LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Lano nevyjde až na zem, ale dole se to normálně skáče...
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
45.Pelíšek 10156
46.Lank 10131
47.Hebelka 10115
Bouldry:
45.Zíma 8600
46.Paděrová 8556
47.Plaček 8509
Hory:
30.Rak 2854
31.Homolka 2838
32.HKvdf 2832

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140330 cest
Nové přelezy:
Les Furtif 8b+
Loose Cano 7b
Ajo En Vag 7C
Hammer Kin 7c
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A

Stěny
V 16 - Plzeň
Rock 'n' Wall - Plzeň
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5

Prodejny
Lezec-shop.cz - Štěchovice
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Fuego

Lucie Hrozová přelezla známou cestu Fuego 8b v italském Arcu.

Je to zatím nejtěžší cesta Lucky Hrozové a našich žen za poslední dobu. Lucka se o tuhle cestu pokoušela už na zájezdu loni, bohužel skončila těsně před topem. Letos se Lucka k Fuegu opět vrátila. Kvůli špatnému počasí a protečení cesty se jí nepodařil přelez již na minulém jarním zájezdu. Do Arca jezdí Lucka trénovat nejen obtížnost, ale i rychlost na standardní cestě. Tentokrát byly podmínky na cestu ideální a tak Lucka nezaváhala. Po úspěšné zimní drytoolové sezóně se tak rychle dokázala přeorientovat na letní disciplíny. A dostala se tak do čela ženského žebříčku, na kterém se konečně zaevidovala. Lucka se momentálně připravuje na MS v Číně.

Lucie Hrozová, Fuego 8b

Lucie Hrozová, Fuego 8b

Lucie Hrozová, Fuego 8b


Tak jsem se zeptal na pár otázek:

Kuba: Co bylo nejtěžší na Fuegu?
Lucka: Mokrá klíčová dírka skoro nahoře.

Kuba: Máš z této cesty radost?
Lucka: A jakou :o)

Kuba: A co dál?
Lucka: Hodně se mi líbí vysněná Pietra Murata 8b+, tak uvidíme, jestli se i já budu líbit jí ... :o)

Dík za kratičký rozhovor a držím palce.

Ps. lucka spustila své webové stránky kde se budete moct o ní dozvědět víc info.  luciehrozova.cz

Kuba   [úpravy] 20:55 11.06.2009Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Gratulace21:21:08 11.06.2009
Gratulace.Holce.Jedný.Dobrý. :)
Strašnej výkon,a ty cíle!
Radodpovědět 

 :)21:32:00 11.06.2009
týý brďo!! :o))
jan z vysocanodpovědět 

 Drobný detail21:44:50 11.06.2009
Nevím přesně, co je míněno poslední dobou, ale co vím, tak že jedno 8b (10)v ženském podání už letos, nějaký týden nazpět, padlo a to Evoluce na Holštejně v MK.
Vlkodpovědět 
 Re: Drobný detail21:47:25 11.06.2009
Vlku, nemas pravdu, ty 10 byly dve, jeste Cizi objev v Rudici.
odpovědět 
 Re: Drobný detail21:49:41 11.06.2009
A kdo to teda dal?
odpovědět 
  Re: Drobný detail22:01:21 11.06.2009
No ten Cizí objev ještě nemá usazenou klasu, Adam ho původně dával trochu níž, proto jsem uvedl pouze Evoluci. No a kdo to dal je celkem nasnadě, mnoho takových lezkyň nemáme, řekl bych, že se dají spočítat na prstech jedné ruky stolaře se čtyřicetiletou praxí:-), ale jinak to je Věrka.
Vlkodpovědět 
   Re: Drobný detail22:06:41 11.06.2009
Fuego mají někteří lezci zapsáno jako cestu za 8a+ , jakou to má tedy klasifikaci?
odpovědět 
    Re: Drobný detail22:22:02 11.06.2009
8a
odpovědět 
     Re: Drobný detail22:32:33 11.06.2009
No, podle průvodce je to 8b. Oliváč ji má v deníčku za 8a+, ale třeba Martin Stránik se Štěpánem ji mají psanou zase jako 8b.
odpovědět 
    Re: Drobný detail22:22:59 11.06.2009
Ve všech nových průvodcích je napsáno Fuego za 8b.
odpovědět 
     Re: Drobný detail07:05:04 12.06.2009
Fuego nikdy 8b nebylo,je lehčí než Randa a ta je 8a+. Maratona,která je 8b je minimálně o stupeň těžší. Co je v novém průvodci, to je omyl.
Karelodpovědět 
      Re: Drobný detail07:20:49 12.06.2009
Kecy v kleci. Fuego je 8a+, pak 8a+ka v Ospu jsou za 8a, 8a v Ospu jsou 7c a mne z tech poctu silene tresti hlava.

Lucko, dobre jsi to nabombila. Pis 8b.
Mrožekodpovědět 
       Re: Drobný detail07:36:19 12.06.2009
Tak napiš konkrétní cesty z Ospu ,protože za tím že Fuego je 8A+ si stojím .Jinak velká gratulace Babám.
odpovědět 
        Re: Drobný detail09:43:45 12.06.2009
Tenkrát když jsem Fuego přelez, tak jsem měl pocit, že je důležitý se o klasifikaci bavit a usměrňovat ji. Jenže pak člověk projezdí iks oblastí a zjistí, že to i v tej rádoby nejprověřenější oblasti lítá jak na houpačce a že to nemá smysl řešit. V Juře jsou desetmínusky, které by mohli bejt devítky a naopak poctivý desítky. Ve Špáňu to lítá krutě a prostě všude je to divný :)
Cesta má kromě obtížnosti především název a ten jasně určuje co je to za dardu nebo zda je to šlem. Fuego v podání holky normálního vzrůstu :) je dobrej výkon. Takže místo rejpání trénujte a Hroznovce držím palce na Pietru.
Oliváčodpovědět 
       Re: Drobný detail09:30:38 12.06.2009
"Napiš bod a bude tě to bolet"
Walterodpovědět 
        Re: Drobný detail11:37:24 12.06.2009
:-D
kuba novákodpovědět 
    Re: Drobný detail22:23:58 11.06.2009
no,řekl bych více sedí to 8a+
pro baby ale klidně 8b? :)
Lucce i Věrce gratulace! at se daří dál!
odpovědět 
   Re: Drobný detail22:08:18 11.06.2009
Tak velká gratulace Věrce.
odpovědět 
  Re: Drobný detail22:04:26 11.06.2009
Věra K.-K.
M.Z.odpovědět 
   Re: Drobný detail23:20:59 11.06.2009
ty vole to je krásná holka
sakraodpovědět 
    Re: Drobný detail07:55:40 12.06.2009
no dyŤ
tajnej ctitelodpovědět 
     Re: Drobný detail15:28:08 12.06.2009
podle jeji stranek vypada aji celkem dost jednoduse
odpovědět 

 skvělej výkon00:57:44 12.06.2009
moooc gratuluju!
aTomodpovědět 

 4 x 507:56:25 12.06.2009
Jak tak sleduju výkony Lucky, ona umí všechny disciplíny.To podzimní MČR na Smíchově bylo v její režii.Pak ten svěťák v drytoolingu a teď navíc ještě tohle na skalách. Lucko gratuluji!
Jindraodpovědět 
 Re: 4 x 510:18:41 12.06.2009
Ale na zařazení do reprezentace v obtížnosti to zřejmě ani tak nestačí :-)
Viz Horosvaz: Reprezentace - obtížnost Ženy:
Soňa Hnízdilová
Silvie Rajfová
Nelly Kudrová
Petr Jandíkodpovědět 
  Re: 4 x 510:32:37 12.06.2009
Nepleť skály se závody. Třeba Lipenská vyhrála na Rajčeti a není tam, i když by měla, lezla brutálně. Ale nominace je podle závodů dvou. A skály ty tam fakt nerozhodují, ani ten Drytol.
odpovědět 
   Re: 4 x 511:07:05 12.06.2009
Lucka sice loni vyhrála jak MČR, tak ČP, ale letos se zatím nezúčastnila závodů ČP v obtížnosti, tak asi proto není napsaná v repre. A Helena v repre být nechce. V Brně před kamerou TV se vyjádřila, že svou závodní kariéru loni ukončila. A jen tak na okraj, loni v Brně Lucka jako jediná z holek topovala všechny cesty, včetně té finálové za 7c. Každý máme o "brutálním" lezení jiné představy.:-)
odpovědět 
   Re: 4 x 511:09:19 12.06.2009
Chápu, že skály nerozhodují. Nechápu, že u mužů se nominuje podle výsledků loňského roku (viz nominační kritéria na stránkách ČHS), ale u žen podle výsledků dvou závodů letošního roku. Proč? Neplatí snad výsledek MČR 2008 u žen, zatímco výsledky SP 2008 u mužů platí? Proč je to u žen jinak? Nějak v tom nenalézám žádnou logiku, pokud je tedy cílem závodní komise zajistit co nejlepší reprezentaci ČHS. Máme snad tolik skvělých závodnic, že můžeme nechat Lucku Hrozovou, která vloni jasně vyhrála i přes zdravotní problémy MČR a porazila Silvu i Helenu a další a letos má opět velmi dobrou formu, mimo reprezentaci?
Petr Jandíkodpovědět 
    Re: 4 x 511:16:02 12.06.2009
Zustava otazka, zda zadala o vyjimku. Cekat, ze ji vse spadne do klina na zaklade mistrovskeho titulu, je taky zcestne.
odpovědět 
     Re: 4 x 511:22:21 12.06.2009
To není odpověď na mou otázku, proč se u chlap(c)ů nominuje podle výsledků loňských a u žen podle výsledků letošních.
Petr Jandíkodpovědět 
      Re: 4 x 511:33:37 12.06.2009
Nominace i u muzu sedi dle letoska Stranik, Rozek, Ondra, o Mrazovi nema smysl diskutovat....
odpovědět 
      Re: 4 x 511:36:05 12.06.2009
Petře, zkus si ty pravidla přečíst o něco pozorněji a event. se podívej na výsledky letošního ČP v obtížnosti po dvou závodech. Jediný, kdo se do reprezentace v obtížnosti nominoval na základě výsledků loňského roku je Tomáš Mrázek, aktuálně druhý muž světového rankingu. To je snad špatně?
Simona Rajfováodpovědět 
       Re: 4 x 512:28:16 12.06.2009
ŠPATNĚ JE, že nominační kritéria se objevila na stránkách ČHS cca dva týdny po závodech v Lomnici a v Brně. Jak můžou být kritéria daná až po závodech?
Dvořákodpovědět 
       Re: 4 x 518:20:55 12.06.2009
Simono, na tvoje doporučení jsem si nominační pravidla na obtížnost přečetl ještě jednou. Souhlasím s tvým míněním, že jsou textově v pořádku a nepolemizuji ani s nominací člena tvé komise Tomáše Mrázka za loňský rok. Máš pravdu, že jinak jsou pravidla stejná pro ženy i muže a moje původní otázka byla mimo mísu.

Při podrobném studiu tohoto materiálu jsem však přišel na jinou věc. Závody, ČP, podle kterých s jsi udělala nominaci, proběhly 28.3. v Lomnici a 4.4. na vaší stěně na Rajčeti. Nominační kritéria byla v infoservisu ČHS oznámena až 15. 4. 2009, takže nikdo ze závodníků nemohl vědět, že právě tyto závody, které proběhly ještě dokonce před tvým jmenováním do vedení komise 10.4., budou nominační a nemohl tomu přizpůsobit ani svůj program, ani trénink. Prostě byly bez upozornění již proběhlé závody dodatečně prohlášeny za nominační. Jen si tak vzpomínám jako na kuriozitu, s jakou vervou se tvůj manžel Pavel rozčiloval na Valné hromadě 2007 nad změnami termínů závodů a že pak pro Silvu nemůže dělat tréninkový plán. Jak si měli dělat trénikový plán ostatní, když se dodatečně vyhlásily nominační závody?

Retroaktivní právní normy - a nominační kritéria jsou také právní normou - jsou v civilizované společnosti nepřípustné.
Takovéto postupy se mi pranic nelíbí a rád bych všechny závodníky a činitele v závodní oblasti upozornil na fakt, že s fatálním slábnutím dotací ze Sazky jsou závodníci stále více placeni z kapes řadových členů - tedy z členských příspěvků. Kdo jezdí na Valné hromady, jistě dobře ví, že skupina členů, kteří jsou proti placení závodnických aktivit z příspěvků není nijak zanedbatelná. Dosud se tomu čelilo ze strany VV přibližně pravdivým argumentem, že to, co závodníci spotřebují je zhruba to, co se díky nim dostane ze Sazky. To už teď platí čím dál tím méně a pokud se mne týče, nejsem si jist, jestli budu ochoten nadále přispívat na závodění pokud se v něm dějí takovéto postupy.
Petr Jandíkodpovědět 
        Re: 4 x 519:34:14 12.06.2009
Nazdar Petře , máš naprostou pravdu , že nominační pravidla vznikly pozdě . Je nutné ale zdůraznit , že v podstatě druhý den po potvrzení Simony do funkce vedoucí komise . Tyhle výtky by měly jít jen a pouze na hlavu Jindry Pražáka , který v této věci neudělal nic a pouze intrikoval , aby se nikdo nic nedozvěděl . Sestavit reprezentaci bylo nezbytné . Šlo to samozřejmě bez pravidel , na základě selského rozumu a znalosti věci ,ale už Vás vidím , jak na hlavu Simony pouštíte blesky , že si to dovolila bez jakýchkoli nominačních pravidel . Samozřejmě , když je vydáno něco jako pravidla takhle pozdě , je to vždy špatný , ale za to nemůže Simona . Ta se jen snažila nějak zachránit situaci . Uznal bych kritiku , kdyby byla ve funkci od loňského roku jako Jindra , ale takhle za tím vidím něco jiného . Prachsprosté a bezdůvodné útoky na její osobu . Konkrétně u tebe nevím proč . Takže za tím bude někdo jiný . Takže narovinu . O co ti jde ? Je nutno ještě zdůraznit , že každý rok bývají první závody ČP nominační . Proč by tomu mělo být letos jinak . Každý závodník s tím musel počítat , a kdo tvrdí že ne , tak jen s něčím kalkuluje . S čím asi . Mimo jiné , na stránkách ČHS Jirka Čermák uváděl , že ČP v Brně nominační jsou .
Pavel Rajfodpovědět 
         Re: 4 x 519:42:46 12.06.2009
Myslím Pavle, že bys měl lépe vážit slova. V jiné diskusi jsi na můj příspěvek tvrdil, že je lež něco, co pak Eva Ondrová potvrdila, že je pravda. Nemám potřebu na to reagovat, ale jen to připomínám - viz kauza letenky.
Nevím, co považuješ za prachsprostý útok. Já jsem se jen slušně ptal a rovněž slušně vyslovil názor, že dodatečně prohlásit nějaké závody za nominační, když s tím nikdo nepočítal nelze. To je vše. Z mé strany nepadlo žádné osobní napadání ani obvinění.
Petr Jandíkodpovědět 
          Re: 4 x 519:52:30 12.06.2009
Slova vážím a plně si za nima stojím . Ty tady neustále někoho napadáš , skutečnosti převracíš a já mám mlčet . Ještě jednou , v kauze ,,letenka " jsem popsal pravdu .
Pavel Rajfodpovědět 
           Re: 4 x 520:03:51 12.06.2009
Nepopsal. Eva Ondrová o pár příspěvků dál potvrdila, že to byla nevratná letenka.
Petr Jandíkodpovědět 
            Re: 4 x 520:11:21 12.06.2009
Petře, zajišťoval jsi někdy letenky? A do tak vzdálené destinace? Jestli si myslíš, že na storno z vrtochu se vztahuje případné pojištění, tak jsi vedle...Přečti si ještě jednou, co píšu. Komise rozhodla s předstihem a stojí si za svým.
Eva O.odpovědět 
           Re: 4 x 520:04:07 12.06.2009
Petře, já v jiném článku popsala reálnou s letenkou, neřekla bych, že jsem ti dala za pravdu. Můj názor se shoduje s Pavlovým.
Tady ta celá diskuze se mi jeví jako "účelová" a dál se jí nemíním účastnit.
Eva O.odpovědět 
            Re: 4 x 520:08:38 12.06.2009
To je poněkud komické. Buď ta letenka byla vratná, nebo nebyla. Pavel tvrdil že byla, ty jsi tvrdila že nebyla a teď tvrdíš, že má Pavel pravdu? nějak se v tom zamotáváte :-)
Petr Jandíkodpovědět 
             Re: 4 x 520:13:18 12.06.2009
Co je to vratná letenka??? Na odpověď nečekám, odjíždím.
Eva O.odpovědět 
              Re: 4 x 521:22:04 12.06.2009
Tak přeju šťastnou cestu a lepší počasí, než je tady.
Petr Jandíkodpovědět 
         Re: 4 x 519:52:49 12.06.2009
prosím tě nepiš tu že jindra pražák intrikoval. on to myslel celkem férově a s jeho názorem spousta lidí souhlasila.problém je že s luckou a jejím bráchou jednáte jako s "hrozovýma", vy si musíte přiznat že k nim máte averzi.
chyba je taky že jste rajfovi - o 600 tisících by měl rozhodovat někdo bez střetů zájmů, což simona není (kvůli silvě).
džejodpovědět 
         Re: 4 x 522:39:34 14.06.2009
VV si dal do vínku že nebude ovlivňovat komise. Tím, že Jura Čermák, člen VV napsal, že Brno bude nominační zasáhl do činnosti komise.Nebo ho tím někdo pověřil ze sportovní komise aby to napsal?
odpovědět 
          Re: 4 x 521:00:14 15.06.2009
Na závodech ČP v BRNĚ jsem byl pořadatel-chceš li ředitel a o zařazení závodů jako nominačních rozhodl v té době předseda Jindra Pražák.
Jura čermákodpovědět 
        Re: 4 x 521:46:37 14.06.2009
Petře J.
Tady opravdu není něco v pořádku. Kdyby tohle ohledně zvýšení částky na soutěžní lezení z příspěvků členů ČHS napsal nějaký Lojza tak bych to bral. Od tebe to je manipulační pokus. Ty přeci musíš vědět , že v rozpočtu na rok 2009 došlo k největšímu krácení oproti 2008 právě u komisí soutěžního lezení.
Jura Čermákodpovědět 
         Re: 4 x 522:11:47 14.06.2009
Chyba!K největšímu krácení došlo u komise závodního skialpinismu a to na 44 procent loňského roku.
odpovědět 
          Re: 4 x 522:18:55 14.06.2009
A to nový VV nedokáže zabránit rozhazování jinak než krácením? Až bude vše zkráceno na nulu pak nebude co rozhazovat. I to je cesta.
odpovědět 
         Re: 4 x 500:19:11 15.06.2009
Ano, pane Čermáku. Tady opravdu není něco v pořádku. Paní Ondrová tvrdí, že letenka nešla vrátit, pan Rajf říká ve svých komentářích, že ji chtěl vrátit. Pan Rajf by také mohl vysvětlit, proč měla jeho dcera Silvie zaplacenou letenku do Moskvy v r. 2008, když nesplnila nominační kritéria. Vážně si pane Rajfe myslíte, že průběžný ranking závodů SP se nedá z internetu rychle zjistit? Lze ho najít zpětně třeba i v roce 2002, na proklikání se na správné stránky stačí pouze několik vteřin. Vy si dovoluje někoho označit za intrikána? Pokud chtete nějakého vidět, tak se podívejte do zrcadla a nebo na svou paní.
A na závěr jsem si dovolil zkopírovat přesně vaše slova z předchozích komentářů. Citace pana Rajfa: " Re: Jaká je pravda? 22:53:22 06.06.2009
Tato informace , že se letenka kupovala v předstihu a už se nedala vrátit je lživá.(konec citace)

Paní Ondrová, a co letenka do Moskvy? Ta se také kupovala v předstihu a nešla vrátit?

Dvořákodpovědět 
          Re: 4 x 508:51:11 15.06.2009
Pane Dvořáku asi o rankingu nevíte nic, Silva to samozřejmě splnila-to je neprůstřelné viz. komentáře k SP Vail. World ranking je ranking, který počítá všechny závody rok zpětně, a pro daná kritéria se určuje, v datumu tzv. Death linu, jestli dáný závodník má právo. Takže počítat ranking po Moutabainu je scestné, protože o pár měsíců později se může zmáznout třeba MS a body jsou zase jinde atd. Snažite se diskutovat "na daloby se říci vlně člověka, který se mezi tím léta pohybuje, ALE vaše jméno jsem nikdy neviděl.
odpovědět 
           Re: 4 x 513:20:42 16.06.2009
Pane Čermáku, vy považujete něco za neprůstřelné jen a jen proto, že vám jedna paní, konkrétně paní Rajfová, slovně sdělila, že její dcera nominační kritéria (podmínku být do 10. místa v rankingu) splnila. Připadá mi opravdu směšné opírat své tvrzení pouze za něčí slova, když nemáte žádná fakta. Myslím, že mi nemusíte vysvětlovat, co znamená worldranking. Nevím sice, co znamená vámi uvedené death line, ale zřejmě jste tím myslel tzv. deadline. Worldranking bodově zahrnuje i MS, ptotože tam patří. Kromě závodů SP dostávají závodníci body do worldrankingu i za MS, ale například body za ME se do worldrankingu nedávají, protože se jej nemohou zúčastnit všechny státy. To lze vyčíst z rankingových tabulek.
Dne 13. 6. 08 se konal SP ve Fiera di Prim. a po tomto závodě byla Silvie Rajfová v rankingu na 10. místě. Ale dne 4. 7. 08 následoval další SP v Montauban, po němž byla v rankingu již na 11. místě a v samotném závodě na 22. místě. (Důležité je, že na 11. místě zůstala až do 31. 10. 08.)
Dále následovalo 15. 10. 08 ME v Paříži, které stejně na ranking nemělo vůbec žádný vliv, jelikož se tyto body do rankingu nepočítají.
Závod SP v Moskvě se konal 31. 10. 08 a podstatné je, že v rankingu i k tomuto datu byla Rajfová ještě pořád na 11. místě. Po závodě v Moskvě pak byla v rankingu již třináctá.
Proč se snažíte zamlžit jasná a jak vy říkáte neprůstřelná fakta? Kdybyste měl důkaz, už dávno byste jej tady přesně uvedl a neargumentoval pouze slovy jedna paní povídala...
Dvořákodpovědět 
            Re: 4 x 515:57:00 16.06.2009
Přimlovám se rovněž za vysvětlení k tomu co uvedl pan Dvořák. Pokud by to šlo nějak srozumitelně a bez emocí, bylo by to fajn. Argument, že si na nefér jednání stěžuje malý počet závodníků je dost zcestný. :-(

Hanušodpovědět 
            Re: 4 x 516:45:26 16.06.2009
Pane Dvořáku pohybuji se v soutěžním lezení cca. 12 let.Domnívám se ,že za tímto jménem je někdo jiný.Pokuď tomu tak není oceňuji váš zájem i s tou řadou nepřesností jako např. .že mě spojujete s komentáři ,které jsem nepsal.V komisi dospělých je potřeba doplnit jednoho člena -pokuď máte zájem napište mi nebo zavolejte.
Jura Čermákodpovědět 
             Re: 4 x 517:03:18 16.06.2009
Juro, představ si že ani já neznám pana Dvořáka, ale je na mé straně což mi dělá dobře. Ale lepší by bylo kdybys MU ODPOVĚĎEL na jeho argumenty.A neplácal tu nesmysly. Ps. žasnu jak se v tom vyzná
Libor Hrozaodpovědět 
              Re: 4 x 517:05:58 16.06.2009
Znám! Je z Kadaně organizoval tam závody.Velice chytrej chlap.
Libor Hroza odpovědět 
             Re: 4 x 512:50:25 20.06.2009
Pane Čermáku, jelikož jsem byl pár dní služebně mimo, reaguji až teď. Začnu otázkami. Myslíte si, že musí být lepší sportovec ten, kdo dělá sport více let? Ať už by to byl přímo lezec, nebo třeba atlet. Myslíte si, že maturant musí umět lépe gramatiku, než žák 7. třídy jen proto, že byl ve škole o pár let víc? Já o tom pochybuji.
Nejsem vůbec přesvědčen, že když se někdo pohybuje ve sféře závodění 12 let, tak se zákonitě musí v této oblasti lépe orientovat, než ten, co se tomu věnuje daleko méně, nebo jen okrajově. Jak jinak si má člověk vysvětlit, že nedokážete své tvrzení doložit fakty? To, že jste v tom zainteresován 12 let není pro mě dostačující argument, stejně tak, jako když vám někdo řekne, že nominační kritéria ten a ten závodník splnil. Také ovšem to může být i tak, že moc dobře víte, že kritéria v daném případě nebyla splněna, a teď pouze vědomě předstíráte, že splněna byla. Možná by bylo lepší chybu komise přiznat, než sem pouštět ničím nepodložené komentáře. Tedy ovšem pokud ta chyba byla chybou, a ne záměrem. Možná se komise spoléhala na to, že různé "úlety" komise vůbec nikdo si nevšimne.
Nechápu, proč je pro vás důležitější pátrat po mé totožnosti, než abyste zveřejnil pravdu. Osobně se neznáme, ale to přece nebrání tomu, pokud máte čisté svědomí, abyste věci uvedl na pravou míru a napsal normální vysvětlení. To, že jste napsal na mou adresu, že je jedno místo v komisi volné, beru z vaši strany jako záměrnou provokaci. Přeci moc dobře víte, že paní Rajfová by se mnou spolupracovat nechtěla ani v nejmenším, ostatně já také ne. Nemohl bych pracovat s někým, komu slovo pravda nic neříká, a navíc vymýšlí pravidla takovým způsobem, jenž co nejvíce vyhovuje jejím potřebám, nebo lépe řečeno potřebám její dcery, a pro ostatní závodníky vymýšlí jiná kritéria. S takovými osobami bych si určitě nemohl ani jen tykat, natož podat ruku, a už vůbec ne spolupracovat.
Ještě bych se rád omluvil za to, že jsem si omylem spojil jeden komentář, který byl od pana Rajfa, s tím vaším. Jednalo se o mou reakci ke komentáři, ve kterém pan Rajf psal, že pan Pražák intrikoval.
Vím, že psaní o takovýchto věcech a na těchto stránkách se vám určitě nelíbí, ale když se vás budu něco tázat osobně, tak mi to moc platné nebude, neboť lezecká veřejnost se pak nic nedoví.
Závěrem vás chci ujistit, že nejsem na ničí straně, nakolik se nepovažuji za něčí kopací míč. Jsem jen a jen na straně faktů. Nic víc. Z vaší strany, bohužel, žádná konkrétní fakta nebyla poskytnuta.
Dvořákodpovědět 
          Re: 4 x 514:41:10 15.06.2009
Předpokládám,že Dvořák se jmenuje Lojza
Šebrdleodpovědět 
         Re: 4 x 511:21:52 15.06.2009
Juro, asi jsi nepochopil, jak to bylo myšleno, tak zkusím svůj názor vysvětlit ještě jednou jinak.
- Je bohužel fakt, že peněz ze Sazky je čím dál tím méně. S tím snad souhlasíš. Z tohoto důvodu se výrazně krátil rozpočet všech komisí, včetně závodnické.
- Tím pádem, že Sazka postupně mizí a možná nebude platit vůbec nic (viz články Honzy Bloudka) je nabíledni, že všechno, co bude ČHS financovat, bude zejména a stále více z členských příspěvků
- V oblasti závodů se již delší dobu dějí věci, které na něj vrhají špatné světlo. Výjimky z pravidel, špatně napsaná pravidla, boj znepřátelených klanů, snahy toho či onoho vyšoupnout a jinému přidat, jiný názor je hned označen za sprostý útok - je celkem jedno kdo je proti komu, ale celé to dělá závodnímu lezení u nás špatnou reklamu a atmosféru, což může mít v budoucnu dopad na menší ochotu členstva na tohle poskytovat peníze. Nejedná se konkrítně o rozpočet roku 2009 a s krácením peněz závodní komise to nijak nesouvisí.
Petr Jandíkodpovědět 
          Re: 4 x 514:34:39 15.06.2009
Peťo-taky se pokusím
Mezi závodníky patří samozřejmě další komise to jsem nechtěl řešit.Ale myslím,že Honza Bloudek je dostatečnou zárukou aby se peníze rozdělovali podle priorit a zájmů všech členů ČHS.
Co se týče špatných pravidel,je možné je připomínkovat ale tady to není to pravé ořechové.Kolik ZÁVODNÍKŮ si stěžovalo a na co?? To by stálo za statistiku. Nakonec bychom se dostali k úplně malinkému číslu. Vyřiyování si osobních záležitostí to by bylo jiné čísílko ale to by zase nebyla statistika ZÁVOĎÁKŮ.
Jura Čermákodpovědět 
           Re: 4 x 515:07:05 15.06.2009
Komouši měli na stížnosti taky dobrou statistiku...
odpovědět 
           Re: 4 x 516:22:25 15.06.2009
Juro, vzpamatuj se...Jak může být, při vší úctě, Honza Bloudek dostatečnou zárukou, že rozpočet se bude rozdělovat podle zájmů a priorit „všech členů ČHS“? To by nedokázal, při té vší různorodosti zájmů, i té viditelné netolerantnosti či rozhádanosti, ani sám pánbůh - nehledě na to, že rozpočet navrhovaný VV po dohodě s komisemi může vždycky rozbourat Valná hromada, tudíž opravdu záleží na tom, zda má něco hlavu a patu. To se o téhle tvé argumentaci říci nedá a sledovat, jak se veřejně lezci na Lezci mezi sebou osočují a hádají, taky nikterak příjemný pro fanoušky ČHS ani závodníků není :-(
odpovědět 
            Re: 4 x 521:11:48 15.06.2009
Atak se nám tu nějaká jména zkracují a zkracují až z nich jsou anonimové,že?
Jura Čermákodpovědět 
        Re: 4 x 508:46:12 15.06.2009
Jen bych opravil tu sazku - svaz dostává od sazky peníze zejména na člena - hlavu, bez ohledu na výsledek. Takže neplatí peníze ze sazky = peníze na závodění. Peníze ze sazky bez ohledu na závodní výsledky dostávají přes ČSTV všechny sdružené TJ a SVAZY.
Radim Bzuraodpovědět 
         Re: 4 x 509:33:14 15.06.2009
Jenže jednou z podmínek pro příspěvek je, že svaz musí organizovat závodní činnost svých členů (dvoustupňově), musí mít reprezentaci, mládežnické závody a další věci. Nebo dostávají dotace i turisté? Možná si také spojuješ příspěvek ze Sazky s příspěvkem z ministerstva školství...
odpovědět 
          Re: 4 x 510:31:22 17.06.2009
Hmm....tak to uvítám link na tato pravidla. Protože je to samozřejmě nesmyl. Peníze ze sazky jsou rozdělovány na všechny organizace pod ČSTV jako akcionáře. Například i naše jednota dostává peníze ze sazky a vzhledem k tomu, že sdružuje cca 10 rozdílných spolků od šachystů přes horolezce po házenkáře ( celkem 1000 členů ) nelze o nějaké repre či pohárech vůbec hovořit.
Honza Bloudek to přesně popisoval ( klíč pro rozdělení ) několikrád v diskusi na lezci na webu ČHS....takže uvítám tvůj link s pravidli. Jinak stačí najet na www.sazka.cz a tam se seznámit v záložce o nás s akcionáři i pravidly. To co je zde opakovaně předhazováno ohledně peněz ze sazky je čistě účelové ve snaze uzurpovat tyto prostředky ve prospěch pouze závodní činnosti - to jest pro účel pro který nebyly nikdy určeny, protože hlavní podmínkou v klíči je velikost členské základny. Jinak samozřejmě jak jsem psal přesné či jiné argumenty ( neco víc než je na sazka.cz ) uvítám, vše ostatní jsou bohapusté účelové plky ve snaze urvat peníze ze společného koláče.
Radim Bzuraodpovědět 
    Re: 4 x 516:33:37 12.06.2009
Výsledky ze světového poháru jsou jednoznačné a prokazuji světovou výkonost,zato závody ČP nebo MČR nedokazují víkonost mezi světovou elitou.
odpovědět 
     Re: 4 x 516:54:40 12.06.2009
A co 4 místo z ME to není dostatečná kvalifikace?
Libor Hrozaodpovědět 
      Re: 4 x 517:10:42 12.06.2009
Myslíš snad nominace na závody SP v obtížnosti, nevím jestli rychlost má něco společného z obtížností.Pan Petr napadá že Lucie není nominovaná na SP obtížnost.
PSodpovědět 
       Re: 4 x 519:23:48 12.06.2009
Chtěla bych říct, že je naprosto standartní záležitost, že pokud chce někdo startovat na SP, zúčastní se závodů ČP v dané disciplíně. Děje se tak roky, pokud má závodník nějaký důvod závodu se neúčastnit, požádá komisi o vyjímku ( nom. pravidla se dlouhodobě nevztahovaly pouze na Tomáše)
Lucie závodí už nějaký ten pátek, takže by měla vědět. Pokud došlo pozdnímu vyvěšení pravidel, určitě to není chyba Simony. Ta je zveřejnila se svým hned na začátku svého předsednictví.
Eva O.odpovědět 
        Re: 4 x 519:26:17 12.06.2009
V poslední větě jsem zapomněla něco smáznout, ale snad to dává smysl...
odpovědět 
      Re: 4 x 517:32:22 12.06.2009
Ne, to opravdu není, protože 4. na ME byla tvoje dcera a ne dcera Simony Rajfové. Pokud by skončila jako 4. Silvie Rajfová, pak by to určitě šlo. Už bys mohl pochopit, že vedoucí komise si může upravovat kritéria podle současných možností a schopností své dcery. A ČHS ji v tomto konání vůbec nemusí omezovat.
odpovědět 
       Re: 4 x 519:40:50 12.06.2009
Hluboce se mýlíš nebo převracích skutečnosti . Lucie Hrozová byla na základě čtvrtého místa na ME v dané disciplině samozřejmě nominována do reprezentace . Tak to je i v pravidlech .
Pavel Rajfodpovědět 
        Re: 4 x 523:39:33 12.06.2009
Na stránkách ČHS, jako informace k MS v Číně a dalším závodům SP, jasně stojí, že Lucie Hrozová se závodů MS zúčastní na základě vlastní žádosti. Ten kdo jezdí na vlastní žádost si také obvykle platí náklady sám, nebo ne? Kdo jí teda platí letenku? A jak můžou být dána nominační kritéria na rychlost dokonce až po deadline SP? Nebylo to snad účelem komise, aby tak byla co největší šance zbavit se aspoň závodníků na rychlost?
Dvořákodpovědět 
      Re: 4 x 519:41:51 12.06.2009
Je , a proto byla nominována .
Pavel Rajfodpovědět 
   Re: 4 x 511:31:38 12.06.2009
Loni Lucka vedla Čp v bouldru a přesto "komise Lipenská" Lucku nenominovala na ME v bouldru.Protože stanovila "jiná" kritéria.Prase aby se v tom vyznalo. Letos se Lucka nezůčastnila těchto dvou závodů a mávnutím proutku se staly těmi nejdůležitějšími na světě." Jiné kritérium"´se rovnalo lézt do ... Heleně Lipenské.
Libor Hrozaodpovědět 
  Re: 4 x 510:44:14 12.06.2009
Ale Petře jako bys nevěděl že pokud bude fungovat sportovní komise tak jak funguje, klidně by se mohlo najít i kritérium podle kterého by ses mohl dostat do repre i ty nebo já. Kritérium by se týkalo třeba datumu narození.Nakonec proč ne.Kritérií se dá na jít plno, jen zdravý rozum zůstává někdy stát stranou.Ale myslím že nejdůležitější kritérium je, kamarádit se se Simonou Rajfovou.
Libor Hrozaodpovědět 
   Re: 4 x 511:44:40 12.06.2009
Život je krutý, libore, a není nad to, mít kamarády na dobrých místech...
hraesvelgrodpovědět 
    Re: 4 x 511:56:22 12.06.2009
Ale není krutej. Je krásnej!
libor Hrozaodpovědět 
   Re: 4 x 519:46:01 12.06.2009
Ahoj Libore , pokud máš k repre nějaké výhrady , tak konkrétně jaký a proč . Co by jsi změnil ?
Pavel Rajfodpovědět 
    Re: 4 x 520:14:21 14.06.2009
K repre mám jednu podstatnou výhradu. Neměli by ji vést Simona a Tomáš! A oproč? Z titulu komise rozhodují sami o sobě( Silvě) a o tom kolik si přidělí peněz.
Libor Hrozaodpovědět 
     Re: 4 x 508:54:33 15.06.2009
Rozhodují o tom úplně stejně jako ty jako předseda komise Drytoolu a ze stejného titulu rozděluješ peníze Lucce.
odpovědět 
      Re: 4 x 509:25:05 15.06.2009
Už několikrát jsem napsal že vedení komise ledolezení jsem vzal proto, že to nikdo nechtěl dělat. A taky jsem napsal,že pokud se najde jakýkoli jiný zájemce, okamžitě mu tuto funkci předám. A na přerozdělení těch 1870 Kč, které má komise k dispozici, tam může být vlastně kdokoli. A pro ještě větší klid v komisi ledolezení už teď jsou Martin Vrkoslav, její bývalý předseda, Libor Daniš,Pavel Chyžňák, Pert Jandík.A pokud má někdo zájem může se přidat. Zatím jsem tyto info nedal na stránky svazu, protože máme léto a není kam spěchat a pokud VV komisi nepřidělí mimořádně nějakou tu kačku nebude ani co řešit při přerozdělování. Chystám se napsat VV o nějakou tu kačku, ale vidím to dost bídně.
Libor Hrozaodpovědět 
       Re: 4 x 512:55:38 15.06.2009
Před okamžikem jsem vystoupil z Čhs.Tím také nebudu předsedou ledolezení a ani nebudu pro Čhs cokoli oficialně vykonávat.
Libor Hrozaodpovědět 
        Re: 4 x 513:19:58 15.06.2009
No huraaa...
ondraodpovědět 
         Re: 4 x 513:36:06 15.06.2009
To je ta nejlepší správa dnašního dne.
Honzaodpovědět 
          Re: 4 x 513:46:33 15.06.2009
Je to jediné možné řešení situace .Pokut se vám něco nelíbý odstupte z ČHS a postavte se na druhou stranu barykády.Jelikož napadáním a hrubým porušením mezilidského normálního chování ničeho nedosáhnete.Navíc Libore ty nám lezcum kazíš renomé normálních lidí a zatěžujéš lidi co něco vytváří pro ČHS nesmysly a urášky a ti mýsto aby řešily problemetiku okolo ČHS řeší stále a jenom tebe a dění okolo tebe.Tedy tříkrát Hurá.
mp3odpovědět 
           Re: 4 x 514:15:54 15.06.2009
A hned si napiš za pět z Čj :) To je průvan hrubek :D
:)odpovědět 
           Re: 4 x 517:46:18 15.06.2009
Konečně udělal pan Hroza pro své dvě ratolesti,něco co jim jistě nepoškodí.Doposud tak činil měrou vrchovatou....
Honzaodpovědět 
            Re: 4 x 517:54:01 15.06.2009
Jo a ten p.Jandík ať raději věnuje více energie na svém webu,protože likvidací závodního lezení moc ČHS nepomůže. Svaz bez závodníků nedostane od Sazky nic.
Honzaodpovědět 
           Re: 4 x 510:11:37 16.06.2009
To je fakt!!! Všichni, kdo máte jiný názor než komise vypadněte!! My si potom budeme dělat pravidla podle výkonnosti NAŠICH dětí a nikdo nám do toho nebude kecat! No a někteří nám k tomu budou i tleskat. Stokrát hurá, kde není žalobce, není soudce.
odpovědět 
        Re: 4 x 510:21:58 16.06.2009
Tak v 9:25 se předseda komise chystá žádat VV o peníze a již o 3 a půl hodiny později oznamuje vystoupení z ČHS? To je tedy silný kafe.
mellounodpovědět 
         Re: 4 x 510:30:14 16.06.2009
To máš pravdu je to silný kafe.To co mi oznámil VV mě přesvědčilo o tom, že zůstávat v Čhs by pro mě bylo jako odsouhlasit, že krást se může.
libor hrozaodpovědět 
          Re: 4 x 512:40:49 16.06.2009
Zápis z VV ještě není hotov tedy ani ofic. zveřejněn .
Jura Čermákodpovědět 
           Re: 4 x 514:17:43 16.06.2009
To že není zápis z VV ještě hotov znamená že v něm bude něco jiného než si mi řekl? Juro už nevím jak s tebou komunikovat, ale nechat se tebou vydírat nenechám. Vy jste schopni Lucce k vuli mě ublížit a proto odcházím z Čhs. Můžete si s Rajfovou poblahopřát k úspěchu.
Libor Hrozaodpovědět 
            Re: 4 x 515:08:36 16.06.2009
Libore, nebuď bláhový. To, že je tvá dcera úspěšná a navíc mnohonásobně hezčí, než dcera paní "vrchní komisařky", se nikdy neodpouští. Můžeš si být jist, že jí klacky pod nohy budou klidně házet i nadále. Ale jako plus celé této diskuze vidím v tom, že komise v budoucnu pravděpodobně bude mít určité obavy házet klacky těm jiným.
odpovědět 
             Re: 4 x 515:29:59 16.06.2009
Bláhový nejsem a už podnikám kroky aby Lucka mohla startovat za jinou federaci.Nejde o peníze,ale o princip... Zatím lucka, pokud chce závodit musí být v Čhs
Libor Hrozaodpovědět 
              Re: 4 x 516:48:16 16.06.2009
Závodit za jinou federaci je marnej boj. To by musela vlastnit pas příslušné země.....
odpovědět 
               Re: 4 x 516:59:02 16.06.2009
Představ si že nemusela. Když si zavoláš na ČSTV na právní odbor tak ti to vysvětlí. A poslední info z IFSC je takové, že záleží na samotné federaci jestli cizince přihlásí.
Libor Hrozaodpovědět 
                Re: 4 x 512:09:16 17.06.2009
Už aby to bylo, snad to stihneš ještě letos, tady u nás na tebe ani tvoje neustálé osočování všech není nikdo zvědavéj.
odpovědět 
                 Re: 4 x 512:36:20 17.06.2009
Protože je to v módě, tak se tu opět kdosi anonymně obouvá do Libora! za koho kopeš?
Přitom je bohužel nejen odtud vidět, že když jde o peníze, dokážou si někteří najít cestičky i v zájmovém svazu. Je to ostuda!
Prosím má někdo informace o tom jak je to s dotacemi horolezcům z MŠMT na mládež a reprezentaci? (někdo to zde míchal do peněz od Sazky)
také nepodepsanáodpovědět 
                  Re: 4 x 513:17:39 17.06.2009
http://www.msmt.cz/sport/statni-podpora-sportu-pro-rok-2009
tak teda taky nepodepsanýodpovědět 
                  Re: 4 x 513:20:54 17.06.2009
Myslím, že si každý trochu inteligentní čtenář této diskuze udělá o svazu obrázek sám. Žádného vysvětlení celé situace se nejspíš nedočkáme. Lucce držím palce na MS. Je škoda že si svaz neváží, dobrých a prokazateně úspěšných závodníků. Doufám, že jí situace kolem závodního lezení neznechutí natolik, že závodit přestane, ..to by byla velká, škoda.
odpovědět 
                   Re: 4 x 514:51:45 17.06.2009
A já hlavně doufám, že Lucka nebude muset ani chtít závodit za někoho jiného než za ČR, a taky jí hrozně fandím a držím palce, holce jedný šikovný, krásný a chytrý.
LynnHillodpovědět 

 Gratulujem08:01:18 12.06.2009
Ci 8a+ alebo 8b je uplne jedno, skuste do toho naliezt. Rozhodne to nie je velmi babska cesta. Mne to prislo hoodne silove. Kazdopadne klobuk dole.
branoodpovědět 
 Re: Gratulujem08:17:51 12.06.2009
Jak to tady čtu , tak je asi jedno jestli je to 8a+ nebo 8b , ale rozhodně to není letošní nejlepší ženský výkon . Když něco takovýho pisatel v článku tvrdí , tak by si to měl nejdřív ověřit . To je pak trapný . Ještě připomínám , že nejlepší náš ženský výkon drží dlouhodobě Bára Stránská a krátkodobě Silvie Rajfová , obě s cestami klasifikace 8b/b+ .
Franta Masoodpovědět 
  Re: Gratulujem08:50:04 12.06.2009
Tak pro tebe Franto Maso. 1.Nikdo netvrdí že je to historicky nejlepší ženský výkon. Jen je napsáno za poslední dobu. 2.A ověřit se to dá asi tak nejlépe na žebříčku na Lezci a tam nic těžšího nebylo.Nebo myslíš že by bylo dobré všechny potenciální lezce obtelefonovat? 3. Přeji ti klid v duši.
Libor Hrozaodpovědět 
   Re: Gratulujem09:06:39 12.06.2009
Ještě jednou pro Frantu. Když o tom tak přemýšlím , 8b je letos nejlepší výkon!A toho zatím dosáhla Lucka a Věrka.
Libor Hrozaodpovědět 
   Re: Gratulujem11:55:24 12.06.2009
Existuje ještě 8a.nu . Tam se dá zjistit spoustu věcí . Například že Edita Vopatová vylezla letos 2x cestu 8a+ , Helena Lipenská taky dvě a Michaela Drlíkoková čtyři . Není to 8a+/8b , ale taky pěkný výkony .
Franta Masoodpovědět 
   Re: Gratulujem12:31:51 12.06.2009
Proč by se nemohlo připomenout , kdo u nás drží nejlepší ženský výkon . Já to naopak vidím pozitivně . Z toho je vidět , že Lucka má formu , když vyleze 8b a už od nejlepších našich ženských výkonů není daleko .
odpovědět 
  Re: Gratulujem09:32:45 12.06.2009
Franto maso, ty seš fakt pako :-)) Já se nedivím, že normální lidi už mají na lezce strach psát, když jsou někým jako ty okamžitě napadeni. Ach jo, a takovej by to byl dobrej web, kdyby nebylo takových Frantů. Lucka je krásná a úspěšná, tak ji to přej a nezáviď:-))
Jirka játro :-))
odpovědět 
   Re: Gratulujem11:40:00 12.06.2009
Teď si zrovna nevzpomenu, jakou cestu za 8b/8b+ vylezla Bára, mám dojem, že něco v Juře, ale Silva jako 8b/b+ má vylezenou cestu Marioneta. Co se týče Marionety, taky by se mohlo o ní polemizovat. Například Štěpán přelezl Marionetu pouze na dva pokusy, ale na lehčí Fuego potřeboval pokusů až šest. Je tedy Marioneta opravdu 8b/b+?
odpovědět 
    Trošku do mlýna :)01:45:51 13.06.2009
Tak k těm historickým výkonům, Bára Stránská vylezla Ghettoblaster 10/10+ 1999 Frankenjura až po 7 letech Silva Rajfová Marioneta 8b/b+ 2006 dorovnala tento historický výkon. Samozřejmě s klasou je to velice těžké, strašně záleží na mnoha faktorech... Fuego jsem dal na 6 pokus proto že jsem se nesešel s takovou výkoností jako u Marionety, Fuego jsem upokusoval, u mě je to hrozně o výkonosti, nemusím jí mít a vylezu 8a na 20pokus a né kvůli tomu že je to těžké...pak příjde forma a jde to na druhý, jak někdo může usuzovat z deníčku, že když dám něco na druhý pokus je to vlastně lehčí než to co dám na šestý:) K Marionetě, myslím že b/b+ to je, v prvním pokusu jsem seděl u každý presky, dobře jsem si to zkrokoval a druhým sedlo naprosto vše a pochybuju že mi někdy ještě taková cesta tak sedne. Fuego s odstupem nevím za kolik bych cestu dal...určitě bych vycházel z místní klasy oblasti, jako oproti Maratonám je to určitě lehčí. Naprostý souhlas s Oliváčem...pro mě je taková normální evropská klasa určitě Osp a Arco, dále na jih je to měkkčí, ale jak jde...jinej kraj, jinej mrav... je to prostě nekonečná hra s čísly, ale přece člověk je hravý tvor, tak proč ne :)
Štěpán Stráníkodpovědět 
   Re: Gratulujem11:49:00 12.06.2009
Jejda , čím jsem Vás tak rozčílil . Jen jsem chtěl upřesňovat a přidat další informace , který si pisatel článku nezjistil . Člověk aby se bál něco napsat . Tak jak to teda je ? Je to 8a+ nebo 8b . Je teda fakt , že všichni si to píšou 8a+/8b . A o těch pokusech bych taky polemizoval . Vono se stačí jen blbě vyspat a už je všechno jinak . Na závěr chci všechny ujistit , že v žádném případě jsem neměl v úmyslu snižovat něčí výkon . Pokud to tak vyznělo , tak se omlouvám .
Franta Masoodpovědět 
    Re: Gratulujem12:56:50 12.06.2009
v deníčku na Lezci má cestu zapsanou celkem 11 lezců, z toho tři jako 8a+ a osm lezců jako 8b. Myslím, že Stránikům, Benešákovi, nebo Penovi a i jiným lezcům, co mají Fuego psané jako 8b, nikdo nikdy nekritizoval, že uvádějí 8b. proč? to je jednoduché. nemají za tátu Libora Hrozu.
odpovědět 
     Re: Gratulujem16:22:07 12.06.2009
Bingo
:)odpovědět 
     Re: Gratulujem11:26:00 13.06.2009
To nechápu proč . To je Libor pro lidi tak nepřijatelnej ?
odpovědět 
     Re: Gratulujem11:27:53 13.06.2009
Myslím že to je proto , že se tím na Lezci nechválili .
odpovědět 
     Re: Gratulujem15:16:04 13.06.2009
Za to nemůže Libor, ale žebříček cest zde na Lezci. Lékem na inflaci cest, body do rankingu.
Honzaodpovědět 
    Re: Gratulujem19:10:25 15.06.2009
spočítejte mi prosím někdo, kolik z tolika zde přítomných chytráčků Fuego vylezl. Většinou, kdo vyleze moc nechytračí. To mě naučil profesor lišáctví na Lišácké universitě v Lišákově.
Lehčí než vedlejší 8b Troppo schwar a Supermaratona ( dříve 8b+ ) No a co. Prostě jedna z hezkých cest.
Někdo prostě do repre nepatří, protože je skromný, poctivý, cílevědomý a nejlepší....
le big zloba macodpovědět 
     Neprojdes beztrestne mordorem16:17:02 16.06.2009
diskuteri v pruniku s prelezci: Ala,Olifka, Stepan, pak tu jsou jeste rodicove dvou nebo dokonce tri prelezcu... jsou vsichni chytrackove? Alo jestli pak vis proc ti zivot stale hazi klacky pod nohy, anebo proc Jira nikdy nevyleze 8c, ci proc to leze Martinovi S. lip jak Stepanovi S? Se divim ze se vubec divite, prece uz vod Radousovych dob kazdy dobre vi ze Fuego je dabelsky mocna cesta a vybira si dan. Driv to bylo treba jen nekolik nadrzi benzinu, dneska se tu hadaj rodice prelezcu a navic kuli ni prislo CHS o nacelnika ledoborcu. Ten popsanej sloup v Mordoru ma v sobe neco...no radej nemyslet co se pod nim kdy udalo, ti co vedi vedi anebo to uz nikomu nereknou. Hele ruku na punkovy srdce, mozna kdyby bylo Fuego v pruvodci za 8a+, Lucka by byla stejne furt krasna a akorat by se tu nedeli tyhle hrozny veci.... muhehe z hlubin mordoru.
Shaolinodpovědět 
 Re: Gratulujem09:24:45 12.06.2009
Klobouk dolů a gratuluji, přeju Lucii zdraví, motivaci a sílu do dalších cest.
Steveodpovědět 

 Jakub S.09:56:06 12.06.2009
No tak to je taky vynikajici karma, tahle karma, taky cerpa v Indii?
hmmmmmmodpovědět 
 Karma11:14:49 12.06.2009
Karmu nečerpáš jako benzín do auta. Karmu si každej neseme s sebou a tvoříš si ji taky jenom ty sám. Karma není osud, ale příčina a následek. Takže abys lezl jako Lucka, nemusíš jezdit do Indie, ale stačí hodně bušit :)
Mrožekodpovědět 
  Re: Karma11:45:01 12.06.2009
Blbost Michale. Karma je ta věc u nás v koupelce nad vanou. Tu rozhodně neunesu....
kuba novákodpovědět 
  Re: Karma13:04:19 12.06.2009
Co pises to je obycejny svedomi, prava karma nezna kauzalitu, jenze tohle ti nikde v zadnym kurzu nereknou ( www.Lezce je tak svetlou vyjimkou), na svete by totiz vznikl chaos, lidi by chytali deprese a utikali od drog k meditacim a pak zase zpatky, podivej se na chudaka Sharmu... . Jen tak mezi nami budhisty, loveni klasifikaci a lezeni sekanych cest (jako je Fuego) karmu vyznamne narusuje! Po prelezu se pak nekdy, ale vetsinou ne, da zase do poradku, nikdy vsak uz neni stejna jako pred tim. U Lucky je to jedno, holky maj jen kramy ne karmy. Je to mozna pro zapadni svet kruty fakt, ale je to tak.
kde my chramy sou!odpovědět 
   Re: Karma13:41:30 12.06.2009
:)))
Piškotodpovědět 
   Re: Karma16:37:52 12.06.2009
No tos mi to vysvetlil :)
Dam se ke krestanum, u nich to vsechno ridi zeshora ten velkej sef.
Mrožekodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179392)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Chimaera 8- Beycik
Yandance 6 Beycik
Zikkim 5+ Beycik
December Pain 9 Beycik
Triska 8- Beycik
Nově komentované:
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 285 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 256 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.