radi se kouknem, jak takovy inteligent vypada a treba mu za vykon jeste zatleskame. Tak se ukaz a nenech se prosit. ;-) | M. | odpovědět |
  |   |   |   | Re: hrozný | 12:24:10 31.03.2021 | Ygelitent by měl znát rozdíl mezi líbí a vtipný ;) | | odpovědět |
  |   |   | Re: hrozný | 19:40:53 26.03.2021 | No já si to snad pustim, a aj si k tomu zapnu zvuk! | P. | odpovědět |
Vysmech | 22:19:09 26.03.2021 | Tak jsem si vcera taky byl zalizt. Mimo okres, neb v okrese mam h.. Vsem doporucuju. Nebudete pak resit s.acky. Taky uz jsem zacinal byt trudomyslny a najednou uz mne zas ty rouskovy svedkove covidovi prijdou k smichu. Dokonce i to, ze jsou mezi lezcema. Tak at vam to leze a u toho lezeni vydrzite, neb jak uz rikal Gullich: klettern heisst frei sein :) pusu kotata. | | odpovědět |
  | Re: Vysmech | 06:25:19 27.03.2021 | Hrdino :D | | odpovědět |
  | Re: Vysmech | 06:26:26 27.03.2021 | To jsi sebral odvahu az teď a máš potřebu to sdílet? | | odpovědět |
  |   | Re: Vysmech | 10:06:20 27.03.2021 | Dává dobře holka...Je to její kaše,práce snad!?Ale kdyby to mrskla s rouškou bylo by to hodnotnější a uznání hodné.Je pravda že v lese při práci také respik nechodím i když smrad z pily by to možná řešilo...No zatím se nenatáčím,che,che.Horám Zdar!!! | Lupulin OSVČ | odpovědět |
Láska je kurva | 12:28:31 27.03.2021 | Krucipuesek, to je název pro boulder! Úplně mě to sundalo. | Papouš | odpovědět |
Gratulace | 07:15:35 29.03.2021 | Peknej pocin Lucko, gratulace a jen tak dal. At se dari. Vona Lucka, byla vzdycky trosku Rebel ;-) A vo tom to je "Je to boj, ale krasnej" | jakub | odpovědět |
|