LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Lezení je nebezpečný sport!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
41.Kohout 10322
42.Nosek 10276
43.Galeová 10269
Bouldry:
41.Štambachr 8612
42.Zímová 8606
43.Kalvas 8603
Hory:
17.Abt 5186
18.Chomová 4970
19.Zaoral 4866

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5668 lezců
1140445 cest
Nové přelezy:
Lokální Kv Xb
Orgi Nerou 8a
Nymfa 8A+
Seastar 7C
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+
Loose Cano 7b

Stěny
Masacre Room - České Budějovice
Areál sportu - Bystřice nad Pernštejnem
Ultra Ant Club - Týnská - Praha 1

Prodejny
ALPI SPORT CENTRUM - Příbor
Outdoor Centrum Rock Point Poštovní - Ostrava 1
Keen Concept Store - Palác Flóra - Praha 3

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

SP Chamonix: Adam Ondra vyhrál obtížnost, Martin Stráník 6.

Adam Ondra vyhrál dnes závod Světového poháru v lezení na obtížnost v Chamonix. Martin Stráník skončil ve finále 6.

Na 2. místě skončil Němec Alexander Megos, na 3. Rakušan Jakob Schubert. V ženách vyhrála Korejka Chaehyun Seo, 2. byla YueTong Zhang, 3. Rakušanka Jessica Pilz.

Dlouhodobá jednoznačná favoritka a světová jednička Slovinka Janja Garnbret se do finále překvapivě nedostala a skončila 9.

V ženách rozhodovalo na prvních místech pořadí ze semifinále, protože ve finále jich několik skončilo ve stejném chytu.

Naopak v mužích Adam Ondra dolezl výrazně dál než jeho soupeři a v horních partiích ještě zamával publiku. Do topu se nedostal a podle svého vyjádření dolezl do tak malých chytů, že se mu zdálo jakoby stavěči zřejmě nechtěli, aby někdo top dal.

Další závod Světového poháru 19.-20.7. ve francouzském Briançon Adam Ondra vynechává, aby se soustředil na přípravu na mistrovství světa v Japonsku 11.-21. 8., kde je Adam zapsán na startovce kombinace a na kterém se bude 7 lezců nominovat na olympiádu 2020 v Tokiu.
Kromě Adama zde má kombinaci zapsanou ještě Martin Stráník, Jan Kříž a Jakub Konečný.

Výsledky závodu v lezení na obtížnost v Chamonix viz:

IFSC Climbing Worldcup (L, S) - Chamonix (FRA) 2019 - 11 - 13 July 2019





Adam Ondra finále


Záznam finále:

...



Předchozí zpráva ze semifinále:

Adam Ondra i Martin Stráník do finále obtížnosti



Adam Ondra i Martin Stráník postoupili dnes do finále Světového poháru v lezení na obtížnost v Chamonix. Adam z 1. místa, Martin ze 7. místa v semifinále.

Finále je dnes večer.

...


Předchozí zpráva z kvalifikace:

Adam Ondra a Martin Stráník jdou do semi obtížnosti


Adam Ondra postoupil dnes z kvalifikace Světového poháru v lezení na obtížnost v Chamonix z 1. místa, kdy jako jediný dal dva topy. Do sobotního semifinále postoupil také Martin Stráník, a to ze 7. pozice.

Další naši skončili: Jakub Konečný 50., Štěpán Volf 73., Vojtěch Trojan 100., Iva Vejmolová 37., Eliška Adamovská 74., Michaela Smetanová 77., Eliška Novotná 89., Sabina Večeřová 93.


Výsledky viz:

IFSC Climbing Worldcup (L, S) - Chamonix (FRA) 2019 - 11 - 13 July 2019

Zde je možno sledovat live přenos semifinále obtížnosti:



Večer se lezlo finále rychlosti, v němž vyhráli Indonésan Alfian Muhammad a Číňanka YiLing Song.

Výsledky viz:

IFSC Climbing Worldcup (L, S) - Chamonix (FRA) 2019 - 11 - 13 July 2019


...



Předchozí zpráva z kvalifikace lezení na rychlost:

Jan Kříž v rychlosti 18.



Na 18. místě - dvě příčky od postupu - skončil Jan Kříž jako nejlepší z našich na svěťáku včera v kvalifikaci lezení na rychlost v Chamonix. Adam Ondra skončil 63., Jakub Konečný 92., Martin Stráník 95., z žen Hana Křížová skončila 46. Dnes se leze kvalifikace na obtížnost.

V ní jsou na startovce Adam Ondra, Martin Stráník, Jakub Konečný, Vojtěch Trojan, Štěpán Volf, Iva Vejmolová, Eliška Adamovská, Sabina Večeřová, Michaela Smetanová a Eliška Novotná.

Výsledky viz:

IFSC Climbing Worldcup (L, S) - Chamonix (FRA) 2019 - 11 - 13 July 2019

Finálová kola v rychlosti jsou dnes večer, semifinále a finále v obtížnosti v sobotu.




sth   [úpravy] 22:46 13.07.2019Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Zprávička13:09:22 12.07.2019
Nebylo by špatné napsat, že Martin skončil na děleném posledním místě s dalšími hodnocenými jako "false start", že řada Adamových potenciálních olympijských konkurentů skončila za ním (Megos, Ghisolfi), ale Schubert kousek před ním a Japonci o dost před ním. Já se v tom moc nevyznám, spíš kdyby se někomu chtělo to trochu analyzovat a pomoci tak ostatním ke kvalitnější prokrastinaci po pátečním obědě...
o..odpovědět 
 Re: Zprávička14:26:05 12.07.2019
Myslím si, že podobná analýza vůbec není důležitá, dokonce ani možná, nevěřím, že tam všichni lezou naplno. Mimo specilistů, kterým o něco jde, bych to považoval ze jeden z ostřejších tréninků.
odpovědět 
  Re: Zprávička12:27:52 13.07.2019
Proč by tam nelezli naplno?
odpovědět 

 kvalifikace umístění15:15:20 12.07.2019
Aaa pozor, AO po zranění zápěstí není ve formě, protože vypadl z tréninkového rytmu. Takže dal jenom dva topy v kvaldě jako jediný závodník.
Co bude dělat, až bude zase v plný formě?
sněhulákodpovědět 
 Re: kvalifikace umístění18:19:01 12.07.2019
A Martin Stranik zase dobry vysledek.
Pepaodpovědět 
  Re: kvalifikace umístění19:15:22 12.07.2019
Můžeš být konkrétnější, děkuji
odpovědět 
   Re: kvalifikace umístění20:47:09 12.07.2019
7. misto v obtiznosti pro bouldristy neni prekvapujici?
odpovědět 
    Re: kvalifikace umístění07:00:54 13.07.2019
Špatně jsi to pochopil, neměl jsem možnost vidět záznam,přenos, tak mne jenom zajímalo jak dopadl, tot vše, nic za tím nehledejte. Děkuji
odpovědět 
     Re: kvalifikace umístění09:27:22 13.07.2019
Vypadá to že s parádního bouldristy se stává parádní obtížnostní lezec. Jen tak dál Martine!
Jarda P.odpovědět 
      Re: kvalifikace umístění10:25:32 13.07.2019
v obtížnosti je více lezení než v boulderingu, dává smysl, že se Martin na to orientuje více
klatrerodpovědět 
     Re: kvalifikace umístění14:20:00 13.07.2019
vypadá to že ho stejně nestihli zabrat...jestli jsem ho přehlíd, budu každýmu rád za info ve kterým čase je Martin na záznamu vidět
T.tjodpovědět 
      Re: kvalifikace umístění16:07:16 13.07.2019
Bohuzel to rezie nezvladla a v zaberu nebyl, jen okamzik jak je uz dole. Lezl hned po Ghisolfim ktery brzy spadl a pak byl uz jen zaber na zenskou bez prostrihu z chlapske lajny.
Pepaodpovědět 
       Re: kvalifikace umístění19:27:36 13.07.2019
Nechápu, proč ho nedali aspoň v té malé obrazovce a úplně nejlepší je půlená obrazovka, ale asi blbý z hlediska komentáře. To režia nezvládla.
odpovědět 
        Re: kvalifikace umístění21:52:16 13.07.2019
tak už to začíná....
odpovědět 
        Re: kvalifikace umístění21:52:22 13.07.2019
tak už to začíná....
odpovědět 

 Zranění a výkon10:16:18 13.07.2019
Jsem přesvědčen, že Adamovi ten úraz vlastně pomohl. Adam je dlouhá léta v obrovském zatížení a jeho organismus samozřejmě nemládne a mohl by se dostat do stavu kdy takováhle zranění mohou přibývat. A ač to může znít paradoxně, tak jeho tělo si tím to únavovým úrazem řeklo o dopočinek, aby se mohlo vrátit zpět k výkonu. Adamovi i samozřejmě Martinovi gratuluji. Ale ten Adamův "úraz" by měl být pro něj impulsem zda nepozměnit tréninkovou přípravu směrem k vyššímu objemu regenerace.
Lrhodpovědět 
 Re: Zranění a výkon12:26:29 13.07.2019
Nechce se mi věřit, že vidím takovej blábol. Někdy méně je víc a nic vůbec nejvíc. Ani tam nakonec není napsáno, v čem mu ten úraz pomohl. Je tam napsáno, že mu pomohlo po úraze odpočívat, ale to neznamená, že mu pomohl úraz sám o sobě. A ještě k tomu je tahle "objevná" myšlenka (že po úraze je třeba odpočívat) podána jako paradox - ono ale není nic paradoxního na tom, že po úraze je třeba nějakou dobu klid na hojení.

Vždycky je lepší úraz nemít, než mít, protože úraz znamená přetížení a to nikdo nechce. Ano, někdy se z toho dá vyvodit zpětná vazba, že je potřeba něco změnit - úraz uškodil a vynutil změny, to ale neznamená pomoc.

Adamovi je 26, je to podle něj první úraz tohoto druhu, není důvod předpokládat, že se takové úrazy začnou kupit a ani to nemusí znamenat, že by měl hnedle měnit přípravu. Myslím si, že zrovna on svému tělu rozumí dobře, že jeho hlava a tělo fakt spolupracují.
odpovědět 
  Re: Zranění a výkon14:28:41 13.07.2019
Chytrej anonymně. Právě že je to první takový úraz,tak by to mohlo být bráno jako upozornění.ve sportovní praxi je často vidět, že sportovec dvě a neustále maká. A když se mu stane úraz( nesmí být masivni) který mu vlastně nechtic koordinuje pauzu, která mu zregeneruje unavené tělo. A po vyléčení úrazů sportovec podá třeba i svůj životní výkon. A právě v tom si myslím ten úraz Adamovič pomohl.
odpovědět 
   Re: Zranění a výkon15:28:13 13.07.2019
Vždyť jsi zopakoval to, co jsi napsal prve. Vycházíš z toho, že Adam teď leze líp, než by lezl bez úrazu, vždyť to ale nevíš, to bys musel být vševědoucí.

Podle mě to strašně jednoduchý - Adam měl úraz, vyléčil ho, což vyžadovalo nějakej aspoň částečnej klid a jede se dál. Samotnej fakt, že úraz vynutil klid, nelze přece označit jako pomoc. Naprosto přehlížíš další aspekt úrazu - že může taky formu zhoršit. Skákat do závěrů, že teď leze líp, než kdyby se mu to nestalo, a že by měl určitě změnit přípravu, to prostě na zákkladě toho, co víme, nejde. Kde je v tom pomoc, to fakt nevidím.
odpovědět 
  Re: Zranění a výkon16:18:52 13.07.2019
Co veta, to dalsi a dalsi potvrzeni toho, ze se vubec, ale fakt vubec neorientujes v tom, co komentujes. Smutny je, ze i o uplne JASNYCH FAKTECH se tu "museji" vest sahodlouhe vysvetlovacky. V hospode by te proste poslali do p*dele a nikdo by s tebou nediskutoval.
semtamodpovědět 
   Re: Zranění a výkon17:47:24 13.07.2019
Hezky, zes napsal, o ktera fakta se jedna.

Jo, pockej, vlastne nenapsal, jen meles naprazdno drsnacky reci.
odpovědět 
   Re: Zranění a výkon20:46:24 13.07.2019
Jasny fakta, ze uraz znamena pomoc a je teda vlastne dobre? Ze toho samyho by eventuelne nemohl dosahnout bez urazu? Hahahahahaha
odpovědět 
    Re: Zranění a výkon13:56:33 23.07.2019
Ono nikdy neni dobre, v ramci reseni nejakych osobnich pocitu, interpretovat text na ktery se reaguje (vyjadreni LRH) k obrazu svemu a delat z toho pak zavery o nesmyslnosti...
odpovědět 
  Re: Zranění a výkon13:52:59 23.07.2019
"Někdy méně je víc a nic vůbec nejvíc"

A nechces treba tohle sve moudro aplikovat i na sebe (a ten tvuj prispevek, ktery je delsi nez to na co reagujes)?
odpovědět 
 vida16:28:57 13.07.2019
že by AO v šestadvaceti poprvý objevil, co ve sportu přináší superkompenzace? Já myslel že na to se přichází až někdy po šedesátce a ještě ne každýmu to dojde, protože už kolikrát nastupuje senilita...
T.tjodpovědět 
  Re: vida19:33:00 13.07.2019
Totez jak ten sulda s mezerama mezi odstavci. Mimo. Tak snad jen bacha na cizi termity, pane suvenyr.
odpovědět 
   Re: vida19:42:22 13.07.2019
v pořádku, předpokládal jsem, že to nedoteče...
T.tjodpovědět 
    pro pomalejší (nebo možná nafoukanější)19:52:51 13.07.2019
...takže polopatě: nevšimnul sis, že s tebou sice souhlasim v myšlence potenciálního přínosu...blablabla...ale pochybuju, že máš přehled o tom, jakej tréningovej režim přesně AO má obecně a jakej přesně měl poslední dva týdny, takže to beru prostě jako klasický Lrh hospodský žvanilství, jak už někdo vlastně vystihnul o kus výš. Tvým trenérským zkušenostem navzdory, ty ti neupírám, ale stejně. Žvaníš. A nepopírám, že je to leckdy roztomilý, kakždý zboží má svý kupce, takže se nenech rozhodit a klidně pokračuj.
T.tjodpovědět 
     Re: pro pomalejší (nebo možná nafoukanější)20:42:59 13.07.2019
+1
odpovědět 

 pořadí žen10:23:53 13.07.2019
Já vidím u holek jiné čísla pořadí, podle čeho jste to psali?
klatrerodpovědět 
 Re: pořadí žen11:08:56 13.07.2019
Opraveno. Psal jsem to z IFSC včera. Nevím, kde byla chyba. Díky za upozornění.
 Standaodpovědět 

 konečník10:36:43 13.07.2019
Docela mě překvapuje jak nízko skončil Kuba, zajímalo by mě co za tím stojí..?
.*odpovědět 
 Re: konečník12:09:20 13.07.2019
Me takhle prekvapuje i Vojtech Trojan a Stepan Volf.
odpovědět 

 Semifinále12:01:10 13.07.2019
Úžasné, oba dva jsou ve finále. Adam z 1. místa, Martin z 8. místa.  Super. Těším se na večer a držím palce
jjodpovědět 
 Re: Semifinále12:13:10 13.07.2019
Martin 7.,megos dost penalizaci
odpovědět 
  Re: Semifinále13:07:01 13.07.2019
za co dostal penalizaci? kde to najdu?
DTXodpovědět 
   Re: Semifinále13:57:37 13.07.2019
Šlápl na nejt
m a r k o v e c . s u p e r m a n @ s e z n a m . c zodpovědět 
    Re: Semifinále17:45:54 13.07.2019
jo, záznam 1:58:34 a dále... no, vypadá to dost sporně, asi fakt stojí na horním šroubu nejtu, ale spíš mu tam sjela noha, co měl na tření opřenou o plochu stěny. takže smůla, nikoli záměr.
DTXodpovědět 

 zajímavé časy14:29:44 13.07.2019
Celkem úlet, jak se to přesypalo oproti minulému týdnu, v podstatě největší stálice duo Megos - Stráník - s tím, že Adam tam minulý týden nebyl. Úlet taky je, jak dopadla řada favoritů - bratři Narasakiové nejsou ani v semifinále, přitom minulý týden tady někdo z Tomoy dělal vítěze, v semifinále nezalezli Domen Škofic, Sascha Lehmann, a nejzářivější příklad Stefano Ghisolfi...co ten tam chudák dělal.

Martin a Adam ve finále, to je super!
odpovědět 

 Martin a Adam22:49:24 13.07.2019
Parádní výkon od Martina zraje jak víno. A Adam? Ten je úplně jinde. Krásnej závod.
Jarda P.odpovědět 
 Re: Martin a Adam09:05:24 14.07.2019
Stranik je +- startej jak adam, ne? Dycky temer cistej bouldrista... nevite co se stalo ze tak zaslapal v obtiznosti?
judovanaodpovědět 
  Re: Martin a Adam09:45:46 14.07.2019
Stal se kombinovany format. Martin ma spoustu odlezeno i na lane.
odpovědět 
   Re: Martin a Adam10:46:52 14.07.2019
jojo. To ze vali sportovky o tom zadna. Ale (omluv moji omezenou znalost) na preklizkovym lane moc k videni nebyl.. a najednou sup. a je ve finale, a dvakrat. To nezni jako ze by to bylo uplne nahodou
judovanaodpovědět 
    Re: Martin a Adam11:01:46 14.07.2019
Někdo to tu psal, že současný závodní lezení na laně je oproti boulderingu víc podobný tomu venku, tak asi proto
odpovědět 
    Re: Martin a Adam13:00:33 14.07.2019
Neni na nem nahodou, vzdyt ti rikam, ze jde o olympijsky kombinovany format, proto ostatne Martin zacal delat i rychlost. Uz vloni vyhral CP v obtiznosti. Obtiznost delal driv hodne, vzdyt je ctyrnasobny mistr republiky, bronzovy z MS junioru, petkrat druhy celkove v EP mladeze atd. Vlastne je jeho ciste boulderingovy obdobi relativne kratsi, vzhledem ke zbytku kariery.
odpovědět 
     Re: Martin a Adam18:02:49 14.07.2019
ahaha. zajimave. diky za shrnuti
judovanaodpovědět 

 Nádherné vítězství22:55:06 13.07.2019
Nádherné vítězství a představení! Díky, díky a velké gratulace! Samo i Martinovi! Oba skvěle!
Zico RTodpovědět 
 Re: Nádherné vítězství09:06:50 14.07.2019
No když šel Adam do spodaku stejně jako Martin, tak mi zatrnulo, a jak říkáš skvělá podívaná. Martin to je silák. Je to pěkný vidět dva reprezentanty ve finále. Adam to dal nekompromisně a bez nervu.
odpovědět 
  Re: Nádherné vítězství09:15:20 14.07.2019
...A konečně zase lezecká cesta 🙂.
Zico RTodpovědět 
   Re: Nádherné vítězství09:36:09 14.07.2019
Zaujímavý je taký fakt, že Martin se v boulderingu (pokud si dobře pamatuji) do finále nedostal a v obtížnosti minule semi a teď i finále...
tah-sha-tungaodpovědět 
    Finále v boulderingu.10:47:41 14.07.2019
Dostal, MS Aviles 2007 2. místo, SP Brno 2007 6. místo, ME Innsbruck 2015 5. místo, SP Mnichov 2015 2. místo, SP Meiringen 2016 2. místo, SP Innsbruck 2016 6. místo. Nejsem si jist, zad je to vše. Nejlepší umístění na laně je 11. místo Kranj 2006 :)
Pavelodpovědět 
     Re: Finále v boulderingu.12:58:16 14.07.2019
Přesně, je to Martinovo první finálové umístění na svěťáku v obtížnosti vůbec! A to je pořád KRÁLOVSKÁ disciplína, aspoň pro nás starší... Tak doufám, že i v budoucnu začne trénovat vytrvalost a zúročí svou sílu a léta závodění s lanem!!! Držím palce!
Zico RTodpovědět 
      Re: Finále v boulderingu.12:18:24 15.07.2019
Nevím, jestli je obtížnost královská disciplína, ale rozhodně mě nejvíc baví jako diváka.
odpovědět 
     Re: Finále v boulderingu.13:01:52 14.07.2019
Hadam, ze tashatunha mel na mysli letosek, kde se Martin do finale fakt nedostal.
odpovědět 
      Re: Finále v boulderingu.17:58:15 14.07.2019
Přesně tak.
tah-sha-tungaodpovědět 
     Re: Finále v boulderingu.13:48:38 14.07.2019
Hadam, ze tashatunha mel na mysli letosek, kde se Martin do finale fakt nedostal.
odpovědět 
    Re: Nádherné vítězství10:48:00 14.07.2019
neduplikuj thread nacelniku :)
jodpovědět 

 Martin a Adam23:08:12 13.07.2019
Parádní výkon od Martina zraje jak víno. A Adam? Ten je úplně jinde. Krásnej závod.
Jarda P.odpovědět 
 Re: Martin a Adam23:51:14 13.07.2019
No adam nedolezl do topu,ale prelezl další dva suverene o dost velký kus,vyhrát si zasloužil
gorbiodpovědět 
  Re: Martin a Adam13:53:20 16.07.2019
No Megosovi to smolne uklouzlo. Podle me by tam byly jeste nervy kdo z nich by vyhral.
gondriodpovědět 
   Re: Martin a Adam22:32:57 16.07.2019
Adamovi smolně došlo, tak Ti nevím :-).
odpovědět 
   Re: Martin a Adam11:33:25 17.07.2019
Hlavně Megosovi neuklouzlo vůbec.
odpovědět 

 report14:33:24 16.07.2019
Pěkný report od Saši Gendové, takových víc. Trochu se to podobá uměleckým dílům, která kdysi vytvářil Rosťa Tomanec. Palec hore.
odpovědět 
 Re: report22:49:45 16.07.2019
A kde?
odpovědět 
  Re: report09:02:08 17.07.2019
na webu horosvazu
odpovědět 
 Re: report14:21:59 19.07.2019
A co je na tom zajimave, zdravotní problémy a stres mají všichni závodníci SP a i přesto podávají výkony, ... jen alibismus, bez diskuze.
Aspoň ze Iva a Adam jsou v pohodě.
Hrozny report. Sorry, každý má vždy něco.
Hvězdnému páru 3x hurá.
Janisodpovědět 
  Re: report15:13:54 20.07.2019
Zajímavé na tom je, že se člověk doví něco více, než říká pohled do výsledkové listiny. Mě zajímá, kdo má zdravotní problémy, kdo se nemohl připravovat kvůli studiu, kdo se připravovat mohl, ale neměl na to, kdo měl možná smůlu, jaké tam byly chyty, jaké kroky dělal problém, kdo to psychicky zabalil po prvním neúspěchu, kdo udělal taktickou chybu.

Kde konkrétně vidíš ten alibismus? Já žádný nevidím. Naopak je tam několikrát narovinu řečeno, že na to prostě ten a ten neměl. Určitě nemají všichni zdravotní problémy.

odpovědět 
   Re: report17:08:23 23.07.2019
Temer vsichni vrcholovi sportovci nejsou nikdy stoprocentne zdravi a ve forme. Je to dano tou extremni zatezi, kterou podstupuji. Kdyz tuhle k profesionalnimu sportu neodmyslitelnou vec nekdo zduraznuje u konkretnich osob, da se to vskutku povazovat za alibismus.
odpovědět 
    Re: report13:42:02 24.07.2019
Temer vsichni. Podle me je to ale nesmysl. Podle me temer vsichni sportovci nemocni nejsou. A Sasa tam nepise ani o jednom, ze byl nemocny, mluvis z cesty.
odpovědět 
 Re: report19:47:52 30.07.2019
Díky,
Já jsem vždy bral lezení i horolezectví jako umění a dodnes ho tak beru...
Zico RTodpovědět 

 vsechno16:56:01 19.07.2019
nej Harrymu a tomu typkovi se straslivou silou Martinovi do zavod v Briancon. ;-)
 kulichodpovědět 

 Spektakulární 13:14:21 21.07.2019
Fantastický závod a parádní podívaná. Jak už tím místem, záběry v pozadí s ledovcem, výkony borců a borkyň a ve finále dva Češi! To je teda něco. No a hlavně vítěz AO!

Myslím, že největším soupeřem mu byl Alex Megos. Škoda, že na tom mikro stupu uklouzl. Alex dával špičku, Adam patu. To rozhodlo.

A ten rozpor AM v čase cca 1:27:40... Úžasný.


Fáberaodpovědět 
 Re: Spektakulární 15:02:52 21.07.2019
Nebuď z něj tak posranej. Neuklouznout je součást umění lézt. Uklouznutí se stává, když už na to jeden nemá. Kdo leze, zná to. A ten rozpor tam Alex nedělal jako jedinej závodník a spíš bych řekl, že mu uškodil, že lepší "normální" řešení. Ten druhej závodník, co ho dělal, mi v něm dokonce přišel víc v pohodě.
odpovědět 
  Re: Spektakulární 17:32:18 21.07.2019
Ten rozpor je parádní. Hlavně to provedení, ta úžasná kloubní roztažnost. Netvrdím, že to bylo to nejlepší řešení, ale rozhodně mu to v tu chvíli pomohlo "na pohodu" přelézt toto místo.

O uklouznutí něco vím, něco vylezeno mám... Jen jsem upozorňoval na rozdílné řešení obou borců, které rozhodlo.
Fabodpovědět 
   Re: Spektakulární 21:17:27 21.07.2019
někteří ocení kloubní roztažnost spíš u holek...
odpovědět 
   Re: Spektakulární 10:52:43 22.07.2019
Když si nejsi jistý, jestli to bylo to nejlepší řešení, tak nemůžeš tvrdit, že mu to pomohlo na pohodu přelézt to místo. To bys mohl jedině ve chvíli, kdyby sis jistý byl.

Ne, neupozorňoval jsi jen na rozdílné řešení, tvůj komentář obsahoval více sdělení, mj. to, že je škoda, že Alex uklouzl. Což vyznívá, jako by to nebyla jeho vina, což ale nevíš.
odpovědět 
    Re: Spektakulární 22:44:39 23.07.2019
Je to zbytečné babrání ve slovíčkaření. Mě se jen ten závod po dlouhé době líbil, a tak jsem to chtěl ocenit.

(jasně že uklouzl vlastní chybou. Alex to dobře věděl, proto se pěkně vztekal..)

Howg!
Fabodpovědět 
     Re: Spektakulární 13:39:43 24.07.2019
Neni to slovickareni.

To nic neznamena, ze se vztekal. Oni se vztekaj, i kdyz spadnou unavou.
odpovědět 

 Peter Kuric09:56:23 22.07.2019
Kde je Peter Kuric? Těšil jsem se na jeho výkony a  on nikde.
odpovědět 

 video08:10:26 23.07.2019
škoda že tam nejsou záběry z lezení. tím video na kvalitě dost trpí
háčkoodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179403)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Giugno Piovoso 6b+ Ulassai
Gemisto Kalamari L1 6c Manikia
AW III Bielatal
Nově komentované:
Pioggia Di Maggi 6c Ulassai
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 285 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 287 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 257 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.